Diskuze k článku

Práva cikánů

Příspěvků 75

20.11.2007 1:36

Fundamentalni otazka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 148.?.?.?

"Nekdo" ta "prava" cikanum musi davat, "nekdo" za ne, na ukor majoritni spolecnosti, urputne bojuje. Kdo jen ten "nekdo" je?
Jestli se nemylim, pred par tydny, kdyz meli pochodovat Mladi Narodni Demokrate, tak je "nekdo" zoorganizoval, aby prisli do tzv. "historickeho zidovskeho mesta". Kdo jen ten "nekdo" byl? [zmaten]

147549

20.11.2007 23:35

RE: Fundamentalni otazka

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147549

To je docela zajimava shoda. Jiz je to docela davno, kdyz nekdo dal stejna prava
"africkym americanum" v USA. To vypada, ze se tam v Cesku po ty Americe nejak opicite. Brzy vam tam take bude zakazane rikat vselijake vtipy o utlacovanych lidech.
Snad nam zbydou jen ty o blondynkach. [naštvaný]

147617

21.11.2007 16:03

RE: Fundamentalni otazka

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 147617

Vodniku007, pisete, snad nam zbydou alespon vtipy o blondynkach.
Bacha ale na to, muzou to byt prebarvene blondynky a budete v pruseru zase [velký smích]

147660

26.11.2007 18:58

RE: Fundamentalni otazka

Kadence krazy 66.?.?.?

Reakce na 147549

V kazdym koute sveta v prirode existuje jista symbioza , v Africe , v Americe v Australii a samozrejme existuje i ve forme parazitnich obratlovitych subspecies v Europe . V CZ existuje zvlastni druh trvale opalenyho zivocicha (nechalo by se pochybovat , ze ma neco spolecnyho z homo sapiens) s uzasnymi rozmnozovacimi a zlodejskymi schopnostmi ktera se z lenosti jim vlastni jako jedinej savec sveta klidne vykali ve svym obydli okolo kteryho je smrad a bordel do rohu nebo ke zdi , vybydli ho , vypali a chce dalsi ..... [naštvaný] Nevim jak Vam , ale me je v tyhle democracii z tyhle symbiozi mezi ciganem a ceskym poplatnikem dani na [bliji]

148056

26.2.2014 15:54

RE: Fundamentalni otazka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 147549

to je fakt někdo jim to dává to právo kdo pak to asi je??

305394

20.11.2007 2:39

zajímavý odkaz

Vily 85.?.?.?

co rikate na vysi trestu? ze by uvedene trestne ciny byly stejne zavazne jako nedavno jeste napr. Mareni statniho dozoru nad cirkvemi?
http://www.mvcr.cz/extremis/1999/sev_m.html

147552

20.11.2007 2:32

minimálně věty o důchodech

Anonym 195.?.?.?

jsou naprostý nesmysl. Důchod se vypočítává z výdělku od roku 1986. Takže pokud Cikán např. od r. 1993 nepracoval důchod se mu spočte jen z výdělků za léta, kdy pracoval. Bude zřejmě 1400 Kč + nulanula nic, takže mu bude doplácen do výšky životního minima. V celkové sumě se nic nezmění. A autor může být klidný, Cikán v balíku nebude.

147553

20.11.2007 6:26

RE: minimálně věty o důchodech

novák 212.?.?.?

Reakce na 147553

To možná platí o starobních důchodech. Pisatel by možná měl napsat, jak to je u invalidních důchodů. Ty totiž nepobírá zrovna málo cikánů.

147559

21.11.2007 6:55

RE: minimálně věty o důchodech

svan 78.?.?.?

Reakce na 147559

Minule som sa tak bavil s kamaratmi,ze kolko ciganov pobera invalidny dochodok..a vzivote som navidel cigana na invalidnom voziku,a co je este lepsie,nepoznam zatial nikoho kto nejakeho videl [chechtot] [chechtot]

147639

20.11.2007 7:42

RE: minimálně věty o důchodech

Golem 212.?.?.?

Reakce na 147553

No super. A ked niekto cely zivot robi za min. mzdu, dostane viac ako ten cigan? Ktory vie akurat povedat DAJCE MI BO MAM NA TO PRAVO a v zivote nic oktrem deti neurobil?

147562

20.11.2007 15:53

RE: minimálně věty o důchodech

djb 194.?.?.?

Reakce na 147562

>PRAVO a v zivote nic oktrem deti neurobil?

presne vzato "delat deti" je primarni a nejdulezitejsi ukol kazdeho ziveho organismu.

Coz zda se chapou cikani.

Az tohle pochopi i bili, tak nebudeme v Evrope mit rasove problemy.

My zatim delame kariery, na sex a deti nezbyva cas, coz z dlouhodobeho hlediska ukaze "cikanskou strategii" jako perspektivnejsi. [chechtot]

147595

20.11.2007 9:27

RE: minimálně věty o důchodech

honzaa 88.?.?.?

Reakce na 147553

Ono to má ještě další háček. Pokud minimální počet odpracovaných let nedosáhne určité hodnoty (tuším že v současné době je to snad 25 let, ale jestli je to jinak opravte mne), nesplní podmínku a starobní důchod tento "cikán" (či kdokoli jiný) nedostane vůbec žádný, přestože do systému přispíval

147567

25.3.2009 17:57

RE: minimálně věty o důchodech

Skin 88.?.?.?

Reakce na 147553

Zapoměl jsi na přípltky od státu - bydlení,energie,ošatné adt.Takže výsledná suma je trošičku jiná!!!!! To bych [bliji]

187269

23.9.2011 9:36

RE: minimálně věty o důchodech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 187269

Pokud nepracujete nikdy, což se v některých komunitách stává docela často a potom jdete do invalidního důchodu, což se stává taky často, potom se Vám důchod vypočítává z průměrné mzdy. Tak to funguje v ČR.
Hezký den [chechtot]

253786

20.11.2007 8:07

Musí sa na nich tvrdo

soul01 78.?.?.?

