Diskuze k článku

Zrušení víz do USA? Pro koho a k čemu?

Příspěvků 59

27.7.2007 3:06

Ano je tomu tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Kdyz nestojite o bezvizovy styk s USA tak to tomu "velkemu bratrovy" sdelte, ze budete radeji cestovat do Rumunska a nebo na Sibir a oni za to at nestavi v Cesku zadne radary. Preci neni nic na svete jednodussiho nez se vyjadrit co jako narod citite. No a potom se uvidi kolik nedockavcu se ozve a za bezvizovy styk zaproda svoji zemi.

140564

27.7.2007 8:48

RE: Ano je tomu tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 140564

Ono stálo pár nedočkavců v řadě před námi, ještě když my neměli ani šajna, co se chystá, a už tu naši zemi zaprodali předem, takže tyto Vaše rady, jak sám jistě tušíte, přicházejí bohužel post festum...

140598

27.7.2007 12:53

Válka mezi USA a Evropou začala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 140598

Válka mezi USA a Evropou mezitím začala. Docela nenápadně. V roce 2003 Spojené státy ustoupily v obchodní válce s EU ohledně oceli. V roce 2004 chtěla Evropská unie uvalit na Spojené státy sankce za to, že odmítají zrušit protizákonné obchodní předpisy podle tzv. Byrdova dodatku. Pascal Lamy, komisař EU pro obchod však konstatoval, že Spojené státy se musejí podrobit rozhodnutí Světové organizace pro obchod, anebo budou muset čelit následkům. Nyní Spojené státy schválily a prezident Bush nyní podepíše zákon na ochranu bezpečnosti. Další z komplexu Homeland Security. Což mimo jiné znamená, že Američané chtějí kontrolovat všechny kontejnery se zbožím, které míří do země. Všechny. Evropská unie šílí, neboť detailní zkoumání každé zásilky povede ke zhroucení obchodu mezi starým a novým kontinentem, některé zboží vyloučí ze vzájemné výměny úplně. Evropské přístavy budou přeplněny... Což znamená, že řada občanů zemí EU si cestu do USA odpustí, někteří z principu. Bez pohybu osob nelze až tak moc realizovat ani technologickou výměnu, ani obchod. Spojené státy se uzavírají jako pevnost s příliš těžkými, ale o to odolnějšími vraty. Chtějí to, mají to mít.

http://www.blisty.cz/2007/7/27/art35509.html

140613

27.7.2007 10:30

RE: Ano je tomu tak

Dáša 88.?.?.?

Reakce na 140564

>Kdyz nestojite o bezvizovy styk s USA tak to tomu "velkemu
>bratrovy" sdelte, ze budete radeji cestovat do Rumunska a nebo na
>Sibir a oni za to at nestavi v Cesku zadne radary. Preci neni nic
>na svete jednodussiho nez se vyjadrit co jako narod citite. No a
>potom se uvidi kolik nedockavcu se ozve a za bezvizovy styk
>zaproda svoji zemi.

Asi vám ušlo že už nějaký čas se to v téhle zemi snažíme dávat najevo nejen "velkému bratrovi", ale i tatíčkovi Topolánkovi. Asi by si měli oba zajít na ORL, protože oni to pořád nelyší.
[zmaten]

140607

28.7.2007 19:19

RE: Ano je tomu tak

Beruška 81.?.?.?

Reakce na 140564

Hlupáku.V Rumunsku je naprosto nádherná příroda a hodně k vidění.Akorát to není pro zmasírované dementy,kteří se nad každého chudšího povyšují.Když budu chtít vidět barevné šašky,budu chtít do USA,když krásnou přírodu,zvolím Rumunsko.

140702

27.7.2007 4:31

Kral se asi spatne vyspal

Julian 66.?.?.?

To snad Kral nemuze myslet vazne. Vizova povinost do Spojenych Statu a Kanady existuje hlavne proto, ze tam kdejaky "turista" zustava zit na cerno. Diky vysoke mire osobni svobody v obou zemich tam takovy parazit snadno ziska ridicak a dalsi doklady a je pak tezke se ho zbavit.
Jestli obe zeme vizovou povinnost zrusi, bude to jen diky jejich dobre vuli.
A zajem o cestovani do Severni Ameriky rozhodne mezi Cechy je. Neskutecne nadherna a pomerne neporusena priroda, levne potraviny i benzin, pratelsti lide a hlavne - mnohem mene vselijakych zakazu, prikazu a buzerace nez kdekoliv v Evrope.
Vsechno co Kral napsal je presne naopak. Nejspis tam nikdy nebyl, jinak by nemohl psat takove kraviny.

140571

27.7.2007 5:07

RE: Kral se asi spatne vyspal

Kubyk... 76.?.?.?

Reakce na 140571

>Vsechno co Kral napsal je presne naopak. Nejspis tam nikdy nebyl, >jinak by nemohl psat takove kraviny.

Nejen to, ze to co pan Kral pise je uz naprosto smesne, ale on dokonce sam sebe vybral ze sveho stredu a mluvi za sirokou verejnost. Z celeho clanku je jasne pouze to, ze na Americkem kontinente nikdy nebyl a ze mu to ani v budoucnu nehrozi. Ma to za pet, jako temer vzdy.

140578

27.7.2007 5:44

RE: Kral se asi spatne vyspal

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140578

Mate pravdu jako vzdy, pan Kral skutecne mluvi za sirokou ceskou verejnost, ktera velmi pravdepodobne USA nenavstivila.
http://www.novinky.cz/domaci/polovina-cechu-nechce... [velký smích] [velký smích]

140585

27.7.2007 9:01

RE: Kral se asi spatne vyspal

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 140585

Zrušení víz je naprosto unikátní příležitost. Oficiálně se totiž nejedná o podmínku umístění radarové základny v ČR, takže když teď základnu odmítneme, ukážeme světu že to jde - neohnout se před USA.

140600

27.7.2007 9:20

RE: Kral se asi spatne vyspal

Julian 66.?.?.?

Reakce na 140600

>Zrušení víz je naprosto unikátní příležitost. Oficiálně
>se totiž nejedná o podmínku umístění radarové základny v
>ČR, takže když teď základnu odmítneme, ukážeme světu že
>to jde - neohnout se před USA.

