Diskuze k článku

Rusko nabízí Americe svůj nejlepší radar

Příspěvků 53

17.7.2007 8:58

nabídka

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Nabídka se nepřijíma odepověď mám hravou,
ani kurva nechce práci, když má makat hlavou.
Tlustá nebo rachitická,natož kurva politická.
[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

139909

17.7.2007 9:01

Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!

rainbowdemon 85.?.?.?

Bravo mr.Putin ,opet politicky absolutne genialni napad-vy jste politicky Einstein 21 stoleti v tom nejryzejsim slova smyslu-bravo jeste jednou bravo!!!!!!!!aklanim se vam!!!!!!!!!! [vyplazený jazyk] [cool]

139910

17.7.2007 22:49

RE: Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 139910

jenze cele virtuozstvi prijde vnivec, pac o nem media nereportuji... [naštvaný]

139944

18.7.2007 1:54

RE: Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!

listonos 85.?.?.?

Reakce na 139910

To vyzera akoby vas vobec rusi neokupovali 20 rokov. Tolko nadsenia. Putin je nula co len steka na vsetky strany, pretoze rusko nema ziadnu realnu moc - je to len bananova republika zijuca z exportu toho co najde v zemi - chvalabohu.

139952

18.7.2007 6:14

RE: Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!

xxxxxxxx 84.?.?.?

Reakce na 139952

Patrně nemáte pravdu. viz. např: http://www.blisty.cz/2007/7/18/art35289.html
Navíc mají Topol-M, nový Topol RS-24 a samozřejmě spoustu toho, co je utajeno.

139957

20.7.2007 14:21

RE: Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139952

Hmm, rikate toho, co najdou v zemi a bananova republika. Pravda za ery Jelcina byli uzavreny s Ruskem smlouvy o tom, co ma v zemi, ktere zahranicni firmy maji pripravene pro bananove republiky, ale za ery Putina se to zmenilo. Dva presidenti vladnou 7 let. Jeden vychazi z nuloveho dluhu a dobre vychozi ekonomicke pozici z ery Clintona, druhy prebira rozvracenou zemi v chaosu. Jeden vytvori rekordne vysoky zahranicni dluh, minimalne 9 bilonu dolaru a uroven lidi v zemi stagnuje nebo jde dolu, druhy zplati dluhy a vytvori treti nejvetsi zasoby zlata na svete, a investuje cast bohatstvi do zivotni urovne lidi. Jeden musi do budoucna verit, ze se podari dotahnout do konce vabank rozehranou politicko-ekonomickou hru, druhy odhaduje do budoucna nizo cenu ropy okolo 50$ za barel a podle toho stavi ekonomicke plany sve zeme.

Abych byl uprimny naucil jsem rozlisovat mezi dobrou zodpovednou profesionalni politickou praci a tou druhou. zjistil jsem a to diky diskusim ve Zvedavci, ze neexistuje leva a prava politika, ale existuje pristupu z teto politiky, ktere je vhodne aplikovat podle situace v niz se spolecnost nachazi. Nereknu vam zcela jiste, ktery z techto dvou presidentu delal pravicovou nebo levicovou politiku, protoze to nevim. Ale po sedmi letech vam muzu podle vysledku rict, kdo dela dobrou politiku.
http://www.blisty.cz/art/35289.html

140115

17.7.2007 11:28

"Makat hlavou" by měli novodobí vazali USA....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Jsem druhý příspěvek, ale..."makat hlavou" by měli hlavně voliči v ČR. KAŽDÝ kdo není DEMENT, nemůže přehlédnout, že motivem jakýchkoliv činů USA je honba za majetkem! Už v případě jejich občanské války (války severu proti jihu) přeci nešlo o nic jiného než o ekonomické zájmy! Jen marginální hrstka občanů severu, ale vlastně možná i jihu, se zajímala o osud černochů... USA je jediný ze států, který (pokrytecky)proklamuje "demokratickou" ústavu ect. a přitom i já "jsem pamětník otrokářských praktik" v USA!!! [bliji]
Dále: Na všech světových válkách vydělali...jejich území se nedotýkaly, ale se všemi zúčastněnými obchodovali-se ziskem! Ani Rusům nepomáhali zdarma (všechny konvoje, ztracené životy námořníků, no rve to srdce, ale...nejde o nic jiného, jako obyčejně než,že ... chudí a obyčejní platí účty těch bohatých vychcánků!!!A tito vychcánci obchodovali...
Dnes má USA náběh na to, stát se četníkem světa (no,nasrat na to!!!), ale je to naše přání?
Odpovězte si sami... [mrknutí jedním okem]

139917

17.7.2007 15:24

Ovšemže:

rickover 86.?.?.?

Radar včasné výstrahy - no prosím budiž: ale k čemu je radar včasné výstrahy bez střeleckého a bez antiraket[smích])) Neberu, pane Putine, info typu "za pár minut vám to tam spadne", je z hlediska mojí bezpečnosti k ničemu, to mimochodem máme již nyní - US družice včasné výstrahy. My potřebujeme ještě něco, co útočící iránské Shahaby sestřelí.

139923

17.7.2007 16:51

RE: Ovšemže:

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 139923

My potřebujeme ještě něco, co útočící iránské Shahaby sestřelí.
Kdo my? Vy? Vy Američané? My Češi totiž z iránských raket strach nemáme a nemusíme mít. Vy Američané a američtí ideoví noshledi si stavějte, co je vám libo...ale ne na našem českém území.

139925

17.7.2007 17:33

RE: Ovšemže:

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 139925

Já Čech si myslím, že získá-li Írán rakety dlouhého doletu schopné zasáhnout Evropu (což je zřejmě otázka několika málo let), důvod k obavám tady je...

139927

17.7.2007 18:09

RE: Ovšemže:

Kacíř 88.?.?.?

Reakce na 139927

Jako napadnout svoje obchodní partnery a pouze s výsledkem svého úplného, bezvýchodného zničení? Vtip je to dobrý, ale tyhle žvásty o napadání snad nemůžete myslet vážně, že ne? O napadení USA radši ani nemluvě. O "zmrdostátě" nedaleko taky pochybuji... [mrknutí jedním okem]))

139928

17.7.2007 19:00

RE: Ovšemže:

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 139928

Podle této logiky neměl Hitler v roce 1942 nejmenší důvod napadnout Sovětský Svaz, protože byl jeho hlavním obchodním partnerem a dodával mu strategické suroviny (ropu, železo) nutné k válce na západě. Přesto to udělal...že by v některých situacích byla ideologie silnější než hospodřské zájmy?

Přisuzuje Íránu západní, kapalitalistické vzorce chování, které v něm podle mého názoru neplatí. Je-li fanatik přesvědčen o své pravdě, je schopen za ní jít, i kdyby měl sám zahynout. Opět bych se odvolal na Hitlera-nejpozději od začátku roku 1945 by mu (kdyby byl schopen racionálně uvažovat, což zřejmě nebyl) muselo být jasné, že nejlepším východiskem pro Německo je okamžitá bezpodmínečná kapitulace...a přesto bojoval až do hořkého konce.
Já nechci zažít situaci, kdy se íránský prezident, který očekává návrat Mahdího, co se už asi 1400 let skrývá někde ve studni a po jehož návratu má islám na Zemi po sérii krvavých válek zcela zvítězit rozhodne tento návrat urychlit odpálení jaderné rakety na Evropu.

