Diskuze k článku

Konec satelitních TV v Čechách

Příspěvků 53

23.9.2007 12:14

Limity

Jadawin 83.?.?.?

"... atakovat hygienické limity."

Tak se prostě po čtrnácté (nebo už je to více?) ty limity posunou :-] Jak prosté. Češi prostě potřebují jako sůl, aby jim zase někdo pořádně nas..l na hlavu. Pak se _možná_ trošku vzbudí...

144323

23.9.2007 15:27

RE: Limity

djb 194.?.?.?

Reakce na 144323

nekde jsem zde cetl, ze vyrazny skok zazily limity okolo r.2001, kdy se zacalo o radaru diskutovat, prave v pasmu radaru.
Neznal byste nahodou odkazy na ofic. stranky, nejlepe i s hisorickym vyvojem?

144325

23.9.2007 16:30

RE: Limity

horus 82.?.?.?

Reakce na 144325

Jediná „norma“ je Nařízení vlády č. 480/2000 Sb., ze 22 listopadu 2000. Toto Nařízení vlády nahradilo původní Vyhlášku č. 408/1990 Sb., kde limit byl 13 krát přísnější než dnes. Ke změně došlo skokově, nebyly nic platné protesty odborníků. Přitom státy jako Italie, Švýcarsko, Polsko, si ponechaly původní, přísné limity, právě tak jako i ostatní státy Evropy.

144327

23.9.2007 20:21

RE: Limity

Koumeles 89.?.?.?

Reakce na 144327

Norma je shodna s evropskou normou, vsechny normy se postpne priblizovali normam EU...v te stare norme se pocitalo, ze mikrovlne zareni ma stejny vliv na lidsky org. jako zareni rentgenove....coz je blbost.

144351

24.9.2007 1:52

RE: Limity

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144351

To jsem zvedavy jak o te vasi blbosti budou presvedcovat Brity a Nemce. Zaregistrival jsem, ze bavorsky parlament nedoporucuje wi-fi ve skolach a britsky bezdratove site ve skolach dokonce zakazal. A pokud jde o legislativu EU v oblasti vlivu mikrovln na zive organismy a jeji povinost ji postupne zavest dle ceskeho vzoru, zajiste pro vas bude malickost to dolozit zdrojem. Uvital bych zdroj primo z EU, urcite o tom vydali nejakou smernici, nebo jak se vten urednicky papir menuje. Takze jaky je link? [velký smích]

144383

24.9.2007 10:45

RE: Limity

Pajja 83.?.?.?

Reakce na 144383

mam wifinu v praci...vedle me je jedna vysoka skola, tam je wifin [smích] pak mam wifinu doma. Na ulici je to jedna wifina pres druhou. Wifina jse dokonce i v kavarnach, na benzinkach, a dokone i v obchodacich. Do toho jsou vsude BTSky...ty jsou ve meste na kazdym baraku [smích] pak satelity, do toho policejni radary. Kousek od baraku mam meteo stanici. Do toho kazdej nosi v kapse mobil, nekdy i dva. Nekdo ma zaply porad modryho zuba....a v aute na me policajti miri lasery a radary...jsem vlastne uz mrtvej clovek [smích] jo link je www.mamradwifiny.eu

144397

25.9.2007 1:35

RE: Limity

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144397

Jsme vsichni takove potencialni zombie, co dostanou rakovinu. Krome kvalitnich jedincu jako Doc. Pekarek, ktery ma odolnou psychiku. Ja jsem zrusil bezdratovy internet, bezdratovou mys, repraky mam pres draty mobil je v druhe mistnosti. Policajtu potkam jednou za uhersky rok, bydlim ve sklepe, signal nic moc. Kdyz bude nejhur odstehuju se na vesnici. Doporucuju vam jeste mikrocip, dneska vam ho jako doprovolnikovi a prukopnikovi daji i s nejakou prukopnickou slevou. [mrknutí jedním okem]

144438

23.9.2007 20:11

RE: Limity

Jadawin 83.?.?.?

Reakce na 144327

Jsem to já ale konipas -- samozřejmě jsem někde četl, že se 13i-násobně zvolnily během jedné novely a ne že se zvolňovaly 13 krát po sobě.

144357

23.9.2007 23:47

RE: Limity

djb 194.?.?.?

Reakce na 144327

dekuji.

