Diskuze k článku

Máme se stále lépe

Příspěvků 64

12.12.2007 7:50

Tak si pobrečme

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Když v roce 1995 Klaus navrhoval přijetí zákona o vyrovnaném státním rozpočtu, tak se soudruzi mohli podělat smíchy.
Ať si teda učitelé, policajti a úředníci přidaj peníze z těch 40ti mld. které se ročně zaplatí na úrocích.
[chechtot]

149123

12.12.2007 9:32

RE: Tak si pobrečme

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 149123

Byl to Klaus, který za své vlády půjčil několik stovek miliard, myslím 300-500, pak se v tom trendu jen pokračovalo. Dělení na pravici a levici nic neřeší. Nevěřte tomu, že Klaus je opravdu liberál. Za jeho vlády pro to vlastně nic nesvědčilo. Pokud nebudeme za liberalismus považovat vytvoření takových zákonů, aby bylo bez problému možné tunelování a celkově privatizace proběhla způsobem jak někde v Africe. Finanční úřady tehdy nefungovaly vůbec, soudy atd. takže když vám někdo dlužil, tak jste měl smůlu a zkrachoval jste, protože prostě "trh si to udělá sám že" a proto zákony nepotřebujeme, by odpověděl drze Klaus. Jindy ale, když byste chtěl zjednodušit zákony pro rozjezd podnikání tak to ne, řekl by vám zase s výsměchem Klaus, ten kdo chce podnikat, tak podnikat bude ne? I při šílených daních, administrativě atd. Ne? No, tohle liberál není ani náhodou. Co je tady u toho všeho společný jmenovatel? Jednou zákony ne, když by to prospělo ekonomice, jindy složité zákony schválně ano, i když to ekonomice neprospěje?
Klausova vláda skončila tím, že byla chronická pasivní obchodní bilance. Samozřejmě. Všechno domácí se likvidovalo (cena těch zrušených podniků se snad ani nedá vyčíslit), jen se dováželo. A to měl v té době na vysoké škole přednášku, že pasivní obchodní bilance to je pozitivní, protože se "dováží moderní technologie". Takže v roce 1997, několik měsíců před krachem jeho vlády, jsme si pro dolarové rezervy centrální banky museli půjčit díky Klausovi dalších sto miliard.
Kdyby tomu člověku šlo o to, ať česká ekonomika funguje, tak po tom co tady předvedl za své vlády by nemohl být tak v pohodě, nebo by to musel hodně hrát. Co ale nechápu, že si takového člověka zvolili jako prezidenta. Jak by asi skončil takový "ekonom" třeba v Německu po válce? Chodil by kanály, možná by byl i před soudem, případně v blázinci, pokud by se ukázalo že je neodpovědný za své jednání.

149129

12.12.2007 16:34

RE: Tak si pobrečme

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 149129

Je mi líto Pietroo, ale opět plácáte nesmysly. Vývoj státního dluhu souvisí se schodky státního rozpočtu. Cituji z nezávislých zdrojů: V roce 1993 činil 192 miliard korun, v roce 1996 207 miliard korun, v roce 1998 240 miliard korun, v roce 2002 454 miliard korun a koncem roku 2004 592,6 korun...

Nemusíte být matematikem, abyste zjistil, že v létech 93-98 rostl státní dluh o nějakých 10 miliard ročně. Zato od doby vlády pana Zemana a jím vychovaných "špičkových" politiků se meziročně propadáme v průměru o 80 miliard!!!

K tunelování za privatizace. Jistě, probíhalo. Pravicoví i levicoví analytici se shodují na částce kolem 50 miliard. Ano. Tolik bylo rozkradeno. Toto číslo kritici privatizace raději nepoužívají. Někoho by mohlo trknout, že proti stovkám miliard, jimiž zadlužily tuto zemi vlády sociální demokracie, to je vlastně pakatel. Kdyby za ty dluhy byla alespoň vybudována moderní dopravní síť, prosím. Jenže, kde nic tu nic. Vše projedeno. A když konečně přijde vláda, která se (alespoň trochu) snaží projídání naší budoucnosti zastavit, "prostý občan" jí spílá.

V rodině mám podnikatele, který svou firmu zakládal v březnu 1990. Během pěti let to dotáhl na 80 zaměstnanců a obrat 250 milionů. Bez dotací a úlev. Že by Klausova vláda nějak bránila podnikání? O tom nikdy nehovořil. Firma kupodivu dodnes prosperuje. Většina jejích kmenových zaměstnanců si dokázala z výdělků ve firmě postavit v Praze své domy. To prokleté "vykořisťování".

Bláboly typu "všechno domácí se likvidovalo" mě také nadzdvihují. Vy si pletete pojmy s dojmy. V té době se pane odstátňovalo. A věřte, že to bylo dobře. Vy osobně čas, kdy "všechno bylo nás všech" asi moc nepamatujete, že? Zkuste odhadnout, jak tehdy fungovaly státní podniky ve srovnání s tím, jak fungují dnes. Tedy ty, co státní zůstaly. Armáda? Černá díra na peníze. ČD? Špína, zpoždění a neschopnost. Policie? Nejvíc policistů na hlavu v EU a výsledky žádné. Správa silnic? Většina mostů a vozovek na rozpadnutí. Pošta? Nákup největší mechanické třídičky na dopisy v době, kdy všichni přecházejí na elektronickou komunikaci. ČEZ? Arogance monopolu. Justice? ... Mám pokračovat?

Už víte, jak je to s geny a antikoncepcí? Co myslíte, kteří lidé mají vyšší pravděpodobnost, že své geny přenesou do další generace? Ti, kteří si "nasekali" patnáct dětí a zemřeli zedřeni dřív, než děti dospěly? Jejich nedostatkem strádající nemocné děti, zcela bez majetku, umírají nebo marně hledají partnera. Jiní rodiče si pořídí jen tři, kvalitně je živí i učí, zabezpečí je do začátku majetkem a ještě jim pomohou s výchovou další generace. Ovšem pozor - toto vše před zavedením "sociálního státu". Opravdu je to tak těžké vymyslet?

Bude-li Váš příští příspěvek promyšlenější, prozradím Vám způsob antikoncepce u zpěvného ptactva.

149156

12.12.2007 18:02

RE: Tak si pobrečme

hc 194.?.?.?

Reakce na 149156

Během privatizace rozkraden a vytunelován majetek za 50 miliard ? Kteří analytici to komické číslo uvádějí ? Lidé v zaměstnaneckém poměru si mohli v Praze postavit vlastní domy ? Kde ? Rád bych je viděl. Současná vláda se snaží zastavit projídání budoucnosti - tohle bych obzvlášť prosil vysvětlit. Kromě papouškování tehle slabomyslné fráze se mi ještě od nikoho bližšího upřesnění nedostalo.

149160

13.12.2007 9:41

RE: Ahoj

Amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz, 85.?.?.?

