Diskuze k článku

Putinův válečný pokřik – hrozící střet s Ruskem

Příspěvků 24

27.6.2007 10:59

RE: Nazor experta.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 138529

Odmítnutím ruské nabídky na využití radaru Daryal v ázerbajdžánské Gabale Bush veřejně přiznal, že lže v účelu výstavby radaru v Brdech. Nemá být na ochranu před dosud neexistujícími íránskými raketami, ale proti Rusku. To dnes je jistě zřejmé celému světu. Putinův test důvěry dopadl podle předpokladu. Taková nabídka se nedává dvakrát.

Ekonomické ničení USA bude probíhat jistě pomalu a postupně. Je to záležitost několika roků. Kdo to soupeření vyhraje, je předem zřejmé, stejně jako to, že s USA dopadnou špatně i věrní vazalové, kteří budou ekonomiku USA podporovat.
Nejrizikovějším prvkem v tomto soupeření je Izrael. Co udělá, až USA již nebudou moci udržování jeho hospodářského zázraku financovat? Nebezpečí nové světové války je velké.

138549

27.6.2007 4:51

Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Jedno je nad slunce jasne ,ze Putin neni vul......
Dal nema cenu psat ,stejne by jste to zcenzurovali,jako ty ostatni prispevky.

138531

28.6.2007 5:01

RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 138531

Přidávám se. Naprostý souhlas, že Putin není žádný vůl.
On je všechno, o čem bychom mohli snít
a zdá se, že už je zase pro co žít. [mrknutí jedním okem]

138586

28.6.2007 14:15

RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 138586

Rusko se stává klíčovým mostem mezi Asií a Evropou a také významným činitelem při obrození Slovanů. Vznikne spojená Eurasie, na níž nebude existovat jedinká americká kolonie. Rusko se též uvnitř mění, a pomůžeme-li mu, stane se skutečnou, nejčistší demokracií, v dobrém slova smyslu, která zaštítí obrodné aktivity, které se budou čím dál více prosazovat. Do jaké míry se tyto cíle naplní, však záleží na nás samých, zda budeme více prosazovat sebe, nebo zda celek jako takový.

138632

29.6.2007 10:22

RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 138632

Pane Meda, jak vnímáte při obrození Slovanů roli pravoslavné církve? Podle mě by nejspíš byla brzdou.

138730

1.7.2007 1:24

RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 138730

Ani nie. Každý veľký spoločenský pohyb musí mať aj duchovnú dimenziu.
Ruská pravoslávna cirkev v tomto istú tradíciu má. Za druhej svetovej vojny sa jednoznačne a od počiatku postavila za obranu ZSSR - a to napriek tomu, ak s ňou bolševici zaobchádzali v predošlých dvoch desaťročiach.

Kyklop

138871

1.7.2007 21:04

RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 138730

Obrodu Slovanství je nutno hledat v tom, co mají slovanské národy společné. Dřeň, kterou se jiné národy nemohou honosit (mají obvykle svoji vlastní-specifickou). Tu je nutno odhalovat. V křesťanství to lze nalézt na specifické staroslověnské liturgii, pojetí spirituality, ač ovlivněné Řeckem, Byzancí. V slovanském pohanství-jazyčnictví v rovnováze a hlubokém sepětí s přírodou, harmonii mezi mužem a ženou, mytologii, etnologickém a dalším materiálu(zvyky, folklor ap.). Ve filosofii- např. ruská, pramenící ze zkušenosti děsivých extrémů, ač též ovlivněná křesťanstvím. Také literatura, a hudba zejména odraží Ducha. Zaposlouchejte se do ní, od Balkánu po Kamčatku, bosňanského sevdahu až po ruskou balalajku. O čem hovoří a v čem s Vámi rezonují? Kdy udeří na strunu duše, že je pak rozechvělá a k neutišení? Zkoumejte a naslouchejte.
Hledejte kořeny, mízu, která proudí a promlouvá. Zodiakální znak Slunce, kruh a jeho střed, celistvost a Duch ve středu Všeho, k němuž rozum nedospěje, neboť od toho je tu srdce- spojnice Ducha a Světa- hmoty.