Spojene Staty nas k nicemu nenuti a nicim nam nevyhrozuji. Vyhrozuje nam uz tradicne medved z vychodu.
Takze co takhle radeji rict tomu panovi od KGB at jde do prdele, ze jsme samostatny suverenni stat?

140602

27.7.2007 11:06

RE: Kral se asi spatne vyspal

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 140602

>Spojene Staty nas k nicemu nenuti a nicim nam nevyhrozuji.
>Vyhrozuje nam uz tradicne medved z vychodu.

>Takze co takhle radeji rict tomu panovi od KGB at jde do prdele,
>ze jsme samostatny suverenni stat?

To taky, ale až potom. Teď je priorita jinde, Rusové nám sem radar nestrkají.
[chechtot]

140609

28.7.2007 9:50

RE: Kral se asi spatne vyspal

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 140602

>ze jsme samostatny suverenni stat?
[chechtot]
No,to je otazka! Sto bodov.

140685

30.7.2007 4:18

RE: Kral se asi spatne vyspal

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140602

Mily pane Julian, pri cteni prispevku a clanku o radaru jsem si vsiml, kdo je pro a kdo je proti.
To, ze z Ceskych politiku a lidi jsou pro ti kteri by z toho meli vyhody a ti kteri doufaji.
Byly by to tajne uplatky, do jake miry si jiste vsichni dovedeme predstavit.
Ale zajimava je silna podpora zidovske strany. Zide a pratele Israele rikaji, ze ten radar potrebujeme proti utoku zurivych Islamistu. To je nepravdepodobne.
Pravda je jinde a je prekvapive komplikovanejsi.
Zide vedi, ze potrebuji pro preziti Israele podporu USA. Zide take poti krvave kapky potu ve snaze "udelat zidovsky problem na Strednim vychode" problemem USA.
Cessti zide tudiz pro USA se snazi udelat Zidovsky problem problemem Ceske Republiky. Jen aby ukazali svou loyalitu.
Oni aby ukazali svou loyalitu k USA protoze potrebuji US podporu, z loyality k Israeli, tedy ne k Ceske Republice.
Oni se snazi dodat Ceskou republiku jako vasala USA.
Oni se snazi prodat Ceskou republiku, mozna lepsi slovo je vymenit, za podporu, vojenskou a materialni Israele.
Proto jsou v takovem odporu k napriklad Zvedavce ktery na to upozornuje.
Jestli chcete Ceskou republiku svobodnou, musite rici ne!

140772

8.8.2007 12:51

RE: Kral se asi spatne vyspal

ropo 193.?.?.?

Reakce na 140772

Všechno jenom pindy. Svobodu jsme nikdy neměli a mít nebudeme, ale budeme se u nás již brzy muset rozhodnout, na kterou stranu válečného konfliktu "O zdroje" se přidáme, protože tato válka bude prostě nevyhnutelná. Sami sobě žádné zdroje energie nedobudeme, takže...... Ani jedna strana konfliktu nebude v právu, ale všichni budou mít ruce od krve (a my huby). Budeme si muset vybrat, nebo nám bude vybráno ( tak jako vždy v historii). Já osobně volím zlo Severoatlantické, protože má zatím, domnívám se technologickou převahu. Proč se tady nikdo nezabývá tím, jak nám rapidně klesají energetické zdroje a co kdo dělá proto, aby se stávající nahradily. Vždyť všechny ty úvahy a diskuze o židech a nežidech, Iráčanech, Američanech, Izraeli atd. jsou jen klapkami na očích odvracejících pozornost od problémů zcela zásadních. [zmaten]

141367

27.7.2007 5:13

RE: Kral se asi spatne nevyspal

Saša 209.?.?.?

Reakce na 140571

>- mnohem mene vselijakych
>zakazu, prikazu a buzerace nez kdekoliv v Evrope.

Juliáne tohle zas nemyslíte vážně Vy. Žijete ve vysněném světě. Přiletěl jste někdy kamkoli do Evropy a ptal se Vás někdo vůbec na něco?
Kdejací „turisté“ jsou zřejmě Vaši přátelé, moji jeli rádi domů. Příroda je jistě hezká jako všude na světě, ale s cenami potravin možná přeháníte obzvláště u opravdových turistů, kteří musí jíst v restauraci a ta je neuvěřitelně drahá za neskutečný blaf.

140580

27.7.2007 5:17

RE: Kral se asi spatne vyspal

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140571

Pokud by USA chteli vymect ze zeme nekolik milionu nelegalnich parazitu, vcetne bylo by to pro imigracni urad otazka nekolika mesicu. V presidentskem uradu je president z Texasu, ktery se v pri nastupu pred 7-mi lety netajil svoji averzi vuci nelegalnim pristehovalcum. Proc tedy po 7-mi letech neragoval a naopak se pokousel legalizovat imigranty, coz zablokoval Kongres? Jake jsou duvody pro toto tolerovani "parazitu"?* Ze by ekonomicke a politicke? [velký smích] [velký smích]

140581

27.7.2007 5:18

RE: Kral se asi spatne vyspal

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140581

"vcetne me" tam melo byt. [mrknutí jedním okem]

140582

27.7.2007 8:36

RE: Kral se asi spatne vyspal

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 140571

> Neskutecne nadherna a pomerne neporusena priroda

To je jedina vec, ve ktere souhlasim. Treba Yelowstone nebo Joshua Tree jsou fantasticke a zapad slunce nad pousti je taky majestatny. Ale nadherne jsou i bile noci a tundry ve Skandinavii, Sibirske lesy nebo gejziry na Islandu.

>levne potraviny i benzin

Ano, diky expanzivni politice na blizkem vychode a extremne deficitnimu statnimu rozpoctu je tam levny benzin.

Co se tyce cen potravin, nepripada mi zrovna extremne nizka. Spis jen +- takova jako tady v Evrope. A to uz vubec nemluvim o stravovani v restauracich. Pro turistu treba tady od nas jsou tam potraviny podstatne drazsi a troufnu si tvrdit ze treba v Bille nakoupim lepe a levneji nez ve wall-mart...

