Diskuze k článku

Zločinci v policejních uniformách

Příspěvků 100

4.1.2008 19:36

nic neni vecne,

Stan 91.?.?.?

spousta kriminalniku i nevinnych uz dlouho v base sedet nebude, nektere US staty totiz melou z posledniho, nariklad Californie a Michigan budou propoustet desetitisice veznu a rusit veznice, hola prdel a la USA. Soucasna kolabujici kreditni bublina smete jeste lecktere svinstvo do kanalu. Kazde podobne imperium dojelo na aroganci a tupost svych vladcu, ani tentokrat to nebude jinak. [velký smích] [chechtot]

150561

4.1.2008 19:55

Obvyklá praxe totalitních režimů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Tohle není nic nového, podobné věci u nás prováděla STB v 50. letech a stejně tak i policie a tajné služby ve většině totalitních států. Vždy ale šlo o závažné zločiny, jako bylo například vlastizrada, vyzvědačství apod., nikdy ne o podobné banality. Ten kdo dal k něčemu takovému rozkaz je opravdu zločinec. Je vidět že ZOG (vláda USA) je jedním z nejhorších totalitních režimů v historii

150562

4.1.2008 19:32

Ja koukam kde to ziji

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Ziji v USA pres 30 let. Za tu dobu jsem tu potkal hodne lidi a hodne zazil. Ale o takove zemi, o jake se tu pise, jsem v zivote neslysel. Pry to jsou USA. Nemohu verit svym ocim a usim.

150565

4.1.2008 20:24

RE: Ja koukam kde to ziji

Stan 91.?.?.?

Reakce na 150565

asi to bude chcit silnejsi bryle. [chechtot] [chechtot]

150568

4.1.2008 21:03

Bizardni, nemyslite?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 150568

Nemam co dodat. Tady lide kdoviodkud nas americky starosusedliky porad presvedcuji ze jsou USA silena imperialisticka velmoc, jak je policie zkorumpovana, ze polonahe policajtky honi po parcich nadrzene americany a tak. Je to smesne a zaroven smutne.

150571

4.1.2008 21:07

RE: Bizardni, nemyslite?

Stan 91.?.?.?

Reakce na 150571

zrejme nechapes, ze toto nemusi byt vsude pravidlem, uz jenom skutecnost ze se to stane tu a tam, nekde ,mluvi sama za sebe. Znam lepsi pripad, nikde na svete by asi nebyl mozny pouze v USA, 11 lety chlapec jedne Svycarsko-Americke rodiny byl o pulnoci v retezech odvezen a nekolik dni drzen mezi 18 letymi kriminalniky, duvod > pomohl sve 4 lete sestricce na dvorku stahnout gate protoze chtela curat, sousedka ho praskla a bylo to "sexualni obtezovani". Neco podobneho se muze stat pouze v mentalne nemocne spolecnosti. Sam jsem zazil zcela neomluvitelne chovani policie vuci me rodine, konkretne mym tehdy 6 a 4 roky starym chlapcum, neco podobneho se mi za bolsevika nikdy nestalo ackoli jsem byl uz od stredni skoly oficialne politicky nespolehlivy.[velký smích]

150573

4.1.2008 21:34

RE: Bizardni, nemyslite?

fettgesicht 86.?.?.?

Reakce na 150571

Mně se to zdá příliš šílené, než aby to byla pravda... ikdyž, zprávám o policistech vysedávajících na veřejných WC a čekajících na jakési to tajné znamení gayů (bylo to podupávání nohou?) jsem uvěřil... [zmaten]

Pořád mě napadá ten Formanův výrok: Všechno, co jste slyšeli o Americe, je pravda. To nejhorší i to nejlepší.

150576

5.1.2008 3:58

RE: Bizardni, nemyslite?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 150576

> Formanův výrok: Všechno, co jste
>slyšeli o Americe, je pravda. To nejhorší i to nejlepší.

Geniální postřeh. USA vyniká pokryteckou pruderií. V Disney World jsem byl za 30°C horka napomínán, abych si zapnul košili. Floridská dálnice 75 je vroubena za noci osvětlenými reklamními panely/ billboards „děvčata ukazují všechno, sex café nejbližší EXIT“, jiný nápis oznamuje „mysli na věčnost, budeš tam dříve, než se naděješ“ – myslel jsem na tu věčnost [mrknutí jedním okem]. Ve Vegas rozdávají cedulky k hromadnému odvozu do nejbližšího bordelu, jiné zase povzbuzující k návštěvě kostela. Sice zcela výjimečně některá města mají ať již jen trpěné nebo legální nudistické pláže jako Miami a San Diego, ale obnažit bradavku na pláži je většinou přísně trestné. Policisté nejen šmírují s dalekohledem, ale projíždí i opuštěné pláže na motorových tříkolkách a provinivší se ženu odvezou v želízkách, bude musit k soudu… Na vlastní oči jsem viděl, jak policista na pláži donutil ženu zabalenou v ručníku se rozbalit a dokazovat, že pod ručníkem má prsa správně v podprsence, což ho z dost dobře nepochopitelného důvodu rozlítilo. V Key West je to zase trochu jiné, obzvláště za různých slavností po hlavní turistické ulici se prochází stovky polonahých exhibicionistů obou pohlaví. Nejen jednotlivý stát od státu se liší zákony, dokonce i okres/county od okresu.

150608

5.1.2008 4:52

RE: Bizardni, nemyslite?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 150608

Mily Saso, vy lzete, az se vam od ust prasi. tohle muzete bulikovat nekomu kdo jako vy nevidel USA ani z ponorky. To jsou stejne nesmysly jake jste tu blablil o hypotekach v USA. Clovece nestastna, kdo vas nuti placat takove nesmysly? Opravdu doufate, ze se najde jediny soudny clovek, ktery vam na to skoci?

150610

4.1.2008 21:53

RE: Bizardni, nemyslite?

djb 194.?.?.?

Reakce na 150571

>je policie zkorumpovana, ze polonahe policajtky honi po parcich
>nadrzene americany a tak.

pane semtexi. tady se take pise, ze polonahe policajtky honi americany po parcich.

http://abcnews.go.com/TheLaw/story?id=4022717&...

Tak reknete, proc tomu nemam verit? To je i pro Vas oficialni zdroj.

150577

4.1.2008 22:38

RE: Bizardni, nemyslite?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 150577

>>je policie zkorumpovana, ze polonahe policajtky honi po parcich
>

>>nadrzene americany a tak.
>
>pane semtexi. tady se take pise, ze polonahe policajtky honi
>americany po parcich.

>
>http://abcnews.go.com/TheLaw/story?id=4022717&...
>
>Tak reknete, proc tomu nemam verit? To je i pro Vas oficialni
>zdroj.

Proc by to mel byt pro mne oficielni zdroj? ABC pro mne zadny oficielni zdroj neni. Je to jeden ze zdroju typu JPP (Jedna Pani Povidala). Tahle tv stanice nema zrovna dobrou povest, v minulosti uverejnila mnoho nepravdivych zprav. Ja mam s touhle zpravou velky problem: Kdekoliv v USA neni bezne, ze se zeny opaluji nahore bez. Snad skoro vsude se jedna o prestupek. Pokud by tohle policajti skutecne delali a pouzivali nelegalni metody k chytani pervertu, tak by meli velky problem u soudu. Soudy jsou v USA nezavisle, vite? Skutecne nezavisle. Vy asi nevite, jak to pracuje a co to vlastne znamena. I kdyby byl mistni soudce zkorumpovany nebo proste blby, tak se nepravem postizeny muze vzdy odvolat k soudu vyssimu. V takovemhle pripade by ani nepotreboval draheho pravnika, vec je totiz uplne jasna. Zadny zakon neopravnuje policii pouzivat nelegalni metody. Pokud to tak dela, tak driv nebo pozdeji to neprojde, spis o hodne drive nez pozdeji. A pokud se to skutecne tak stalo jak popsano, o cemz velmi pochybuji, tak se nejedna o neco bezneho v USA, jak se snazi clanek nam namluvit. To je demagogie, nic jineho.

150582

4.1.2008 23:27

RE: Bizardni, nemyslite?

djb 194.?.?.?

Reakce na 150582

dobra, hledame dal. Zprava o mesic a pul starsi nezli na ABCnews
The Dispatch

Jde o "regionalni noviny", primo z mista cinu. Dle meho nazoru to asi bude nejpuvodnejsi zdroj informace k tematu.

A hned Vam odpovidaji na nekolik otazek.

1/ V Columbus NENI trestne byt "topless".

2/ Zena NEBYLA policistka.

3/ Pokud clanku rozumim, spoluprace policie a zeny byl argument obhajce, ale nejde o prokazanou spolupraci.


No, zkratka, vite ja nemam moc potrebu dokazovat/vyvracet, ze je amerika diktatura/absurdistan etc.
Ale zajmaji me fakta.

Z tohohle bych asi usoudil, ze pul pravdy mate Vy i ABCnews.

Policie asi nic nezorganizovala, ale faktem zustava, ze v Columbusu v Ohiu maji pomerne pitome nastavene zakony, ktere sice nechaji pobihat uchylacku v parku, ale kdyz ta pak zacne flirtovat s chlapem a ten se pred ni nekde v ustrani obnazi(buhvi co mu slibila, ze), tak za to odsoudi jeho a ne ji.

Neni to tedy az tak hrozne, ale hloupe to je dost.

Toz co. tahle verze vyhovuje?

150587

5.1.2008 0:38

RE: Bizardni, nemyslite?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 150587

Me ani nejde tak o ABC news, me jde spis o to, jak se tu prezentuje Amerika na Zvedavci. Zda se, ze vase vysvetleni je mnohem blizeji pravde, nez jak je to v puvodnim ceskem prekladu anglickeho clanku, ve kterem se americka policie prezentuje jako zlocinci v policejnich uniformach. Opakuji: ja v USA ziju pres 30 let a zadneho takoveho kriminalnika jsem nepotkal. Naopak: Mistni policii shledavam jako skutecne sluzebniky zakona, kteri pomahaji spolecnosti kde se da a jsou ji nezbytnou soucasti. Nejsou soucasti politicke represe nevinnych obcanu jako to byvalo za komunistu v cesku. Ziju tu hodne dlouho na to, abych to posoudil. Ze tu ziji elementy, kteri jsou na drogach, kteri si delaji sport z toho, ze prestupuji zakon, delaji vselijake vylomeniny vcetne perverznosti v parku a pak o tom pisi na webech, to je jina kapitola. Normalni slusni lidi, kteri za komunistu v cesku trpeli a pak emigrovali rozhodne nevnimaji USA jako nejaky policejni stat. Tak jak se to prezentuje tady, to je blbost a demagogie.

