Diskuze k článku

Jak jsem málem zapálila chrám Sv. Víta

Příspěvků 60

6.10.2007 9:52

Vážená autorko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

a co z této zkušenosti vyvozujete? Měla jste až dosud pocit, že organizace zvaná církev a lidé, kteří si říkají věřící, se něčím podstaným liší od jiných organizací, nebo od lidí, co si říkají třeba vědci nebo demokraté? [překvapení] Prostě se opět jednou potvrdilo, že lidi se k Vám mohou chovat stejně hloupě v kostele jako kdekoliv jinde (třeba u soudu, který by měl být přeci také spravedlivý "pro všechny" a to v reálu rozhodně není)...

145046

6.10.2007 12:47

RE: Vážená autorko

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145046

Přesně tak.
Ovšem navíc kostel typu muzea (jako státem držený svatý Vít) není místo pro romantické či jinak pocitově "nutné" pálení svíček. Všude holt mají nějaká pravidla. A protagonisté mohli být (a patrně také byli) subjektivně přibarveni.

145049

6.10.2007 16:40

RE: Vážená autorko

minarik.j 213.?.?.?

Reakce na 145046

Ono de především o to, že spravedlnost, jako taková, je vcelku abstraktní až fiktivní pojem, vymahatelnost je...(např: europského práva,euroústavy.. veškerá nijaká [smích] ) víceméně tedy doufejme alespoň v jistou rovnováhu [oči v sloup]
Vážená autorka mohla mít třeba čarodějnické umysly! Kdo ví....?!
kdo to kdy viděl, svíčky v kostele hm? rozjímání? nad čím? snad vážená nechtěla přemýšlet, samostatně? ale proč to, kazatel vám řekne v co věřit, a jestli né on tak televize přece! (duvod proč nechodit do kostela a koukat na televizi vjednom)...
U nás na škole se taky nemůže "jen tak" kamerovat prostor úložny kol, kde se strácí(kradou) kola jak na běžícím páse... proč ne? když by to tak pomohlo? Jednoduše přeci, je totiž potřeba potvrzení od patřičných úřadu v Praze, které je nevydalo... konec, žádna kamera, hasiči nedovolili, nebudou svíčky. [mrknutí jedním okem]

145051

6.10.2007 18:55

RE: Vážená autorko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145051

Máte pravdu, když chce člověk rozjímat samostatně, není důvod chodit do kostela a pálit svíčky ausgerechnet tam. A pak si ještě stěžovat, když se fráterníci nezachovají, jak bychom si zrovna přáli. Za tu samostatnost se totiž musí něčím platit, nelze mít najednou oboje (kostel i ji).

145056

7.10.2007 2:58

RE: Vážená autorko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145056

je důležité si uvědomit, že(pro systém) není třeba přemýšlet nad věcmi jako jsou převody sin na cotg a v jakém úhlu pí radiánu si vysadím řetkvičky na záhonku, jen si pamatovat, že se při hodině nesmí pít a chodit na záchod [mrknutí jedním okem] [bliji]

145067

9.10.2007 23:36

RE: Vážená autorko

Lucienne 89.?.?.?

Reakce na 145046

Že jsou to pravidla dovedená ad. absurdum. Tam, kde by měl fungovat styk člověka s něčím "vyšším" je tomuto zamezeno z důvodů nesmyslně přísných.

145197

9.10.2007 23:58

RE: Vážená autorko

leo69 89.?.?.?

Reakce na 145197

Je to vše o to zoufalejší, že v daných místech dnešního Chrámu Svatého Víta (Svantovida - pohanského boha Slunce) se nalézal pahorek Žigi, kde hořel posvátný věčný oheň u obřadního stolce už v dobách "pohanských", v místech, kde se Země dotýká Nebes, na nejposvátnějším místě naší národní historie. Místo, které se křešťanští (hlavně germánští) uzurpátoři snažili a snaží vymazat z našich "pohanských" keltských a slovanských myslí a přetvořit na svůj kult ovládání a mamonu. Je nám zapovězeno zapalovat ohně na místě Žigi (žegy, zápalné oběti) na místě, které je oním Prahem do nadsmyslna...

Chodím do těch míst často a rád, protože to cosi české a pohanské je tam stále a nepokořeně silné! A ten zakazovaný oheň zapaluji v mysli a hlavně v srdci.

m,[smích]

145207

10.10.2007 0:47

RE: Vážená autorko

Lucienne 89.?.?.?

Reakce na 145207

2m.:
To je mi líto, že jsme oba ve stejně pitomé situaci. A nejenom my...

145212

12.10.2007 4:14

RE: Vážená autorko

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145197

Hmm, takze vy jste jiste prekonala spoustu prekazek, aby jste se priblizila k duchovnu a nejaky starostlive kolecko cirkevni organizace vas z letu vratilo zpet na zem? [překvapení] [oči v sloup] Nase vnitrni svoboda, schopnost myslet a moznost volby jsou nespiritualni predpoklady presahujici materii. My sami sobe jsme nejvetsi prekazkou a take jedinou vstupni branou k duchovnimu svetu. Ani nejaky farar nam v tom nebrani a nikdo s dvema meci nam v tom nepomuze. Je to na kazdem z nas.

145343

6.10.2007 22:43

To je osud velkych organizaci.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Casem zustane pouze prazdna skorepina ukonu, ritualu a taky vliv a moc, ktere casem taky upadaji, protoze vnitrni prazdnota v lidech nezapaluje svetlo. Jsou jiste individuality, ktere jsou majaky pro ty, co hledaji duchovno. Navenek vse funguje. Navenek. Podivejte se na tyhle. http://novinky.cz/zahranicni/svet/protesty-v-barme-sili--k-mnichum-se-pridala-verjnost_123236_oqkdu.html
Lide jim verili a sli za nima, protoze je na nich pritahovalo neco uvnitr. Kazda organizace nejenom cirkev, padne pokud se soustredi pouze na vnejsi formu.

145061

7.10.2007 0:13

Nechci autorce brat viru, ale...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...mela by si v prve rade a v podstate uvedomit, ze krestanstvi je zidy vymyslene nabozenstvi k ovladani a kontrole nezidu pro zidovsky prospech.

Krestanstvi odtrhuje lidi od reality a jejich propojeni mezi sebou a s prirodou a takto vykoreneni lide jsou schopni neskutecnych zverstev.

Lez zvana krestanstvi taktez slouzi jako zivna puda pro kupy dalsich lzi a krestanstvim, virou a bozim poslanim se obhajuje kdejake zverstvo.

