Diskuze k článku
Neokonzervativci volají po americké invazi do Pákistánu
Příspěvků 27
Proc to neresi sousedni Indie?
Americani si musi davat bacha na sve sousedy a tak to ma byt vsude na svete.
Oprava; tak by to melo byt!
24.11.2007 11:27
USA - Indie - Pakistán
Martin Tomis martin (tečka) tomis (zavináč) hotmail (tečka) com 195.?.?.?
Reakce na 147878
Indie to naopak docela řeší. V průběhu let 2006-2007 Manmohan Singh jednal s USA o "jaderné spolupráci", nicméně v říjnu musel po tlaku opozice jednání pozastavit. Indie moc dobře ví, že většina pomoci Pakistánu z USA, která má sloužit na boj s Islamisty, jde ve skutečnosti na budování "konvenčního" arzenálu. Tedy zbraní k poražení státu nikoliv teroristické skupiny, přestože Pakistán za peníze klidně může vylepšovat i jaderné zbraně.
Nicméně nesouhlasím s článkem v tom, že USA nemá informace o rozmístění zbraní. Velitel generálního štábu USA Mike Mullen minulý týdem prohlásil, že američtí experti dokonce pomáhají Pakistánu se zajišťováním bezpečnosti přímo na místě.
Proc by si americane museli davat bacha na souseda jako je Kanada? Ziji tam snad jen samy teroristi?
"davat bacha na souseda"
O Kanade to byl pokus o hloupy vtip ale valcit za jine staty na dalku je pro USA vycerpavajici. Pokud sousede "darebackeho" statu nevolaji o pomoc, preventivni napadeni je ilegalni.
Nebylo UN stvoreno prave pro tento ucel?
28.11.2007 21:19
RE: Hura na ne!
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 148119
Bylo, jenže právem VETA a kupovaním-si hlasů se původní smysl UN/OSN zcela vytratil...
Pokud tedy vůbec původní smysl byl tento, a nešlo jen o testovacího předchudce NWO a jedné vlády pro celou planetu... Pak by likvidace a bezzubost OSN nebyla nepochopitelná ale programová záležitost, jak NWO vládu opatřit už v zárodku dostatečnými pravomocemi, asi někde na urovní Terrorist Act a Patriot Act III+ Upgraded.
Jsou americké nukleární zbraně v dobrých rukách?
24.11.2007 12:06
RE: Naskytá se otázka.
Martin Tomis martin (tečka) tomis (zavináč) hotmail (tečka) com 195.?.?.?
Reakce na 147895
Americká vláda těžno nechá explodovat zbraně v centru světové metropole. Takže ano, zbraně jsou v dobrých rukou.
24.11.2007 13:27
RE: Naskytá se otázka.
pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 147898
mate pravdu...Hiroshima a Nagasaki byli jenom mala mestecka a Teheran jiste taky neni svetova metropole..)
dobre jste pobavil...mate jeste nejaky jouky??.))
>Americká vláda těžno nechá explodovat zbraně v centru světové metropole. Takže ano, zbraně jsou v dobrých rukou.
Are you sure? Pokod vim, tak zatim jedina vlada, ktera nechala odpalit atomovou zbran nad mestem plnym lidi byla vlada americka. A to hned dvakrat.
Nebo snad povazujete za svetove metropole jen mesta v USA ???
Při výročí svržení A-bomb na Hirošimu a Nagasaki vysílala ČT letos v létě americký dokument o svržení a následcích výbuchu A-bomb. Jak mohl svět dopustit v zájmu jakési "ochrany žívotů amerických vojáků" aby došlo k takovému zvěrstvu na civilním obyvatelstvu, (ženách a dětech). Proč tyto zločince nikdo neobžaloval a nesoudil? Či snad tito netvorové přivykali národy předcházejícími zločiny, např. bombardováním Drážďan?
Muzu se zeptat, ktere jsou "dobre" staty, co vlastni nuklearni zbrane?
Zadny stat by je urcite nemohl pouzit jako prvni, protoze by se tim sam znicil.
To se pravdepodobne zanedlouho pozna.
vždyť už dávno se nechovají jako Americké, ale jako Světové. Proč to nezměnit třeba na Světový ráj osvobozených a nejdemokratičtěnjších národů?