144374

23.9.2007 19:11

RE: Limity

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 144325

Možnost vybudování raketové základny USA na území ČR nabídli vládě USA už Alexandr Vondra a Jiří Pehe před rokem 1999 - v rámci diskusního serveru "Osma" se z toho Pehe hrdě vyznal! Divíte se ale, že internetové stránky, kde se z tohoto činu zpovídal Jiří Pehe, zmizely bezestopy (cashe Google) ze dnenaden hned poté, kdy jsem na jejich existenci upozornil v jakési diskusi, hned poté, když byl ze stejného poklesku obviněn ex-ministr Tvrdík? ;o) Divíte se, že zednenaden si našla ODS hned dalšího "obětního beránka", kterého na svých besedách v Trokavci a jinde předhazovala, "jako toho, kdo vymyslel radar"? [velký smích]

144344

26.9.2007 14:20

RE: Limity

marceld 85.?.?.?

Reakce na 144344

Říká Vám něco jméno poslance Payna (ODS. Ten přímo koncipoval dopis všem vedoucím špičkám ve státě o nutnosti radaru v Čechách.

144541

23.9.2007 16:47

Kauza "radar"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Opět se ukazuje, že v každé době se najde dost kolaborantů a zrádců. Po kolaborantech za Rakouska-Uherska následovali kolaboranti z protektorátu, pak jsme měli ty své Bilaky a teď máme další "hrdiny" kolaborace - pocházejí hlavně z ODS. Vždy jde o to, že hrstka hajzlíků rozhoduje za většinu. Naivky si mysleli, že po feudalizmu, fašizmu a socializmu, přišel "opěvovaný" kapitalizmus, ale "vládci" v něm mají plnou hubu demokracie, a ta, že se stane realitou. Bohužel jak se říká:"Činy jim z huby do rukou nesestoupily!" Pravdou je, že průzkumy nejsou 100%ní, ale jsou signálem...Mělo by být referendum! A měla by o něj usilovat i vládnoucí garnitura, pak by to měli jisté.Jinak budou jako ti komunisti, kteří sem pozvali vojska Varšavské smlouvy! [bliji]

144329

23.9.2007 17:08

RE: Kauza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144329

Tu hrstku hajzliku jsme si tam zvolili. Lidi maji takovou vladu, jakou si zaslouzi. [pláč]

144334

23.9.2007 19:06

RE: Kauza

seda 82.?.?.?

Reakce na 144334

Souhlas...!??

144341

23.9.2007 19:29

RE: Kauza

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 144341

Nesouhlas. Nebylo z koho volit. Lotr po pravici jako lotr po levici a lotr uprostřed. Kde nic není, ani smrt nebere.

Systém je nastaven tak, aby žádný kvalitní jedinec nikdy nepronikl na rozhodující místo.

144345

23.9.2007 19:24

RE: Kauza

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 144345

Ono šlo zejména o volební podvod! Mezinárodní závazek, jehož iniciace je v politických kruzích dobře známa již před volbami a široce řešena (ať už jakýmkoliv způsobem) vzápětí po volbách, je evidentním volebním podvodem! O tom ostatně vypovídá i těch 50% voličů ODS, kteří se postavili proti budování americké vojenské základny v ČR! Pokud by se vítězem voleb stala ČSSD a (bohužel tehdy nepravděpodobně) rozpoutala protizákladnovou kampaň, výhrady by byly takřka shodné. Paradoxně se zdá, že by tedy vydělali v tomto případě právě modří na tom, kdyby volby vyhrálo ČSSD... [velký smích]

144349

23.9.2007 19:21

RE: Kauza

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144345

Nezbyva nez se snazit o tu primou demokracii. Dokud si nevynutime, autokontrolni system verejnosti na politickych spickach pernamentne, skutecne verejne kontroly zalozene na skutecne svobodnem pristupu k informacim, pomoci referend a jejich odvolatelnosti zezdola, tak vzdy budem muset vybirat z toho, co nam bude predlozeno. Dokonce i kdyby existovala strana, kde by byli ve vedeni slusny lidi, tak pri volebnim uspechu by netrvalo dlouho a nahradila by je stejna sorta lidi jako dnes, pripadne by se zmenili tito lide. Moc je skutecne prazvlastni, dokaze lamat to co je v lidech dobreho a dokonce i uvnitr. Nezbyva nez prijmout system, ktery si mravnost politiku ohlida sam a tu moznost bude mit kazdy obcan.

144350

23.9.2007 20:41

RE: Kauza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144350

Hlavní problém je v tom, že většina lidí a tím i lidstvo jako celek je infantilní - nedospělá. Projevuje se to tím, že odmítá/me převzít zodpovědnost - za sebe a tím zároveň za svůj svět a jeho budoucnost. I když nadávají(áme), většina se spokojí/me s dětinskou, ale pohodlnou podřízeností moci. A vzhledem k tomu, že i ti mocní jsou infantilní, a vůbec nechápou, že spolu se skutečnou mocí musí jít ruku v ruce zodpovědnost a láska, řítíme se do .. kamsi... Takže řešením není přímá demokracie - ani ta nemá v infantilním prostředí šanci - řešením je pouze dospět, a to nejdřív každý sám....

