Diskuze k článku

License to Kill

Příspěvků 59

30.10.2007 2:05

Velmi zajimavy clanek.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Zrejme se kolem nej strhne pekna mela. Jsou tam jmenovane konkretni soudni kauzy. Myslim si, ze bu nebylo od veci dat k temto jednotlivym kauzam linky na zdroje.

146110

30.10.2007 17:04

RE: Velmi zajimavy clanek.

Antoine Doinel 195.?.?.?

Reakce na 146110

>Zrejme se kolem nej strhne pekna mela<

Ale ani ne. Na webu maskulinistické organizace Svaz osvobozených mužů je asi tak desetkrát víc příspěvků než tady.

146143

31.10.2007 18:00

RE: Velmi zajimavy clanek.

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 146110

Bohuzel autor neuvadi, ze to zpracoval na zaklade clanku na reason.com; i kdyz to neni uplne doslovny preklad. Staci zagooglovat Marlene Wagshall a ten clanek najdete, a jsou tam myslim odkazy.

146198

30.10.2007 2:38

Ze soudniho systemu

Kadence crazy 154.?.?.?

v CZ by jeden [bliji] . Staci se podivat na ty bejvaly soudruhy soudce kteri dnes lesti u dveri soudu kliky aby jste si o soudnictvi v tom kocourkove udelali obrazek ! A tihle co se prevlikly z rudyho do ruzovyho Vam budou rikat ze i kriminalnik ma v EU svy prava a me zajima kde ze jsou prava tech obeti trestnych cinu - mluvime o znasilnenych , okradenych , oloupenych , zavrazdenych . Za zvlastni pozornost stoji uz jen ty smesny tresty pro neprizpusobivou mensinu ! Pamatujete se treba na toho ozralyho roma kterej zdrhnul do GB po tom kdyz na prechodu zabil mladouckou divenku ? Uz jen ten soudni rozsudek nad tim hajzlikem byl plivnutim celymu narodu do obliceje ! [naštvaný]

146111

30.10.2007 14:48

RE: Ze soudniho systemu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 146111

Vidite, jak to vlastne s nim dopadlo? To nejak media nestihla reportovat tak, aby si toho jeden vsiml...? [zmaten]

146134

30.10.2007 18:10

RE: Ze soudniho systemu

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 146134

Vim jak to dopadlo . Cigan je vysmatej a rodice ty holky ktery nedostali zadnou compenzaci jsou na ten double standard soudu v CZ poradne nasr... ! Je fakt zajimavy , ze je jinej standard pro neprispusobivou mensinu aby to bylo pro Brusel politicky korektni . Zvlastni pozornost taky zasluhuje soudni standard pro tunelare a politiky ktery rozprodavanim republiky ceskym obcanum jen skodej a ktery ceskej soudni system bude chranit a zprostovat viny . Staci se podivat jen na to , jak ceskej stat zachazi s puzustalejma tech ktery v nemocnici zavrazdil hepparinovej vrah Zelenka . Jak by se Vam libilo byt pozustalym jednoho z nich a obdrzet od statu nabidku na kompenzaci v prepoctu nekolik set dolaru ? [naštvaný]

146148

30.10.2007 7:41

He!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

To tedy vypadá, jako že do syndromu týrané ženy platí i plánování úkladné vraždy... za což samozřejmě "vůbec nemůže", že, neb k tomu "byla donucena".


Krysa

146116

30.10.2007 10:00

Pane autore

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

s takto jednostranným pohledem nevyřešíte nic, jen dále přiléváte olej do ohně. Tendenčně jste si vybral případy, které pouze dokazují Váš apriorně dávno hotový úsudek, a interpretujete je k obrazu svému. Pak se ovšem nedivte feministkám, že (v reakci na skutečný kořen problému, kterým je tisíciletá nadvláda mužského principu v judeo-křesťanské civilizaci a z ní plynoucí nepřirozená totální společenská nadvláda mužů nad ženami), přehánějí přesně stejně jako Vy. A je neměnným pravidlem, že v delším časovém historickém kontextu "každý chvilku tahá pilku", a že čím více byly stlačeny váhy "napravo", tím prudčeji se nyní vychylují" nalevo".

PS - nikterak se tímto nezastávám ani soudního systému, ani chování žen, které popisujete - aby bylo jasno.

146121

30.10.2007 14:29

RE: Pane autore

charon cmartin (zavináč) tiscali (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 146121

Ženy které vykročí ze "stínu odvěké nadvlády mužů" to nemají jednoduché, stačí malé škobrtnutí a jejich těžce vydobytá vážnost se rozplyne. Jako příklad uvedu Vlastu Parkanovou - kdyby se obeznámila s problematikou vojenství (muži na to potřebují pár let na vysoké škole a spoustu studia historie) a řídila resort obrany jako politik-odborník, mohla by podle mého názoru být dobrou ministryní obrany. Místo toho se pokusila svou křehkou vážnosí podpořit prezentaci svého názoru na stavbu amerického radaru v Brdech hudební formou. Podle názoru lidí (kupodivu obého pohlaví) se kterými jsem o tom mluvil se ovšem shodila a "nána" je to mírnější z hodnocení, které jsem na její adresu slyšel. Je pravda, že gestikuace Mirka Topolánka ve sněmovně mu také na prestiži nepřidá ale ruku na srdce - říci o něm, že je blbec by byla svoboda projevu, říci o paní ministryni, že je dorota, by bylo sexistické, že?

146133

30.10.2007 23:56

RE: Pane autore

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 146133

V politice, kterou si ostatně muži ušili na míru, dnes nevydrží ani normální slušný chlap, natož normální slušná ženská. Což není vina feministek, nemyslíte? Jinak, co se týče mě, Topolánek je vůl a kráva by byla pro Parkanovou vyznamenáním.

146173

1.11.2007 9:56

RE: Pane autore

charon cmartin (zavináč) tiscali (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 146173

Aktuálně neřešíme politiku - to by bylo házení hrachu na zeď. Už od dob starověku se ukazuje, že demokracie a z ní vyplývající politický mišmaš není docela dobré řešení. Problém je, že nikdo zatím nevymyslel a neprosadil nic, co by fungovalo líp a zároveň bylo přijatelné pro veřejnost.