Napríklad cigánski kopáči sú veľmi dobrí. Cigáň musí cítiť nad sebou pevnú ruku. Vidno to na ich stavebných firmách. Cigánsky majiteľ firmy, ak sa mu zdá, že jeho pracovník - súkmeňovec nepodáva očakávané výkony, tak sa ho nerozpakuje zbiť. A pracovník si nejde sťažovať na úrady, ochotne zvýši úsilie. No, nech by len skúsil biely zamestnávateľ položiť motivačnú ruku na jeho ukrivdené telo. Ďalšou motiváciou je výplata každý deň na ruku. Cigánska mentalita nerozmýšľa nad budúcnosťou. Žijú pre súčasnosť. Odmenu potrebujú teraz, nedokážu si odložiť potešenie z nej na výplatný deň. Takže, ak po práci uvidí Cigáň na ruke peniaze, skôr sa bude usilovať celý deň. No, nie je zaručené, že opäť príde do práce skôr, než sa peniaze minú.

147564

20.11.2007 10:10

RE: Musí sa na nich tvrdo

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 147564

Pod tento názor se podepisuji. Je zapotřebí autority a motivace. Tomu cikáni rozumějí.

Kupodivu toto pravidlo platí i na značnou část gadžovské populace.

(Článek je zařazen v kategorii HUMORU – moderátor.)

147571

20.11.2007 23:15

RE: Musí sa na nich tvrdo

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147571

Tomu se drive rikalo nadenik a mate pravdu, funguje to na vsechny lenochy.

147618

20.11.2007 8:19

Není cikán jako cikán

Martin Škapík 85.?.?.?

Při vší úctě k panu vydavateli tak tohle mi příjde jako hodně nekorektní, rasistický příspěvek. Čtenáři Zvědavce zřejmě ví, jak složitá je historie kočovných kmenů a jejich původ i integrace do debilizujícícho civilizačního systému. Zde asi můžeme psát o společných osudech rómů - cikánů a proč ne.

Jenže to je opravdu podobné jako útočit na Židy nebo na Bulhary nebo na kohokoliv. Vše lze ale posoudit, poud vůbec jen u jednotlivce od povahových vlastností, chování, tolerance.

Jsou vysoce vdzělaní cikáni, vynikající hudebníci, umělci, stejně jako kriminálníci. Posuzovat jakoukoliv etnickou, národnostní skupinu paušálně prostě nejde.

A rozčilovat se nad tím, že mají cikáni hodně dětí je už zcela rasistické - pominu-li to, že i kdyby to byla pravda, tak svědčí v prospěch těch rodin, kterých se to týká, že ještě u debilizující televize, médií a v celém tom nelidském systému nezapomněli na základní hodnotu - rodinu, milování a normální způsob bytí.

Je další otázkou jaké mají v rodině vztahy, jak se věnují dětem a to opravdu lze opět posoudit jen u jednotlivých rodin. Pokud bychom paušalizovali, budeme opět vedle, protože kupříkladu jen v Čr je nejméně 600 000 dětí na drogách od "měkkých" až po ty "tvrdé" zatímco jejich maminky a tatínkové budují tento vyšinutý systém o jehož kvalitách tady také asi není potřeba příliš psát. Můj názor, mohu-li je, že tohle je článek který soudí celou etnickou, národnostní skupinu, navíc zavádějícími fakty a to mě příjde minimálně hodně nekorektní.

147565

20.11.2007 9:49

Je to HUMOR

Saša 207.?.?.?

Reakce na 147565

Je to zařazeno v kategorii HUMORU, pochopitelně není myšleno vážně.
Nekorektní webzín si dovolí žertovat i s vážnou tematikou. Zastrčte růžky, opravdu není cikán jako cikán, jak říká pan Škaplík. Ať vás to těší nebo ne, cikáni jsou součástí společnosti a společnost se s tím nejlépe vyrovná, pokud s nimi bude zacházeno naprosto stejně jako s každým jiným. Ne lépe, ne hůř.

[mrknutí jedním okem]

147568

20.11.2007 13:57

RE: Je to HUMOR

Souhlasník/Nesouhlasník 83.?.?.?

Reakce na 147568

Aha, takže kdyby třeba Mien Kampf byl jeho autorem zařazen do žánru humor, nikdo by Ádovi nemohl nic vyčítat? To je celkem alibismus.

Pokud tedy chápete paušalizování skupiny lidí na základě vnějších charakteristik jako přístup, jenž je uplatňován "na každého jiného", pak můžeme napsat, například že nositelé jména Saša (jež zní celkem rusky) jsou nespíš děti rodičů, kteří vzhlíželi k Velké Rusi, a pokud dali svému děcku jméno Saša za bolševismu, nejspíš byli i sympatizanti totalitní vlády a při prvomájových průvodech volali: "Se Sovětským svazem na věčné časy!". Jinak by přece dali svému potomkovi jméno třeba Pepík nebo Vašek.

Je to stejný nesmysl, jako házet všechny Romy nebo Čechy, resp. cikány a čechy do jednoh pytle.

No a nakonec: Házení do jednoho pytle bych mezi humor neřadil, radím spíš zavést rubriku "Pitomosti" a tam podobné věci umisťovat... [pláč]

147587

22.11.2007 10:41

RE: Je to HUMOR

Starman 131.?.?.?

Reakce na 147587

Kdyby Mien Kampf vydal jako humornou knížku a né jako bibli pro nacisty, tak by 2. světvou nejspíše vyhrál, mluvilo by se německy a Adovi by opravdu nemohl nikdo nic vyčítat.

147705

20.11.2007 13:17

RE: Není cikán jako cikán

lesov 83.?.?.?

Reakce na 147565

Při všivé úctě, mohli zůstat tam, odkud přišli. Taky se těžko dá psát nerasisticky o jiné rase, ausgerechtknecht o nich, Romech-cikánech.
Každému normálnímu člověkovi okamžitě zabliká nějakej ten varovnej neuron v palici a ví, že si má dávat bacha a že půjde o rasismus, případně rasismus naruby...!

Osobně bych raději zmínil Vietmance-rákosníky a na ty tady nikdo neútočí, je to jak píšete o toleranci.

