Diskuze k článku

Ztraceno v překladu: Ahmadinežád a média

Příspěvků 86

29.9.2007 5:46

Pan profesor Bollinger

karel4u 207.?.?.?

Je zajimave, ze nikde v hlavnich mediich nebylo zmineno, ze pan Bollinger je zid. Tim je jasne proc zvolil tak arogantni zpusob reci, mimochodem byl za to kritizovan i byvalym New-Yorkskym starostou "Kochem."
Chtel se zalibit tem svym a take tak trochu prilit oleje do ohne.
Zide citi, ze jejich influence nad svetovym denim se pomalu vytraci a tak chteji vyuzit tech poslednich kapicek a zatahnout svet do konfliktu.
Maji chut pouzit nevinne Americke deti na sve cachry pro ovladnuti sveta.
Mimochodem, pan President Ahmadinejad se o tom zminil ve svem projevu v "U.N.
Nekdy je az usmevne cisti prispevky tech co si chteji podmanit svet a tech kteri jim fandi a uvedomit si, ze oni si stale jeste ziji v minulosti a veri, ze odpor ktery k nim pomalu vzrusta neni zpusoben ciny minulymi, ale tim co se deje v soucasnosti.
A to po celem svete. Jak muzete nazvat Neonacistou politika Asijske zeme?
Vezmete si napriklad posledni udalosti pana Grosse.
Me je ho az lito. Nebo si myslite, ze byl vydiran.
Jak si muze jednotlivec koupit 30% akcii spolecnosti bez toho, ze by prozradil zpusob financovani.
To by napriklad v USA neslo.
Ale, vsadim se, ze se ukaze, ze Israelska spolecnost se pokusila proniknout na Cesky trh. Mozna, ze stejna, ktera mu financovala byt?
To tak hadam. Ale, mozna, ze je to mozne.

144652

29.9.2007 8:20

RE: Pan profesor Bollinger

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 144652

Já myslím, že Grosse financuje někdo jiný, že má kontakty spíš na ruské mafie. Na izraelské mafie byl napojen Mrázek, úhlavní nepřítel Grosse, a ten byl, jak známo, odborně odstraněn ze scény. V jednom rozhovoru v MFD Barková- přítelkyně Grosse, prohlásila, že nemůže nic mluvit, protože kdyby se víc rozpovídala, mohla by skončit jako Mrázek. Prostě nám vládne "elita", která má běžně styky s podsvětím a to se týká i Paroubka a dalších. Proto Langer ruší Útvar pro odhalování organizovaného zločinu, aby si někdo neposvítil i na pravicové politiky. Soudruh Topolánek si vozí prdel ve volvo, ani neví, jak k němu přišel. [chechtot]

144663

29.9.2007 12:44

RE: Pan profesor Bollinger

Contras 85.?.?.?

Reakce na 144663

Pakliže Grosse financuje spíše "Ruská mafie" dovolím si připomenout, že Ruská mafie není ve skutečnosti ruská ale židovská organizace.

144671

29.9.2007 17:17

RE: Pan profesor Bollinger

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144671

Samozrejmne, ze za tim jsou zide. Kdo jiny? Vzdyt vy musite postavit zidy za vsechno, co se vam nelibi, ze jo? Za italskou a mexickou mafii jsou take zide, ze jo? Bezte se vycpat.[pláč] [pláč]

144687

30.9.2007 0:12

RE: Pan profesor Bollinger

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 144687

Ibaže tým, že ruská mafia nie je ruská, ale židovská, sa chvália aj samotní Židia.

144717

30.9.2007 2:28

RE: Pan profesor Bollinger

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144717

Jo, vsechno je zidovske. I ti mexikansti indiani jsou zidi, ze jo?

144721

30.9.2007 7:40

RE: Pan profesor Bollinger

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144721

Nezacházejte zase do krajností. Nikdo vás tady osobně neosočuje.
Italská mafie byla podřizena mafii židovské - píši o mafiích ve Spojených státech. Ať už se jedná o kasína v Las Vegas a nebo
o pašování alkoholu v období prohibice. Čachrování nemovitostí v New Yorku, obchody s diamanty atd. Přiznejme si skutečnost - mají na takové podnikání talent. Tohle byla závěrečná věta komentátora dokumentárního filmu s autentickými záběry. Abych byl specifický - jedná se o Ruskou (chazarsko - židovskou mafii).
Rozdíl mezi italskou mafií a tou chazarsko-židovskou se pozná podle vyřizování účtů a v boji o pozice. Italové zastřelí protivníka (konkurenta) a židé vyvraždí celou rodinu i s dětmi - to je pro výstrahu.

144727

30.9.2007 20:09

RE: Pan profesor Bollinger

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 144721

V knie "HUSTLING ON GORKY STREET" sa Jurij Brokin (bývalý židovský pasál org. zločinu v Rusku) chváli tým, že len Židia sú dostatočne inteligentní na to, aby viedli široký organizovaný zločin. Slovania sú schopní len pouličných bojov.

Noviny The Village Voice
uviedli 26. mája 1998 článok nazvaný "Najnebezpečnejší zločinci na svete" od Roberta
Friedmana./390/ Píše v ňom:
"Podľa FBI a izraelskej tajnej služby vládne Semion Mogilievič obchodu zo zbraňami, praním špinavých peňazí, obchodu s drogami a umeleckými predmetmi a táto červená mafia je najnebezpečnejšia na svete...
Vodcom červenej mafie je 52 ročný, na Ukrajine narodený Žid. Je tieňovou postavou známeho Dona, ktorý má ekonomické vzdelanie a nikdy nebol médiami odhalený."

ĎALŠÍ ÚRYVOK Z KNIHY: "Židovská organizácia ovplyvnila inisterstvo spravodlivosti za účelom zbagatelizovania ruskej mafie, obávajúc sa, že publicita ohrozí masový exodus ruských Židov do Izraela."

okrem toho ďalej píše, že Organizacja (názov ruskej mafie) dokonca priviedla z Izraela vyslúžilých členov komanda, ktorí sú takí bezohľadní, že policajti nechcú na týchto prípadoch racovať, pretože zločinci neváhajú a idú i po rodine policajta.


Robert Friedman je sám Žid, takźe tu nemôže byť ani reči o antisemitizme.

Viď kniha D.Duke, Moje prebudenie

144745

30.9.2007 20:21

RE: Pan profesor Bollinger

Stare Usporadani Sveta 148.?.?.?

Reakce na 144721

>Jo, vsechno je zidovske. I ti mexikansti indiani jsou zidi, ze
>jo?

Ano, nekteri mexikansti indiani (chcete-li) jsou zidi.
http://www.bh.org.il/Communities/Archive/VentaPrieta.asp

Jelikoz zidi nejsou rasa, tak se jako clenove skupinove strategie (urcene predevsim k vyuzivani/zneuzivani hostitelske spolecnosti) vyskytuji mezi vsemi rasami sveta :
Zidi jsou bili (nebo 'rado-by-byli' bili), puvodu chazar-evropskeho. To je vetsina dnesnich zidu tvorici 90-95% moderniho zidovstva. Do teto skupiny patrilo 80% zakladajicich sovetskych papalasu, dnes jejich pribuzni urcuji chod Ameriky a tim i sveta, a z oblibenych dnesnich "ceskych" politiku tam patri treba Klaus (puv. Pruzinsky), Tosovsky, Zantovsky, Gross, a jini strategicti clenove maskaradujici coby "Cesi".
Ale zide jsou tez i cerni jako uhel, napr. v Ugande:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27497
http://www.wildfoto.com/uganda.html
Pak mate zidy o neco svetlejsi jak ti v Ugande, napr. v Falasha z Etiopie:
http://robtshepherd.tripod.com/falasha.html
Pak jsou jeste o chlup svetlejsi zidi jak ti Falasha, napr. v arabskych zemich kteri svoji DNA jsou nerozlisetlni od arabu. Jako jemensti a iracti zidi, napr.
http://robtshepherd.tripod.com/falasha.html
Pak mame zidy Indie, nerozlisitelne od Indu:
http://www.haruth.com/AsianIndia.html
Ale mame tez cinske zidy nerozeznatelne od cinskych gojimu
http://www.jewish-holiday.com/chinesejewsplea.htmle
Ale take jsou japonsti zidi rozeznatelni od japonskych gojimu
pouze kdyz se svliknou (obrizka)
http://www.jcpa.org/jl/jl425.htm

Takze se nemusite vzrusovat, podobne jako kdysi byt komunistou nebyla jen privilegii narodu byv. Sovetskeho Svazu, tak je to i se zidovstvim, ci byti zidem(zidy). A dnes kdokoliv, pri svate vuli tech nesvrchovanejsich a na urovni boha rabinu, zidem se stat muze kdokoliv, treba Vy (pokud jim jeste nejste). A pak, v nasledujicich generacich se jede, a ani uz do synagogy nemusite. Membership skupinove strategie je posichrovan na veky veku. Amen.

