Diskuze k článku

Akt policejní zvůle nebo něco jiného?

Příspěvků 43

20.9.2007 5:13

Dalsi "home run"

Rebbe 24.?.?.?

Kdyz neco bude proti nasi zvuli, nas novy US Attorney General se postara aby vse bylo kosher. Je nas sice jen 0.2% svetove populace, ale kam se jeden podiva, tak tam jsme. Tomu se rika "visibility".
A tento soukmenovec, jako vetsina z nas, ma opet puvod z nasich ubermentschen, milovanych ruskych chazaru.
Jak rikala babicka jednoho gojima: "Kam nemuze cert, tam nastrci zida".
http://www.elitetrader.com/vb/showthread.php?threadid=104319

144148

20.9.2007 6:39

Taky me napadlo.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Ze mohlo jit o takovy testik nasi otupelosti, predtim Finkelstein, ted Meyer, v politice Kouchner? Kupodivu nejvetsi odpor je citit ve velke politice. To je velmi nebezpecna vec. I skutecna mocenska elita, ktera se prilis odcizi svemu zdroji moci a tim je obyvatelstvo, totiz ztraci svou moc. Co si budeme povidat penize, politicky system ... jsou pouze lanka, ktero my loutky vykonavame vuli loutkaru. Stale plati ..." beda krali, ktery se odcizi svemu lidu"..

144155

20.9.2007 11:42

Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

Saša 207.?.?.?

John Kerry dal slovo studentu Meyerovi a ten má určeny 2 minuty k vyřčení otázek. Asi po jedné a půl minutě, právě v okamžiku ukončení otázek, kdy se uklání a děkuje senátorovi Kerrymu za dovolení otázky vyslovit je napaden policií. Když pozorujete záběr zblízka máte dojem, že se posadí nebýt toho, že je v tom okamžiku uchopen a okamžitě chování změní na hystericky zděšené. Poslední slova před ukláněním a děkováním jsou snad není-li Kerry členem stejné „secret society“. Na jiném video je vidět jak se během té poslední minuty za Meyerem stahuje policie, páni v tmavých oblečcích a jeden gestikuluje „to cut off“. „Škoda“ byla již učiněna a nebylo by nutné ani zatýkat a na tož používat taser. Když student naříká, policisté se smějí. Video záznamů ze všech úhlů a vzdáleností jsou desítky. Přes to nevidíme typické zhroucení a záškuby svalů po taseru. Snad mu dali malou dávku?
Celé je to odporná a neuvěřitelná skutečnost, která by se neměla stát v civilizované zemi ať již sehraná komedie pouze Meyerem nebo ne – to není důležité! Zpravodajství je "vyvážené" a uvádí možné prohřešky studenta, to je však zcela vedlejší student se může třeba zbláznit, pokud není fysicky nebezpečný okolí není důvodu k drastickému zákroku – taser je zbraň o málo bezpečnější než kulka ze služební pistole a prý může být v US použit při bezprostředním nebezpečí ohrožení života či zdraví. Pokud se drastická příhoda stala dle scénáře, pak jeho součástí není pouze Meyer. Vždyť by to mělo vyvolat širokou vlnu odporu veřejnosti!
Je to prostě v demokracii nemyslitelné.

DleSTAGED - UF Police Taser JEWISH Kid ANDREW MEYER je také žid. Tedy bonbónek některým přispěvovatelům, ale věřte je zcela jedno jestli je to dobrý nebo špatný žid!

144161

20.9.2007 13:13

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

Grovik 89.?.?.?

Reakce na 144161

Souhlasim s vasi analyzou. Navic jsem postrehl ze ho tesne pred koncem jeho povidani ustrihnou (mysleno mikrofon).

144168

20.9.2007 13:35

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144161

100 % souhlasim..Pan Stwora ty zidy uz vidi za vsim a hlavne si asi mysli ze hodnej Zid neni....ja si to nemyslim....

144170

21.9.2007 7:54

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144170

Kultura národa se posuzuje - mimo jiné - také tím, jak se společnost dokáže postarat o lidi, kteří se o sebe postarat nedokáží. Především o duševně postižené.
Považuji to za svou občanskou povinnost, pastinaku, abych vám pomohl.
Především dokončujte věty. Napište ještě jednou s čím tady na 100 procent souhlasíte a co si nemyslíte a co si myslíte, pokud vůbec myslíte. Potom můžeme pokračovat spolu v diskusi.
-----------
A co si já osobně myslím?
Připadá mi to, jako když hospodyňka píchne vidličkou do bábovky, aby se přesvědčila, že už je upečená.

