Diskuze k článku

Bílí budou v roce 2027 „menšinou“

Příspěvků 27

25.9.2007 11:23

Kuřata a rasová nesnášenlivost

Saša 207.?.?.?

Když dáte mezi jednobarevná kuřata jedno jiné barvy (jedno jestli mezi bílé jedno černé nebo naopak) tak ty ve většině to rozdílné barvy uklovají.

Pokus s kuřaty dokazuje, že diskriminace je nějak instinktivní. Přes to nebo právě proto jsme si všichni nějak myšlenkově blízcí. Viz článek na Eretz kde se dozvídáme, že Knesset se nedávno pokusil zabránit rozhodnutí nejvyššího soudu proti Židovskému Národnímu Fondu tím, že přijal zatím v prvním čtení zákon, který potvrzuje, že pozemky ŽNF mohou být pronajímány či prodávány jen Židům. ŽNF se podařilo dosáhnout dohody s Izraelskou pozemkovou správou, že fond na ni bude za kompenzace převádět pozemky, určené k prodeji také Arabům. Pozemková správa mu za pozemky prodané neŽidům bude převádět ze svého držení odpovídající výměru pozemků jiných. Fond požádal o odložení rozhodnutí soudu a nejvyšší soud rozhodnutí ve věci samé odložil.
Jinými slovy a krátce, radostná správa rozhodnutí se podařilo obejít! A to i přes to, že ŽNF kontroluje 13% veškeré půdy na území Izraele.
Jsme zde zcela stejní jak židé v Izraeli a ta kuřata. Silnější a plodnější národy nahradí dřívější úspěšnou civilizaci a bránění přirozenému vývoji povede pravděpodobně ke zničení veškerého lidstva. Impéria se rodí a zanikají, virilnější a silnější nás nahradí a snad ponesou část i našeho genetického bohatství.
Nesnášenlivost je pitomost vedoucí k rychlejší záhubě.

Zcela nesouvisející a pro obveselení přečtěte si na BL Madlenka na Hrad aneb úvaha o příštím prezidentském kandidátovi, pobavíte se!

144452

25.9.2007 11:49

RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144452

Zdá se mi, že děláte logickou chybu. Pokud budou vítězit stále virilnější a silnější (tj. agresivnější) geny, je jen přirozené, že se bude stupňovat i nesnášenlivost, která je přirozeným důsledkem konkurenčního boje virilních a agresivních. To nakonec spolu s vývojem technologií povede ke zničení nejen lidstva, ale i planety. Ony totiž city (instinkty) jsou stále mnohem silnější, než jejich "racionální" reflexe. U naprosté většiny lidí je "racionalita" ve skutečnosti pouze racionalizací nereflektovaných emocí. Tím chci říci, že doufám, že ve hře je i něco jiného, než jen vulgárně interpretovaný "přirozený výběr", a že nakonec nevítězí pouze síla a plodnost, tj. pouze "mužský" pól duální reality...

144454

25.9.2007 20:33

RE: rasová nesnášenlivost

HonzaX 89.?.?.?

Reakce na 144454

Jistě, je třeba vymlátit vlastní děti, aby mohli v pohodě žít děti souseda. Vždy normální člověk má blíž k vlastní rase a kultuře, než k cizí. Jenom zamindrákovaný chudák zradí vlastní krev a myslí si, že se prosadí. Protipól ho jenom využije a odkopne. Zdali by ostatní takhle tolerovali nás? Toď otázka , viďte pane!