144355

24.9.2007 2:16

RE: Kauza

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144355

Lidi s primou odpovednosti ve svych zivotech dospivaji velmi rychle. Teto proces nabere na dynamice, kdy vyleti do sveta z pece rodicu a nesou natvrdo dusledky sveho jednani. Rikate, ze musime dospet? To se mi libi. Navrhuju zavest prvky prime demokracie, ty nas totiz vystavuji natvrdo dusledkum svych rozhodnuti. Dokonce i nase politicke spicky pri ni dospivaji velmi rychle, protoze jsou vystaveni pernamentnimu tlaku za sva rozhodnuti neustale a ne pouze jednou z x let behem voleb. Garantuji, ze parkrat nabity cumak je proverena cesta k tomu dospivani.

144384

24.9.2007 7:41

RE: Kauza

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 144384

Přesně tak René, jedině přímá demokracie je schopna zachránit tento svět.Nikoliv jen v dnešní době, ale již několik staletí nás skuteční vládci tohoto světa tahají za nos. Dosazují si všude své pečlivě vybrané bezcharakterní poslušné pravolevé figurky, takže ve volbách nemáme na výběr, vždy vybereme nalevo i napravo ty největší hajzly. VOLBY JSOU FRAŠKA! LIDI NECHOĎTE K VOLBÁM, nelegalizujte ty vybrané loutky.

Pro jistotu zde znovu dávám video,které názorně ukazuje, kdo ve skutečnosti vládne světu.
http://video.google.com/videoplay?docid=7462852758162537355

144393

27.9.2007 8:41

RE: Kauza

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144393

Vidím, že máte přehled, paní Jarmilo.
Zajisté jste shlédla i ta další videa napravo v odkazu?
Chtěl bych ještě dodat, o čemž se ve videu autor nezmiňuje, že ta tajná schůzka v roce 1910 na ostrově Jakyll - kde se sešli ti kriminálníci - byla nazvána : "Hon na kačeny". Na ostrově nikdy kačeny nebyly z nejsou. Je celkem jasné, co tímto sarkastickým výrokem mysleli. Takže ten hon na "kačeny" stále ještě pokračuje.

144575

25.9.2007 11:32

RE: Kauza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144384

Nejsem proti zavedení přímé demokracie. Jen říkám, že sama o sobě nic nevyřeší.

144453

26.9.2007 2:38

RE: Kauza

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144453

Souhlasim, ze to neni vselek. Ja ji taky nechci samu o sobe. Nemluvim prece o tom, ze mame zborit politicke struktury. Mluvim o tom, ze mame do techto struktur pridat autoregulacni kontrolni mechanismus, ktery by dal kazdemu moznost podivat transparetne se jak vlastne pracuji ti politici. A to zakonem o pristupu k informacim.

Vsechny informace, ktere nejsou tajne, musi byt za presne danych podminek pristupne kazdemu obcanovi. To by tvrde omezilo korupci, kdo by se kuprikladu v takovem pripade odvazil manipulovat s verejnyma financema, kdyby kazdy ucastnik vyberoveho rizeni mohl videt, v cem ho uspesnejsi konkurence ohledne nabizenych podminek predcila? Mohl by to udelat kazdy obcan. Vyborny prirozeny regulacni mechanismus se zpetnou vazbou. Muzete ovlivnit sice ruzne inspekce, protikorupcni argenty, vysetrovaci komise, ale nemuzete umlcet obcanskou spolecnost se skutecnym pristupem k informacim.

Ani referndum nepovazuju za vselek, ale situace o hledne radaru, valecneho stavu, clenstvi v mezinarodnich organizacich z cehoz plynou prava i povinosti, ekologie..., kdy je silny odpor verejnosti proti angazovanosti ci neangazovanosti materske zeme. Toto vse stavi zasadni otazku. Je stat pro obcana nebo obcan pro stat? Dovolim si odpovedet, ze oba se vzajemne potrebuji! Avsak je treba, aby byla jista mira rovnovahy mezi obema. Nejsme prece v totalite, kde stat mel hlavni slovo.

A pokud sleduju "politickou kulturu" spicek v CR, tak jednoznacne dochazim k zaveru, ze citelne postradame realnou zpetnou vazbu od volicu k statnim spickam. Arogance, hulvatstvi, neotesanost, korupce, neucta k pravu, vmesovani do soudnictvi... nejsou jiste prednosti, ktere jsou tolerovany v silnych obcanskych spolecnostech.

144506

23.9.2007 22:05

RE: Kauza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144345

Ty lotry jsme si tam zase dali sami. Ja myslim, ze slusny a poctivy clovek nema zajem u nas byt v nejake politicke a nebo verejne funkci. Vzpomente si: "Havel na Hrad". Stejni lide potom volali: "Havel z Hradu dolu." Neobhajuji Havla, jen davam priklad.

