Diskuze k článku

ČEZ tiskové prohlášení k zvýšení ceny elektřiny na rok 2008

Příspěvků 63

21.10.2007 2:52

Proč humor ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Proč je to v rubrice humor, když je to k vzteku, pláči a na přesdržku? Tady jde veškerý humor stranou, některým už začíná jít o život a mně se zase otvírá kudla v kapse... [bliji]

145717

22.10.2007 12:42

RE: Proč humor ?

kavol 62.?.?.?

Reakce na 145717

>Proč je to v rubrice humor, když je to k vzteku, pláči a na
>přesdržku?

jj, to máte pravdu, ten článek je na přesdržku - jenom zbytečně vyvolává nenávistné nálady ... každému soudnému člověku je jasné, že 70 kKč plat uklízečky je totální kravina, ale v podvědomí se to usídlí a červíček hlodá ...

145772

21.10.2007 3:27

Presne tak se leze lidem do kapsy

Kadence crazy 154.?.?.?

a ten clanek o dojeni naroda je i hezky a pravdive napsany .

145718

21.10.2007 6:59

Město

Hm 141.?.?.?

Ameriký spisovatel Clifford D. Simak napsal knihu "Město", kde uvádí jak by se vyvíjela civilizace, když by každý človek mohl mít vlastní zdroj energie. Bylo by to úplně něco jiného a byli bychom mnohem dál. To ti hajzlové nesmí nikdy doputit, to by byl jejich konec!

145720

24.10.2007 7:34

RE: Město

Hm 141.?.?.?

Reakce na 145720

Ale pánové, já jsem nemyslel žádnou "Volnou energii". Ono by stačilo jen například tohle:

http://scienceworld.cz/sw.nsf/tiskove_zpravy/45C1AFB64876FAB7C1256FD600549153?OpenDocument&cast=1

Jsem zvědav jak se bude ČEZ v budoucnu snažit tomuhle vyhnout a obejít to.
Představte si obce a malá města nezávislé v energetice na centrálním dodavateli.
Vždyť obří distributoři energie řídí svět a určují globální politiku.
(Panu Stworovi: Ta kniha by se mu asi líbila, je to příběh, který si vyprávějí naši nejlepší přátelé, jako vzpomínku na člověka. První dvě třetiny jsou prostě úžasné, potom se asi autor moc naštval a trochu to přehnal.)

145820

8.4.2008 13:53

RE: Město

mpr 88.?.?.?

Reakce na 145820

jenoduse...rozsiri FUD, ze ty male reaktory nejsou bezpecne, pri nejhorsim podmaznou par starostu...no problem [mrknutí jedním okem]

158556

21.10.2007 11:04

Řešení

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Je to vcelku jednoduché, musí se zrušit monopol ČEZu, pakl cena energií klesne. Zatím to tak všude bylo...
BTW, většinovým akcionářem je stát, takže na tom zisku má zájem nejvíce on. Manažeři dělají jen to, co chtějí akcionáři.

145723

21.10.2007 11:58

RE: Řešení

Thomas 195.?.?.?

Reakce na 145723

Neklesne nikam, CEZ se teprve trzni cene blizi - pokud by tu vznikl konkurent, nema duvod snizovat ceny, kdyz muze prodavat Evrope za mnohonasobky (dlouhodoby cil CEZu).

145726

21.10.2007 20:19

RE: Řešení

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 145723

Milý pane,
jednoduchá řešení nejsou -> namátkou srovnání s "demonopolizací", tedy hezky česky zašmelením, (tehdy) Českého Telecomu. Jakpak že klesly ceny? Poznal vůbec zákazník, že už byl Telecom (nyní Telefónica 02) demonopolizován? Obávám se, že nikoli. Jediný, kdo to poznal, je náš státní rozpočet, který přišel o slušný každoroční vývar. Kampak asi tečou ty korunky, kterých si majitelé rozdělili za loňský rok ve výši desetiny kupní ceny (Eurotel byl přidán jaksi prémiově)? Každý rok desetinka, a za deset let máme peníze doma a celou firmu k tomu - tomu říkám investice! No a když bude nejhůř, přestanu splácet úvěry, které firmu postavily na světovou úroveň (však on to český stát rád zaplatí, vždyť za ty úvěry ručí). Pročpak tak jednoduché počty naše vlády posledních let nechápou? Nebo že by to bylo jinak? Na chudý lid stačí zaklínadla: "demonopolizace, privatizace, přijatelné zadlužení, bububu komunisté, ..........". Dospěl jsem k přesvědčení, že jediné, co opravdu pomůže naší zemi, je český Chávez. [mrknutí jedním okem]

145750

22.10.2007 11:24

RE: Řešení

no name 88.?.?.?

Reakce na 145750

> Dospěl jsem k
>přesvědčení, že jediné, co opravdu pomůže naší zemi, je
>český Chávez. [mrknutí jedním okem]

Nejste sám, já dospěl k stejnému [smích]
BTW: Ty ceny českýho Telekomu, nebo jak se to teď jmenuje je svinstvo neslýchaný. Připadá mi to jak kdyby ten tefon vynalezli včera a telefonování bylo pro hrstku vyvolených. Moji příbuzní - důchodci - mi pravidelně každý týden volají z USA kecáme hodiny a stojí je to zlomek toho co já zavolám jednou za rok jim. Vzhůru do středověku, český národe!

145769

22.10.2007 14:50

RE: Řešení

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 145750

Fuj! To je jedine co se da napsat na vasi posledni vetu.

145778

23.10.2007 10:30

RE: Řešení

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 145778

To tedy nemáte příliš bohatou slovní zásobu. [smích]

145793

22.10.2007 18:00

RE: Řešení

osd 85.?.?.?

Reakce na 145750

Obávám se, že s vámi nesouhlasím. Konkurence na trh přinesla další operátory. Telefon mi nabízí nejen mobilní operátoři, O2, ale také UPC a já si zvolil SoftPhone [smích]. Tam, kde je to výhodné mám od O2 ADSL, tam, kde ne, mám třeba UPC nebo WiFi (mluvím o provozovnách). Je jen škoda, že není tak jednoduché "alternativně" rozvádět elektřinu (jinak než kopat další příkopy či stavět další sloupy).

Cháveze bych v ČR rozhodně nechtěl. A věřím, že by tady dlouho (politicky) nepřežil.