To že má někdo hodně dětí a druhej mu je musí dobrovolně živit si myslím není rasismus, spíš naopak.

Maminky a tatínkové musí makat, aby uživili všechnu tu svoloč a na vlastní děti už jim nezbývá času a sil.

Možná, že je to nekorektní a stálo by za to vyjmenovat ty, kterých se to netýká. Myslím, že by to nedalo velkou práci... [mrknutí jedním okem]

147585

20.11.2007 15:00

RE: Není cikán jako cikán

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 147565

Pane Skapik, mam kamarada ktery cisti toalety. Obcas se chlubi, co cenneho nasel. Jednou penezenku, podruhe prstynek, jindy dokonce zlate zuby. Ale i on rika, ze hlavni prijem je za cisteni toalet, ne to co nasel.
Stejne tak v cikanske komunite jsou jiste talentovani lide, ale velmi ridce na to, aby zmenili nase mineni.
Co ale vas vede k tomu aby jste byl soudcem toho co je politicky korektni? Proc nam chcete vzit i tu trochu legrace ktera je ve vetsine zalozena na empiricke zkusenosti? Mate snad sve zelizko v ohni?

147590

20.11.2007 14:38

RE: Není cikán jako cikán

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 147565

Tohle není "politicky korektní web", takže o co jde? Navíc je to REALITA a ta nemá s korektností co dělat!

Krysa

147591

20.11.2007 15:19

RE: Není cikán jako cikán

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 148.?.?.?

Reakce na 147565

(Příspěvek ze stejné IP jako ten „první“, kterému přitakává. Nemusí zcela nutně jít o stejného jedince [mrknutí jedním okem] – moderátor.)

Fundamentalni Otazka nachazejici se na prvni pricce teto diskuze, ktera se pta kdo je ten "nekdo" ktery(i) bojuje(i) (tj. v zajmu sve vlastni skupinove strategie) za "prava" cikanu na ukor tradicni a vetsinove spolecnosti, je zodpovezena.
Dekuji

147594

21.11.2007 16:07

RE: Není cikán jako cikán

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 147594

Samozrejme moderatore. Z jednoho computeru muze psat i vice jedincu. Za to co pisi, by mel byt odpovedny vlastnik pocitace. Jestlize se mu nelibi, co ostatni pisi, nemel by jim dovolit pouzivat jeho pocitac. ALE JAK TO MA "UHLIDAT"?
To samy je s vlastnikem web stranky. On je take odpovedny za to, ktere clanky na svoje stranky prida. Prispevovatele tam muzou napsat jen , co jim dovoli. Ostatni je censurovano. Nekdy az moc, ale my s tim nic neudelame. [velký smích]

147661

20.11.2007 21:37

RE: Není cikán jako cikán

zagy 86.?.?.?

Reakce na 147565

(Urážka vypuštěna – moderátor) Tot vse, diskuze s Vami evidentne nebude mit smysl. Staci Vase zoufale zvasty o "nelidskem" systemu, a cloveku je hned jasne, s kym ma tu cest.

147610

21.11.2007 7:58

RE: Není cikán jako cikán

DT 217.?.?.?

Reakce na 147565

Při vší úctě, pane Škapíku - zdá se, že my, češi, jsme opravdu "rasisti". ale, víte, takoví hodně podivní a vyhranění "rasisti" .. Je totiž podivné, že zrovna cikáni nám vadí, ale třeba takoví černoši, vietnamci, číňané, dokonce i ukrajinci a jiné národnostní menšiny jsou v pohodě, i když někteří taky mají své mouchy. Čímpak to asi bude? Že by třeba tím, že si hledí svého a starají se o sebe a nevybočují z řady? Zažil jsem jeden velmi poučný příběh. Bylo nebylo, byl jeden obchoďák a v něm restaurace s vietnamským personálem. Vietnamci hezky kmitali, aby obsloužili zákazníky, zákazníci, spokojeně bužírovali a tu, kde se vzala, objevila se jedna cikánská mamina s děckem, které samozřejmě chtělo hned něco koupit a ona mamča jen zařvala na celou restauraci - "nic od týchto zkurvených rákosníků žrat něbuděm!" V ten moment bylo křrásně vidět setkání tří světů .. Bíli jen seděli a ani nepípali, vietnamci dělali, že nic neslyší a nevidí a mamča si pyšně odkráčela pryč a její pohled dával najevo, jak si může všecko dovolit. V jiné zemi by to mělo jasný průběh - okamžitě by měla rasový problém a dostala by tvrdý postih. Tady v česku se to přešlo, jen nám přestalo tak nějak chutnat a já začal víc fandit "rákosníkům", protože ti, se snaží, makají, děti se musí učit a hlavně - funguje tu jakási vzájemná úcta, i když víme, že spoustu věcí šmelí, ale budiž. To mi nevadí tolik, jako jistá menšina, co si myslí, že může vše. Vy, pane Škapíku, byste stejně, jako většina našich posranců v parlamentu, včetně madame Ž..., potřeboval bydlet v sousedví této menšiny, pak byste množná změnil názor a kdoví, třeba byste přišel na to, jak pořešit problém .. Víte, my gádžové jsme hlupáci a slaboši.. Jen nečinně přihlížíme, místo, abychom okamžitě kontrovali a též posílali žaloby do Štrasburku. Raději budeme jen ublíženě hledět a necháme ze sebe vláčet. A budeme se ohánět tím, že je třeba "pochopit" kulturu.. Ano, Chápeme ji dobře, jen se zdá, že ta "kultura" nějak nepochopila nás. Tímto se omlouvám všem slušným cikánům, kteří se snaží a žijí jako normální lidi, za to jim patří můj obdiv. A všiml jste si třeba i toho, že ti slušní cikáni se distancují od zbytku své menšiny? Proč asi? Proč Kanada najednou přestala s řečmi o rasismu a proč třeba Británie najednou na Ruzyni měla svého pohůnka, který třídil lidi, kdo smí a nesmí do Británie? To už Vám nepřipadá jako diskriminace? [velký smích] Tady totiž je diskriminace, ale ta opačná ... Jsem jen zvědavý, kdy se ti "bílí" pitomci začnou bránit a hlásit úřadům jeden rasistický útok za druhým, stejně, jak to dělá tato "menšina"..