Znovu opakuji: Tu polivcicku jsme si uvarili sami.

144366

24.9.2007 9:39

RE: Kauza

Novák 84.?.?.?

Reakce na 144345

Co se týká českých pseudovoleb je třeba připomenout, že ten kdo s předem určenou garniturou nesouhlasí nemá žádnou možnost svůj nesouhlas vyjádřit. Ještě před r. 1948 byly tzv. bílé lístky. Dnes se může jen volič rozhodovat pro subjektivně menší zlo a to je špatně. Takže názor většiny zde vyjadřuje procento lidí kteří prostě vzhledem ke svému přesvědčení k volbám jít nemohou. To nemá s demokracií nic společného.Zijeme v tvrdé totalitě.

144396

23.9.2007 19:20

RE: Kauza

albert111 213.?.?.?

Reakce na 144334

Myslím, že v súčasnej dobe ani nemáte (to platí aj pre Slovensko) možnosť zvoliť niekoho iného iba toho, koho ponúknu politické strany . Takže už absolútne nezáleží na tom koho volíte. Výsledok je (bohužiaľ) vždy rovnaký.

144343

23.9.2007 19:08

RE: Kauza

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 144329

Alexandr Vondra není žádným kolaborantem! Je jedním z mála, kdo patří k vedoucím pákám současné americké vládní mafie! [mrknutí jedním okem]

144348

25.9.2007 1:58

RE: Kauza

tonda 203.?.?.?

Reakce na 144329

TY jsi myslel ze jsou neco jineho? Naivita ted prave zacinate chapat slovo" kapitalismus" [chechtot]

144440

23.9.2007 19:47

neznalek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

no nevim, autor v textu pise: "Jen díky tomu můžete například vidět předpověď počasí, kde radar relativně malého výkonu jednotek Wattů (oproti tomuto megawattovému monstru) vysílá směrem do mraků a dostává od nich odrazy" ale kdyz se podivam do popisu tech dopplerů na http://www.chmu.cz/meteo/rad/rad_sit.html, Tak tam ctu 250 a 305 KILOwattů. tak kde je objektivní pravda? A ty dopplery dnes SAT TV vysílání ruší?

144347

23.9.2007 22:35

RE: neznalek

kavol 77.?.?.?

Reakce na 144347

tak se mrkněte ještě o pár řádků nahoru, tam se píše něco o směrovosti a zisku antén 44 a 45 dB, takže jest otázkou, zda se těmi stovkami kW opravdu míní příkon nebo vysílací výkon - v tom případě by příkon v řádu wattů být mohl (no, spíše v řádu stovek, baj woko, jsem líný počítat - nebo se autor jen uklepnul a měly tam být jednotky kW?) ... každopadně tyto radary "vidí" asi 260 km, použitelné do 150 km, ten americký má vidět nějaké tisícovky km, signál klesá s druhou mocninou vzdálenosti, tož ten řádový nepoměr tam asi bude

144367

24.9.2007 17:49

RE: neznalek

von_Krebst 128.?.?.?

Reakce na 144367

Kavol, nenapadlo Vas, ze meteo radary jsou zkonstruovany prave a pouze proto, aby braly odrazy od kapicek vody? Proc si pro zacatek neprecist aspon wikipedii?

"Interference has recently become a problem for C-band (5.66 GHz) meteorological radars with the proliferation of 5.4 GHz band WiFi equipment."

Napadlo vas, ze kdyby se signal od vojenskych X-band radaru s vlnovou delkou v jednotkach centrimetru odrazel na kapickach vody mensich nez vlnova delka, ze by asi tezko vubec neco detekoval? Ze existuje duvoc proc jsou meteoradary C?

Nejspis to je to pomluva a meteo radary jsou stejne jako vojenske a nevidi pres mraky, dest a snih a vsem generalum vsech armad za poslednich 30 let uslo, a vsimli si toho pouze panove ze zvedavce a protiradarovi strazci nasi panenske ceske kotliny.

Opravdu se chceme shazovat diskuzi s 'politickymi vedci' ze zvedavce? Nebylo by pro zacatek rozumnejsi pozvat je na doucovani prirodovedy a fyziky pro ZS? Pak SS? A nakonec by se ti nejchytrejsi odpurci radaru mohli dovzdelat na CVUT a Matfyzu. Jenze to by z nich pak byli ti tolik opovrhovani sionisticti odbornici a realna, meritelna cisla by je zajimala vic nez aktivisti co blokuji radar.

144416

24.9.2007 19:38

RE: neznalek

djb 194.?.?.?