145783

23.10.2007 10:35

RE: Řešení

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 145783

Příklad Telecomu jsem uvedl proto, že předřečník napsal svou představu (má na ni právo!) o všeléku "demonopolizace" - myšleno ve vztahu k cenám poskytovaných služeb. Moje zkušenost mi říká, že se jedná pouze o "přešaltrování" toku zisku ze státní kasy (= nás všech) do soukromých rukou. A že na dílčí služby vznikly alternativy? Ty by vznikly i bez zmíněného prodeje, a upřímně řečeno, nikdy nebudou dostupné všem (pokrytí pouze v soustředěné zástavbě atd.). Bohužel alternativy se zdají být již vyčerpány a díky změnám v příslušné legislativě (stavební zákon, zákon o telekomunikacích) je již další výstavba prakticky znemožněna, a to dlouhodobě. Moje vize je taková, že masivnímu nástupu skutečně širokopásmové technologie, což jsou pouze optické prostředky, brání potřeba vytěžit ze stávajících technologií (ADSL atd.) maximum, no a potom adieu konkurence!
A Chávez - bez démonizování prováděného celkem pochopitelně zaangažovanými médii (společný vlastník?) by možná víc vynikl jeho záměr vrátit vše. co je spojeno s venezuelskou zemí, do státních rukou a užívat vyprodukovaný zisk v místě, kde vznikl. Co je na tom špatného? [mrknutí jedním okem]

145794

22.10.2007 21:59

RE: Řešení

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 145750

I have a Dream.A také vzkaz pro Marka Dalíka:šáhnete na Budvar mroudi,a končíme. [smích]

145785

21.10.2007 11:56

alternativní řešení

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

už delší dobu přemýšlím o nezávislosti na elektrárnách.Zatím mám pouze agregát, ale do stavu, kdy navštívím hrdě elektrárny a odhlásím odběr elektřiny a vrátím elektroměr jsem ještě nedospěl.Snad do 2-3 let.Alespon má koncepce přestavby starého statku k tomu stále více směřuje.Existuje více možností, jak si energii vyrábět sám, v mém případě neb jsem na kopci větrná a solární,která bude zčásti akumulovaná v bateriích.Toto mou potřebu energie pokryje, jsou však ještě mnohem progresivnějí způsoby jak získávat el.energii.A v těch je budoucnost. Dále jsem závislej na telefoním operátorovi jak z mobilem, tak z internetem.Zde prozatím nevidím řešení k nezávislosti.Anebo řešení, které je 100% funkční a poskytuje mi stejný servis.Neznáte někdo nějaké zajímavé řešení, jak se zbavit poplatků za telefon a net a přesto mít tyto služby k dispozici ? Jenom tyto 2 položky mě stojí ročně více jak 35.000........

145724

21.10.2007 12:06

RE: alternativní řešení

Sam Ting Wong 89.?.?.?

Reakce na 145724

Telefon se dá používat přes net (Skype), takže jedna položka se dá odbourat už teď.

145725

21.10.2007 13:02

RE: alternativní řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 145724

a co takhle nějaký moderní parostroj? Myslím to vážně... dneska se vynakládají veliké prostředky na vývoj rostlinného paliva pro motory s VNITŘNÍM spalováním... palivo pro motory s vnějším spalováním roste v lese...dovedu si představit i automobil-parovozík na ryze ekologické palivo se samozásobitelského zdroje... taková představa: něco jako egalisované dřevoštěpkopilinové brikety, v magazinu, aby se přikládalo automatem, a paroelektroagregát běží celý den... jeho kondensátor ohřívá užitkovou vodu, nebo topí do ústředního topení... pamatuju ještě "oračky"... byly to lokomobily, které se přetahovaly o víceradličný pluh "obracák"... a traktorek by parní být nemohl?
NESROVNÁVEJTE PAROSTROJ Z 19.STOLETÍ S BENZÍNOVÝM ZÁZRAKEM ZE STOLETÍ 21.!!! ... a navíc: platba za pohonnou hmotu by neudělala ten okruh přes kapsy ojarmulkovaných finančníků za mořem... i když by snad technická účinnost takového řešení byla možná i o něco menší, věřím, že parostroj na statku, poháněný neidálně účinným, avšak ideálně laciným palivem vlastní produkce, by mohl být tím pravým ořechovým...

145727

27.10.2007 23:35

RE: alternativní řešení

Nakemin 72.?.?.?

Reakce na 145727

Člověče, přestaňte trojčit s tím spalováním ! Ona toho "pálení" obstará sama Příroda ažaž. Jediná cesta, nebo spíš jediné cesty, jak získávat energii, jsou živly - vítr, Slunce, magnetismus, voda apod. S tím pálením všeho možného už je to stejně na pováženou. Nejlepší by bylo "odstranit" olejové magnáty a ono by se to najednou posunulo velkým skokem vpřed. Jenomže ti (olejáři) jsou těmi "žábami na prameni". Podívejte se jakým vývojem prošel kompjútr od svého začátku a jakým automobil. Dnes má spousta lidí doma kompjútr lepší, než měli američtí kosmonauté v Apollu 11, při letu na Měsíc. Kdyby takovým vývojem prošel automobil, tak si jen stěží dovedu představit ten model. Až už i těm prašivým magnátům "poteče do bot", pak se to najednou začne hýbat, ale to už taky může být dost pozdě.

146006

21.10.2007 14:47

RE: alternativní řešení

ktosi 87.?.?.?

Reakce na 145724

V pripade ze by ste si chcel elektrinu vyrabat sam a dokonca mal k tomu potrebne vybavenie, stale nemate vyhrate. Vzdy sa totiz najde aktivny byrokrat, co vam bude hadzat klacky pod nohy. Elektraren raz nesplna to, inokedy tamto. Bud nevyhovuje z hladiska bezpecnosti, nemate na nu potrebny certifikat, alebo nie je homologizovana. Ked uz nepomoze nic ine, budete za jej vlasticto aspon platit dane. Aby ste mal pokoj od statu, musel by ste zit niekde v jaskyni. Ale aj tam by vas vynuchali.

145731

21.10.2007 15:04

RE: alternativní řešení

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 145724

Konopný olej pro pohon diselagregátu a vozidel, pokrutiny jako krmivo vydatné a stonky na pelety na topení případně zplynování. Konopí má výtěžnost 800kg až 1,3tuny oleje z hektaru. Přírůstek dřevní hmoty 4x vyšší než les.

Ale je třeba si pospíšit, cena technologií nezdravě roste. Extruder za rok o 100%.

145736

21.10.2007 16:08

RE: alternativní řešení

zednik 78.?.?.?

Reakce na 145724

Ve filmu Sedim na konari a mi dobre, se prohaneli trofejnim pasakem upravenym na drevoplyn. Jako kluk jsem jich videl kolem 1952 spoustu. [naštvaný]

145741

23.10.2007 12:59

RE: alternativní řešení

výrobce el. 88.?.?.?