139932

17.7.2007 19:29

RE: Ovšemže:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 139932

Podle této logiky se může fanaticky chovat i politik odkojený západní křesťanskou kulturou, který se dostal k moci zcela v souladu s pravidly západní parlamentní demokracie - vlastně podle této logiky zatím vyšla světová válka vždy z "křesťanských" , nikdy z muslimských zemí, že... ale klidně Vám uznám, že v Hitlerově případě nebylo příčinou jeho fanatismu náboženství, ale touha po světovládě a snaha vnutit "méněcenným" národům nadvládu vyvoleného árijského lidu... sakra, co mi to jen připomíná ....

139934

17.7.2007 20:46

RE: Ovšemže:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 139932

Podle této logiky neměl Hitler v roce 1942 nejmenší důvod napadnout Sovětský Svaz, protože byl jeho hlavním obchodním partnerem a dodával mu strategické suroviny (ropu, železo) nutné k válce na západě. Přesto to udělal...že by v některých situacích byla ideologie silnější než hospodřské zájmy?

V roce 1941 na podzim stál Wehrmacht na "Volokolamskom šose" snad 50 km pod Moskvou. Tedy v roce 1942 skutečně již neměl Hitler žádné důvody napadnout Sovětský svaz, hmm [smích]

... rozhodne tento návrat urychlit odpálení jaderné rakety na Evropu.


Pane Vanguard - to je dost směšné, co tímto píšete. USA v době světové války II. nerušeně a nekontrolovaně vyvíjely atomovou bombu snad 4 roky a letoun B27 byl snad jediný takový, který ji byl schopen dopravit vcelku operatívně nad cíl - tak byla velká, těžká a složitá. Nu a Vy hned předpokládáte, že Irán vyvine hnedle takovou chytrou bombičku nevelké váhy a zcela aerodynamických vlastností, odolnou proti rušení, aby nebouchla hned při startu atd atp. Já nevím - četl jste něco o projektu Manhattan ? Jste si jistý, že víte, co píšete ?

139939

18.7.2007 0:05

RE: Ovšemže:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 139939

> Nu a Vy hned předpokládáte,
>že Irán vyvine hnedle takovou chytrou bombičku nevelké váhy
>a zcela aerodynamických vlastností, odolnou proti rušení, aby
>nebouchla hned při startu atd atp. Já nevím - četl jste něco
>o projektu Manhattan ? Jste si jistý, že víte, co píšete ?

Pane, vy nevite, ze od te doby plany na a-bombu jsou k dostani vsude mozne? Vy asi nevite co pisete. Jak postavit obycejnskou blbou a-bombu dneska neni zadny velky tajemstvi. A-bomba nemusi byt moc chytra, prumerne debilni je urcite ok, skladat zkousky ze starorecke filosofie urcite takova bomba nemusi a ani znalost zakladniho zemepisu neni nutna, tu obstaraji experti s diplomem z prumerne madrasy. Vazit klidne muze 10-20 tun, to se do prumerneho kontejneru vejde a ten se da strcit kamkoliv, klidne do dopravniho Iljusina nebo na nejakou i mensi rybarskou kocabku. Snad akorat vyrobit a sehnat matros je trochu problem, ale ne zas tak velky.

139946

18.7.2007 20:30

RE: Ovšemže:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 139946

Pane semtex - asi budu mírně jízlivý. Takže se dopředu omlouvám.

Tady se mluví - aspoň tedy doufám ! - o raketách dalekého doletu s nukleárními hlavicemi, kvůli kterým je údajně nutno stavět extra-radar v Česku a základnu proti-raketových raket v Polsku.

Takže si ty Vaše "vtipné" úvahy o A-bombě se sníženou inteligencí zase můžete ... víte co. Sám si domyslete, co si o té Vaší 20 tun těžké A-bombě myslím, abyste se eventuálně necítil uražený. A platí opět, že i kdybych Vám dodal veškerý materiál, který byste si přál, možná byste vyrobil něco, co by jako tzv. "Dirty-bomb" nakonec nějak možná, sle skutečně jen možná (!!) vybuchlo, ale nic víc. Daleko pravděpodobnější scenář Vašeho vývoje té Vaší tzv. "debilní A-bomby" je to, že byste poněkud předčasně umřel na ozáření nebo otravu. Asi tak...

PS - Mám hrozně rád chytré řeči.

140005

18.7.2007 20:56

RE: Ovšemže:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 140005

>Tady se mluví - aspoň tedy doufám ! - o raketách dalekého
>doletu s nukleárními hlavicemi, kvůli kterým je údajně
>nutno stavět extra-radar v Česku a základnu proti-raketových
>raket v Polsku.

A rakety bez nulearnich hlavic? Ty nevadi. Ty si muze kazdy strilet kam chce. Ty nic nezasahnou. OK. Tak to nejak bude.

>tzv. "debilní A-bomby" je to, že byste poněkud předčasně
>umřel na ozáření nebo otravu. Asi tak...

Vy jste fakt humorista. Zasmal jsem se sice, ale vy teda mate dost divny smysl pro humor. Tohle jsem jeste nezazil. Neco takoveho jako v diskuzich tady. To je proste neco.

140009

18.7.2007 21:04

RE: Ovšemže:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140009

Vy jste fakt humorista. Zasmal jsem se sice, ale vy teda mate dost divny smysl pro humor. Tohle jsem jeste nezazil. Neco takoveho jako v diskuzich tady. To je proste neco.

Jo, snažím se vše brát s humorem. ostatně v totéž tak nějak doufám i u Vás. Mimochodem - řekl jsem něco moc blbě ?

140010

18.7.2007 22:30

RE: Ovšemže:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 140010

>Vy jste fakt humorista. Zasmal jsem se sice, ale vy teda mate
>dost divny smysl pro humor. Tohle jsem jeste nezazil. Neco
>takoveho jako v diskuzich tady. To je proste neco.


>
>Jo, snažím se vše brát s humorem. ostatně v totéž tak
>nějak doufám i u Vás. Mimochodem - řekl jsem něco moc blbě
>?

"Moc blbe" je receno az prilis zdrzenlive. I kdyz ma nekdo jiny nazor a i spatny, nikomu smrt z ozareni nebo otravou nepreji. Vubec by mne ve snu nenapadlo z toho udelat takovyhle vtipek.

140018

19.7.2007 20:42

RE: Ovšemže:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140018

Já Vám ani nepřál, ani nepřeji, abyste dostal nemoc z ozáření, případně se otrávil. To jsem snad nenapsal - nebo Vy to někde vidíte ? Napsal jsem, že Vaše hokus pokusy sestrojit A-bombu by tak nejspíše skončily.

Sleduji politiku dost dlouho na to, abych dokázal posoudit, zda ta či ona země je či není agresivní. Irán agresivní není - není jediný symptom tohoto. Historie Iránu dost dlouho zpět to potvrzuje.

