Diskuze k článku

Prezidentský kandidát Ron Paul proti vlivné plutokracii

Příspěvků 46

18.9.2007 5:12

Kazdopadne by to bylo zajimavy .

Kadence crazy 154.?.?.?

US $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ? Jo jo , fakt je , ze rotacky se nestaci tocit kolik toho bezcennyho papiru se v USA musi denne tisknout ! Muj ded pamatoval doby , kdy za komancu po mene v kazdy strouze nebo rece plavalo bezcennych bankovek . Sionisti s tou americkou menou az jim potece do krusek taky neco udelaji a pouziji k tomu treba NAFTA agreement !

144044

18.9.2007 7:43

Kde je bývalá svoboda v US?

Saša 207.?.?.?

O platformě prezidentského kandidáta bývalého lékaře dr. Rona Paula se z běžných komunikačních prostředků mnoho nedozvíte. V angličtině můžete shlédnout video

How Long Will Americans Stay Apathetic To The Reality


Samozřejmě obsáhlý a „vyvážený“ popis je také na anglické Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Paul

Jeho oficiální stránky jsou na http://www.ronpaul2008.com/ a http://www.ronpaul.org/
V jiných zemích by byl na zprávách denně a určitě by byl zvolen; v USA tomu tak není. PROČ?

Někde byla o něm zmínka na Slovenském internetu, může někdo dodat směrník?
Tím netvrdím, že je záchranou „Ameriky“.. Znáte to..

Jako kontrast se podívejte na
STUDENT TASERED FOR ASKING SEN KERRY ABOUT VOTER SUPPRESSION

Toto video musíte vidět, ať již rozumíte anglicky nebo ne! Pro nevinnou otázku policie použije elektrický šok na studentovi. http://en.wikipedia.org/wiki/Taser_gun Taser gun je zbraň, která člověka paralyzuje elektrickým proudem, postižený se pokálí a pomočí, se slabším srdcem to nepřežijete. Co je zarážející ta apatie stáda, ostatní studenti mu nepomohli. Ani žádné pobouření v US, lid chce asi aby s ním bylo zacházeno hůř než s dobytkem (tam by se zastala ochrana zvířat).

Je to zcela jiná „Amerika“ než jakou jsme znali před mnoha lety..

144048

18.9.2007 8:55

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144048

Nejsou nevine otazky, v kazdem pripade zajimavy argument. Proc tyto argumenty nepouziva pan senator i proti jinym, treba v prezidentske kampani. Vypada to, ze lidi s nespravnyma otazkama na ne slysi. Neni nad to mit ostry, spicaty ci elektricky nabity argument. Mozna by mel pan senator chapat, ze lide pod tlakem techto argumentu casem taky pritvrdi ve svem argumentacnim arsenalu. A to je cesta do horoucich pekel primo tady na Zemi. Doufam, ze to neni misto, kam pan senator mini spolunavigovat budouci vyvoj. [bliji]

144053

18.9.2007 9:33

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 144053

Američania sa fakt stali tupím stádom pozerajúcim len na vlastnú prosperitu a ako prví budú musieť čeliť tej najtvrdšej totalite....

144055

18.9.2007 13:58

Patetičnost antiamerikanismu

Martin Tomis martin (tečka) tomis (zavináč) hotmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 144055

Každý stát se má starat zejména o vlastní prosperitu, jinak dopadne jako ČLR v 60. letech, která sice posílala pomoc do Afrických zemí, ale desítky milionů občanů umíraly hlady.

A BTW, Američané jsou největšími dárci soukromé pomoci, a to i podle darovaného podílu HDP. Americká nevládní pomoc do zahraničí dosahuje 0.76% HDP, například u Švédska pouze cca 0.25%. Myslím si, že nevládní pomoc vypovídá o altruismu občanů mnohem víc než pomoc od vládních agentur.

Vlády, které utrácejí nejvíc veřejné peníze na pomoc cizím zemím, jsou Japonsko a Skandinávské země: často si pomocí kupují hlasy rozvojových států při hlasování např. o povolení lovu velryb.