144213

21.9.2007 14:05

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 144213

Přesně tak to působí i na mne...

144224

21.9.2007 15:26

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144213

nechapu proc pisete o tech postizenych...jste snad sam postizeny a mate problemy s penezi,nebo si myslite ze ja sem postizeny??opravdu nechapu proc jste to psal...
Jinak souhlasim s tim ze to nebyla provokace ale pouze ten student hajil svou pravdu a misto toho aby byl Vladimir rad ze je dalsi dukaz tak ho radsi zpochybni??
tak za 1: co je divneho ze za recnikem stala policie?? ta tam stala celou dobu a ne jenom u nej,ale byli po celym sale...preci jenom to byl byvaly kandidat na prezidenta...me to divne nepripada...
za 2: proc pripada Vladimirovi divne ze se ten kluk nechtel nechat umlcet a mluvil stale???Vladimir by stichnul a sel by si sednout??? [smích]
za 3: jak vypada clovek ktery je zasahnuty taserem???me prisel dost vydeseny...ale mohu se mylit....
za 4. co je divneho na tom ze Kerryho natacela CNN??[smích]) to ze to zverejnili povazuje za spiknuti??,[smích]) co by tedy delal kdyby to neodvysilali??tvrdil by to same? [chechtot]
za 5: to ze se studenti boji odporovat policii naopak povazuje za spiknuti??.))
a za 6 to nejlepsi:Ten student evidentne neni politicky aktivista uz diky te jeho strance ktera je spise o zabave a presto to Vladimir dokaze povazovat za minus....Naaopak...me by prislo podezrele kdyby ten student mel stranky plne politickych clanku..!!!
za 7: proc ho nazyva "kecalem"??? protoze ma odvahu to rici Kerrymu primo do oci??? ja bych na to odvahu nemel..vy jo???
a pokud slo o provokaci tak je to jedine dobre ne??,
opravdu sem ten clanek nepochopil i kdyz se mi vetsina clanku libi..
A za tim co sem rekl pred tim si stojim: piste si tu vase blaboly a boj a skutky nechte na mladych..!!!

144227

22.9.2007 5:30

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144227

Tak, jako existuje davová psychóza, masová hysterie, masový strach - příkladů je mnoho - Bible nás připravuje na Armagedon,
pan Nostradamus se o to rovněž pokouší a nejen on, pocity Michaela Chertoff-a : bu bu bu - teroristi se na nás chystají...atd,
tak také existuje davová paranoia. A to je přesně to, co tady děláte Vy, pane pastinak. Napsal jste: "za vším vidíte židy".
V uvedeném článku jsou poze dva. Kolik jste jich tam viděl Vy?
A nebo, kolik jich vidíte tady? :
http://pcapostate.blogspot.com/2007/09/for-poor-pe...

144279

24.9.2007 1:01

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144279

Koukam vy hledate komflikt..[smích])
Jde o to ze Vladimir zpochybnil toho studenta jako "kecalistu" a ta narazka na Zida ,Zidovske nabydky atd byli uplne zrejme....Proto poznamka byla naprosto legitimni...Vladimir jima podezreni na studenta ze je nasazeny protoze je Zid...!!!Ja znam spoustu Zidu co jsou proti sionismu a dobrych Zidu,proc tento musi byt zrovna nasazeny??neni Vladimir taky nasazeny???Treba Zvedavec funguje jako merak lidskych nazoru...uz o tom tady bylo psano,ze pokud kontroluju opozici ,zadna opozice nevznikne..
To stejne muzu tvrdit ze Stwora je Zid a jenom vydelava na tech troubech co si vylejvaj srdicko....
Co bys mi potom napsal??[smích])
Za tim co sem napsal si stojim a vy jste to vubec nepochopil,protoze nejste objektivni...

