Diskuze k článku

Bush připravuje Ameriku na válku s Íránem

Příspěvků 84

5.10.2007 5:55

To nebude valka!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

To bude jen dalsi teroristicka agrese, ci dobrodruzstvi, spravne Statem Podporovany Terorismus. V zajmu zido-zion teroristicke enklavy na Strednim Vychode, kontrolovane potomky chazaru a evropskych odpadliku, svorne k smrti nenavidejicich Jezise Krista, zname coby Izrael. V zajmu zido-zionistickych opresoru a jejich prostitutu vladnoucich dnes svetem penezi, lzi, a strachem.
USA, tez zname dnes coby Jew-es-ej, krome potupneho otrokarstvi importovanych negroidu, vytrzenych ze srdce Afriky (vsak dnes za to plati! A jeste budou platit. Chvala Bohu) jichz vyuzivali jako tazneho dobytka, genocidy Indianu, se takovych agresi pozdeji dopustily na jinych tradicnich narodech mnohokrate. Viz 1. a 2. svetova valka, agrese vuci Korei, Vietnamu, Paname, Jugoslavii, Afganistanu, Iraku. Instigace ve Stredni Americe vedouci k bratrovrazednym valkam. Chile. What else?
Prolhani, farizejsti podvodnici dvoji tvare, potomci evropskych vyvrhelu, kriminalniku a dobrodruhu. Ti si tak muzou podat ruce s chazaro-evropskymi zionistickymi lumpy. A proc ne? Oba dva nenavidi rozdeleni a existenci tradicniho sveta, nenavidi Evropany (zide jelikoz se jedna o krestany, Americane evropskeho puvodu maji komplexy a mindraky: ztratili a zaprodali provzdy sve evropanstvi, nemaji kulturu, a ani dnes uz nevi ci jsou). Oba dva maji spolecneho jmenovatele: jsou internacionalniho puvodu a charakteru, a uloupili uzemi puvodni populaci kterou za pochodu lzive propagandy nemajici historicke obdoby postupne vyhlazuji (v pripade Americanu jiz vyhladili).
Ze pry USA bojovaly a stale bojuji proti komunismu ... Halooooo ???? Zajdete si do americkych obchodu, pocinaje Walmartem, konce Nordstromem: 95% Made in China. Made in China. Made in China. Made in China .... Otroky v Cine...
Ano, snad 95% vyrobku na americkem konsumnim trhu je vyrobeno v komunisticka Cine, a dovezeno do kapitalistickych USA ... A tam slouzi velmi dobre: vypadaji jako kvalitni original (italska, francouzka, evropska jmena), ale je to "fake", po zaplaceni se brzo rozpadnou, konsumenti spechaji zpet do Walmart koupi nahradu, lichvari si mnou sve dabelske pazoury, lichva slape presne podle Luciferova planu ukrast Svet.
Mimochodem: Ex-komuniste v Cesku, samozrejme dnes peclive prevleceni do habitu NWO (Nove Usporadani Sveta) jsou nejvetsimi prateli a obdivovateli (napr. Topolanek, Klaus-Pruzinsky & kolektiv) dnesni Ameriky. A Amerikou jsou respektovani, a vystavovani na $$$vysluni$$$. Nebot jak amerikanofil Vaclav Havel pred casem jasne rekl: "Na komunisty zadny hon nebude".
Ale "nacisti" se v Americe nahani az dodnes. A kdyz dochazi zasoby, a nejsou, tak americti zido-zioniste si je vyfabrikuji. Viz zrovna pred par dny, diky svym US vladnoucim (zid Rosenbaum) najednou "objevili" 85-leteho Nemce, samozrejme v takovem veku musel byt "nazi", co jineho? Od r. 1955 zijiciho v US, Georgia, a az donedana nikdo nevedel ze by byl "nazi". Ale kdyz zasoby dochazi ??? Vystraseny dedecek bude deportovan, prijde o vse.
I toto nekdo muze nazyvat valkou. Ve skutecnosti je to statem a nadnarodni silou podporovany TERORISMUS.

144964

5.10.2007 10:34

RE: To nebude valka!

rehek 193.?.?.?

Reakce na 144964

Vážený pane, nemohu než souhlasit s tím, co jste zde ve stručnosti přednesl. Událostí, konspirací, útisků, lží a já nevím čeho všeho ještě je bylo a je zcela jistě mnohem více. Otázkou ale zůstává, co s tím může obyčejný člověk dělat? Jak se z tohoto morového jha vyprostit? Šíření pravdivých skutečností mezi neinformované, či medii zmasírované jedince je velmi těžký, ale hlavně dlouhodobý proces a já se obávám, že nám všem začíná týct do bot. Vždy mě napadne, když o tom přemýšlím, jakou informaci si sdělí letící tisícihlavé hejno ptáků, že všichni v jeden moment dokáží stejně změnit směr, což lze pozorovat i u něktrých ryb. Ano, trochu sním, ale zkusme si představit, že by takto dokázali komuniovat lidé. Představte si několik miliard nežidů. jak všichni přesně ve stejný moment přestanou pracovat, byť by třeba na pár dní. Při této představě se fakt usmívám...
Dějiny nás poučují o tom, že farizej vždy doplatil na své vyvyšování a PODCEŇOVÁNÍ ostatních a tak si říkám, čím nás podcení nyní? Jestli vůbec?

144974

5.10.2007 11:03

RE: To nebude valka! - reakce

Martin Tomis martin (tečka) tomis (zavináč) hotmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 144964

K příspěvku jako k celku nemá smysl se vyjadřovat, snad jen k pár bodům.
1.) USA nevyvražďovaly původní americké obyvatelstvo, k jeho genocidě docházelo zejména v 16. století, tedy cca 200 let před založením USA. Podepsali se na něm zejména Španělští conquistadoři, nikoliv anglosaští osadníci.

Za "Indiánských válek" v 19. století (Little Big Horn nebo Wounded Knee) zahynulo asi 20 000 Indiánů, často jak výsledek kmenových válek. Pro srovnání, během Francouzsko-Pruské války, která se udála ve stejné době, zahynulo 550 000 civilistů.

2.) Reagovat na váš komentář o Američanech a Židech, jakožto "vyvrhelích" je asi zbytečné. Nicméně připomenu, že "vyvrhelové" byli ve své době i francouzští Hugenoti, které Richelieu vyhnal z Francie, ale byli následně přijati Kurfiřtem Fridrichem do Pruska. Přijetí kvalifikovaných Hugenotských obchodníků se považuje za jednu z příčin, proč v následujících 2 stoletích ovládlo Prusko střední Evropu.

Stejně tak vyvrheli asi bylo 300 000, většinou vzdělaných Čechoslováků, kteří emigrovali po roce 1968.

3.) USA samozřejmě bojovaly proti Komunismu. A to jak na vlastní půdě (McCarthy, Rosenbergovi) tak zejména v zahraničí. Pokud to nevíte, tak strategie "Zadržování" se týkala zadržování komunismu. Boje proti komunismu se týkala Trumanova i Eisenhowerova doktrína.

Vztah USA a Číny je komplikovaný, nicméně v USA převažuje názor, že umožněním rozvoje čínské ekonomiky dojde k demokratizaci země. Zatím se názor jeví jako mylný. Podle některých odborníků převažuje na straně USA při jednání s Čínou respekt k její bohaté kulturní (v Číně zapomenuté) historii. Poslední guvernér Hong Kongu říkal, že Západ se k ČLR chová jako k drahocenné váze z dob dynastie Ming. Čína přitom ochotněji jednala s USA, pokud vystupovaly Spojené státy z pozice síly, než když dělaly Číňanům ústupky.

Vaše tvrzení, že „snad 95%“ zboží v USA je z Číny je úsměvné. Čína je producent levného textilu, nábytku, hraček i rakví, nicméně hodnota Čínského zboží v USA tvoří méně než 3% celkové americké spotřeby. V některých marginálních odvětvích nicméně může čínské zboží značně dominovat.

144975

5.10.2007 18:02

RE: To nebude valka! - reakce

Latinec 24.?.?.?

Reakce na 144975

>K příspěvku jako k celku nemá smysl se vyjadřovat, snad jen
>k pár bodům.

>1.) USA nevyvražďovaly původní americké obyvatelstvo, k jeho
>genocidě docházelo zejména v 16. století, tedy cca 200 let
>před založením USA. Podepsali se na něm zejména
>Španělští conquistadoři, nikoliv anglosaští osadníci.
>2.) Reagovat na váš komentář o Američanech a Židech,
>jakožto "vyvrhelích" je asi zbytečné.
>3.) USA samozřejmě bojovaly proti Komunismu.
>Vztah USA a Číny je komplikovaný, nicméně v USA převažuje
>názor, že umožněním rozvoje čínské ekonomiky dojde k
>demokratizaci země.
>Vaše tvrzení, že „snad 95%“ zboží v USA je z Číny je
>úsměvné.
Nadherne vysvetleni. Snad jeste lepsi nez ze CNN a podobnych hlasnych trub "pravd" vyrobenych v Jew-es-ej ci Izraeli. Snad ani Mirek Topolanek by to nevysvetlil lepe.

1856, po padu americkeho otrokarskeho jihu, jednoho ktery byl o sobe presvedcen ze je rasove nadrazeny ostanim (potomek rysavych vyvrhelu ze Skotska), jmenem William Walker z Nashville, chtel take dobyvat svet, a vytvorit nove otrokarske kolonie ktere by pripojil k USA.
Nejdrive dostal se svymi kumpany stejneho puvodu (potomci anglickych vyvrhelu) z Kentucky, Alabamy, etc. na prdel v bitve v provincii Guanacaste. Po napadeni Costa Ricy president "Juanito" Raphael Mora svolal costa ricke zemedelce a pastevce na obranu vlasti. V predvecer bitvy mlady chlapec Juan Santa Maria (asi 17 let) podpalil barak s americkymi agresory, ti ho zabili. Juan S. Maria, v dnesni PC mluve byl TERORISTA, presto jeho socha s pochodni zdobi dnesni letiste v Alajuela-San Jose, a letiste nese "teroristovo" jmeno. V nasledujici bitve Walker a spol. utekli, pasaci a zemedelci je vyhnali. Walker se vratil do budoucich Jew-es-ej, v S.Francisco chvili praktikoval dalsi levarnu: byl scheisster (pravnik), ale kriminalni mysl supermacisty mu nedala, tak se se svymi kumpany vypravil na Honduras. Ale tam narazila kosa na kamen: Honduranska junta mileho rysavcem, potomka britskych vyvrhelu, chytla, postavila proti zdi. Nez ho rozstrileli jako reseto, Walker na zdi kricel: "Zatraceni stredoamericti indiani! Co nedokazala savle, dokaze americky $!" (vide co se deje dnes, mel pravdu). Pro supermacistu Walkera vsichni byly "indiani", jestli to byli Spanele, to Walkera nezajimalo. Ale dostal svuj pridel, odstrelen jako kriminalmi potkan ve svych 36 let.
Pretim 'filibuster' Walker postupne terorizoval cast Mexica (chtel pripojit Baja ke Californii), pak Nikaraguu (vyhlasil se za tam presidenta), pak utekl pred zemedelci a pasaky v provincii Guanacaste (budouci cast de Costa Rica), a svoji konecnou odmenu dostal od Honduranske junty.
Walker mel nevyhodu vuci, snad svemu pribuznemu, G. Walker Bush. Nemel masova (jew-es) media, a nelhal tolik. Svoji kriminalitu dal jasne najevo, a tak zaslouzene skoncil. Tak by se melo nakladat s kazdym jednotlivym teroristou, ktery se ucastni agrese vuci suverenimu statu. Tech 3-4 tisic odstranenych amer. zoldaku (filibusters) v Iraku je malo.

144989

5.10.2007 18:33

RE: To nebude valka! - reakce

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 144989

Cimrman tento argumentacni prostredek nazyval "ukrok stranou".

Cloveku vrta hlavou otazka, nejste vy podle te prezentovane logiky taky vyvrhel? Mel byste dobrou spolecnost, mezi ceske vyvrhele patrili mj. Jan Amos Komensky a Bata a jen shodou okolnosti se mezi ne nezaradil napr. Tomas Masaryk.

No von je to znamej paradox, ze vrana vrane voci nevyklove, ale vyvrhel je na vyvrhele jako san.

144992

5.10.2007 21:13

RE: To nebude valka! - reakce

Latinec 24.?.?.?

Reakce na 144992

>Cimrman tento argumentacni prostredek nazyval "ukrok stranou".
>
>Cloveku vrta hlavou otazka, nejste vy podle te prezentovane
>logiky taky vyvrhel? Mel byste dobrou spolecnost, mezi ceske
>vyvrhele patrili mj. Jan Amos Komensky a Bata a jen shodou
>okolnosti se mezi ne nezaradil napr. Tomas Masaryk.
>No von je to znamej paradox, ze vrana vrane voci nevyklove, ale
>vyvrhel je na vyvrhele jako san.

