Diskuze k článku

Nemoci zvířat jako nástroj teroru

Příspěvků 95

28.6.2007 7:22

Dnes

Sam Ting Wong 81.?.?.?

se už dá vyrobit tolik různých zastrašovacích akcí na zakázku aniž by prostý občan měl šanci zjistit, kdo je vlastně jejich organizátorem. Téměř vždy je odkázán pouze na média, která ho předepsaným způsobem "informují" a on si následně udělá (požadovaný) obrázek.
Až nám zcenzurují internet, tak to bude úplně v háji...

138588

28.6.2007 7:43

Příklady z historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

V posledních 4 odstavcích je zajímavý popis jak to možná proběhlo ve Waco ještě pod jinou hrozbou.

138590

28.6.2007 9:02

Hrozba

xxxJirka 212.?.?.?

Jestli si dobře vzpomínám, tak před několika lety se začaly množit spekulace o příchodu pandemie, která zasáhne civilizaci průměrně každých 100 let. A poslední taková byla právě před 100 lety. Proto lidé začali velmi citlivě reagovat na každý náznak vzniku nemoci, která se rozšíří a usmrtí miliony.
Možná že tahle hysterie je spontání reakce na obavu z příchodu pandemie. A nebo naopak, zpráva o možném příchodu pandemie byla prvním krokem k zastrašování lidí.

138595

28.6.2007 9:05

Ještě k 11. září

proteus 88.?.?.?

O tom, zda "demolice" WTC byla akcí muslimských teroristů, nebo tajných služeb USA se už napsalo a namluvilo hodně, ale zaráží mě jedna věc - a souvisí to i s tím, co píšete v tomto článku i vy - že je opravdu velký problém zajistit, aby po takovéhle akci někdo ze zasvěcených nepromluvil. Možná, že jsem na to prostě nikde nenarazil, ale... Vždy jsem četl nebo slyšel jen názory odborníků a rádoby odborníků, ať už pro nebo proti... Nikde jsem si nevšiml, že by vyšlo "na světlo" svědectví někoho, kdo třeba údajně útok na WTC pod taktovkou vlády CIA nebo kohokoliv jiného sám připravoval. Pokud to není pravda, opravte mě, ale při tak monstrózní akci by někdo takový zákonitě měl existovat...

138596

28.6.2007 13:24

RE: Ještě k 11. září

rickover 86.?.?.?

Reakce na 138596

Poté, co mohamedánské komando nalétlo v unesených letadlech do obou WTC mrakodrapů a do Pentagonu (letadlo, co mělo spadnout na Bílý dům se zřítilo po potyčce pasažérů s únosci - nebo si ho tiše sestřelili USA sami?) byli jak mohamedáni, tak jejich bolševičtí a nacističtí přátelé překvapeni tvrdou reakcí USA. Čekali, že se nic nebude dít, podobně jako za Clintona (WTC v garáži, Nairobi, Tanzánie, Jemen cca 500 mrtvých Američanů), ale ono to dopadlo jinak: Al-kajdá se přihlásila, Bush vzápětí vyzval afghánský Taliban k vydání pachatelů, ten to bryskně odmítl, následobvalo US ultimátum a nakonec úder, který Taliban smetl, stejně pak naložili s Hussajnem, co platil rodinám sebevražedných atentátníků. Pochytané alkajdisty odvezli na Guantanámo. Tiše zatleskali Ethi a Somálsku za zašlápnutí UIC a pomohli jim s nimi. Přivedli tím islamofašisty do prekérní situace, spousta výcvikových táborů byla zničena, spousta ozbrojenců pobita, strategická situace se vyvíjí v jejich neprospěch. Naši bolševici přišli po roce s výmyslem (zveřejnilo se to ve Francií), že si US WTC i Pentagon sbourali sami, účelem výmyslu bylo jejich islamofašistické kamarády "vyvinit". Takže od roku 2002 máme "konspirace CIA", paradox je, že sám bin Ládín protestoval a znova zdůraznil, že je to jeho dílo - celkem pochopitelně, z jeho hlediska se nemá zač stydět, nemá důvod to popírat.

Takže nad konspirací k 11.9.2001 mávni rukou, je to stejně věrohodné, jako vodníci na Vltavě. [chechtot]

(Prosím oponenty p. rickovera, ale i ostatní čtenáře, aby na tento příspěvek nereagovali. Rozbor událostí týkajících se 11. září nepatří do této diskuse. Příspěvek, mimochodem plný pejorativ, zveřejňuji jen proto, aby autor nenabýval pocitu, že je "cenzurován" pro své názory. K uvedenému tématu má každý dost prostoru se vyjádřit např. ve fóru. Děkuji. B.v - editor)

138623

13.7.2007 3:16

RE: Ještě k 11. září

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 138623

Ovšem já proti cenzuře evidentního debilismu nejsem, jinak nás ta blbost zahubí. Na tyhle žvásty mají dost prostoru v médiích.

139641

28.6.2007 16:39

RE: Ještě k 11. září

google 217.?.?.?

Reakce na 138596

>Nikde jsem si nevšiml,
>že by vyšlo "na světlo" svědectví někoho, kdo třeba
>údajně útok na WTC pod taktovkou vlády CIA nebo kohokoliv
>jiného sám připravoval. Pokud to není pravda, opravte mě,
>ale při tak monstrózní akci by někdo takový zákonitě měl
>existovat...

predstavujete si to trochu inac nez to prebiehalo.
samozrejme, ze sa tam zopar islamskych hlupakov naslo, ktori sa dali
instruovat nastrcenymi agentmi.
hlavnu robotu, ako bolo napriklad, vypnutie vsetkych bezpecnostnych mechanizmov,
uz urobili nasi ludia.
nikto nam snad nenahovori, ze to boli schopni urobit tiez mohamedani.

no a na to netreba vela zasvätenych a ti vsetci drzia hubu,
pretoze vedia, co by im hrozili, keby sa vykecali.
americania by im vsetkym zaziva vytrhali vajca.



ps.:
teraz predsa vysli najavo zlociny CIA za uplynulych 50 rokov,
vrazdy,velkoplosne pokusy na obyvateloch s drogami, spolupraca s mafiou, atd.....
a vykecal sa niekto?

138659

28.6.2007 9:06

Spojené nádoby a efekt bumerangu

Jarmila 85.?.?.?

Ano, je velmi pravděpodobné, že se v blízké budoucnosti dočkáme řízené redukce obyvatelstva s pomocí virů, neboť je to nejsnažší způsob, jak obrovské množství lidí naráz připravit o život. Ale každá mince má dvě strany. Vládci versus ovládaní jsou jak dvě spojené nádoby. Pokud jedna strana chce přečůrat tu druhou, tak se jí může stát, že se ji to vrátí jako bumerang a vochčije tak s prominutím leda sama sebe. Čili vládci vědí, že musí být maximálně opatrní, aby nakonec na vše nedoplatili oni sami.

Představme si lidstvo jako lidské tělo, které je rovněž složeno ne z pouhých 6 miliard buněk, ale dokonce biliónů poslušných buněk. Ty jednotlivé buňky jsou stejně jako jednotliví lidi taky pečlivě hlídané, nemohou si dělat co chtějí. Tělu, všem těm poslušným, hlídaným buňkám vládne mozek. Ale když se ten mozek chová nerozumně, tak tělo zahyne a mozek spolu s ním. Čili chytrý mozek se musí chovat velmi prozíravě, aby tělo žilo co nejdéle a on prospíval zároveň s ním. Čili bych tu světovou situaci neviděla až tak černě.

To přirovnání spojených nádob se dobře hodí i na vztahy žen a mužů. Muži se odjakživa snažili si ženy podmanit a „přečůrat je.“ Jenže si nikdy neuvědomovali, že jsou se ženami bytostně propojeni, takže když ženám provedou něco špatného, tak se jim to zlo vrátí zpět a zasáhne je možná ještě víc než ženy. Dám příklad muslimů. Chtějí mít do manželství jen čisté neposkvrněné panny. Dobrá, mají je- ale sami musí až do manželství sušit hubu. Anebo si celé dny sní o tom, jaké by to bylo v nebi se 72 pannami.

138597

28.6.2007 9:40

RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 138597

Dobre ranko - draha pritelkyne, ale to vite jak jde rec po ranu na Vase oblibene tema - nemohu odolat....

Jste dnes hned od boziho rana tak tvrde nekompromisni ....Muži se odjakživa snažili si ženy podmanit a „přečůrat je.“ a hned do toho zase ti Muslimove [smích] a tak neco pro potechu Vasi duse prosim zde...

Koran a Prorokova Suuna narizuje vsem dobrym Muslimum vuci zenam laskavost, plnou manzelovu odpovednost za zabezpeceni zeny - povinnost kterou musi provadet radostne, bez vycitek, ublizovani nebo blahosklonnosti po cely zivot od chvile kdy se rozhodnul naplnit vztah manzelsky.

Krasne ne, co rikate?

No a pokud mate opravdu zajem se neco dozvedet vice ze serioznich studii o Islamu a pojeti zeny - muze. Najdete tento artikl v knize

The Family Structure in Islam

Dospejete k zaveru, jak casto jsou vyklady versu znasilnovany a zneuzivany pro ocerneni Islamu. V kazdem pripade ovsem kniha jasne a zretelne vypovida o zasadnim modelu, kdy zeny i muzi jsou rovnoceni a vyvraci chybne uprednostnovani muzstvi ci zenstvi.

Pekny usmevavy den Jarmilo.

SW [cool]

138601

28.6.2007 11:23

RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 138597

..."Pokud jedna strana chce přečůrat tu druhou, tak se jí může stát, že se ji to vrátí jako bumerang a vochčije tak s prominutím leda sama sebe. Čili vládci vědí, že musí být maximálně opatrní, aby nakonec na vše nedoplatili oni sami.
.."

Paní Jarmilo, obávám se, že se šeredně mýlíte ve věci pravé povahy Zla. Zlo není jen destruktivní, Zlo je v konečném důsledku sebedestruktivní. Pokud se týká dalšího Vašeho srovnání s lidskými buňkami, to přeci svědčí proti Vám - na světě umírá spousta lidí s "chytrým" mozkem na rakovinu - čili se sebedestruuje.

Ale snad to skutečně nemusíme vidět tak černě - až Zlo požere nás, skutečně požere i samo sebe, a tím se zničí ...

138609

29.6.2007 7:13

RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 138609

Dobré ráno SandWalkerku[smích]. Ne, ne, ne, mě o výhodách muslimského způsobu života nikdy nepřesvědčíte. Židovsko-křesťansko-muslimské víry jsou to nejhorší co mohlo tuhle planetu potkat. Jsou to víry nedemokratické, totalitní, vynalezené za tím účelem, aby si elita podmanila veškeré obyvatelstvo. Navíc jsou škodlivé i tím, že jsou věřící velmi netolerantní i k sobě navzájem. Že jeden věřící považuje jiného věřícího za nevěřícího, ačkoliv všichni tři věří na téhož monoteistického boha.