Role pravoslaví při slovanském obrození se mi zpočátku jevila jako zástupná. Udržela Rusko celistvé, životaschopné. A právě Rusko vrhá zase obrodný impulz na ostatní slovanské národy. Minimálně v tomto můžete být pravoslaví vděčný.


Osobně proti pravoslaví coby systému víry nic nemám- dejte císaři, co jest císařovo. Zejména k Rusům pravoslaví jednoduše patří. Zároveň ale říkám- pozor na extrémy.

Toto však lze vztáhnout de facto na cokoliv:

Záleží na lidech samých, moudrost je věděním o tom, kde něco povolit či naopak utáhnout. Jedná se o balancování, vyvažování, hledání optimální vize, která je dlouhodobě udržitelná, progresivní, tedy ne zkostnatěle konzervativní, ale zároveň nezacházející do chaosu bezbřehé anarchie. Tedy neochvějně hájící jisté hodnoty, ale nebojící se být moderní, jít s výdobytky soudobé civilizace i kultury.

Sviantovit i Mokosz pomiluj!

138936

28.6.2007 19:31

RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 138531

Neni vul ale jednou bude muset odejit a zalezi kdo tam bude po nem.

138681

27.6.2007 10:04

Souhlas

rainbowdemon 88.?.?.?

V tomto příspěvku p. rainbowdemon vyjadřoval nevraživost vůči neokonzervaticům amerického a židovského původu a provolával slávu Putinovi. Nicméně dosti nevybíravým a primitivním způsobem. B.v. - editor)

138547

29.6.2007 16:02

RE: Souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 138547

V tomto příspěvku p. rainbowdemon vyjadřoval nevraživost vůči neokonzervaticům amerického a židovského původu a provolával slávu Putinovi. Nicméně dosti nevybíravým a primitivním způsobem. B.v. - editor)

Je to poprvé,co si Vás paní-či pane editore opovažuji kritisovat za cenzuru . Myslím,že Vaše stránky jsou svobodné a jako svobodné by měli dát prostor veškerému "vox populi" . Protože v opačném případě nás čtenáře těchto stránek okamžitě degradujete na H.vádka,kterým se strava musí předkousat. Sám víte,že toho jsme svědky dennodenně ve všech oficiálních médiích,kdy se nám překrucováním a podsouváním snaží nynější establischment vnutit něco,co si máme myslet a jak máme konat!!
Pokud vím,tak i Vy jste jedním z kritiků těchto praktik!!!
Za sebe mohu jen říci to samé co pán v scenzorovaném příspěvku-sláva komukoliv,kdo se otevřeně postaví NWO-tudíž Khazar-Aškenázy Jews......... sláva presidentu PUTINOVI !!!!
Za pochopení předem děkuji. [cool]

138739

30.6.2007 3:37

RE: Souhlas

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 138739

At se nam to libi nebo ne, tak internet jako necekane bourlive expandujici medium je out of control. A verte me, ze i pri hostingu v USA se budou nekteri lidicky snazit a snazi, aby webziny jako Zvedavec neexistovaly. Ja bych rekl, ze jsem velmi nestravitelny pro jiste kruhy, ale snazim se psat, tak abych jim nedaval prilis moznosti na dobry uder. Je rozdil, kdyz vas soupnou do basy za neprijemne zformulovane fakta, a je rozdil, kdyz tato fakta presentuji, jako vybuch zloby, hlouposti, agresivity...