Pravdou je, ze podobne jako Australie, tak Novy Svet (budouci Amerika) byl z velke casti puvodne osazen chamtivci, vyvrhely a kriminalniky z britskych ostrovu. Ty kecy ze tam byli pronasledovani z nabozenskych duvodu, to at vypravi stare Blazkove. V US jsem se sam presvedcil pri navsteve jedne kdysi "ceske" osady v TX: ve svych zaznamech maji napsano, ze jejich predci byli vyhnani z Moravy protoze byli katolici... A dnes pecou 'kolaches' s klobasou .. Copak sveta-pan, dnes American, by priznal ze jeho predci byla chudoba, bezzemci? Tak se to svede na "persecution".
Presto kdo doopravdy zacal Wild West, loupeni, rabovani, likvidace indianu, otrokarsvi - vyvrhelove z britskych ostrovu, az dodnes jsou jejich "Komensti", "Janove Husove", "Havlickove": Jesse James, Belle Star, Buffalo Bill, Bily Kid, Bonnie & Clyde, a pod. Kolty proklate nizko - to je "kulturni" odkaz vyvrhelu a kriminalniku z britskych ostrovu. Dnes jejich potomci jsou na CEO pozicich, k vlastni zkaze se oddane prostitutuji zion-neocons Bileho Domu, US kongresu.
O typech Komenskeho, Bati nebylo reci, rovnez jsem se nezminil o milionech ekonomicky emigrantu z Nemecka, Italie, Bohemie a jinych evropskych zemi (Ircane, povazovani Anglicany za "psy", ti emigrovali z Irska z hladu); ti prinesli Americe poctivou zrucnost, remeslo a pracovitost, a toho Amerika tezila dlouhou dobu, az donedavna .. Zajimave, ze "american" Tonda Dvorak ac placen v NY na konci 19. stoleti jako kral, jak mohl utikal za svymi do Iowy, Nebrasky, a pak nakonec utekl nadobro z cele te paradyzy, 4 roky bylo presprilis.
William Walker a velky cast americkeho jihu britskeho puvodu do teto klasy nepatrili: to byli z velke casti raubiri, majitele negroidu-otroku se kterymi zachazeli jako se zviraty. Dnes se ale tato situace obraci vuci nim, potomci otroku a opovrhovanych se stavaji jejich casti (viz Kunduliza Rajc, Colin Powell, "reverendi" Sharpton & Jackson, Alberto Gonzalez, miliony Vietnamcu, Mexicanu, Irancu, Arabu, Hindu, negroidu, asiatu), bozi raj nadlidi to napohled.. A s casem to bude jeste lepsi, tento "anglo-saxon" svet se krasne vylepsuje: Napr. Californie (dnes tzv. "bili" v mensine) v 2042 - 52% mestizo (predeevsim z Mexica), 26% tzv. "bili", 13% asiatic, 5% negro.
Bozi mlyny melou pomalu, ale jiste. Toto postihlo civilizace v minulosti (Egypt, Indie, Stredni Vychod), jak dopadly, staci nahlednout. A toto ceka na Ameriku. Primitiv Chruscev jednou prohlasil: "Amerika nebude znicena zvenku, nybrz zevnitr".
Pura vida.

145003

7.10.2007 6:57

RE: To nebude valka! - reakce

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 144975

Clovece prosim vas prestante aspon tady mezi nami zvedavci tlachat tu New York Times propagandu.Hodne smutny je fakt ten,ze vy skutecne verite vsemu, co jste nam tady tak peclive vypsal.Dle meho nazoru,jste pane typickou ukazkou dokonale "naprogramovaneho" demagoga.Lidi vaseho typu jsou nebeznou konformistickou intelektualskou hordou,lidi jako jste vy se dokazu i bat.

Vztah Ciny a USA,ze je komplikovany?A kdo jej ucinil komplikovanym?Autoworkers z Detroitu ci snad homemakers z Oklahomy?
Ja bych spis rekl "greedy big money" z Wall Streetu,ktere ovladly totalne politickou arenu Washingtonu a ktere neznaji ani bratra ani sestry ani zadne jine loayality, at uz narodni ci statni.

Moudri tvurci US konstituce,jako byli Jefferson a Paine zduraznovali potrebu toho,aby kontrola US korporaci spadala primo a pouze pod pravomoci jednotlivych statu unie a v zadnem pripade ne pod primou kontrolu federalni vlady v D.C.Duvod k tomuto opatrnemu politicko - ekonomickemu usporadani byl velice jednoduchy a nazyva se korupce.Ve snaze omezit co nejvice vliv velkokapitalu na washingtonske politiky.Spinit ruce meli si tak maximalne podvodnici v nefederalnich postech.Tento modernisticky inovativni koncept byl oficialne udrzovan do ukonceni obcanske valky.Vitezstvi centralistickeho Severu tak zasadilo prvni tezkou ranu jednomu z nejhonosnejsich dokumentu,ktery zrel svetlo sveta zapadni civilizace.

Pane Tomis,musim se ale priznat,ze mate smysl pro humor.O vtip jste se jiste nepokousel psajic o respektu USA k historickemu dedictvi Ciny.Vy snad skutecne verite ,ze Bush,Chaney a zbytek tech poradcu jako je Wolfowitz s Faithem veri v nejakou cizi kulturu?Jestli ano,tak jste neoblomitelny optimista a ja se vam hluboce klanim.

145068

7.10.2007 12:54

RE: To nebude valka! - reakce

skud 85.?.?.?

Reakce na 144975

Vaše reakce je teda opravdu mimo. Jednou napíšete, že se k tomu příspěvku nebudete vyjadřovat a pak jste se stejně k tomu commentu vyjádřil. Než něco napíšete, tak začněte radši přemýšlet. Vaše reakce je klasický hmusný výron "modroptáčnické" propagandy.

145076

14.10.2007 1:25

RE: To nebude valka! - reakce,ale absurdní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 144975

Překvapuje mne, že jste papežštější než papež, protože NIKDO v USA nepopírá, že Bufalo Bill likvidovat bizony jen proto, aby zbavil možnosti obživy indiány = původní obyvatele Severní Ameriky!!
Zjevně si pletete SEVERNÍ a JIŽNÍ Ameriku! Nová směs občanů USA prostě programově vyvražďovala původní obyvatele Severní Ameriky punktum-faktum! Omlouvám se, už se opakuji, ale nemohu si pomoci: 1)USA jsou jeden z mála států novodobé historie, který vznikl "v potocích krve a nespravedlnosti". V duchu svých "tradic" se chová i dnes!
2) Američané a Židé a vyvrhelové - je to nepřesné! Sedělo by spíše státní teroristi...
3) Rád to čtu - o těch Rosenbergových, tím jste ospravedlnil komunistické oběti následných let - jste opravdu takový blb. Zcela jistě si zjistím data ohledně Rozenbergových - měl by jim tady u nás v ČR vždy ve výročí vlát prapor!
A k tomu zbytku: díky zbrojení je USA stále více "slon na hliněných nohou", USA to stále více cítí, proto se cpe do Evropy (k její škodě)!
4)Váš názor je "mimo mísu", sledujte si to!

145419

14.10.2007 9:57

RE: To nebude valka! - reakce

jan zverina jan (tečka) zverina na gmailu - com 212.?.?.?

Reakce na 144975

Souhlas! Konečně někdo normální kdo nevyužívá starou komunistickou propagandu proti USA - nemám rád USA, ale myslím si, že bychom se měli držet pravdy - jinak budeme vlastně stejní jako ti ostatní.

Americká politika se dá odsoudit rozumem (ano, skutenčně!) nepotřebuji o tom báchorky o vyhlazování indiánů. A jako argument - 1. a 2. světová válka? Bože můj to je ubohost.

145424

5.10.2007 18:01

RE: To nebude valka!

masculine 193.?.?.?

Reakce na 144964

Váš svět je zdá se velmi jednoduchý, jednobarevný. Napadáte komunisty, Američany, židy...oháníte se velkohubě Evropskými kořeny a národ, jehož patriotismu se historickými událostmi vymodelovaný bezpáteřní a servilní čecháček tak vysmívá, zde obviňujete ze ztráty vlastní identity...zdá se mi, že sám trpíte tímto komplexem a frustrovaný děním v dnešní Evropě a zejména v Česku, ve kterém chybí hrdost k zemi a její historii, se uchylujete ke lživým blábolům, kterých jste ve svém "příspěvku" vypotil nebývalé množství. Já mám rád Evropu stejně jako spousty židů a Američanů, kteří zde žijí. Bez populistů bych ji měl radši a k úplnému štěstí by mi potom chybělo pouze to, aby byla prosta takových individuí jako jste Vy [bliji]

144991

6.10.2007 10:11

RE: To nebude valka!

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 144991

to: masculine
Nechte radej pana Alberta-latince vyžvanit se dosytosti. Costa Rica,zemsky raj to napohled,nenavist z jeho "dushe" nevymytila,....a jak tak jiz nekolik let pozoruji, ani nevymyti. A pokud se nemylim, zidovska minorita na Costa Rica je velice silna,...ehm.[cool] [cool] [cool] A jakpak se asi citi mezi domorodymi Indiany? Bili nejsou ani nahodou [velký smích]

145047

7.10.2007 16:00

Test politicke korektnosti

Latinec 148.?.?.?

Reakce na 145047

Uvidime zda rozhodci, spravci tohoto shmoozu a sampioni svobodne mluvy a vyrazu, uvazi za PC nasledujici propustit. (Kvalita příspěvku je subjektivní, opakovaná povídání s rasistickým podtextem diskusi neobohatí – moderátor.) To proto aby se p. Sodek, doufejme, potesil. A mily pane Sodek, ja za vase vlastni smisene manzelstvi nemohu. Jak rikavala ma babicka: "Kdo chce kam, pomozme mu tam". Ci, "nasledky si prictete sami".
Prilepen naleznete clanek o raji na zemi, je to sice v anglictine, snad trochu anglicky rozumite. Prectete, a provnejte s Guatemala, San Salvador ci Nicaragua, jedna z nich je vlasti vasi pani, pravda?
Ticove do zemi nadlidi (i.e. USA) utikat z bidy a hladu hladu nemusi (viz 3 vyse uvedene zeme), ziji ve sve zemi velmi spokojene (vyhodnoceni na 2-3 miste na svete co se tyce spokojenosti, USA bylo nekde na 40 miste, a Cesko jeste nize), a budou zit dokud "nadlidi" z Jew-es-ej nevyfabrikuji nejaky predtext konfrontace a invaze typu "Wiliam Walker 1856". Ackoliv jiz dnes "uberleute" z Jew-es-ej skupuji co se da, a jednou toto bude problem.
http://www.infocostarica.com/culture/traditions.html
Disfruta. Y no esta chimado, la relacion matrimonial suya no es mi culpa.
Pura vida. Adios.

145083

7.10.2007 19:39

RE: Test politicke korektnosti

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 145083

Mily Alberte
Skoda, ze jste tak zatrpkly a nedokazete se povznest. Vite, ze vsech sourozencu me manzelky( s kterou mame stastny zivot jiz 22let )zustal doma jen jediny-Antonio. A jak uz to v nepokojich chodi, kulka ukoncila jeho zivot. Mlady,dvacetilety kluk.
Moje pani mluvi cesky mozna lepe nez Vy spanelsky , zijeme v Brne jiz 16let a cesky rozumela jeste kdyz jsme travili zivot ve slunne Kalifornii. Byli jsme mladi a reknu Vam, moc pekny cas to byl.Klidne muzeme zit v USA-oba jsme UScitizens, klidne muzeme zit i v jejim rodisti,...ale v Brne vladne kral Burčák, jemuz verime.Nouzi netrpime a nikdy jsme netrpeli.
Skoda, ze jste se nezminil o nadvlade zidovske minority u vas doma a jak vubec dokazete zit mezi jinymi, nez lidmi evropskeho typu,... ehm.

P.S. Vite jak chutna ledove vino? [cool]

145090

7.10.2007 20:59

Costa Rica se brani

Latinec 148.?.?.?

Reakce na 145090

http://news.yahoo.com/s/ap/20071007/ap_on_re_la_am_ca/costa_rica_us_free_trade
CAFTA, tj. Central American FREE Trade Agreement, coz je dalsi trik zion-NWO. Urcite, FREE, na to nachytaji lidi. Irak a Afganistan taky "osvobozuji", aby domorodi meli FREEdom.Vetsina Ticos vi moc dobre co je ceka, CAFTA odmitaji, nepotrebuji si "prilepsit". Smutne, ze i Costa Rica ma za presidenta prostituta NWO (stejne jako Cesko), ktery za baksis zaproda svoji krasnou zem, aby ze zeme zname tez "Svycarsko stredni Ameriky" se stala levna najemni sila zion-NWOrderistu.
Volime vsema deseti proti CAFTA! Jaky byl vysledek NAFTA pro Mexico? Necht jeden nahledne: daleko vetsi chudoba vetsiny, invaze miliony zoufalych ilegalu Jew-es-ej, aby behem 2 let meli sve "anchor babies", novi Americane, a tak napomohli svym pribuznym ke "spojovani rodin". Prognoza je takova, ze vase Los Angeles bude 2050 mestizo mesto, vetsina z Mexica, 80% populace Los Angeles, slunna to Californie. A problemy z South Of The Border se jen prenesou na sever, gangs Crips and Blood jen pokvetou. Nasili, kriminalita, korupce, chudoba a pak segregace tech "lepsich" kteri dnes stale jezdi v autech s nalepkami "United we stand!", "One nation under God". Just wait and see.

145096

7.10.2007 20:02

Jak se do lesa vola, tak ..

Latinec 148.?.?.?