150595

5.1.2008 1:35

RE: Bizardni, nemyslite? Ne, jde o srážku s blbcem

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 150595

Případy, kdy se policisté chovali s prominutím jako hovada, jsou popsány nejen v USA, ale také v ČR, v Rusku, v Malajsii, ...

Policisté jsou přece také lidé. A lidé jsou různí, ne? Bylo by naprostým zázrakem, kdyby se zrovna mezi policisty nevyskytovalo ono standardní a všudypřítomné procento blbců. A srážka s blbcem je vždy krajně nepříjemná. Určitě i v USA.

Psát o tom ukřivděné litanie zvíci tohoto článku ukazuje, že autor si naprosto neváží svého času.

150602

5.1.2008 2:14

RE: Bizardni, nemyslite?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 150595

Ja taky ziju v USA hodne dlouho, to co se tady deje za poslenich 8 let je primo uzasne, kdo to nezazil na vlastni kuzi ma velike stesti! Taky jsem se musel branit proti narceni u americkeho soudu, vysledel byl ze muj pravnik a prosecutor se ze me snazili jenom tahal penize. Doufam, ze Vam rika neco slovo Mike Nifong, ti kteri se proti jeho falesnym obvinenim branili prisli vic nez rok studia na vysoke skole, jednoho studenta, obhajoba stala skoro pul milionu dolaru!

A nemit dobreho, znovu opakuji dobreho pravnika, tak by asi tito tri studenti dnes sedeli v satlave!

http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Duke_University_...
http://www.foxnews.com/story/0,2933,214584,00.html
http://news.yahoo.com/fc/Sports/Duke_Lacrosse_Scan...

A jestli mate zajem tak Vam zde prilozim links ke stovce jinych pripadu!

150604

5.1.2008 12:22

RE: Bizardni, nemyslite?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 150595

Nejspíš to bude tak, jak píšete. Také se považuji, na rozdíl od většiny ostatních, za normálního, slušného člověka, ačkoli žiji v ČR. A přece se mi snaží masmédia vsugerovat, že se motoristé chovají na silnicích jako hovada, že v důsledku toho umírá každodenně řada lidí. Ale já nepamatuji, že by někdo z mých blízkých zemřel při dopravní nehodě.
Rovněž tak jsem vždy považoval USA za vzor demokracie. A svůj názor se snažit uplatnit i v dobách, kdy bylo všechno kapitalistické a imperialistické prezentováno jako zvrhlé. Pokud by bylo pravdivé, co se píše v úvodním článku, pak jsem byl 40 let jen pitomým rebelem a žil jsem ten čas zbytečně.
Proto se domnívám, že ten hasič byl potrestán v souladu s právem. Za to, že má malý penis a ještě jej ukazuje dámě. Možná, že to dokonce byla pretty women. Na závěr ještě dotaz. Je v USA trestné někomu říci, že je z kurvy syn?

150634

5.1.2008 13:35

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150634

mate naprostou pravdu....starsi generace si vysnila USA a nyni se nechteji tohoto obrazu vzdat protoze by si uvedomili ze byli jak pisete "pitomimi rebely" a to je v sedesati letech docela pecka nemyslite??.))
muj deda at ho mam sebevic rad patri mezi tyhle snilky...[pláč](

150637

7.1.2008 15:31

RE: Bizardni, nemyslite?

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 150595

Hehe Vase reakce jsou jak vystrizene z majora Zeman. Tam Brabec taky rika, ze ti co chytaji a trestaji jsou takove elementy zijici na drogach a prestupujici zakon.

Jak se stavite k prestupovani zakona v byvale CSSR ?
Predpokladam, ze prestoupit spatny zakon bylo podle Vas v poradku. V cem se to lisi od prestoupeni spatneho zakona dnes ?

150729

5.1.2008 2:18

RE: Bizardni, nemyslite?

Kadence crazy 66.?.?.?

Reakce na 150582

Neco podobnyho se me stalo v Seattle v zari minuly rok , nasel jsem damskou zapomenutou kabelku na lavicce v Seattle Public fish market a vodevzdal jsem ji policajtovi kterej na nalezce cihal za rohem na ulici . Nebyt se mnou tenkrat kamos kterej potvrdil , ze jsem se ptal lidi na policejni stanici kde to muzu vodevzdat tak by me ty hajzlici odvezli do satlavy ! To nejlepsi nakonec ! Mam credible witness ktery me kdykoliv dosvedci jak ty samy policajti nastrazili tu pasticku se stejnou kabelkou na stejny misto znovu a cekal na nalezce , behem 10 minut nasadil klepeta cernouskovi .... Cumel jsem na to zkrz muj 10 x 50 binocular a nestacil jsem se divit . Co se slapek tyce , tak jsem mel moznost pozde v noci na ulici videt i policejni holku ktera se kolemjdoucim na ulici snazila prodat a za rohem ji hlidal ve Ford Victoria ( ghost car )policejni pasak ! Ty ukazky policejni ctnosti rvali jak pominuty kdyz jsem se jich na voplatku drze tak jak si zaslouzili zeptal jestli to je s policii uz tak moc spatny kdyz se prodavaj jak ty kurvy a muzete me verit, ze by se me za my slova ty dve deviantni hovada nejradsi na policejni stanici podivali i do (_!_) ! [velký smích]

150605

5.1.2008 12:48

RE: Bizardni, nemyslite?

SPECZ 89.?.?.?

Reakce na 150605

>Co se slapek tyce , tak jsem mel moznost
>pozde v noci na ulici videt i policejni holku ktera se
>kolemjdoucim na ulici snazila prodat a za rohem ji hlidal ve
>Ford Victoria ( ghost car )policejni pasak
Vámi popisovanou skutečnost jsem jednou sledoval v jékmsi dokumentu na ČT2. Moc si to tam pochvalovali jako velmi účinnou metodu boje proti prostituci.
[bliji]

150633

5.1.2008 22:12

RE: Bizardni, nemyslite?

Kadence crazy 66.?.?.?

Reakce na 150633

Ja jsem si to pochvaloval jako harrassment !

150662

5.1.2008 13:19

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150582

Americke soudy jsou mozna nezavisle,ale je to jenom komedie....
porota soudi na zaklade "ksichtu " a zrejme proto bude tolik nevinne odsouzenych...!!Americkej pravni system je komedie a fraska a nikdy bych nedovolil neco takoveho v Evrope...!!!
Soudce musi byt kvalifikovany a soudit a ne jenom delat managera procesu....to pak muze byz soudcem kazdej po rocnim kurzu..[smích])
dale, jestli jste si nevsiml ,tak policie nedela nic nelegalniho protoze je to schvaleno diktatory z Bileho domu.....[smích]
jo a posledni poznamka....
Vubec nevim proc vam zase neco pisu....asi je to proto abych ochranil lidi pred vasimi blaboly ,ale nejradsi bych vas vykopal jako Kemu....jste jenom paraziti a ty nejsou nicim uzitecni...!!!

150636

5.1.2008 18:47

RE: Bizardni, nemyslite?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150636

Porotni soud je jedna z moznosti, soudi i soudci. Jaky je pomer to nevim. Mel jsem lapalii s nekvalitni pojistovnou. Pojisteny jsem byl na obe strany. Pojistovna se mnou prilis nekomunikovala, a brooker me dokonce lzive informoval o dopisech pojistovny druhe strany, ze to mam nechat byt. Kdybych to udelal, probehl by soud bez me pritomnosti a ja bych prohral. Takze poradili mi pratele, napsali pro me stiznos, ze budu nucen kvuli pristupu informovat Department of Insurance. A pak zacal teprve zajem. Uz v te dobe jsem vsak musel zaregistrovat soudni pri, na vyber byl porotni soud nebo soudce. Pravnik pozdeji lamentoval, ze jsem mel volit porotni soud. A rozhodovani porotnich soudu bych tak neodsuzoval. Nacpat realitu do sbirky zakonu je nemozne a zkorumpovatelnost porotnich soudu je velmi obtizna. Neznamena to, ze bych mel cokoliv spatneho k soudci, ktery rozhodval mou kauzu. Znam negativni zkusenosti u pratel, ale jsou to spise prkotiny, nez neco co by znevazovalo soudnictvi v USA.

150654

5.1.2008 19:15

RE: Bizardni, nemyslite?

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 150636

>Americke soudy jsou mozna nezavisle,ale je to jenom komedie....
>porota soudi na zaklade "ksichtu " a zrejme proto bude tolik
>nevinne odsouzenych...!!Americkej pravni system je komedie a
>fraska a nikdy bych nedovolil neco takoveho v Evrope...!!!

>Soudce musi byt kvalifikovany a soudit a ne jenom delat managera
>procesu....to pak muze byz soudcem kazdej po rocnim kurzu..[smích])

>dale, jestli jste si nevsiml ,tak policie nedela nic nelegalniho
>protoze je to schvaleno diktatory z Bileho domu.....[smích]

>jo a posledni poznamka....
>Vubec nevim proc vam zase neco pisu....asi je to proto abych
>ochranil lidi pred vasimi blaboly ,ale nejradsi bych vas vykopal
>jako Kemu....jste jenom paraziti a ty nejsou nicim uzitecni...!!!

Soudce nikoho nesoudi. Zalovaneho soudi porota. Soudce jen urcuje vysi trestu, v pripade, ze porota slozena z civilistu a dost slozitym zpusobem vybirana, uzna zalovaneho vinnym. Jeji rozhodnuti musi soudce respektovat. Nedivi se, ze se vztekate nad tim, ze vam nekdo rekne slusne pravdu. Vase vymysly jsou opravdu smesne. Nechte se poucit od vaseho dedecka. To je zrejme slusny a rozumny pan.

150657

6.1.2008 11:55

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150657

Semenorad je tvoje nova prezdivka semtexi?,.))
a deda je senilni stejne jako ty takze vas poslouchat nemuzu.....prici se mi to....ostatne ty by sis s dedou notoval urcite i o klausovi...je to preci vas buh ne??.))
nevim proc ,ale tak nejak mam pocit ze clovek po sedesatce straci neco ze sve lidskosti a nastupuje nelidsky pragmatismus a proto by meli duchodci jit do duchodu a nesrat se do sveta kteremu prestavaji rozumet!!!
papa

150681

6.1.2008 16:38

RE: Bizardni, nemyslite?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 150681

Ale synku, to snad ne. Já jsem na svoji paralyzu hrdý. Už jen proto, že je progresívní, jako mládí.