>pratelsti lide

Myslite ty lidi, co udaji za pedofilii vaseho syna kdyz da na zahrade curat svou ctyrletou sestru, neby ty, co na vas zavolaji policii za neposekany travnik pred domem?? Nebo snad lidi co vam bez konzultace s pravnikem nesdeli ani kolik je hodin? Ano, jiste, v USA jsou i mili, pratelsti a inteligentni lide, akorat mam pocit, ze zacinaji byt v mensine a k mym zazitkum patri spis ponizujici zachazeni ze strany vyslychajiciho imigracniho urednika na letisti, kteremu k vyzoru Bin Ladina chybel jen plnovous.

>a hlavne - mnohem mene vselijakych zakazu, prikazu a buzerace nez kdekoliv v Evrope.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Tak ted jste mne pobavil... Nejak jsem si nevsimnul ze by tady v Evrope na kazdem rohu postaval vojak s M-16, ze bych si i lahev coly musel schovavat do pytliku. Tady jeste nepotrebuji konzultaci s pravnikem i pred objednanim v restauraci a zenska mne nezazaluje pro sexual harasment kdyz ji podrzim dvere. Hra s laserovym ukazovatkem zatim v Evrope nema za nasledek navstevu prepadoveho komanda SWAT. Ani novinare tady v Evrope zatim jeste nezatykaji za dotaz polozeny na tiskove konferenci, tak o jake svobode to k.rva mluvite ?? O svobode drzet hubu a proti valce protestovat na ohrazenem stadionu 15 km za mestem?

140594

27.7.2007 10:29

RE: Kral se asi spatne vyspal

Julian 66.?.?.?

Reakce na 140594

O jake svobode mluvim, Kevine? No, treba si otevrit byznys nebo webove stranky (kdepak to ma providera Zvedavec?), nebo prakticky cokoliv vas napadne.
Toho vojaka s M-16 na kazdem rohu od vas budu pozdravovat a povim mu o vasich neuveritelnych dobrodruzstvich. Jenom jste zapomel na tu babu, co se oparila kavou a pak zalovala MacDonalda. Skoda, to nesmi v zadnem takovem vyctu hruz Ameriky chybet.
Jsem rad, ze jste takovy znalec. Az se pomery znovu obrati, budete jiste zvan na besedy s obcany.

140606

27.7.2007 18:42

RE: Kral se asi spatne vyspal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 140606

Juliane stačí přečíst dvě věty a je tam Leho jak vyšitej. Takž drahý Leho ať si to ty či nikoliv, opět jsi neprorazil. [chechtot]

140641

27.7.2007 16:47

RE: Kral se asi spatne vyspal

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 140594

Jeste bych chtel trochu pridat k tem svobodam...

Prezident G.W. Bush vydal 17. cervence narizeni (Executive Order 13438), ktere narizuje zadrzeni nebo primo zkofiskovani majetku lidem kteri umyslne nabouravaji usili Spojeny Statu ve stabilizaci Iraku.
Nejenom, ze nyni vlada Spojeny Statu muze zkonfiskovat majetek lidi kteri umyslne nabouravaji usili Spojeny Statu ve stabilizaci Iraku, ale dusledky tohoto nařízení prezidenta maji daleko sahly šokující dopad. Jednim z dalsich dusledku je, ze toto narizeni se taky muze vztahovat na lidi kteri ne jenom kritizuji valku vedenou Spojenymi Staty v Iraku, ale i jine valky. [bliji]

http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/07/20070717-3.html
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=56823
http://www.guardian.co.uk/worldlatest/story/0,,-6786106,00.html

140630

27.7.2007 13:03

RE: Kral se asi spatne vyspal

detergent 194.?.?.?

Reakce na 140571

>To snad Kral nemuze myslet vazne. Vizova povinost do Spojenych
>Statu a Kanady existuje hlavne proto, ze tam kdejaky "turista"
>zustava zit na cerno.

To je pokud vím na americkém kontinentě tradicí už od roku 1491. Copak - najednou se těm parazitům nelíbí, že by se tam chtěli přistěhovat i další paraziti?

Říká tasemnice roupovi: sem nelez, my tu žádný parazity nechceme! [smích]

140614

8.8.2007 20:36

RE: Kral se asi spatne vyspal

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 140614

Zapomel jste na cigany jak je videt ! [chechtot]

141408

27.7.2007 17:07

RE: Kral se asi spatne vyspal

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140571

Víza zůstanou, pouze budou mít jinou formu.Půjde o dotazník ,který se bude muset vyplnit internetem, bude stát cca 20 USD a tudíž nepůjde o úplně bezvízovou formu, protože úřady USA budou moci vstup cizinci na základě dotazníku odmítnout.Také v takovém případě bude nucen žadatel o vstup do USA absolvovat pohovor na ambasádě USA. Pro úplnost a spravedlivý pohled na věc uvádím, že takové podmínky budou muset absolvovat i občané ze starých zemí EU,jako Němci, Francouzi i Britové.Tam bude asi větší řev, než u nás.
Pan Král trochu přehání, protože asi opravdu nezná úplně reálie
v USA. Na druhou stranu žlučovití pánové Kubyk, Julian naprosto nestydatě lžou a překrucují skutečnost.Byl jsem v USA snad stokrát a mimo Aljašky jsem projel snad všechny státy USA, včetně Havaje, takže naprosto přesně mohu podat ucelený pohled na reálie v USA.
Pro středně movitého Čecha, turistu, je pořád Amerika zemí zaslíbenou,ale přeci jenom dost drahou.Když si půjčí auto a nemá velké nároky na ubytování a nestravuje se v restauracích a ví , kde se nechají levně nakoupit potraviny je stále několika týdenní pobyt v USA, dovolená snů i pro rodinu.Když tak počítám, tak za dva pobyty v Chorvatsku a nějaký malý příplatek,český turista pořídí Ameriku.
Benzín, už také není v USA laciný, pamatuji galon za méně než 80 centů a dnes už stojí v Kalifornii více jak 3 USD
za galon.Pro Američany jde ještě o snesitelnou cenu, ale turista
už bude počítat.
Když bude trvat USA na okamžitý odchod ilegálů / cca 15 milionů/,
hospodářství USA bude mít velmi vážné potíže /skolabuje/, protože převážná část těchto lidí vykonává práce, které občan USA dělat nebude.
Také Ceši a Slováci - ilegálové, kterých je v USA cca 90 000 si
v poslední době stěžují a mnoho z nich se vrací, anebo přesidlují
do Británie a Irska, kde mohou pracovat a žít zcela legálně a kde
dnes dosahují větších výdělků,než v USA.
Ale viděl jsem mladé Čechy a Slováky, ilegální pracovníky, kteří již pobývají na území USA několik let a kterým se vede znamenitě.
Drahá auta, baráky a to jsou "na černo" pracující lidé!
Jak kdo měl štěstí,ale větší části ilegálů i když mají snahu, se
příliš dobře nedaří, také proto, že nezískají dobrou práci.
Amerika je zemí obrovských kontrastů, kde je také neskutečné množství chudoby - gheta barevných,kde jste varováni před vstupem
ve všech průvodcích a když se zde objevíte, hlavně večer, můžete
zmizet, jako když se po vás slehne zem.Policie je také v těchto
enklávách skoro bezmocná. Jednou jsem omylem zabloudil v Chicagu
do takové čtvrti a měl jsem hodně nahnáno.
Politika USA je poslední dobou tak darebná a hlavně za "kazisvěta" Bushe přímo sebevražedná, že se již obráží a myslím,
že teprve pořádný propad USA ještě čeká, kdy budou všichni
s nostalgií vzpomínat,jak bylo v...Automaticky kráceno