Pokud buh skutecne existuje, tak bude nejvice ze vsech lidi nenavidet krestany.

Toto okopirovane nabozenstvi z uctivani staroegyptskeho boha slunce Horuse (Jezisovo zazracne zrozeni je kuprikladu vyobrazeno pro boha Horuse 15 stoleti (!) pred Kristem, desatero je prepsano z Egyptske knihy mrtvych - MISIS se jmenoval "Mojzis" v Egypte, 1500 let pred Kristem, a tak by se dalo pokracovat...) se zaslouzilo o vice obeti v historii nez jakykoliv jiny sileny rezim - vcetne nacistu a zidobolsevickych komousu...

Jste si jista, ze se chcete na TYTO lidi obracet a cekat od nich neco dobreho?

145064

7.10.2007 2:49

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Aja 74.?.?.?

Reakce na 145064

Tezko mluvit za Lucienne, znate to, Trodasi, takove to "co tim chtel basnik rici"?...ale podle meho, jste vedle, jak ta jedle.

Ona prece rika, ze neni "pres nabozenstvi", ale dostala se do zivotni situace, kterou nemuze realne ovlivnit, muze plakat svemu Kojotovi na rameni a nebo si udelat malicky soukromy obrad s "neko-necim"...je to emotivni, mozna to neni k nicemu, ale co kdyby...vy jste to nikdy nezazil?
No a kdyz vam nekdo horlivy, predpisu dbaly a tupe necloveci ten obrad zatrhne, tak to vazne nastve.
Ja tam vidim individuelni lidskou blbost a ne ty vase vecne Zidy.
Co tam vidi Lucienne...jak jsem rekla, vi jen ona.

145066

9.10.2007 23:13

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Lucienne 89.?.?.?

Reakce na 145066

Ano, bylo to o střetu systému s člověkem, kterého něco bolí a chce si ulevit a je mu to zatrženo zcela nesmyslně. Díky za pochopení.

145200

7.10.2007 8:53

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145064

A já nechci brát Vám Vaši víru, že za všechno zlo na světě mohou židé a křesťanství. Ono je nakonec vždy vše takové, jaké to chceme mít. Já si zase mohu klidně věřit, že největší zvěrstva mají na svědomí vědci a věda, protože vymýšlejí zbraně hromadného ničení a vůbec všechno, co stále větším fofrem ničí planetu. Věda si myslí, že je více než příroda, chce přírodu kontrolovat, opravovat a nahrazovat, a tím odtrhuje lidi od skutečné reality, a takto vykořenění lidé pak páchají strašná zvěrstva... No vidíte, a taky jsem to vyargumentoval....

145069

7.10.2007 10:39

Pozitivni a negativni pohled

Wu 77.?.?.?

Reakce na 145069

Je třeba zajímat se i o pozitivní zprávy. Když člověk za vším bude vidět zlo, bude takové věci přitahovat - přesně v duchu "ono je nakonec vše takové, jaké to chceme mít"
Kdo tomu nevěří, tak si může být alespoň jistý tím, že mu všechny ty konspirace pěkně otráví život.
Copak to jde nakupovat každé ráno rohlíky a myslet na to, že podporuji nějakou nadnárodní korporaci, která právě teď někde střílí černochy?
Stejně tak si přece můžu myslet, že ty rohlíky pekl někdo, kdo má pečení rád a dělá ho s láskou. Obě tvrzení mají k pravdě stejně daleko, ale s čím se dá lépe žít?

Ne za vším jsou židé, muslimové, korporace, kapitalismus, NWO, zednáři a zlo. Někdy jsou lidé prostě jen hloupí.

145072

7.10.2007 13:41

RE: Pozitivni a negativni pohled

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145072

Pro všechna vaše uvedená tvrzení platí to samé - mají velmi daleko k pravdě." [chechtot] [vyplazený jazyk]

145077

7.10.2007 10:46

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145069

Věda a vědecké postupy jsou jediné , které dokáží usvědčit blázny , nebo manipulátory ze lží , kerými sledují konkrétní cíle. Manipulátoři byly vždy mezi vlivnými a bohatými a s tím často nelze nic dělat. Není tedy divu , že Ježíšovo evangelium bylo zneužito a pokrouceno vlivnými osobami. V dnešní době nelze odsuzovat vědu za to co se děje , ale je třeba odsuzovat dnes a deně ve všech hlavních zprávách na celém světě ty kteří tuto vědu využívají pro svvůj prozpěch a pro rozšiřování vlivu a to je křesťanská západní společnost. Lidstvo mohlo díky vědě již dávno ze sebe shodit jho otročiny uvaléné přírodou a lidmi samými. Již dávno mohla být ekologicky využívána energie (výzkumy Tesly) , již dávno mohly být zakázány jaderné zbraně a elektrárny na celém světě, mohlo být zakázáno jakékoliv zbrojení , dlouho již se tu mohl používat k pohonu motor MDI , ale i jiné např. rezonanční motor, magnetický motor aj. Takže závěrem bych položil otázku, už víme co chtějí mocní křesťani a jaké informace chybí ostatním lidem?

145073

7.10.2007 21:07

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 145073

pravda je vylucne otazkou uziteho meritka

145095

8.10.2007 22:06

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145073

Věda a vědecké postupy jsou JEDINÉ??? jsi mimo. je řada věcí vědou nevyzkoumaných a některé dokonce neprozkoumatelné. Spoléhat se plně na sebe, na člověka, to je jako opřít se o laťkové zábradlí prožrané červotočem.
Takoví pseudo-vědátoři by si měli lépe všímat všeho kolem sebe, a poctivěji se ptát. A až budou vědět víc než vědí, až žasnou, pak budou možná pokornější a nebudou sebe a svou vědu dávat na vrchol všeho. je to totiž směšný nesmysl.

145141

7.10.2007 12:45

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 145064

Trodasi, vy tomu, co hlásáte věříte, či se tím snažíte jen někoho ovládat?
Pokud je v tom to první, doporučoval bych ústavní léčbu.

145074

7.10.2007 13:10

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145074

Za to vy, by jste se za všechny chyby křesťanství postavil s hrdostí. To by dnes však neudělal ani papež. [bliji]

145075

7.10.2007 15:20

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 145075

Copak já něco takového tvrdím? Zajímalo by mě, jakým způsobem se ubírá vaše mysl, já pouze reagoval na blábol, že křesťanství je Židovský nástroj ovládání mas.

145080

7.10.2007 15:42

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 145080

To vy chcete něco vysvětlit . Tak prosím. Třeba tu kombinaci slov :křesťanství , židovský a ovládání mas, nějak rozvedete. Podle čeho soudíte , že je to blábol?