144748

1.10.2007 0:15

RE: Pan profesor Bollinger

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144748

Takze si to zjednodusime. Jestlize je nekdo lotr, tak je to zid. Ahmadenizad je tedy take zid.

144754

2.10.2007 8:51

RE: Pan profesor Bollinger

Datel 206.?.?.?

Reakce na 144754

Proc by mel byt zid ? Mi se zda ferovy .

144770

2.10.2007 13:30

RE: Pan profesor Bollinger

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144770

Datle, vam se zda ferovy, protoze nejste ani iranska zena, ani homosexual, ani nekdo, kdo by nesouhlasil s jeho rezimem. Himlerovi se Hitler zdal take ferovy.

144786

2.10.2007 15:06

RE: Pan profesor Bollinger

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 144754

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]


[velký smích]

144801

2.10.2007 7:06

RE: Pan profesor Bollinger

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 144687

například Karlovy Vary. To je případ ruských židů, nikoliv Rusů.

144762

29.9.2007 17:32

RE: Pan profesor Bollinger

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144663

Tohle se vám povedlo, paní Jarmilo. Osobně nominuji na příspěvek roku 2007. [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Jak je to všechno navzájem propletené! Bordel-mama Barková si postaví ze "státního rozpočtu" domeček na Bahamas, z toho "malá domů" paní Grossové, Topolánka nacpeme do Volva ať neremcá proti radarovým základnám a ještě dostane tučné kapesné ? ? ? ?
Korupce a mafie "elit" vládne světu. Snad bychom měli začít uvažovat o nějakém tom "odborném" odstraňování ze scény?
Pokání nepomůže, navrhuji skřipec.

144682

29.9.2007 23:56

RE: Pan profesor Bollinger

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 144682

>Pokání nepomůže, navrhuji skřipec.
Dobrý nápad. Pre presnejšie zistenie skutkového stavu je vhodné zariadenie väčšie, dlhé tak päť metrov.

144713

30.9.2007 2:29

RE: Pan profesor Bollinger

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144713

Nejhorší na tom je, že když se ke korýtku dostane poctivý člověk, tak ho ostatní znemožní a politicky a také společensky zničí. Jak se té mafie "elit" zbavit? Někdo tady už dříve navrhoval - myslím si, že to není špatný nápad - jít k volbám, ale nikoho nevolit. Dát tímto najevo nespokojenost se všemi politickými stranami. Ukázat účast (tedy zájem voličů), ale nikdo nebyl zvolen (nesouhlas s výběrem). Máme tady hodně chytrých a informovaných lidí (matka pluku - Jarmila - dobře myšleno), tak by snad nebyl problém tohle zorganizovat? Tady, na tomto kontinentě to je až nemožné. Příliž mnoho lidí tady nosí růžové brýle.

144722

29.9.2007 18:40

RE: Pan profesor Bollinger

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144663

Na mw magazinu ten triangl nazvali mafie, oligarchie a tajne sluzby. Doufejm, ze tenhle trojuhelnik je lip vyvazeny nez soudni moc, vlada a parlament v dnesnich casech. [pláč] Vzdycky je pro nas plebs dobre, kdyz jakkoliv moc je vzajemne vyvazovana, a ted jsem smrtelne vazny.

144692

30.9.2007 7:21

RE: Pan profesor Bollinger

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144692

René, pokud se tyto strany trojúhelníku navzájem vyvraždí, tak máme vyhráno. Nic se nemusí vyvažovat a bude vyváženo.
Tuhle strategii používá zdejší policie. Od informátora vědí, že se připravuje vražda člena konkurence
v distribuci drog a nezabrání tomu.
A rovněž naopak. Takhle si usnadňují práci a mají tím záruku, že se zločinec po odpykání formálního trestu nevrátí zpátky na ulici, případně pro "nedostatek" důkazů nebude osvobozen.

144726

29.9.2007 13:51

RE: Pan profesor Bollinger

adammm 86.?.?.?

Reakce na 144652

To už jsou opravdu nesmysly s tím Grossem. Myslíte, že každou korupci financují jen Židé? Grosse nikdo nefinancoval. Ale Chrenek mu sám sám tyto akcie dal za to, že Gross mu přihrál státní 2 mld Kč. A teď jen Chrenek hraje boudu na média, že o tom nic neví a že Grosse nechce ve firmě. Všude je zkrátka korupce. A když zamáváš bankovkama před očima komukoli, tak tě zradí jak Žid, tak arabáč. (Jediný rozdíl je v tom, že arabáči mají na současný svět a vrcholnou politiku podstatně menší vliv, než Židáci) Je to všechno stejná úplatná špína. S výjimkou slušných lidí, kteří se najdou na všech stranách, na všech frontách, a jim vzdávám hold.

144672

29.9.2007 5:42

Nepochopeny pologramot

Rocky 74.?.?.?

"My v Iranu nemame homosexualy toho druhu, jako ve vasi zemi."
Tak udajne pravil nikym nepochopeny pan Ahmadinezad.
Ja ho ale docela chapu. Autor clanku totiz otevrene priznava, ze homosexualita je v Iranu trestna a proto budou tamni homosexualove opravdu jini. Zalezli doma a posrani strachem. Protoze kdyby se ke sve odlisne orientaci sami priznali, nebylo by treba svedku a sli by do vezeni.
A to je podle vsech norem svobodne spolecnosti pekny hnus.
A stejny hnus jsou i dalsi vyroky iranskeho prezidenta.
Pokud si ten clovek mysli, ze jsou jeho slova prekladana s malou davkou citlivosti, mel by zacit mluvit na mezinarodnich forech svetovym jazykem cislo 1.
Me se vzdy kdyz vidim politika svetoveho vyznamu ktery neumi anglicky zmocnuje pocit trapnosti. Jak mohli lide, kteri chteji byt reprezentovani i v zahranici zvolit nekoho, kdo je prakticky pologramotny?

144653

29.9.2007 6:53

RE: Nepochopeny pologramot

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 144653

Mily pane Rocky, Vy asi nevite, ale hlava statu vzdy kdy hovori, hovori jazykem sve zeme.
Pan Iransky president hovori plynule Anglicky.
Co se ale tyce tech buzerantu. Ja nevim jak Vam, ale me se jaksi nelibi kdyz se me nekdo snazi vnutit jejich zpusob zivota.
Tedy nevim jak Vam, mozna, ze jste jeden z nich, tak se neurazte, me se nelibi kdyz vidim dva, tri nebo ctyri chlapi libat a osahavat. Treba jako se to deje v San Francisku. A kdyz se na ne pohorsene podivate, tedy mozna, ze ne Vy, tak na vas pokrikuji. To neni hezke, zvlaste kdyz jdete s detmi.
Ovsem, mozna, ze vy mate jinou moralku, tedy hadam z vasich prispevku.
Podle toho koho se zastavate a kdo se vam libi, se me zda, ze ta lidska moralka je vam uplne jedno. Jedna se vam spise sobecky jen o vas. A s vami prichazi pornografie, herny, korupce, bezdomovectvi, hrubost a konecne nechut k pouzivani deodorantu.
Jak jsem se presvedcil pri svem poslednim vylete na "El Al" aeroliniich.
Jeste k tem buzerantum, Vy opravdu chcete je mit vsude na ocich?

144657

29.9.2007 9:05

A on vam nekdo vnucuje to...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144657

aby jste lezl z jinym muzem do postele??? [překvapení]

144664

29.9.2007 18:40

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144664

Ne zatim se detem lehce modifikuji pohadky. Jako o spicim princi, o dvou tatincich... Homosexualita byla trestna nejaky patek zpatky i na tom Zapade. Ted je tolerovana, protoze je to in. Reknu vam to primo, jiste velmi vlivne skupiny lidi si mysli, ze 6 miliard lidi je presprilis. Na to, aby vznikla poradna mela je potreba vytvorit ve spolecnosti vhodne podminky. Da to jiste praci udelat takovy bublajici kotlik emoci a ty emoce pekne hromadit a drzet je na uzde a az prijde vhodny cas, tak najednou uvolnit tem emocim cestu. Do te doby nez se zacali upravovat nove pohadky pro deti jsem mel pro homosexualy vice pochopeni, co se dej v loznicich je jejich vec.

A vidite prestoze jsem si vedom tvrde reality bublajici kotliku jsem pouze clovek a moje tolerance mizi jako arkticky ledovec. Souvisi to s tim jak stabilni a zivotaschopna je spolecnost jejimz jsem clenem. Pouze silna a vitalni spolecnost si muze dovolit byt tolerantni a velkorysa, k ruznym mensinam, ktere cim dal tlaci vice na pilu. Zadne spolecenstvi, kdyz pujde do tuheho nebude vsak necine prihlizet sve destrukci.