Reakce na 145083

Muj posledni komentar byl reakci na stiplavou poznamku s referenci na "bilou" rasovost jakehosi p. Sodka, ktereho v dusi zrejme suzuje neco k cemu se jednou zavazal (i.e., smisene manzelstvi).
Muj shmooz kterym jsem se puvodne zapojil byl koncentrovan na otazku jakym kriminalnim zpusobem US zapocaly svoji existenci (settlers, vyvrhelove z britskych ostrovu, paralera s yiddo-chazarskymi settlers-lupici z vychodni Evropy v Palestine, proto si asi oba tak dobre dnes rozumi), jak jeden z nich dopadl v Hondurasu, a jakych zlocinnych agresi, lupicstvi, a genocid se za poslednich, rekneme 150 let, US dopustily na jinych narodech. To se svezlo pak k tomu, ze America bude jednou znicena zevnitr v rasovych liniich, svych vlastnich "fault lines". A dnes, jeden soudny, vidi kam tato zeme, k nestesti svemu vlastnimu a pak hlavne k nestesti vsech tradicnich a prirozenych narodu, v teto otazce speje. Patrick Buchanan nedavno napsal: "America je dnes nebezpecne polarizovana, formuji se 4 narody: bily, cerny, hispanic a asian" (Pritom krici do sveta: United we stand!). Nyni, jakmile se v "narode" zacnou hlasit rozdilne skupiny k rozdilnym etnicitam (etnicita = narodnost), na zaklade rasovem, jak to pak vubec muze byt NAROD ?? Jak muze byt etnicita "bilou", "afroamerickou", "hispanic", "asian" ?? Jak pak takovi jednotlivci mohou mit vubec nejakou narodnost, kdyz za narodnost povazuji svoji rasu, ci dnes spise pro miliony jednotlivcu afiliaci k urcite puvodni rase? A kdyz neexistuje skutecna narodnost, jak pak vubec muze existovat nejaka kultura (opet, US jsou zarnym prikladem), produkt narodnosti?
Jednou Jeden prohlasil:
"Every kingdom divided against itself is brought to desolation; and every city or house divided against itself shall not stand".
And if a kingdom be divided against itself, that kingdom cannot stand. And if a house be divided against itself, that house cannot stand". (A jestliže království v sobě se rozdvojí, nemůže státi království to. A rozdvojí-li se dům proti sobě, nebude moci dům ten státi).
Jaky krasny priklad dnesni Americy! Bozi mlyny melou pomalu ale jiste. A v tomto pripade k utrpeni tradicnich narodu, kde o rase (v dnesnich USA, ac tajnustkarsky ututlavane presto rasova afiliace je stezejnim kriteriem v internich aferach) nikdy nebylo treba nemluvilo. Tradicni narody byly stvoreny Nekym, v prirozenosti, na kmenovych pilirich, pozdeji pilirich viry a kontinentu. Pamatuje snad nekdo, ze by v CSR lidem at ceske, slovenske, polske, ci nemecke narodnosti se pridaval rasovy privlastek, jako treba tento nesmysl "bily" (evropsky clovek je spise ruzove pokozky, aw-dawm). Proc, kdyz krome narodnosti (etnicity)nebylo jineho rozdilu?
America a Izrael jsou tim pravym opakem.

145092

8.10.2007 6:54

RE: Jak se do lesa vola, tak ..

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 145092

Mily Alberte
Nam je na slunne Morave moc dobre a nevim, jak je Vam na Costa Rica, kdyz tak bedujete. Ten Vas farar musi byt nic moc borec, kdyz Vam ani neukaze, kudy by se mela ubirat duse krestana. Lamentujete nad pomery a sam pritom zabirate ctverecni metry v zemi, ktera Vasim predkum nikdy nepatrila. Trochu ferovosti by Vam neuskodilo.
Nejsem "jakysi". Coz u Vaseho Albert-Latinec urcite plati.Pokud Vam ovsem lezi v zaludku me deti, od toho Vam nepomohu. Dejte zivot svym , se svou krasnou cernovlasou damou z Costa Rica a treba zmenite nazor. [mrknutí jedním okem]
Preji Vam hodne stesti v Raji na Zemi,....ja si dam u nas doma dousek ledoveho z rodne Moravy.

145115

14.10.2007 0:33

RE: To nebude valka!-naivita non+ultra!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 144964

Doufám, že tento princip zahubí kapitalizmus! Počínaje Američany a konče Havlem (je to stejný póvl!) nikomu nejde o nějaké myšlenky! Všem jde jen o peníze! V kapitalizmu existuje jen jeden Bůh, a to jsou peníze - dolar, euro ect. Produktem tohoto "náboženství" jsou jen sračky! A do těch sraček namočili i takové posvátné pojmy jako demokracie. Demokracie zprzněná jak komunisty tak kapitalisty....
Povídá se, že historii píší vítězové.Ve své životě jsem potvrzení tohoto historického poznatku zažil dvakrát! Nejdřív byli vítězové komunisti a teď, zdá se, kapitalisti. Po roce 1989 jsem se přesvědčil, že nastoupil staro-nový ksindl, včetně Havla. [bliji]

145414

5.10.2007 12:20

Dalsi teroristicky vypad USSaku a zidaku?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Doufejme jen, ze Iranci jsou pripraveni. Nic jineho nez sila ty magory asi nezastavi, takze... drzme si klobouky, jedeme z kopce.

Vložený obrázek

144980

5.10.2007 21:23

RE: Dalsi teroristicky vypad USSaku a zidaku?

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 144980

Kde jsi sehnal tak super obrázek??? [chechtot] [chechtot] [velký smích] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [velký smích] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

145012

6.10.2007 5:46

RE: Dalsi teroristicky vypad USSaku a zidaku?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144980

Tak to se Vam moc povedlo , sem se fakt zasmal . Mel by jste ten obrazek poslat i na Nezvedavce kde je taky jeden US soldier aby si mohl i on lestit ......... [velký smích] [velký smích] [chechtot] [velký smích] [chechtot] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

145039

5.10.2007 13:04

Dejme válce šanci

xws 62.?.?.?

Pominu-li reakci židobijců, kteří vidí židovské spiknutí i tehdy, když jim praskne doma vodovodní trubka, tak velká část občanů souhlasí s tím,že DIPLOMACIE NIKDY NIKOHO NEZASTAVILA. Nezastavila Lenina, nezastavila Stalina, Hitlera, PolPota a Ahmadínežád se z ní vysloveně vysmívá. Ahmadínežád - sám to o sobě řekl, se chodí radit ke studni v posvátném městě Jamkaran s tajemným Mahdím, který tam záhadně zmizel r.942 n.l.(nedělám si legraci). Ahmádinežád také řekl, že sní o apokalypse do dvou let (při nástupu do své funkce) neboť právě v ohnivém infernu se má již zmiňovaný Mahdí zjevit(vylézt ze studně v mešitě ve městě Jamkaran). Další lahůdka je ta, že jiný náboženský potrhlík Ajatolláh Chomejní odmítl svého času spolupráci s šílencem Ahmadínežádem pro jeho přílišný "radikalizmus - a to je co říci.Ahmadínežád se rovněž netají svou touhou rozdělit se o plody atomového bádání s ostatními muslimskými bratry a to je pořádná soda i pro vás levicové fantasty a naivy, neboť pravděpodobně i vám se dostane něco z jeho atomové setby.Proto se plně přikláním ke slovům je černošského ekonoma Thomase Sowella z Hooverova institutu na Stanfordově univerzitě. Z jeho komentáře nazvaného „Serious or Suicidal“teď na začátku nového roku (townhall.com, 2.1.2006) vyjímám:
Iránská vláda nám předkládá zřetelný důkaz, co nukleárně vybavený Irán se svými fanatickými nenávistnými deklaracemi o zničení Izraele bude znamenat.
Před rokem, před americkými volbami, Osama bin Laden varoval, že místa, která budou hlasovat pro znovuzvolení prezidenta, se stanou cílem teroristické odplaty.
Jeho jsme tehdy mohli ignorovat. Ale nebude možno ignorovat jaderně vyzbrojený Irán.
Mohli jsme odstrašit (ve smyslu „odvrátit - „to deter“) nukleární moc Sovětského svazu naší vlastní nukleární mocí. Nelze ale odstrašit sebevražedné teroristy. Ty lze pouze zabít nebo jim včas zabránit, než oni zabijí vás.
Prosím, zamyslete se nad těmito jeho slovy.

144981

5.10.2007 21:30

RE: Dejme válce šanci

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 144981

jednak: Pan President Ahmedinežád (PPA)se radí se strašidlem ze studny, Pan President Bush (PPB) se strašidlem z knihy.
druhak: PPA věří, že přijde Apokalypsa, jeho strašidlo vyleze ze studny a povede ho k vítězství a neznabohy a západní dekadenty svrhne do hořící síry etc. PPB věří, že přijde Apokalypsa, jeho strašidlo sestoupí z kříže a povede ho k vítězství a neznabohy a musulmanské hadrové hlavy svrhne do hořící síry etc.
třeťak: PPA nemá v úmyslu anihilovat ten kousek země na východním pobřeží středozemního moře, pokud tomu věříte, tak musíte věřit i tomu, že 2sv.válku rozpoutali poláci nevyprovokovaným útokem na mírový říšský rozhlasový vysílač. ahmadínežád chce pouze vyměnit tamní režim-tedy něco, co USmani dělají běžně.
čtvrťak: Kdybychom dali válce šanci, tak by to přinejlepším znamenalo prudký nárůst 1) ceny ropy 2)diverzních a teroristických útoků, hlavně v evropě 3)zátěž na ekonomiku USA, proti které byla 2.sv.válka konzumními bakchanáliemi.
Přinejhorším by to skončilo smrtí aspoň jedné betlgrupy (tojest letadlofka i s doprovodem) a vypráskáním trapně slabých zbývajících US jednotek z iráku - pokud by USmani neudrželi vzdušnou převahu, což je prakticky jedinej základ jejich vojenské moci, když nepočítám nějaké ty specnazy, které ovšem v bitvě moc neupotřebíte.
za další: diplomacie je pouze doplněk pořádné palebné síly, jenže není možné se na každého, kdo s námi nesouhlasí utrhnout stylem "buď dělej jak řeknu, nebo na tebe hodím atomofku".
řešení situace spočívá v posílení jednotek US v iráku aspoň na půl milionu lidí, zvýšená přítomnost "neštastných náhod" na základnách iránských fanatiků-revolučních gard a důrazný pokus o vstup našeho zboží, průmyslových celků a kapitálu do iránské ekonomiky.

145005

6.10.2007 0:15

RE: Dejme válce šanci

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145005

Pokračování:
... Oni jsou tam doma, a mohou bojovat a vzbouřit se proti amíkům jakkoliv se jim zdá dobré. Kdyby tam amík nebyl, byl by tam zřejmě klid. Takto nebude klid dotud než amíky vystrnadí... a to může trvat léta. Roky nepokojů a vraždění. Ve jménu zisku pár plánovačů a držení strategického území pro útoky na další země na řadě...

145027

12.10.2007 14:05

RE: Dejme válce šanci

xws 62.?.?.?

Reakce na 145005

Škoda, že jste si nevšimnul toho, co jsem chtěl příspěvkem naznačit. Totiž, že mullahové nerozumí našemu hodnotovému žebříčku a pohrdají jím. O tom, že po rozpoutání války půjde ekonomika do kytek se pouze smějí do svých mullahovských vousů. Pro ně se počítá pouze Alláh, Korán a počet pozabíjených nevěřících psů. Tomu obětují třeba sto Iránů.A nějaká levicovými fantasty omílaná ropa tu nehraje absolutně žádný význam. Asi oba cítíme, že se u pana Ahmadínežáda A bomba příliš dlouho neohřeje, a pokud nastane situace podobné třeba té s karikaturami v Dánsku, tak bych na nějakou racionalitu Ahmadínežáda nevsadil zlámanou grešli a počítal s nějakou tou vystřelenou raketou(Šahab III) na "nevěřící psy" neboť taková jest vůle Alláhova.A ještě malou noticku k vašim "strašidlům". I to beru jako dost hustou nadsázku. Pokud je známo v Ježíše Krista věřil jak president Masaryk, tak třeba Roosevelt a jejich politika byla v naprosté pohodě, což se u islamistických vůdců zdaleka říct nedá, anebo i v tomto se mnou nesouhlasíte?

145363

13.10.2007 4:58

RE: Dejme válce šanci

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145363

Ti "mullahove" presli s ledovym klidem zniceni pravdepodobne jaderneho vyzkumneho zarizeni v Syrii. Ze strany Izraele neslo o nic jineho nez hrube poruseni mezinarodniho prava i to provazelo ledove mlceni sveta ,ktery se nazyva civilizovanym. Kdo ma tedy vice pricetnosti a logiky? "Mullahove" nebo sioniste? Pakistan ma jadernou bombu, taky muslimsky rezim a nepouzil ji. Pouze jedina zeme za 60 let existence tohoto typu zbrani je pouzila, aby "humanitarne" ukoncila valku. Bilance tohoto "humanismu" jsou stovky tisic mrtvych civilistu. Vypada to, ze drzeni atomovych zbrani ma blahodarny vliv na disciplinu a pricetnost rezimu jakehokoliv typu. Viz studena valka, ktera zustala diky bohu studenou.

145392

18.10.2007 12:04

RE: Dejme válce šanci

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145363

Nesmysl - uvěřil jsi (resp. nechal sis tou propagandou vymýt hlavu) pohádkám o fanaticích, které nezajímá nic jiného než víra a obětují celý svět (100 Íránů by se do pevnin sotva vešlo).
Oni jsou stejně lidé, jako my, jen se víc drží morálky a své víry, poctivěji. My (tzv. křesťanská civilizace) na to už mnohdy kašleme, ale oni ne - nejsou tak plytcí a vidí i jiné souvislosti.
Ahmadinežád není právě žádný mulláh, ale inteligentní chlap. A bez ohledu na to, každá země světa má za určitých bezpečnostních opatření, nárok na atomovou energetiku. A z hlediska spravedlnosti i na jaderné zbraně - stejně odstrašující jako v USA, Izraeli a Británii... i zde jsou v rukou bláznů, a to dokonce prolhaných darebáků - což Ahmadinežád rozhodně není. Zde se tedy neshodneme dost zásadně - nevím, proč se ti zdálo o tom, že by Ahmadinežád okamžitě jadernou zbraň použil - kdybys byl aspoň trochu inteligentní, chápal bys, že by vystřelení svých pár raket zaplatil kompletním zničením sebe, svého Íránu, jaderným útokem USA a Britů, dost možná i frantíků...
Pokud jde o závěrečnou otázku, je formulována tak, že mám prostě přijat tvé závěry - ale je to nesmysl. Jde pouze o tvé subjektivní dojmy, o tvé ničím nepodložené tvrzení - že masarykova víra byla v pohodě, zato víra nějakého Alího je špatná. To neobstojí. Subjektivní názory a vnucování takových názorů bezohledně všem, to neobstojí.