145081

7.10.2007 18:53

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145081

Já se to pokusím rozvést. Výrok: "křesťanství je židovský nástroj k ovládání mas" je asi stejně platný jako výrok "světlo je nástroj, jak si přivodit zánět spojivek" nebo "nůž je nástroj, jak zapíchnout co nejvíce nepřátel". Nůž je nůž, světlo je světlo a křesťanství je křesťanství. Jak si ty pojmy vyložíte a hlavně, jak ty pojmy realizujete, je na Vás. Jestli je někdo neumí využít pozitivně, či je dokonce zneužívá negativně, nemá s podstatou těchto pojmů naprosto co do činění, ale souvisí to výlučně s povahou toho, kdo tyto nástroje používá.

145086

7.10.2007 21:21

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145086

Musím poněkud zklamaně a suše konstatovat , že v druhé větě jste zcela za jedno s názorem, který jste ovšem prve kritizoval.Nic nového jste koukám nevymyslel , nevím čím jiným by jste chtěl zapíchnout co nejvíc nepřátel , snad ne špejlí a světlo intenzivní opravdu způsobí zánět spojivek , tak jako je opravdu historicky a i dnes doložitelné , že křesťanství je nástrojem k ovládání mas. Ani v těch následujících vaších větách nejsme spolu ve při. Na to jak jste se prve napřahoval, jsem tedy čekal jinou pecku. [velký smích]

145097

7.10.2007 22:10

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145097

To mě mrzí, že jsem Vás zklamal. Ale já se nenapřahoval k ničemu jinému, než k prostému konstatování, že nůž je NEJEN nástrojem k zapichování nepřátel, světlo že slouží NEJEN k vyvolání zánětu spojivek, a křesťanství může být NEJEN židovským nástrojem k oblbování mas - a to podle toho, co v těch nástrojích jste schopen vidět a jak s nimi umíte zacházet. Pro jistotu zdůrazňuji - CO VY UMÍTE A ČEHO JSTE VY SCHOPEN.

145098

8.10.2007 21:35

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145098

s ostatním bych souhlasil, ale že křesťanství je židovským nástrojem k oblbování mas, to pokládám za pitomost. ale pokud takovému nesmyslu chcete věřit, máte moje požehnání...
[velký smích] je mi jedno jaké nesmysly vyznáváte. horší už to je s veřejným vytrubováním podobných zmatů.

145142

8.10.2007 22:31

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145142

To je hrůza, jaké veřejné zmaty tu někteří vytrubujeme. Ještě že jste se konečně zjevil a uvádíte vše na tu jedinou a definitivní pravou míru, óóóóó vševědoucí [smích]

145148

7.10.2007 16:20

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Jehuda 88.?.?.?

Reakce na 145080

Křesťanství ze židovství přímo vychází a pokud budete negovat
náboženství jako takové / Marx - náboženství je opiát lidstva/,
musíte připustit negativní roli židovství, jako náboženského instrumentu.
Když se tak podívám po Vesmíru, zjistím, že sám život je jistou
anomálií v Kosmu a náboženský výklad života na Zemi je naprosto
zavádějící ve světle poznatků 21. století.
Tím nechci říci, že sám jsem militantní ateista.
Úloha židovství v dějinách a jeho průnik do našeho věku není
dobrá a málo se smí hovořit o židovské teokracii v Izraeli.
Má být spravedlnost. Hodně všichni vykřikují o negativní roli
islámu, ale židé / sionisté/ jsou totéž zlo,ale lépe zakuklené.
Zrovna tak fundamentální křešťané jsou nepříjemní - hloupé
výroky neomylného papeže, třeba o používání prezervativů,
o absolutním zákazu potratů a jiných nejapností.

145082

7.10.2007 21:03

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 145082

Milan Peleška je zpět, jak tak koukám, ovšem na tento příspěvek je slušné zareagovat.
1) nikdo není schopen tvrdit, že život je anomálií v kosmu, mohl byste se zamyslit nad účelem Vesmíru - Vesmír vznikl proto, aby ho mohli zkoumat fyzikové -, ovšem s tímto výrokem nebude žádný vědec polemizovat, takovéto otázky necháváme filosofům a teologům.
Já se snažím vidět svět takový, jaký je - všude je stejné procento blbců a ti se s určitou pravděpodobností dostanou k moci a pak to dopadá, jak to dopadá.
Náboženský výklad života může být zcela pravdivý, zcela mylný, já osobně si myslím, že je to něco mezi tím.
Hovořit o špatném židovství je stejné, jako hovořit o špatném křesťanství či špatném islámu. Nezáleží a tom, jak se daná skupina jmenuje, je tam vždy určité procento blbců.

145094

8.10.2007 0:21

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

supino1 213.?.?.?

Reakce na 145094

Tiež nechcem autorke brať vieru, to je dosť ťažké, ale?...
pro primo; ak udávate, že toto je 1)....kde je potom 2)..3)..atď...
že život je anomália v kozme..vesmíre?...a nie je?...ak platí, že okrem nás neexistuje iný život?..tak my sme len tá anomália..
a v tom ostatnom asi len súhlasím....či už o blbcoch, či o náboženstve

145104

8.10.2007 8:57

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 145082

Uhodil jste hřebík na hlavičku. Ano, správně, všechna tři monoteistická náboženství jsou nástrojem útlaku širokých mas obyvatelstva. Židé jako první vynalezli rafinovanou náboženskou totalitu, která odrovnala od moci většinové obyvatelstvo. Nejprve hned ze začátku odstavili s pomocí nové víry automaticky od moci 50 procent obyvatelstva- ženy. Bůh prý určil, že nesmí do ničeho kafrat a o ničem rozhodovat. A 40 procent nemajetných mužů také snadno odrovnali tvrzením, že pokud chtějí spásu, musí poslouchat všechny příkazy Boha- ale hlavně bohaté vládnoucí rabíny. A tak se stalo, že 10 procent bohatých rabínů zcela snadno ovládalo 90 procent obyvatelstva.

Ale Ježíš-Žid, udělal svým soukmenovcům čáru přes rozpočet. Začal hlásat, že všichni lidé jsou si rovni, neexistuje žádný Bohem vyvolený člověk, ba ani národ. Proto ho mocní popravili. Ale ten totalitní náboženský model, jak hravě s pomocí víry desetiprocentní menšina drží na uzdě většinové obyvatelstvo se zalíbil a zejména v muslimských zemích spolehlivě funguje dodnes.