Že u nás v politice slušný člověk (na pohlaví asi nesejde) nemá na růžích ustláno je zcela očividné. Pozoruhodné mi připadá, že se v téhle oblasti už čestní lidé v podstatě přestali vyskytovat. To mi připadá hodné pozornosti. V Řecku kolem roku 500 př. n.l. měli k řešení podobné situace institut ostrakizace. Nebylo to nic nemorálního nebo násilného, jen se podívejte do učebnic dějepisu - jen tím dávali (na čas) distanc od politiky lidem, kteří otrávili (namíchli) nejvíc lidí. Něco podbného by se podle mého názoru dost hodilo teď. Na ostrakizaci by se ovšem nesměla vztahovat politická imunita a musela by nutně znamenat zánik mandátu. Ale to je jen úvaha.

Že by byla žena lepším politikem, než muž o tom pochybuju. Rozdíl bych čekal tak v jednotkách procent, ale můžu se plést.

Zkuste se podívat krávě do očí - je to zajímavý zážitek [smích]

146235

5.11.2007 1:05

RE: Pane autore

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 146235

Moje oblíbená hra je házení hrachu na zeď převozníku.Co Ti řekla Ta kráva? [smích]

146440

30.10.2007 10:28

Feminismus

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Celý feminismus není ve skutečnosti hnutí za práva žen, ale židovský komplot proti evropské a americké společnosti. První feministky v 60. letech byly Židovky. Evropská civilizace jako jediná ze všech civilizací v dějinách dala ženám stejná práva jako mužům a feministky se usilovně snaží tuto civilizaci zničit. Jestli se jim to podaří a Evropa a USA se stanou součástí třetího světa tak nebudou mít ženy vůbec žádná práva, stejně jako je nemají v asijských či afrických zemích. VE SKUTEČNOSTI FEMINISTKÁM NEJDE O PRÁVA ŽEN ALE O NASTOLENÍ NWO.

více v knize Moje probuzení od Davida Dukea

www.europskenarody.info

146126

30.10.2007 17:46

RE: Feminismus

Antoine Doinel 195.?.?.?

Reakce na 146126

Pane Svobodo Druhé pohlaví vyšlo v roce 1949 a první feministický manifest byl sepsán už někdy koncem 18 století. Nevím co myslíte stejnýmí právy ale Francie zavedla volební právo pro ženy v roce 1945 a Švýcarsko až v roce 1970 (tedy obě země později než Turecko). A Astrid Lindgren asi taky nebyla Židovka. [smích]

146145

30.10.2007 10:43

Ohnivzdorná žena

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Edna_Cintron_s...
http://www.veoh.com/videos/e60418aA587RwW
Edna Cintron ( vzor všech feministek ) bez sebemenší újmy a bez jakýchkoli ochranných pomůcek přežila teplotu 1000°C, která snížila pevnost konstrukce WTC pod únosnou mez. Tato událost ukázala, že ženy jsou po všech stránkách lepší než chlapi, kteří nevydrží skoro nic. Edna Cintron sice nepřežila zřícení WTC, ale silné ženy brzo zvládnou i toto.

146127

30.10.2007 14:53

RE: Ohnivzdorná žena

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 146127

Heheh, to je fakt. Mam i lepsi zabery na ni tadyhle:
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t...
http://ax2.old-cans.com/g.php?p=WTC&d=1&v=...
Treba:
Vložený obrázek
[velký smích]

146135

30.10.2007 11:22

Proč jsou Židovky feministky.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Židi jsou stejná rasa jako Arabáči.
U Arabáčů chlapi uzavřeli kartelovou dohodu proti ženským, aby se mohli flákat. To je rozdíl oproti evropské civilizaci, kde chlap musí soutěžit o ženskou ve stylu fair-play a snažit se být co nejlepší, aby měl co nejlepší ženskou. [smích] Arabáčovi je jedno, že má doma chodící mrtvolu, protože má radši sex s muži nebo ovcemi. [bliji] Arabáči mají miniaturní šulínky [velký smích] a tak ženským uřezávají zevní genitálie, aby jim vůbec mohli nastříkat dovnitř. [překvapení] Arabáčský zrůdě se může narodit jen arabáčskej potrat a koloběh se tak uzavírá.
U Židů mají naopak navrch ženský, protože Židi praktikují obřízku jen u chlapů. Židovky mají vrozený komplex méněcennosti, protože jejich prapra....babičky byly vystaveny stejnýmu zacházení jako Arabky. Komplex méněcennosti si kompenzují feminismem. Dalo by se to označit za akci a reakci. [bliji]

146128

30.10.2007 14:57

RE: Proč jsou Židovky feministky.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 146128

Tak to nebylo dobry ani jako vtip [oči v sloup]

Jedine s cim lze souhlasit je, ze mnohe zeny si sve velke komplexy menecennost (a velmi casto opravnene) "leci" feminismem. Ci ze feminismus je produktem silneho pocitu menecennosti zeny, jenz (pri urcite davce rozumu) s hruzou zjistuje ze zije v muzi vybudovane civilizaci, zalozene na technice ktere zena nerozumi a ani ji neumi pojmenovat - natoz pak tak pochopit. Umi ji jen vyuzit-zneuzit ke svemu prospechu.

Extremni pripady byly popsany v clanku a autorovi je treba slozit poklonu za to, ze pichnul do opravdu horkeho problemu, kdy se ukladna vrazda omlouva vymysly.

146136

30.10.2007 16:29

RE: Proč jsou Židovky feministky.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 146136

No kdybyste si trodasi ráčil přečíst, co ten člověk všechno prováděl své ženě, dětem i všem příbuzným, tak byste o úkladné vraždě asi nemluvil. Můj bratr rozhořčeně pravil: Ten chlap měl být utracen na státní útraty. Takové hovado jako on nemá vůbec právo na život. Fakticky, někdy se narodí zrůdy, které si nic jiného než smrt nezaslouží.

V případě té Velikovské to prostě byla nutná obrana, nic víc. On už na ni taky i dvakrát vystřelil a jen náhodou se netrefil. V tomto konkrétním případě by měli soudit především nečinné policisty i všechny sociální pracovnice. Copak je normální aby policajti někam přišli 150 krát a stejně se na vše vybodli? Na co jako čekali? Až ji zapíchne?

146142

1.11.2007 21:36

RE: Proč jsou Židovky feministky.

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 146142

Vite, "vigilante justice", samozvane vykonavani spravedlnosti, je ve vsech civilizovanych zemich nejen nelegalni, ale je to dokonce pritezujici okolnost. "Nutna obrana" je presne definovany pravni termin. Je tak presne definovany prave proto, aby se nam tu nepotloukala individua beztrestne ukladne vrazdici lidi, se kterymi maji osobni spory.

