Diskuze k článku

Švédsko vykastrovalo heraldického lva – symbol pro hrdinství, udatnost, sílu a královskou korunu

Příspěvků 28

19.12.2007 2:56

To je radost az na kost.

Rene Bartosek 76.?.?.?

O heraldice nemaji lidi ani paru, takze to nejak projde. Problem je vsak feminizace armady. Rozumim, ze je velmi vhodne pouzit zenskou pri praci tajnych sluzeb, muze byt dobry assasin, diplomat.... V armade v administrative, specialni profese jako tlumocnice, lekarka..., proc ne? Mit vsak namixovane jednotky, ktere jsou dlouhodobe nekde v haji zelenem dekuju, pekne. Vojak ma byt hladovej, nasranej a po zuby vozbrojenej, jak jsem slysel jednu moudrost. A jestli si nekdo mysli, ze pet zenskej v rote vojaku nebudou hlodat v psychice tech ostatnich...a v te psychice bude blikat podvedomi napis sex, a konkorunce atd..? To bude jiste pro bojovou moralku jednotky uzasnej progres. Neco podobneho lze rict blede modrem o homosexualech. Zajimalo by me jaky nazor na to cizinecka legie, zrejme profesinalni armada , ktera byvala do invaze v Iraku nejvice v akci.

149615

19.12.2007 8:26

RE: To je radost az na kost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 149615

No, možná je za mnohým feministickým balastem skryto rozumné (a citové) jádro - kdyby nebyli vojáci hladoví, nasraný a po zuby vozbrojený, tak by možná místo střílení psali po zdech "válka je vůl"... a to by snad byl žádoucí cíl, ne?

Jinak souhlasím s tím, že kastrace lva není řešením. Jediným spravedlivým řešením by bylo vedle plně vybaveného lva umístit do znaku plně vybavenou lvici.

149624

19.12.2007 21:55

RE: To je radost az na kost.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 149624

plně vybavený, intimně spojený pár by byl zajisté důstojnější verzí, přinášející pocity harmonie. To už potom ovšem není válečná záležitost ale mírotvorný symbol. Muž který souloží, nemá proč válčit.

Proč se asi kastrují býci? aby z nich byli poddajní, na slovo poslouchající volové.

149679

19.12.2007 22:38

RE: To je radost az na kost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 149679

Nemáte tak úplně pravdu. Sexuální akt je daleko spíše symbolem boje než harmonie. Však si ho představte [mrknutí jedním okem] Sexuální láska byla vždy pojímána jako boj, Eros není žádný mírumilovný bůh. Eros je symbolem opozice protikladů, napětí, které se stále akumuluje a stále vybíjí. A Eros je v mnoha mytologických podáních samou podstatou stvořeného světa.

Harmonická je až asexuální láska agapé, ale k té je dlouhá cesta, a vede nevyhnutelně právě přes eros.

Muž, který chce souložit s kvalitní družkou, si právě toto často bere jako záminku k válčení. Kvůli čemu se vedla třeba trojská válka? Ale i naopak - muži, kteří jsou "kastrovaní" (Hitler měl jen jedno varle) strhnou svět do války ze msty za svou nedostatečnost... Jo, záminka k válce se najde vždy... bohužel...

149683

20.12.2007 7:59

RE: To je radost az na kost.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149683

No tak by ten lev s lvicí mohli vedle sebe stát a hrdě zírat vstříc ke šťastným zítřkům, jako kdysi ten úderník s tou rolnicí na té slavné stokoruně. Jen místo srpu a kladiva by měli hezky zvýrazněné své pohlaví, aby se vědělo kdo je kdo.

Jinak s tou trojskou válkou nemáte tak docela pravdu. Helena byla pouhou záminkou. Ve skutečnosti šlo dobyvatelům o uloupení majetku z bohaté Tróji. Ono totiž v historii šlo vždy o území a majetek, nikoliv o válčení kvůli ženám. A to proto, že bohatý muž si pak mohl dovolit celý harém žen, bez ohledu na to, jestli je hezký, přitažlivý, atd. Ženy samy se staly tím uloupeným majetkem. Zkrátka oproti životu v tlupách, kde alfa samec musel být nejsilnější, nejzdravější, nejchytřejší a pro samice nejpřitažlivější, tak v patriarchátu ty fyzické přednosti nahradil muži MAJETEK. Čím víc majetku, tím byl muž větší alfa samec. Proto se kvůli tomu majetku mezi sebou pořád tak mydlili.