144483

26.9.2007 0:54

RE: rasová nesnášenlivost

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 144483

Kapitalismus, konzum a nucený růst za každou cenu z nás samotných udělal hlavního odpůrce vlastní rasy. Normální člověk? Vlastní rasa? Většina akcí už je natolik vzdáleno potřebám přírody a vlastním potřebám lidí , že zrada vlastní krve je zaběhnutý standart. Jsme sami proti sobě - globalizujeme a přitom máme k sobě navzájem stále dále - meleme o ekologii a přitom příroda mizí před očima , alespoň toho kdo používá oči - zvyšujeme stále životní úroveň a přitom makáme stále více a přitom furt jen bydlíme, jíme , oblékáme se a máme nějaký ty auta a nic moc víc . Bydlíme stále více v jedech , jsme stále více alergický, nemocný, neplodný . Co tady vlastně má cenu podporovat? Děti si mohli jakž takž dovolit ještě moji rodiče , my si nedovolíme ani jedno dítě , zatím a s rizikem , že to později už nepůjde . Minimálně tedy podporujeme naše potomky tím , že je sem ani netaháme.

144498

26.9.2007 1:58

RE: rasová nesnášenlivost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 144498

Ještě že si můžeme aspoň postěžovat na Internetu. [smích] [cool]

144503

26.9.2007 1:59

RE: rasová nesnášenlivost

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 144498

Člověče mluvíte mi z duše. Zvláště ta pasáž o práci. Uvědomil jsem si to už dávno, že jako živnostník makám, abych sobě a rodině zlepšil kvalitu života,jenže skutečnost je taková, že mám ze života ho*no a na rodinu nezbývá čas. S tímto přístupem pouze buduji hodnoty pro ty, kteří nás nahradí. Oni si se životní úrovní hlavu nelámou, pouze plodí, plodí a poldí.

144505

26.9.2007 3:03

RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144454

Hmm, tak mi tuhle myslenku aplikujte na delku "zivota" jednotlivych druhu. Treba takova zelva, mravenec... Kdyby to co rikate byla pravda, tak to je tady dneska samy tyranosaurus. Ekosystemy jsou plne symbioz (kooperace) a polokooperace i parazitismu a to prosim i na mezidruhove urovni. Evolucni princip je plynovy pedal, ktery se projevuje zpocatku, kdy se ve "volnem prostoru" snazi jednotlive organismy urvat svou sanci a pozici. Jakmile se volny prostor zaplni, tak se situace dramaticky meni. Pokud vezmem v uvahu spolecnost.Polozte si otazku jakou ma sanci nejlepsi z nejlepsich proti skupine, ktera kooperuje? Vsechno neni zdaleka jenom v genech, priroda je daleko slozitejsi plna dynamickych rovnovah, nez aby mohla fundamentalne zaviset na tak primitivni strategii. Geny jsou jiste mocna strategie, ale ne vzdy musi hrat prvni housle.

144509

26.9.2007 19:40

RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144509

To je odpověď na mne nebo na pana Sašu? [překvapení]

144555

29.9.2007 16:19

RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144555

Mate pravdu, to rozhodne nepatri k vasemu prispevku. [zahanbení] Kdyz to ctu sam to nechapu, jak jsem mohl reagovat takto na Vas prispevek. Zrejme snizena pozornost, nebo myslenkovy zkrat. Jsem jenom clovek, tvor chybujici. [smích]

144677

25.9.2007 13:52

RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost

Cynik 212.?.?.?

Reakce na 144452

Je zrejmé, že ste nepochopili cieľ multi-kulti elít: vytvorenie jedného európskeho národa elimináciou európskych národov, pretože tieto sú nacionalistické a rasistické, čiže obranyschopné, čo je nevyhnutne treba zničiť. To sa to potom Bruselským elitám bude vládnuť keď jednotnou ideológiou aj náboženstvom bude islam, v ktorom je také niečo ako sloboda a demokracia neznámy pojem. Radšej by ste sa mali zaoberať chovom kurčiat, alebo ich konzumáciou, aspoň by ste nedokazovali koľko máme v Európe užitočných idiotov schopných zničiť nielen seba, ale aj ostatných Európanov.

144459

25.9.2007 14:55

Barevní nevadí

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Daleko horší bude, až se ve svých zemích dostanou do menšin ne-muslimové. V Rusku se odhaduje ta doba asi na rok 2055. Protože stupidita islámu přežila tisíciletí, těch padesát let přežije určitě též. Pak se teprve budou naši vnuci divit, kam to nechali jejich dědové a otcové dospět.

