Diskuze k článku

Izrael intenzivně cvičí jaderný útok na Írán

Příspěvků 129

14.11.2007 1:10

umazaný Izrael?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Vzhledem k citaci "vymazání Izraele", několikrát dementované, vnímám text jako "štěkot psa", který je v krizi. Chyba v překladu, úmyslně stále opakovaná, maří věrohodnost hrozby.
Nehledě na nejistotu výsledku, kdy po podobných "bleskových" válkách si útočník odnesl později v čase ostudu.
A protože ovládání lidstva "radarovým deštníkem" zatím moc jisté není - je to pro "zasvěcence v Izraeli" opravdu těžké rozhodování.
Zajímavá kauza se také otvírá ve dvojici D.Ročekfehler a pan Fulford. I když může jít o kachničku, bylo by to řešení, hodné národa, který stál u kolébky této civilizace. Tím nemíním klony Hebrejců, ale Čínu.
Klíčky jsou nejspíš v radaru. Naši mocní mají asi špatné spaní, snad dostanou rozum a zůstanou opatrně vykukovat z rektálních otvorů svých chlebodárců. Zácpa je dost nepříjemná záležitost pro rozhodování. Chlapci, vydržte...., tímto modelem řešení problémů jsme přežili od neolitu, tak to nezvorejte.
Jestli v Izraeli "ti vzadu" vidí v noosféře to co já, tak to zabalí včas, aby si do budoucna zachránili "tvář".
Ono totiž bez této jejich civilizace by ta, co přijde, přijít nemohla. A Hebrejci, později židi, měli na její konstrukci i provedení zásadní vliv.
Ale věřit mi nemusíte, jen tak pindámmmmm....

147115

14.11.2007 1:50

RE: umazaný Izrael?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 147115

>Vzhledem k citaci "vymazání Izraele", několikrát
>dementované,

A jak to tedy pan prezident Ahmidenerad myslel? Porad tomu nerozumim. Vymazani z mapy, vymazani z historie, vymazani sionistickeho rezimu, zahnani zidu do more, to mi pripada uplne to same, ruzne vyrazy pro tu samou vec.

147117

14.11.2007 1:45

RE: umazaný Izrael?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 147117

ja bych to videl asi nasledovne...pokud Zidi budou trvat na Sionismu mohli by skoncit v tom mori..[smích])

147118

14.11.2007 2:00

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147118

To by mohli. Pokud na nem trvat nebudou, tak v tom mori skonci dozajista. Takze se nedivte jejich volbe.

147121

14.11.2007 11:16

RE: umazaný Izrael?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 147121

>To by mohli. Pokud na nem trvat nebudou, tak v tom mori skonci
>dozajista. Takze se nedivte jejich volbe.
Prozatim se, za penize US danovych poplatniku, buldozery pro Palestince nekupuji.Sioniste si jich poridili vic nez dost.A pouzivali, ...dost bezohledně.
No 'free ride' , no 'free lunch' .

147135

14.11.2007 12:14

RE: umazaný Izrael?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 147121

vase trapne zamenovani priciny za nasledek nebudu ani komentovat... [chechtot]

147143

14.11.2007 12:56

RE: umazaný Izrael?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 147143

American "Enemy’s List" to Sustain War Mode and Pentagon Budgets:

1/ Soviet Union

2/ Terrorists

3/ Asteroids

4/ Extraterrestrials

PS - jsme teprve u nepřítele číslo 2
http://www.bibliotecapleyades.net/exopolitica/esp_exopolitics_ZCb.htm

http://www.bibliotecapleyades.net/exopolitica/esp_exopolitics_ZCa.htm
[zmaten]

147148

14.11.2007 21:00

RE: umazaný Izrael?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 147148

Ti mimozemšťani budou zajímaví. Že by IT?[smích]

147183

20.11.2007 6:10

RE: umazaný Izrael?

Pasant-x 85.?.?.?

Reakce na 147121

No. Zkuste si najít na dnešní mapě Sovětský svaz. Vymazaný z mapy. Rakousko-Uherská říše? Vymazaná z mapy, přičemž všichni zahynuli... Kampak ty lidi všechny zahnali? Na severní pól?

K íránské atomovce.
Vývoj atomové zbraně předpokládá testy. Bez nich to nejde. No a v momentě, kdyby k takovému testu přikročili Íránci, Izrael by je prostě vaporizoval - podle odhadů má na 300 jaderných hlavic, plus potřebné rakety, dokonce interkontinentální, čili ICBM (vesele vypouští vlastními raketami vlastní satelity - a to prosím špatným směrem, aby se někdo nevyděsil, že na něj útočí...). Pak by asi nikdo moc nenamítal. Ale za současného stavu, jediným agresorem v regionu jsou momentálně oni sami. A není tu NIC, co by je omlouvalo, třeba za rozbitý Libanon, nálety na Sýrii, přelety nad Libanonem přes protesty OSN... atd. Kdyby šli raději k moři. Mají tam krásně.

147558

20.11.2007 18:56

RE: umazaný Izrael?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 147558

>No. Zkuste si najít na dnešní mapě Sovětský svaz. Vymazaný
>z mapy. Rakousko-Uherská říše? Vymazaná z mapy, přičemž
>všichni zahynuli... Kampak ty lidi všechny zahnali? Na severní
>pól?

Vsak oni Palestinci ani Iran se vubec netaji jak chteji Izrael z mapy vymazat. Tim, ze vyvrazdi vsechny krome muslimu. Hamas (Iran) chce nastolit islamskou republiku, to neni zadne tajemnstvi. Hizbolah uz ji ma v jiznim Libanonu. Vlastne mozna mate pravdu: Zide mohou klidne prejit na Islam a prijmout nadrazenost imamu. Vzdyt prece na tom nic neni. Islam je velmi tolerantni nabozenstvi. Oni prijmou vsechny.

147600

14.11.2007 2:06

RE: umazaný Izrael?

leo69 89.?.?.?

Reakce na 147117

Bylo to vyřčeno v tom smyslu, že by sionismus měl zmizet z mapy světa, asi takovým způsobem, jakým např zmizel bývalý komunismus v CCCP. Není v tom nic o zmizení státu Izrael, ale o zmizení určité ideologie a to postupným vývojem a ne násilím. Samozřejmě "některým" se hodí do krámu to neustále překrucovat.

Zkoušel jste hrát někdy hru, jak jsou vybráni třeba čtyři lidi, tři z nich jdou za dveře a čtvrtému je v místnosti přečten text. Ten čtvrtý jde potom ven za dveře za ostatními třemi, ten text jim převypráví co nejpřesněji svými slovy a ti potom po jednom vstupují do místnosti zpoza dveří a dále vypráví ten text co jim řekl ten čtvrtý. Zkuste to někdy, uvidíte co z toho vyleze za nesmysly... Nebo jiná varianta tohoto, že jim ten čtvrtý přečte text za dveřmi a oni ho potom postupně po jednom po vstupu do místnosti převypráví. Výsledek je dost podobný té první, mnou popsané hře. Zjistíte na tom, jak každý chápe vyřčené úplně jinak a jinudy. [velký smích]

Takže jaké z toho plyne ponaučení? Kolik lidí, tolik výkladů vyřčeného a také, skutečně věřit můžu jen tomu, co jsem slyšel na vlastní uši u přímého zdroje. Pokud jsem u toho nebyl, tak nemohu s klidným srdcem někoho skutečně odsoudit za údajně vyřčené...

m,[smích]

147119

14.11.2007 1:57

RE: umazaný Izrael?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 147119

>Bylo to vyřčeno v tom smyslu, že by sionismus měl zmizet z
>mapy světa, asi takovým způsobem, jakým např zmizel bývalý
>komunismus v CCCP.

A co je sionismus? To neni jako komunismus. Sionismus je, ja si to tedy tak vysvetluji, pravo zidu na jejich vlastni stat tam kde je nyni. Jinymi slovy: zmizeni sionismu = zmizeni Izraele. A jsme tam, kde jsme byli.

147120

14.11.2007 3:11

RE: umazaný Izrael?

leo69 89.?.?.?

Reakce na 147120

Podívejte se na českou wikipedii na heslo sionismus a tam, sice až ke konci, máte např. tuto větu: Sionismus byl také v minulosti ze strany OSN označen za jednu z forem rasismu. A pak si najděte dále na wikipedii co je to rasismus. A sionismus/rasismus je například to, co by mělo zmizet z Izraele...

m,[smích]

147123

14.11.2007 4:22

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147120

Sionismus ma docela presnou definici: je to politicke hnuti zidu s cilem vybudovat a zvelebit zidovsky stat kolem Jeruzalema.

Technicky vzato, sionismus by mohl zmizet z Izraele bez toho, aniz by zmizel Izrael--vybudovanim obcanske spolecnosti ktera by se nedefinovala v prvni rade jako zidovska domovina. Samozrejme predstava, ze se to stane, uprostred more lidi kteri svymi ciny i slovy jasne demonstruji, ze Izrael chteji znicit protoze v nem ziji zide, je uplne nesmyslna.

147129

14.11.2007 7:50

RE: umazaný Izrael?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147129

Pravda. Odstranit totalitni kliku v policejnim state s vysokym stupnem militarizace byt formalne s demokratickymi strukturami neni jenom tak. Zivotu nebezpecno i pro tvrde premiery typu Rabbina nebo Sarona. Ted Olmert, neskace jak se piska, tak se vytahne minulost. Kdo ji ve vysoke politice nema?

Izrael je regionalni vojenska jaderna mocnost. Minuly rok zmobardoval Libanon do stredoveku, par mesicu zpatky znicil komplex v Syrii, mimochodem okupuje Golany tedy syrske uzemi nekolik desitek let. Irak je na pokraji rozpadu, Mubarakova brutalni diktatura zobe Bilemu domu z roky a prijma masivni vojenskou pomoc z USA. Od Iranu deli Izrael Irak plny okupacni spojenecke armady, kde se buduji dlouhodobe vojenske zakladny USA. Saudska Arabie dalsi brutalni rezim je spojenec Londyna i strycka Sama. Podobne dalsi ropne monarchie v Perskem zalivu. Turecko ma s Izraelem relativne dobre vztahy a je clenem NATO.

Jedna vec je nenavist Arabu k Izraeli, ktera ma realne koreny. Kdo by chtel za souseda agresivni militarizovany rezim, napojeny pres mocne lobysticke skupiny na vojenskou velmoc cislo 1? Druha vec je realny stav veci. Z vojenskeho hlediska je Izrael hegemonem Blizskeho vychodu, Syrane nerekli na zniceni svych objektu izraelskym letctvem ani popel. Takze kdo je realnou vojenskou hrozbou pro sionisty? Libanon? [překvapení] [zmaten] [oči v sloup]

147132

14.11.2007 15:58

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147132

Podivejte ja jsem napsal ze ti lide demonstruji svou CHUT Izrael znicit. Tu chut si musi nechat alespon pro tuto chvili zajit, protoze jak spravne konstatujete, Izrael je silnejsi a pohotovejsi nez jeho sousede. Ovsem to je taky jediny duvod, a kazdy v oblasti to dobre vi. Z realistickeho hlediska obcasne durazne upozorneni, ze tato situace se nechce menit, prispiva k porozumeni mezi narody Blizkeho vychodu.

Samozrejme beznadejnost prime vojenske konfrontace nevylucuje takove chovani, jako jsou pokusy o prehrazeni dulezitych rek, unosy pohranicnich hlidek, vysilani vlastnich deti k sebevrazednym atentatum proti civilistum, vysilani vlastnich deti do prestrelek a filmovani vysledku, zneuzivani darovanych sanitek k prevozum vybusnin, atd. ad nauseam.

147155

14.11.2007 17:40

RE: umazaný Izrael?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 147155

>Izrael je silnejsi a pohotovejsi nez jeho sousede.
Pokud je to tak, proc kadorocne zada o podporu od nas, chudsich US tax payers?
Proc je nepodporuji pouze vlastni, loutkari-schovani za USpassports?
Nejsme vsichni brainwashed Rick/-over-/s.

147160

14.11.2007 19:51

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147160

Ja predpokladam, ze Izrael zada o americkou podporu proto, ze si mysli, ze ji muze obdrzet.

Vy jste se ale spis chtel zeptat, proc USA Izraeli tu podporu udeluji. To se zeptejte vaseho kongresmana, ten vam odpovi. Mozna byste se mohl i zeptat, proc udeluji podporu Egyptu, proc ten Egypt nepodporuji pouze Egyptane s americkymi pasy.

A ne ze mi tu zacnete vykladat, ze USA tyhle staty podporuji protoze to jsou vojenske diktatury, zatimco poctive demokracie jako Syrie prijdou zkratka.

147176

15.11.2007 23:06

RE: umazaný Izrael?

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 147176

Když shlédnete do konce film Zeitgeist na http://video.google.com/videoplay?docid=-686108267... tak tam se to na konci dozvíte.

Všem, kteří film ještě neviděli, ho vřele doporučuji. Měli by ho povinně promítat školní mládeži, aby od mládí lidé věděli, co od nich manipulátoři čekají. Z bušistánců již kunzumní pitomce ve většině nadělali. Otázka je, zda se jim to podaří i s Rusy, Číňany a Japonci. Ani v Evropě není každý ochoten dělat manipulátorům vola i když se naši demokratičtí vyvolenci za pomoci medií snaží, seč můžou.

147270

16.11.2007 0:27

RE: umazaný Izrael?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 147176

Neni duvod ptat se sveho kongresmana kdyz vim, jak se sionlobby v US chova.
Vyssat Spojene Staty pro 'sve' hnizdecko oni umi za vsech nejlepe. Stat, jenz ma vyrovnany rozpocet by z principu nemel zadat o podporu ze zadluzene zeme. Ovsem to by se mi kazdy vysmal do tvare, jak jsem naivni. Pumpnout volice sionlobby umi ze vsech nejlepe. Prislusnost k USA je pro ne az druhorady element. Prvorady je sionosmus se vsim vsudy. Klasika, ...lety overena.

