Diskuze k článku

Venda a Jenda

Příspěvků 118

19.12.2007 0:40

maličkost

dub 86.?.?.?

hm, autorovi bych vřele doporučoval podívat se, kdo je švejnar zač a pro koho dělá (a čí je to loutka).
možná, že pak svůj názor na jeho nestrannost značně pozmění.
pokud tento člověk projde, bude to národní katastrofa. a to klause opravdu nemusim.

149603

19.12.2007 10:42

RE: maličkost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 149603

Souhlasim. Jinak ten autor se necha lehko oblbovat slovy. Pozor na ulistni, manipulacni lidi. Ten Sejnar jestli bude nasazen ucini z ceske republiky zemi otroku.

149632

19.12.2007 19:52

RE: maličkost

zedník 82.?.?.?

Reakce na 149632

Muj 60letý totalitou vytrénovaný instikt mi říká, že onen profa Švejnar je nebezpečný neocons,Pružinský /Klaus/ MÁ EMBARGO na svého tatíka a minulost během války a po válce vubec. Raději tedy proláklého již čitelného zloducha, než reklamu na zubní pastu, která vycení po zvolení své tesáky. [bliji]

149670

19.12.2007 13:07

RE: maličkost

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 149603

Co je Švejnar zač, pro koho dělá a čí je loutka?Prosím o info, já bych asi informace o nějakém temném spiknutí stojícím v pozadí všeho schopen vypátrat nebyl...

149640

19.12.2007 15:50

RE: maličkost

puciky 213.?.?.?

Reakce na 149603

Začal jsem to číst, ale autor si zřejmě plete Švejcara (nevím, kterého myslí) a Švejnara, kandidáta na prezidenta. Dalším čtením článku proto nehodlám zabíjet čas.

149651

20.12.2007 0:28

RE: maličkost

von Bumerang 85.?.?.?

Reakce na 149603

14. prosince, 21:40 – v pořadu „Uvolněte se, prosím“, Janu Krausovi prozradil jistý prof. Švejnar, takto prezidentský kandidát, že do USA prchl proto, že jedině tam mohl i když nemá maturitu studovat na univerzitě. Asi ameikance oslnil tím, že umí psát a napsané po sobě přečte. V temnějších poměrech pravděpodobně vrchol vzdělanosti. A tento „profesor“ a amerikanskej ekonom je podle některých našich politiků nejvhodnějším prezidentským kandidátem. Kam jsme to s amerikanci dotáhli? viz. Aero Vodochody, Tatra Kopřivnice, atd. atd. A tento profesor bez maturity....? ani bolševici v době své nejvyšší slávy se nechlubili tím, že budou mít prezidentem cvičenou poloopici z Moskvy.

PRAVDA VYDĚSÍ
Tak se nám v Nedělní partii 16.12. t.r. předvedl mentální gigant, takto profesor bez maturity - žák 3.tř. obecné školy na tytéž otázky týkající se nápisu na prezidentské standartě a hymně dokáže odpovědět. Co se ten šašek na českých školách naučil a proč ho asi nenechali udělat maturitu???

149699

19.12.2007 2:03

Dost bylo Klause

GHEORGHE 78.?.?.?

Současného prezidenta V.K. si vůbec nevážím, ani jako prezidenta, ani jako člověka. Domnívám se, že jedním z hlavních motivů jeho touhy po znovuzvolení prezidentem,
je jeho přebujelé vlastní ego. Podle mého názoru se jedná o člověka egoistického, egocentrického, arogantního a velice ješitného. Lidově česky řečeno, je to šmejd a xindl.

V srpnu roku 2002 se na veřejnost provalil jeho intimní vztah s mladou letuškou Klárou Lohniskou.

Na fotografiích v denním tisku i v bulváru jste pak mohli vidět prezidenta V.K. s herečkou Michaelou Ochotskou. Prezident V.K. – jak píše tisk – byl setkáním s pohlednou herečkou evidentně potěšen. Na fotce je však vidět žádostivý výraz chlípného a vilného starce, který slintá nad mladičkým masíčkem.

Nyní se opět V.K. uchází o znovuzvolení prezidentem ČR. A opět další aférka. A opět další letuška z vládní letky. Slečna Petra Bednářová. Je vidět, že si pan prezident nebere žádné servítky. Asi už má to své zvolení jisté? Je to ale vskutku morální autorita. Tatíček Masaryk by zaplakal a v hrobě se obrátil.

Proč asi usiluje o další zvolení prezidentem, když se takto chová? Jedním z důvodů může být
i snaha pokrýt případné vyšetřování a následné trestní sankce za privatizaci státního majetku, včetně té kuponové, případnou amnestií viníků. Vždyť náš prezident se řídí heslem: pecunia non olet (peníze nesmrdí) a jak prohlásil, nezná černé peníze. Jeho metoda byla nazvána slovem, které stejně jako slovo robot, získalo světový punc a ohlas a je již navždy spojováno s Českem. Ano, to slovo je tunelování.

A víte, kde stráví prezident V.K. letošního Silvestra? Ano, asi to už víte. Konspirace jeho mluvčího zapracovala. Pro Livii bude účastníkem letošních oslav Silvestra na Václavském náměstí. TV NOVA však jeho účast nepotvrdila. Takže je to zřejmé. Odvážím se tipovat.
V.K. oslaví letošního Silvestra se slečnou Petrou Bednářovou. Fuj, ta ale musí mít žaludek, jestli se zahazuje s takovým vilným staříkem.

A závěrečné doporučení? Měl bys už jít od válu, senile!!! [bliji]

149613

19.12.2007 3:10

RE: Dost bylo Klause

LaFox 85.?.?.?

Reakce na 149613

Hele ty máčku G, taky Klause nemusím, ale proč tady bleješ ty bulvárový sračky ???

149619

19.12.2007 13:39

RE: Dost bylo Klause

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149619

ja taky nejsem zadnej moralista ,ale myslim si ze prezident by nemel zit ve lzich a taky by mel bejt schopnej udrzet vocas na uzde....pokud ten clovek nema dost sebezapreni tak nema ve funkci prezidenta co pohledavat.....
vim ze se ti to nezda dulezite ,ale je....Proste prezident by mel byt nekdo vyjimecny ,clovek ktery cti zasady .....Klaus je bohuzel moralni prase.....

149645

19.12.2007 14:33

RE: Dost bylo Klause

nitram 89.?.?.?

Reakce na 149645

Hele, pastinaku, neurážejte.....PRASATA. [smích]

149649

20.12.2007 3:29

RE: Dost bylo Klause

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149645

A co by jste rekl treba na TGM, tusim ze existuje zajimave osobni korespondence taticka Masaryka. To vite v oficilnim zivotopise vam napisou, ze mel neshodu s vedenim gymnazia, misto aby napsali, ze se nebal hajit sve nazory a pravdu a vzal pri debate s reditelem do ruky pohrabac. A pritom je to neco, co by si studenti pamatovali vice nez neshody a neco co rika o Masarykove charakteru. Me osobne se to libi a tyhle charatkerove rysy jsou znat cely Masrykuv zivot. TGM se nikdy nebal jit i proti "vetsinovemu" nazoru, kdyz ho pokladal za nemoralni, hloupy nebo nepravdivy.... Avsak i TGM mel svou lidskou stranku, pravda na rozdil od jinych dnesnich vysokych politiku mel i neco jako uroven a byl respektovany nejenom novinari. Jsou vsak veci, ktere by TGM ve svem osobnim zivote neudelal. Holt uroven se nezapre. [smích] [mrknutí jedním okem]

149708

20.12.2007 3:21

RE: Dost bylo Klause

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149708

A o osobni korespondenci jisteho charakteru se radeji nemluvi vubec, jakoby osobnosti nebyly z masa a kosti. Dobri ucitele vam vsak lecos pri vykladu mohou rict, treba o sifrovanem osobnim deniku K.H. Machy apod. Samozrejme pro zpestreni, odlehceni vyuky a taky pro to, aby jsme si uvedomovali lidsky rozmer velikanu. [mrknutí jedním okem]

149709

19.12.2007 3:04

Vzhledem k stanovisku k radaru bych nevolil zadneho.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Prima volba neni, takze si s tim nemusim delat hlavu, i kdyz tam by byl vetsi vyber. To, ze Klaus odmita debatu se Svejnarem povazuju za chybu. Jak se ukazuje na medialni scene, tak Svejnar se nasim nezavislym mediim "libi", takze uz to neni o tom zda bude svejnar viditelnejsi. Debatu s Krausem beru pro Svejnara jako vazne minus, protoze bratr moderatora je ve Svejnarove volebnim tymu. Muj osobni nazor na tyto dva kandidaty je fifty-fifty, jelikoz jeden z nich bude presidentem budou se muset i komunisti rozhodnout a pocitat do zhruba tri stovek doufam umi. Pro me je to volba pragmatika mezi pragmatikem, i kdyz pravda o Svejnarovi moc poneti nemam.

A treba radar jako klic pro nejaky dlouhodoby trend mezinarodni politiky vyzaduje nepragmaticky pristup, tam se neda klickovat a manevrovat. Jestlize bude radar realizovan, bude to mit primy tlak posileni politickeho vlivu tvrdych hochu v Moskve anebo liberalove jako Medvedev prejdou na tvrdy kurz. Putin samozrejme ve vysoke politice zustane a ten ukazuje, ze je schopen fungovat ( a to velmi dobre) v jakekoliv mezinarodne-politickem klimatu. Osobni preference v pripade ruskeho presidenta odmitavy pristup k radaru a dusledku z toho plynouci, nehraje roli na profesionalni schopnosti presidenta Putina.

Tvrdy kurz v Moskve si samozrejme vyzada tvrdy kurs i za oceanem a pro cely svet z toho plynou jasne dusledky a rizika. Tyto dusledky jsou vsak realne a ne potencionalni jako v pripade imaginarniho "ohrozeni nejmenovanym statem mezi Beringovym morem a Stredozemim". To jsou opravdu nebezpecne zvasty a je s podivem, pokud neco takoveho slysime z ust ministra zahranici CR. Takze abych si tento pro me "nevyber" rozstrihl uvital bych primou debatu mezi obema kandidaty.

149617

19.12.2007 13:32

Reakce

janmax 90.?.?.?

Moudří mužové, patrně jste nevzali v potaz, že pan Švejnar je dosud v dozorčí radě ČSOB, ano právě té banky, která připravila Český stát o 200 miliard. Kdo nevěří, ať tam běží - http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/index?sysin...- zadejte do prohlížeče a dejte jméno Švejnar Jan. Takže tohoto pána by jste rádi měli za prezidenta ? Toho co dodnes má trvalé bydliště kdesi v Americe ? Toho, jež zde nebyl a nezná naše problémy ? V tom televizním vystoupení se teda nijak nepředvedl, spíše naopak. To že někdo umí odpovědět na otázku vyhýbavě svědčí spíše o něčem jiném, než o kvalifikaci na presidenta. Pan Klaus je zatím nejlepším presidentem, kterého jsme kdy měli. Kdo především stojí za hledáním antiklause ? ČSSD a zelení ? Bingo !!! Proč ? Dovedete si představit za prezidenta puchejře Paroubka ? No tak to je ono. V současné době na to nemá, ale za čtyři roky po Švejnarovi ? No a k aroganci Klause. Přestavte si že máte IQ 150 a jednáte s lidmi s IQ 95. A co se týká toho, že se chová jako chlap ? To že na to poukazujete jen svědčí o tom, že by jste také chtěli, ale nemáte na to, že ? V dávnějších civilizacích byla potence vladaře známkou síly, ale od těch dob jsme udělali velý krok kupředu. Nebo by jste chtěli za prezidenta buznu ? Já tedy rozhodně ne !!!

149643

19.12.2007 17:19

RE: Reakce

hc 194.?.?.?

Reakce na 149643

Tak za prvé: nepíše se "aby jste", ale "abyste". Normálně hrubky na webových diskusích neopravuju, sám jich dělám dost, ale tohle rve oči. Za druhé: kdykoliv čtu něčí ódy na Klause-velikána, vždycky se mi vybaví rčení, že "pro myš je i kočka velké zvíře".

149658

19.12.2007 23:17

RE: Reakce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 149658

tak tě tady vítám...blecho [velký smích]

149690

19.12.2007 13:47

národní specifika

pietroo 194.?.?.?

Ale propojením jejich schopností by vznikl kvalitní hybrid, hodný našich „národních specifik“.
Ve skutečnosti ani jeden z nich k českému národu moc nepatří a v hlavě jim nepochybně straší myšlenka vyvolenosti. A tento aspekt příslušnosti k izraelskému etniku hraje roli v jejich politickém myšlení. Mám zkušenost, jak ta myšlenka výlučnosti dokáže zdánlivě vzdělaným inteligentím lidem úplně narušit vnímání druhých lidí (nejen ne-Židů), vztah k věcem, přírodě atd. Kdy najde nějaký psycholog odvahu ten fenomén pravdivě pojmenovat? Oba dva promění postupně tento národ na v principu bezprávné Palestince. Švejnar vypadá sympaticky ( i když ten obličej opravdu evropský není), ale jeho styl je jen stylem manažera: Bude tvrdit kdykoliv cokoliv, co je pro jeho "obchod" výhodné a nemá s tím žádný problém. To už si tam můžeme dát rovnou nějakého mluvčího ČEZu nebo tak. Vyjde to nastejno. Je to bohužel jen sympatická loutka.