144377

24.9.2007 5:14

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144377

Máte pravdu, asi jsem to trochu přepískl. Omlouvám se.
Ta fráze: "za vším musíte vždy vidět žída, se stala tady na Zvědavci už poměrně otřepaná a já jsem si na to vypěstoval jistou alergii. Proto také jsem vám tam dal ten odkaz, ať si jednoho najdete. Jistěže, nejsou všichni stejní. Osobně mám také několik dobrých kamarádů židovského původu a to jsem i měl v průběhu celého mého života. Dokážu tedy rozlišovat.
Myslel jsem si, že jenom provokujete. [mrknutí jedním okem]

144389

21.9.2007 14:05

Jste první, kdo vypozoroval, že je článek adresován protižidovsky!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 144170

Máte můj obdiv! Snad ani v Bartolomějské tak briskně neodhalovali v 80. letech protistátní živly!

144223

21.9.2007 15:08

RE: Jste první, kdo vypozoroval, že je článek adresován protižidovsky!

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144223

Senátor John Kerry (Jonathan Cohen) si to chce udobřit
s vyššími mocnostmi a propaguje knihu: Jak proběhly události
11. září 2001. Zřejmě dostal kapky za to, že v Austin Texas vybreptnul studentům, že to byla řízená demolice. Současně
ukazuje lidem, co se stane, když budou otravovat s dotěrnými dotazy.

144226

21.9.2007 17:53

Neměli bychom si ale Johna Kerryho příliš idealizovat!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 144226

Rozhodně to není "democrat against neocons"! Co do své minulosti je naopak jedním z nich:

Byl to právě John Kerry, kdo ve vedení banky BCCI pral pro George Herberta Walkera Bushe (staršího) peníze ze zisku z prodeje CIA pašovaného kokainu od Pablo Escobara (mmj. pro Bushe pašoval i legendární Barry Seal zapletený do vraždy dvou puberťáků - Kevina Ivese a Dona Henryho, kteří byli patrně zabiti Bushovými lidmi, jako svědci překládky drog v arkansasské Meně) či z obchodování heroinu z destilačních kolon CIA na afgánskopákistánském pomezí...

John Kerry byl, stejně jako oba presidenti Bushové či Bill Clinton, členem obskurdního společenstva na universitě v Yale s názvem Scull and Bones, jejichž znak (lebka se skříženými hnáty) byl patrně na popud Prescota Bushe na konci 30. let použit jednotkami SS a Gestapa...

144232

22.9.2007 5:36

RE: Neměli bychom si ale Johna Kerryho příliš idealizovat!

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144232

A nebo také si jde zastřílet do Vietnamu na civilisty
a při nehodě - vzduchovou vrtulí poháněné - lodi se zranil.
Za zranění v "boji" dostal vyznamenání "hrdiny fialového srdce"
a tím pádem má zajištěné korýtko až do penze. Jenom si plní své pracovní povinnosti - lhát, lhát a zase jenom lhát. Italská mafie jsou žabaři proti tady této.

144280

22.9.2007 1:27

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144170

Ted nejde o o nejake etnicke slovni hricky. Mocenska elita je pekne multikulturni o tom nepochybujte. Oni si status vyjmecnosti prisuzuji na zaklade jinych veci, nez je misto narozeni nebo jazyk.
Jako hlavni myslenku pana Stwory jsem pochopil slovicko test apatie verejnosti v USA. A to, ze bylo vybrano akademicke prostredi neni jiste nahodne. [pláč] [naštvaný]

144272

25.9.2007 21:34

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

Saša 207.?.?.?

Reakce na 144161

Andrew Meyer má na jeho stránkách článek kritizující Americkou válku v Iráku z 15.7. 2007.
http://www.theandrewmeyer.com/columns/iraq_the_med...

Již je jasné proč to nikomu nevadí. Nikdo si toho ani nepovšiml.

144486

20.9.2007 11:56

Svoboda projevu?

hestroy 85.?.?.?

Také přidám svoji trošku do mlýna. Koukal jsem na to na youtube a četl některé komentáře. Zajímavé, že nejméně polovina z nich zákrok policie obhajuje, např. tím, že byl moc hlučný. Hmmm... Inu, žijeme ve světě, kde propaganda funguje. Strategie zastrašování evidentně také funguje. Tohle se stát v komunistické ČSSR, byly by toho na západě plné noviny a spousta křiku o omezování demokracie a svobodného projevu. Dnes je to bráno jako správná věc, umlčet člověka, který nejde s proudem a dokonce má chuť svobodně přemýšlet a vyjadřovat se. NWO nastupuje. Čím dál rychleji. JE kolem nás. A většina lidí, správně naprogramovaných propagandou to nevidí. Pořád si myslí, že žijí ve svobodném světě. Ale co, darmo mluvit...

