Diskuze k článku

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

Příspěvků 57

4.6.2007 16:21

Co Vás tak šokuje:)))

rickover 86.?.?.?

stran těch výroků?[smích]))

1) V čem je Brusel lepší, čím kdy dokázal oprávněnost své existence? v zavádění feminismu? homosexuálního manželství? censury=politkorektnosti? v demontáži křesťanských kořenů Evropy? v antisemitismu? v islamisaci Evropy cestou seshora? ve vyhazování miliard euro na podporu přistěhovalců, které nepotřebujeme, za nesmyslné projekty typu Galileo nebo na podporu Hamásu a na výplaty zbytečným a nepotřebným eurokratům?

2) Vám, autore evidentně vadí existence nezávislého českého státu? Z jakých důvodů je to špatné? Komu stojí nezávislá zahraniční politika ČR v cestě?

3) V čem se Zahradil mýlí? Proč je špatná myšlenka, že by se volalo z USA do Evropy také do Prahy, nejen do Berlína?

4) Postoj bruselských multikultůr vůči USA je přesně takový,jak ho Šebej popsal, v čem se mýlí? Cožpak o USA říkají něco jiného?

136871

4.6.2007 17:39

RE: Co Vás tak šokuje:)))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 136871

A tohle Vás nešokuje?

Tomáš Ježek pro Sme.sk

Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí...

136878

4.6.2007 21:00

Co vas tak sokuje - ze kazi vou a piji vino!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 136871

Problem je, ze veskera kritika EU je 100% pravdiva ale PRESTO panove vstup do EU jednoznacne odmavali. Cize se chovaji jinak, nez jak rikaji...

Vidim v tom jejich neuveritelnou drzost a nafoukanost. Zrejmne bude treba je nejak poucit, ze ani knezim dlouhodobe kazani vody a piti vina neprochazelo...

Samostatnou kapitolou budiz "antimerikanismus". Je logicke, ze se zemi, ktera vede illegalni valky, okupuje suverenni zeme, vyhrozuje ostatnim, provozuje mucirny a koncentraky jako naskove ci zidobolsevici a unasi obcany cizich zemi do muciren nechce nikdo mit nic spolecneho...

Nad vsim timto do oci bijicim zlocinnym chovanim panove "privreli jedno ocko" a misto toho nam cpou zvasty o tom, jak je USA super spojenec. Zapominaji ale na to, ze v '68 se Breznev USSaku optal estli maji neco proti zasahu a nemeli, ze pry jsme v sfere Ruskeho vlivu...
Proc je tato sfera narusovana dnes je prvni dobrou otazkou do pranici.

A druhou je zpusob rozpusteni socialistickeho bloku dohodou mezi USSaky a Rusaky, kdy v '89 odstartovane zmeny byly predem domluvene a mely sve pevne (diky USSakum take!) mantinely. Jako je treba pravni kontinuita CSSR s CSFR, nepotrestani socialistickych zlocincu, a tak dale. Strucne receno - za svrab ve kterem dnes vezime jsou USA minimalne z 50% spoluzodpovedne.

Jake zkusenosti s USA jako spojencem mel treba Iransky lid (Shahova silne krvava diktatura), Saddam (nejdrive spojenec, pak obesenec), Taliban (nejdrive Freedom Fightery pak Al-Kaida) ci Chinale nebo Noriega v Paname je opet velmi dobre znamo...

A ze akce plodi reakci je znamo take. Antiamerikanismus je vysledkem zahranicni politiky USA plne vrazdeni a nasili. Hledat za tim cokoliv jineho je nesmyslne.

136902

5.6.2007 0:05

RE: Co vas tak sokuje - ze kazi vou a piji vino!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136902

"Írán citelně utrpěl přičiněním USA. Připomínáme, že USA svrhly demokraticky zvolenou vládu Dr. M. Mossadeka a vrátily šáha na Paví trůn – „nejvelkolepější úspěch CIA“. Po 25 let vládl šáh železnou rukou Íránu ku prospěchu amerických ropných korporací, než jeho tyranii svrhly miliony íránských obyvatel, za cenu strašlivých obětí na životech. Po 27 uplynulých let zabraňovaly americké sankce právu Íránu na rozvoj a přinášely velké utrpení jeho lidu."

Citace z šlánku "Zastavte válku proti Íránu dříve, než začne!" z Britských listů...