Jak to souvisí s článkem? Ron Paul říká, že by zrušil UNICEF. Primitivní kritik USA to samozřejmě považuje za znak americké arogance. Nicméně skutečností je, že soukromí dárci často pomoc nasměrují efektivněji a zejména levněji.

144068

19.9.2007 8:28

RE: Patetičnost antiamerikanismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 144068

Pane, nedělejte si z nás srandu. Největší část americké pomoci, vládní i nevládní, směřuje jednoznačně do jednoho neurotického státečku, škoda jmenovat.Jen "pro forma", máte na mysli i pomoc USA, děj se co děj, Iráku?

144103

20.9.2007 4:55

RE: Patetičnost antiamerikanismu

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144068

Kter nevladni organizace se na teto pomoci podileji, kdo je financuje, jaci lide v nich jsou a za jakym ucelem? Barevne revoluce? Ovlivnovani politiky? Lobysmus? ....? Dalsi otazniky si zkuste najit sam.

144150

18.9.2007 9:58

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

albert.pavel 194.?.?.?

Reakce na 144048

Je to zcela jiná „Amerika“ než jakou jsme znali před mnoha lety..

Ani by som nepovedal. Je to presne tá istá Amerika. Ibaže teraz už viacerí vidia kam to smeruje. Krajina založená na vyvražďovaní pôvodného obyvateľstva ani nemôže inde skončiť. Je to ten istý "divoký západ" ako pred storočím. Ak máš zbrane a peniaze máš právo. Nič sa nezmenilo.

144054

18.9.2007 10:22

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 144054

A kromě toho je Amerika exemplárním příkladem toho, kam vede tupý konzumerismus, ke kterému je obyvatelstvo cíleně vedeno a zpracováváno.

144059

18.9.2007 15:58

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 144059

Mají se dobře a to co potřebují k životu se naučili v mateřské škole a mnozí z nich si vystačí se svmi znalostmi i ve vysoké politice [pláč]
Jsi snad chytrejsi než páťák [překvapení]
Takové je snadné ovládat
http://www.nej-videa.cz/nikdo-neni-dokonaly-po-americku/

144072

18.9.2007 19:28

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 144072

Jeste ze u nas v Cesku takovi nejsme, aby nas nekdo mohl ovladat. Jinak by se nam mohlo stat, ze by u nas mohl byt 40 let komunismus.

144086

18.9.2007 13:35

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Petrag 85.?.?.?

Reakce na 144054

Marx s Engelsem kdysi vycházeli ze studia indiánů kmene Hopi (snad to píšu správně) a kromě jiného předpověděli Americe komunismus. Jsem docela zvědavý, jak to dopadne.[smích] Však soudě dle jisté histerie (zřejmě plynoucí i z faktu, že vzdělanější o této předpovědi vědí, byť to četli s nechutí), prostě nahradí předpovězený systém systém jiný, stejně tak totalitní. Jelikož jak komunismus, tak fašismus, může udržet jedině oligarchie.[smích]

144066

18.9.2007 19:41

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144066

Indian tribe Hopi - Arizona , mluvili vice jazyky , byl to subtribe of Pueblo indians , Hopi prelozene - peaceful one - mirumilovny ..... jejich kultura prezila do dnesnich dob . Zdroj www.indians.org/

144085

19.9.2007 11:08

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Petrag 85.?.?.?

Reakce na 144085

Děkuju.

144113

19.9.2007 19:32

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144113

Rado se stalo .

144130

18.9.2007 11:23

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Alena 85.?.?.?

Reakce na 144048

Je to sci-fi? Mám stále silnější dojem, že USA řízená židovskými oligarchy může časem skončit podobně, jako novodobí Apači v rezervacích tak, jak to Izraelci provedli s Palestinci. V Palestině od r.1948 z necelého 1 mil. zůstalo asi 150tis., které si nechali jako pracovní sílu na drobečcích původního území s režimem podobným apartheidu, snad i koncentráku. V USA je 300 mil.lidí, takže 45 mil.by jim na práci pro ně mohlo stačit. A není to jen USA, kde už mají nadvládu. Ovšem USA zneužívají jako původně demokratickou zemi ke svým dobyvatelským cílům asi za světovládou, což jim přikazuje jejich víra. Každý náznak kritiky Izraelské politiky, která řídí v současnosti činy USA, označují za antisemitismus a je brutálně potlačován. Bude ještě hůř?