147642

20.1.2008 14:34

RE: Není cikán jako cikán

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 147565

Pri vsi ucte pane Skapiku, muzete procentuelne vycislit pomer mezi temi vysoce vzdelanymi a kriminalniky, nebo radeji ne?

152187

22.9.2013 17:28

RE: Není cikán jako cikán

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 147565

cikán bude pořád cikán a nikdo na tom nic nezmění.Nikdy žádní romove nebyli.Vždy to byli cikáni a nechtějí se přispůsobit.Pokud jim budeme cpát horem dolem nic se v jejich chování nezměni.Mám s nimi moc špatné zkušenosti. [bliji]

296635

20.11.2007 9:05

Člověk by očekával,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

že jeho rómský spoluobčan, žijící z životního minima, tvořeného převážně sociálními dávkami, bude žít takzvaně "z ruky do huby" a nebude se nijak zvláště vyskakovat. Opak je ale pravdou. Náš milý rómský spoluobčan, nezatížený jakýmikoliv předsudky vůči většinové společnosti, totiž dokonale ovládl svůj operační prostor na okraji společnosti. Náš róm dokonce mistrně dokázal akcentovat rasizmus v případě sebemenšího náznaku výtky vůči svým "oprávněným" aktivitám. Rómská komunita skutečně dokonale rozumí svým právům, ale slovům povinnost, ohledupnost, ne a ne porozumět. Většinová společnost je správným rómem přijímána jako nepřítel, nechápající a hanobící kořeny jejich posvátného rómského společenství, a proto si nezaslouží nic jiného než pohrdání. Co na tom, že bez většinové apolečnosti by nemohli parazitující rómové existovat, což naopak ovšem ani zdaleka neplatí. Náš róm, jehož žena vytrvale rodí, aby maximalizovala příjem z různých sociálních podpor, který když už pracuje, tak zásadně na černo, když nepracuje na černo, tak páchá drobnou trestnou činnost,a když nedělá nic, tak pod vlivem alkoholu obtěžuje široké okolí svou duchovní sprostotou, ze které se vytratily i poslední zbytky lidské důstojnosti. Existují samozřejmě i rómové, kteří se orientují ve svých možnostech s nebývalou "bystrostí". Tam se nalézají kořeny rómského organizovaného zločinu, organizace prostituce, spekulace s ojetinami kombinované s krádežemi aut apod. Nenajde-li se v nejbližší době nějaký odvážný politický program, prezentovaný skutečným politikem, kterému nejde jen o osobní prospěch, přeroste léta neřešený rómský problém do obludných rozměrů, jehož řešení nebude zvládnutelné bez použití násilí. Všem slušným rómům se omlouvám, znám jich celou řadu a vím, že jejich postavení ve společnosti není záviděníhodné. Především oni by měli být zviditelňováni a důrazně vymezováni od parazitující části rómské komunity.

147566

20.11.2007 9:58

Cigán jak Palestínec

Sid 78.?.?.?

Zaujímavý článok. Uvedomujete si koľko z týchto vecí sa vzťahuje aj na Palestínčanov?

(Je to v kategorii humoru, pane Sid – moderátor.)

147569

20.11.2007 11:53

RE: Cigán jak Palestínec

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 147569

Mate pravdu, Side.Pekne mensinu drzet na uzde [smích]
Jejich nabytou inteligenci drzet pod kontolou pomoci 'zvlastnich' skol, tak jak bylo donedavna zvykem. Volnomyslenkarstvi co nevice oklestit zakonem, i kdyby to melo znamenat vetsi danove zatizeni pro platice dani [velký smích] Zazity campingpohyb nacpat do panelstorry,..hlavne at se necpou mezi hmotne bohatsi, vcetne jine, lepe prizpusobile mensiny, ze. [mrknutí jedním okem]
Predstavte si toho vychytraleho cigana, kdyby mel moznost delat to, cemu se rika white colar crime. Ale takhle byste vzal nekterym clenum vetsiny moznost vybit svou bezmoc tak, jak to delaji na hrbitovech bez symboliky Svateho kříže. [pláč]
White colar crime stoji ceskou 'bilou' vetsinu stokrat vice, nez socpodpora a pridavky na deti pro socialne neprizpusobile obcany, pleti snedsi. Ten zmanipulovane prestira, ze nevidi, neslysi. Anebo je uz fakt tak degenerovan? ...Ale ticho po pesine,pokud ten hlavni proud potistenych papirku, v jakekoliv forme, tece tim "spravnym smerem"(dale jen Okupovana Palestina), popripade Big Apple, ehm [mrknutí jedním okem]. Shalom, homeboy [cool]

147577

21.11.2007 9:07

RE: Cigán jak Palestínec

horus 86.?.?.?

Reakce na 147577

Ano. Pyramidální problém. Zde je vidět, že když dva dělají totéž, nemusí to být vždy totéž. Mnohý bílý cikán je mnohem destruktivnější než jeho tmavší kolega. "Pane vrchní jedno pivo a velkýho ruma!"

147643

20.11.2007 12:47

RE: Cigán jak Palestínec

lu 200.?.?.?

Reakce na 147569

tohle je hodne zajimavej postreh [smích]

147583

20.11.2007 12:53

RE: Cigán jak Palestínec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 147569

kolko pan Sid??

147584

20.11.2007 19:14

Test politicke korektnosti :

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 148.?.?.?

Reakce na 147569

Cigan jak Zid (projde to ??)
Zajimavy clanek. Uvedomte si koko z tychto veci (napr. parasitismus na vetsinove spolecnosti, sizeni/kradeni) sa vztahuje aj na zidy? Napr. za 2.svetove valky byly oba zarazeni nemeckymi Narodnimi Socialisty do stejne kategorie nezadoucich.

(V souvislosti s příspěvkem, na který reagujete to projde, předsudky jsou lidstvu vlastní. – Moderátor.)