149721

20.12.2007 13:42

RE: To je radost az na kost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 149721

No a proč by lev s lvicí nemohli/y (malá pozornost pro Vás [smích] ) hrdě zírat vstříc světlým zítřkům. Trochu pozitivního myšlení nikdy nezaškodí.

Ona žádná válka nemá jen jednu příčinu. A sama píšete, že muži ten MAJETEK nakonec chtějí i kvůli harému plnému žen. Cherchez la femme, paní Jarmilo [cool]

149749

21.12.2007 7:44

RE: To je radost az na kost.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149749

Ta pozornost pro mne od Vás je milá, to vždy potěší.[smích] Až na to, že v češtině prosazuji něco jiného: zrušení tvrdého y v příčestí minulém. Teprve potom mi bude jasné, že když se napíše- čtenáři si četli knížky, že v tom jsou zahrnuty i ženy. Takže pak by nebylo třeba psát- čtenáři a čtenářky si četli/y knížky. Ano, jinak jsem taky pro to, aby lvi a lvice hrdě zírali vstříc ke světlým zítřkům. Není nad pozitivní vidění světa, nejlépe si vše nalakovat narůžovo, nebo si alespoň nasadit růžové brýle.[cool]

Kdepak, s těmi válkami nemáte pravdu. Všechny války měly jednu hlavní příčinu: lidskou hamižnost, touhu po majetku toho druhého. A vedli je odjakživa vždy menšinoví boháči, ale do SVÝCH válek naháněli umírat věšinové chudáky. I dnes platí pravidlo: za vším hledej prachy. A i dnes menšinoví boháči nahánějí do válek většinové chudáky. Cherchez la femme by platilo tehdy, kdyby muži skládali uloupený majetek k nohám svých vyvolených, které by s těmi muži byly rovnoprávné a s tím majetkem pak volně disponovaly. Jenže takhle to nikdy nebylo. Ženy samy byly tím nesvéprávným majetkem. Takže boháč si pořídil jednu zákonitou nevolnici, aby jenom jemu rodila zákonité dědice, a vedle ní ještě harém nesvéprávných, krásných samiček (jeho soukromý majeteček). Znovu tedy musím zopakovat, že muži bojovali kvůli tomu, aby nashromáždili co největší majetek, neboť čím víc majetku, tím větší alfa samec. Bojovali proto, aby se stali alfa samci, nikoliv proto, aby z žen udělali alfa samice. Majetek je pouhý majetek, takže tvrdit cherchez la femme má tutéž logiku, jako byste tvrdil: za vším hledej otroka.[smích]

149782

21.12.2007 13:25

RE: To je radost az na kost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 149782

Paní Jarmilo, znovu si opakujte, co Vaše ctěná libost, a doufám, že se Vám všechny Vaše pevné a neochvějné názory potvrdí k Vaší spokojenosti [smích]

149801

21.12.2007 16:28

RE: To je radost az na kost.

Grapo Grapo (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 149782

Teda Jarmilo ja smekam. Jdete rovnou k jadru. Bojim se ze asi mate pravdu. Snad kdysi v pradavne minulosti muzi bojovali vice s neprizni prostredi a mene mezi sebou. Navic nemohli cleny sve komunity tolik podvadet. Bud jste byl uspesny lovec, pestitel, stavar, obrance pred predatory, nebo proste nebyl. A predstavte si ze jsem cetl ze pro zenu je vyhodnejsi polygamie. Ze monogamie je vymysl muzu, aby se vzajemne nepovrazdili.

149807

22.12.2007 8:57

RE: To je radost az na kost.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149807

Ano, přesně tak to kdysi bylo, jak to píšete. Dokud neexistoval žádný majetek, tak byli muži normální mírumilovní samci, protože neměli sebemenší důvod zabíjet své protivníky. To nebylo v zájmu přírody.V zájmu přírody bylo, aby se lidé co nejvíc množili. A oni se také rychle množili, protože to byla jejich nejoblíbenější činnost. I v tom máte naprostou pravdu, že monogamii vynalezli muži. Původně to v tlupách probíhalo tak, že existovaly volnosnubné vztahy, kopuloval neomezeně každý s každým, jak se komu líbilo. Jen tam byla podmínka, že alfa samci měli vždy kdykoliv přednostní právo před ostatními- ale pak si mohli užít kdykoliv i všichni ostatní. Zkrátka přesně jako u obou druhů šimpanzů.