147274

15.11.2007 4:22

RE: umazaný Izrael?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147155

Tak k cemu utok na Syrii, Iran...? Na Libanon??!! Pokud se bude chovat jako dobry soused, tak casem presvedcite sve sousedy, ze jste dobry soused, ziskate duveru a uctu. Tady vsak nic nezmuze propaganda. ..."strom poznate po ovoci"... a lidi nejsou tak blby jak si mocni a silni mysli. Pokud chcet zacit Izrael budovat sousedske vztahy, pak prvni krok je urovnani palestinske otazky. Zatim kazdy izraelsky premier, ktery to oprvadu zkusil tvrde narazil, nejtvrdeji Jichacc Rabbin.

147202

15.11.2007 4:41

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147202

Ja bych v tomhle pripade na to dobre sousedske chovani nevsadil ani vindru.

Cemu presne mel slouzit utok na Libanon, to se me neptejte, to myslim nevi ani vsevedouci Google. Utok na Syrii myslim urcite necemu slouzil, jen nevim cemu. Nejspis to vi ten iransky general co v breznu zmizel beze stopy.

Muj nazor, zadne urovnani palestinske otazky se konat nebude a to hodne dlouho. Hlavne si prosimvas nemyslete, ze sousednim Arabum na Palestincich nejak zalezi. Ti jsou na zebricku nenavisti hned druzi: zidy rozsapeme na kusy, Palestince jen pozavirame do koncentraku a nechame chcipat hlady. Jo urcite by byli radi, kdyby si Izrael vzal jejich palestinske uprchliky; ale toho se nedockate. Cesi taky nemeckou zabranou pudu nikomu vracet nebudou.

147205

15.11.2007 5:56

RE: umazaný Izrael?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147205

Nemci byli pozvani ceskymi krali a vsechna ta privilegia mela jednu podminku loajalita. Pokud vsak nemecka strana otevre otazku sudetskeho majetku, pak to musi udelat na urovni vlady, jelikoz konfiskace provedl ceskoslovensky stat. To by vsak otevrelo otazku protektoratu a oboji by to narusilo vzajemne sousedske vztahy.

To jsou zavazne duvody proc Praha i Berlin udelali tlustou caru za minulosti. Je to vsak oboustranne. Jiste existuji individualni zaloby u evropskeho soudu ve Strasburgu, ale pokud vim vsechny byly zamitnuty. Uznani techto zalob by znamenalo zpochybnit povalecne usporadani v Postupimi. Kdezto sioniste delaji vsechny kroky jednostrane. Jiste ve vzajemnych vztazich Nemecko Cesko doslo v letech 1938-tusim 47 k velmi temnym vecem na obou stranach, ale obe zeme provedli vyrovnani a rozhodli se tuto kapitolu historie uzavrit. Pokud vim Nemecko odskodnilo sudetske Nemce.

Sioniste byli schopni uzavrit se svymi sousedy a s palestinci oboustrane akceptovatelne urovnani vzajemnych sporu? Meli na to 60 let? Jednostrane a silou se dobre sousedske vztahy nebuduji.

147209

15.11.2007 21:03

RE: umazaný Izrael?

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147205

Útok na Libanon sloužil přece ověření možnosti budoucího vojenského ovládnutí té země (úspěšně - bránit se příliš nebude). Ostatně když se podíváš na mapu, kde je vyznačeno zamýšlené budoucí území Izraele (na obou stranách Perského zálivu - Izrael +okupovaná území +Libanon +Sýrie +Irák...), tak je jasné, že musejí na sever.
Také ropovod se má vést z Tureckých rafinerií... nejdříve je ale třeba jej napojit ropou od Kaspického moře a dovést přes Afghánistán atd., což se dosud moc nedařilo. Sice byla i varianta z Turecka ropovod mořem kolem Libanonu, ale je evidentní, že by cesta přes pevninu (Libanon) byla levnější.
Pokud jde o Sýrii, proti té je vedena kampaň také, podobně jako proti Iráku a Íránu, ale přijde na řadu až potom... je to prý také darebácký, židům nepohodlný režim. A stojí v cestě.
Co se týče Palestinců, Arabové je používají jako přirozeného trojského koně. Nijak hezké, ale pragmatické.
A srovnání s Němci v Sudetech je dost mimo - oni byli menšinou na ČESKÉM území, a dopustili se de facto vlastizrady. Za to by mohli dostat i trest smrti, ale byli jen odsunuti (a posléze odškodněni). Otázku kolektivní viny ponechme stranou - taková byla doba. Že Sudety byly a dodnes zůstaly ČESKÝM územím, je ti snad jasné. Proto tvé srovnání kulhá, je úplně překroucené. To Palestinci jsou v tom příměru v roli domácích Čechů. Vetřelec a škůdce je tam někdo jiný.

147258

15.11.2007 23:13

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147258

Kde mate tuhle mapu co ukazuje to "zamyslene" budouci uzemi Izraele? Vy nam to tu nechcete napostovat, takovou stavnatou informaci?

Syrie neni "zidum nepohodlny rezim"; je to rezim v prvni rade nepohodlny vlastnim obyvatelum. Syrie je s Izraelem ve valecnem stavu.

Jak, Nemci byli na ceskem uzemi? Sudetsti Nemci byli na uzemi od nepameti osidlenem a vlastnenem Nemci, napr. Brno. Tam dnes ziji pouze Cesi, na zaklade historizujicich argumentu o ceskych kralich z roku raz dva, zrovna jako Izraeliti. Tu "de facto vlastizradu" byste mel problem vubec nejak slusne definovat, natoz dokazovat; nehlede na to, ze kdyz se tretina obyvatelstva rozhodne rozbit stat, je problem v tom statu a nikoliv v tom obyvatelstvu. Ja chapu, ze se vam to zda prekroucene, protoze na Cesich nic zleho nevidite, kdezto na Izraelitech ano. No ale to je taky jediny duvod.

147268

16.11.2007 9:26

RE: umazaný Izrael?

leo69 89.?.?.?

Reakce na 147268

O tom, jaké území patřilo či nepatřilo "odjakživa" Němcům by se dalo dost polemizovat.

Slované (a i ti čeští) tady byly o hodně dříve než germáni a dokonce vlastnili a žili na podstatné části současného území Německa, Rakouska, Maďarska atd. Patřilo nám i území dnes pokládané za výhradně německé, protože se Němcům dost dobře dařilo a daří falšovat určité úseky naší historie. Můžete si prostudovat odkaz k zamyšlení a i zajímavému pohledu na věc. Zajímavé jsou i další stránky na tomto odkazu: Byly dějiny Velké Moravy a Českých zemí falšovány?

m,[smích]

147293

16.11.2007 15:12

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147293

No to by se polemizovat dalo. Brno bylo od vaseho jakziva, od vaseho taty, dedy, pradedy i prapradedy jakziva nemecke.

Ale tady je jina vec: vy opravnujete vysidleni nemecke komunity historizujicim nahledem, a to historii tedy velice davnou. Kdyz tohle zacnou premilat nejaci Izraeliti, tak to se vam zda byt nesmysl.

Cely rozdil tech dvou situaci spociva jen v tom, ze sudetsti Nemci nasli zemi, ktera je byla ochotna integrovat. Palestince blizke arabske narody jen zneuzily a ostrakizovaly a uzemi, ktere melo slouzit jako jejich stat, okupovaly a pouzily jako vojenske predmosti.

147312

16.11.2007 19:35

RE: umazaný Izrael?

leo69 89.?.?.?

Reakce na 147312

Pro úplnost! Němci tady byly od jisté doby, kdy je sem Čeští králové zvali jako odbornou pracovní sílu. To, že jim byly poskytnuty pozemky na postavení domů je ale neopravňovalo k tomu, aby ty pozemky byly později násilně přiřazeny k Německu!

Nevím, kde podle vás, opravňuji vysídlení německé komunity. K tomu jsem se vůbec nevyjadřoval.

Dal jsem vám pouze k dispozici odkaz z kterého je patrné, jaké byly a jsou vyvíjeny snahy ke změně naší historie. Protože jste jistě už slyšel výrok o tom, kdo nemá minulost (historii), nemá ani budoucnost! A vězte, že z naší historie je nám stále velice mnoho zamlžováno.

m,[smích]

147324

21.11.2007 0:05

RE: umazaný Izrael?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 147293

drahý leo, odkaz který postujete, tu měl být již dávno! ale i tak jsem Vám neskonale vděčen, velice jste mne jím potěšil! [smích]

147621

16.11.2007 9:59

RE: umazaný Izrael?

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147268

tu mapku najdu a pošlu link.
Sýrie není s Izraelem ve válce -to by vypadalo trochu jinak.
Němci BYLI na našem (českém) území. Fakt, že je sem pozvali čeští králové S PODMÍNKOU loajality, na tom nic nemění.
Jasně - chyba byla podle tebe na Češích... a chudáčci Němci se jen jako velká menšina ucházeli o svá svatá práva. Asi jako Maďaři na jihu Slovenska, kteří by měli rádi takovou autonomii, že by nejlépe rovnou ukrojili jižní části Slovenska a připojili je k Magyar Orszag. A pochopitelně proto, že je tam Slováci nesmírně utiskují - jen v těch oblastech žije 95% Maďarů, vše mají dvojjazyčně (mnohdy jen jednojazyčně-maďarsky) a v místní politice, škole, kostele atd. hrají prim, jako by jim ta země patřila. Tam je (ubezpečuji tě) utlačovanou menšinou Slovák, a integrita státu je ohrožována maďarským chováním podobně jako kdysi Němci odkrojili Sudety. Měl bys hošánku ještě něco málo dostudovat, někam se podívat, mluvit hodně s lidma (co to mají z první ruky, co to zažili a zažívají) a pak teprve tady "moudře" žvanit.
Brno mělo jen výraznější menšinu Němců, ale nebylo německým městem.
Vlastizrada by se skutečně dokazovala těžko (po letech) a mnoho provinivších se lidí už zde ani nebylo, a tak se to vzalo "zkratkou". Snad jsem ale jasně napsal, že kolektivní vinou se ZDE nezabývejme.
Na Češích vidím špatného až moc - hlavně pasivitu. Ale rozhodně Češi nerozpoutali druhou světovou, nýbrž byli to Němci, skrze své menšiny v pohraničí. A pak už jen napadali další a další země.
Na Izraelcích ovšem zlého jenom něco nevidím, ale na nich i mnoho zlého objektivně je. Existuje nějaká zkušenost s židy od středověku (ne dobrá), a za CELOU jejich historii tzv., umělého státu Izrael to můžeš sledovat nepřetržitě (přinesl do oblasti jen zlo a války). A třeba mrkni i sem:
http://mujweb.cz/www/jirisoler/sionismus.html#kap10
Můžeš to vzít ale celé, odshora dolů. A vůbec je hodně literatury, kterou bys měl o židech a jejich spolcích a snaženích přelouskat, než sem přijdeš hlásat, jak jsou strašně hodní, mírumilovní a utlačovaní.

147295

16.11.2007 18:23

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147295

Syrie je s Izraelem ve valecnem stavu nejmene od roku 1967. Poucte se.

Opet, podobne jako Izraelite, zduvodnujete obsazeni pohranici ceskou populaci historickymi argumenty. Z historie pradavne.

To vite, literatura o zidech, o tom jsem neco slysel, jenom to neni asi ta literatura co vy byste mi doporucil, no to je mi lito, ale nehodlam to menit.

147322

16.11.2007 9:30

RE: umazaný Izrael?

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 147268

Šťavnatá informace je na vlajce vašeho milovaného Izraele - Erec Jisrael! Horní pruh - Tigris (Eufrat?), dolní pruh - Nil, mezi tím Davidovo království vyjádřené hvězdou. [překvapení]

147296

16.11.2007 14:36

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147296

To je spis vase halucinace nez nejaka informace. Symbolika izraelske vlajky je siroce znama a s rekama nema co delat, poucte se.

147310

21.11.2007 0:24

RE: umazaný Izrael?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 147310

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Vložený obrázek

[vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

147622

21.11.2007 0:23

RE: umazaný Izrael?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 147622

Numeri 34:
1. Hospodin promluvil k Mojžíšovi:
2. “Přikaž Izraelcům a řekni jim: Přijdete do kenaanské země, do té země, která vám připadne do dědictví, do kenaanské země vymezené těmito hranicemi:
3. Jižní okraj vaší země povede od pouště Sinu podél Edómu. Na východě povede vaše jižní hranice od konce Solného moře,
4. potom se vaše hranice stočí od jihu ke Svahu štírů, bude pokračovat k Sinu a na jihu bude vybíhat ke Kádeš-barneji, potáhne se na Chasar-adár a bude pokračovat k Asmónu.
5. Pak se hranice stočí od Asmónu k Egyptskému potoku a bude vybíhat k moři.
6. Vaší západní hranicí bude Velké moře s pobřežním územím; to bude vaše západní hranice.
7. Toto pak bude vaše severní hranice: od Velkého moře si vyznačíte jako mezník horu Hór.
8. Od hory Hóru si vyznačíte hranici až k cestě do Chamátu a hranice bude vybíhat k Sedadu.
9. Hranice pak povede k Zifrónu a bude vybíhat k Chasar-énanu. To bude vaše severní hranice.
10. Východní hranici si vyměříte od Chasar-énanu k Šefámu,
11. poté sestoupí hranice od Šefámu k Rible na východ od Ajinu, pak sestupuje, až narazí na východní svah při Kineretském moři.
12. Dál sestoupí hranice k Jordánu a bude vybíhat k Solnému moři. To bude vaše země, vymezená hranicemi kolem dokola.”