145612

21.10.2007 18:38

nesouhlasim s vami

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 145363

vsiml jsem si, ze naznacujete, ze zli iranci chteji za kazdou cenu (i vlastniho zniceni) anihilovat mirumilovnou, svobodomyslnou, demokratickou, hodnou a milou civilizaci. To vy jste nepochopil, ze pokud tato nase vysezminena civilizace pujde do valky s Persanem, tak to bude nase ekonomika ktera pujde do kytek. S tim nemaji vousy mullahu cokoliv do cineni. Mozna ze ve vasich nelevicovych nefantaziich ropa zadnou roli nehraje, ale kazdy ma obcas nejake halucinace. Co citite vy, to je mi vcelku jedno, ale ja citim celkem cerstvy vzduch, protoze sem si tu pred chvili vyvetral. Pokud opravdu verite tomu, co zde pisete, tak mam strach, ze s podporou takovych uzitecnych idiotu nasi Vudci a Oligarchove zahaji konflikt, ktery povede vyhledove ke svetove valce.

Vite, obcas musite myslet na souvislosti a ne si nechat servirovat propagandou to, co uzna zrovna nekdo jinej za vhodne. Pokud byste neco vedel o muslimskych kulturach ... ale vy jako Znalec Jediné a Správné Pravdy(tm) to jiste odpálkujete necim, co budete povazovat za argument.

A jeste malou noticku k vasemu Jezisi: veril v nej treba i Musolini, tzv. Pius 12.,papez, Tomas z Torquemady; prislusnici Wehrmachtu meli na svych prezkach napis "gott mit uns" a ano, byl to vas oblibeny jehova. Vskutku zajimave je, ze zatimco prvniho dokazaneho hipika obhajujete, uz vam nevadi ze se navazim do jistě velmi vazene figury nabozenstvi konkurencniho.
Mj. z toho duvodu cokoliv muzete rict bude do jiste miry hledisko fundamentalisty hnuti, jez svou krvelacnosti, pokrytectvim a xenofobii prekonavaji jen nemecti nacisti. [bliji]

145746

5.10.2007 14:44

nebyl irák příprava?

masculine 193.?.?.?

Budování íránských jaderných zařízení nezačalo před čtyřmi lety a proto mne napadla otázka, zda invaze do Iráku neměla být prioritně odrazovým můstkem k likvidaci íránského jaderného programu. Pokud člověk dokáže plánovat a nevidí jen pod nohy, pak představitelům Izraele, a samozřejmě i představitelům USA, muselo dojít, že íránský jaderný program by mohl znamenat do budoucna pro Izrael existencionální hrozbu a zároveň hrozbu pro americké zájmy na blízkém východě. A napadnout Írán v době, kdy by v Iráku vládl Husajn by bylo jistě riskantnější, než napadnout Írán z Iráku ovládaného spřáteleným režim (nebo vládou, ať už to nazveme jak chceme). Za předpokladu, že připustíme hrozbu Íránského jaderného programu (což většina místních přispěvatelů i přes příklad KLDR nepřipustí), se zvolená strategie jeví jako nejvhodnější (to, že se Irák místo stability propadl do chaosu je věc jiná). Můj osobní názor je takový, že Írán neustoupí od svého jaderného programu ani pod tlakem mezinárodních sankcí, že ukončení íránského jaderného programu ve stylu ukončení jaderného programu KLDR je fikce, a nakonec, že byť teoretická šance, že by režim, jehož vrcholný zástupce vyzývá k jeho vymazání z mapy, je pro Izrael neakceptovatelná, a tudíž výsledkem je, že stát Izrael nemá jinou možnost, než tuto hrozbu eliminovat jakýmikoliv prostředky. Výsledné možnosti jsou pouze tři: zrušení státu Izrael a stažení amerických aktivit z celé oblasti - fikce, ponechání volného průběhu Íránského jaderného programu - ze strany Izraele a USA neakceptovatelné (nejde o případný útok Íránu, který by pro Írán znamenal sebevraždu, ale o riziko zpřístupnění hypotetických jaderných zbraní jednotlivcům riskujícím pouze vlastní životy) a poslední možnost, kterou je likvidace Íránského jaderného programu - realita...ale nemám iluze o tom, že by se v hojném počtu nenašli naivní jedinci předpokládající upřímnost "filantropa" Ahmadinežáda...před 2. světovou válkou takových byly spousty a "filantrop" Hitler toho využil...ale to už bylo dávno a snad neuděláme stejnou chybu

144984

5.10.2007 23:41

RE: nebyl irák příprava?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144984

Hmm, takze jaderna velmoc pry uz cislo tri bude vymazana z mapy? [překvapení]
A kym bych se rad preptal? Par tydnu zpatky provedl Izrael letecky uder v Syrii. Iran ma se Syrii spojeneckou smlouvu a co se stalo? Nestalo se vubec nic. Izrael totiz neni Ceskoslovensko, aby ho nekdo na nejakem Mnichove predhodil jako obet. A dokonce, i kdyby to udelal, tak se svym jadernym arsenalem udela z pripadneho utocnika diru v zemi. A jak vidno z reakce nic po leteckem utoku Izraele ze strany Damasku a Teheranu, tak vladcove techto zemi jsou zatracene pricetni, kdyz reagovali tim svym nic.

A na zaver jedna vec, kdyz Izrael regoval znicenim Libanonu po pohranicnim excidentu na spornem uzemi, kde zahynulo nekolik vojaku. Co by se stalo kdyby nekdo vybombardoval kuprikladu komplex v Dimone? Jiste i pro Saudskou Arabii, ktera usiluje o bezjaderny Blizky vychod velmi obtizne akceptovatelne, aby nekdo v oblasti mel jaderny arsenal a co teprve Syrie jejiz cast uzemi je okupovana drzitelem tohoto nikym nekontrolovaneho jaderneho arsenalu. JFK si vynutil inspekci v Dimone, to byl posledni z mocnych, kdo se odvazil tazat sionistu na jejich jaderny program.

145025

5.10.2007 15:38

Američani prohrajou

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Za 2. světový války Američani několik dní zasypávali ostrov Ivo-Jima bombardováním a odstřelováním z bitevních lodí. Mysleli si, že na ostrově nemohl nikdo přežít a že obsazení bude už jenom formalita. Nakonec z toho byl masakr s 20 000 mrtvých na obou stranách. Např. V úbočí hory byla nenápadná dírka 10 cm v průměru. Dírka se uvnitř rozšiřovala jako střílna v hradu a uvnitř jezdil tank a střílel tou dírkou.
Íránu k úspěšné obraně stačí to, co má v zemi. Družice pronikne jen asi metr do hloubky, takže Američani nemají o podzemních íránských základnách ani tušení. Z hory odstartuje Iskander a za 5 minut zasype letadlovou loď ochuzeným uranem a ta vyletí do povětří. Írán má pasivní sledovací systémy, který nevyzařují a jenom příjmají ( nedají se najít ). Spolu s raketami S-300 ukrytými v podzemí to vylučuje dlouhodobé bombardování ze strany USA. S-300 má navíc větší dosah, pokud se vypouští z větší nadmořské výšky ( zvýšení nadm. výšky o 1000 metrů zvýší dosah o 100 km ). Aktivní radar systému S-400 najde nízko letící B-2 na vzdálenost 600 km a pokud bude radar zaměřen, zmizí v labyrintu podzemních chodeb a jiný ho nahradí. Írán má taky rakety naplněný naváděnou submunicí, která dokáže zaútočit na letadla na letištích, nebo na slabý stropní pancíř tanku Abrams. Tuto submunici může střílet až do Izraele. Celý Írán je provrtaný sítí podzemních chodeb a hlavní tunely jsou 3 kilometry hluboko. Taky nesmíme zapomenout, že Íránci ( Peršané ) mají MNOHEM lepší bojovou morálku než smradlavý arabáči, které museli ke kanónům přivazovat, aby neutekli ( o mířené střelbě ani nemluvě ).
Írán se nepochybně ubrání a možná si i vynutí stažení Američanů z Iráku a Kuvajtu.

144987

12.10.2007 14:30

RE: Američani prohrajou

xws 62.?.?.?

Reakce na 144987

Nerad vám kazím náladu, ale domnívám se, (pokud jste si svým článkem nedělal legraci) že USA dokážou opatření Iránu patřičně ošetřit.Pro Vaši informaci, přesně pro účely které jste popsal vyvinuli amíci specielní "dvojbombu" - atomový podzemní buchar v kodovém označení tuším B61-11, která dokáže vyeliminovat rozsáhlé podzemní úkryty a továrny.Američané jistě fyzicky nevstoupí do Iránu. Oni Irán probombardujou do cca roku 2000, kdy byl A program v plenkách. Toť asi vše

145362

5.10.2007 16:31

Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

1. Tomahawky lítaly na Baghdád kolem dálnice, což byl v poušti jediný stabilní orientační bod. Stačilo, aby Saddám postavil k dálnici pár chlápků s kulometama a žádný Tomahawk by nepronikl.
2. Patriot zasáhl Scud ve výšce cca. 50 km. Scud explodoval, několik střepin zasáhlo hlavní americký muniční sklad, ten vyletěl do povětří a 50 amerických vojáků zahynulo. Kdyby Američani nechali tu raketu napokoji, tak by na 99% udělala jenom díru v poušti.
3. Abrams je velmi silně pancéřovaný zepředu ( ekvivalent 50 cm oceli skloněné pod úhlem 30° ), ale velmi slabě pancéřovaný zvrchu ( jen asi 3 cm oceli ). Rusové si toho všimli a vyvinuli termonaváděné dělostřelecké a tankové granáty napadající tanky zhora ( znám člověka, který se podílel na vývoji ). T-72 může s takovou municí zničit Abramse na 30 km. Rusové tyto granáty Saddámovi nabízeli, blbej Saddám ale chtěl co nejvíc tanků a na inteligentní munici mu nezbyly peníze. Saddám byl tak posedlý velkým počtem tanků, že koupil tanky bez balistického počítače, což byl velmi vážný nedostatek když uvážíme, že arabáči jsou hovno střelci.
Říká se, že Saddáma dosadila CIA, protože bylo jasný, že ten debil všechno posere. [bliji] [bliji] [bliji]

144988

5.10.2007 19:41

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

rickover 86.?.?.?

Reakce na 144988

Když už něco o zbraních je dobré si něco přečíst, kouzlo chtěného nevyhrává války[smích])

1) Tomahawk létá podle předem naprogramované dráze po digimapě v naváděcím systému hlavice, nepotřebuje žádné orientační body a žádná kulometná dávka ho nesundá, plášť střely neprostřelí[smích])

2) Kdyby Američané ten Scud nechali na pokoji zničil by stanovený cíl a pozabíjel stovky lidí, Scud sice není přesný, ale ne tak aby se netrefil z 99%, dobře udělali.

3) Žádný tank nestřílí na vzdálenost 30 km, k tomu tank ani není určen, tyhle vzdálenosti jsou určeny pro dělostřelectvo, tank je bojový prostředek určený k tzv. přímé střelbě na viditelné cíle, T 72 má účinný dostřel dle typu granátu 4 až 5 km, v souboji s Abramsem nemá šanci, Abrams váží 62 tun, T 72 pouze 45 tun, má tedy 17 tun kvalitního pancíře navíc, také v obou válkách v Zálivu převyšoval Abrams T 72 technicky, stejně jako např, převyšuje technicky Merkava T 72 v arabských rukou, to není jen otázka výcviku a motivace posádek, či kvality velení.

4)Hussajna dosadila KGB, ale i přes svoje osobní výhrady vůči němu, Hussajn nebyl žádný debil, počítal jenom s tím, že přátelské Rusko, Čína, Francie a Německo ho dokáží podržet, podcenil možnosti US army a přecenil možnosti irácké armády + loajalitu vlastního obyvatelstva, žil v představě, že to slabé USA přece vyhnali z Vietnamu bosí partyzáni, jak mu to vtloukala rudá propaganda odmala do hlavy a že režim strany BAAS nastolený v roce 1958 převratem s pomocí KGB je až na pár ztroskotanců a samozvanců všemi Iráčany milovaný, nevýhodou režimů jeho typu je neochota pohledět pravdě do tváře, proto dělají chybná rozhodnutí, to ale neznamená, že dotyčný je dement sám o sobě, pokud by např. Američané měli stejně "kvalitní" informace jako měl Hussajn, rozhodli by se také zákonitě blbě.

5) K možnostem Iránu: viz článek na military - Israelci při úspěšném úderu na syrské jaderné zařízení 6.9.2007 nejprve zarušili nejmodernější syrský radar včasné výstrahy protivzdušné obrany ruské výroby + syrskou komunikaci, použitý systém radioelektronického boje byl použit poprvé a je natolik solidně utajen, že specialisté v oboru neznají ani základní provozní údaje a možnosti. A citát "...Je velmi pravděpodobné, že Izraelci s tímto systémem počítají v případě potenciálního úderu na jaderná zařízení na území Íránu..." Takže počítej s tím, že v případě akce Irán a)technická převaha opět zaúřaduje, stejně jako zaúřadovala v Iráku a Afghánistánu (mimochodem na Mars byla vyslána družice, která prosvěcuje povrch do hloubky 5 km a pátrá tam po dutinách, nemyslíš, že něco obdobného nelétá pod vlajkou USA po naší oběžné dráze?[smích])

b) Vzhledem k tomu, že Peršané nejsou stávající islamofašistickou vládou nadšeni, tak podobně jako měl Taliban a Hussajn bude mít problé...Automaticky kráceno

144994

5.10.2007 21:03

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

pepakolik 85.?.?.?

Reakce na 144994

Lidi, co blaznite? Vy uz tady rozebirate taktiku izraele a US proti iranu, kdo ma jak odolne zbranove systemy a kodo koho prevalcuje a unika vam, ze se nejedna o videohru.

Zastancum US politiky nevadi, ze utokem na Iran, ktery dle historiku od sveho vzniku nikdy nikoho nenapadl zatimco USA od konce 2sv.v. rozpoutaly x valecnych konfliktu a opet ve jmenu demokracie planuji vyvolat krveproliti?