Nechápu, v čem vidíte nedostatečnost či zdrženlivost a'la "moc blbě ?". Já se naopak nedomnívám, že bych něco blbě řekl. Je to ale stejně mimo téma.

Tady snad šlo o to, že existují jasné symptomy, že darebácké státy nejsou ani tak Irán či Severní Korea, ačkoliv vůbec tu Koreu nemusím... Darebácký stát je ten, který ve světě vyvolává války. To však jsou hlavně státy, jako je USA, Britanie, Francie a spol.

Ostatně - USA vynaložilo v roce 2006 na zbrojení 533 miliard dolarů (US), Britanie 58 miliard, Francie 51 miliard, Německo 37 miliard a Italie 30 miliard. Těchto 5 států NATO na zbrojení v roce 2006 vynaložilo 709 miliard USD, což je přes 61% světových nákladů v tom roce. Tady máte symptomy - symptomy darebáckých států - totiž vyjmenované státy za posledních 300 let měly prsty ve většině všech válek a to ze zcela zištných důvodů.

140078

18.7.2007 0:53

RE: Ovšemže:

Zdeněk Staněk 62.?.?.?

Reakce na 139939

Hm, smát se někomu kvůli omylu v datu a pak sám plácat nesmysly typu B27, to chce kus kuráže. Podle vaší logiky by i vývoj aut musel pokaždý začínat někde u Fordu T.

139947

18.7.2007 19:02

RE: Ovšemže:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 139947

Jo - mělo být B 29. Spokojen ?

Ale nezlobte se, splést si v rychlosti B27 a B29 není ani omylem ani trochu souměřitelné s nesmyslností úvah o tom, že by izolovaná země, jako je Irán, byla schopná sestrojit atomovou bombu, umístitelnou na rovněž ještě nesestrojenou raketu a tu pak vyslat na vzdálenost třebas 6000 km. O napadení USA ani nemluvě. Připadá mi to dost komické - kdyby se něco takového dělo v Iránu, potom se špionážními družicemi a současnou optickou technikou by takové hokus pokusy mohli Američani pro přesvědčení světa mohli přenášet v přímém přenosu. Prostě - nebuďte směšní !

A jinak, pane Zdeněk Staněk - dodám Vám kvalitní koks, kvalitní železnou rudu a naprosto kvalitní literaturu o hutnictví a Vy mi do měsíce vyrobte doma na zahradě z toho kus železa a pak Vám na takovou hovadinu, že dnes netřeba vyvíjet auta od Fordu T skočím jak myš na špek. Jinak se usmívám. Neb si myslím své.

PS - byl to jen "tákhle malilinkaté" pošťouchnutí a nikoliv pokus o zesměšńování.

PS ještě jednou - kuráž mám i s tím B27. To byl totiž prach-prostý překlep...

139997

19.7.2007 0:36

RE: Ovšemže:

Zdeněk Staněk 62.?.?.?

Reakce na 139997

Takže podle vás Írán začínal úplně od nuly a na výzkum a vývoj měl a má pouhý "měsíc"? No také si myslím své...

140026

19.7.2007 18:13

RE: Ovšemže:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140026

Takže podle vás Írán začínal úplně od nuly a na výzkum a vývoj měl a má pouhý "měsíc"? No také si myslím své...

Pane - klídek.

Nechce se mi ani moc pátrat po tom, co vlastně máte na mysli Vašimi reakcemi - ostatně mi začínají být podezřelé z jistého důvodu. Mělo by Vám být ale naprosto jasné, pane Zdeněk Staněk, že ačkoliv principy ledasčeho jsou naprosto jednoduché a jasné i mnoha nenadaným žákum střední ba i základní školy, přece jen naprosto ojediněle se lze nadít, že by někdo ty sebe-známější principy a vědomosti dokázal v praxi přetavit do funkčního zařízení.

Strašně miluji, když někdo argumentuje jako Vy. Nabízím opět - dovezu Vám na zahradu kamion koksu a kamion kvalitní železné rudy. Zaplatíte mi 200% pouze v případě, že byste neuspěl, jinak zadarmíko ! PC a tedy přístup k libovolné odborné literatuře máte k dispozici již nyní. Dostanete měsíc na to, abyste mi vytavil aspoň 10 kilo železa z toho materiálu, co Vám dovezu. A teprve pak Vám uvěřím, že nejenže tušíte, co píšete, ale dokonce i víte. Jinak si prostě a jednoduše myslím opak !

Irán samozřejmě nemusel začínat od nuly, pane Zdeněk Staněk. Však Vy take s tím hutničením byste nezačal od nuly. Zato ale Vám garantuji, že se s tím železem dostanete skoro stejně daleko, jako se dostane Irán - to jest nikam. Irán navíc zcela logicky a hodnověrně uvádí, že jeho technologie je pro mírové účely. A navíc to je hladce kontrolovatelné. Kdyby svět měl zájem, aby to tak zůstalo, stačilo jednat s Iránem slušně a ne jako s kusem hadru ! To byste pane měl promyslet...

Mimochodem - v oblasti je Pakistán, který již jaderné technologie a atomové zbraně vyvinul a odzkoušel. Je to muslimská země "jak řemen", která je pouze zdánlivě bezpečným přítelem západních tzv. "demokracií". Přesně tak tomu bylo před islámskou revolucí s Iránem - taky to byl nejvěrnější a nejstabilnější spojenec v oblasti - že ano.

PS - já nevím, proč lidi více nepřemýšlí... [velký smích]

140068

19.7.2007 18:36

RE: Ovšemže:

Zdeněk Staněk 62.?.?.?

Reakce na 140068

Já klidný jsem.

Vaše alegorie s koksem atd. je nesmyslná. Írán je docela vyspělá země, s dost rozvinutým průmyslem a s dobrou vzdělaností. On ani nezačíná od nuly.

Poslyšte, já neřeším, zda Írán skutečně jadernou zbraň vyvíjí nebo ne, zda ji smí mít či ne, zda představuje s takovou zbraní nebezpečí či ne. Dokonce bych spíš řekl že ne. Jde mi o to, že tady tvrdíte, že nemá na to, aby takovou zbraň získal a to je nesmysl. Írán na to má.

Že mi tady z nějakého důvodu podsouváte názory, o kterých se vůbec nezmiňuji, to jsem nějak nepochopil.

Jo, mimochodem, co vám začíná být podezřelé? Nechcete doufám otravovat s těmi nesmysly s tím lehem a tak podobně (občas to tady čtu a vím, jak bývá tento "argument" často používán).

140070

19.7.2007 20:53

RE: Ovšemže:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140070

Pane, ta alegorie mi naprosto nepřipadá nesmyslná - pokud ale na tom trváte - trochu to rozveďte ... Zajímalo by mě, zda skutečně máte představu o složitostech řešení problematiky balistických střel, schopných nést nukleární hlavici, o složitosti řešení nukleární bomby, schopné umístění na balistické raketě, o složitosti zabezpečení takové kombinace proti všem jak přirozeným vlivům, tak obraně případného nepřítele atd atp.