144162

21.9.2007 0:40

RE: Svoboda projevu?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144162

Tak v USA je hodne citizens lzivou propagandou brainwash a ani nevedi co to democracie nebo svoboda vlastne je ale cancat o freedom a jaky to je krasny budou furt . Je to to samy jak kdyz by meli kejhak na spalku a rikali si ze je furt dobre protoze sekera jeste nezasvistela vzduchem .... Vubec tim ze dokazete o vecech premyslet jste pro sionisty a ty co jim lezou do riti nebezpecny a o tom nemusite met zadny pochyby . By the way , to ze tu lzivou propagandu ti blbci s vymejvanym mozkom nevidi by me snad ani nevadilo , ale ze me ji chtej cpat jako pravdivy fakta me opravdu sere ! [naštvaný]

144190

22.9.2007 17:41

RE: Svoboda projevu?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 144190

>Tak v USA je hodne citizens lzivou propagandou brainwash a ani
>nevedi co to democracie nebo svoboda vlastne je ale cancat o
>freedom a jaky to je krasny budou furt .
Kua,...to je teda canc.

144298

20.9.2007 12:03

Ani bych se nedivil...

leo69 89.?.?.?

Ani bych se nedivil, kdyby v tom byl něčí záměr. Večer totiž sestříhané záběry z těch videí vysílali i v hlavním večerním zpravodajství na TV Nova. Nedali tam pořádně záběry toho studenta v momentech, kdy se ptá celkem agresivním tónem, ale zato ukázali Kerryho na pódiu a pak ty policajty atp. Dali také, že už někteří studenti vyšli do ulic a stávkují...

Pokud víme, kdo vlastní TV Nova (Ronald Steven Lauder životopis a že může pomocí obrazovky ovládat a blbnout většinu východní Evropy - spol. Central European Media Enterprices (CME) a také mimo jiné předsedou Světového židovského kongresu WJC ), tak nám může být jasnější odkud asi vítr fouká a čemu to může sloužit.

Je možné, že Kerry by třeba mohl zvažovat podpořit některého kandidáta na úřad US prezidenta (nebo se i znovu pokusit kandidovat) a tak je ho potřeba pomalu ale jistě začít včas diskreditovat... (je to jen má úvaha, informace o jeho kandidatuře jsem nezaznamenal.)

Možná je za vším snaha ještě více zvýšit represe a šmírování mezi studenty, kdy se i po různých incidentech studentů - střelců stále nedaří zlomit nezávislé myšlení mladých studujících a je mezi nimi stále málo donašečů, fízlů a Brechtschnaiderů...

m, [smích]

144164

20.9.2007 12:43

Budíček?

Pasant-x 85.?.?.?

http://tinyurl.com/yueasb

Něco se přece jen děje.

144165

21.9.2007 23:35

RE: Budíček?

SPECZ 89.?.?.?

Reakce na 144165

Co ze to melo byt na tom odkazu ? Uz nefunguje.

144264

20.9.2007 12:17

Ujasnění technických pojmů

Pasant-x 85.?.?.?

Je v tom zmatek. Policisté na záběrech zcela evidentně NEPOUŽILI TASER, ale elektrický paralyzer, a to ještě nastavený na nízkou úroveň. Je jasně slyšet cvakání jeho výbojů. TASER je zbraň fungující na dálku a zasažená oběť je k přístroji připojena dráty, na jejichž konci jsou ocelové jehlice!

Video o taseru je tady.
http://gadgets.zive.cz/index.php?q=node/2044

paralyzer
K vidění např. tady http://tinyurl.com/yt66yj

Pojem "taserovat" se používá přeneseně pro uštědření elektrošoku paralyzerem, ale s použitím skutečného taseru to nemá nic společného.