Reakce na 145724

Jestli uvažuje o odhlášení elektroměru a samozásobení elektřinou, tak jste nezlobte se trubka. Každý normální člověk by přece tu energii z větrných el. a solárních panelů prodal ČEZu (u solární cca 15 Kč za KWh včetně DPH) a koupil si tu samou znova od ČEZu za cca 4 Kč. U větrné energie je ten poměr poněkud horší, ale také je výhodné ji prodat.

145798

24.10.2007 14:49

RE: alternativní řešení

Katerina Amiourova Katerina (tečka) Amiourova-et-seznam (tečka) 88.?.?.?

Reakce na 145724

plaťe jen net a yachování linky a zaplaťte si kredit na Skype - můžete na pevnou i mobil za halíře, známá volala za 400 Kč 10 hodin s dcerou v Anglii. To by šlo ne? Jsou i nějaké free call sluzby - ale mne se je nopodarilo rozchodit!

145843

21.10.2007 12:47

A co takhle volná energie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Všude se o tom píše, že je to zdroj budoucností a zatím velké ropné společností vše dělají proto, aby se volná energie nedostala mezi veřejnost.To by přišli o velké zisky!! Já si myslí, že je to pěkná blbost a nikde jsem neslyšel, že to funguje!!! Viděl někdo funkční zařízení na volnou energii? Já teda ne! A to jsem postavil podle několiká návodu různá zařízení na volnou energii a prostě mě
to nefunguje!! Volná energie není sci-fi, ale krásná pohádka pro dospěle lidí! Nebo se mylim? [zmaten]

145728

21.10.2007 14:40

RE: A co takhle volná energie?

Krabat 80.?.?.?

Reakce na 145728

Chci tomu věřit, ale mám strach z toho, že to nefunguje. Pokud ano, nejsou k dispozici skutečně kvalitní plány nebo to není v našich možnostech. Přesto mě Váš příspěvek strašně potěšil, protože alespoň někdo to zkouší. Já na elektriku nemám moc hlavu, ale problematiku volné energie se snažím sledovat.

145732

21.10.2007 14:51

RE: A co takhle volná energie?

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145728

Nepropadej zbytečně panice. Zadej si do vyhledávače motor MDI . Česká akademie věd se uschopnila k tomuto také vyjádřít a vysoukala ze sebe článek se závěrem , že je to moc dobré. Na světě existuje vlastně jen samá volná energie , má jen různě hospodárné způsoby na její přeměnu a různě komplikované způsoby. Z hlediska bysnysu je tato komlikace velmi vítána , umožňuje prodej něčeho na co má každý nárok zdarma. Takový komunismus se nám však nesnažili servírovat ve své době ani sami komunisti. Jinak dnes se za nekřesťanské , nebo spíše právě že křesťanské peníze, prodávají tepelná čerpadla. Ta mají ekonomičtější provoz, než větrné elektrárny. Nedávno existovala možnost vyrábět nevybytelné baterie , ale prý se nakonec ruská firma nedohodla s kanadským sponzorem. Všeobecně v naší společnosti s kapitalistickým principem platí, že se musí vyrábět jen takové věci , které mají co nejnižší životnost a nejnižší užitnou hodnotu a neumožňuje osamostatnění v ničem. Co dodat? Práci čest, ikdyž je nelogická i neekologická !

145733

24.10.2007 13:33

RE: A co takhle volná energie?

rusel 62.?.?.?

Reakce na 145733

„Na světě existuje vlastně jen samá volná energie , má jen různě hospodárné způsoby na její přeměnu a různě komplikované způsoby.“
Přesně tak, v každé hmotě je dle Einsteinovy rovnice skryto obrovské množství energie a tu je možné využít nesčetnými způsoby. Myslím si, že kdyby jen 50% obrovské vědecké, výzkumné a technologické kapacity, která se dnes věnuje nesmyslnému vyvíjení stále ničivějších zbraní, bylo uvolněno k bádání pro hledání alternativních paliv a energií(např. využití obrovských zásob biomasy, důlního metanu), ke zvyšování účinnosti stávajících strojů (zde je každý zlomek % vítaný) a hledání cest k zamezení zbytečného plýtvání energií,lidstvo by mohlo být v tomto směru bez obav. Je ovšem fakt, že tato cesta je namnoze v rozporu se současnou převládající ideologií kapitalismu a všeobecné využití volné energie by bylo možné jen za předpokladu zcela jiných vztahů mezi lidmi celého světa, což se dnes jeví jako čirá utopie.

145834

21.10.2007 15:29

RE: A co takhle volná energie?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145728

Zkusme si polozit otazku, pokud by skutecne byla dostupna velmi levna energie? Jaky by to mel,o dopady na socialni a mocenske struktury? Byl by jednotlivec vice nezavisly nebo vice kontrolovatelny? V soucasne dobe kdy lidske byti, je konzumem pretvoreno na praseci chrochtani by vsak takovy zdroj energie nebo nedej boze dosazeni zdroju vseho( skoro nevycerpatelne) ve vesmiru. No, to by byla vyzva. Se strategii kvasinek a moralkou vepru by to asi nefungovalo. I kdyz tezko rict k jakym zmenam by takova nezavislost vedla. Nezavislost je totiz spojena s odpovednosti.

145738

22.10.2007 0:01

RE: A co takhle volná energie?

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145738

Levná energie je každá - ovšem jen pro někoho. [smích] Při poskytnutí volné energie (neočekávám silné zdroje en. , ty tu již jsou takřka neomezené)by se velmi změnil trh s ropou , jaderná energetika by se hodila dále už jen a jen pro zbrojení , dýchalo by se nám lépe... Velcí by se zřejmě mezi sebou domluvili na tom,co nám místo toho budou draze prodávat. Něco by jistě našli. To že bychom měli levný provoz na některé činnosti , neznamená , že by nám to ostatní takto taky věnovali , systém by mohl zůstat stejný.Je možné , že by pak bylo jen výraznější na jakých podvodech a manipulacích je založen, ale někteří by byli jistě dál slepí. Naše situace má velmi široké spektrum problémů , jakoby jen o tu levnou energii ani nešlo . Tento systém jen využívá možnost prodeje jinak bezcených věcí . Není to tak, že by byl skutečný nedostatek energie , který by nás tak dalece omezoval ,že by to vylučovalo spokojený život, ve smyslu uspokojování životních potřeb. To by např. Eskymáci museli jen nepřetržitě kvičet utrpením. Kapitálové potřeby jistých jednotlivců naproti tomu uspokojit nelze nikdy. Co se týká zmíněné zodpovědnosti, tak ta skutečná se právě v současnosti projevuje velmi poskrovnu,důkazem je, že na ní lze v médiích nepřetržitě vidět jen parodii.