150684

7.1.2008 14:54

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150684

nejsem si jisty zda rozumim,ale na zacatek by jste mi mohl napsat, kdy a jak nejaky sedesatnik prospel svetovemu blahu...
moje zkusenost je,ze prave ty stary nad sedesat to kurvej protoze jsou uz mimo real..
ale posloucham,treba mi zmenite nazor....
PS: ale prosim jmenujte lidi co neco dobreho udelali az po te sedesatce,ne kdyz byli mladi.....!! to je rozdil,jestli chapete....

150724

7.1.2008 15:21

RE: Bizardni, nemyslite?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 150724

..a nemohl byste zacit vy (predpokladam, ze jste mlady, krasny a inteligentni) vyjmenovanim "vasich skutku, ktere prospely svetovemu blahu"?

Nasledne muzete prijit s navrhem, napriklad euthanasii pro lidi nad 60 let, nebo neco v tom smyslu.

Ach jooo, vy jste vzor ztelesnene empatie.

150727

7.1.2008 15:22

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150727

Trochu demagogie nemyslite?[smích])spravne by vase otazka mela znit:"jmenuj nejake mlade lidi kteri v politice necim prospeli svetovemu blahu"......
jmenovat je nebudu protoze jsou to vsichni ...
a ted vy mi jmenujte nejake politiky nad sedesat,kteri konaji dobro...
nevim kolik bylo Ghandimu a pravda je ze Castro se taky starim nezhorsil spise naopak,ale jini dedci co maj dobre srdce me nenapadaj.....
treba mi s tim pomuzete....[smích])
PS: jestli jste uz stara a porad hloupa a jeste k tomu oskliva tak je mi vas lito.. [pláč]
Verite na karmu??

150730

7.1.2008 15:38

RE: Bizardni, nemyslite?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 150730

To, prosim, nebyla demagogie, ale jizliva ironie.

Samozrejme, ze jsem stara, hloupa a oskliva, jak jinak, ale litovat me neni nutne.

Jeste nez se pustime do tech dobrodincu nad 60 let, mel byste upresnit, co si pod zminenym dobrodinim pro clovcenstvo predstavuje. Konkretne, protoze co se jevi jako dobro jednomu, pro jineho to muze znamenat pravy opak.

P.S. Uz jste vasemu dedeckovi pripravil misto nekde v ustrani a vydlabal pro nej drevenou misu?

150731

8.1.2008 2:56

RE: Bizardni, nemyslite?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 150730

Takze podle vas vsechno po 60-satce se ma "vystrilet", aby nahodou nemeli blby kecy, nezabirali mladym pracovni mista a pak jeste nechteli duchod [oči v sloup]
Clovece, vzdyt tebe snad take rodice vychovali a ted by jsi je take nejradeji poslal do "horoucich pekel"
[zmaten]

150758

8.1.2008 21:49

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150758

Stacilo by je odsunout trosku stranou aby nezaclaneli a svou senilitu si nechali do sveho soukromi....Obavam se ze vetsina sedesatniku uz je mimo realitu a svedci o tom i to ze jste nebyli schopni napsat ani jednoho politika nad sedesat kterej by nebyl mimo misu...ty keci ste si mohli nechat ,protoze to nejsou argumenty ani fakta ,ale hloupe plkani...!!
PS: to vam je fakt pres sedesat??? a je hrich byt mlady,hezky a inteligentni??
Hlavne se neodlisovat od prumeru ze soudruzko..??
navic ma zkusenost je takova ze osklivy lidi maji v sobe jakousi zast,tak se klidne zalknete .....
[chechtot]

150788

8.1.2008 22:34

RE: Bizardni, nemyslite?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 150788

Prosim, Pastinak mi neco bude vykladat o realite:

...navic jsem znam jako experimentator s halucinogeny , rad si pokourim skunk a sam sem od nacku dostal tak petkrat do tlamy jako skejtak a fanousek hokeje....

Linka je tady http://www.zvedavec.org/nazory_2352.htm#ptr147281

Na Zvedavci vidim casto reklamy na marianku. To je taky droga, ktera je psychotronni, nevim sice co je skunk, ale jestli to neni marianka tak je to urcite neco silnejsiho. Clovek znam jako experimentator s halucigonegeny mi propada ze by mel byt zavren v ustavu a pod kontrolou a ne aby mel k dispozici pc a surfoval si po internetu jak se mu zamane. Ten je nebezpecny nejen sam sobe, ale i okoli. Hlavne kdyz se chlubi jak dostava po tlame. Jedna se urcite o individuum, ktere se rve na verejnosti a je nebezpecny druhym.

150789

9.1.2008 0:01

RE: Bizardni, nemyslite?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150789

Vite jaky je rozdil mezi halucinogenem jako treba LCD, ktere testovala v 60-tych letech vlada a travou? Mam pocit, ze ani nahodou. Tusim Florida nedavno legalizovala travu pro nemocne rakovinou. I marihuana vam muze vygumovat mozek, avsak musite se ve velke mire a dlouhodobe snazit podobne jako s chlastem, aby se vam podarilo videt bile mysky. Chlast i marihuana je oproti nekterym "lekum", ktery si zakoupite v Walgreens bez predpisu, slaby caj oproti navykovosti i halucinogennim ucinkum.

150792

9.1.2008 10:37

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150792

Diky Rene ze jste odpovedel za me.....
Tenhle clovek nema co rict tak vari z vody a vejzblechty o trave jsou jenom k smichu...Nemel argumenty tak se oprel do me minulosti,ktere vlastne ani nerozumi...[smích])
semtexi ja bych vas chtel videt kdybyste si dal doma sam tri tripy,coz je priblizne pres 300 mikraku LSD a premejslel o svem zivote....[smích])Pak se pozna jak je clovek silnej ,kdyz najednou stoji sam pred skutky ktere v minulosti spachal a neni tu zadne jeho ego aby mu pomohlo,nebo omluvilo ciny ktere v minulosti spachal....
Ja osobne si myslim ze by vas Semtexi odvezli do blazince,kdybyste si uvedomil co jste vlastne zac...!! [bliji]
papa

150835

9.1.2008 19:56

RE: Bizardni, nemyslite?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 150835

Clovek, ktery si mysli ze drogy nekomu pomohou k realite je vazne nemocny. Nevim o nikom, o zadne uznavane osobnosti ktera by uzivala nejake drogy jako pomucky k uspechu. Drogy vedou zarucene a vzdy k destrukci. At je to marihuana, LSD nebo cokoliv. Reklama pro drogy na Zvedavci primo k destrukci navadi. Neni pro normalni nenadrogovane zadnym prekvapenim jak jsou zdejsi diskuteri mimo realitu. Ja se tim bavim. Ale mozna se jedna o odstrasujici pripad. Ja svym detem az trochu vic vyrostou, budu ukazovat Zvedavce aby vedeli jak dopadnou. Doufam ze Zvedavec jeste alespon par roku vydrzi. Ale je skutecne potreba mit na internetu stranky jako tato. Hodne by tim spolecnost utrpela kdyby sites jako Zvedavec byly zakazany.

"Ja osobne si myslim ze by vas Semtexi odvezli do blazince,kdybyste si uvedomil co jste vlastne zac...!!"

Ano, kdybych bral drogy urcite by me odvezli do blazince. S tim souhlasim. Protoze drogy neberu tak vim co jsem zac. To znamena ze jsem v pohode.

150930

10.1.2008 1:11

RE: Bizardni, nemyslite?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150930

Takze jste abstinent a nekurak? V pripade nemoci, nektere leky zasadne odmitnete? To vsechno musite udelat, aby jste byl cisty od drog. Mimoto jste schopen srovanat ucinky tvrdeho alkoholu a te marihuany?

P.S. Pokud chcete uvadet odstarasujici pripady detem, tak uvedte me. Nekurak, alkoholu pivo, semtam vino, tvrdy chlast vyjmecne a do deseti skopku za tyden se vlezu v poho. Marijanka dvakrat za poslednich deset let v USA, za zivot mozna desetkrat. Jine drogy nic. Ta silene nebezpecna trava je proti chlastu slabej odvar. Jenomze z jednoho jointu je clovek vysmatej celej vecer a to je spatna zprava pro byznys, kdyby to bylo legalni. [velký smích] [velký smích]

150958

10.1.2008 1:28

THC

420 152.?.?.?

Reakce na 150930

aktivni slozka marusy a hasasiry blokuje formovani enzymu, ktere zpusobuji Alzheimer, mozna byste si mohl obcas dat praska, semtexi.
Vy mozna umelce za osobnosti neuznavate, ale mnozi z nich pouzivaji rozlicne drogy k inspiraci.
Hafo sportovcu pouziva legalni i ilegalni drogy jako "pomucky k uspechu".
LSD ma opravnene pouziti v psychiatricke praxi, stejne jako MDMA (extaze).
Odhadem 60-80% technologickych inovatoru v Silicon Valley kouri travu, 99% uziva alkohol, nemale procento uziva amfetaminy ba i heroin.

Myslim, ze byste si mel nastudovat rozdil mezi uzivanim a zneuzivanim a mezi rozdilnymi druhy drog. Vsadim se, ze alkohol a nikotin, ty nejvrazednejsi drogy (co se tyce poctu obeti) vubec za drogy nepokladate.

150962

10.1.2008 3:04

RE: THC

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 150962

K tomu se vyjadrim takto: Nikotin neni nic jak THC i kdyz taky neni nic moc. THC, psychotronni latka v organismu pusobi pri pravidelnym koureni jointu porad a nahlodava mozek, mysleni a vnimani reality. Na Alzheimera neni marusa nutna, jsou jine a lepsi veci na predpis. Umelci na drogach vetsinou konci spatne a i hodne mladi, prikladu znate urcite vic nez dost (Janice Joplin, Jimmy Hendrix, John Bonham, a mnoho dalsich a mozna kdyby nebrali nic tak by byli jeste lepsi a jeste by naplnovali koncertni saly dodnes). Vsadim se, ze ti inovatori co jsou na drogach nejsou zadni znami borci. Divil bych se kdyby takovy Bill Gates pravidelne neco bral. Jestli muzete jmenovat nejakeho uznavaneho inovatora tak se necham poucit. Skoro vsichni co znam a pravidelne kouri travu jsou ve spatnem stavu. Manzelstvi rozbita, problemy v praci, ve vztazich s kamarady jestli nejake vubec maji. Skoro vsichni, tedy ne uplne vsichni. A alkohol? Rano se z nej vyspite. Kdyz nejste zhulakanej kazdy den po flasce Jacka Danielse tak jste ok. Urcite existuji i takovi kterym pravidelny joint nevadi. Tech je ale malo.

