Diskuze k článku

Americké rádio zůstává v centru Prahy

Příspěvků 90

15.10.2007 1:31

Panecku, jako z Rudeho Prava!

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Dekuji Zvedavci za pekny clanek. Pripomnel mi me mlade roky, kdy v CSSR vychazelo Rude Pravo. Tenkrat psali o Svobodne Evrope uplne stejne. Jenom s rozdilem, ze vysilacka nebyla v Praze ale Mnichove. To je opravdu moc pekne si takhle pripomenout casy sveho mladi.

145441

15.10.2007 2:32

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 145441

A semtex bouchnete vzteky hned nebo Vam to jeste chvilku vydrzi? [pláč]

145442

15.10.2007 3:35

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 145441

A semtex co je na tom spatnyho zkritizovat chovani dnesnich Spojeny Statu? To se v demokracii nesmi nebo nema? Takove chovani se ma prehlizet a nebo na vic podporovat? Myslenky a nazory pana Krale maji byt potlaceny nebo zesmesnovany? Ted nam vysvetlete co na tom clanku neni pravdivy! Ja mam dnes stejny pocity jako p. Kral, mate na mysli potlacit a zesmesnit moje citeni a moje myslenky? Co a nebo koho prosim Vas hajite?

145443

15.10.2007 5:35

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

pressburger z wilsonova 98.?.?.?

Reakce na 145441

1000000000000 bodov, neda sa to lepsie povedat (je to hrozne kliche o tych dejinach, neznalosti a opakovani - ale je to tak).

145445

15.10.2007 18:04

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145445

tak to ty máš potom mínus "1000000000000 bodov"... nějak jsi nepochopil, že tehdy jsme si o těch hláškách Svobodné Evropy a Hlasu Ameriky mysleli, že je to pravda, ale dnes už VÍME že ti, kteří nám říkali, že jsou to kecy, měli pravdu - a ne snad proto, že to já tvrdím, ale proto, že to dokazují dějiny - jak ty z posledních 10 let, tak i dějiny amerických válek a svévolných zásahů všude po světě od druhé světové až dosud.
a pokud jsi nepochopil, pravdu měli i ti, co se naváželi do bankéřů (viz FED) a do zbrojařů. kumpány mají i mezi naftaři a jinými dacany, jimž jde o dolar na prvním místě, a obětují tomu jakékoliv množství životů lidí kdekoliv na světě.

145474

16.10.2007 0:58

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 145474

>tak to ty máš potom mínus "1000000000000 bodov"... nějak jsi
>nepochopil, že tehdy jsme si o těch hláškách Svobodné
>Evropy a Hlasu Ameriky mysleli, že je to pravda, ale dnes už
>VÍME že ti, kteří nám říkali, že jsou to kecy, měli
>pravdu - a ne snad proto, že to já tvrdím, ale proto, že to
>dokazují dějiny

Tak oni meli pravdu kdyz popravili Dr. Horakovou. Meli pravdu, kdyz popravili generala Piku. Meli pravdu, kdyz nasilne kolektivizovali. Meli pravdu, kdyz znasilnovali v kriminalech jeptisky. Napred jsem mel radost kdyz mi Zvedavec pripomenul ma mlada leta, ale ted je mi z vas na bliti. [bliji] [bliji] [bliji]

145482

16.10.2007 8:28

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145482

Tenhle tvůj příspěvek nemůžu hodnotit jinak, než jako dokonale oslovský! [chechtot]
Já o voze, a ty o koze. Já jsem navázal na TVÉ řeči o Rudém právu, což zase navazovalo na americkou propagandu a imperialismus (a v té souvislosti píšu, že o TOMTO psali komouši bohužel pravdivě), a ty do toho přijdeš s doktorkou Horákovou. Nemám slov... tvoje duševní úroveň a schopnost udržet nit diskuse, je doslova omračující [oči v sloup]
Nebo zde snad bylo dosud někde řešeno cokoliv o kolektivizaci a jeptiškách, a já se k tomu vyjadřoval pozitivně? No jen se klidně vyblinkej, i třikrát, když se ti udělá líp [chechtot]

145495

16.10.2007 11:09

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 145482

Zlociny komunismu bych byt vami vubec nezminoval. Jsou to prave ti vasi prekabateni pseudohumanisti, kteri maji hlavni podil viny na tom, ze tyto zlociny nebyli potrestany. Mimoto je to zcela mimo misu. To, ze cast toho co tehdejsi propaganda tvrdila byla pravda, neni zadny politicky nazor, to je suche a velmi smutne konstatovani, nad kterym by se meli nekteri hluboce zamyslet...

145501

16.10.2007 15:12

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

honzaa 88.?.?.?

Reakce na 145482

Popravy dobré nebyly, kolektivizace byla jediná rozumná možnost a znásilňování jeptišek je jenom nezdravá fantazie

145512

15.10.2007 6:59

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

ertwet 77.?.?.?

Reakce na 145441

Komunisti nám ve škole lhali, že američané po celém světě vytvářejí ohniska napětí a nestability.
Ale teď po pádu komunistů vidíme, že je to pravda.

145446

15.10.2007 14:03

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 145446

> Komunisti nám ve škole lhali, že američané po celém světě vytvářejí ohniska napětí a nestability.
> Ale teď po pádu komunistů vidíme, že je to pravda.

Presne tak... a to je velice prevelice smutne... Komunisti nepochybne v mnoha vecech lhali, ale to je NIC proti tomu, co delaji a jak lzou dneska USSaci.
Je dokonce mozne, ze to drive nebylo tak strasne, co USSacu delali (i kdyz vzpomeneme-li Nikaragujske Sandinovce, usekavajici macetami hlavy rolnikum, jejich zenam a i detem - a casto se to nepovedlo napoprve... - a pak k tomu R. Reagana, jenz zvatlal neco o tom, jako ze Sandinovci maji stejny moralni "kredit" jako zakladajici otcove Ameriky...) ale mozna to bylo jen proto, ze jsme se to nemohli dozvedet, co se vlastne doopravdy deje.
A mozna to preci jen bylo malinko lepsi, kdyz tzv. "demokracie" musela soutezit a ukazovat ze je lepsi nez komunismus.

Dnes to nemusi a podle toho to vypada. Des a hruza... [pláč]

Vložený obrázek

145461

15.10.2007 17:33

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 145461

Ten největší průšvih je, že nelhali tak úplně! [velký smích] Komunisti (respektive prosocialističtí nomenklaturní kádři - nebyli to vždy komunisti) mívali v mnoha ohledech minimálně částečnou pravdu! "TO" se právě v posledních několika letech až příliš a palčivě potvrzuje. [pláč] Zapříčiňuje (a zapříčiňovalo to i kdysi) onen stereotyp černobílého vidění, ač rozumný člověk sám dokázal odhalit bez problémů, kde jednotlivé "světonázory" tlačí pata, masa se zdála být neochvějná... Ona masa však byla tvořena nejen ziskuchtivci a naivky (dnes reprezentováni např. SEMTEXem či JIROUSem), ale těmi, kteří jen přijímali tu nejhlasitěji reprodukovanou část "pravdy"! Tak, jako měli reprezentanti velký díl pravdy v osočování deklarovaně (pozor - toto je důležité slůvko) sociálních společenských systémů, tak měly ony ke svému pokrytectví velký díl důkazů o své hnojní munici! Komunisti vlastně nelhali - jen neříkali úplnou pravdu a v tom je právě neokonzervativní klika velmi zdařile napodobuje! Není tedy omylem ani náhodou, že jsou současní američtí "neocons" zasvěcenými považováni za levicovou juntu...

145469

22.10.2007 9:02

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 145461

Poslouchejte Trodasi, cim vic ctu prispevky od vas a vam podobnym, tim radsi jsem, ze jsem z toho byvaleho Ceskoslovenska plachnul. Vzdyt vy vsichni chcete snad ten komunismus zpatky [oči v sloup]
To vam tech 40 let komunismu nestacilo? [zmaten]
Uprime vas vsechny lituju.
[mrknutí jedním okem]

145763

22.10.2007 13:37

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

V. Sodek 212.?.?.?

Reakce na 145763

to: Romanov
Nejde o Trodase, ci particky u moci, at uz v minulosti ci pritomnosti, ale jde o to, aby si obcane CR nenechali od nikoho srat na hlavu.