136918

4.6.2007 21:42

RE: Co Vás tak šokuje:)))

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 136871

Jsem dalek toho dávat na Vaše otázky jednoznačné odpovědi. Nikdo neví, kam politika českého separatismu povede. Podle mého soudu a citu, který odpovídá cítění Evropana (čerpám myšlenky evropských myslitelů, ne českých nacionalistů), však vývoj k evropské vzájemnosti dává novou šanci pro nás pro všechny. Konzervace „suverénních“ národních států žádnou změnu k lepšímu světu nepřinese, oni totiž vůbec nejsou suverénní v podmínkách globalizace a euroatlantické nadcivilizace. To platí i pro jejich národní kultury, které pomalu ztrácejí svoji původní identitu.

Nevěřím v nezávislou zahraniční politiku ČR. Jako malý národ jsme vždy byli a budeme závislí na svém okolí. To ovšem platí i pro větší národy. EU je potom cesta k jejich sjednocení, ke konci rivality, k nalezení člověka a ne nacionálního zchytralce a šovinisty. Myslím si, že USA mají mnohem hlubší a bohatší zkušenosti s multikulturalismem, jde nakonec o multikulturní společnost, která se se svým „národním“ sebeurčením historicky potýkala a dodnes potýká, dones se Američané vyrovnávají například se svým špatným svědomím vůči indiánům jako původnímu archetypu americké duchovnosti smíšené s duchovností evropskou.

Nehájím všechny postupy sjednocování Evropy, ale jako cíl vidím v evropeismu dobrou budoucnost. Rolí země v srdci Evropy by potom mělo být odstraňování překážek evropské integrace a ne jejich vymýšlení, hledání těch duchovních hodnot, které pomáhají porozumění a evropské vzájemnosti a ne velmocenské politice cizáků. Pouze za takovou roli nás může Evropa v budoucnu ocenit. Pokud má USA na mysli světový mír, nový světový řád jako dobro pro všechny, nechť toho dosáhne partnerstvím s Evropu jako s matkou, která jim dala kořeny, a ne vrážením klínu do jejího srdce v podobě českého velikášství vyrostlého z malosti.

136906

7.6.2007 18:17

RE: Co Vás tak šokuje:)))

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 136906

Jako malý národ jsme vždy byli a budeme závislí na svém okolí.
.................................................................

V tomhle máte pravdu.Ale jak odsuzujete Zahradila, tak mi připadáte jako otrok, který zoufale hledá nového, spravedlivějšího pána a který vyslechl od svého slepého kamaráda báji, že prý někde daleko, prý v Bruselu jeden osvícený sedí a ten je rozhodně hodnější, než ten zdejší.
Možná jste touhle bájí tak fascinován, že nejste schopen alespoň trochu popřemýšlet o protiargumentech o kterých Zahradil mluví. [mrknutí jedním okem]

137129

8.6.2007 8:47

RE: Co Vás tak šokuje:)))

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 137129

Zřejmě máte pravdu - je lépe býti zjevným otrokem dokonale podřízeným vůli a síle Velkého Bratra (u Sovětů to bylo stejně bez diskuse, jako se to rýsuje u zbrojní mašinerie americké), než být diskutabilním partnerem komplikovaného evropského soustátí - blbec si pak ví jen těžko rady se svým kontroverzním rovnoprávným postavením - u přímého podřízení Pentagonu a "národním zájmům USA" bude mít blbec jasno... ;o)

137174

5.6.2007 0:14

RE: Co Vás tak šokuje:)))

jiří 88.?.?.?

Reakce na 136871

1)historicky je feminismus přirozená reakce na nerovné postavení ženy v minulosti-kam to došlo je druhá věc
2)homosexualita snad není problém, nebo ano?
3)politická korektnost mi není vždy při chuti, ale v době slovíčkaření, bohužel, je do určité míry nutná!
4)ať jsou kořeny křesťanské nebo muslimské je jedno - obě náboženství za moc nestojí(stejně jako jakékoliv uctívání nesmyslných a prázdných kultů)
5)neschopnost a byrokracie euroúředníků je zřejmá - za to ale přistěhovalci nemůžou!
MOTO: ke druhému se chovej tak, jak bys chtěl aby se on choval k tobě!

136921

5.6.2007 14:32

RE: Co Vás tak šokuje:)))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 136921

>1)historicky je feminismus přirozená reakce na nerovné
>postavení ženy v minulosti-kam to došlo je druhá věc

Došlo to debilního postavení, kdy kdybych babě otevřel dvéře tak to bude sexuální obtěžobvání, to je ještě větší hovadina, než se našly ve Startreku u jiných civilizací! Ostatně: ještě sem neviděl babu, který by vadilo, že jí řeknu, že má krásný kozy, pokud to teda nebude lesba nebo feministka s "nulkama"...


>2)homosexualita snad není problém, nebo ano?