138713

29.6.2007 9:07

RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 138713

Jarmilo - ted vidim, ze jsem veci zavedl tam kam jsem nechtel. Rozhodne Vas nechci presvedcovat o vyhodach zadneho nadezto muslimskeho zpusobu zivota. Ze nejsem Muslim - a ani nehodlam k teto vire konvertovat jsem zde jiz kdysi psal [smích] - to jen pro poradek.
Slo mi pouze o to, hovorit otevrene o problematice na kterou vidim prakticky a z blizka, problematice o ktere se nedozvidam jen a pouze v bulvaru a mainstreems kde se ji ucelove nasazuji ty nejhorsi vlastnosti.

Chtel jsem Vam jen mozna zprostredkovat vlastni poznani o kterem jsem po letech presvedcen a sice, ze ze vsech tech jak pisete zidovsko-krestansko-muslimskych vyznani - je opravdu nejblize k slusnemu nepokryteckemu normalnimu zivotu - rozumejte nejblize k beznym aspektum prirozeneho ziti a byti, prave asi Islam. Velice se mylite kdyz tvrdite, ze Muslimove neuznavaji Krestany - to je velka dezinformace a jedna z nejodpornejsich modelovanych lzi - strachem podelanych inkvizitoru z jinych vyznani kteri by jiste vyjevenim pravdy mohli prijit o sve tucne zisky. A na tom vse pada a stoji moje mila pritelkyne.

Opustme to tema - Vase pratelstvi mi za to stoji.

Pekny den.

138721

29.6.2007 12:43

RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 138721

Jsem zmatena můj příteli, neboť se mi nechce věřit, že bych až tak moc byla zpracována propagandou. Tak ony se již ženy nikde v Iránu, Pákistánu a Afghánistánu za nevěru nekamenují? Je to všechno jenom sprostá propaganda? A co muslimové, kteří v západních zemích kvůli rodinné cti vždy několik desítek žen popraví? To je taky sprostá lživá propaganda? A mohou si křesťani kdekoliv v muslimských zemích postavit svůj kostel? I v Saudské Arábii?

Pro mě je nejpřirozenější žití a bytí, když mám SVOBODU rozhodovat sama o sobě. Nestojím o to, aby za mě rozhodoval nějaký pitomý chlap, který si třeba nevidí ani na špičku nosu. A že takových týpků běhá po světě víc než dost, dokazuje i nejnovější článek zde na Zvědavci.[oči v sloup]

Přeji Vám ještě hezčí den a překrásný víkend plný pohody

138734

29.6.2007 17:11

RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 138734

Jste silně of topic. Další příspěvky v této větvi budu mazat. Editor.

138745

29.6.2007 17:17

RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 138745

No dobrá, dobrá, snad nebude tak zle.[smích] Ale když dopustíte na svém webu tak otřesné žvásty, jaké vede pan Lhoták, tak snad tato moje drobná odpověď SandWalkerovi není takový prohřešek. A abych se držela tématu, tak chci jen upozornit, že tento Váš článek vyšel i na matrixu 2001, tak jestli to nevíte, tak už to víte.

138746

29.6.2007 7:26

RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 138609

Ano, samozřejmě, někteří lidé umírají na rakovinu, ale většina lidí se v pohodě dožije vysokého stáří. Je to tím, že v lidech s rakovinou probíhal svár duše a těla, až z toho onemocněli. Část buněk se vzepřela vládě hlídačů a začala si nekontrolovaně bujet. Taková situace se může stát lidstvu, když bude pod vládou jediné světové elity, která by zavedla NWO. Právě tato světová elita by byla tou nekontrolovanou rakovinou, která by nakonec zahubila celé tělo (lidstvo). Proto je třeba urychleně zavést internetový účetní volební systém, který by zpět zavedl rozptýlenou, síťově organizovanou moc a dokonale zamezil pyramidově organizované moci, kde se ve vršku pyramidy nachází pár světových zločinců, kteří si světem dělají co chtějí.

138715

29.6.2007 9:20

RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 138715

Nojo, ta válka Zla s Dobrem je zřejmě neverending story [mrknutí jedním okem] A jednou jsi dole jednou nahoře. Celkem se shodujeme v popisu situace, já ovšem vidím trochu jiná řešení. Ne že by mi nějaký pokus o nový způsob správy věcí veřejných vadil, ale rozhodně jej nepovažuji za konečné řešení [smích]

138724

28.6.2007 9:24

Opravuji Vás, mýlíte se

Piere 193.?.?.?

Státem nařízené vybíjení zvířat se v ČSR objevilo v padesátých letech - šlo o hovězí dobytek a vybíjen byl kvůli brucelóze. A nejsem si jistý, jestli se nevybíjel také kvůli slintavce a kulhavce. Rozhodně to bylo opatření efektivní a v ČSR byla brucelóza prakticky potlačena, což určitě bylo dobře. Nemoc je to přenosná na člověka, na člověka přenášena byla a velmi mu neprospívala.

138599

28.6.2007 9:40

Co dodat

miro.slav 89.?.?.?

ta vizia popisana panom Stworom je viac nez pravdepodobna.
Este k tej krvilacnosti Elit.Doporucujem citat clanky na pokracovanie ktore bezia na Matrixe2001 o rodovych liniach,ktore
vladnu svetu od cias Babylonu.Vysvetluju preco celymi poznanymi dejinami sa ako nit tiahne krvava obeta - obetovanie zvierat a ludi bohom,v rozpravkach obetovanie panien drakom a pod.
Zda sa ze z nie celkom presne urcenych dovodov potrebuju Elity
k svojmu prezivaniu,aby v materialnej rovine tiekla krv a zaroven v jemnych rovinach potrebuju vytvarat emocie strachu a utrpenia.
Dnesne vojny,terorizmus,vtacia chripka,masova indoktrinacia strachu a negativnych emocii mediami je len pokracovanim 7000 rocnej taktiky Elit aby udrzali ludstvo v nevedomosti a tym aj podriadenosti.
Jedinym receptom pre Cloveka nie je boj s Elitami,ale boj so svojim vlastnym strachom,nenavistou a nevedomostou - cize vlastny duchovny rast.Ak Clovek prestane produkovat negativne energie,ktore zivia Elitu,ona odpadne ako suchy vyhonok.

138600

28.6.2007 9:51

IZS a ti druzí

ladaa 195.?.?.?

Děkuji Jarmilo za odlehčení situace (pomalu začínám snít o nebi se 72 pannami, a to ani nejsem muslim[smích])

IZS (integrovaný záchranný systém) je přirozené vyústění stavu nedávného, tzn. jestliže někde začne hořet, nebo přijedete k autohavárii, ať zavoláte policii, nemocnici, nebo hasiče, vždy o tom vědí během chvíle všichni, a přijedou ti kompetentní.
Není to tak dávno, kdy si informace o ohlášení nehody např. policie a záchranka nepředávali, a hasiči nevyjížděli vůbec.
I v americe&kanadě existuje 911 (v cr 112), a nikoho to neznepokojuje.
V tom bych problém neviděl.
Spíše mi není jasné, když vládci chtějí eliminovat lidi, proč eliminují opeřence. Kdyby je nechali žít, a trošku se pomodlili, možná by se vir i mezi lid rozšířil, a při troše dobré vůle i několik lidí zkosil...

Nebo pane Stwora něčemu nerozumím správně?

lada

138603

28.6.2007 13:37

Ad "proč eliminují opeřence"

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 138603

Já jsem to pochopil tak, že jde o jakési "zažití si", resp. cestu k obecnému zautomatizování, modelu infekce - karanténa - vybití (Zjednodušeně řečeno - Podívejte, občané, takhle se efektivně postupuje v případě ohrožení nákazou u zvířat, takže to bude fungovat i u lidí.). Souvisí to zřejmě s onou domněnkou, že vir není tak nebezpečný (v krajním případě neexistuje), jak se prohlásí, takže by hromadné úmrtí nezpůsoboval. A onen model by tak mohl sloužit i k selektivní likvidaci.

(Ještě pro jistotu poznamenám, že tímto neobhajuji článek ani se nesnažím na vás útočit, pouze vysvětluji, jak jsem autorovu hypotézu v tomto bodě pochopil.)

138626

28.6.2007 15:50

RE: IZS a ti druzí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 138603

ad: Děkuji Jarmilo za odlehčení situace (pomalu začínám snít o nebi se 72 pannami, a to ani nejsem muslim.


Hi.... aby se pak nezjistilo, že "jim chybí" a že ani tak nejde o panny , ale že je to "demoverze"...

Krysa

138650

28.6.2007 15:57

RE: IZS a ti druzí

V(rtak) 91.?.?.?

Reakce na 138603

>Spíše mi není jasné, když vládci chtějí eliminovat lidi,
>proč eliminují opeřence. Kdyby je nechali žít, a trošku se
>pomodlili, možná by se vir i mezi lid rozšířil, a při
>troše dobré vůle i několik lidí zkosil...

Problém by ale nastal, keby sa ukázalo, že ten vírus zabije iba hydinu, ktorá sa liahla v umelej liahni na jeseň a preto nemá potrebný imunitný základ a ľuďom vôbec neškodí.

A bolo by po BUBÁKOVI ...

138652

28.6.2007 11:03

Všechno je možné, ale...

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Nedomnívám se, že výskyt virových onemocnění ptáků a zvířat je způsobován záškodnickými akcemi, ačkoliv to nelze vyloučit. Především působí snížená odolnost živočichů v odvětví výroby masa. V zájmu minimalizace nákladů, se drůbež, skot, atd., chovají v minimalizovaném prostoru (bez možnosti výběhu, ba s vyloučením zamávání křídly drůbeže), krmí mnohdy nepřirozenou stravou, za umělého miniklimatu i umělého osvětlení. Taková situace je ve velkochovech, jejichž produkty jsou sice laciné, ale méně kvalitní. To si lze ověřit například senzoricky, ochutnáním vajec nakoupených za 1,50 Kč a vajec ekologického původu, za 5,-Kč (byť i zde se podvádí). Jsme zajatci tržní ekonomiky. Nakažené chovy se pak bez milosti likvidují s odůvodněním ochrany jiných velkochovů. Ovšem i zde může působit "nekalá konkurence", tudíž úmyslné infikování je možné. Něco jiného je prezentace možnosti nákazy lidí masmédii. Někdo tady, v předchozím článku, měl plamenný projev plný humanistických zpotvořenin: jediným zachráněným lidským životem lze zdůvodnit vyhubení veškeré drůbeže. Nuže, ono se něco musí jíst a zrušením automobilové dopravy by bylo docíleno lepších výsledků. Ovšem je to zdůvodnitelné? Leda v našich myslích. A tady je diverze zřejmá. Vlastníci masmédií úspěšně docilují toho, že většina lidské euroatlantské populace přemýšlí tak jak si oni přejí.

138607

28.6.2007 11:16

been there, done that

8-P 212.?.?.?

Pěkně jste to napsal pane Stwora. Proto se s Vámi, ve vší skromnosti, podělím o jedno moudro: Válka bude.