145773

15.10.2007 9:56

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145441

Jen oslík nevidí pravdu ani po 18-leté po"revoluční" zkušenosti [smích]
I já jsem si tehdy myslel, že americký imperialismus je jen komunistická smyšlenka a propaganda ideového nepřítele -svobodných a skvělých USA - dnes už vím, že americký imperialismus skutečně existuje. Pokud bys náhodou nevěděl, co to imperialismus je, pouč se ve slovníku cizích slov: "úsilí o ovládnutí území některých národů politicky, hospodářsky, kulturně" - tedy přesně to, co do zcela cizorodého prostředí zanášejí američtí žoldáci, na pokyny vedení USA, a po čem američtí hlavouni touží - provádět po celém světě šíření jejich "kultury" (santa klause už přece známe i my, valentýna, den nezávislosti a den díkůvzdání... no ne? jejich kulturu baštíš v TV každou chvíli, McDonald tě krmí hambáči s cocacolou... super, ne? [chechtot] )
Tehdy (před rokem 1989) jsem Svobodnou Evropu a Hlas Ameriky poslouchal prakticky denně, hltal neobjektivní zprávy o zlých Rusech, o našich skvělých, statečných disidentech... ovšem pak jsem rozumem a vlastní zkušeností přišel na to, že disidenti patrně byli jen placení aktivisté USA (příklad Havel a Vondra v PNAC ...více o jejich cílech dole za *), kteří se měli ujmout proamerické vlády - a dopadlo to děsně... za své zásluhy se mohli napakovat na úkor spoluobčanů, byli odměněni nejen finančně, ale i posty, mocí -někteří v politice (Havel, Vondra...), jiní v tajných službách, třeba BiS pana Devátého. Náš stát po pečlivé přípravě vytuneliovali spolu s připravenými zástupci jistého etnika "supů" - jistě se ti privatizace líbila [smích].
Kdysi jsem také věřil, že Rusové nic neumí, zato americká technika a věda jsou nejlepší (o ruské nás to totiž zrcadlově učili ve školách, a těm komoušům jsem přece nemohl věřit [smích]. Baštil jsem amíckou "kulturu", úchylného Michaela Jacksona a jiné "hvězdy", s nadšením se učil s americkou učitelkou angličtinu a rok co rok s ní slavil den díkůvzdání a sledoval santaklausovské pindy o amerických "vánocích".
Jenže se ukazuje, že snahy o nadvládu nad světem jsou na straně USA, že jejich snaha o údajnou "demokratizaci" je jen snahou o ovládání dalších a dalších zemí a jejich zdrojů (natlačili se agresivně všude tam, odkud Rusové odešli, o mír tedy určitě nejde... o teritoria). Ani jejich technika není tak skvělá, a ta Ruská zase vůbec ne tak nemožná (viz vynálezci, vědci, letadla, radary a jiné).
A tak jsi v té staré, prolhané, studenoválečnické propagandě zůstal sám... asi ještě s pár podobnými. Ze setrvačnosti věříš všemu, jen ne komoušům - ale bohužel se v praxi ukázalo, že ti měli v mnohém pravdu. Ne, nenabádám tě k opětovnému "ode zdi ke zdi", ale spíše abys lépe uvažoval, sám, sháněl si různorodé informace a srovnal si je... sledoval důkazy, které o prolhanosti američanů existují VŠU...Automaticky kráceno

145450

15.10.2007 9:55

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145441

Pokračování:
... Ne, nenabádám tě k opětovnému "ode zdi ke zdi", ale spíše abys lépe uvažoval, sám, sháněl si různorodé informace a srovnal si je... sledoval důkazy, které o prolhanosti američanů existují VŠUDE kam se jen podíváš.

*)
PNAC požaduje, aby vzniklo globální americké impérium, jehož vůli se budou muset podrobit všechny národy.
Základní argumenty ideologie projektu PNAC (pro nové americké století jsou obsaženy v jeho dokumentu ze září 2000, nazvaném "Znovu vybudovat obranu Ameriky: Strategie, jednotky a zdroje pro nové století". V tomto dokumentu vypočítává PNAC, co je nutno učinit, aby si Amerika mohla vybudovat své globální impérium. Musí:
- Přesunout své permanentní jednotky do jižní Evropy, do jihovýchodní Asie a na Blízký východ
-Zmodernizovat americkou armádu, včetně modernizace stihaček, ponorek a válečných lodí
-Vybudovat globální obranný protiraketový systém a ovládnout strategicky vesmír
-Ovládnout "mezinárodní společný prostor" internetu
-Zvýšit výdaje na obranu na minimum 3,8 procent amerického hrubého národního produktu.

145451

15.10.2007 12:44

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 145451

Mluvíš mi z duše, nemám co dodat. [cool]

145459

16.10.2007 7:33

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Datel 206.?.?.?

Reakce na 145459

Dobre receno.

145491

16.10.2007 13:51

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145491


Jen oslík nevidí pravdu ani po 18-leté po"revoluční" zkušenosti [smích]
I já jsem si tehdy myslel, že americký imperialismus je jen komunistická smyšlenka a propaganda ideového nepřítele -svobodných a skvělých USA - dnes už vím, že americký imperialismus skutečně existuje. Pokud bys náhodou nevěděl, co to imperialismus je, pouč se ve slovníku cizích slov: "úsilí o ovládnutí území některých národů politicky, hospodářsky, kulturně" - tedy přesně to, co do zcela cizorodého prostředí zanášejí američtí žoldáci, na pokyny vedení USA, a po čem američtí hlavouni touží - provádět po celém světě šíření jejich "kultury" (santa klause už přece známe i my, valentýna, den nezávislosti a den díkůvzdání... no ne? jejich kulturu baštíš v TV každou chvíli, McDonald tě krmí hambáči s cocacolou... super, ne? [chechtot] )
Tehdy (před rokem 1989) jsem Svobodnou Evropu a Hlas Ameriky poslouchal prakticky denně, hltal neobjektivní zprávy o zlých Rusech, o našich skvělých, statečných disidentech... ovšem pak jsem rozumem a vlastní zkušeností přišel na to, že disidenti patrně byli jen placení aktivisté USA (příklad Havel a Vondra v PNAC ...více o jejich cílech dole za *), kteří se měli ujmout proamerické vlády - a dopadlo to děsně... za své zásluhy se mohli napakovat na úkor spoluobčanů, byli odměněni nejen finančně, ale i posty, mocí -někteří v politice (Ha.la, Vo.dru...), jiní v tajných službách, třeba BiS pana De.átého. Náš stát po pečlivé přípravě vytunelovali spolu s připravenými zástupci jistého etnika "supů" - jistě se ti privatizace líbila [smích].
Kdysi jsem také věřil, že Rusové nic neumí, zato americká technika a věda jsou nejlepší (o ruské nás to totiž zrcadlově učili ve školách, a těm komoušům jsem přece nemohl věřit [smích]. Baštil jsem amíckou "kulturu", úchylného Michaela Jacksona a jiné "hvězdy", s nadšením se učil s americkou učitelkou angličtinu a rok co rok s ní slavil den díkůvzdání a sledoval santaklausovské pindy o amerických "vánocích".
Jenže se ukazuje, že snahy o nadvládu nad světem jsou na straně USA, že jejich snaha o údajnou "demokratizaci" je jen snahou o ovládání dalších a dalších zemí a jejich zdrojů (natlačili se agresivně všude tam, odkud Rusové odešli, o mír tedy určitě nejde... o teritoria). Ani jejich technika není tak skvělá, a ta Ruská zase vůbec ne tak nemožná (viz vynálezci, vědci, letadla, radary a jiné).
A tak jsi v té staré, prolhané, studenoválečnické propagandě zůstal sám... asi ještě s pár podobnými. Ze setrvačnosti věříš všemu, jen ne komoušům - ale bohužel se v praxi ukázalo, že ti měli v mnohém pravdu. >>>pokr.:

145508

15.10.2007 17:24

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 145451

No, tak se v 1989 udelala chyba. Staci tedy jit znovu na Vaclavak, zacinkat klicema a zacit volat "Jakes na Hrad."

145470

22.10.2007 15:59

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 145470

Vzdyt ti dnesni mladi lidi, kteri na vse nadavaj ani nevedi kdo Jakes byl. [pláč]
Kazdej nadava na Americany, ale aby sli lidi na Vaclavak a neco pro to udelali, to ne. Papir a inrernet toho snese hodne. [mrknutí jedním okem]

145782

15.10.2007 17:33

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 145451

Ano! Toto je základní dokument, který by si měli nastudovat zejména obhájci současného amerického diskurzu! Tím více by si jej měli nastudovat jeho odpůrci... Ironií budiž, že právě příznivci současné americké neokonzervativní vlády tento dokument (respektive sérii dokumentů) neznají vůbec, ač jsou základní "Biblí" jejich idolů... [mrknutí jedním okem]

145471

15.10.2007 11:32

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

von Bumerang 85.?.?.?

