Diskuze k článku

Situace v Gaze a podivný postoj českých politiků

Příspěvků 43

20.6.2007 3:58

Souhlas!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Myslím si v podstatě to samé a vůbec se mi nelíbí postoj premiéra, který navíc NIKDO veřejně nekritizuje, alespoň jsem si nevšimla! Kde jsou všichni ti naši politologové a experti na zahraniční politiku, kteří uměli "do mrtě" rozebrat každé vyřčené slovo?! Všimla jsem si i v diskusích pod netovými deníky radikalizace a polarizace postojů k této problematice. Podívejte se např. někdy do diskusí na novinky.cz, kde pravidelně na body vítězí příspěvky přející "smrt palestinským teroristům". Cenzura tam přitom promazává kdejaký odkaz na zdroj, slovo sionista či žid je tam snad zakázáno, ale "postřílet arabáky" napsat smíte a dokonce s tím i zvítězíte v názorové TOP! Prostě jdeme všichni sborem za tím prvním volem a jaký pán, takový krám?! [zahanbení] [bliji]

137864

20.6.2007 6:36

RE: Souhlas!

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 137864

at nějaký právník posoudí výroky Topolánka, jestli zde nedošlo k trestnému činnu jako například hanobení rasy,národa a přesvědčení....atd a pokud ano,at formuluje formálně postup, on už to případné trestní oznámení někdo podá....

137866

20.6.2007 7:33

RE: Souhlas!

Grovik 89.?.?.?

Reakce na 137866

Možná by nebylo od věci.... založit nějaký fond, na právníka který by tohle dělal. Podával takováto trestní oznámení.

137871

20.6.2007 17:53

RE: Souhlas!

QWSAQ 193.?.?.?

Reakce na 137871

Ano. Už delší dobu si říkám, že bychom se měli nějak sjednotit a přejít od keců k činům... [pláč]

137917

20.6.2007 19:33

RE: Souhlas!

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 137917

záleží na tom, která sféra činnosti Vás osloví


namátkou:

http://www.jsmeobcane.eu/
http://nezakladnam.cz/
http://www.amnesty.cz/
http://www.greenpeace.cz

na výběr je zajisté více. Chybí-li Vám na trhu nějaký program, co tu ještě nebyl, navrhněte jeho zaměření, cíle ap. a seznamte s ním lidi

137924

20.6.2007 8:45

RE: Souhlas!

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 137864

>vůbec se mi nelíbí postoj
>premiéra, který navíc NIKDO veřejně nekritizuje, ...Podívejte >se např. někdy do
>diskusí na novinky.cz, kde pravidelně na body vítězí
>příspěvky přející "smrt palestinským teroristům". Cenzura
>tam přitom promazává kdejaký odkaz na zdroj, slovo sionista
>či žid je tam snad zakázáno, ale "postřílet arabáky"
>napsat smíte a dokonce s tím i zvítězíte v názorové TOP!
>Prostě jdeme všichni sborem za tím prvním volem a jaký pán,
>takový krám?!
Ano, tento český fašismus a nenávist k muslimům, které tam v podstatě nikdo pořádně nezná, je znepokojující. A to Novinky zdaleka nejsou takový hnůj jako Lidovky nebo Neviditelný pes, kde jsou navrch protiisraelské názory censurovány. Není to tedy jen vláda, která by něco takového mohla říkat z politického oportunismu. Je to nálada nemalé části české populace. Naštěstí ta část prý není tak veliká, jak by se mohlo čtením diskusí zdát.

137879

20.6.2007 10:09

RE: Souhlas!

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 137879

Vodníku,
není to český fašismus, je to židovský fašismus! Kdesi jsem viděl fotku Topolánka s jarmulí na lebce pod osmiramenným svícnem. Pohledem do jeho očí si dohad jen potvrdíte. [mrknutí jedním okem]

137888

20.6.2007 12:02

RE: Souhlas!

Guildenstern&Rosencrantz 195.?.?.?

