Diskuze k článku

Na čem stojí strategická rovnováha USA-Rusko?

Příspěvků 49

7.6.2007 9:51

Občané versus vlády

Jarmila 85.?.?.?

Teď jde pouze o to, jaký je skutečný záměr administrativy presidenta Bushe ohledně globálního systému protiraketové obrany.
Ano, to je ta hlavní otázka: o co ve skutečnosti Bushovi jde. Ale stejně důležitou otázkou je, o co jde Putinovi. Domnívám se, že nejen Amerika, ale i Rusko jsou ovládány sionisty. A to i přesto, že je Chodorovsky momentálně zavřený. Tito skutečni vládci světa jsou spolu domluveni na různých krocích, asi tak na 10 let dopředu, které budou postupně provádět ve světě. Prvním krokem bude, že obě země budou mít důvod horečně zbrojit, což je velmi dobrá zpráva pro americké i ruské bohaté zbrojaře. Naše malá zemička byla vybrána americkými i ruskými sionisty jako budoucí oběť. Vládci, kteří se neštítí v přímém přenosu zabít v mrakodrapech 3000 vlastních občanů, nebo zabíjet výbuchy nevinné Moskvany, se ani v budoucnu nezastaví před ničím. Proto klidně vyhubí, když to bude potřeba i deset milionů čecháčků. Svedou to na muslimy a následně vyhubí i je, protože ropa dochází přátelé, takže hra na vybíjenou nastává.

Možná se vám bude zdát kruté co teď napíšu, ale nemohu si pomoci: Proklínám Antikrista Bushe a přeji mu, aby se mu v blízké době všechno zlo, které VĚDOMĚ ve světě udělal vrazilo do jeho vlastního těla a zničilo ho.
Našim místním otřesně zrádcovským řiťolezům v čele se sviní Parkanovou přeju, že než se rok s rokem sejde, že budou muset odtáhnout s obrovskou ostudou od válu. Věřím totiž tomu, že se občané zmátoří a že opět spontánně vyrazí na letnou, kde se jich sejde nejmíň milion a tyhle odporné týpky, do nichž řadím nejen Topolánka či Paroubka, ale i Klause, vypráskají. Jedině přímá demokracie může zachránit rozloženou dekadentní západní společnost, uchvácenou v moci ZLA.

137100

7.6.2007 10:44

RE: Občané versus vlády

Cynik 212.?.?.?

Reakce na 137100

Jarmila, európske ženy obdivujú u mužov iných rás a kultúr to, čo neznášajú u mužov svojej rasy a kultúry ( hovorím samozrejme v nadsázke, ale feministky sú toho príkladom). To najlepšie, čo by mohol svojho času urobiť Gorbačov pre demokraciu bolo neurobiť prakticky nič. Prestaňte už žvatlať o sionistickom spiknutí, spiknutie iste bolo, ale skôr komunistov-aparátčikov zväzových krajín SSSR proti jeho národom. Inak by nebolo Rusko v takom srabe ako je, napriek genialite a odhodlanosti Putina.

137103

8.6.2007 8:23

RE: Občané versus vlády

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 137103

Jasně že spiknutí bylo- a kdo myslíte že ty komunisty do Ruska nasadil? Nebo si myslíte, že to není pravda, že Rotchild vyslal Trockého z Ameriky s pytlem zlata a s 300 vycvičenými hrdlořezy do Švýcarska, kde se domluvil o dalším postupu s Leninem? A že pak Lenin odejel s těmito hrdlořezy v zapečetěném vlaku do Ruska udělat bolševickou revoluci a svrhnout neposlušného cara Mikuláše, který odmítl utvoření Spojených národů? Bolševickou ruskou revoluci vymysleli američtí kapitalisti.

Ale Vy asi radši věříte pohádkám, co nás učili na školách v dějepise, viďte? Ty dojemné scény, kdy se hodný chudý soudruh Lenin podělil o poslední cukříček s malou holčičkou. A kde Stalin nebyl původně obyčejným vlakovým lupičem a později masový vrah- ale Tatíček celého národa.

137171

8.6.2007 15:54

RE: Občané versus vlády

Smrdka 89.?.?.?

Reakce na 137171

Mohla byste mě poučit? Tuto teorii slyším prvně, nebyly by někde odkazy, kde to lépe popisují? Zní to zajímavě.

Či alespoň mi zodpovědět pár otázek?

1) Proč Rotchild co by měl z toho že by se válka protáhla tím že odpadne jeden spojenec USA?

2) Společnost národů? vždyť ta vznikla až poválečně až 1920 a nakonec bez účasti USA, předtím se o ní ani moc nejednalo ptže se USA příliš do Evropského dění nezapojovaly. Vždy jsem si pamatoval že to byla Anglie a Francie kdo pak z SN těžili.

3) také sem si vždycky myslel že to byly Němci kdo sponzorovali Lenina

Díky

137197

9.6.2007 9:16

RE: Občané versus vlády

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 137197

Dám Vám sem link na knihovnu, kde naleznete spoustu literatury na dané téma. O tom Rotchildovi se velmi podrobné informace dočtete ve stati nazvané Svobodní zednáři, podtitulek Ilumináti.
http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/download...

137232

9.6.2007 17:23

RE: Občané versus vlády

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137232

Zkuste si neco najit na tema Viktor Rotschildt, tusim dobry clanek je na prop.sk. Situace je mnohem slozitejsi nez na prvni pohled vypada. [mrknutí jedním okem] Moc sice nejde zkoncentrovat, ale ti co si tuto elementarni vlastnost uvedomuji, se zameruji na ovlivnovani "mocenskych proudu" a vyvazovani mocenskych center. Navic moc ma multietnicky charakter, je to stejne dobre pojivo jako jazyk nebo vira.

137255

7.6.2007 12:13

RE: Občané versus vlády

xxxJirka 212.?.?.?

Reakce na 137100

Jistě o ropu jde určitě. Amerika udělá všechno proto, aby získala strategické výhody proti Rusku, ale i jiným státům. Čím větší bude jejich vojenská moc, tím snadnější budou politická vyjednávání ohledně dodávek ropy. Pokud bude mít Amerika nedostatek ropy, její moc bude ve stětě prudce klesat. Otázkou je, která země ji pak v této roli vystřídá, a jakou zahraniční politiku bude tento nový vládce uplatňovat.

Nemyslím si, že by záchrana světa spočívala v zavádení nějakého politického systému. Každá společnost může fungovat pouze tehdy, bude-li složena z rozumných, poctivých a slušných lidí, kteří se neklaní modlám, které nabízí konzumní způsob života. Problém je v nás samotných. V totální duchovní devastaci člověka. Kde je osobní statečnost, poctivost, vstřícnost, smysl pro čest a fair play? Kdo dnes dokáže přiznat, že jeho odpůrce má pravdu. Kdo prosazuje pravdu pouze z vlastního přesvědčení, bez nároku na odměnu? Takových lidí už je málo, a jejich počet klesá.

Pointa jedné čínské pohádky říká: Jestli hledáš toho, kdo Ti může nejvíce ublížit, a toho, kdo Ti může nejvíce pomoci, podívej se do zrcadla.