Reakce na 145441

Ale dnes to není žádný mus - Svobodně a vesele můžeme dnes jíti, ze sovětské prdele do americké řiti.

145457

15.10.2007 17:28

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 145457

KURWA! TENHLE JE HODNĚ DOBREJ!!! [velký smích]

145473

15.10.2007 4:21

Mnoooo

LaFox 85.?.?.?

Tolik velkomyslnosti k fašistům z RFE/RL. Já bych jim dal korunu až by se zastavili až u Havlů [smích] Fakt Vám nevím, ale větší tupec, než V.H., to se musí fakt pohledat. HaHa. Tedy spíš fuj.

145444

15.10.2007 8:46

RE: Mnoooo

Josef Valchar 89.?.?.?

Reakce na 145444

Ano, je to tak. Urcite se na me ted nekteri vrhnou jako vosi, ale to stvani americke z vysilacek nasi zemi nikdy nic dobre neprineslo. Proto se to resilo radne a po chlapsky, to jako s kpt. Minarikem ktery nevahal nasadit zivot aby toto zarazil. I ted by bylo potreba!!
Josef Valchar

145447

16.10.2007 4:18

RE: Mnoooo

Josef Valchar 89.?.?.?

Reakce na 145447

Ale dobre, kecat umi kazdy ale aby se slo proti vysilacce demonstrovat to ne!
Ani pravdu dodnes nikdo nedokaze napsat, pravdu o Minarikovi. To co ten clovek pripravoval, ten pumovy utok, to byl dobry napad a statecny cin. Kdyz to delaji partizani nekde v arabii tak je to spravne, ale v Mnichove ne? Je treba napsat pravdu, ohodnotit a ocenit a ne jeste kpt. Minarikovi ktery za svuj lid nasadil zivot spilat. A vyhrozovat mu soudem!!
Josef Valchar

145485

22.10.2007 15:32

RE: Mnoooo

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 145485

Minarik byl vychcanej "hrdina". Hral to na obe strany, jen aby mu z toho "kaplo". Nakonec dopad tak, ze ho samy komunisti nechali zavrazdit, aby nevykecal jak to vse vubec bylo.
OOPS, byla to nestastna nahoda. Nekdo na nej nejel v Polsku autem. [mrknutí jedním okem]

145779

16.10.2007 7:57

RE: Mnoooo

Datel 206.?.?.?

Reakce na 145447

Ale prineslo. Pan Kryl zpival velice pekne , a tak od duse. A nekteri pametnici , (nebo jejich knihy ) , byly take O.K. A ten zbytek parazitoval na nase blbosti. A pane Valchar neverim tomu ze komo. byli taci blbi a delali atentaty. Ale verim heslu ( co se tyce politiky ): acli padouch nebo hrdina vsechno jedna rodina.

145492

16.10.2007 11:19

RE: Mnoooo

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 145492

Kdyz uz jste toho pana Kryla spomenuli. Myslim, ze on sve znechuceni nad tim, co se tady po padu komunizmu deje aspon vyjadril v jedne ze svych poslednich pisni.

Demokracie

1.

Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou:
ti, co tu kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou,
/: ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce,
a z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce. :/

2.
Demokracie prospívá bez nás a pragmaticky,
brbláme spolu u píva, jak brblali jsme vždycky,
/: farář nám slíbil nebesa a čeká na majetky,
my nakrmíme forbesa za dvě či za tři pětky. :/

3.
Demokracie zavládla, zpívá nám Gott i Walda,
zbaštíme sóju bez sádla u strejdy McDonalda,
/: král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem,
pod střechou jedné partaje se u koryta sejdem. :/

4.
Demokracie panuje od Aše po Humenné,
samet i něha v pánu je a zuby vylomené,
/: dali nám nové postroje a, ač nás chomout pálí,
zaujímáme postoje, místo abychom stáli. :/

5.
Demokracie dozrává do žaludečních vředů,
bez poctivosti, bez práva a hlavně bez ohledů,
/: a je to mýlka soukromá, snad z optického klamu,
že místo srdce břicho má a místo duše tlamu. :/

145502

16.10.2007 14:08

RE: Mnoooo

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145502

[smích]

145509

16.10.2007 22:02

RE: Mnoooo

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 145509

Spíš : [bliji]

145523

18.10.2007 3:49

RE: Mnoooo

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145523

Ja jsem hodnotil to, co stvoril Kryl. A podle toho, co stvoril bych rekl, ze tenhle pan mel pater v poradku a stal rovne. [mrknutí jedním okem]

145593

21.10.2007 7:55

RE: Mnoooo

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 145593

René, kubrt si při blití jenom malinko uprd. On ani nic nehodnotil, pouze mu sjela ruka a omylem
zmáčknul dvakrát myš a jaksi se mu to odeslalo. Toť vysvětlení. [mrknutí jedním okem]

145721

21.10.2007 15:20

RE: Mnoooo

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145721

Ja myslim, ze kubrt ma podobny nazor jako my, akorat to videl z trochu jineho uhlu pohledu. koneckoncu, kdyz se na to podivam ze stejneho uhlu, vidim to podobne jako kubrt.

145734

22.10.2007 6:36

RE: Mnoooo

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 145734

Pokud se kubrtovi udělalo špatně od žaludku z jiného úhlu pohledu, tak se mu omlouvám. Kryl si to nezaslouží - tak se to jevilo zase z mého zorného úhlu. Jinak Václav by měl jít bručet, dokud se ještě pohybuje. Cokoliv udělal - všechno byla levárna. Za vlastizradu je to natvrdo a na galejích. Žádné lehárko s televizí a s popelníkem na stole.
Vždyť ten chlap kromě posunování kulis v divadle na nic kloudného nemákl.

145760

21.10.2007 15:45

RE: Mnoooo

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 145721

král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem
kubrt zcela jiste blije ze stejneho duvodu jako my. jestli se nam dari, ci nedari,..toto je pravda a za to Vaclav plati jiz dnes.....pokud ma nejake svedomi. pokud ma.

145737

19.10.2007 0:11

RE: Mnoooo

leo69 89.?.?.?

Reakce na 145502

Stejně si ale tak trošku stále myslím, že za jeho nenadálým skonem bylo "něco" v pozadí. Karel byl obrovskou Ikonou s velice přesným pohledem na dění a za dění. Kdyby luskl prsty, tak by za ním šlo mnohem více národa než za všemi Havly, Klausy a dalšími zaprodanci cizáckých zájmů dohromady. Slováci ho také milovali. Ledacos věděl a uměl to dobře pojmenovat. Rádoby mocní ho nemohli potřebovat v opozici vůči sobě!

Byl také mimo jiné skvělým znalcem českého slova a jeho básně mi často vženou slzy do očí, je v nich něco víc, je v nich myšlenka, otázka, bolest. [pláč]

m,[smích]

145638

15.10.2007 14:36

RE: Mnoooo, Hejvl?!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 145444

Hejvl?! Osoba, ktera ma na hlave tolik masla, ze jest s podivem, ze se tam vubec veslo...

- Hejvlova rodina kolaborovala s nacky a tocili jim v Barrandove a pousteli v Lucerne propagandu
- Hejvl byl komunisty pestovana kadrova rezerva / udajny disident
- Hejvl zvoleny prezidentem 100% komunistickym parlamentem
- Hejvl zaridil pravni kontinuitu s casy socialismu
- Hejvl odstartoval "nejsme jako oni" - nepotrestani zlocincu z dob socialismu
- Hejvl protipravne zrestituoval Barrandov, Lucernu a par dalsich majetku presto, ze restituce ze zakona nesly pred rok 1948, aby se mezi restituenty nedostali kolaboranti, jimz byl majetek zkonfiskovan mezi roky 1945 - 1946
- Hejvl vybizejici k valecnym zlocinum oznacovanym za "humanitarni bombardovani" v byvale Jugoslavii
- Hejvl tisknouci-se na valecneho zlocince a grazla co nechal zabit 2972 svych obcanu aby mohl zahajit dve illegalni valky a okupace ktere staly uz temer dva miliony zivotu - George Walkera Bushe
- Hejvl ktery je sice podelany strachy jit nekde bez ochranky (a vi proc) ale bude Cechy osocovat z priposraneho cechackovstvi a nedostatku kuraze postavit se na obranu kdyz se drtiva vetsina naroda ostre a jednoznacne stavi na obranu proti zkorumpovanym politikum a jejich predstavam o rozhodovani o nas, bez nas...