Reakce na 137888

Vodník to asi mínil tak že velká část autorů těchto fašizujících příspěvků jsou Češi. Někteří Češi totiž kromě xenofobie vůči Arabům a muslimům o nichž toho moc neví, totiž do konfliktu Israele s Palestinci naprosto nelogicky projektují vlastní problémy, které jsou v ČR s romským etnikem.

137893

20.6.2007 11:31

RE: Souhlas!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 137879

pokud de o "psa", tak ten vám zabrání i v jakémkoli odkazu na BL!

úžasný, že???

Krysa

(Doprdele ať dostane blechy a "neviditelně" chcípne!)

137892

22.6.2007 15:27

RE: Souhlas!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 137892

Na novinkach cenzuruji odkazy a mazou zcela bezne... V podstate kazdy prispevek do diskuze s odkazem na hlubsi rozebrani tematiky je smazan...

138079

20.6.2007 8:44

Ano, můžeme skutečně za všechno...

Pavel T. 193.?.?.?

"Situace v Gaze je právě důsledkem této politiky prosazované lidmi kolem Mirka Topolánka a ne zkorumpovanosti hnutí Fatah."

Přiznám se, že poslední větou mne pan autor teda dostal. Nechci obhajovat Topolánka, výrok se mi taky nejvíc nelíbí. Ale hodit zodpovědnost za Gazu na hlavu západním politikům, to je opravdu dokonalé. Fakt, že se naši arabští kámoši v Gaze zřezali jak psi, a že naši odvážní hoši z Hamásu, které máme kvůli jejich nenávisti k Izraeli tak rádi, se najednou ukázali nebýt idealisty, ale prostými realisty, kterým jde o moc až v první řadě, tak tenhle fakt asi nejde mnohým odpůrcům Izraele zrovna pod fousy, ale je realitou. Osobně si myslím, že opuštění Gazy byl od Izraele zajímavý a možná i velice chytrý tah - teď každý jasně vidí, že v samostatné Palestině by to (alespoň v tuto chvíli) vypadalo jak v Gaze... Bude zajímavé sledovat, jak se situace dál vyvine, jak bude Hamas pokračovat. Že by si dovolili otevřenou konfrontaci s Izraelem, tomu moc nevěřím. Spíš to vypadá na tradiční ofenzivu "těch pravých odvážných mužů" pomocí raket Kassam...
Taky je velmi zajímavé, nakolik je Hamas skutečně fundamentalistický a touží po islámském státu, nebo jsou to pragmatici. Pokud ho v Gaze začne zavádět, tak je asi jen otázka času, aby byl v Gaze Izrael očekáván ne jako okupant, ale osvoboditel...

137877

21.6.2007 5:34

RE: Ano, můžeme skutečně za všechno...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137877

Zapomel jste, ze Gazu finacne odrizli, jenom zadrzena cla a poplatky v Izraeli jsou bratru 500 milionu $, EU strouhla pomoc, USA vyvinuli tlak na zablokovani bankovnich transankci, takze i uvolnene penize z arabske strany mohli cestovat leda tak v hotovosti a kufrech. Dale pred brutalnim a barabarskym utokem na Libanon, ktery po necelem mesici i pres snahu medii a "pratelskych vlad" dostal Izrael do diplomaticky osamoceneho postaveni, a donutilo ho agresi zastavit. Doslo k utokum na infrastrukturu v pasmu Gazy.

Pokud si tedy spocitame dohromady jedna a jedna, neslo o nic jineho nez o promyslene kroky, ktery vyvolali v pasmu Gazy humanitarni a socialni krizy. Za kterou rozhodne maji odpovednost predevsim Izrael a USA. A muslimove to samozrejme vedi, stejne si jedna a jedna dokazala secist rada lidi v te nasi demokrature.

137953

20.6.2007 9:02

S Hamasom na večné časy

Sid 91.?.?.?

Čo sa týka pojmu islamofašizmus, už som tu voľakedy písal že ten pojem vymisleľa ľavica v súvislosti s Chomejního Iránom a to na 100% sedí.