Plán na depopulaci planety je následující. Letos, nebo nejpozději příští rok po volbách v USA padne dolar, což bude mít katastrofální následky pro západní ekonomiky; srovnatelné, možná horší než v roce 1929. Tento "event" se navíc znásobí letošní katastrofální sklizní, kterou nezpůsobí globální oteplování, jak by si obyčejný konzument mohl myslet, ale Americké a Ruské zbraně ovládající počasí, zakázané mezinárodními smlouvami od roku 1974 (doporučuji zjistit, co se tehdy ohledně počasí a OSN dělo).

Následkem špatné sklizně vypukne katastrofální hladomor na blízkém východě, v Africe, a možná v Číně. Tímto způsobem bude zlikvidována asi miliarda lidí, a rozpoutána třetí světová válka, která dodělá ten zbytek.

Chápu, že se všichni bojí jakési epidemie, a je pravděpodobné, že k nějaké morové ráně opravdu dojde. Nicméně tento způsob likvidace populace je velice nejistý - milióny černochů s AIDS ne a ne umřít; a navíc velice nebezpečný - co kdyby tu chřipku dostal taky Rockefeller, že...

A na závěr musím dodat, že čím víc lidí žije ve vašem okolí, tím hůř.

138608

28.6.2007 13:25

RE: been there, done that

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 138608

Hezké černé moudro. Nabízím hezké bílé moudro: ve válkách umírají jenom těla. Duše se na nich učí.

138624

28.6.2007 15:06

RE: been there, done that

8-P 212.?.?.?

Reakce na 138624

hmm, taky už sem o tom slyšel. Vyprávěl to jeden ligt-bringer s hodně špatnou pověstí...

138638

28.6.2007 20:37

RE: been there, done that

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 138638

Světlonoš má možná války rád. Já ne, ale pokud by přišly, je ztráta naděje to nejhorší, co by mohly přinést...

138685

28.6.2007 13:49

RE: been there, done that

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 138608

Mohl byste mi, prosím, napovědět ohledně těch amerických a ruských zbraní ovládajících počasí? A proč předpokládáte, že letošní sklizeň bude díky nim katastrofální?
V souvislosti s rokem 1974 a smlouvami mezi USA a SSSR vím tedy o Smlouvě o omezení podzemních zkoušek jaderných zbraní, ale co se tehdy dělo s počasím v kontextu OSN?
Můžete psát i na e-mail, díky.

138629

28.6.2007 15:07

RE: been there, done that

8-P 212.?.?.?

Reakce na 138629

"Convention On The Prohibition Of Military Or Any Other Hostile Uses Of Environmental Modification Techniques" approved by the UNGA on December 10, 1976

138639

28.6.2007 15:20

RE: been there, done that

8-P 212.?.?.?

Reakce na 138629

http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Outbreak

138640

28.6.2007 11:48

Paranoia?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Spojovat jakkoliv drastická opatření proti šíření ptačí chřipky s NWO mi přijde už jako čirá paranoia. Pokud lidé propadli konzumu, pokud se nechají manipulovat, je to jen jejich vlastní problém, jejich slabomyslnost, jejich závislost na nízkých pudech, přes které jsou manipulováni, jejich vnitřní nesvoboda, neschopnost žít si po svém a neustálé volání po vnější moci, aby jim zařídila vlastní život podle profánních představ, jejich neochota začít přemýšlet, hledat společné postoje, hledat cestu k sobě navzájem, učinit se nezávislými na jakékoliv moci. Nový světový řád je možný pouze při uvědomělé a svobodné existenci lidí, kteří se naučí dbát o společné věci, hledět na společné otázky společným rozumem. Pokud takový řád nebude vytvořen, nastoupí obávané metody řešení globálních otázek, které tady pan Stwora předestírá. Pravý opak je pravdou.

138611

28.6.2007 12:31

RE: Paranoia?

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 138611

Pane Lhotáku, Novým světovým pořádkem - NWO, proti kterému pan Stwora v tomto článku brojí a v mnoha dalších zdejších článcích i jiní, je pochopitelně myšlen Orwellovský NWO.
Z obsahu diskuzí však jistě víte, že se současným stavem věcí veřejných, se současným světovým pořádkem, mnoho zdejších čtenářů projevuje nespokojenost a jsou si vědomi, že je třeba nahradit jej jiným, lepším, vhodnějším. Třeba právě takovým, o kterém píšete vy.

Abychom předešli zbytečným nedorozuměním a konfliktům v diskuzích, bylo by jistě vhodné pro vámi navrhovaný či jiný systém řízení věcí veřejných najít vhodnější označení, které by neasociovalo tradičně již desítky let zavedené označení Orwellovského NWO. Možná budete mít dobrý nápad a vaše označení se ujme.

138615

28.6.2007 12:57

RE: Paranoia?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 138615

Orwellovský NWO je literární fikce. NWO, o kterém jsem psal v některém ze svých dřívějších článků, tedy ona tajná Kennedyho studie o světovém společenství, které by mělo fungovat na novém mírovém principu, podle mne není Orwellovská představa a nikdo pořádně neví, kdo a jakým způsobem ho hodlá prosadit. Jelikož se jedná o tajný materiál, nikdo ani nezná jeho přesný obsah a případné další rozpracování. Jeho problém je myslím v tom, že se dívá na ožehavé problémy bez sentimentu a z čistě racionálního a analytického postoje k věci, který je pro většinu lidí nestravitelný. Podle mne by se měla rozvinout diskuse o obsahu i prospěšnosti NWO z pozitivního hlediska a ne ho jen pranýřovat jako základ mocenských a násilných projevů současné moci. Možná tomu tak je, možná nikoliv. Pokud ovšem dojde k implementaci násilných řešení globálních otázek, nebude to na základě nastolení nějakého nového světového řádu, ale čirá genocida s velmi nejistými výsledky. To nepotřebuje žádný ideový obsah ve smyslu nového řádu a ani to k žádnému řádu nesměřuje. V každém případě předem negativní postoj k NWO nedovolí, aby se o něm seriózně diskutovalo, i kdyby se jednalo o reálný projekt. Mluvit o novém světovém řádu pod jiným označením by možná pomohlo k lepšímu porozumění, ale vznikl by pojmový guláš. Je možné navrhnout takový termín pro potřeby Zvědavce, nejsem si ale jist, že se obecně ujme.

138619

28.6.2007 13:07

RE: Paranoia?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 138619

Člověk, který je schopen se dívat na jakkoli pragmatický (což se nerovná racionální) plán, který by předpokládal drastické krátkodobé snížení populace (jaké není v současné době racionálně nahlíženo možné provést jinak než násilným způsobem) bez určitého sentimentu, rozhodně není z psychologického a sociologického hlediska normální, a proto by se rozhodně nehodil jako vůdce normálních lidí či jako garant jakéhokoliv typu NWO. To by prostě nedělalo dobrotu, pane Lhotáku, robot nemůže stát v čele lidí. Jen robot si může myslet, že dramaticky protipřírodní a protipřirozená opatření by snad mohla proběhnout bez drastických a destruktivních vedlejších účinků, protože - sám bez citu - neumí kalkulovat a pracovat s lidskými city, které jsou pro něj velkou neznámou a tím i hrozbou. Jenže popření něčeho, co prokazatelně existuje a působí, je vše jiné, než skutečně racionální - tj. rozumné...

138621

28.6.2007 14:46

RE: Paranoia?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 138621

Nejprve je třeba učinit racionální analýzu stavu věcí bez předsudků a bez emocí. Následně může být vytvořena syntéza žádoucího stavu a k ní je potom možné hledat lidsky přijatelná řešení respektující emoce a vše co souvisí z komplexem člověka. Úplně nejlepší je člověka přesvědčit, aby ve svém myšlení i touze přijal nabízené řešení jako dobré a začal se podle toho chovat. Bohužel tento postup vyžaduje otevřenost novým názorům a opak toho, co dělá Zvědavec v postavě pana Stwory. Šířit strach a paniku o nějakých konspiracích a matrixech manipulující lidi do ovladatelné masy k jejímu znásilnění nevede ke střízlivému uvažování a hodnocení situace. Jestliže navíc je zabráněno cenzurou novému střízlivému pohledu a jsou podporovány pouze vášně nenávisti a odporu, potom nevím, k čemu je to dobré. Důkazem budiž, že pan Stwora mi zamezil ve vkládání nových článků do Zvědavce a hrozí i cenzurou mých diskusních příspěvků. Toto uvádím jako fakt, aby si čtenáři nemysleli, že můj případný odchod ze Zvědavce, pokud pan Stwora nezmění názor, není dám mými uraženými pocity, ale jeho opatřením k eliminaci mého působení na Zvědavci.

138635

28.6.2007 15:04

RE: Paranoia?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 138635

Jistěže je třeba učinit racionální analýzu stavu věcí. Jenže, jak už jsem tu mnohokrát psal, nikdo, tedy ani Vy, není schopen ji udělat bez předsudků a bez emocí, protože prostě a jednoduše o svých vlastních předsudcích a emocích nevíte, všímáte si jen toho, co považujete za předsudky a emoce ostatních. To se netýká jen Vás, ale každého živého člověka, a bylo to skutečně nezvratně vědecky prokázáno. Pochopit toto bez emocí a předsudků je prostě základ. Na Vašem postoji je nejvíce iracionální to, že považujete sebe jediného za výjimku z tohoto obecně platného pravidla, a velmi emocionálně a s mnoha předsudky kritizujete každého, kdo se Vám to snaží vysvětlit.
A obecně je tento postoj velmi nebezpečný, protože vede k prosazování svého "jediného správného a rozumného názoru" extrémními a často nakonec násilnými metodami - každý ideolog (plný osobních vytěsněných emocí) v historii byl přeci přesvědčen, že jedná bez předsudků, emocí a pro blaho veškerenstva...

138636

28.6.2007 15:47

RE: Paranoia?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 138636

Vážený, já nedělám žádnou analýzu za účelem nastolení něčeho. Jen ukazuji na jisté věci jiným pohledem, a ten je založen na tom, že se snažím předsudků vyvarovat, i když tak mohu samozřejmě dospět k předsudkům novým. Jenomže v mých článcích nenajdete žádnou ideologii směřující k jakékoliv nové organizaci lidí bez jejich účasti a vůle. Apeluji jen na rozum a snažím se ponoukat k přemýšlení. Jestliže je to pro Vás a pro většinu lidí nebezpečné, potom Bůh s námi. Nic jiného nám totiž už nezbude.

138649

28.6.2007 15:54

RE: Paranoia?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 138649

Kdybyste byl racionální, tak byste se bez předsudků a emocí zamyslel nad tím, proč Vás podstatná část čtenářů vnímá jinak, než Vy vnímáte sám sebe - udělal byste onu racionální a neemocionální analýzu nejprve sám u sebe, a nekopal kolem sebe zmateně a zbytečně. Teprve když budete pánem sám sebe, což prosím skutečně nejste (nejste v tom sám, klíííd), pak se můžete stát pánem situace...