149644

19.12.2007 15:41

RE: národní specifika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149644

Židovské rysy mají sice oba, ale tento původ alespoň Klaus intenzívně (a vcelku věrohodně) odmítá. Švejnar bude nejspíš plutokratickou loutkou, až mě zamrazilo, když Roko Paroubek hovořil spokojeně o tom, že "je to liberál a podporu lidí si získá". I když Klaus umožnil obludné zločiny a je nejspíš i senilní, je mi příjemnější pro svou občasnou protibruselskou a antiliberální rétoriku, to je asi tak vše...
A Židé jsou si sami vědomi, že mají talent být gójům hodně nepříjemní při prosazování své agendy...O řadě míšenců vykřikujících, kolikaprocentními Židy jsou a že by chtěli být ještě víceprocentními, škoda řeči.

149652

19.12.2007 14:21

Dostal sem dobrej napad.....

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Dokonce bych rekl ze to je VELICE dobrej napad a divim se ze me to nenapadlo uz davno.....
Jde o to jak docilit "prave demokracie" absolutne nenasilne a omezit moc stranickych aparatu....
Jde o to ze kdyby kazdy clovek v Cesku vstoupil do strany kterou volil ve volbach ,tak by ji mohl smerovat jak by chtel....
dam priklad...
Volici CSSD chteli vyhodit Grosse,ale nemohli nic....ale kdyby vztoupili do CSSD,tak tomu věnujou maximalne par dnu v roce na stranicke schuze,zbytek co budou chtit, muzou delegovat na sve zastupce,ale kdyby vetsina "volicu" chtela ,mohli by vyvolat mimoradny sjezd strany a kohokoli odvolat....a mohli by i vic veci...
kouzlo je v tom ze dva miliony clenu strany nezmanipulujes tak lehce jako tech par tisic a pochybuju ze by si treba takovy Topolanek udrzel predsednictvi...)
z obycejnych volicu by se stali clenove strany a s tema uz se hur vyjebe......
Tohle je moje prvotni myslenka ,ale vypracuju proveditelny navrh....
celkem si umim predstavit bilboardy:
Jses nespokojeny se svym stranickym lidrem??
Vstup do sve strany a odvolej sveho predsedu strany....))

hodte mi sem svoje napady a nevyhody ktere me nenapadly,ale v podstate jde o to co to nejvic zjednodusit aby se na to lide nevykaslali.... [smích]diky...

149646

19.12.2007 17:46

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 149646

Což o to. Dobrý to je, ale vstup do strany, chození na schůze, hlasování je taky práce a to se lidem moc nechce. To raději budou kvokat v hospodách a na netu. Nevim, nevim [mrknutí jedním okem]
No a když budou chtět dělat politiku....tak si založej svojí stranu, neb chtějí být rovnou předsedové. Jinak to přece pro ně nemá smysl.

149661

19.12.2007 17:44

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 149661

Obávám se, že to až tak dobrý nápad není. Chyba je stále stejná. Spočívá v předpokladu, že dav "prostých lidí" je schopen se na něčem (konkrétním a užitečném) dohodnout.

Že nemám pravdu? Tak to zkusme zde. Většina debatérů zavrhla oba kandidáty na prezidenta. V tom jsou zajedno. Existuje tedy v našem národě člověk, na němž by se jako na příštím prezidentovi většina zdejších diskutérů shodla? Vsaďme se, že ne. A když se nedohodne deset gramotných lidí, jak dosáhnout shody u milionu, mnohdy pologramotných?

149664

19.12.2007 22:33

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 149664

Tvrdohlavě to špatně interpretujete. Nikdo netvrdí, že dav prostých lidí je schopen se dohodnout na něčem "lepším", než volení prostituti. "Lepší" je vždy relativní pojem. To, co je pro pár vyvolených "dobré" či dokonce "lepší", nemusí být vůbec dobré či lepší pro ostatní. Takže nejde o to, jestli si většina zvolí něco objektivně lepšího. Jde o to, že většina si zvolí to, v čem je ochotno žít více lidí, a čeho bude ona většina sklízet plody - ať už dobré, či špatné. A tak to má být. Svět je tu pro většinu, ne pro menšinu. Do poslední války nás zatáhly ty hrstky "odborníků", které se na ní shodly. Výsledek si ovšem vyžrala ta většina, která se na válce nedohodla. Stále ještě si jistá menšina určitě myslí, že to bylo "dobré" - ta, která na válce vydělala. A zase nás přesvědčuje, že její plány hvězdných válek jsou přesně to, co potřebujeme. Hovňajs.

149678

19.12.2007 23:29

RE: Dostal sem dobrej napad.....

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149678

presne ....bude to opravdova demokracie a lide budou vice zodpovedni za sve ciny...navic vymluva na narocnost casu neuspeje ,protoze radovy clen strany chodi na sjezdy tak max nekolikrat do roka,voli zastupce strany atd...navic zbytek rozhonuti by mohl delegovat na jine cleny kterym veri...na to by si lidi urcite cas udelali a uz nikdy by se nemohlo stat ,ze by se jim po volbach nekdo vysmal...!!!!
Dokonce by tim byla zarizena prima volba prezidenta ci finance a jine vychytavky....
Je zbytecne zakladat nove strany a tristit sily...vstupte jenom do strany ktera je vam nejblize a snazte se ji zmenit zevnitr...!!!Jedine tak dosahneme prime demokracie....
ja premejslim ze vstoupim do strany Zelenych a pokusim se sesadit Bursika..kdyz totiz vstoupi do strany zelenych vsichni lide kteri je volili tak Bursika odvolaji kdy budou chtit...a o to tu jde ne???

149685

20.12.2007 0:31

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 149678

Prosím opravte mě, jestliže se mýlím. Když projdeme zdejší články i diskuzi, nalezneme drtivou převahu kritických, odsuzujících a destruktivních stanovisek. Nejlépe ze stávajícího uspořádání světa nenechat kámen na kameni.

Existuje samozřejmě pár výjimek typu paní Jarmila. Její poněkud naivní představa má v sobě alespoň zdánlivě konstruktivní prvek. Když se jí ovšem zeptáte, co bude, až zavládne přímá demokracie, předpokládá, že "ono jaksi samo".

Totéž předpokládáte Vy. Cituji "...většina si zvolí to, v čem je ochotno žít více lidí...". A to je ten kámen úrazu. Většina umí jen kritizovat, odsuzovat, trestat a bořit. Na ničem jiném se většina není schopna shodnout.

Takže znovu vyzývám. Přesvěčte mě, že se mýlím. Že alespoň deset lidí je schopno se na něčem dohodnout. Získejte zde podporu pro svůj návrh nového (čestného, moudrého a důstojného) prezidenta naší země. Dokážete-li to, hluboce před Vámi smeknu a veřejně se omluvím za svou nedůvěru v "osvícenou většinu".

149698

20.12.2007 8:57

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149698

Už zase mé naivní představy?[smích] Tak já začnu kritizovat taky a řeknu Vám, co si myslím o všech českých prezidentech. Že totiž česká země nebyla nikdy svobodná, vždy byla v područí nějaké velmoci. TGM byl pod vlivem Ameriky. Těsně po válce nás však americká oligarchie zradila, neboť nás předhodila Stalinovi. Potom byla celá řada socialistických dělnických prezidentů, kteří se chodili klanět do Moskvy k mocným moskevským soudruhům. Hezky tam klečeli za své hříchy v předklonu na koberečku. Po sametovce se to obrátilo a čeští prezidenti začali jezdit zase do Washingtonu. Tam taky pěkně klečí na koberečku, nebo přímo za trest na hrachu. Popřípadě se jdou ještě poklonit ke Zdi nářků do Jeruzaléma. [oči v sloup]

149722

20.12.2007 10:55

hole zadky

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 149722

TGM byl jesitny pitomec, ktery uspesne pomohl rozbit Rakousko-Uhersko (snad i za pomoci Zidu), zaruku stability a bezpecnosti narodu zijicich na jejim uzemi (podivejte se na mapu - odvazil by se Hitler napadnout tak velkou zemi?). Jeho rozpadem se destabilizovla stredni Evropa vcetne 2. svetove valky, pronasledovani Zidu atd. Po valce, kterou vyhral SSSR a kdy se z drangu nach osten stal drang nach westen, jsme se stali tim cim jsme vzdy asi chteli byt - zemi kde klicova odvetvi patrila "lidu", kde vsichni si byli socialne rovni a kdy nam SSSR velkoryse dal k disposici svuj bezedny trh. To se nam samozrejme nelibilo a tak nam udelali Prognosticky ustav, kde pripravili koncepci prechodu socialismu k kapitalismus (nejdriv se USA zeptaly SSSR, zda to dovoli). Privatizace, tunelovani a pak prodej v podstate celeho narodniho hospodarstvi (vyrobnich prostredku) mezinarodnimu kapitalu. A vladne ten, komu patri vyrobni prostredky. A ten take urcuje vedouci politiky. Takze, ma-li byt prezidenten Venda ci Honza se nas, holych zadku, netyka.

149734

20.12.2007 21:57

RE: hole zadky

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149734

Chtelo by to prvni neco o Masarykovi vedet nez ho jeden onalepkuje. Soucasti toho uzasneho Rakousko-Uherska byla treba cast Balkanu toho Balkanu, o kterem Bismarc prozirave prohlasil, ze mu nestoji za jedinou kustku jeho granatnika. Toho Balkana, kde jeste doznivaji horkosti i tribunalu s podivnou jurisdikci a metodami v Haagu a dnes je na poradu dne Kosovo. Frantisek Josef by nemohl mluvit ke svym narodum, kdyby ty narody nebyly drzeny pohromade pekne ztuha silou.

Nas rozdelili se Slovaky v klidu, horsi by bylo, kdyby bylo Slovensko soucast Uher a chtelo samostatnost. To ze to zmenilo geopolitickou mapu Evropy a bylo take jednou z podminek dalsi svetove valky, prosim. Avsak pri silnem vlivu nacionalismu smesice narodu R-U po kolapsu centralni moci ve Vidni, by nekdo spise chytil vitr nez udrzel Rakousko-Uhersko pohromade. A jestli v teto situaci Masaryk se Stefanikem ziskal pro CSR az prilis dobre diplomaticke podminky, ktere byly duvodem spatnych sousedskych vztahu prvni republiky, to bych mu zrovna za chybu nevycital.

149769

21.12.2007 7:50

RE: hole zadky

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149769

By mě zajímalo, jak to bylo s tím Štefánikem. Nevzepřel se on někomu, kvůli něčemu? Že tak divně dopadl. U politiků je to vždy divné.

149783

21.12.2007 17:37

RE: hole zadky

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149783

To je mezi nebem a zemi, a mozna az ubehne dostatek casu, tak se bude vedet pravda i mezi lidma. [smích]

149815

22.12.2007 9:23

RE: hole zadky

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149815

Snad se to jednou dovíme.[smích] Když nic jiného, tak alespoň moje matka na Štefánikovu počest dala své dceři, čili jedné z mých sester jméno Rostislava.

149853

21.12.2007 15:24

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 149769

http://cs-club.blogspot.com/2007/05/okolnosti-zrodu-sr.html

149804

21.12.2007 16:25

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149804

Vite ja jsem si zhruba pred nejakymi 15-ti lety zacal klast otazku. Jak je mozne, ze kulturni narod jako Nemci ( Goethe, Leibnitz, Mozart. Bach, Heller, Nietzsche....) mohl poklesnout tak hluboko jako za treti rise, a jak je mozne, ze ten proces probehl s tak neuveritelnou rychlosti? A z toho prosteho duvodu jsem byl nucen se zajimat o nastup fasismu i i priciny tohoto nastupu. Uz v uvodu stranek pana Hedvicka, ktery je tady znam ci neznam pod ruznymi aliasy. [velký smích] Tak uz v tom uvodu mi nestymuje logicky i casove, kupr. fakt, ze Masaryk dle uvedeneho zdroje, planoval na roky svou anagazovatost v pripadu Hilsner. Vrazda v Polne probehla 29.3. 1899. Masaryk sve nazory na osamostatneni ceskeho statu vuci R-U meni pred valkou, setkani s Wilsonem za podpory zidovske lobby probiha roku 1917.

Jake byli hlavni motivy evropskych mocnosti pro souhlas s rozpadem R-U tezko rict. To se mohlo hodit Nemecku a Francii, protoze jim ubyl konkurent v podobe mocnosti evropskeho radu a zcela jiste se to nelibilo Londynu, ktery si nepral prilis silny vliv Parize na kontinentu. Faktem je, ze soudruznost R-U bez prime vojenske intervence viteznych mocnosti teto valky by nebyl mozny. Na uzemi Nemecka, Slovenska i Madarska byl takovy chaos, ze vznikly kratkodobe Republiky rad, tyto politicke utvary meli vice spolecneho s jakobiny nez s se spolecenskou stabilitou. V teto souvislosti bych taky upozornil na zmenu rezimu v Rusku.