Čo sa týka kompromisov s moslimami, západné štáty ich už narobili dosť. Výsledok? V Británii sa ročne stane okolo 300 vrážd "zo cti", a v niektorých francúzskych a nemeckých mestách sú pomaly no-go zóny pre belochov. Týmto smerom sa má vydať aj stredná a východná Európa? To má Topolánek previesť 10% českého štátneho rozpočtu pre Hamas?

137883

20.6.2007 15:44

RE: S Hamasom na večné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 137883

U Topolánka bude stačit, když bude mlčet! Každým svým výrokem jen přilévá olej do ohně, chlapec "odvážný"! [oči v sloup]

137909

21.6.2007 5:40

RE: S Hamasom na večné časy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137883

[velký smích] [velký smích] Co to je za pitomost? Odvadeli snad vlady po roce 89 10% dani v prospech nekoho? Pouze se snazili drzet neutralni diplomaticky kurz, jak pise autor. To vsak je zrejme pro takove jako vy nedostatecny akt loajality. Vam vyhovaji vice cesti premierove, kterym couhaji z nekterych kapitalne posranych prdeli pouze malicky od noh. Neni divu, ze takovym premiurum potom verejne projdou bez nejakeho povyku i vyroky, ktere pouzivali nacisti a to primo v nemeckem originale. Mimochodem jste cesky obcan, ze mate takovou dojemnou starost o ceskou vydajovou cast rozpoctu? [velký smích] [velký smích]

137955

21.6.2007 20:30

RE: S Hamasom na večné časy

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 137883

>To má Topolánek
>previesť 10% českého štátneho rozpočtu pre Hamas?

To máte na mysli jako vyrovnání toho, co ročně platí USA a Německo Izraeli? Na to by těch 10 % bylo hodně málo.

138024

20.6.2007 9:30

Však on otočí

pikatchu 89.?.?.?

Však on Topolánek otočí. Až v Evopu ovládnou muslimové, bude Mirda Topolánek nosit v čele průvodu vlajku s půlměsícem a každé poledne bouchat hlavou o zem směrem k Mekce.

137884

22.6.2007 15:31

RE: Však on otočí

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 137884

No pokud mu nechame volnou ruku, tak to tak skutecne dopadne...

138081

20.6.2007 10:26

Středověk

Slama 62.?.?.?

Když to tak sleduji, připadá mi to, jako kdybychom se vrátili do středověku, do doby, kdy byly podnikány křižácké výpravy na "osvobození" Svaté země.

137889

20.6.2007 12:53

Omyl, pane Lhoťane:

rickover 86.?.?.?

Do roku 1989 tehdejší Československá soialistická republika neprováděla na Blízkém Východě vyváženou politiku, prováděla radikálně antisemitskou a antiamerickou, zaměřenou na vývoz komunismu do regionu. Podporovala, financovala i vyzbrojovala (nejen) blízkovýchodní teroristy, zejména Arafátův Fatáh i diktátorské režimy, které tam instalovala KGB (Násir, Bumedien, Asád, Kaddáfí, Kásim-Árif-abú Bakr-Hussajn, Chomejní, Daúd-Tarakí-Amín-Karmal-Nadžíbulláh). Chápu, že byli lidé, kterým se to líbilo, ať již se shlédli v marxismu, anebo šli svoji vlastní cestou a byli vděčni (a hlavně měli srandu) z užitečných československých idiotů.
Naopak, teprve po roce 1989 jsme začali dělat vyváženou politiku, konečně jsme uznali i Israel, konečně bylo možno slyšet i druhou stranu a konečně mohli mluvit i ti - viz já - kterým se vývoz komunismu a podpora teroristů a diktátorů (nejen) na Blízkém Východě nelíbila a považovali ji za ohrožení zájmů i dobré pověsti své vlasti.
A islám, resp. "islamofašismus"? O jeho pověst se zasloužili iránští ajatolláhové, Taliban, Dárfúr, Biafra, jižní Súdán, Thajsko, Filipíny, Londýn, Paříž, Madrid, Bombaj, Bali, Hamás, Hisbulláh a van Gogh, nikoli západní politici, nikoli Topolánek.
A Gaza - ať si tam mezi sebou dělají co chtějí, jako Čecha mne to nezajímá a jako křesťana mne zajímá osud 2 000 tamních křesťanů, kterým Hamás vyhrožuje likvidací. (Snad se jim zadaří včas utéci do bezpečí do Israele, nebo do Jižní Ameriky, kam utíkají mohamedány vyhánění blízkovýchodní křesťané.)