138651

28.6.2007 16:03

RE: Paranoia?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 138651

Jestliže uvádím názory nekompatibilní s většinovým názorem, nutně mě mnoho čtenářů musí vnímat špatně. Je však mnoho jiných čtenářů, kteří se zamyslí a něco se změní. O to mi jde. Nekopu kolem sebe ani do nikoho, jako Vy. Snažím se být pánem sebe, jak je to jen možné, proto nepropadám paranoie a klidně diskutuji, jak většinou můžete sám posoudit, i přes snahu většiny mých oponentů namísto věcných argumentů útočit na moji osobu a vzít mi chuť do další účasti.

138654

28.6.2007 18:03

RE: Paranoia?

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 138654

Zákon argumentové ignorace:
Když budete ignorovat argumenty ostatních, ostatní dřív nebo později začnou útočit na vaši osobu.

138665

28.6.2007 18:20

RE: Paranoia?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 138665

Jsem otevřený jakémukoliv argumentu, pokud je racionální a k věci. Osobní útoky nepovažuji za argument. Mít jiný vhled do podstaty věcí, než má většina, neznamená ignoranci k jejím argumentům. Zatím jsem se tady nesetkal s argumenty, které by mě usvědčovaly z omylu. Spíše nedostatek argumentů a postoj podložený pouhými pocity, jejichž kořen je v podvědomí a falešných soudech (to jsou ty pravé předsudky) vede k emocionálním výlevům, které postrádají argumentační hodnotu. Ovšem argumenty, že člověk je řízen pudy a nelze dát na jeho rozumové schopnosti, samozřejmě neberu. To se dostáváme mimo jakoukoliv racionální argumentaci.

138670

28.6.2007 19:25

RE: Paranoia?

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 138670

Už jsem to zkoušel několikrát, myslíte že to má cenu znovu? Já myslím že ne. Vy si vždycky vymyslíte nějaký nesmysl, proč argument neplatí. (třeba řeknete, že slovo má úplně jiný význam než se obecně předpokládá a že je tedy argument nesmyslný. Zkuste se znovu podívat na diskuzi pod vaším článkem o umělé inteligenci.)

138680

28.6.2007 21:11

RE: Paranoia?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 138670

>Ovšem argumenty, že člověk je řízen pudy a nelze dát na jeho >rozumové schopnosti, samozřejmě neberu. To se dostáváme mimo >jakoukoliv racionální argumentaci.
Dobrá. A kdo a jak pro Vás určuje v argumentaci hranici, kam až člověk si vládne "rozumovými schopnostmi" a kde se mu toto vymyká a již je pouze ve vleku pudů, které jsou jako základní spouštěč i ke zdánlivě velmi rozumovým (rozumným) vývodům nebo tzv. argumentům?

Pokud zmiňujete "vhled" a také "podvědomí", pak mi připadá zvláštní, když SAMOZŘEJMĚ NEBERETE argumenty (tvrzení), že pohon člověku dávají hlavně pudy - rozmnožovací (sex) a "bycí" (od být). Všechny ty "kvítky" ( plody činnosti) jsou již jen profiltrovány přes ostatní lidskou výbavu-schopnosti, vlastnosti, touhy atd. dané mu aktuálním zrozením. A kdo mu je "dal"? On sám v součinnosti z rodem, z kterého vyšel do aktuálního života.

To, že dokážete používat argumenty, které Vám vyhovují a "poodstoupit" od svých reakcí vyvolaných např. čtením nesouhlasných reakcí na Vaše mnohomluvné myšlenky je zajímavá a docela prospěšná schopnost, která by se ale měla ještě více pěstovat - pak by Jste jednoho dne "viděl" (zažil), že vskutku pudová složka v lidských bytostech je to hlavní, co je žene k životu a projevu v tisíci a tisíci formách...

138692

28.6.2007 18:13

RE: Paranoia?

stein55 84.?.?.?

Reakce na 138654

>...Je však mnoho jiných čtenářů, kteří se zamyslí...

pan radim,

presne podla tohoto motta sledujem vase prispevky!

stein55

138669

28.6.2007 15:29

RE: Paranoia?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 138635

Rád přijmu racionální analýzu stavu věcí bez předsudků a bez emocí, v momentu kdy mě přestanou krmit polopravdama a vyloženejma nesmyslama. Pan Stwora nerozšiřuje konspirační teorie, konspirační teorie vznikají právě tím, že informace které nám poskytují media a politici jsou očividně neúplná pravda, nebo zcela úplná lež. Nejsem popírač holocastu, ale byl bych rád, kdyby mi někdo oficielně vysvětlil jak se můžou snížit počty mrtvol v koncentračních táborech a celkovej počet zůstat stejný. Taky bych prosil aby mi někdo oficielně vysvětlil jak spadli tři baráky WTC samy do vlastního půdorysu. Když už jsem u toho, tak ještě co měl Irák z 911 společnýho? Pak radostně začnu být ochoten přijmout racionální otevřenost a nabízené řešení. Do té doby bohužel děkuji, už jsem zvracel, raději si budu myslet svoje. Podívejte se Pane Lhoták, mocní tohoto světa mají dnes 0 kredit, lhali nám příliš dlouho na to, aby někdo jejich pověstem věřil, dokavaď nepřiznaj barvu a nevysvětlej celej ten bordel. Já jsem celou planetu nezruinoval a ty co to povolili, těm už nevěřím ani nos mezi očima. Bez předsudků a emocí si laskavě strčte racionálně celou analýzu někam.
Děkuji.

138645

28.6.2007 15:38

RE: Paranoia?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 138645

Kdybych patřil mezi mocné, tak bych své záměry oficiálně nezveřejňoval kvůli lidem, jako jste Vy, i kdybych to myslel sebelépe. Lidé jako Vy brání jakémukoliv odhalení pravých příčin současných procesů ve společnosti svojí nenávistnou předpojatostí k mocným, kteří to údajně řídí, a právě tito lidé jsou ochotni zavřít ústa každému, kdo to s nimi myslí dobře, včetně mě. Zřejmě jim jde o to, aby nepadlo ani smítko podezření na ně samotné. To je problém.

138647

28.6.2007 15:44

RE: Paranoia?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 138647

Kdybychom soutěžili v demagogii, tak jste mě totálně porazil. Tak proto se mi musí lhát, jsem nebezpečnej. Ach jo.

138648

28.6.2007 18:11

RE: Paranoia?

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 138647

Pokud budete vaše úmysly s ostatními skrývat, tak ať budou sebelepší, tak ostatní si budou zcela oprávněně myslet že máte dobrý důvod je tajit.

138668

28.6.2007 15:58

RE: Paranoia?

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 138635

Racionální analýzy jak má fungovat, nebo jak funguje společnost vy nejste vůbec momentálně schopen .Oháníte se tu psychologickými termíny a netušíte , že jste závislý na svých nízkých pudech jako každý jiný . Pudy je nejdříve třeba pochopit. Bylo objeveno , že jde prakticky o známou teorii jing- jang, kdy pud je tvořen nabíjením , tenzí a uvolněním . Tento princip funguje při dýchání , orgasmu , svalových a psychických procecech , je všudypřítomný . A vy chcete být na tomto nezávislý. Syntézu žádoucího stavu lze učinit a pak by jste jistě zjistil , že se musí přestat s manipulací , že se lidem musí poskytnout dobré podmínky , tj. bydlení , oblečení, strava prosil bych kvalitní, mnoho volného času(neprospívá práce do úmoru- krom toho na koho děláte), a taky dostatek sexu a od dětství - nevím proč bych měl svého 5.letého syna( dceru) děsit askezí , když přirozeně cítí a chce si hrát i s ostatními. Když se tohle lidem dá s kvalitní a dostupnou antikoncepcí a pro ojedinělé nepovedené případy , které si ovšem lidé posoudí soukromě sami se povolí interrupce, tak se objevíme hned v lepší společnosti. Mnohé se dá ještě pořád zkazit , ale základ tu již určitě bude. A přirozeně se dostáváme k další věci - manipulace, zájmy skupin , třídní zájmy. Jsem nesmírně rád že existuje v dnešním světě, který je tvrdě řízen výchovou, školstvím, médiemi, zvedavec org , osud cz matrix... aj., kteří právě poukazují na chyby systému a poukazují na potlačované výzkumy, důkazy, vědecké práce, názory, zkušenosti, zprávami od jinud atd. Už jsem vám to jednou jinde napsal , vy nenabízíte nic nového , to s čím vy přicházíte tu již běží v plném proudu ,jsme stále manipulování , vždyť i to přelidnění vzniklo záměrně , aby bylo co futrovat do kanónů, nebo aby se třeba rodiče v Číně měli dobře. Možná se nám děje jen nějaké nedorozumění , ale v každém případě tu vše už je a nic nového nevymyslíme , je už třeba jen zařazovat a třídit a hodně hledat a objevovat záměrně likvidované. Zkuste si udělat svou vlastní analýzu co vše již víte a určitě to bude hodně , ale přesto co praktického vám ještě chybí. Možná přijdete na to , že vás právem v současnosti někdo označil za bezohledného manipulátora , kterých tu již máme přiliš. Třeba to taky víte a nás máte za blbce, ale to už jde jen o vaše svědomí , my jsme se přesto pobavili a paradoxně vám za to musím být, ikdyž jen velmi mírně vděčný.

138653

28.6.2007 16:15

RE: Paranoia?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 138653

Souhlasím s Vámi, že instinkty jsou něco, co je třeba pochopit a čemu se nelze jednoduše příčit. Vedle instinktů máme rozum, který určuje naše jednání za nějakým účelem, který může být s našimi instinkty v souladu či jít proti nim. Sám poukazujete na to, jak mnohá minulá rozumová rozhodnutí potřela naše přirozené instinkty až k frustraci. Následné přizpůsobení v nás vyvolalo nové instinkty, jako reflexe daného stavu v podvědomí. Žijeme v době, která je dosud ve vleku těch rozhodnutí, proto musíme opět použít rozum, abychom se dostali blíže k tomu, co je přirozené, a také to pochopili.

138655

28.6.2007 18:09

RE: Paranoia?

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 138655

Pak se divte, že vás ostatní mají manipulátora, když mluvíte v hádankách.

138666

28.6.2007 21:55

RE: Paranoia?

Striga 217.?.?.?

Reakce na 138655

Tak přizpůsobení se frustraci vyvolá nové pudy jako odrazy daného stavu v podvědomí? Mě zatím všichni učili, že pud je vrozená záležitost a ne naučená reakce na frustraci.... Odraz frustrace v podvědomí snad může být jen neuróza, ne? Ale pozor, jsem podle Vás amatér a ochotník v psychologii a brigádničím v biologii, psychiatrii byste mi rovnou zakázal, takže asi opět nemám pravdu.

A pan Stwora by Vám měl ponechat možnost publikovat Vaše zajímavé články, je to tu s Vámi zajímavé. I když pro Vás musí být diskuse s některými lidmi hodně vyčerpávající, že?