147605

20.11.2007 21:55

RE: Test politicke korektnosti :

Sid 91.?.?.?

Reakce na 147605

Tak si to porovnajme. Pozrite sa napr. na Tel Aviv- vysoké bodovy, široké ulice, pekné ženy. A potom si vezmite trebárs nejaký Rafah alebo Gaza city. Čo sa Vám viacej podobá na Luník IX. ? (Pre neznalých pomerov: je to jedno sídlisko v Košiciach).

147613

21.11.2007 2:15

RE: Tel Aviv- vysoké bodovy

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147613

Tel Aviv ma ale take jde o to kdo za to plati.
Palestici jsou arabove, takze nemuzete soudit podle Gaza city. Dubai je take arabske mesto.
V minulosti i zide zili v ghetech, naprilad ve Varsave. Dnes se situace obratila ale ne vsude. Na Ukrajine jsou stale jeste chudi zide.
U cikanu je to jina situace. Moznosti maji a zalezi na nich.

147630

21.11.2007 5:25

RE: Test politicke korektnosti :

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 147613

>Tak si to porovnajme. Pozrite sa napr. na Tel Aviv- vysoké
>bodovy, široké ulice,
A preco nee? Uloupena zeme, oficialne $3.3 bilionu rocne ze sve kolonie USA, neoficialne dalsi miliony ve forme kosher dani vybiranych z gojimu po celem svete (vsak viete o cem rozpravam, ta "K" a "U" v kruzkach na mnozstvi produktu $"pozehnanych"$ rabiny. Shalom, svata kapco!), pak holohoaxni reparace ktere nikdy nehasnou. Myslim si, ze i cikani by si z takove "pomoci" dokazali postavit Tel Aviv, ba i lepsie!

> pekné ženy.
To panko zid ma na mysli chazarky (s asiatickym smrncem, casto vylepsene peroxidovym melirem), ci mizrahi zidovky (vypadajici jako Palestinky, ci Arabky), nebo Falasha (cerne z EtiopiE)?
Nevim jak pre vas zidovsky panko Sid, ale pre mna, ja som zastaraly, me sa paci evropske zeny. Zo Slovenska, Cech, Nemecka, Spanielska (sak pameta panko, sa vravalo "spanila zena"[mrknutí jedním okem], Italie, Ruska, Svedska. Hoci ake, len nie chazarky. Nie len ze su vatsinou skarede, ale su moc drze. Hoci .. [mrknutí jedním okem]

147635

21.11.2007 11:25

RE: Test politicke korektnosti :

Sid 78.?.?.?

Reakce na 147635

No Španielky su fakt chorošné, asi najkrajšie ženy v Európe. A časť Izraelčeniek sa na ne podobá.

Niektoré Arabky sú tiež pekné, ale mali by mať viac rozumu.

147650

21.11.2007 18:29

RE: Niektoré Arabky

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147650

Ale opravdu jen nektere [chechtot]

Vložený obrázek

147667

21.11.2007 20:30

RE: Test politicke korektnosti :

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 147650

pan bude niekedy politologom vsak? to uz sa tesim na tie perly ducha, meseznikov s agentom samsonom sa mozu strcit s tymi svojimi

147674

21.11.2007 7:05

RE: Test politicke korektnosti :

BuzzFuzz 62.?.?.?

Reakce na 147613

Mam takovy divny pocit, ze ani Tel Aviv by nevypadal jak ze skatulky, kdyby ho parkrat vybombardovali a jednou tydne se prez nej prehnaly dve tankove divize.

147641

20.11.2007 10:42

strašidelné zákulisí

john bombardon 82.?.?.?

souhlas s prvním příspěvkem. cikáni jsou jací jsou a jiní nebudou. otázka je kdo využívá jejich mentalitu k tomu aby z nich udělal klacek na majoritní společnost. ti co chodí na zvědavce to asi tuší. je třeba si všimnout že ten strašně zlý rasizmus který je hlavním mediálním tématem je cíleně vyráběn těmi samými médii. to, že nám neustále ukazují jak cikán vybydlel byt a dostal druhý, jak napadli personál nemocnice, jak se s neuvěřitelnou drzostí cpou k našim penězům atd, atd. Jim zase vymysleli vyhlazovací tábor v Letech a diskriminaci a kdovíco ještě.
účel toho humbuku je pro mně jasný.Poštvat ty etnika proti sobě. všude stejný recept, pánové. Suniti-šíiti, cikáni-češi, má to stejný rukopis. nikdy se nic nevyřeší , jenom problém narůstá k bodu zlomu.
Přitom je řešení tak snadné. žij si jak chceš, ale za svoje,
měj dětí kolik chceš ale uživ si je sám . od nás nic nedostaneš.
jenomže politici jednoduché recepty nemají, jenom složité a hlavně drahé, a na ty je si třeba půjčit fůru peněz a už jsme zase sakra u těch bank, o kterých jsem vůbec nechtěl psát, ale když ono to u nich všecko vždycky začíná a končí.

(Článek je zařazen v kategorii HUMORU – moderátor.)

147570

20.11.2007 11:22

Pro moderátora

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Asi všichni rozumíme tomu, že jde o článek z kategorie HUMORU.
Když si však znovu přečtete text, zjistíte, že přinejmenším prvních devět bodů popisuje sice smutnou, ale PRAVDU.

147574

20.11.2007 15:35

RE: Pro moderátora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 147574

>Asi všichni rozumíme tomu, že jde o článek z kategorie
>HUMORU.

>Když si však znovu přečtete text, zjistíte, že
>přinejmenším prvních devět bodů popisuje sice smutnou, ale
>PRAVDU.

A tím to přestává být prdel!

Krysa

147592

20.11.2007 11:09

Cosmic

Libor rozlamovak (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Docela sem tenhle server čet, byl zajmavej a nepřišel mi zrovna rasistickej, ale mam pocit, že to tady začíná upadat. Pokud se týká Cikánů, tak jenom moje zkušenost z posledních měsíců je, že vidim jejich party kopat pokrk v silnici. Chtěl bych vidět někoho, kdo celej den dřepí u compu a cvaká svejma tlusťoučkejma pracičkama do kláves, jestli by vůbec něco takovýho přežil. Čau.