150976

9.1.2008 1:28

RE: Bizardni, nemyslite?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 150788

>Stacilo by je odsunout trosku stranou aby nezaclaneli a svou
>senilitu si nechali do sveho soukromi....Obavam se ze vetsina
>sedesatniku uz je mimo realitu a svedci o tom i to ze jste nebyli
>schopni napsat ani jednoho politika nad sedesat kterej by nebyl
>mimo misu...ty keci ste si mohli nechat ,protoze to nejsou
>argumenty ani fakta ,ale hloupe plkani...!!

>PS: to vam je fakt pres sedesat??? a je hrich byt mlady,hezky a
>inteligentni??

>Hlavne se neodlisovat od prumeru ze soudruzko..??
>navic ma zkusenost je takova ze osklivy lidi maji v sobe jakousi
>zast,tak se klidne zalknete .....

> :lol

Vy chcete jen politiky nad sedesat let, a nebo se spokojite i s "obycejnymi smrtelniky", kteri neco umi a neco dokazali i v taaak pokrocilem veku?
Politici u me nemaji kredit a to bez ohledu na vek.

Vite co, ono nestaci, ze se dloube do vztahu muz a zena, bili a cerni, ti, co emigrovali a ti, co zustali doma; vy do toho jeste intergeneracni rozbroje.

Jdete do haje, soudruzku i zast si strcete ,laskave, za kloboucek a uzivejte mladi.

Je to jako v jakekoliv jine skupine lidi, slusnaci, ti co umi, ti co neumi, ti co si zpivaji a ti co brblaj.
Kam se odeberete, az vam bude 60 let?

Dvorak komponoval Rusalku v 60 letech, Pasteur prisel s vakcinou proti vztekline v jeho 63 letech.
Kdybyste je pro vysoky vek nekam internoval, je pravdepodobne, ze bez Rusalky byste mohl klidne zit, bez vakciny, no tady uz si nejsem tak jista.

150799

9.1.2008 13:41

RE: Bizardni, nemyslite?

coromoro 84.?.?.?

Reakce na 150799

Politici - lide nad sedesat, mimo realitu?
Pripojim se k diskuzi nadhozenim osobni zkusenosti s rozpravou o politice, zapojenim obcanu vyssiho veku do politiky, jez jsem vedl se svym 75 letym pritelem. Politikou nemyslim pouze vykon nejakych funkci, ale i kazdodenni socialni jednani (vzajemne jednani, vyjednavani, stretavani v beznem zivote) nas vsech.
Na uvod uvedu, ze muj pritel ve svem oboru ledasco dokazal, pres svuj vek je velice aktivni, je brilantni diskuter, schopen kritickeho mysleni (jak jsem vsak pozdeji zjistil, ma sve meze, jako kazdy svym zpusobem), jemu a jeho rodine se vede vcelku dobre, jak po strance rodinnych vztahu, jak po financni strance, tak trebas zdravi. Jeho moralni kredit je vysoky.

Pri jedne diskuzi jsme se zasekli pri vzajemne argumentaci na...
Ja: “jezissmarja... nemuzes verit co pisi v novinach, co vidis v televizi atd.“ [oči v sloup]
Zde se mi zacal zvedat tlak a nase diskuze zacala nabirat na obratkach. Postupne jsme se dostali z daleke minulosti do nedavne minulosti a soucasnosti: 89, privatizace, reformy, USA, EU, 9.11., afganistan, irak, radar, iran, rusko, reforma zdravotnicvi... a nakonec i bilderberg a podobne organizace. Chvili jsem na sebe temer kriceli,[naštvaný] ale nakonec pritel uznal, ze na tech vecech neco je (“trosku“ jinak nez se docte v tech novinach...) i z hlediska samotne logiky jejich provazanosti, [vyplazený jazyk]

a pak pokracoval, volne cituji:

“a co jako po mne chces, ja vim co mi rikas, jeste jsem nezmagoril! Ja tomu, ale nechci uverit. Vis co... to mam jako cely svuj zivot zahodit, to jsem (jsme) jako nic nedokazali? Po valce (II) jsme vsichni plni nadseni zacali budovat republiku s tim, ze bude spravedlivejsi a lepsi pro zivot vsech...a bac komunisti. V sedesatyh letech zase nadseni, ted konecne muzeme neco zmenit, muzeme...a bac invaze, normalizace. No a konecne 89...a zase nadseni, ted konecne...No a ty mi tady rikas, ze zase baaaac. Ja to vim, ale nechci si to pripustit, ze jsem vlastne selhal. Ja jiz nemam cas, nadeji, ze konecne neco zmenime...k tomu lepsimu. Je pro mne proste lehci nechat se ohlupovat, nez pripustit, ze jsem vlastene cely zivot svym zpusobem pro!!al.“

Tady vidim urcity meze jez mohou vznikat u nasich spoluobcanu s delsi zkusenosti pri kritickem mysleni a vyvozovani z nej plynouci. Pochopitelne to neni predem dany jev (pausalni vyvod), jen konkretni moje zkusenost s jednim mym pritelem vyssiho veku, jez muze ilustrovat rozdilnost v myslenkovych pochodech dle veku, zkusenosti. A pochopitelne stret a vzajemne doplnovani mezi generacemi je urcite plodne, ba primo nutne (za dodrzeni humanniho vzajemneho pristupu) pro blaho vsech zucastnenych. A konec koncu vsichni jsme byli jednou mladi a jednou budeme stari.
[mrknutí jedním okem]

150857

9.1.2008 14:36

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150857

tak tak....sem rad ze mi nepodsouvate popravy duchodcu..[smích])
ostatne me je velice smutno z myho dedy ,kterej ma sprominutim hlavu vymytou mediama a od dob komunismu ,veri ze USA je number one a vsichni ostatni jsou supaci co jim hazej klacky pod nohy...!!!
jeho servilita ke Klauovi presahuje normalni mysleni a deda dokonce prevzal i Klausovo reci o ekologii.....!!! to byla posledni kapka a ja s nim uz radsi odmitam stykat a garantuju vam ze z nasi rodiny se uz s dedou o politice radsi nikdo nebavi,protoze to skonci hadkou..
a ja odmitam nekomu projevovat uctu jenom protoze je stary a je muj pribuzny,protoze rodinu si bohuzel clovek nevybira...!!!
PS: stejne si myslim ze to je tim vekem.....

150862

9.1.2008 16:29

RE: Bizardni, nemyslite?

coromoro 84.?.?.?

Reakce na 150862

V nasi rodine je to vcelku podobne, i kdyz asi ne tak vyostrene. Vzdy, kdyz se sejdeme v sirsim okruhu, tak nakonec po vzajemne vymene informaci o tom kdo, kde, co se stalo v rodine se postupne presunujeme k politice. Pochopitelne i mnozstvi konzumovaneho vina se projevi [velký smích] , ale politika je zaruceny starter pro hadku.
Nekteri drive narozeni si proste nechteji pripustit, ze media zde nefunguji pro nejake zvyseni vseobecneho blaha, ale pro zisk a manipulaci v necim zajmu. Mozna je to i pro vyse popsany pocit (rozcarovani) z veci jez zase probehli, jaksi jinak nez jsme v blahe nadeji ocekavali. Nekdy je to i dost drsne, ale vzdy velmi zajimave, protoze se ledasco dovim o minulosti z prime zkusenosti diskutujicich (hadajicich se), i kdyz je to treba ten jejich pohled.
Takze tak...muzeme rici, ze to je jedna z pozitiv setkani mladi a stari, predani osobnich zkusenosti. Je to jen na vas jak si to preberete [smích]

150885

12.1.2008 19:23

RE: Bizardni, nemyslite?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150857

Mám naprosto stejnou zkušenost, jak jste uvedl ve svém příspěvku:

>...Pri jedne diskuzi jsme se zasekli pri vzajemne
>argumentaci na...Ja: “jezissmarja...
>nemuzes verit co pisi v novinach, co vidis v televizi atd.“
>...Postupne jsme se dostali z daleke minulosti do nedavne >minulosti a soucasnosti: 89, privatizace, reformy, USA, EU, >9.11., afganistan, irak, radar, iran, rusko, reforma >zdravotnicvi... a nakonec i bilderberg a podobne organizace.
----
Stejnou zkušenost, ale s tím rozdílem, že příběh se odehrává na druhé straně Atlantiku - v Kanadě - a dotyčný diskutér je o patnáct let mladší. Kolega v práci a mimo zaměstnání učí večerní kurzy na universitě. Dalo by se tedy předpokládat, že myslí hlavou, ale osobně jsem se přesvědčil, že zdání klame.
Časté diskuse o neúspěšném minulém podnikání a problémech současného - kdy kolega přišel o investice - se většinou zvrhnou na diskusi o politice.
Dlouhé diskuse! Až mi to příjde opravdu trapné, že oba plýtváme čas v pracovní době. Na moje odkazy vítězoslavně reaguje: "a teď se podívej tady na tohle" a klikne na Fox News TV a jeho oblíbence Billa O'Reillyho. Po dlouhém vysvětlování, jak fungují mezinárodní bankéři, Federal Reserve Bank, financování válek, nadnárodní corporace, zrádná globalizace a mnoho jiných mafiánských způsobů, jak je tento svět organizován, mi odpověděl: "někdo to tady přece řídit musí...a umí to - posuď sám - nemáme se dobře"???
Po takovém prohlášení bych ho nejraději nakopnul, ale nemohu - je to můj šéf!
Smutné však na tom je, že takových lidí je naprostá většina, kteří žijí ve své pohodlné bublině iluzí a urputně se brání, aby jim tato jejich bublina náhodou nepraskla.