Podle mého názoru si z nás dělají legraci - nechci být vulgární - když nám tady vykládají s vážným ksichtem politikové, že skutečně je Korea či Irán takovou hrozbou. Dneska se člověk ani v lese neuprdne, aby to nebyla nějaká špionážní družice schopna zaznamenat. Kdežto Irán si klidně asi někde tajně testuje balistické střely a nikdo to nesleduje ? Pane - kdyby skutečně Irán cosi takového kutil - bylo by to na netu zřejmě v přímém přenosu a svět by nepotřebovat ty vylhané úlisné kydy, kterým jsme vystaveni nyní.

Dělají z nás blbce, respektíve se o to pokoušejí - někteří pak nekladou žádný zvláštní odpor... [velký smích]

140079

19.7.2007 22:30

RE: Ovšemže:

Zdeněk Staněk 62.?.?.?

Reakce na 140079

No počkat, móment, móment, Írán přeci balistické rakety vyvíjí dost imtenzivně a má je i ve výzbroji. Řada Šáháb, to nejsou žádné prskavky. Jistě, u mezikontinentálních je to ještě na dlouho, ale nepodceňujte je. A stejně tak je jisté, že Írán pracuje na jaderných technologiích. Ano, píšete, že civilních, ale ten základ tu již je. Já neříkám, že to bude za měsíc, ale ten potenciál na to mají. Nechápu, že z nich děláte takové idioty.

A nepleťte do toho pořád to, jestli to je či není hrozba. To je jiná záležitost.

140086

21.7.2007 1:23

RE: Ovšemže:

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140086

V poradku Iran ma potencial stat se hrozbou. CIA tvrdi ve svych zpravach nejdrive za pet let, a tom budou vsichni vedet, protoze bude nutne provest nuklearni test! USA tvrdi, ze potencialne resi tuto hrozbu radar v CR, ale Rusko opravnene namita, ze to ohrozuje strategickou rovnovahu. Avsak Moskva ma pochopeni pro americke obavy, takze po Gabale a po technickych namitkach americkych partneru, nabizi nejlepsi radar, co ma k mani na svem vlastnim uzemi. Radar, ktery byl testovan v minulem roce!! Zadnou starou sunku, technecke parametry jsou koneckoncu uvedeny ve vynikajicim clanku pan ing. Kauckeho.

Po volani presidenta proti populismu a vecne debate me je zahadou, proc se tento clanek objevi, kurpikladu na BL, ktere dle naseho premiera nejsou vhodnym informacnim zdroje. Pravda ja i okolo 5% uzivatelu ceskeho internetu ma uz nekolik mesicu v rade jiny nazor.Ale k veci bezpecnosti USA proti rakertovemu utoku z Iranu. Moskava nabizi svuj radar, na svem uzemi. Teheran by musel pro "oslepeni" protiraketove obrany zautocit na Rusko. Jakou lepsi pojistku bezpecnosti muhou zastanci zakladny proti velkorysemu a poctivemu navrhu Moskvy nabidnout? Pokud samozrejme Bily dum nevnima Rusko jako nepritele. O bezpecnosti CR nemluve. Nebude radar ruske rakety nebudou mirit na Evropu ani na Brdy, o teroristech a darebackych statech, ktere nemaji cim mirit ani nemluve.

140150

21.7.2007 12:08

RE: Ovšemže:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 140150

Pokud je ovšem návrh Moskvy poctivý. O čemž pochybuji. Moskva hraje svou hru a ta není o nic čistčí, než hra USA. Prostě velmoci [cool]

140168

21.7.2007 19:55

RE: Ovšemže:

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140168

Jiste ze kazdy hraje svou hru. Jeden hraje hru celospektralni prevaha a imperialni kontrola vseho potrebneho. Druhy hraje hru strategicka rovnovaha a cas. Nejde o to, co by si kdo pral. ale o to , co je realne. Ja tvrdim, ze je neralne ziskat nad Ruskem strategickou vojenskou prevahu, ktera prekona odstrasujici nuklearni potencial Ruska. Lide jako Clinton, Kissinger a komgresmani a senatori, kteri odmitli financovat v tomto roce v plne vysi system PRO USA, zreejme maji podobny nazor na vec.


Pokud tedy je Rusko vnimano jako nepritel a to je to tajne, co nam topolankova vlada nemuze sdelit, pak je nutno s A povedet celou abecedu. Pominu "demokraticnost" a neslucitelnost, utajenych skutecnosti mimo volebni programy a tim popreni zakladnich principu demokracie. A budu pouze vecny. Jestlize Rusko je nepritelem, pak je treba zvazit, zda hrozi riziko napadeni ci mame byt agresorem my.

Za druhe bez ohledu kdo zacne konflikt je dobre si polozit otazku, zda muzeme zvitezit a za jakou cenu? Pokud nejsme schopni zvitezit a jsme rozhodnuti radikalizovat vztahy vuci Moskve, pak je treba zvazit do jake miry jsme zavisli na Rusku a do jake miry je zavisle Rusko na nas. Neni to jenom ropa a plyn, ale i uran. Pokud Rusko vyuzije nasi zavislosti, jaky mame pripraven alternativni plan na pokryti vypadku a kdo ho garantuje. To jsou otazky, ktere by si meli polozit, ale predevsim verejnosti prednest odpovedi, ti co usiluji o nepratelske vzthy s Ruskem.

Ohledne energeticke zavislosti dnes Evropy a za par let sirsiho okruhu zemi. Evropa je v privilegovane pozici, kdy Rusko usiluje zatim o uzsi spolupraci v prvni rade s Evropou. Pokud Evropa vsak neda najevo zajem, Rusko se obrati na vychod a bude to dlouhodoba orientace. Toto neni ani v zajmu Evropy, ani v zajmu USA. Vojensky nikdo nebude schopen kontrolovat Rusko, i kdyby bylo porazeno, coz se nestane bez zniceni agresora. Jedina moznost jak vyvazit surovinovou zavislost na Rusku, je ekonomicka a obchodni integrace, kdyz se budeme vzajemne potrebovat nemusemi se bat iracionalniho jednani.

Protoze ja na predlozene otazky neznam uspokojive odpovedi, ktere by mohli byt nahradou za to, co nam poskytuji dobre vztahy s Ruskem, tak pokladam za nebezpecne hloupe a nezodpovedne poskozovat vztahy s Moskvou. Pokud ruska nabidka neni poctiva a velkorysa, tak me prosim napiste, co je zdojem vasich pochybnoisti. Obtezujte se pouze logickymi duvody, vase emocialni rozpolozeni vuci Rusku je v teto veci nepodstatne.

140183

21.7.2007 17:12

RE: Ovšemže:

Druid 84.?.?.?

Reakce na 140068

>Nabízím opět - dovezu Vám na zahradu kamion koksu a kamion kvalitní železné rudy. Zaplatíte mi 200% pouze v případě, že byste neuspěl, jinak zadarmíko ! PC a tedy přístup k libovolné odborné literatuře máte k dispozici již nyní. Dostanete měsíc na to, abyste mi vytavil aspoň 10 kilo železa z toho materiálu, co Vám dovezu.