Reakce na 149160

zrovna reviduji svůj článek z Britských - o italské revoluci. Ke stejné mizérii jim utrhlo srdce, když zjistili, že i za euro zaplatili víc než je jeho nominál! (tohle jsem neprověřovala). Ale mně se i v podnikatelském OSVČ poměru dělo, že mi nechtěli zadavatelé dát nažrat. A vím něco o destrukci, která proběhla v potravinářství. Jednou pivatizace a ODS, jednou nové hygienické normy EU a špidlova vláda. Vždy k horšímu. Takže teď nám porostou ceny. Přestali jsme být soběstační. produkce mléka na 1/3 30.let, velký mlékářenský gigant za krkem v Drážďanech a pro zemědělce úvěr neseženeš. Velmi obtížné, ač jsou asi 2 subejkty, které o sobě tvrdí, že zemědělství tímto způsobem podporují.
A také si vzpomínám na jednoho privatizátora na poděbradské "Ale já jsem všechny zaměstnance přes přad práce při likvidaci dokázal nechat zaměstnat" - No a dluhy převedl na fond národního majetku, přesto ještě dokázal nemovitost pronajmout a v jednom škrpálku zřídil ruční odlévárnu svíček ukrajinskými holčinami.
A pokud si pamatuji dobře- ti úspěšn si tajemství svého úspěchu nechali. Ne vždy měli stejné informace jako jejich okolí.

149196

12.12.2007 18:17

RE: Tak si pobrečme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149156

Je hezké, že nějaká tuzemská firma prosperuje, i když počet pracovníků na trhu práce klesl od rudých časů o milion. Těch 50 miliard bylo vytunelováno jen z fondů. Bankovní socialismus a likvidace našeho průmyslu (občas i novými majiteli-bývalými konkurenty) přišly řádově dráže...Socani pak museli zatnout sekeru, když už nebylo skoro co "privatizovat". I když ty hrátky pravice-levice už přiliš neplatí...

149161

12.12.2007 17:51

RE: Tak si pobrečme

herbage herbage (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 149156

Pane Vojto, však dobře víte že schodky nejsou vše. Třeba ten letošní, stačí do něj zakopmonovat privatizaci ČEZu a hned mágte schodek o desítky miliard nižší. Existuje velké množství nástrojů, jak různé dluhy maskovat a přeskupovat. Zde uvádím článek z BL jako příklad nesmyslné privatizace. Co uvádíte za pravicové a levicové analytiky? To jako že pravicový ty částky podhodnocují a levicový nadhodnocují? To ej tedy zajimavý že se shodly když mají máslo na hlavě jak pravice tak levice. Nevím jestli těch 50 miliard uvažujete jen vytunelované podniky, ale uvažujte prosím i podniky, které byly prodány za zlomek reálných cen. Uvedu také velmi zajímavé rozhovory s panem Nepilem a panem Svítkem. Zde a zde

149162

13.12.2007 12:26

RE: Tak si pobrečme

Bubeník 217.?.?.?

Reakce na 149156

Ale Vojto, že sis jaksi nevšiml, že máme (po skvělé privatizaci?) také státní penzijní systém! Již na tomto jediném faktu, lze dokázat, jací vrtáci dělali a dělají reformu. 3 biliony penzijních závazků-úspor si prostě Klausovci a další,"vypůjčili". Vracet je ovšem bude mladá generace.A ty stamiliardy za oddlužené banky, podniky a za prodej kapitálu za hubičku, ty ti také v globále nevadí, že? To jsou prostě slovy Tomáše Ježka, malicherné chybičky. Jdi do háje!!!!

149207

13.12.2007 15:01

RE: Tak si pobrečme

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 149207

Ale pane Bubeníku, ty tři biliony jsou vskutku objev, hodný Nobelovy ceny za ekonomii. Divné, že jste ji zatím neobdržel. [chechtot]

Pro prostého čtenáře. Pan Bubeník zde sečetl, kolik odvedli všichni žijící občané dosud na důchodovém pojištění. Jen trochu zapomněl, že v průběžném systému se tyto peníze nikam neukládají, ale rovnou použijí k výplatám důchodů pro rodiče plátců. K tomuto hausnumeru pak přičetl částku, která je teoretickým součtem nároků stávajících důchodců na všechny jejich důchody až do smrti. Tím dospěl ke své vysoce odborné, ba přímo daumiální sumě, 3 biliony korun. A pozor, následuje další objev. Tyto, fantasmagoricky smyšlené "peníze", prý nám všem Klaus ukradl. Tož ať si jich užije.[mrknutí jedním okem]

Ach přírodo, přírodo, ... čeho se ještě dožijeme.

149216

13.12.2007 19:38

RE: Tak si pobrečme

herbage herbage (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 149216

Vojto, prosím, přečtěte si tento rozhovor . Sociálním zabezpečním nejspíš pan Bubeník myslel všechny ty továrny a podniky vlastněné státem po revoluci, které se měly časem privatizovat nebo udržet v rukou státu a výdělky použít na to zabezpečení lidí. Já bych to číslo navýšil na 4biliony korun, i když vzhledem k změně kurzu a tržní hodnoty koruny jsou ty čísla také dnes malinko jiná. Takže trochu uvažujte než něco označíte za blbost.

149226

13.12.2007 23:43

RE: Tak si pobrečme

Kája Neslepý 85.?.?.?

Reakce na 149216

Klaus se svými kumpány neorganizoval vykrádání fabrik a bank za účelem vlastního omajetnění se.Nýbrž proto ,že ve svém mravním a duchovním postižení,ve své slaboduchosti, věřil, a věří tak nepochybně dodnes,že je to jediná cesta,jak vytvořit vrstvu kapitalistů v krátké době("nemůžeme čekat 50 let až přirozeným vykořisťováním vznikne tolik potřebná skupinka jedinců nezbytných pro kapitalismus"[mrknutí jedním okem].Chtít po něm vnímat,že kapitalismus skončil se zavedením zločinného finančního systému,by bylo velmi naivní.

Zeman předvedl,jak bylo možno transformaci ekonomiky provést bez tohoto velmi destruujícího děje na celou společnost-investiční pobídky pro ty,co se jim v kapitalismu říkalo buržoazie.Česky soutěž se sousedními vládami,kdo nabídne víc.Bez spoléhání se na zloděje,že budou tak laskaví a po ukradení fabriky převlečou kabáty.A stanou se z nich řádní kapitalisté.Takovým pohádkám může věřit jenom mravně nevyvinutá nebo retardovaná osoba.Což plně prokázala praxe.

Naštěstí Josef Lux už toto nestačil uzvracet(i mezi politiky se občas objeví někdo se zbytky soudnosti),bál se,že Klausova aktivita skončí měnovou reformou,možná,nedej Bože něčím víc.Tak vystoupil z vlády a tím pomohl zastavit probíhající šílenství majetkové genocidy národa.Potrefená strana zahájila mlžení,odváděním pozornosti od problému,ukazováním na nekalé sponzorství strany,což se ukázalo velmi funkční ve společnosti slepých .Pravá příčina vystoupení J.Luxe z vlády byla zatemněna,on sám vysvětlení nedal,neboť měl reálnou obavu o děje,které by tím mohl navodit.To lid sám měl chápat,co se stalo,ale protože není velká část lidí schopna poznat strom už ani podle ovoce,neskončila ODS tam, kde měla.Reakcí na tehdejší činnost ODS byl vznik US,coby strany lidí,kteří konzervativní zlomilství považovali za zvrácené.Nedlouhý čas ukázal,že zlodějství kozervativní nebo moderní vychazí v praxi na stejno.
Kozervativní bylo časem a množstvím omezeno-to moderní není.