151234

9.1.2008 8:24

RE: Bizardni, nemyslite?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 150788

Koukam ze si nak fandis [oči v sloup]
Je to ale zrejme jen tim ze pouzivas drogy. S takovymi lidmi se nema cenu ani bavit. Napis neco, az "vystrislivis" z tveho snu.
[bliji]
Kolik ti je vubec roku? Holobradku [zmaten]

150821

9.1.2008 10:56

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150821

28 a mam jednu otazku...proc si radsi neodpustis tyhle zvasty o necem cemu vubec nerotumis??? co ty vis o latkach menici vedomi ty sasku?
ses obycejnej prizemni cervik bez fantazie,tak mi tu neco nevypravej o ucinkach drog,kdyz ani nevis ze LSD NENI Droga ,ale halucinogen....(chapu ze neznas rozdil,kdyz chlastas jenom alkohol)
kolik je tobe dedku??
ja mam barak,byt v Praze,projel sem pulku sveta,podnikam a zivim dva lidi,umim anglicky,spanelsky,mam krasnou a hodnou holku ktera me miluje ....
tohle povazuju za dobry zacatek a vim ze neco v zivote dokazu a pak to co budu mit poskytnu dobrym lidem..!!!ne vsem....ja sem totiz hodnej jenom na ty co si to zaslouzi...

a otazka pro Semtexe a Alu.." co vy jste dokazali za svych sedesat let???

150840

10.1.2008 3:27

RE: Bizardni, nemyslite?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 150840

Se divim, ze s tvojema vedomostma nekanditujes na noveho presidenta [chechtot] [chechtot] [chechtot] [oči v sloup]

150977

13.1.2008 17:06

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150977

No tak Rejpale pochlub se co jsi dokazal ty nulo???moc toho asi nebude,protoze uz by jsi mi to davno vpalil..!!! [vyplazený jazyk]
a co vy ostatni co jste se me ptali co uz sem dokazal???co jste dokazali vy ve svejch padesati letech???!!!!!!!
vite co mam nejradsi??kdyz se nula zkousi nad nekoho povisit kecama "co ty jsi kdy dokazal?" a sama ma holou prdel.. [cool]

151302

13.1.2008 1:03

RE: Bizardni, nemyslite?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150730

>PS: jestli jste uz stara a porad hloupa a jeste
>k tomu oskliva tak je mi vas lito...
-------
Pastiňáku, to, co ty tady prohlašuješ, mi připomíná hrůzy druhé světové války. Nejsem pamětník, ale píše se o tom v mnoha článcích z historie. Jenom malá připomínka. Během války sionisté potřebovali zaplnit Palestinu, aby tam měli dostatek židů k vytvoření samostatného státu, což se také v roce 1948 uskutečnilo. Organizovali transporty z Německa, z Francie - kdo chtěl, z Československa, zkrátka z celé okupované Evropy. Maďaři, Slováci a Italové byli spojenci.
Teď příjde to "Pastiňákovo řešení". Odmítali příjmout lidi nad šedesát let (v neproduktivním věku), nemocné a chudobné. Bohatým zajistili převody majetku a chudobné nechali na pospas koncentračních táborů a k disposici fašistům a k otrocké práci v lágrech. Světová Sionistická Organizace nejen, že transporty chudiny odmítla financovat, ale obětování židů - ač to zní neuvěřitelně - byl jejich zrůdný plán.

Takže "Pastiňákovo řešení" raději vynechme a považujme lidi za rovnoprávné a rovnocenné, bez ohledu rasy, náboženství, ale i věku a pohlaví.
28 let je dostatečné stáří na to, aby sis stačil vypěstovat morální zásady, naučil se respektu ke starším, pomáhal lidem, ale současně i odmítal a odsuzoval parazitní elementy společnosti, ať už organizací a nebo jednotlivců. Nechci moralizovat, ale jinak lidská společnost nemůže zdravě fungovat a to je to, co kolem sebe můžeme pozorovat v současnosti.

151262

13.1.2008 17:09

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 151262

Mirdo a co kdybych ti ja podsunul ze kdyz nemas rad Zidy ,tak je chces poslat do koncentraku???
Proc ja tobe bych mel verit ze mas lepsi zamery s Zidama nez ja s duchodcema???
copak to ,ze je clovek odstavi duchodce od politiky ,musi nutne znamenat ze je nekdo bude vyvrazdovat???

To ze sem mladej,chytrej ,schopnej a mam penize mi zavidis??,
co ty si kdy dokazal Mirecku abys mohl poucovat???kolik ti je??a co dokazali tady ty stary jako Rejpal a Ala ze se me ptraj co sem dokazal ja???to ste fakt takovy nuly abyste psali tohle???nechci te urazet,ale popravde fakt si me svou trapnou demagogii dost nasral..!!! [bliji]

151301

15.1.2008 5:49

RE: Bizardni, nemyslite?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 151301

>popravde fakt si me svou trapnou demagogii dost nasral..!!!
---
Pastiňáku, jsem skutečně rád, že jsem tě nasral...alespoň si to budeš pamatovat!!! Začal jsi to ty a já jsem ti nic nepodsouval.
Považuješ starší lidi za neschopné a nepotřebné a tak jsem si myslel, že ti snad změním názor? Zdá se, že jsem se zmýlil...
Až na tuhle konkrétní diskusi se mi tvé příspěvky zamlouvají, ale jsem přesvědčen, že se stále máš co doučovat. Nikoliv z knížek, ale pozorovat svět kolem sebe a snažit se poučit ze životních zkušeností nás starších. Věkově bych mohl být tvůj táta, tak pozorně naslouchej a neurážej.

151479

15.1.2008 13:59

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 151479

Jediny co si budu pamatovat je,ze jsi demagog kterej mi podsouva vyvrazdovani duchodcu....
nasranej muzes bejt mozna tak jenom na sebe za ty nesmysly co z tebe lezou....
a co z toho ,ze bys mel bejt vekove jako muj tata?? to se mam posr.....??
me je absolutne jedno kolik komu je a chovam se k lidem podle toho jaky jsou a ne jak jsou stary,a kdyz vidim ty stary blazny okolo me vychovany komunismem,co nedokazou s nadhledem ohodnotit ztraty ve stari ,jenom protoze jsou stary a tyka se to jich,tak vidim tu absolutni neuprimnost sama k sobe....
ja taky budu jednou starej a pochybuju ze na tom budu dusevne,fyzicky a mentalne lepe jak dneska....jenom sem ochotnej si o priznat a nemam pocit jako vy ze se to s vekem zlepsuje..[smích])

151523

15.1.2008 6:09

RE: Bizardni, nemyslite?

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 151301

Chlapečku nezapomínej že my jsme všichni taky byli mladý, schopný a chytrý. Co jsme dokázali? Minimálně přežít pěknou hromadu let bez toho abychom se prodali, dokázali jsme přitom i zmoudřet natolik abychom neměřili všechno penězma. Nemáme se za co stydět. A doufáme že to taky dokážeš.

151481

15.1.2008 13:03

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 151481

jestli jsi byl mlady ,schopny a chytry,proc jsi nedokazal vic nez jen prezit???Houmelesaci taky dokazou prezit..[smích])a komu jsi kdy pomohl?? Zivis nekoho a nebo pro nekoho pracujes??
Zrejme si nepamatujete kdo komu zacal podsouvat co kdo dokazal a tak.....ja se teda ptam co jste dokazali vy kdyz se me na to ptate???
ja vam to reknu...
Hovno..!!!!
takze si ty keci nechte,protoze ja odmitam poslouchat nejakou nulu co v zivote jenom preziva,protze ja takovej nejsem....
PS: tezko si podnikatel necha radit od bezdomovce a filozof od hlupaka,takze nevim proc bych mel poslouchat ja vas...??jenom protoze jste stary???? [chechtot]
a jeste neco.....
kdyz jsou stary lidi tak uspesny,proc maj takovej problem s prijimanim do prace???ja taky radsi zamestnam cyhtryho mladyho kluka nez staryho dedka co si mysli ze sezral vsechnu moudrost sveta protoze je mu sedesat...!!!!
az ukazete moudrost a ne stari,tak si mozna nejakou uctu ziskate....

151519

15.1.2008 6:20

RE: Bizardni, nemyslite?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 151301

Tomu rikam pastinaku ulet. Koukni se, jak vypada Ron Paul? Jsem zvedavej jestli ja v jeho veku budu v takove fyzicke, ale predevsim dusevni kondici? Na svuj vek ma neuveritelne pohotove reakce, jak je videt na videu a ohledne zkusenosti...

151483

15.1.2008 13:45

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 151483

Rene...ty si taky myslis,ze si stary clovek zaslouzi uctu jenom protoze je stary??
a druha otazka : opravdu si myslis ze by o svete meli rozhodovat sedesatnici a duchodci co se myslenkam na smrt nevyhnou ???
zatim je moje zkusenost takova ze stary lidi nejsou pristupny novym myslenkam a blizici se smrt nutne musi ovlivnit jejich rozhodovani coz muze byt celkem fatalni nemyslis..!!!
Ostatne me by prislo smesny kdyby tu nekdo neco psal o mladych a ja si to na sebe vztahnul jako vy stary...[smích]) je mi vas lito a asi sve stari nesnasite moc dobre coz by vysvetlovalo vasi histerickou reakci.... [cool]

151521

9.1.2008 5:11

RE: Bizardni, nemyslite?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 150724

>nejsem si jisty zda rozumim,ale na zacatek by jste mi mohl
>napsat, kdy a jak nejaky sedesatnik prospel svetovemu blahu...

>moje zkusenost je,ze prave ty stary nad sedesat to kurvej protoze
>jsou uz mimo real..

>ale posloucham,treba mi zmenite nazor....
>PS: ale prosim jmenujte lidi co neco dobreho udelali az po te
>sedesatce,ne kdyz byli mladi.....!! to je rozdil,jestli
>chapete....

Nobelovy ceny 2007:

Za medicinu : Mario R. Capecchi narozen 1937
Sir Martin J. Evans nar. 1941
Oliver Smithies nar. 1925
Za chemii : Gerhard Ertl nar. 1936
Za fyziku : Albert Fert nar. 1938
Peter Grunberg nar. 1939
Za Ekonomii : Leonid Hurwitcz nar. 1917
Eric S. Maskin nar. 1950
Roger B. Myerson nar. 1951
Za literaturu : Doris Lessing nar. 1919

Ted nam na oplatku pane Pstinak povezte vy co jste dokazal ve svych 23 letech vy, kdyz tvrdite, ze jen mladi jako jste vy prospivaji svetovemu blahu. Pokud nic, tak si pospeste, tech sedesat vam bude, ani se neohlednete a zjistite, ze mate za sebou prazdny zivot naplneny hloupym zvanenim, chlubenim a zbytecnou aroganci.