Se vznikem majetku se začali muži mezi sebou vzájemně vraždit, aby byli co nejbohatší, co nejmocnější, aby stáli v mužské hierarchii co nejvýše. Čili to nedělali ani náhodou kvůli ženám, dělali to jen a jen kvůli svým vlastním požitkům, kvůli své vlastní prestiži. Proto věta Za vším hledej ženu byla odjakživa nepravdivá a směšná, jelikož odjakživa platilo- Za vším hledej velké boháče. Právě ti jsou zodpovědni za veškeré zlo, protože to oni v minulosti organizovali velké války a dodnes je taky organizují a nikdo jiný. Proto učit děti stylem, že se učí, že Německo napadlo Polsko, je nesmysl. Měly by se učit pravdivým způsobem, to znamená-že německá oligarchie napadla Polsko a rozpoutala válku. Nebo- americká oligarchie napadla Irák a rozpoutala válku. Většinové obyvatelstvo s těmito akcemi nemá nikdy nic společného, je do těch průserů vždy jen násilně zataženo.

149851

22.12.2007 9:38

RE: To je radost az na kost.

Datel 206.?.?.?

Reakce na 149851

Pani Jarmilo , uz se proberte . Ten vas feminismus primo vyhovuje vladnouci elite . Praxe - mam firmu , ktera dela ; costumer work ; nevim jak to rici v cestine , proste nekdo chce mit neco specialne udelano - presnou praci pri staveni baraku nebo predelavce . (Vetsinou delam pro rodiny ). Muzi jdou na to prakticky - cim jak nejlip pro stabilitu baraku . Zeny jsou pro krasu .v momente kdy se tyto veci zacnou konkurovat vitezi zena. Muzi jsou ochotni predelavat podpory zdi , strechy , a pod.(nezajimaji je penize).A tak samo to je v politice . 0no vetsinou ti mocni maji maji jednou velkou uchylku - maji radi dominanci zen . ( Take delam pro eskort agency - opravy )

149855

23.12.2007 8:39

RE: To je radost az na kost.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149855

pane Datle znáte tohle přísloví? Někdo říká co ví a někdo ví co říká. Bylo by dobré, kdybyste se řídil tou druhou částí přísloví, nemluvil páté přes deváté, urovnal si své myšlení, než něco na Zvědavce napíšete. Vůbec totiž nevím, co jste mi chtěl vlastně sdělit, dokonce do toho zamícháte i nějaké eskorty. Proto se radši vrátím k tomu heraldickému znaku. Teď jsem si přečetla článek znovu a pořádně a říkám k němu toto: Švédsko je údajně vedle Švýcarska jedna z nejdemokratičtějších zemí světa. Ale podle toho článku usuzuji, že to tam nebude s tou demokracií tak horké. Už ten nadpis článku je nesprávný, protože Švédsko nevykastrovalo lva, ale nechalo ho vykastrovat jen velmi úzké vedení švédské armády- čili samotní vládnoucí muži, nikoliv feministky. Prý se feministek zalekli, a proto takto rozhodli. Oni ale nemuseli takto rozhodovat, stačilo, kdyby nechali těch 2400 vojáků o tom demokraticky hlasovat. Takto mi z jejich jednání vychází, že vládnoucí velcí boháči- muži (protože veškerou moc mají ve skutečnosti v rukou oni, nikoliv nějaké směšné feministky, které jsou bez peněz a smrdí korunou) chtějí proti sobě poštvat všeobecně všechny muže a ženy. Aby se vzájemně nenáviděli, místo aby se milovali.

149889

23.12.2007 13:22

RE: To je radost az na kost.

Datel 206.?.?.?

Reakce na 149855

Mila pani ja jsem jen reagoval na vas prispevek o tom jak se muzi zacali vrazdit . Ja vam jen odpovedel ze za vetsinou muzu stoji zeny . Manzelka vzdy rika " Muzi jsou hlavy rodin , ale zeny jsou krkem ktery s nima toci " . Ten eskort servis jsem zaradil do toho proto ze znam holky co tam delaji . Znam jejich pribehy. Ono jejich zakaznici jsou vetsinou bohati muzi a bohuzel take mistni politici. Proste plati heslo - Kde nemuze cert posle zenu - . A s Vas feminismus cisi , alo i presto Vam preji Stastne a vesele vanoce a uspesny pristi rok- Petr