Základní problém je ale jinde.Zločinný finanční systém spočívá v tom,že skupinečka psychopatických jedinců získala od států monopol na půjčování peněz,které neexistují.A dužníci je musejí vracet už v reálné podobě.Stát si půjčuje neexistující peníze a musí je vracet způsobem,že odírá reálně na daních občany ve prospěch psychopatických monopolistů.Druhým velezlem je,že prakticky nikdo neřídí jejich množství,jak tomu bylo v kapitalismu, v době papírových peněz.Což vede k rozvoji lichvonomiky, giga korupce a majetkové polarizace nepodložené výkonem,ale mravní demencí.

149234

13.12.2007 15:25

RE: Tak si pobrečme

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 149156

Pane Vojto, zapomněl jste na takovou drobnost. Předpokládám, že neúmyslně. A to zisk z privatizace, kterým se dorovnával schodek státního rozpočtu v době Klausovy vlády. Neboť tou dobou se privatizovaly ty nejlepší kousky našeho průmyslu a bankovnictví. Ale to jen tak na okraj. Gratuluji vašemu schopnému členu rodiny, jehož zaměstnanci si za 5 let vydělali desítky milionů. Prozradíte v jakém oboru? Jistě to nebude něco, co souvisí se státními zakázkami.

Pan Klaus je úžasný člověk, to jsem pochopil hlavně až ve chvíli, kdy stál s jarmulkou u Zdi nářků. Když burcoval proti rudému nebezpečí, to bylo tak dojemné, že jsem skoro plakal. A když vzápětí podepsal oopoziční smlouvu s ČSSD, tak jsem si říkal, že jsem možná neměl znovu volit ODS. Mimochodem, víte, že ta opoziční smlouva je dosud v platnosti? Budete se divit, opět jsem dal na vzlykání pana Topolánka před posledními volbami, kdy zapřísahal všechny před nebezpečím komunismu a jako podnikatel jsem volil ODS. Jako občan tohoto státu se však nemůžu smířit s tím, že by státní lesy měly přejít do soukromých rukou. Co pak? Oplotit je, nebo to rovnou vykácet? Předpokládám, že s tím také souhlasíte, prodat to a vykácet, neboť každý schopný člověk s tím musí souhlasit.

Pan Topolánek je další úžasný výplod české politiky. Všichni by mu měli líbat ruce. Divím se, že to ti žebráci, co nebyli schopní v roce 1990 založit firmu s 250 mil. obratem, nedělají. Teď musí čekat na slevy v Lidlu. Ale souhlasím s vámi, že je potřeba se této verbeže zbavit. Protože, pokud budou v našem státě pouze tak schopní lidé, jako ve vaší rodině, budeme se mít všichni dobře.

Co se týká přechodu majetku z českého vlastnictví do zahraničí, také s vámi souhlasím, že to bylo jedině dobře. Obzvláště jde o banky, do kterých stát předtím narval pár stovek miliard, aby je pak výhodně prodal za pakatel. Přeci byste nechtěl, aby jejich zisky zůstávaly v ČR. Jak by k tomu přišli ti schopní na zapádě, že? Obzvláště naši internacionalisti.

Níže byl jeden zajímavý link : http://www.mujweb.cz/spolecnost/charta97/A00.htm Tam si můžete přečíst, jak to vlastně s tou ekonomikou bylo. Chápu, že jako konzumní člověk soudíte kvalitu života dle množství zboží v supermarketech a také dle toho, v jakém autě se můžete vozit. Chápu, že je potřeba mít co nejdražší věci, baráky, auta, školy se zákazem vstupu pro žebrotu, aby se schopná část populace odlišovala od špinavých dělníků, kteří jsou tak tupí, že nebyli za celou dobu nejdokonalejšího systému, co kdy byl vymyšlen (český kapitalismus), ušetřit ani na blbou Audi A6.

A bude-li váš další příspěvek stejně hodnotný, jako ten, na který reaguji, prozradím vám, jak vydělat 100.000.000.000, aniž by vás chytili a zavřeli.

149214

12.12.2007 10:11

RE: Tak si pobrečme

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 149123

Ano, máte pravdu, když soudruh Klaus spustil kupónovou privatizaci a za jejího maskota zvolil Koženého, tak se soudruzi smáli, až plakali. Najednou jim všechen státní majetek spadl do klína! A tak začala cesta ke světlým zítřkům. Od té doby už to jede dle přesně daného scénáře. A co teď? Prodat státní lesy? Co se ještě dá prodat, aby nám tu už vůbec nic nepatřilo?
Vaši vtipnou poznámku o výplatách z úroků jsem sice příliš nepochopil, ale asi na tom něco bude. [naštvaný]

149131

13.12.2007 11:16

RE: Tak si pobrečme

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 149131

Tyhle hlášky o Koženém a tunelářích znám z okolí a taky vím kdo je říká a co je k tomu vede. Vždycky tyhle lidi v duchu pohladím po hlavičkách a řeknu pšššššš. Víc se s nima nedá asi dělat. Jejich partnerům bych pak poradil, aby je více chválili, zdůrazňovali jejich přednosti a tím jim posilovali sebevědomí. Třeba to pomůže a pak budou šťastnější.
A o těch úrocích..... to by ani inženýr Paroubek nepochopil. [mrknutí jedním okem]

>Ano, máte pravdu, když soudruh Klaus spustil kupónovou
>privatizaci a za jejího maskota zvolil Koženého, tak se
>soudruzi smáli, až plakali. Najednou jim všechen státní
>majetek spadl do klína! A tak začala cesta ke světlým
>zítřkům. Od té doby už to jede dle přesně daného
>scénáře. A co teď? Prodat státní lesy? Co se ještě dá
>prodat, aby nám tu už vůbec nic nepatřilo?

>Vaši vtipnou poznámku o výplatách z úroků jsem sice
>příliš nepochopil, ale asi na tom něco bude. [naštvaný]

149203

13.12.2007 13:35

RE: Tak si pobrečme

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 149203

Jestli to dobře chápu, pak tím myslíte to, že Kožený je prostě schopný člověk? A to, že dluží jistotu desetinásobku všem babičkám, kteé mu věnovaly svoji kupónovou knížku, to je prostě riziko podnikání? Chápu dobře, že s tím souhlasíte? Víte, všem lidem, kteří tvrdí, že pokud někdo poukazuje na tuto prasárnu, tak je to prostě závistivý neschopný člověk, který nebyl schopný okrást ostatní, když k tomu byla vhodná příležitost, nahlas říkám, že jsou to také zloději. Pro mě je někdo, kdo nesplní něco, co slibuje prachsprostý zloděj. A ten kdo tuto praxi podporuje, je u mě úplně stejný zloděj. Chápu, že pro některé je to prostě způsob podnikání, okrádat ostatní, zejména pro čistokrevnou elitu. Čili, vy nepotřebujete hladit, pohlaďte ty babičky, kterým Kožený dluží jistotu desetinásobku. A Železnému potřeste rukou za to, jak se mu s Lauderem povedlo obrat stát o 10.000.000.000 Kč. Shalom!