150810

9.1.2008 10:35

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150810

Moje chyba byla ze jsem hned nenapsal politici ,ale pak jsem se opravil coz ty jsi nerespektoval...Ja mluvil o politicich...!!!
navic ja nepsal o tom ze jsou neschopni v cinech,ale o tom ze nejsou schopni rozhodovat o budoucnoti mladych lidi protoze tomu nerozumi.....
Existuje na to hezke porikadlo..:bav se s volem o sobote v,kdyz jde v patek na porazku..Cili ,bav se s duchodcem o roku 2050,kdyz ..............
Podle me uz totiz v sedesati prichazeji myslenky na smrt coz musi nutne ovlivnit jejich jednani....
Ostatne co generace mych dedu dokazala???Pripada vam ze jsou na tom Cechy nejak dobre???

150837

10.1.2008 7:25

RE: Bizardni, nemyslite?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 150837

>Moje chyba byla ze jsem hned nenapsal politici ,ale pak jsem se
>opravil coz ty jsi nerespektoval...Ja mluvil o politicich...!!!

>navic ja nepsal o tom ze jsou neschopni v cinech,ale o tom ze
>nejsou schopni rozhodovat o budoucnoti mladych lidi protoze tomu
>nerozumi.....

>Existuje na to hezke porikadlo..:bav se s volem o sobote v,kdyz
>jde v patek na porazku..Cili ,bav se s duchodcem o roku 2050,kdyz
>..............

>Podle me uz totiz v sedesati prichazeji myslenky na smrt coz musi
>nutne ovlivnit jejich jednani....

>Ostatne co generace mych dedu dokazala???Pripada vam ze jsou na
>tom Cechy nejak dobre???

Kolik je v ceskem parlamentu politiku, kterym je sedesat?

150984

5.1.2008 4:31

RE: Bizardni, nemyslite?

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 150577

To vede na "page does not exist"

150614

5.1.2008 9:15

RE: Bizardni, nemyslite?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 150614

Zrejme je to v USA zakazanej PAGE [mrknutí jedním okem]

150624

5.1.2008 14:08

RE: Bizardni, nemyslite?

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 150624

nechápu. jako že jinde než v USA se na to npodívam? Co je to za blbost?

150639

5.1.2008 17:00

RE: Bizardni, nemyslite?

djb 194.?.?.?

Reakce na 150639

Ne, pockejte, mate zcela pravdu, ted na to klikam, ale ten link tam neni.

Ale byl tam, clanek jsem i celej precetl.

Prevzal jsem ten link z originalu, na ktery odkazuje pan Stwora.

Museli ho odstranit. Proc nevim. Nelze ho ani na ABCnews vyhledat, tudiz asi ani nebyl presunut, proste zrusen.

Pokud se podivate do google.com

Google - Topless Woman Lured Perverts in Police Sting

Najdete na ten clanek spoustu odkazu, mozna bude nekde jeste kopie.

Topless Woman Lured Perverts in Police Sting
je titul puvodniho clanku.

Asi to byla opravdu blbost.

150646

5.1.2008 13:30

RE: Bizardni, nemyslite?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150571

semtexi vy patrite mezi lidi co kdyby jim spadl na hlavu letajici talir s ufonama co by na nej mluvili ,tak vy byste na Mimozemstany neuveril dokud by to neodvysilali v televizi..[smích])
vy mate vlastne svuj virtualni svet ala BBC ...[smích]) vdecny stravnik Matrixu...[smích])Z vas ma vyvolena rasa radost....velke IQ a male EQ....to je presne co potrebuji...vycvicenou ovecku ktera si toho hodne zapamatuje a hodne toho dokaze,ale neumi dat veci do souvislosti.....to jsi ty Semtexi....Chytra ovecka.. [chechtot]

150635

24.2.2008 22:28

RE: Ja koukam kde to ziji

Fanda S. 80.?.?.?

Reakce na 150565

Dobrý den, z uplně jiného soudku , potřebuji někoho kdy by zprostředkoval obchody v USA,kdo tam žije a dovede zaslat zboží do CR , nebo rady , jedná se o zkušební obchody pak možná vícekrát na značkové zboží. v případě zájmu pište

155105

4.1.2008 21:47

Něco podobného jako s tím balíčkem

A.S. Pergill 89.?.?.?

Dělal už valašský vojvoda Vlad II., řečený naražeč. Ale tam postižený skončil opravdu na tom kůlu. Holt Amerika pořád ještě na starou dobrou Evropu nemá [velký smích]

150579

5.1.2008 2:04

RE: Něco podobného jako s tím balíčkem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 150579

Akurát že Vlad Dracul žil v rokoch 1390-1447. V tom čase sa o amerike nesnívalo ešte ani kolumbusovi. V európe boli podobné srandičky postupne opustené ako príliš blbé, v amerike sa očividne dostávajú až teraz do módy.

150603

4.1.2008 21:47

Akci Stastny balicek

Rene Bartosek 76.?.?.?

mohl vymyslet jenom pitomec mimoradnych kvalit. Neverim tomu, ze policajti v mestech jako New York nemaji dost skutecne realne policejni prace, v podobnem duchu bych se vyjadril i o tech obnazenych volavkach. Nejnebezpecnejsi volove sedi v kanclech a trpi neschopnosti vyplnit svuj cas. Pokud nejsou zamestnani aspon papirovanim prichazeji se svou osobni iniciativou. Buh nas pred ni chran obvzlast u vysoce postavenych volu. Po deseti letech mam jednu negativni zkusenost s policii v USA, mam o policajtech tady velmi slusne mineni.

150580

5.1.2008 11:34

RE: Akci Stastny balicek

leo69 89.?.?.?

Reakce na 150580

V zemi, kde je určitá část věznic v soukromých rukách, bych to viděl spíše jako snahu o trvalý přísun vězňů k možnosti zvyšování zisků těchto soukromých ústavů.

Ve státě, ve kterém jsou věznice dostatečně naplněné se tyto "zhovadilosti" a úmyslné doplňování stavů dočasně nedějí, ale v oblastech, kde je potřeba doplnit stavy se ředitel věznice domluví s ředitelem policie a ta rozjede rychle nějakou "doplňovací" akcičku i když může být jakkoli absurdní, tak svůj účel splní.

A podle mého názoru je lepší mít ve věznici vykuleného pantátu obviněného ze sexuálního harašení atp., na kterých takových podobných pět, stačí jeden dozorce, než vraha a grázla, kterého musí hlídat tři dozorci, aby jim nevyvedl nějaký průser s mimořádnou událostí...

Vždyť přece o zvyšování zisků jde až v první řadě a nějaká práva občanů to nebudou narušovat, no ne?

m,[smích]

150632

5.1.2008 14:03

RE: Akci Stastny balicek

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150632

To sem nevedel ze v USA jsou nekdete veznice soukrome.....muzete o tom napsat neco vic???zda se mi to neuveritelne...[pláč](
Soukrome vezeni......[smích]) neco jako Bastila???Feudalove si postavej veznici a tam strkaj toho kdo se jim nelibi a jeste na tom vydelaj penize......no neni to genialni??[smích])
Jednu vec musim Sionistum priznat....maj to huste vymysleny.-...!!!! [cool]

150638

5.1.2008 14:20

RE: Akci Stastny balicek

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 150638

To samozřejmě ne, dostávají od vlády zaplaceno za držení vězňů.

150640

5.1.2008 14:48

RE: Akci Stastny balicek

Dudák 195.?.?.?

Reakce na 150632

Soukromé věznice? U nás se s tím taky začíná, mají to spustit do 3 let, někde u Brna vedle věznice státní.
http://www.radio.cz/cz/clanek/78525

Jak všude uvádí bude to "velmi" výhodné pro všechny. K investici se už hrnou banky (je někdo překvapen?). Stát k tomu dodá i personál tzv. know-how, tak to má být. Pro mě další důkaz toho, že státní úředníci konstruují systém k vlastnímu oslabování. Dříve vězni makali na stavbách a všude kde bylo potřeba, zůstal jim i po odvodech státu (pobyt, strava, daně) nějaký peníz atd., dnes se z toho dělají obstrukce jak u debilů, na státních zakázkách se za dělníky Slováky a Ukrajince ušetří na platech a odvodech nejedna zlatka navíc. Zisky privatizuj, náklady socializuj! Tak je to správné, tak to má být.

150643

5.1.2008 18:56

RE: Akci Stastny balicek

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150632

Slysel jsem o nejakem hodne drsnem filmu, ohledne situace v soukromych veznicich v USA, mel bezet i na CT2 pro jistotu v pozdnich hodinach. Soukrome veznice povazuju za zhovadilost, protoze vezen se v privatni sfere mnohem vice meni v polozku nakladu. Takze nejenom pocet veznu, ale i zpusob vezneni se stava soucasti zisku, a tohle rozhodne nema s vykonem prava nic spolecneho. [pláč] [naštvaný]

150655

5.1.2008 2:38

TEN CO TO PSAL..TEN CLANEK

Rudolf Domansky 216.?.?.?

LZE A VYMYSLI SI .....PROSTE K NEUVERENI ZE TAKOVI LIDI EXISTUJI

150607

5.1.2008 10:08

RE: TEN CO TO PSAL..TEN CLANEK

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 150607

Nejak vydelavat musi. Jak jinak by asi uzivil rodinu [mrknutí jedním okem]

150625

5.1.2008 10:23

V Kanadě jakbysmet.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150607

Zřejmě bude záležet na tom, jaký pitomec sedí v křesle policejního komisaře? Zaměstnat hochy v uniformě aby vykazovali nějakou špolečensky "prospěšnou" činnost. Marihuana už netáhne - tu je možné zakoupit přímo na policejní stanici. Když dochází zásoby, tak se udělá další šťára a nebo si to vypěstují hoši sami v opuštěném baráku ve vedlejší ulici. A pokud je libo nějaké vzrůšo, jedeme nahánět prostitutky. Už asi pět let tady ve městě platí zákon, že při prokázání úmyslu intimního obchodu, vozidlo "zákazníka" bude zabaveno. Nežertuji - tohle je skutečnost.

Na podobná obchodní jednání jsem si tedy pořídil starý rezavý plecháč - takže žadná škoda nikomu nevznikne. Jenže vznikl jistý problém - doposud žádná kněžka lásky se na mne ještě neusmála.
Co teď?

150627

5.1.2008 3:42

Pre pana s nickom Semtex

orin 213.?.?.?