Samozrejme klicova otazka je, zdali vubec muzeme pozadovat, aby zeny byly za sve ciny zodpovedne. Vsechny zeny co znam se v nejmensim neciti zodpovedne za nic co delaji. Samozrejme ze to je naprosto opovrzenihodny postoj, ale je to taky spolecenska realita.

Ti policajti udelali tu chybu, ze si rekli, ze ona je preci zodpovedna sama za svuj zivot. Ja chapu, ze takovy postoj kazdou zenskou rozzuri, protoze vy damy preci za nic takoveho zodpovedne nejste.

146263

2.11.2007 7:19

RE: Proč jsou Židovky feministky.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 146263

Proč se tedy jozine z bazin pohybujete v tak špatné společnosti? Proč se obklopujete ženami, které se necítí za nic zodpovědné? Asi Vy sám někde děláte velkou chybu. To si pište, že policajti udělali velkou chybu! Prakticky to byli oni, kdo zavinil tu tragédii v rodině. Chlapi, co týrají doma ženskou bývají ve skutečnosti velcí poseroutkové. A když se na ně udělá zvenčí bu bu bu, tak se zklidní. Ona správně podotkla, že on by bez ní nemohl vůbec žít, protože byl na ní přisátý jak cizopasné jmelí. On neměl své kořeny, on nebyl pevný strom, on byl jen to jmelí, které žilo z ní.

146283

5.11.2007 15:29

RE: Proč jsou Židovky feministky.

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 146283

Ale ale. Chyba neni ve mne ani v mem spolecenskem postaveni. Chyba je v zenach, ktere nedokazi akceptovat odpovednost za sve ciny.

Policie zadnou tragedii nezavinila. Ja chapu, ze nikdy neakceptujete to, ze kdyz zena vezme pistoli a nekoho odpraskne, tak ze je za svuj cin zodpovedna. Povahove vlastnosti obeti jsou pro posouzeni ukladne vrazdy irelevantni. A to i za predpokladu, ze obet je muz a tedy vam dela dobre mu nasazovat tu nejhorsi psi hlavu.

Je to porad jak kolovratek, uz 5000 let. My zenske jsme jak micuda, kam nas kdo kopne, tam pristaneme, kdyz ti to nasijem do kouli, to jsme se jen chudinky odrazily od zdi kams nas sam kopnul. Mit vlastni vuli a odpovednost, s tim na nas nechodte. Zejmena kdyby z toho plynuly nejake zavazky a povinnosti.

Prave kvuli tomuhle pristupu nebudou zenske nikdy nic jineho nez bremeno.

146479

30.10.2007 17:12

Krátký příběh

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Chci jím ve zkratce popsat dnešní způsob myšlení a dokladovat genderové zkreslení hodnot.

Seděli jsme, větší část rodiny, po slavnostním obědě a vedli řeči. Sestra, takto učitelka, vyprávěla, jak jakýsi chlapec s dívkou, chtěli spolu na školním výletě sdílet pokoj. Bylo jim kolem sedmnácti, takže učitelé pouvažovali a zeptali maminky děvčete. Ta sdílený pokoj povolila a učitelský sbor považoval situaci za vyřešenou. I já jsem ji považoval za vyřešenou, čímž dokladuji svou genderovou zpracovanost. Můj švagr asi tak zpracovaný není a proto se poptal, jak je možné, že se nikdo neptal maminky chlapce. Což většinu z nás pobavilo. Ne tak mého strýce. Toho překvapilo, proč NIKDO ANI NEUVAŽOVAL, že by se poptal otců.

Nevypovídá tahle story o něčem?

146141

30.10.2007 18:13

RE: Krátký příběh

Alexa 78.?.?.?

Reakce na 146141

...o tom, že matka bývá hlavou rodiny, protože se o ni víc zajímá?

Zdravím Davide,

výše je tu krásný příspěvek o tom, že velkou část historie byly misky vah ve velké nerovnováze a to ve prospěch mužů. Dnes se misky vydávají do opačné pozice - také do extrému.

Ten článek sám o sobě je zajímavý a mělo by se o jeho obsahu mluvit. Otevřeně, bez emocí a se schopností nevidět jen sebe(a to co má každý z nás v rozkroku), ale i ty druhé a to vše v kontextu historie(kterou známe vlastně jen matně).
Problém je, že je jen dobrým startem, ale může být i jiskrou, která vše zapálí a nebude jak ten oheň hasit. Tohle téma není na dvě tři stránky textu, ale na knihu, knihy... možná i knihovny.

Napadá mě však otázka: jsou dnes lidé(bez rozdílu čehokoliv) schopni otevřeně a nezaslepeně mluvit o tématech, která doslova hýbou světem? A pokud ano, mají tací lidé sílu na to něco z toho změnit?

146147

30.10.2007 19:11

RE: Krátký příběh

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 146147

Také zdravím Alexo

tahle replika
>...o tom, že matka bývá hlavou rodiny, protože se o ni víc zajímá?
řeší jen druhou část příběhu. Ale je tu i otázka, proč se nikdo neobtěžoval řešit, kde bude nocovat chlapec.

Jinak, 213. s kyvadlem má částečně pravdu. Ale opravdu jen částečně. Kupříkladu si nevybavuji, že by někdy významnou měrou dostávali po rozvodu děti do péče otcové. Takže, kdyby se kyvadlo opravdu zhoupávalo, měli by děti dostávat do péče otcové. Hmm, tuším, že se jim (nám) to daří asi ve 4% rozvodů. Čirou náhodou jsem v téhle situaci právě teď a moje ještěstáležena považuje za naprostou nehoráznost, že chci střídavou péči. Já bych tedy raději dcery do péče sám ale o tom se neodvažuji ani snít. Jednoznačně SPRÁVNÉ by přece bylo, kdyby měla děti v péči ona a já abych platil. Není-liž pravda?

Ono je to tak, že přes všechnu rovnoprávnost, jsme každý jinak disponován. Což nutně přináší i různou možnost společenského uplatnění. Nějak nemám pocit, že by se do mé současné profese (dřevorubec) nějak zvlášt ženy hrnuly. A to je práce nad hlavu, lidí ochotných makat málo, ceny jsou dobré, za pět hodin práce denně se vydělá na slušné živobytí, pro udržení formy se nemusí chodit do fitek a posiloven...proč jen to ty ženy nedělají a raději sedí v supermarketu za kasou? Za zlomek toho, co se dá vydělat v lese? A pokud už připustíme různé dispozice pro práci v lese, musíme uvažovat i o různých dispozicích pro jakoukoli jinou práci. Třeba i pro politiku. Dokud bude politika vyžadovat tvrdé lokty, dostanou se tam pouze "ženy" jako je Condi, Margaret či Madeleine. Naopak jsou myslím ženy úspěšnější v různých "bočních" tlacích a tedy získávají více bodů jaksi mimo ty ostré lokty. Což vyvolává současný gender mainstreaming. Moje ještěstáležena, cokoli chtěla, požadovala v pravidelných intervalech tak dlouho, až jsem povolil, abych měl pokoj. Asi jsou ženy i lepší v péči o děti a proto ta rozvodová nevyváženost, ale takový nepoměr? Zejména, když ty moje náctiletky už vážně není potřeba kojit aniž jinak se o ně speciálně (rozuměj - po žensku) starat?