147575

20.11.2007 11:46

RE: Kdyby se líp učili,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 147575

nemuseli by dělat kopáče.Tak je nelitujte.A z vlastních zkušeností /stavbyvedoucí/ vím,že když nad nima někdo nestojí a nehlídá je tak nadělají více škody než užitku viz.překoplá telefonnní vedení atd.Tlusťoučký pracičky jsou asi ty Vaše.Jak ty si umí poradit s krumpáčem?Pochlubte se.Krytizovat umí každej blbec.Nechte Zvědavce na pokoji a přzpívejte do Romale. [oči v sloup]

147580

20.11.2007 21:45

RE: Kdyby se líp učili,

Souhlasník/Nesouhlasník 83.?.?.?

Reakce na 147580

Na politicky nekorektním Zvědavci je nekorektní kritizovat Zvědavce? Nějak se nám to tady zamotává, nemyslíte? Možná byste měl pokračovat ve stavbyvedení, z té pozice nejspíš můžete leckoho poslat "někam", tady se tím poněkud shazujete.

147612

28.11.2007 11:19

RE: Cosmic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 147575

no nebo jesli by cikan dokazal sedet celej den u pc a cvakat neco smysluplnyho
Nejak sem to tvoje konstatovani nepochopil
Mas hlavu nepotrebujes svaly nemas hlavu potrebujes svaly
jak jednoduchy

148173

28.11.2007 14:59

RE: Cosmic

dohlib 80.?.?.?

Reakce na 147575

No, já třeba dělám u compu a na zkoušku bych si to s ním klidně vyměnil. Otázka je, zda by mu můj zaměstnavatel svěřil ten comp a za druhé, kdo by odvedl víc užitečné práce ?

148186

20.11.2007 12:09

privilegium císaře Zikmunda

pietroo 194.?.?.?

Možná málo známou skutečností je, že Cikáni (sami si tak říkají, takže budu teď používat ten pojem ) byli na počátku přijati Evropou velmi velmi přátelsky. Objevují se na Balkáně na počátku 14.století a nesla se kolem nich legenda, že jsou to "egyptští poutníci", kteří utíkají z oblasti obsazené islámem. Proto ihned papež Martin 5. ( vyhlásil křížovou válku husitům) a císař Zikmund vydali dokumenty, které žádaly obyvatelstvo, aby je přijímalo, císař jim dovolil vstup do královských měst atd.
O sto let později, po zkušenosti byla ale situace už jiná: Být Cikánem se rovnalo automaticky "propadnutí hrdlu".
Jinak jednou jsem zažil stavbyvedoucího cikána. Ne mistra, stavbyvedoucího. Cikán se vším všudy, ale uměl. Pracovalo se osm hodin, ale on vám automaticky psal deset.
Asi by bylo nejlépe, kdyby měli svou oblast, kde by mohli žít podle svého, třeba kočovně, ale je to vlastně neproveditelné. A je otázka, jestli by se byli schopni nějak uživit.

147578

27.10.2011 21:07

RE: privilegium císaře Zikmunda

milan R 88.?.?.?

Reakce na 147578

Souhlasím až na to,že je neproveditelné,aby měli vlastní oblast,kde by žili podle svého.V republice je několik zrušených voj.výcvik.prostorů,např.Milovice atd,a další snad budou zrušeny.Tam jim zřídit rezervaci a at se tam třeba po..Samozřejmě by se to netýkalo těch co žijí normálně.A do dalších takovýchto táborů bych umístil bílé kteří se chovají stejně amorálně jako cigoši

256134

20.11.2007 12:13

humor?

john bombardon 82.?.?.?

nám , kteří žijeme na cikánské ulici ten článek moc humorný nepřipadá. je celkem přesným popisem stávající situace.

147581

20.11.2007 15:10

RE: humor?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 147581

...no a nám co bydlíme "vedle" cigánské ulice, nám to nepřipadá humorný vubec! Jít někam v noci? Leda se zbraní... ovšem pak riskujete - viz článek, neb TO je REALITA!

Celý se to vylepšuje tím, že cigáni co pracují se bojí těch ostatních přesně stejně jako my co cigáni nejsme! (Extra Olachů.... protože pro ty je "práce" patrně sprostý slovo a každej má za manželku "čórkařku"!)

Každej politik má plno blbejch kydů - ale KTEREJ Z NICH bydlí v Brně na Bratislavské nebo na Francouzské???

Krysa

147593

20.11.2007 18:36

RE: humor?

dejara 83.?.?.?

Reakce na 147581

mate uplnou pravdu. ja bydlim v litvinovskem ghetu Janov a muzu rict ze tento clanek presne vystihuje cikanske mysleni a chovani.

147598

20.11.2007 13:18

Hned vám na jednom příkladu ukážu, proč to tak je.

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Povinný školní program Univerzity v Delaware vyžaduje, aby všichni studenti uznali, že „všichni běloši jsou rasisti“ a nabízí jim „léčbu“ nesprávných názorů ohledně tříd, pohlaví, náboženství, kultury anebo sexuality, které by mohli vyznávat před vstupem do školy.
Části školního programu:
RASISTA: Rasista je ten, kdo je privilegovaný na základě rasy bílým supremačnm systémém. Termín se aplikuje na všechny bílé lidi. Na základe této definice nemohou být barevní rasisty, protože jako lidé v rámci amerického systému, nemají moc podpořit svoje předsudky.
Vzdělávací program uvádí, že „obrácený rasizmus“ je termín, který vymysleli běloši za účelem popření svých bělošských privilegií..

prop

worldnetdaily

147586

20.11.2007 18:12

Co víc dodat?

HonzaX 89.?.?.?

Takhle vystihnout přesně a věcně problém jsem už dlouho nezaznamenal. Autorovi tleskám a ještě jednou tleskám. Myslím, že hodně a hodně lidí má obdobný názor. Je pravda, že se najdou i slušní ... výjimky. Ale dle mého názoru je to tak, jak napsal autor. Ostatní kdo nesouhlasíte jenom litují děti Vaších děti, pokud to půjde takhle dál...