Padla Kerenskeho vlada a moci se ujali bolsevici, psal se rok 1917 a to jiste melo dramaticky vliv na politicke nazory mocnosti ohledne R-U a narodnich odstredivych tendenci reprezentovanych politickymi elitami jednotlivych narodu. Jestlize tradicne vuci Vidni umirneni Cesi ustavili svuj stat, tak jake byli nalady v Uhrach? O dost radikalnejsi, protoze doslo o trochu pozdeji k vojenskumu stretu mezi CSR a Madarskem roku 1920 o spornou hranici jizniho Slovenska, v nas prospech tehdy vojensky intervenovala Francie. O tom, ze ten problem je stale zivy a komplikuje slovensko-madarske vztahy, neni doufam potreba diskutovat.

Nevim jak se tedy vy, po upadku centralni moci Vidne v takovem narodnostnim chaosu predstavujete, ze by bylo mozne udrzet R-U pohromade, obvzlast kdyz vecne rebelujici Madari, kteri si 1867 svym rebelovanim vynutili vyrovnani, by si stezi nachali ujit takovou skvelou sabci pro uplnou samostatnost. A uz vubec mi unika, co s tim mel delat TGM. Proti vetru nenachcijes. Brzo se o tom presvedci i jini, mel bych par kandidatu, kteri budou privedeni k tomuto poznani. [mrknutí jedním okem]

149813

21.12.2007 19:18

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 149813

Proc se nerozpadlo Rusko, tam byl opravdu bordel, krev tekla rekami a stat to byl opravdu mnohonarodni. A bolsevikum se prezto podarilo udrzet zemi pohromade. To co se delo v R-U bylo nic, navic vetsina vojaku, i ceskych, za nej udajne bojovala poctive az do konce. Masaryk a jemu podobni v jinych zemich byl proste dobrodruh a hlupak. Zidum prisel ucet velice brzo, nam v roce 1948. Mimochodem, o tom, ze i Benes byl hlupak velkeho formatu, svedci vyhnani Nemcu po valce. Tento cin se radi k zlatemu pravidlu hloupsti: nekomu udelati skodu a nic z toho nemiti. A ted se divame (my vlastenci) jak nam tam zavadeji tu nejstupidnejsi formu kapitalismu.

149823

21.12.2007 20:14

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149823

Protoze soudruh Dzerzinskij se souhlasem dalsich soudruhu Rusko se svou Cekou utopil v krvi. Popravy se pocitali v prvnich tydnech v desestitisicich, Solzenicyn mluvi o 25 000 tydne. Presne jak jste rekl, krev tam tekla rekami. Pokud mel neco takoveho TGM podporovat, tak potes koste. A nic nez hruba sila a potoky krve nemohlo padlou centralni moc Vidne nahradit, aby R-U vydrzelo pohromade. Ceho se dosahlo v Rusku zapadni intervenci? Zeme byla v chaosu, zkrocema brutalnim terorem a presto se intervencim vojskum nepodarilo dosadit svou loutkovou vladu a porazit moc stojici na strachu z krvavych cistek. Ono s loutkovymi vladami na vecne casy je vzdy problem, nejcerstvejsi odstrasujici priklad se jmenuje Irak.

149826

22.12.2007 9:52

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 149826

R-U nebylo Rusko. V Rusku byla opravdova revoluce, krvava, s tridni nenavisti. Sama revoluce byla v unoru 1917, kdyz obdikoval car a vlady se uchopila obcanska vlada. Prvni co tato vlada hlupaku udelala, bylo vydani dopisu c.1, ktery poslala vsem vojakum ruske armady, kterych bylo 11 milionu. Oznamila jim, ze jako obcane nemaji povinnost posloucht dustojniky. Tim se rozpadla armada, pater ruskeho statu. Nejvetsim oriskem vsak byl rusky clovek (lid), ktery nechtel ani bile ani rude a tvrde a krvave proti obema bojoval. Bolsevici se ukazali jako tvrdsi a nakonec Rusy zkrotili. A byl to predevsim Trocky, ktery zorganizoval armadu a potlacil povstalce. Ruska revoluce byla stejne krvava jako revoluce francouzska. I co do poctu mrtvych (umerne obyvatelstvu) i co do brutality. Pozdejsi cistky (ve tricatych letech) nybyly zdaleka tak krvave, jak se tvrdi. Popraveno bylo asi 650 tisic lidi, zejmena funkcionaru strany. Nejkrvavejsi byl zrejme Chruscov, ktery byl v ony roky (1936-38)prvni tajemnikem v Moskve. Berja, o kerem jsou sireny absurdni famy, se cistek nikdy neucastnil, neb mel v tech dobach jine ukoly - kontraspionaz behem valky, organizace vyroby prvni sovetske atomove bomby (1949).

149856

22.12.2007 11:39

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 149856

V letech 1932 a 33 dokázal Stalin se svými inženýry "zářivé budoucnosti lidstva" zorganizovat na Ukrajině hladomor, během něhož podle odhadu historiků zemřelo nejméně 11 milionů venkovského obyvatelstva. Potřeboval zlomit odpor zemědělců proti násilnému zavádění "sovětského modelu" kolchozů. Ozbrojené jednotky zabavily všechny potraviny i skryté zásoby, oblehly jednotlivé vesnice a nechaly hladem umírat obyvatele. Kdo se pokusil utéct byl zastřelen.

Opravdu soudíte že "pozdější čistky nebyly tak krvavé"?

149859

22.12.2007 12:46

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Datel 206.?.?.?

Reakce na 149859

No jo jenze velke procento techto inzenyru nebyli Rusove , ale byli to zide (reakce Churchila). A je fakt ze Ukrajinci byli touto vladnouci tridou likvidovani . Prosil bych nezamenovat Rusy za Zidy .Jeden z prvnich bodu Velke Sionisticke revoluce , byl trest smrti za antisionismus .

149860

22.12.2007 16:57

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149856

Jaky je rozdil mezi padem centralni mocenske struktury v Rusku a R-U. Viden ztratila kontrolu, z duvodu nedostatku vnitrniho potencialu a sil, ktere tuto kontrolu drzeli. Dopis armade v Rusku je pouze technicky detail. Bud musela Viden zkusit pouzit demoralizovanou armadu k brutalnimu potlaceni odstredivych spontanich narodnostnich tendenci, anebo tuhle spinavou praci nechat na intervencnich armadach. Okupacni jednotky vsak vzdy vyvalavaji mnohem vetsi odpor domaciho obyvatelstva.

Nemecko muzeme klidne skrknout ze seznamu, protoze nemecka armada byla stazena z frontovych linii na podzima 1918 tato ztrata vojenske parity byla katostroficka pro diplomaticka jednani ve Versaille, ktere Franice pojala jako vendetu za Bismarca a tim doslo k vytvoreni politickeho i ekonomickeho klimatu, ktere byl nezbytne nutny pro nastup fasismu a pozdejsi pad vymarske republiky. Jestlize Berija a prednim Jagoda a jini nemeli vliv na cistkach a chodu archipelago Gulag a byla to prace nejakeho prvniho tajemnika Moskvy, tak to bud skutecne dobre dolozte zdroji informaci, a nebo tato debata ztraci smysl.

Hladomor na Ukrajine, cistky vedoucich aparatu ve vsech oblastech: ekonomicka, vojenska i politicka. Vskutku idyla tricatych let. Samozrejme miliony vojaku po valce muselo do Gulagu jako Solzenicyn, protoze videli skutecnou Evropu ne tu licenou domaci propagandou. Avsak v tricatych i padesatych let byl ve vedeni "netvor jmenem Stalin". Skutecne vystizne jmeno pro porad BBC. Je problematicke pocitat mrtve v techto mezidobych, ale behem tricatych let cistky postihly i nejvyssi aparat, takze z toho lze lecos domyslet.

149870

22.12.2007 23:16

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149826

Západní intervence se omezila na hlídání skladišť zbraní hlavně v přístavech (bolševici uzavřeli příměří s jejich nepřítelem Německem). I když se obořili na bolševiky, když je začali obtěžovat (ale to se nedělo přiliš často, zapálených fanatiků na straně židobolševiků v poli přiliš nebylo, jednalo se spíše o žoldnéře a dobrodruhy), do ofenzivních akcí se kupodivu nepouštěli - a to bolševici měli zpočátku jen několik tisíc ozbrojenců, neschopných klást významnější odpor, což se projevilo např. při hladkém postupu nepočetných německých jednotek složených převážně z dobrovolníků v lednu 1918, kdy Trockij hlásal "Ani mír, ani válku".
K větším a omezeným akcím se rozhoupali až Francouzi při Tuchačevského ofenzívě proti jejich spojenci Polsku r.1920, kdy už byla hlavní šance na potření židobolševismu promarněna. Levěliberální Velšan nenávidící aristokracii, britský premiér Lloyd George byl proti aktivní intervenci a Wilson ovlivňovaný šedou eminencí "plukovníkem" Housem poslal americké vojáky na Sibiř jen proto, aby šmírovali kointervenující Japonce.
Židoliberální tzv.Prozatímní vláda úmyslně rozložila armádu, protože většina generálů byla monarchistického a protižidovského smýšlení. Populární vrchní velitel Kornilov byl Kerenským zatažen do nedomrlého puče, který ho zdiskreditoval. No a zámořští pobratimové Židů, kteří masově podpořili bolševický puč a umožnili mu rozšířit se po celé zemi z několika původních ohnisek, také pochopitelně po zkáze svých příbuzných netoužili - a proto došlo ke konci bolševismu až na počátku 90.let, kdy byla většina "ruských" Židů v Izraeli a pamětníci jejich porevolučního běsnění již byli téměř všichni na pravdě Boží, často i přičiněním jejich předků.

149885

23.12.2007 5:01

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Datel 206.?.?.?

Reakce na 149885

Jo tak to bylo pripraveno a tak to bylo uskutecneno . A po osumdesati letech experimet nevysel . Tak byl proste zrusen .No a my pokusni kralici budeme pouziti k jinym pokusum. Dobre nam tak . Neumime se postavit . Nase chyba.

149887

23.12.2007 20:42

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149885

Muze byt. Moralka zapadnich armad byla po ctyrech letech valecnych jatek, takova jaka byla. V kazdem pripade nebyly intervencni vojska v pozici postavit se bolsevikum a jetsli se rozhodli delat neco podobneho, co Masaryk doporucil ceskoslovenskym legiim, tedy nemichat se do obcanske valky, tak to byla patrne jedno z mala moznych realnych reakci v Rusku. Evropa byla zruinovana a vycerpana valkou, u "konce s dechem" nebylo zdaleka Nemecko ci R-U i tzv. vitezum se "dychalo" velmi obtizne.

149916

24.12.2007 23:32

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149916

Po válce byla možná neintervence pro vyčerpanost válkou pochopitelná, ale bolševici řádili celý rok v jejím průběhu, umožnili statisícům zajatců centrálních mocností zapojit se znovu do bojů a ukončili válku na dlouhé frontě - za překažení tohoto by nějaké ty oběti stály (a nebylo by jich mnoho) - zejména USA mohly r.1918 snadno rozhodnout přes transsibiřskou magistrálu (asi jako v Iráku 2003, s tím, že r.1918 v Rusku by se setkaly s vlídnějším přijetím). Ale i hlava naší rozvědky v USA za 1.války p.Vondra hlásil, že mu bylo znemožněno vyšetřovat transfer prostředků pro německé spojence bolševiky, "protože se v tom angažují vysoce vážení občané USA". Později po komunistickém puči byl jako Vondra stařec uvězněn a ve vězení zemřel.

149968

25.12.2007 2:15

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149968

Bolsevici po nemecke ofenzive u Pskova nemel prilis na vyber jak ukazuje jednani v brest-litevske pevnosti ohledne postoje k centralnim mocnostem. V Brestu museli jit i na uzemni ustupky. Vy si myslite, ze demoralizavane armady zucatsnenych slo masove nahnat do intervencnich valek v Rusku ci pro udrzeni R-U, ktere samo o sobe pohramade vydrzet nedokazalo. Ja mam opacny nazor. Neda se nic delat na tom se zrejme neshodnem a nikdo nam nemuze provest nazornou simulaci, aby to rozsekl.

149973

25.12.2007 22:26

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149973

Tak jak se daly miliony nahnat od listopadu 1917 do listopadu 1918 na západní, italskou, palestinskou, soluňskou nebo třeba východoafrickou frontu, tak se mohly dát nahnat i do Ruska proti bolševikům - kdyby ovšem byla politická vůle. Navíc by to bylo ze všech směrů vzhledem k dalšímu vývoji války asi angažování nejpřínosnější.

149984

26.12.2007 14:32

RE: o Masarykovi a vzniku CSR

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149984

Nahnat miliony vojaku lze pomoci "vlastecnecke masaze", ktera s vlastenectvim nema nic spolecneho, a kterou proti tem "zbabelcum" na druhe strane vyhrajeme za dva mesice. V dobe miru, kdy vetsina mladych naivnich troubu nema predstavu o tom, co ta valka je vlastne za svinstvo. Prinutit k valce miliony lidi, ktere po ctyrel letech besneni znaji dobre rozsklebenou tlamu te nenancane valky a jeste po te, co jedna ztrata podepise kapitulaci a stahne se z fronty uz je necem jinem. A opravdovy politik je opatrny na ten svuj flek a zbranemi rinci, jen pokud neni prilis silna protivalecne nalada. Jaka byla chut valcit na podzim 1918, at si kazdy zodpovi sam. Roku 1917 nebylo v silach evropskych armad prilis ovlivnovat situaci v Rusku. Nemecko si ofenzivou u Pskova vynutilo uzavreni separatniho miru pro bolseviky za krajne nevyhodnych podminek, aby cast uvolneneho vojenskeho potencialu presunulo na zapadni frontu.