145754

22.10.2007 4:25

RE: A co takhle volná energie?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145754

Vite ja marne premyslim, co by mohlo nahradit papirove penize, co se tyce moznosti kontroly a manipulace. A vychazi mi pouze elektronicky cip implantovany do kazdeho cloveka. Na tom cipu by byl cely nas zivot. Otvirani dveri, penize, lekarske udaje, identifikace, jizdenky na doparavu.... a to vsechno v pripade nutnosti on-line. Vybocite z rady, staci napsat delete. Cetl jsem par let zpatky o projektu Lucid a verim, ze ten kdo napsal Apokalypsu, videl budoucnost. Nevim jak to je mozne videt udalost 2000 let posunutou v case. Jeste by tu byla jedna, ze videl moznou projekci budoucna nekym jinym. Silene myslenky nemyslite?

S tou energii mate pravdu, nejde tak o ekologii jako novy koncept duchovni manipulace s lidmi. Velmi chytry a nebezpecny koncept manipulace. Vzdyt vyznavame zasadu svobodneho nazoru, ale v pripade "ekologickeho kacirstvi" ji nebude mozno tolerovat, vzdyt jde o "preziti". Kupr. v ramci ekologie se rusi nebezpecna vyroba, treba zakaz olova v polovodicich, abychom "ekologicky" vyrabeli mnmohem vice soucastek bez olova, ale s jinymi tezkymi kovy. S vyjimkou vybaveni letadel, tam se to olovo zkousne. Ekologicke dane a jejich prevod na dotovani "ekologickych vyrob energii". Velky byznys se chopil ekologie jiste z "cisteho altruismu".Co k tomu dodat. [pláč]

145759

22.10.2007 11:04

RE: A co takhle volná energie?

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145759

My jsme manipulováni a kontrolováni již několik tisíciletí. Říká se tomu samozřejmě kultura, výchova ,úděl, povinnost, pořádek, poslání aj. Takže pokud budem očipování , tak mnozí budou pro a velký rozdíl to pro ně v životě ani nebude , snad jen to ulehčení života- nemusí vytahovat peněženky , pasy ,OP, klíče, zdrav. karty , rodné listy , nebudou se muset obávat okradení , aj. podobné výhody.Krávě je přeci taky jedno jestli ji vyženete na pastvu s číslem , nebo bez. Mnozí budou mít i pocit , že se o ně konečně někdo řádně stará. Zatím se tato možnost připravuje a vždy je vše jen jednou z možností. Já doufám , že vyhrajou zcela jiné možnosti a sice že se zavede komunismus , ale pozor , ne takový o kterém se bude jen mluvit. V pralesích domorodci žijí v jakémsi prakomunismu , který se tam přirozeně udržuje dlouho jen tím, že mají vše co potřebují , včetně vyspělých léků a nikdo jim tam vlastnictví nezavádí. Např. na ostrově Bora Bora - jde o luxusní turistickou oblast , kde prý domorodci žijí v matriarchátu a říká se mu kult dětí. My v oblastech , kde trpíme zimou, bychom opravdu potřebovali pomoc dobré techniky, abychom dosáhli na jejich životní luxus, spočívající v životě pro život a ne pro práci , nebo jiné povinnosti dané nějakým úřadem. Zatím máme spoustu zbraní a k tomuto luxusu máme velmi daleko. Mocnosti , které chtějí takový svůj pořádek s očipováním zavést budou jistě muset svádět boj s konkurenčníma mocnostma , nebo vyžším zásahem a co to způsobí se již brzy mnozí znás dozví , pro mnohé to může znamenat jen jakýsi záblesk a konec - tak nějak vypadá výbuch bomby z blízka , ne? Budhismus učí přeci o tom že čas je jen přelud, tedy že čas sice prožíváme , ale on není , vždyť i věda říká už něco podobného. Proroctví a předpovědi jsou tedy asi snadná pro toho , kdo se v těchto věcech vyzná. My se však jistě neprohřešíme ani proti těmto vyšším poznatkům , když budem pátrat po tom co škodí jakýmkoliv bytostem a hlavně co přináší štěstí všem bytostem.

145766

22.10.2007 10:54

RE: A co takhle volná energie?

Kája Neslepý 85.?.?.?

Reakce na 145759

Jen to,že kdyby se nechopil,uvedli by ne Bursíci do praxe zateplení všech budov Státní neziskovou zateplovací společností za cenu materiálu přímo od nejsolidnějšího výrobce-to znamená za zlomeček současných tržních(lichvářských) cen.Babičky,které by neměly ani na to,by mohly dostat bezúročnou půjčku,s tím,že případný nový majitel by těch(pro něj zanedbatelných) několik desítek tisíc musel doplatit.

Dále by ne Bursíci zakázali výrobu plastových či jiných stávajících typů oken(ani trojsklo s folií není řešení,jde spíše o výraz uvědomění si nedostatečnosti dvojskel).Protože mnohem více tepla zachrání stará okna s namontovanými současnými izolačními dvojskly(pokovení,plyn,15,16mm vzdálenost mezi skly).Po zateplení budovy je nutné dvojsklo i ve vnitřním křídle.Jinak,a to je právě případ plastoeuro oken,okna opět tvoří tepelnou díru,byť o řád výš.Nátěr lze uskutečnit i pomocí běžných,levných barev,jde o to vytvořit co nejtenší vrstvu(princip lazur laků)napuštěním obroušeného dřeva(lépe než smir.plátnem mřížkou na sádrokarton-povrch je hladší)bezbarvým synt. lazur lakem a ten než zaschne natřít zákl. synt. nejlépe bílou barvou.Vznikne matnolesklá vrstva odolávající slunečním paprskům,nepraskající.

To by ale nesměla dnes vládnout všeobecná slepota-to v lepším případě.Nebo zlý úmysl.Nutit lidi k povinnému sponzorování lichvářů můžou jen tyto dva typy entit,když řešení existují i v rámci zločinného finančního systému.Taky jde o testování lidí,co všechno si nechají nakukat.A vydrží.Toto ale nebude výmysl Bursíků.Ale těch,kteří je úkolují.

Reforma finančního systému je nezbytná,vrátit měny pod kontrolu států-tedy vrátit faktickou moc do rukou jedinců je zastupující.To ale ti jakoby reformátoři nevnímají(nebo jsou i tací ,co nechtějí vidět?).

145770

23.10.2007 3:42

RE: A co takhle volná energie?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145770

Rekl bych, ze pana Bursika neni treba presvedcovat silou. Jak vidno existuji civilizovanejsi a sofistikovanejsi metody, aby videl "zelene" tim spravnym zpusobem, treba postoj ceskych zelenych k radaru budi u zelenych za hranicemi eufemicky receno udiv . On pan Bursik je flexibilni, jestli se nepletu ministroval uz za lidovce.