145119

8.10.2007 21:48

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145119

Náboženství není žádným nástrojem útlaku širokých mas (to zní jako od komunistky [smích]), ale osobní cestou, osobním přesvědčením a rozhodnutím se. K tomu má každý plné právo, a není vhodné, aby jiný šašour jej řadil do jakýchsi svých paušálních škatulek a prohlašoval o něm, že někoho utlačuje.
Počty s procenty vám jsou dobře, ale neodpovídá to realitě. to by každý kněz musel být spiklenec a aktivní účastník spiknutí proti zbytku světa. nebývá to tak... jsou i chudí a prostí, nikoho neutlačují, jen radí jak jít životem lépe, méně bolestivě.
fanatismus samozřejmě existuje, ať už mluvíme o socialistickém fanatismu Castra, Chaveze nebo o "křesťansko"-protestantsko-fundamentalistickém fanatismu Bushe, či o plamenných ajatolázích (či jak to skloňovat). Což ale neznamená, že jsou spolu spojeni. -Každý z nich je fanatik jiného druhu a jiným směrem jdoucí. Vidět u všech fanatiků spojení, to bych už hodnotil jako nemoc, vhodnou k odborné léčbě.

145145

8.10.2007 23:17

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145145

Jó , to si můžeš stěžovat u papeže , že je náboženství osobní cestou . Kdyby jsi byl ženou , tak ti zakáže potrat , ikdyby jsi jej sto krát chtěl. Kdyby jsi byl černochem v Africe tak ti doporučí nepoužívat kondom - skvělý nápad. Kdyby jsi byl Wariakem v Amazonii , tak by jsi si vychutnal jeho nedávný chvalozpěv na to , že Ježíšova cesta tamním indiánům přinesla osvobození. Tak by se dalo pokračovat a ani bych nemusel příliž překračovat rámec současnosti . Takže neblbni pro mnohé jsi jen obyčejným a poslušným šašourem právě ty a za každý prohřešek ti přísluší trest , nejsem právníkem abych věděl byť jen odhadem jejich počet , ale stále se zvyšuje. Jen úplná naivka si může myslet , že osobní přesvědčení, rozhodnutí a cesta je velmi vzdálená od všech druhů manipulace. Touto debatou co předvádíte není možno ani dojít k tomu co to ta manipulace vůbec je . Lehce se může kdokoliv stát její objetí a to nejsnáze v hiearchickém smyslu a také se tak vlastně dnes a denně každému děje. Není zapotřebí hledat organizátory, ale jistě budou vysoko. Nejprve je třeba zjistit jak je možné ovlivňovat lidi (a to od dětství !) a pak to porovnat s tím co se děje. Může to být zajímavé. Manipuluje se pravidly a zákony a jejich dodržování musí být stíháno trestem . To vše může mít více podob , svět je v tomto naštěstí ještě jakž ,takž rozmanitý. Mimochodem Hadašová prohlásila na volbě Miss , že muslimské ženy mají více práv než ženy u nás. Od vš studentky práv zajímavé prohlášení do televize!

145151

9.10.2007 6:55

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

kirkmen 85.?.?.?

Reakce na 145151

A vy souhlasíte s vraždami ? Nebo to nenarozené dítě nemá právo na život ? Hmm takže podle vás je správné ,že teď té bezdomovkyni napařili 10 let za zabití novorozence ,ale kdyby to udělala před 7-9 měsíci je to v pořádku .Pane na tuhle vaši logiku ,že každý si může dělat co chce ,snad pomůže už jen studený obklad .Jsou morální zásady a evropa se například bránila úspěšně muslimům díky katolictví a jejím papežům .Jinak byste tu dnes vzýval satanského aláha!
Co se týče kondomů má papež také pravdu ,nebudu vám vykládat náboženskou problematiku tohoto ,ale je mnohem lepší vést lidi k zdrženlivosti než jim říkat "souložte jak chcete ,kondom vám pomůže" .Přečtěte si někdy jestli jim to v boji proti aids pomáhá ,pomalu nikoliv .Kdežto kde v africe příjmou hodnoty křesťanství je úbytek aids markartní a to i bez vašeho spásného kondomu .Divím se ,že lidé jako vy věří tomu ,že kondom pomáhá nebo neznáte tu "konspirační teorii" o tom ,že aids projde i kondomem ??
Co se týče indiánů tak jen koukněte na film Apokalypto od Gibsona a přál bych vám být jedním z těch obětovaných indiánů (to nemyslím samozřejmě vážně) .40000 obětovaných lidí ročně nemluvě o dalších dětech .Ostatní indiáni vítali Cortéze jako osvoboditele .Lidé jako Bush tenkrát zničili indiány ne papež ,například v Trutnově je pamětní deska jezuitovi ,který vykonal rekord po amazonce na člunu a sám zachránil celý kmen ,víte vy vůbec kolik kněží zemřelo při obraně indiánů a ti co je ničili jen říkali ,že jsou věřící.
Mrzí mě ,že téhle židovské a antikřesťanské blasfémii věříte je totiž ze stejných úst ,které chválí dnešní ameriku a izrael a např. Vaška Havla.
Jinak obdivuji vaši víru v Danikena ,protože nevysvětluje kdo stvořil ty mimozemštany kteří nás tu vysadili [velký smích]

145161

9.10.2007 23:12

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145161

Více souhlasím s vraždou z milosti , než s vraždou za trest. Vražda totiž není výchovný prostředek , ale vraždou z milosti lze ušetřit nezměrné trápení .Toto téma mě nechává klidným , protože předpokládám , že většina rozumných lidí není proti potratu a většina jich je proti trestu smrti . Stejně se nakonec budete hádat s lékaři kdy , že to bytost je už bytostí, ale vy si třeba zachovávejte život každé vaší spermii, rozum nelze od náboženských fanatiků , který nezajímá logika očekávat. Co se týká obrany vůči muslimům ve středověku přečtěte si knihu "Tajemství a hříchy temlářského řádu" hezky a zajímavě napsané , né tak fanatické jak od stranických horlivců.Píše jasně , že všechna křižátská tažení nebyla na obranu , ale na zvýšení významu a moci církve, včetně té poslední výpravě ,kdy byli posláno 10 000 chlapců a všichni zemřeli na strádání za pochodu. Co se týče kondomů - já vím , podle vás má i v tom papež pravdu. Lepší by bylo kdyby bílá rasa nikdy v životě nezačala pomáhat ani černochům ani indiánům , všude je to díky nim tak rozdělaný , že se to dokupy už nedá. I s tím filmem Apokalypto jste jen hloupě naletěl. Z indiánů se tam dělá kretény , kteří se vraždí jen proto že je zatmění slunce, jenže oni počítali s kalendářem na 100. tisíce let a jejich předpovědi popisují vniknutí bělochů ,ale mnohem realističtěji než to vaše "vítání". Čemu věřím a nevěřím , to vám asi těžko vysvětlím , mám rád nezaujatost , respektování faktů , tvrzení založená na logice a jen o takové autority mám odvahu se opírat. [mrknutí jedním okem]

145196

9.10.2007 23:30

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 145161

>A vy souhlasíte s vraždami ? Nebo to nenarozené dítě nemá
>právo na život ?