Numeri 33:
50. Hospodin promluvil k Mojžíšovi na Moábských pustinách u Jordánu naproti Jerichu:
51. “Mluv k Izraelcům a řekni jim: Až přejdete Jordán do kenaanské země,
52. vyženete před sebou obyvatele té země
a zničíte všechny jejich modlářské výtvory. Zničíte všechny jejich lité modly a popleníte všechna jejich posvátná návrší.
53. Podrobíte si tu zemi a usadíte se v ní. Tu zemi jsem dal vám, abyste ji obsadili.
54. Rozdělíte si zemi losem jako dědictví mezi své čeledi; větší dáte větší dědictví a menší dáte menší dědictví. Kam komu padne los, to bude jeho. Rozdělíte ji v dědictví svým otcovským pokolením.
55. Nevyženete-li však obyvatele té země před sebou, tedy ti, které z nich zanecháte, budou vám trnem v očích a bodcem v boku, budou vás sužovat v té zemi, ve které se usadíte.
56. A jak jsem zamýšlel učinit jim, učiním vám.”

článek: http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/izrael-v-pa...

147624

22.11.2007 2:19

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147624

Historie izrelske vlajky je dobre znama a muzete si ji najit sam; to ze bastite arabske naprosto nerealisticke vymysly je skoda vase a nici jina.

Tyhle aplikace citatu ze svatych knih na moderni politicky zivot, to je fakt recese. V koranu je jasne psano, ze zide se jeste pred koncem sveta vrati do Izraele (ktery jim Allah prislibil) a ze je maji muslimove vitat--presnou citaci vam ted nedam. Uz je vitaj, jen co je pravda.

147693

22.11.2007 20:52

RE: umazaný Izrael?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 147693

odkdy arabové píší hebrejsky a odkdy je bible jejich dílem? povídejte jožine, začínáte mne bavit stále více [chechtot]

147747

22.11.2007 21:30

RE: umazaný Izrael?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 147693

biblické nároky, jejichž existenci v izraelské politice tak vehementně popíráte

Sunday, September 22, 2002
From the Jerusalem Post, Ariel Sharon speaking to a crowd of supportive Evangelical Christians:
Sharon even received a positive response when he told the largely Evangelical crowd of visiting Pope John Paul II prior to his visit here in 2000. Sharon said that the pope told him that Jerusalem was holy to Jews, Christians, and Moslems. Then Sharon related, the pontiff added, "But it was promised only to the Jews."



"This country exists as the fulfillment of a promise made by God Himself. It would be ridiculous to ask it to account for its legitimacy."
-- Golda Meir, Le Monde, 15 October 1971


[vyplazený jazyk]

147748

16.11.2007 11:11

RE: umazaný Izrael?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 147268

>Jak, Nemci byli na ceskem uzemi? Sudetsti Nemci byli na uzemi od
>nepameti osidlenem a vlastnenem Nemci, napr. Brno.
Rikajte to jeste trochu vic nahlas a brnaci Vam virtualne zkopou(zmena stavu) prdel dospicata.

>Tam dnes ziji pouze Cesi, na zaklade historizujicich argumentu o ceskych
>kralich z roku raz dva, zrovna jako Izraeliti.
Tato veta nezavani,...ta uz smrdi.

>Ja chapu, ze se vam to zda prekroucene, protoze na
>Cesich nic zleho nevidite, kdezto na Izraelitech ano.
Udelejte si uz konecne poradek v pojmech.

147299

16.11.2007 18:23

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147299

>Rikajte to jeste trochu vic nahlas a brnaci Vam virtualne
>zkopou(zmena stavu) prdel dospicata.

Chcete rict, "nekteri brnaci mozna". Musim vam ale s politovanim oznamit, ze ani tenhle, ani zadny jiny akt vysledky predvalecnych scitani lidu neovlivni. Vsimnete si, ze CSR nebyla schopna dokazat mezinarodni mnichovske komisi, ze Brno neni prevazne etnicky nemecke mesto, a to v tu dobu uz byl jasne patrny velky priliv ceskych lidi do Brna, v porovnani se situaci v minulych nejmene 300 letech.

>
>>Tam dnes ziji pouze Cesi, na zaklade historizujicich argumentu o
>ceskych

>>kralich z roku raz dva, zrovna jako Izraeliti.
>Tato veta nezavani,...ta uz smrdi.

Ta nesmrdi, prectete si predchozi prispevky, prispevatele se ohani ceskymi krali (asi Vaclavem I a driv) jen to svisti, a nejsou zadnou vyjimkou, je to bezny cesky argument.

147320

17.11.2007 5:41

RE: umazaný Izrael?

V. Sodek 212.?.?.?

Reakce na 147320

Nemecky mluvici neznamena, ze je, nebo bylo nemecke.Muzeme polemizovat o tom, jestli nemecky mluvici videnak je spise Rakusak,Cech, nebo Nemec. A nemecky mluvici Zide ze Zidenic jsou co? Ja rikam, ze to jsou Cesi. Pokud ovsem s timto oni sami nemaji problem,... ehm.

147355

19.11.2007 15:27

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147355

No tenhle trik snad muzou Izraeliti pouzit taky--to ze nekdo mluvi arabsky a je muslim neznamena, ze to nejni Izraelita! Nebo ze z nej Izraelitu nemuzem udelat, zejo. Tak hluboko to snad ale zatim nekleslo. Nemecky mluvici zid ze Zidenic etnicky Cech neni; mozna muze mit cesky pas. Nemecky mluvici Videnak Cech neni docela jiste, i kdyby se Prohaska menoval.

Podivejte se, ta paralela je temer dokonala, zadne podobne klicky vam z ni nepomuzou. A jeste si prisadim--podstatne vic sudetskych Nemcu nez Palestincu bylo presidleno a zabito. Je tam podstatny rozdil v tom, jak se k uprchlikum stavely jejich nove komunity. A ten vysvetluje to, proc nam po Cechach nepobihaj sudetsky Nemci s vybusninama pod kosili.

147505

19.11.2007 21:42

RE: umazaný Izrael?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 147505

>Nemecky mluvici zid ze Zidenic etnicky Cech neni...
Priznejme si, ze tu nemcinu pouzivali ze zcela zistnych duvodu.
To vite,jako emigranti ale bychom toto mohli pochopit, ze [mrknutí jedním okem]
Ovsem mate pravdu, ze to Cesi nejsou.
Jsou Moravaci jak noha [smích]

P.S. Ale ted vazne. Opravdu si myslite, ze neni nejdulezitejsi , kym a jak se clovek citi? Musite na to mit genoskatulky,....navic na krizovatce evropskych cest? Pokud ano, chapu Vas a podporim Vas, kdyz budete branit svuj nazor.Respekt Pravu Svatemu. Otazkou zustava, jestli takoveto bohulibe cinnosti byste byl schopen i Vy,...a hlavne schopen z osobniho presvedceni. [mrknutí jedním okem]

147533

17.11.2007 20:00

RE: umazaný Izrael?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147268

Vložený obrázek

147406

19.11.2007 15:56

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147406

No moc krasny, a ted este seznam lidi kery tu mapku berou vazne jako nejakej plan do budoucnosti. Krome teda ovsem vas.

147506

17.11.2007 19:05

RE: umazaný Izrael?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147202

"Tak k cemu utok na Syrii, Iran...? Na Libanon??!!"

Mozna ze ten Greater Israel?

http://en.wikipedia.org/wiki/Greater_Israel
[zmaten]

147405

16.11.2007 23:05

RE: S tím zničeným komplexem v Sýrii ...

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 147132

... bych to neviděl tak tragicky. V tomto případě bych to viděl tak, že Izrael sedl Syřanům na lep a vybombardoval návnadu (svědčí o tom tyto snímky: http://www.novinky.cz/zahranicni/vychod/syrie-dokonale-zametla-stopy-po-komplexu-znicenem-izraelci_125424_gi95l.html). Izrael vyplýtval drahou laserem naváděnou munici na něco, čehož zbytky byli Sýřani uklidit za pár dní - tedy žádný komplex jaderného reaktoru i s podzemním zázemím. Při tomto bombardování ale odkryl karty tím, že použil nové elektronické zařízení schopné kompletně zarušit celou syrskou PVOS - co tím, co to vlastně bylo si už lámou hlavy ruští vojenští specialisté. A tak už příští izraelská letecká návštěva už nemusí pro židovské letectvo dopadnout tak dobře ...

147330

14.11.2007 11:33

RE: umazaný Izrael?

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 147120

Nepleťte si hnutí usilující o založení židovského státu a podporu jeho obyvatel s právem toto udělat!

Nacismus usiloval o vyhubení neárijců a taky nikdo netvrdí, že na to měl právo.

Co je sionismus je popsáno trochu šířeji tady.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sionism
(česká wiki je poněkud chudý zdroj).

147138

15.11.2007 14:53

RE: umazaný Izrael?

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147120

Sionismus pochopitelně není komunismus, ale ve smyslu "zločinný politický směr" to má dost společného. Komunismus hubil lidi ve své říši, sionismus hubí Palestince a provozuje rasismus a segregaci, jako jediný stát na světě. Komunismus otravoval duši lidí a hrozil že se bude rozpínat, a sionismus se na jistém území usadil a rozpíná se také - a po celém světě jsou židy skupována masmédia, aby jejich myšlenky měly hlásnou troubu a jiní jsou tak ovládáni (směřují k ovládnutí světa touto cestou). Cílem židů je nejen podstatnější rozšíření Izraele než tomu bylo dosud - od OSN bylo sice chybně určené znovuinstalování Izraele, ale na území pouhých 7% oproti nynějšímu území, které Izrael okupuje - ale oni se chtějí rozpínat neomezeně, po celém světě. Protesty světa i rezoluce OSN tento stát nadřazených drze ignoruje a provozuje dál své zločiny. Je naprosto nežádoucí, aby Izrael zůstal tam, kde je - od jeho ustavení jsme svědky jejich státního terorismu, neustálých nepokojů na Blízkém Východě, nekonečného řešení-neřešení, amerického ochráncovství a dotací vůči Izraeli, dokonce nelegálního jaderného vyzbrojení a nyní vyhrožování jejich sousedům jadernými bombami. TO JSOU FAKTA! Tento stát musí z "Arabského moře" zmizet, dělá tam peklo od svého vzniku 1948. Dobrovolně to nepůjde, takže bude muset zasáhnout nějaká nová zbraň... biologická nebo něco úplně nového. Že to bude asi ze strany muslimů, to je jak pochopitelné, tak i oprávněné - vzhledem k jejich dosavadním vztahům (zaviněno chováním vetřelců). Ostatně žid se roztahuje všude, a všem vadí (mimo jimi koupených, vděčných loutek a fanatiků typu Bushe). Všude vadí jejich elitářství, prohlašování jejich mimořádného původu a nadčlověčích práv... stále jsou chudáčci utlačovaní, stále je nadstandardně chrání zákonodárství v různých zemích (což si mrzce prosadili - nesmí se pochybovat o holocaustu =oni nařizují světu, co si MUSÍ všichni povinně myslet). Je mi líto, ale je to tak, a vždy to tak bylo - jsou nesnesitelní. Zde nemluvím o celém národě, o původu, o náboženství - zde jde o židovské elitářství a zlovolné podmaňování si jiných. A takové vůdce oni mají, nezasáhnou proti nim jako národ, a tak nejspíš dosáhnou opět velkého pronásledování. Cítím, že normální lidé jich už mají dost.
Podle mého výkladu prezident Ahmadinežád navrhl ZCELA SPRÁVNĚ zrušení Izraele zcela humánním vysídlením jeho obyvatel do USA/Evropy nebo kamkoliv, čímž by jejich státní území de facto i de iure zaniklo (bylo by převzato původními obyvateli - Palestinci, Araby). Což by bylo naprosto ideální řešení - jen by mi pak bylo líto zase obyvatel Aljašky nebo jiných.

147244

21.12.2007 14:02

RE: umazaný Izrael?

Cikán 62.?.?.?

Reakce na 147120

Jak může žid původem z Polska a s německým přijmením považovat za své svaté právo žít v Palestině?

149803

16.11.2007 9:07

RE: umazaný Izrael?

Donaldson 195.?.?.?

Reakce na 147119

Zajímavé je, že se musí najít tolik vykladačů toho textu a zrovna ti co nenávidí židy říkají, ale néé on to tak nemyslel on to myslel , ale úplně jinak. Kde berete tu drzost vysvětlovat co myslel prezident suverenního státu pan Ahmadenínedžád? Co si to dovolujete?

147292

14.11.2007 2:09

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147117

Pan Ahmadinezad si nejspis chtel uhrat nejake bodiky na vnitropoliticke iranske scene, tak to myslel.

Jinak samozrejme vyznamove rozdily tu jsou. Kdyz Reagan rekl, ze Sovetsky svaz skonci na smetisti dejin (the trash heap of history), tak to komunisty nasralo, ale bylo zjevne, ze jde o vnitropoliticky orientovanou retoriku a nikoliv vyhrozovani jadernou valkou. Zato kdyby prohlasil, ze Sovetsky svaz bude vymazan z mapy, asi sam uznate, to by byla jina.

147122

14.11.2007 11:14

RE: umazaný Izrael?

hc 194.?.?.?

Reakce na 147122

To je docela zajímavá analogie. Dost lidí v SSSR totiž zřejmě bralo Reaganovy komedie smrtelně vážně a mysleli si, že USA chystají proti SSSR jaderný úder. Museli bychom vědět, nakolik Izrael bere vážně Ahmadinežádovy komedie. Jestli jsou pro Izrael důvodem nebo záminkou.

147140

16.11.2007 16:52

RE: umazaný Izrael?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147140

Ta analogie jde samozrejme dal:

(1) Ti inteligentnejsi lidi ve vedeni SSSR urcite dobre vedeli, o co jde, ale taky nevahali kolem tehle lapalie budovat nesmyslnou hysterii. A to jiste nejen mezi prostym lidem, ale i v politbyru.

(2) USA podporovaly partyzany ve valkach proti SSSR vsemi zpusoby, a nekteri z tech partyzanu se profiltrovali az do SSSR (Cecna). Presto USA mely s temi partyzany podstatne rozdily v nazorech a v zasade je pouze vyuzivaly. A presto USA nebyly nijak nachylne zmacknout jadernou spoust.

Rozdil je v tom, ze USA byly jaderna mocnost a nikdo s tim nemohl nic delat, kdezto iransky jaderny program se realisticky doopravdy vojensky znicit da.