Pokud touzite po tvrdem stretu protivnikem, ktery je na to po vsech strankach lepe pripraveny, pak delate chybu. Prave schopnost premyslet a diskutovat racionalne s minimem emoci, je ten spravny zpusob, ktery i proti teto obrovske prevaze muze vest k cili. Vytvoreni obcanske spolecnosti, ktera vyvine dostatecny tlak, aby veci fungovali ponekud jinak. Kdyz budete diskutovat vytrvale a dlouho emoce budou ustupovat do pozadi, nauci vas to sebediscipline i respektu k jinym nazorum. Pravda jsou lide, kteri na slusnost neslysi, takze netvrdim, ze jsem stale ten mily slusny diskuter, ale... [smích] [mrknutí jedním okem]

138768

27.6.2007 17:43

Já pamatuji

rickover 86.?.?.?

dobu, kdy ruská ekonomika byla druhá největší na světě a řešili jsme v počtech na ZŠ, kdy bude první, podle mojí početnice se tak mělo stát v roce 1972 [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Takže bych Putinovým plánům až tolik nevěřil, stejně jako za komunistů i nyní je to založeno na předpokladu, že "správné" státy porostou a "nesprávné" budou upadat. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Jinak ale časem skutečně dojde ke změně poměrů Čína a Indie posílí ve starých průmyslových odvětvích (ocel, energetika, cement, šaty, boty), Evropa půjde do pekel a USA zůstanou v čele technologického pokroku následované Israelem, Tchajwanem, Jižní Koreou a Japonskem. Rusko přežije, leč podnikaví Brazilci ho převálcují s nadhledem - státní ekonomika vždy vedla k úpadku, pane Putine i pánové z Bruselu.

138564

27.6.2007 21:55

RE: Já pamatuji

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 138564

Rickover, dovolím si pochybovať, že USA budú dlho na čele technologického pokroku. Podniky z USA sťahujú svoju výrobu do ázijských krajín a to sa týka aj výskumu. Na druhú stranu, USA sú najzadĺženejšou krajinou na svete a drźia sa iba kvôli tomu, že dolár je rezervnou menou, čo nemusí byť večne. Zároveń by som rada vedieť, odkiaľ máš máś dôvod pokladať Izrael za budúcu technologickú mocnosť?
Ku tvojmu názoru o štátnej politike Ruska sa nebudem vyjadrovať. Ale ak si myslíš, źe v USA a im podbným krajinám je sloboda podnikania, si na veľkom omyle. V USA a im podobným krajinám vládnu korporácie. Čo je prakticky to isté.

138575

27.6.2007 22:32

RE: Já pamatuji

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 138564

Neni prilis podstatne co si myslime kuprikladu my dva, velmi podstatne je vsak, co si odnesly z Petrohradu ekonomicke mocenske elity. Jestlize kuprikladu lord Cohen vyjadruje sve obavy nad socialni stabilitou http://www.blisty.cz/2007/6/27/art35011.html Je to srovnatelne s tim, co naznacil Putin. Garantovana stabilita, ktera zachova spolecensky status, vcetne pozice mocenske tridy.

Putin na G8 nenasel politickou vuli ci dostatecnou politickou silu prosadit jine nez nesilove reseni soucasnych globalnich geopolitickych pomeru. Bily dum je totiz paralyzovan neschopnosti flexibilne reagovat na situaci v Blizkovychodnim regionu, ktery je klicovy pro budouci vyvoj.

Jestlize verejne ve sdelovacich prostredcich premierove Izraele jako Saron ci dokonce relativne nizko postaveni generalove IDF oznacuji velmoc typu USA, jako nekoho. "kdo nam musi jit na ruku", pak to znamena ochromeni nezavisle politicke moci v teto velmoci. Lobbysticke organizace si natolik zvykly resit vse natlakem na politickou reprezentaci, ze z jejich vedeni byli vytlaceni pragmatici typu Henryho Kissingera a jejich misto zaujali hlupaci spolehajici na "klacek" v ruce.

Jakokoliv moc je vsak limitovna, i velmoc jako USA ma sve omezeni. Ve chvilich, kdy neni USA umozneno racionalne a pragmaticky manevrovat na Blizkem vychode a tvori pouze servisni organizaci sionistum, ktere pramalo zajimajmi problemy USA vzhledem ke katastrofe v Iraku a pres tvrdou realitu organizace jako AIPAC vyviji tlak na politickou representaci, dochazi k prohlubovani krize a neschopnosti nalezt vychodisko umpoznujici prekonat vzniklou katastrofu.