137896

20.6.2007 16:08

RE: Omyl, pane Lhoťane:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 137896

Jasně, ode zdi ke zdi je opravdu inteligentní a samostatná zahraniční politika. Jak všeobecně známo, do roku 1989 ČSSR žádnou samostatnou politiku neměla, jen pár prosovětských loutek ve vládě! Pokus o samostatnou politiku v roce 1968 byl zadupán oběma Velkými bratry zároveň! Jeden použil vojenské agrese a druhý to nijak zvlášť ani nekomentoval! Až donedávna jsem žila v iluzi, že ČR se od svých Velkých bratrů osvobodila /resp. mu oni sami dali konečně pokoj/ a že se pokusí být partnerem pro Evropské státy a případnou jejich federativní součástí v budoucnu! Ne, už zase je na scéně Velký bratr se svými požadavky na vojenskou základnu a už zase vypadá vláda jako bezmocné loutky! Topolánek najednou považuje svoji vlast jen za "mrtvé území mezi Německem a Ruskem"! Pěkně děkuju, to už jsem zažila! [naštvaný]

137911

20.6.2007 21:00

RE: Omyl, pane Lhoťane:

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 137896

>A Gaza - ať si tam mezi sebou dělají co chtějí, jako Čecha
>mne to nezajímá a jako křesťana mne zajímá osud 2 000
>tamních křesťanů, kterým Hamás vyhrožuje likvidací. (Snad
>se jim zadaří včas utéci do bezpečí do Israele, nebo do
>Jižní Ameriky, kam utíkají mohamedány vyhánění
>blízkovýchodní křesťané.)


Vážený pane,
to jsme na tom úplně stejně. Avšak jen pro upřesnění:
Írán
- Arménská apoštolská církev
- Asyrská církev východu (Nestoriáni)
- Ruská pravoslavná církev
- Římskokatolická církev - latinského, chaldejského, arménského ritu
» žijí zde svým vlastním životem bez zásahů ze strany státní moci, mají své zástupce i v íránském parlamentu
Irák
- Arménská apoštolská církev
- Syrská pravoslavná církev
- Římskokatolická církev - latinského, syrského, arménského ritu
- Pravoslavná církev - spadající pod konstantinopolský patriarchát
» i za zlého Saddáma si žily svým autonomním způsobem života. Poté, co americké B-52 a F-16 na svých křídlech přinesli demokracii "našeho typu", většina křesťanů emigrovala, kam jen možno.
Sýrie
- Syrská pravoslavná církev
- Arménská apoštolská církev
- Pravoslavná církev pod jurisdikcí Antiochejského patriarchátu
» křesťané tvoří 10-15% obyvatelstva, nejsou zprávy o problémech se státní mocí, jsou Syřané a křesťané

A tak by se dalo pokračovat.

Právě Palestinští křesťané si právem stěžují na fakt, že mnoho křesťanů, nejvíce z letničních či evangelikálních kruhů, podporuje z dogmatických hledisek Izrael, avšak přehlíží své bratry v Kristu - Palestinské / arabské křesťany.

137929

20.6.2007 21:43

RE: Omyl, pane Lhoťane:

reach52 88.?.?.?

Reakce na 137896

To je všechno pravda, ale nepřipadá Vám diskuse s místními fanatiky zbytečná?
Někdy si říkám, že zvědavce platí nějaká kgb, ale asi - ne..ti lidé jsou opravdu takoví magoři. [chechtot] [chechtot]

137932

20.6.2007 22:13

RE: Omyl, pane Lhoťane:

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 137932

>To je všechno pravda, ale nepřipadá Vám diskuse s místními
>fanatiky zbytečná?