149897

23.12.2007 18:07

RE: To je radost az na kost.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 149897

Milý pane Datle, jistě, ženy odjakživa stály za muži. Ale až donedávna tam stály jen jako nemouhoucí kus nábytku, jako almary, nebo jako pytel brambor, s kterým si muži mohli nakládat jak chtěli. Teprve velmi krátkou dobu mohou ženy o sobě rozhodovat samy, bez mužů. To pořekadlo o hlavě rodiny a krku, který jím otáčí se používalo v patriarchátu, protože ženy neměly jinou možnost ovlivňovat muže, než že jen křivě a lstivě mohly různými nečistými triky ovlivňovat jeho mysl. Dnešní ženy ale tohle už nemají zapotřebí, mohou říci přímo, čestně a na rovinu, co se jim líbí či nelíbí, protože mají svou vlastní hlavu.

Nevím, jak jste přišel na to, že kde nemůže čert, tam pošle ženu. To jako myslíte, že ti politici co si sex kupují jsou skvělí, zatímco ty ženy z eskortu co sex prodávají jsou špatné? Máme zde ještě díru na trhu, ještě by se zde mohly zavést takzvané fackovací a ponižovací služby. Spočívaly by v tom, že by si člověk pronajal za peníze na hodinu jiného člověka a po tu dobu by ho legálně fackoval a slovně ponižoval, aby se dobře odreagoval. Co myslíte, kdo z nich by byl špatnější- ten co by se nechal za peníze fackovat a ponižovat, nebo ten kdo by za peníze fackoval a ponižoval? A kdo je v tomto vztahu vládce a kdo ovládaný? Jistě mi dáte za pravdu, že vládcem je ten, kdo si ty „služby“ platí, a to i v případě, kdy si zaplatí, že on sám chce být fackován a ponižován.

Ze mě nečiší feminismus, ale mé vlastní myšlení, podložené životem, mými životními zážitky. Ještě se vrátím k té heraldice. Jestliže nějakých 10 velitelů sami rozhodli, že zbaví lva penisu, tak je to jednoduše svinstvo z jejich vlastních řad, a neměli by tohle jednání svalovat na feministky. Anebo ty dotyčné feministky měli hezky jmenovitě vyjmenovat. Celkově je ten článek divný, nepravděpodobný a vymyšlený. Jak říkám, jednání 10 mužů není Švédsko.

Také Vám pane Petře přeji šťastné a veselé Vánoce a ještě veselejší Nový rok.[smích]

149910

19.12.2007 23:18

RE: To je radost az na kost.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 149679

Postřehy z diskuse
Proč se asi kastrují býci? aby z nich byli poddajní, na slovo poslouchající volové.
Vojak ma byt hladovej, nasranej a po zuby vozbrojenej, (dodal bych a taky nadrženej)
- kdyby nebyli vojáci hladoví, nasraný a po zuby vozbrojený, tak by možná místo střílení psali po zdech "válka je vůl"...
videli ste leva? kocura? a kde maju penis?
řešením by bylo vedle plně vybaveného lva umístit do znaku plně vybavenou lvici.

Jak je to vše pro EU důležité a co je asi nejdůležitější?

149689

19.12.2007 23:19

RE: To je radost az na kost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 149689

I kdybych mohl nějak objektivně zjistit "co je pro EU nejdůležitější", stále by to byla jen akademická úvaha, zcela mimo můj vliv. Mě daleko více zajímá,co je PRO MNE nejdůležitější. Až/jestli to zjistím, tak se to pokusím udělat [smích]

149693

20.12.2007 3:23

RE: To je radost az na kost.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149624

Potom je zbytecne je oblikat do uniforem a davat jim kver, aby strileli do zdi napisy. Predstavte si, ze v Iraku je na hlaven vystrileno prej 200 000 naboju. Tomu rika kvalitni hlaven, kdyz ma takovou vydrz. [velký smích] [velký smích] Tam musi byt cely regiment kapitanu se jmenem Milo. [mrknutí jedním okem]

149706

19.12.2007 10:00

RE: To je radost az na kost.

navara 195.?.?.?

Reakce na 149615

V primem konfliktu se zeny snad ani neobjevuji - nejen ze by to ohrozilo feministicke srdecko, ale predevsim by vojaci ztratili bojeschopnost, pokud by zena byla zranena - pudova zalezitost.