Potrebujdme asi lidi, kteri temto zmetkum ukazou, jak litat a odletet z Ceska - neco jako takhle kdyz litaji valecni zlocinci vzduchem:
http://youtube.com/watch?v=lz-8XR5Lf4U
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

Vložený obrázek

145462

22.10.2007 6:59

RE: Mnoooo, Hejvl?!

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 145462

> Hejvl protipravne zrestituoval Barrandov, Lucernu a par >dalsich majetku presto, ze restituce ze zakona nesly pred rok >1948, aby se mezi restituenty nedostali kolaboranti, jimz byl >majetek zkonfiskovan mezi roky 1945 - 1946
----------
Trodasi, četl jsem, že Barrandov prodal Hejvlův bratr Němcům za okupace. Pak to spadlo do klína komíkům po znárodnění a Hejvl to v restituci získal formou - malá domů. Ten článek, co jsem četl, se zdál být věrohodný a tak si myslím, že mu Barrandov stejně už nepatřil. To je něco - prezident tuneluje republiku!
Největší zločin však zůstává Hejvlova vlastizrada - podvod dvacátého století roku 1989. Zneužil důvěru národa! Už i ta Charta77! Kolik lidí se nachytalo na ten jeho fígl a existenčně se zlikvidovali?
Musím si odskočit, jdu [bliji]

145761

15.10.2007 8:52

Jednim vrzem

Hm 141.?.?.?

Chtělo by to na toto misto umístit i radar. Bylo by to levnější než ho stavět v Brdech, byl by lépe chráněn a zdejší primátor by nebyl proti.

145448

15.10.2007 10:49

Radar je jenom zástěrka.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 147.?.?.?

V Jihlavě asi půl kilometru od CityParku proti proudu Koželužského potoka se po levé straně nachází nejmladší sopka ve střední Evropě:
Vložený obrázek
Tento kopec má tvar typický pro sopku - rotační hyperboloid se zaoblenou špičkou. Z naprosté většiny je tvořen nafoukanou hlínou, protože vznikl při velkém výronu sopečných plynů. V bezprostřední blízkosti kopce je možné nalézt menší množství sopečných hornin ( hlavně pemzy a tufů ) a sopouch je pravděpodobně vyplněný čedičem.
K výbuchu pravděpodobně došlo v roce 1616, kdy Vysočinu zasáhlo zemětřesení, po němž následovaly kruté mrazy ( sopečné plyny zastínily slunce ). Tak velké množství sopečného plynu se muselo shromáždit na velké ploše nad magmatickým krbem, což vede k doměnce hraničící s jistotou, že pod celými Čechami je obrovské magmatické jezero ( tím by se vysvětlilo zdvižení Čech o 700 metrů v mladších třetihorách ). Radar je jenom zástěrka. Američani chtějí nad Český supervulkán spustit velmi silné jaderné nálože a nahradit tak rakety namířený na Rusko. A klidně v ČR zinscenují teroristický útok srovnatelný s 11. zářím, aby získali podporu veřejnosti pro stavbu základny.
Může to znít divně, ale ložiska stříbra v ČR vznikly vysrážením ze sopečných plynů ( doslova byly vydestilovaný z magmatu ) a to v geologicky velmi nedávné době. V kutnohorských stříbrných dolech neklesly v hloubce 500 m teploty nikdy pod 35 °C.

145454

15.10.2007 15:26

RE: Radar je jenom zástěrka.

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 145454

Teda...sice mam jen zkousku z geologie na stavebni fakulte, ale o tom jsem se nikde nedocetl, ze by nam to zatajily [velký smích] Zaptam se meho kolgy, ten bude mit doktorat z geologie

145468

16.10.2007 14:01

RE: Radar je jenom zástěrka.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 147.?.?.?

Reakce na 145468

http://img393.imageshack.us/my.php?image=sopkaujih...
V původním příspěvku se neobjevila fotka předpokládané sopky.
Schválně na to mrkni a řekni, co jinýho než sopka by to mohlo být ( kolem toho kopce se válejí černý šutráky od čediče po silně porézní ). [smích]
Za komunistů se u nás sice hodně vrtalo, ale ne moc do velký hloubky ( asi 500 m ). Supervulkán pod Yellowstone byl zjištěn podle odrazů zemětřesných vln, u nás ale silnější zemětřesení nebylo 250 let, takže nebyla možnost prozkoumat Čechy do hloubky. Supervulkán není něco, co by se dalo najít geologickým kladívkem. [smích]
Taky se nikdo ( včetně vědců ) neodvážil zpochybnit obrozenecký mýtus, že Čechy jsou nejbezpečnější země na světě. [smích]

145507

15.10.2007 10:43

Američani zinscenují v ČR teroristický útok velkého rozsahu.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 147.?.?.?

Myšlenka podminovaného supervulkánu blízko evropské části Ruska je příliš lákavá. Američani u nás velmi pravděpodobně zinscenují teroristický útok, aby získali podporu pro výstavbu oficiálně radarové základny. Nezapomeňte, že Američani zabili 3 miliony vietnamských civilistů z mnohem malichernějších důvodů. [naštvaný] [bliji]
Mezi Jihlavou a Znojmem jsem párkrát potkal dva íránský tiráky. Viděl bych to asi takto: Členové URNY převlečení za dopraváky zastaví íránský tiráky mezi Znojmem a Jihlavou. Následně naběhne URNA, zabásne řidiče a řízení převezmou dva její členové. Tiráky odbočí do vojenského areálu Pístov, kde bude vyložen náklad ( rozinky, pistácie apod. ) a do každýho tiráku bude naloženo 30 tun semtexu. Dva Íránci a původní náklad budou pohřbeni v jihlavských dolech. Tiráky budou pokračovat ku Praze a na parkovišti u Průhonic se změní na dálkově ovládané. U Svobodné Evropy explodují. Centrum Prahy bude na sračku, tisíce mrtvých. Dojde hlášení rakouských celníků, že v tirácích byly rozinky, takže nastane hon na domácí "pomocníky" Al-Kajdy což bude znamenat likvidaci největších odpůrců radaru. [bliji]
Jsou i další možnosti. Vedle Svobodné Evropy ústí tři železniční tunely. Američani můžou nechat v tunelu bouchnout vagon plnej výbušnin nebo vedle tunelu umístit mohutnou podzemní nálož a výbuch nákladního vlaku předstírat. K transportu materiálu ( hlušiny i trhaviny, nejlépe dusičnanu amonného ) můžou použít potrubní poštu, která se nepoužívá, ale stále je funkční. Později se objeví záběr, jak komparz..... hmmm... teda členové Al-Kajdy vyměňují na vagonu kontejner a už se bude "vyšetřovat".
Se zinscenovaným útokem na Svobodku v Praze se počítalo už při jejím vzniku a to je taky nejspíš důvod, proč ještě nebyla přestěhovaná.
[bliji] [bliji] [bliji]
................. / ....................................
............... / ........................................
.............. I .......................................... I
.............. I .......................................... I
.............. I .......................................... I
............... ................. Y .................. /
................. __________/__________/
................................... O

................................... O

................................... O

145455

16.10.2007 8:11

RE: Američani zinscenují v ČR teroristický útok velkého rozsahu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145455

tak to má myšlenku, samozřejmě že by to odstartovalo hon na odpůrce radaru, jenže to by tak neupozornilo na nutnost protiraketovéo radaru, jako raketový utok, to by bylo teprv něco [smích] i když všichn víme prč tady musí stát radar co nejdříve, naši teroristi mohou vlastnit továrny na výrobu raket ohrožujících celý svět již za 10 let! [smích]

145494

16.10.2007 17:15

RE: Američani zinscenují v ČR teroristický útok velkého rozsahu.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 145455

Ono to vše může být ještě strašnější. Že totiž tady na nás přiletí raketa kdovíodkud a vymaže celý český národ z mapy Evropy. Je to tady totiž takový příliš lukrativní prostor, který Češi zbůhdarma zabírají.

145516

15.10.2007 11:24

amíci na libavé

malbi pandoras_box (zavináč) email (tečka) si 195.?.?.?

jsem byl o vikendu na pivo do sve oblibene hospudky a jako obvykle prisla rec na politiku... [smích]))
mozna ze to neni novinka, ale ti kteri to treba jeste nevedi, jako ze jsem to do soboty nevedel ani ja...
slysel jsem jak nekdo vypravel, ze typek jel na kole z Domasova na Potstat a zastavil ho MP, dali rec a typek se ho pta co tu delaji a kolik jich tu je no a MP povida ze 800.
vojensky vycvikovy prostor v CR, jsou tam, ted je otazka jestli je jich 800...