149997

20.12.2007 18:53

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 149698

Znovu, velmi pomalu a polopatě. Většina není osvícená ani "osvícená". Většina je taková, jaká je. Při hlasování není nutno, aby se na něčem dohodla. Položí se otázka, a pak se sečtou hlasy. Provede se návrh, který získal většinu. Dopadne-li to "špatně", odnese si to ta většina (i s menšinou, ale to je demokracie) na vlastní kůži. Příště si dá bacha. Nedá-li si, bude tak dlouho "bita", až si dá. O tom je totiž svět. Abychom se na něm něco naučili z vlastních chyb. Proto je logické, že se odmítám učit z cizích chyb, ze kterých nota bene mají ti cizí výhody a já to platím. Nic takového, jako čestný, moudrý a osvícený prezident neexistuje, v tomto systému se prostě člověk s kladnými vlastnostmi a morálkou ve špičkové politice nemůže udržet. Vy se nemýlíte, Vy prostě mluvíte zcela mimo mou mísu. Už jsem se vyjádřil srozumitelně?

149763

21.12.2007 9:13

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 149763

>Nic takového, jako čestný, moudrý a osvícený
>prezident neexistuje, v tomto systému se prostě člověk s
>kladnými vlastnostmi a morálkou ve špičkové politice
>nemůže udržet.

Lehce poopravím. Může, ale pouze za předpokladu že tyto své vlastnosti začne používát ke službě Někomu. Viz Václav Havel.

149788

21.12.2007 15:53

RE: Dostal sem dobrej napad.....

detergent 194.?.?.?

Reakce na 149788

Ve chvíli, kdy je tento předpoklad splněn, kladné vlastnosti a morálka dotyčného se stávají jen líbivou fasádou. Nelze přece sloužit Někomu a zároveň být morální. Nemůžete mít v jednom sudu zároveň močůvku a pivo; ať děláte co děláte, ze sebelepšího piva se při kontaktu s močůvkou stává zase jen močůvka.

149806

21.12.2007 13:38

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 149763

Mluvíte velmi srozumitelně a naprosto Vás chápu. Jen Vaše slova "Položí se otázka... " znovu ukazují na problém, o němž hovořím já a který zanic nechcete vidět Vy.

V každém procesu rozhodování je to nejdůležitější, JAK SE POLOŽÍ OTÁZKA. A co myslíte. Jak pokládá otázku dav? [chechtot]

149802

21.12.2007 17:33

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149802

Existuji studie, kdy v kolektivnim jednani treba soudnich porot tusim z 19. stoleti ve Francii. Kvalita vzdelani od jisteho stupne gramotnosti ma maly vliv na konecne verdikty techto porot. Stejne tak existuji studie, kdy skupina lidi s vysokym stupnem vzdelani vystavena extremnimu tlaku a stresu prijde velmi rychle o svou "tenkou" slupku humanity a jejich socialni jednani bude blizky ekceseum, ktere se stali treba ve Vietnamu.

Co si myslite, ze se stalo v Nemecku, kdy tzv. stredni trida vystavena dlouhodobemu ekonomickemu tlaku se angazovala, a stala se intelektualni "elitou" nezbytne nutnou pro masovy nastup fasismu. Dav je skutecne iracionalni socialni element, avsak podsouvat komunitam lidi iracionalitu davu neni nicim jinym nez iracinalitou. Potkavam lidi v hospode, mestske hromadne doprave, v obchodech. A chovaji se jinak nez iracinalni dav. Muzu s nimi mluvit, navzajem se omluvime, pokud do sebe nechtic vrazime... A taky se muzeme chovat iracionalne, agresivne.... Pravdepodobne mate jine zivotni zkusenosti a zrejme iracionalni jednani ve styku s ostatnimi lidmi prevazuje. Doufejme, ze ostatni jsou na tom lepe a celkove je jejich dojem ze spolecenskeho styku pozitivni. [mrknutí jedním okem]

149814

21.12.2007 19:48

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 149802

První otázkou by bylo: souhlasíte s tím, že se bude vybírat z následujících xxx osob dejme tomu 10 lidí, kteří budou připravovat další otázky k hlasování, přičemž jejich prvním úkolem bude předložit k hlasování podmínky svého fungování? Já věřím, že by to prošlo. A pak by se vidělo.

149824

20.12.2007 4:14

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149664

Vidite me by v pohode jako pologramotovi stacil jako hlavni vyberove kriterim odmitnuti radaru, protoze vsechny ty ruzne reformy, kteremi se ma lecit cesky stat se nejak srovnaj, byt se skripenim zubu, ale jak se jednou dostanou k moci v Rusku a USA chlapci s tvrdym ksichtem, tak cely svet bude zbrojit minimalne dalsich 20 let. A to zmrzne nad konecnym uctem usmev vsem, co plati dane a utahujpi si opasky. Proti tomu bude nejaka reforma jenom takovej odvarek. A to nemluvim o technologickym prokroku v tom vojenstvi a odstranenovanim nespolehliveho lidskeho faktoru prechodem na automatizovane rezimy, cas je holt ve strategickem valecnictvi rychle se pohybujicich vojenskych hracek dulezita velicina. A clovek je tak "pomalej". To by se taky jednomu mohl ten usmev rovnou vyparit.

149711

20.12.2007 10:50

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 149664

Obávám se, že to až tak dobrý nápad není. Chyba je stále stejná. Spočívá v předpokladu, že dav "prostých lidí" je schopen se na něčem (konkrétním a užitečném) dohodnout.
----------------------------------------------------------------
Jasně pane Vojto. Ale na jednom se masy vždy shodnou.
Na negaci. To jsem zrovna zažil v pondělí, na přímé demokracii v malém. Rudé tváře zlobou, řev, kvokání a po otázce co navrhujete, ticho a otevřené huby. Z nich by paní Jarmila měla radost. To je ta sůl naší země, naše naděje [chechtot]

149731

19.12.2007 18:52

Dostal sem dobrej napad.....

GHEORGHE 78.?.?.?

Reakce na 149646

Proč nezaložit novou stranu? Mám návrh na založení nové politické strany Za neutralitu, nebo další návrh - Strana daňových poplatníků.
A podotýkám, že vůbec nechci být jejím předsedou. Ale vstoupil bych do ní, aby se to tady už konečně změnilo. Další stranou je viz: Demokracie.cz, ale tam je zakladatelem člověk, který mi není sympatický a připadá mi nevěrohodný. Sice už mají asi cca 600 hlasů a do tisícovky jim chybí cca 300 podpisů. Takže pojďme sehnat jeden tisíc hlasů a pojďme do toho. Já osobně tomu mohu věnovat veškerý svůj čas. [oči v sloup]

149668

19.12.2007 23:23

RE: Dostal sem dobrej napad.....

rataj 85.?.?.?

Reakce na 149646

Považuji to za velmi dobrý nápad, který by mohl mít šanci na úspěch. Naději na vítězství má zatím pouze silná strana, dnes u nás ČSSD nebo ODS. Když se do vrcholné politiky podařilo dostat S.Grossovi, který nás o svých „kvalitách“ zřejmě dostatečně přesvědčil, proč by se to nepodařilo skutečně schopným lidem, kteří by měli zájem o faktickou nápravu věcí veřejných? Podle
http://www.rozhlas.cz/cro6/stop/_zprava/381358
má např. ČSSD okolo 16000 členů a má velký zájem o omlazení a modernizaci. Myslím, že by ze 3000 nových mladších, průbojných členů, dobrých řečníků a hlavně dobře vzdělaných v různých aspektech politiky, mohlo zde postačit k postupnému prosazení takové politiky, která by si zasloužila oprávněnou přízeň většiny voličů (museli by se však spolu vzájemně dohodnout). /Napoleon samotný, pokud se nepletu, přesvědčil sám před počátkem své kariéry celou sněmovnu(?) o odsouhlasení svého nesmírně drzého požadavku – byl však nezměrně ctižádostivý a odvážný a před budovou stála baterie jeho dělostřelců/. Jinak se domnívám, podle toho, jak čtu různé příspěvky na internetu, že chytrých a vzdělaných mladých lidí je u nás stále dost (někdy valím oči) a podle toho, jak se angažují i v extrémních sportech, nechybí jim ani notná dávka odvahy. Je to jedna z cest, jak směřovat k slušné budoucnosti a na tom by zejména mladším mělo setsakramentsky záležet, i když to bohužel vyžaduje věnovat tomu dost času.

149684

20.12.2007 0:23

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149684

Generál Napoleon ukončil přesvědčování francouzských poslanců, kteří ho zuřivě kritizovali, tak, že se obrátil ke svému pobočníkovi a řekl: "Vyhoďte ty lidi ven !" Ale zástupci lidu mu začali dávat do zobáku a zachránil ho až bratr Lucien a generál Murat, jehož granátníci rozehnali Radu pěti set, která se chystala Napoleona postavit mimo zákon. Toto se stalo 19.brumairu roku VIII. Verbálně tedy na parlamentní půdě Bonaparte moc přesvědčivý nebyl.

149697

20.12.2007 13:03

RE: Dostal sem dobrej napad.....

rataj 85.?.?.?

Reakce na 149697

Dík za poučení, četl jsem o tom už hodně dávno a možná, že to bylo nějak tendenční. Chtěl jsem jenom zdůraznit potřebu odvahy.Ale znovu mně to dokazuje, jak je český národ chytrý, co neví jeden, to ví druhý. Kdyby tak naši politici si z toho vzali příklad a nechali se poučovat od rozumných lidí, určitě by se vyvarovali mnohých kravin. Nikdo nemůže znát všechno, ani ve vlastním úzkém oboru a když se dá více myslících hlav dohromady, určitě to přinese lepší řešení.

149740

20.12.2007 18:06

RE: Dostal sem dobrej napad.....

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149684

dobrej....
docela jste me dostal ze ma CSSd jenom 16 000 clenu...to je strasne malo...!!
Jinak s vama plne souhlasim ve vsem....
chtel bych se jenom zeptat nekoho ,kdo ma s nejakou stranou zkusenosti...:
kdo voli predsedu strany??? muzou na celorepublikovem srazu obycejni clenove sesadit predsedu ci mistopredsedu??
existuji neco jako "zaslouzili clenove" kteri muzou kohokoli vyhodit ze strany i kdyz se ten clovek nezproneveril ideologii te strany???
kolik ma strana celorepublikovych srazu kterych se musi zucastnit kazdy clen??co dela clen strany kdyz nema zadnou funkci???
kolik casu mu zabere to stranictvi pokud ho to nezivi??.))
dik za info....

149762

21.12.2007 8:21

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149762

Já bych Vám mohla na všechno odpovědět, ale jsem líná.[smích] Jenom Vám tedy řeknu, že stranický systém je jeden velkej a ohromnej podvod. Ta technologie moci je tak dobře propracovaná, že do čela se dostanou výhradně figurky, které se tam dostat mají. A platí to pro VŠECHNY strany bez rozdílu, pro ty velké i ty malilinkaté pidistraničky. 96 procent obyvatelstva jsou nestraníci a tito nestraníci jsou nahnáni k volbám, aby navolili předem vybrané figurky napravo i nalevo.Mezi dnešním systémem a tím komunistickým, kdy tu moc měli komunisti taky pevně v rukou není vůbec žádný rozdíl. Jenom jsou ti komunisti teď přelakovaní na několik barev(modrá, růžová, rudá, černá a zelená) a JAKO spolu soupeří.

149785

21.12.2007 23:29

RE: Dostal sem dobrej napad.....

rataj 85.?.?.?

Reakce na 149785

A ještě bych dodal, že stranický systém se dnes jeví jako neprůstřelný. Těžko si naši milovaní zastupiči odsouhlasí něco jiného. Nesouhlasím však s tím , že by teď lidi byli naháněni k volbám, podle mého mínění je škoda, že k volbám nechodí. Vždy můžeme volit i ze špatného výběru tu možnost, která se nám zdá nejlepší. Obě cesty k výraznému zlepšení politiky za tohoto systému, tj buď masovým vstupem čestných, nezkorumpovatelných, vzdělaných a schopných lidí do některé stávající strany s cílem prosadit potřebné změny, nebo založením nové strany, vyžadují kromě nejobtížnějšího úkolu takové lidi najít a získat, i velmi mnoho času a hodně financí na organizaci.A pak další vážný úkol: pro svůj program získat dostatek voličů, což by dnes bez podpory médií asi nešlo. Snad by šlo aspoň většinu lidí dnes přesvědčit k tomu, aby masově požadovali uzákonění pravidelného skládání účtů svých zástupců z jejich činnosti a faktickou možnost odvolání těch, kteří svou funkci zneužili, nebo kteří hrubě poruší své (i občanské)povinnosti. Obrovský problém je v tom, že se dnes nedokážeme na ničem jako celek sjednotit, připomínáme dnes spíš písek než křemenný kvádr, který si přál Neruda. Ale konec konců i ten písek má někdy obrovskou sílu, když se z něho tvoří za vichru obrovské duny, nebo když nasycený vodou boří tlakem základy.