144063

18.9.2007 19:21

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 144063

Moje osobní zkušenost s vyznavači jejich víry je tato: Oni vůbec v nic nevěří. Jen v sebe, svůj národ. Spíš než víra je to radikální negativní teologie a odposvátněnost světa. Je to nerozeznatelné od ateismu. Proto jsou to čistí materialisté. A důsledně, když pak třeba Marx ten bezsmyslný jakýsi předpoklad "ducha" ( ani o něm se ale nedá hovořit, protože je to čistá negace, s jednou výjimkou: svoje židovství samozřejmě neznegují), který tam reálně tedy vůbec není, zruší: tak vznikne čistý marxismus a materialismus. Jejich "víra" je čistý materialismus s trochou relativizace, matení, dělání temného nerozeznatelného guláše v kafkovském stylu (aniž bych tím chtěl něco říkat proti Kafkovi), což oni považují za službu demiurgovi, tedy jakoby "vrací vše k původnímu". To se pak jeví jako "duch" a vydávají to za ducha. Ale není to nic.
Že tzv.judaismus je čistý materialismus to věděl i Marx, syn rabína.
Rabín Sidon řekl na jednom setkání před rokem, kde jsem byl přítomen, že "není jasné, jestli je židovství náboženství nebo národ". A že konvertita se stává součástí národa! A každý asi ví, že oni konvertity ani nechtějí. Každý ateistický Žid má pro ně stokrát větší hodnotu než konvertita. (např.v Izraeli) Proto ani nedělají žádné misie. Fungují jako uzavřená lóže. Jako pokrevní sekta. Je to normální myšlení takového A.Hitlera, akorát že to dělají Židé. Čistě materialistická světovláda. Jejich víra není nic jiného, než dodávání si sebevědomí. Není to náboženství v tom smyslu, jak si ho představujeme my. Herec Miloš Kopecký, také částečně židovského původu řekl v jednom rozhovoru pro tisk německy: "Judentum ist keine Religion, ist nur ein Ungluck." Přeloženo: "Židovství není náboženství, ale neštěstí."
Oni nebudou vnitřně uspokojení, dokud neudělají z celého lidstva takové bezprávné Palestince. Před lety pro své účely světovlády využívali Britské impérium. Dnes využívají ty "blbé křesťany" v USA. Bojím se, že když třeba vyčerpají Ameriku, tak jsou schopni se ty nejvyšší klany se přesunout klidně do Číny. Vždyť kapitál je tam myslím stejně jejich. A jen se vrátí situace před Maem. Ta "komunistická" nacionální vláda tam zřejmě nebude navždy.
Nezapomínejme, že Židé jsou vnitřně nomádi: spasou a jedou dál. [pláč]

144083

18.9.2007 18:55

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144048

Tak z techto zaznamu prosionisty na Eretz snad klepne Pepka .... Fakt je , ze v USA zacinaji kopirovat fasismus ! Nakonec se staci podivat na Bushe jak za projevuv kterych lze tak jak mu sionisti prikazali zdravi US citizens . Jen tu pravou ruku by mel Jirka Krovicko pred naprazenim k pozdravu Sieg Heil vice ohybat v lokti ......... [velký smích]

144078

19.9.2007 15:45

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 144048

Clovece v prvni rade ten studak je dobre znamej jako provokater a mel to cely naliceny. Vsichni lidi co tam byli to dobre videli, proto se do toho nijak nemichali. Z toho videa to samozrejme neuvidite, protoze to je soucasti te provokace.

Nevim proc usuzujete, ze v jine zemi by byl Ron Paul zvolen. Mimo jine byl autorem navrhu zakona, ktery mel definovat zivot jako zacinajici od poceti a vyjmout tuto debatu z jurisdikce soudu. Uz to samo o sobe znamena, ze napr. v CR by byl temer univerzalne povazovan za blazna.