149630

19.12.2007 11:11

RE: To je radost az na kost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 149630

Jak ukázala praxe, je zraněná žena hlavně velmi účinným a vděčným propagandistickým prostředkem - jak ukázal vykonstruovaný a falešný případ té iráčany "unesené" americké vojandy... Proto establishmementu nevadí sem tam nějakou tu ženskou v poli mít, a sem tam tolerovat nějaký ten feministický požadavek... Jen znovu poukazuji na to, že establishement je téměř čiře mužskou záležitostí...

149636

19.12.2007 9:11

Hoax?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Na stránke zväzu mužov žiaden článok o heraldike nenachádzam. Rád by som si overil zdroj z ktorého pochádza obrázok. Najmä ten pôvodný nekastrovaný lev.
Máte nejaké odkazy z ktorého sa dá overiť umiestnenie penisu na pôvodnom erbe ?

149626

20.12.2007 12:38

RE: Hoax?

KaH 88.?.?.?

Reakce na 149626

http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=3887...

Puvodni clanek je z deníku Göteborg-Posten – jak v clanku na www.rovnopravnost.cz je uvedeno v prvnim odstavci:
AD OMNIA PARATUS – PŘIPRAVENI NA VŠE A VŠUDE. Tak na tohle mezinárodní vojenská jednotka NORDIC BATTLE GROUP (NBG) o síle více než 2400 mužů (a žen) rozhodně připravena nebyla. „Dostali jsme rozkaz odstranit penis lva ve znaku NBG pomocí počítače“, řekl Christian Braunstein z komise pro tradice švédské armády deníku Göteborg-Posten.

Clanek je prebiran dale po cele Evrope. Napriklad:
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article215...
http://www.stuttgarter-zeitung.de/stz/page/detail....
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/europe...
http://commercial-archive.com/node/142033
a stovky dalsich.

Göteborg-Posten ma obrazek pravdepodobne primo od autora erbu – V.A. Sagerlunda, Sagerlung pracuje na Zemskem archivu od roku 1994 jako „umelec v oboru heraldiky“ a je zaroven expertem na heraldiku a erby. Mesto Göteborg ma ve znaku tez lva, tez s penisem, ktery je ale vice symbolicky a neni tak vyrazny, jako tomu je u puvodniho znaku Nordic Battle Group ci napriklad i u znaku Ceskeho Kralovstvi, u znaku CR ci naznakove u znaku Hlavniho mesta Prahy.

Další dotazy směřujte přímo na info@rovnopravnost.cz

Karel Hájek
Český svaz mužů

149739

19.12.2007 10:30

Heraldika, válka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Víte, pánové, ono jádro pudla spočívá právě v tom, že jak heraldika, tak válka jsou výmyslem ve smyslu "chlapi sobě". Za těmito a mnoha dalšími "normálními" věcmi v naší patriarchální civilizaci stojí mužský princip, a má bohužel v celkovém skore nezdravou převahu nad principem ženským. Nesmyslné a zmatené požadavky feministek jsou pak zase jenom jeho projevem (jak známo, i ženy mají svého Anima, stejně jako muži ženskou Animu). Ženy se v agresivní a mužské společnosti prostě nemohou dostat ke slovu jinak než za použití mužských, agresivních metod. A tak si dokonce spolu s muži chtějí hrát na vojáčky, když už si společnost neváží jejich typicky ženského přínosu a dostatečně jej jak společensky, tak finančně neoceňuje (rodina, rození a výchova dětí). A ta civilizace na to bohužel asi dojede, jako dojede každý organismus na nezdravou nerovnováhu ...

149633

19.12.2007 14:41

Z čistě heraldického hlediska

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

činí lva hříva, nikoli pyj. Pamatuji se na rozhořčení jednoho studenta historie cca 20 let zpátky (mimochodem velice konzervativního), když se jeho kolegyně dožadovala, aby byl v nějaké publikaci český erbovní dvouocasý lev zobrazen s pyjem - opravdu to není nutné. To trestání odejmutím pyje za zradu je asi nějaká místní tradice, ostatně ne každý zrádce měl ve znaku erbovní zvíře mužského pohlaví a tak by ten trest byl jaksi nadstandardní.
To samozřejmě nic nemění na tom, že švédské feministky spáchali další anticivilizační lumperei...