Zastancum politiky USA nevadi, ze busuv establisment ziskal vitezstvi ve volbach (2x) za velice podezrelych podminek a ze veskerou svou zahranicni politiku zduvodnuje odvetou za utoky z 11.9.01.

O tom, ze NIST veskera podezreni a dukazy na inside job odsunula stranou pochybuje, jak se informace siri, stale mene lidi a kdo chce, muze si informace z nezavislych zdroju sam vyhledat.

Pokud se bavíme o problamatice kolapsu WTC a opravdu bychom jej studovali, narazili bychom kromě kvanta jiných nesrovnalostí i na jednu zásadní, která se dotýká budovy WTC "7". T.j. budovy, která se jak víme (nebo nevíme?) jako třetí 11. 9. zřítila stejným způsobem jako budovy WTC 1 a 2 a která byla expoziturou tajných služeb a FBI a mimo jiné plná archivních materiálů připravovaných k vyšetřování značných burzovních a jiných machinací, ke kterým v posledních letech v USA došlo. Obrovské finanční prostředky zmizely neznámo kam nebo jinak řečeno byly vytunelovány (ejhle, nemáme s tímto fenomenem u nás také jisté zkušenosti?). Podrobnosti jsou na webu, stačí hledat a přidejme si k tomu okolnosti za kterých byly budovy WTC pár dní před útoky jistým člověkem blízkému Walkerovcům pohádkově pojištěny.

Chápu, že nemusíme věřit hlasům nezávislých odborníků a očitých svědků tragedie, kteří na důkazech, kterými se NIST světe div se vůbec nezabývala, zpochybňují oficiální verzi pádu těchto budov a možná více věříme např. oficiálnímu důkazu, v rámci kterého M. Atta, a to pravděpodobně s jednou rukou na kniplu Boeingu, těsně před nárazem druhou rukou vyhodil z okénka letounu svůj pas, který byl po tragedii nalezen neporušen jedním z tajných agentů na chodníku a uveden jako důkaz o účasti muslimských teroristů.[smích] To je fičák, viďte a takových perel by se našlo více.

Jsou lidé, kteří se staví za vládní/oficiální verzi s tím, že budovy WTC 1/2 spadly po nárazu letadel, vyhřátím ocelových konstrukcí a fakt tajné řízené demolice odmítají přesto, že za celou historii výškových budov s ocelovou konstrukcí takto zkolabovaly po nárazu dopravního letadla výškové budovy jenom jednou, a to kupodivu 11. září 2001 v NY. Mimochodem letouny, které narazily do WTC již nádrže plné zdaleka neměly, narozdíl od dopravních letadel při jinych podobných nehodách a WTC ani zdaleka tak dlouho nehořely. Podrobnosti nalezneme na webu a můžeme si přidat proč byly budovy WTC před útoky na neobvykle dlouhou dobu několikrát úplně vyklizeny od veřejnosti a všech zaměstnanců a přistupny pouze vládním agentům....Automaticky kráceno

144999

5.10.2007 20:41

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

pepakolik 85.?.?.?

Reakce na 144994

POKRACOVANI - 2. cast:

..........přistupny pouze vládním agentům.

Dobrá a nyní jsme u zásadního rozporu. Proč navlas stejným způsobem jako WTC 1/2 následně do sebe zkolabovala i budova WTC 7, plná zmíněných materiálů, které mohly být někomu velice nepohodlné přesto, že do této budovy ŽÁDNÉ letadlo NENARAZILO!?!?!, žádný kerosín tam nevyhořel a kolaps této budovy opět nesl veškeré znaky řízené demolice jako tomu bylo u budov WTC 1/2? Proč se při pádu žádná z těchto budov nevychýlila do strany jak by se zřejmě za normálních okolností po narušení statiky jen v určitém místě budovy stalo? Jak to, že se budovy sesypaly na prach do sebe, do svého půdorysu přesně tak, jak je tomu obvyklé u řízených demolic?

Podívejte se na toto video, kde můžete vidět jak budova WTC 7 padá stejným způsobem jako její předchůdkyně, přesto že - opakuji - do ní žádny letoun nenarazil:
http://www.youtube.com/watch?v=Y5m5zJfudyk

Poslechněte si i vyjádření inženýra, který to komentuje a těm, kteří mají tendenci mávnou rukou doporučuji shlédnout to dokonce, nejsou to totiž jediná zarážející sdělení. Můžete mi říci proč jsme tyto a jiné reportáže zachycené profesionálními zpravodajskými týmy neviděli na našich televizích? Proč byly kilometry kontroverzních materiálů do několika dnů od událostí na pokyn vládních agentůr staženy z oběhu?

Jak může někdo podporovat kroky vlády, která reaguje na námitky vyšetřování událostí z 11.9. metodou mrtvého brouka, vlády, která 2x vyhrála volby za velmi kontroverzních podmínek a s plnými ústy demokracie chystá další krveprolití proti Iránu, který dle historiků od svého vzniku nikoho nenapadl, zatímco US od konce 2.sv.v. rozpoutaly ve jménu údajné demokracie X krvavých válečných konfliktů?

145001

5.10.2007 21:01

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

Pasant-x 85.?.?.?

Reakce na 144994

ad 5/ Ó ano. Tak to bude [velký smích]
Zelenomozci někdy píší věci k popukání. Ten supertajný superletoun se superrušičkou by se musel rozsvítit na stinítkách radarů jako žárovka, a stal by se v případě reálného útoku (a přípravy v zázemí takové skutečnosti neodpovídaly) speciálním prvním cílem S-300. Bez pardonu. Vážně si myslíte, že Ivan je úplně blbej a s elektronickým vedením války nepočítá?
Povím Vám, co se stalo. Izraelský letoun vletěl nad poušť, bouchl si do prázdné rezavé plechové boudy (jelikož nějaká ta jaderná zařízení se nacházejí nejblíže odtud v Negev) a mazal domů, jakoby mu za patami hořelo. Smyslem bylo vyprovokovat systém syrské protiletadlové obrany, aby byla rozkryta její postavení, jenže ta správně rozpoznala fake a reagovala jediným možným způsobem.

Čili:
ad a/ Jistěže, ale bylo by to za cenu ohromných ztrát pro útočníka (Peršan NENÍ Arab...). Ztráta 6% útočících strojů se považuje za absolutní prohru útočníka, bez ohledu na to jestli byl nebo nebyl zasažen nějaký cíl. A pište si, že ta by tady byla, pokud ne větší.
ad b/ Mnohým by se to sice líbilo, ale není to tak. Tady nelze srovnávat. Irák byl prakticky 10 let v kuse ostřelován a bombardován, a zatížen embargem. Všechno měl z dovozu a nakonec se mu vymstila francouzská centrála v ústředí protiletecké obrany... Prostě malinká zrada spojence, stejně jako kdysi u Falkland. Od Francouzů bych si nekoupil ani zavírák.

Íránci dnes vyrábějí nejen rakety, ale i vlastní mobilní telefony, moderní auta a letadla a dokonce i vlastní procesory. To nejsou primitivní nomádi, sehnaní dohromady do koloniálních hranic kde tvoří "stát" pod hodným diktátorem řízeným z USA. Je to velmi odolný a hrdý národ, z nějž vyšla dnešní moderní západní kultura! A čím větší na něj bude vyvíjený tlak, tím déle se udrží i vláda imámů. Proč nepadla, a naopak se upevnila, za osmileté války s Irákem? [mrknutí jedním okem]

No, nechme toho.

Máte někde nějaký chytrý link, kde se člověk dočte více o tom zázračnééém radaru na satelitu, který vidí 5 km pod povrch?

145004

5.10.2007 21:32

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 144994

1. V rovinatý poušti plný písečných dun mapa za chvilku přestává souhlasit. V televizi říkali, že Američani k navádění Tomahawků použili dálnici ( mohli taky použít řeku Eufrat ).
2.Ten Scud nemohl zabít stovky lidí, protože nemířil na město. Vzhledem ke kruhové odchylce několik kilometrů by skutečně bylo lepší nechat ho napokoji. Taky byla chyba, že Američani skladovali munici v plechový boudě á-la Tesco, která nevydrží nic.
3. 4-5 km je účinný dostřel podkaliberních střel. Jinak tank dokáže dopravit granát s pomocným raketovým pohonem až 30 km daleko. Elevaci může zvýšit tak, že předkem najede na terénní vlnu. Co se týče té munice, na kterou se Saddám vysral, tak jde o termonaváděné granáty s dvoukanálovým senzorem ( nejpřitažlivější je předmět o teplotě tanku, na hořčíkový světlice nereaguje).
4. Rádiové vlny se dobře šíří NEVODIVÝM prostředím. Na Marsu není voda v kapalném skupenství, ale jakmile je hornina nacucaná vodou, je zle ( zvláště, když je voda slaná ). Proto Izraelci nevyhrabali Hizballáh. Schválně vlez s mobilem do sklepa a zkus si zavolat. [smích]
5. Může jít o psychologickou válku Izraele.
6. Ahmadínežád byl demokraticky zvolený ( narozdíl od Saddáma, kterýho podporovali jen Sunniti ).

145008

5.10.2007 22:38

RE: Moderní radary jsou NERUŠITELNÝ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 145008

Moderní radar vysílá velmi komplikovaný signál, který se neustále mění a nedá se napodobit už kvůli rychlosti světla ( izraelský letoun by nemohl vědět, co zrovna ze syrskýho radaru leze ).

145016

5.10.2007 23:45

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 145008

> Taky byla chyba, že
>Američani skladovali munici v plechový boudě á-la Tesco,
>která nevydrží nic.

Zadny municak zasazen, nebyl. Nevim, jak to mam jinak napsat: Zadny scud nezasahl municak! Zadny scud nezasahl municak! Zadny scud nezasahl municak! Uz rozumite?

>3. 4-5 km je účinný dostřel podkaliberních střel. Jinak
>tank dokáže dopravit granát s pomocným raketovým pohonem až
>30 km daleko. Elevaci může zvýšit tak, že předkem najede na
>terénní vlnu. Co se týče té munice, na kterou se Saddám
>vysral, tak jde o termonaváděné granáty s dvoukanálovým
>senzorem ( nejpřitažlivější je předmět o teplotě tanku,
>na hořčíkový světlice nereaguje).

Prosim vas, uz si nevymyslejte. Je to trapne. Z tanku T-72 se strili normalne na 1-2 km. Abrams strili presne na cile 3-4 km daleko. Technicke vybaveni tanku t-72 presne zasahnout cil na tuhle vzdalenost to neumoznuje. Prave proto jich pri bitve v roce 1991 Iracani ztratili asi 3000 (ne jenom t-72) zatimco amici asi 1 nebo 2. Vic ne. No a strilet na 30km z tanku s nabojem s raketovym motorem je kravina az to buci.

145024

6.10.2007 14:06

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

leo69 89.?.?.?

Reakce na 145024

Je to tak. Na tyhle velké vzdálenosti se střílí pomocí dělostřeleckých kanónů a houfnic, tank Abrams M1A2 má někdy uváděné maximum dostřelu až 4,5km v závislosti na typu munice. Tento tank má ráži kanonu 120mm M256 (mimochodem německé výroby) a tak nemůže zatím vystřelovat různé typy nejen řízených střel apod., které jsou převážně pro ráže 155mm a 152mm (Rusové - samohybné houfnice).

Něco jiného než Abrams je ovšem lahůdka německé armády, "tank" (pojízdná houfnice s posádkou) Panzerhaubitze 2000 (Panzerhowitzer 2000), který má kanon ráže 155mm a dostřel, v závislosti na použité munici, 28 až 50km...

Relativně novinkou pro dostřel až +/- 45 km s max. přesností je GPS řízená střela Excalibur a je to dělostřelecká munice ráže 155mm vyvíjená v US firmou Raytheon. Viděl jsem záběry z její předváděčky a vystřelili ji prakticky bokem od cíle o +/- 90 stupňů a ona se dostala na cíl s přesností necelého půl metru na vzdálenost 30 km...

m,[smích]

145050

7.10.2007 9:15

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 145050

Na velkou vzdálenost se samozřejmě líp hodí samohybné dělo, zvlášť když je dobře schovaný. Já jsem chtěl jenom napsat, že tank taky dokáže dopravit granát na relativně velkou vzdálenost, i když k tomu není primárně určený ( musí šetřit municí a tak když může, práci přenechá dělostřelectvu ).
Když už jsi nakousl Excalibur, Rusové mají určitě taky takový granát a tím pádem ho má i Írán. Iskander manévruje s přetížením 30 g a dělostřelecký granát by vydržel ještě větší přetížení. Íránský samohybný dělo tak může střílet nenápadným vrtem v hoře 30 cm širokým a 100 metrů hlubokým, přesouvat se pod zemí a Američani ho nedostanou.

145070

5.10.2007 20:41

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 144988

>2. Patriot zasáhl Scud ve výšce cca. 50 km. Scud explodoval,
>několik střepin zasáhlo hlavní americký muniční sklad, ten
>vyletěl do povětří a 50 amerických vojáků zahynulo. Kdyby
>Američani nechali tu raketu napokoji, tak by na 99% udělala
>jenom díru v poušti.

Zadny municni sklad. Scud zasahl kasarna a Patriot ten Scud vubec nezasahl, ale minul. Byly toho tenkrat plne noviny.

>3. Abrams je velmi silně pancéřovaný zepředu ( ekvivalent 50
>cm oceli skloněné pod úhlem 30° ), ale velmi slabě
>pancéřovaný zvrchu ( jen asi 3 cm oceli ). Rusové si toho
>všimli a vyvinuli termonaváděné dělostřelecké a tankové
>granáty napadající tanky zhora ( znám člověka, který se
>podílel na vývoji ).

Rusove vyvinuli houby. Jednalo se o ukradenou technologii. Rusove nemaji moc technologie, ktera neni ukradena. Spis nemaji zadnou.