144465

25.9.2007 18:08

RE: Barevní nevadí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144465

"Stupidita" islámu přežila tisíciletí, a spolu s ní přežilo i životní prostředí a planeta. Tyto naopak v rámci desítek let dojedou na "brilanci" vědeckého materialismu současnosti...

144476

25.9.2007 21:06

RE: Barevní nevadí

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144476

No ovšem. "Zaručené" prognózy o tom, kterak do konce tisíciletí dojde ropa, uhlí, z nedostatku potravin propukne celosvětový hladomor, bude rozpoutána světová válka o zdroje vody, ... jsem četl již v šedesátých létech. Nic z toho se naštěstí nestalo.

Nebuďte proto smutná/ý. Lidé pravidelně naprosto chybně určují budoucí rizika. Co soudíte o tomto tvrzení: jako příležitostný řidič jste dnes ujel 60 km. Pravděpodobnost vaší smrti vlivem dopravní nehody přitom činila asi jedna ku milionu. Jste-li profesionální řidič a za volantem trávíte celou pracovní dobu, činí pravděpodobnost vaší smrti vlivem dopravní nehody jedna ku padesáti. Fakt nebo fikce?

Přírodní zákony se pramálo starají o to, co si my lidé myslíme. Ty prostě jen fungují. Takže žádný strach. Naše planeta nás zcela jistě přežije.

144484

25.9.2007 21:19

RE: Barevní nevadí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144484

Soudím, že se mýlíte. Váš či můj osud není dán statistikou, počtem pravděpodobnosti ani náhodou, ale výhradně tím, čím jsme si jej "zasloužili". Žádný strach, nemůže se Vám stát nic, co si sám nepřivoláte - a naopak, zaručeně zajdete tím, s čím zacházíte. To platí i pro lidstvo jako celek. Každý může sklidit pouze to, co zasel. Právě tak podle mne fungují přírodní zákony. Být Vámi, nespoléhal bych na jejich "nezájem" o Vaše chyby či zločiny, tyto zákony budou na rozdíl od lidských spolehlivě vymoženy....

144487

25.9.2007 23:28

RE: Barevní nevadí

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144487

V historii této planety již proběhlo nespočet událostí, které byly z vašeho pohledu katastrofické. A život dál jen kypí. Proč? Nejvyšší evoluční zákon se vždy dokázal i s tou nejhrozivější katastrofou vypořádat. Neexistuje žádná zkušenost, která by potvrzovala opak.

Tedy? Život na této planetě definitivně skončí, až Zemi pohltí naše kolabující Slunce. Přiznávám, že je možné, že my lidé už u toho nebudeme. A to je dobře nebo špatně?

144495

26.9.2007 9:34

RE: Barevní nevadí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 144495

Jak prosím víte, že neexistuje žádná zkušenost, která by potvrzovala opak? To, že ji nemáte Vy, přeci logicky neznamená, že ji nemá někdo jiný. Ovšem samozřejmě, kdyby Vám o ní někdo vyprávěl, jistě řeknete, že je cvok... Zkušenost (a to i zkušenost samotného života a smrti), je čistě subjektivní záležitost, a to je dobře...

Ostatně, od začátku mě špatně interpretujete. Nejsem hlasatelem bezpodmínečného konce světa, jen mám prostě svůj vlastní subjektivní názor na povahu reality, života atd., který se zřejmě nekryje s Vaším...

144521

26.9.2007 14:52

RE: Barevní nevadí

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144521

V tom případě se omlouvám.

Svou první poznámkou jsem chtěl sdělit svou obavu z chvíle, kdy zcela demokratickými postupy (prostě jen vysokou natalitou přečíslí nemuslimskou populaci) ovládnou některou z velmocí muslimové. Nastolí islámský stát, namísto ústavy a demokratického práva zavládne šaríja. Na rozdíl od Afghánistánu však budou mít k dispozici obrovský arsenál zbraní hromadného ničení. Co asi nastane? Spokojí se s bombardováním nemuslimských soch?