140632

27.7.2007 17:09

RE: Kral se asi spatne vyspal

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140571

Pokračování
Politika USA je poslední dobou tak darebná a hlavně za "kazisvěta" Bushe přímo sebevražedná, že se již obráží a myslím,
že teprve pořádný propad USA ještě čeká, kdy budou všichni
s nostalgií vzpomínat,jak bylo v Americe dobře.
Proto také již cca 80% občanů USA / to budou jistě všichni levičáci a komunisté / ,nechce Bushe ani vidět!
Amerika je také dnes hodně "policejní stát". Ona taková byla vždy,ale dnešní stav je proti Evropě o hodně horší.
V USA vás zavřou za každou blblost. Proto také má Amerika několika násobný počet lidí zavřených v kriminálu,než všude jinde
na světě.
Ale ani taková míra represe nezabraňuje, obrovské kriminalitě.
Jak zpíval Werich - celý svět už ví to dnes, že řetěz, mravy nenapraví! Jenom v Americe to neví!
Centra měst nejsou dobrá a můžete být okradeni, když si nedáváte
pozor.To ostatně v Praze také, ale v USA je "galérka" daleko tvrdší.
Je možné v USA prožít báječnou dovolenou - třeba sever Kalifornie
je naprosto bezkonkureční, ale dnes usilovat o přesídlení do USA, není dobrá volba.
Možná pro lidi z hodně chudých lidí zemí, ale Čechům, pokuď nejsou velcí dobrodruzi, nedoporučuji.

140634

28.7.2007 9:46

RE: Kral se asi spatne vyspal

Ponti 217.?.?.?

Reakce na 140634

Ono do těch statistik kriminality, příbývají hlavně Černohy, v Evropě jich zas tolik není.

140683

28.7.2007 19:22

RE: Kral se asi spatne vyspal

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 140634

Pramene
Pises, jako bys znal USA tak rok, dva....
Urcite ne jako ten, jenz pamatuje .80c/per gallon.
O presidleni usiluje pouze ten, jenz ma k tomu duvody. A ty mohou byt ruzne,...
Neco nedoporucovat je prinejmensim odvazne.
Nech brouka zit.[cool]

140703

28.7.2007 0:38

RE: Kral se asi spatne vyspal

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 140571

To tys tady asi mosel byt pekne dlouho.Asi by ses mnel vzbudit. [zmaten]

140665

27.7.2007 5:03

a najma v usa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

je lacne najmone..vsakze a to je to preco tam chcu ist ludia bez viz...a aj s tymi dokladmi sa to po 9-11 pre ilegalnych emigrantov zlepsuje..vsakze???

140576

27.7.2007 6:02

RE: a najma v usa

Kubyk... 76.?.?.?

Reakce na 140576

>je lacne najmone..vsakze a to je to preco tam chcu ist ludia bez
>viz...

Vy kdyz jedete nekam na dovolenou, tak nemate na najem na par tydnu? To nechapete, ze rec je o turistice? Ilegalne pracovat v USA bude i po zruseni viz ilegalni.

>a aj s tymi dokladmi sa to po 9-11 pre ilegalnych
>emigrantov zlepsuje..vsakze???

No diky islamskemu fasismu, se vse pochopitelne zprisnilo. To si, ale musite jit poplakat na jiny hrob.

140586

27.7.2007 15:19

RE: a najma v usa

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140586

... díky židovskému fašismu se vše pochopitelně zpřísnilo ...

140621

27.7.2007 7:39

Národní sport

Genseric 206.?.?.?

Českým národním sportem byl odjakživa nikoliv fotbal, nebo hokej, ale vlezdoprdelizmus. Po dvacet let bolševizmu se dostali za "kopečky" kromě Mašínů, legálně jen bolševičtí přisluhovači a kromě poinvazové bandy dobrodruhů, ke které se také počítám se dalších dvacet let pokračovalo ve stejném stylu. Jen málo vyvolených (Klaus) se kdy dostalo do USA. Národ to vše přežil i když jeho občané byli připraveni o širší světový obzor. Cena, za kterou by klika zionistických fanatiků kolem Bushe udělila dychtivým čecháčkům bezvízový styk je podle mého názoru nepřijatelná.A při dnešní dostupnosti všech informací potřebných k tomu aby si člověk tu cenu uvědomil, většina čechů by si měla počkat na příští americké volby, kdy amíci s největší pravděpodobností upustí od vyděračské politiky supervelmoci a těch pár čechů-turistů (včetně cikánů), kteří by v americe chtěli
zůstat by bylo jako kapka v moři oproti 15 milionům ilegálních mexikánců, kterých se dnes nemohou zbavit.

140591

27.7.2007 8:40

Vynikající zpráva!