>Říká se, že Saddáma dosadila CIA, protože bylo jasný, že
>ten debil všechno posere.

Ne CIA, ale KGB. Nebylo to v roce 1958. Bylo to ale az o 10 let pozdeji. Predtim podporovala KGB nekoho jineho. Byl to general, uz nevim jmeno.

144997

5.10.2007 21:10

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

rickover 86.?.?.?

Reakce na 144997

"...Ne CIA, ale KGB. Nebylo to v roce 1958. Bylo to ale az o 10 let pozdeji. Predtim podporovala KGB nekoho jineho. Byl to general, uz nevim jmeno..."

Strana BAAS se dostala k moci pučem řízeným KGB v roce 1958, jako šéfové se postupně vystřídali Kásim, Árif, Abú Bakr a nakonec od roku 1981 Hussajn. Vše figurky KGB, leč všichni dělali zahraniční politiku sice prosovětskou, ale ve vnitřní politice - v podstatě - socialismus nebudovali, i když naše Rudé Právo a ČST, jak dobře pamatuji, s neskrývaným nadšením referovali, jak Hussajnův Irák je socialistická země, která buduje socialismus s arabskými a islámskými prvky, Hussajn byl z nich největší samorost, úspěšně využíval komunistickou blbost ke svým vlastmím ambicím, zakladatel režimu Kásim byl ve srovnání s ním opravdu jen ubohá a trapná moskevská loutka.

145002

5.10.2007 21:57

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

Pasant-x 85.?.?.?

Reakce na 144997

Cíl potměšile zapomněl vysílat naváděcí signál.. [velký smích]

Patriot tehdy prokázal skvělou 6% účinnost díky tomu, že se mu v rámci friendly fire podařilo sestřelit britský Harrier. Oba piloti byli posmrtně vyznamenáni. Patriot pak byl nákladně léta předěláván na verzi, která kromě lepšího nástřiku kontejneru není o moc lepší.

145009

5.10.2007 22:02

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 144997

1. Scud by se do kasáren těžko trefil.
2. Co se týče té munice, na kterou se Saddám vysral, tak jde o termonaváděné granáty s dvoukanálovým senzorem ( nejpřitažlivější je předmět o teplotě tanku, na hořčíkový světlice nereaguje). Ten člověk, kterýho znám, vyvíjel materiál pro filtr před senzorem - je to směs selenidu a telluridu kademnatého. Poměr selenu a telluru určuje, pro jakou vlnovou délku IR je filtr nejlíp propustný a měří se podíl napětí na dvou různých senzorech - dá se určit teplota. Není to zas tak složitý.
Pozn. Američani by si určitě nechali všechno obšlehnout. [chechtot] [velký smích] [chechtot] [velký smích]

145010

5.10.2007 22:12

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 145010

>1. Scud by se do kasáren těžko trefil.

Ale trefil. Trefil se tam, bylo to ale nahodou. Pocitac spatne vypocital drahu, Scud totiz pri letu nepredvidatelne rotoval. Clovece, prectete si stary noviny nebo si to vygooglujte. Proc si tak vymyslite? To jsou vseobecne znamy informace.

>Pozn. Američani by si určitě nechali všechno obšlehnout.

Ale nechali. Raketoplan napriklad. Atomova bomba byla presna kopie americke bomby. A, veskery letecky a raketovy prumysl presel po valce na americke normy. Aby se dalo lepe od Americanu kopirovat. Jako prvni zkopirovali B-29. A komponenty a technologii kopiruji dodnes. Bohuzel kopie ale nejsou zdaleka tak dobre jako originaly. Do prumyslove spionaze investuji Rusove velke penize. To je velmi znama vec. Maji na to specielni oddeleni u rozvedky. Od zruseni KGB se moc nezmenilo.

145015

7.10.2007 10:29

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 145015

Rusové vyvinuli řadu věcí, které v Americe nemají nebo dlouho neměly obdobu. Např. Plošně fázovaný radar se na MiGu-31 objevil v roce 1976, zatímco na amerických stíhačkách teprve asi před 10-ti lety ( Rusové totiž neměli stealth, takže vývoj plošně fázovaného radaru pro stíhačky nechtěl v USA nikdo platit ). Dále je možno uvést rychlý bombardér Tu-22M3, nadzvukové protilodní střely, Iskander atd.
To, že některý ruský zbraně vypadají z dálky stejně jako americký je způsobeno převážně tím, že fyzikální zákony platí všude stejně. První atomová bomba fungovala tak, že se srazily dvě polokoule z obohaceného uranu. Na tom není co vymýšlet. B-29 byl bombardér, který hodil atomovku na Hirošimu. Tu-95 připomíná opravdu jenom z dálky ( jinej předek a ocasní plochy, jiná geometrie křídel atd. ). [smích]

145071

12.10.2007 19:43

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 145071

>B-29
>Tu-95
>byl bombardér, který hodil atomovku na Hirošimu. url]
>připomíná opravdu jenom z dálky ( jinej předek a ocasní
>plochy, jiná geometrie křídel atd. ). [smích]

Ale vy mudrci rusofile. Rusaci B-29 okopirovali: http://www.rb-29.net/HTML/03RelatedStories/03.03shortstories/03.03.10contss.htmRusky okopirovany B-29 byl Tu-4 a ne zadny Tu-95, na Internetu jsou o tom mraky informaci a nevim proc sem strkate tu vasi propagandu a lzi. A to ostatni si taky urcite vymyslite, to se vsadim. Fakt je, ze prakticky vsechna ruska hi-tech je okopirovana ze Zapadu. Napred Stalin sovetskou techniku castecne ale vymlatil z veznu, hlavne zajatych nemcu a pouze castecne okopiroval. Po Stalinovi kdyz uz to mlaceni nebylo tak moc v mode se museli komousi spolehat vice na spionaz. Dnes prakticky vsechno co v Rusku vyviji ve statnich vyzkumnych ustavech je postaveno na uspesich KGB, FIS nebo co to vlastne maji. Buran okopirovali cely z ukradenych vykresu NASA, ktere byly vlastne volne k dispozici. A pak k tomu jenom trochu pridali, jako schopnost bezpilotniho letu, pomocne rakety na kapalny pohon a ne na pevny, a mozna par dalsich nepodstatnych vylepseni. Sice jejich kopirovaci uspechy jsou svym zpusobem pozoruhodne, ale ty kopie nikdy nebyly tak dobre jako originaly. Vase rusofilstvi a naklonnost ke komunismu jsou smesne. Clovek se temi blaboly dobre bavi, jen co je pravda.

145378

5.10.2007 23:52

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 144997

>Rusove vyvinuli houby. Jednalo se o ukradenou technologii. Rusove nemaji moc technologie, ktera neni ukradena. Spis nemaji zadnou.

Semtexi, skutecne nechapu ten vas nekriticky obdiv ke vsemu "made in USA" a zaznavani Rusu. To uz se nekolika panum v historii hodne nevyplatilo. Rusove totiz maji to, co Americane uz davno ne. Schopnost improvizovat a "z hovna uplest bic". Traduje se historka o inzenyrech NASA, kteri za 250 000 000 USD vivinuli pro mise Apollo pero, ktere je schopne psat na jakykoli povrch v bezvahovem stavu, kosmickem vakuu i pri teplotach -250°C. Rusove pouzivali tuzku. Ruske nosne rakety dopravi na obeznou drahu 10x vetsi naklad nez US raketoplany ktere jsou spise na paradu.

Rusky Buran byl skvostem a nebyt ozrateho Jelcina a jeho destrukce Ruska stedre sponzorovane USA, tak dneska mohl letat k ISS. UZ pred 20 lety s nim Rusove dokazali to, na co si Americani netroufli dodnes - plne automatizovany let. Dale si vemte treba Ruska letadla - Ruslan a Mrija. Ruslan byl schopen prevazet raketoplan na zadech a do nakladoveho prostoru Mrije se vejde C-5 Galaxy i napric...

A kdyz tak premyslim o tom slavnem US zradaru v Cesku. Skuste si zjistit, kdo vlastni puvodni patenty na radary s fazovanym antennim polem. Jen doufam, ze vas moc nevydesi kdyz uvidite azbuku a razitko "vyzkumni ustav A.S. Popova Moskva"...

Vemte si treba pasivni radiolokaci. Nebyli to nahodou Cesi, kdo vyvinul pasivni lokator Tamara schopny videt Stealth letouny ?? A verte tomu, ze Rusove jej jeste o hodne zdokonalili. Radary systemu S-300 videly bombardery Stealth velice dobre a S-400 je detekuje na 250 km. Co myslite, jak dopadne "prekvapivy utok neviditelnych bombarderu" na Iran ??

Vase vira ve vsemocnost US technologie je k smichu. Jen tak na zaver. Co myslite, pokud Rusove aktivuji ortogonalni rusicku systemu GPS nad Iranem, kdo bude mit navrch v pousti? Iranci, kteri tam ziji cely zivot a 1000 let v te pousti prezili bez jakekoli techniky, nebo US Troopers vyzbrojeni nejmodernejsi technikou bez ktere si v te pousti nenajdou vlastni p.del ??? A to ani nemluvim o slavne US technologii ktera ma v Iracke pousti zivotnost tak 3 dny...

145023

5.10.2007 23:59

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 145023

Pane Kevin, takhle jsem se uz dlouho nezasmal. Kdyby, kdyby, kdyby tak by Rusove byli pany sveta. A socialismus by byl na celem svete a proletari by se uz davno spojili. Ale skutecnost je takova: Vzdycky sovetskaja technika v soupereni s tou americkou prohrala. Ve vsech konfliktech. Na mesic rusaci nedosahli. Buran letel jenom jednou. To vase kdyby kdyby je fakt sranda. C5 se vejde do vic neletajiciho nez letajiciho sovetskeho letadla napric? Cha cha cha. [chechtot] [chechtot] [chechtot] Nemam nic co bych dodal.

145026

5.10.2007 23:53

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 145026

Je mi z vas smutno az blivno... [bliji]

>Vzdycky sovetskaja technika v soupereni s tou americkou prohrala. Ve vsech konfliktech. Na mesic rusaci nedosahli.

Hmm... Pokud verite ze tam byli Americani... Po Lunochodu je videt stopy dodnes. Jen na miste pristani Apolla jaksi chybi jakekoli stopy nebo zakladna mesicniho modulu ktera mela zustat... Ale kdyz myslite...

A jeste k tomu neletajicimu letadlu. Skuste si vyhledat, cimpakze Americti geologove vozi tezebni zarizeni na Alijasku? Na 5 krat - rozebrane pomoci C-5 nebo na dvakrat a v kuse Ruslanem... [chechtot]

Ale jasne. Rusove jsou chudaci co nic nedovedou. Zijte dal v teto blahe predstave spolu se svymi USraelskymi chlebodarci. O to vetsi to bude prekvapko...

Slavny US protiraketovy destnik zasahne raketu jen kdyz leti pomalu, po predem zname draze a jeste vysila navadeci signal. Ruska S-300 stara 20 let ma uspesnost zasahu proti realnym balistickym raketam 96%. To myslim nepotrebuje komentar. Navic, ta slavna US technologie je z 80% "made in China"...

145030

6.10.2007 0:55

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 145030

Nevim co si mam myslet o gramotnych lidech, kteri neveri v pristani na mesici. Bylo porizeno desetitisice a snad i statisice fografii. Byly nedavno dany nebo je zrovna ted davaji uplne vsechny k dispozici na strankach NASA a univerzit. A to i fotografie nepodarene. Proc by vyrabeli tolik falsifikatu? Stacilo by preci par stovek. Na mesici se prochazelo 12 astronautu. Vedeckeho a technickeho materialu jsou na tuny. Vcetne pristroju zanechanych na povrchu. A zanechane pristroje jsou pouzivany dodnes. Dokonce nektere mohou vyuzivat i male hvezdarny a skoly a vedecka pracoviste. Staci navstivit nejakou malou provincni hvezdarnu i v cesku a zeptat se jich, jake pristroje oni mohou pouzit. Jsou to trebas lasery na mereni vzdalenosti. Skoro vsichni astronauti davaji interview, a bylo napsano mnoho knih, nafilmovano mnoho filmu. Jenom blazen nebo uplny blbec muze neverit.

145033

6.10.2007 20:35

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

lesan 75.?.?.?

Reakce na 145033

Urcite veris aj v boha ne?Ten prece napsal bibli a konstantinem najati pisaci ju enom presne obslehli,to je prece jasne! [chechtot] [oči v sloup]

145058

8.10.2007 21:20

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

petr z jbc 85.?.?.?

Reakce na 145033

tedy i úplnej blbec si nakonec může vzít kalkulačku, spočítat si celkovej člověkočas strávenej na měsíci, podělit ho těmi desetitisíci fotkami (statisíce radši vynecháme, ne?) a zjistí, že ti chlapíci fotili jak vo život, majíc k dispozici zcela manuální aparáty na prsou a nafouklý rukavice. jak měnili filmy to fakt nevím, ale ty krabičky nevypadaj, že by měly odolat kosmickýmu záření. v zásobě je hodně dalších "zaručeností", který moonnauty diskvalifikovali

145136

8.10.2007 23:31

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 145136

Prepáč, peter, ale si trochu mimo.
Fotografických filmov priamo z Mesiaca zasa nie je nejak extrémne veľa, fotilo sa na veľkoformátový film 6x6cm pomocou fotokamery Hasselblad 500EL zhruba tohoto typu - http://de.hasselblad.com/products/v-system/503cw.aspx - mali výmenné kazety a prispôsobené časy a clony (kvôli silnému osvetleniu) a ovládanie a koštrukciu (aby sa dali ovládať v rukaviciach). Domov sa viezli len kazety s filmom, kamery boli ako zbytočná záťaž ponechané na Mesiaci.
Pri Apollo 11 to bolo 9 kaziet zo štyroch fotoaparátov (jedna kazeta obsahuje maximálne 200 záberov), 1407 fotozáberov, z toho 857 BW a 550 farebných. Len časť záberov je ale priamo z povrchu Mesiaca. Uplné (zrejme) sady záberov z výpravy apollo 11: http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/catalog/70mm/mission/?11, pre všetky výpravy Apollo: http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/catalog/70mm/
S tým kozmickým žiarením si príliš nelám hlavu, rozhodne to nie je tak strašné, ako si zrejme myslíš. Jednotlivé stopy po zásahoch časticami kozmického žiarenia by sa na fotkách dali nájsť, ale na to treba vedomosti a prax, na normálnom filme ich v skutočnosti treba hľadať mikroskopom.