144167

20.9.2007 15:08

RE: Ujasnění technických pojmů

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 144167

Ja myslim, ze je celkem jedno jestli to byl taser nebo paralyzer.
Kdyz skrz vas proleti proud, v tu chvili nebudete myslet, co vas koplo.
Zde jde o princip tak zvane svobody.
Meyer polozil Kerrymu otazku, zda-li patri do stejneho klubu co Bush. K odpovedi nedoslo. Kolik lidi se zamyslelo nad tim, ze Bush volby neukradl ale ze to bylo predem domluvene?
"John Kerry not only knew that the voting machines could be hacked and votes manipulated before he conceded the election, he knew that in fact it had happened."

http://www.wimnonline.org/WIMNsVoicesBlog/?p=305

144176

20.9.2007 16:17

RE: Ujasnění technických pojmů

Pasant-x 85.?.?.?

Reakce na 144176

V tom s Vámi naprosto souhlasím.

144178

20.9.2007 19:38

RE: Ujasnění technických pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 144178

ve vsem?

144185

24.9.2007 5:24

RE: Ujasnění technických pojmů

honzaa 213.?.?.?

Reakce na 144167

Taser se da pouzit i nakratko (bez dratku), boli to jeste vic

144388

20.9.2007 13:25

Trosku mimo ne???

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Jako tady jste hodne mimo....Co vam pripada divne na tom ze v sale kde vystupuje byvali prezidentsky kandidat jsou ctyri kamery???ceho je to dukaz?? To ze stala ochranka za recnikem uz od zacatku je dukaz ze to bylo domluveno??.))
PS: nebudu to rozebirat ale ten student mel vice odvahy nez vy a to mu asi nechcete odpustit...krafejte si dal na internetu a skutky nechte mladym jako vzdy..!!!!

144169

20.9.2007 16:16

RE: Trosku mimo ne???

skud 194.?.?.?

Reakce na 144169

Už sem prosím nepříspívejte. Nenám na vaše řeči náladu a ani nejsem na vaše nesmysly zvědavý.

Na euarabii, eportalu budou na vaše komentáře zvědaví.

144177

21.9.2007 15:18

RE: Trosku mimo ne???

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144177

musel sem se podivat co to ta euarabie, eportal je.. [velký smích]
pane vy me malo znate a ja vas neznam vubec ale ja na Zvedavci mam jednu z nejstarsich registraci a neco malo financne prispivam anonymne i kdyz me Stwora obcas stve.... [chechtot] no vlastne me nastval jenom dvakrat...s tim jak si mele porad tu svoji o Teknu a ted s tm studentem na Floride .....nebudu si cist co jste kde psal..nezajima me to ,ale neurazejte me pls....nemam to rad....

144228

22.9.2007 1:47

RE: Trosku mimo ne???

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144177

Pan pastinak patri k tem strasim na Zvedavci, ja ho pamatuju "odjakziva" a on me mozna od "jiste doby", kdy jsem napsal prvni prispevek. [smích]

144273

20.9.2007 15:49

jina zeme jiny mrav?

Bobes Malý 147.?.?.?

V USA je ochranka jak se zda castym vybavenim ruznych lidi a akci. Jak tu kdosi pripomel Kerry neni nevyznamna osoba a zvysena ostrazitost je na miste. Proc vsak tak silna az histericka reakce te ochranky vuci studentovi? To je delsi tema. Nemyslim si, ze by "konspirace temnych sil" vybocovala z prirozenych rozmeru. Jsou, podle meho mineni, jine sofistikovanejsi zpusoby jak bez podobnych drazdivych scen testovat citlivost lidi na domele ci skutecne bezpravi. A hlavne si myslim, ze jde uz o zodpovezenou zalezitost.

Zkuste od ideje, kterou jste svym clankem sledoval trochu poodstoupit a podivat se na ni z jine strany. Co kdyz je reakce studenta i policistu prirozenym vysledkem histerie rozpoutane okolo zlocinnosti a terorizmu jako takoveho? V USA kde se pomerne casto objevuji pripady strelby na verejnosti by to nebylo nic noveho a neznameho a nasli bychom paralely i jinde. Evropu nevyjimaje.

144175

20.9.2007 16:55

RE: jina zeme jiny mrav?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 144175

>Co kdyz je reakce
>studenta i policistu prirozenym vysledkem hysterie rozpoutane
>okolo zlocinnosti a terorizmu jako takoveho?