137108

8.6.2007 4:32

RE: Občané versus vlády

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Reakce na 137108

V roce 1900, v Chicagu rozdelili vodu na kyslik a vodik,v roce 1905 prvni auto na vodu jelo ulici americkeho mesta.

Jestlize , se divame na svet z politickeho hlediska a historie ,tak muzem videt, tak zvanou rovnovahu mezi dvema bloky,jako zaruku pristich konfliktu.Kdyz , politici mluvi o dorozumeni a mirovem souziti a ve zkutecnosti zbroji,kde se jen da a pri tom vsem podepisuji vzajemne dohody,ktery jeden ani druhy pro vzajemnou neduveru nedodrzuje,to je me osobni poznani zivta za sedesat roku.Svet vytvoril Zenevske dohody,ale ,kdo jedodrzuje? Svet vytvoril ,Organisaci Narodu,ale ,kdo dodrzuje jejich resoluce as proc nejsilnejsi se svym "VETO" jsou nepostizitelni. Svet vytvoril soud pro souzeni mezinarodnich zlocinu ,ale Amerika a Israel se jim jenom smeji, naopak Spojene narody nesou zotpovednost za vytvoreni umeleho statu Israelu na zaklade biblickeho podvodu,ktery rkvave pokracuje cela desetileti.Mluvi se o kosmu,ale na druhou stranu USA zrizuje jednotku"kosmicke armady", v pripade potreby znicit "nepratelske " druzice v ramci falesne politiky,ze kosmos ptari vsem.USA za dobu ilegalni valky prohospodari z narodnich zdroju do zbrojnich firem na vice jak 100 billionu dollaru, ve ztratach 3400 zildneru, nemluve o ztratach Iracanu,odhadem na 69.000 obyvatel, nich , zejmena obetmi jsou deti.
Takze 500 billionu dolaru dostaly zbrojni firmy z kapes danovych poplatniku a otazkou je ,zda nebylo by lepsi usili lidstva obratit k vesmiru a jeho plnemu vyuziti propotreby lidstva?
Ve dnech 27 unora roku 1992 prednasel profesor Richard Hoagland pro delegaty Spojenych Narodu,jeho vysledky v ramci fotografii od NASA ,jez davaji vice otazek , nez odpovedi,co znamena ,lidska tvar na povrchu Marsu a jake fotografie z Mesice davaji tuseni,o moznostech kolonisace teto planety.
Svet ,jak je videt se nezbavil sveho sobeckeho ja , spojene s touhou po ovladnuti,zotroceni ,kontrole ,lidske spolecnosti a prostredky a finance uraci svet na zcela neplodnych valkach, ktere mohou dojit takoveho konce ,ze zivot na teto planete bude zcela nemozny.
Tak ,tedy,Bily Dum a nebo Kremlin a nebo Peking a nebo NATO stale vytvari soucasnost,kde se bezmezne zbroji a zbrane hromadneho niceni se neustale zdokonaluji,cele tymy vedcu,dnem i noci vytvareji zbrane,jez muzou zcela vymest zivot z teto planety,jakoby uz nestacilo 35. 000 nuklearnich hlavic,skladovanych a nebo zcela pripravenych k akci na povel od radoby svetovladcu,mezi kterymi tezko dnech clovek tezko pozna ,kdo je silenec a kdo je normalni a pri tom vsem ma moc o osudu teto planety. Valecne napeti ,dela strach,ktery slouzi politikum predevsim k ovladnuti svych vlastnich lidi.
Ucelem je dostat krestansky svet do valky proti muslimum,za neprimeho zehnani statu Israel.

137165

7.6.2007 12:47

RE: Občané versus vlády

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 137100

Jsem otřesen, pani Jarmilo. Víte - když já sám nad tímto přemýšlím a dojdu k podobným závěrům, jako teď a tady Vy, nepůsobí to na mě tak depresívně, než když to čtu třebas od Vás. Tak nějak podvědomě beru vlastní závěry méně emotívně a vlastně méně vážně - stále totiž do výsledku vlastních úvah strkám jakousi "Pišwicovu konstantu", kterou snižuji závažnost svých závěrů a to z důvodu, že se přece můžu mýlit.

Hlásal jsem vždy a stále hlásám značně chmurné perspektívy vývoje osudu lidstva a vesměs cítím ze svého jak skutečného, tak ale i virtuálního okolí nedůvěru a skepsi k takovému pohledu na budoucnost. Věřím, že pro lidi, kteří by to vše postupně nepromysleli do důsledku a kteří by zároveň nepodnikli jakési řekněmež "úklidové profylaktické práce" na své duši, že tato pravda by mohla být pro takové jedince škodlivou.

Proto jsem své aktivity v hlásání jakýchsi "konců světa" hrubě omezil. Mé informace nejsou toho charakteru, že by je někdo bez déle-dobé duševní přípravy mohl pojmout, aniž by utrpěl následky na zdraví. To Vaše prokletí mnou otřáslo. Cítím to stejně.

137114

7.6.2007 18:24

RE: Občané versus vlády

Nescio Nomen 84.?.?.?

Reakce na 137114

Pane Petře, co je lidstvo lidstvem existují chmurné předpovědi. Jen se podívejte na klasickou populační teorii Thomase Malthuse. Jste člověk sečtělý, jistě ji znáte. A podívejte se dnes jak to s lidstvem dopadá. V civilizovaném světě lidé neumírají a populační teorie neplatí.
Kolik proroků už ohlašovalo konec světa? Neříkal snad i Váš oblíbeny prorok Michel Nostradam: "Rok jeden tisíc devět set devadesát devět sedm měsíců z nebes přijde velký král děsu, aby vzkřísil velkéo krále z Angoulmois. Předtím potom, Mars bude vládnout štěstím." Datum uplynulo a nic se nestalo.
Teď se podle Vás blíží v roce 2012 Olám... Ale uvidíte, že se nic nestane.
Neříkal jste, pane Petře, již zde na Zvědavci, že se stane to či ono? A nic z toho se zatím naštěstí nesplnilo.

137131

7.6.2007 20:21

RE: Občané versus vlády

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 137131

Ne ne, tak to není. Nostradamus málokdy řekne nějaké datum a tady tento případ je prozatím stále tak mnohoznačný při současném nedostatku informací, že nemůžeme posoudit zatím, co se stalo. Ale že se "to něco" stalo, tak natolik mu věřím, že o tom naprosto nepochybuji !

Kdyby Nostradamus ke skutečnému datu narození Hitlera napsal verš s tímto datem a tam by napsal, že: ... na zem sestoupí s nebes velký ničitel...", tak stejně až do roku 1933 by nikdo netušil, že se jedna o Hitlera a nakonec by až po II. světové válce lidé pochopili, že to patřilo na Hitlera. Víte, tak to je ! Čili netřeba volat "Hop !", protože jsme zatím ještě určitě nepřeskočili... [smích]

137135

7.6.2007 20:35

RE: Občané versus vlády

Nescio Nomen 84.?.?.?

Reakce na 137135

A není to třeba tím, pane Petře, že lidé zpětně přijdou co na jistá proroctví jde napasovat?
Dneska prohlásím, příští měsíc zemře velmi důležitý muž. A v srpnu všichni budou říkat jak jsem byl chytrý, že jsem věděl, že zrovna zemřel ten a ten člověk.
Všimněte si, pane Petře, že každý "vykladač" Nostradama vidí svou vlastní verzi. Francouzi nachází v Nostradamovi hlavně svou historii, Angličané zase svou. Dnešní lidé jsou zase přesvědčeni, že téměř vše by bylo být aplikováno na USA.