No je to cely moc pekny.

147316

14.11.2007 12:55

RE: umazaný Izrael?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 147122

Ano... Nikdo však nemluvil o vymazání z mapy. Viz překlad jeho slov v mém příspěvku výše...

147145

14.11.2007 10:33

RE: umazaný Izrael?

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 147117

Jestli tomu rozumím správně tak Československo bylo vymazáno z mapy také. Všiml jste si hromad mrtvých ? Já totiž ne. A nebo Jugoslávie, normálně vymazána z mapy (tam už pár mrtvých bylo). Nebo režim v SSSR. Vymazán z mapy!
Takže pojem zahnat do moře a vymazat z mapy jak vidíte (nebo spíše nechcete schválně vidět) mohou znamenat naprosto odlišné věci. Ale to vy nikdy nepřiznáte, protože byste byl o "argument" chudší.

147136

14.11.2007 18:55

RE: umazaný Izrael?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 147136

>Jestli tomu rozumím správně tak Československo bylo vymazáno
>z mapy také. Všiml jste si hromad mrtvých ?

Ano, pri tom prvnim vymazani jich bylo asi 400 000. Lidice a Lezaky vam nemusim jmenovat. Pri druhem se dva narody dohodli ze kazdy bude mit svuj stat. O Izraeli pan prezident Ahmidinerad mluvi jako o vredu ktery je treba vyjmout. To je jeste dalsi vyrok k tomu o vymazani z mapy, historie, atd. To vy si vykladate jak to pan prezident myslel. Ja beru to co rekl a nespekuluji co si mysli a jak je mozno jeho vyroky prekladat. Co si mysli nikdo krome nej nevi. Muze si taky myslet pravy opak. Muze treba premyslet o zasypani Izraele nebo jakychkoliv jinych zemi atomovymi pumami. Kdysi si taky nekdo myslel, ze jeden pan s knirkem a patkou necha Ceskoslovensko byt a ze chce mir. A chtel uplne neco jineho. Pamatujete? Kdyz ne, meli byste znat aspon zakladni dejepis. Nebo ho nechcete znat. To je celkem jedno.

147171

14.11.2007 21:10

RE: umazaný Izrael?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 147171

>Muze treba premyslet o zasypani Izraele nebo jakychkoliv jinych zemi atomovymi pumami.

A to myslíte, že je důvod zasypat Írán atomovými pumami? No, nevím jak bych obstál u soudu, kdybych vypálil sousedovi kůlnu (nebo možná rovnou celý dům) a obhajoval se, že mohl přemýšlet o tom, že si tam vyrobí plamenomet na mojí kůlnu.

147181

14.11.2007 20:49

RE: umazaný Izrael?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 147181

>>Muze treba premyslet o zasypani Izraele nebo jakychkoliv jinych
>zemi atomovymi pumami.

>
>A to myslíte, že je důvod zasypat Írán atomovými pumami?
>No, nevím jak bych obstál u soudu, kdybych vypálil sousedovi
>kůlnu (nebo možná rovnou celý dům) a obhajoval se, že
>mohl přemýšlet o tom, že si tam vyrobí plamenomet na
>mojí kůlnu.

No, jak byste obstal, stal byste pred soudem. [smích]

Doposud snad nikdo pri tvorbe zakonu neuvazoval o "preventivnim obrannem utoku".

147182

14.11.2007 21:29

RE: umazaný Izrael?

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 147182

Tady vidíte, že zákonodárci nejdou s dobou.
Představte si večer, je již brzy tma a na ulici vás může přepadnout okrást a i přizabít kdokoliv. Máte proto svaté právo, když vycházíte večer před dům, tak všechny lidi na ulici vystřílet, včetně těch, co jedou autem. Auto je nebezpečná zbraň. Vystřílet preventivně, v zájmu své bezpečnosti. Bylo by to něco na způsob Havlova preventivního humanitárního bombardování.

Představte si, že to udělá každý. To by se matičce Zeměkouli zanedlouho ulevilo. Byl by to i příspěvek k udržitelnému rozvoji společnosti. Zelení by takový zákon jistě rádi tlačili parlamentem.

147184

15.11.2007 10:02

RE: umazaný Izrael?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 147181

pokud by soud probihal u vaseho kamarada, kteremu jste sehnal soustruh za polovicni cenu a jeste k tomu pridal zanovniho sneka, a navic byste vlastnil nejvetsi auto a kver v ulici, tak bych nemel strach, ze vam takovy soud nejak uskodi [mrknutí jedním okem]

147218

15.11.2007 20:49

RE: umazaný Izrael?

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147181

>No, nevím jak bych obstál u soudu, kdybych vypálil sousedovi kůlnu

---jenže o tohle právě jde - zde není žádný soudce ani soud, zde platí právo těch, co si hlásají své lži jako jedinou pravdu z masmédií, která si koupili a vymývají jimi hlavu všem lidem světa. A bohužel, mnozí tomu podlehli.
V tomto žido-americkém světě fungují jen lži a násilí. Právo vychcanějšího a silnějšího. Kdo si nakrade peníze, ten si za ně potom koupí "pravdu", a zbraně na její potvrzení (plus na další loupeže).

147257

16.11.2007 1:11

RE: umazaný Izrael?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 147171

Ja tem Arabum absolutne rozumim. Pamatujete si, jak bylo v Ceskoslovensku smutno v roce 68, kdyz bylo prepadeno Rusaky a spolkem a to nestesti kdyz tato banda si v republice udelala domov a uleva potom co tito bandite odesli.
Palestinu tem lidem obsadila stejna banda. Prevazne Rusaci a spol, z Vychodni Evropy. Jen se lisili od tech okupantu z roku 68 tim, ze zamavali kuretem nad hlavou a prohlasili se za vyvolene. Vy si mylne myslite, ze na to maji pravo. Ja zase rikam, ze i kdyz jim nehrozi (mozna) nebezpeci od okolnich zemi, ze oni vyhniji zevnitr. Kdyz ctete ty Israelske noviny, clovek se musi divit, ze si rikaji lide.

147276

14.11.2007 12:20

RE: umazaný Izrael?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 147117

Pane, já vám to tedy vysvětlím... Překlad slovo po slově: Imam (Khomeini) ghoft (said) een (this) rezhim-e (regime) ishghalgar-e (occupying) qods (Jerusalem) bayad (must) az safheh-ye ruzgar (from page of time) mahv shavad (vanish from).

Čili něco jako: Imám řekl, že režim okupující Jeruzalém musí zmizet v propadlišti dějin.

Takže kdybych v roce 1988 řekl: režim okupující ČSSR musí zmizet v propadlišti dějin, pochopil byste to jako vyhlazení ČSSR, nebo jako odstranění komunistického režimu?

Kapišto? [oči v sloup]

147144

14.11.2007 20:09

RE: vymazani sionistickeho rezimu

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147117

Nevim co tim Ahmidenerad presne myslel ale prece je jasne, ze arabskym sousedum nevadi tolik zide ale zionismus. Vzdyt zide prece ziji i v Iranu

147175

15.11.2007 10:25

RE: umazaný Izrael?

voyta 85.?.?.?

Reakce na 147117

"The Imam said this regime occupying Jerusalem must vanish from the page of time".
Imam (Khomeini) ghoft (said) een (this) rezhim-e (regime) ishghalgar-e (occupying) qods (Jerusalem) bayad (must) az safheh-ye ruzgar (from page of time) mahv shavad (vanish from).
Takhle to řek jak to myslel už je na každým jak si to přebere.dle mého soudu rozhodne nemluvi o tom, že by chtěl na Izrael hodit atomovku.

147220

16.11.2007 2:10

RE: umazaný Izrael?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 147117

vy jste tím mazáním urputný jako svého času SID.

Chybný překlad byl vysvětlen v Guardianu a na prisonplanet.com

Juan Cole v Informed Comment vysvětlil, jak „vymazání z mapy“ špatným překladem vzniklo; Ahmadínežád opakovaně potvrdil oficiální íránský názor, že musí skončit vládní systém založený na sionismu. A proč se hlasatelé nemohou naučit vyslovovat jeho jméno? Každý, kdo umí fársí, se ho může naučit za minutu. Proč bychom si měli myslet, že vědí, co ve fársí řekl, když nedokážou vyslovit ani jeho jméno?

147277

14.11.2007 15:46

RE: umazaný Izrael?

Latinec 148.?.?.?

Reakce na 147115

zabalí včas, aby si do budoucna zachránili "tvář".

>Ono totiž bez této jejich civilizace by ta, co přijde,
>přijít nemohla. A Hebrejci, později židi, měli na její
>konstrukci i provedení zásadní vliv.

>Ale věřit mi nemusíte, jen tak pindámmmmm....

Jak to tak vypada, ano (pindani).
Dnesni zide, z 90-95% chazarskeho, ci radeji chazarsko-evroposkeho puvodu, nejsou Hebrejci.
Hebrejci byli potomci Abrahama, z nichz posli Israelite (12 kmenu, potomci Jakoba-Israele). Israelite Stareho Zakona byli Hebrejci, ale ne vsichni Hebrejci byli Israelity: Abraham mel krome sluzky Hagar s niz mel syna Ishmaela, zenu Saru, po jejim umrti jine manzelky, napr. Keturah, s nimiz mel radu jinych potomku, tudiz ti by meli byt rovnez Hebrejci.
Zide (recky Ioudaios, Judeanci) Noveho Zakona jiz nebyli, z velke vetsiny, potomky 12 kmenu Israele: 10+ kmenu se nikdy nenavratilo z exilu v Assyrii, kam byli uneseni 721 BC Assyrany), a tito Judeanci (Zide) byli Judeanci (Zidy) ciste podle prislusnosti k zemi Judea, ci podle nasledovani kodu judeanskych Farizeju, judaismu, at zili kde zili.
Snad dodat, ze velka cast techto Judeancu (Zidu) zijici v Judei byli Edomite ne-israelitickeho puvodu, jejichz zeme Edom (na jih od Judea) byla r. 135 BC dobyta judeanskym knezem-vladcem jmenem John Hyrcanus, Edomite (Idumeans) byli nasilim obrezani na Zidy, a Edom anexovan k Judei. Jeden z nejznamejsich Edomitu byl judeansky (i.e., zidovsky) kral Herod, a jeho dynastie judeanskych (zidovskych) kralu. Edomite, podle Stareho Zakona, byli uhlavnimi neprateli 12 kmenu Israele, pri navratu z 400 leteho exilu v Egypte Edomite zabranili Israelitum pruchod, proto podle SZ, Mojzis vysusil more k prechodu. Ironicky, o staleti pozdeji, v dobe Krista, potomci techto Edomitu (v rasovem zaklade Cananite), jiz Judeanci (i.e., Zide), slavi svatek zeme Judea, Pasover z Egypta ..
V 8.stoleti hromadne konvertovani Chazari na babylonsky talmudismus meli s Hebrejci Stareho Zakona asi tolik spolecneho (pouzivali hebrejskou abecedu pro svou nove adoptovanou rec jidish), co maji Evropane s Araby, nebot vsichni pouzivame arabske cislice, ci katolici celeho sveta maji spolecneho s Rimany, nebot pouzivaji (li) Latinu pri bohosluzbach.

147152

14.11.2007 21:52

RE: umazaný Izrael?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 147152

Prostě a jasně všechna ta biblická dělení lidí jsou děsná kravina a jen nepatrné procento dementů, kteří založili svou vládu na penězích ospravedlňují své bezcharakterní jednání jakýmsi vyšším posláním, kterému ale v podvědomí oni sami nevěří.Co s tím? Já nevím. Však oni sami zařvou na svou bezcharakternost a dobře jim tak.

147185

15.11.2007 12:40

Agent CIA a Mossadu

GHEORGHE 78.?.?.?

Reakce na 147115

Před poslanci zahraničního výboru se včera (14.11.2007) zpovídala ministryně války V.P. Věnovala se především aktivitám české armády v zahraničí. (Proboha, proč jsme tak aktivní v tomto směru?)
K problematice radaru uvedl náměstek MZ Pojar následující: "Chceme dojednat dobré smlouvy, a proto je kvalita jednání na prvním místě, a tudíž pro nás neexistuje kritérium, jež by se týkalo rychlosti .. ..." Podle něj byla jednání na přelomu října a listopadu úspěšná.
To je výsměch. To už si z nás dělá legraci. Je to vlastizrádce a agent CIA a Mossadu. [bliji]
Není to synáček bývalého velvyslance v Izraeli?
Podívejte se na životopis pana Pojara - viz:
http://www.mzv.cz/wwwo/mzv/default.asp?id=34768&ido=14395&idj=1&amb=1

147231

14.11.2007 1:22

Sef Mossadu, soukmenovec V. Eisenstocka-Zelezneho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 148.?.?.?

Oba se narodili v SSSR, obema se znelibila ta jidish prijmeni, tak se prejmenovali. Huberman je ale na tom socialne lepe jak Vavka Eisenstock, nebot patri do klubu "prezivsich".
Meir Dagan (Hebrew: מאיר דגן) is an Israeli military figure and current Director of the Mossad. Born Meir Huberman in the Soviet Union in 1945, Dagan is the son of Holocaust survivors. Dagan's family immigrated to Israel in 1950 and settled in Bat Yam, a coastal city south of Tel Aviv.

147116

15.11.2007 13:08

RE: Já mám radši Fernetstock-Citrus.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 147116

[smích]

147235

14.11.2007 3:51

Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Za prve Izrael vlastni minimalne stovku nuklearnich raket, za druhe zcela jiste by na nuklearni utok vedeny proti Izraeli z Iranu odpovedeli USA. To predpoklada, ze Iran s jednou ci dvema bombama po nezbytnem nuklearnim testu, o kterym by se vedelo by museli ovladat oprvadovi magori. Jenomze lidi kteri si cuchli k moci a privilegiim k tomu nalezijicim nemaji ve zvyku umirat prilis brzo. Iran usilovne jedna a vubec se snazi vyhnout valce. Nema duvod valcit ma dostatek energetickych zdroju ropa, plyn, uran. A energie je krev nasi civilizace a nejenom civilizace. To, ze by Iran provedl agresi vuci Izraeli a dokonce atomem je mytus. IDF i Mossadu to musi jasne vedet.