Toto vsak s ohledem na vyznam USA ohrozuje stabilitu a soucasne usporadani svetovych mocenskych elit. Putin v Petrohrade nabidl jinou nekonfliktni cestu do budoucna se zachovanim status quo. Vzajemna nevyvazenost privatni moci vuci statu vede vzdy k hluboke krizy, ktera je vetsinou resena revoluci. Je nepodstatne na jakou stranu se prilis velke moci prelije, s dlouhodobejsiho casoveho hlediska je to nestabilni stav.

Putinovi se podarilo vyvazit mocensky nestabilni Rusko a pritom tento muz ma takovy charakter, aby se nenechal omamit moci a nevzal ji prilis na ukor privatniho sektoru. Paradoxne stabilizace Ruska muze presvedcit skutecne mocenske ekonomicke elity, aby podporili mocenske vyvazeni USA.

138576

27.6.2007 22:32

RE: Já pamatuji

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 138564

dokonceni
Mocenske elity ve "stinu" se sami nedokazou dlouhodobe dohodnout, protoze si neduveruji. A navic zadne mocenske centrum nedokaze zkocentrovat dosatecne mnozstvi moci pro dlouhodobou globalni nadvladu. Z tohoto duvodu je dostatecne silna vlada supervelmoci typu USA jako protivaha, stabilizacnim faktorem spolecenskeho usporadani, ktera garantuje nestranost. Jiste je tady korupce, ale ta se da udrzet v rozumne mire, aby nejak podstatne nestrannost a vyvazenost nemohla ovlivnit.

Nevim jak statni, ale ja mam dojem, ze jakakoliv jednostrane zamerena aktivita a orientace vede k problemum. Neschopnost sebereflexe, ci blokovani racionalni reakci, vedou vzdy k prouhloubeni stavajici krize. Situace v Iraku je jasnym prikladem. Ted byla nabidnuta moznost stabilizace a mam takovy pocit, ze to bude mit znacny vliv na politicky vitr. A figury, ktere se tomuto klimatu nedokazou prizpusobit, budou bez milosti vyhozeny z mocenske sachovnice. Mohu se vsak mylit, mozna me jenom tak divne svrbel nos. [velký smích] [velký smích]

138577

28.6.2007 7:24

RE: Já pamatuji také

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 138577

René, píšete:
>...Mohu se vsak mylit, mozna me jenom tak divne svrbel nos.

Jakmile jsem ten váš příspěvek dočetl, začal mě svrbět také.
[chechtot] [chechtot] [velký smích]
Jen několik poznámek.
>Jiste je tady korupce, ale ta se da udrzet v rozumne mire,
>aby nejak podstatne nestrannost a vyvazenost nemohla ovlivnit.

Korupce ve vládě a vůbec u veřejných činitelů nesmí existovat.
Nic takového, jak píšete: v rozumné míře! [velký smích] Asi máme jiný smysl pro humor? Politik musí mít absolutně čistý štít a musí být rovněž velmi opatrný na dárky zdánlivých přátel. I takový "dáreček k narozeninám", jako je členství v golfovém klubu a nebo nabídka odprodeje luxusního vozu hluboce pod tržní hodnotou, může být důvodem k vykopnutí.
Tohle jste právě rozvedl v další části:

>Lobbysticke organizace si natolik zvykly resit vse natlakem na
>politickou reprezentaci, ze z jejich vedeni byli vytlaceni
>pragmatici typu Henryho Kissingera a jejich misto zaujali
>hlupaci spolehajici na "klacek" v ruce.
>...Bily dum je totiz paralyzovan neschopnosti...
>...pres tvrdou realitu organizace jako AIPAC
>vyviji tlak na politickou representaci...