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Výborně! Konečně mohu všeho nechat a odejít do země zaslíbené. Nechat se v Jew's es ej zaměstnat a díky nabušenému kurzu dolaru vydělat balík. Učit se brilantní oxfordskou angličtinu, kterou mluví nejsvobodnější národ světa a zejména Otec světa. Konečně na vlastní oči spatřit fungující multikulturalismus, hlavně v nádherných městských čtvrtích, jako je Bronx, Harlem a Inglewood. Vyřizovat telefonní hovory přes indické operátory v Madrásu. Moci nakupovat špičkové americké zboží čínské provenience. Setkávat se s příjemnými lidmi typu řehořka a kulového mikina. A především - ta svoboda, která na vás dýchá ze všech koutů Jew's es ej. Paráda. To prostě MUSÍTE mít.[chechtot] [chechtot] [chechtot]

140595

29.7.2007 0:13

RE: Vynikající zpráva!

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 140595

Proc ty jsi MODRACKU tedy do USA jezdil? [oči v sloup]
Nikdo te tam nenutil, sam sis to vybral [překvapení]

140717

29.7.2007 14:01

RE: Vynikající zpráva!

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 140717

Jsi asi nepochopil ,že on tam nikdy nepojede, když jsou takoví z..di. Áť si tam jezdí kdo chce za těmi stále méně výhodnýma obchodama a za stále levnější pobyt . Naštěstí jsou i jiná krásná místa na světě. Světu by se ulevilo , kdyby většina co z USA vyráží za hranice raději zůstala doma!

140747

29.7.2007 19:34

RE: Vynikající zpráva!

Kubyk... 76.?.?.?

Reakce na 140747

>Jsi asi nepochopil ,že on tam nikdy nepojede, když jsou takoví
>z..di. Áť si tam jezdí kdo chce za těmi stále méně
>výhodnýma obchodama a za stále levnější pobyt . Naštěstí
>jsou i jiná krásná místa na světě. Světu by se ulevilo ,
>kdyby většina co z USA vyráží za hranice raději zůstala
>doma!

No tim spis. Kdyz tam Modracek vubec nepojede, tak proc se o tom vubec bavi a zajima se o to, jestli budou viza nebo ne. Tady se vede debata, jakoby USA nabizeli bezvizovy styk za moznost postavit v CR radar. To je opravdu smesne, jak nekteri clovicci premysli. Kdyz je ten pobyt v USA tak nesnesitelne drahy, proc se tam hrne cim dal vic cechu? USA by se ulevilo, kdyby zustali doma. A co se tyce toho vyvozu, vam by urcite nevadilo, kdybyste nemel kde koupit napr. pocitac na kterem vysilate tyhle rozumy do sveta, ze? Kdybyste nemel mobil atd. Prvni co si cesti "brigadnici v USA koupi je ten mobil a Laptop. Protoze v CR by si na nej nevydelali ani za deset let.

140759

30.7.2007 22:29

RE: Vynikající zpráva!

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 140759

Já tam taky nikdy nepojedu a sakra se zajímám o to jak to , že naše vláda trpí jednostranné vízum a že nepožaduje totéž od amíků!Píšu o stále levnějším pobytu, tak mi laskavě neoponujte tím samým! Tady se vede taky debata o tom ať si na tom vízu klidně i trvají nadále! Klidně ať nepustí navzájem ani prezidenty! Zatímco amíci mimo své hranice zabíjejí ve velkém a mnoho lidí na světě si přeje aby zase odtáhli tam odkud přitáhli , tak bych uvítal aby si to vízum do USA udělovali třeba naprosto s nesplnitelnýma podmínkama. A většina se tomu bude jen smát. Asi se budete divit , ale byl bych radši , kdybych žádný mobil, PC a ani auto nikdy nepotřeboval. Opakuji nepotřeboval , jestli vůbec chápete význam tohoto slova. ušetřím vám námahu , kdyby jste mě chtěl napadat , že se chci vrátit na stromy. Nechtějte však po mě abych obdivoval techniku která nás jen zotročuje. Jak dlouho tu budeme například trpět spalovací motor . Najděte si ve vyhledávači motor MDI. Jak dlouho o něm budeme hlavně kvůli nenažraným amíkům jen číst?!

140824

27.7.2007 15:58

A co čekáte, pane Králi?

osd 85.?.?.?

V Čechách mohu být sledován BIS, v Rusku novodobou KGB, v USA úřadem pro imigraci a dalšími agenturami. Není na tom nic divného, pokud Vám to vadí, do USA nejezděte. Vaše tvrzení, že víza do USA souvisejí s úrovní vojenské spolupráce, také pokulhává. Podle navrhovaných podmínek bychom víza do USA nepotřebovali jako jediní z "nových členských zemí EU" (a to máme "jen výsadkáře v Afghánistánu a policisty v Iráku", nekoupili jsem F-16 ani F-18, ale pronajali si Gripeny). Tedy, bez víz by ani nadále nemohli Poláci (ti mají F-16ky a výrazně více vojáků na Blízkém východě) budou i dále cestovat s vízy, Rumuni (USAF základna) také.

Jistě, politické vlivy tu budou vždy, nicméně je vidět, že převažuje ten skutečný důvod. Tedy poměr odmítnutých žádostí (tj. indikátor, "zda je vízová povinnost účelná" ).

140623

27.7.2007 16:00

Nic nemusíme

Tomáš Fiala 89.?.?.?

Nemusíme nic. Nikdo. Ani my, ani USA. Nemusíme mít tady radar, Nemusí nám USA zrušit vízový styk. OPRAVDU NIKDO NIC NEMUSÍ. Jenom každý může. Jestli budeme chtít radar, budeme ho tu mít. Jestli nám USA zruší bezvízový styk, tak nebude. Jestli cenou za bezvízový styk je radar, prosím. Ale my ji NEMUSÍME platit. Tenhle článek beru za krumpáč, kterým se autor dobývá do otevřených dveří. "Neřvěte" tyto názory na nás. Já tu radar nevím jestli chci. Za bezvíza ho tu ale rozhodně nechci. Ale to všechno je na lidech. Běžme to ne jednou, ale tisíckrát říct svému poslanci, obtěžujme ho tím, žádejme vysvětlení. Provokujme třeba. Ale tyhle dveře, do kterých se dobýváte byly otevřeny dne 17.11.1989 odpoledne na Národní třídě.
Nepřipadám si jako člověk, který leze někam do pr... Na USA mám svůj názor a za 5% toho co říkám by mě v případě SSSR před dvaceti roky zavřeli. Není všechno stejné jako tehdy. Všechno je úplně jiné. Tahle diskuse by byla vstupenkou do "1. cenové skupiny" na Borech! A ona je teď možná. Ale tahle diskuse musí mít nějaké vyústění. Tím vyústěním jsou třeba i demonstrace (nešlo demonstrovat proti raketám SS-20). Přečetl jsem si na tomto blogu, že byl podán ´jeden dotaz poslancům a ti se na něj vykašlali. Opakoval ho někdo? Aspoň 10x? My ty poslance nemáme proto, aby plkali bez odezvy občanů. Dokud občani budou nadávat v hospodách a na blozích, nic se nezmění. Občani musí TLAČIT na své poslance. Zdá se Vám to naivní? Ale tak to zatím funguje. A od toho máme svá občanská práva. Jenže jich nevyužíváme. Já například nemusím ve všem souhlasit s autorem tohoto konkrétního článku. Ale proto ho snad nepsal, aby mu kdokoli lezl kamsi. Psal ho proto, aby lidi mohli nejen diskutovat, ale hlavně se mohli domluvit CO S TÍM! Opakuji MOHLI, MOHLI, MOHLI. Lidi můžou ledacos. A domnívám se, že i ledacos zmůžou. [mrknutí jedním okem]