149209

14.12.2007 9:31

RE: Tak si pobrečme

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 149209

Tak jsem to nemyslel.
Blahé paměti tu byl nick 2xs a ten to dokonale popsal.
Zjednodušeně. Lidi jsou lidi a jinak to nebude.
A končím. V Kauflandu maj brambory za 3 Kačky a tak jdu bojovat o přežití. [mrknutí jedním okem]

149254

12.12.2007 10:00

Stát

Spytihněv hanywwway (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Asi by nás to mělo trknout, a zamyslet se, na co takou věc máme. Ten „stát“. Aby vyráběl statistiky „HDP“ podle jakýchsi podivných kritérií „kdo víc sežere, ten vyhraje“? Tyto hausnumera pak používal jako argumenty pro zadlužování ještě nenarozených generací?
Z článku, myslím, z cela výmluvně vyplývá, že ono proklamované „bezpečí, jistoty a stabilita“ nebude v tom „státě“ asi tak horké.
Tak na co ten „stát“ máme? Nebo spíš možná: „Na co nás má ten stát?“ Radši to ani nedomýšlet.
Opravdu nevím. Dovedl bych si představit lepší stát, ale je to ještě pořád „stát“?

149127

12.12.2007 10:29

transportéry za 24 miliard

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 89.?.?.?

mám pocit, že to současná vláda odpískala,zrušila objednávku a čeká úplatky při vyhlášení nové zakázky......

149135

12.12.2007 15:25

RE: transportéry za 24 miliard

KOUMEL 83.?.?.?

Reakce na 149135

jj nebyla dodrzena smlouva...konecne se stat zacina chovat jako stat

149153

13.12.2007 13:13

RE: transportéry za 24 miliard

Grovik 89.?.?.?

Reakce na 149153

Omyl stat zjistil ze na to nema a tak se mu to poruseni smlouvy naramne hodi.

Kdo vi jak to vlastne bylo. Ovsem nove uplatky se urcite hodej.

149208

12.12.2007 10:30

Nelíbí se mi autorova logika

herbage herbage (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Píše, že stát vydává na různých dávkách 54 miliard ročně, ale píše to, jako by byly všechny zneužity. To samozřejmě není pravda. Proti boji s nezaměstnanosí se musí bojovat jinak. Musí se zvednout minimální mzda, aby byl vidět rozdíl mezi dávkou a prací. Bohužel existují u nás regiony, kde prostě nejde dosáhnout plné zaměstnanosti a nemůžou tisíce lidí dělat metaře. Je lehké všechno svádět na cikány a ti opravdu nesou velký díl viny. chce to vůči nim postupovat tvrdě, stejně jako k normálním spoluobčanům, co se týče krádeží, pklacení nájmu apod., ale chce to rovněž nedívat se na ně skrz prsty. Přece za zadlužení země mohou zcela jiní lidé, dávky jsou sekundární příčina. Hlavní příčinou je totiž kupónová privatizace. Po revoluci měla naše země v hospodářském majetku něco okolo 4bilionů korun. Dnes je vše v rukou zahraničních investorů, včetně našich klíčových podniků. Spousta jich byla vytunelována, ostatně naše město může sloužit jako příklad. S těmi 4 biliony se počítalo do budoucna, na sociální zapezpečení občanů této země, zatímco jsme vše promrhaly již teď, respketive je to v rukou zahraničního kapitálu a pár vypečených českých podnikavců. A zatímco to hledáme příčiny, strůjce toho všeho se nám směje z hradu a jěšte navíc kouká jeho portrét na každé dítě ve školní lavici.

149139

12.12.2007 11:34

RE: Nelíbí se mi autorova logika

Spytihněv hanywwway (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 149139

Asi bych možná doplnil, nevím jestli budete souhlasit…
Sociální dávka (byť se tváří jako pomoc) je past. Jako když dáte do klícky návnadu a myška se chytí. Pak se handrkovat jestli mám dát toho sýra půl kila nebo stačí kostička je ….
Populace se tak chytá do klícky a vy se jako „stát“ pěkně o ní staráte…

Každý, má nějaký přínos. Ve zdravě se vyvíjecí skupině se pak uplatní každý. Ale musí mít skutečnou možnost. Taková skupina je pak tak silná, že zabezpečí hravě (ve vlastním zájmu) i ty, co již opravdu nemohou. To, že tomu dnes tak není, je právě z důvodů, že systém je ve skutečnosti postaven (vykonstruován) a určen k oslabování. Pak máte ty všechny důsledky… [oči v sloup]

149142

12.12.2007 11:59

RE: Nelíbí se mi autorova logika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 149139

Pokud jde o soc. dávky, tak z těch nemůže nikdo žít ani dnes natož po Novém roku. Budˇsi nejak přivyděláte, nebo si přikradete, jak kdo. Chtěl bych vidět, kdo a kde přežije s cca 4500 ( sociálka plus příspěvek na bydlení tj. peníze na měsíc na uplně všechno!). To buď nebydlí, nebo nežere...

Na sociálce je ovšem i většina zdravotně postižených a ti tam taky zůstanou zásluhou naší vlády, která zrušila dotace na místa pro ně a zjednodušila jejich vyhození z práce. No a celou věc dorazila tím, že po roce 2008 bude nemocenskou prvních 14 dní platit zaměstnavatel: takže jednou onemocníte a jste na ulici či jinak řečeno, jelikož zdravotně postižený za rok neonemocní jen jednou, ale za to onemocní zcela jistě, už ho nikdy nikdo nezaměstná!

Takže buď at stát blbě nekecá a zajistí aby firmy musely povinně zaměstnat zdravotně postižené, případně takovým firmám zajistí výhody, aby bylo kde dělat, nebo ať zdvihne podporu tak na 6500 a minimální mzdu na 9000 což by tak odpovídalo dnešním cenám!

Jinak se nemůže nikdo divit, že si lidi k dávkám přivydělávají nebo kradou. Nic jiného jim totiž nezbývá!

Zvláště pak ve státu, kde jakmile řeknete, že je vám přes 40 a jste třeba částečně invalidní, každej vás pošle akorát tak do prdele. Kde jsou ty tisíce volnejch míst co se o nich furt jen kecá???

Krysa

149143

12.12.2007 16:20

RE: Nelíbí se mi autorova logika

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 149139

Nevim, jestli zvyseni min mzdy je ten pravy lek na nezamestnanost....Nemyslim si, ze by za to mohla kuponovka....a taky si nemyslim, ze by za dluhy mohl Klaus. [velký smích] Myslim si, ze za to muze plytvani, spatny duchodovy s. a armada uredniku, nepruhledne statni zakazky, kupovani volicu....kdyz si vezmete kolik u nas stoji km dalnice a kolik v nemecku, tak je to jasne.

149154

12.12.2007 12:38

a bude to jeste lepsi

vaclaus 84.?.?.?

Pokud delam dluhy, musi byt nekdo mi pujci. Ten za to dostava odmenu - uroky. To je obchod. Za sprostredkovani obchodu se plati provize. Proc by nemohl dostavat provizi politik, ktery dela dluhy.

Opalenych nemakacenku bude mimochodem stale vic, neb prace bude stale mene - viz nedavny clanek z USA o konci americkem snu (zde), ci situace v Nemecko, kde "pracujici" nedostali 20 let realne pridano a v podstate cela byvala NDR se poflakuje. Vsechna prace odchazi do Ciny, kde jeste poradne nezacali (onoho boomu se ucastni asi 10% obyvatelstva).