147601

20.11.2007 18:57

Akorát to nepatří do rubriky "humor"

G3 85.?.?.?

to je čistá pravda.

147602

20.11.2007 19:05

Reinkarnace

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Pokud něco takového existuje a byl k tomu přinucený, chtěl bych to opět zkusit v ČR. Jako Žid, nebo alespoň Rom.

147603

20.11.2007 23:13

Pavel z Pardubic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Tohle je hodně nasírací, radši to ani nečíst.

147615

20.11.2007 22:59

Antidiskriminační zákon: Pohřeb Evropy

Potápěč 89.?.?.?

http://deliandiver.blogspot.com/2007/11/vlastimil-podrack-antidiskriminan-zkon.html

147616

21.11.2007 1:37

K článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Článek mi přijde zcela paušalizující a rasistický. Nevím, proč pan Stwora takto vyvolává nenávist vůči tomuto etniku. A všimněte si, s kým si v tom nápadně notuje. S Neviditelným psem a jinými ultrakonzervativními kruhy.

(Zvědavec, presentuje to, o čem se nemluví, bez ohledu na politické spektrum a zde jde o černý humor. Úmyslem není vyvolávat nenávist, záměrem je opak. Otevřená diskuse „zatajeného“ může ujasnit, přesvědčit a řešit. Váš názor je vítaný a připomínky k obsahu Zvědavce můžete zaslat na email editora. – Moderátor.)

147627

21.11.2007 16:47

fasisticky charakter

vaclaus 84.?.?.?

Podobne prizpevky davaji Zvedavci fasisticky charakter. Doporucuji si precist alespon prvni cast Mein Kampfu, tam to AH demonstruje - socialisticky nacionalni a rasisticky pristup k reseni problemu. Je to skoda, neb jinak jsou ve Zvedavci casto zajimave prizpevky.

147662

21.11.2007 19:15

RE: fasisticky charakter

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 147662

Sorry, ale mě je u prdele esli tomu říkáte fašistický charakter! JA v tom bydlím! A to na rozdíl od multikulti politiků!
Kdyby jich tu tolik nebylo (olachů hlavně), nepotřebuju pak ostnatý dráty, zabezpečovací techniku či brokovnici a nemusím si v noci chodit pro cigarety k benzínce s devítkou v kapse!

Problém je v tom, že za komančů musel dělat každej (a ovšem, měl i kde) a řada cigošů si vybrala z kapitalizmu to, že konečně teda dělat nemusí, neb "mají na něco nárok"! A dyž tě okradou a dáš jim po hubě, tak "aj rasísty,rasísty"!! A zavřou ne je, ale TEBE!

Navíc každej cigán je "invalida", i kdyby ze zlatým řetízkem co ukradl běhal jako srnka! Což má zas za důsledek že jejich rozkrádání dávek pak obserou ti, co jsou opravdu invalidi a navíc nekradou... neb státu je to "jedno" a "menšině se to sebrat nedá"!

Krysa

PS.:a v závěru obsereš i to, že si morgoš co ti vykrádal sklep rozbil při tom hubu na šlupce od brambor, neb to je tvoje vina, že si rozbil VON hubu při vykrádání TVYHO sklepa!
...přitom by bylo pouze logický přerazit mu k tomu obě ruce i nohy na 4x aby to příště nezkoušel...

147668

22.11.2007 13:56

RE: fasisticky charakter

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 147668

Neni vubec zadny duvod, aby kazdy pracoval. Svet trpi nadprodukci a katastrofalnim nedostatkem kupni sily. Pracovat je privilegium, za ktere se musi platit. Ti co nepracuji, napr. cikani, musi konzumovat, neb maji cas. A k tomu potrebuji penize. Zni to mozna posetile, ale je to tak. Jinak bychom se museli zabijet.

147729

23.11.2007 11:16

RE: fasisticky charakter

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 147729

Nejvetsi problem lidstva nejsou cikani ci muslimove, zide atd. ale nase vlastni blbost. O tom zda do EU smeji muslimove, Rumuni, dalsi cikani, Cinane atd. rozhoduji vladnouci tridy, kapital. Ten kdo ma prachy a vlastni vyrobni prostredky rozhoduje co se smi a co se nasmi a ne nejaci multikulti. Jenomze vetsina z nas je tak blba a eri vsemu co se jim sikovne napise v novinach vlastnenych samozrejme zase temi co maji penize a na temi multikulti.

147796

21.11.2007 17:39

No je to přepísknuté:), ale

rickover 86.?.?.?

v tom pointa není: Až k nám sem multikultůry natahají milióny vroucně milovaných muslimů, pak teprve poznáme - tak jak už poznává Francie, Nizozemsko - zač je toho opravdový loket a lidé, co dnes nemohou vystát Cikány budou říkat - zlatí Cikáni, ty jsme byli alepoň schopni uplatit.

Nenechte se, hoši, zmýlit, Cikáni jsou, pravda, jistý problém, netvrdím, že spousta toho, co se jim vyčítá není pravda, leč ve srovnání s našimi "poraněnými" a "diskriminovanými" je to jen slaboulinký čajíček bez chuti a bez zápachu.

A největší fórek je v tom, že jak Cikány, tak muslimy k určitému jednání záměrně vychovává naše ryze bílá árijská multikultůra, nikdo jiný a oni jenom skáčí po zdarma ochotně nabízeném. A muslimů se nejvíce zastává ta část ryze bílé árjské rasy, co si říká "vlastenci" - až smutné...

147664

22.11.2007 4:08

Pockejte az se Vam

Kadence crazy 66.?.?.?

do CZ nastehuje ciganska elita z Rumunska a Bulharska a zatizi cesky poplatniky dani .

147697

22.11.2007 12:23

Neco pro pobaveni

SKiD 89.?.?.?