140624

28.7.2007 17:12

RE: Nic nemusíme

freelook1 195.?.?.?

Reakce na 140624

Presne jste uderil hrebik na hlavicku. Lidi maji moznost to tu zmenit, ale MUSI neco pro to udelat. Prikladem je i nevyuzivani preferencnich hlasu ve volbach...

140697

28.7.2007 18:51

RE: Nic nemusíme

IVAn 88.?.?.?

Reakce na 140624

Zaznělo to tu onehdá: "Není důležité zavírat lidi, kteří mluví pravdu; je důležité přesvědčit ty ostatní, aby je neposlouchali." Tolik k Vašemu srovnání "svobod projevu" před a po plyšáku. Je třeba pořád a důkladně sledovat a usměrňovat názor většiny, pak není třeba zavírat menšinu. Ovšem výjimky jsou (Irving, Zündel,...). Jinak - byl jste demonstrovat třeba proti radaru? Nebo jste chyběl? [mrknutí jedním okem]

140698

28.7.2007 20:58

RE: Nic nemusíme a přesto jsme v p.deli

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 140624

17. listopadu provedli hrdinští studenti sametovou revoluci. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Každá revoluce lidi ukolébá a vyčerpá a nové vedení si začne opět dělat z lidiček pitomečky. Neblázněte , vždyť jde jen o cirkus! Lidi si mohou horentním úsilím leda tak vybrečet barvu nosu toho , nebo toho kašpara . Nemusí být přeci vše stejné jako za komančů. Co by to byl za nudný cirkus? Některé svobody vám byli prodány za něco co vám bylo vzato . A až lidé budou zase jednou velmi nespokojení a nebezpeční pro vlastní vládu , tak se jim opět sehraje nový cirkus a to zase tak , že si lidé budou připadat jako původci revoluce a budou dokonce zase vinit sebe navzájem pokud něco zase nevýjde. [velký smích] Aby to nevypadalo , že zastávám pasivitu , tak to ne. Taky věřím , že tu ten radar nebude , ale je to výhra jen v malé bojůvce ve velké válce. [pláč]

140708

29.7.2007 16:12

RE: Nic nemusíme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 140624

No, až Vás napadne dvoumetrákový ozbrojený vrah, a Vy budete neozbrojen, tak taky NEMUSÍTE utíkat. Ale umřít, umřít MUSÍME všichni....

140753

29.7.2007 19:14

RE: Nic nemusíme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 140753

Mate plnou pravdu. Nikdo nic nemusi, ale kazdy se musi vysrat a jednou zemrit [cool]

140758

27.7.2007 19:51

Kursy ktere musim v USA absolvovat v 55 letech

Stare Svetove Usporadani 148.?.?.?

.. a to jako kontraktor, technicky specialista.
Kdybych PC kurzy uspesne neabsolvoval, tak nezalezeje na tom jakou technickou hodnotu odvadim sve klientni spolecnosti (jedna z 200 nejvetsich americkych spolecnosti), me z prace vyhodi ..

Jeden meho veku, ktery kdysi behem "starych dobrych casu" studoval cs. vysokou technickou skolu, a aby mohl uspesne ukoncit studium, musel slozit zkousky z "Mezinarodniho Delnickeho Hnuti" (1.rocnik), "Politicke Ekonomie" (2. rocnik), "Marxismus Leninismus" (3. rocnik, kvuli sve "neschopnosti" slozit tuto zkouzku jsem musel na jeden rok prerusit), "Vedecky Komunismus" (4. rocnik), necht zavzpomina.

Takze v soucasnych Jew-es-ej jsem jiz ukoncil nasledujici mozek-proplachujici "exciting" kurzy (ty mene "exciting" ani nejmenuji):
Code of Ethics (lahudka! Nabadani k udavani, etc.). Diversity/Leveraging Differences (lahudka do nam draheho NWO!) Drug Free Workplace (lahudka! Za pivo k obedu vas vyhodi z prace!) Ethical decision Making (lahudka!). Foreign Corrupt Practices Act. Information Security (nabadani k praskani, smirovani). Labor charging. Protecting Classified Information (nabadani k praskani/smirovani). Sensitive Information (instrukce jak smirovat, praskat).
Musim se zahanbene priznat, ze na prvni pokus jsem z vetsiny vyse uvedenych kurzu propadl (ne kvuli neznalosti anglictiny, nybrz to co muze byt "logicke" pro americana, neni logicke me, a gracias a Dios, nikdy nebude) tak abych si zachoval praci, tak jsem to musel "ochcat" (jako kdysi 'tahaky' pro debilni hovadiny Marxismu-Leninismu) tim ze pro opakovani jsem si vytiskl spravne odpovedi ..[zahanbení]
A nakonec mi uz dnes jen zbyva kurs "Sexual Harrasment". To si nechavam naposled, k vychutnani, abych pak po indoktrinaci mohl harasit moji pani... Ta (latinska Spanelka) nad touto americkou "etikou", a "moralkou" jen zasne, a ja jen citim, jak za poslednich 30 let se ten smrad presunul z vychodu do zamori, do Emeeeeriky, a jsem velice stastny mit manzelku z tradicniho, Stareho Usporadani Sveta.
Proto budte vsichni radi ze existuji takovi jako Kubyk a Julian, ti vam to muzou lepe vysvetlit jak to v ty Emeeeerice vubec je. [cool]