Petge, mam zajem o Vasi nabidku. Vy dodate cca. 25tun koksu a 25 tun kvalitni rudy (pokud mozno magnetit) a ja Vam do mesice dodam 10kg zeleza. S Vasi pritomnosti u tavby, samozrejme. [smích]
Pokud neuspeji zaplatim Vam tech 200% coz je v dnesnich cenach asi tak 350 tisic korunek ceskych.

140173

22.7.2007 17:53

RE: Ovšemže:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140173

Zdravím pane Druid - pro případ opravdového zájmu, ač se to tedy nemá dělat, bych si dovolil změnit podmínky. Ano - nemá se to, uprostřed mače, ale má to velmi praktický a myslím, že lehce pochopitelný důvod. A tedy ta změna - nikoliv povezu 25 tun koksu a 25 tun železné rudy k Vám na zahradu, nýbrž Vy přijedete ke mě a dostanete dokonale "pustý pozemek" k dispozici a na něm dvě kupy materiálu - koks a železnou rudu. A tam tak budete mít k dispozici to, co já budu moci lehce kontrolovat - materiál, čas a vědomosti - nic víc a nic míň !

Ta změna podmínek znamená větší přizpůsobení onoho experimentu skutečným podmínkám, ve kterých se nachází Irán s jeho údajným vývojem atomové bomby, potažmo ve kterých se nacházel nějaký starověký vynálezce výroby železa. Tedy obklíčení a kontrola ze všech stran, aby nedocházelo ke švindlu = nákupu technologií a materiálů (paralela s Iránem a atomkou), nebo naprostá nemožnost kooperovat s pokročilejšími vynálezci a dnes tak běžně dostupnými technologiemi.

Tedy vězte, pane Druid, že i tak máte stále obrovský náskok ve vývoji - budete totiž přesně vědět, co chcete docílit, budete mít k dispozici dokonalé suroviny, budete vědět přesně, jak to má dopadnout, když budete postupovat přesně podle známých teoretických pravidel. Tyto podmínky zdaleka nemá Irán a tyto podmínky již tedy vůbec neměl člověk, který údajným evolučním pokrokem poprvé vytavil železo !

Takto byste to bral ? Znamenalo by to ale, že nebudete používat kromě koksu , železné rudy a svých svalů a mozku nic navíc. Jako tedy, že byste si třeba zaplatil firmu a ta Vám dovezla žáruvzorné materiály, že byste používal na detekci dosahovaných podmínek moderní elektroniky, měřící přístroje a podobně.

Já uvedu odtažitý příklad ze života mého, který bude ilustrovat, proč bych Vás musel mít pod dobrou kontrolou. Já jsem si kupříkladu koupil od jednoho leteckého konstruktera amatera "butelku" zvláštního lepidla, jež pochází z kosmického technologického výzkumu. To lepidlo slepí dva kusy železa (hliníku, ..., čehokoliv vhodného) tak dokonale, že to je lepší, než normální kvalitní svár. Uznejte - dneska jsou k dispozici zajímavé technologie, které ale ani první pračlověk-ocelář, ale ani Irán naprosto nemá k dispozici ... [smích]

140244

22.7.2007 18:04

RE: Ovšemže:

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140244

[velký smích] [velký smích] Aby vas pane Gejdos nesoupli do basy za kradez technologii ci za pripravu utoku ukradenou technologii. Ale reknu vam to lepidlo je vec. Vzpominam si, ze jsem kdysi tatu ukecal, aby mi svaril kus nejake bronzove vypadajici casti ( asi mosaz) s hlinikovou trubkou. Tata tvrdil, ze to nejde, ze to udela pres sroub. Mno, odpoledne mi to prinesl svarene ( on je opravdu spickovy svarec), zavrcel tady to mas a sel se "uklidnit" praci na zahrade. Tak jsem preptal mami, jak to slo. Elektrody a kurvy pry litaly po cele dilne, na to co delaji lehke zeny ve fabrice jsem se radeji neptal. [velký smích] Takove "lepidlo na kovy" je opravdu zajimava vecicka. [smích] [mrknutí jedním okem]

140245

18.7.2007 9:33

RE: Ovšemže:

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 139939

AD 1941/1942: Zmůžete se na něco víc než na zesměšnění zjevného překlepu?

Ad technologie: Nejsme v roce 1945, ale 2007...Írán rozhodně nezačíná od začátku, ani ve vývoji atomové bomby ani ve vývoji nosičů, ne?

139970

18.7.2007 10:54

RE: Ovšemže:

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 139970

Je zcela irelevantni jakou by Iran mohl vlastnit zbran. USA se nikdy iranske hrozby neobavali, proc by taky meli. A nedelejte si iluze ani o tom, ze se obavaji o Evropu. Pro USA by naopak bylo velice vyhodne, kdyby Evropa byla napadena a sjednotila se po boku USA a tech jejich ExxonMobilu a Halliburtonu. Vzdycky a pouze slo o to, aby neexistovala na blizkem vychode zeme, ktera vlastni jaderne zbrane a zaroven neskace jak se v bilem dome piska, o ekonomicke zajmy v oblasti a stepeni Evropy, ktera by se chtela sjednotit bez opatrovnika z bileho domu. Iran neni supervelmoc a bez naprosto zjevne podpory jine mocnosti ani nikdy nebude. A velmi dobre jsou si toho v Teheranu vedomi. Srovnani s hitlerovym nemeckem kulha na obe nohy, jste komik pane... [pláč]

139972

18.7.2007 13:28

RE: Ovšemže:

V.Ž. 82.?.?.?

Reakce na 139972

a chlapci, co ten starý a dobrý obranářský stát Israel, který asi nemám vůbec žádné vztahy ku USA a který má jen několik desítek A-bomb a který patří ke špičce zbrojení světa a který téměř nikdy nezačal nějakou válku? Zdali pak to Peršané nechtějí právě na svoji obranu, na zastrašování. Nesedí někde ve WCT, světových bankách, v Bílém domě ...atd. nějaký zpřátelený Američan /é/ s dobrými vztahy k židovskému státu ?
Ale k samotnému radaru Ruska. Putin to válí dobře, až je škoda, že to není něco jako divadelní komedie, ale zatraceně tvrdá realita života. Ještě že je duše nesmrtelná, tělo můžeme obětovat !

139980

20.7.2007 14:53

RE: Ovšemže:

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139932

To se mylite. Hitler mel vazny duvod napadnout SSSR. Byl nepricetny, kdyz zjistil, ze Stalin ho prelstil. Pochopil, ze Stalin se chysta na invazi do Evropy. RA i wermacht delali obdobne takticke manevry okolol hranic budovali opravovali komunikace, koncentrovali lidi a techniku. To delate, kdyz se chystate k utoku. Kdyz se chcete branit potrebujete naraznikove pasmo bez komunikaci a za nim teprve vybudovanou defensivu a zeme rozlohy Ruska si jiste muze dovolit lepsi naraznikove pasmo nez Finsko, ktere proti Stalinovi vedlo obrannou valku.