145456

15.10.2007 12:26

Logika jako řemen

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

O čem že vypovídá "umístění této americké propagandistické stanice v centru Prahy ..."? Z mého úhlu pohledu jen o lajdáctví, diletantismu a neschopnosti toho, kdo o pronájmu té budovy rozhodl. A kdo ani přes výslovné sliby není schopen nalézt v Praze místo vhodnější.

O tom, že tato rozhlasová stanice významně přispěla k porážce totality ve východní Evropě, není pochyb. Kdyby každý z diskutérů, kteří zde po ní plivají, přispěl k protikomunistickému odboji alespoň miliontinou toho, co tento rozhlas, mohli jsme mít svobodu o 15 let dříve.

Ano. Je velmi snadné kručet v hospodě nad pivem či v anonymní internetové diskusi a kritizovat, špinit a živit svůj milovaný protiamerický groupthing. Což takhle namísto neustálého spílání a blábolení o tom, kterak "živí budou závidět mrtvým", zkusit vymyslet cokoliv smysluplného, co by alespoň trochu lidem pomohlo?

145458

16.10.2007 4:16

RE: Logika jako řemen

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 145458

Milej pane.....totalita nebyla porazena, byla rozpustena. Bez boje. Nezda se Vam to podezrele?
A ta "svoboda" co o ni mluvite.... jakou to mate na mysli? Jako konkretne ceho? Kdyz budeme tupi k realitam co nam vadi, budeme si moct dat pravo a odvahu k nesouhlasu az pujde opravdu do tuheho?
A zatreti, myslite ze je nutno vymetat certa dablem? Kdo 'pronajmul' budovu je imaterielni; kdyz to nebyl Pavel byl by to jiste velmi ochotne Lojza. Poskoku ma tato zeme habadej.

145484

16.10.2007 9:24

RE: Logika jako řemen

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145458

Lidem pomůže, když jim ukážeš pravdu, a dodáš jim sílu tak, když uvidí, že v tom nejsou sami a dá se se vším něco dělat... když někdo chce a bude aktivní - a to je v podstatě to jediné, jak já ze své pozice můžu nyní ovlivnit běh světa a mařit tak tajné plány některých darebáků na ovládnutí světa a na ohlupování mas. A ty jsi typický produkt jejich manipulací - ještě stále (i po téměř 18 letech!!!) si myslíš, že revoluce byla spontánní a přirozený jev, že klíčky vycinkaly komouše pryč a "génia" Havla s ostatními služebníčky dosadily z vůle národa zcela nezmanipulovaně k moci. [chechtot]
Ovšem oslové se budou raději navážet do druhých (zcela mimo aktuální téma), budou hledat hnidy a svůj osobní "triumf" (zdánlivě) [chechtot] a věřit tomu, co se zdá, místo aby se oprostili od dojmů implantovaných do jejich hlav a od stereotypů v myšlení.
K poslední tvé větě se plně připojuju - povídej, chytráku. Máš něco konkrétního? Lepšího, než píšu?
[velký smích]

145496

16.10.2007 13:30

RE: Logika jako řemen

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 145496

No ovšem. Nadávky, tykání, spílání, hněv. Paranoidní víra v "temné síly", které vše zmanipulovaly. A tím chcete "ovlivnit běh světa a mařit tajné plány ..."? Zkusil jste si někdy přečíst něco o motivaci lidí?

Věřte, že si vážím energie, kterou vynakládáte. Chcete-li však přimět lidi k aktivitě, musíte je motivovat pozitivně. To, co činíte Vy, škodí. Lidi to deprimuje. Vyvolává to v nich pocity malosti, vzteku, bezmoci a marnosti.

V neposlední řadě stálým omíláním svých deprimujících "pravd" škodíte sám sobě. Jak jsem na to přišel? Každému občanu této země je jasné, že prohlubující se zadlužování obecně je cesta do pekel. Ať už sebe sama, své rodiny nebo své země. Vy to opravdu nevidíte?

A co s tím můžeme dělat my? Vymyslet způsob, kterak prosadit zákonnou normu, zakazující politikům a vládě další zadlužování naší země. To by bylo něco!!!

Další námět. Vy jste dozajista spokojen se současnou soudní praxí. Většina lidí ne. Některé kauzy "úspěšně" probíhají již od revoluce, v jiných vítězí všechno, jen ne spravedlnost. Někteří soudci zřetelně spolupracují s mafií. Jistě. Soudní moc musí být nezávislá. Nic však nebrání tomu, aby obsahovala prvek vnitřního hodnocení a motivace soudců. Tedy metodu, která poměří kvalitu a výkonnost jednotlivců navzájem. Ti nejvýkonnější pak budou mimořádně odměněni, ti nejhorší odvoláni. Jen ji prosadit. A zírali bychom, jak nám najednou justice funguje.

Další námět. A nebo radši už ne. Jste-li postižen velmi hlubokou vírou ve své "pravdy", budete stejně výše uvedené náměty považovat za malicherné v porovnání s Vaším "očekávaným Armagedonem".

Přeji krásný den

145506

17.10.2007 14:57

RE: Logika jako řemen

rusel 62.?.?.?

Reakce na 145506

Měl bych nápad, jak naši zemi oddlužit. Ať lidé prokáží, jak mají rádi svou vlast. Naši politici by v tom měli jít příkladem. Každý by měl přispět dle svých možností, do doby úplného oddlužení. Lidé s měsíčním příjmem nad 100 tisíc Kč by mohli klidně na to věnovat 50% čistého příjmu, zbude jim ještě tolik, o čem se většině ostatních ani nezdá. Lidé s příjmem nad 50ooo by mohli obětovat 20%, lidé s příjmem nad 20000 pak 5%, miliardáři by se mohli projevit trochu jako lidumilové a věnovat navíc několik miliónů.
Asi utopie, ale já bych to bral.

145566

17.10.2007 22:53

RE: Logika jako řemen

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 145566

To není utopie, leč skutečnost. Asi 15% nejbohatších financuje z 85% tuto naši zem. Již nyní. Myslíte, že tomu tak není? Zkusme počítat. Čtyři miliony těch nejchudších s podprůměrnými platy odvede ročně na daních z příjmu v průměru každý asi 20 tis. korun. Tím do státního rozpočtu přispějí 4 x 20 = 80ti miliardami korun. Podobnou částkou přispějí ještě daní z přidané hodnoty a spotřební daní ze svých nákupů. Celkem 160 miliard. Provoz této země (tedy státní rozpočet) vyžaduje skoro 1.000 miliard korun. Kdopak jsou asi ti, kteří bez velkého nářku zaplatí ten podstatný zbytek?

Na Vaši metodu (někdy se tomu říká hra na Jánošíka) dojely všechny socialistické země. Tak dlouho a tak moc tam vládci (komunističtí diletanti) brali těm bohatým (konfiskace, znárodňování, kolektivizace a devětadevadesátiprocentní! daň ze zisku úspěšných fabrik), až se ti bohatí na všechno vy...ignorovali a hromadně se snažili emigrovat. A země chudly a chudly, až to lidé nevydrželi a komunisty vypráskali. Kdo tak dosud neučinil, má dodnes rýži na příděl.

Pokud zavedete "zbohatlickou daň", bohatí Vám prostě ze země odejdou. Oni jsou totiž schopní si stejně hodně vydělat i v zahraničí. Za období 1948 až 1989 odešlo z Československa více než 2 miliony lidí do exilu. A co myslíte, byli to ti chudí a podprůměrní, důchodci a invalidé?

Proto naléhavě vyzývám. Hýčkejme si své milionáře, a úspěšné podnikatele. Bez nich by nám bylo v této zemi ouvej.

145582

18.10.2007 12:02

RE: Logika jako řemen

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145582

s tímto příspěvkem Vojty do posledního slova souhlasím.

145609

18.10.2007 14:06

RE: Logika jako řemen

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 145582

Tohle je naprosto zvracena logika. Kdyby tech 85% dostalo za praci poradne zaplaceno, tak je to presne naopak. Vsechen ten zisk, ktery jde do kapes milionaru totiz oni vytvari vlastnima rukama. V porovnani s tim, je realna prace hrstky zbohatliku naproste nic, jen hra s cisly, jez jsou podlozeny praci uplne nekoho jineho nez jich samotnych...

Proto naléhavě vyzývám. Hýčkejme si své zamestnance, a obzvlaste ty pracovite. Bez nich by nám bylo v této zemi ouvej mnohem vic. [mrknutí jedním okem]

145615

18.10.2007 15:16

RE: Logika jako řemen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145615

Pánové, navrhuji Váš spor rozhodnout jednoduchým pokusem - ať se těch 15% pracovitých bohatých odstěhuje na ostrov, který budou mít jen sami pro sebe - bez socek, které živí, bez státu, který je odírá. 85% socek také ponechme jejich osudu. Uvidíme, kdo déle vydrží....