149832

22.12.2007 8:59

RE: Dostal sem dobrej napad.....

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149832

>Ale konec konců i ten písek má někdy obrovskou sílu, když
>se z něho tvoří za vichru obrovské duny, nebo když nasycený
>vodou boří tlakem základy.

To co popisujete je právě ta promyšlená technologie moci, která způsobuje, že ať lidé volí koho chtějí, vždy volí špatně. Proto jedině přímá demokracie má šanci na úspěch- ať si písek sám svou ohromnou silou o všech důležitých věcech rozhodne.

149854

19.12.2007 16:40

Pane Koňas, i když je zřejmé o koho jde, je potřeba neplést přijmení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

S profesorem Švejcarem bych neměl žádný problém. Jestli byl Jan to nevím. Bohužel oba kandidáti na prezidenta jsou zřejmě kandidáty meznárodního společenství. Takže spíš půjde o to, který bude míň škodit řadovým občanům České republiky. Naštěstí o tom my občané nebudeme rozhodovat, takže z toho nemůžeme mít ani těžkou hlavu ani následnou kocovinu. Jsem rád, že diskutující také moc rozdílů nevidí, zejména ne důležitých. V té souvislosti mne ale napadlo jestli třeba jiný - cizí prezident nebude nám prospěšnější než ten náš, třeba jako příklad hodný následování... [velký smích]

149653

19.12.2007 17:12

Český šašek - druh na vymření

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Božínku, jak dlouho a zoufale hledal inženýr Paroubek a jeho bolševici v českých zemích českého tajtrdlíka, který jim bude s chutí sloužit jako užitečný idiot a marně. Ještě štěstí, že v daleké Americe, někde v rezervaci jich pár zůstalo a že jeho zvědové nakonec vypátrali a přivezli učitele Švajnra. Ten v této funkci našel zalíbení a dělá jí s takovou noblesou, že Pepa Vyskoč, Pták Kohák a i to Pehe by to brilantněji nedokázali.
Inu, hledáte-li vola, hledejte v Americe. Ušetříte si práci.

149655

20.12.2007 4:31

RE: Český šašek - druh na vymření

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149655

Svata pravda, nekde si musite dat praci s hledanim volu a v roudne hroude si je treba dat praci jak se volum vyhnout. [velký smích] [velký smích]

149713

20.12.2007 10:26

RE: Český šašek - druh na vymření

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 149713

Pochybuju.Tací vyjímeční tu nejsou.Jinak by si ho inženýr Paroubek určitě našel a na Švajnra by ani nepomyslel.

149726

20.12.2007 21:00

RE: Český šašek - druh na vymření

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149726

Nikdy nerikej nikdy.

149767

19.12.2007 23:42

Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Mrzí mě, že sonda do myšlení zdejších dopadla nad očekávání špatně. Nejen že si nepletu Švejnara se Švejcarem, ale mrzí mě, že si nikdo nevšiml a nereagoval na primární otázku, kterou jsem úmyslně nerozváděl.
Jde o motiv, který vedl Vendu do přípravny dějin, tedy do Prognostického ústavu, odkud se řídily události až do "plyšáku".
Stačí si dát do souvislosti tento fakt s jeho pozdějšími výlety ke "špičkám ekonomie" - a tyto výlety jej nejen vyzdvihly na pozici "nadodborníka", ale také jej zavázaly k provádění hrátek s penězi, které nesmrdí, kterým je věrný dodnes. Je ve vleku systému jako většina ostatních.
Jenda má podle většiny z vás dělat cosi jako náhončího modrým bratrům v USA. A dáváte přednost provařenému Klausovi.
Je to věc vnímání hlubších souvislostí, ozvala se zde jen "třetí liga" a divize.
Ale Zvědavce čte i dost lidí, kteří zde nepotřebují reagovat písemně. A těmto byl můj postoj k situaci určený.

Svět, postavený na moci peněz, mele z posledních sil, je to buď - anebo. Málokdo si uvědomuje, že Klaus je zřejmě určený za šéfa EU. Právě proto on jako jediný může mluvit o glotepu (globálním oteplování) v "opačném gardu". To proto, aby po zjištění, že jde o fikci, byl on tím prozíravým, kdo neochvějně VĚDĚL, že teplo, produkované lidmi, nemůže konkurovat teplu a vlivům slunce.

Podobný scénář je tu vždy. Je užitečné v době, kdy je "nastolen" určitý pohled na svět - připravit někoho, kdo se vymyká "řádu", oponuje. Pak stačí změnit "pohled na svět" zaplacením jiných "vědců" - a ejhle, náš člověk je "prozíravým hrdinou".

Před cca 18 lety se jiný bojovník proti komunizmu nechal i několikrát zavřít, aby mohl být na čas miláčkem národa. Dnes už stačí místo vězení mít jen opačný názor než ti, kdo takový názor instalují.
Kdosi moudrý řekl, že stačí sledovat cestu peněz. Ale málokdo si s tím dává dnes práci.

Takže milí mudrci, kdo víte, jak a proč funguje vesmír a lidi v něm - zkuste se dokopat k pochopení finty vládců.
Pro ty tupější je tu nápověda:
V době vyčerpání "možností systému vládnutí" je nutné vytvořit iluzi nepřítele (zde glotep), a protipól, díky kterému se zaplní media hašteřením o verifikaci iluze. Mezitím lze připravit vše potřebné k překlopení systému vládnutí do nové podoby. Jednoduše, použitím technologií, ukrývaných "pro strejčka příhodu".
A taková "náhlá" invaze mimozemšťanů, podobných lidem - to je docela dobrá pecka, ne?

Každá náhoda je jen projevem příprav, mnohdy velmi dlouhodobých.
jednou z těch, o kterých je také tato doba - je gragoriánský, tedy "Jiříkův" kalendář. Jeho návaznost na kalendář předchozí Mayský provedli lidé, kteří podobně jako mnozí z nás, bláznů, uměli vnímat jiné souvislosti než ty schválené "většinou" (tou byla vždy hrstka mocných).
...Automaticky kráceno

149686

19.12.2007 23:34

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149686

Vesmír asi není žádný blb a díky tomu vždy naučil dost lidí "se zbláznit" a chápat i jiné souvislosti. A tak nakonec ti "blahoslavení, chudí duchem" vždy vládcům zamotali plány. Nejen Kopernik, Galileo, Hus nebo Maxwell. Vždy ale našli někoho, kdo mohl jejich plány alespoň prodloužit v čase (Einstein, kvantová a "roztřísklá" teorie vzniku všeho, nebo dnes glotep). Vše se stěhuje do stále neadresnějších poloh. A rozhodování o této planetě se už odstěhovalo do globálního podvědomí. Nebo nadvědomí, je fuk, jestli jej nazvete třeba bohem. A toho chce dělat těch několik "horních 10 tisíc".
Mají určitě i připraveného "druhého Krista", ale asi netuší, že i tím prvním byl jen efekt jazyka, který známe jako latinu. "Zazipování všech, kdo s jeho pomocí (a napojením se na "informační síť v prostoru"[mrknutí jedním okem] léčili lidi pomocí vstřícnosti a vhodných slov. Příběh Ježíše a manuál vlády po cca 2000 letech( = bible) je už dílem těch, kteří už od neolitu vládli tehdejším "Čechům".

Ano, dějiny nepodléhají náhodám. A bůh nehraje mariáš ani kostky, byl sám, i když trojjediný.
A dnes už mnoho lidí ví, jak pomocí jiné frekvence mozku (= zbláznění nebo jemnější forma = meditace) lze vnímat situaci u nás i ve světě bez filtrů, které nám nabízí věda, politika, ale i zastaralé duchovní praktiky.
Je zbytečné kohokoliv z nás izolovat, data v prostoru si okamžitě najdou jiného příjemce. A to je snad konečně ta opravdická funkce boha. Nikdo nejsme nezastupitelní. Vlády v pozadí si dosazují svoje loutky a vesmír dělá totéž.

Ale je dobré se umět rozhodnout. Místo žehrání a nadávání.
Mohu se mýlit, ale věřím Jendovi Švejnarů. Má i vhodnou českou půlku jména, a jazyk vážení, ten určuje kvalitu národa. Že čeština je pokračovatelem latiny v rozměru řádu, to jistě za čas poznáte všichni. Nezávisle na tom, jestli to poznáte v tomto nebo dalším životě. Ale budete muset ještě vědět, jak ta "reinkarnace" funguje, že do stejné řeky (= těla)se holt vstoupit zatím nedá. Ale dá se to naučit. "Noty" přicházejí pomalu, ale s tím se asi nic nedá dělat.

149688

20.12.2007 3:52

RE: Vážení a milí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149688

Nic ve zlem Janko, ale my z divize o tom rozhodovat nebudeme. Hlas maji v extralize. [mrknutí jedním okem] Muj nazor je, ze na vyber prilis neni. Pragmatik za pragmatika, jenomze v nejblizsich letech bude potreba jednat nepragmaticky. Navic volebni tym Svejnara dela dost skolacke chyby viz debata s Krausem. At to bylo sebcistsi ci ne, tak je to stret zajmu jako hrom.

Nevim nic blizsiho o Svejnarovi a nema moc casu. Pobyva napul v Praze napul ve Statech. Vysoky urednik CNB, tebuh. CNB par let zpatky vyhodne zainvestovala zlaty narodni poklad za dolary. Jaky je k tomu treba Svejnaruv postoj? Co reforma a socialni stabilita, Klaus ji podepsal. Svejnar zije v Americe, pak by mel byt schopen dat i nepragmaticke jasne prime odpovedi. Chcete podporu z internetu, tak at se lidi ze Svejnarova tymu podivaji jak to dela Ron Paul, ten mluvi srozumitelne, jasne bez pragmatismu. Jiste Ron Paula budou volit lidi primo, ceskeho presidenta parlament. Pak je vsak zbytecne narikat nad divizi nebo treti ligou a je treba politikarit a lanarit mezi pragmatickymi poslanci.

149712

20.12.2007 13:41

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149712

zkusme si to rozebrat, pokud možno bez obvyklých asociačních klišé.

Ad 1. pragmatismus/kupectví/výměna zboží či informací. Znáte jinou definici? Máte jiné řešení? Válku, kterou si přeje ex/liga? ...takže nic jiného než vyjednávání a výměna/kompromis nezbývá.

Ad 2. "školácká chyba" je viděním situace z prvoplánu, určeného těm, kdo se chtějí bavit. Další vrstvy svědčí o značné předvídavosti - a zároveň použitím "stejných zbraní" Švejnar dostal mimikry týmu, do kterého jste jej zařadil vy i mnozí další. Oni ti, kdo se dostali k moci přes peníze tohoto národa byli "sbratřeni" jen "jinou krví". A inteligenci obou Krausů nepodceňujte, není mnoho lidí, kteří jí mají víc. A jsou to praví bráchové. Ne jako ti, co si místo krve předávají jen kompromitující materiály na jiné "bratříčky".

Ad 3. CNB v době "šantročení" dolarů už byla pod dozorem Švejnara? Já to na tom linku od jednoho zdejšího anonyma nenašel. Ale mohu se mýlit, mohl to řídit z té druhé strany "dolaru", že?

Ad4. Ron Paul je o vrstvu niž. V historii moci jde vždy při vyčerpání možností systému o jeho "překlopení". Ron Paul jde ještě tzv. přímou cestou, chce systém překlopit veřejnou cestou. A Švejnar to zřejmě ví a tak se stylizuje o vrstvu hlouběji, do pozice trojského koně. A tím, jak vystupuje, tím dává "podprahový" signál lidem, kteří věří více emocím než slyšeným slovům a balastu, který nám do vědomí dávají media.
Ten měřák na emoce se nedá naučit, ten roste s mírou prožitého a správně vyhodnoceného úsilí nebo někdy utrpení.

Ale můžete zůstat i u svého vidění situace.

149743

20.12.2007 21:01

RE: Vážení a milí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149743

Me videni situace je, fifty-fifty. Je dano mym osobnim charakterem neduverivym charakterem jsem proste typicky zelezny pes. Klaus je znama osobnost od pocatku sametu. Po jeho pragmaticke korekci, ze podstane je utuzeni transatlantickeho svazku bez ohledu na cokoliv jineho, vim ze nemuzu ocekavat, ze by se ciste na na zaklade politicke racionality bez ideologiii ci emoci, verejne postavil k problematice radaru. Kdysi to udelal proti ministru zahranici Svobodovi a byl na "diplomaticky cernem seznamu" v Bilem dome, coz nelibe nesl. Klaus proste neni tak tvrdy jako TGM, ono Masarykove se nesbiraji ze stromu jako hrusky.