A v závěru máte pravdu. Já už se povětšinou ani nesnažím v místní diskusi reagovat. Vás vidět také pomálu, Jarmilu zřídka, SandWalker sporadicky, Antiseptik... snad jen René vytrvale bojuje. Zaslepenost je neuvěřitelná. A jsou-li všichni zaslepeni v debatě, což teprve v řešení? Mohl bych vyprávět, jak jsem v rumunském Banátu, v místní (české) hospodě pohovořil s třemi Čechy z Čech, vášnivými příznivci radaru, Bushe, ODS...ale to sem nepatří. Jen, že nás tam bylo pět Čechů (ten pátý tam byl se mnou) a mluvili jsme každý jiným jazykem. Jak jsme museli připadat místním Čechům nechci ani domýšlet.

146151

31.10.2007 0:19

RE: Krátký příběh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 146151

...Jinak, 213. s kyvadlem má částečně pravdu. Ale opravdu jen částečně. Kupříkladu si nevybavuji, že by někdy významnou měrou dostávali po rozvodu děti do péče otcové. Takže, kdyby se kyvadlo opravdu zhoupávalo, měli by děti dostávat do péče otcové...

Ale pane DavideZ, já přece napsal, že je třeba ty výkyvy posuzovat v dlouhodobém historickém horizontu. Ženy dostávají děti do péče zatím pouze zlomeček času oproti předcházejícím staletím, kdy měli otcové k dětem veškerá práva, a pokud vůbec mohla týraná matka pomyslet na odchod od muže (což bylo ze společenských i ekonomických důvodů prakticky nemožné), tak na styk s dítětem nemohla ani pomyslet... to jste skutečně nevěděl ?? [překvapení]

146171

31.10.2007 8:02

RE: Krátký příběh

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 146171

Zajisté, že veděl. Ale to zoufalé procento, kdy dostane děti do péče otec již přetrvává pěkných pár desítek let. A gender mainstreamig se stále víc vychyluje v neprospěch mužů. Tak buď je těch kyvadel víc, nebo se kývají nějak nesynchronně. Chěl jsem říci, že TOHLE kyvadlo, je úplně na druhé straně, než třeba kyvadlo politické moci.

A to mi dost leze krkem, protože o politickou moc nestojím a o svoje dcery ano.

146180

31.10.2007 14:27

RE: Krátký příběh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 146180

Ne, je jen jedno kyvadlo. Bylo staletí, ba tisíciletí na jedné straně - té mužské, a teď se přehoupává na druhou stranu. Desítky let nehrají roli. A co se týče toho, proč to jde v rodině rychleji než v politice - no evidentně proto, že většina mužů se na rozdíl od Vás radši (a často dokonce velmi radši) vzdá dětí a rodiny než moci, a naopak většina žen radši buduje rodinu než politickou kariéru..

V každé době bylo na obou stranách vždy pár obětí, které ten celkový trend odnesly hůře než jiní (to je zase záležitost kyvadla Vaší osobní karmy). [smích]

146193

1.11.2007 0:40

RE: Krátký příběh

M i l o s l a v P o n k 194.?.?.?

Reakce na 146193

Nohu se zeptat, co Vás opravňuje si myslet, že vždy bylo kyvadlo jen na straně mužů? Vy jste ty doby tisíce let pozpátku zažil? Nebo máte jiné důkazy? Já si totiž tímto tvrzením nejsem vůbec jist a považuji za pravděpodobné, že byly doby a místa, kde kyvadlo bylo na straně ženské.

Miloslav Ponkrác

146225

1.11.2007 9:38

RE: Krátký příběh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 146225

Pane Ponkráci, a kde píšu, že bylo kyvadlo vždy na straně mužů? Prosím, čtěte pozorně, a nenechte se ovlivňovat svým stranickým (ve smyslu stranění někomu) názorem. K mému názoru mě opravňuje to, že si myslím, že jsem pochopil princip kyvadla - kýve se s neúprosnou pravidelností na obě strany (pokud dostává nějakou energii). Samozřejmě, že v dávné historii (v období matriarchátů) bylo na straně žen. Jenže zarytí antifeministé nepřipouštějí, že kdysi v minulosti existovaly matriarcháty, to je pak těžké. Zřejmě to v období matriarchátů ženy s tou nadvládou také pár tisíciletí přeháněly - proto ten výkyv na stranu mužů. No a nyní, po pár tisících let mužské "odplaty", kdy kyvadlo dosáhlo svého maximálního vychýlení, se karta zase obrací.... klíčovým momentem je ta energie, která kyvadlo "krmí" - a tou je snaha vždy jedné strany zmocnit se vlády na úkor strany druhé... (vzhledem k tomu, že věřím na reinkarnaci, a na to, že se naše androgynní duše inkarnuje alternativně jako muž i jako žena, snažím se posuzovat situaci nezaujatě, abych se jednou nenarodil jako mužský tyran a podruhé - za trest - jako fanatická feministka [mrknutí jedním okem] )

146232

31.10.2007 11:38

RE: Krátký příběh

inka 194.?.?.?

Reakce na 146171

V roce 1937 byli rozloučeni moji prarodiče a dcera svěřena do péče otce a via otce do péče jeho sestry, která byla praobrazem zapšklé staré panny. Přitom babička byla i materiálně schopna se o své dítě starat a důvodem pro rozvod byla naprosto chorobná žárlivost dědečka, který posléze žárlil na svou dceru a potažmo i na nás, své dvě vnučky a pořádal nádherné scény.

146185

31.10.2007 18:32

RE: Krátký příběh

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 146151

Na Vaši otázku, proč se nikdo neptal rodičů chlapce, je přirozená (= přírodě odpovídající) odpověď: muži nemůžou otěhotnět [velký smích]

146206

5.11.2007 13:42

RE: Krátký příběh

Starman 131.?.?.?