Vy jste na to reagoval/a poznámkou, že větší ohrožení vidíte pro naši planetu a její životní prostředí již v horizontu desítek let "v "brilanci" vědeckého materialismu současnosti".

Opravdu si neumím představit, v čem to nebezpečí konkrétně spatřujete a nedokážu odhadnout, kým a jakými prostředky budou "na rozdíl od těch lidských, vymoženy přírodní zákony".
Věřte, docela rád bych to zjistil.

Máte-li čas a chuť na další diskusi na toto téma, navrhuji nazatěžovat tento server a použít e-mail.

144545

26.9.2007 16:44

RE: Barevní nevadí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 144545

Když si kliknete na obě má IP (začínající 89 i 213), a budete mít trpělivost se tím prohrabat, naleznete myslím všechny odpovědi na Vaše výše uvedené otázky, ale hlavně můj "filosofický" kontext, ze kterého vyplývají... Berte to samozřejmě jako můj názor, který Vám nevnucuji...

A jen stručně k Vašemu druhému odstavci - smysl mé původní poznámky spočíval právě v tom, že samotný islám v sobě nenesl ta nebezpečí, která sám popisujete - neobsahoval "demokracii" - čili většina nemohla přehlasovat vládnoucí menšinu, a neměl k dispozici arsenál zbraní hromadného ničení, které přinesl až vědeckotechnický pokrok vědeckého materialismu. Všechna skutečně globální nebezpečí hrozí planetě a civilizaci až/už nyní -kdy vládnou "demokratické" a technicky vyspělé západní civilizace. Zatím zbraně hromadného ničení reálně použil pouze neislamistický, "demokratický" stát.

144550

27.9.2007 16:55

RE: Barevní nevadí

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144550

Obdivuhodný objem příspěvků. Jsou-li však vytrženy ze souvislostí, mnoho z nich vyčíst nelze. A procházet celé rozsáhlé dikuse je nad mé možnosti. Takže jsem nezmoudřel. Díky.

144586

27.9.2007 17:16

RE: Barevní nevadí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144586

Nedávno jsem tu někde diskutoval na téma "když je žák připraven, učitel se najde". Až přijde Váš čas, zmoudříte [mrknutí jedním okem] [smích]

144587

26.9.2007 3:11

RE: Barevní nevadí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144465

Mno, ja bych byl v dlouhodobych demografickych tendencich velmi opatrny. Co vsechno se udalo za poslednich 50 let. Muslimove a krestane vedle sebe existuji bratru 1500 let. Jedno meli navrch ti podruhe oni, ale stale tady jsou oba.

144510

26.9.2007 2:33

RE: Barevní nevadí

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144510

echm.. oba tabory.

144511

25.9.2007 23:42

Z prvej ruky

Sid 85.?.?.?

Keďže sa momentalne nachádzam v západnej Európe, vidím tieto znepokojivé správy na vlastné oči.

Jedna vec je zachovanie populácie ako takej. Európania by sa mali vschopiť a jedna fungujúca rodina by mala mať tak 3 až 4 deti,aby sa zlepšili demografické trendy.

Imigrácia by sa mala obmedziť iba na prenasledovaných jedincov a ich rodiny (napríklad iránska opozícia).

Čo sa týka kultúry, emigrantov už v Európe žijúcich treba vychovávať a vykoreniť všetky tradície odporujúce európskym hodnotám (násilie na ženách, vraťdy zo cti, sexuálne styky z nezletilými dievčatami a lá imám Chomejní) a deportovať všetkých klerikov podporujúcich palestínskych alebo iných teroristov, popierajúcich holokaust alebo označujúcich európske ženy za prostitútky.