144117

19.9.2007 16:02

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144117

No jasně, my všichni dobře víme, že Srbové provokovali, Irák taky provokoval, Irán provokuje, furt někdo ty Amíky provokuje, a proto se do toho nemícháme, a čekáme, až je i naše prostá existence vyprovokuje natolik, že nám to tu humanitárně zbombardujou na jednu hromadu.

Ono takhle bráno, tak by i ti teroristé mohli tvrdit, že je vlastně provokujeme....

144119

19.9.2007 16:42

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 144117

>Clovece v prvni rade ten studak je dobre znamej jako provokater a
>mel to cely naliceny. Vsichni lidi co tam byli to dobre videli,
>proto se do toho nijak nemichali. Z toho videa to samozrejme
>neuvidite, protoze to je soucasti te provokace.

>
..a vy ho tak dobre znate?
Kolik "provokateru" natacelo "provokaci"?

http://www.theandrewmeyer.com/

144120

19.9.2007 17:52

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 144120

Jo, shodou okolnosti pracuju kousek od te budovy kde se to stalo, kamaradka tam na te reci primo byla. Pana Meyera zna dost lidi, je to student, ma z toho radost kdyz ho vic lidi zna, ted je proste radosti bez sebe.

Prosimvas, je to provokace jak vysita. (Kluk vyrazi po ukonceni otazek k mikrofonu, za nim kamarad s kamerou, uvede svoji otazku serii sprostych urazek recnika a pta se na umlcovani volicu, kdyz v ty situaci poradkovy sluzbe nezbejva nic jinyho nez ho vyvest ze salu, zejo.) Ja to panu Meyerovi nemam za zly, jako student sem delal podobny veci. Samozrejme ty policajti sou typicky floridsky troubove co udelali to nejhorsi co mohli (teda krome rozmlaceni ty kamery, to se asi bali). Cely by to melo skoncit tim, ze budou superarbitrovany pro blbost. Misto toho z toho delaj sileny dalekosahly zavery lidi, co se jich to vubec netyka.

144123

19.9.2007 18:21

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 144123

Dobra, zkusim se vas zeptat jinak.
Koho provokoval?

144124

19.9.2007 19:27

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 144124

Vy delate jako byste celemu tomu mechanismu nerozumela. Prvoplanove provokoval mistni poradkovou sluzbu. To se teda povedlo dokonale. Pak teda tou akci doufa, ze to prijde do novin a posleze, ze se nad tim nejaci lide budou pohorsovat a delat z toho nejake nesmyslne zavery.

Samozrejme ucel je aby ho lidi poznali na ulici nebo podle jmena. To muze vest k prijeti na dobre misto anebo k pocetnym soulozim. Vy jste nikdy nestudovala?

144128

20.9.2007 0:07

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 144128

Studovala. Vy, jak jste se zminil, take, o to vic me prekvapuje vase reakce.
Studenti a mladi lide meli vzdycky blizko k recesi (Harry Potter) a dialogu az konfrontaci s establishmentem....a to je dobre.

Je uplne jedno, proc ten kluk otazku polozil, zda proto, ze se chce angazovat, nebo proto, ze chce lepsi misto a vic soulozi.
Vadil, rusil, prekazel. Vy to povazujete za provokaci, je to jen slovickareni.

Vam se reakce na akci zda primerena?

Ciste hypoteticke "kdyby"....podle vas, kdyby v sale nebyly kamery a mobilni telefony, hoch by nepromluvil, podle me, by pohovoril a dostal vetsi narez.
Ale vubec nezalezi na tom, kdo z nas by mel pravdu, podstatne je, ze promluvil.

144141

20.9.2007 1:47

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 144141

Prosimvas ten kluk preci zcela jasne nechtel zadnej establishment konfrontovat--von ho chtel pouzit k tomu aby ho vyvez na stred pozornosti, vsak se na nejaky ten zaznam podivejte. Neni pravda, ze by nepromluvil, kdyby tam kamery nebyly--on si kameramana primo privedl s sebou.

Samozrejme ty straznici podle vseho porusili predpis jak maji Taser pouzivat, a to uplne zbytecne. Je to typickej pripad floridsky totalni vymazanosti, to je vsechno. Jestli si myslite, ze ty straznici tam bdej nad tim jestli nekdo neklade nejaky nepohodlny votazky, tak to teda nejni co dodat.