Momentalne se nachazime uz v oilpeaku, a protoze za poslednich deset let se promrhal cas k restruktualizaci energeticke zakladny, tak to ted zacne probihat za pochodu a to bude velmi neprijemne. Nase zavislost na rope jako zdroji energie je enormni. Zazijeme nekolik krusnych let a budeme nuceni prejit na atom, at to zni zelene nebo modre nebo pro me za me trba fialove s puntikama. Budeme se muset uskrovnit, protoze cena ropy i jinych energii vyleti do nebes, nahoru pujdou drasticky i potraviny.

Logika zelene revoluce= tezka mechanizace+hnojiva+pesticidy+masove zavlazovani. Do rovnice jde klidne 4 krat napsat ropa. Alternativou je GMO, ale to je velice riskantni pustit masove do ekosystemu v prirode nemozne geneticke modifikace. Nemluvim o synteticke biologii. Vypustit do prirody umele mikroorganismy, to me osobne pripada jako silenstvi. Pak prijde ten spravny cas na zavadeni setrnych vecicek, o kterych mluvite. Rozhodne to nebude cas dotovanych "ekologickych projektu" z ekologickych dani.
http://www.blisty.cz/2007/10/23/art36798.html

145790

22.10.2007 11:43

RE: A co takhle volná energie?

Kája Neslepý 85.?.?.?

Reakce na 145759

Jen to,že kdyby se nechopil,uvedli by ne Bursíci do praxe zateplení všech budov Státní neziskovou zateplovací společností za cenu materiálu přímo od nejsolidnějšího výrobce-to znamená za zlomeček současných tržních(lichvářských) cen.Babičky,které by neměly ani na to,by mohly dostat bezúročnou půjčku,s tím,že případný nový majitel by těch(pro něj zanedbatelných) několik desítek tisíc musel doplatit.

Dále by ne Bursíci zakázali výrobu plastových či jiných stávajících typů oken(ani trojsklo s folií není řešení,jde spíše o výraz uvědomění si nedostatečnosti dvojskel).Protože mnohem více tepla zachrání stará okna s namontovanými současnými izolačními dvojskly(pokovení,plyn,15,16mm vzdálenost mezi skly).Po zateplení budovy je nutné dvojsklo i ve vnitřním křídle.Jinak,a to je právě případ plastoeuro oken,okna opět tvoří tepelnou díru,byť o řád výš.Nátěr lze uskutečnit i pomocí běžných,levných barev,jde o to vytvořit co nejtenší vrstvu(princip lazur laků)napuštěním obroušeného dřeva(lépe než smir.plátnem mřížkou na sádrokarton-povrch je hladší)bezbarvým synt. lazur lakem a ten než zaschne natřít zákl. synt. nejlépe bílou barvou.Vznikne matnolesklá vrstva odolávající slunečním paprskům,nepraskající.A když se z vnitřní strany použijí lišty,vypadá to,že jde o strojem vyrobené okno.

To by ale nesměla dnes vládnout všeobecná slepota-to v lepším případě.Nebo zlý úmysl.Nutit lidi k povinnému sponzorování lichvářů můžou jen tyto dva typy entit,když řešení existují i v rámci zločinného finančního systému.Taky jde o testování lidí,co všechno si nechají nakukat.A vydrží.Toto ale nebude výmysl Bursíků.Ale těch,kteří je úkolují.

Reforma finančního systému je nezbytná,vrátit měny pod kontrolu států-tedy vrátit faktickou moc do rukou jedinců je zastupující.To ale ti jakoby reformátoři nevnímají(nebo jsou i tací ,co nechtějí vidět?).

145771

21.10.2007 18:55

Přesto bude vše neuvěřitelně jinak

Guru 84.?.?.?

Někdy před půl rokem se na Zvědavci diskutoval nový vynález ORBO.
Během pár dnů bude zveřejněn pozitivní resultát vědecké komise, která technologii testovala. Proběhne opravné demo a v Muzeu Kinetica se na online shopu bude prodávat upomínková hračka obsahující ORBO pohon. Zhruba za 5 let bude ČEZ v zoufalé situaci. Elektřinu si od něj budou kupovat pouze České Dráhy a to ještě z politického rozhodnutí. Likvidační hodnota ČEZu bude: součet měděného a hliníkového šrotu mínus suma zlatých padáků pro bezradný management.
Tato katastrofa o velikosti cca 600 miliard Kč NEMÁ řešení.
Toto včasné varování je speciální gratis dárek pro věrné čtenáře Zvědavce.

145747

21.10.2007 19:28

Takova blba otazka

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 145747

Jen takova blba otazka. Nemeli nahodou uz ti vedci zverejnit zavery 13.4., pak 7.7., ted uz se datum radeji neuvadi...

Nemohu si pomoct, ale stale mi to zavani kolosalnim podvodem.

145749

21.10.2007 22:10

RE: Takova blba otazka

Guru 84.?.?.?

Reakce na 145749

Kevine, rozumím Vašim pochybnostem.

7.7. (5.7.) mělo proběhnout demo, nikoliv zveřejnění výsledků komise.

Pečlivě průběžně vyhodnocuji situaci a na 97% nejde o podvod.
Jenom napovím: existenci "ORBO efektu" potvrdil chéf Kinetronu, ten si nemůže dovolit plkat, stačí se podívat na jejich reference.

Po debaklu s mini Orbem v křehkém plexi obalu v červenci bude nyní Steorn chtít maximální a kumulovaný šok.
Řešení tohoto existuje: PUT OPTIONS na tituly, které budou nejvíce ohroženy.

145751

21.10.2007 23:43

RE: Takova blba otazka

Petr Kutal 89.?.?.?

Reakce na 145751

Milý GURU, prohlášení a patentů nebo návodů je plný internet. třeba overunity.com nutech2000.com česká energie.upramene.cz atd. Méně či více přesvědčivé demostrace VOLNÉ energie (VE). HAHA. Musím se ironicky zasmát. Sám jsem se o OZE zajímal a pokoušel o VE i vlastní koncepce. Výsledkem je zjištění, že nikdo nic nemá a nic jsem neviděl, co by se tomu jen podobalo. Lidi kolem těhle věcí jsou spíše blázni. Papír (dnes inovativně web) snese všechno. Skutek je, že stále vidím kolem sebe fosilně kouřící komíny a drahou elektřinu z páry. HAHA. 21.století-století lží, přetvářky a manipulace. [bliji]

145753

22.10.2007 0:31

RE: Takova blba otazka

Pasant-x 85.?.?.?

Reakce na 145753


(Pokus o vyvolání hádky vypuštěn - moderátor.)
Ti, kteří dokázali mlčí a neteoretizují ani na papíru, ani na internetu. Došlo jim, že je to bezpečnější.