138696

28.6.2007 18:29

RE: Paranoia?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 138635

Nejprve je třeba učinit racionální analýzu stavu věcí bez předsudků a bez emocí.

Úplně nejlepší je člověka přesvědčit, aby ve svém myšlení i touze přijal nabízené řešení jako dobré a začal se podle toho chovat. Bohužel tento postup vyžaduje otevřenost novým názorům a opak toho, co dělá Zvědavec

Ano , existuje metoda jak dosáhnout stavu v němž člověk může provést racionální analýzu bez předsudků a emocí .

Velmi , velmi hrubý popis metody ....

Platí heslo "člověče poznej sama sebe" . - V duchu tohoto hesla , musí člověk všechnu svou duševní energii , všechnu sílu své mysli obrátit ke svému tělu . Pozorovat své tělo , nejlépe spodní část těla , nohy ! Touto metodou ( při dlouhodobé praxi ) se časem mysl uklidňuje , zastavuje , vědomí se rozšiřuje a inteligence roste ! .... Dál se pak pozoruje tělo touto uklidněnou př. zastavenou myslí . Člověk si pak po jisté době začne všímat toho ,čeho dříve ( pro roztříštěnost mysli ) nebyl schopen . Začne "vidět" svoje myšlenky , pocity , city a vše čím se projevuje jeho duševní život . Pak pozná zákonitosti vzniku a zániku všech změn ve svém nitru ! To už je vnitřní analýza , která člověkovi umožňuje , příznivě zasahovat do všech niterných vzdutí tak , aby byla příznivá..........Na základě této metody , člověk pozná sama sebe , porozumí lidem a "životu" .


Po dlouhodobém "příznivém" ovlivňování svého nitra , těla , se z těla vymazává , vymaže , vše negativní . Teprve pak se může rozvíjet osvícený rozum ( jeho živinou je zušlechtěný cit : soucit - sursum corda - metta ) . Plné rozvití osvíceného rozumu je "OSVÍCENÍ" !!! Dosažení stavu buddhy .


Oni "Osvícení" vidí vše správně , nezaujatě , nezabarveně a přitom je ani nenapadne do něčeho zasahovat , něco organizovat , někoho přesvědčovat ............ Platí to , že : pokud se někomu nelíbí tento svět , může z něho uniknout vhodnou a neselhávající metodou . Hledání , př. nalezení této metody je "ovocem" zásluh z minulosti

Jednou ze základních podmínek vzniku jakéhokoliv správného poznání je - ZASTAVENÍ MYSLI


pokračování následuje ...... [smích]

138672

28.6.2007 18:36

RE: Paranoia?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 138635


Jestliže navíc je zabráněno cenzurou novému střízlivému pohledu a jsou podporovány pouze vášně nenávisti a odporu, potom nevím, k čemu je to dobré. Důkazem budiž, že pan Stwora mi zamezil ve vkládání nových článků do Zvědavce a hrozí i cenzurou mých diskusních příspěvků.

"Pohledy" , "Ideje" atd atd ................. Ideje můžou být různých kvalit . Božské , démonické , diktátorské , lidské a různé jiné. Mohou se šířit jako "nákaza" .

V nedávné minulosti žil v Německu jakýsi švec . Ten měl zřejmě málo práce , a tak měl dost energie k tomu , aby rozvíjel svou "ideu" která ho napadla , obsedla. Začal psát svůj "Můj boj"........ Co čert nechtěl ( chtěl ) tato "idea" pak napadla , obsedla milióny lidí . Jak to bylo dál , víme všichni .

Takových lidí jako byl ten německy švec bylo v historii dost . Oni všichni , ti "vyjimeční lidé" , měli svoji "ideu" a všichni vedli jakýsi "svůj boj" v zájmu lidstva. ....

Možná že "idea" N.W.O. ( může mít různé formy , mutace ) je taky "Něčí boj" , a je taky docela možné , že už začala napadat , obsedat , různé lidi . ..... Pokud tomu tak je , pak je vhodné tuto "ideu" dál ( z mého pohledu ) nešířit .

138675

28.6.2007 13:14

RE: Paranoia?

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 138619

Bohužel už je to tak, že když někdo napíše NWO, tak naprostá většina čtenářů si pod tímto označením vybaví směřování k totalitní světovládě.

138622

28.6.2007 13:39

RE: Paranoia?

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 138622

Asi to nemá cenu. Tohle rozhodně neni poprvý, kdy pan Lhoták tvrdí, že nějaké slovo má úplně jiný význam než si všichni myslí... [oči v sloup]

Jednou tu ostatní přesvědčoval, že vědomí je inteligence a inteligence jsou ve skutečnosti emoce nebo naopak, už se nepamatuju.

138628

28.6.2007 13:59

RE: Paranoia?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 138622

rozdíl je v jediné věci:
1) Světový řád spojující rovnoprávné kultury a civilizace, kdy nemá nikdo navrch (řízená multikultura pramenící z vzájemného respektu a dialogu).

Vřele doporučuji knihu "Světový étos- pro politiku a hospodářství" od německého teologa švýcarského původu Hanse Künga.

2) Světový řád likvidující jednotlivé kultury a civilizace, nahrazujíc je novou neototalitní ideologií, a zároveň k dosažení tohoto podporujíc neřízenou, divokou multikulturu, změť různorodých ideí, které se nechápou a je jim v tom i cíleně zamezováno a díky tomu si jdou po krku.

Viz. Projekt PNAC neoconské administrativy a postupná amerikanizace světa. Barbarizace většiny za účelem ovládání úzce vymezenou "elitou".


Celek světa totiž k multikultuře chtě nechtě směřuje a je výhradně na nás, jaká podoba mu bude nakonec vtisknuta.
Globalizace není ani dobrá ani špatná, záleží jen na cílech a prostředcích, v závislosti na nichž bude užívána či zne-užívána.

Výběr: Totalita názoru (směřující k sebedegeneraci)- MLČENÍ(diktát) X dialog mnohých názorů.(směřující k růstu)-DIALOG

138630

28.6.2007 12:48

RE: Paranoia?

drUmandbase 85.?.?.?

Reakce na 138611

To se tedy seredne mylite: toho svobodneho rozhodovani, tak jak je popisujete, jsou schopna asi tak dve tri procenta obyvatelstva. ostatni vicemne radi deleguji pravo na svobodne rozhodnuti na "velkeho tatu" (to je psychoanalyticky presnejsi "big brother"[mrknutí jedním okem] - za to, ze budou smet byt vecnymi detmi, t.j. neponesou "az takovou" ci zadnou odpovednost za svuj zivot. tato infantilizace spolecnosti jde s akcemi a la "ptaci holokaust" ruku v ruce, je s nimi totiz komplementarni. - a jeste neco: podle malicku poznate obra, rika prislovi. kdyz jsem videl show s placici pani + zbytecne odkraglovanym papouchem, muj vysledny pocit byl, ze bych do te sceny rad vstoupil s brokovnici.mobilni telefon ma dneska kazdej foxterier, a nikdo ho nezvedl a nezeptal se, zda te pani jeji soukromy vesmir nebouraji zbytecne. - vase fraze (sorry za tu nalepku) o "svobodne a uvedomele existenci lidi" mi pripadaji studenejsi nez ten papousek po injekci.

138617

28.6.2007 15:23

RE: Paranoia?

leo69 89.?.?.?

Reakce na 138617

Ano, přesně tak. Ten incident s papouškem (přesněji korelou) nebylo nic jiného, než absolutně ukázková demonstrace moci...

Všude kolem bylo x televizních štábů a novinářů a tak demonstrace nadvlády a nemožnosti se v danou chvíli dovolat spravedlnosti proběhla naprosto ukázkově, bez jakéhokoli zmařujícího zásahu. Poselství, které tím bylo vysláno - jen ať všichni vidí, kdo je tady pánem...

m,[smích]

138642

28.6.2007 19:37

RE: Paranoia?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 138642

Podle me to neni ukazka moci, ale nadmerne a tupe horlivosti.
Otazka je, co je horsi. [pláč]

138682

28.6.2007 16:23

RE: Paranoia?

V(rtak) 91.?.?.?

Reakce na 138611

>Spojovat jakkoliv drastická opatření proti šíření ptačí
>chřipky s NWO mi přijde už jako čirá paranoia.

Ak budete mať raz to šťastie, že sa stretnete s človekom, neskonale uchváteným svojou genialitou, ktorého si "Rimsky klub" pozval do svojich radov, lebo si myslel, že bude prínosom. A vypočuje te si tie perly, čo im tlačia do hláv, nebude Vám Stwora pripadať až taký paranoik.

138656

28.6.2007 12:09

budoucnost?

E.T. 85.?.?.?

Jistě, že to, co se děje dnes je zárodkem toho, že budoucnost bude horší a krutější, hlavně díky novým technologiím, takže otroctví všeho druhu a genocida budou normální projev žití na planetě. Fakt je, že taková hromadná genocida zvířat, ale i stromů /nedávno v Čechách začali kácet stovky stromú podél cest, prý, aby do nich nenaráželi řidiči aut a tak se nezabili!!!!/ tu ještě nebyla. Po nemoci šílených krav /mimochodem nikdo se nikdy touto nemocí nenakazil/, se teď vybíjí drůbež.Ona všude okolo už ta chřipka byla, tak teď došlo i na Čechy, aby jsme si nemysleli. Je evidentní, že je do chovů zavlečena uměle, chovy jsou v uzavřeném prostředí, takže nákaza od divokých ptáků je nepravděpodobná. Ano, udržujte paniku strachu z nákazy, to je potřeba, zároveň se do povědomí lidí dostane informace, že zabíjet i v masovém měřítku je prostě normální, lidé postupně přestanou mít rádi a přestanou pěstovat i domácí zvířátka, protože bude vytvořen model, že zvířata jsou člověku nebezpečná. Viz. zabití papouška z domácnosti, který by nikdy nemohl ptačí chřipku dostat. Pokud chceš zvířátko, budeš svázán tolika předpisy a jeho chov bude tak drahý, že nikdo nebude moci chovat vůbec nic, a o to jde. Stát bude mít kontrolu a bude moci libovolně zasahovat proti čemukoli, a komukoli. Zajímá mě víc, proč se to všechno děje,proč chtějí elity zavést totalitu celé planety,komu vlastně tyto elity slouží. Mám pocit, že toto vše už přesahuje naši planetu. Toto tažení proti živoucím tvorům a proti lidem je zjevně namířené na vylidnění této planety, elity, až poslouži přijdou na řadu také,hrůza je nejen to, že se to děje, hrůza je brutalita s jakou se to děje. Dnes na aktuálně.cz je dokonce video o tom, jak jsou ta nebohá kuřátka zabíjena. Je možné, že bytosti, které parazitují na této planetě, potřebují fluida sresu a strachu, kterými se živí, potřebují čerstvou krev, a výpary z ní, nebo já už nevím, co, proto tolik válek, pumových atentátů atd. Neustálý, udržovaný masakr pro entity, které nevidíme. Ale elity je znají, a elity je poslouchají....mohu se samozřejmě mýlit, takže mě tu nikdo nemlaťte... [pláč]

138613

28.6.2007 15:05

RE: budoucnost?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 138613

>Zajímá mě víc, proč
>se to všechno děje,proč chtějí elity zavést totalitu celé
>planety,komu vlastně tyto elity slouží.