Proc zahazovat dobry medialni klacek, ze ano?. Pokud vsak nekdo chce pouzit taktickou atomovou bombicku, tak to musi zatracene dobre zduvodnit. A jestli to nekdo udela a projde mu bez tvrdych potizi, pak mezinarodni bezpecnost uz nebude nikdy, co byvala. Ne ze by to za studene valky bylo neco extra, ale na to bychom mohli vzpominat jeste se slzou v oku, jako na pocit sucha a bezpeci.

147128

14.11.2007 17:25

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 147128

Zidacci musi vedet, ze budou stat proti nekolika S300 protilatadlovym komplexum ruske vyroby (a doufejme ze vcetne dostatecne zkusene obsluhy) a proti mobilnim protileteckym komplexum take z Ruska.

Za techto okolnosti je nalet odsouzen k zaniku.

> Pokud vsak nekdo chce pouzit taktickou atomovou bombicku, tak to musi zatracene dobre zduvodnit. A jestli to nekdo udela a projde mu bez tvrdych potizi, pak mezinarodni bezpecnost uz nebude nikdy, co byvala.

Uz se stalo 6. srpna 1945 kdy USA shodilo atomovou pumu na civilisty v meste Hiroshima i kdyz tou dobou uz japoncici druhy tyden zadali o jednani o kapitulaci...
A jak vidite, nic zvlastniho se nestalo a USAkum to proslo i kdyz zduvodneni o "zachrane milionu" zivotu US vojaku je ocividna lez. Japonci meli v te dobe v Japonsku jen hrstku vojaku a nebylo tak nikoho, kdo by ty "miliony" US vojaku mohl zabit - nepocitam-li stare muze, deti a zeny [mrknutí jedním okem]
Jedinou armadu kterou tou dobou Japoncici meli byla hladovici armada v Mandzurii (coz je jaksi mimo Japonsko na Cinsko-Ruskych hranicich, ze?) a tu zrovna zacaly obklicovat jednotky Rude armady a nevypadalo to, ze by s totalne demoralizovanymi a tydny hladovejicimi jednotkami meli nejake problemy.

Ostatne, kapitulace Japonska se dava za "vysledek" bombardovani atomovkami. Je ale dobre vedet, ze Japonci chteli kapitulovat daleko drive a take o to zadali Rusy (!), nicmene ti v te dobe s nimi jeste nebyli ve valce. Cize chronologicky.
6. 8. 1945 - Hiroshima atomovka
8. 8. 1945 - Rusko vstupuje do valky s Japonskem
9. 8. 1945 - Nagasaki atomovka
14. 8. 1945 - Hirohito kapituluje
2. 9. 1945 - kapitulace je podepsana
Je beznou soucasti skolniho uciva, ze "nyní upírali Američané do Pacifiku, kde potřebovali ve válce s Japonskem sovětskou pomoc".
http://referaty-seminarky.cz/2-svetova-valka-4/
Takze co zpusobilo kapitulaci Japonska? Ze by se po testu bomb konecne nekro rozhodnul naslouchat zadostim o kapitulaci z Japonske strany? Anebo strach z toho, ze by Rusove prijmuli kapitulaci Japonciku misto Amiku a byli tak vitezi na obou frontach?
Ostatne o Kurily Rusaci obrali Japonciky maji tito dodnes zajem, ale maji asi smulu [chechtot]

147159

14.11.2007 18:38

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 147159

Trodasi, Izraelci jsou určitě strachy bez sebe z vynikající vojenské techniky nesoucí na sobě značku Made in CCCP.

Tím slavným protiletadlovým komplexem S300 disponuje i Sýrie a přece nedokázala ani s jeho pomocí zabránit izraelskémü náletu na továrnu na svém území. Syřané dokonce nejenže nedokázali náletu zabránit, oni dokonce nedokázali ani přiznat, že k něčemu došlo a jen radši zbytky továrny (ve které se jistě vyráběla dětská výživa anebo kojenecká voda:lol[smích] potichu odklidili.

PS: Nezpochybňuji, že Rusovéí jsou schopni vyrábět špičkové zbraně. Jen mi jako laikovi nejde na rozum, proč pokud jde právě o ty špičkové hi-tech zbraně v praxi vítězí vždy ty americké...

147168

14.11.2007 23:23

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

dwaltr 89.?.?.?

Reakce na 147168

To je úplně jednoduché... koupit komplet je věc jedna, ale kvalifikované ho obsluhovat věc druhá. Navíc v TTD se obvykle uvádí parametry plné verze.. to, co se vyváží obvykle není plnohodnotné.. to dělají všichni zbrojaři.

147190

15.11.2007 13:51

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 147168

Sýrie má velmi omezený počet systémů S-300 a šetří si je pro odražení masivního útoku. Sýrie nemohla radar S-300 zapnout, protože by ho Izrael zničil. Írán je trochu dál a má víc těchto radarů, proto je alespoň jeden vždy zapnutý. Radar S-400 pokryje většinu Íránu, takže když Američani jeden zničí, druhý ho nahradí.
V tom baráku ústil tunel, kterým z Íránu proudily zbraně pro Hizballáh. Nálet ale k ničemu nevedl, protože výlezů je víc.

147237

15.11.2007 14:49

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 147168

Ja vam nevim pane Vanguard. Kdy se stalo, ze proti sobe nastoupily zbrane ruske vyroby a zbrane americke stejne kategorie (tudiz ne o generaci novejsi ?) Pokud vim , Rusko (predtim SSSR) prodava(lo) starsi systemy a ty nove vlastne nikdy nenasadilo do boje proti americke technice. Nebo vite o nejakem konfliktu za poslednich 30 let kde by rusti vojaci v nejnovejsi ruske technice stali proti americanum ? At vzpominam jak vzpominam nemohu si vzpomenout.
Jo a modernim americkych pechotnim zbranim dava na blizkem vychode na prdel AK-47, dosti stara zbran, ale stale spolehliva, lehce udrzovana ...
Nechci tim ale tvrdit, ze ruska technika je lepsi nez americka. Jen to ze vlastne jeste nikdy k primemu srovnani nedoslo.

147243

15.11.2007 4:17

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147159

Nevim co mela v PVO Syrie, ale z jejich komplexu toho moc nezustalo. Libanon byl pro IDF z vojenskeho hlediska pruser, ale letecky uder v Syrii byla chirurgicka profesionalni prace. Ted nemluvim o mezinarodnim pravu, ale o akci samotne.

Hirosima s Nagasaky byli prvni bomby. Tehdy slo jeste rict my jsme nevedeli. A nikdo mimo USA tyto zbrane nevlastnil. Nejvysi velitel USAF v Pacifiku povazoval pouziti techto zbrani za barbarstvi, ktere nebylo vubec nutne. Americka generalita ktera ovladla Tichomori proti tvrde a statecne bojujicim Japoncum nebyla zadna tlupa hlupaku.

Truman odmitl pouziti techto zbrani proti SSSR v dobe, kdy meli USA na tuto technologii monopol. Dnes ma nuklearni arsenal nejakych 10-15 zemi ( nechce se mi to hledat a neni to podstatne, proto co chci rict)). Potencial ziskat ho ma mnohem vice statu. "Chirurgicke" pouziti i taktickych nuklearnich zbrani kymkoliv, okamzite znici mezinarodni duveru signataru o nesireni techto systemu. A bez duvery v teto oblasti nam budiz nebe milostivo.

147204

16.11.2007 21:58

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 147204

Nad Cyprom kruzilo 30 stihaciek. americkych. Na cypre je umiestneny nemecky letecky radar. vidi az na eufrat a tigris,kazdopadne 700km daleko. ma vsetko vcitane syrie, ako na dlani. siria to vie a vedela. 5 izraelskych stihaciek sa priblizilo od turecak, olmert sa za prelet nad tureckym uzemim ospravedlnil. oficialne.
co si mohli syrcania mysliet? zautoci tych 30 americanov, lebo ti 5 zidia?
vypli to a zostali slepi.

K zbraniam a obsluhe. v 2006 pocas utoku sa rozziarilo proti jednemu z izraelskych naletov 38 (niesom si isty cislom, cital som to uz davno) radarov. Zidia rozprasili 36, ale 2 sa dokazali branit a pri tych dvoch sedeli ruski instruktori (nahodou???) a obaja si vystrelili , jeden trafil a ciel (zida i so stihackou) dal dolu, 50% nieje vela, statisticky mali dat dolu 90%, cize ti dvaja mali dat dolu 2, ale dobre 50%. takze tu techniku musi obsluhovat i skusena obsluha. ono to ma pocitacovu podporu, ale rozhodnutia robi clovek...

147328

20.11.2007 1:25

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 147328

Zajimave informace. Ma smysl se ptat na zdroj? Asi ne, ze ano? Riskovat nejaky svuj komplex at uz jakykoliv pro pripadny konflikt s USA. Pravdepodobny titulek Syrie napadla izraelske letouny pri rutinim hlidkovem letu, spojencka letadla reagovala na tento akt agrese. Ted nejde ani tak o Syrii, ale ta ma spojeneckou smlouvu s Iranem. A Iran je v mezinarodni politice tema cislo jedna. Mno, jedna pani povidala a ja jsem k tomu pridal par pivnich reci. [mrknutí jedním okem] V kazdem pripade at uz to bylo jakkoliv. Tak Syrane svou nerakci, rozhodne nebyli za vola. Prenechali tuhle trofej jinym. [velký smích] [velký smích]

147550

15.11.2007 22:49

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 147159

Je mi líto, s tím Japonskem blábolíte nesmysly. Japonská vojenská klika skutečně plánovala odpor dům od domu, třeba i oddíly vyzbrojenými přiostřenými bambusovými tyčemi (uplatnily se i Iwojimě a Okinavě). Měly sice strašlivé ztráty, ale tu a tam nějakého američana zabily (nehledě k tomu, že pořád měli k dispozici miliony relativně zdravých a relativně jakžtakž živených dělníků za zbrojovek). Patrně by došlo také k organizování hromadných sebevražd žen a dětí, jako na uvedených ostrovech, kde je zachraňovali američtí vojáci s nasazením životů pod japonskou palbou. "Vojenská klika", která opakovaně sabotovala všechny snahy starší generace politiků a diplomatů vyvést Japonsko z války (první pokusy v tomto duchu byly už v roce 1944) plánovala odpor "do posledního", po kterém by Japonsko vypadalo asi jako dobytý Berlín (a spíš hůř). Všechny hlasy pro mír byly na japonské straně nemilosrdně likvidovány (včetně dotlačení jejich zastánců k rituální sebevraždě).
"Kapitulační projev" císaře Hirohita, pronesený až po Nagasaki, musel být konspirativně a s nasazením života věrných důstojníků propašován do Tokijského rozhlasu, který byl zčásti obsazen povstalci, snažícími se zamezit jeho odvysílání. Mimochodem, teprve druhá bomba zřejmě Hirohita přesvědčila o tom, že další odpor nemá šanci.

147265

16.11.2007 5:44

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147265

[velký smích] [velký smích] Byl by zdroj k tem vasim informacim o nutnosti pouzit atomove bomby proti civilnimu obyvatelstvu? [pláč] [zahanbení]

147283

17.11.2007 1:00

RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 147159

Zase manipulujete s fakty, jak se vám zlíbí? Zapomínáte na důležitá data:
duben 1945 - SSSR vypovídá Japonsku smlouvu o neútočení na základě ujednání z Jalty.
duben - červenec 1945: Japonsko se nevzdává.
26. července - prezident Truman dává Japonsku "Postupimské ultimátum"
28. července - japonské noviny oznamují, že toto ultimátum bylo japonskou vládou odmítnuto
31. července - japonský císař Hirohito vyjasnil svému rádci Kidovi, že "Svaté poklady Japonska" musí být uchráněny za každou cenu (vří se, že jsou ukryty ve městech Tokyo, Nagoya a Kokyo)

Japonští vojáci mohli být hladoví, ovšem jejich fanatičtí velitelé je posílali na smrt, přičemž podle japonské cti nebylo vzdání se volbou. V bitvě o Iwo Jima se poměr mrtvých a těch, co se vzdali byl 100:1, u Američanů pouze 3:1.
Odpálení nad nějakým neobydleným územím by bylo ze strany Japonců považováno za slabost.
názory jako pro, tak proti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Debate_over_the_atomic_bombings_of_Hiroshima_and_Nagasaki

147332

14.11.2007 9:42

To slovo editora

hřebíček 88.?.?.?

silně poškodilo článek. Obyvatelé Izraele se desítky let brání sousedům, co je chtějí vymazat, a teroristickým sebevražedným útokům od Palestinců. Takže groteskně paranoidní jseš leda ty. OSN ustanovila stát Izrael a nyní nikdo nechce nést spoluodpovědnost za toto rozhodnutí? Pak jim tedy aspoň ponechme právo se bránit, když my - Evropa jsme se p o s r a l i. Mají historickou zkušenost a vědí, že čekat dlouho se nevyplácí. Selže-li diplomacie (a to je u fanatiků jev normální) pak nic jiného v zájmu přežití nezbývá. Falašný humanismus není na místě.

147134

14.11.2007 10:43

RE: To slovo editora

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 147134

Asi jde o to, že OSN ustanovilo Izrael v jakýchsi hranicích, které už dávno byly překročeny a nedodržovány. Byly vydány desítky prohlášení OSN, na které Izrael zvysoka s..e. To není právo židů se bránit, to je právo jejich sousedů se bránit před izraelskou rozpínavostí, rasismem, xenofobií a agresivitou.
Doporučuji vám přečíst nějaké info před tím než něco podbného napíšete.