145756

25.10.2007 20:27

Aktualizace

Guru 84.?.?.?

Reakce na 145756

Speciálně pouze pro věrné čtenáře Zvedavce:

zítra tj. 26.10 2007 bude zveřejněno aktuální interview se Seanem McCarthym, CEO STEORNu (včetně detailů o opravném demo) na: http://freeenergytruth.blogspot.com

145913

23.10.2007 15:12

RE: MEG

rusel 62.?.?.?

Reakce na 145755

Hlavní problém ve využití energie z prostorového vakua spatřuji v tom, že by se této technologie mohlo použít k výrobě ještě mnohem strašnějších zbraní, než doposud, kdesi jsem na netu četl, že by to nemuselo být ani moc náročné. Myslím, že na tom už někteří "dobrodinci lidstva" makají.

145803

23.10.2007 23:04

RE: MEG

George23 85.?.?.?

Reakce na 145803

Jiste, jak uz to byva snad ve vsech odvetvich, cim krasnejsi a dokonalejsi objev je objeven, tim vice podleha militantni mocnarska cast lidi k jejimu zneuziti jako zbrane. Bohuzel je to porad priorita lidstva, bojovat vsemi moznymi prostredky o sve teritorium a jeste k tomu expandovat.
Ale to by bylo na jine tema. Spise me zajima jaky ucel ma takovato skryta energie v prirode a jaky vliv na prirodu bude mit jeji odcerpavani, ostatne to by mohlo byt zakladnim principem one zbrane ne? Cim dal vice, jak pozoruji ekologicko-ekonomicke jevy, dochazim k zaveru, ze v prirode neni nic jen tak pohozene, bez ucelu.

145812

24.10.2007 2:16

RE: MEG

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145812

A co kdyz s timhle udelame diru do vesmiru. Myslim ti nemackat tendle cudlik, velmi nebezpecne.

145816

22.10.2007 13:31

drUgstore

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

to je totez jako bankovni poplatky (tytez banky je v zapadni evrope nevybiraji, u nas ano). zde by pomohlo jedine jakesi obcanske sdruzeni, neco jako "obcanska sebeobrana", ktere by se v techto vecech angazovalo. pro zacatek el.energie, bankovni poplatky, radar atd. toto asi napadne leckoho, malokdo by byl schopen to organizovat.

145775

22.10.2007 23:08

Jo takovej mooning .......

Kadence crazy 154.?.?.?

, jen by me zajimalo kdy z konce tech zad kapitalistu budou v CZ vsem proamerickym obcanum uvedomele a democraticky couhat uz jen ty paty ...... [velký smích]

145787

23.10.2007 0:29

Pro ČEZ:

von Bumerang 85.?.?.?

Lecken Sie mir Arsch!

145788

23.10.2007 13:14

Je to jinak

karel456 195.?.?.?

Článek je nesmysl, cenu elektřiny u nás neurčuje ČEZ (který má 60% ve výrobě a 50% v distribuci elektřiny u nás), ale od roku 2006 burza s elektřinou v Praze. Ceny na ní vyhání nahoru zejména poptávka z Německa. Podobně i na Slovensku, kde Slovenské elektrárny prodali italskému ENELu, určuje od letošního roku ceny elektřiny burza, a ceny tam letos dosáhly o 20% výše než v Česku. Představovat si, že ceny půjdou někdy dolů, je nesmysl. Naopak, jak se začnou odstavovat jaderné elektrárny v Německu, půjdou výrazně nahoru, protože dovoz do Německa rapidně vzroste.

145799

23.10.2007 17:52

RE: Je to jinak

čěf 82.?.?.?

Reakce na 145799

Cenu elektřiny u nás fakticky určuje ČEZ coby "tvůrce trhu", který se alibisticky vymlouvá na ceny dosažené na (nikoli vnitrostátní) burze, kamž ovšem s produktem nemusel chodit.
Normální ovšem je, že cenu výrobků si určuje akcionář s rozhodujícím balíkem akcií, to jest stát, který to ale alibisticky přenechává managementu ČEZu.
Vzorový příklad, jak v "moderním" státě nadnárodní společnost přerůstá vládu.
Občan-malospotřebitel může jen doufat, že se zájmy jednoho velkododavatele dostanou už brzy do těžkého rozporu se zájmy všech velkoodběratelů. Jenže ani výstražná stávka velkoodběratelů mu nemusí pomoci, protože malý spotřebitel odebírá elektřinu za jinou, vyšší cenu než velkospotřebitelé (což se paradoxně považuje za normální).

145807

23.10.2007 20:05

RE: Je to jinak

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 145807

>protože malý spotřebitel odebírá elektřinu za jinou, vyšší cenu než velkospotřebitelé (což se paradoxně považuje za normální).

Ja nevim, co je na tom nenormalniho?? Kdyz pujdu jako podnikatel do Makra a koupim paletu Horalek, tak to taky dostanu za lepsi cenu nez kdyz koupim jednu Horalku nekde ve stanku. A kdyz koupi Makro od vyrobce dva kamiony, dostane cenu jeste o hodne lepsi...

145808

23.10.2007 21:09

RE: Je to jinak

Novákneu 88.?.?.?

Reakce na 145808

Ještě navrhni , že maloodběr v Praze by mohl stát desetinu oproti cenám na vesnicích , protože je to v Praze rentabilnější , ne? [oči v sloup]

145809

25.10.2007 15:45

RE: Je to jinak

čěf 82.?.?.?

Reakce na 145808

Ja nevim, co je na tom nenormalniho?? Kdyz pujdu jako podnikatel do Makra a koupim paletu Horalek, tak to taky dostanu za lepsi cenu nez kdyz koupim jednu Horalku nekde ve stanku. A kdyz koupi Makro od vyrobce dva kamiony, dostane cenu jeste o hodne lepsi...

Právě to. Množstevní slevy, a to zcela obecně.
Normální (=většinový) člověk koupí za 1000Kč dejme tomu 100 Tatranek po 10Kč. Privilegovaný člověk, např. s právem nakupovat v Makru koupí (též pro vlastní potřebu - pomiňme teď obchodníky) za stejnou částku dejme tomu 125 Tatranek po 8Kč. Tudíž hodnota jeho bankovky byla fakticky 1250Kč, ačkoli tatranky i bankovky byly v obou případech stejné (plně zaměnitelné).
Ja nevim, co je na tom normalniho??

145905

25.10.2007 22:48

RE: Je to jinak

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 145905

Nejak nechapu. Co konkretne je spatneho na mnozstevnich slevach? Co je spatneho na tom, ze vyrobce nebo prodejce ODMENI cloveka ktery tam neleze kazdy den pro jednu tatranku, ale necha tam najednou 1000 korun a koupi tech tatranek krabici? Vite kolik usetri prodejce, kdyz nemusi kazdy den prodat nekomu jednu tatranku, ale proda jich najednou 30 , 100 , 1000?