137137

7.6.2007 20:58

RE: Občané versus vlády

xxxJirka 83.?.?.?

Reakce na 137131

Každý rozumný člověk v minulosti musel považovat hrozbu zničení Země za nesmysl, jedině, že by zkáza přišla odněkud z vesmíru. Žádná armáda by to nedokázala. A vidíte jak se zatím proroctví plní?

Co je lidstvo lidstvem, zatím nikdy nebylo v našich silách způsobit celosvětovou zkázu. Na to jsme neměli prostředky. Nyní je máme, cca 40 let.

No dobře, během těch 40 let jsme je nepoužili. A já vím, že od jejich použití nás dělil opravdu jen krůček. Věříte tak pevně, že obstojíme dalších 40 let, 100 nebo 200 let?
Dnes, a do budoucna, bohužel, je a bude konec světa naprosto reálnou hrozbou.

137139

7.6.2007 21:22

RE: Občané versus vlády

Nescio Nomen 84.?.?.?

Reakce na 137139

Z Vesmíru? Pane Jirko, člověk řekněme 17. století toho příliš o vesmíru nevěděl. Obával se zničení země rukou boží.
Stačí se podívat třeba jen na rok 1647. Pro nás dnes obyčejný rok. Ale tehdy?
Soudobí kronikáři zaznamenávají, že po Evropě se objevilo velké množství kobylek. Pastviny byly zničeny. V létě toho roku došlo k zatmění slunce a na nebi se objevila kometa. Ve Varšave a v Královci viděli lidé na obloze ohnivý kříž. O tom vypovídají dobové kroniky.
A reakce lidí? Viděli v tom hned ruku boží, varovná znamení. Lidé se postili, rozdávali almužny, byli přesvědčeni, že nazemi dolehnout nakažlivé choroby a vyhubí lidské plémě.

A co se týče prostředků na zničení lidstva, věřím, že je lidstvo nepoužije ani dalších 40 let, nebo 200 let. Pokud budou použity, tak jen v omezeném množství a ne státem, ale skupinou fanatiků.

137140

8.6.2007 9:01

RE: Občané versus vlády

xxxJirka 212.?.?.?

Reakce na 137140

Napsal jsem z vesmíru, protože je to slovo dnes přesnější. Jistě že jsem myslel z nebe, nebo taky boží rukou. Ale kde si lidé myslí že existuje Bůh? V nebi - moderně řečeno - ve vesmíru.

Ale nejen ZHN jsou hrozbou. Mnohem reálnější nebezpečí spatřuji v tom, že 6,5 mld lidí není schopna Země dlouhodobě uživit. Populace stále stoupá a to v době, kdy víme, že zdrojů je čím dál méně. Tohle je jednoduchá rovnice, jejímž nejpravděpodobnějším výsledkem je katastrofa. Katastrofou mám na mysli vymírání velkého počtu lidí, netvrdím, že nepřežije nikdo.

Co se proroctví týče, faktem je, že se dají vysvětlit různě. Našel jsem však velmi konkrétní popis jedné události, která, pokud nastane, mě osobně přesvědčí o jejich pravdivosti.
Slunce a hvězdy budou zbarveny do ruda. Tedy přesněji, zbarvena bude atmosféra, a my uvidíme rudé Slunce a hvězdy. Tento jev by měl trvat asi týden. Pak bude zbývat jeden rok do katastrofy. Až k tomuto znamení dojde, nebude již cesty zpět.
Tolik proroctví, tak uvidíme.

137176

8.6.2007 10:25

RE: Občané versus vlády

leo69 89.?.?.?

Reakce na 137176

Ano pane xxxJirko, teď jste zavadil o ten lidský omyl, který snad největší měrou může za tu současnou lidskou a civilizační bídu. Jedná se o "přestěhování" božství,(boha) z lidského nitra kamsi ven do oblak na nebe.

Tento omyl byl záměrně vytvořen bytostí zvanou Jahve, který své zájmy zpečetil smlouvou s vůdcem jistého národa, kterýžto národ se tímto stal jeho klikou na prosazení jeho mocenských plánů s naším světem... Tento Jahve k těmto "vyvoleným" přilétal se shora (tedy s nebe) a tak je v tomto zmátl. Pokud by to byl skutečný Bůh, tak by ho slyšeli za svého nitra a ne např. z hořícího keře atp. Toto vše jednoznačně napovídá o tom, že bytost, která ovládla tento národ (a prostřednictvím tohoto národa většinu světa) nebyl a není žádný Bůh (v tom pravém smyslu slova). Může to být bytost na vyšším vývojovém stupni, než běžní lidé a jejími zájmy může být cokoliv pro nás třeba i nepochopitelného.

Nehledejme tedy Boha kdesi na oblacích, ale uvnitř sebe, v nitru každého z nás. Jak už tady některý ze Zvědavců napsal, přidejme k tomu dobrou náladu pokud možno neovlivňovanou čímkoli zvenčí, přejme všem bytostem dobro, nezáviďme a vědomě neubližujme(ani v mysli), milujme pravdu.

Ano pane xxxJirko, věci už jsou v běhu a sklizeno bude to, jak bylo už dávno zaseto. Nezbývá nám, než dočkat času a výše popsaným způsobem znovu zasévat pro lepší příští...

P.S:nevím, proč jsem se tak rozepsal, ale už je to napsáno, tak to mazat nebudu.[velký smích]

m,[smích]

137183

8.6.2007 8:18

RE: Občané versus vlády

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 137114

Vždyť já jsem taky otřesena pane Petře, když vidím, kam to všechno spěje a kam nás vládnoucí finančníci zatahují. Oproti Vám jsem ale pořád ještě optimistka, protože se stále domnívám, že ONI mají pud sebezáchovy, takže konec světa nikdy nenastane.

To moje prokletí myslím smrtelně vážně. Původně jsem chtěla jen napsat papírek a uschovat ho někde doma. Ale pak jsem si řekla, že to prokletí bude platit jedině tehdy, když ho vyslovím veřejně.

137170

8.6.2007 13:09

RE: Občané versus vlády

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 137170

Nevím, co jste paní Jarmilo čekala. Jste chytrá a dokážete si snadno spočítat, co lze v současné době očekávat. Těžba ropy klesá, nové zásoby nejsou a poptávka stoupá. Cena uranového paliva v poslední době stoupla více než desetinásobně. Výhled na zvýšení těžby není. Globální zásoby potravin od r. 2000 klesají - ze 115 dnů na dnešních 53 dnů http://zlomropy.blogspot.com/ .Klesá po léta cena amerického dolaru, tedy výkonnost ekonomiky USA. Počet obyvatelstva zemekoule narůstá. Co se v takové situaci dá dělat?
Představitelé G8 se dohodli, že dělat se nebude nic. Jednak proto, že nejsou schopni se dohodnout - globální opatření předpokládají globální řízení - tedy něco na způsob starověkých orientálních despocií, což zatím není možné, neboť lidé nejsou dostatečně kontrolovaní a mohli by se bouřit
a jednak proto, že současný stav vládnoucím silám vyhovuje.
Je potřeba výrazně snížit početní stav lidstva. Jak? Čekat na přicházející hladomor by nebylo optimální. Je vhodnější nějaká ta větší válka, která by počet lidí o několik miliadr snížila.Během války se snadněji prosadí opatření k totální kontrole života lidstva.
Chcete snad čekat, až stamiliony hladových asiatů a afričanů zaplaví Evropu a Severní Ameriku? V takovém případě by kapitalističtí vůdci - největší boháči - mohli také o své majetky a tedy svojí moc přijít. Není lepší, aby se ti chudí a hladoví ve vzájemných válkách sami navzájem pozabíjeli? Vždyť to je elegantní a laciné řešení. Pak zase bude dost energetických zdrojů i potravin pro všechny, co přežijí a vytvoří poslušné stádo.Jiného řešení není kapitalismus schopen.