Recenze na (bohuzel fiktivni) hru Gipsy Tycoon [chechtot]
http://www.pooh.cz/aktovka-x/a.asp?a=2012110

147720

23.11.2007 15:59

bohuzel

mr.x 85.?.?.?

bohuzel za to ale muze komunismus ktery znicil jejich kocovnou spolecnost a nastup demokracie z nich udelal totalni flakace.. nerikam ze vsichni jsou flakaci, ale takovych 85% urcite

147828

25.11.2007 3:32

Jako poplatnik dani

Kadence crazy 66.?.?.?

bych chtel met prava jako cigani . [velký smích]

147950

19.7.2011 22:34

nechápu to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

zmrdi
[zmaten]

248412

19.7.2011 23:08

RE: nechápu to

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 248412

Ale to vubec nevadi, staci ze prava ciganu a vyzivovaci prava poplatniku dani pochopili obcani ceskyho krateru kterejm prizivnicka mensina tmavy barvy pleti tim ze na ni doplacej a ne jen penezi rozhodne neni lhostejna. [cool]

248415

Příspěvků: 75

20.11. 01:36  Fundamentalni otazka
20.11. 23:35 vodnik007  RE: Fundamentalni otazka
21.11. 16:03 Rejpal  RE: Fundamentalni otazka
26.11. 18:58 Kadence krazy  RE: Fundamentalni otazka
26.02. 15:54  RE: Fundamentalni otazka
20.11. 02:39 Vily  zajímavý odkaz
20.11. 02:32 Anonym  minimálně věty o důchodech
20.11. 06:26 novák  RE: minimálně věty o důchodech
21.11. 06:55 svan  RE: minimálně věty o důchodech
20.11. 07:42 Golem  RE: minimálně věty o důchodech
20.11. 15:53 djb  RE: minimálně věty o důchodech
20.11. 09:27 honzaa  RE: minimálně věty o důchodech
25.03. 17:57 Skin  RE: minimálně věty o důchodech
23.09. 09:36  RE: minimálně věty o důchodech
20.11. 08:07 soul01  Musí sa na nich tvrdo
20.11. 10:10 Vojta49  RE: Musí sa na nich tvrdo
20.11. 23:15 vodnik007  RE: Musí sa na nich tvrdo
20.11. 08:19 Martin Škapík  Není cikán jako cikán
20.11. 09:49 Saša  Je to HUMOR
20.11. 13:57 Souhlasník/Nesouhlasník  RE: Je to HUMOR
22.11. 10:41 Starman  RE: Je to HUMOR
20.11. 13:17 lesov  RE: Není cikán jako cikán
20.11. 15:00 karel4u  RE: Není cikán jako cikán
20.11. 14:38  RE: Není cikán jako cikán
20.11. 15:19  RE: Není cikán jako cikán
21.11. 16:07 Rejpal  RE: Není cikán jako cikán
20.11. 21:37 zagy  RE: Není cikán jako cikán
21.11. 07:58 DT  RE: Není cikán jako cikán
20.01. 14:34  RE: Není cikán jako cikán
22.09. 17:28  RE: Není cikán jako cikán
20.11. 09:05  Člověk by očekával,
20.11. 09:58 Sid  Cigán jak Palestínec
20.11. 11:53 V. Sodek  RE: Cigán jak Palestínec
21.11. 09:07 horus  RE: Cigán jak Palestínec
20.11. 12:47 lu  RE: Cigán jak Palestínec
20.11. 12:53  RE: Cigán jak Palestínec
20.11. 19:14  Test politicke korektnosti :
20.11. 21:55 Sid  RE: Test politicke korektnosti :
21.11. 02:15 vodnik007  RE: Tel Aviv- vysoké bodovy
21.11. 05:25  RE: Test politicke korektnosti :
21.11. 11:25 Sid  RE: Test politicke korektnosti :
21.11. 18:29 vodnik007  RE: Niektoré Arabky
21.11. 20:30  RE: Test politicke korektnosti :
21.11. 07:05 BuzzFuzz  RE: Test politicke korektnosti :
20.11. 10:42 john bombardon  strašidelné zákulisí
20.11. 11:22 Vojta49  Pro moderátora
20.11. 15:35  RE: Pro moderátora
20.11. 11:09 Libor  Cosmic
20.11. 11:46  RE: Kdyby se líp učili,
20.11. 21:45 Souhlasník/Nesouhlasník  RE: Kdyby se líp učili,
28.11. 11:19  RE: Cosmic
28.11. 14:59 dohlib  RE: Cosmic
20.11. 12:09 pietroo  privilegium císaře Zikmunda
27.10. 21:07 milan R  RE: privilegium císaře Zikmunda
20.11. 12:13 john bombardon  humor?
20.11. 15:10  RE: humor?
20.11. 18:36 dejara  RE: humor?
20.11. 13:18 petr sleder  Hned vám na jednom příkladu ukážu, proč to tak je.
20.11. 18:12 HonzaX  Co víc dodat?
20.11. 18:57 G3  Akorát to nepatří do rubriky "humor"
20.11. 19:05 Kropáč  Reinkarnace
20.11. 23:13  Pavel z Pardubic
20.11. 22:59 Potápěč  Antidiskriminační zákon: Pohřeb Evropy
21.11. 01:37  K článku
21.11. 16:47 vaclaus  fasisticky charakter
21.11. 19:15  RE: fasisticky charakter
22.11. 13:56 vaclaus  RE: fasisticky charakter
23.11. 11:16 vaclaus  RE: fasisticky charakter
21.11. 17:39 rickover  No je to přepísknuté:), ale
22.11. 04:08 Kadence crazy  Pockejte az se Vam
22.11. 12:23 SKiD  Neco pro pobaveni
23.11. 15:59 mr.x  bohuzel
25.11. 03:32 Kadence crazy  Jako poplatnik dani
19.07. 22:34  nechápu to
19.07. 23:08 Satanist  RE: nechápu to

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 30 čtenářů částkou 4 677 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 0

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Trump chce, aby americká petrolejářská firma "převzala" syrskou ropu30.10.19 02:51 USA 6

Měnové kurzy

USD
23,11 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,72 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,17 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 627,39 Kč
1 unce stříbra
388,68 Kč
Bitcoin
201 717,18 Kč

Poslední aktualizace: 11.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 955