144497

26.9.2007 0:07

RE: Z prvej ruky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 144497

v podstate navrhujete taky maly holokaust na vsetkych ktori sa vam nepacia, hm hm

144499

26.9.2007 3:14

RE: Z prvej ruky

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144499

Jeste by bylo dobre vedet, kdoze se "..nepaci" sidovi. Mam na mysli kompletni seznam, aspon ten aktualni.

144512

26.9.2007 13:18

RE: Z prvej ruky

Calypsol 85.?.?.?

Reakce na 144497

Zajimave veci navrhujes. Ze se nestydis, jako prislusnik evropske civilizace, jejiz teroristicke skupiny maji na rukach krev milionu prislusniku lidske rasy po celem svete. Co reknes na akci evropskych teroristu pred 500 lety na americkem kontinentu, kde vyvrazdili 95% puvodniho obyvatelstva? Mam na svou recnickou otazku jedinou odpoved - rodice te nenaucili premyslet a pochybovat, naucili te verit a nenavidet.

144539

26.9.2007 19:38

RE: Z prvej ruky

Sid 85.?.?.?

Reakce na 144539

A to máme teraz už navždy pykať za zločiny predkov? Sme kôli tomu, že Európa kolonizovala napríklad Blízky východ povinní živiť milióny Arabov a tolerovať im všetko čo robia? Nebola by lepšia jednorázová finančná kompenzácia?

144557

Příspěvků: 27

25.09. 11:23 Saša  Kuřata a rasová nesnášenlivost
25.09. 11:49  RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost
25.09. 20:33 HonzaX  RE: rasová nesnášenlivost
26.09. 00:54 Novákneu  RE: rasová nesnášenlivost
26.09. 01:58  RE: rasová nesnášenlivost
26.09. 01:59 Kneibolo  RE: rasová nesnášenlivost
26.09. 03:03 Rene Bartosek  RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost
26.09. 19:40  RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost
29.09. 16:19 Rene Bartosek  RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost
25.09. 13:52 Cynik  RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost
25.09. 14:55 Vojta49  Barevní nevadí
25.09. 18:08  RE: Barevní nevadí
25.09. 21:06 Vojta49  RE: Barevní nevadí
25.09. 21:19  RE: Barevní nevadí
25.09. 23:28 Vojta49  RE: Barevní nevadí
26.09. 09:34  RE: Barevní nevadí
26.09. 14:52 Vojta49  RE: Barevní nevadí
26.09. 16:44  RE: Barevní nevadí
27.09. 16:55 Vojta49  RE: Barevní nevadí
27.09. 17:16  RE: Barevní nevadí
26.09. 03:11 Rene Bartosek  RE: Barevní nevadí
26.09. 02:33 Rene Bartosek  RE: Barevní nevadí
25.09. 23:42 Sid  Z prvej ruky
26.09. 00:07  RE: Z prvej ruky
26.09. 03:14 Rene Bartosek  RE: Z prvej ruky
26.09. 13:18 Calypsol  RE: Z prvej ruky
26.09. 19:38 Sid  RE: Z prvej ruky

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

13

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 26 čtenářů částkou 4 695 korun, což je 13 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 0

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Černoch, který znásilnil a oloupil nezletilou Češku, dostal dva roky30.06.20 15:43 Česká republika 5

Na životech bělochů nezáleží?28.06.20 09:59 Británie 12

Země, kde zítra znamená včera: Teror lůzy27.06.20 17:52 USA 4

Babiš zradil, média cenzurují a EU právě teď domlouvá revoluční Lisabonskou smlouvu 2.025.06.20 09:48 Evropská unie 0

Měnové kurzy

USD
23,46 Kč
Euro
26,66 Kč
Libra
29,63 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
25,04 Kč
100 japonských jenů
21,88 Kč
Čínský juan
3,36 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,51 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
32,90 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 449,79 Kč
1 unce stříbra
439,88 Kč
Bitcoin
220 300,20 Kč

Poslední aktualizace: 9.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 133