144144

20.9.2007 13:17

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 144144

Minila jsem situaci, kdyby v sale nebyla zadna, tedy ani jeho kamera, ale jak rikam, to je jen takove "kdyby"....
Jinak to, ze si privedl "sveho kameramana" mi prijde logicke, hodlal promluvit, chtel to mit zaznamenane.

Co mi ale prislo zvlastni, ze nezakrocil Kerry (nebo ano, nebylo ho slyset, nebylo mu rozumet), prece stacilo rict, "nechte ho, ja odpovim"...a pak ta ztuhlost a ocividne rozpaky ostatnich studentu v sale.

Zanechavam vas s vasim pocitem prevahy a vitezstvi. [smích]

144171

20.9.2007 15:21

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 144171

Moment, Kerry presne tohle rekl, a dokonce odpovedel na ty otazky pote co toho studenta vyvedli. Nevim, co myslite tim aby zakrocil. Ti straznici nejsou podrizeni Kerrymu a rozhodne by nebrali jeho nazor v potaz; jenom by se ztrapnil.

Ja myslim, ze je to lapalie.

144173

20.9.2007 16:02

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

kismet 84.?.?.?

Reakce na 144173

>Moment, Kerry presne tohle rekl, a dokonce odpovedel na ty otazky >pote co toho studenta vyvedli.

Tak nam to povedzte, ako Kerry odpovedal na jeho otazky.

144174

20.9.2007 20:43

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 144173

>Moment, Kerry presne tohle rekl, a dokonce odpovedel na ty otazky
>pote co toho studenta vyvedli. Nevim, co myslite tim aby
>zakrocil. Ti straznici nejsou podrizeni Kerrymu a rozhodne by
>nebrali jeho nazor v potaz; jenom by se ztrapnil.

>
>Ja myslim, ze je to lapalie.

Videla jsem nekolik zaberu, ktere byly tak poruznu zverejneny a nikde jsem Kerrymu nerozumela, nebyl dobry zvuk, nepostrehla jsem, jestli neco rikal a pokud ano, pak co. Nevim, jak byl sniman zvuk, ale slyset bylo studenta.

Nemyslim, ze by ti policajti byli podrizeni Kerrymu, jen nechapu, co je uvedlo do akce.

Ale asi mate pravdu, ze se kolem tohohle "pripadu" halas ponekud prehani.

144186

19.9.2007 22:08

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Saša 207.?.?.?

Reakce na 144117

Washington Post má online anketu http://polls.washingtonpost.com/cgi-bin/multi_poll... a s Vaším názorem Jožíne souhlasí 3% Američanů. Otázky jsou formulovány opatrně a 36.4% se domnívá, že „America has become a police state and this is evidence of that.” Za kriminální zločin policie to považuje dalších 34.3%, a 12.8% by chtělo tase Johna Kerry. Jste tedy jedním z deseti, který je ochoten policii a Kerryho nějak omluvit.

Celá debata je na videozáznamu; některé televizní stanice a internet odvysílaly i několik minut před a po incidentu/zločinu policie. Neslyšel jsem jedinou urážku a na tož sprostou. Debata pokračovala, někteří odcházeli pod vlivem incidentu. Samozřejmě jako vždy existuje již konspirační teorie (o kterou se opíráte), že celá debata je produkt Hollywoodu. Bylo by to na Oskara a policisté, kteří mají „chránit“ serve and protect by si zasloužili několik let v kriminále za šokování bezbranného a spoutaného i kdyby to byla nahraná komedie, což není.

144137

20.9.2007 5:52

RE: Kde je bývalá svoboda v US?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144117

At byl kdo byl, policajti ho meli dole na zemi a mohli mu dat zelizka, treba i na nohy. A to ma velmi uklidnijuci ucinek na prudke pohyby. Ale pouzit taser? [bliji] Policajti byli na prime komunikacni lince, byl to snad na neci prani nebo na rozkaz?

144151

18.9.2007 14:08

A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?

z.a.p 72.?.?.?