149146

12.12.2007 14:32

Také je zajímavé, jak "nezávislá" média

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

pějí chválu unisono a TV prostřednictvím výhradně mladých rozjásaných tváří (kde jsou ty doby, co modelky předváděly i dlouho po třicítce). Samozřejmě se občas rozmázne co možná nejšíře pikantní mikroskandálek politiků (pochopitelně bez vlivu na jejich kariéru), aby si lidé nepovšimli nějakých drobných obtíží, jako je třeba ztráta zbytku suverenity.

149148

12.12.2007 14:29

to tedy rozhodně ano

himmelherrgott 89.?.?.?

Shodou okolností jsem se včera octnul na magistrátě, kam mě vyslal můj šéf, kvůli grantu na rekonstrukci umělecké plastiky, umístěné na domě, kde firma sídlí. Vzhledem k tomu, že jsem nedostal kompletní informaci, nevěděl jsem pořádně, co mám vlastně chtít a tak mi úřednice zřejmě nedopatřením předložila brožuru s již schválenými granty, vydanými radnicí pro P1. Nevěřil jsem vlastním očím. Maiselova ulice, vynechám č.p. grant ve výši 100 000,-Kč na opravu komína, Široká xy, 400 000,-Kč grant na výměnu oken, U Starého hřbitova xy, grant 1 500 000,-Kč (!) na novou střechu. Vím přesně, komu nemovitosti patří, některé soukromým rukám, jiné např. Mataně (správa židovského majetku). Je to prostě výsměch. Tak já ze svých daní ještě přispívám nějakým Zuckersteinům, Goldblumum a Mordechajům. Asi jsou to chudáci (soudě podle nemovitostí v nejlukrativnější části ČR). Jak si tohle může stát dovolit, nechápu. Naprostá nehoráznost.

149150

13.12.2007 9:48

RE: to tedy rozhodně ano

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 149150

Zvěřejněte to na internetu, nebo pošlete kopii do annonce, více se asi dělat nedá. Ale dobré i to.

149197

23.12.2007 12:34

RE: to tedy rozhodně ano

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 149150

Co je to, prosím to P1? Něco jako F1?

149896

23.12.2007 18:01

RE: to tedy rozhodně ano

Saša 74.?.?.?

Reakce na 149896

Praha 1 http://cs.wikipedia.org/wiki/Praha_1 zahrnuje většinu středověkého jádra města
Městská část Praha 1
P1 není oficielní zkratka, ale vzhledem k souvislosti zcela srozumitelná a srovnání předchozího žertéře je případné. Na stránkách městské časti P1 tedy Prahy 1 je Deset rad pro bezpečí během silvestrovských oslav na Václavském náměstí což je také zábavné, najdete tam „prosíme, nechte doma i dýky, nože, boxery, další ostré předměty, ale také zápalné látky a výbušniny” dále „Vezměte si s sebou jen nutnou hotovost, pokud možno mějte peníze a další cennosti v zapnutých kapsách, buďte opatrní na kabelky a další majetek” nebo „Také nezapomeňte kromě posilňujících nápojů dodávat tělu dostatek nealkoholických tekutin! ....jídlo i pití budete mít možnost si zakoupit i v „bezpečné zóně“. (Než mě začnete kamenovat, jsem Pražák nebo alespoň bývalý Pražák.)

[smích]

149911

12.12.2007 15:04

Chce to revoluci

ssronin 81.?.?.?

Další +- 20 letá perioda, ve které se v této zemi odehrávají zásadní změny, bude brzy naplněna ! Proto : Nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme ! Do boje !!! Navrhuj všechno zestánit a za dalších 20 zase zprivatizovat .... Našim dětemporadíme jak na to ....

149152

12.12.2007 19:33

RE: Chce to revoluci

LACO 85.?.?.?

Reakce na 149152

No už aby to bylo. A tentokrát by to chtělo pořádně uklidit. A ne cinkat klíčema...

149165

13.12.2007 10:44

RE: Chce to revoluci

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 149165

"aby to bylo" "by to chtělo"

SAMO? SAMO NIC.

149200

12.12.2007 16:15

Myslim si, ze se mame dobre

Koumeles 83.?.?.?

Vsechno kolem nas se opravuje. Jidla dostatek, spis prebytek. Na skolu se dostane kazdej kdo na to ma hlavu. Cestovat muzem taky kam chcem. Praci si najde kazdej kdo chce.....kdy v minulosti to tak vsechno bylo?

149155

12.12.2007 19:40

RE: Myslim si, ze se mame dobre

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 149155

Člověče nešťastná, kde žijete? Žrádla je samozřejmě šest půlek v každé Hypernově nebo jaksetyzasranýkšeftyjmenujou, ale hooodně přibylo lidí, kteří čakají na slevy sraček z Lidlu...na školu? Zkuste podat třeba přihlášku na práva -i s IQ 400 je vám to hovno platný, pokud nepoložíte obálku na správný stůl. Cestovat můžem opravdu kam chcem, ovšem pokud nepatříme do kategorie těch čekatelů na slevy v lidlu - protože jsme si našli (třeba) jen práci v Daikinu za překrásných 60 klausíků na hoďku brutto , ve směnným provozu ... já se mám zaplaťlenin o dost líp než za komárů, ale to neznamená že jsem slepej a hluchej . Dost lidí se má sakramensky hůř než se měli v minulosti. A ne proto, ža by byli nefachčenci.
P.S: Vy nemáte na klávesnici diakritiku? Buď jste líný ji používat, nebo příliš mladý na to, abyste se zatěžoval drobnostmi jako háčky a čárky (je to "in",že?)- pak byste ovšem neměl tak zasvěceně hovořit o minulosti. Jediná jakeš-takeš omluva je datlování z notebooku. I když i na něm by to mohlo být o chňoupek lepší... [smích]

149167

13.12.2007 6:02

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 149167

Ja jsem linej i kdyz hacky a carky mam v anglicke klavesnici namalovane fixem. Ja bych ty svoje grafomanske vylevy- vlastne skarbalske ( na grafomana musi clovek ouroven, spravnej puvod a natriskanou srajtofli) v cestine nestihal psat, proto pisu min clanku, ponevadz mi to dlouho trva a mam pri tom psani nervy s pouzivanim diakritiky. [zahanbení] [smích]

149184

13.12.2007 8:20

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Kadence crazy 66.?.?.?

Reakce na 149184

Piste tak jak Vam to vyhovuje , pro me za me si ty hacky , tecky a carky v ty pravopisny cestine promichanou anglictinou , nemcinou , rustinou , hebrejstinou a ciganstinou muzou v CZ kde snad dnes nevlastni uz ani tu vodu strcit do (_!_) i s tou jejich zivotni urovni ktera je beztak z ruky do huby ! Se vsadim ze v CZ je aspon 60 az 70 % lidi ktery nevedi kdo jim tam tu bidu s chudobou v kapitalistickym raji o kterym snili a odzvonili si ho klicema nalajnoval ! Vsak oni v ceskym krateru jeste zaplacou az budou platit za podradnej sunt made in China kterej tu nikdo uz nechce , nebo za najem , za jidlo a za palivo ze socialistickych platu zapadni ceny az prejdou na ty eura . Jedine blbec nebo imbecil vsechny ty svinstva co se tam odehravaji a jeste budou odehravat dokonce i ve zdravotnictvi nevidi a je dost mozny ze nechce videt ! By the way , ty kandelabry tenkrat v CSSR kdyz Havel byl zalezlej ve sklepe se meli pouzivat i jinak nez na sviceni ! Aspon by v CZ nebyl ten hnojnik z kteryho je ceskejm poplatnikum dani ktery prez tu velkou snahu tech co ctou Talmud nejsou brainwash na [bliji]

149192

13.12.2007 10:39

RE: Myslim si, ze se mame dobre

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 149192

>... pro me za me si ty hacky , tecky a carky v ty pravopisny cestine promichanou >anglictinou , nemcinou , rustinou , hebrejstinou a ciganstinou muzou v CZ kde snad >dnes nevlastni uz ani tu vodu strcit do...
Myslim, ze po 26tetech v emigraci byste aspon mohl ty 'ingliš' vsuvky drzet v pravopisne rovine. Jako treba ten trpny rod u 'vymytych mozku',..ehm .