144693

29.9.2007 18:28

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144693

Váš příspěvek je názornou ukázkou toho, jak ony vlivné skupiny dosahují svého. I Vás dostávají tam, kde Vás chtějí mít. Nerozeznáváte už slušné lidi a hajzly (bez ohledu na jejich sexuální orientaci), ale hledáte si paušálního obětního beránka. Je to tak zřejmé, tak osvědčené, tak jednoduché, tak účinné.....Jedna věc jsou dějinné události, které mají svou vlastní dynamiku, a druhá věc je to, jak se jednotlivec uprostřed nich zachová, zda si zachová lidskost, spravedlivost, soucit atd... Na závěr bude toto to jediné, co se bude počítat...

144695

29.9.2007 18:49

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144695

Snazim se vam rict, ze tolerance u "bilich vran" ma sve meze. Stejne biologicke meze, kteryma je zduvodnovana homosexualita. A ta tolerance je zalozena na vitalite vetsinove spolecnosti? Sam si odpovezte na otazku zdravotni stav pacienta "Zapad"? Opravdu ti, co maji plnou hubu humanity a tzv. haji prava a zajmy homosexualu to delaji? Nebo si mnozi z toho delaji pohodlne zivobyti? Anebo je to neci zamer, vyrobit si do zasoby nejake obetni beranky?

Rekl bych, ze moralka a tolerance ma v mem osobnim zivote dulezitou roli. Kdyz porovnam svou toleranci a nejenom k homosexualum s okruhem lidi, co znam? Ted mluvim o skutecne toleranci bez autocenzury dane nastavenim parametru systemu. Beda jestli lidi jako ja, dostanete proti sobe. Uprimne a pravdive vam rikam, ze pak nezustane skoro nikdo, kdo by se vas i nas zastal a byl nam ochoten pomoci. Ja jsem naprosto jasne a zretelne vedom, ze svoboda se neda sekat jako spalky dreva. Jestlize se "udela poradek" s jednou skupinou lidi, bude to pokracovat. Bestie nakonec, kdyz uz nic nezbyde sezere i sebe samu.

A muj osobni postoj, az se bude lamat chleba? Ted vam nic nedokazu rict, to se musi prozit. Bude se snazit oprit o ty veci, ktere jste jmenoval a o sve svedomi, moralni zasdy a viru v Boha. Budu se opravdu uprimne a usilovne snazit a snad mi Buh pomuze a ja najdu silu, uhajit tuto svoji zivotni volbu, abych i pak zustal lidskou bytosti. Ale presto vsechno by jste mel zvazit co jsem napsal o te toleranci. Ta tolerance ma totiz vice "stran mince", mel by jste zkusit videt a brat na ne ohled. Nepremyslejme ted o idealu a spravedlnosti, mysleme ted o realnych moznostech.

144700

29.9.2007 19:38

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144700

Pane Bartošku, Vy opravdu často rychleji píšete než čtete, že. Kdybyste si např. přečetl vše, co jsem dnes napsal na toto téma, tak byste si musel všimnout, že o problému homosexuality se snažím uvažovat velmi diferencovaně, a že nejsem takový naiva, abych neviděl zřejmé souvislosti, které opakujete.

Tolerance nás všech je jistě těžce zkoušena, ale hlavním smyslem mého podotknutí bylo to, že skáčete na špek "vlivným skupinám" a necháte se cpát tam, kde Vás chtějí mít - tedy pokud mluvíte o homosexuálech paušálně a nerozlišujete je na slušné a neslušné - tak, jako jsou slušní a neslušní i heterosexuálové.

144701

29.9.2007 19:21

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144701

Kdyby jste si dal nejaky nick, tak bych mohl vedet, jake jsou vase nazory. Tot jedna vec. O me cteni si nedelejte starost v beletrii delam stranku za minutu, pisou mnohem pomaleji nez ctu nebo myslim. Vas diferencovany pristup je dobry pro universitni debatu, ale podivejte se okolo vidite snad universitni prostredi s vysokou vzdelanosti? Pokuste se myslit v realnych mantinelech, zkuste dat rec " o buzerantech" nekde mezi lidem sprostym. Nechapejte ted v uvozovkach hanlive pojmenovani za urazku a uvidite, jaka je pravda s tim "spekem". Ja chapu, ze v populaci jsou zhruba rovnomerne rozlozeni slusny lidi i previti bez ohledu na sexualni orientaci, ale previti byvaji velmi dobre slyset. A casto, hlavne u mensin dostanou cele komunity jmeno a povest podle tech, co jsou slyset.

A na zaver. Vy si myslite skutecne uprimne, ze clovek, ktery vam rekne v souvislosti s homosexualitou myslenku nedelitelnosti svobody s dusledky, ze to nekomu zere i s navijakem? Avsak tlak prostredi je tlak prostredi. Zatim ten tlak neni nic moc, ale manipulaci s citlivymi vecmi jako treba adopce deti, vyuka ve skolach... lze v kotli rychle dojit do cervenych cisel. A v bouri, ktera z toho vzejde bude individualni postoj slusnych lidi, jako kdyz plivne.

144703

29.9.2007 20:24

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144703

Ještě jste za tu dobu nepřišel na to, že když klepnete na tu 213 ..., (a u mne taky ještě na 89...), tak máte názory dotyčného pěkně pokupě?

Já se o diferencovanost snažím všude. V reálu se budu o buzerantech bavit jinak než zde, na akademické půdě, mezi námi vzdělanci [velký smích] .

Ano, prevíti jsou slyšet, a podle nich dostávají komunity jméno. Pro vlivné skupiny není nic snazšího, než trochu pomoci ke slyšení prevítům z těch skupin, které jsou vhodné k obětování, že...

Pane Bartošku, já znám homosexuální dvojice, které vychovávají děti lépe, než mnohý heterosexuální úchylný fetující pár. Shodou okolností to jsou ve všech případech ženy, ale stejně bych si neodvážil paušalizovat jako Vy, věřím, že i muži by toho byli schopni. To ovšem neznamená, že nevidím, jaké mají mnozí hlavně mužští homosexuálové problémy se svou orientací, jak těžce a mnohdy nešikovně se vyrovnávají se všemi tlaky, které s sebou jejich nezaviněná odlišnost v rodině i ve společnosti přináší. Ale už i proto, že věřím na reinkarnaci, se neodvažuji nesmiřitelně soudit, abych jednou také nebyl nesmiřitelně souzen....

144705

3.10.2007 1:42

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144705

[velký smích] [velký smích] Zadny strach ja jsem nohama pevne na zemi, proto to vidim silne neakademicky. Je to zajiste znat i na mem slovniku a gramatickych chybach. Vec neni o tom, jestli nektere homosexualni rodiny dokazi provest kvalitni vychovu deti, ale o tom jestli jsou schopni obstat samostatne bez vetsinove heterosexualni spolecnosti? Ja tvrdim ze nejsou schopni vytvorit dlohodobe stabilni spolecnost bez heterosexualu. Jinak by ji uz davno v historii vytvorili.

Pak tedy existuje jista socialni limita, a ta limita je dana faktory, kde zacinaji jakekoliv mensiny pusobit destruktivne na struktury celku. U me je limita tolerance dana jasne. Absolutne proti adopci deti a uprovavovani vzdelavaciho procesu. Pokud tato limita bude prekrocena, pak moje tolerance konci, a zacina prebirat veleni spolecensky pud sebezachovy. Ja mohu plne respektovat a mit rad jednotlivce na zaklade jeho osobnich kvalit s tim, ze se neptam na jejich soukromi ohledne "loznic". Ocekavam, ze on se taky nebude zajimat o mou "loznici".

Ale nemohu mit rad homosexualitu, mohu ji tolerovat za predpokladu, ze bude z druhe strany pochopeno, ze hranice tolerance je v miste, kde zacina emancipace jakekoliv mensiny poskozovat strukturu vetsinove spolecnosti. Jako clen teto spolecnosti v tomto punkte ani nemam prilis na vyber. Ja mam osobne dojem, ze homosexualove usiluji, aby jako spolecnska skupina nebyli jenom tolerovani, ale aby je mela vetsinova spolecnost rada. To je utopie. Cim vice to bude jednim z hlavnich temat debaty a mediii, tim vetsi temne besy to privola.

Nebojte se tech, co vam otevrene rikaji neprijemne reci, ale tech co vas stavi piedestal. Ti druzi az budete srazeni, vas totiz budou trhat na kusy. Me jako vericimu neni treba pripominat, ze nemam pravo hazet kameny. Toto neni soud, toto je nazor na vec. Zrejme se vam nelibi. Nemam ve zvyku rikat co chteji druzi slyset, i kdyz bych to jiste dokazal. Mam ve zvyku rikat sve uprimne pravdive nazory, je mozne ze i za ne budu souzen, ale ne pred jsoucnem vsech jsoucen.