Ten byl take nadejny. Nejprve 'nezavisly', pak dokonce zacal Reformni stranu Spojenych statu. Vysledek byla velka NULA. Dnes o nem nenajdete ani zminku na Wikipedii. A to byl milionar

Takze zadne velke nadeje pro zmenu prosim.

z.a.p

144067

18.9.2007 16:27

RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?

Martin Tomis martin (tečka) tomis (zavináč) hotmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 144067

Kdybys věděl, že se jeho jméno píše Ross Perot, tak by si o něm našel informací dost.

144073

18.9.2007 18:02

RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 144067

Pred nim zkusil a dostal kulku do hlavy JFK [naštvaný]

144076

18.9.2007 19:01

RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144076

A jeste se s tou kulkou v hlave jak ukazali na obrazovce v detailech kdyz se sesouval na sedadlo Cadillac JFK sklebil ...... Oswald se do nej netrefil coz je dnes uz dokazany fakt a jsou dohady , ze v zavrazdeni JFK mela prsty CIA .

144082

18.9.2007 22:32

RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?

One 81.?.?.?

Reakce na 144082

JFK strucne: http://www.youtube.com/watch?v=UFpPjjKdUds

144095

19.9.2007 2:15

RE: A vzpomina si nekdo

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 144095

http://video.google.com/videoplay?docid=7462852758162537355
neni divu, ze dostal kulku.

144096

19.9.2007 4:21

RE: A vzpomina si nekdo

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144096

Taky si nenechate vymejvat mozek jak je vidno ! Skoda ze kulku do makovice Bush nedostal taky . [velký smích]

144099

19.9.2007 9:03

RE: A vzpomina si nekdo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 144096

Tak tohle video, to je tedy síla! To by měl shlédnout každý, aby lidé konečně pochopili, kdo že to vládne již několik staletí světu a kdo dělá peklo na Zemi a všechny války a kvůli čemu.

144106

19.9.2007 19:52

RE: A vzpomina si nekdo

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144106

Sila to teda je , mel by to videt kazdy gojim ! A pak je soudit a trestat a bych jejich katem aby na svete zavlad klid a mir a bylo zase dobre ! [naštvaný]

144133

20.9.2007 7:49

RE: A vzpomina si nekdo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 144133

Tady jde i o to, že vládci světa-mezinárodní bankéři, mají perfektně na vědeckém základě zmáknuté chování davu. Dodnes si vzpomínám na slavnou knihu, kterou jsem četla někdy na počátku sedmdesátých let, jmenovala se Osamělý dav a napsal ji sociolog Friedman. Pojednávala o tom, že dav se chová takřka podle matematických pouček. To znamená, že lidé v davu, při demonstracích a tak podobně, se chovají jako ovce, které potřebují vedení, potřebují vždy vůdce. Normální lidé, autentičtí občané sami od sebe nikdy nejsou v davu aktivní, nikdy nejsou odvážnými vůdci, kteří vedou rozvášněný dav. Těmi vůdci jsou zasvěcení lidé, kteří jsou zaúkolovaní ten dav někam odvést. Vzpomeňme si na Zifčáka, který odvedl dav studentů na Národní třídu. Pokud se přesto někdy výjimečně nalezne odvážný, autentický občan, který by plamenně dokázal dav demonstrantů někam vést, je zavčas tajnými službami eliminován, odstraněn. A tak v čele protestujících davů jsou vždy instalováni lidé, kteří ve skutečnosti slouží vládcům. Funguje to prostě jako v románu Orwella a v současnosti se to třeba týká i spolku Ne základnám.

Jediným východiskem z celosvětového průseru je polopřímá demokracie, kde by vládci světa neměli možnost nijak ovlivnit přímé rozhodování davu- tedy všech občanů najednou.Tam by jim všechny ty matematické poučky, jak zmáknout dav, byly prd platné.

144157

20.9.2007 9:23

RE: A vzpomina si nekdo

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 144157

>Funguje to prostě jako v románu Orwella a v
>současnosti se to třeba týká i spolku Ne základnám.