No to je přímo otázka do pranice. Samozřejmě, že právo na život jistě má. Ovšem od kdy je to nenarozené dítě?
Už samotné uvolněné vajíčko v těle ženy je nenarozené dítě tak na půl. Bez něj se žádné dítě nemůže narodit. To samé uvolněná spermie.
Podle mě by bylo správné, každého, kdo nechá takové poloviční nenarozené dítě zahynout, trestat za poloviční vraždu. Nebo aspoň za neposkytnutí pomoci s následkem smrti. Jak k tomu ty nenarozené děti příjdou, že si nemohou užít nádherného života a slasti při nakupování v supermarketech? Je to od těch sobeckých lidí skutečně zavrženíhodné a trestuhodné jednání. Stačily by i symbolické tresty. Třeba za každé vypuzené neoplodněné vajíčko pouhý jeden měsíc kriminálu. U mužů bych byl shovívavější - za každou zmařenou spermii jeden den kriminálu.
To byste viděli, jak by se život naší společnosti hned změnil.

145204

9.10.2007 23:51

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

leo69 89.?.?.?

Reakce na 145204

Pane Karle, i Vy jeden! Zatímco u ženy se při cyklu uvolní většinou jen jedno vajíčko, tak v ejakulátu muže je prý těch spermií na tisíce. To by jsme (muži) z kriminálu nevylezli... [pláč] [chechtot]

m,[smích]

145208

10.10.2007 11:49

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 145208

Vždyť ženy, kromě rození dětí, také ne. Tedy byl by to systém k mužům i ženám vcelku spravedlivý. Když mohou v bušistánu člověka odsoudit třeba na 300 let do kriminálu, tak proč by náš soud nemohl uložit trest tisíc let. Tři sta jako tisíc - vyjde to nastejno. Konce se člověk nedožije. A proami by si libovali, jak se naše právo přibližuje vzorovému bušistánskému.
No a že by všichni lidé byli stále v kriminálu? Vždyť co jiného je blížící se NWO než novodobý kriminál?

Tedy je to systém, vyhovující jak křesťanským protipotratovým fanatikům, tak nadšeným propagátorům "amerického způsobu života", stoupencům a příznivcům neoconů. Jistě ani nadnárodní korporace by nebyly proti, když by takto lehce získaly lacinou pracovní sílu smlouvami ze soukromými věznicemi podle osvědčené praxe v USA. Rovněž bankám by to usnadnilo život, když všichni jejich dlužníci by byli pod trvalou kontrolou a nemohli by se tak vyhýbat splácení úvěrů.
Tedy zbývá již jen přesvědčit zelené ochránce zvířat, aby tento systém vzali za svůj a všechny hlavní současné politické síly by nás, obyčejné smrtelníky, o prospěšnosti takovéhoto trestání určitě přesvědčily. Bylo by to jen pro naše dobro.

145232

9.10.2007 11:39

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145145

...Náboženství není žádným nástrojem útlaku širokých mas (to zní jako od komunistky ), ale osobní cestou, osobním přesvědčením a rozhodnutím se....

Náboženství je slovo. Neshodli bychom se tu ani na jeho definici, natož na jeho skutečném obsahu. A to právě a zejména proto, že je osobní cestou, osobním rozhodnutím se. Logicky, rozhodne-li se tedy někdo, že mu náboženství poslouží jako výtah k moci, a sdruží-li se za tím účelem do organizace (zvané třeba církev), pak může být klidně i nástrojem útlaku mas. Máte-li odlišnou definici, odlišné pojetí náboženství, ničemu neposloužíte, když kvůli němu budete ignorovat či popírat definice a pojetí jiných. V historii určitě byla období, kdy organizované náboženství k útlaku mas sloužilo, stejně jako k němu dnes slouží třeba demokracie. Přičemž, jak jsem se nahoře snažil vysvětlit, i náboženství, i demokracii lze pojmout a realizovat zcela jinak. K tomu se ale musí každý rozhodnout a dopracovat sám. Za těmi všemi krásnými slovy je jedna jediná podstata - odvěký "boj" altruismu s egoismem, lépe řečeno odvěké hledání funkční rovnováhy mezi nimi - a to jak v duši každého z nás, tak v rámci civilizace.

145172

9.10.2007 16:07

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 145145

Samozřejmě, že dnes již křesťanství není nástrojem útlaku širokých mas. Ale bylo, dokud nebyla provedena sekularizace společnosti. Vy to nevíte? Vy nic nevíte o tom, jak byli upalováni kacíři a čarodějnice? Komunistkou se tady moc neohánějte, protože mě vůbec neznáte. Tak buďte hezky zticha. Teď už naštěstí víra je o osobním rozhodnutí, ale donedávna tomu tak nebylo. Můj starší bratr, který je silně věřící katolík, je svým způsobem dodnes pošahaný člověk. Protože mu byly všechny ty nenávistné katolické antisexuální projevy natrvalo vtisknuty již v ranném věku do mysli. A sám se mi svěřil, že se s katoličkami nedá vůbec chodit, protože jsou v těchto věcech úplně vyšinuté.

Pokud vím, tak v muslimských zemích je víra dodnes povinná a je spojena se státem, právo šárija nahrazuje veškeré právo. A jak zacházeli věřící židé s manželkami, to je snad taky dostatečně známo. Přitom oni sami, ti věřící židé jsou otroky svého náboženství, protože musí povinně dodržovat 613 božích příkazů a různých zákazů. A ještě obřežou svá miminka, kterých se nikdo neptá, zda si to přejí, či nikoliv.

145183

9.10.2007 17:03

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Jehuda 88.?.?.?

Reakce na 145183

Také Husa nemohou do teď katolíci "skousnout", protože chtěl
především církev chudou!

145184

10.10.2007 0:32

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Kája Neslepý 85.?.?.?