140645

28.7.2007 3:08

RE: Kursy ktere musim v USA absolvovat v 55 letech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 140645

tak dobre prvykrat v historii da usa nieco zadarmo ale vsak ich to ani vela stat nebude stale ten silny usa dolar klesa...
a ze muslimovia su problem samozrejem lebo sa na nich Neda uplatnit ta vsestranna televizia a dokonca ani tu nasu tlac nechcu citat..ako im potom povieme co treba kupit a ktory vyrobok je najlepsi..to iba my vieme a my vas nevieme pochopit preco vy muslimoviA NAM NEVERITE VSAK AJ S TYMI ZBRANAMI HORMADNEHO NICENIA STE NAM NEVERILI A MY SME VAS PRESVEDCILI HROMADNE SME PRISLI K VAM...OZJA VAM NEMOZEME ROZUMIET...

140670

28.7.2007 9:50

kde na to vziať

rom40 87.?.?.?

Mne je úplne jedno a verím, že aj 90% čechom a slovákom či je bezvýzový styk. Nemáme za čo do tej ameriky cestovať.Sme radi, že sa najeme.

140686

30.7.2007 19:49

Tak cestovat

Kadence crazy 154.?.?.?

z Canady do USA jako Canadian citizens je dnes v hodne pripadech taky kapitola sama o sobe a nestacili by jste se tem horrorum na border snad ani divit . A ujistuju Vas , ze v tom nehraji roli cesky cigani ktery si chteli udelat vylet z Canady do USA . [velký smích]

140813

30.7.2007 21:31

RE: Tak cestovat

68 68.?.?.?

Reakce na 140813

Hraje v tom roli to, ze Kanada prijme jakoukoliv verbez z celeho sveta, ktera se chce potom presunout do USA. Do 11 zari 2001 zadne horory nebyly. Ted se ale nemuzete divit, ze si to hlidaji jak muzou.

140819

30.7.2007 23:00

RE: Tak cestovat

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 140819

Proc si tedy USA ty hranice pred zarim 2001 nehlidala? Byli snad naivni, ze se jim nemuze nic stat. A mimochodem zadni teroristi do USA z Kanady neprisli. To byl jen 'blud' americkych politiku. Chteli to na nekoho svest [naštvaný]

140825

31.7.2007 23:48

RE: Tak cestovat

68 68.?.?.?

Reakce na 140825

Ano, byli duverivi a naivni, ze takovy utok jako byl WTC se prece nemuze stat.
Pokud jde o terosty, kteri prisli z Kanady, tak vam muzu uvest priklad toho cloveka, ktery se snazil prevezt auto plne vybusnin a chtel vyhodit do povetri letiste v Los Angeles.
To, ze Kanada prijme kdekoho, to vite sam. Tak to nesvadejte na politiky.

140891

1.8.2007 2:52

RE: Tak cestovat

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 140891

Samozrejme ze vim o tom teroristovi, co chtel ve Victoria prevest auto plne vybusnin. Nastesti ho ale chytli.
Za mizernou situaci v obou statech mohou politici a nebo si myslite, ze za to mohou obycejni lide? [oči v sloup]

Vim ze se v novinach psalo, ze "Canada is heaven for terorist".
Zatim ale zadneho nechytili, az tedy na toho ve Victoria. [pláč]

140898

1.8.2007 6:49

RE: Tak cestovat

68 68.?.?.?

Reakce na 140898

Ja jen reagoval na vas predesly prispevek, kde rikate: "zadni teroristi do USA z Kanady neprisli. To byl jen 'blud' americkych politiku. Chteli to na nekoho svest"

Jinak souhlasim, ze mezinarodni napeti je vzdycky zavineno politikou a ne obycejnym clovekem.

140904

31.7.2007 3:15

RE: Tak cestovat

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140819

Nazvat někoho verbeží,je hodně ubohé. Kolik té "verbeže" přijala
Kanada a USA, za ty roky právě z Československa.
A nechtějte mne rozesmát, že všichni utíkali z politických důvodů.
Proč hovořit o politice, když převážná část emigrantů z tehdejšího ČSSR utekla proto, že se prostě chtěli mít lépe, že je zlákala podstatně vyšší životní úrověň na západě a proto odešli.
A právě ti lidé o kterých dnes hovoříte jako o verbeži, mají stejnou touhu, jako vy před lety. Je otázkou , zdali jsou stejné podmínky, zdali je dostatek práci a dalších podmínek pro žití
dalších tisíce exulantů z celého světa v Kanadě a USA.
I když je pravdou, že Češi a Slováci jsou jako emigranti velmi úspěšní a vlastně neznám člověka z ČSSR, který utekl před rokem
1989 do Kanady a USA , aby se nedostal do slušného sociálního
postavení. Po roce 1990 už je to horší.Přijeli lidé "na černo"
a mnozí z nich se dodnes "plácají" na okraji společnosti a mnozí
se vracejí domů.

140838

31.7.2007 23:58

RE: Tak cestovat

68 68.?.?.?

Reakce na 140838

Hele Pelesko, jak treba nazves organizovanou skupinu prostitutek a pasaku, kteri se usidlili v Glendale Kalifornia?? U mne je to verbez. Nebo skupinu cechu, kteri si pronajmou maly byt, bydli jich tam 15, vecer si otevrou becku piva daji do toho plastikove hadicky a nasavaji az jsou zpiti do nemoty, potom vsechno kolem sebe pobliji a znecisti. To jsou proste jine skupiny tech "uspesnych" cechu, kterym ja rikam verbez. V Kanade maji stejne problemy jenze umocneny nekolikrat, protoze berou lidi z celeho sveta bez ohledu na jejich kriminalni minulost. V tom jsou i cesti cikani.
Pelesko, ono se da tezko rozumovat o USA a Kanade z Zizkovskeho pavlace.