Reakce na 146206

A co alimenty? [velký smích]
Nebo co ma babička společného s očekávánim dítěte víc než dědeček?
Ono to není uplně jednoznačné.
Tento názor (zeptat se matky holky) je správný ze sociologického hlediska, nikoli logického.

Protože i ze sociologického hlediska se učitelky nemusely nikoho ptát, stačilo jim dat zásobu kondomů. (Přece měly učitelky zodpovědnost za svěřené děti.)

O pár století dříve by se zeptali otců obou dvou. (Zda by souhlasili s případnou svadbou. Což by záleželo na "financích" zůčasněných dětí.)

146468

1.11.2007 8:02

RE: Krátký příběh

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 146151

Davide, to dřevorubectví je Váš koníček, nebo jste pověsil právničinu na hřebík?[smích] Domnívám se, že na té střídavé péči byste se mohli s manželkou lehce dohodnout, zvláště pokud jsou děti již dost velké a samostatné. Ale nejste sám, kdo má nějaké rodinné trable, já bych mohla taky dlouze vyprávět. Z toho důvodu ani nemám čas na diskuse. Ale chystám se o politice napsat článek na Zvědavce, tak snad se mi to povede a snad mi ho pan Stwora zveřejní.[smích]

Pravda, SandWalker tu již dlouho nebyl, ale že se tu objevila Alexa mě potěšilo.[smích] Takže zdravím Alexu.

146231

1.11.2007 10:01

RE: Krátký příběh

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 146231

Hezký den přeji, Jarmilo. Ta moje "právničina" jsou jen pozůstatky z kariéry u policie. Tu už teď uplatňuji jen pro zábavu, případně v osobním životě. Poslední léta mne živil spíš nějaký ten menedžment [smích] Jenže poslední dobou začalo být přemanažérováno, kdejaký osel má na dveřích ceduli "senior tentononc menedžr", a mne bavilo čím dál tím méně se před někým hrbit, tak jsem se vším seknul, udělal si živnosťák do lesa a živím se tím naplno. Do lesa chodím kdy se mi chce, pracuji jak dlouho se mi chce, nikdo tam na mne neprská bacily...zkrátka samá pozitiva. No, pravda je, že dřina je to pekelná, taky to nemíním dělat věčně, ale teď je mi tam fakt dobře.

No a ve věci střídavé péče to začíná vypadat nadějně. Tak i Vám přeji šťastnou ruku při řešení trablů.

146234

2.11.2007 7:23

RE: Krátký příběh

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 146234

Taky přeji moc hezký den Davide.[smích]Máte recht, s tím lesem jste to udělal moc dobře. Není nad to, být sám sobě pánem.Já jsem taky takový volný radikál. Při té střídavé péči si ale dejte pozor, aby se Vám časem nezajedla.Znáte to:Malé děti pijí mléko, velké děti pijí krev. [oči v sloup]

146284

5.11.2007 13:55

RE: Krátký příběh

Starman 131.?.?.?

Reakce na 146141

Tohle je dobrý příběh. Šlohnu ho do své knihy. (S dovolenim i bez.) [smích]

146465

5.11.2007 15:55

RE: Krátký příběh

Aja 74.?.?.?

Reakce na 146141

.hmmm, prijde mi, tahle situace, jako pseudoproblem.

Nemohou ti dva sdilet spolecny pokoj jinde, nez na skolnim vylete?
Situace, kdy kterykoliv z rodicu dava pisemny souhlas k pohlavnimu styku (predpokladam, ze spolecny pokoj nezadali proto, aby si prohlizeli sbirku motylu, ci dohaneli nedostatky v matematice) sveho potomka na skolnim zajezdu, mi pripada "zinantni" pro vsechny zucastnene.

146476

5.11.2007 18:11

RE: Krátký příběh

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 146476

Ku podivu (a tuhle informaci jsem původně vynechal) tihle dva jsou pouze kamarádi. Prý, tedy, ehmm. Jak jsem koupil, tak prodávám.

146493

5.11.2007 17:49

RE: Krátký příběh

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 146476

No a ještě jeden detail, Ájo. Mně, jako rozvádějícímu se otci dvou náctiletek, to vůbec nepřipadá jako pseudoproblém. A dost by mne mrzelo, kdyby o takové věci rozhodla jejich nezodpovědná matka bez mého vědomí.

146494

5.11.2007 18:32

RE: Krátký příběh

Aja 74.?.?.?

Reakce na 146494

No, to je nedorozumeni, Davide.

Podle meho o tom nemel rozhodovat nikdo, skola by mela mit jakysi kodex, tedy takovou otazku vubec nepripustit. Dva sedmnactileti opacneho pohlavi snad vydrzi nespani ve spolecnem pokoji po dobu skolniho vyletu, no ne?

Pokud ted vypadam, jako osoba pruderni, navrhuji druhe reseni, necht spi na skolnim vylete kazdy s kazdym, bez zasahu pedagoga a rodicu.
[smích]

146497

30.10.2007 17:30

Kořeny jsou jinde

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Jsou feministkami husopasky, dojičky krav či prodavačky z hypermarketu? S pravděpodobností hraničící s jistotou nejsou.

Co je skutečným cílem feministek? Rovná práva? Která?

Muži a ženy mají přece odlišnou sexuální psychologii. Vrozené evoluční faktory přiměly ženy, aby si vybíraly muže podle jejich schopnosti opatřit jim potravu, poskytnout ochranu, bezpečí a vysoký sociální statut pro ně i jejich děti. Ženy tedy vyhledávají "dominantní muže". Signály vysokého postavení jako moc, peníze, inteligence a vzdělání jsou to nejdůležitější.

Muži na druhé straně, jsou geneticky podmíněni tak, aby vyhledávali sexuální vztahy s ženami, které projevují schopnost mít děti, jako je zdraví, mládí a krása (krása je muži chápána hlavně jako absence jakýchkoliv odchylek od průměru).

V tomto vysoce intenzivním světě namlouvání, plném konkurence, jsou zájmy mužů a žen v podstatě neslučitelné. Vznikají z nich radikálně odlišné strategie a protistrategie svádění. Ženy podvádějí v otázkách, kolik je jim let a jak jsou zdravé a fyzicky atraktivní (jen z toho žije kosmetický a módní průmysl). Muži podvádějí v tom, kolik mají finančních zdrojů, jaké mají kariérní vyhlídky a jak jsou ochotni se angažovat ve vztahu dlouhodobě.