144847

29.9.2007 20:22

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Datel 206.?.?.?

Reakce na 144700

No proste receno . Homosexualy muzu tolerovat . Nechci je ale podporovat , propagovat a sponzorovat - k cemuz mne nuti gavrment . Sponzorovat - z mych penez ( dane ) se tisknou knihy pro skolstvi propagujici homosexualitu . Propagovat - jejich manifestace v mestech . Podporovat - mestti predstavitele jsou nuceni se techto manifestaci zucastnovat.

144704

29.9.2007 20:59

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144704

Pane, to si vyřiďte s gavrnmentem, že se veze na vlně podpory homosexuálů, aby se dostali ke korytům. Tady se skutečně někdo snaží využít a zneužít rozdílů mezi lidmi, a za pomoci těch hajzlů na obou stranách poštvat všechny proti všem - rozeštvaní lidé se pak lépe manipulují. Naše blbost je v tom, že jim to baštíme i s navijákem, a podle své povahy a hlavně podle své oblíbené závislosti se pak stáváme fanatickými feministkami či antifeministy, příznivci či odpůrci homosexuálů, židů, arabů, vášnivými kuřáky či odpůrci kouření atd...

144706

29.9.2007 22:49

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Datel 206.?.?.?

Reakce na 144706

No a jak si to mam s nim vyridit ? A kdo to je ? Ten co se snazi vyuzit ty rozdily.

144709

29.9.2007 22:45

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144709

To je na Vás, jak si to s kým (a hlavně sám se sebou) vyřídíte, či koho si dosadíte do role viníka či oběti... Já si to taky musím vyřešit sám....a pak sám zaplatit za případný omyl...

144711

29.9.2007 23:58

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Datel 206.?.?.?

Reakce na 144711

Bohuzel zadne vyrizovani nebude. A budeme se chovat k lidem tak jak si prejeme aby se oni chovali k nam . A pokud oni udelaji to same je vse v poradku. ( pozor na masochisty )Preji prijemne proziti zbytku dne > [velký smích] [velký smích] [velký smích]

144712

2.10.2007 5:27

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě lstehlik (zavináč) gmail (tečka) com 60.?.?.?

Reakce na 144709

No podle vseho to sou bankeri, celej tenhle web a spousta jinejch mluvi o rothschildech a jinejch bankerskejch rodinach, ktery pomoci medii ovladaji masy. Nejdriv sem chtel napsat, ze sou to politici, ale to je jenom dalsi skupina obetnich beranku jako homosexualove, feministky, vzdelani, nevzdelani, kuraci, nekuraci atd. atd.
Vyridit si to s nima pude jenom tak, ze zrusime soucasnej monetarni system na celym svete a zavedeme novej a pri tom musime davat bacha aby se tam zase casem nedostali a neskoncilo to stejne jako dneska.

144756

2.10.2007 15:44

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 144756

Pane 60-satko, pisete: Zavedeme novej system. Doufam, ze tim nemyslite zrovna takovej, co maji v Cechach? No to pekne dekuji, nechci [pláč]

144804

2.10.2007 6:17

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 60.?.?.?

Reakce na 144709

jeste sem zapomel dodat, ze Iran je udajne jedna z poslednich zemi na svete, kde centralni banka neni pod kontrolou Rothschildu, to bude jeden z duvodu proc si na nej brousi drapky jejich vazalove z usa

144758

29.9.2007 21:59

nekdo tomu rika propagace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144704

Nekdo tomu rika odstranovani predsudku...

144708

29.9.2007 23:09

RE: nekdo tomu rika propagace...

Datel 206.?.?.?

Reakce na 144708

Jak to myslite ? Ja cloveka neposuzuji podle toho jestli je homo a nebo hetero . To je vec o kterou se nestaram . Je to jeho osobni vec .Co mi vadi je jejich propagace.

144710

30.9.2007 9:58

nekdo tomu rika propagace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144710

nekdo zase odstranovani predsudku...

a myslim to tak, jak jsem to napsal...

144729

30.9.2007 10:03

nekdo tomu rika propagace...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 144710

Nekdo tomu rika odstranovani predsudku...

a myslim to tak, jak jsem napsal...

144730

30.9.2007 19:55

RE: A on vam nekdo vnucuje to...

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 144664

Znal jsem i chlapy, kteri lezli jinym chlapum do postele, aby usetrili za najem a koupeni nove postele [oči v sloup] [velký smích]

144746

29.9.2007 17:01

RE: Nepochopeny pologramot

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 144657

Karle4u,
nejsem ani homosexual, ani zid. Moje moralka se ridi heslem "zit a nechat zit".
Nemyslim, ze problemy iranskeho presidenta pochazeji z nejake konspirace prekladatelu, medii nebo nepochopeni jemnych nuanci jazyka Farsi. Jini statnici tyhle problemy nemaji.
Ahmadinezad je podle meho nazoru nabozensky fanatik, ktery si coby president nedava pozor na hubu a do hovna slapl uz mnohokrat.
Je az unavne sledovat dojemne snazeni jeho expertu kteri neustale ujistuji svet, ze "on to pan prezident tak nemyslel".
Pokud si ten clovek mysli ze mu vsichni krivdi, at zacne mluvit na mezinarodnich shromazdeni anglicky (jako to dela treba Klaus), nebo at si vozi sve vlastni prekladatele, protoze jinak ze sebe bude delat blba na veky.

144685

30.9.2007 0:25

RE: Nepochopeny pologramot

takymammozekvhlave 99.?.?.?

Reakce na 144685

100% souhlas

144715

30.9.2007 6:52

RE: Nepochopeny pologramot

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 144685

Pane Rocky, bez toho, ze vam reknu co si o vas myslim.
Problem pana Iranskeho presidenta neni v tom, ze si nedava pozor na hubu, ani v tom, ze nema v Iranu buzeranty, ani v tom, jak se chova k zenam, jak rikaji jini.
Problem maji USA a Israel. A ti se snazi vyvolat konflikt.
Tento problem zacal se svrhnutim "Rezi Pahlaviho" v roce 79 a ztrata Americke influence v regionu. USA se snazili znicit Iran pomoci Iraqu. To se jim nepovedlo. Ten jejich trik s pomoci panu Huseinovi, kde byla protezovana strana Sunni proti Shia. Strana Shia's je pocetna v Iranu.
Co se tyce nabozenstvi, neni to Islamsky fanatismus. Je to ale Islamska dynamika zivota, ktera nedovoluje prijmout zapadozidovsky zpusob zivota. Proto se Americti zidonaciste snazi Iran ocernovat.
Protoze v Americe a podle vasich komentaru i jinde je vetsi pocet jednoduchych lidi nez tech slozitejsich musi se jim to presentovat v terminech kterym oni porozumeji. A protoze jsme v dobe pocitacu, nedava se jim to "polopaticky", ale soucasna jednotka je "jeden buzerant" nebo "jedno pravo pro zeny".
Pro Americany je to obohaceno o "moznost veceret v McDonaldu"
Hlavni cil ale nejsou prava pro Iracany, ale schopnost ovladat cely ten region.
Takze, to co napisete jen ukazuje vasi indoktrinaci nez schopnost chapat co se opravdu deje.
Mimochodem, presto, ze nejste zid, cisite nenavisti jako by jste byl.
Co se tyce k prijeti presidenta v New Yorku, bylo to az detske jak to bylo nediplomaticke.

144724

30.9.2007 23:54

Usáci jsou vzteky bez sebe - Irán podepíše s Atomovou agenturou smlouvu!

Jehuda 88.?.?.?

Reakce na 144724

Americká a Izraelská diplomacie je vzteky bez sebe, náhle se jim vytratil důvod k vyhrožování Iránu kvůli obohacování uranu, protože se Irán dohodl s MAAE.

Jednání mezi íránskou delegací, vedenou Alím Laridžáním a představiteli MAAE, vedenou generálním ředitelem MAAE El Baradejem, bylo úspěšné. Text smlouvy je zveřejněn v souladu s požadavkem íránské delegace na webových stránkách MAAE. Ze smlouvy jasně vyplývá, že v otázkách programu obohacování uranu, který prezident Bush označoval za úsilí Íránu získat jaderné zbraně, se MAAE a Írán dohodly na spolupráci v přípravě bezpečnostních záruk pro činnost závodu na obohacování uranu v Natanzu, na základě návrhu Komplexní bezpečnostní smlouvy , kterou Írán od MAAE obdržel 23. července 2007. Způsob realizace byl projednán na schůzce technických pracovníků ve dnech 6.-8. srpna v Teheránu. Další schůzka k realizaci smlouvy se uskuteční koncem září 2007. Delegace MAAE navštívila 12.7.2007 i těžkovodní reaktor v Araku. Íránská vláda rovněž vydala pro 14 inspektorů MAAE rok platná víza bez omezení počtu cest. Delegace projednaly v minulosti spornou otázku pokusů s plutoniem, které zmiňuje i přijatý dokument: 20.srpna 2007 MAAE oznámila, že odpovědi íránské strany k problému se shodují s jejími zjištěními. Tímto se tento problém považuje za vyřešený a íránská vláda bude o tom informována oficiálním dopisem.