A co se týká preventivní akce proti Pákistánu, tak navrhuji neobtěžovat přetížené americké osvobozovací vojenské mírové síly a namísto toho přizvat věrné spojence, aby podali pomocnou ruku. Vlastička si jistě ráda narazí baret a z našeho štědrého rozpočtu vyčlení pár miliard na osvobozovací a demokratizační zásah proti nekalým a hlavně nesvéprávným živlům, kteří jistě nenávidí naše svobody a západní výdobytky a především nedokáží správně nakládat s nebezpečnými zbraněmi a zbrojními systémy. Ty je potřeba ihned předat do opatrování nejzodpovědnějšímu ze všech zodpovědných, Světovému ráji osvobozených a nejdemokratičtějších národů. Ti vědí, jak na to a nikdy je nezneužijí, natož pak, aby je použily proti civilnímu obyvatelstvu, jako to dělají všechny ty nezodpovědné a nezralé země, které by nyní měly jen sedět u nohou velkého vůdce Dubay, naslouchat jeho moudrosti a učit se laskavému jednání. A tehdy nám vysvitne světlo nové budoucnosti, kde pravda a láska září ze všech zpravodajských kanálů a národy žijí ve štěstí a prosperitě, kterou jim tak nesobecky poskytne SRONN...
Kez bych se toho dozil To je moje predstava tzv. New World Order. Ale protoze takovou predstavu z mnoha sobeckych duvodu nedokazou sdilet a natozpak realizovat ostatni cinne jednotky spolecnosti, nezbyva nez sam byt prikladem takove idey.
Ale jinak pouziti zbrani, predchazi jejich vyvoj. A ten kdo se na jejich vyvoji a pochopeni jejich nicive energie skutecne podilel je hoden jich prechovavat a posleze take uplne rozebrat (v tom lepsim pripade).
Ano, samozřejmě, že v případě islámské revoluce v Pákistánu je třeba udělat vše proto, aby se pákistánské jaderné zbraně nedostali do rukou muslimských teroristů, může se samozřejmě stát, že jako první zaútočí na sousední Indií, která má naštěstí potenciál udělat ze "země čistých" atomové kluziště a má i vůli k obraně: ve válkách s Pákistánem i rudou Čínou to prokázali, ALE nelze na to spoléhat, nehledě na to, že by byla všivárna první třídy vystavit strategického indického spojence ničivým jaderným úderům společného nepřítele.
Jenomže to by pravá ruka, Ameriko, především musela vědět, co dělá levá: měla by plně podpořit levičáky tolik proklínaného Mušarafa - ten je naší hrází proti islámské revoluci v Pákistánu, namísto, abyste mu házeli klacky pod nohy. Anebo, že by zkušenost s pádem spojeneckého šachova režimu nestačila?
25.11.2007 2:37
RE: Článek je nesmysl.
pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 147913
hele stejne tvoje cela koalice i s Musharafem pujde do prdele a muze za to USA.....tim jak se chova jako slon v porcelanu ,vyprodukovala vic teroristu jak vsichni Islamsti duchovni dohromady..
Kdyz utocili na Cervenou mesitu tak jste jasali,ja vedel ze prijde krize....byli jste tvrdy,oni budou jeste tvrdsi...mate co jste chteli...zapricinili jste zkazu zapadni civilizace a ted uz se jenom ceka na oficialni finish..
gratuluji k predvidavosti v boji s terorismem..)
PS. ale ja to lidem preju...nezajima je valka v Iraku ,statisice mrtvych tak prijde odplata....mysleli si ze doziji v klidu s krvy na rukou a ono ejhle..)
jsem spokojen...zapadni prohnila civilizace muze zaniknout ....
24.11.2007 19:57
Americania nevedia, co sa deje s ich vlastnymi raketami a bombami,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
pozrime si tu udalost z leta, ked nam chcu nahovorit, ze vojaci nepoznaju predpisy a nevedia, ako nakladat s atomovymi zbranami.
Mezicasom uz su 6 ucastnici mrtvi.
Ako chcu zvladnust Pakistan, ked maju sami doma neporiadok?
Co su to za halusky?
Pochybna dvojica, ti autori!
Pravdepodobne dojde ku kradezi nejakych pakistanskych bomb, ako to vidim. Potom somlen zvedavy, kde ich nechaju Americania vybuchnut.
24.11.2007 23:26
RE: Americania nevedia, co sa deje s ich vlastnymi raketami a bombami,
Reakce na 147925
>Mezicasom uz su 6 ucastnici mrtvi.