145618

18.10.2007 15:56

RE: Logika jako řemen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145615

... Tohle je naprosto zvracena logika. Kdyby tech 85% dostalo za praci poradne zaplaceno, tak je to presne naopak. Vsechen ten zisk, ktery jde do kapes milionaru totiz oni vytvari vlastnima rukama. V porovnani s tim, je realna prace hrstky zbohatliku naproste nic, jen hra s cisly, jez jsou podlozeny praci uplne nekoho jineho nez jich samotnych...

Proto naléhavě vyzývám. Hýčkejme si své zamestnance, a obzvlaste ty pracovite. Bez nich by nám bylo v této zemi ouvej mnohem vic ...

Logika pana Vojty je ještě daleko zvrácenější. I kdyby 85% "socek" nakrásně nebylo až tak pracovitých - oni hlavně KONZUMUJÍ. To je jejich hlavní úkol, a proto jsou pro 15% "elit" tak nepostradatelní. Co by si přesouvači čísílek se svými šmejdy, hypotékami, zbraněmi, léky a dalšími důkazy jejich nepostradatelnosti a pracovitosti počali, kdyby je do nás necpali... A na závěr jim posloužíme ještě jako kanónenfutr, až se začnou řezat mezi sebou, protože oni nikdy nemají dost, a poslední, o co jim jde, je blaho státu, ve kterém se právě náhodou nalézají...

145621

18.10.2007 18:29

RE: Logika jako řemen

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 145621

... Tohle je naprosto zvracena logika. Kdyby tech 85% dostalo za praci poradne zaplaceno, tak je to presne naopak. Vsechen ten zisk, ktery jde do kapes milionaru totiz oni vytvari vlastnima rukama. V porovnani s tim, je realna prace hrstky zbohatliku naproste nic, jen hra s cisly, jez jsou podlozeny praci uplne nekoho jineho nez jich samotnych.
----------------------------------------------------------------

Tady to je jak v Haló novinách. Zítra teda vstaňte, vymyslete si práci, udělejte jí, prodejte jí a večer si dejte pořádnou výplatu. Pozítří budete žmoulat čepici před kanclíkem "zbohatlíka".

145628

18.10.2007 19:26

RE: Logika jako řemen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145628

Pane Vratislave, dovedete si vůbec představit, že někdo není zbohatlíkem ne proto, že je blbej, ale právě proto, že není tak blbej? Boha jeho, co by mě na tom mělo bavit ???

145629

19.10.2007 9:22

RE: Logika jako řemen

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 145629

Dovedu si představit i dvouhlavou užovku. Tak proč ne i chlapa, co nemá potřebu mít víc peněz. Já tuhle touhu taky nemám a cením si něčeho jiného.
Ale nebrblám, že někdo má víc.

145646

19.10.2007 9:37

RE: Logika jako řemen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145646

No alespoň že tak. Já taky nebrblám, že má někdo víc než já. Já brblám, že má pár lidí mnohem, mnohem víc, než potřebují, a ostatní že chcípají hlady. A vedou mě k tomu důvody ryze pragmatické - nakonec to odseru spolu s nimi...

145648

19.10.2007 14:06

RE: Logika jako řemen

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 145648

A proč? Dyk chuť vydělat peníze roztáčí ekonomiku a ty nespotřebované prachy neležej pod matrací, ale znovu jdou do oběhu a vytvářejí poptávku a další pracovní místa.....

145652

19.10.2007 14:12

RE: Logika jako řemen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145652

Prachy a pracovní místa nejsou smyslem života - budete se divit. Ani není možné stupňovat jejich produkci a počet do nekonečna, aniž bychom na to dojeli. Pane Vratislave, to je furt dokola, už se mi z té roztočené ekonomiky točí hlava - takže vystupuju z kolotoče [mrknutí jedním okem]

145657

20.10.2007 8:53

RE: Logika jako řemen

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 145657

Tak jo. [mrknutí jedním okem]

145695

18.10.2007 22:33

RE: Logika jako řemen

Pavel -Čert- Němec 82.?.?.?

Reakce na 145628

Dekuji za radu, ale ja svou praci prodavam dobre uz dnes. A nemusim ani nic vymyslet, proste ji prodavam svemu zamestnavateli. Ovsem kdybych mel jen na sekundu pocit, ze uvazuje jaky vy, okamzite bych se dekoval, tak jak jsem to v minulosti uz udelal a nemel bych sebemensi problem svou praci zacit prodavat jinde. Spousta lidi ovsem tuto moznost nema a musi drzet hubu a krok. Proste proto, ze ztrata zamestnani okamzite ohrozi jejich existenci. A diky tomu mohou existovat podobni pomatenci, kteri maji pocit, ze tim, ze daji cloveku praci, ho vlastne berou na milost. U velkych firem je spise vyjimka je-li tomu naopak. Vrcholny management ma takove platy na ukor beznych zamestnancu, ze zije v naprosto iluzornim svete zbytecneho luxusu a vlastni dulezitosti...

viz.
http://www.blisty.cz/2007/8/31/art36049.html
a
http://www.blisty.cz/art/14070.html

145635

19.10.2007 8:43

RE: Logika jako řemen

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 145635

Jestli prodáváte dobrou práci za dobrou cenu, tak o co jde?
No a jestli má někdo dojem, že jeho práce je podceněná, má možnost si jí ocenit sám tak, jak jsem napsal nahoře.

145647

19.10.2007 10:32

RE: Logika jako řemen

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 145647

To, ze se mam dobre neznamena, ze bych mel mit tak zcestne nazory jako vy. Narozdil od vas je mi jasne, ze kolobeh penez je neuprosny a vzdycky je na druhem konci nekdo, ktery musi mit min, abych ja mohl mit vic. Ne ze bych kvuli tomu nespal, ale rohodne nepohrdam pracovitymi lidmi na nizsim socialnim stupni, jak je to dnes bezne ze strany nekterych rychlokvasenych zbohatliku...

145649

19.10.2007 10:33

RE: Logika jako řemen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145649

A zdaleka nejde jen o věc morálky a etiky. V důsledku se jedná o holou existenci - a to jak samotných zbohatlíků, tak i planety. Jestli si někdo naivně myslí (při současné dostupnosti ničivých technologií), že až ta nahromaděná frustrace a vztek vybouchnou, že ho snad zachrání policejní totalita či vysoké zdi kolem jeho soukromého majteku, bude asi nepříjemně překvapen...

145650

19.10.2007 13:30

RE: Logika jako řemen

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 145650

Nahromaděná frustrace a vztek můžou vybuchnout tak v pajzlu IV cenové skupiny a projeví se to maximálně na rozkopnutých dveřích do záchodku.
Člověku který ví co ví, ví co umí a co neumí, ví co je schopen se naučit a co už ne, tak tohle vůbec nehrozí.

145653

19.10.2007 13:59

RE: Logika jako řemen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145653

[zmaten] Nějak mluvíme každý o něčem jiném, nezdá se Vám? Já mluvím o takových globálních záležitostech, jako jsou války a revoluce, a to je přeci jen trochu něco jiného. Na ty už dojela spousta frajerů, co si mysleli, že jim se nemůže nic stát... No man is an island...

145656

18.10.2007 18:16

RE: Logika jako řemen

petr z jbc 85.?.?.?

Reakce na 145582

ve vašich výpočtech jste zapomněl taky na cla, spotřební daně, silniční daně, jiné majetkové daně, poplatky a pokuty. takže ne milionáři či multi..., ale zase my všichni, z jakýkoliv vrstvy.

145626

19.10.2007 2:59

RE: Logika jako řemen

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145582

[velký smích] Ve svete, kde clovek je polozka v kolonce naklady, bude o uprku kapitalu rozhodovat cena "clovek-naklady" kdekoliv jinde, at uz budeme mit ohnuty hrbet nebo ne. Meli Americani v 80-tych letech snad spatny vztah k trhu nebo horsi vztah nez komunisticka Cina 80-tych let? [překvapení] [oči v sloup] Znacna cast vyrobni kapacity "Zapadu" je v Cine. Staci si precist zavery 17.sjezdu KS Ciny, zda je tam pasaz "milujte sve milionare"? Ani nahodou. Takze.... [mrknutí jedním okem]

A ze vsemocna neviditelna ruka trhu, zajisti postupne vyrovnani lokalnich ekonomickych rozdilu? Nejak jsem si toho nestacil za poslednich sto let vsimnout, zrejme ta ruka trochu zchromla od moci lobysmu. A prostredky? Korupce, destabilizace, politicke vmesovani, intervence, embargo, prevraty.... tomu rikam ucinne ekonomicke paky. Nepiste mi hlavne blbosti o HDP o prumernem platu, ty sami o sobe stabilni socialni strukturu nevytvari.