>Někdy si říkám, že zvědavce platí nějaká kgb, ale asi -
>ne..ti lidé jsou opravdu takoví magoři. [chechtot] [chechtot]

Je divne, ze tenhle osobni utok na editory nebyl cenzurovan. Ale k veci: Web site dneska nestoji moc penez. Hostovani jakehokoliv webu je zalezitost par korun rocne. A kdyz je server v USA, tak tam je mozne vsechno.

137933

20.6.2007 23:44

RE: Omyl, pane Lhoťane:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 137932

Gratuluji, jako ten magor jste se právě projevil sám a ještě se tomu zasmál, doufám, že alespoň upřímně! Pravda Vám asi problémy nedělá a s propagandou si vystačíte. [oči v sloup]

137941

20.6.2007 22:14

RE: Omyl, pane Lhoťane:

Had 89.?.?.?

Reakce na 137896

>Naopak, teprve po roce 1989 jsme začali dělat vyváženou politiku, >konečně jsme uznali i Israel,
Hm, chtělo by to více informací ze "zákulisí" nejen být překrmen "vyváženou" propagandou současnosti.
Zkuste to! Za pár týdnů, snad měsíců sbírání informací např. o Chazarech se Vám "vyvážené" uznání Izraele možná bude jevit trochu jinak...

137934

20.6.2007 22:56

RE: Omyl, pane Lhoťane:

stein55 84.?.?.?

Reakce na 137934

>Zkuste to! Za pár týdnů, snad měsíců sbírání informací
>např. o Chazarech se Vám "vyvážené" uznání Izraele možná
>bude jevit trochu jinak...

ked uz zbierat informacie o chazaroch, tak seriozne a aby ste nemusel dlho hladat tu mate, ako priklad, jednu moznost.

kliknite si na obrazok ->

Vložený obrázek

137937

24.6.2007 14:44

RE: Omyl, pane Lhoťane:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 137937

Pane Stein,
každý si může napsat do životopisu to, co se mu zlíbí, když už pamětníci nežijí.

Jenom malé přirovnání. To, co se nyní děje v Zimbabwe (byl tady o tom článek na Zvědavci) a v jiných částech jižní Afriky se zcela určitě dělo také v Khazarii. Turistické agentury varují turisty, aby do těchto částí nejezdili. Lidé miznou beze stopy, stejně tak, jako vaších devatenáct příbuzných za druhé světové války.
"Lidé" v Israeli mají stejný genetický charakter. Ne všichni
a věřím, že i vy jste ta vyjímka.
Uvedu vám další důkaz kriminality tehdejší Khazarie, která se nacházela mezi Kaspickým a Černým mořem a dále na sever.
Ostrov Krym v Černém moři. Původní obyvatelé byli Chazaři, nyní je to Autonomní republika Ukrajiny.
Kočovní obchodníci, kteří se dostali na ostrov Krym, se už nikdy nevrátili. Ne proto, že by se jim tam natolik zalíbilo
a rozhodli se zůstat. Varování se tehdy rozkřiklo do celého světa a slovo kriminálník a kriminalita se uchytilo v mnoha světových jazycích. Ostrov Krym, jinak také Crimea. Obyvatelé se nazývali Crimeans, zkráceně a hovorově - Crimes.

Mirda

138273

20.6.2007 16:50

Barbaři?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

V premiérově výroku, tak jak jste jej zde citoval, nenacházím označení barbaři pro žádný národ nebo skupinu osob.
Osobně jsem pro vznik samostatného Palestinského státu. Otázkou je jeho umístění. Řešením by bylo, že by některá z okolních zemí, byla ochotna odprodat část své krajiny.

137914

22.6.2007 15:37

RE: Barbaři?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 137914

Co to jsou za kidy? Preci vsichni dobre vime, koho tim oznacenim "barbari" Tupohlav myslel [naštvaný]

A proc by nejaka zeme mela odprodvat cast sve krajiny? Neni k tomu zadny duvod. Staci, kdyz ti lide v koncentracich Gaza a West Bank budou moci zpet do svych domovu, ze kterych je illegalni teroristicky stat Izrael vyhnal!