140117

20.7.2007 15:43

RE: Ovšemže:

Zdeněk Staněk 62.?.?.?

Reakce na 140117

A jeje, další, kdo si přečetl nesmysly od Suvorova. Ale v zasadě máte pravdu, jen Stalin ten útok chystal na rok 1942. V 41 probíhala reorganizace a masivní přezbrojování a to je ta nejmíň vhodná doba pro útok. Takže Adolf měl štěstí, že zaútočil zrovna v té době (o RA neměli mnoho relevantních informací, proto píši o štěstí), v 42 už by to bylo o něčem jiném, i kdyby sověty předběhl. Ovšem své štěstí hloupě promrhal. Pro zbytek světa ovšem dobře.

140119

21.7.2007 1:08

RE: Ovšemže:

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140119

Stalin ten utok mozna chystal pozdeji nez rok 1942. A necetl jsem pouze Suvurova, ke druhe svetove valce pisou dobre Britove. Od Irvinga jsem k prekvapeni mnohych nic necetl. [velký smích] A Hitler nemel pouze stesti, dokud nesklouzl mimo realitu, tak mu to myslelo zatracene dobre, skutecnych genialne nadanych vladcu se v historii zas, tak nevyskytuje. Ja vsak nikdy nezapominam na lidice a heydrichiadu, takze dobre, ze Hitler padl.

Hitler si byl vedom, ze cast jeho sil je vazana na okupaci Evropy a Stalin ma cas se pripravovat na stret s Nemeckem. Nebyt blamaze Mussoliniho v Recku, kdy bylo jiste pro nemecky generalni stab neprijatelne mit konflikt v tylu, kde se mohla angazovat potencionalne Britanie. Tezko rict, co by se behem techto chybejicich tydnu stalo s Moskvou. V kazdem pripade Soveti, ale predevsim rusti lide byli pripraveni bojovat, i kdyby Moskva padla.

140147

21.7.2007 1:18

RE: Ovšemže:

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140147

Trochu té politické reality by neškodilo.
Británie byla na tom v roce 1941 docela špatně a proto začala
tajně vyjednávat ze Stalinem, aby vpadl Hitlerovi do zad.
Proto Němci byli nuceni otevřít druhou frontu předčasně, i když měli na Stalina velkou žízeň a stejně by ho napadli.
Dějiny píšou vítězové, proto se těžko dozvíte pravdu.
Tím ale nikterak nesnímám vinu Hitlera z agrese a rozpoutání
války.Jenomže i agrese Německa měla svoje důvody, jenomže to je
na hodně dlouhou diskuzi, která by sklouzla k válce první
a k důvodům rozpoutání této války.

140149

21.7.2007 17:19

RE: Ovšemže:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140149

Dějiny píšou vítězové, proto se těžko dozvíte pravdu.
Tím ale nikterak nesnímám vinu Hitlera z agrese a rozpoutání
války.Jenomže i agrese Německa měla svoje důvody, jenomže to je
na hodně dlouhou diskuzi, která by sklouzla k válce první
a k důvodům rozpoutání této války.


Já bych se vůbec nebál nazývat věci pravým jménem ! Z faktů to vyplývá poměrně docela jasně a tedy lze oprávněně tvrdít, že kdybychom zcela poctivě hledali, viníka a agresora II. světové války - o válce světové s pořadovým číslem I. ani nemluvě - bychom našli v Londýně a v New York. Záměrně nezmiňuji Washington DC. [velký smích]

Lidská spravedlnost fakticky žádná neexistuje, dějiny píší vítězové, vítězové málokdy a vlastně nikdy nejsou příliš morálními vzory, navzdory hubám plným slov o křesťanské lásce jsme stále a stále svědky naprostého pokrytectví. Toto pokrytectví slušné lidi přivádí do nepřekonatelných vnitřních myšlenkových problémů.

Lze tedy doufat pouze ve spravedlnost vyššího typu, než-li je ta lidská a sám sebe udržovat ve stavu tu vyšší spravedlnost přijmout. Je nutno nemít strach. Jinak - to o čem zde jest mluveno - to je ukázka, jak se věci na tomto světě dějí ...

Myslím si ostatně, že čas se přiblížil ... a to velmi. [velký smích]

140174

21.7.2007 20:01

RE: Ovšemže:

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140149

Ja vim, ale Stalin se nedival na zajmy Londyna, ale na sve. I kdyz mezinarodni pakty docela plnil. A "mirova dohoda" z Versaille? [pláč] Nemci se snazili jit Britum na ruku, umoznili jim odsun z Francie a vyslali emisara, aby se dohodl. Britove ho zavreli do basy. a dejiny pisou vzdy vitezove a pravda zacne vyplouvat na povrch tak po stu letech. [smích]

140184

17.7.2007 18:45

RE: Ovšemže:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 139927

Jen by mne docela hodne zajimalo, jak nam US zradar a slavne antirakety v Polsku pomuzou proti raketam leticim na EVROPU. Protoze cela ta instalace neni schopna evropu ochranit ani omylem. Ta je urcena proti balistickym raketam leticim na USA. Jsem docela zvedavej, jak dlouho jeste ta lez o radaru chranicim Evropu vydrzi.

Situace bez radaru: Nekdo vypali raketu, ta leti na USA, tam ji s pravdepodobnosti 25% sejme protiraketovy system.

Situace s radarem: Nejdriv poleti prvni a druha raketa, tak po 10 megatun na radar a Polske anirakety. Pak treti na USA, ale to uz nas trapit nebude...

139929

17.7.2007 18:51

RE: Ovšemže:

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 139927

Já člověk si myslím, že cesta vede přes dohodu s Íránem. Co kdyby nějaký idiot z naší slavné vlády zvednul prdel a zajel se do Íránu domluvit na vzájemném neútočení. Vsadím se, že by podobnou dohodu na rozdíl od USA, Írán okamžitě podepsal. Jenže to nejde, oni jsou zde jakési mocenské zájmy a tak se nemůžeme chovat jako suveréní stát. Musíme věřit USA, že pokud dojde k válce, napadne Írán zcela logicky ČR, protože má nejmenší výzbroj, a logicky mu může nejméně uškodit. A teprve potom se začne zabývat státy jako je Francie a Německo. Přirozeně to vše bez účasti Ruska, protože je Írán taková supervelmoc, že si to může rozdat s celou planetou.
Já obdivuji soudruhy, kteří tuhle posranou propagandu ještě stále žerou. Pokud mám správné informace, a jsem si jistý že mám, obsahuje radar technologie, o nichž se oficiálně nemluví. Rusko proto vůbec nepřipustí jeho zpuštění, takže jde pouze o to se dohodnout, kdy bude náš stát smeten ze zemského povrchu, protože to slouží zájmům USA. Všichni ti superhrdinové infikovaní brakovou filmotékou ještě pořád nechápou, že na jejích odpaření se, stačí jediná jaderná hlavice. A že jich na této planetě máme požehnaně. Proto je naším svrchovaným zájmem ze sebe nedělat terč, v zájmu jakékoliv velmoci. Pokud mají zájem, mohou předvést svoje hrdinství přímo a netehat do svých skurvených intrik národy, které jsou díky své poloze první na ráně. A přitom stále platí, že se tu dohaduje Rusko s USA, tedy nikoliv ony státy, kvůli nimž má být údajně radar postaven. Takže USA se rozhodlo, že kdoví koho to vlastně arabové ohrožují a tak rozmlátí celou planetu.
A co se týká důvodu k obavám, pak je logické, spolu s radarem vybudovat protiatomové kryty pro případ napadení, vytvářet záchrané systémy atd. Už tady někdo o něčem podobném slyšel? Ne, ono to není potřeba, do budoucnosti se s náma totiž nepočítá.