Jak kdy a jak kde.


>3)politická korektnost mi není vždy při chuti, ale v době
>slovíčkaření, bohužel, je do určité míry nutná!

Ale hovno: chcete snad abych psal že mne okradla nikoli cigánská kapsářka z Rumunska, ale že to byla indoevropanka neznámé národnosti???

>4)ať jsou kořeny křesťanské nebo muslimské je jedno - obě
>náboženství za moc nestojí(stejně jako jakékoliv
>uctívání nesmyslných a prázdných kultů)

Tak co tak všicni vzývají Bushe s jeho hlasama že mu "bůh řekl"?
Kdybych JA řekl, že mi "Buh řekl", tak sedím v pakárně a na uzavřeným oddělení!!!



>5)neschopnost a byrokracie euroúředníků je zřejmá - za to
>ale přistěhovalci nemůžou!

To jistě: mělo se zajistit aby se sem nestěhovali!!!

>MOTO: ke druhému se chovej tak, jak bys chtěl aby se on choval
>k tobě!


TO vykládejte politikům a v Pentagonu............

Krysa

136981

5.6.2007 20:07

RE: Co Vás tak šokuje:)))

crystalwind 213.?.?.?

Reakce na 136871

stále neviem pochopiť prečo ľudia ako vy vedia len poskakovať medzi dvoma extrémami. EÚ je sračkovitý útvar. ale hrať sa na partnerstvo s USA nie je východisko.
a keby bola EÚ reálne "antiamerická" (ani neviete čo to slovo v presnom výklade znamená) tak by sa nekonala vojna v Juhoslávii, možno ani Irak a mnoho iných záležitostí. V Európe je veľa antiamerických trápnych rečí ale aj veľa konkrétnej a oprávnenej kritiky - napriek tomu ale antiamerická v žiadnom prípade nie je. vychádzajte z faktov.
a Šebeja na Slovensku dobre poznáme niet divu že vypustil čo vypustil. Tí čo najviac vykrikujú kritiku multikulturalizmu sú rovnakí ako tí čo mulikulturalizmus slepo podporujú.
Prestante už existovať v dvoch extrémoch, čiernej a bielej a naopak, nemá to efekt.
Aký antisemitizmus v Európe?, nevyberajte si len vzorku prispievateľov do fór, ktorý sa oháňajú pojmom žid s nenávisťou, pozrite sa na tých, ktorý normálne kritizujú vplyv vysokopostavených elít židovskéha AJ NEŽIDOVSKÉHO pôvodu.
Čo je pojem bruselské mulikultúry, vymýšľate slovíčka - trošku sa treba krotiť a písať viac profesionálne.
vidieť záchranu suverenity a demokracie v odstúpení od EÚ a prikyvovaní USA je rovnako slepé ako nekončiaci eurooptimizmus.
Ano, je to zjednodušovanie povedať, že USA môžu za chudobu tretieho sveta, ale možno nie je stále čas rozpisovať, že sa bavíme o inštitúciách MMF a World Bank, prípadne o dodávkach zbraní NIELEN ALE AJ z USA do Afriky a inde, podpore konfliktov a udržiavaní chaosu,využívaní situácie a získavaní vplyvu a kontroly zdrojov nerastných surovín... a to sú fakty, takže kvantum kritiky USA je oprávnené a prejavy zjednodušovania, preháňania a emócii neznamenajú, že kritika ako taká je neoprávnená a nie je založená na faktoch.
Označenie štátov ako "mock states" alebo "axis of evil" (darebácke štáty a os zla) sú ako vystrihnuté z komunistickej propagandy - svedčia o primitívnosti a agresivite US administratívy, tak si premyslite aké myšlienky obhajujete.

nie je to o tom - buď sú dobrí EU alebo USA alebo RUS. fed...
SVET NIE JE ČIERNO BIELY.

136998

7.6.2007 12:24

RE: Co Vás tak šokuje:)))

Starman 131.?.?.?

Reakce na 136998

Tomu tleskam. Svět opravdu neni černobíly a jako občan ČR bych doporučoval 3.pražskou defenestraci. Udělat si napřed pořádek doma, všechny z venku poslat do kelu a pak se vrátit do EU jako lídr evropy. Jsme srdce Evropy, tak proč se naši zastupci chovají spíše jako pohlavní organ?

137111

7.6.2007 16:18

RE: Orgán!

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 137111

> Jsme srdce Evropy, tak proč se naši
>zastupci chovají spíše jako pohlavní organ?

Tak jsem si v téhle souvislosti vzpomněl na pana sexuologa Zvěřinu. Potvrzeno - nejméně aktivní Europoslanec ze všech.