145642

17.10.2007 23:24

RE: Logika jako řemen

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 145566

>Měl bych nápad, jak naši zemi oddlužit. Ať lidé prokáží, jak mají rádi svou vlast. Naši politici by v tom měli jít příkladem. Každý by měl přispět dle svých možností, do doby úplného oddlužení.

Proboha. Proc ?????????

Proc by se tech par lidi, co v teto zemi jeste pracuje melo skladat na umoreni statniho dluhu? Zamyslete se nad tim, jak tento dluh vzniknul a kam ty penize sli.

Vazne si myslite, ze by lide kterym tento nenazrany stat bere cca 70% jejich vydelku v podobe dani a odvodu meli jeste z toho mala co jim zbude platit za rozmnozovani hnedocechu, podporu lemplu, prohrane arbitraze, nesmyslne Grippeny a dalsi projevy demence nasich vlad po roce 1989 ??

145583

18.10.2007 3:52

RE: Logika jako řemen

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145583

Prijde na to, co budou chtit za ty dluhy exekutori. I kdyz ja v tomto punkte navrhuju prijmout vyjmecne strategii pana premiera. Provest gesto s prostrednim a pokud by to nepomohlo, tak provedeni primeho kopu. Jestlize na spicce boty zustane neco hnedeho a smradlaveho, pak muzeme byt spokojeni s kopaci technikou. [mrknutí jedním okem]

145594

18.10.2007 2:02

RE: Logika jako řemen

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 145566

Chcete rict, ze kdyby bylo vedeni teto zeme na vas, kradl byste jeste v mnohem vetsim nez ti co jsou u vesla dnes?

Pozor na to, vite. Vsechny eufemismy pro kradeze jiz byly davno pouzity pred vami.

145588

17.10.2007 23:33

RE: Logika jako řemen

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145506

>Lidi to deprimuje. Vyvolává to v nich pocity malosti, vzteku, bezmoci a marnosti
---ááá, tak lidi to deprimuje? no tak to musíme ihned přestat! jinak by se někdo necítil tak dobře, jako v iluzi předkládané médii...
A vztek je někdy velmi dobrá motivace k činu. při smetení těch prospěchářských darebáků, manipulátorů, lhářů, propagandistů, válečníků a jejich loutek, to bude zapotřebí. Nebo snad věříš, že to půjde po dobrém? že odstoupí sami a rozdají nakradené jmění, získané na dluh spoluobčanů?

Tvé další fantazie, důležitostí a aktuálností někde na chvostu, ty už ponechám bez odpovědi.

sám poznáš, o jaké jde spiknutí, nebo nejde. a pak ti možná dojde, jakými titěrnostmi ses zabýval v době, kdy šlo o věci zásadní - o přežití. a tys nevěřil, i když ti to říkali a vše tomu nasvědčovalo.
měj se, rozumbrado.

145584

15.10.2007 13:55

Ohnivzdorná žena:-)))

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 147.?.?.?

Edna Cintron 1
Edna Cintron 2
Jdu blejt [bliji]

145463

15.10.2007 14:04

Pražská židovská obec pozemek na hokejovou halu nedala , ale Svobodná evropa ho dostala

Jehuda 88.?.?.?

Pro Americké rádio se již staví nový komplex v Praze 10 na Hagiboru,kam bude RFE přestěhována.Šlo by celkem o banální zprávu, kdyby neměla trochu trpký podtext. Pozemek na Hagiboru vlastní Pražská židovská obec a ta byla velmi úpěnlivě žádána, aby pozemek prodala za velmi dobré peníze pro stavbu multifunkční haly, kde se mělo též konat Mistroství světa v ledním hokeji
a bylo přímo ohroženo jeho konání v Praze,protože nebyl
do poslední chvíle pozemek.
Židovská obec tehdy odmítla s tvrzením, že si zde vybuduje vlastní sportoviště.
Takže je zjevné, jaké jsou zájmy Pražské židovské obce, která jak je vidět nesleduje pouze svůj náboženský život, ale její zájmy jsou širší, takové trochu zavánějící sionismem a podporující své
americké chlebodárce.
Jak bylo možné, ihned opustila svůj proklamovaný záměr na zřízení
sportoviště a nabídla pozemek RFE - Svobodné evropě.
To je zajímavý názorový posun, který asi ani všichni členové
Pražské židovské obce neznají a bylo rozhodnuto bez jejich vůle.
Vysílač je zřízen a financován kongresem USA a rád bych viděl,
zdali se v obsahu vysílání také zobrazí fakt, že většinu v kongresu mají demokraté.
Mám vážné obavy , že vysílání je plné bushistických republikánských lží o vítězství v Iráku a jiných nesmyslech.

145465

15.10.2007 16:01

Ja jsem se za svuj zivot naucil....ze nic neni cerne,ale taky nic neni bile

Koumeles 83.?.?.?

Takze mi ty zabomysi valky, kdy porad musite mit nejakyho nepritele pripadaji smesny.

145467

15.10.2007 17:44

Nabizi se zasadni otazka:

z.a.p 99.?.?.?

je Cesko vubec jeste ceske? Nebo jsou Cesi jen nejaci 'vymenkari' na svem pres 1500 let starem uzemi? Jiste, v dane situaci by se dal najit uspesne argument, ze neni. Prave tak jako ze neni demokracie, pouzitelna svoboda projevu, shromazdovani a tisku. Cizi 'investori', cizi propagandisticke zarizeni a cizi radarova zakladna. A cizi, jakoby-ceska vlada k tomu. Nejaci cikani proti tomu neni zadny problem....

Pri me nadavne navsteve jsem si to opet uvedomil: Cesko Cechum jiz nepatri. Vse je dano ochotne pryc do rukou cizi moci. I pravo na domov. Tlak na Cechy jde jiz tak daleko, ze uz i v mistech svych obydli musi provozovat cizi standarty na kanalizaci, vytapeni a likvidaci odpadu, vyrobu a prodej potravin a dalsi zalezitosti. Takze proc tam jezdit, mohu prave tak zustat v cizine a byt mozna vice 'doma' nez tam.

145472

16.10.2007 9:29

RE: Nabizi se zasadni otazka:

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 145472

>je Cesko vubec jeste ceske?
Jestli je, ci neni, zalezi na nas vsech,.....zde narozenych.
Jezdit nemusite,....ani zde utracet cas a penize,...treba ani cesky mluvit [mrknutí jedním okem]
Vase svobodne rozhodnuti. [cool]

145498

16.10.2007 10:38

RE: Nabizi se zasadni otazka:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145498

To je právě to, někteří zde narození se velmi přičinili o to, aby Česko nebylo české. Zřejmě pro to měli své soukromé důvody.

145503

17.10.2007 7:21

RE: Nabizi se zasadni otazka:

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 145503

>To je právě to, někteří zde narození se velmi přičinili o
>to, aby Česko nebylo české. Zřejmě pro to měli své
>soukromé důvody.
No ale to musíte lidem nejdřív vysvětlit co to je " české " a co nyní české neni a jak to udělat, aby české zase bylo.Ať vědi, za co znovu cinkaj klíčema.

145537

17.10.2007 9:59

RE: Nabizi se zasadni otazka:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145537

Pane Vratislave, mně taky nikdo nemusí vysvětlovat, co je to domov, vlast, čest, hrdost, loyalita apod. Na to si musí přijít každý sám.

145545

16.10.2007 13:27

RE: Nabizi se zasadni otazka:

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 145498

Pane Sodek,

je to o jedne jedine veci: ukazat jakoby ceske vlade nesouhlas. No a to musi udelat cely narod. Vidite toho nejake naznaky? Ja sam jsem poslal svuj podpis proti Zradaru a vyjadruji timto svuj nesouhlas s cizi propagandistickou centralou v hlavnim meste. Co Vy delate - krome kseftovani?

z.a.p

145505

17.10.2007 0:25

RE: Nabizi se zasadni otazka:

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 145505

Vzal jste to moc osobne. Takto to mysleno nebylo. Ja hlavne pozoruji omladinu a snazim se tam najit odpoved, jestli jadro je zdrave, ci zde roste tlupa budoucich pochlebovacu s pokrivenym charakterem. A vezte, je to lepsi, nez si muzete myslet.
jsou na tom mnohem lepe, nez drtiva cast nas, jenz zijeme, nebo jsme zili mimo.
Jadro je zdrave,...a to mi staci.