147137

14.11.2007 20:15

RE: To slovo editora

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147137

Asi jde spis o to, ze OSN ustanovilo jakysi palestinsky stat. Na to okolni arabske staty zvysoka nasraly a udelaly si z toho uzemi jen vojenske predmosti a z obyvatel lidske stity. Cela ta situace trvala dost dlouho na to, aby se jasne ukazalo, komu o co jde. Odtud izraelske obsazeni toho uzemi. Tohle ohaneni se xenofobii, agresivitou a rozpinavosti a soucasne zastavani se arabskych vojenskych diktatur v jedne vete je hotova klasika.

Takze ctete to info, nez zacnete psat.

147179

15.11.2007 21:49

RE: To slovo editora

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147179

Pěkně žvaníš! [smích] Že Izrael svou drzou rozpínavostí a militaristickým fašismem své 7% území o cca 90% rozšířil PROTI PŮVODNÍMU území určenému OSN (a i ten malej kousek země byla chyba nesmírná), o tom raději mlčíš.
Což takhle, kdyby sis všímal raději situace původních obyvatel - Palestinců, než "chudáčků" přivandrovalých, nadřazených vetřelců - Izraelců? Co kdybys uvážil, že ačkoliv nějaká OSN (jako odpověď na nesnesitelný lobbysmus židů a na zákulisní tahy přes Británii a USA) ten vznik umožnila, že také TATÁŽ Organizace spojených národů vydala desítky rezolucí, na něž Izrael kašle! Není schizofrenní, na jednu stranu se zaštiťovat OSN když se to hodí (legalizovat svůj umělý agresivní státeček), a na straně druhé stejnou OSN ignorovat?
Je třeba si alespoň s odstupem 60 let přiznat, že povolení k instalaci státu Izrael byla VELKÁ CHYBA. Prostě nic víc a nic míň než chyba. Můžeš si vymýšlet cokoliv, obdivovat brutální sílu, hanět nešťastné a zoufalé Palestince, můžeš zaměňovat důsledek jejich útoků a atentátů za příčinu, ale pak raději nepiš, protože bys psal kraviny.

147261

15.11.2007 23:31

RE: To slovo editora

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147261

No to nezvanim ani trochu. Drza rozpinavost arabskych vojenskych diktatur zamezila ustanoveni palestinskeho statu, tak jak to pozadoval mandat OSN. Zcela schizofrenne ty same arabske diktatury, ktere na mandat OSN tedy zjevne dlabou, protlacuji v OSN za nesnesitelneho lobbingu a zneuziti docasnych pritelicku, jako komunistickych diktatur, vselijake duchaprazdne rezoluce.

Povoleni k instalaci statu Izrael bylo ze strany OSN pouze uznanim existujiciho stavu, s nadeji, ze soucasna instalace statu palestinskeho privodi stabilitu. Tu ovsem zjevne arabska strana pripustit nechtela. A to byla velka chyba.

147269

16.11.2007 9:38

RE: To slovo editora

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147269

Takže IMPLANTACE nějakého CIZORODÉHO státečku, jehož budoucí obyvatelé už tehdy dělali problémy, mělo přinést mír a stabilitu? Tys určitě spadl na hlavu. Takto (vnucením něčeho nechtěného) vznikají jen větší problémy! Zvláště když to někdo zeshora vnutí (na základě lobbyngu a intrik židů).
Je to podobné, jako chtít, aby se dřevěná tříska v klidu integrovala uprostřed tvého stehenního svalu - zcela jistě se oblast zanítí a tříska vyhnisá... tělo se cizorodého předmětu snaží zbavit.

147297

14.11.2007 11:25

RE: To slovo editora

Papík 81.?.?.?

Reakce na 147134

Izrael se snad brání útokům z Iránu? Milý vášnivý sionisto, slovo iranského prezidenta bylo myšleno pouze tak, že by si to zasloužil Izrael za útok na Libanon pod záminkou únosu dvou vojáků, kteří zřejmě lezli kam neměli! A jestli se to Izraeli nelíbí, může za to pana prezidenta max kritizovat [mrknutí jedním okem].

147139

14.11.2007 16:44

Bojkot

Guru 84.?.?.?

Pokud Chazarská ozbrojená entita na území Palestiny (aka "Israel"[mrknutí jedním okem] zaútočí atomovými bombami na jakoukoliv zemi, veřejně vyzvu k bojkotu "Israele", na vlastní náklady nechám potisknout trička nápisy Připojuji se k bojkotu "Israele" a tyto budu zdarma rozdávat každému, kdo ještě nemá vymytý mozek Chazarskou propagandou. Nenásilné řešení, ne?

147153

14.11.2007 16:28

No,

rickover 86.?.?.?

pokud k tomu opravdu dojde, pak přeji pilotům IDF přesnou mušku a dobrý lov, bojují totiž i za naší civilisaci, což si spousta lidí nechce připustit - anebo třeba i opravdu nepřipouští, neboť jsou tací, co vidí Evropu i českou zemi raději jako muslimskou než demokratickou.

147154

14.11.2007 18:42

RE: No,

Calypsol 85.?.?.?

Reakce na 147154

Aha...tak jestli bojuji za vasi civilizaci to nevim ,ale za moji urcite ne. V civilizaci ke ktere se ja hlasim, neni zvykem lhat, loupit, vrazdit a mucit cloveka za to,ze ma jiny nazor. V me civilizaci, je zvykem nazory druhych vyslouchnout a popripade poopravit ten svuj, rika se tomu tolerance. V civilizaci, kterou si nosim v srdci a jejimz prislusnikem se citim, nejsou penize Bohem. Pokud vy potrebujete,aby za vas nekdo nekde brutalne mordoval a nicil, tak budiz, ale prosim nepouzivejte pro zajmeno spojene se slovem "civilizace" mnozne cislo, ja vasi predstavu o civilizaci nesdilim.

147167

14.11.2007 19:41

RE: No,

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 147154

Ve skutečnosti Židé dělají v principu tutéž fanatickou politiku jako ten jejich ( až v moderní době) nenáviděný islám. Jen ji dělají víc na úrovni. Ale ten duch, který není schopen registrovat žádné své hranice, ten je jim společný. Připadá mi trapné, když si Židé hrají na ochranu Evropy. Pokud budou Židé pokračovat v tom, kam je táhne jejich srdce, pak se Evropa a západní svět změní v "islám" v bleděmodrém. Trochu víc na úrovni a rafinovanější. Ale stejný fanatismus: touha jejich srdce nade všechno. Žádná reflexe, žádné hranice, nic. Jen jejich touha. Neškodilo by, kdyby se Židé podívali už jednou do zrcadla. Hrají si na zrcadlo světa, ale sami se do něj bojí podívat. Dřív nebo později je to stejně čeká a pak probuzení ze sebeklamu. Ale do té doby budou ještě sekat kolem sebe a doufejme, že to planeta a nějací lidé přežijí. Možná jednou opravdu budeme v situaci jako na planetě opic nebo v matrixu. Ale matematicky v řádu staletí a tisíciletí, myslím Židé v dnešní podobě nemají žádnou šanci. Buď se odblokují a nebo prostě skončí jako rasa neschopná dalšího vývoje a půjdou do monstróznosti a do úpadku. Do dobrovolného ghetta. Otázka co dělat ještě teď, než promění zemi na planetu opic. (Nic proti opicím.) Začíná jít totiž opravdu do tuhého a mělo by se něco dělat.

147174

14.11.2007 20:19

RE: No,

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147154

"bojují totiž i za naší civilisaci"
Ta vase civilizace neni pro kazdeho. Ve skutecnosti neni pro vetsinu lidi na teto planete.
Uvedomte si, ze kdyby se Izrael zalozil nekde jinde, nelezli by arabove do zemi infidelu. Zamyslete se jaky by byl dnesni svet, nebylo by zionistickych machinaci.

147178

15.11.2007 19:55

RE: No,

Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 147154

Re:
>pokud k tomu opravdu dojde, pak přeji pilotům IDF přesnou
>mušku a dobrý lov, bojují totiž i za naší civilisaci, což
>si spousta lidí nechce připustit - anebo třeba i opravdu
>nepřipouští, neboť jsou tací, co vidí Evropu i českou zemi
>raději jako muslimskou než demokratickou.

Koukejme, pan Ing. Richard Novák nám tu zase perlí [chechtot] !
Podle této hlášky se dají na celém CZ internetu vždy poznat jeho texty [mrknutí jedním okem] .
Jinak ta poslední část souvětí je jen až xenofobický demagogický blábol s minimální hodnotou objektivnosti i popisu stavu věci. [zahanbení]

147253

17.11.2007 13:34

RE: No,

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 147154

Nehnevejte se na me, ale vase straseni Islamem je tak trochu prehnane. Jeste jsem nevidel v Zapadni spolecnosti pokus ze strany Muslimu ji ovlivnit. A to mame ten jejich "kostel" za rohem.
Na druhe strane, zidovska influence pusobi na spolecnost jako kousnuti hadem. A to je nejen me presvedceni, ale potvrzeno velkymi filosofy. Mozna, ze se to zda na prvni pohled prehnane, ale podivejte se na vyvin spolecnosti v Cechach a uvidite, ze me date za pravdu.

147379

14.11.2007 17:07

muj dotaz zni:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

kdy bude preventivne bombardovan izrael? a kdy budou preventivne bombardovani dalsi staty vlastnici jad.hlavice? predevsim usa, ktere porusilo vic rezoluci a mez.dohod, nez jakakoliv jina krajina?Kdy se my, male a mirumilovne staty dockame sadisfakce? A kdy konecne podpise izrael smlouvu o nesireni a kontrole sveho utajeneho jad.arzenalu?

147156

15.11.2007 21:36

RE: muj dotaz zni:

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147156

Připojuji se bezvýhradně k tvému dotazu. Už mě to napadlo mnohokrát.
Je ovšem iluzí, myslet si, že se jaderné mocnosti nechají kontrolovat a omezovat. Satisakce se asi nedočkáme. Byli, jsou a budou velcí a malí, silní a slabší. Můžeme jen doufat, že ani tentokrát se za pomoci nesmírných peněz a vší techniky ani tak nepodaří ovládnout svět poměrně úzkou skupinou manipulátorských darebáků... že jejich vojenské, světovládné impérium sio-americké se rozpadne jako Řím, a že v agónii s sebou nevezme celý svět... nebo většinu. V radioaktivním zamoření by totiž bylo velmi zle tomu zbytku lidí - jak praví Bible: živí budou závidět mrtvým.

147262

14.11.2007 16:45

Demonstrace

Secular Humanist 84.?.?.?

Pokud by Israel provedl útok na iránská jaderná zařízení silně pochybuji že by došlo k nějakým protestům mimo muslimský svět a možná ani ne tam tudíž editorova poslední věta je poněkud zbytečná. Úplně něco jiného by byl případný israelský nebo americký útok na Írán který by zahrnoval bombardování Tehranu a velkých měst a mrtvé civiliní obyvatelstvo. V tom případě by opravdu mělo smysl protestovat a názorové spektrum protestujících by bylo podstatně širší než to co představovali demonstranti "proti české účasti v Iráku" minulou sobotu.

147158

14.11.2007 18:53

RE: Demonstrace

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 147158

S tím se dá souhlasit, ostatně nabízí se zcela jasná paralela s nedávným izraelským útokem na továrnu v Sýrii. Nejenže neprotestoval nikdo, dokonce ani sami Syřané nepřiznali, že se něco podobného odehrálo a jen potichu odklidili trosky.

147169

14.11.2007 17:49

Sionismus se musi znicit

Kadence crazy 154.?.?.?

i s tema co ho siri pro blaho lidstva na tyhle planete a cim driv tim lip !

147166

14.11.2007 18:31

Aha

Sam Ting Wong 89.?.?.?

tak souhlas k použití jaderné munice vydávají USA? A kdo jim k tomu dal mandát? Já zapomněl ... oni kráčí světem s úsměvěm, pro ně slunce vychází, problémy jsou pro ně hrou vyhranou ...

147170

14.11.2007 19:56

RE: Aha

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 147170

Souhlas s pouzitim jaderne munice muzete vydavat i vy, mandat nemandat. Je jenom otazka, jestli si z toho vaseho souhlasu nebo nesouhlasu bude nekdo delat hlavu.

147177

14.11.2007 20:39

Íránci nejsou ovce

Guru 84.?.?.?

Dobře si pamatuji jak Íránci řešili technickou převahu Iráku během Irácko-Íránské války:
3. vlna útoku Íránské pěchoty tj. 13ti letí kluci neměli zbraně a jejich úkolem bylo utíkat vpřed, posbírat samopaly padlým z 2. vlny útoku tj. 14ti letým klukům, kteří taktéž neměli zbraně - museli je sbírat mrtvým z 1. útočné vlny tj. 15ti letým klukům, pouze 1. vlna totiž měla zbraně.
Celníci na hranici byli 12ti letí kluci s bodákama - dospělí už byli mrtví.
Řeknete si asi "totalita".
Možná, v každém případě však Ultimativní odhodlání bránit vlast všemi způsoby.
Z čehož mi plyne asi toto: Pokud "Israel" zaútočí na Írán atomovými bombami, Íránci posbírají radioaktivní zbytky a prach z místa útoku, tímto vyplní hlavice svých Shahab 3/4 a pošlou "materiál" po balistické křivce zpět k "původnímu výrobci". Na což Israel odpoví dalšími jadernými útoky F-16I Sufa a jsme na prahu 3. světové.
A pokud ji přežijeme, tak za 60 let se opět bude vyučovat, že dokumenty o tom, že ji zahájili Chazaři jsou opět "sprosté fabrikace".

147180

14.11.2007 21:54

Nechápu

LaFox 85.?.?.?

Kdo dal "jaderným" mocnostem jakési "právo" vlastnit jaderné zbraně ? Snad Bůh ? A neříkejte mi nic o OSN [smích]
Proč by Irán nemohl vlastnit jaderné zbraně ?
Proč je může vlastnit Pákistán ?
Proč by třeba ČR nemohla vlastnit jaderné zbraně ?
Každý národ a stát může BRÁNIT svoje území jakýmikoliv prostředky.