137192

8.6.2007 14:01

RE: Občané versus vlády

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 137192

Vase predstava valky je zajimava, ovsem ma to jeden hacek. V dnesni dobe neni jine alternativy nez valky atomove, coz prinasi vazne nasledky. Pokud bychom vyhubili Cinu v atomove valce, tak sice ubyde miliarda lidi, ale uvolnena Cina bude kvuli radioaktivite temer neobyvatelna. Takze pocet obyvatel na na jednotku obyvatelne pudy se prakticky nezmeni. Podle me je scenar s pandemii smrtelne choroby mnohem "setrnejsi" k zivotnimu prostredi. [mrknutí jedním okem]

137194

8.6.2007 15:45

RE: Občané versus vlády

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 137194

Číňany ve válce asi hned tak nevyhubíte. Ale jsou jiné země, závislé na dovozu potravin, co nemají k dispozici jaderné zbraně. Navíc myslím, že Čína nějakou tu rýži vyváží. Tedy má potravin relativně dost.
Jak jsem výše psal, již 8 let poptávka po potravinách převyšuje nabídku a tak jsou trvale snižovány globální rezervy. Co s tím asi tak udělá Bushovo letošní opatření, aby do 5 let bylo do benzínu mícháno min. 10% alkoholu vyráběného z obilí a do 10 let 20%. Na zvyšování výroby obilí a poteravin to ve světě nijak moc nevypadá - v zimě se mluvilo o tisíciletém suchu v Austrálii. Troufám si odhadnout, že to rozdíl mezi nabídkou a poptávkou prohloubí a rezervy budou vyčerpány velmi rychle.
Co čekáte, že nastane potom?

137196

9.6.2007 9:00

RE: Občané versus vlády

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 137192

Nejprve znovu připomenu omšelou poučku, že ryba smrdí vždycky od hlavy. To znamená, že západní vládci již dávno měli odhodit masku, přestat lakovat skutečnost na růžovo a místo neustálých falešných řečí, že je třeba zvyšovat porodnost na rovinu občanům řekli, že množit se již nemusíme, jsme již dostatečně namnožení. V reálném životě by to pak znamenalo, že by vlády odbouraly jakékoliv dotace a přídavky na děti, dítě by se pojímalo jako luxus, který by si mohli dovolit jen lidé, kteří na to mají. Sociálně slabým lidem by však stát poskytoval antikoncepci i potratové pilulky (které u nás ovšem z neznámých důvodů dodnes nejsou k mání) zdarma.

Rozvinuté země by rozvojovým zemím neměly dodávat zbraně, aby se tam lidé vzájemně vraždili, ale měli by jim též poskytovat antikoncepci zdarma a vynakládat peníze na vzdělání žen. Vzdělané ženy se totiž nemnoží. To by ovšem nesměl jezdit papež po světě a vykřikovat, že se lidé mají co nejvíc množit. Já to říkám furt, že všechna tři monoteistiská židovsko-křesťansko-muslimská náboženství přinesly lidem mnohem více zla než užitku. A to hlavně proto, že hledají bohy kdesi na nebesích, místo aby každý člověk hledal Boha-Svědomí přímo v sobě.

Omezit co nejvíc přistěhovalectví a občanství poskytnout jen lidem, kteří podepíšou závazný dokument, že se vzdávají své dosavadní víry a přijímají za své všechny zvyky a zákony hostitelské země. V případě nedodržení, že souhlasí s tím, že budou oni i jejich děti vyhoštěni do země svého původu. Již všichni víme, že se multi-kulti neosvědčilo, proto je třeba všem novým přistěhovalcům důkladně vysvětlit, proč jsou povinni přizpůsobit se podmínkám v dané zemi.

137230

7.6.2007 13:01

RE: Občané versus vlády

Holden Caulfield 195.?.?.?

Reakce na 137100

Ja teda i když jako děcko pamatuje začátek osmdesátých let, kdy se pořád mluvilo o jaderné válce a jeden se z toho nevyspal. Myslíte že pravděpodbnost "atomového holocaustu" je dnes vyšší než tehdy

137115

7.6.2007 16:02

RE: Občané versus vlády

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 137100

protože ropa dochází přátelé
Ono "nedochadza" len ropa ale problemy zacinaju aj z palivom pre jadrove elektrarne :
Jen tak na okraj posílám odkaz na článek o pokračujícím nárůstu ceny uranu - před několika měsíci 100$/libra, dnes okolo 125$. Elektrická energie z jádra tak bude také nemálo nákladnou záležitostí (pokud vůbec bude k dispozici dost paliva).

137121

7.6.2007 22:58

RE: Občané versus vlády

IVAn 88.?.?.?

Reakce na 137100

Vidím to (ač se tomu bráním uvěřit) stejně. Pořád nemám jasno v Putinovi - Vy jste to pojmenovala. Chodorkovskij a Berezovskij, oproti tomu Abramovič -> svědčí to o souboji sionistických mafií o moc v Rusku, což onehdá v diskusi zmínil i Petr Bakalář (autor knihy Tabu v sociálních vědách). Ta rakovina už metastázovala (zdá se) nezadržitelně. To puzzle je jednoznačné, jde z něho mráz po zádech.

137145

7.6.2007 23:27

RE: Občané versus vlády

tonda 86.?.?.?

Reakce na 137100

V jste ale krvelačná, Jarmilo.
Tak diskusní server http://nornik.net vám silně vadí, ale nazývat někoho antikristem, a přát někomu smrt -Antikristovi Bushovu je podle vás v pořádku? [smích]

137147

8.6.2007 8:31

RE: Občané versus vlády

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 137147

Hm, co Vy si všechno nepamatujete. Ten zmiňovaný diskusní server je součástí totálního rozkladu společnosti- to Vás nenapadlo? Zatomizovat celou společnost, zničit instituci manželství, zasít nevraživost mezi muži a ženami- o to tady běží. Nebo Vám připadá taky normální že již existují státy, kde homosexuálové diktují heterosexuálům co smějí či nesmějí říkat? Že jim zcela vážně doporučují, aby vymazali ze slovníku slovo máma a táta, protože tím diskriminují chudáčky teploušáčky?