Celý komplex jednání s Íránem má MAAE v úmyslu ukončit v listopadu 2007. Závěrečná část dokumentu obsahuje pět bodů, které přivedly americkou administrativu k nepříčetnosti:

1. Uvedené postupy realizace se týkají všech zbývajících otázek a MAAE potvrzuje, že neexistují žádné další otázky a nejasnosti, vztahující se k íránskému nukleárnímu výzkumu a aktivitám v minulosti.

2. Agentura potvrdila, že dodá všechny zbývající otázky v souladu se schváleným pracovním plánem. Tím bude seznam všech otázek s konečnou platnosti vyčerpán. Írán předá MAAE všechny požadované informace a objasnění.

3. Delegace MAAE je názoru, že smlouva o výše uvedených otázkách dále podpoří realizaci účinnost bezpečnostních opatření v Íránu a jeho schopnosti udržet mírový charakter svých nukleárních aktivit.

4. Agentura ověřila, že nukleární materiál v íránských obohacovacích zařízeních se svými vlastnostmi neodlišuje od údajů deklarovaných Íránem a potvrdila, že materiál je použitelný pouze pro mírové účely.

5. MAAE a Írán se dohodly na tom, že po splnění pracovního plánu a realizaci dohodnutých postupů k řešení sporných otázek, bude kontrola íránského jaderného programu pokračovat obvyklým způsobem.

Význam přijatého dokumentu spočívá v tom, že v rozporu s hysterickým štvaním diplomatů Bílého domu diplomacie potvrdila svůj význam, a pokud se s íránským vedením jedná se vší úctou, může být dosaženo řeše...Automaticky kráceno

144751

30.9.2007 23:14

Usáci jsou vzteky bez sebe - Irán podepíše s Atomovou agenturou smlouvu!

Jehuda 88.?.?.?

Reakce na 144724

Pokračování

Význam přijatého dokumentu spočívá v tom, že v rozporu s hysterickým štvaním diplomatů Bílého domu diplomacie potvrdila svůj význam, a pokud se s íránským vedením jedná se vší úctou, může být dosaženo řešení. Důsledky smlouvy o vzájemném porozumění mezi Íránem a MAAE mají hluboký význam. Dokázala světu, že nejde o darebácký stát ani o zemi, náležející do osy zla , jak již několik desetiletí tvrdí americká administrativa, ale o suverénní zemi, která uplatňuje své právo na nukleární technologie pro energetiku v rámci MAAE a Smlouvy o nešíření nukleárních zbraní . Postup generálního ředitele MAAE El Baradeje naznačuje, že se nechce dát cestou podpory amerických válečných záměrů invaze do Íránu.

144752

2.10.2007 14:25

RE: Usáci jsou vzteky bez sebe - Irán podepíše s Atomovou agenturou smlouvu!

pepakolik 85.?.?.?

Reakce na 144752

Souhlasím a chci dodat, že zmíněná informace jasně poukazuje na pokrytectví US establishmentu a odkrývají pravé důvody jeho zahraniční politiky.

Stačí pohlédnout zpět na proklamované důvody invaze do Iráku t.j. zejména saddamovy ZHN (zbraně hrom. ničení), které se světe div se nakonec neprokázaly. Nebo kontroverzní okolnosti událostí 9/11, které se dávají za vinu islámským teroristům bez toho, aby NIST opravdu vyšetřila podezření na inside job.

Jen fakt, že mimo WTC 1 a 2 zkolabovala úplně stejným mechanismem i budova WTC 7 aniž do ní žádný letoun s teroristy nenarazil hovoří za vše.
http://www.youtube.com/watch?v=Y5m5zJfudyk

Těch protivenství je tolik, že jen opravdu opakuji opravdu velmi jednoduchý nebo mocenskými manipulacemi přesvědčený člověk může věřit, že vláda USA má čisté ruce.

A k Iránu? Mohou mi zastánci busovy politiky sdělit svůj názor na fakt, že narozdíl od US, které od konce 2.sv.v. rozpoutaly ve jménu tzv. demokracie nespočet válečných konfliktů po celém světě, Irán od svého historického vzniku podle tvrzení historiků žádného svého souseda nenapadl?

To, že saddama v nedávne 10leté válce proti Iránu podporovaly cestou svých tajných služeb z polit. důvodů USA, vědí dnes snad i úplní negramoti.

144795

30.9.2007 10:44

Hlavne ze Bush

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 144685

prohlasil, ze ho do Iraku vede Buh.

Otevrete oci a zjistete si jaky pambickar to sedi v Bilem dome a potom neco rikejte o nabozenskem fanatismu...

144731

29.9.2007 7:40

RE: Nepochopeny pologramot

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 144653

Rocky, nikomu jeho sexualni orientaci neberu. To je jeho osobni, soukroma zalezitost. Nezda se Vam ovsem, ze na to, kolik - udava se obecne 4% - je v populaci lidi s timto sexualnim zamerenim, se venuje v nasi euroatlanticke kulture prilis mnoho prostoru tomuto tematu?
Trochu mimo tema: Dost casto se objevuji obavy o budoucnosti nasi kultury a islamizaci Evropy. Nezda se Vam ovsem, ze nase evropska spolecnost a kultura pomalu degeneruji? Euroatlanticka kultura byva definovana jako krestanska. Kolik toho v nasich zivotech z krestanstvi jeste zustalo? Kdyby alespon moralni principy ... Nemluve o "chozeni do kostela" - cili spolecenstvi lidi vyznavajici a snazici se praktikovat urcity zivotni styl a dodrzovat urcite moralni zasady.
Evropa bude jednou islamska. A vubec nebude potreba zadne valky. Oni nas jednoduse "presoustaji". V nasem soucasnem zivotnim stylu je bezne mit jedno dite, mnozi povazuji dve za luxus; namisto rodiny jako zakladu se venujeme pravum gayu a lesbicek, v povedomi chybi pevne moralni mantinely, ktere dava vira. K tomuto vsemu kazdy z nas prispiva svymi vlastnimi osobnimi rozhodnutimi. Vysledek je takovy, jaky je. Ceka nas osud starovekeho Rima, ktery padl pod tlakem "barbaru". Je to nase volba a vysledek nasich rozhodnuti - od jednotlivcu pocinaje, politickou reprezentaci konce.

144658

29.9.2007 8:50

RE: Nepochopeny pologramot

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 144658

Ne pane vladuno, mýlíte se. Není to naše volba, protože široké vrstvy obyvatelstva si nepřejí ani registrovaná partnerství, ani adopci dětí homosexuály (popřípadě skrytými pedofily). To vše- celý ten rozklad společnosti, je záměrně v celém západním světě řízen politiky seshora. Zrovna včera v rádiu rozhořčeně jedna česká spisovatelka, žijící trvale na Novém Zélandě si stěžovala, že tam proti vůli širokého obyvatelstva zavedli poslanci zákon, že rodiče nemohou svým dětem dát ani pohlavek, jinak za to mohou jít do kriminálu. Taky tam proti vůli obyvatel zlegalizovali prostituci, která se místo zredukování naopak rozrostla do obludných rozměrů.

144665

29.9.2007 11:05

RE: Nepochopeny pologramot

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 144665

Pani Jarmilo, pokud mate pravdu, pak je situace jeste daleko horsi.

144666

29.9.2007 11:51

RE: Nepochopeny pologramot

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144658

"...Nemluve o "chozeni do kostela" - cili spolecenstvi lidi vyznavajici a snazici se praktikovat urcity zivotni styl a dodrzovat urcite moralni zasady. ..."

Pane vladuno, Vy byste snad měl nejlépě vědět, že ani chození do kostela, ba dokonce ani vysoká církevní funkce není dostatečnou zárukou toho, aby dotyčný neměl problémy s homosexualitou. Co mně osobně na tom vadí, není odlišná sexuální orientace, ale pokrytectví a nemorální chování při jejím praktikování (tedy třeba zneužívání dětí nebo závislých osob), a ošklivé lhaní - dokonce vlastnímu společenství - ve snaze o jeho kamufláž. To stejné mi samozřejmě vadí i jedná-li se o heterosexuála.

144667

30.9.2007 9:04

RE: Nepochopeny pologramot

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 144667

Plne souhlasim.