147187

15.11.2007 22:26

RE: Nechápu

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147187

Ano, takto uvažují lidé s mozkem a lidé spravedliví. Nikdo ovšem na otázky neodpovídá. Je zde totiž určitá elita, a ta si svůj náskok před odstatními hodlá uhájit. Mít moc je pro někoho nesmírně vzrušující.

147264

15.11.2007 1:35

Zide v Jerusalemu plivou na krestanske kneze

Latinec 148.?.?.?

Kdyz se krestan-goj jen podiva na zida-chazara, a tomu se to nelibi, tak zacne vrestet retoriku o opetnem roztapeni plnovych pecich, o atisemitismu, apod.
Ale ze "nabozensti" zide (v jarmulce), ci talmudisticti studenti v Izraeli plivou [bliji] na farare a krestany vseobecne, nad tim se propaganda ani vlada nezastavi, to se v Tel Avitzich ci holyfoodu neukazuje.
Tak zacneme take plivat na zidy, v tom jejich prazskem "zidovskem meste", pocinaje od rabinu! Skoda ze se MND k tomu nedostali.
-------------------------------------------------------
Krestane v Jerusalemu zadaji, aby zide na ne prestali plivat
Pred nekolika tydny, stary recky ortodoxni knez v Izraeli se zucastnil schuze ve vladni kancelari jerusalemske Givat Shaul ctvrti. Kdyz se vratil k autu, stary zid v jarmulce zaklepal na okno automobilu. Kdyz knez stahl okenko, zid mu plivnul do tvare.
Svaty otec nepodal zalobu, a rekl znamym ze na plivani od zidu je zvykly. Mnozi krestansti knezi v Jerusalemu jsou takto zneuzivani.
V nedeli vypukla rvacka, kdyz student jeshivy plivnul na kriz neseny armenskym knezem. Kriz z 17.stoleti v rvacce se zlomil, a knez zidovi nafackoval.
Armenci nejsou spokojeni s necinosti policie, a arcibiskup Nourhan Manougian rekl, ze ocekava ze by ministr vzdelani mohl neco rici.
"Kdyz nekde je utok na zidy, kdekoliv ve svete, tak izraelska vlada je rozzurena, a tak proc kdyz nase nabozenstvi a hrdost je ponizeno, proc nic prisnejsiho proti tomu neudelaji?
http://www.haaretz.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=487412&contrassID=2&subContrassID=5&sbSubContrassID=0&listSrc=Y&itemNo=487412

147195

15.11.2007 20:27

Zionismus byl shodný s nacismem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

protože nacisté pouze opsali některé pasáže o vyvolených židech z Talmudu a integrovali je do své idee národního socialismu.Zionistům a rabínům vyhověli a napsali na jejich přání Norimberské zákony, ve kterých jako první většinový národ v Evropě zaručili Židům statut národa, který svoje židovství nemá zakotveno ortodoxií, nýbrž krví.Kdo tvrdí, že nacisté byli antisemité, je obyčejný prosťáček, který sionistickým židům sedl na lep.

147255

15.11.2007 22:39

RE: Zionismus byl shodný s nacismem

Latinec 148.?.?.?

Reakce na 147255

Je zajimave, ze jak prvotni zionismus, tak i jeho ratolest, tj. narodni socialismus, pouzivali a stale pouzivaji naprosto stejny kriterion k urceni "kdo je zid":
Jeden ktery je AKSEPTOVANY, tj. po provereni rabiny (podobne jako tomu bylo pri vstupu do komunisticke strany, equivalent rabinu byli bolsevicti politruci) prijaty za clena zidovskeho nabozenstvi, nebo ktery ma alespon jednoho prarodice ktery byl AKSEPTOVANYM clenem zidovskeho nabozenstvi". Tj. jednotlivci nestaci rici "ja jsem zid protoze verim v judaismus".
Zde vidime, ze zidovstvi je ve sve podstate kolektivniho charakteru, zalezi zda "strana" aplikanta proveri a prijme. Ale jakmile je takovy "in" (tj. kvalifikovany potomek), tak pak takovy muze uz klidne rabiny poslat i s jejich judaismem do hajzlu, ale ti mu vysvetli, "to ti nepomaha, protoze ty jsi geneticky zid"! A je to. A ten je "jejich", at chce ci ne, nebot pak takovy uveri matce vsech lzi, ze je zidem "rasou", "narodem", "kulturou". A to je zakladni rozdil s komunismem, ci nazismem, ktere nebyly dedicne. Jak ten dabel to ma ale pro sve ovecky vypracovane!!
http://www.zionism-israel.com/dic/Jew.htm
3. By Israeli law: a person who is eligible to return to Israel and become a citizen automatically under the law of return. That is, one who is an accepted member of the Jewish religion, or who has at least one grandparent who was an accepted member of the Jewish religion, and who has not actively renounced his or her Jewish identity.

147267

15.11.2007 23:08

Írán ovládla tlupa zcela nezodpovědných fanatiků,

A.S. Pergill 89.?.?.?

kterým je naprosto jedno, že by celá země mohla vyletět do povětří (asi jako to bylo jedno Hitlerovi, a tak vyzbrojoval 12 - 13 leté kluky k vojensky zcela nesmyslné obraně Berlína). Navíc jsou mezi nimi náboženští fanatici, kteří jsou hluboce přesvědčeni o tom, že požívají zvláštní milost svého bůžka, a ten odvetné rakety a bomby smete z oblohy, nebo zemi jinak zaštítí.
Pro normálního člověka je podobný způsob myšlení stejně nepochopitelný jako myšlenkové pochody zvířete. Chápu, že to obtížné se do takového způsobu myšlení vžít, případně vůbec pochopit, že něco podobného může v 21. století vůbec ještě existovat, ale je to tak.
Jistěže jsou chudáci ti z Íránců, kteří za šáha přičichli k normálnějšímu způsobu života (ajatolláhové měli podporu hlavně zaostalého venkova), a kteří se teď musejí třepat před zvůlí náboženské policie (včetně vraždění na potkání). Těm by taková akce, vedoucí k debaklu vládnoucí kliky, paradoxně mohla prospět. Zejména pokud by to bylo spojeno s kvalitním propagandistickým využitím ve stylu "váš Alláh i s Mohamedem jsou proti nám bezmocní". (Dost se obávám, že Bush a jeho okolí na tohle prostě intelektuálně ani ideologicky nemají.)

147266

16.11.2007 13:06

RE: Írán ovládla tlupa zcela nezodpovědných fanatiků,

dwaltr 89.?.?.?

Reakce na 147266

Zajímalo by mne, proč se navážíte do islámského "bůžka".. jako by křesťanská veteš nebyla dostatečně profláknutá..
Ale k věci, vy o současném Íránu zjevně vůbec nic nevíte. Tato země není obývána Araby a možná proto se Íránci nechovají jako ovečky.. teze, že ajatolláh poručil vyzbrojit omladinu je prostě stupidní.. to můžete udělat pouze s někým, kdo sám chce a to je podstatný moment. Neposuzujte to, prosím, ze své pohodlné pozice v české kotlině.. kdyby byla válka tady, též by se děly věci. O tom, že v každé kultuře a režimu lidé touží po něčem lepším, není pochyb a není to specialita tzv. "chudáků" z třetího světa. Jen bych vám chtěl doporučit, aby jste se obtěžoval najít si pár rozhovorů s tou íránskou dámou advokátkou/disidentkou, která byla nedávno v ČR u Václava Havla.. jasně vyjádřila, že lidé s islámskou teokracií buď souhlasí nebo nesouhlasí.. ale v první řadě jsou loajální své vlasti a budou se bránit. Ono je nesmírně komické, když se člověk kromě amerických blábolů dozví něco z druhé strany.. z první ruky a ze zdroje, který bývá tzv. demokraty respektován.. Ta dáma jasně řekla, že její vlast nikoho nechce ohrožovat, ani své sousedy.. natož Evropu a Ameriku.

147307

18.11.2007 22:13

RE: Írán ovládla tlupa zcela nezodpovědných fanatiků,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 147307

Obávám se, že kdyby dotyčná dáma řekla něco jako, že lidé nesouhlasící s teokracií půjdou proti režimu, pokud bude napaden zvenčí; případně, že Írán plánuje útok na Izrael (nebo nějaký jiný stát); tak už by se asi nemusela vracet domů. A je otázka, co by se stalo s jejími příbuznými doma. Režim v Íránu je prostě totalitní diktatura, připomínající režim u nás za nacistické okupace, nebo v 50. letech v době politických procesů. Řekněme s těmi rozdíly, že je dnes daleko aktivnější světové veřejné mínění, než bylo tehdy, na straně jedné, ale na straně druhé mají zaostalý venkov jako zdroj podpory pro sebetotalitnější režim, pokud ho duchovní pobízejí proti pokrokověji orientovaným silám.

147468

22.4.2008 17:47

RE: Írán ovládla tlupa zcela nezodpovědných fanatiků,

dwaltr 89.?.?.?

Reakce na 147468

Jj.. jasně pane.. a máte mne chyceného v klinči, že..???
Proč by to říkala, když si to patrně nemyslí..??? Tato prostá možnost Vás, namísto konstrukce o pomstě systému divže ne až za hrob, patrně nenapadla.. [pláč]

159614

16.11.2007 11:18

Atom na mě?

Starman 131.?.?.?

Někdo by měl dát jasně najevo, že pokud kdokoli použije atomové zbraně jako první, dostane od něj odvetu ve formě totální anihilace.
Protože jak začnou padat atomovky, tak nám žádný deštník nepomůže. Ale proti hrozbám nic nemám.

147300

17.11.2007 21:15

RE: kdokoli použije atomové zbraně jako první

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147300

To je prave to. Ze by Iran zacal s hrstkou atomovek, vedom, ze odplatou dostane zpet desetinasobek? Mohamedani jsou fanatici ale ze by riskovali anihilaci? [oči v sloup]

147410

18.11.2007 17:34

RE: kdokoli použije atomové zbraně jako první

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 147410

ja si myslim, ze ano. Dokonca by boli aj stastni, lebo by nadisiel den prichodu posledneho imana a vsetci by sli do raja...
V tom je ten rozdiel medzi Severnou Koreou a Iranom. Aj ten najdebilnejsi komunista si vie zratat, ze ked zautoci, tak umrie.
Ale Arab?

147460

18.11.2007 19:38

RE: kdokoli použije atomové zbraně jako první

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147460

Jenomze jde o to muzeme-li verit co na kdo napovida.
Valka v Iraku je zalozena na lzich.
Ono vybec nedava smysl "rozvazet" demokracii do statu, kde o ni nemaji zajem. Proc napriklad nevnucujeme demokracii Saudske Arabii?

147464

16.11.2007 14:56

Kiezby

17XYZ 78.?.?.?

Kiezby tento clanok bol pravdivy a svet by sa konecne zbavil tejto hrozby...
viem ze na take nazory som na nespravnom fore,a le aj tak mi to neda...
1. sanca, ze Iran obohacuje uran, ktory by vyuzil na mierove prostiredky je nizka. Pochybnosti vyvolava uz len to, ze Iran odmietol obohacovanie uranu na uzemi Ruska (!), co by minimalne trocha upokojilo Zapad a USA.
2. Kedze povazujem 1. bod za vyrieseny mozem sa dalej venovat tomu, preco by jadrove zbrane nemoho ziskat:
preto, lebo jadrove zbrane nepatria do ruk fasistom, volajucim po zniceni ineho statu, preto lebo by to prispelo k este vacsej destabilizacii celeho regionu - lebo vsetky staty okolo Perzskeho zalivu (s vynimkou) Syrie su proti Iranu. Obzvlast Saudska Arabia, ktora by bezpochyby zacala zbrojit a na 100% sa snazit tiez o dosiahnutie jadrovej zbrane. Preco?? lebo nemoze dovolit aby rozlozenie sil na Blizkom Vychode bolo takto naklonene statu, kde vyznavaju inu formu islamu (siti a sunniti)
3. cena ropy by vzrastla po oznameni Iranu o drzbe jadorvych zbrani, mozno az na uroven okolo 150-160 dolarov za barel (kebyze to oznamenie pride dnes)

viem, ze som nikoho z vas nepresvedcil, ale dakujem aspon ludom, ktori si to precitali cele a skusali sa zamysliet nad tym...

147309

16.11.2007 20:41

RE: Kiezby

leo69 89.?.?.?

Reakce na 147309

Já to vidím i třeba takto:

Ve Vašem bodě 1 se dá namítnout, že jestli chce být Irán (ale i jakákoli jiná země) energeticky nezávislý/á a nechce být odkázán/a na momentální politickou libovůli jakéhokoli zahraničního dodavatele (i když je to dnes spojenec, zítra třeba ne), musí se naučit (a mít prostředky) vyrobit si vše z domácích zdrojů. To je přece pochopitelné a logické.

Proto se okolní svět konzumu a vytváření závislosti na jednom "západním" finančním mocenském centru vzteká ze snahy Iránu (ale i Ruska, Jihoamerických zemí, atp.) nebýt na ničem a nikom závislý...

Potom se není možno divit, že tyto (po svobodě a nezávislosti toužící státy) musí zodpovědně zvažovat i Váš bod č.2, kde je zřejmé a praxí ověřené, že toto "západní" finančnické mocenské centrum rozumí pouze hrubé síle a pouze ta je odstrašujícím příkladem dokáže zastavit, nebo alespoň zpomalit...

Práva států jsou podle mne dost podobná právům jednotlivce. Amerika např. hájí právo jednotlivce vlastnit zbraň na ochranu svou a svého majetku, proč by toto právo neměl mít na svoji ochranu i stát? Buď budou mít zbraně všichni, nebo nikdo. Buď mají všichni stejná práva, nebo stejná práva nemají, ale potom se už nejedná o tolik omílanou demokracii.

A bod 3., pokud USA napadnou Irán, tak ropa bude ještě dražší, protože US budou mít v rukou více méně nejdůležitější zdroje ropy a tím pádem si budou i diktovat ceny a nebo také jinak - v nastalém válečném zmatku a nejistotě cena poletí nahoru i bez diktování si...

m,[smích]

147325

16.11.2007 23:45

RE: Kiezby

17XYZ 91.?.?.?