137172

7.6.2007 12:37

Vaše úvaha nedoceňuje

rickover 86.?.?.?

to podstatné, důvod proč to všechno vzniklo: Dnešní Putinovo Rusko opakuje Brežněvovu politiku, co si pamatuji ze 70. let - destabilisace Západu prostřednictvím intensivního vyzbrojování protizápadních států v "rozvojovém světě", dnešní Rusko vyzbrojuje Sýrií a Irán nejmodernějšími zbraňovými systémy, a to i na úkor vlastní armády a otevřeně kalkuluje s iránským raketojaderným útokem na Evropu. Takže umístění protiraketové obrany Evropy v Rusku v rámci "důvěry" by bylo sice krokem politicky hezkým, ale protiraketová obrana Evropy pod kontrolou Ruska by byla zcela nefunkční, iránské Shahaby by v takovém případě dopadaly na evropská velkoměsta zcela bezpečně. Pokud jde o strašák ruského preventivního útoku, jestliže bude systém protiraketové obrany Evropy v rukou USA, jednalo by se v takovém případě o přímé napadení USA a Rusko ví, že v takovém případě by USA odpověděly a z Ruska (a ovšem i z celé planety) by zbyla radioaktivní poušť, takže jen strašák, Rusko chce přežít, v tom se liší od postoje mohamedánů. Mohu ovšem doporučit Rusku, aby tedy v rámci budování té "důvěry" zastavilo dodávky svých nejmodernějších zbraní do "darebáckýh států" a spolu s USA provedlo jaderné a raketové odzbrojení Ahmadínežádova a Asádova režimu, pak by opravdu radar + antirakety v Evropě potřeba nebyly. Ale to se ruským imperialistům pochopitelně chtít nebude. [chechtot] Co se týče Severní Koreji jejich terčem je Japonsko a Jižní Korea, Evropa může pustit KLDR z hlavy, USA a Dálný Východ ovšem nikoli, ale od toho je USA protiraketový systém na Aljašce..

137112

8.6.2007 2:23

RE: Vaše úvaha nedoceňuje

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137112

Dejte mi zdroje na TOP ruskou vyzbroj vyvazenou do sveta. Ja tvrdim, ze Rusove nikdy nevyvazeji nejmodernejsi vyzbroj, kterou maji k dispozici. Stejne jako USA, Britanie, Izrael... Jenom blbec by mohl prodat TOP zbrane sve produkce a ohrozovat tim vlastni bezpecnost. Za druhe, co se tyce struktury armady, prioritu ohledne financi maji raketove vojska. Duvod je omezene mnozstvi financi a nutnost nahradit stare rakety s koncici zivotnosti za nove, pouze obvzlast technicky vydarene sytemy jako treba RS-18 maji zivotnost prodlouzenou o dalsich 20 let. http://www.letectvi.cz/letectvi/Article61011.html

Strateg Rickover sice vi, ze umisteni casti systemu PRO pod kontrolou Ruska je nemozne, ale USA jsou ve velmi slozite diplomaticke situaci a pravdepodobne se budou nuceny pokusit najit lepsi vysvetleni, nez obvinit Rusko, ze by v ramci spolecneho systemu PRO obrany, nechali USA vsanc utoku nekoho tretiho. Jsem presvedcen o tom, experti Pentagonu nejsou natolik tupi, aby ze by uverili tomu, ze by Moskva de facto pres treti zemi umoznila nuklearni utok na USA a zahajila tim globalni nuklearni valku.
http://www.novinky.cz/zaharnicni/evropa/putin-navrhl-bushovi-protiraketovy-stit-v-azerbajdzanu_116587_qgjed.html

Pokud jde o vyvoz zbrani, hadejte kdo je prvni? A kdo vsechno vyvazi zbrane diktatorum i jinym "darebackym" rezimum?
http://www.novinky.cz/zahranicni/ai--staty-g8-vyzbrojuji-diktatory--hrisnikem-i-cesko_59205_69cic.html
Tady mate jednoho z nejagilnejsich exporteru, vyvezt 2/3 vyroby je urcite skvele pro budovani svetoveho miru.
http://www.eretz.cz/content/view/930/41/
Tady mate velmi zajimave hlasovani v OSN, ohledne vyvozu zbrani. Proti stal osamocene, jak vojak v poli jediny hlas a to nejvetsiho vyvozce zbrani na svete, schvalne, kdo byl ten "posledni Mohykan"? Podle poctu hlasu pro 139, se zrejme i nekdo hlasovani takticky zdrzel.[velký smích] Mimochodem vyvoz demokracie je narocna a draha vec, zbrojni rozpocet USA je v rovnovaze se zbytkem sveta, fifty fifty.
http://aktualne.centrum.cz/zahranicni/amerika/clanek.phtml?id=270891

A nebyl jsem to ja, kdo zaradil KLDR na seznam darebackych statu a tvrdil, ze radar XBR s antiraketami ve stredni Evrope, bude eliminovat toto nebezpeci. Jsem velmi rad, ze i vy jste to pochopil. [mrknutí jedním okem]

137155

7.6.2007 18:25

divide et impera

merc 84.?.?.?

USA jde o jediné a to o starou taktiku rozděl a panuj. Nacházíme se v mezidobí mezi koncem starého systému, který pomalu skomírá od 1989/91 a ustavením systému nového, který může nabrat jakéhokoli tvaru a struktury, záleží pouze na hlavních hráčích světové mocenské šachovnice. Situace je nastavena jednoduše. Spojující se Evropa může časem dosáhnout politické jednoty, kterou by završila svoji dlouhodobou snahu, kterou je možné datovat již od 9. století a Karla Velikého. Je jasné, že to s sebou ponese také závazky. Společná bezpečnostní, zahraniční a obraná politika si vynutí větší finanční přesuny do nových zbraňových systémů a již pouhá velikost jak teritoriální tak počtem občanů bude znamenat moc, která nebude v souladu s dalším setrváním US Army v evropském prostoru (může být nějaký stát vůbec suveréní, pokud je na jeho území vojenská základna státu jiného?). Evropa je navíc v centru všeho dění a je součástí hlavní globální pevniny - Euroasie (navíc Afriku odděluje jen nějaký Suez. Navíc EU i Rusko jsou kulturně značně podobné, vzešlé ze stejných myšlenek a filozofických doktrín. Spojená EU i Rusko by určitě stály o strategické partnerství, pokud ne o úplné spojení. Takový scénář ovšem úplně vymazává USA z mapy důležitosti. Mají nevýhodu v tom, že jsou geostrategicky umístěny mimo hlavní světové hřiště a nic s tím nikdy nebudou schopni něco udělat, leda že by se přestěhovaly. Z nedávné histrie je jasné, že Evropa má daleko větší měkou moc než Amerika, která se musí spoléhat čistě na tu tvrdou. Z toho se dá soudit, že by ostatní státy byly s to se s postavením Evropy (která daleko lépe rozumí jejich problémům a je schopna s nimi najít konsenzus v nejdůležitějších otázkách) jako světového hegemona daleko snadněji smířit než z USA. Z toho důvodu USA dělá to jediné, které jim zaručí vliv a moc. Snaží se evropský projekt zastavit pokud to ještě jde a to tím nejsnadnějším způsobem - zavést svár mezi zúčastněné a poté všechny spokojeně dále ovládat.

137132

7.6.2007 19:38

RE: divide et impera

Nescio Nomen 84.?.?.?