V USA som nikdy nebol a ani neplanujem ist. Stacia mi reportazne videa /myslim ze to je najlepsi zdroj/ ako kanadski policajti na letisku zabijaju s taserom cestujucich, na univerzitnej pode v US policajti taseruju studenta ktory si dovolil polozit otazku Johnovi Kerrymu. Prehliadky na US letiskach su pre navstevnikov US ponizujuce a necivilizovane. Nerozumiem ani poctu vaznov v US basach, prepocitane na obyvatela. To je tam fakt taka kriminalita ?
Prepacte pane, ale o tomto sa nam tu ani nesniva.
Nikdy som netvrdil ze Amerika je taka, alebo taka. Len niekedy zasnem nad bohorovnostou starousadlikov, alebo pristahovalcov ako ste vy, ked ospevuju svoju zem, ale nedostatky nevidia, alebo skor nechcu vidiet, resp. ich taja sami pred sebou a zakryvaju si oci. Ked sa vsak se zlou potkaji sami, budu si oci zakryvat ostatni.

150609

5.1.2008 10:40

RE: Pre pana s nickom Semtex

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150609

Pěkně jste mu to napsal. Stále ještě existují lidé, kteří žijí v bublině iluzí. Nikdy si nepřipustí, že se svět za posledních třicet let změnil a tak se prodírají životem se stejným úsměvem na tváři, který si vytvořili při příjezdu do nového domova za velkou louží.

150628

5.1.2008 5:00

Co to je za nesmysl?

Anonymouse 88.?.?.?

On snad nějaký zákon který by něco takového umožńoval existuje? Snad si nemůžete myslet že tomu někdo bude věřit? [oči v sloup]

150611

5.1.2008 5:15

Já se jakýmukoli americkýmu policistovi vyhnu

Souhlasník/Nesouhlasík 83.?.?.?

Důvod je prostej: Americkej fízl je jedinej fízl světa, kterej má právo zavřít občana kterýkoli země bez důvodu a na mnoho let do basy. Mluvím o Guantanamu.

150613

7.1.2008 17:51

RE: Já se jakýmukoli americkýmu policistovi vyhnu

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 150613

No jestli myslite, ze je jedinny, doporucuju navstevu afriky (tam vas klidne vodbouchnou kdyz budete delat problemy) nebo nekterych asijskych zemi}. Nektere zeme byvaleho SSSR take doporucuji.
Proboha lidi to mate vsichni bile nebo cerne bryle ? Nemuzete nekdy vyjit ven a vzit si nejake, ktere nezkresluji realitu ?

150738

5.1.2008 7:55

Amerika...(_!_)

Rasmus 62.?.?.?

Mam tiez skusenost z USA..Vystupil som z lietadla a cakal na odbavenie pred imigracnym oddelenim..Predo mna sa postavila cierna ropucha,prava americanka a stala..Rad sa hybal,ona nie takze som sa snazil dostat pred nu..No spustila kazanie o rasizme,o tom ze som ju predbehol,stale sa snazila dostat predo mna a stat..vedel som ze caka iba na jedno,aby mi praskli nervy a odsotil ju,nadal jej alebo nebodaj povedal nieco "rasisticke"..Opodial stojaci policajti by ma uz asi viedol v putach na stanicu kde by som musel podpisat prehlasenie o tom ako som napadol,urazil a predbehol ubohu americanku ciernej pleti ktora by pytala minimalne milion dolarov za moralnu ujmu.. Niekedy je lepsie drzat si nervy na uzde a o arogantnom pristupe imigracnych utadnikov sa daju pisat legendy.. Hold vitajte v najvacsej dement-kracii sveta.. (_!_)

150621

5.1.2008 9:55

RE: Amerika...(_!_)

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 150621

Neco podobnyho se prihodilo na letisti v LA i me. Leteli jsme z Kanady s moji zenou do Californie. Na letisti ve fronte za nami stala "cerna gorila". Nechci znit jako rasista, ale mela asi 2 metry a dobrych 250 kg.
Zrala jeden hotdog za druhym(mela jich v pytliku asi 20-cet).
Jidlo ji padalo od huby na zem a ona po tom slapala, jako po zeli.
Vsichni na ni cumeli a najednou ona zarvala na celou letistni halu: "Co na me cumite vy rasisti"!
Hned pribehla ochranka a ptala se: "Co se tady deje"?
Cernoska rvala jak pominuta, ze na ni lidi cumej. Pak ukazala na me a rikala: A tenhle nejvic.
No cumel jsem, nic takovyho jsem opravdu v zivote nevidel.
Podotykam, ze jsem mel "zrcadlove" slunecni bryle. Takze jak mohla vedet ze na ni koukam. Policajti ji nastesti uz znali.
Pravidelne tam litala a delala tam bordel.
[bliji]
Mozna ze si myslela, ze vysoudi miliony.
Policajti ji odvedli do nejake mistnosti a jak jsme videli, tak ji prinesly kafe a zrejme dalsi jidlo [oči v sloup]

150626

5.1.2008 14:44

Amerika

fooggyy 213.?.?.?

to je hromada hňupů a přistěhovalců, kteří buď pasou někde na středozápadě krávy, anebo jezdí i 30 let elektrickým rudlíkem v Macy's, ovládaná hrstkou chytrých židů co maj dostatek chochmesu.

150641

5.1.2008 15:59

Důvěřivost

the warg 213.?.?.?

No tak podobný policejní provokace se mi opravdu nelíbí a jsem rád, že se to nerozjíždí i u nás.
Ale na druhou stranu mám chuť říct obětem podobných špásů "Dobře vám tak." Zaprvé mi ukazování čuráka jako způsob flirtu přijde nanejvýš komický (ala hrátky v mateřské školce). Zadruhé naprosto nechápu, že ti lidi neměli pochybnosti, proč zrovna tohle a zrovna po nich chce úplně cizí holka. To jsou tak důvěřiví?
Jasně, taky bych v podobné situaci nečekal zrovna policejní agentku, ale určitě by mě napadlo třeba že může jít o nějakej kanadskej žert a místo péra bych ukázal vztyčenej prostředník.

By the way proč tam ten autor tahá Izrael a Araby, když to s tím nesouvisí. Míra, jak jsou tímhle tématem (a teoriema o ZOG) někteří lidi posedlí, způsobuje to, že je ostatní berou čím dál tím míň vážně [cool]

150645

6.1.2008 12:15

Hahaha, ze mu na to letite!

pdmlynek 71.?.?.?

Jo, v USA nahý ženský skáčou po nevinných muží. Hahaha. A taky tam létají pečené holuby do hub. [chechtot] [chechtot]

Je to zajímavé kolik lidí v Evropě, zvláště levičáků, věří hlodám extrímních pravičáků v USA. Taky se domníváte že vláda USA je jen loutkou socialistických židů kteří chtějí zničit Ústavu USA? [velký smích]

Nevím jaký Američan by bral slova “Take heed, ye red-blooded American males. The police are operating a new sting designed to destroy your life. The police are planting attractive women half naked in parks. They entice passing males, engage them in conversation, lay back, spread their legs and rest their feet on the men’s shoulders.” vážně. Jestliže rozumíte anglicky, tak ten cit těchto slov je o trochu jiný než jak je to přeloženo do Češtiny.

150680

7.1.2008 3:14

RE: Hahaha, ze mu na to letite!

the warg 213.?.?.?

Reakce na 150680

Ano, věří. Ano, domnívají se tak. Vítejte na Zvědavci! [velký smích]

150706

10.1.2008 5:02

RE: Hahaha, ze mu na to letite!

pdmlynek 71.?.?.?

Reakce na 150706

>Ano, věří. Ano, domnívají se tak. Vítejte na Zvědavci! [velký smích]

Díky za vítání. Ale už jsem zde na Fóru asi měsíc. Prohlédněte si mé příspěvky. [smích]

150981

7.1.2008 2:56

RE: Hahaha, ze mu na to letite!

Saša 74.?.?.?

Reakce na 150680

V původní zprávě a u soudu si zase takovou srandu nedělali: „He approached her and they started talking and getting comfortable, the woman smiling and resting her foot on his shoulder at one point.” [cool]
Amerika je paradoxní a často přímo šílená. Možná to není průměrná Amerika v každé suburb (předměstí). Ono jde o to, jak máte nastaveny ty růžové brýle. Třeba o Baltimore mohu psát jako o městě s krásným přístavem a světoznámým John Hopkins Hospital kam se jezdí léčit nejzámožnější ze Saudské Arabie a křižovatky kolem špitálu jsou pro bezpečnost pacientů a personálu střeženy z policejních budek. Jste nabádán kolem nemocnice večer nevycházet. Do obchodu s alkoholem po pravdě nevstoupíte, jen do jakési čekárny oddělené od personálu a nápojů neprůstřelným sklem a otáčivou přihrádkou kam vložíte peníze a obsluha za sklem zase vloží do přihrádky nápoj. Je to celkem šťastně položené město s podzemkou až na letiště, kde kdybych možná šťastně žil tak a asi ten „špitál“ a jiné zajímavosti ani neviděl. Dva bloky od špitálu se na ulici válí chcíplé krysy. Blok od přístavu jsou dva bary, kde téměř nahé slečny vám sedají do klína a chtějí po vás předražený drink. Vše je pravda, lze argumentovat, že to není „typické“. Ty paradoxy typické jsou, sundejte brýle. [chechtot]

150708

6.1.2008 13:56

Řešení a volavky zděšení

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Když jdu parkem v bezvětří, nebo když je orkán,
pro jistotu vyndám si, ze svých kalhot orgán.
Jeho délku prověří "volavka" vždy hbitě,
do hlášení napíše: "prošlo tu jen dítě".

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] NFT.

150683

6.1.2008 18:40

RE: Řešení a volavky zděšení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150683

Mel by jste byt vopatrnej, uredni siml neni vobycejnej clovek. Von nema smysl pro srandu. Podivejte se, co se deje s mladenci Ztohoven. To dite bych z toho verse vyskrnul, von by nejak prilis zodpovednej moula nemusel pochopit, a.... [cool] [smích]

150687

6.1.2008 22:11

RE: Řešení a volavky zděšení

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 150687

Pane Bartošku rozumim. Tedy takto.

Když volavka policejní uvidí mě v lese,
pomyslí si který blbec, a co ke mně nese.
Už s orgánem zastrčeným, budu činit pokání,
a na chlapi ze své čtvrti, přinesu jí udání.


[smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích]

150694

6.1.2008 22:25

RE: Řešení a volavky zděšení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150694

[mrknutí jedním okem]

150696

6.1.2008 19:45

RE: Řešení a volavky zděšení

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 150683

Velký bratr myslí na vše.
To dítě škrtne a napíše:
"Něco na nás chystá
bezpohlavní terorista!"

150689

6.1.2008 20:38

DLOUHE NOHY

chicken littl 98.?.?.?