144728

29.9.2007 12:18

RE: Nepochopeny pologramot

jp 89.?.?.?

Reakce na 144653

Pologramotný RRocky hodlá, zdá se, přepisovat diplomatický protokol. Ach jo...

144670

29.9.2007 6:39

je jedno

pressburgerz wilsonova 68.?.?.?

prelozit a druhe interpretovat (vysvetlit). Aj ked clanok ma niektore logicke argumenty, tvrdenie, ze iransky prezident je zle prelozeny/pochopeny sa stale a stale opakuje, ad nauseam. Preco si Ahmadinezad nedovezie vlastnych tlmocnikov z farsi?

144656

29.9.2007 19:06

RE: je jedno

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144656

Kdyz se chce po fiasku v Iraku , napadnout Iran. Je treba na tom tvrde pracovat. Prvni valecna linie jsou informace, presneji receno desinformace. Samozrejme kvalitni se tezko rozeznavaji od pravdy. Uz davno vime, ze nejnebezpecnejsi lez je napul pravdou. A ted babo rad, co je ta pravda.

144694

30.9.2007 3:24

RE: je jedno

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

Reakce na 144694

1.vojna s Iranom nebude (a ludia ako vy budete najviac sklamani - aby ste ukojili svoje ideologicke chutky, tak ste de facto vojnovi stvaci)
2.to ma byt vojna kvoli iranskym teplosom? (ci ako mam tomu rozumiet)
3.Ahmawhatever nablabolil dost, aby sa (ne)dalo vsetko interpretovat ako lost in translation (see interpretation vs. translation)

144723

29.9.2007 8:10

Bush a jeho mafie

Hugof 81.?.?.?

vyhrál volby právě proto, že se staví k homosexualitě odmítavě! V jeho programu bylo naopak homosexualitu neupřednostňovat v takové šíři, jak to ve svém programu měli demokraté. Nechápu, proč se stále někdo točí na islámském odmítání homosexuality (což i já chápu, jako fakt, který islám spoludiskvalifikuje jako obecně přijatelnou filosofii), když úplně stejný vztah k homosexualitě má katolická, protestantská, či pravoslavná církev! Pakliže kritizujeme Ahmadínežáda, že odmítá připouštět přirozenost homosexuality v postavení ve společnosti, proč nekritizujeme stejný postoj vládní špičky bratrů Kaczyńských v Polsku, kteří již mnohokráte prokázali zákazem setkání homosexuálů v polských městech, jak zavilý je jejich postoj k homosexualitě? Jen proto, že polská vláda je pozitivně naladěna současné americké fašistické vládě?

144661

29.9.2007 19:12

RE: Bush a jeho mafie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144661

Zatim nikdo krome islamistu nedava za homosexualitu trest smrti. [pláč] [pláč] Nebo za neveru zeny ukamenovani.

Musite porovnavat porovnatelne!!! [pláč] [pláč]

144697

29.9.2007 19:11

RE: Bush a jeho mafie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144697

To víte, každá kultura má jiné hodnotové priority, které si chrání drakonickými tresty. V islámu je to věrnost žen, u nás na západě zase padají obecně nejvyšší tresty za padělání peněz. Každému je svaté něco jiného....

144699

30.9.2007 12:55

RE: Bush a jeho mafie

temnahmota 80.?.?.?

Reakce na 144699

Pěkně vytrženo z kontextu. [bliji] U "nás" na západě si žena může vzít třeba i muslima. Může se takto beztrestně rozhodnout i nevdaná muslimka (vzít si nevěřícího)? Je to o tom, že je v Islámu lepší morálka nebo o tom jestli jsou v Islámu ženy ještě lidmi? [zmaten]

144735

30.9.2007 15:54

RE: Bush a jeho mafie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144735

Nechte muslimské ženy muslimům, a věnujte se té naší části problému - je u nás lepší morálka, je-li tu bohem Mamon a Zlaté tele? Až si zameteme před vlastním prahem, můžeme se věnovat osvětě jinde...

144740

30.9.2007 18:06

RE: Bush a jeho mafie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144740

Nemluvime o moralce. Mluvime o tom, ze Ahmadinezad lhal a nekdo se nas snazi presvedcit, ze byl spatny preklad, a ze nerozumime nuancim ve farsi jazyku. Ahnadinezad je sprosty lhar.

144741

30.9.2007 19:46

RE: Bush a jeho mafie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144741

Ale mluvíme o morálce, alespoň já o ní mluvím, a Vy si taky mluvte o čem chcete. To mám nejradši, tyhle královské plurály, co "víme, o čem tu všichni mluvíme".

A o tom, kdo je sprostý lhář, bych radši pomlčel. Nějak brzo jste zapomněl na zbraně hromadného ničení, které k nám doletí za dvacet minut, a kvůli kterým dnes denně umírají stovky lidí ... To byla ale sprostá, hnusná a drzá lež... [bliji]

144743

30.9.2007 20:50

RE: Bush a jeho mafie

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 144741

Kdyz lhal tak lhal. Meli by jsme na to byt zvykli. Napriklad Israelska vlada ma lhani ve stitu. Proc se nezminite o tom.
On vlastne musi lhat aby mu Israel rozumel.
Rika vam neco "by way of deception?" od Ostrovskeho?
Zamette se pred vlastnim prahem.
Vam nejde ani tolik o lhani jako o rozpoutani valky kde by opet nevinni lide umirali za zidovskou propagandu.

144747

4.10.2007 10:46

RE: Bush a jeho mafie

petr z jbc 85.?.?.?

Reakce na 144735

tak tedy především může, někdy i musí. příklad: za mýho pobytu v teheránu na jistý párty u bazénu (dějí se i v takový zemi úžasné věci) se krátkým vzplanutím lásky do sebe zakousli německej zaměstnanec ambasády a svobodná peršanda. a protože byla do tý chvíle ještě panna, vyžadovala její rodina svatbu. inu, chovej se v cizí zemi dle jejích pravidel. zápaďák není v očích íránců nevěřící, mají nás prostě za křesťany, a to není ani hřích, ani vada.

144904

29.9.2007 8:16

Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!

Hugof 81.?.?.?

Nebo snad máte jakoukoliv zkušenost s osudem homosexuálů v Izraeli?

144662

29.9.2007 14:12

RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!

adammmm 86.?.?.?

Reakce na 144662

Podívejte se: Homosexualitu nikdo nechce upřednosťnovat. Taky s přehlédnutím k jejich udávanému výskytu 4% populace jsou poměrně malou minoritou, a jako např. schizofrenici 1% (což je nemoc, homosexualita není) by měli být někde v poklidu v domovech a chovat se tak a nárokovat si tolik pozornosti, která přísluší jejich malému výskytu. V poslední době se ukazuje, že homosexualita by měla být dědičná, předpokládá se už dlouho vzhledem k známému cca procentnímu výskytu (jinak by vymřeli), obecně všechny choroby (viz ta schizofrenie), které mají známou a konstantní incidenci v populaci jsou dědičné. Teď je už nějaké kandidát na gen, který by za to mohl nést odpovědnost(to jen tak na okraj to je na jinou diskusi)
Taky nesouhlasím s tím, že jsou teplouši příliš medializování a vystavováni na odiv, je to zkrátka jednak móda, a druhak to pramení z čerstvě nabyté svobody (i když už je to více jak 15roků) a homosexuálové jsou zkrátka v euforii toho, že se nemusí skrývat, tak to trochu teď přehánějí. Takže předpokládám, že časem to ustane samo až to přestane být zajímavé. Osobně teploušské projevy na veřejnosti nesnáším, ale beru to tak, že jeden je takový, druhý makový, a je přece jen DOBŘE A VŽDY BUDE, když si každý může šukat koho chce a dělat si co chce. Vždy je dobře mít svobodu, v názorech i konání.
Nemám rád zde rozšířené tmářství a netoleranci, zakázat homosexualitu, zakázat prostituci (viz Jarmila stále dokola). To je chyba. Přestaňte už pořád dokola něco zakazovat, ať si každý dělá co chce. Až to přestane být zajímavé, až pomine euforie, tak si každý zůstane zalezlý doma a tam ať si opravdu dělá co chce kdo chce. Proč zakazovat chlapům chodit za děvkama, když si chtějí zašukat? Je to přece jen jejich věc, popř. věc jejich jejich svědomí a ničí jiná. Ať žije svoboda.
Proto jsem rád, že jsem v Evropě -ostrovem svobody na světě- a ne ve zkurvených USA, kde na jednu stranu je svoboda názoru, na druhou stranu je člověk systematicky odkrojován o všechny své ostatní svobody a v podstatě válcován ekonomickými, bankovními Židovskými a korporátními molochy a je v područí jejich plánů záměrů a nelítnostných zisků.
Taky jsem rád že nežiju v arabských zemích, kde na jednu stranu existují osobní svobody, které jsou v USA systematicky odkrojovány, na druhou stranu neexistuje žádná svoboda názoru, člověk je pod vlivem hysterického náboženského diktátu (USA jsou rovněž pod vlivem hysterického diktátu, ale pro změnu politické korektnosti prosazované Židy) zfanatizovaných náboženských vůdců, kterým nevím o co vůbec jde (asi taky nakonec přece jen ty peníze- v tomhle jsou IMHO lidé stejní), tam si člověk nezašuká, aby ho náboženská policie nezatknula, tak si člověk nepošle do prdele ani prezidenta, ani náboženského vůdce (a jen tak na doplnění nejsem bezvěrec, ale křesťan), děti ...Automaticky kráceno

144673

29.9.2007 17:39

RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!

adammm 86.?.?.?