Tam je jejich domov, tam je jejich puda. Zlodeji a vrazi az si tahnou kam chteji (nejlepe do pekla, kdyz na nej tak veri, ze nam jeho existenci cirkvi namlouvaji...) ...

138082

20.6.2007 19:24

„islamofašismus“

Hastrman 71.?.?.?

Islamofašismus nevymyslel Topolanek ale jiste mu to povedeli poradci.
Toto slovo se jiz davno pouziva v USA.
Cesko jde stejnou cestou jako Amerika. To je stale vice jasnejsi!
http://en.wikipedia.org/wiki/Islamofascism
Stejne tak je dnes slovo Liberalism uzivane ve smyslu, "kdyz nejste s nami, jste proti nam"

137922

20.6.2007 19:29

RE: „islamofašismus“

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 137922

Správně!! Dnes je nařízeno povinně a bez vytáček respektovat svobodný trh, svobodnou volbu (např. značky toaletního papíru) a svobodné hlásání (některých) názorů. Běda tomu, třikrát běda tomu, kdo by se naší svobodné společnosti nechtěl podřídit!!! [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

137923

20.6.2007 23:12

To to to Topolánek fakt řekl?

Sangfroid 82.?.?.?

To to to Topolánek fakt řekl? O těch barbarech? To to to jsme dopadli!!!

137939

20.6.2007 23:12

Udělali muslimové potažmo palestinští Arabové

A.S. Pergill 89.?.?.?

za celou dobu existence středněvýchodního konfliktu cokoli civilizovaného?
Rasistický izraelský režim s prvky rasisticko-náboženského apartheidu rozhodně nemá moje sympatie, nicméně se jedná v dané oblasti o jediný stát, který se jakžtakž blíží standardům evropské civilizace. Na druhé straně, uvedené prvky jsou obyvatelstvu vnucovány nepočetnými ultraortodoxními stranami metodou "jazýčku na vahách" a jejich elektorát požívá mezi normálními izraelci zhruba stejnou vážnost, jako u nás Romové.
Důležité je, že Arabové, potažmo další muslimové nebyli schopni dodržet ve vztahu k Izraeli jedinou smlouvu. Pokud byli opakovaně vojensky poráženi a opakovaně se dostávali do stále horší pozice, je to jen důsledek jejich dobrovolného konání, ničeho jiného.
Arabsko-muslimský svět vyhnal v době založení Izraele cca tolik Židů, kolik z Izraele odešlo palestinských Arabů (řada dobrovolně, řadu z nich vyhnali vlastní ozbrojenci, když ustupovali před izraelskou armádou), přitom nedokázal své souvěrce usadit na těchto uprázdněných místech. O "genocidním jednání" Izraele svědčí zvlášť fakt, že palestinských Arabů neustále přibývá [chechtot] svědčí to ovšem o naprosté nestoudnosti těch, kdo se snaží jednání s nimi připodobňovat k nacistickému holokaustu [bliji]
Arabové, jak palestinští, tak i ze sousedních zemí, se v tomto konfliktu chovali vždy jako barbaři. Potvrdilo to jejich chování na vyklizeném území, kde netknuté zařízení za statisíce dolarů prostě zplundrovali. Potvrzují to i současné boje v pásmu Gazy, kde si Arabové vládnou sami.

137940

21.6.2007 5:45

RE: Udělali muslimové potažmo palestinští Arabové

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137940

O jakych standartech mluvite. O vysoke mire militarizace, polecejniho spiclovani, rasove diskriminace, agresivnich utocich na sve sousedy, ukradnuti pudy, ideologii? Tyto standarty mel nas zapadni soused pred 70-ti lety a k cemu to vedlo vsichni vime. Nutno dodat, ze Nemci se svou temnou minulosti vyrovnali se cti, na rozdil od jinych!