Reakce na 144416

>Kavol, nenapadlo Vas, ze meteo radary jsou zkonstruovany prave a
>pouze proto, aby braly odrazy od kapicek vody? Proc si pro
>zacatek neprecist aspon wikipedii?

>
>"Interference has recently....

Pokud byste cetl Wikipedii poradne, zjistil byste, ze interference neni odraz a tudiz Vas prispevek je zcela mimo misu.
Interference je vzajemne ovlivnovani vln(jednoduseji to rict neumim).


>
>Napadlo vas, ze kdyby se signal od vojenskych X-band radaru s
>vlnovou delkou v jednotkach centrimetru odrazel na kapickach vody
>mensich nez vlnova delka, ze by asi tezko vubec neco detekoval?
>Ze existuje duvoc proc jsou meteoradary C?

>
>Nejspis to je to pomluva a meteo radary jsou stejne jako vojenske
>a nevidi pres mraky, dest a snih a vsem generalum vsech armad za
>poslednich 30 let uslo, a vsimli si toho pouze panove ze zvedavce

Diskutovany radar ma dost energie, aby Vam usmazil parabolu castecnym odrazem a jeste proniklo dost zareni skrz hydrometeory pro detekci raket.

144421

24.9.2007 19:40

RE: neznalek

djb 194.?.?.?

Reakce na 144421

z paraboly(jako celku pro prijem tv) pochopitelne jen elektronicke prvky, pokud tam date samotny talir nic se nestane - pro rejpaly

144422

26.9.2007 13:04

RE: neznalek

kavol 62.?.?.?

Reakce na 144416

helejte co kdybyste přestal mlžit? - píšu o výkonu, co do toho taháte zase frekvence a naprosto nesouvisející citace o interferenci meteoradarů s WiFi? nechcete se na tu ZŠ vrátit vy?

144534

23.9.2007 20:25

Je to trochu postavene na hlavu

me2d 89.?.?.?

Pripomina mi to stejnou blbost jako kdyz by se mel paprsek odrazit od nejakeho letadla a zasahnout nejakou obec....Problem je, ze otazka radaru je tak obsahle a slozite tema, ze clovek ktery se neorientuje ve Fyzice na vysoke skole, tak potom lehce zkoci na podobne hlouposti. Autori podobnych veci sice pouzivaji nektere fyzikalni zakony, ale zapominaji na jine, pletou si jednotky, neznaji zadne koeficienty atd....

144353

24.9.2007 2:30

RE: Je to trochu postavene na hlavu

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144353

Na Mo obrany snad jsou lide, kteri se orientuji, vlad za tech 15 milionu na masirovaci kampan by snad mohla pustit i chlup na odborne vyjadreni.
http://www.blisty.cz/art/36257.html
http://www.blisty.cz/art/36185.html
http://www.blisty.cz/art/36095.html
http://www.blisty.cz/art36038.html
Tihle a jini maji o jednotkach jasno a vyjadreni expertu ministerstva obrany? [oči v sloup] http://www.blisty.cz/art/36341.html
Proc experti ministerstva neroztrhaji na kusy technickou argumentaci radaru? Protoze na rozdil od Klvani a presvedcovaci agentury AMI communications,jejizh velkymi klienty jsou tri vyrobci zainterosovani na projektu protiraketove obrany USA ( kseft v kterem jsou utopene tezke miliardy $) http://www.blisty.cz/2007/9/20/art36347.html , tak experti MO se z toho nemuzou ani vykecat ani vylhat.

V prirodnich vedach a technice se totiz mluvi jednim velmi presnym a nesmlouvavym celosvetovym jazykem tim je matematika. A matematika nam slouzi k popisu prirodu, kterym byly definovany prirodni zakony. A pokud by nekdo odborne chtel prokazat to, co tvrdi soukromym odbornik na volne noze Doc. Pekarek, pak to musi dolozit podle platnych prirodnich zakonu. Je rozdil delat chytryho na laickou verejnost na chatu a je rozdil v odborne diskusi, kdy obe strany vedi voco jde. http://www.blisty.cz/art/35978.html

144386

24.9.2007 10:35

RE: Je to trochu postavene na hlavu

me2d 83.?.?.?

Reakce na 144386

BListy..pro me neni zdroj. Mate pravdu, matematika ,jenze je problem, ze ji 99%lidi nerozumi...a kdyz ji rozumi, tak nerozumi fyzice..proste sledovaci telenovel nemuzou rozhodovat o nanotechnologiich a vesmirne technologii... [velký smích]

144398

25.9.2007 1:58

RE: Je to trochu postavene na hlavu

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144398

Zkuste se povznest a aspon pro jednou rozbit ty "smesne vecne argumenty" odpurcu radaru. Mimoto BL dost tech clanku prebiraji odjinud, napr. byvaly expert MO ing Kaucky ATM, dokonce vyuzivaji i puvodni zdroje z USA, ktere jsou zdrojem informci treba pro Kongres.