>...sak oni v ceskym krateru jeste zaplacou az budou platit za podradnej sunt made in China kterej tu nikdo uz nechce...
Urcite zijete v South Korea, nebo Japan [mrknutí jedním okem]

>...nebyl ten hnojnik z kteryho je ceskejm poplatnikum dani...
Jeden chleba, dve kurky.
A mate tam u vas dobreho pekare? Tady je jeden lepsi nez druhy. A supermarket Globus ma 40 registracnich pokladen, u kterych lide za tak kvalitni pecivo radi zaplati. [cool]

149201

14.12.2007 1:31

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Kadence crazy 66.?.?.?

Reakce na 149201

Ja nejsem neprejici clovek a vubec by jste me neveril jak jsem rad , ze se Vam tam u tech pokladen ktery jsou v CZ uplne vsude ( ne jen v Globusu ) aby jste do nich musel cpat vase penize tak libi ...... [velký smích]

149238

16.12.2007 10:52

RE: Myslim si, ze se mame dobre

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 149238

Kadence crazy
Jsem jeden z těch, kteří si mohou vybrat místo svého pobytu. A navíc se nemusí prosit o vizum. Doufám, že tímto způsobem života nedělam emigrantům ostudu. Tu bych zajisté dělal 'ingliš' vsuvkami v česky psaném textu. Tak, jak se Vám to skvěle daří.

149322

17.12.2007 2:18

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Kadence crazy 66.?.?.?

Reakce na 149322

Neni to s tim pobytem uplne tak jak to tu pisete ....., ale jinak dekuju za optani , me emigrantovi se tady taky dari skvele i kdyz jsem si o nektery viza do jistych zemi kdyz chci cestovat musel zazadat zrovna tak jako rozeni canadani nebo americani kdyz uz je tu rec o zpusobu zivota a miste pobytu . Ale si nenarikam , cesti turisti to maj o moc horsi , ty musej met viza i do USA a Americani zas nemuzou jet na Kubu aby je pri navratu v ty zemi svobody democraticky nesoupli do lapaku ! [velký smích] Ono je vic tech zemi ve svete kam se americkej turista boji vlizt , ze jo !

149394

18.12.2007 8:52

RE: Myslim si, ze se mame dobre

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 149394

Kdybych chtel jet na Kubu, vemu si sebou cesky pas. Ale rec byla o necem jinem. A to:
>... pro me za me si ty hacky , tecky a carky v ty pravopisny cestine promichanou >anglictinou , nemcinou , rustinou , hebrejstinou a ciganstinou muzou v CZ kde snad >dnes nevlastni uz ani tu vodu strcit do...
Myslim, ze po 26tetech v emigraci byste aspon mohl ty 'ingliš' vsuvky drzet v pravopisne rovine. Jako treba ten trpny rod u 'vymytych mozku',..ehm .

[smích]

149503

13.12.2007 20:56

RE: Myslim si, ze se mame dobre

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 149192

Drahý Kadence, dovolil bych si Vás opravit - pište hlavně pokud máte o čem. P. Bartošek to dělá, vy jste mohl svůj přínos omezit na smajlíka na konci. Trošku chápu lidi mimo naši gubernii v jejich averzi k české diakritice, ovšem Vy jste trošku mimo ně. "Však oni ještě zapláčou..." - kdo "oni" ? My, co jsme ve své zpozdilosti nevzali kramle a nepoučujem teď blogováním jako pi.čus Hedvíček? My, co jsme za komárů měli kulový a teď ho máme taky, ale v jiné barvě? Nekyndejte o rovných šancích, karty zůstaly v rukou rozdávajících... že si pár lidí pomohlo je marginální. Blbce ani imbecily ve svým okolí nevidím - ale ty hajzloviny vidí každej. Akorát poraďte, kde sehnat investora na další barevnou revoluci, aby tu ta demokreatura konečně šlapala tak jak má - třeba jako v Gruzii nebo na Ukrajině. Tam to opravdu jede...dík
Jste si jist, že by kandelábry nesloužící ke svícení nezdobilo několik Vašich příbuzných, případně velmi blízkých? Podle čeho byste dělil "věšet - nevěšet" ? Podle archívů STB? Nebo podle Nového Uličního Výboru (Dem.)?
Tož tak, milý Kadence , na finále přidám maličko jadrné mluvy - Nemel hňupoviny, strupe. Nebo vyfasuješ dělo mezi parohy že ti sopel vyřeže na krku závit a ušiska sjedó na jednu stranu. A nebuď jak Lenin - neoblbuj malý děcka...

149228

14.12.2007 1:05

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Kadence crazy 66.?.?.?

Reakce na 149228

Vy bejt tenkrat v moji kuzi tak by jste vzal ty kramle taky ! Nechcete me ty Vase vyhruzky nekde mezi 4 ocima dokazat ? To vite ze z tech hnisu pod strupem jako jste vy a ty dalsi co komousum lizali (_!_) a dnes delaj machry aby zakryli strach pred tema co vam vymejvaj lembery ja mam tak pro strach udelany ! [velký smích]

149237

13.12.2007 23:25

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Pavel -Čert- Němec 82.?.?.?

Reakce na 149184

Jak se rika, meli Husa upalit o neco driv. [mrknutí jedním okem]

149232

13.12.2007 22:21

RE: Myslim si, ze se mame dobre

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 149167

opravdu jste me pobavil co se tyce tech hacku a carek..[smích])mohu se zeptat kolik vam je??

149231

14.12.2007 4:35

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Kadence crazy 66.?.?.?