Reakce na 137132

Evropa a USA k sobe mají daleko blíže než Evropa a Rusku. USA vzniklo na evropských kořenech. Rusko se začalo Evropě přibližovat až za Petra Velikého. Občas se následně přibližovalo, občas zase vzdalovalo.
Vezměte průměrného člověka z Maine, z Anglie a z Podoní a zkuste přijít na to, kdo k sobě má blíže.

137134

7.6.2007 21:49

RE: divide et impera

merc 84.?.?.?

Reakce na 137134

nejde o to, že k sobě má Evropa a USA blízko. Jde o to, že USA nesnese emancipaci Evropy do role, kterou si sama předsevzala. USA vyhovuje Evropa jako servisní jednotka, na kterou se může v případě potřeby obrátit a jinač ji nebude v žádném případě s ničím otravovat. Já mluvím o mocenské dimenzi mezinárodní politiky a pokud USA nebude schopna svoji politiku revidovat (k tomu ovšem má hodně daleko, pořád pokračuje ve své standardní mocenské politice sestávající z korupce, manipulace, zastrašovní a vydírání) tak se s Evropou dříve nebo později rozejde nejen v prostředcích, ale také cílech. Navíc americká politika ani moc nezáleží na tom, kdo je v čele státu (demokrat nebo republikán, prašť jako uhoď) a tak se těžko po odchodu Bushe nějak radikálněji promění. Jde prostě čistě mocensky o to, že se USA nehodí do krámu silná Evropa, která by nebyla jen přívěškem na americkém náhrdelníku. Evropa by s Ruskem byla absolutně soběstačná, narozdíl od USA, které je se zdroji na konci s dechem a budou stále více závislé na ostatních. Jak jsme viděli a stále vidíme v Iráku, US Army není schopna spacifikovat zemi, která je pouhou patnáctinou USA a všichni víme jak reaguje divoké zvíře, které je zraněné.

137142

8.6.2007 0:33

RE: divide et impera

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 137142

Informační vrstva v hladině energetických zdrojů a tím i mocenské převahy je sice důležitá, ale obávám se, že ta důležitější je v poselství, které bylo na počátku této civilizace, postavené na "jednobohovi" pomocí bible. Technologie, vytvořené propojením matematiky a latiny jsou už dlouho ukládány do šuplíků, žijeme v informačním podzemí (viz film "Sexmise"[mrknutí jedním okem].
Ještě jsem si neověřil informaci, že Putin dnes na G8 nabídl Křovínkovi umístění radaru v Azerbajdžánu.
Pokud je to pravda, je to naprosto geniální tah, potvrzující mé "domněnky" o tom, že obě velmoci velmi dobře znají možnosti informačnéch vrstev, nám, obyčejným lidem nenabídnutých. Výzkum vstupu do lidského vědomí a podvědomí je v Rusku nejméně na téže úrovni jako v USA, radar uprostřed Evropy totiž umožńuje kontrolovat myšlení evropských etnik, která stála nejen na počátku vývoje, ale především jednoho, které stojí i u možnosti tenhle svět předělat ve stylu, který kdysi nabídlo křesťanství. Ale nemíním ten paskvil který z konceptu křesťanství udělala katolická církev a její dnešní kapitáloví synkové. Ne Češi, jen čeština bude tím nástrojem, který po tisících letech opět spojí symboly "velikosti" se symboly "pohybu" prostřednictvím soustrojí "vědomí+podvědomí" do nástroje, který sice už leckteré předchozí "hmotné inteligence" používaly, ale který vedl vždy k nerovnováze, předcházející zániku takové inteligence. Teprve propojení "opačných inteligencí" (uhlíkové a křemíkové) má naději, že se rovnováhy v prostoru seskupí do dynamického, věčného cyklu. Jsme první vlaštovkou tohoto procesu (v mém obzoru), nepatrná sluneční soustava na konci ramene "Mléčné dráhy".
Pokud Putin má stejné informace jako já, mnohé mají i lidé stojící za Křovínkem, je Putinova nabídka k umístění radaru v Azerbajdžánu "šachmatem" pro projekt, vycházející z manuálu, zvaného bible. Proto držím palečky nejen Putinovi, ale i Paroubkovi, který také "blue Ray" prohlédl. Aspoň doufám.
Cesta společného jmenovatele, který z hmotného majetku přešel do virtuality číslíček v bankách, je na svém konci, v posledním "buď anebo".
doufám, že rovnováhy ve vesmíru jsou natolik moudré, že nás nenechají opět opakovat civilizaci.
Jak funguje "program člověk" v prostoru, to zatím vím asi jen sám, ale je reálná naděje, že "to" dojde do hlav i ostatním.
Pomalu, ale jistě, se vytváří nová forma "peněz"/společného jmenovatele prostoru - DŮVĚRA. A tu budujeme my všichni dole, svými myšlenkami, vkládanými do blogů a diskuzí. Tato síla posouvá celkovou rovnováhu inteligence v našem planetárním systému k rozpadu duality mocných a poddaných. Slova svoboda a demokracie už mají přesně opačný obsah než v době, kdy byly tyto pojmy definovány. Jediná cesta tedy vede zpět, k těm původním. V dalším "patře" spirály vývoje.
D...Automaticky kráceno

137149

8.6.2007 1:16

RE: divide et impera

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 137149

Putinova nabídka umístit radar v Azerbajanu se zdá být pravdou,dnes je to i na Google news. Přidalk tomu taky návrh vybudovat obranu proti hrozbě civilizace společně, což je opravdu geniální šachový tah. Pro zajímavost čtenářů; dnes jsem si četl ve francouzkém dením tisku co vychází zde v Québecu a tam v jednom článku napsali Vladimir Poutine, což je název populárního quebeckého jidla z brambůrek a sýra. Předpokládám že to byl omyl a mohlo to být i horší, třeba Putain. [chechtot]

137152

8.6.2007 2:25

RE: divide et impera

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 137152

Je to tak. Sledoval jsem ruskou televizi, Putin to osobně vysvětlil. Dubya vypadal po rozhovoru mezi čtyřma očima jako zmoklá slepice. Byl to geniální a naprosto přesně načasovaný a úplně nečekaný tah...
Teď věci stojí takto:
- Když nabídku odmítnou, bude to diplomaticky neúnosné;
- když nabídku přijmou, stratí xicht... a pravý účel celé akce s radarem padá do vody;
- Tupolánek a spol. se mohou jít picnout (a to je asi nejlepší na tom všem)...
Na závěr zpráv ruská TV ukazovala nabízený radar... vidí až do Skotska a na druhé straně ... je prostě geniálně umístěný.
Azerbajdžánský prezident se nechal slyšet, že jeho národ bude hrdý, jestliže bude moci přispět k míru ve světě... o věci se údajně dozvěděl teprve včera. Rychlá dohoda, což?