Ta musela mit dlouhe nohy, aby mu je mohla oprit o prsa, nebo to byl nejaky trpaslik!!!!! [chechtot] [chechtot]

150692

7.1.2008 11:29

okoukáno

Petr Pavel 80.?.?.?

Policistka jako prostitutka a následně uvězněný muž, to je systém okoukán z Číny. Známý tam pracoval několik měsíců a před tímto byl varován. Do hotelu přijde krásná holka, vetře se vám na pokoj, domluví cenu, v pohodě vám dá a potom tam vrazí policisté a cizinec má obrovský průser. Kazí "čínskou morálku" a za to je obrovská pokuta (řádově desítky tisíc dolarů) a vyhoštění. V USA jsem se s tím nesetkal. Co se týče "nastražené" kabelky. Na první pohled to vypadá hnusně. Jenomže. Já měl známého, který v 70tých letech jel někam na sever Švédska. Při příjezdu si koupil krásné tranzistorové rádio, při čekání na vlak jej pověsil nad sebe. Samozřejmě že nastoupil a rádio zapoměl na frekventovaném nádraží. Za týden se vracel. Rádio tam pořád viselo. Aby bylo možné dosáhnout takové kultury, lidé se musí bát krást. Pokud takovéto chování policie vstoupí ve všeobecnou známost a nikdo se zapomenuté kabelky prostě nedotkne, dáma se pro ní vrátí a odnese si jí. To, že "nalezenou" kabelku chtěl okamžitě zanést na ztráty a nálezy, to vám řekne každý cikán na Václaváku. Jenomže krádeže se přestali ve Švédsku trestat a dneska se tam krade skoro jak v Čechách. Takže lidi, nechte si to trochu rozležet v hlavě a potom kritizujte. Kéž by podobné provokace dělala police i u nás. To by nebyla prostituce v každém parku a nemizeli vám šrajtofle a kabelky, které pevně nedržíte.

150720

7.1.2008 16:20

RE: okoukáno

koala 1 89.?.?.?

Reakce na 150720

Na vlastni oci jsem v Americke tv videl reportaze z policejnich akci,ktere vysilali asi tak 3x tydne ,kde ukazovali jak prevlecena policajtka vlakala "klienta" na pokoj ,kde byl pri predavani penez-pred smyslenym aktem zatcen policajty ,kteri vse sledovali z vedlejsiho pokoje.Jen si nemohu vzpomenout, ktera tv stanice to vysilala.Jinak v te dobe jsem zil ve state Florida rok.2001. [oči v sloup]

150732

7.1.2008 17:44

RE: okoukáno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 150720

...Aby bylo možné dosáhnout takové kultury, lidé se musí bát krást....

Myslím, že nemáte pravdu. Lidé se musí štítit krást, stydět krást, musí si sami sebe vážit natolik, aby je nebavilo krást - ale hlavně, musí mít nad sebou takovou politickou a ekonomickou věrchušku, která taky nekrade. Proč bych si nenechal kabelku, když ti nade mnou kradou v miliardách a taky jim to prochází... A to stejné platí i o prostituci atd. To, že se krade a "smilní" stále více je obecný trend, a je to znamení, že naše dekadentní civilizace spěje ke svému konci - vždycky tomu tak bylo...

150736

7.1.2008 18:51

RE: okoukáno

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150720

A s tim radiem, jak se neceho takoveho dosahne represi nebo nejakou moralni urovni spolecnosti dane vychovou. Vite musel bych to hledat, ala v jednom clanku pana Culika me zaujali takove detaily z Britanie. Kdy nektere veci se proste v Britanii nedelaji. Treba cesky pracovnik na universite je pristizen nadrizenym, jak krade papiry do xeroxu. A ten mu rekne ..."takove veci se u nas nedelaji"... Nepoklada za nutne volat policajty nebo to nejak resit, mozna o tom bude mluvit s kolegy, mozna to uz je pro Brita dosatecna sankce. Nemyslim si, ze by toho mohlo byt efektivne dosazeno u vetsiny spolecnosti strachem z trestu, koneckoncu ani tvrde trestni postihy niky nevytesni kriminalitu.

Tady se musi projevit veci jako dobre jmeno a osobni povest . A to s policejnima volavkama ma pramalo spolecneho. Vychova, vzdelani, prumerna uroven zivotniho standartu. Jiste lze pochopit, kdyz vas okradou ve tretim svete spise nez ve Svedsku s mnohem vyssi zivotni urovni. S tou urovni znovu souvisi styl vychovy a vzdelanost. Lze docilit za pomoci upozornuji velkeho strachu i stejnych veci. Cina, kterou jste uvedl, mi prijde jako dobry priklad. I kdyz jsou i drakonictejsi tresty nez vysoke pokuty. Ma to vsak byt cesta, kterou se maji vydat zapadni spolecnosti, ktere jsou tolik hrde na svou individualni nezavislost a svobodu?

150743

Příspěvků: 100

04.01. 19:36 Stan  nic neni vecne,
04.01. 19:55  Obvyklá praxe totalitních režimů
04.01. 19:32 semtex  Ja koukam kde to ziji
04.01. 20:24 Stan  RE: Ja koukam kde to ziji
04.01. 21:03 semtex  Bizardni, nemyslite?
04.01. 21:07 Stan  RE: Bizardni, nemyslite?
04.01. 21:34 fettgesicht  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 03:58 Saša  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 04:52  RE: Bizardni, nemyslite?
04.01. 21:53 djb  RE: Bizardni, nemyslite?
04.01. 22:38 semtex  RE: Bizardni, nemyslite?
04.01. 23:27 djb  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 00:38 semtex  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 01:35 Vojta49  RE: Bizardni, nemyslite? Ne, jde o srážku s blbcem
05.01. 02:14  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 12:22 Kropáč  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 13:35 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
07.01. 15:31 ctenar  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 02:18 Kadence crazy  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 12:48 SPECZ  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 22:12 Kadence crazy  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 13:19 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 18:47 Rene Bartosek  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 19:15 Semerad  RE: Bizardni, nemyslite?
06.01. 11:55 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
06.01. 16:38 Kropáč  RE: Bizardni, nemyslite?
07.01. 14:54 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
07.01. 15:21 Aja  RE: Bizardni, nemyslite?
07.01. 15:22 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
07.01. 15:38 Aja  RE: Bizardni, nemyslite?
08.01. 02:56 Rejpal  RE: Bizardni, nemyslite?
08.01. 21:49 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
08.01. 22:34 semtex  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 00:01 Rene Bartosek  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 10:37 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 19:56 semtex  RE: Bizardni, nemyslite?
10.01. 01:11 Rene Bartosek  RE: Bizardni, nemyslite?
10.01. 01:28 420  THC
10.01. 03:04 semtex  RE: THC
09.01. 01:28 Aja  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 13:41 coromoro  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 14:36 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 16:29 coromoro  RE: Bizardni, nemyslite?
12.01. 19:23 Mirda  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 08:24 Rejpal  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 10:56 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
10.01. 03:27 Rejpal  RE: Bizardni, nemyslite?
13.01. 17:06 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
13.01. 01:03 Mirda  RE: Bizardni, nemyslite?
13.01. 17:09 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
15.01. 05:49 Mirda  RE: Bizardni, nemyslite?
15.01. 13:59 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
15.01. 06:09 Antiseptik  RE: Bizardni, nemyslite?
15.01. 13:03 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
15.01. 06:20 Rene Bartosek  RE: Bizardni, nemyslite?
15.01. 13:45 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 05:11 Semerad  RE: Bizardni, nemyslite?
09.01. 10:35 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
10.01. 07:25 Semerad  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 04:31 Anonymouse  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 09:15 Rejpal  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 14:08 Anonymouse  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 17:00 djb  RE: Bizardni, nemyslite?
05.01. 13:30 pastinak  RE: Bizardni, nemyslite?
24.02. 22:28 Fanda S.  RE: Ja koukam kde to ziji
04.01. 21:47 A.S. Pergill  Něco podobného jako s tím balíčkem
05.01. 02:04  RE: Něco podobného jako s tím balíčkem
04.01. 21:47 Rene Bartosek  Akci Stastny balicek
05.01. 11:34 leo69  RE: Akci Stastny balicek
05.01. 14:03 pastinak  RE: Akci Stastny balicek
05.01. 14:20 Anonymouse  RE: Akci Stastny balicek
05.01. 14:48 Dudák  RE: Akci Stastny balicek
05.01. 18:56 Rene Bartosek  RE: Akci Stastny balicek
05.01. 02:38 Rudolf Domansky  TEN CO TO PSAL..TEN CLANEK
05.01. 10:08 Rejpal  RE: TEN CO TO PSAL..TEN CLANEK
05.01. 10:23 Mirda  V Kanadě jakbysmet.
05.01. 03:42 orin  Pre pana s nickom Semtex
05.01. 10:40 Mirda  RE: Pre pana s nickom Semtex
05.01. 05:00 Anonymouse  Co to je za nesmysl?
05.01. 04:22 Anonymouse  A pro překladatele:
05.01. 05:15 Souhlasník/Nesouhlasík  Já se jakýmukoli americkýmu policistovi vyhnu
07.01. 17:51 ctenar  RE: Já se jakýmukoli americkýmu policistovi vyhnu
05.01. 07:55 Rasmus  Amerika...(_!_)
05.01. 09:55 Romanov  RE: Amerika...(_!_)
05.01. 14:44 fooggyy  Amerika
05.01. 15:59 the warg  Důvěřivost
06.01. 12:15 pdmlynek  Hahaha, ze mu na to letite!
07.01. 03:14 the warg  RE: Hahaha, ze mu na to letite!
10.01. 05:02 pdmlynek  RE: Hahaha, ze mu na to letite!
07.01. 02:56 Saša  RE: Hahaha, ze mu na to letite!
06.01. 13:56 NAFTAK  Řešení a volavky zděšení
06.01. 18:40 Rene Bartosek  RE: Řešení a volavky zděšení
06.01. 22:11 NAFTAK  RE: Řešení a volavky zděšení
06.01. 22:25 Rene Bartosek  RE: Řešení a volavky zděšení
06.01. 19:45 Kropáč  RE: Řešení a volavky zděšení
06.01. 20:38 chicken littl  DLOUHE NOHY
07.01. 11:29 Petr Pavel  okoukáno
07.01. 16:20 koala 1  RE: okoukáno
07.01. 17:44  RE: okoukáno
07.01. 18:51 Rene Bartosek  RE: okoukáno

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 805