O Svejnarovi nic nevim, prestoze Krausovi poradu nesleduju, jelikoz mimo sport a stare filmy me bedna nezajima. Avsak o intelektu, verbalnich schopnostech .... jednoho z bratru, ktereho si pamatuju z Cernych baronu, Jak se budi princezny nebo "Saxany" jsem slysel dost od pratel, abych o tom nemel nejmensich pochybnosti. Presto ucast Svejnara v tom poradu byla chyba, jednoznacny stret zajmu! Ja vim, ze Svejnar nema odpovednost za rozprodej ceskeho zlateho pokladu, ale zajima me jaky je jeho postoj k tem, co odpovednost maji. Muj nazor je, ze by melo byt soudem prezkoumano, zda slo o defraudaci a anebo o naprostou profesni tupost. A podle toho pro dotycne odpovidajici dusledky. Uznavam, ze to je od me pitomost chtit neco takoveho behem volebni kampane.

Vnimam pozitivne, ze Svejnar chce ve zbyvajicim kratkem case ( dalsi chyba, i kdyz muze mit objektivni pricimy se shanenim podpory pro kandidaturu) objet republiku a diskutovat s lidmi na ulicih, i kdyz oni "primy vliv" na volbu presidenta nemaji. Ale maji vliv prave hlasy s KDU-CSL a KSCM budou na tyhle debaty slyset, o tom at nikdo nepochybuje. Jestlize president Klaus odmitne primou debatu se Svejnarem, tak pro me osobne by to byl maly impulz, ktery by me postrkoval k tomu, abych volil zmenu, jinak bych se hodne rozhodoval podle teto debaty. Muj hlas je vsak v teto volbe mene nez zrnko pisku. [mrknutí jedním okem]

149768

20.12.2007 23:04

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149768

Pro posouzení je dost podstatná právě ta jejich historie před "sametem". Pro současný obraz obou mohou posloužit tyto texty:
http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=VR8vBCM5v9Nx
http://hn.ihned.cz/c1-22351350-jan-svejnar-opatrny-american-v-praze
http://www.jansvejnar.cz/?page=publikace



...a mnoho dalších na gůglu cz
...nějak se mi nedaří vložit odkaz správně, omlouvám se.

149774

21.12.2007 17:12

RE: Vážení a milí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149774

http://www.novinky.cz/clanek/129376-svejnara-bezte...
Ma to neuprosnou logiku veci, kdy Svejnar je malo znamy kandidat verejnosti v casove tisni. Tedy jak snaha Paroubka, tak i odmitnuti Klause o tv debatu naprosto racionalni. Me se takovy pristup, ale nelibi. Uz vubec se mi nelibi zduvodneni, ktere je pravdive a ne maskovane za nejake sladke reci. Avsak ja ocekavam, ze presidentem republiky by mela osobnost a osobnost musi mit format a ja takova musi osobnost s formatem, kdykoliv pripravena tyto vlastnosti potvrdit.

Bezesporu neni potreba to potvrzovat jednotlive kazdemu "Frantovi Boruvkovi". Je vsak rozdil mezi Svejnarem jako prezidenstkym kandidatem, ktery ze zakona musel shromazdit podporu 10-ti senatoru, coz zajisti asi nebude jednoduche obvzlast k politickemu rozlozeni sil v senatu a "Frantou Boruvkou". Navic tech 10 senatoru neni za CSSD nebo KSCM. Myslim si, ze Vaclav Klaus ma format, po premieru Topolankovi bych debatu se Svejnarem nevyzadoval.

To bych ohledne hlasovani nebyl jako volic v pozici pul na pul, tam by byl pomer jednoznacne logicka nula, logicka jednicka. Neni treba mi rozepisovat ceskou politickou realitu. Nesleduju sice tak intezivne jako, mlady naivni trouba, kdysi skalni volic ODS, ale i tehdy mi nektere veci hnuly mnohem vice zluci, odkazy ktere uvadite jsou takove zpestreni line vanocni atmosfery. [smích]

149816

20.12.2007 9:44

RE: Vážení a milí

hc 194.?.?.?

Reakce na 149688

Idea s Klausem coby kádrovou rezervou drhne na jeho věku. Kádrovou rezervou asi byl před dvaceti lety, teď už sotva.

149725

20.12.2007 13:57

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149725

....někdy se nasazením rezervy stane funkční "kolo", nemyslíte? (asi tam měla být tečka místo otazníku, že?)

149748

20.12.2007 14:46

RE: Vážení a milí

hc 194.?.?.?

Reakce na 149748

Ale my mluvíme o zpuchřelé rezervě. Taková v případě defektu moc nepomůže.

149753

20.12.2007 18:07

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149753

pouze vy ji považujete za zpuchřelou, takže množné číslo není na místě. Jistě se opíráte o detailní znalosti, jen jste je opomněl uvést. Rád si je přečtu a třeba vám dám za pravdu.

149761

21.12.2007 9:45

RE: Vážení a milí

hc 194.?.?.?

Reakce na 149761

Ten detail jsem uvedl hned na začátku - věk. Pan reprezident (nebo jak se ta funkce jmenuje) je ročník 1941.

149790

19.1.2008 19:27

RE: Vážení a milí

dodo 88.?.?.?

Reakce na 149790

Ročník 1941 je na funkci prezidenta právě tak akorát, pokud je schopný vnímat hlas duše národa z pozice hodnot stojících na morálce vzájemného uznávání našich individualit oproštěných od sobectví a je ochotný tyto hodnoty v národě pěstovat. Je známo že: "Jaký pán, taký krám", a svět v Češích dosud zná jen tu vykutálenou stranu Švejkovy role, coby ironizujícího dvorního šaška. Nechť se tedy světu od nás dostane možnosti poznat i tu Švejkovo filozoficky lidskou stránku pohledu na něj. Porovnejte si sami, kdo z těch prezidentských adeptů je k tomu vhodnější.

Ta manipulace s chodem dějin lidské civilizace, činěná mocnými tohoto světa zpoza jeho kulis, je důsledkem jejich faktického potlačení víry v existenci nějaké vyšší moci, jejíž zákony je třeba ctít i tehdy, není-li nám přímo na dohled. "Šídlo v pytli neutajíš", zní staré moudro a tak i ty nejvíce utajované prohřešky mocných světa proti morálce, vyplují časem na povrch s jednoznačným odkazem, že jsme-li všichni jednoho živočišného druhu, pak i činy jeho individualit nemohou mít rozdílná morální kriteria a proto prohřešky mocných proti morálce již jimi nejsou. To do té doby, dokud nepřijde mocný šok z poznání fyzikální existence vyšší moci a s ním zcela logická dedukce, že každý tvůrčí akt je pod občasnou kontrolou, což podvědomě známe jako návrat pachatele na místo činu, a že tedy jednou nutně dojde ke korekci nežádoucích odchylek od záměru. Ta chvíle již nastala a každý má možnost přijmout její poselství a šířit je dál. Přijmout na stránkách http://www.razdva.cz/jaroha a šířit tak, jak každý sám uváží za vhodné. Postačí, když každý oslovený dokáže vyvolat oslovení dalších dvou ze svého okolí a vznikne lavina poznání, která zatřese trůny tohoto světa tak, že i jeho mocní se v pokoře skloní před majestátem vyšší moci, neb nikdo neví dne ni hodiny, kdy mu jeho hříchy budou sečteny.

152086

20.1.2008 23:18

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 152086

prošel jsem si vaše stránky, velmi zajímavé.
Zdá se, že se snad situace pohne tím správným směrem.

152229

20.12.2007 2:20

RE: Vážení a milí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149686

Pame Janko opravte toho Švejcara hned v první větě textu a nehádejte se s těmi co umí číst...

149702

20.12.2007 10:39

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149702

uff, on mi můj pičítač totiž vždy nahradí "správné = známé" jméno místo toho, které chci. Asi jsem to první uvedení přehlédl i při kontrole. Všem se omlouvám, vám zvlášť. Musím ty "automatické opravy" vypnout. Aspoň do doby než bude jeho jméno stejně frekventované jako to druhé. A můj počítač si toho všimne.

Ale při použití vlastní inteligence byste samozřejmě mohl na přičinu této chyby v textu přijít sám, že?

149732

20.12.2007 2:53

RE: Vážení a milí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149686

Vážený a milý Janko, mudrci nejmudrcovatější, již výše jsem objevil, že oba jsou kandididáti mezinárodního společenství . Vám to patrně dojde až po vyzkoušení toho druhého v prezidentské funkci. Myslet - znamená předvídat. Potřebné příznaky k těmto závěrům napsali jiní diskutující - vztah k radaru a členství v dozorčí radě ČSOB, a vůbec oba jsou lidé od peněz to nemusíte věštit z hvězd...

149705

20.12.2007 14:03

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149705

...ano,všichni jsme nejchytřejší. A podle vaší definice myšlení nás zajisté "vošéfujete".

Ono někdy nestačí do syntézy zahrnout jen data nedávná. A obávám se, že na ta starší "dráty" nemáte. Míním data zpátky ve směru instalace křesťanství, existence Atlantidy, dračích inteligencí a dále až ke vzniku prostoru a času. Stávající paradigma vychází už z existence prostoru a času, -a popsat ten kousínek před vznikem prostoru a času mám na triku.
Tam se zkrátka myšlením nemůžete dostat, ono funguje jen na beta kmitočtu, víte? A ty další kmitočty bylo nutné postupně propojit s touto frekvencí. A mnoha lidem se to už povedlo.

149744

20.12.2007 17:46

RE: Vážení a milí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149744

Vážený pane Janko, nemusíte mít obavy o mou definici myšlení. Asi mi nebudete věřit, ale vaši reakci jsem, ne doslova - ale v tomto duchu, očekával...

149759

20.12.2007 17:38

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149759

..vcelku jste neměl jinou možnost. To je dáno právě tím typem myšlení. Ale naše ega spolu nepotřebují zápasit, jste jen anonym. Tím je zodpovědnost za své myšlenky daná, víte?

149760

20.12.2007 19:36

RE: Vážení a milí

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 149760

Janko,narazila kosa na kámen.Vy mi doporučujete myslit hlavou a já Vám doporučuji srdce.Vím coodkoho máte "nasyslíno",a cítím prášek pýchy.Jest Jeden,ten má klíč od pekla a smrti,Jeho Jméno znáte. [smích]

149765

20.12.2007 21:47

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149765

1. srdce přijde později, v polaritním světě nelze obojí souběžně v téže hladině. Je přítomné, ale kukátko do něj není vidět.
2. syslím jak umím. Kde hraničí zdravé sebevědomí s pýchou? Můžeme si o všem povykládat, uvidíme, poznáme.
3. klíče už mají naštěstí všichni, jen o nich ještě mnozí nevědí. Duchovní hantýrka také má svůj strop. Programovací jazyk této galaxie znám, ale na tvorbě programu se podílíme všichni. Myslete si co chcete, kosu ani kámen nevidím.

149771

21.12.2007 1:04

RE: Vážení a milí

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 149771

Tak to mě zajímá. Který je programovací jazyk této galaxie? A kdo disponuje parametry ke kompilátoru? A do jakého kódu bude přeložen výsledný modul?

Vskutku znáte odpovědi na tyto otázky nebo jde jen vysoce nadprahové, esotherické, ale jinak zcela jalové plky, Janko?

149775

21.12.2007 7:52

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149775

...nejsou to jen plky. Sám víš, že člověk s prostorem komunikuje vším, čím je on sám, nejen potrava a slova jsou informace. Zkrátka jsem nějak pochopil, jak a proč se z písmenek skládají slova. A z číslíček "věty". A jak a proč naše smysly vytváří stále objemnější "společné jmenovatele". Nějak pojmenované.
A že to základní pojmenování pro tuto etapu civilizace vytvořili ti, kdo vytvořili latinu a program pro cca 2000 let. Takovou hádanku, o které věděli, že ji někdo rozlouskne.
Nevím, kolik nás je, kdo ji pochopil, určitě nejsem sám. Jen mám tolik drzosti vše, co mi "z prostoru dojde" a naváže se na strkturu, která se mi postupně líhne v hlavě, vysypu mezi lidi, o kterých si myslím, že by mohli sem tam něco doplnit.

Asi takhle funguje ten programovací jazyk, sdílením toho, co si obvykle člověk nechává pro sebe. Ono "velké tajemství" se jmenuje "Abeceda lidštiny", jde o popis významů jednotlivých písmen a číslic. Je někde na mém webu.
A zrovna jako se integrály neučí ve školce, tak i řazení osobních asociací podle abecedy lidštiny nemusí nutně vést vždycky k optimální formě "sdělení úkolu".

149784

21.12.2007 22:45

RE: Vážení a milí

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 149784

Pane janko,
nechtěl by jste dělat prasidenta, když to všechno znáte a máte v tom jasno?

149831

22.12.2007 0:19

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149831

mít v něčem jasno je sice hezké, ale mnohé události, které jsou připravené, ty ještě neproběhly. Moje informace možná budou použitelné až po rozpadu tohoto systému. Teprve začal. A tváří se, že vydrží.
O to bude jen tvrdší přistání. Pokud to Jenda Švejnarů nedomluví rozumněji. On i Ron Paul jsou trojští koně v systému, tak jim držím palce.

Navíc si myslím, že prezidentování není nic pro mne. Spíš mě zajímá, kdo a jak na mé komentáře reaguje. Tím se učím znát lidi.
A to se v životě někdy hodí.....