Reakce na 149231

Vy budete podle ty Vasi otazky a co se tyce hacku a carek [smích] taky jeden z tech kdo si necha naridit i jak ma pouzit toaletni papir a kolik ho muze spotrebovat ...... Muze bejt, ze nakonec v EU vy uvedomely budete buzerovat krome Vasich deti ktery nebudete moci uzivit i Vase spoluobcany a duchodce aby behali rovnou z hajzlu s plnym igelitakem od americky firmy Ziplock protoze to chce EU nekam do office jako za soudruhu si to nechat prevazit a prozkoumat jestli -nedej Boze- za ten socialistickej plat pri tech zapadnich cenach nezerou nad pomery a mohli dostat za ten zlocin prezirani pokutu ...... [velký smích]

149246

14.12.2007 9:36

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 149167

Ja ziju v Ostrave...a staci mi bohate ty vrchovaty voziky, fronty v obchodech(pokladny jedou na plno), nebo se kouknu na auta co parkujou pred Lidlem [smích] Na skolu, se dostane kazdej kdo na to ma...TECKA [smích] A cestovat muzu opravdu kam chci, a i kdyz jsem byval student, tak jsem si na brigadach vydelal na cestovani po evrope a po CR a na dalsi veci co studaci potrebujou [smích]....Ten kdo chce, tak se ma lip, ten kdo v mladi cmaral kosoctverce na lavici, nebo prostal nekolik let pred domem, tak ten nemuze cekat reditelske misto....Treba takove remeslo, to ma dneska zase zlate dno. Sikovna prace se ceni, jenze dneska se nechce nikomu delat....kazdej by chtel vsechno hned

149255

14.12.2007 17:53

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 149255

Výtečný "objektivní" způsob hodnocení prosperity a životní úrovně, který sice není vůbec hoden vysokoškoláka , ale jistě jsi , dnes už jeden z mála ,který stále ještě věří Havlovi. Horší je že podobné nelidské krysy , které upírají právo na bezproblémové uspokojení základních potřeb lidem, krom hnědým opicím, rozhodují o hlavních trendech v celém státě. Od revoluce se jednoznačně docílilo rozšíření moru neur´oz a zvýšení počtu rakoviny. Snad výhodu to má jedinou - po dosažení kritické hodnoty nespokojenosti dojde k rychlým změnám a protože jsme tak perfektní i v globalizaci a tyto výsledky jsou i celosvětově platné , budou mít zásadní změny globální charakter. Protože jsme neschopni zastavit mor neuroz vlastními silami bude nám "pomoženo" destruktivními silami , které tyto způsobí a jistě kdekomu přitom roztřískají i růžové brýle , kterými se dnes pubertálně chlubí.

149271

15.12.2007 11:00

RE: Myslim si, ze se mame dobre

koumeles 89.?.?.?

Reakce na 149271

No tak Havla nemam rad a nikdy jsem pana Pravdulasku rad nemel....dal to jsou jen starecke mrzute vety. Ktere jiste budu psat na stari taky.

149283

15.12.2007 18:02

RE: Myslim si, ze se mame dobre

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 149283

Tak to se omlouvám , ale on taky měří vyspělost a spokojenost země svým znaleckým okem zkoumající plnost nákupních košíků. Proto on je již stařeckým dementem, nebo lhářem zcela jistě, ikdyž má prostor v rádiu a vlastně všude. No a dál to jsou věty psychologů a sociologů, kteří se ve svém oboru vyznají. Nejde o to psát je taky , ale v první řadě si zjistit proč je oni napsali. Taky vím , že jsou "odborníci" , kteří najdou omluvu na každou společenskou uchylárnu, ale ti nikdy nepříjdou na nic průkopnického v léčbě neuroz a nebudou moct nic průkopnického ani předvést. na takový odborníky si dávám obzvlᚡt pozor co propagují, protože jde jednoznačně jen o placenou propagaci. Takže žádný mrzutý stařecký věty , ale korektní věda.

149290

13.12.2007 0:19

Dokonce si někteří myslí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

že tato vláda ukončí žití na dluh. [chechtot] Jestli si dobře pamatujete, tak Klausovo vládnutí ukončil sarajevský atentát poté, co se blázínek rozhodl uzákonit vyrovnaný rozpočet.A nejvyšší atentátník dostal lukrativní flíček v Ojrobance.Takže shrnuto: vláda, která bude chtít vyrovnaný nebo nedejbože přebytkový rozpočet, má šanci vládnout maximálně jedno volební období a pak si její partaj ve volbách na dalších mnoho let ani neškrtne.Odstřelí ji bankomafie žijící z tištění a půjčování papíru.Dluh je elixír naší tzv. moderní civilizace. [naštvaný]

149174

13.12.2007 1:18

Ze dna

lesan 75.?.?.?

Tak jak ja to vidim ;chytry poctivy a pracovity clovek se ma vsady dobre doma nebo tu v USA .Ubreceny lenoch a vul bude v riti vsady a bude dycky nadavat na rezim.
Jak si kdo ustele tak si lehne.Sak v cechach nikdo nikoho nedrzi tak jako kdysi toz hura do zimbabwe na cernosky,tam ale nebude komu si postezovat......... [chechtot]

149178

13.12.2007 5:18

Jak jste dopadli - co vam to vlastne ten bajny kapitalismus udelal

jaaan 75.?.?.?

http://www.mujweb.cz/spolecnost/charta97/A00.htm


PS: proc to vice nedela prime linky?

149182

13.12.2007 11:29

Nebrečme, přátelé,

rusel.k 85.?.?.?

vidím už dno, záhy se budeme mít od čeho odrazit.

149204

13.12.2007 17:26

RE: Nebrečme, přátelé,

rusel.k 85.?.?.?

Reakce na 149204

Přátelé, opravuji,
je mi líto, že jsem snad mohl způsobit u některých šok z přílišné radosti nad tím, že už brzo budeme zase stoupat k nějaké nové radostnější budoucnosti, velice se všem omlouvám, nechci šířit poplašné, byť positivní zprávy. Bohužel došlo k trapnému omylu, jelikož jsem místo toho, co jsem považoval za dno, narazil pouze na jakýsi podvodní ostrůvek z jakýchsi dalších nečistot, doufám, že ne z exkrementů – fuj! Nic se nedá dělat, musíme ještě vyděržatˇ,“ lebo nič na tomto biednem svete netrvá naveky“. Jednou je člověk nahoře, pak zas dole a stejně je to s celým světem. Vzpomeňme na naše předky, přežili Bílou horu, Franze Josefa, někteří z nás přežili časy, kdy nás měl v područí kaprál s knírkem, ba i tovaryšč Stálin. Konec konců horší časy jsou taky na něco dobrý, lidi to zoceluje, na rozdíl od příliš pohodlného bydla, který lidi naopak rozmazluje a vede je to i k různejm rozmařilostem a nepřístojnostem. On se nakonec každý dočká toho, že sklidí to, co zasadil.Tož buďte zdrávi a nevěšte hlavu, za chvíli tu máme vánoce, tak vám přeji, abyste si je v klidu a pohodě užili. A taky byste na sebe mohli být hodnější i přes rozdílné názory. Zejména na fóru se lze setkat s označováním protivníků výrazy, které bych očekával tak jen v diskusi od některých puberťáků na Novinkách.cz, a ne od myslících lidí.

149221

13.12.2007 14:04

Co chcete

xJirkax 212.?.?.?

Co chcete od vlády, která káže vodu a sama pije víno?

Oni budují kapitalismus, ale podívejte se, co jsou vlastně zač. Třeba ten Čuňe k.

To je panečku kapitalista. Bere sociální dávky, přesto že má miliony. Má pronajatý byt v tržní ceně cca 40 000,- ale on platí 16 000,- měsíčně.

Z něho musí mít komunisti radost...

149211

14.12.2007 18:03

Cesi vice setri

Pavel -Čert- Němec 82.?.?.?

Dnes byla pod timto titulkem uvedena zprava v Expresu. Cesi maji pry v bankach ulozeno 2.4 bilionu korun. To je na hlavu 240 tisic. Kdyz si vezmeme, ze minimalne tretina lidi jsou deti, nemajetni duchodci nebo lidi co proste zijou od vyplaty k vyplate, dale lide, kteri na uverech dluzi bankam 1.7 bilionu korun nebo ti co maji nasetreno podstatne min, je otazkou kdo jsou ti multimilionari, kdyz i letos je prumerna mzda jen 17 tisic cisteho a tolik navic dve tretiny lidi ani neberou. Spis nez to, ze Cesi vice setri, to vypada na to, ze se socialni rozdily stale vice prohlubuji.