Vzhledem k těmto evolučním předpokladům pak vzniká typický manželský pár - ženy se totiž vdávají společensky směrem nahoru a muži směrem dolů. Tím se dostávají do "manželské nevýhody" vysoce postavené ženy. Muži ve vysokém sociálním postavení mají k výběru obrovský rezervoár potenciálních partnerek, avšak vysoce postavené ženy, které si chtějí manželstvím sociálně polepšit, mají jen velmi omezený výběr mužů. Mužská tendence brát si ženy z nižší společenské kategorie prostě znevýhodňuje ženy, které mají vysoké postavení.

Feministky se často posmívají tomuto vzorci jako patriarchální strategii, jejímž cílem je podřídit ženy mužům. Muži sociálně potvrzují podřízenost žen tím, že si pro manželství vybírají mladší ženy z nižších společenských kategorií. Tato mužská strategie tedy přispívá ke společenské marginalizaci vysoce úspěšných žen.

Feministky se, jak se dá očekávat, odmítají vdávat "dolů", do nižších společenských kategorií. Hledají na trhu "zajímavé" muže - což je feministický eufemismus pro dominantní muže.

Je zákonité, že řada těchto žen odpovídajího partnera nenalézá. Další jsou v manželství frustrovány tím, že ač byly přesvědčeny, že si berou budoucí ředitele zeměkoule, mají ve skutečnosti doma subalterní úředníčky.

Za toto ovšem někdo může a je potřeba jej co nejpřísněji potrestat. A jsme u podstaty feminismu. Vůbec jim nejde o práva. Potřebují potrestat nás, mača.

A co s tím? Zavést na školách předmět evoluční biologie a učit se, učit se a učit se.

146144

30.10.2007 20:25

RE: Kořeny jsou jinde

M i l o s l a v P o n k 194.?.?.?

Reakce na 146144

Ano, tohle je zajímavé a popravdě mě to ještě nenapadlo. Ale může to tak být. Děkuji za příspěvek.

Miloslav Ponkrác

146153

30.10.2007 23:54

RE: Kořeny jsou jinde

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 146153

Uznání od kolegy potěší dvakrát. Také jsem programoval a jezdíval na semináře do Havířova.

146170

31.10.2007 0:53

RE: Kořeny jsou jinde

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 146144

Chtel jsem neco napsat ale vy jste to vystihl zcela spravne...ja to mam uplne hozeny tak,ze nechci od mlady aby prispivala do kasy ale musi se starat o barak a jidlo pro me....ji to taky nevadi a super nam to vyhovuje....ja bych ani zenskou karieristku nechtel,co bych s ni a s tim vsim uspechem delal.. [chechtot]
PS: ja vlastne nikdy nepochopil co ty feministky chtej???kvoty na urednicky posty nebo jezdit traktorem a hrat hokej?? fakt nevim... [zmaten]

146176

30.10.2007 18:13

Rodina a manzelstvi je prezitek

Petr Řehák 195.?.?.?

Njn ona rodina a manzelstvi v tom smuslu jak jej chapali nasi dedove se stavaji prezitkem.
Manzelstvi uz nezajistuje lidem ani socialni ani duchovni vyhody.
Z instituce manzelstvi se slat jen jakysi kulhajici klon vystaveny v zoo hned vedle svych novodobych sourozencu jako je treba registrovani bukvic.
Slovo rodina se stava pomalu archaismem a ten (prirozeny) model rodiny ktery znali nasi dedove, kde zena se stara o chod domacnosti a potomstvo a muz zajistuje zdroje, se stava pejorativnim a zavrzenihodnym poslapavanim prav zen.
Nikoho neprekvapi ani matka "bojovnice" ktera (pokud vubec ma) odkaze potomka temer jeste v porodnici na nahradni stravu a chuvu a jde si budovat karieru.

No ale proc tu placat do vody kdyz to problem nevyresi .... mozna by to alespon mohlo nekomu pomoci se nad tim zamyslet.

146146

30.10.2007 18:17

RE: Rodina a manzelstvi je prezitek

Alexa 78.?.?.?

Reakce na 146146

>Slovo rodina se stava pomalu archaismem a ten (prirozeny) model rodiny ktery znali nasi dedove, kde zena se stara o chod domacnosti a potomstvo a muz zajistuje zdroje, se stava pejorativnim a zavrzenihodnym poslapavanim prav zen.<

Jestli tím chcete poukázat na to, že ženy(feministky) mohou za rozklad rodiny, tak se dopouštíte jen krátkozraké generalizace. Rozklad rodiny tak jak ho uvádíte začal mnohem dřív. Navíc, ženy často nechodí do práce(a nebudují karieru) z nějakého vrtochu, ale proto, že celou rodinu muž sám prostě neuživí. Mluvím samozřejmě o rodinách které mají průměrné platy a ne o manažerských rodinkách.

146150

30.10.2007 20:00

RE: Rodina a manzelstvi je prezitek

Erik 82.?.?.?

Reakce na 146150

na vine je spolocensky kapitalisticky system, ktoremu nestacilo aby pracoval-otrocil iba muz, ale zapriahol do fabrik a uradov aj zeny.
Takto su ludia viacej atomizovany, lahsie ovladatelny a zavislejsi na vonkajsich ciniteloch.

146155

30.10.2007 23:31

RE: Rodina a manzelstvi je prezitek

M i l o s l a v P o n k 194.?.?.?

Reakce na 146146

Aha, rodina a manželství se stávají přežitkem ... No všechno staré je nemoderní, čekám jen, kdy se stane přežitkem chodit na záchod.

Děsná sranda ale je, že největší budoucnost a nejvíc nás válcují právě ty národy, kde je rodina velmi silně zakořeněna a nechtějí se jí vzdát. Ono se nakonec ukáže, že právě rodinná soudržnost a manželství přesně v tom smyslu našich dědů se stane velkou "konkurenční výhodou" a že právě takto organizované národy nakonec přežijí a dostanou se do budoucnosti.

Jak se říká - nehodnoť nikoho dokud neuvidíš jeho konec. A tohle přesně platí i o civilizaci, která považuje rodinu za nemoderní.

Miloslav Ponkrác

146172

31.10.2007 17:44

RE: Rodina a manzelstvi je prezitek

rusel 62.?.?.?