Reakce na 145184

Ano,ale vylít se špinavou vodou i dítě by byla(je) chyba.
Náboženství je něco jiného než pambíčkářství. Religio znamená opětovné spojení s věčnou podstatou.V Protokolech sionských (tzv.)mudrců je tvrzení- budeme podporovat církve a současně budeme bojovat proti učení Ježíše.

Jsou jedinci,kteří se vyhrabali do Nebe,jako např Mohamed nebo Budha. A jsou takoví,kteří sestoupili z Nebe,jako např.Ježíš.
Budha dosáhl nirvanické úrovně vědomí.To je pro nás,jedince s úrovní hodně podnirvanickou,něco nepředstavitelného.

Ježíš se narozdíl od nás,kteří se musíme rodit kvůli své zabedněnosti,slepotě a nezájmu o věci nejpodstatnější,narodit nemusel,ale chtěl.Aby splnil přání spravedlivých,kteří toužili po podrobném návodu na vysvobození se z vězení času a prostoru.
Ten,kdo ještě nechápe,že kdyby žil tisíc let,byl zdravý,úspěšný a nevím jaký ještě,nebude mu to nic platné,opustí učebnu zklamán.Ten ještě nemá dostatek zkušeností(svých) a musí holt nějaké získávat.Tomu vůbec nerozuměli(nechápali je správnější výraz) např. komunisté,když nutili lid ke slušnosti(morálce-
jednotě),a vlastně tak jenom zabrzdili vývoj-přesněji závoj,protože cizí zkušenosti nikdo nebere vážně(ani nemůže).


Vnímat náboženství jako metodu ovládání mas je postoj lidí s nějakou rozlišovací schopností,ale je to vylévání špinavé vody i s dítětem.Jde o nesrovnatelně víc,než jen nějak proexistovat těch většinou několik desetiletí pobývání zde.Úkolem konspirátorů je vytvořit Peklo na Zemi,úkolem jejich pomocníků -zákononasíračů(zákonodárců) je jim v tom pomáhat-legalizovat moderní zlo.Úkolem člověka je překročit hramice času a prostoru.Když zamíříme správným směrem,vřeštící jesle se změní na 1.třídu ZDŠ a lidem žijícím ze zla se zhroutí jejich virtuální realita. A Mefisto si bude muset hledat jiné jesle.

145211

10.10.2007 22:46

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 145183

Už jsem četl moderní názor , že obřízka se dělá z hygienických důvodů. [velký smích] Dříve nevěděli při tom o hygieně nic tak světoborného, samozřejmě, že by si kvůli tomu řezali části těl. Z výsledků jistého bádání vyšlo však na povrch , že obřízka , havně u děvčat způsobí tak velké trauma ze zákroku , že odmítnou zájem o sexuální hrátky. Tato změna chování je velmi evidentní a zamozřejmě , že se využívá pro výchovné účely a pro zvýšení hodnoty nevěsty , která si zachovala pannenství pro toho svého pravého (i finančně výhodného ) ženicha. Osobně by mě zajímalo zda je lepší takováto zmrzačená a výchovou zlomená manželka a nebo rebelka , která rodičovskou výchovu ignoruje. Dále dedukuji , že tento způsob výchovy se používá na světě tam , kde děti prostě mají dost volnosti. U nás tato morbidnost není nutná , protože dítě je nesrovnatelně více pod dohledem rodičů a stačí jim jen říct něco nepříjemného na adresu jistých zájmů a je to v pucu. Děti u nás jsou vůbec přímo i v pohybu omezovány stále více spolu s tím jak přibývá populace ve městech a vzhledem k tomu ,jak se v nich žije a vzhledem k načí PC kultůře. U nás tedy vzniknou zrovna tak výchovou zlomené ženy jako ty ženy , které si užily díky svým rodičům obřízku. Zatímco kritizujeme jiné státy za obřízku a div , že jim kvůli tomu nevyhlašujem válku , samy se ve věci dětské sexuality chováme velmi drsně a pokrytecky a zrovna tak vypočítavě.

145261

11.10.2007 9:51

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 145261

Obřízka u děvčat je spojená se subsaharskou Afrikou a nikoliv Židovským etnikem. A jak můžete vědět, co tehdy věděli o hygieně, copak jste v té době žil?

145295

8.10.2007 21:46

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145064

Zde se bohužel neshodneme. máš moc horkou hlavu a zmatené, zkreslené informace o křesťanství, církvi a věřících.
křesťanství židé rozhodně nezaložili, naopak je v počátcích strašně zuřivě potírali (jako konkurenční náboženství, a podle nich rouhačské, matoucí židy).
Bůh existuje, ale není to takový malý pišišvor, který by nenáviděl... se kterým by cloumaly emoce.
Ad Horus a zmatky s Mojžíšem: myslím, že jsi příliš uvěřil jednomu vědeckofantastickému videu na netu, že? [smích] Viděl jsem to taky... Minerva a další. Jenže to jsou populistické nesmysly, asi na úrovni Dänikena.

145140

9.10.2007 3:16

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 145140

>Bůh existuje, ale není to takový malý pišišvor, který by
>nenáviděl... se kterým by cloumaly emoce.

>Ad Horus a zmatky s Mojžíšem: myslím, že jsi příliš
>uvěřil jednomu vědeckofantastickému videu na netu, že? [smích]
>Viděl jsem to taky... Minerva a další. Jenže to jsou
>populistické nesmysly, asi na úrovni Dänikena.
Na Danikana me "nesahejte". To ze ho nemate rad vy, neznamena ze je to nejaky debil.
[mrknutí jedním okem]
Cetli ho a stale jeste ctou miliony lidi na svete. Urcite ma vice pravdy nez nekdo, kdo rika ze buh existuje. Zajimavy, ze ho jeste nikdo nikdy nevidel [oči v sloup]

145157

9.10.2007 11:29

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

D.T. 217.?.?.?

Reakce na 145157

Populistické nesmysly? Tohle se přece vědělo dávno a je možné to najít v různých pramenech, jen to nikoho ještě nenapadlo pospojovat dohromady, až teď. A Daniken? Neobhajuji jej, ale ten se aspoň snaží vysvětlit věci, které ostatní lidé raději opomíjejí. jak moc se mu to povedlo, to ukáže čas [smích]

145168

9.10.2007 23:47

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 145157

>Urcite ma vice pravdy nez nekdo,
>kdo rika ze buh existuje. Zajimavy,
>ze ho jeste nikdo nikdy nevidel [oči v sloup]

Ani ja jsem ho nevidel, ale videl jsem Jezise Krista.
Nekolikrat a na ruznych mistech. Zrovna minuly tyden
u matky kamarada. Otocil jsem se v predsini a malem jsem vyjuknul. Visel tam na stene.