Jednak ten pragmatik Henry Kissinger je toho součástí. On nebyl vytlačen, je stále v pozadí. Lobbystické organizace musí předložit návrh k posouzení a případného řešení. To, co se děje, je nejdříve obálečka, pak následuje domáhání a posléze vydírání.
To je ten nátlak na politickou reprezentaci. Tohle jsou mafiánské způsoby a je to dokonce klasifikováno, jako trestný čin. Nejen kdo úplatek příjme, ale i ten, kdo jej dává.
Vytlačenou zubní pastu už zpátky do tuby nenatlačíte. Stačí jen důkazy a začít důkladně pročišťovat.

Mirda

138589

29.6.2007 4:49

RE: Já pamatuji také

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 138589

Korupce nejde vynulovat, jde pouze minimalizovat. A nejvetsi minimalizace lze dosahnout nejvyhodneji nastavenim systemu. Proste, aby se korupce prilis nevyplacela.

Pragmatismus nemaximalizuje potencionalni zisk, ale dosahuje cilu s mnohem mensi namahou, mensimi skodami i mensim poctem nepratel. Pokud vsak v jakekoliv organizaci prevladne duch "valcovaci taktiky", pragmatici jsou vytlaceni, protoze jsou z kratkodobeho hlediska a na prvni povrchni pohled nevykonni oproti nasim "valcirum". [velký smích] Valciri totiz trpi "kratkozrakosti" pri odhadu budoucna a nechapou, ze cim toho zvalcujou, tak tim obtizneji se valcuje kazdy novy kousek, az nakonec nejde zvalcovat nic.

138710

28.6.2007 17:43

RE: Já pamatuji

tora85 193.?.?.?

Reakce na 138564

Pekna blbost o tech spravnych statech a nespravnych.
Otazka je jednoducha. Budou lidi potrebovat vodu, obleceni leky, potraviny, pohonne hmoty, hnojiva, chemii a tak dale? Odpoved je ano a ve stale vetsi mire, bez ohledu na in-out pozici jakehokoliv statu. Takze pokud bude poptavka na uspokojeni techto potreb, je jen logicke, kam to rusove dotahnou. (priklad s cinou a indii to jen dokazuje, protoze tyto ekonomiky dnes predevsim zpusobuji narust cen ropy).Mimochodem, statni politika v Rusku vytahla tuto krajinu ze sracek, do ktere ji predtim privedla Jelcinovska prozapadni trzni politika. I statni urednici jsou svym zpusobem manazeri. To ze u nas a eventuelne v Bruselu jsou to tupe nuly nemusi znamenat, ze musi byt i v Rusku. Ja Rusku fandim. Ne ze vsema vecma lze souhlasit, ale je jich momentalne mene nez tech, se kterymi nesouhlasim u USA a jejich pricmrndavacu.

138662

27.6.2007 18:36

Úvaha

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

situace se vyhrocuje, z dalšího úhlu pohledu to vidí Immanuel Wallerstein ve svém článku "Protiraketový obranný štít: bláznivý nápad nebo racionální cíl" http://www.blisty.cz/art/35032.html

" Politikou současné vlády USA je využívání takzvané nové Evropy k podvazování a omezování politické role takzvané staré Evropy – tj. využívání východoevropských vlád proti západoevropským vládám. Spojené státy a zejména Bushův režim si nepřejí silnou Evropu, která by prosazovala politiku nezávislou na Spojených státech...
...Období sovětské nadvlády ve východní Evropě bylo vysoce negativní zkušeností pro satelitní země stejně jako pro různé státy někdejšího Sovětského svazu, které jsou nyní nezávislé. Všechny teď trpí posttraumatickým stresovým syndromem... ...Bojí se (USA), že západní Evropa dospěje s Ruskem k politické dohodě, do jejíchž podmínek nebudou moci příliš mnoho mluvit."


Takže kostlivci nám vylézají ze skříně. Nové státy EU reší své staré bolístky klaněním se neoliberálnímu americkému fašismu, pod rouškou "boje proti terorismu", za "svobodu" a "demokracii", který v obavách o své světové pozice vráží klín mezi ně a staré jádro.
Dosud panuje ovzduší zášti nejen vůči komunismu a s ním spojovanému SSSR ale i Němcům. Do jaké míry nás stále považují za kolonii (hypermarkety, levná prac. síla ap.) je otázkou, nezapomínejme však, že první státní útvar na našem území byla Východofranská marka, tedy nárazníkové území. Zde prvně panovala dvojhlavá orlice, český lev vzniknul až někdy ve 14. století.