Odpovím vám citací z 1984 od Orwella:

Strana usiluje o moc výhradně kvůli moci samé. Nejde nám o dobro chudých; jde nám jedině o ni. Nejde nám o bohatství nebo přepych, dlouhý život nebo štěstí; jen o moc, o čirou moc. Co znamená čirá moc, to hned pochopíš. Lišíme se od všech oligarchií minulosti v tom, že víme, co děláme. Všichni ostatní, ba i ti, co se nám podobali, byli zbabělci a pokrytci. Němečtí nacisté a ruští komunisté se nám svými metodami velmi přiblížili, ale nikdy neměli odvahu přiznat si, jaké jsou jejich motivy. Předstírali a možná dokonce věřili, že se chopili moci nechtěně a na omezenou dobu a že hned za rohem leží jakýsi ráj, kde si lidské bytosti budou rovny a kde budou šťastné. My takoví nejsme. Víme, že se nikdo nikdy nechápe moci s tím úmyslem, že se jí vzdá. Moc není prostředek, ale cíl. Diktatura se nenastoluje proto, aby se zabezpečila revoluce. Revoluce se dělá, aby se zabezpečila diktatura. Cílem pronásledování je pronásledování. Cílem mučení je mučení. Cílem moci je moc. Už mi začínáš rozumět?“

138637

28.6.2007 12:50

Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!

anti-anti 82.?.?.?

Vážím si úsilí zamezit šíření nebezpečné nemoci, po které hynou ptáci, maso zvířat je nebezpečné a co víc, pokud by zmutoval virus ptačí chřipky do podoby přenositelné z člověka na člověka, mohly by zemřít miliony lidí. Jsem rád, že se stát stará o záruku kvality masa drůbeže a tím se jako spotřebitel nebudu muset ničeho obávat. Vybíjení je v prospěch spotřebitelů. Najednou to nejde protože lidé nebudou jíst něco nebezpečného o čem informují média.

Krom toho podezírat policii, armádu, hasiče a záchranou službu z toho, že odvést nakažené lidi do karantény je špatně, je absurdní a nezodpovědné. Sám se můžete stát záchranářem. Zatím nikdo nebyl nakažen v ČR tím nebezpečným virem a pokud by byl nakažen, pak by na 50% zemřel.

Propagovat teorii, že za 11. září může někdo jiný než muslimští blázni nemá podklady, stejně tak jako podezírat, že antrax (nějaký málo účinný) může stát, který se nás snaží zastrašit. Sám tvrdíte, že máte intuici, ale ta může být špatná.

Věřím, že život pro vás "samostatně myslící" bude těžký život, ale obávám se, že se velmi velmi mýlíte. Sami si volíme vládu a co víc - každý občan může od 21 let kandidovat jako zástupce lidu. Žádný Nový světový pořádek neni a pokud existuje tak je to jen teorie a článek na Wikipedii.
Krom toho už ne jen HIV, ale i SARS je vytvořen jako vojenská zbraň. Není to trochu moc nejste paranoidní a nepíšete nesmysly?

PS.:Máte tam SAR místo SARS

138618

28.6.2007 16:27

RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 138618

ad: Věřím, že život pro vás "samostatně myslící" bude těžký život, ale obávám se, že se velmi velmi mýlíte. Sami si volíme vládu a co víc - každý občan může od 21 let kandidovat jako zástupce lidu. Žádný Nový světový pořádek neni a pokud existuje tak je to jen teorie a článek na Wikipedii.
Krom toho už ne jen HIV, ale i SARS je vytvořen jako vojenská zbraň. Není to trochu moc nejste paranoidní a nepíšete nesmysly.

--------

Z teorie se obyčejně stává praxe, a spolky jako ve Vatikanu, skupina Bilderberg či Trilaterální komise a jiní tomu jen přidávají. Pokud se něčím zabývají, pro nás to nic dobré nebude, neb dobré věci se obyčejně netají. Možnost HIV i SARS coby zbraně je zcela reálná, zvláště, když existují vysocenakažlivé mutace HIV ale jen pro Asiaty a podobně...
Teorie o tom jak každý může někam kandidovat je asi tak reálná, jako že se každý katolík může stát papežem. Jo, i to teoreticky jde...akorát se to nikdy nestalo a nestane. Navíc takzvaní "zástupci lidu" evidentně nezastupují "lid", ale sami sebe, takže není o čem se bavit ani u nás neb zákony vytvářejí sami pro sebe a podle sebe.
Slyšel jsem i to, že kdyby byli zastupitelé a soudci a policie etc stejně hmotně a trestně zodpogvědní za svou práci jako ostatní, kdo by to prý pak dělal?
Jenže TO je právě ono, v důsledku potřebujeme aby takto zodpovědní BYLI a lépe JESTE VIC jak ostatní!
Logicky by tedy soudce za špatné rozhodnutí měl platit oběti takového rozhodnutí až zčerná s celou rodinou a příbuznými do šestýho kolena (na který převedl majetek aby se mu to nestalo), zákonodárce typu člena parlamentu by se měl nedoplatit za to, že ohlasoval špatný zákon nebo nedej buh u hlasování ani nebyl, a o porušení zákonů ani nemluvím! Žádný imunity! Pokud ožralej soustružník přijde o papíry na 5 let a zaplatí 25000, měl by obdobně ožralý zákonodárce přijít o papíry na doživotí a zaplatit tak 500000! Navíc úměrně platu, neshledávám nic "normálního" na tom, když důchodkyně přecházející na červenou zaplatí 1000K a poslanec nejen že nic, ale i kdyby jo, tak zase jen 1000K, ač jeho příjem je nejméně dvacetinásobný! Takže nic jako "ty seš poslanec tak nic" ale "ty seš poslanec, naval 20 papírů!" Neb kdo jiný jak zákonodárci by měli dodržovat zákony především?
Zvláště, když ty prasárny vymýšlí?
Není účelem, aby zastupitelé měli "výhody", naopak by měli mít "nevýhody" aby jim došlo, za koho tam jsou a koho zastupují!
Platy mají až neskutečně vysoký, což evidentně neodpovídá tomu, co tam pro lidi dělají!
Myslím tedy ty lidi, co neznají, že...

Krysa

138657

28.6.2007 18:41

RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 138618

Chlape, Vy jste naivní. Demonstruji Vám to na krátkém rozboru Vašeho výroku.

>maso zvířat je nebezpečné a co víc, pokud by zmutoval virus ptačí chřipky do podoby přenositelné z člověka na člověka, mohly by zemřít miliony lidí.

Zjednodušeně řečeno. Virus bude nebezpečný, až zmutuje (sám to tvrdíte), ale podle Vás už maso nebezpečné je. Ptám se: "Komu je maso nebezpečné, když virus ještě nezmutoval?" Krůty byly doposud nebezpečné jen krůtám a ty maso nežerou.

Budete se bát každého viru, který by mohl zmutovat? No, tak hodně štěstí do budoucna. Dejte si pozor na nadměrnou kučeravost vlny (obávaná choroba ovcí), ale hlavně! Ta hrůza, jak budete vypadat, až zmutuje šarka, nebezpečná virová choroba, napadající švestky.

138677

28.6.2007 21:36

RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 138677

No a jaktože na ten ještě nezmutovaný virus zemřelo téměř dvěstě lidí? Maso je nebezpečné předevšim lidem, je neprodejné, lidé by se ho báli jíst a umřeli by po něm. Nikdo netvrdí, že ptačí chřipka zmutuje, ale ta možnost tady je, je vhodné tomu předcházet a připravit se na to. Virus ptačí chřipky má vysokou úmrtnost jak u lidí tak u ptáků a bylo by velmi nezodpovědné nezabránit šíření viru. Mimoto strach z chřipky živí statistické předpovědi, že cca každých sto let se objevovala chřipka, která zabila miliony lidí. To samozřejmě není směrodatné, ale jak se říká: Štěstí přeje připraveným. A my chceme být ti připravení.

138694

28.6.2007 21:56

RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 138694

>No a jaktože na ten ještě nezmutovaný virus zemřelo téměř dvěstě lidí?

Ze všech obyvatel planety je to vážně porce. Ti lidé žili společně s velkým nožstvím drůbeže v otřesných hygienických podmínkách. Virus pronikl patrně přímo do krve oděrky apod.

>Maso je nebezpečné předevšim lidem, je neprodejné, lidé by se ho báli jíst a umřeli by po něm.

Správně jste podlehl propagandě. Hlavní hygienik říkal, že virus spolehlivě ničí již teplota 70 st.C. Vy jíte syrové maso? Co má společného prodejnost a nebezpečnost produktu? Zbraně se prodávají docela dobře.

>Nikdo netvrdí, že ptačí chřipka zmutuje, ale ta možnost tady je, je vhodné tomu předcházet a připravit se na to.

Jak jsem psal. To nebyla sranda. Šarka by také mohla zmutovat. Tak se připravte.

138697

28.6.2007 22:08

RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 138694

>No a jaktože na ten ještě nezmutovaný virus zemřelo téměř dvěstě lidí?

Ze všech obyvatel planety je to vážně porce. Ti lidé žili společně s velkým množstvím drůbeže v otřesných hygienických podmínkách. Virus pronikl přímo do krve oděrky apod.

>Maso je nebezpečné předevšim lidem, je neprodejné, lidé by se ho báli jíst a umřeli by po něm.

Hlavní hygienik říkal, že virus spolehlivě ničí již teplota 70 st.C. Vy jíte syrové maso? Abyste se nakazil, musel byste jíst syrové slepice, spát s nimi v jejich výkalech, vysávat svými ústy kohoutům hleny z nosu (to se dělá před zápasem), mít v místě kontaktu s virulentním vzorkem alespoň oděrku a ještě mít obrovskou smůlu.

Co má společného prodejnost a nebezpečnost produktu? Zbraně se prodávají docela dobře. To maso není o nic nebezpečnější, než kterékoli jiné. Ovšem neprodejné je. Protože se věří tlachům.

>Nikdo netvrdí, že ptačí chřipka zmutuje, ale ta možnost tady je, je vhodné tomu předcházet a připravit se na to.

Jak jsem psal. To nebyla sranda. Šarka by také mohla zmutovat. Tak se připravte. A bacha na švestky.

138698

28.6.2007 13:06

Ze starocinske poezie

Aja 74.?.?.?

Statisíce let
v nenávisti a zlosti
kterou zastavit nejde
se v hrnci dusí kosti.
Chcete-li vědět, z čeho je na světě zlo a
válka,
jen poslouchejte,
jak o půlnoci křičí jatka.

138620

28.6.2007 13:29

RE: Ze starocinske poezie

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 138620

Důkaz o nepoučitelnosti lidstva. Již staří číňané to věděli a dodnes jsme se nepoučili.