137956

24.6.2007 15:23

RE: Udělali muslimové potažmo palestinští Arabové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 137956

René, jakápak temná minulost?
Německo bylo ve dvacátých a v počátcích třicátých let minulého století průmyslově nejvyspělejší stát v Evropě. Zapomněli však na vlastní zemědělskou a potravinářskou výrobu. Tohle si zaopatřovali dovozem, výměnou za vývoz průmyslových výrobků.
V roce 1933 vyhlásili židé celosvětový bojkot německých výrobků.
V tehdejším tisku se uvádí, že židé vyhlásili Německu válku. Prakticky to takhle dopadlo. Stačilo vyhladovět německý národ,
dát podmínku vzniku silného nacionalismu a šoupnout do vedení Hitlera. Zbytek už známe z učebnic dějepisu. Nakonec, ani tam to není přesně popsáno.

Mirda

138281

21.6.2007 0:46

Díky za kritiku

L.L. 85.?.?.?

Díky za kritiku. Jinak pro informaci pan Topolánek se již víckrát "přihlásil" svými činy k totalitnímu systému vlády a chováni. Napříkla se nerozpakoval použit známe nacistické heslo v německém originále. Arabové, muslimové a dalši národy jsou stejni lidé jako my. Nedejte jim jinou variantu než život pod dozorem dosazených lidí s ideologickým dozorem nad tím co si smí myslet a uvidite to co vidíte dnes.
Byl bych rád kdyby židovské organizace a aktivisté to mysleli s demokracii vážně, ale podle nich, a jejich spojenců, je domokracii pouze to co je v souladu s jejich názory a zájmy. No prostě nacizmus a komunismus akorat tam neni to "lidová demokracie" ale jen "demokracie". [zmaten]

137945

23.6.2007 21:56

Uctovnici v Gaze pri praci...

práškový cukor 84.?.?.?

Vyúčtovanie 19.júna v Gaze: Hamas vs. Fatah
= Download - vyuctovanie.swf

138201

5.1.2009 16:56

Zdroje ke Gaze

Alban Dinitz dinitz (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Dobrý souhrn analytických zdrojů byl vystaven zde: http://www.czechfp.cz/site/?p=4624

179693

5.1.2009 19:25

Vrchní rabín Izraele Avichaj Roncky žehná vraždění rodin

Saša 74.?.?.?

Rabíni Izraele požádali světovou veřejnost, aby odříkávala modlitby za úspěch nacistických jednotek. Eretz.cz vyzývá k umístění odkazu na video, abyste umožnili modlení s rabínem.

Zločin je nejlépe dělat beze svědků a Izraelská „šéfdiplomatka“ Livniová odmítla, aby po vyhlášení případného příměří byli do pásma Gazy rozmístěni mezinárodní pozorovatelé. Dle BBC nemocnice al-Shifa dostává roztrhaná těla celých rodin, jen za neděli přes 90 osob a z toho 26 dětí. Izrael napadá ambulance, refugee camp východně od města Gaza. Není kam utéct.

Přes veškeré židovské modlitby a nařízení Tzipi Livniové, podpora holocaustu v Gaze není mezi Izraelskými židy jednoznačná. Osadník Fredo Goldfarb z Kibbutzu Nir Yitzhak, s ostatními sionisty nesouhlasí: „co získám, uzavíráme kruh nenávisti, jak budu mezi Palestinci žít?“

179701

5.1.2009 19:37

RE: Vrchní rabín Izraele Avichaj Roncky žehná vraždění rodin

Aja 74.?.?.?

Reakce na 179701

Jo, jeste se za "tohle" modlit, to taak.

Uzavrou prostor, nikoho nepusti dovnitr, ani ven, masakruji ze vzduchu, z more, ze zeme a pozorovatele by "vzali", ne na sledovani primeri ale na hlidani Gazy, aby jim neublizovala.

Jak se bude svet chovat k Izraeli, az tohle vezme konec?
....ale stejne, zivot pujde dal, prijde jiny mazec.