139931

18.7.2007 13:56

RE: Ovšemže:

pavel z pardubic 212.?.?.?

Reakce na 139931

>Rusko proto vůbec nepřipustí jeho zpuštění<

To je to - první, kdo bude mít zájem zničit ten radar, bude právě Rus. A nemusí to být zrovna atomovka. Na to bude stačit dobře mířený granát většího kalibru. Máte pravdu, proti radaru není politická vůle, a tak si říkám, copak ti naši takypolitici asi dostali slíbeno, když jej prosadí i přes odpor většiny národa.
Jirka W. Křoví přirozeně spěchá, protože se mu to už krátí a chce to ještě stihnout.

139983

17.7.2007 19:26

RE: Ovšemže:

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 139923

Přeci Putin také nabídl plnou součinnost - takže antiraketová sila USA by měla on -line spojení na radar. Bez toho to nemá smysl.
Koordináty dráhy dostane střelecký počítač, který se již postará.
Problém je v jistotě zásahu, která je právě ještě velmi nejistá.
Kongres v USA nechce dávat příliš mnoho peněz na tyhle hrátky, protože je zde mnoho oponentů, kteří namítají zcela po právu, že protiraketový systém není sdostatek účinný a jde hlavně o to , aby se řádně napapal zbrojní průmysl.
Základna USA v Česku má jistě ještě zcela jiné důvody. Je jich víc - rozštěpit politicky Evropu, šmírování ECHOLONEM a možná další, které ani neznáme. Ale nejsem ze zásady proti základně, jenom si nechci smočit s tím "kazisvětěm" Bushem a jeho boys.
Až bude v USA jiná rozumnější vláda, je možné jednat o všem , ale
s křupanama typu Bush, nechci nic mít!

139933

20.7.2007 14:43

RE: Ovšemže:

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139923

Tsss, tsss takhle hloupe Americane odpovedet nemuzou. Jaky je rozdil mezi streleckym radarem a radarem vcasne vystrahy, dle vas? Bud radar je schopen sledovat cil a on-line predavat data o trajektorii nebo neni. Pokud by to technicky nebylo mozne, urcite to americka strana rekne a to brzo. Ruska nabidka totiz dle mych poznatku nema obdoby. Nevim o zadne tak velkoryse a poctive nabidce za poslednich sto let mezi velmocemi. Rusko nabizi, ze prevezme cast protiraketove obrany a tim posili potencial NATO. Svuj radar vojensky zabezpeci a navic utok na radar je utok na Rusko.

Pripad Cecny jejihz muslimsti fundamentaliste se distancovali od unosu a zabiti ruskych diplomatu v Iraku svedci, ze Rusku ma u muslimu respekt. Nevim jak pro USA a Haliburton, ale pro Evropu a hlavne CR, coz me nejvice pali neexistuje lepsi nabidka ohledne bezpecnosti. Absolutne vylucuje nutnost radaru v CR, mjehoz vystavba naopak predstavuje vyrazne zhorseni bezpecnosti CR.

Ceska diplomacie a vlada vsak znovu ukazuje zasadni nepochopeni Ruska v globalni situaci. CR je mala zeme a jako takova by mela sazet na diplomacii a dobre vztahy. Treba jako Svycarsko nebo Rakousko. Angazovat se ve prospech jakekoliv velmoci je hloupe. S velmoci nikdy nebude rovne sdilet pozitiva ani negativa velmocenskych her. V pozitivech dostanete min a v negativatech vam na hrbet nalozi vice. Pan Svarzenberg nepochopil realitu dnesni Ruska, kdyz nastoupil do uradu a tvrdil, ze protesty Ruska proti radaru jsou hratky volebniho boje pro pristiho presidenta. vypovezeni smlouvy o konvencnich zbranich je signal, ze Rusko se citi vazne ohrozeno ve sve bezpecnosti.

A o co hure je to vyznamny signal, ze Moskva mysli smrtelne vazne reakci. Kdy v pripade radaru ve stredni Evrope vypovi smlouvu o raketach stredniho doletu se vsemi dusledky z toho pro Evropu plynoucimi. Ted pan Svarzemberg mluvi supervelmocenskych ambicich Ruska. Tvrda ekonomicka data za poslednich 7 let, prognozy do budoucna, vojensky potencial i pohled na mapu rika jedno pane ministre. Rusko je supervelmoci, a navic supervelmoci, ktera by rada kooperovala s Evropou.

V Rusku se vsak diky cinum v Evrope zacina mezi obyvatelstvem sirit nazor, ze Evropa nestoji o integraci Ruska. V Cerninskem palaci a mozna u vas z toho muze byt radostna oslava, ale me to mrazi. Evropa totiz potrebuje Rusko mnohem vice nez ono nas. takova je pravda a Rusko ma otevreny dvere smerem na vychod a jak se jednou v jednom smeru provede presun, pak to bude strategicky a tudiz dlouhodoby charakter.

140116

17.7.2007 20:49

zranitelna?

Hastrman 71.?.?.?

Tak radeji zranime Cesko!

139940

18.7.2007 7:43

Něco vám uniká

Hm 141.?.?.?

Hlavní není to co si myslíme o radaru. To vše může být jen dobrý, taktiky nepotřebný kšeft pro různé firmy, které dělají nátlakovou politiku na americkou vládu. Něco podobného se dělo v případě výstavby našeho pohraničního opevnění do kterého se lily tisíce tun nejkvalitnějšího betonu a vyvíjely se vysoce drahé speciální obranné mechanizmy. Toto opevnění se mělo dostavět až dlouho po druhé světové válce, někdy v padesátých letech. Ve stavbě se pokračovalo dokonce po zabrání Rakouska, kdy bylo zřejmé, že by Němci přes něj vůbec nešli. Hlavně, že si někdo za státní peníze mastil kapsu.
Tady jde o jiný velice závažný problém pro který USA nikdy nedovolí aby podobný objekt, (který se může stát prvním cílem preventivního, případně vyděračského i nejaderného útoku) byl postaven na jejich vysoce zabydleném území. Podobný radar je pro jistotu umístěn na liduprázdné Aljašce.
Tento mamutí vojenský objekt nemůže být napájen z veřejné elektrické sítě. Musí mít vlastní nezávislý zdroj energie. U naváděcích radarů protiletecké raketové obrany našeho státu se používaly dva tankové motory napojené na generátor elektrické energie. (Stačil by jeden, druhý byl záložní pro jistotu stále běžící). Toto mi může potvrdit každý, kdo u toho složil.