PS.se svou diagnozou bych nejprve musel přesvědčit doktory, že mi rozum nechybí. Oni mají opačný názor, ke kterému se jistě rád připojíte.

149835

22.12.2007 2:51

rozpad systému

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 149835

Vážený pane Janko,
jak se systém podle Vás bude rozpadat? Systém má naopak schopnost se zcelovat, sjednocovat, globalizovat. To, co do systému nepasuje, je odkrojek, odpad, který bude samozřejmě recyklován.

Máte nějaké konkrétní informace, že dochází k rozpadu a destrukci systému? Jaké je podle vás konkrétní zadání trojských koňů - Švejnara a Paula? Která místa má SYSTEM natolik slabá, aby jej bylo možné efektivně narušit až do úplného rozpadu?

149844

22.12.2007 19:04

RE: Vážení a milí

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 149835

Jánko,Vy jako praktikující rozdvojenec musíte přece vědět,že být napřed znamená ve Vašem případě propast(bolavá pata) mezi bylo a bude.Kdo mnoho dostal,více po něm bude požadováno.Kdo málo má,málo bude bit a jest na něj dbáno.Tohle je dárek k Vánocům od praktikujícího maniaka. [smích]

149877

22.12.2007 19:29

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149877

jo, to je otázka. Co takhle pozice "nulového bodu v prostoru", takový ten patník, nula, sledující provoz na silnici. Riziko poškození či zničení tu je.
Ale byli jsme s přítelem na Blaníku dnes ráno, o slunovratu. A on pohovořil s Václavem (a) na koni, odjel sdělení předat Vítovi.
Za dárek děkuji, kopec před námi má schůdky.

149879

24.12.2007 0:34

RE: Vážení a milí

Druid 84.?.?.?

Reakce na 149775

>Který je programovací jazyk této galaxie?

logos

>A kdo disponuje parametry ke kompilátoru?

kazdy kdo ma hlasivky

>A do jakého kódu bude přeložen výsledný modul?

řeč - libovolna, vcetne plku

149940

24.12.2007 1:58

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149940

1. logos podvědomí + logos vědomí, ale jen pokud jsou přítomny emoce,které oba systémy zpracování dat propojují.

2. všici, kdo umí češtinu vnímat a číst slova pomocí tzv. "abecedy lidštiny", která je nehmotnou obdobou tabulky chemických prvků.

3.do DNA, která je hmotným efektem vazeb asociačních řad vedoucích z našeho podvědomí do značně vzdáleného prostoru. A je zároveň vlastností lidského těla, včetně postupného nárůstu schopností, v minulosti odzkoušených.

Druide, čekal jsem od tebe fundovanější odpověď. Ještě jsi DNO nenavštívil. I když jsi asi přesvědčen, že ano.

149943

24.12.2007 5:06

RE: Vážení a milí

Druid 84.?.?.?

Reakce na 149943

Zdravicko, Janko,

prece nebudu klukovi co se nejspis cele dny topi v "cecku" (rozumej C++) motat hlavu. Zaslechne slovo program, to mu zabrnka na jeho domnelou silnou stranku a hledi se predvest. Nebudu mu branit.
Ani tobe. Ty nase plky uz neni mozne vest pres klavesnici.
Verim, ze se sejdeme v prichazejicim "nekonecnu" a dame rec.
btw. porad si myslim, ze jsem jen nadejnej zacatecnik [smích]

149950

24.12.2007 1:46

RE: Vážení a milí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149940

A bez hlasivek by ten program fungovat nemohl. Ted kuprikladu mlcim a pouzivam jiste technicke zarizeni. A pujdu dal. A bez technickych zarizeni by se myslenka sirit nemohla? [smích]

149944

24.12.2007 2:32

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149944

...ale mohla, dělala to už od doby, kdy vznikla. Známý je pokus studentů na dvou ostrovech, řešili křížovku na jednom a kontrolní skupina po určité době tutéž na druhém, vzdáleném ostrově. Měli značně lepší výsledky ti, kdo si počkali.
Podobně i to, že vám někdo zavolá za chvilku od doby, co jste si na něj vzpomněl, je něco podobného.

A při regresní terapii je také nutné se napojit na informační "kanál" pacienta. Vhodnými otázkami pak terapeut postupuje v paměti pacienta do minulosti. Podmínkou je, aby pacient vše vypovídal v "přítomném čase", protože minulost je vždy záznam dějů v právě prožívané situaci.
Postupně se naučíme pohybovat se v tomto "vertikálnám čase". Samozřejmě nejdřív jen svým vědomím, později ve formě hologramu a ještě později i včetně hmotnosti(odebrané a zas vrácené navštívené minulosti či budoucnosti).
Zatím to vypadá šíleně, ale to byl mobil pro křováky taky.

149946

24.12.2007 9:11

RE: Vážení a milí

leo69 89.?.?.?

Reakce na 149944

Nevím jestli jste si René všiml jedné zajímavosti a to té, že i když si něco čtete, tak Vám stejně pracují hlasivky? Čtenou věc si velice "potichu" stejně v "duchu" přeříkáváte, takže nemlčíte (samozřejmě ani já)...

Pro pana Druida a Janka: jen ty Vaše "plky" svěřujte klávesám, možná nedohlédnete kdo Vám naslouchá a komu tím můžete pomoci "sepnout" a pochopit...

m,[smích]

149954

24.12.2007 11:28

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149954

[smích] 6969696969696969696969696969696:::::::::::::::............., dík za naději a důvěru...

149959

24.12.2007 11:56

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149959

Leo 69, víš, že mail o tvé reakci mi došel dnes ráno v 9:06?

...znáš rozdíl mezi náhodou a "shodou okolností"?

...a zdá se, že kolo osudu je za horní úvratí, a zřejmě nejen v prostoru, kam naše přístroje nedosáhnou.

Samotné pozice číslic mnohdy vypovídají přesněji než kdejaká rovnice. Tak nějak vypadala "matematika symetrií" v době, ke které se asi znovu blížíme. Známe její začátek, statistiku.

149960

25.12.2007 4:01

RE: Vážení a milí

Druid 84.?.?.?

Reakce na 149960

ja si vsimnul casu tveho prispevku
1:58
a casu prispevku reakce Lea69
9:11

pomoooooc, policieeeee [velký smích]

149975

26.12.2007 13:33

RE: Vážení a milí

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 149975

Ehm,...a si taky vsimlul casu Vasich prispevku, Druide [cool]

149995

27.12.2007 16:45

RE: Vážení a milí

Druid 84.?.?.?

Reakce na 149995

a voni jsou snad prekvapenej? vzdyt vedej, ze jsem nocni ftaaak ... vod prirozeni

150033

22.12.2007 6:41

RE: Vážení a milí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149705

Ja jsem si byl nucen trochu projit, co se pise o obou. A zrovna u Klause by me zajimala ta vazba na mezinarodni spolecnstvi. Do Prognostickeho ustavu se dostal az v roce 87 z nevyznamneho fleku okresni pobocky banky, takze tezko mohl byt zpravodajsky vyznnamny material do budoucna. Odpor vuci pujckam mezinarodnich instituci a to racionalne zduvodneny odpor behem trasformace, z duvodu skrytych zajmu spojenych s pomoci, ktere jsou v konfliktu se zajmy tech, co pomoc prijmaji. Zadluzeni CR behem transformace ekonomiky bylo ve srovnani s jinymi srovantelnymi zememi nizke.

Taky Klaus osamele odmital nezavislost centaralni banky na statu a k tomu pozadoval ustavni zakon o vyrovnanem statnim rozpoctu, coz by eliminovalo argument, ze stat ma tendenci tisknout inflacni penize na kryti svych vydaju. Samozrejme v pripade nenadlych finacnich vydaju jako treba povodne by vznikali koplikace, ale to se da resit. Princip vyvazenosti ekonomickych i jinych vztahu vytvari dobry fundament a vychozi podminky pro reagovani na mimoradne situace.

149848

22.12.2007 19:50

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149848

pro ctižádostivého bezvýznamného úředníka jsou výlety do světa velké ekonomiky dobrým ošacením pro další použití. Tím ale nechci tvrdit, že je neschopný. Mnohé udělal v mezích svého zadání dobře.
Zdejší píseček ale kormidluje Kalousek, on je prodlouženou rukou církve, přes kterou se stále dějiny vyrábějí. Ostatní jsou jen figurky, snad mimo mnohých komunistů, o kterých se stále traduje jen historie, i když představují asi spíš krok dopředu.
Měli být zřejmě "hadrem pro býka", kde býkem byli a jsou občané, což se začíná měnit, lidi nejsou blbí.
Dnes začali "nahoře" hrát bez rukavic, sázka na Klause, který by svým osobním šarmem v postu prezidenta vyjednal snížení "církevní daně", (kterou dnes Kalousek "flekoval"[mrknutí jedním okem]- ta je signálem pro parlamentní poddané, aby si uvědomili, odkud vitr fouká.

Někteří poslanci se musí rozhodnout mezi menší špínou, kterou představuje zveřejnění jejich cesty do politiky - a mezi větší špínou, na jejímž konci je civilizace, ovládaná "radarovým deštníkem",schopným zajistit absolutní kontrolu i myšlení člověka, případně zajistit jeho "nevysvětlitelné odpaření" paprskovou zbraní.

Na stole je Venda a Jenda. A já jsem taky Jenda. Archetyp rotace tvoří vždy koalice dvou podobných proti třetímu. A jeden Jenda cosi nastínil i v dávné minulosti náboženství. Vše má svůj konec i začátek ve stejném okamžiku, ale v polaritě velikosti. Tedy pokud je zajištěna hladina dynamické rovnováhy této svaté trojice.
A v "pola riti" velikostí je dirka, vedoucí do prostoru, kde se připravuje "výsledek".
On ten rektální alpinizmus má cosi do sebe. A říká se mu kulo/ár.

Jiná káva je veřejná debata vhodných dvojic. Bez ředidla v postavě móde/rétora. Ať si divák užije opravodovou politiku.

Mám jen svůj chorý mozek, ten mě vede k těmto úvahám.
Země byla také chvilku "placatá".

149880

23.12.2007 21:39

RE: Vážení a milí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149880

Jde skutecne v mem postoji o loajalitu ceskym zajmum versus zajmy americke. Vaclav Klaus se mi podle techto faktu do roku 87 v nezajimavem miste okresni pobocky banky, odpor proti zavislosti reformy na mezinarodnich institucich z duvodu stretu zajmu poskyvatelu pomoci a prijmajicich pomoc, odpor proti byrokraticke integraci Evropy, odpor proti ideologicko-lobysticky motivovanemu systemu na "vedeckem podklade" dokladajici jako hlavni faktor pro klimaticke zmeny cloveka. Toto jsou vsechno ucinne paky pro globalizaci realizovanou pomoci direktiv shora.

Takova globalizace vsak nemuze skoncit jinak nez chaosem, protoze uskutecnit nepujde. A je to lepsi, nez-li skoncit v jednom velkem sofistikovane maskovanem lagru pod "vlajkou" svobody, to jedine by teoreticky mohlo byt produktem techto snah. Nemuze tak vzniknout multirasova a multikulturni globalni spolecnost, protoze s touto myslenkou se na zaklade SVOBODNE INDIVIDUALNI VOLBY musi ztotoznit samotni ucastnici tohoto procesu!! Pomoci prikazu a represi lze vynutit pouze tolerovani techto snah, jakmile dojde k oslabeni represe v techto snahach, naplno s vetsi intezitou, cerpajici svou energii z potlaceni reality se tato spolecenska realita projevi v plne nahote bez prikras. A je to velmi nebezpecne tlacit na "spolecenske emotivni iracinalni citeni."

Navic tady je otazka, co ma byt nosnou kulturou pro direktivni globalizaci? Ma to byt export "zapadni demokracie"? Ma to byt americka kultura? To je preci vysmech, ale direktiva shora jako takova se bez nejake nosne kultury vuci ostatnim marginalnim nemuze obejit. Multikultura logicky muze vzniknout pouze pomalym procesem ztotezneni jednotlivcu zdola. To je takova mala, ale dle meho nazoru nezbytna nutna odbocka pro vysvetleni meho postoje.

Ted k panu Svejnarovi. Zivotopis svedci o excelentnich odbornych predpokladech v oboru ekonomie, natolik excelentnich, ze nemohou byt ponechany bez povsimnuti. Je znamym faktem, ze ekonomicka vykonost vychodniho bloku znacne poklesla v 80-tych letech oproti zemim zapadnim. A ted kariera pana Svejnara po ukonceni vzdelani ve Statech, ktera pozdeji pokracovala v zahranici 83-84 Core v Belgii, 83-84 OECD Pariz, od roku 84 konzultant Svetove banky. Od roku 90 poradce Havla a jinych vyznamnych ceskych politku ( Havla nesu velmi nelibe, staci se podivat na "ceske" podpisy pod PNAC).... Pan Svejnar nemohl zustat mimo zajem govermentu USA. To jak na tento zajem reagoval je druha vec.