179705

5.1.2009 19:41

RE: Vrchní rabín Izraele Avichaj Roncky žehná vraždění rodin

Kadencecrazy 154.?.?.?

Reakce na 179701

Na You Tube jsou vsechny ty svinstva o kterych pisete v obraze . I ta drzost a pohadky pro mass media prolhanych sionistu .

179706

5.1.2009 19:41

RE: Vrchní rabín Izraele Avichaj Roncky žehná vraždění rodin

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179701

A jak budou židé žít mezi Palestinci? Nebudou. Buď je pozabíjí, nebo vyženou... Nacistický stát (Izrael) tentokrát holokaust dokončí.

179707

Příspěvků: 43

20.06. 03:58  Souhlas!
20.06. 06:36 Vladimír Bílý  RE: Souhlas!
20.06. 07:33 Grovik  RE: Souhlas!
20.06. 17:53 QWSAQ  RE: Souhlas!
20.06. 19:33 MedaBeda  RE: Souhlas!
20.06. 08:45 Vodník  RE: Souhlas!
20.06. 10:09 IVAn  RE: Souhlas!
20.06. 12:02 Guildenstern&Rosencrantz  RE: Souhlas!
20.06. 11:31  RE: Souhlas!
22.06. 15:27 trodas  RE: Souhlas!
20.06. 08:44 Pavel T.  Ano, můžeme skutečně za všechno...
21.06. 05:34 Rene Bartosek  RE: Ano, můžeme skutečně za všechno...
20.06. 09:02 Sid  S Hamasom na večné časy
20.06. 15:44  RE: S Hamasom na večné časy
21.06. 05:40 Rene Bartosek  RE: S Hamasom na večné časy
21.06. 20:30 Karel z Čech  RE: S Hamasom na večné časy
20.06. 09:30 pikatchu  Však on otočí
22.06. 15:31 trodas  RE: Však on otočí
20.06. 10:26 Slama  Středověk
20.06. 12:53 rickover  Omyl, pane Lhoťane:
20.06. 16:08  RE: Omyl, pane Lhoťane:
20.06. 21:00 vladuna  RE: Omyl, pane Lhoťane:
20.06. 21:43 reach52  RE: Omyl, pane Lhoťane:
20.06. 22:13 semtex  RE: Omyl, pane Lhoťane:
20.06. 23:44  RE: Omyl, pane Lhoťane:
20.06. 22:14 Had  RE: Omyl, pane Lhoťane:
20.06. 22:56 stein55  RE: Omyl, pane Lhoťane:
24.06. 14:44  RE: Omyl, pane Lhoťane:
20.06. 16:50  Barbaři?
22.06. 15:37 trodas  RE: Barbaři?
20.06. 19:24 Hastrman  „islamofašismus“
20.06. 19:29 Vodník  RE: „islamofašismus“
20.06. 23:12 Sangfroid  To to to Topolánek fakt řekl?
20.06. 23:12 A.S. Pergill  Udělali muslimové potažmo palestinští Arabové
21.06. 05:45 Rene Bartosek  RE: Udělali muslimové potažmo palestinští Arabové
24.06. 15:23  RE: Udělali muslimové potažmo palestinští Arabové
21.06. 00:46 L.L.  Díky za kritiku
23.06. 21:56 práškový cukor  Uctovnici v Gaze pri praci...
05.01. 16:56 Alban Dinitz  Zdroje ke Gaze
05.01. 19:25 Saša  Vrchní rabín Izraele Avichaj Roncky žehná vraždění rodin
05.01. 19:37 Aja  RE: Vrchní rabín Izraele Avichaj Roncky žehná vraždění rodin
05.01. 19:41 Kadencecrazy  RE: Vrchní rabín Izraele Avichaj Roncky žehná vraždění rodin
05.01. 19:41 hestroy  RE: Vrchní rabín Izraele Avichaj Roncky žehná vraždění rodin

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 7

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
20,94 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,39 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 053,57 Kč
1 unce stříbra
523,40 Kč
Bitcoin
420 094,44 Kč

Poslední aktualizace: 4.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 311