145205

9.10.2007 10:49

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

D.T. 217.?.?.?

Reakce na 145064

Není třeba být tak ostrý k autorce. Co je pravda a co je lež? Je člověk opravdu člověk, nebo jen kvanta energie? Je tma opravdu tma, nebo je jen tmou pro naše oči? Všechny víry jsou pomůcka pro lidi, samozřejmě, že se víra "recykluje", v tom máte pravdu - Ježíš = Horus = Mithra = Dionýsos = .. == .. atd. Až lidé dostatečně dojdou v duchovním vývoji k určitému bodu, tak zjistí, že každý člověk a každá bytost je zde samostatná jednotka a to jak ve víře, tak v cestě osudem. Ale od toho jsou pomůcky, aby se využívaly, i když některé pomůcky jsou samozřejmě Danajským darem. Zaleží prostě na interakci daného typu lidí. A věda? Dnešní věda = velká neznalost základních principů vesmíru jako celku. Je jako mravenec, který leze u základů paneláku a přemýšlí, co že je to půl metru na dním, ale nějaké 2,3 patro vůbec nevidí .. A to už vůbec by nepochopil patro 50-té .. Věda je jako lidé - má svou cestu a podle vývoje lidí se bude i ona vyvíjet. Zda věřit "židům", nebo ne? Vaše námitka je správná z jistého úhlu pohledu. Ovšem pokud autorka věří, pak věří v dobro a to má velký potenciál. Je jedno, jestli tu svíčku zapálí v kostele, nebo na ulici, nebo kdekoliv jinde. Pokud věří, pak vysílá energii. pokud vysílá dostatečné množství energie, pak odezva podle zákonitostí přijde. Jakou energii posíláme do okolí, taková se nám vrací. Posílá - li energii s láskou, pak tato energie v rámci své kvality je schopna přitáhnout podobnou energii a tak například uzdravit nemocného. Nehledejte v tom zázrak, to je jen jiný výraz lidí, pro nepochopení dějů v okolí. je to odpradávna přirozený jev. Konečně - vyzkoušejte si to sami, práce s energií myšlenek je naše každodenní záležitost, jen to nevnímáme. Když je někdo naštvaný na okolí, má zlou odezvu a naopak. Aneb - jak se do lesá volá ... [smích]

145166

9.10.2007 23:10

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Lucienne 89.?.?.?

Reakce na 145166

2D.T.
Ano, je to o synchronních jevech. Máte pravdu.

145201

9.10.2007 23:33

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Lucienne 89.?.?.?

Reakce na 145064

Jste si jistý, že jste si přečetl dobře článek? Zkuste to znovu. Nastavení zrcadla nesmyslným pravidlům není o tom, v co já věřím a tudíž brát mi jakoukoli víru je nesmysl.

145199

10.10.2007 9:33

RE: Nechci autorce brat viru, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145199

Hm, když sama nastavujete zrcadlo, měla byste ovšem i to, co se děje Vám, jako nastavené zrcadlo brát. Proč se právě teď právě Vám děje právě toto?

145221

9.10.2007 2:35

bohovia

Jordano Bruno jordanobruno2 (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Ako to bolo? Píše sa to v starých textoch: Vy ľudia máte oči,ale nevidíte...
Staré legendy a báje sú základom,z toho treba vychádzať.

145156

9.10.2007 8:28

Buh...

Romanov 24.?.?.?

Neni to sice k tematu, ale dneska jsem na internetu nasel toto: BUH MILUJE ATEISTY, NEOBTEZUJI HO SVYMI PROBLEMY [mrknutí jedním okem]

145163

9.10.2007 23:24

RE: Buh...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 145163

Já toho Pánaboha upřímně lituji. Jen se vžijte do jeho situace - muset každý den poslouchat modlitby a nářky jen miliardy křesťanů. Z toho musí jeden naprosto zcvokovatět.
Přitom údajně bůh je trojjediný a jeho syn je Kristus. Tedy původní Pánbůh je stejný jak pro křesťany, tak pro padesát milionů židů i pro 1,2 miliardy muslimů. Jak se má chudák Pánbůh zachovat, když muslimové ho žádají o pomoc proti křesťanům i židům, křesťané zase o pomoc při zabíjení muslimů a židé o pomoc při ovládání všeho lidstva. Jak se má v této situaci zachovat? Komu vyhovět a komu nikoliv, když všem se najednou vyhovět nedá? Nepomůže mu ani hodit si korunou nebo dolarem, resp. čtvrťákem, protože to vybere pouze jedno řešení z dvou možných. Tady je protichůdných zbožných přání najednou mnoho. Jak to Pánbůh řeší nevím. Asi, jak ukazuje historie, se rozhoduje podle toho, jak se momentálně vyspal. Chvíli pomáhá křesťanům, pak zase muslimům a v poslední době drží ochrannou ruku nad židy. Vývoj v posledních letech ukazuje, že není tak úplně všemocný, protože židovský majetek a hlavně peníze, uchránit před zkázou nedokáže. Dolar stále klesá. Nebýt čínských komunistů, tak už to USrael má za sebou. Jen komunisté drží bušistánskou ekonomiku nad vodou, ale ani oni nejsou všemocní.
No nechci nikomu brát jeho iluse, ale čekat že mezi těmi miliardami prosebníků si Pánbůh vybere právě mě, aby mi pomohl, se mi zdá dost naivní.
No nevím, třeba autorka článku je VIP a má u Pánaboha protekci. Nic mi do toho není. Podle obsahu článku mám však dojem, že autorka je spíše realistka a na žádnou pomoc od Pánaboha nečeká. Tu svíčku zapalovala jen kvůli sobě, pro své uklidnění. Už staří jogíni přišli na to, že zírání do plamene svíčky podporuje soustředění mysli. A článek samotný není o víře v Pánaboha, ale o regulaci lidského chování. Svíčku lze zapálit pouze hromadně až příslušný církevní či státní úředník k tomu dá pokyn. To by tak hrálo, aby kdokoliv obtěžoval už tak přetíženého Pánaboha i v neúředních hodinách. Konečně pro styk s Pánembohem je tu oficiální instituce - církev a každý by měl posílat supliku jen jejím prostřednictvím. K čemu by tu jinak církev byla, kdyby si lidé své záležitosti vyřizovali sami přímo s Pánembohem?

145198

9.10.2007 23:07

RE: Buh...

Lucienne 89.?.?.?