To vážne už šiesti? Doteraz som počul len o dvoch... Myslím, že ich niekto upratuje.
Podobne ako tých troch v Kuvajte, čo odpálili Patriot, ktorý údajne nič nezasiahol...
ve svem poslednim stadiu senility, nepochopil vtip o sousedech USA.
Je prece jasne, ze Indie ma s Pakistanem nedorozumeni. Proto je nesmysl aby se do toho jeste michala USA.
No nic, legrace musi byt.
Vy snad ne ? Chcete aby talibanci ukradli material na vyrobu jaderne bomby ? A pak to odpalili v nekterem z evropskych mest ?
26.11.2007 15:17
RE: Schvaluju americkou ostrahu pakistanskych jadernych zarizeni
Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 148019
To máš tak Eso,
mít i vojenský štěpný materiál ještě neznamená si lehce vyrobit jadernou zbraň někde na koleně.
Místní kováři a řemeslníci jsou velmi šikovní a mnoho ručních zbraní zvládají opravovat i vyrábět doslova na koleně.
Ale vyrobit funkční jadernou hlavici je mnohem problematičtější.
Nejlehčeji by bylo ze získaného Plutonia vyrobit tzv. špinavou bombu kde by se to toxické a radioaktivní Plutonium jen rozptýlilo např. výbuchem po ploše. Uran je proti němu např. totálně neškodný ! I další transurany s vyšším vyzařováním a dlouhou dobou rozpadu by v místě rozptýlení značně poškodili... zasažené prostředí.
Jinak dnes se odhaduje že má jadernou zbraň až cca. 15 států, tedy vč. těch oficiálně jaderných.
Některé státy jako Japonsko a nebo i třeba ČR mají znalosti i možnosti v případě potřeby tyto zbraně vyrobit v poměrně krátké době. Horší je to ale s nosiči dalekého dosahu.
Také je důležité jak ta funkční bomba bude velká a těžká. Stačí porovnat tato zařízení s dnešními taktickými 20 až 50 kTNT, ale ty malé neumí ani dnes každý stát vyrobit.
Aby se podarila katastrofa typu Hirosima, bomba musi detonovat nejakych 600m nad zemi. Iran neni schopen neco takoveho udelat ve vetsi vzdalenosti. Takze komu vlastne hrozi?
27.11.2007 19:41
RE: funkční bomba
Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 148118
U nás jsou tendenčně proslovy zveličovány.
Ten velkohubý blbec – současný prezident Íránu je mu spíše na škodu, ale jde o klasického populisty kterého do čela vynesla Islámská protišáhovská revoluce a přiznejme si že ani to USA tam v dané době díky velké a dlouhodobé podpoře Šáha Pahlavího neměli zrovna moc rádi.
A také je známo že každá revoluce... má svoji rétoriku a tato musí být průběžně novou porevoluční elitou průběžně používána aby se dalo prostému lidu i účastníkům revoluce nasrozumněnou že ty ideály a cíle jsou stále v platnosti, dokonce i tehdy když již došlo k značnému odklonu od původních cílů revoluce .
Jde i o formu ovládání lidí a také se to při delším používá se stává taková rétorika jistou tradicí která se v dané společnosti používá a přitom každý rozumnější člověk ví že jde o folklór a nebo i malá úlitba dobovým mocným.
Obdobně to tu bylo ta bolševika např. s těmi průvody na 1. máje, oslava VŘSR...
Obdobné akce jsou ale i v současných moderních státech západního světa vč. USA. Jen již nejsou tak masivní a nebo účast na nich není dobrovolněpoviná.
Silná slova ale patří obvykle i k rétorice těch slabších.
Je to forma jak si v případě ohrožení zvyšovat u vlastních občanů pocit sounáležitosti, zvýšení sebedůvěry a státní sounáležitosti proti ohrožení. Je toho ale více. Rozbor je jen stručný a jen částečný!
A Váš názor pánové diskutující?!"
Ve skutecnosti neni nejsilnejsim muzem v Iranu. Tam prezident hraje druhoradou roli a na prvnim miste sedi Ayatollah Ali Khamenei.
28.11.2007 17:57
RE: Ten velkohubý blbec
Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 148194
Souhlas !
Navíc je tam to vrcholní vedení kolektivní a to duchovních a plukotratů. Ale nazývat tohoto mluvku diktátorem... v některém tisku... i jednotlivých komentářích je proto více než tendenční .