Mam to stesti, ze jsem potkal vzdelance, ktery se vyzna v nanotechnologiich a vesmirne technologii. Ted jeste, aby se pri dnesni specializaci vyznal i v radarech a nebyl to nejaky hnidopich, co pestuje vzdelanost odcizene v "slonovinove vezi" povznesen nad nas obycejny plebs. Nejaky argument vecne povahy by nebyl? I president Klaus povidal, ze by jste se to nam obycejnym lidickam meli pokusit vecne vysvetlit.
[velký smích] [velký smích]

144439

25.9.2007 8:28

tož si blbý?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 144439

soudruh Topolánek řekl, že britské listy nejsou důvěryhodný zdroj, jasné? Jasné?!? [vyplazený jazyk]

144448

24.9.2007 17:03

RE: Je to trochu postavene na hlavu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 144353

máte snad dojem, že jsme všichni idioti? jistě že by se mohl paprsek nevhodně odrazit a koncentrovat na nějaké místo včetně obce nebo jiného letadla! to, že "to není pravděpodobné" neznamená, že to není nemožné! Jenže co by byl problém v USA i jinde v západní Evropě, na to se kašle u nás!
A nerad bych navíc říkal, že přísnější limity byly i v SSSR....

Krysa

144415

23.9.2007 19:56

Je to trochu silenost

Jana Lumpachova 89.?.?.?

neni mikrovlna jako mikrovlna...ono mikrovlna v troube se nechova stejne jako mikrovlna s BTS mob.operatora. tak ani mikrovlna meteorologa, tak ani mikrovlna wifiny...hrusky, jabka, tresne...je to vsechno ovoce ktery roste na strome, ale kazdy je jiny...kapisto?

144354

24.9.2007 0:18

RE: Je to trochu silenost

djb 194.?.?.?

Reakce na 144354

>ono mikrovlna v troube se nechova
>stejne jako mikrovlna s BTS mob.operatora.

a jak se ta mikrovlna jinak chova? Jedna je sprosta, druha mluvi slusne, nebo pro kazdou plati jine fyzikalni zakony?

Mam pro Vas neprijemnou zpravu. Elektromagneticke vlneni se chova vsechno uplne stejne a to podle Maxwellovych rovnic. zde: http://scienceworld.wolfram.com/physics/MaxwellEquations.html

Lisit se muze tak maximalne poctem harmonickych frekvenci, amplitudou a vlnovou delkou(energii) a jinych vlastnosti(polarizace etc.), coz ale nic z toho neovlivni tvrzeni clanku. Ten si vystaci jen s frekvencnim oborem{coz je ta mikrovlna) a vykonem zarice.

Tak nemlzte.

To Vase chovani muze byt ruzny zpusob prenosu informace tedy modulace ap. - opet nepodstatne.

144373

24.9.2007 17:27

RE: Je to trochu silenost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 144373

Jana Lumpachova je nejakej chameleon
http://www.zvedavec.org/show_ip.php?id=144354&... [překvapení]

144414

25.9.2007 8:11

RE: Je to trochu silenost

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 144414

Jana Lampachova nemusi byt chameleon. Z jeji IP adresy muze psat 8 ruznych lidi, presne jako z me adresy pisi 4. Kapisto [mrknutí jedním okem]

(Nalezeno 142 příspěveků, 9 různých jmén: <nic>, Kaja, r, Rejpal, Romanov, Ruda, Ruda Hlousek, Rudolf, Rudy. - Moderátor.)

144446

25.9.2007 23:21

RE: Je to trochu silenost

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 144414

>Jana Lumpachova je nejakej chameleon
>[url]http://www.zvedavec.org/show_ip.php?id=144354&clanek=2278[/
>url] [překvapení]

Uz jsem to tady psal nekolik krat. IP adresa byla jednoznacne spojitelna s konkretnim pocitacem nebo konkretnim prispevatelem naposled nekdy koncem osmdesatych let. Dneska existuje jednak dynamicke pridelovani IP adres (treba provider ma na 1000 zakazniku jen 200 IPcek protoze vi ze vic lidi najednou pripojenych nebude) a jednak NAT (neboli Network Adress Translation, diky kteremu se muze za jedinou IP skryvat treba sit 500 pocitacu velke firmy. Takze stejnou IP ze ktere ted pisu ja muze mit za hodinu pridelenou nekdo uplne jiny a zase ja muzu mit IP po nekom kdo tady psal prispevek vcera. Vzdyt se staci podivat na libovolny nickname a uvidite neco na styl:
Nalezeno 475 prispevku 126 ruznych IP adres...