145152

8.10.2007 14:16

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 145026

Ale jiste, prohrala v druhe svetove, kdy vetsinu nemecke armady znicila americka armada.
Prohrala v bitve o prvni druzici, prohrala o vyslani prvniho ziveho (i kdyz jen na chvili) tvora do vesmiru, prohrala ve vyslani prvniho cloveka do vesmiru, prohrala pri sestaveni prvni vesmirne stanice ....
Jak to tak posloucham ona ruska technika vlastne vzdycky prohrala ....

145125

7.10.2007 23:03

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 145023

dobre jste to napsal pane Kevin,neni co dodat

145102

11.10.2007 3:26

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 145023

Ten problem s perem jste si ve sve divoke obrazotvornosti hodne zvelicil http://history.nasa.gov/spacepen.html.

Vy myslite ze v USA nejsou pouste? Nebo ze ta iranska je nejaka poustovatejsi nez ty americke, nebo co zas z toho vyleze za blbinu?

145274

11.10.2007 8:04

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 145274

Delate si legraci? Ameriku mam docela projezdenou a v tech "Vasich poustich" jsem samozrejme byl. Clovicku - podivejte se alespon na Google Earth nez zacnete prirovnavat. To cemu rikaji v US - desert je na strednim vychode piskoviste pro deti.

Hory a pouste stredniho vychodu nejsou zadny Disneyland, coz mohu taktez alespon z nepatrne casti osobne dotvrdit.Jinak naprosto souhlasim s Kevinem. Osobne se nemohu zbavit dojmu, ze polovina techniky US je draze placenym srotem z kapes chudaku danovych popl. - takovy synteticky monstrozni Universal Studio.Oproti tomu stoji realne stroje ktere kdyz se motor hreje naleji do chladice "blato z kaluze" a jedou dal oproti vsem tem drahym a presne nezbytne davkovanym sracickam a coolerum. Kevin mluvil o radarech - presne a neni to jen Rusko - podivejte se napriklad na webu co umi dnes Ukrajina se super mobilnim radarkem - Kalcuga. [oči v sloup]

145284

12.10.2007 1:18

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 145284

Teda tohle je docela slusna detinskost. Vsechny terenni rysy ktere najdete v Iranu se naleznou i na uzemi USA, a to prave v mistech, kde jsou armadni zakladny.

Tahle vase logika zda se rika, ze nejlepsi zbrani je sukovity klacek. A tahle predstava, jako ze USA jsou nejaky prelud, zatimco na nejake te vyfantazirovane druhe strane jsou "skutecne" stroje, to je taky slusna fantasmagorie. Ma to ale dost smutny dusledky. Saddam kdysi fantaziroval o nejaky matce bitev, jenom mu tam ty vojaky zmasakrovali jak na jatkach. Kdejakej pravnik spekuloval, ze to byl valecnej zlocin, protoze ta iracka strana byla v pomeru veci proste uplne bezbranna. Jak se teda jasne ukazalo post factum, zejo.

145337

19.11.2007 18:57

RE: Ruslan & Mrija?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 145023

"Ruslan byl schopen prevazet raketoplan na zadech a do nakladoveho prostoru Mrije se vejde C-5 Galaxy i napric... "

Nejak si tu pletete aeroplany [naštvaný]
Ruslan (An 124) inspirovan americkou C5A Galaxy. Samozrejme, ze trochu vylepsen ale temer 15let pozadu.
Raketoplan na zadech nenosil. Na to si SSSR postavili AN 225, coz je ve skutecnosti prodlouzena AN 124. Zadni rampu nema, protoze tam jsou vyztuzujici tyce. Letadlo dobre znam, mel jsem moznost si jej prohlednout i zevnitr a popovidat s kapitanem. Stezoval si jak je ten stroj primitivni a poruchovy.
Pozdeji sedelo 10 let v hangaru ale dnes opet leta. Po zruseni Buranu ani nedostaveli druhy exemplar. Je mozne ze se tak stane, protoze na svete je obcas poptavka po obrim letounu a tak ten prvni dnes casto pomaha kde se da.
Proc ma 6 motoru? Protoze dodnes rusove nedokazi vyrobit motory, ktere tahnou napriklad Boeing 777. [překvapení]
NASA zvolila na jejich raketoplan 747 z ekonomickych duvodu. SSSR nemohlo, protoze podobny letoun nemeli a museli postavit Mriu. Celkem je Buran prisel uzasne draho.
Pres veskerou kritiku ruske technologie, Mria je pekny kus a nadherma podivana.

Mrije se vejde C-5 Galaxy i napric byl vas pokus o vtip? [oči v sloup]

147520

10.10.2007 22:37

RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:

fikoš 88.?.?.?

Reakce na 144997

http://www.military.cz/russia/armour/tanks/t72/t-72.htm

145259

5.10.2007 20:03

dokončení

rickover 86.?.?.?

b) Vzhledem k tomu, že Peršané nejsou stávající islamofašistickou vládou nadšeni, tak podobně jako měl Taliban a Hussajn bude mít problémy s loajalitou vlastního obyvatelstva i Ahmadínežád, zaúřaduje opět i toto.
c) Iránské armádě trvalo léta, než s Hussajnem vybojovali nerozhodný výsledek, s Hussajnem USA zametli, nemyslíš, že zametou i s Islámskou Revoluční Gardou?

A zbyde jen mediální válka a bezmocný štěkot Rusů a Francouzů, stejně jako v případě Iráku, pokud tohle USA ustojí, bude v další blízkovýchodní zemi nastolen demokratický a prozápadní režim.

144995

5.10.2007 21:20

RE: dokončení

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 144995

žeprý "demokratický" [chechtot] [smích] [chechtot] [velký smích] [chechtot] [smích] i ty komiku. Kde zavedli USmani demokratický režim, když nepočítám poražence za druhé války? asi jak v iráku, že?

145007

8.10.2007 0:45

RE: dokončení

smoke 89.?.?.?

Reakce na 144995

Opravdu mě vždy pobaví propagandistický termín "islamofašismus". Zkusil jste se někdy zamyslet nad tím, že ten, kdo takto nálepkuje, když není schopen v regionu prosadit své zájmy mírovou cestou, sám ve skutečnosti fašismus nezavádí? Co jiného jsou jevy jako podvody při prezidentských volbách, inside job 11. září (paralela s požárem Říšského sněmu), omezování lidských svobod zaručených ústavou zákony jako Patriot Act - umožnění konfiskace majetku oponentů, sledování kamerami na každém kroku (bez vlivu na kriminalitu), sledování elektronické komunikace a sběr osobních dat (celosvětově), dále horečnaté zbrojení (zdaleka největší na světě), a to vše kamuflováno korporátními médii v zájmu prosazení ještě větší nadvlády bank a korporací? O tom, že válka je nejlepší business by vám už Rothschild mohl vyprávět. A vy jste jen další omezenec, co tuhle nenávistnou propagandu (pravda, sofistikovanější než v minulých bolševických letech) polyká i s navijákem.

145105

8.10.2007 14:32

RE: dokončení

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 144995

b) To je mozne, opravdu neznam nadseni Irancu (podle znameho co zil loni 8 mesicu v Iranu jsou tam lidi dost bojovne naladeni) a po pravde ze CNN nebo Fox News (vlastne skoro zadnych medii ) se pravdu nedozvim

c) nebylo to pred 20 lety ? Argument ze americani dostali na prdel i pred technicky nevybavenymi Vietnamci je stejne scestny.
USA s Hussajnem zametli. Proto je ted v Iraku bezpecno a americky vojak si muze sam bez doprovodu zajit na pivko ze ? [smích]

Demokraticky rezim v Iraku ani Afganistanu nastolen nebyl. Pokud vim demokracie je o vuli lidu a ne dosazene loutkove vlady ktera ovlada Bagdad (pripadne cast Kabulu).

145126

5.10.2007 21:12

Zaciatok konca...?

mlm 85.?.?.?

Nemam co dodat, iba to, ze uz mam naozaj vazny strach...a to sa snazim mysliet pozitivne! [zmaten]

144998

5.10.2007 21:46

Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

Kadence crazy 154.?.?.?

Ale jeste hezci by bylo kdyz by ty svine se sionistickejma ideama vychcipali vsecky do jednoho ......

145011

5.10.2007 21:59

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

Aja 74.?.?.?

Reakce na 145011

>Ale jeste hezci by bylo kdyz by ty svine se sionistickejma ideama
>vychcipali vsecky do jednoho ......

Citace z pravidel diskuze:

Můžete vyjádřit jakýkoliv názor. Můžete napsat, že článek je špatný nebo hloupý (bylo by jistě hezké doložit to důvody, ale není to podmínkou), ale nesmíte napsat, že autor je hloupý. Proč? To první je legitimní názor, na který máte právo. To druhé je osobní urážka - a na tu už právo nemáte. Totéž platí, reagujete-li na něčí příspěvek. Lze jej zpochybnit, lze vyjádřit i ostrý nesouhlas, ale jakmile přejdete do osobního tónu, bude váš příspěvek potlačen. Osobní výpady nebudou na tomto fóru tolerovány

Dodrzim pravidla....co jste tu sdelil, je naprosto idiotske, vyslovene prani je hulvatske, hloupe, trapne a nicim neprispelo do padnosti diskuze.
...jsem si ulevila.

145014

6.10.2007 4:56

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 145014

Ja nenapsal , ze autor je hloupy ! Clanek je svym obsahem a informacemi OK a proti clanku nebo autorovi nemam zadny namitky . To vite ze mam narok na nazor jako kazdy z nas a taky jsem ho od srdce napsal ! Tak ze jeste jednou , kazda svine se sionistickym myslenim ktera chce napadat jakykoliv jiny stat jen proto ze se mu nelibi nazory jeho obyvatel , v nem vrazdit , loupit , okupovat a navic tomu bezpravi jako idiot rikat democracie at chcipne a at chcipa co nejdyl a v co nejvetsich bolestech ! Taky jsem si ulevil ......

(Váš příspěvek technicky sice neporušuje pravidla, ale vyjadřuje nenávist. Vím nenávist, je na obou stranách, Zvědavec včetně diskuse by chtěl zůstat civilizovaným a na to právem naráží paní Aja. – Moderátor)

145037

6.10.2007 6:27

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 145037

Mate recht , nenavidim brainwash a vsechny ty pohadky o terroristickych zlobivych arabech , iranskych persanech a chudaccich israelitech kterejma se me v democratickym sionismu snazi krmit a pani Aja to cejti i na tu dalku ! Lidi jsou ruzny ...... Napriklad v byvaly CSSR existovali lidi kteri milovali telem i dusi i ty rudy v srpnu 68 aby nahodou neprisli o koryto . Nasli se tam i takovy co komance nenavideli , tech byla vetsina , ale stejne nakonec byli pomyleny aby taky neprisli o koryto a tak by me by teda zajimalo kdo ze byl ten mejlitel ktery je vyvedl z toho velkyho omylu aby komance mohli milovat na vecny casy ...... Nakonec nektery to tam nevedi dodnes , ale o moralce budou cancat ! A ze namam pravdu ? Mam ! Totiz i na to milovani nebo nenavist ma kazdy pravo . Samozrejme i ta dama .

145041

6.10.2007 10:58

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145041

Na nenávist i na milování má každý právo. Těžko se ale může divit ten, co zvolí nenávist, že bude nenávist nejen všude vidět, ale taky sklízet.

145048

7.10.2007 19:23

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 145014

Zde bych si s Vami dovolil nesouhlasit. Pan Cadence projevil svuj nazor jednoduchymi slovy.
Zda se to poburujici. Vyslovil prani, aby urcite myslenky zmizely.
V prispevcich predchazejicich se odehrala vysoce kvalifikovana diskuse o technickych moznostech armad.
Na jedne strane armady utocici a na druhe strane armady ktera by branila svou vlast pred utokem. Panove se nadsene zminovali o moznostech dopraveni smrticiho naboje na vzdalenost az padesati km.
Pani Ajo, opravdu si myslite, ze na konci teto trajektory by byl tank, nebo mozna jen mala holcicka s pejskem? Nebo rodina.
V posledni dobe jsou to prave Zionisticke myslenky ktere nas zenou do konfliktu. Tedy pan Cadence projevil instinktivni humanitu ve svem projevu.
Spousta lidi si v posledni dobe zamenuje Zionismus s prozidovstvim. Tyto dva terminy nejsou zamenitelne.

145088

7.10.2007 23:06

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

Aja 74.?.?.?

Reakce na 145088

To mate tak, pane Karle, jsem vnitrne a hluboce presvedcena, ze nasili budi zase jen nasili a nenavist nemuze byt konstruktivni.

Neni sporu o tom, ze je podstany rozdil mezi antisemitismem a antisionismem, ale o tom to nebylo.
To, co vy povazujete za "instinktivni humanismus", ja vidim jako detinske tlachani na urovni diskuzniho fora v Lidovkach.
Pokud ale nenavist je povazovana za nazor, jsem uz zticha. [překvapení]

Z jineho soudku, jak situaci vidi znama iracanka:
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod...

145100

7.10.2007 23:25

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 145100

Pani Ajo, vzdy jsem si vazil Vasich nazoru.
Mimochodem nenavist ma casto misto. Napriklad nenavist k Nacismu nam prinesla svobodu a osvobodila mnoho lidi. Nenavist k valce muze prinest mir. Takze nebudte zticha a bez bazne bojujte za sve nazory.
Stejne jako pan president Havel, mozna, ze z toho tolik mit nebudete, ale zbyde Vam ciste svedomi.