P.S. Ksetovani neprovozuji a ani jsem nikdy neprovozoval. Jsem zivnostnik, jako mnoho dalsich. Platim dane a za svou praci se nestydim. Neni proc se stydet [mrknutí jedním okem]

145528

17.10.2007 2:43

RE: Nabizi se zasadni otazka:

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 145528

Ja Vam neradim ani stydeni ani nic jineho,

pouze Vam odpovidam primerenym tonem na vasi namitku. Zdalo se mi, ze mi navrhujete abych se v zemi sveho puvodu neukazoval. To se mi i muze stat, neb se tam ukazuji jen vicemene kvuli svoji stare matce. Jinak uz tam moc co pohledavat nemam.

Pokud mluvite o 'zdravych proudech', nu rad bych nejake videl.... zatim jsem si jen dokazal vsimnout vyssi ucasti na bohosluzbach a neklamnym znakum urcite duchovnosti, ktera tam drive nebyla videt. Je-li tomu tak, je to jen prirozeny a mnou vitany prvek protivahy slepeho konzumerismu. CR bude muset byt vyjmuta z rocenky CIA jako 'ateisticky stat'. A to je dobra zprava.

Mejte se!

z.a.p

145534

15.10.2007 19:02

Komunisti si srali do huby .........

Kadence crazy 154.?.?.?

, ale proti temto lharum z USA od kterych by se mohl ucit i propagacni expert Goebels to byli jen nezkuseni amateri !

145476

25.10.2007 11:04

Pro paaana Kraaale

MartinVydrz 193.?.?.?

Pan Richard Kral napsal:

<<Když zapátráme po oficiální a politicky korektní definici onoho rádia, dozvíme se, že „Svobodná Evropa (plný anglický název Radio Free Europe/Radio Liberty (RFE/RL)) je rozhlasová organizace založená Kongresem USA pro šíření objektivních informací v diktátorských režimech.“>> - konec citatu.

Kdyz uz nekdo cituje, jako pan Kral v pripade jeho "citace" o poslani RFE/RL, mel by citovat presne:

http://www.rferl.org/about/organization/mission-statement.asp
http://www.rferl.org/about/organization/code.asp

Verim, ze se ze strany pana Kraaale jedna pouze o nedorozumeni ci drobnou (lec podstatnou) zkratkovitou nepresnost (zkrat) a nikoli umysl.

145885

Příspěvků: 90

15.10. 01:31 semtex  Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 02:32  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 03:35  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 05:35 pressburger z wilsonova  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 18:04 2xs  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
16.10. 00:58 semtex  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
16.10. 08:28 2xs  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
16.10. 11:09 Pavel -Čert- Němec  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
16.10. 15:12 honzaa  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 06:59 ertwet  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 14:03 trodas  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 17:33 Hugof  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
22.10. 09:02 Romanov  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
22.10. 13:37 V. Sodek  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 09:56 2xs  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 09:55 2xs  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 12:44 Antiseptik  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
16.10. 07:33 Datel  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
16.10. 13:51 2xs  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 17:24  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
22.10. 15:59 Rejpal  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 17:33 Hugof  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 11:32 von Bumerang  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 17:28 Hugof  RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!
15.10. 04:21 LaFox  Mnoooo
15.10. 08:46 Josef Valchar  RE: Mnoooo
16.10. 04:18 Josef Valchar  RE: Mnoooo
22.10. 15:32 Rejpal  RE: Mnoooo
16.10. 07:57 Datel  RE: Mnoooo
16.10. 11:19 Kevin  RE: Mnoooo
16.10. 14:08 Rene Bartosek  RE: Mnoooo
16.10. 22:02 kubrt  RE: Mnoooo
18.10. 03:49 Rene Bartosek  RE: Mnoooo
21.10. 07:55 Mirda  RE: Mnoooo
21.10. 15:20 Rene Bartosek  RE: Mnoooo
22.10. 06:36 Mirda  RE: Mnoooo
21.10. 15:45 V. Sodek  RE: Mnoooo
19.10. 00:11 leo69  RE: Mnoooo
15.10. 14:36 trodas  RE: Mnoooo, Hejvl?!
22.10. 06:59 Mirda  RE: Mnoooo, Hejvl?!
15.10. 08:52 Hm  Jednim vrzem
15.10. 10:49 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Radar je jenom zástěrka.
15.10. 15:26 Koumeles  RE: Radar je jenom zástěrka.
16.10. 14:01 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Radar je jenom zástěrka.
15.10. 10:43 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Američani zinscenují v ČR teroristický útok velkého rozsahu.
16.10. 08:11  RE: Američani zinscenují v ČR teroristický útok velkého rozsahu.
16.10. 17:15 Jarmila  RE: Američani zinscenují v ČR teroristický útok velkého rozsahu.
15.10. 11:24 malbi  amíci na libavé
15.10. 12:26 Vojta49  Logika jako řemen
16.10. 04:16 z.a.p  RE: Logika jako řemen
16.10. 09:24 2xs  RE: Logika jako řemen
16.10. 13:30 Vojta49  RE: Logika jako řemen
17.10. 14:57 rusel  RE: Logika jako řemen
17.10. 22:53 Vojta49  RE: Logika jako řemen
18.10. 12:02 2xs  RE: Logika jako řemen
18.10. 14:06 Pavel -Čert- Němec  RE: Logika jako řemen
18.10. 15:16  RE: Logika jako řemen
18.10. 15:56  RE: Logika jako řemen
18.10. 18:29 Vratislav  RE: Logika jako řemen
18.10. 19:26  RE: Logika jako řemen
19.10. 09:22 Vratislav  RE: Logika jako řemen
19.10. 09:37  RE: Logika jako řemen
19.10. 14:06 Vratislav  RE: Logika jako řemen
19.10. 14:12  RE: Logika jako řemen
20.10. 08:53 Vratislav  RE: Logika jako řemen
18.10. 22:33 Pavel -Čert- Němec  RE: Logika jako řemen
19.10. 08:43 Vratislav  RE: Logika jako řemen
19.10. 10:32 Pavel -Čert- Němec  RE: Logika jako řemen
19.10. 10:33  RE: Logika jako řemen
19.10. 13:30 Vratislav  RE: Logika jako řemen
19.10. 13:59  RE: Logika jako řemen
18.10. 18:16 petr z jbc  RE: Logika jako řemen
19.10. 02:59 Rene Bartosek  RE: Logika jako řemen
17.10. 23:24 Kevin  RE: Logika jako řemen
18.10. 03:52 Rene Bartosek  RE: Logika jako řemen
18.10. 02:02 jozin z bazin  RE: Logika jako řemen
17.10. 23:33 2xs  RE: Logika jako řemen
15.10. 13:55 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Ohnivzdorná žena:-)))
15.10. 14:04 Jehuda  Pražská židovská obec pozemek na hokejovou halu nedala , ale Svobodná evropa ho dostala
15.10. 16:01 Koumeles  Ja jsem se za svuj zivot naucil....ze nic neni cerne,ale taky nic neni bile
15.10. 17:44 z.a.p  Nabizi se zasadni otazka:
16.10. 09:29 V. Sodek  RE: Nabizi se zasadni otazka:
16.10. 10:38  RE: Nabizi se zasadni otazka:
17.10. 07:21 Vratislav  RE: Nabizi se zasadni otazka:
17.10. 09:59  RE: Nabizi se zasadni otazka:
16.10. 13:27 z.a.p  RE: Nabizi se zasadni otazka:
17.10. 00:25 V. Sodek  RE: Nabizi se zasadni otazka:
17.10. 02:43 z.a.p  RE: Nabizi se zasadni otazka:
15.10. 19:02 Kadence crazy  Komunisti si srali do huby .........
25.10. 11:04 MartinVydrz  Pro paaana Kraaale

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

20

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 46 čtenářů částkou 6 904 korun, což je 20 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Maskot banksterů nabádá ke „správnému“ konání13.08.20 11:45 Evropská unie 0

Testování roušek - Jejich nošení vede k toxickým hladinám CO212.08.20 09:40 USA 3

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Měnové kurzy

USD
22,14 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
28,90 Kč
Kanadský dolar
16,74 Kč
Australský dolar
15,81 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
20,70 Kč
Čínský juan
3,19 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 150,88 Kč
1 unce stříbra
600,79 Kč
Bitcoin
260 105,51 Kč

Poslední aktualizace: 14.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 195