144494

23.9.2007 19:56

zvuky

šona 217.?.?.?

Asi poslední dva nebo tři měsíce se nám na všech českých televizních kanálech, které doma chytneme, tj. čt1 a 2, nova a prima ozývá zvuk podobný hasičské siréně, jako kolísání komplexnějších silnějších zvuků, např. deště, jedoucích aut, halasení fotbalových fanoušků na stadionu atp. Osobně mi trvalo asi dva týdny, od doby, kdy mně na to manžel upozornil než jsem to taky uslyšela a teď to slyším v každém filmu či sportovním přenosu a je to dost nepříjemné. Slyšela jsem to v televizi i u rodičů, kteří bydlí v jiném městě nebo na vysílání chytaném přes satelit (my máme klasickou anténu). Starší lidi, jak jsem zjistila to neslyší. Už mi někdo nabízel jakési vysvětlení s interferencemi nebo co, což je sice pěkné, ale problém to neřeší. Slyší to někdo taky a věděl by, co s tím? S radarem to sice nesouvisí, ale jeden nikdy neví, že jo[smích]

144356

23.9.2007 20:39

RE: zvuky

550 550 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144356

Máte pravdu, také to slyším (manželka ne). Vyznám se v tom však jako koza v petrželi [smích]

144361

23.9.2007 21:35

RE: zvuky

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 144356

Obávám se, že jde o logický důsledek digitalizace signálu. Všiml jsem si již dávno (mám absolutní sluch), že zejména ve vyšších frekvencích je slyšitelné kolísání od komorního A (respektive od o oktávu vyššího ekvivalentu) k 2čárkovému C. Došel jsem k vysvětlení, že půjde o digitální 5MB bufrování digitálního signálu. Analogový signál TV (a to u všech českých kanálů) je totiž nejdříve vyslán digitálně (tedy v rutině MPEG-2) a teprve pak pro analogové vysílání predefinován z digitálu - to tedy vytváří ten nepříjený cyklický vjem ve vyšších frekvencích. Nevím jen, jestli jest tento nepříjemný vjem odstraněn při příjmu čistého digitálu. 250 Hz je totiž velmi nepříjemná a biologicky až nebezpečná frekvence - o čemž (jaksi - řekněme - náhodou) vědí všichni ti, kdo se u CIA už od poloviny 50. let zabývají technikami PsyOps... [mrknutí jedním okem]

144364

23.9.2007 22:36

RE: zvuky

šona 217.?.?.?

Reakce na 144364

No potěš. Tak to jedině přeladit si tu svoji biologickou schránku na jinou frekvenci (nejlépe ještě vyšší) aby na nás nemohli [smích]

144369

24.9.2007 1:41

RE: zvuky

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144364

tak tyhle zvuky vnimam taky a dokonce musim preladit televizi.nevydrzim to poslouhat....dokonce jsem ten zvuk "ukazal"??[smích] svym kamaradum a ted héo slysi taky porad a proklinaji me..[smích])
ale jde o to ze pokud jak rikate je to neco jako porucha vysilani,proc to tedy kolisa i uprostred filmu...poroste nekdy je to slyset vic a nekdy min a to v zavislosti na tom co se v televizi zrovna deje a ne podle casoveho udaje..mam dojem ze kdyby to bylo tak jak rikate vy,byl by ten zvuk celej film stejne hlasity a nemenil by se v zavislosti na zvuku filmu...
Ja dokonce premejslel o podprahovem vysilani.....
PS: prosim az nekdo prijdete na to 100% co to je,dejte mi vedet....

144378

24.9.2007 21:22

RE: zvuky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 144378

Podprahové vysílání bylo samozřejmě první, co nás doma napadlo. Už jsme z těch všech konspiračních teorií taky pěkně zblbí[smích] Taky jsem si všimla, že jsem to poprvé uslyšela v momentě, kdy jsem přímo zvuk z televize neposlouchala, ale přemýšlela jsem o něčem jiném, což by se dalo vyjádřit tak, že můj mozek v té chvíli pracoval na jiné frekvenci. Teď už to uslyším kdykoliv, kdy hluk linoucí se z repráků televize přesáhne tu hranici, kdy se zvuk může ozvat. Je to fakt děsně otravné a vždycky si vzpomenu na film Blízká setkání třetího druhu, jak se tam lidem taky ozýval v hlavě charakteristický zvuk a dovedl je až těm ufounům[smích]

144426

24.9.2007 21:32

RE: zvuky

djb 194.?.?.?