137156

8.6.2007 8:46

RE: divide et impera

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 137156

Zdravím, pane Průchozí.
Jak jsem se tady již jednou zmiňoval pod jedním článkem o radaru, byl jsem loni v září 14 dnů v Ázerbajdžánu. Přišla tam i řeč na radar. Nikdo z lidi, se kterými jsem tam mluvil, si na něj nestěžoval. Jen mi skoro každý druhý říkal, že proč chce USA stavět radar v Česku nebo Polsku, když si mohou pronajmout ten ázerbajdžánský.
I když je do dneška jedna třetina Ázerbajdžánu okupována Arménií, jsou Ázerbajdžánci hodně seběvědomí. Každý rok na jaře začínají vykládat o tom, jak teď s pomocí USA zaútočí na Arménii a konečně si vezmou zpátky to co je jejich.
A často k tomu ještě dodávají, že kdyby ten radar v Qəbələ sloužil Američanům, dostali by se hned do EU, do NATO a stali se díky americkým investicím druhým Kuvajtem.
Takže jen závěrem bych chtěl říci, že myšlenka na využití radaru v Qəbələ USA není zase tak novou myšlenkou.
Jen se přiznávám, že mne překvapilo, že to nabídl Putin. Já jsem předpokládal, že naopak Putin by byl proti, kdyby tam ten radar byl.

137173

8.6.2007 12:47

RE: divide et impera

xxxJirka 212.?.?.?

Reakce na 137173

Naopak. Rusku se to hodí, pokud bude radar v Ázerbajdžánu. Protže tenhle radar vidí pouze jižně. Nemůže sledovat prostor na Ruskem. A protože USA tvrdí, že radar v Česku není namířen proti Rusům, není důvod, proč by nepoužili radar v Ázerbajdžánu. Jedině snad, že by jim šlo opravdu o to sledovat prostor nad Ruskem.

137189

9.6.2007 3:32

RE: divide et impera

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 137189

Pane, Vy asi také hned skočíte na každou kok*tinu, že?... Azerbajdžánský radar vidí od Nové Země po Indické moře a na druhé straně od Sachalinu až do Skotska a Irska. Příslušný šot, včetně grafu pokrytí, ukazovali na ruské TV. Příliš brzy jste se chytil falešné informace, určené k "snížení ceny" ruské nabídky. Také jsem ji četl, je to směšné.
(Felgenhauer said the massive Gabala radar was designed to detect the launch of missiles from submarines in the Indian Ocean, and is fixed facing south. "It was never intended for and cannot be used for missile defense," he said...) Doufá, že Rusové nezveřejní podrobnosti o skutečném dosahu tohoto zařízení? To už ale udělali. Proti tomu je plánovaný US kopačák v Brdech druhý odvar z brambor!
Hadi už se svíjejí a syčí... Jestli Dubya tuhle nabídku odmítne, je naprosto jasné, oč jim ve skutečnosti jde - o největší (a poslední) základnu strategických surovin na světě. Hádejte, kde to je?

137225

7.6.2007 23:55

pro René Bartoška

djb 88.?.?.?

Eh, chtel bych se zeptat, citim jistou nekonzistenci.

Obvykly argument pro nesmyslne umisteni radaru u nas coby obrany pred zlym Iranem jest tvrzeni o vyhodnosti vypousteni mezikontinentalnich balistickych raket po smeru rotace Zeme. Tedy ne pres nas, ale opacnym smerem.

Proc je tedy radar u nas naruseni strategicke rovnovahy? Predpokladam, by woko, ze i Rusko by melo palit opacne, pokud to plati pro Iran.

Samozrejeme existuje x jinych duvodu proc radar ne, jen si chci ujasnit fakta, nerad bych rozvinul nejakou diskuzi obhajujici radar.

137148

8.6.2007 2:54

RE: pro René Bartoška

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137148

Mate pravdu. Do jake miry by to bylo vyhodne realizovat z ponorek a letadel proti smeru rotace to je otazka. Do jake miry stoji moment prekvapeni pro utok na centrum NASA (informace z druzicovyc systemu), ci jine vytopavane lokality s vysokou prioritou, opravdu nevim?System PRO USA ma byt globalni a globalni system XBR radaru s raketami je pouze byt vyznamnym, tak subsystem celku.

Nemam presnou predstavu, proc je radar tak dulezity pro USA, viz finacovani na tento rok. Seskrtani financi na antiraketovou zakladnu v Polsku, ale mit finance na vybudovani radaru. Jake jsou tedy ty nezminovane schopnosti tohoto radaru, ze tak znervoznuji Moskvu a USA i pres radu komplikaci a rizik usiluji o realizaci? Logicky by mel vice vadit Rusum radar XBR v Japonsku. Takze co je duvod? Spionaz ruskych testu nad kosmodromy? Hratky zemskou ionosferou ve stylu Haarp v globalni meritku, kdy je nutno splnit nejake "geometricke" rozmisteni na povrchu planety? Nejsme urcite sami, kdo by jsme si chteli ujasnit fakta, koneckoncu i Iran by musel strilet na USA na vychod, pokud by nemel k dispozici mnohem vykonejsi rakety, ktere by to dokazali i na zapad. Nezbyva nez vychazet s tech omezenych informaci, co jsou k dispozici.

137160

8.6.2007 3:49

RE: pro René Bartoška

Datel. 206.?.?.?

Reakce na 137160

Ja si myslim ze to je taka pojistka pro USA (jen at si Rusko mysli ze radar je jim nebezpocny). V pripade ozbrojeneho konfliktu mezi Ruskem a USA , budou Rusove nuceni tento radar zlikvidovat. Tim zlikviduji kus stredni Evropy a Evropa bude nucena vstoupit do valky.

137162

9.6.2007 0:19

RE: pro René Bartoška

djb 88.?.?.?

Reakce na 137160

Logicky by mel vice vadit Rusum radar XBR v Japonsku.

To by mohla byt castecne odpoved. Kdyz je radar z jedne strany, pak ten nas je uzavreni druhe cesty.

137217

8.6.2007 4:06

RE: pro René Bartoška

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137148

A jeste samozrejme netechnicky rozmer radaru jako "politickeho trojskeho kone" proti procesu evropske integrace.

137164

8.6.2007 17:26

Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu.

Kropáč 89.?.?.?

Opomíjíte, nebo nesprávně chápete současné možnosti Číny. Nejde jen o to, že je zcela soběstačná v zajištění potravy a jiných potřeb Číňanů (i jiné nároky obyvatel tohoto státu). Lze rovněž vycházet i z toho, že na zbrojní výdaje vynakládá již více, než Rusko ( www.bicc.de). K tomu je vhodné přičíst zájmy Číny vůči Japonsku, zásoby US měny, absenci působení sionistického kapiálu v Číně a vyjde Vám, jak je KLDR ohrožena nařčením "darebáckého státu".