I to může být. [smích] Mně je divná ta široká medializace toho případu v mainstreamu. Kdyby byl mainstream svobodný, tak bych to bral jako důkaz demokracie. Ale není. A jiných podobných případů si ani nevšiml. A je jich dost.

144179

20.9.2007 17:14

RE: jina zeme jiny mrav?

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 144179

Takže je v tom zase nějaké spiknutí? Manipulace?

144183

21.9.2007 1:28

RE: jina zeme jiny mrav?

z.a.p 72.?.?.?

Reakce na 144183

Samozrejme, co jineho. Prectete si to v originalu od Makowa. Ten chlap ma (opet) pravdu. Muj osobni dojem je, ze 'nekdo' si dela serednou srandu z verejnosti. A proc ne, kdyz uz ma oteze pevne v rukou. Risk je minimalni, zisk je obrovsky.

z.a.p

144192

20.9.2007 16:28

Abbie Meyers is brutally beaten, and tasered, for asking fellow Zionist, John Kerry, a question.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

http://judicial-inc.biz/9_18_president_bernie_mach...

144180

22.9.2007 18:43

RE: Abbie Meyers is brutally beaten, and tasered, for asking fellow Zionist, John Kerry, a question.

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144180

Vidím, že máme v oblibě stejnou kravatu.
Výzva pro všechny: Klikněte si dole na index a uschovejte si odkaz ve šperkovnici. Upozorňuji, že je to pouze na vytříbení názorů. Skunk (tchoř) - jak sebe administrátor nazývá - je trošičku zaujatý proti židům. Nevím proč? Možná má důvod - asi mu něco udělali?
Denně několik nových informací a s odkazy na originální články. V archivu je toho obrovský balík. Mnohdy zabíhá hluboko do historie a toho, koho historie zajímá - je to pikantní pomazánka na krajíci denního chleba.

144299

21.9.2007 2:32

Nemohu si pomoci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

ale podíval jsem se na video, a vidím tam studenta, který se hystericky utrhl od řetězu a nebyl k zastavení. Tomu se říká, že "položil dotaz"? Teď tam byl docela význačný politik a řada dalších studentů, kteří by taky rádi třeba položili dotaz. Co s ním měli dělat jiného, než ho odvést pryč? Použití onoho prostředku je už ale další věc.

144195

21.9.2007 5:06

RE: Nemohu si pomoci

Saša 207.?.?.?

Reakce na 144195

> který se hystericky utrhl od řetězu

?? Využil práva, které teoreticky má každý občan nehledě k tomu, že senátor ho k otázkám vyzýval.

Každý máme subjektivní vidění. Proč k zásahu policie vůbec došlo? Kde bylo porušení zákona? Kdo nařídil studenta odstranit? Něco nevyslovitelného řekl? Proč byl zatčen? Senátorem byl explicitně k dalším otázkám dotázán! To je ta příkladná svoboda slova Spojených Států a ještě na akademické půdě? Spoutaného je dobře trochu mučit taserem? Na všechny tyto otázky mně zřejmě odpovíte každý dle svého politického přesvědčení. Pokud si však takto představujete „svobodu“ bylo by dobré mít tu zbraň také na Zvědavci; jen koho tady necháme rozdávat elektrické šoky? [zmaten] Jsme nějak otupělí k akceptování nepráva či zlovůle.

Bush včera požádal o rozšíření odposlouchávání a kontrolování emailu jeho vlastních občanů.
http://www.usatoday.com/news/washington/2007-09-19...

144205

22.9.2007 1:40

RE: Nemohu si pomoci

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144195

Policajti ho meli na zemi, kdyby si na nej vsichni sedli, co byli okolo neho, tak by chudak vypustil dusi. Takze proc taser nebo paralyzer? A jak to, ze vedel, ze to chteji pouzit? [překvapení]

144274

21.9.2007 7:38

Každý, kdo zde jen letmo polemizuje nad tím, zda se Meyer neprovinil vyrušováním,

Hugof 81.?.?.?

by se měl zamyslet nad tím, kolikrát sklapnul podpadky před komunistickou "bezpečností", když vyrušovali údajní nepřátelé socialismu! Měl by se zastydět za své myšlení, které je právě v tomto případě poplatné komunistické i té předešlé (a v USA opět nastupující) fašistické devotnosti! Každý, kdo je ochoten připustit, že se někdo proviňuje vyrušováním nevhodným názorem je stále komunistou a fašistou v jedné osobě - právě vás socialistická, potažmo fašistická vlast stále potřebuje - demokracii ani svobodu si totiž nezasloužíte!