Reakce na 144426

Ja to take slysim asi uz pul roku. Nicmene, je to sice periodicke s ruznou intenzitou, ale v nekterych chvilich to prestava uplne (hlavne pri cistem zvuku ze studia, zpravy ap.). Objevuje se to spis kdyz neco sumi, nebo hraje lehce zkreslene. Na nejmene dvou kanalech(moc se na tv nedivam).
To by mozna nahravalo teorii o kompresi zvuku - > hur komprimovatelna cast, vic vedlejsich efektu.

Kazdopadne je to humus. Prvne jsem si rikal, jaky je tam dobry nenapadny depresivni podklad.
Pak jsem prepnul a podklad nezmizel [chechtot]

144428

23.9.2007 23:11

Zkušenost..

MW mann 81.?.?.?

Používám MW spoje a mám s jejich instalací a provozem zkušenost. Např. v pásmu 5-6GHz jsou používané meteoradary a především vojenské radary...Nad našimi hlavami prolétávají bojové letouny se svými radary.. Rušení se opravdu občas vyskytuje a to se nejedná zdaleka o takové výkony...Vojenské radary používají širokopásmovou modulaci, která je o několik řádů hlubší, než modulace komerčních pásem. Díky tomu nemohou být vojáci rušeni,ale sami ruší...Další omezení je ve výkonech povolených v občanských pásmech...Použití radaru USA v naší obydlené lokalitě a jeho následky se prostě spočítat, ani nasimulovat NEDAJÍ!!! Staneme se možná pokusnými králíky USA a také naše zakoupená zařízení budou vystavena "testům" bez jakékoliv možnosti na náhradu škod!! Když jsme vstoupili do NATO , museli všechny bezpečnostní agentury opustit pásmo 350MHz, které tvrdě platili a investovali do něj. Přeladění na pásmo 450MHz je stálo desítky milionů a od státu nikdo nic neviděl!! A to šlo o licencované provozy....

144371

Příspěvků: 53

23.09. 12:14 Jadawin  Limity
23.09. 15:27 djb  RE: Limity
23.09. 16:30 horus  RE: Limity
23.09. 20:21 Koumeles  RE: Limity
24.09. 01:52 Rene Bartosek  RE: Limity
24.09. 10:45 Pajja  RE: Limity
25.09. 01:35 Rene Bartosek  RE: Limity
23.09. 20:11 Jadawin  RE: Limity
23.09. 23:47 djb  RE: Limity
23.09. 19:11 Hugof  RE: Limity
26.09. 14:20 marceld  RE: Limity
23.09. 16:47  Kauza "radar"
23.09. 17:08  RE: Kauza
23.09. 19:06 seda  RE: Kauza
23.09. 19:29 Vladimír Stwora  RE: Kauza
23.09. 19:24 Hugof  RE: Kauza
23.09. 19:21 Rene Bartosek  RE: Kauza
23.09. 20:41  RE: Kauza
24.09. 02:16 Rene Bartosek  RE: Kauza
24.09. 07:41 Jarmila  RE: Kauza
27.09. 08:41 Mirda  RE: Kauza
25.09. 11:32  RE: Kauza
26.09. 02:38 Rene Bartosek  RE: Kauza
23.09. 22:05  RE: Kauza
24.09. 09:39 Novák  RE: Kauza
23.09. 19:20 albert111  RE: Kauza
23.09. 19:08 Hugof  RE: Kauza
25.09. 01:58 tonda  RE: Kauza
23.09. 19:47  neznalek
23.09. 22:35 kavol  RE: neznalek
24.09. 17:49 von_Krebst  RE: neznalek
24.09. 19:38 djb  RE: neznalek
24.09. 19:40 djb  RE: neznalek
26.09. 13:04 kavol  RE: neznalek
23.09. 20:25 me2d  Je to trochu postavene na hlavu
24.09. 02:30 Rene Bartosek  RE: Je to trochu postavene na hlavu
24.09. 10:35 me2d  RE: Je to trochu postavene na hlavu
25.09. 01:58 Rene Bartosek  RE: Je to trochu postavene na hlavu
25.09. 08:28 vulgar von hulwaath  tož si blbý?
24.09. 17:03  RE: Je to trochu postavene na hlavu
23.09. 19:56 Jana Lumpachova  Je to trochu silenost
24.09. 00:18 djb  RE: Je to trochu silenost
24.09. 17:27  RE: Je to trochu silenost
25.09. 08:11 Rejpal  RE: Je to trochu silenost
25.09. 23:21 Kevin  RE: Je to trochu silenost
23.09. 19:56 šona  zvuky
23.09. 20:39 550  RE: zvuky
23.09. 21:35 Hugof  RE: zvuky
23.09. 22:36 šona  RE: zvuky
24.09. 01:41 pastinak  RE: zvuky
24.09. 21:22  RE: zvuky
24.09. 21:32 djb  RE: zvuky
23.09. 23:11 MW mann  Zkušenost..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 2

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 698