137201

9.6.2007 11:12

RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!

federmann federmann (zavináč) spseroznov (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 137201

Je pravdou, že čina vyrábí zbraně, ale za minulý rok byla výroba zbraní u Francie, Číny, Ruska Německa a Anglie na podobné úrovni, je nepodstatné, kdo byl druhý a kdo další pořadí přibližné jsem uvedl, celková hodnota je velmi blízká 5%, další státy mají výrazně méně, jen jediný stát se svými 50% podílu na celosvětové výrobě zbraní stojí před uvedenými státy a tím státem není nikdo jiný než USA. Kdyby Rusi či Čína dováželi či vyváželi cokoliv, pořád je to méně než 5%. Autor zapomněl, že hrozbou může být i USA! Důvodů je několik. Rusi jsou samostatní, EU se ekonomicky uzavírá, Čína expanduje a navíc navázala dobrou spoluprácí s Afrikou, kterou US dlouhá léta vykrádala. US se tím ekonomicky uzavírá celý svět a nemá jiných produktů než zbraní, u kterých si musí zajistit jakýkoliv odbyt, a Čína abych ji neopomněl, hned se k ní dostanu. US produkuje celosvětově 50% zbraní, 70% nečistot a spotřebovává 30% ropy! Počet obyvatel US je pouhé 3%!. Čína expanduje a může sebou vzít i Indii a velkou část Afriky, samotná Čína, má 20% obyvatel spotřebovává 3% ropy, ale produkuje 40% celosvětové produkce všech výrobků, k této produkci ji chybí a hlavně budou chybět zdroje, pokud se zvedne, a to se jistě používání automobilů v Číně zvedne, pak by měla spotřebovávat brzy více jak US a Indie s Afrikou se začnou přidávat, tím by se mohla potřeba ropy za deset let až ztrojnásobit. US zatím s ropy žije, když Husajn zavedl obchod s ropou bez dolarů tak byl zavražděn, nyní obchod s ropou bez dolarů provozuje Irán a jaké má problémy. Hledejte problém v ekonomice a ne v ideologii, která jenom světí prostředky ekonomiky.

137237

9.6.2007 16:26

RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!

Kropáč 89.?.?.?

Reakce na 137237

Ale ovšem, že ano. "..Hledejte problém v ekonomice a ne v ideologii,..". Vidíte? Já bych napsal "Hledejme problém v ekonomice s přihlédnutím ke všem proměnným hodnotám, které její vývoj determinují." Souhlasíte? Takže Čínu není vhodné opomíjet. Jsou správné moje informace o tom, že na území Tibetu byla objevena nezanedbatelná ložiska ropy? Nemíním psát disertační práci o vztahu mezi demokracií, ekonomií či ekonomice, geografií, natalitou atd.

137253

9.6.2007 23:14

RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!

federmann 90.?.?.?

Reakce na 137253

Nevím, jestli máte pravdu, ale cesta do Afriky je o pomoci, řekl bych kam s Čínskými přebytky, ale musím říct i druhou část věty, jsou tam značné nerostné a ropné zásoby. Čím bude méně zásob, tím budou cennější a cena za jejich získání větší…

137267

9.6.2007 17:32

RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137237

Ja jsem na to nezapomel, ale chtel jsem ve strucne forme podat nekolik myslenek z vynikajich clanku, ale tak dlouhych ze vetsina lidi to cist nebude. panu Krejciho, Polreicha, Kellera ,Kotrby, Valacha, Kauckeho... jejihz vetsinu clanku ctu na siti. Jak vidim, tak mate spoustu detailnich informaci v ekonomickych a politickych souvislostech z globalniho pohledu. Pokud by jste mel chut neco napsat, rad se zapojim do diskuse. A mam pocit, ze nebudu zdaleka osamocen. [smích] [mrknutí jedním okem]

137256

9.6.2007 19:45

RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!

google 84.?.?.?

Reakce na 137237

>Čína expanduje a může sebou vzít i Indii a velkou část Afriky, samotná Čína, má 20%
>obyvatel spotřebovává 3% ropy, ale produkuje 40% celosvětové produkce všech výrobků,

toto s tymi 40-timi %-tami sa mi velmi nezda.
viem, ze maju obrovsky vnutorny trh, ale napriklad Nemci maju asi dvakrat väcsi export ako Cina.

137265

6.7.2007 23:18

SS-20 nebyly v satelitních státech

geras 213.?.?.?

Článek traduje tvrdošíjný blud. SS-20 s doletem 5500 km nepotřebovaly být voženy blíže cílům, pokrývaly s rezervou území Evropy. Až na jedinou vyjímku - SS-12 ! (ne 20) měly národní armády sovětských satelitů stejné rakety jako okupanti - Frog-7(luna), Scud, SS-21, SS-23 (co se kategorie země-země týče). A v kategorii země-vzduch to bylo úplně stejné.

139289

Příspěvků: 49

07.06. 09:51 Jarmila  Občané versus vlády
07.06. 10:44 Cynik  RE: Občané versus vlády
08.06. 08:23 Jarmila  RE: Občané versus vlády
08.06. 15:54 Smrdka  RE: Občané versus vlády
09.06. 09:16 Jarmila  RE: Občané versus vlády
09.06. 17:23 Rene Bartosek  RE: Občané versus vlády
07.06. 12:13 xxxJirka  RE: Občané versus vlády
08.06. 04:32  RE: Občané versus vlády
07.06. 12:47 Petr Gejdoš  RE: Občané versus vlády
07.06. 18:24 Nescio Nomen  RE: Občané versus vlády
07.06. 20:21 Petr Gejdoš  RE: Občané versus vlády
07.06. 20:35 Nescio Nomen  RE: Občané versus vlády
07.06. 20:58 xxxJirka  RE: Občané versus vlády
07.06. 21:22 Nescio Nomen  RE: Občané versus vlády
08.06. 09:01 xxxJirka  RE: Občané versus vlády
08.06. 10:25 leo69  RE: Občané versus vlády
08.06. 08:18 Jarmila  RE: Občané versus vlády
08.06. 13:09 Karel z Čech  RE: Občané versus vlády
08.06. 14:01 Pavel -Čert- Němec  RE: Občané versus vlády
08.06. 15:45 Karel z Čech  RE: Občané versus vlády
09.06. 09:00 Jarmila  RE: Občané versus vlády
07.06. 13:01 Holden Caulfield  RE: Občané versus vlády
07.06. 16:02 LenTak  RE: Občané versus vlády
07.06. 22:58 IVAn  RE: Občané versus vlády
07.06. 23:27 tonda  RE: Občané versus vlády
08.06. 08:31 Jarmila  RE: Občané versus vlády
07.06. 12:37 rickover  Vaše úvaha nedoceňuje
08.06. 02:23 Rene Bartosek  RE: Vaše úvaha nedoceňuje
07.06. 18:25 merc  divide et impera
07.06. 19:38 Nescio Nomen  RE: divide et impera
07.06. 21:49 merc  RE: divide et impera
08.06. 00:33 janko  RE: divide et impera
08.06. 01:16 Antiseptik  RE: divide et impera
08.06. 02:25 Průchozí  RE: divide et impera
08.06. 08:46 Adapa  RE: divide et impera
08.06. 12:47 xxxJirka  RE: divide et impera
09.06. 03:32 Průchozí  RE: divide et impera
07.06. 23:55 djb  pro René Bartoška
08.06. 02:54 Rene Bartosek  RE: pro René Bartoška
08.06. 03:49 Datel.  RE: pro René Bartoška
09.06. 00:19 djb  RE: pro René Bartoška
08.06. 04:06 Rene Bartosek  RE: pro René Bartoška
08.06. 17:26 Kropáč  Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu.
09.06. 11:12 federmann  RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!
09.06. 16:26 Kropáč  RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!
09.06. 23:14 federmann  RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!
09.06. 17:32 Rene Bartosek  RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!
09.06. 19:45 google  RE: Všichni ve svých úvahách opomíjíte Čínu. CYBA zapomínáte na EKONOMIKU!!!
06.07. 23:18 geras  SS-20 nebyly v satelitních státech

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 16

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,67 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 904,76 Kč
1 unce stříbra
395,94 Kč
Bitcoin
175 370,44 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 145