149647

19.12.2007 17:47

mozno trosku odveci nazor..

accuphase 85.?.?.?

videli ste leva? kocura? a kde maju penis? tam urcite nie.. [oči v sloup]

149659

19.12.2007 22:17

RE: mozno trosku odveci nazor..

Saša 74.?.?.?

Reakce na 149659

Názor je k věci[mrknutí jedním okem]
Lev je symbolický a se skutečným lvem nemá nic společného, ve skutečnosti loví převážně lvice – ona je nebezpečnější a bez hřívy. Symbol královské koruny by se měl z důvodů rovnoprávnosti vyholit [mrknutí jedním okem] po případě zobrazit trochu zezadu s ocasem stranou a zvýrazněnou vagínou pro uspokojení evropského soudu EU. Prudernosti by bylo učiněno zadost [mrknutí jedním okem] S čím vším by se vedení švédské armády a popřípadě soudy a složky EU měly zabývat a vskutku snad zabývají. [velký smích]

149681

22.12.2007 22:42

RE: mozno trosku odveci nazor..

Kadence crazy 66.?.?.?

Reakce na 149681

Lev a bez kuli ? To je fakt hruza ! Ja bych nenechal vykastrovat ani kocoura . Preju Vam vsem na Zvedavci Vesely Vanoce a Stastny Novy Rok .

149884

19.12.2007 23:47

kam to spejeme

crovax 84.?.?.?

musim sa priznat,ze ma to viac ako prekvapilo. osobne voci zenam nemam nic,skor je moj vztah pozitivny[velký smích] az nato,ze su mizerne soferky a vzdy ked je na ceste nejaky 'pruser' davame stavky, kto to je. vacsinu vyhravam.
co sa tyka feministiek,podla mna su to zakomplexovane zeny,bud su moc skarede,alebo moc dominantne nato,aby mali chlapa,alebo su to lesby.teda mna by napadlo vselico,ale takto riesit symboly, ktore su historicke...sa cudujem aj tomu sudu,pri takejto logike si clovek nemoze byt uz nicim ist,len dufam,ze nam v zaujme rovnopravnosti nasu vybavu nezacnu zavidiet a nebudu ziadat nasu kastraciu

149695

23.12.2007 9:34

Femi-force

Sam Ting Wong 89.?.?.?

Navrhuji, aby militantní feministky měly své vlastní bojové jednotky v rámci armády, kde by mohly všem ukázat co v nich je. Do válečných konfliktů by se pak mohly nasazovat především ony v první linii. Možná od nich bude po čase pokoj.

149890

Příspěvků: 28

19.12. 02:56 Rene Bartosek  To je radost az na kost.
19.12. 08:26  RE: To je radost az na kost.
19.12. 21:55 MedaBeda  RE: To je radost az na kost.
19.12. 22:38  RE: To je radost az na kost.
20.12. 07:59 Jarmila  RE: To je radost az na kost.
20.12. 13:42  RE: To je radost az na kost.
21.12. 07:44 Jarmila  RE: To je radost az na kost.
21.12. 13:25  RE: To je radost az na kost.
21.12. 16:28 Grapo  RE: To je radost az na kost.
22.12. 08:57 Jarmila  RE: To je radost az na kost.
22.12. 09:38 Datel  RE: To je radost az na kost.
23.12. 08:39 Jarmila  RE: To je radost az na kost.
23.12. 13:22 Datel  RE: To je radost az na kost.
23.12. 18:07 Jarmila  RE: To je radost az na kost.
19.12. 23:18 Saša  RE: To je radost az na kost.
19.12. 23:19  RE: To je radost az na kost.
20.12. 03:23 Rene Bartosek  RE: To je radost az na kost.
19.12. 10:00 navara  RE: To je radost az na kost.
19.12. 11:11  RE: To je radost az na kost.
19.12. 09:11  Hoax?
20.12. 12:38 KaH  RE: Hoax?
19.12. 10:30  Heraldika, válka...
19.12. 14:41  Z čistě heraldického hlediska
19.12. 17:47 accuphase  mozno trosku odveci nazor..
19.12. 22:17 Saša  RE: mozno trosku odveci nazor..
22.12. 22:42 Kadence crazy  RE: mozno trosku odveci nazor..
19.12. 23:47 crovax  kam to spejeme
23.12. 09:34 Sam Ting Wong  Femi-force

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Černochům v Americe vlezla moc na mozek. Vypjatý rasismus a agresivita20.09.20 23:33 Neurčeno 0

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 421