138625

28.6.2007 15:27

Podstata nemoci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Bohužel, celý problém se odvíjí hlavně od nepochopení pravé podstaty nemoci. Nemoc je vždy a všude hlavně znakem nerovnováhy organismu - jakéhokoliv. Teprve na základě prvotní nerovnováhy se rozvíjejí symptomy nemoci - jako druhotná záležitost.Že tedy prvotní nerovnováhu nelze spravit tím, že se budeme snažit vymýtit druhotné symptomy je logické - zvlášť, když se většinou jedná o nerovnováhu způsobenou převahou egoismu nad altruismem, kterou vražděním nevinných jen prohlubujeme...

138643

28.6.2007 16:35

nejsem zděšen, jen výsledky vidíte poněkud nejasně

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 217.?.?.?

Dámy a pánové
pokud zde nejsou dámy, už i to je ku škodě
Pal, nepal, stejně není Země na jedno použití !
souhlasím s uváděním podstatných informací
nesouhlasím se vzájemným napadáním, na toto je našeho času příliš málo ! Potřebujeme ustavit protitlak !
Kdy a jak navrhujete o tomto rozpravu ?
Paralýza přejmenovávání problému na penize nic neřeší !

138658

28.6.2007 18:28

RE: nejsem zděšen, jen výsledky vidíte poněkud nejasně

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 138658

To je teda vtipné. Žádnou revoluci tu určitě nevymyslíme. Ta jediná správná by musela odstranit potlačování sexu na kterém funguje společnost. Lidé můžou s trochou spolupráce sesazovat vlády jako např. ve Španělsku po teroristickém útoku o kterém se provalilo , že mělo napojení na tehdejší vládu. Jenže potřebné to bylo spíš v USA , než u jednoho jejich poskoka. Dobré by bylo rušit některé strany, které selhaly a zakládat nové. Polarizace světa je jasná a hlavní boje proběhnou mezi elitami. My zvládnem nejlépe čumákování na zprávy a můžeme při tom fandit našim favoritům. Rovnováha sil ve světě byla až příjemně uspávající , ale nyní se nám už někdo stará o adrenalin. Sjednocování lidstva jinak chápu jako naprostý nesmysl , protože to už je sjednoceno. Duchovní principy platí , přes jejich popírání. Lepší je když dobře fungují malé celky. Potřebovali bychom nějaké mimozemské inteligentní střely , které by odstranily naše globální pijavice , jedna z největších je zbrojní průmysl.

138671

28.6.2007 17:29

Elity

G3 85.?.?.?

Zajímalo by mě, kdo jsou to ty "elity". Vláda USA? Izraele? Číny? Majitelé nadnárodních společností? A kteří z nich, když si všichni navzájem konkurují a snaží se zničit? Nebo nějaká tajná organizace scházející se po nocích? Nebo kdo vlastně?

138661

28.6.2007 19:10

RE: Elity

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 138661

Elity? Jednoduchý. Všichni politici, kteří ač zvoleni lidem naslouchají raději zájmům velkých korporací, všechny velké korporace, které místo aby se snažili jedna druhou zničit jak si myslíte, se vesele domlouvají a navzájem kupují. Prostě ti, kteří hlásají co a jak nedělají pro blaho nás všech a ve skutečnosti jenom koukají co by z nás ještě mohly vytáhnout. Nemusí to dělat zrovna naschvál ale výsledek je nakonec stejnej. Proč je jinak dnes tak samozřejmný, že korporace musí vydělat každý rok ještě víc, ač lidi nakonec berou každý rok míň a za horších sociálních podmínek? Nebo mi chcete tvrdit že to tak není?

138679

28.6.2007 18:10

..kam až mohou zajít..

code69 89.?.?.?

..využití neopodstatněné hysterie lidí k podpoře ekonomické a potravinářské války..

138667

28.6.2007 18:30

Cenzura přitvrzuje

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Omlouvám se čtenářům, ale již nemám možnost dále volně diskutovat. Stwora začal cenzurovat mé příspěvky a musím čekat na jejich schválení. To považuji za svévolný, ponižující a degradující zásah do mé svobody vyjádření. Zvědavec není místo pro svobodu slova ani pro hledání pravdy.

138673

28.6.2007 20:55

RE: Cenzura přitvrzuje

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 138673

Ne že bych s tím kontrolováním souhlasil, ale neberte to jako útok na vaší osobu. Mají to tak všichni, kdo překročí určitý počet příspěvků na měsíc.

138687

28.6.2007 21:09

RE: Cenzura přitvrzuje

novákneu 195.?.?.?

Reakce na 138673

Takhle je nás na tom ovšem více , přestože jste netušil jaké to je. Svoboda slova by byla k uzoufání a k ničemu když jeden kdáká přes druhého , pak už ty stohy písmen ani nejde číst, snadno dojde k inflaci svobodného slova a je třeba zase hledat autority ,ale to nemusí být problém. Stejně všichni tady jen někoho kopírujem. Vy jste evidentně v určitých zmatcích.Nahoře jste se mnou souhlasil v něčem a hned jste přidal oponenturu, že rozum může zázraky , ale to je zase omyl , protože rozum potřebuje přísun nezkreslených přímých informací , ke kterým obvykle člověk přísun jen tak nemá. Takže zase výchova, škola, média, skupiny, třídy atd . Znovu vám musím tedy opakovat , že díky zdrojům informací od jinud (nesystémové) lze vůbec hledat pravdu. Kdyby takové informace chyběli, pak teprve platí vaše "Buh s námi." Přeju vám příjemné prožití zbytku hroutícího se systému.

138690

28.6.2007 21:09

RE: Cenzura přitvrzuje

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 138673

Hmmm. Co takle zkusit nezvedavce. [chechtot]

Myslím si, že Stwora má názory poněkud mimo. Zvláště pokud se obává NWO či Židů, který sleduje po světě. Podezírá vlády a média, že nám lžou a ani si neuvědomuje, že Zvědavec je mocné médium, kterým může šířit zcela co chce. Ať už je to zastávání popíračů holokaustu [bliji] nebo tvrzení, že 11. září provedla vláda USA (či MOSSAD a Židé?) [naštvaný] . Světu nehrozí jedna vláda, jedna diktatura, ale maximálně mnoho diktatur. "Redukce populace" viry sic by se to možná vyplatilo, ale to si NIKDO nemůže dovolit. Vlastní je normální lidé a úmyslně nelžou, jen se snaží zaujmout strhnout pozornost. Nemají důvod lhát, ani nemohou lhát. Každý si může informace ověřit. Že někdo si myslí, že nemoc která má po nakažení vysokou úmrtnost není nebezpečná nebo neexistuje, ale přesto zabila tisíce kuřat, za to média nemůžou.

138691

28.6.2007 22:13

RE: Cenzura přitvrzuje

Striga 217.?.?.?

Reakce na 138673

Kde zůstal Váš nadhled, noblesa, nepodléhání emocím, racionální přístup k realitě, pozorovací talent a analytické schopnosti posuzovat objektivní skutečnosti, respekt vůči daným pravidlům? Neporušil jste je?

Pokud je z druhé strany porušil pan Stwora, není tu již pro muže Vašeho formátu místo, takhle svévolně ponížený a degradovaný filozof nemá přece zapotřebí diskutovat na stránkách muže, který nechce svobodu slova a hledání pravdy. Podle Vás.

A my genderovými studiemi ovlivněné sveřepé feministky si půjdeme dát štamprli pro lepší náladu, co říkáte, Jarmilo?

138700

29.6.2007 8:11

RE: Cenzura přitvrzuje

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 138700

Obávám se, že na tu štamprli pro lepší náladu již nedojde, vzhledem k tomu, že jsem si před chvíli přečetla další skvělý blábol od pana Radima na téma Matriarchát a patriarchát. [velký smích] Ale vlastně mě skvělá nálada nepřešla, a to jsem si nedala ani tu štamprli. To už se člověk tomu jenom pobaveně chechtá, nic jiného se totiž dělat nedá.

138719

28.6.2007 18:40

ano

code69 89.?.?.?

..obávám se, že jsi velmi blízko pravdy..

138676

28.6.2007 21:30

Chvalme Boha

horus 82.?.?.?

Spíše nedostatek argumentů a postoj podložený pouhými pocity, jejichž kořen je v podvědomí a falešných soudech (to jsou ty pravé předsudky) mne vede k emocionálnímu výlevu, který si dovolím zde, ač postrádá argumentační hodnotu, uveřejnit. Milí přátelé. Z WTC se dne jedenáctého září ozývalo natolik Bohu nemilé, hlasité chrochtání a mlaskání, že to Bůh už nemohl nervově vydržet zrovna tak, jako mnozí z nás, učinil racionální analýzu stavu věcí bez předsudků a bez emocí a WTC plná modrých strak musela jít dolů. Možná by ptačí chřipka bylo lepší řešení, ale Bůh rozhodl, tak jak rozhodl. Chvalme Boha!

138693

30.6.2007 11:25

RE: Chvalme Boha

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 138693

Bůh dal,Bůh vzal.Budiž Jeho jméno chváleno.Job. [smích]

138784

29.6.2007 20:38

Tak si myslím

LaFox 213.?.?.?

že pan Stwora trpí pokročilou paranoiou [smích]

138759

29.6.2007 21:28

RE: Tak si myslím

Julian 66.?.?.?

Reakce na 138759

Me zaujalo priznani samotneho autora clanku, ze pro sva tvrzeni nema zadne dukazy.
Nu, coz o to. Po pravde se da patrat ve vyjimecnych pripadech i bez dukazu. Horsi situace nastane, kdyz se nekdo rozhodne umyslne ignorovat nazory odborniku.
To znamena lidi, kteri vysetrovali 9/11 i ostatni muslimske teroristicke utoky. A hlavne odborniku kteri se zabyvaji ptaci chripkou. At uz to jsou imunologove, ornitologove, specialiste na sireni epidemii nebo obycejni lekari. Protoze potom to opravdu zavani tou paranoi.

138762

29.6.2007 21:39

neprehanate to?

maninel 91.?.?.?

Nechcem by neprijemny, ale nezda sa vam, ze robit nejaky problem z toho, ze zvierata, ktore su urcene na smrt, umru o par dni/tyzdnov skor je trosku zbytocne? Nechcete ist skandovat pred masokombinat, ze tam zabijaju nevinne zvierata?

138763

30.6.2007 0:49

RE: neprehanate to?

Datel 206.?.?.?

Reakce na 138763

Tu se jedna o to , ze byly zabity zbytecne. Pokud jsou zabity pro jidlo , neni to zbytecne. A proc zabijet zvirata ktere nakazu preziji ?

138765

30.6.2007 9:09

RE: neprehanate to?

maninel 84.?.?.?

Reakce na 138765

Myslite, ze tie kurata nejak specialne oslavuju, ked su zabite kvoli jedlu?