Zkusme si jednoduchy priklad. Dejme tomu, ze prodej 1 tatranky trva 1 minutu. Pokud ma prodavacka 60,- na hodinu, muzeme rict, ze cena 1 minuty prace prodavacky je 1 CZK. Kdyz vezmeme do uvahy i dalsi naklady (treba tech 15 cm papiru z pokladny nebo 2 minuty najmu, topeni a sviceni v obchode), muzeme rict ze prodej 1 tatranky ma cenu treba 1,20 CZK. Cena za prodej baleni tatranek je tak 32*1,20 = 38 korun. Ale ted pozor. Prodej kartonu tatranek zabere rovnez 1 minutu, ale za tu minutu jich prodam 32. To znaci, ze jsem de facto nakupem celeho kartonu usetril prodejci 36,80 CZK a je tedy nanejvys spravedlive a pochopitelne, kdyz mne prodavajici za tuto usporu nakladu odmeni slevou z ceny jedne tatranky a proda mi ji treba za 9 misto 10 korun.

Osobne nechapu Vas zpusob uvazovani nastineny ve Vasem prispevku a budu Vam velice povdecny, kdyz mi zkusite oduvodnit uvahu, ktera vas vedla k vasim zaverum. Domnivate se snad, ze by mel obchodnik i konecny zakaznik kupovat zbozi za stejnou cenu (nejlepe na baleni vyznacenou)? Nebo jste snad za zavedeni Centralniho Uradu Pro Pridelovani Tatranek? Osobne se domnivam, ze kazda prace ma svou cenu a ze je naprosto normalni kdyz si nekdo vyrobni cenu navysi o naklady a primereny zisk a za tu cenu prodava. Takze neshledavam nic nepochopitelneho na faktu, ze v Opavii se s vama kvuli krabici tatranek nikdo bavit nebude a prodej se zacina na mnozstvi 1 paleta nebo spis 1 kamion, ale vyrobni cena je navysena jen o naklady na nalozeni palety tatranek do kamionu a tudiz je treba 6,- CZK. Makro ty tatranky zaplati, doveze kamionem, vylozi na plac a cena za tatranku pri prodeji na kartony je treba 8 korun. Obchodnik je doveze do sveho kvelbu, plati prodavacku, ma naklady s pronajmem a tak prodava za cenu treba 10,- korun a nekde na koupalisti zaplatite za to, ze vam nekdo dovezl tu tatranku z Opavie az na metr k bazenu korun 12. Ja na tom, prominte mi nevidim nic nenormalniho a nemoralniho.

Mimochodem, proc si myslite ze je clovek nakupujici v Makru necim privilegovany? Cim konkretne? Pro registraci v Makru jsou zapotrebi akorat 2 veci. Platny zivnostensky list nebo registrace v OR(pro s.r.o.) a mesicni obrat nejakych 3500,-. Pokud vim, tak k dnesnimu dni Makro eviduje cca 3,6 milionu aktivnich karet (na jednu registraci dostanete karty 3), takze jsem osobne presvedcen ze kartu do Makra ma krome bezdomovcu a socek uz skoro kazdy. Mam snad vnimat jako privilegium, ze si muzu koupit tatranku za 8, kdyz na druhe strane si jich musim koupit minimalne karton a tak mam ve spajzu odlozeno 256 korun v tatrankach a tech 256 korun uz nemuzu pouzit na koupu treba 20 lahvacu ???

145917

27.10.2007 7:08

RE: Je to jinak

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 145808

Kevine, nevim sice co je Makro, protoze v Cesku neziju, ale podobny je to zde v Kanade. Kdyz pujdu do ochodu a koupim si balicek zvejkacek (je jich tam asi 10), tak me to stoji 1$. Kdyz si koupim 10 balicku, tak uz zaplatim jen 8$, cili jeden balicek me prijde jen na 80 centu.
Jsou ale obchody(napriklad Costko), kde si muzou lidi koupit 10 balicku zvejkacek za 6$. Je v tom ale malej "hacek".
V tom obchode muzou kupovat jen lidi, kteri maji zvlastni povoleni(takzvanou "bumazku"[mrknutí jedním okem] Musej rocne platit 50$, aby si mohli neco koupit levnejsiho. Takze ale zase az tak neusetri. Usetri jen ti, kteri nakupuji ve velkem, jako treba nekdo, kdo vlastni restauraci, obchod, atd...

145987

27.10.2007 12:37

RE: Je to jinak

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 145987

Tady to funguje trochu jinak. Makro je velkoobchod "cash and carry" kde se prodavaji zasadne jen cela obchodni baleni vyrobku (treba krabici kde je tech zvejkacek 200, karton 12 krabic mleka, balik 10x 1 kilo cukru nebo treba 10 litrovou bandasku oleje taky za ceny nizsi nez v maloobchode. Zasobuji se tam majitele malych bister, stankari, majitele malych penzionu a podobne. Sortiment je v podstate od potravin, pres textil, cistici prostredky, drogerii, kancelarske pomucky az po naradi a elektroniku.

Za vstup se neplati, ale je potreba mit registraci kterou dostanete pokud jste vlastnikem zivnostenskeho opravneni nebo konatelem firmy zapsane v obchodnim rejstriku a musite mit minimalni obrat tusim 2000 CZK (Asi 100 CAD) za ctvrt roku. Nakupovat mohou z duvodu bezpecnosti pouze dospele osoby.

Omezeni jen na podnikatele mi nepripada prilis tvrde, protoze podle webu tohoto velkoobchodu je v soucasnosti aktivnich cca 3,6 milionu karet (takze prumer je 1 na rodinu . [smích] )

145995

27.10.2007 23:44

RE: Je to jinak

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 145995

Podle mého je MAKRO pouze chytrým obchodnickým tahem využívajícím ješitnosti českého (jenom?) člověka (jsem podnikatel, mohu do Makra). Ceny tam nejsou až tak výhodné, pokud není člověk Vietnamským trhovcem, aby zboží otočil. Pro osobní spotřebu to vůbec už výhodné není - o tom tady už několik příspěvků je.
Diskutovaný článek o monopolním chování ČEZu je však o něčem jiném - jak únosné je další zvyšování cen energií, kdo diktuje jejich cenu, kam až se můžeme dostat. Osobně se domnívám, že služby spojené se zemí (energetika, dopravní systém, komunikace, zásobování vodou apod.) by měly zůstat ve vlastnictví státu, tedy lidu této země. Jsou to věci životní důležitosti, na rozdíl od tatranek z Makra. Pomocí uvedených prostředků je národ (jakýkoli) jednoduše vydíratelný. A jak vidno, pouhá existence regulátorů v daných oborech je naprosto nedostačující.