Reakce na 144673

(a jen tak na doplnění nejsem bezvěrec, ale křesťan), děti a mládež tam při výchově musí masírovat stejně demagogicky jako v USA (akorát v opačném gardu) takže věru není o co stát. Dle mého je to prašť jako uhoď. Proto jsem rád že žiju v Evropě. A můžu si zaplaťBůh dělat co chci. (V rámci možností samozřejmě, myslím to rozumně, neboť 100% svoboda není nikde a o anarchii by taky nikdo nestál, včetně mě.)

144684

29.9.2007 18:44

RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 144673

Ale ne!!! I schizofrenik, jako nemocný, je lidskou bytostí!!! Tohle snad nelze akceptovat. I kdyby byl Homosexuál "nemocným jedincem", měl by být tolerován v případě, že nepotlačuje práva kohokoliv jiného! Osobně si dokonce nemyslím, že bychom si měli ošklivit projevy citů mezi homosexuály. V tomto ohledu jsem naprosto "prohomosexuální"...

144696

29.9.2007 15:50

RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 144662

No to jste neco nakousl. Zde je jasny krasny obrazek zidovske hypokracie.
Jak vime, propagace buzerantstvi vychazi od Zionistu za ucelem aby rozlozili(zmekli, prohnili) spolecnosti ve kterych parasituji.
Bylo to az k smichu videt, zvlaste na poradech v radiu behem dne v USA, jak v prvni hodine ti zidovsti komentatori kritisovali pana Iranskeho Presidenta, o tom, jak je hrozne co rekl, ale v hodine druhe a treti kdy se preslo k jinemu tematu zacali buzeranty kritisovat.
Kdyz pred nekolika lety buzeranti chteli usporadat pochod v Jerusaleme, to byl srumec. Vsichni ti, kteri se buzerantsvi zastavaji, ovsem jen v jinych narodech, nahle byli jak ustknuti hady. Nebo politi svatou vodou. Nakonec to zakazali.
Ty recicky: co je vam do toho, co kdo dela v posteli".
O tom to neni. Je to o tom, my jsme dva mladi buzeranti a chceme adoptovat maleho chlapce.
Zkratka nechutne. Chteji nam rozlozit spolecnost a potom az budeme slabi tak nas zotrocit.
Pamatujete si na Svatopluka a co rekl svym synum?
Az vas dluhy rozdeli nezbude vam nic nez prace. Ten komu dluzite je vasim panem.
Podivejte se komu dluzite.

144674

2.10.2007 10:10

RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 144662

Divil byste se. Zkuste zadat na Youtube "Tel Aviv gay pride". [chechtot]

144778

29.9.2007 12:14

Vzkaz pro editora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Pane Stworo, už se mi stalo podruhé, že při mém hodnocení článku jedničkou se celkové skore zhoršilo.

Dnes - hodnotil jsem v momentě, kdy byl stav: hodnotilo 23, průměr 1,5.
Dal jsem za jedna, objevilo se: hodnotilo 24, průměr 1,6.

Nějak tomu nerozumím.

144669

29.9.2007 16:32

RE: Vzkaz pro editora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 144669

Díval jsem se do logu. Těsně před vaším hlasováním byla hodnota známky 1,7778. Po vašem hlasování to bylo 1,7500. V této chvíli je známka 1,3942. Zdá se, že mi někde nefunguje zaokrouhlování nebo je tam nějaká jiná chyba. Podívám se na to. Děkuji za upozornění.

144675

30.9.2007 11:58

Cvičená opica

Sid 85.?.?.?

Je zaujímavé, že ten človek nedokáže priamo odpovedať na žiadnu otázku, ktorú mu položia novinári. Vždy okolo toho povie desať pičných náboženských fráz a potom nejakú naučenú formulku.

Otázka sa netýkala významu homosexuality v Iráne, ale dôvodu, prečo ich vešajú, aj keď sú nezletilý.(napr. prípad spred štyroch rokov). Nech povie rovno- podľa našeho náboženstva si zaslúžia smrť a preto ich budeme vešať aj naďalej. Alebo nech naznačí- som bábka v rukách mullahov, a nemôžem to ovplyvniť.

A čo sa týka Izraela, malo by mu viacej záležať na vlastných ľuďoch ako na Palestíncoch.

144732

30.9.2007 20:30

RE: Cvičená opica

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 144732

V te posledni vete jste si dal odpoved. Proc nam by melo zalezet na osudu Israelcu a zidu.
Meli by jsme se zajimat o nase zivoty. A cilevedome zabranit nejake mensine v manipulaci.
Bez toho, ze by jsme dali na psychologicke vydirani udalostmi ktere se udaly v minulosti a na ktere byly vlastne odpovedi na jejich aktivity.
Jestli se vcas nevzbudime a nezastavime toto valecne bubnovani a vyzyvani k znasilneni dalsiho nezavisleho naroda, reknete sbohem svym detem, protoze nejen budou vydelavat na tyto ptacky, ale budou za ne i umirat. Tak jako umiraji v Afganistanu a Iraqu.

144749

30.9.2007 19:38

Ahmadinežád udělal také chybu

M i l o s l a v P o n k 194.?.?.?

Já myslím, že Ahmadinežád udělal také obrovskou chybu (i když samozřejmě to neomlouvá překrucování na druhé straně). Měl znát své papenhaimské a přivést si vlastního tlumočníka. Nemusel by pak tyto problémy řešit, nebo alespoň v mnohem menší míře.

Ono lze počítat s tím, že pokud někam jedu a chci se domluvit - přizpůsobuji se v jazyce, chování a dalším straně kam jedu. Pokud vím, že angličtina není tak delikátní jako můj jazyk, zbystřím a zajistím se proti nedorozumění. A pokud navíc můj jazyk spíše naznačuje - pak to platí dvojnásob.

Proti tomu nejsem naivní - a je mi jasné, že překroutit se dá vše a vždy. Ale nepřekrucuje také arabský svět zprávy z Evropy/USA a nepřenáší na ně svojí optiku bez pochopení pro jejich kulturu? Proč každou chvíli někdo vyhlásí z arabského světa trest smrti na nějakého Evropana, a to se to ani neděje na jejich půdě? Proč to haló kolem karikatur z arabského světa nedávno?

Ačkoli článek byl velmi kultivovaný a naprosto s ním souhlasím a jsem rád, že tu je - principy, který článěk vyznává porušuje jak arabský, tak americký či jiný svět - a to velmi tvrdě. Pro jistotu dodávám, že v tomto případě jsem spíše na straně Ahmadinežáda.

144744

2.10.2007 5:25

RE: Ahmadinežád udělal také chybu

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 144744

Mily pane Ponk, mylite se a neni to Vasi chybou, kdyz si myslite, ze pan president Ahmadinejad se nejak zamysli nad tim, jestli mu na te Columbijske Universite rozumeli, nebo ne.
Jestli vite, tak mezi Zidy a Muslimy existuje urcity rozpor ktery se tahne uz po tisicileti. Tyto nabozenske theorie si nemohou prijit na jmeno.
Vy jste vychovany zpusobem, ktery Vam uklada plnit prani a proto jste tak trochu kriticky k tomu, ze pan Ahmadinejad se nesnazil tak trochu vice.
Bohuzel, hlavni ucel navstevy byl projev k UN. Tento byl podan briliantne. Pan president varoval svet pred Zionismem.
Co se tyce navstevy skoly kam byl pozvan a zbabele "ambushed".
Jak jsem rekl, tak Zidi a verici Islamu se necastuji slusnostmi.
Pan president veri, ze Zidi podle Islamu jsou jen "Opice a prasata".
Ja vim, zda se to hrube, ale oni tomu veri.
Proto, kdyz mu pan Bollinger neco rikal tak on videl zrejme jen chrochtajici prasatko, mozna tak opicku.
Jeden technicky odbornik z Cech se o takovem stavu vedomi vyjadroval slovy:"je me do toho prdel vody".
Tento nezajem o mineni pana Bollingera zrejme je take zpusoben vedomim, ze Iran, Persia byla velmoci drive nez banda z Evropyvyhozenych nabozenskych fanatiku se rozhodla zalozit McDonaldiji.