145103

8.10.2007 0:49

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

Aja 74.?.?.?

Reakce na 145103

>Pani Ajo, vzdy jsem si vazil Vasich nazoru.
> Mimochodem nenavist ma casto misto. Napriklad nenavist k Nacismu
>nam prinesla svobodu a osvobodila mnoho lidi. Nenavist k valce
>muze prinest mir. Takze nebudte zticha a bez bazne bojujte za sve
>nazory.

> Stejne jako pan president Havel, mozna, ze z toho tolik mit
>nebudete, ale zbyde Vam ciste svedomi.

Mozna, ze je problem v nasi rozdilne notion terminu "nenavist".

Podle me je to silna emoce, plna negativni energie.
Jeji Raison d'etre je skodit, ublizovat.
K nacismu bych rekla, ze se jedna spis o odpor, nez o nenavist..tedy, domnivam se, ze osvobozuje odpor (od zla), nenavist svazuje.

[smích] Obvykle nepodnikam "neco", abych z toho "neco" mela a svedomi mam, myslim, docela oprasene.

145106

5.10.2007 23:57

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 145011

No ako to tak sledujem hoci Bush práve vyhlásil že na Irán nezaútočí, je to pre západnú vojnovú logiku nevyhnutné na Irán udrieť. Ale toto si musia uvedomovať aj Iranci. Vela šancí ale voči takej presile nemajú. Museli by reagovať v momente ako by lietadlové lode odpálili prvé rakety masívnym protiúderom na všetky nepriateľské ciele naraz ináč majú malé šance to ustáť.
Keby použili západnú logiku a zaútočili by preventívne ako prví rovnako by im to na dlho nepomohlo. Je to veľmi ťažké sa v dnesšnej dobe akejkovek menej vyspelej zemi ubrániť supermoderným technologickým zbraniam. Keď budú nad tým takto uvažovať tak sa môžeme dožiť ešte poriadnych hororov.
Ak Iránci vedia že to nerozchodia a neubránia sa budú chcieť spôsobiť čo najväčšie škody a fakt môžu použiť v svojich raketách nízkoobohatený urán a radioaktívny materiál rozprášia na všetky nepriateľské ciele. Tak že to môže skončiť veľmi špatne pre všetky zúčastnené strany a pre Izrael tobäž ak sa naň znesie tých slúbených 600 rakiet.
No mali by sme intenzívne žiadať naše verejnoprávne televízie aby odvisielali film Zeitgeist. Skutočne nás môže čakať veľká pohroma. Neseďme nečinne žiadajme kompetentných aby verejnoprávne televízie odvisielali filmy ako 9/11 Tlak na pravdu a Zeigeist aby sa prehlušila tá jednostranná propaganda, v ktorj si pripadám ako za komoušov. Na Slovensku sa už takéto občianske akcie rozbiehajú. Treba biť na poplach kým máme ešte čas.

145028

8.10.2007 1:14

RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 145028

ZEITGEIST jsem skouknul,je to az tragicky absurdni realita,ale myslim bohuzel pravdiva.
Muj soused,byvaly pilot na Lancaster bombarderech mi sam tvrdi,jak castokrat obletali prumyslove zony a umyslne tyto arealy nebombardovali a svrhovali naloze vylozene na civilni cile.
Je natolik znechucen valecnou masinerii,ze odmita ucast na vojenskych prehlidkach,kam je castokrat zvan a celou II. svetovou valku nazyva velikym podvodem [war is a racket] jsou jeho slova a ja mu verim,valka je jedna velika zlodejna.

145107

5.10.2007 22:50

V Íránu je režim problematické legitimity

A.S. Pergill 89.?.?.?

Hned jak se Chomejní dostal k moci, nechal povraždit cca 300000 lidí (= cca 100x víc než Pinochet). Ono by asi v podstatě stačilo zlomit odpor islámských revolučních gard, dát pozůstalým po těch zavražděných (a zavražděných v dalších letech) zbraně a smířit se s tím, že mullahové dopadnou jak Palestinci, když jejich tábory vymlátili Maronité.
Nicméně spíš dojde k velmi razantnímu úderu, možná i s použitím taktických jaderných zbraní (jejich použití připustil i francouzský president Sarkosy) na vytypované průmyslové cíle a na kasárna islámských gard. Žádoucí by bylo i zničení ubytoven kvalifikovaného personálu, které by Íránský atomový projekt zpomalilo ještě víc.

145019

8.10.2007 15:05

RE: V Íránu je režim problematické legitimity

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 145019

Doufam, ze v takovem pripade se za Iran postavi i Cina a Rusko a doda Iranu nejake ty "zakazane" technologie. Ony uz asi nebudou tak zakazane jestli je nekdo pouzije ve valecnem konfliktu.

145127

10.10.2007 11:45

RE: V Íránu je režim problematické legitimity

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 145127

Naozaj sa tu hecuje poriadna nenávisť proti Iránu. A nenávisť v medziľudských vzťahoch ešte nič pozitívne nevyriešila. Zlu treba odporovať a nie ho nenávidieť preto že to často zvádza k nenávisti k človeku a vôbec k negácii a deštrukcii, ktorá potom nemá konca

Američania šli vraj do Iraku zvrhnúť arcilotra tvrdia viacerí na mnohých fórach. Faktom však je, že sa pritom sami stali arcilotrami.
Napokon ich naoko "morálny" zámer zvrhnúť arcilotra bol motivovaný veľmi nízkymi pohnútkami zväčša všemožnými finančnými záujmami. Dokonca ukázal sa aj barbarský zámer dlhodobo kontaminovať Iracké územie ochudobneným uránom, čo prináša už dnes zvýšenú úmrtnosť iračanov na rakovinu aj keď iračania ešte stále hromadne umieraju v "oslobodzovacej" vojne.
Nezábúdajme že nenávisť je slepá a vženie svoje obete do smrteľnej pasce. Východné bojové umenia nenávisť nepoužívajú ani v boji preto že dobre vedia že zaslepuje a obmedzuje ich skutočnú bojaschopnosť.

145231

10.10.2007 17:16

RE: V Íránu je režim problematické legitimity

Eso Rimmer 195.?.?.?

Reakce na 145127

V to muze doufat jen blazen. Takova vymena jadernych pozdravu by mela katastrofalni globalni nasledky. Vetsi mnozstvi (20+-) jadernych zbrani odpalenych v kratkem casovem obdobi vyvrhne do atmosfery dostatecne mnozstvi prachovych castic aby zpusobily jev nazyvany "jadernou zimou". Je to v podstate stejny efekt jako vulkanicka zima. Takoveto prudke snizeni teploty by melo katastrofalni nasledky pro vsechny, v takove valce nikdo nevyhraje. A to nemluvim o uvolnene radiaci.

145244

14.10.2007 10:08

hlasujte

Antikapitalista20 195.?.?.?

hlasujte za odvysielanie Z:E:I:T:G:E:I:S:T:
http://www.gbook.cz/kniha.asp?id=22686

145427

Příspěvků: 84

05.10. 05:55  To nebude valka!
05.10. 10:34 rehek  RE: To nebude valka!
05.10. 11:03 Martin Tomis  RE: To nebude valka! - reakce
05.10. 18:02 Latinec  RE: To nebude valka! - reakce
05.10. 18:33 jozin z bazin  RE: To nebude valka! - reakce
05.10. 21:13 Latinec  RE: To nebude valka! - reakce
07.10. 06:57 Belveder  RE: To nebude valka! - reakce
07.10. 12:54 skud  RE: To nebude valka! - reakce
14.10. 01:25  RE: To nebude valka! - reakce,ale absurdní
14.10. 09:57 jan zverina  RE: To nebude valka! - reakce
05.10. 18:01 masculine  RE: To nebude valka!
06.10. 10:11 V. Sodek  RE: To nebude valka!
07.10. 16:00 Latinec  Test politicke korektnosti
07.10. 19:39 V. Sodek  RE: Test politicke korektnosti
07.10. 20:59 Latinec  Costa Rica se brani
07.10. 20:02 Latinec  Jak se do lesa vola, tak ..
08.10. 06:54 V. Sodek  RE: Jak se do lesa vola, tak ..
14.10. 00:33  RE: To nebude valka!-naivita non+ultra!!
05.10. 12:20 trodas  Dalsi teroristicky vypad USSaku a zidaku?
05.10. 21:23 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Dalsi teroristicky vypad USSaku a zidaku?
06.10. 05:46 Kadence crazy  RE: Dalsi teroristicky vypad USSaku a zidaku?
05.10. 13:04 xws  Dejme válce šanci
05.10. 21:30 vulgar von hulwaath  RE: Dejme válce šanci
06.10. 00:15 2xs  RE: Dejme válce šanci
12.10. 14:05 xws  RE: Dejme válce šanci
13.10. 04:58 Rene Bartosek  RE: Dejme válce šanci
18.10. 12:04 2xs  RE: Dejme válce šanci
21.10. 18:38 vulgar von hulwaath  nesouhlasim s vami
05.10. 14:44 masculine  nebyl irák příprava?
05.10. 23:41 Rene Bartosek  RE: nebyl irák příprava?
05.10. 15:38 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Američani prohrajou
12.10. 14:30 xws  RE: Američani prohrajou
05.10. 16:31 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 19:41 rickover  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 21:03 pepakolik  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 20:41 pepakolik  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 21:01 Pasant-x  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 21:32 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 22:38  RE: Moderní radary jsou NERUŠITELNÝ
05.10. 23:45 semtex  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
06.10. 14:06 leo69  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
07.10. 09:15 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 20:41 semtex  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 21:10 rickover  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 21:57 Pasant-x  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 22:02 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 22:12 semtex  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
07.10. 10:29  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
12.10. 19:43 semtex  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 23:52 Kevin  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 23:59 semtex  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 23:53 Kevin  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
06.10. 00:55 semtex  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
06.10. 20:35 lesan  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
08.10. 21:20 petr z jbc  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
08.10. 23:31 Kyklop  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
08.10. 14:16 ctenar  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
07.10. 23:03 Belveder  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
11.10. 03:26 jozin z bazin  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
11.10. 08:04 SandWalker  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
12.10. 01:18 jozin z bazin  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
19.11. 18:57 vodnik007  RE: Ruslan & Mrija?
10.10. 22:37 fikoš  RE: Tři zajímavosti o 1. válce v zálivu:
05.10. 20:03 rickover  dokončení
05.10. 21:20 vulgar von hulwaath  RE: dokončení
08.10. 00:45 smoke  RE: dokončení
08.10. 14:32 ctenar  RE: dokončení
05.10. 21:12 mlm  Zaciatok konca...?
05.10. 21:46 Kadence crazy  Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
05.10. 21:59 Aja  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
06.10. 04:56 Kadence crazy  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
06.10. 06:27 Kadence crazy  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
06.10. 10:58  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
07.10. 19:23 karel4u  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
07.10. 23:06 Aja  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
07.10. 23:25 karel4u  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
08.10. 00:49 Aja  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
05.10. 23:57  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
08.10. 01:14 Belveder  RE: Hezky clanek , to se fakt musi nechat .
05.10. 22:50 A.S. Pergill  V Íránu je režim problematické legitimity
08.10. 15:05 ctenar  RE: V Íránu je režim problematické legitimity
10.10. 11:45  RE: V Íránu je režim problematické legitimity
10.10. 17:16 Eso Rimmer  RE: V Íránu je režim problematické legitimity
14.10. 10:08 Antikapitalista20  hlasujte

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

28

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 72 čtenářů částkou 9 779 korun, což je 28 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 0

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 6

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 2

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně nahoru17.01.20 22:54 Evropská unie 2

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 5

Neuvěřitelné: Čtyři soutěže královny krásy -- všechny vítězky barevné16.01.20 18:07 USA 5

Další krok k likvidaci národních států: žádné vlaječky poslanců16.01.20 16:28 Evropská unie 2

Vyvadil podal trestní oznámení na Novotného14.01.20 22:31 Česká republika 2

Perfektně organizovaná štvanice na Válkovou. I Soukup si přihřál polívčičku14.01.20 15:20 Česká republika 2

Britský Independent označil Kotlebovce za neo-nacisty14.01.20 15:16 Slovensko 6

A nedá pokoj a nedá. Téma "sirotků" opět na stole. Zrůda Šojdrová je neúnavná14.01.20 14:52 Česká republika 2

Vztahy Ruska a Německa se mění (i otevřeně)13.01.20 17:02 Rusko 10

Škola v Británii povzbuzuje chlapce, aby nosili sukně09.01.20 19:05 Británie 3

Opilá Britka nabízela mužům v letadle sex, dostala šest měsíců09.01.20 15:07 Británie 6

Ministr Vojtěch: Kdo se neočkuje, má si výlohy za léčbu hradit sám09.01.20 15:00 Česká republika 2

Somálský okupant zavolal policii na chlapa, který se příliš bránil napadení09.01.20 14:49 Německo 3

V Íránu spadlo letadlo ukrajinských aerolinií. Nikdo nepřežil08.01.20 10:47 Írán 3

Írán zaútočil na americké základny v Iráku08.01.20 10:25 Írán 0

Titulek CT24 vítězoslavně hlásá: "Státní zástupce podal obžalobu kvůli schvalování smrti vojáků, obviněnému hrozí až 15 let"06.01.20 18:03 Česká republika 5

Nastane-li chaos, nebraňte se!06.01.20 16:57 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,68 Kč
Euro
25,15 Kč
Libra
29,52 Kč
Kanadský dolar
17,36 Kč
Australský dolar
15,59 Kč
Švýcarský frank
23,44 Kč
100 japonských jenů
20,59 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,82 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 316,21 Kč
1 unce stříbra
409,00 Kč
Bitcoin
207 116,76 Kč

Poslední aktualizace: 19.1.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 461