Reakce na 147325

bod 1..ja chapem, ze Iran sa snazi byt energeticky nezavisla krajina, ale myslim ze nepopieratelny fakt, ze vola po "vymazani" ineho statu z povrchu Zeme sposobuje, ze i akakolvek mala pochybnost o mierovosti tohto jadroveho pogramu musi byt brana vazne...a ja osobne si myslim, ze vyjadrenia prezidenta Ahmadinedzada takymi su...
bod 2...jadrove zbrane k demokracii by som neprirovnaval...
zoberme si to takto: ked je jeden clovek fanatik, aku skodu moze sposobit?? neporovnatelne mensiu, ako ked fanaticky stat vlastni jadrove zbrane...takym statom, pdola mna Iran je...
bod 3...v podstate ste zopakovali, ze cena ropy by rychlo stupala...ale dovolim si to takto povedat: v roku 2006 boli zasoby ropy (v mld. barelov) Iraku 112, Irane 83, Kuvajte 108...povedzem ze by USA ziskali kontrolu nad tymito zasobami.. stale su tu vsak zasoby Saudsekj Arabie - 265, SAE - 150 - Kataru - 4 a Ruska, okolia Kaspickeho mora etc...celkom sa zasoby dostupne clovekovi bez navrtania novych vrtov odhaduju na 1200 barelov ropy (rok 2004). Takze aj keby USA ziskali kontorlu nad Irakom + Iranom + Kuvajtom + svojimi zasobami (40mld barelov) stale by to bolo relativne malo, aby mohli vo vyznamnom meritku vplivnit vyvoj cien ropy na svetovych trhoch...

147331

17.11.2007 9:18

RE: Kiezby

leo69 89.?.?.?

Reakce na 147331

Za1+2 - Zjistěte si prosím někde z neutrálního pramene, co skutečně Iránský prezident řekl, ubezpečuji Vás ale, že o vymazání jakéhokoli státu z povrchu Zeme tam nepadlo ani ň. Nechce se mi to hledat, ale pokud Vaše úsilí bude poctivé, tak to jistě najdete.

2/ Jste ovlivněn pohledem té části světa ve které žijete. Kdyby jste žil jinde, tak by Vám třeba připadl jako fanatik Bush, nebo třeba klidně i některý z projevů na tiskovce Topolánka (pokud by jste reagoval bez znalosti řeči jen na jeho intonaci a verbální projev).

Za3 - Z těch všech zemí, které jste vyjmenoval, nemá USA kontrolu (buď přímou, nebo zástupnou) snad jen nad ropou v Rusku a nověji také ve Venezuele.

Toť ode mne vše.

m,[smích]

147360

17.11.2007 17:42

RE: Kiezby

dharma 86.?.?.?

Reakce na 147331

iran po vymazani izraela nikdy nevolal, tento fakt uz uverejnili aj BBC v clanku o (umyselne) chybnom preklade. Nikto tomu ale zial nevenoval pozornost...

No a aby som bol uprimny, keby iran skutocne chcel vymazat izrael z mapy, zrejme by tak uz davno urobil... Na valnom zhromazdeni OSN Ahmadinedzad niekolko krat prizvukoval: Nechceme vyrabat jadrove zbrane, prosim, zapamatajte si, Iran NEPOTREBUJE vyrabat jadrove zbrane... moj skromny nazor je, ze tie Jadrove zbrane si uz davno kupili [velký smích]

no a napokon, keby k tomu vymazaniu izraela skutocne doslo, to by bolo velmi fajn... bola by to ulava pre tuto planetu a ludstvo by sa oslobodilo od jedneho velkeho vredu

147393

17.11.2007 10:58

RE: Kiezby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 147309

>1. sanca, ze Iran obohacuje uran, ktory by vyuzil na mierove prostiredky je nizka. Pochybnosti vyvolava uz len to, ze Iran odmietol obohacovanie uranu na uzemi Ruska (!), co by minimalne trocha upokojilo Zapad a USA.

Media, ktere nepatri agentovi CIA o tom odmitnuti informuji treba i takhle. Podle jazyka kterym pises jsi ze Slovenska, takze tyto informace by pro tebe nemeli byt novinkou. Proto by mne zajimalo, proc takhle lzes a zavadis? Nebo si snad myslis, ze Rusove chystaji transport a MAAE dela inspekce jen tak z pleziru???

147363

17.11.2007 13:47

RE: Kiezby

17XYZ 91.?.?.?

Reakce na 147363

nie...ja len vravim, ze pred rokom a pol, ked sa tato "kriza" zacala, Rusko este aspon trocha stalo na strane USA a Zapadu. Ako moznu alternativu, ktora by mohla vyhovovat aj USA - teda, ze Iran nebude obohacovat uran aby vyrabal z neho jadorve zbrane, ale aj Iranu - ze bude "moct" mat pristup k jadorvemu palivu, vtedy Rusko ponuklo Iranu a USA moznost, ze sa obohacovanie bude diat na jeho uzemi. USA suhlasili ale Iran nie. Ako dovod uviedol, ze: ,,Iran a jeho lud nemoze doverovat ziadnej inej krajine ako Iranu" Pre mna nepochopitelne nadalej zostava, preco to neprijali, ak im islo ozaj iba jadrove palivo a nie o zbrane... apropo: USA ponukli ze im zaplatia 15% nakladov + cely prevoz z Ruska do Iranu. Takze aj z financnej stranky to malo velke vyhody

147378

18.11.2007 9:56

Co dodat.......

David 90.?.?.?

Citim jen smutek a mraz....Kdy to asi vypukne???
Bude to jeste za George,nebo to nechaj na Hillary??
http://www.youtube.com/watch?v=1-eyuFBrWHs
http://www.youtube.com/watch?v=k4eRIBITvQU
U druheho videa doporucuji cast 3:40-6:00

147447

18.11.2007 20:13

RE: Co dodat.......

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 147447

Je na case aby si vyresili sve problemy ti, kterych se to tyka
http://www.youtube.com/watch?v=cfcWlHgoNBo&feature=related

147465

19.11.2007 20:40

A silenstvi pokracuje

vodnik007 71.?.?.?

http://www.wsws.org/articles/2007/nov2007/braz-n19.shtml

147530

Příspěvků: 129

14.11. 01:10 janko  umazaný Izrael?
14.11. 01:50 semtex  RE: umazaný Izrael?
14.11. 01:45 pastinak  RE: umazaný Izrael?
14.11. 02:00 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
14.11. 11:16 V. Sodek  RE: umazaný Izrael?
14.11. 12:14 pastinak  RE: umazaný Izrael?
14.11. 12:56  RE: umazaný Izrael?
14.11. 21:00 Jarmila  RE: umazaný Izrael?
20.11. 06:10 Pasant-x  RE: umazaný Izrael?
20.11. 18:56 semtex  RE: umazaný Izrael?
14.11. 02:06 leo69  RE: umazaný Izrael?
14.11. 01:57 semtex  RE: umazaný Izrael?
14.11. 03:11 leo69  RE: umazaný Izrael?
14.11. 04:22 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
14.11. 07:50 Rene Bartosek  RE: umazaný Izrael?
14.11. 15:58 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
14.11. 17:40 V. Sodek  RE: umazaný Izrael?
14.11. 19:51 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
15.11. 23:06 Karel z Čech  RE: umazaný Izrael?
16.11. 00:27 V. Sodek  RE: umazaný Izrael?
15.11. 04:22 Rene Bartosek  RE: umazaný Izrael?
15.11. 04:41 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
15.11. 05:56 Rene Bartosek  RE: umazaný Izrael?
15.11. 21:03 2xs  RE: umazaný Izrael?
15.11. 23:13 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
16.11. 09:26 leo69  RE: umazaný Izrael?
16.11. 15:12 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
16.11. 19:35 leo69  RE: umazaný Izrael?
21.11. 00:05 MedaBeda  RE: umazaný Izrael?
16.11. 09:59 2xs  RE: umazaný Izrael?
16.11. 18:23 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
16.11. 09:30 IVAn  RE: umazaný Izrael?
16.11. 14:36 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
21.11. 00:24 MedaBeda  RE: umazaný Izrael?
21.11. 00:23 MedaBeda  RE: umazaný Izrael?
22.11. 02:19 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
22.11. 20:52 MedaBeda  RE: umazaný Izrael?
22.11. 21:30 MedaBeda  RE: umazaný Izrael?
16.11. 11:11 V. Sodek  RE: umazaný Izrael?
16.11. 18:23 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
17.11. 05:41 V. Sodek  RE: umazaný Izrael?
19.11. 15:27 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
19.11. 21:42 V. Sodek  RE: umazaný Izrael?
17.11. 20:00 vodnik007  RE: umazaný Izrael?
19.11. 15:56 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
17.11. 19:05 vodnik007  RE: umazaný Izrael?
16.11. 23:05 Nasredin  RE: S tím zničeným komplexem v Sýrii ...
14.11. 11:33 ctenar  RE: umazaný Izrael?
15.11. 14:53 2xs  RE: umazaný Izrael?
21.12. 14:02 Cikán  RE: umazaný Izrael?
16.11. 09:07 Donaldson  RE: umazaný Izrael?
14.11. 02:09 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
14.11. 11:14 hc  RE: umazaný Izrael?
16.11. 16:52 jozin z bazin  RE: umazaný Izrael?
14.11. 12:55 hestroy  RE: umazaný Izrael?
14.11. 10:33 ctenar  RE: umazaný Izrael?
14.11. 18:55 semtex  RE: umazaný Izrael?
14.11. 21:10 DavidZ  RE: umazaný Izrael?
14.11. 20:49 Aja  RE: umazaný Izrael?
14.11. 21:29 Karel z Čech  RE: umazaný Izrael?
15.11. 10:02 vulgar von hulwaath  RE: umazaný Izrael?
15.11. 20:49 2xs  RE: umazaný Izrael?
16.11. 01:11 karel4u  RE: umazaný Izrael?
14.11. 12:20 hestroy  RE: umazaný Izrael?
14.11. 20:09 vodnik007  RE: vymazani sionistickeho rezimu
15.11. 10:25 voyta  RE: umazaný Izrael?
16.11. 02:10  RE: umazaný Izrael?
14.11. 15:46 Latinec  RE: umazaný Izrael?
14.11. 21:52 Jarmila  RE: umazaný Izrael?
15.11. 12:40 GHEORGHE  Agent CIA a Mossadu
14.11. 01:22  Sef Mossadu, soukmenovec V. Eisenstocka-Zelezneho
15.11. 13:08 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Já mám radši Fernetstock-Citrus.
14.11. 03:51 Rene Bartosek  Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
14.11. 17:25 trodas  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
14.11. 18:38 Vanguard  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
14.11. 23:23 dwaltr  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
15.11. 13:51 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
15.11. 14:49 ctenar  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
15.11. 04:17 Rene Bartosek  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
16.11. 21:58  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
20.11. 01:25 Rene Bartosek  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
15.11. 22:49 A.S. Pergill  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
16.11. 05:44 Rene Bartosek  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
17.11. 01:00 Jiří Koubek  RE: Hmm, taky doufam, ze to je bu,bu,bu.
14.11. 09:42 hřebíček  To slovo editora
14.11. 10:43 Blue  RE: To slovo editora
14.11. 20:15 jozin z bazin  RE: To slovo editora
15.11. 21:49 2xs  RE: To slovo editora
15.11. 23:31 jozin z bazin  RE: To slovo editora
16.11. 09:38 2xs  RE: To slovo editora
14.11. 11:25 Papík  RE: To slovo editora
14.11. 16:44 Guru  Bojkot
14.11. 16:28 rickover  No,
14.11. 18:42 Calypsol  RE: No,
14.11. 19:41 pietroo  RE: No,
14.11. 20:19 vodnik007  RE: No,
15.11. 19:55 Zdenek S.  RE: No,
17.11. 13:34 karel4u  RE: No,
14.11. 17:07  muj dotaz zni:
15.11. 21:36 2xs  RE: muj dotaz zni:
14.11. 16:45 Secular Humanist  Demonstrace
14.11. 18:53 Vanguard  RE: Demonstrace
14.11. 17:49 Kadence crazy  Sionismus se musi znicit
14.11. 18:31 Sam Ting Wong  Aha
14.11. 19:56 jozin z bazin  RE: Aha
14.11. 20:39 Guru  Íránci nejsou ovce
14.11. 21:54 LaFox  Nechápu
15.11. 22:26 2xs  RE: Nechápu
15.11. 01:35 Latinec  Zide v Jerusalemu plivou na krestanske kneze
15.11. 20:27  Zionismus byl shodný s nacismem
15.11. 22:39 Latinec  RE: Zionismus byl shodný s nacismem
15.11. 23:08 A.S. Pergill  Írán ovládla tlupa zcela nezodpovědných fanatiků,
16.11. 13:06 dwaltr  RE: Írán ovládla tlupa zcela nezodpovědných fanatiků,
18.11. 22:13  RE: Írán ovládla tlupa zcela nezodpovědných fanatiků,
22.04. 17:47 dwaltr  RE: Írán ovládla tlupa zcela nezodpovědných fanatiků,
16.11. 11:18 Starman  Atom na mě?
17.11. 21:15 vodnik007  RE: kdokoli použije atomové zbraně jako první
18.11. 17:34  RE: kdokoli použije atomové zbraně jako první
18.11. 19:38 vodnik007  RE: kdokoli použije atomové zbraně jako první
16.11. 14:56 17XYZ  Kiezby
16.11. 20:41 leo69  RE: Kiezby
16.11. 23:45 17XYZ  RE: Kiezby
17.11. 09:18 leo69  RE: Kiezby
17.11. 17:42 dharma  RE: Kiezby
17.11. 10:58  RE: Kiezby
17.11. 13:47 17XYZ  RE: Kiezby
18.11. 09:56 David  Co dodat.......
18.11. 20:13 vodnik007  RE: Co dodat.......
19.11. 20:40 vodnik007  A silenstvi pokracuje

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 1

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 5

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 943