A neboli zabite zbytocne - boli zabite, aby sa nahodou nenakazil nejaky clovek, pripadne viac tych vtakov.. ak by sa ta nakaza rozsirila a umrelo by pol miliona vtakov namiesto tychto par tisic, stale by ste boli proti tomuto "vyvrazdovaniu"?

138777

30.6.2007 11:37

KONEČNĚ KVALITNÍ ČLÁNEK

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Pod dlouhé době se na Zvědavci objevil opravdu kvalitní článek, kvůli kterému stojí zato prohlížet si Zvědavce. Pan Stwora zcela objektivně popsal realitu a vyvodil z ní velice pravděpodobné závěry. Sám jsem si vždy myslel, že ptačí chřipka je hysterie vyvolaná farmaceutickými firmami, ale je vidět že jde o mnohem více, než jen o zisky z prodeje Tamiflu. Je docela možné, že virus byl vyšlechtěn uměle, podobně jako AIDS i jiné viry. Pro ptáky je skutečně nebezpečný, to nikdo nepopírá, vždyť dokáže nběhem několika dní zabít tisíce kusů drůbeže, je tedy vysoce nakažlivý, jeho nebozpečnost pro člověka je však minimální.
K Novému světovému řádu: domníval jsem se, že NWO nebude utajován, že vlády všech států budou postupně předávat moc Světové vládě, která by měla sídlit v Austrálii (aby se velké země nehádaly, byla vybrána bezvýznamná neutrální země). Verze pana Stwory je však asi pravděpodobnější, proč by elity měli vyjít s pravdou ven, pokud by se stalo co jsem popsal výše, všichni lidí na světě by nenáviděli Světovou vládu a sionisty a snažili by se jí svrhnout. Pokud však budou mít lidé iluzi že jim vládnou jejich vlády a parlamenty, které si sami zvolili, budou spokojenější a nebude třeba vládnout pomocí teroru. Je tedy klidně možné, že v NWO zůstanou dneššní státy (nevím proč by mělo být jen několiv velkých států, spíše se současné státy budou dále rozpadat). Vlády všech zemí však budou na slovo poslouchat sionisty z New Yorku. Celosvětový stát bude vytvořen třeba až za sto let, až lidé zapomenou na své národní státy, na svobodu a demokracii apod. a až bude celé lidstvo zglajchšaltováno a odpůrci ZOG eliminováni. ZOG byde skrytá pod hlavičkou nějaké nenápadné mezinárodní organizace a nezasvěcení o ní nebudou vědět.
Někdo se ptal, kdo jsou elity: Je to vláda USA, část Kongresmanů a dalších politiků, vedení Federální Banky,několik stovek nejbohatších rodin v USA, členové CFR, Trilateralní skupiny, Bilderbergské skupiny,velmistři zednářských lóži, a dalších podobných organizací, vedení hlavních církví a sekt, ředitelé největších korporací, Vedení Světové banky, Mezinárodního měnového fondu, Světového židovského kongresu, mimo USA pak vlády významných evropských zemí a představitelé místního velkokapitálu, vedení církví, sekt, zednářů, Iluminátů, dále ústřední výbor Komunistické strany Číny, vláda Japonska a japonský velkokapitál, nejbohatší ruští Židé /tzv. oligarchové/ vláda Indie, možná i některých islámských zemí a místní velkokapitál. Jedná se o několik tisíc lidí. V ČR zřejmě zasvěcenci nejsou, napadá mě snad jedině Havel, současná vláda určuitě ne, to je ale jedno, neboť tato vláda zasvěcence poslouchá na slovo.

138785

30.6.2007 16:13

ptaci chripka

Slayko 89.?.?.?

Podle mne,ptaci chripka opravdu je,v Evrope se obevila parkrat,aby se nereklo,u nas se obevila po dlouhe dobe,z niceho nic,ja si myslim,ze je to kvuli vybijeni slepic atd.. aby k nam mohli hodne dovazet a my,abu jsme nekonkurovali zapadu.

138793

12.7.2007 21:03

Priroda by si poradila jiste sama

Radomir Tomis 82.?.?.?

Pan Vladimir Stwora napsal:

> Ptačí chřipka, stejně jako předtím kulhavka a slintavka
> (na kterou nedávno v Evropě doplatily miliony kusů
> dobytka) existovaly od pradávna a příroda si s nimi
> dokázala poradit. Proč to najednou nejde?

Jiste, priroda si napr. poradila v letech 1918-1920 vyhlazenim ~50-100 milionu lidi tzv. spanelskou chripkou (H1N1).
(http://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_Flu)

Proc se vybijeji chovy drubeze:

http://en.wikipedia.org/wiki/H5N1

" ...planning for a future influenza pandemic is based on
" what can be done and there is no higher Pandemic Severity
" Index level than a Category 5 pandemic which, roughly
" speaking, is any pandemic as bad the Spanish flu or worse;
" and for which all intervention measures are to be used.


Podobnych vice ci mene paranoidnich a konspiracnich clanku jiste vygeneruje jeste mnoho, ale ne vsichni uvazujici vam vsechno sni.

Vas whois vypis u clanku "Server eretz.cz proti Zvědavci" (http://www.zvedavec.org/clanky_2153.htm) byl take usmevny.

Ovsem nektere clanky na vasem webu nesou zajimave informace.

Radomír Tomis

139635

Příspěvků: 95

28.06. 07:22 Sam Ting Wong  Dnes
28.06. 07:43  Příklady z historie
28.06. 09:02 xxxJirka  Hrozba
28.06. 09:05 proteus  Ještě k 11. září
28.06. 13:24 rickover  RE: Ještě k 11. září
13.07. 03:16  RE: Ještě k 11. září
28.06. 16:39 google  RE: Ještě k 11. září
28.06. 09:06 Jarmila  Spojené nádoby a efekt bumerangu
28.06. 09:40 SandWalker  RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu
28.06. 11:23  RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu
29.06. 07:13 Jarmila  RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu
29.06. 09:07 SandWalker  RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu
29.06. 12:43 Jarmila  RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu
29.06. 17:11 Vladimír Stwora  RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu
29.06. 17:17 Jarmila  RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu
29.06. 07:26 Jarmila  RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu
29.06. 09:20  RE: Spojené nádoby a efekt bumerangu
28.06. 09:24 Piere  Opravuji Vás, mýlíte se
28.06. 09:40 miro.slav  Co dodat
28.06. 09:51 ladaa  IZS a ti druzí
28.06. 13:37 Brixenský vězeň  Ad "proč eliminují opeřence"
28.06. 15:50  RE: IZS a ti druzí
28.06. 15:57 V(rtak)  RE: IZS a ti druzí
28.06. 11:03 Kropáč  Všechno je možné, ale...
28.06. 11:16 8-P  been there, done that
28.06. 13:25  RE: been there, done that
28.06. 15:06 8-P  RE: been there, done that
28.06. 20:37  RE: been there, done that
28.06. 13:49 Brixenský vězeň  RE: been there, done that
28.06. 15:07 8-P  RE: been there, done that
28.06. 15:20 8-P  RE: been there, done that
28.06. 11:48 Radim Lhoták  Paranoia?
28.06. 12:31 Karel z Čech  RE: Paranoia?
28.06. 12:57 Radim Lhoták  RE: Paranoia?
28.06. 13:07  RE: Paranoia?
28.06. 14:46 Radim Lhoták  RE: Paranoia?
28.06. 15:04  RE: Paranoia?
28.06. 15:47 Radim Lhoták  RE: Paranoia?
28.06. 15:54  RE: Paranoia?
28.06. 16:03 Radim Lhoták  RE: Paranoia?
28.06. 18:03 Anonymouse  RE: Paranoia?
28.06. 18:20 Radim Lhoták  RE: Paranoia?
28.06. 19:25 Anonymouse  RE: Paranoia?
28.06. 21:11  RE: Paranoia?
28.06. 18:13 stein55  RE: Paranoia?
28.06. 15:29 Antiseptik  RE: Paranoia?
28.06. 15:38 Radim Lhoták  RE: Paranoia?
28.06. 15:44 Antiseptik  RE: Paranoia?
28.06. 18:11 Anonymouse  RE: Paranoia?
28.06. 15:58 Novákneu  RE: Paranoia?
28.06. 16:15 Radim Lhoták  RE: Paranoia?
28.06. 18:09 Anonymouse  RE: Paranoia?
28.06. 21:55 Striga  RE: Paranoia?
28.06. 18:29  RE: Paranoia?
28.06. 18:36  RE: Paranoia?
28.06. 13:14 Karel z Čech  RE: Paranoia?
28.06. 13:39 Anonymouse  RE: Paranoia?
28.06. 13:59 MedaBeda  RE: Paranoia?
28.06. 12:48 drUmandbase  RE: Paranoia?
28.06. 15:23 leo69  RE: Paranoia?
28.06. 19:37 Aja  RE: Paranoia?
28.06. 16:23 V(rtak)  RE: Paranoia?
28.06. 12:09 E.T.  budoucnost?
28.06. 15:05 Vladimír Stwora  RE: budoucnost?
28.06. 12:50 anti-anti  Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!
28.06. 16:27  RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!
28.06. 18:41 DavidZ  RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!
28.06. 21:36 anti-anti  RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!
28.06. 21:56 DavidZ  RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!
28.06. 22:08 DavidZ  RE: Jsem rád, že máme zodpovědnou vládu a bezpočnostní složky!
28.06. 13:06 Aja  Ze starocinske poezie
28.06. 13:29 Antiseptik  RE: Ze starocinske poezie
28.06. 15:27  Podstata nemoci
28.06. 16:35 FERDA  nejsem zděšen, jen výsledky vidíte poněkud nejasně
28.06. 18:28 Novákneu  RE: nejsem zděšen, jen výsledky vidíte poněkud nejasně
28.06. 17:29 G3  Elity
28.06. 19:10 Antiseptik  RE: Elity
28.06. 18:10 code69  ..kam až mohou zajít..
28.06. 18:30 Radim Lhoták  Cenzura přitvrzuje
28.06. 20:55 Anonymouse  RE: Cenzura přitvrzuje
28.06. 21:09 novákneu  RE: Cenzura přitvrzuje
28.06. 21:09 anti-anti  RE: Cenzura přitvrzuje
28.06. 22:13 Striga  RE: Cenzura přitvrzuje
29.06. 08:11 Jarmila  RE: Cenzura přitvrzuje
28.06. 18:40 code69  ano
28.06. 21:30 horus  Chvalme Boha
30.06. 11:25 micha  RE: Chvalme Boha
29.06. 20:38 LaFox  Tak si myslím
29.06. 21:28 Julian  RE: Tak si myslím
29.06. 21:39 maninel  neprehanate to?
30.06. 00:49 Datel  RE: neprehanate to?
30.06. 09:09 maninel  RE: neprehanate to?
30.06. 11:37 svoboda  KONEČNĚ KVALITNÍ ČLÁNEK
30.06. 16:13 Slayko  ptaci chripka
12.07. 21:03 Radomir Tomis  Priroda by si poradila jiste sama

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 0

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 8

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 066