Pani Jarmilo, mozna neni vse kolem teto organizace v poradku, ale uplne bych je nezatracoval. Uz jenom proto, ze k teto organizaci v podstate neexistuje alternativa. Mate pravdu s tim, ze dav potrebuje vudce a proto mam take obavy, ze bez podobne organizace by lide momentalne nevysli do ulic vubec. V dnesni individualisticke konzumni spolecnosti se zadna spontani reakce proste neda ocekavat.

144160

19.9.2007 2:30

RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144095

Ja videl z atentatu na JFK v TV super dokumentarni zaznam kdyz se v tom media stourali .

144097

18.9.2007 14:57

RON PAUL SE NEMŮŽE STÁT PREZIDENTEM

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Plutokracie si rozhodně nenechá svou moc vzít. nezapomínejte na to co řekl Stalin: Ti kdo hlasují ve volbách o ničem nerozhodují, rozhodují ti kdo hlasy sčítají.
A i kdyby byl náhodou zvolen, což se nestane a odmítl by akceptovat své postavení bezmocné loutky, zavraždili by ho tak jako Kennedyho

144070

18.9.2007 15:19

Plutokracie vládne dávno

Bubeník 85.?.?.?

To napsal a prokázal již v roce 1940 ekonom Ferd.Lundberg v knize česky vydané pod výstižným názvem 60 rodin, které vládnou Americe. Jen blbec by jí nevěřil.

144071

Příspěvků: 46

18.09. 05:12 Kadence crazy  Kazdopadne by to bylo zajimavy .
18.09. 07:43 Saša  Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 08:55 Rene Bartosek  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 09:33  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 13:58 Martin Tomis  Patetičnost antiamerikanismu
19.09. 08:28  RE: Patetičnost antiamerikanismu
20.09. 04:55 Rene Bartosek  RE: Patetičnost antiamerikanismu
18.09. 09:58 albert.pavel  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 10:22  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 15:58  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 19:28  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 13:35 Petrag  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 19:41 Kadence crazy  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
19.09. 11:08 Petrag  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
19.09. 19:32 Kadence crazy  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 11:23 Alena  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 19:21 pietroo  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 18:55 Kadence crazy  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
19.09. 15:45 jozin z bazin  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
19.09. 16:02  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
19.09. 16:42 Aja  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
19.09. 17:52 jozin z bazin  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
19.09. 18:21 Aja  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
19.09. 19:27 jozin z bazin  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
20.09. 00:07 Aja  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
20.09. 01:47 jozin z bazin  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
20.09. 13:17 Aja  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
20.09. 15:21 jozin z bazin  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
20.09. 16:02 kismet  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
20.09. 20:43 Aja  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
19.09. 22:08 Saša  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
20.09. 05:52 Rene Bartosek  RE: Kde je bývalá svoboda v US?
18.09. 14:08 z.a.p  A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?
18.09. 16:27 Martin Tomis  RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?
18.09. 18:02 Hastrman  RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?
18.09. 19:01 Kadence crazy  RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?
18.09. 22:32 One  RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?
19.09. 02:15 Hastrman  RE: A vzpomina si nekdo
19.09. 04:21 Kadence crazy  RE: A vzpomina si nekdo
19.09. 09:03 Jarmila  RE: A vzpomina si nekdo
19.09. 19:52 Kadence crazy  RE: A vzpomina si nekdo
20.09. 07:49 Jarmila  RE: A vzpomina si nekdo
20.09. 09:23 Pavel -Čert- Němec  RE: A vzpomina si nekdo
19.09. 02:30 Kadence crazy  RE: A vzpomina si nekdo na Ross Perrault(a)?
18.09. 14:57 svoboda  RON PAUL SE NEMŮŽE STÁT PREZIDENTEM
18.09. 15:19 Bubeník  Plutokracie vládne dávno

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 95 čtenářů částkou 16 224 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 0

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
27,02 Kč
Libra
29,38 Kč
Kanadský dolar
17,35 Kč
Australský dolar
16,56 Kč
Švýcarský frank
25,10 Kč
100 japonských jenů
21,98 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 880,58 Kč
1 unce stříbra
561,54 Kč
Bitcoin
241 582,70 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 497