Reakce na 146172

Správně fungující rodina je podle mého názoru nejvhodnějším místem, kde se člověk může naučit vhodnému společenskému chování a vzájemné lidské ohleduplnosti, poněvadž je to komunita, s jejímiž členy je v neustálém styku. Dítě se učí především od rodičů, v raném věku převážně od matky. Nejsou-li vzájemné vztahy v rodině dobré, prosazuje-li některý z rodičů nadměrně své ego, má-li pro sebe nepřiměřené nároky (tak dnes intenzivně podporované reklamou, nabízením "výhodných" půjček),nepřispívá-li svou prací nebo finančně, přiměřeně svým schopnostem na chod rodiny, neexistuje-li mezi rodiči potřebná míra tolerance (nikdo z nás není bez chyb) a přizpůsobení, dochází nejen k rozkladu rodiny, ale i k dalšímu přenášení negativních zkušeností i prostřednictvím ovlivněných dětí do celé společnosti. Paradoxem dnešní doby, která by v důsledku obrovského technologického rozvoje měla přinést spoustu volného času, je, že nikdo nemá pomalu na nic čas. Proto je výchova dětí v nadměrném rozsahu "přenechávána" televizi, jejíž často bezduché, nebo pro ně nevhodné pořady, dětskou dušičku ještě více kazí. Obdobně to platí i pro mnoho počítačových her. Nedivme se proto, jak fungují naše tzv civilizované společnosti s cca 50%-ní rozvodovostí. Když se nemohou domluvit ani lidé v rodině, kteří by se přece měli trochu víc znát, jak se mohou domluvit se spoluobčany, jejichž problémy podrobněji neznají a jak se můžeme dohodnout s cizinci, u nichž namnoze nejen neznáme jejich obyčeje, ale často i řádně nerozumíme jejich řeči, přestože se jí učíme. Vzájemné nepochopení, netolerance jsou také vážnými příčinami nesvárů a rozbrojů, které často labilnější strana řeší zkratově terorem a násilím, čímž ale více rozdmýchává plamen nenávisti. Přeji všem hodného partnera, ale v dnešním světě to věru není tak snadné.

146200

31.10.2007 0:18

světlo a teplo

John Bombardon 82.?.?.?

někde jsem četl , že matky dávají dětem teplo a otcové světlo. To, že je při rozvodech někdo chce o to světlo připravit zcela přirozeně zapadá do konspiračních teorií o cílené výrobě manipulovatelných ovcí. Stačí když se podívám jakým způsobem moje bejvalky vychovávají naše dětičky. Jinak Vojto díky za příspěvek.

146175

31.10.2007 14:52

RE: světlo a teplo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 146175

"Moje bejvalky" ?? [překvapení] No jen jestli on nebude kořen problému v tom, že si opakovaně neumíte vybrat tu správnou matku pro své děti... chudáci děti...

146195

12.11.2007 11:45

RE: světlo a teplo

jt 82.?.?.?

Reakce na 146195

No jen jestli on nebude kořen problému v tom, že správné matky pro naše děti už téměř nejsou k nalezení. Leda snad z dovozu (co nevyrobíme, to dovezeme, jak kdysi pravil známý politik). Chudáci děti...

146945

31.10.2007 16:32

Humanismus vs. humans (lide)

George23 85.?.?.?

Kdo nezna pojem: http://cs.wikipedia.org/wiki/Humanismus
Pod pojmem "lide" si asi kazdy predstavi neco trochu jineho, ve vetsine pripadu podle rceni "Podle sebe soudim tebe."

Na nasi maticce zemi mame mnoho lidskych zivotu, dokonce tolik, ze jejich skutecna cena pro lidi samotne klesa, a to je prave v rozporu s humanismem. Humanismus je take asi tou nejvetsi pricinou tohoto stavu. Porad nalezame tisice zpusobu jak prezit, jak zachranit nekoho blizkeho a to i navzdory prirode, ktera rika "uz je cas odejit". Tento silny kod vlozeny do kazde lidske bytosti vychovou se v soucasne dobe zda byt pricinou problemu ktere mame. Neco v lidech jim zacalo rikat "uz dost slitovani, uz se s tim nemohu dal vyrovnavat" a v horsim (?) pripade rovnou dochazi k nasili. Cely kotel lidi zacal vrit jako v Dantove pekle. Takze idea humanismu se uprostred cesty k vyvrcholeni zastavi a zacne pusobit sama proti sobe, tak jako se deje prave nam. Proc? Mozna proto, ze nikdo nepochopil co to vlastne je. Klidne si to muzete precist. Klidne vam mohu o tom kazat, ale nikomu to nepomuze, ponevadz to co do nas mili predkove vlozili, nebylo urceno primo pro nas samotne. Zakladna velke lidske pyramidy se zacina bortit a ti co slapou po hlavach tem, co slapou po hlavach nam, jsou si cim dal vedomejsi teto skutecnosti a nemaji strach. Pro takove pripady jsou prece zabezpeceni. Tolik vybudovaneho na zakladech skvele idey se neda udrzet. PROC?? Mozna proto, ze ti co nam slapou po hlavach, nam nejdou prikladem. Kdo pochopi, budiz mu poprano mnoho stesti, kdo ne, at se hlavne niceho neboji.
Resenich je mnoho. Treba valky nebo pomala masyznicujici politicko-medialne-dobrepropracovana taktika, ktera se jiz dlouho projevuje nezavisle na jakychkoliv idejich.
Tak tedy, vezmemez realitu pevne do svych mozkovych zavitu a konejme co je treba, nezapominaje, ze mezi mozkem a rukama je potreba mit srdce. Kdo musi umrit necht umre, kdo chce zit, necht zije. Kdo na to ma, necht kona.
Zaverem chci rict, ze vlastne nic z toho co kolem vidim, neni spatne, jen bylo potreba neco napsat, nebo rict, ci nejlepe rovnou udelat.

146197

31.10.2007 19:23

Článek řeší jen část problému...

Muchomůrka červená 81.?.?.?

... a tím jsou militantní feministky a hysterky (+ celozápadní dekadence, která se neprojevuje jen v této záležitosti). O hysterkách je známo, že dokážou být pomstychtivé a agresivní až za hrob, že dokážou vynalézavě ztrpčovat život, a když jsou inteligentní, jsou schopné všeho. Druhá část, kterou tento článek vůbec neřeší, jsou ty opravdově týrané ženy, kterých není málo, bohužel, a kterých se jen tak někdo nezastane. Chování týraných žen je totiž paradoxní: ony na své tyrany čas od času sice zavolají policii, která je najde v zuboženém zmláceném stavu, zpacifikuje manžela, který je najednou jako beránek, a ouha, zmlácená žena si po chvíli najednou rozmyslí, jestli chce věc řešit a dát k soudu: odešle polici pryč, že všechno už bude v pořádku. Po nějakém čase opět stejná žena volá policii a věc se opakuje. A takhle je to s mnohými týranými ženami. Na situaci mají svojí část viny, že ji neřeší. Manžel totiž může sice svojí ženu pravidelně mlátit, ale taky může vydělávat spoustu peněz. Nebo ta žena už nemá nikoho, kam by se mohla utéct. A nebo - a to je asi zásadní věc - pochází z rodiny, kde se vyskytoval stejný model vztahů. A pokud v takovéto rodině vyrůstá chlapec, je tady velké riziko, že se bude stejným způsobem chovat ke své budoucí partnerce. Už několikrát bylo vypozorováno, že chlapci z takovýchto rodin se jednoznačně přiklonili k tyranskému otci proti matce. Tohle je poměrně složitý psychologický problém přejímání (versus revoltování proti) rodičovských stereotypů. Myslím si, že problém domácího násilí je poměrně složitá záležitost, a samozřejmě, jako spousta ostatních, zneužitelná.