140892

1.8.2007 18:46

RE: Tak cestovat

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 140892

Vy máte tu největší verbež hlavně ve vládě, která problémy dle své libosti importuje pro pobavení svých lidí a exportuje pro posílení své pozice ve světě. Kdyby Německo bylo tak neschopné v hlídání si cizinců na černo tak jsou tam zcela zahlceni lidmi z východní a střední Evropy za den. A tady vím zase já o čem mluvím a protože je to principielně všude stejné, tak jsem si dovolil tu první větu.

140943

31.7.2007 13:56

Ještě horší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Jak jsem tu záležitost s vízy pochopil, bude to ještě větší sviňárna než teď.
Teď si zažádám o vízum , které za nějaký čas buď dostanu nebo ne, pak (pokud ho dostanu) si naplánuju a zaplatím cestu a prakticky bych neměl mít problém s jejím uskutečněním. Pokud nedostanu vízum alespoň mne to nic nestojí...
Po novu si naplánuji a zaplatím cestu a na letišti vyplním dotazník, zavolá si mne nějakej šmejd a řekne že nikam nejedu ... a tak je letenka v hajzlu .... dovolená v hajzlu ... no a eště mně možná zavřou že tomu šmejdovi jednu fláknu......
[bliji]

140862

7.8.2007 20:07

RE: Ještě horší

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 140862

Tak ze jste na to kapnul ! Ale asi mate recht . Nedavno jsem videl americana jak ho jebali na USA border protoze dovolil si podivat se na Kubu a cestoval tam prez Canadu a zpatky taky . Byl to jeden z tech kdo nepremejslel a ukazal pas i kdyz mel zelenou kartu . ( mel ten blb pas znicit nebo z nej vytrhnout list s kubanskym razitkem ....) Stal sem 10 metru za jeho autem a myslim , ze jednou tu americkou sionistickou democracii jak funguje az budu met cas popisu . Tyhle nadavky a hruby zachazeni a biti co si dovolili ty americky hovada s vylizanym mozkem pred verejnosti na care a k tomu pred tolika divaky z USA i z CDN by si snad pred publikem nedovolili v CSSR ani komanci a ze ti kovani byli opravdu hajzlici ......

141293

11.11.2008 0:00

viza - neviza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Tak jsem si myslela, ze kdyz zrusi k 17. listopadu viza, ze se zajedu z Kanady (kde momentalne ziju) podivat do USA, autem. A ejhle..po zaslani dotazu na americkou ambasadu v Praze mi prisla velmi strucna odpoved, ze bezvizovy styk plati pouze pro leteckou a namorni dopravu. Takze jsem sice asi jen dve hodiny od americkych hranic, kam by se dalo krasne zajet vozem...ale ja si musim vzit letadlo a nebo to nejak obeplout lodi!!!! At se jdou vycpat a nedelaj tady kolem zruseni viz takovy caviky!! Nikam nejedu, zustanu v Kanade..stejne je tu krasne![překvapení]))
Mejte se fajn!

175475

Příspěvků: 59

27.07. 03:06  Ano je tomu tak
27.07. 08:48  RE: Ano je tomu tak
27.07. 12:53  Válka mezi USA a Evropou začala
27.07. 10:30 Dáša  RE: Ano je tomu tak
28.07. 19:19 Beruška  RE: Ano je tomu tak
27.07. 04:31 Julian  Kral se asi spatne vyspal
27.07. 05:07 Kubyk...  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 05:44 Rene Bartosek  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 09:01 Robocrep  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 09:20 Julian  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 11:06 Robocrep  RE: Kral se asi spatne vyspal
28.07. 09:50 V. Sodek  RE: Kral se asi spatne vyspal
30.07. 04:18 karel4u  RE: Kral se asi spatne vyspal
08.08. 12:51 ropo  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 05:13 Saša  RE: Kral se asi spatne nevyspal
27.07. 05:17 Rene Bartosek  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 05:18 Rene Bartosek  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 08:36 Kevin  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 10:29 Julian  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 18:42  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 16:47 cz_dragon  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 13:03 detergent  RE: Kral se asi spatne vyspal
08.08. 20:36 Kadence crazy  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 17:07 Pramen  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 17:09 Pramen  RE: Kral se asi spatne vyspal
28.07. 09:46 Ponti  RE: Kral se asi spatne vyspal
28.07. 19:22 V. Sodek  RE: Kral se asi spatne vyspal
28.07. 00:38 lesan  RE: Kral se asi spatne vyspal
27.07. 05:03  a najma v usa
27.07. 06:02 Kubyk...  RE: a najma v usa
27.07. 15:19 Pramen  RE: a najma v usa
27.07. 07:39 Genseric  Národní sport
27.07. 08:40 Pavel Bočan  Vynikající zpráva!
29.07. 00:13 Romanov  RE: Vynikající zpráva!
29.07. 14:01 Novákneu  RE: Vynikající zpráva!
29.07. 19:34 Kubyk...  RE: Vynikající zpráva!
30.07. 22:29 Novákneu  RE: Vynikající zpráva!
27.07. 15:58 osd  A co čekáte, pane Králi?
27.07. 16:00 Tomáš Fiala  Nic nemusíme
28.07. 17:12 freelook1  RE: Nic nemusíme
28.07. 18:51 IVAn  RE: Nic nemusíme
28.07. 20:58 Novákneu  RE: Nic nemusíme a přesto jsme v p.deli
29.07. 16:12  RE: Nic nemusíme
29.07. 19:14  RE: Nic nemusíme
27.07. 19:51 Stare Svetove Usporadani  Kursy ktere musim v USA absolvovat v 55 letech
28.07. 03:08  RE: Kursy ktere musim v USA absolvovat v 55 letech
28.07. 09:50 rom40  kde na to vziať
30.07. 19:49 Kadence crazy  Tak cestovat
30.07. 21:31 68  RE: Tak cestovat
30.07. 23:00 Romanov  RE: Tak cestovat
31.07. 23:48 68  RE: Tak cestovat
01.08. 02:52 Romanov  RE: Tak cestovat
01.08. 06:49 68  RE: Tak cestovat
31.07. 03:15 Pramen  RE: Tak cestovat
31.07. 23:58 68  RE: Tak cestovat
01.08. 18:46 Novákneu  RE: Tak cestovat
31.07. 13:56  Ještě horší
07.08. 20:07 Kadence crazy  RE: Ještě horší
11.11. 00:00  viza - neviza

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 502