149269

15.12.2007 11:20

RE: Cesi vice setri

Koumeles 89.?.?.?

Reakce na 149269

prohlubuji ale porad jsme nejvic rovnostarska spolecnost...chudi budou vzdycky a bohati taky...s tim zadny rezim nic neudela, zadny....nevidim na tom nic spatneho

149284

15.12.2007 15:10

RE: Cesi vice setri

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 149284

záleží na tom, zda jsme rovnostářští jak v příležitostech, tak píli, či pouze v benefitech [velký smích]

149286

18.12.2007 5:39

RE: Cesi vice setri

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 149284

Komunisti nam vzdy rikali, ze si budeme vsichni rovni [bliji]

149489

16.12.2007 7:06

kanadska media prodavaji stejnou limonadu v jazyce anglickem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Nemusite sedet ani u programu Ceske televize,ja tady v Canade slysim ty same limonady,jen jsou v jazyce anglickem
ekonomie tu udajne jen boomuje [za 25 let pobytu v teto zemi je inflace vice jak 100% a tak myslim,ze za dalsich 25 let tu budeme mit pri nejlepsim mexicke hospodarstvi],po ulicich Toronta se povaluje zebraku jak o tricetilete valce a pri pohledu na spoluobcany si zacinam pripadat spis jak obyvatel Johannesburgu.

149312

16.12.2007 7:03

RE: kanadska media prodavaji stejnou limonadu v jazyce anglickem

datel 206.?.?.?

Reakce na 149312

To u nas ( BC sever )je ted prace hodne , ale vysledek stejny . Ve velkem se tu rabuje prirodni bohatstvi . A az se vyrabuje ? Nad tim nikdo nepremysli.

149313

17.12.2007 15:39

RE: kanadska media prodavaji stejnou limonadu v jazyce anglickem

Sedivec 85.?.?.?

Reakce na 149312

Dneska uz je to blbe vsude na svete. Elity zjistily, ze mohou skvele vydelat budou-li nas povazovat za dobytek s kterym se da obchodovat. A mate li v rukou media, lze se vam velmi snadno a verohodne. Moda dovazeni imigrantu jako levne pracovni sily (a tedy vetsich zisku pro elity) dorazila i do Cech.

149438

Příspěvků: 64

12.12. 07:50 Vratislav  Tak si pobrečme
12.12. 09:32 pietroo  RE: Tak si pobrečme
12.12. 16:34 Vojta49  RE: Tak si pobrečme
12.12. 18:02 hc  RE: Tak si pobrečme
13.12. 09:41 Amiourka  RE: Ahoj
12.12. 18:17  RE: Tak si pobrečme
12.12. 17:51 herbage  RE: Tak si pobrečme
13.12. 12:26 Bubeník  RE: Tak si pobrečme
13.12. 15:01 Vojta49  RE: Tak si pobrečme
13.12. 19:38 herbage  RE: Tak si pobrečme
13.12. 23:43 Kája Neslepý  RE: Tak si pobrečme
13.12. 15:25 hestroy  RE: Tak si pobrečme
12.12. 10:11 hestroy  RE: Tak si pobrečme
13.12. 11:16 Vratislav  RE: Tak si pobrečme
13.12. 13:35 hestroy  RE: Tak si pobrečme
14.12. 09:31 Vratislav  RE: Tak si pobrečme
12.12. 10:00 Spytihněv  Stát
12.12. 10:29 Vladimír Bílý  transportéry za 24 miliard
12.12. 15:25 KOUMEL  RE: transportéry za 24 miliard
13.12. 13:13 Grovik  RE: transportéry za 24 miliard
12.12. 10:30 herbage  Nelíbí se mi autorova logika
12.12. 11:34 Spytihněv  RE: Nelíbí se mi autorova logika
12.12. 11:59  RE: Nelíbí se mi autorova logika
12.12. 16:20 Koumeles  RE: Nelíbí se mi autorova logika
12.12. 12:38 vaclaus  a bude to jeste lepsi
12.12. 14:32  Také je zajímavé, jak "nezávislá" média
12.12. 14:29 himmelherrgott  to tedy rozhodně ano
13.12. 09:48  RE: to tedy rozhodně ano
23.12. 12:34  RE: to tedy rozhodně ano
23.12. 18:01 Saša  RE: to tedy rozhodně ano
12.12. 15:04 ssronin  Chce to revoluci
12.12. 19:33 LACO  RE: Chce to revoluci
13.12. 10:44 MedaBeda  RE: Chce to revoluci
12.12. 16:15 Koumeles  Myslim si, ze se mame dobre
12.12. 19:40 kubrt  RE: Myslim si, ze se mame dobre
13.12. 06:02 Rene Bartosek  RE: Myslim si, ze se mame dobre
13.12. 08:20 Kadence crazy  RE: Myslim si, ze se mame dobre
13.12. 10:39 V. Sodek  RE: Myslim si, ze se mame dobre
14.12. 01:31 Kadence crazy  RE: Myslim si, ze se mame dobre
16.12. 10:52 V. Sodek  RE: Myslim si, ze se mame dobre
17.12. 02:18 Kadence crazy  RE: Myslim si, ze se mame dobre
18.12. 08:52 V. Sodek  RE: Myslim si, ze se mame dobre
13.12. 20:56 kubrt  RE: Myslim si, ze se mame dobre
14.12. 01:05 Kadence crazy  RE: Myslim si, ze se mame dobre
13.12. 23:25 Pavel -Čert- Němec  RE: Myslim si, ze se mame dobre
13.12. 22:21 pastinak  RE: Myslim si, ze se mame dobre
14.12. 04:35 Kadence crazy  RE: Myslim si, ze se mame dobre
14.12. 09:36 Koumeles  RE: Myslim si, ze se mame dobre
14.12. 17:53 Novákneu  RE: Myslim si, ze se mame dobre
15.12. 11:00 koumeles  RE: Myslim si, ze se mame dobre
15.12. 18:02 Novákneu  RE: Myslim si, ze se mame dobre
13.12. 00:19  Dokonce si někteří myslí
13.12. 01:18 lesan  Ze dna
13.12. 05:18 jaaan  Jak jste dopadli - co vam to vlastne ten bajny kapitalismus udelal
13.12. 11:29 rusel.k  Nebrečme, přátelé,
13.12. 17:26 rusel.k  RE: Nebrečme, přátelé,
13.12. 14:04 xJirkax  Co chcete
14.12. 18:03 Pavel -Čert- Němec  Cesi vice setri
15.12. 11:20 Koumeles  RE: Cesi vice setri
15.12. 15:10 MedaBeda  RE: Cesi vice setri
18.12. 05:39 Rejpal  RE: Cesi vice setri
16.12. 07:06  kanadska media prodavaji stejnou limonadu v jazyce anglickem
16.12. 07:03 datel  RE: kanadska media prodavaji stejnou limonadu v jazyce anglickem
17.12. 15:39 Sedivec  RE: kanadska media prodavaji stejnou limonadu v jazyce anglickem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 1

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 143