Reakce na 145198

[smích]))

Jojo, autorka je určitě velmi V.I.P. [smích] To definitivně [smích] Jak vidíte, svíčku zapálila individuálně a bylo jí to zatrženo jako ve správným mocenským systému, který ví komu a jak co zatrhnout.

Pobavila jsem se u Vašeho komentáře [smích]))

145202

10.10.2007 0:09

RE: Buh...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 145202

Přece být VIP u Pánaboha není totéž, jako být VIP u konkrétní církve, instituce či státu.
Vždyť to jistě znáte z denního života. Jeden člověk je pro někoho geroj a pro druhého zločinec. Jeden den jste význačný politik a druhý den policií honěný kriminálník. Nebo jako Čunek obojí najednou. Jeden den jste uctívaný vážený boháč, milionář či přímo miliardář a druhý den uprchlý kriminálník, který se musí skrývat. Pochopitelně i naopak jeden den bezdomovec a druhý den milionář. Jak se mění politické vážky, tak se mění i kdo je VIP. U Pánaboha bych přece jen předpokládal jistou stabilitu názorů.

145206

13.10.2007 17:53

RE: Buh...

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 145202

Čajovka a už hážou zpruzený ksichty,co kdyby si nějaký provokatér zapálil pochodeň [velký smích] .Když si můžou ti .píp. z BlackWater dělat co se jim zlíbí,tak coby ne.Ovšem viděl jsem seriál BlackBooks,vřele doporučuji. [smích]

145403

10.10.2007 9:52

RE: Buh...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145198

...Svíčku lze zapálit pouze hromadně až příslušný církevní či státní úředník k tomu dá pokyn. To by tak hrálo, aby kdokoliv obtěžoval už tak přetíženého Pánaboha i v neúředních hodinách. Konečně pro styk s Pánembohem je tu oficiální instituce - církev a každý by měl posílat supliku jen jejím prostřednictvím. K čemu by tu jinak církev byla, kdyby si lidé své záležitosti vyřizovali sami přímo s Pánembohem?...

Já tomu od začátku nerozumím. Nikdo přeci autorku nenutil jít zapalovat svíčku do sršánního hnízda. Zatím ještě nejsou naštěstí zákony na to, aby si svíčku pro uklidnění nemohla zapálit kdekoliv jinde. Já dobře chápu, že ji naštvalo chování kostelníků, ovšem kostel je jejich výsostné území (nyní nemyslím striktně právně), takže člověk, který tam jde dobrovolně, a nechce vyloženě provokovat, se na něm musí podřídit jejich pravidlům. A ta mohou (a nemusí) být stejně blbá, jako pravidla kterékoliv jiné organizace. Co mi vadí, je implicitní obvinění církve za něco, co je vlastní každé organizaci tohoto světa, a co je možná vlastní každému z nás, a proto to tak rádi promítáme někam ven, na nejbližší neoblíbenou oběť.

145222

Příspěvků: 60

06.10. 09:52  Vážená autorko
06.10. 12:47 2xs  RE: Vážená autorko
06.10. 16:40 minarik.j  RE: Vážená autorko
06.10. 18:55  RE: Vážená autorko
07.10. 02:58  RE: Vážená autorko
09.10. 23:36 Lucienne  RE: Vážená autorko
09.10. 23:58 leo69  RE: Vážená autorko
10.10. 00:47 Lucienne  RE: Vážená autorko
12.10. 04:14 Rene Bartosek  RE: Vážená autorko
06.10. 22:43 Rene Bartosek  To je osud velkych organizaci.
07.10. 00:13 trodas  Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 02:49 Aja  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 23:13 Lucienne  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 08:53  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 10:39 Wu  Pozitivni a negativni pohled
07.10. 13:41 Novákneu  RE: Pozitivni a negativni pohled
07.10. 10:46 Novákneu  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 21:07 MedaBeda  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
08.10. 22:06 2xs  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 12:45 Jiří Koubek  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 13:10 Novákneu  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 15:20 Jiří Koubek  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 15:42  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 18:53  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 21:21 Novákneu  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 22:10  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
08.10. 21:35 2xs  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
08.10. 22:31  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 16:20 Jehuda  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
07.10. 21:03 Jiří Koubek  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
08.10. 00:21 supino1  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
08.10. 08:57 Jarmila  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
08.10. 21:48 2xs  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
08.10. 23:17 Novákneu  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 06:55 kirkmen  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 23:12 Novákneu  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 23:30 Karel z Čech  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 23:51 leo69  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
10.10. 11:49 Karel z Čech  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 11:39  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 16:07 Jarmila  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 17:03 Jehuda  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
10.10. 00:32 Kája Neslepý  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
10.10. 22:46 Novákneu  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
11.10. 09:51 Jiří Koubek  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
08.10. 21:46 2xs  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 03:16 Romanov  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 11:29 D.T.  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 23:47  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 10:49 D.T.  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 23:10 Lucienne  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 23:33 Lucienne  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
10.10. 09:33  RE: Nechci autorce brat viru, ale...
09.10. 02:35 Jordano Bruno  bohovia
09.10. 08:28 Romanov  Buh...
09.10. 23:24 Karel z Čech  RE: Buh...
09.10. 23:07 Lucienne  RE: Buh...
10.10. 00:09 Karel z Čech  RE: Buh...
13.10. 17:53 micha  RE: Buh...
10.10. 09:52  RE: Buh...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 103 čtenářů částkou 14 202 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Muži nebudou mít žádný hlas v rozhodování soutěže Miss Germany26.01.20 10:44 Německo 0

Hymna Evropské unie25.01.20 20:10 Evropská unie 1

Česká firma umí zpracovat plasty na palivo25.01.20 08:11 Česká republika 6

Lauren Southern v australské no-go zóně23.01.20 20:13 Austrálie 5

Varuješ před mamografem? Na policii s tebou!23.01.20 17:41 Česká republika 1

Vánoční nákupy migrantů v Bruselu23.01.20 17:31 Nizozemsko 2

Politruk Kartous bude kádrovat ředitele škol22.01.20 22:58 Česká republika 4

Glyfosat v medu22.01.20 20:27 Německo 1

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 5

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 10

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 3

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 9

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 13

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 4

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 6

Neuvěřitelné: Čtyři soutěže královny krásy -- všechny vítězky barevné16.01.20 18:07 USA 5

Měnové kurzy

USD
22,83 Kč
Euro
25,17 Kč
Libra
29,85 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
15,59 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
20,89 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 883,45 Kč
1 unce stříbra
413,62 Kč
Bitcoin
190 485,98 Kč

Poslední aktualizace: 26.1.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 844