146211

1.11.2007 1:07

RE: Článek řeší jen část problému...

M i l o s l a v P o n k 194.?.?.?

Reakce na 146211

Ano, nepopírám, že domácí násilí je pro SKEUTEČNĚ týrané ženy problém. Ale pak ty ženy, které to jen hrají, nebo současnou hysterii kolem domácího násilí a vstřícnost dnešní společnosti vůči tomuto problému dělají těm skutečně potřebným ženám medvědí službu. Ano, ženy samy škodí jiným ženám. A i to je potřeba řešit.

146226

1.11.2007 8:56

RE: Článek řeší jen část problému...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 146226

Aha, takže za všechno násilí mohou nakonec samy ženy. No, to je názor "opravdového chlapa" [velký smích]

146233

1.11.2007 13:08

RE: Článek řeší jen část problému...

M i l o s l a v P o n k 194.?.?.?

Reakce na 146233

Aha, a kde jsem to napsal, že za všechno násilí mohou samy ženy? Překroutit cizí názor umí kdekdo s IQ na hranici želvy, ale pochopit kontext je už trochu těžší.

Miloslav Ponkrác

146248

1.11.2007 0:49

The Fatherless Civilization

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Pro ty co ctou anglicky, doporuciji clanek na podobne tema:

http://www.brusselsjournal.com/node/2572

146223

Příspěvků: 59

30.10. 02:05 Rene Bartosek  Velmi zajimavy clanek.
30.10. 17:04 Antoine Doinel  RE: Velmi zajimavy clanek.
31.10. 18:00 jozin z bazin  RE: Velmi zajimavy clanek.
30.10. 02:38 Kadence crazy  Ze soudniho systemu
30.10. 14:48 trodas  RE: Ze soudniho systemu
30.10. 18:10 Kadence crazy  RE: Ze soudniho systemu
30.10. 07:41  He!
30.10. 10:00  Pane autore
30.10. 14:29 charon  RE: Pane autore
30.10. 23:56  RE: Pane autore
01.11. 09:56 charon  RE: Pane autore
05.11. 01:05 micha  RE: Pane autore
30.10. 10:28 svoboda  Feminismus
30.10. 17:46 Antoine Doinel  RE: Feminismus
30.10. 10:43 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Ohnivzdorná žena
30.10. 14:53 trodas  RE: Ohnivzdorná žena
30.10. 11:22 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Proč jsou Židovky feministky.
30.10. 14:57 trodas  RE: Proč jsou Židovky feministky.
30.10. 16:29 Jarmila  RE: Proč jsou Židovky feministky.
01.11. 21:36 jozin z bazin  RE: Proč jsou Židovky feministky.
02.11. 07:19 Jarmila  RE: Proč jsou Židovky feministky.
05.11. 15:29 jozin z bazin  RE: Proč jsou Židovky feministky.
30.10. 17:12 DavidZ  Krátký příběh
30.10. 18:13 Alexa  RE: Krátký příběh
30.10. 19:11 DavidZ  RE: Krátký příběh
31.10. 00:19  RE: Krátký příběh
31.10. 08:02 DavidZ  RE: Krátký příběh
31.10. 14:27  RE: Krátký příběh
01.11. 00:40 M i l o s l a v P o n k  RE: Krátký příběh
01.11. 09:38  RE: Krátký příběh
31.10. 11:38 inka  RE: Krátký příběh
31.10. 18:32 Muchomůrka červená  RE: Krátký příběh
05.11. 13:42 Starman  RE: Krátký příběh
01.11. 08:02 Jarmila  RE: Krátký příběh
01.11. 10:01 DavidZ  RE: Krátký příběh
02.11. 07:23 Jarmila  RE: Krátký příběh
05.11. 13:55 Starman  RE: Krátký příběh
05.11. 15:55 Aja  RE: Krátký příběh
05.11. 18:11 DavidZ  RE: Krátký příběh
05.11. 17:49 DavidZ  RE: Krátký příběh
05.11. 18:32 Aja  RE: Krátký příběh
30.10. 17:30 Vojta49  Kořeny jsou jinde
30.10. 20:25 M i l o s l a v P o n k  RE: Kořeny jsou jinde
30.10. 23:54 Vojta49  RE: Kořeny jsou jinde
31.10. 00:53 pastinak  RE: Kořeny jsou jinde
30.10. 18:13 Petr Řehák  Rodina a manzelstvi je prezitek
30.10. 18:17 Alexa  RE: Rodina a manzelstvi je prezitek
30.10. 20:00 Erik  RE: Rodina a manzelstvi je prezitek
30.10. 23:31 M i l o s l a v P o n k  RE: Rodina a manzelstvi je prezitek
31.10. 17:44 rusel  RE: Rodina a manzelstvi je prezitek
31.10. 00:18 John Bombardon  světlo a teplo
31.10. 14:52  RE: světlo a teplo
12.11. 11:45 jt  RE: světlo a teplo
31.10. 16:32 George23  Humanismus vs. humans (lide)
31.10. 19:23 Muchomůrka červená  Článek řeší jen část problému...
01.11. 01:07 M i l o s l a v P o n k  RE: Článek řeší jen část problému...
01.11. 08:56  RE: Článek řeší jen část problému...
01.11. 13:08 M i l o s l a v P o n k  RE: Článek řeší jen část problému...
01.11. 00:49  The Fatherless Civilization

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

17

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 35 čtenářů částkou 5 852 korun, což je 17 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Černoch ničitel12.07.20 11:26 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 2

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 5

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 4

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Měnové kurzy

USD
23,60 Kč
Euro
26,67 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,08 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,55 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 464,92 Kč
1 unce stříbra
441,71 Kč
Bitcoin
218 992,39 Kč

Poslední aktualizace: 12.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 786