CO BUDE POHÁNĚT TOTO ZAŘÍZENÍ. CO BUDE PRVNÍM TERČEM PŘÍPADNÉHO ÚTOKU NA PROSTOR, KTERÝ JE JIHOZADNĚ UMÍSTĚN NEDALEKO O HLAVNÍHO MĚSTA! PROTI SMĚRU PŘEVLÁDAJÍCÍCH VĚTRŮ! ŽÁDNÝ NAFTOVÝ MOTOR TO NEBUDE! MÁM TIP NA POHON, POUŽÍVÁ SE NA JADERNÝCH PONORKÁCH!!!

Jak dlouho se vybírala lokalita Temelína! Pod jakou ten jen je mezinárodní kontrolou. A jak přesto se proti němu protestuje.

CO BUDE V TOMTO PŘÍPADĚ! JAKÁ BUDE KONTROLA! VÍ VŮBEC NĚKDO O TOM!!!

Já nechci prožít Černobyl ve střední Evropě!!! [naštvaný]

139963

18.7.2007 14:09

RE: Něco vám uniká

pavel z pardubic 212.?.?.?

Reakce na 139963

Jen doplním otázku: Co bude nad zemí a co pod zemí? Údajně toho bude 3/4 pod zemí a fungovat by to mělo i vzhůru nohama po případném úderu (nedovedu si to představit). Takže až bude česká kotlina bradou vzůru, radar bude vesele cvrlikat...

139984

18.7.2007 19:26

RE: Něco vám uniká

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 139984

My nebo oni.To důležité bude pod zemí.A-bomb sucks,H-bomb rules,bratr Rus má oboje(a Vladimíra V.) a my máme Tupou hlavu,Těžké víčko,Křivou hubu a Zrzavou palici.No potěš,asi užijem spoustu legrace [smích] .

140000

18.7.2007 19:15

co mate porad s Iranem?

Slayko 89.?.?.?

Proc tady porad pisete,ze Iran by utocil na Evropu? Proc by strilel raketu s jadernou nalozi na Evropu?Iran ma evropu totalne v haji,muzete mi napsat kdy Iran naposled vyvolal valku?To zapad by porad nekoho napadal,nebo nutil (demokracii),co to je vubec demokracie?,neni to nahodou pro americka vlada?kdykoliv jsou volby v nejake zemi a vyhraje v nich strana,ktera neni sionisticka,nebo si chce jit vlastni cestou,tak neni demokraticka.

139998

23.7.2007 13:00

RE: co mate porad s Iranem?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 139998

Súhlas. Irán má niečo, čo Európa mileráda a bez dlhého dohadovania kúpi - ropu a plyn. Európa má niečo, čo rád kúpi Irán - mercedsy, bavoráky, lieky, stroje, zariadenia .... a euro. Lenže tento kšeft je nesprávny - amerike z neho nekvapne žiadny profit. a o tom to je.

140281

Příspěvků: 53

17.07. 08:58 NAFTAK  nabídka
17.07. 09:01 rainbowdemon  Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!
17.07. 22:49 trodas  RE: Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!
18.07. 01:54 listonos  RE: Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!
18.07. 06:14 xxxxxxxx  RE: Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!
20.07. 14:21 Rene Bartosek  RE: Bravo Vladimire Vladimirovici!!!!!!!!!!!
17.07. 11:28  "Makat hlavou" by měli novodobí vazali USA....
17.07. 15:24 rickover  Ovšemže:
17.07. 16:51 Brixenský vězeň  RE: Ovšemže:
17.07. 17:33 Vanguard  RE: Ovšemže:
17.07. 18:09 Kacíř  RE: Ovšemže:
17.07. 19:00 Vanguard  RE: Ovšemže:
17.07. 19:29  RE: Ovšemže:
17.07. 20:46 Petr Gejdoš  RE: Ovšemže:
18.07. 00:05 semtex  RE: Ovšemže:
18.07. 20:30 Petr Gejdoš  RE: Ovšemže:
18.07. 20:56 semtex  RE: Ovšemže:
18.07. 21:04 Petr Gejdoš  RE: Ovšemže:
18.07. 22:30 semtex  RE: Ovšemže:
19.07. 20:42 Petr Gejdoš  RE: Ovšemže:
18.07. 00:53 Zdeněk Staněk  RE: Ovšemže:
18.07. 19:02 Petr Gejdoš  RE: Ovšemže:
19.07. 00:36 Zdeněk Staněk  RE: Ovšemže:
19.07. 18:13 Petr Gejdoš  RE: Ovšemže:
19.07. 18:36 Zdeněk Staněk  RE: Ovšemže:
19.07. 20:53 Petr Gejdoš  RE: Ovšemže:
19.07. 22:30 Zdeněk Staněk  RE: Ovšemže:
21.07. 01:23 Rene Bartosek  RE: Ovšemže:
21.07. 12:08  RE: Ovšemže:
21.07. 19:55 Rene Bartosek  RE: Ovšemže:
21.07. 17:12 Druid  RE: Ovšemže:
22.07. 17:53 Petr Gejdoš  RE: Ovšemže:
22.07. 18:04 Rene Bartosek  RE: Ovšemže:
18.07. 09:33 Vanguard  RE: Ovšemže:
18.07. 10:54 Pavel -Čert- Němec  RE: Ovšemže:
18.07. 13:28 V.Ž.  RE: Ovšemže:
20.07. 14:53 Rene Bartosek  RE: Ovšemže:
20.07. 15:43 Zdeněk Staněk  RE: Ovšemže:
21.07. 01:08 Rene Bartosek  RE: Ovšemže:
21.07. 01:18 Pramen  RE: Ovšemže:
21.07. 17:19 Petr Gejdoš  RE: Ovšemže:
21.07. 20:01 Rene Bartosek  RE: Ovšemže:
17.07. 18:45  RE: Ovšemže:
17.07. 18:51 Gdosy  RE: Ovšemže:
18.07. 13:56 pavel z pardubic  RE: Ovšemže:
17.07. 19:26 Pramen  RE: Ovšemže:
20.07. 14:43 Rene Bartosek  RE: Ovšemže:
17.07. 20:49 Hastrman  zranitelna?
18.07. 07:43 Hm  Něco vám uniká
18.07. 14:09 pavel z pardubic  RE: Něco vám uniká
18.07. 19:26 micha  RE: Něco vám uniká
18.07. 19:15 Slayko  co mate porad s Iranem?
23.07. 13:00  RE: co mate porad s Iranem?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá několik dnů do konce měsíce a v pokladně chybí třetina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se sebere. Děkuji.

Ve zkratce

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Měnové kurzy

USD
24,73 Kč
Euro
27,40 Kč
Libra
30,61 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,18 Kč
Švýcarský frank
25,89 Kč
100 japonských jenů
23,04 Kč
Čínský juan
3,48 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
31,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 022,98 Kč
1 unce stříbra
345,74 Kč
Bitcoin
148 569,97 Kč

Poslední aktualizace: 30.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 051