Pravda pane Frankline?

144212

22.9.2007 12:05

RE: Každý, kdo zde jen letmo polemizuje nad tím, zda se Meyer neprovinil vyrušováním,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144212

Dovolil bych si namítnout, že i vhodný názor podaný nevhodnou formou (a nevhodnou osobou) může nadělat více škody než užitku. Jsem přesvědčen, že mnoho vhodných názorů a jejich upřímných hlasatelů je profanováno, zlehčováno a zesměšňováno právě tím, že je opoziční strana hlasá na mnoho provakativně nevhodných způsobů a tím je v očích veřejnosti likviduje...

144292

Příspěvků: 43

20.09. 05:13 Rebbe  Dalsi "home run"
20.09. 06:39 Rene Bartosek  Taky me napadlo.
20.09. 11:42 Saša  Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
20.09. 13:13 Grovik  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
20.09. 13:35 pastinak  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
21.09. 07:54 Mirda  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
21.09. 14:05 Hugof  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
21.09. 15:26 pastinak  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
22.09. 05:30 Mirda  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
24.09. 01:01 pastinak  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
24.09. 05:14 Mirda  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
21.09. 14:05 Hugof  Jste první, kdo vypozoroval, že je článek adresován protižidovsky!
21.09. 15:08 Mirda  RE: Jste první, kdo vypozoroval, že je článek adresován protižidovsky!
21.09. 17:53 Hugof  Neměli bychom si ale Johna Kerryho příliš idealizovat!
22.09. 05:36 Mirda  RE: Neměli bychom si ale Johna Kerryho příliš idealizovat!
22.09. 01:27 Rene Bartosek  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
25.09. 21:34 Saša  RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?
20.09. 11:56 hestroy  Svoboda projevu?
21.09. 00:40 Kadence crazy  RE: Svoboda projevu?
22.09. 17:41 V. Sodek  RE: Svoboda projevu?
20.09. 12:03 leo69  Ani bych se nedivil...
20.09. 12:43 Pasant-x  Budíček?
21.09. 23:35 SPECZ  RE: Budíček?
20.09. 12:17 Pasant-x  Ujasnění technických pojmů
20.09. 15:08 Hastrman  RE: Ujasnění technických pojmů
20.09. 16:17 Pasant-x  RE: Ujasnění technických pojmů
20.09. 19:38  RE: Ujasnění technických pojmů
24.09. 05:24 honzaa  RE: Ujasnění technických pojmů
20.09. 13:25 pastinak  Trosku mimo ne???
20.09. 16:16 skud  RE: Trosku mimo ne???
21.09. 15:18 pastinak  RE: Trosku mimo ne???
22.09. 01:47 Rene Bartosek  RE: Trosku mimo ne???
20.09. 15:49 Bobes Malý  jina zeme jiny mrav?
20.09. 16:55 Vladimír Stwora  RE: jina zeme jiny mrav?
20.09. 17:14 Vanguard  RE: jina zeme jiny mrav?
21.09. 01:28 z.a.p  RE: jina zeme jiny mrav?
20.09. 16:28  Abbie Meyers is brutally beaten, and tasered, for asking fellow Zionist, John Kerry, a question.
22.09. 18:43 Mirda  RE: Abbie Meyers is brutally beaten, and tasered, for asking fellow Zionist, John Kerry, a question.
21.09. 02:32  Nemohu si pomoci
21.09. 05:06 Saša  RE: Nemohu si pomoci
22.09. 01:40 Rene Bartosek  RE: Nemohu si pomoci
21.09. 07:38 Hugof  Každý, kdo zde jen letmo polemizuje nad tím, zda se Meyer neprovinil vyrušováním,
22.09. 12:05  RE: Každý, kdo zde jen letmo polemizuje nad tím, zda se Meyer neprovinil vyrušováním,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 0

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 275