- bod č.1- Mají nás stále za kolonii? Jak by pak chtěli dělat jednotnou evropskou politiku? Změnili se nebo ne?
-bod č.2- Jak je to s Rusy? Jsou to stále staří sovětští pardálové, nahlížející na nás jako na kolonii? Nebo se z utrpení které SSSR zapříčinil poučili? Podobně se můžeme zeptat komunistů, zda se poučili. Z geopolitických koncepcí vrcholných poradců Putina vyplývá, že chtějí jednotnou Eurasii s jednotnou Evropou, zbavených škodlivého neokoloniálního vlivu USA, napohled to vypadá, že se poučili. Dokážeme jim uvěřit?

138566

27.6.2007 18:37

Úvaha-pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

-bod č.3- Dokáží se východoevropské státy důstojně vyrovnat se svou minulostí anebo si budou ránu stále otvírat nožem a ukazovat ublíženě západní Evropě, co že to způsobila?
souvisí s tím i výrok Jacquese Chiraca :„Kandidátské země propásly dobrou příležitost mlčet.“
-bod č.4- Politika USA, která využívá těchto rozporů k posílení vlastního vlivu v Evropě. Rozštěpení Jugoslávie, oranžové a růžové revoluce, NATO coby seskupení pouhých přikyvovačů nevybíravé US politice a hasičů, hasících požáry, které USA s gustem zakládají... Stáváme se opět železem mezi kladivem a perlíkem, nárazníkovým pásmem mezi evropskými a americkými zájmy.

Jenže kudy z této vzájemné nedůvěry, kterou USA s chutí zneužívají? Není odpočinku, a čas se rozumně rozhodnout, Amerika nám ho záměrně nedává zatahujíc nás do válek, což vylučuje možnost stabilní dohody mezi námi, záp. Evropou i Ruskem. Necháme ránu po komunismu, nacismu a vzájemné nedůvěře zahojit a americkou pijavici, co se na ni s chutí přisála odřízneme? Nebo se staneme nastálo hostitelem entity, usilující o zrůdnou globální nadvládu, spojenou s neoliberální diktaturou, neštítící se opovrhovat lidskými právy ač je formálně prosazuje?

[cool]

138567

28.6.2007 14:00

Je potřeba nevidět věci vytržené z kontextu

Antiseptik 69.?.?.?

Nic se neděje ve vakuu. Co dělá Putin je jenom reakce na danou situaci, nikdy se nedovíme coby dělal nebýt tlačen tímto směrem. Vím že jsou dosud tací, kteří nevidí svět jako propojenou společnost vzájemně na sebe reagující, viz výroky Bushe typu thez hate our freedom a pod. Pravda je vzácný artikl poslední dobou, což dává volné pole teorizování. Ovšem souvislosti je potřeba mít stále na zřeteli. Amerika byla mocná země díky světovým válkám, těžko se této souvislosti vyhnout, v devatenáctém století nebyla žádná velmoc a ve dvacátém se stala jedničkou, zastáncem demokracie a svobody pro celý svět. V dvacátém prvním se ovšem stává nebezpečím pro ten celý svět, co na ní spoléhal z jednoduchého důvodu. Dokud byl zbytek světa buď okupován a doufal v americkou pomoc, nebo vyhladovělý po válce z rozbombardovanou infrastruktůrou pak se těšil na americké zboží. Nic ale netrvá věčně, postupem se průmysl vybudoval, dluhy zaplatili a Amerika ztrácela důležitost. Komunismus jim jí opět dodal, ovšem dnes už padl. Teď už nemá na vybranou, buď dále ničit a tím vytvářet naději na budoucí trhy, dnes už ne jako osvoboditel ale iniciátor, což je prakticky odsouzené ke katastrofě, protože to budou nejspíš jiní kdo budou mít zisky z jejich bourání. Putin nemá proč být agresivní, pokud k tomu není nucen. Má doma práce dost a možnosti obrovský. Ironicky i Amerika by měla doma práce dost, ovšem pouze v oblastech kde se na tom moc nevydělá. Výsledek mnoholeté snahy dělat pouze to co je výnosný nutně vede k tomu, že vám zbude na práci pouze to co výnosný není ale za to je to nutný. O co víc sexy je začít někde válku, nebo třeba vyrobit novou studenou s Ruskem a tím získat zpět důležitost. Co na tom, že je to jako hledat loňskej sníh.