146004

28.10.2007 9:04

RE: Je to jinak

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 146004

Drzeni a pouzivani karet Costco(drive Price Club), nebo Makro mi nikdy neprineslo ujmu a nakoupil jsem pouze to, co mi vyhovovalo at uz pro domacnost, ci zivnost.
Kvalitni zbozi za stabilne rozumne ceny.Kdyby tak se toto dalo rict o CEZ a jeho distribucni firme E-ON (dojčland).
No,...asi jsem jesitny hlupak jiz 22let [zmaten]

146010

28.10.2007 18:37

RE: Je to jinak

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 146010

Pane Sodek, ja jsem nepsal nic proti Costku(nebo proti vsem?) [mrknutí jedním okem]
Ja jsem jen chtel napsat, ze kdyz ma nekdo zivnost a nebo velkou rodinu, tak se to mozna vyplati. Kazdy ma velky mrazak a nakupuje ve velkem. Ja a moje zena jsme ale bezdetni, cili pro nas se to nevyplati.

146025

29.10.2007 10:59

RE: Je to jinak

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 146025

to Romanov: Posledni nakup byl varna deska na idukcni ohrev. Konkurencni firmy v Brne prodavaji ctyrplotynkovou za 25, Makro za 13,5 a to jeste deset procent dolu k 10. vyroci. To uz je sakra rozdil, nemyslite? Prodavano po 1ks.Aby nenastala mylka. [mrknutí jedním okem]
Potraviny ve velkem nam neni treba nakupovat. Dva dospeli, dve deti. Makro v Brne, nebo po dobu pobytu v LA Costco, mi prinaseji dobry pocit z nakupu toho, co potrebuji. [cool]

146060

28.10.2007 19:26

RE: Je to jinak

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 146010

Usuzuji, že nakupujete bez manželky, čili sám. [chechtot]

146026

23.12.2007 13:57

nedivím se

platič 82.?.?.?

Čím větší zisky ČEZu, tím větší úplatky pro ty, kteři se jej chystají privatizovat. Je to pro stejnou bandu, která rozhoduje o ceně elektřiny. Opravdu se nedivím......
Asi by to chtělo ne novou politickou stranu, ale takový malý partyzánský oddíl.....

149900

22.2.2008 11:17

hnus

moebius 195.?.?.?

Z našich daní postavili Temelín za trojnásobnou cenu...naivně si lidé mysleli, že bude levnější elektřina. Dopadlo to tak, že ČEZ zvýšil ceny a prodává elektřinu do zahraničí. Jestli si někdo myslí, že žijeme v demokratickém spravedlivém státě, tak by se měl jít léčit.

154964

Příspěvků: 63

21.10. 02:52  Proč humor ?
22.10. 12:42 kavol  RE: Proč humor ?
21.10. 03:27 Kadence crazy  Presne tak se leze lidem do kapsy
21.10. 06:59 Hm  Město
24.10. 07:34 Hm  RE: Město
08.04. 13:53 mpr  RE: Město
21.10. 11:04 Jiří Koubek  Řešení
21.10. 11:58 Thomas  RE: Řešení
21.10. 20:19 IVAn  RE: Řešení
22.10. 11:24 no name  RE: Řešení
22.10. 14:50 ctenar  RE: Řešení
23.10. 10:30 IVAn  RE: Řešení
22.10. 18:00 osd  RE: Řešení
23.10. 10:35 IVAn  RE: Řešení
22.10. 21:59 micha  RE: Řešení
21.10. 11:56 Vladimír Bílý  alternativní řešení
21.10. 12:06 Sam Ting Wong  RE: alternativní řešení
21.10. 13:02  RE: alternativní řešení
27.10. 23:35 Nakemin  RE: alternativní řešení
21.10. 14:47 ktosi  RE: alternativní řešení
21.10. 15:04 pikatchu  RE: alternativní řešení
21.10. 16:08 zednik  RE: alternativní řešení
23.10. 12:59 výrobce el.  RE: alternativní řešení
24.10. 14:49 Katerina Amiourova  RE: alternativní řešení
21.10. 12:47  A co takhle volná energie?
21.10. 14:40 Krabat  RE: A co takhle volná energie?
21.10. 14:51 Novákneu  RE: A co takhle volná energie?
24.10. 13:33 rusel  RE: A co takhle volná energie?
21.10. 15:29 Rene Bartosek  RE: A co takhle volná energie?
22.10. 00:01 Novákneu  RE: A co takhle volná energie?
22.10. 04:25 Rene Bartosek  RE: A co takhle volná energie?
22.10. 11:04 Novákneu  RE: A co takhle volná energie?
22.10. 10:54 Kája Neslepý  RE: A co takhle volná energie?
23.10. 03:42 Rene Bartosek  RE: A co takhle volná energie?
22.10. 11:43 Kája Neslepý  RE: A co takhle volná energie?
21.10. 18:55 Guru  Přesto bude vše neuvěřitelně jinak
21.10. 19:28 Kevin  Takova blba otazka
21.10. 22:10 Guru  RE: Takova blba otazka
21.10. 23:43 Petr Kutal  RE: Takova blba otazka
22.10. 00:31 Pasant-x  RE: Takova blba otazka
25.10. 20:27 Guru  Aktualizace
22.10. 00:33 George23  MEG
23.10. 15:12 rusel  RE: MEG
23.10. 23:04 George23  RE: MEG
24.10. 02:16 Rene Bartosek  RE: MEG
22.10. 13:31  drUgstore
22.10. 23:08 Kadence crazy  Jo takovej mooning .......
23.10. 00:29 von Bumerang  Pro ČEZ:
23.10. 13:14 karel456  Je to jinak
23.10. 17:52 čěf  RE: Je to jinak
23.10. 20:05 Kevin  RE: Je to jinak
23.10. 21:09 Novákneu  RE: Je to jinak
25.10. 15:45 čěf  RE: Je to jinak
25.10. 22:48 Kevin  RE: Je to jinak
27.10. 07:08 Romanov  RE: Je to jinak
27.10. 12:37 Kevin  RE: Je to jinak
27.10. 23:44 IVAn  RE: Je to jinak
28.10. 09:04 V. Sodek  RE: Je to jinak
28.10. 18:37 Romanov  RE: Je to jinak
29.10. 10:59 V. Sodek  RE: Je to jinak
28.10. 19:26 IVAn  RE: Je to jinak
23.12. 13:57 platič  nedivím se
22.02. 11:17 moebius  hnus

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 3

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 284