Pro me neni podstane, zda si ma ci nema americke obcanstvi. Pro me je podstatna loajalita postavena pred cesky a americky zajem. A mozna odmitl Jana Svejnar vazat kroky ve svem osobnim zivote s govermentem USA, avsak neni zpusob jak to dle meho nazoru jednoznacne dat najevo behem mesicni predvolebni kampane. Takovou vec lze podat dlouhodobe pouze svym verejnym jednanim. Toto je pro me osobne duvod na zaklade ktereho bych ja osobne Janu Svejnarovi nemohl dat hlas.

149918

23.12.2007 22:31

RE: Vážení a milí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149918

...Víte, pane René, v životě jsou někdy situace, kdy se rozhoduje tolik, že všechno. A každý máme to své všechno jinak nastavené.

Posílám Vladimírovi text, který možná neotiskne, je to jeho volba. To, co nazýváme spiritualitou, má své logické cesty, které se potkávají s cestou lidí v této společnosti. Sleduji dění i jinými způsoby, pro které nemá věda "referenční systém". A nezbývá mi než jednat tak, jak situace dovoluje.

přeji všem zde na Zvědavci hezké Vánoce, doufejme, že bude příští rok lepší.

149921

23.12.2007 22:46

RE: Vážení a milí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149921

Taky hezke Vanoce vsem lidem, hlavne tem co jsou ve velke nouzi a tisni a casto ne svou vinou. [smích] [smích]

149926

23.12.2007 21:09

RE: Vážení a milí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149880

dokonceni
Mala odbocka k tomu nabozenstvi na zaver. Je tam i dost nazoru, s kteryma se ztotuznuju a ktere by z toho, co jsem cetl zrejme vedlo k zasadnim a mym tvrdym nazorovym stretum s obema kandidaty na funkci presidenta CR, ohledne aplikace ekonomie na spolecnost. Chtel bych zduraznit, ze text byl zverejnen roku 2004, kdy to byl pocin hoden velke odvahy a moc takovych hlasu se neozyvalo. Jinak nechutny spor o katedralu sv. Vita ze strany ceske katolicke cirkve mluvi za sve. Tato katedrala je vice nez jeden z mnoha kostelu, lezi tam kosti ceskych panovniku. Ja vsak delam velky rozdil mezi spiritualitou a zkostnatelou organizaci, ktera si osobuje mit "patent" na tuto spiritualitu. Koneckoncu o Sv. Vita se hadaji hrad a prazsky arcibiskup. Ono by neskodilo oslovit kardinala vlka po jistem zpusobu "... kneze biskupe...." zrejme mu by tim bylo neco pripomenuto. Jak vidite ani ja v sobe nezapru duchovni vliv jineho muze jmenem Jan.
http://www.blisty.cz/2007/12/21/art37947.html [smích]

149919

21.12.2007 21:44

sovětský poradce

piktchu 89.?.?.?

Mr. Švejnar nahradil odešlé sovětské poradce po puči 1989. Takže je asi nejskvělejším kandidátem na odměnu za "řízení" českého, předtím československého státu.

149828

22.12.2007 0:56

RE: sovětský poradce

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149828

Jiste i demokracie ma jako predtim soudruzi sve nepratele. Ti nejvic nebezpecni jsou pro oba systemy kupodivu uplne stejni. Jaro, leto, podzim, zima podle ideologickeho zamereni se pridava svetovy komunizmus nebo imperializmus. Avsak pozor je treba byt bdeli proti vnitrnimu nepriteli. Koneckoncu 1984 byl zfilmovan a konecne se vsichni budeme moct podivat na, co si mame predevsim dat majzla a jak bezpecne poznat zaskodnika a jak ho eliminovat treba pomoci "tvrdsich" metod.

149837

22.12.2007 16:59

RE: sovětský poradce

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 149837

Pročítám si to tu a nakonec dospívám k názoru že je to všechno zcela marný. Není to v systému ale v lidech. Na systému nezáleží, jakýkoliv systém může fungovat docela dobře (pokud je kolektivní snaha)i špatně (viz historie), bohužel většinou špatně. Problém jsme my, většinou podlehneme příliš lehce tlaku najít si pro sebe výhodu, ať už to stojí celek co chce. Což tlačí samozřejmě ostatní si najít výhodu pro sebe taky, což neguje výhodu již získanou námi. Takže systém a to jakýkoliv, se velmi rychle zhroutí v hromadu lidí, kteří čím víc si pro sebe snažejí něco uškubnout, tím víc jsou kolektivně oškubáváni vlastním přičiněním. Nemám moc optimismu, Ať zkusíme co zkusíme dopadne to stejně, s takovým materiálem jako jsou lidi se nedá dobabrat k pozitivnímu konci. Dám se asi k mravencům.

149873

23.12.2007 21:49

RE: sovětský poradce

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149873

Ted jste to trefil velmi presne, z toho duvodu nezbyva nez uplatnit v sytemu autoregulacni mechanismy jako realne pravo na informace, referendum, odvolatelnost volenych politickych elit apod. Pouze autoregulacni mechanismy mohou individualni hlad po vyhodach ziskanych z postaveni ve statnim aparate minimalizovat. Samozrejme uplne vymytit to nepujde nikdy. [smích]

149920

22.12.2007 18:57

RE: sovětský poradce

von Bumerang 85.?.?.?

Reakce na 149828

To Mr. před názvem švejnar značí mrzák (duševní)nebo co?

149878

25.12.2007 14:29

Švejnar je synem nejvyšší komunistické šlechty, která byla nahoře zde i v cizině.

Mejla 85.?.?.?

Švejnar nikdy nebude bojovníkem za demokracii, protože v podřízenosti vůči komunismu byl vychován a veden. Stačí se jen podívat na jeho podlézavost vůči komunistům.

149978

Příspěvků: 118

19.12. 00:40 dub  maličkost
19.12. 10:42  RE: maličkost
19.12. 19:52 zedník  RE: maličkost
19.12. 13:07 Vanguard  RE: maličkost
19.12. 15:50 puciky  RE: maličkost
20.12. 00:28 von Bumerang  RE: maličkost
19.12. 02:03 GHEORGHE  Dost bylo Klause
19.12. 03:10 LaFox  RE: Dost bylo Klause
19.12. 13:39 pastinak  RE: Dost bylo Klause
19.12. 14:33 nitram  RE: Dost bylo Klause
20.12. 03:29 Rene Bartosek  RE: Dost bylo Klause
20.12. 03:21 Rene Bartosek  RE: Dost bylo Klause
19.12. 03:04 Rene Bartosek  Vzhledem k stanovisku k radaru bych nevolil zadneho.
19.12. 13:32 janmax  Reakce
19.12. 17:19 hc  RE: Reakce
19.12. 23:17  RE: Reakce
19.12. 13:47 pietroo  národní specifika
19.12. 15:41  RE: národní specifika
19.12. 14:21 pastinak  Dostal sem dobrej napad.....
19.12. 17:46 Vratislav  RE: Dostal sem dobrej napad.....
19.12. 17:44 Vojta49  RE: Dostal sem dobrej napad.....
19.12. 22:33  RE: Dostal sem dobrej napad.....
19.12. 23:29 pastinak  RE: Dostal sem dobrej napad.....
20.12. 00:31  RE: Dostal sem dobrej napad.....
20.12. 08:57 Jarmila  RE: Dostal sem dobrej napad.....
20.12. 10:55 vaclaus  hole zadky
20.12. 21:57 Rene Bartosek  RE: hole zadky
21.12. 07:50 Jarmila  RE: hole zadky
21.12. 17:37 Rene Bartosek  RE: hole zadky
22.12. 09:23 Jarmila  RE: hole zadky
21.12. 15:24 vaclaus  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
21.12. 16:25 Rene Bartosek  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
21.12. 19:18 vaclaus  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
21.12. 20:14 Rene Bartosek  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
22.12. 09:52 vaclaus  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
22.12. 11:39 Vojta49  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
22.12. 12:46 Datel  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
22.12. 16:57 Rene Bartosek  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
22.12. 23:16  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
23.12. 05:01 Datel  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
23.12. 20:42 Rene Bartosek  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
24.12. 23:32  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
25.12. 02:15 Rene Bartosek  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
25.12. 22:26  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
26.12. 14:32 Rene Bartosek  RE: o Masarykovi a vzniku CSR
20.12. 18:53  RE: Dostal sem dobrej napad.....
21.12. 09:13 Robocrep  RE: Dostal sem dobrej napad.....
21.12. 15:53 detergent  RE: Dostal sem dobrej napad.....
21.12. 13:38 Vojta49  RE: Dostal sem dobrej napad.....
21.12. 17:33 Rene Bartosek  RE: Dostal sem dobrej napad.....
21.12. 19:48  RE: Dostal sem dobrej napad.....
20.12. 04:14 Rene Bartosek  RE: Dostal sem dobrej napad.....
20.12. 10:50 Vratislav  RE: Dostal sem dobrej napad.....
19.12. 18:52 GHEORGHE  Dostal sem dobrej napad.....
19.12. 23:23 rataj  RE: Dostal sem dobrej napad.....
20.12. 00:23  RE: Dostal sem dobrej napad.....
20.12. 13:03 rataj  RE: Dostal sem dobrej napad.....
20.12. 18:06 pastinak  RE: Dostal sem dobrej napad.....
21.12. 08:21 Jarmila  RE: Dostal sem dobrej napad.....
21.12. 23:29 rataj  RE: Dostal sem dobrej napad.....
22.12. 08:59 Jarmila  RE: Dostal sem dobrej napad.....
19.12. 16:40  Pane Koňas, i když je zřejmé o koho jde, je potřeba neplést přijmení
19.12. 17:12 Vratislav  Český šašek - druh na vymření
20.12. 04:31 Rene Bartosek  RE: Český šašek - druh na vymření
20.12. 10:26 Vratislav  RE: Český šašek - druh na vymření
20.12. 21:00 Rene Bartosek  RE: Český šašek - druh na vymření
19.12. 23:42 janko  Vážení a milí
19.12. 23:34 janko  RE: Vážení a milí
20.12. 03:52 Rene Bartosek  RE: Vážení a milí
20.12. 13:41 janko  RE: Vážení a milí
20.12. 21:01 Rene Bartosek  RE: Vážení a milí
20.12. 23:04 janko  RE: Vážení a milí
21.12. 17:12 Rene Bartosek  RE: Vážení a milí
20.12. 09:44 hc  RE: Vážení a milí
20.12. 13:57 janko  RE: Vážení a milí
20.12. 14:46 hc  RE: Vážení a milí
20.12. 18:07 janko  RE: Vážení a milí
21.12. 09:45 hc  RE: Vážení a milí
19.01. 19:27 dodo  RE: Vážení a milí
20.01. 23:18 janko  RE: Vážení a milí
20.12. 02:20  RE: Vážení a milí
20.12. 10:39 janko  RE: Vážení a milí
20.12. 02:53  RE: Vážení a milí
20.12. 14:03 janko  RE: Vážení a milí
20.12. 17:46  RE: Vážení a milí
20.12. 17:38 janko  RE: Vážení a milí
20.12. 19:36 micha  RE: Vážení a milí
20.12. 21:47 janko  RE: Vážení a milí
21.12. 01:04 Vojta49  RE: Vážení a milí
21.12. 07:52 janko  RE: Vážení a milí
21.12. 22:45 pikatchu  RE: Vážení a milí
22.12. 00:19 janko  RE: Vážení a milí
22.12. 02:51 pikatchu  rozpad systému
22.12. 19:04 micha  RE: Vážení a milí
22.12. 19:29 janko  RE: Vážení a milí
24.12. 00:34 Druid  RE: Vážení a milí
24.12. 01:58 janko  RE: Vážení a milí
24.12. 05:06 Druid  RE: Vážení a milí
24.12. 01:46 Rene Bartosek  RE: Vážení a milí
24.12. 02:32 janko  RE: Vážení a milí
24.12. 09:11 leo69  RE: Vážení a milí
24.12. 11:28 janko  RE: Vážení a milí
24.12. 11:56 janko  RE: Vážení a milí
25.12. 04:01 Druid  RE: Vážení a milí
26.12. 13:33 V. Sodek  RE: Vážení a milí
27.12. 16:45 Druid  RE: Vážení a milí
22.12. 06:41 Rene Bartosek  RE: Vážení a milí
22.12. 19:50 janko  RE: Vážení a milí
23.12. 21:39 Rene Bartosek  RE: Vážení a milí
23.12. 22:31 janko  RE: Vážení a milí
23.12. 22:46 Rene Bartosek  RE: Vážení a milí
23.12. 21:09 Rene Bartosek  RE: Vážení a milí
21.12. 21:44 piktchu  sovětský poradce
22.12. 00:56 Rene Bartosek  RE: sovětský poradce
22.12. 16:59 Antiseptik  RE: sovětský poradce
23.12. 21:49 Rene Bartosek  RE: sovětský poradce
22.12. 18:57 von Bumerang  RE: sovětský poradce
25.12. 14:29 Mejla  Švejnar je synem nejvyšší komunistické šlechty, která byla nahoře zde i v cizině.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 83 čtenářů částkou 11 205 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 3

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,72 Kč
Libra
29,71 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,79 Kč
Švýcarský frank
23,42 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 500,86 Kč
1 unce stříbra
405,57 Kč
Bitcoin
186 567,78 Kč

Poslední aktualizace: 18.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 642