138631

28.6.2007 21:48

Spinava politika a spinava hra s ohnem

Patrman 89.?.?.?

Jinak se neda nazvat. I kdyz nemame se sovetskym Ruskem dobre zkusenosti, dnes jiz soveti nejsou a presto zrejme Rusko USA a americke lobby vadi. Vadi proto, ze je jedinou zemi na svete, ktera odporuje americkemu cili ovladnuti sveta.Cela minula staleti Rusko bylo zapadnimi mocnostmi zatlacovane, omezovali mu pristup k mori/Dardanelsky turecky prupliv/ a neustalymi bojemi s Japonskem,Rakouskem, Nemeckem zivotni uroven Rusu byla vzdy nejnizsi.Prekazi USA a hlavne chteli by jeho nerostna bohatstvi.
Uvitali by v Rusku nepokoje a proto neustale mu podsouvaji ze tam neni demokracie, zatimco takovy stav v Cine jim nevadi

138695

1.7.2007 1:45

RE: Spinava politika a spinava hra s ohnem

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 138695

Rusko bolo svojimi dejinami utvrdené v názore, že jediná vec, ktorá dokáže udržať nepriateľov v odstupe je reálna vojenská moc. Preto robí všetko preto, aby si udržalo túto vojenskú moc v maximálnej miere nedotknutú aj za cenu, ktorú iné krajiny nie sú ochotné zaplatiť. Lenže kto nie je ochotný zaplatiť cenu za nezávislosť, tomu napokon žiadna nezávislosť nezostane.

Veci sa majú tak, že kto chce ovládnuť Európu (nielen jej západnú tretinu), ten si musí podrobiť Rusko - a to sa zatiaľ žiadnemu dobyvateľovi nepodarilo.

138872

Příspěvků: 24

27.06. 04:35 Rene Bartosek  Nazor experta.
27.06. 10:59  RE: Nazor experta.
27.06. 04:51  Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.
28.06. 05:01  RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.
28.06. 14:15 MedaBeda  RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.
29.06. 10:22 Robocrep  RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.
01.07. 01:24 Kyklop  RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.
01.07. 21:04 MedaBeda  RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.
28.06. 19:31 Hastrman  RE: Rusky pud sebezachovy-vlastenectvi pred globalisaci.
27.06. 10:04 rainbowdemon  Souhlas
29.06. 16:02  RE: Souhlas
30.06. 03:37 Rene Bartosek  RE: Souhlas
27.06. 17:43 rickover  Já pamatuji
27.06. 21:55 mt-svk  RE: Já pamatuji
27.06. 22:32 Rene Bartosek  RE: Já pamatuji
27.06. 22:32 Rene Bartosek  RE: Já pamatuji
28.06. 07:24  RE: Já pamatuji také
29.06. 04:49 Rene Bartosek  RE: Já pamatuji také
28.06. 17:43 tora85  RE: Já pamatuji
27.06. 18:36 MedaBeda  Úvaha
27.06. 18:37 MedaBeda  Úvaha-pokr.
28.06. 14:00 Antiseptik  Je potřeba nevidět věci vytržené z kontextu
28.06. 21:48 Patrman  Spinava politika a spinava hra s ohnem
01.07. 01:45 Kyklop  RE: Spinava politika a spinava hra s ohnem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá několik dnů do konce měsíce a v pokladně chybí třetina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se sebere. Děkuji.

Ve zkratce

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 1

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 038,25 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
150 891,82 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 854