144757

2.10.2007 16:34

Ďábel je žid

Starman 131.?.?.?

Jak to tak čtu, tak ti zlí jsou všichni židi.. Chudak Kim-čong možná ani neví, že je žid. [velký smích]

144811

3.10.2007 5:42

Pouze deti dabla

Jak jste na to prisel? 24.?.?.?

Reakce na 144811

>Jak to tak čtu, tak ti zlí jsou všichni židi.. Chudak
>Kim-čong možná ani neví, že je žid. [velký smích]

Evagelium Sv. Jana, 8.kapitola
44 "Vy z otce ďábla jste, a žádosti otce vašeho chcete činiti. On abyl vražedník od počátku, a v pravdě nestál; nebo pravdy v něm není. Když mluví lež, z svého vlastního mluví; nebo hlhář jest a otec lži".
To rekl Jezis Kristus, a ten vi vic jak vsichni nejchytrejsi dohromady (aspon si to mysli ze jsou chytri), o cem mluvi. [překvapení]

144856

3.10.2007 12:55

RE: Pouze deti dabla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144856

Jenze Jezis Kristus byl take zid. [pláč] [pláč]

144867

4.10.2007 1:21

RE: Pouze deti dabla

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144867

Vidite a za jeho slovem jdou miliardy, tech co nejsou Zide a to po 2 000 let. Ti co vsak kriceli krev jeho na nasi hlavu, nestali o to byt duchovnimi vudci. Jejich volba byla jina.

144890

5.10.2007 14:53

zaujatost vůči homosexuálům, nebo podlézavost Mahmúdovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

pane Stworo, pokud se snažíte prezentovat objektivní informace, pak je více než nešťastné zveřejnit článek se subjektivním "překladem" typu "„Homosexualita v Íránu není tak důležitá, jako v dnešní americké společnosti.“ Tohle zřejmě Ahmadinežád řekl zabalené v uhlazené formě." V Íránu se homosexualita trestá smrtí. Je smutné, že uživatel svobody, kterou mu poskytuje západní civilizace, se dokáže zastávat tmářů a fanatiků vyskytujících se nejen v muslimském světě.

144985

5.10.2007 23:12

RE: zaujatost vůči homosexuálům, nebo podlézavost Mahmúdovi?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144985

Kolik lidi bylo za homosexualitu v Irany za poslednich rekneme 10 let popraveno? A kolik treba v Saudske Arabii? A kolik lidi bylo popraveno v USA? Kdyz uz jsme u te humanity. Sehnat ctyri svedky, kteri dosvedci homosexualni styk asi nebude takova sranda, ze ano? A o tom co jsou hlavni spolecenska temata vybrana nasimi svobodnymi nezxavislymi privatnimi medii zcela jiste nerozhoduje Ahmadinezad. Pravda v muslimskem svete a nekde jinde odmitaji tuto spolecenskou sluzbu, tech predevsim privatnich medii. Cemu se divit, kdyz treba Murdoch je rychlokvasny medialni magnat vytvoreny Mossadem.

145017

Příspěvků: 86

29.09. 05:46 karel4u  Pan profesor Bollinger
29.09. 08:20 Jarmila  RE: Pan profesor Bollinger
29.09. 12:44 Contras  RE: Pan profesor Bollinger
29.09. 17:17  RE: Pan profesor Bollinger
30.09. 00:12 mt-svk  RE: Pan profesor Bollinger
30.09. 02:28  RE: Pan profesor Bollinger
30.09. 07:40 Mirda  RE: Pan profesor Bollinger
30.09. 20:09 mt-svk  RE: Pan profesor Bollinger
30.09. 20:21 Stare Usporadani Sveta  RE: Pan profesor Bollinger
01.10. 00:15  RE: Pan profesor Bollinger
02.10. 08:51 Datel  RE: Pan profesor Bollinger
02.10. 13:30  RE: Pan profesor Bollinger
02.10. 15:06 MedaBeda  RE: Pan profesor Bollinger
02.10. 07:06 MedaBeda  RE: Pan profesor Bollinger
29.09. 17:32 Mirda  RE: Pan profesor Bollinger
29.09. 23:56 Kyklop  RE: Pan profesor Bollinger
30.09. 02:29 Mirda  RE: Pan profesor Bollinger
29.09. 18:40 Rene Bartosek  RE: Pan profesor Bollinger
30.09. 07:21 Mirda  RE: Pan profesor Bollinger
29.09. 13:51 adammm  RE: Pan profesor Bollinger
29.09. 05:42 Rocky  Nepochopeny pologramot
29.09. 06:53 karel4u  RE: Nepochopeny pologramot
29.09. 09:05  A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 18:40 Rene Bartosek  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 18:28  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 18:49 Rene Bartosek  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 19:38  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 19:21 Rene Bartosek  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 20:24  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
03.10. 01:42 Rene Bartosek  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 20:22 Datel  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 20:59  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 22:49 Datel  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 22:45  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 23:58 Datel  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
02.10. 05:27  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
02.10. 15:44 Romanov  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
02.10. 06:17  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 21:59  nekdo tomu rika propagace...
29.09. 23:09 Datel  RE: nekdo tomu rika propagace...
30.09. 09:58  nekdo tomu rika propagace...
30.09. 10:03 LG  nekdo tomu rika propagace...
30.09. 19:55 Romanov  RE: A on vam nekdo vnucuje to...
29.09. 17:01 Rocky  RE: Nepochopeny pologramot
30.09. 00:25 takymammozekvhlave  RE: Nepochopeny pologramot
30.09. 06:52 karel4u  RE: Nepochopeny pologramot
30.09. 23:54 Jehuda  Usáci jsou vzteky bez sebe - Irán podepíše s Atomovou agenturou smlouvu!
30.09. 23:14 Jehuda  Usáci jsou vzteky bez sebe - Irán podepíše s Atomovou agenturou smlouvu!
02.10. 14:25 pepakolik  RE: Usáci jsou vzteky bez sebe - Irán podepíše s Atomovou agenturou smlouvu!
30.09. 10:44 LG  Hlavne ze Bush
29.09. 07:40 vladuna  RE: Nepochopeny pologramot
29.09. 08:50 Jarmila  RE: Nepochopeny pologramot
29.09. 11:05 vladuna  RE: Nepochopeny pologramot
29.09. 11:51  RE: Nepochopeny pologramot
30.09. 09:04 vladuna  RE: Nepochopeny pologramot
29.09. 12:18 jp  RE: Nepochopeny pologramot
29.09. 06:39 pressburgerz wilsonova  je jedno
29.09. 19:06 Rene Bartosek  RE: je jedno
30.09. 03:24 pressburger z wilsonova  RE: je jedno
29.09. 08:10 Hugof  Bush a jeho mafie
29.09. 19:12  RE: Bush a jeho mafie
29.09. 19:11  RE: Bush a jeho mafie
30.09. 12:55 temnahmota  RE: Bush a jeho mafie
30.09. 15:54  RE: Bush a jeho mafie
30.09. 18:06  RE: Bush a jeho mafie
30.09. 19:46  RE: Bush a jeho mafie
30.09. 20:50 karel4u  RE: Bush a jeho mafie
04.10. 10:46 petr z jbc  RE: Bush a jeho mafie
29.09. 08:16 Hugof  Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!
29.09. 14:12 adammmm  RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!
29.09. 17:39 adammm  RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!
29.09. 18:44 Hugof  RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!
29.09. 15:50 karel4u  RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!
02.10. 10:10 Pavel -Čert- Němec  RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!
29.09. 12:14  Vzkaz pro editora
29.09. 16:32 Vladimír Stwora  RE: Vzkaz pro editora
30.09. 11:58 Sid  Cvičená opica
30.09. 20:30 karel4u  RE: Cvičená opica
30.09. 19:38 M i l o s l a v P o n k  Ahmadinežád udělal také chybu
02.10. 05:25 karel4u  RE: Ahmadinežád udělal také chybu
02.10. 16:34 Starman  Ďábel je žid
03.10. 05:42 Jak jste na to prisel?  Pouze deti dabla
03.10. 12:55  RE: Pouze deti dabla
04.10. 01:21 Rene Bartosek  RE: Pouze deti dabla
05.10. 14:53  zaujatost vůči homosexuálům, nebo podlézavost Mahmúdovi?
05.10. 23:12 Rene Bartosek  RE: zaujatost vůči homosexuálům, nebo podlézavost Mahmúdovi?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 16

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,67 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 904,76 Kč
1 unce stříbra
395,94 Kč
Bitcoin
175 370,44 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 889