137122

8.6.2007 8:54

RE: Orgán!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 137122

Zato paní Hybášková je aktivní ažaž! ;o)

Nedávným srdceryvným výstupem v EP, kde EP a zejména Itálii (která vydala tehdy 13 zatykačů na agenty CIA pro protiprávní a nepodložené persekuce, mučení a únosy stovky italských občanů) a Německo (které se potýká s podobnými "akcemi" CIA) kritizovala za jejich odsuzování nezákonné americké politiky, když přeci americká vláda bojuje za JEJÍ ZÁJMY(!), bylo excelentní.

Hybášková nezapře ani (po)hlavního přítele, ani jeho loutkáře...

137175

8.6.2007 5:39

RE: Co Vás tak šokuje:)))

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 137111

Poslední defenestrace(měl jsem dojem,že je nazývána třetí,ale na čísla jsem slabej) byla jasné varování.Taková výška,tolik kulí a těm třem klukům se v podstatě nic nestalo,to byl takřka zázrak.Tudy asi cesta nepovede [smích] .

137167

4.6.2007 18:58

Problém je trochu v tom,

Hugof 81.?.?.?

že fungující EU by mohla být jedinou šancí Evropy, jak čelit nepříjemným mocenským tlakům jak ze strany USA, tak ze strany (dnes Putinova) Ruska.

Ti, kdo usilují o komplikace v rámci integrací evropských států do EU, ideálně o demontáž EU (např. ODS, a to prostřednictvím elitního mančaftu Vondra, Palouš, Šedivý, Hybášková - za vydatného a mocného přispění Vondrových přátel Bruce Jacksona - ředitele Boeing Lockheed Martin - a Ronalda D. Asmuse - ředitele German Marshall Fund), současně usilují o včlenění ČR do sféry vazalsky devotných "přátel" USA v podobě, v jaké jimi byly v minulosti např. Afgánistán, Irák, přechodnou dobu i Írán (zejména v čase, kdy byl pro CIA zdrojem prostředků pro financování Contras a budování toho, co dnes známe jako islámský fundamentalismus - viz tzv. Irangate a aféra Iran-Contras - z nezákonného prodeje zbraní Íránu) nebo Panama - před tím, než i ony upadly v destruktivní nemilost.

Jakou cenu má "přátelství" USA je tedy nabíledni - z tohoto pohledu je pak jen zjevné, že ono "přátelství" má skutečnou cenu jen pro ty, kdo jej iniciují - v době "konce přátelství" již bývají zpravidla za vodou s tučným honorářem za "přátelství" na dožití - pro předmětné státy je pak jen důvodem příští destrukce a bolesti jejich obyvatel...

136889

4.6.2007 22:09

Příspěvek čtenáře ePortál

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Uvádím zde příspěvek čtenáře Petra na výzvu prezidenta Klause k národu o otázce radaru před návštěvou Bushe v Praze, zdá se mi zajímavý:

Boj proti výstavbě americké vojenské základny u nás není totiž jen sporem ideologickým, ale především zájmovým. Již plány na vojenské obkličování Ruska vyvolávají logickou reakci z ruské strany a zahajují tím další kolo závodů ve zbrojení, čehož svědectvím je i poslední test ruské mezikontinentální rakety.

Avšak nejen to.

Na politiku, domácí i mezinárodní je nutné se dívat bez jakéhokoliv falešného sentimentu. Každý stát a každá politická strana usilují především o prosazení vlastních zájmů. Moralistní fráze o západní demokracii, svobodném světě, boji za mír apod. slouží jen k oklamání naivního publika, je-li takové.

Z toho tvrdě pragmatické hlediska je v zájmu jednotlivých evropských zemí i Evropské unie jako celku mít dobré obchodní vztahy s Ruskem a Rusko má zase zájem o přístup na trhy evropských zemí se svými energetickými surovinami. Rusko potřebuje peníze za jejich prodej, Evropa potřebuje tyto suroviny a také se zajímá o rychle rostoucí ruský trh pro své průmyslové výrobky a služby atd.

Objevuje se zde potenciální možnost vzniku gigantického hospodářského seskupení Evropské unie a Ruska zahrnujícího jeden celý evropský kontinent a část Asie s bohatými přírodními zdroji. Ve světě nemilosrdné globální konkurence a rostoucího boje o ovládnutí zdrojů strategických surovin tak zde může vzniknout seskupení, které svou hospodářskou silou předčí sílu USA. To ale vůbec není v zájmu amerických mocenských a hospodářských elit. Vedle zjevných vojenských cílů tak mají americké vojenské základny budované v postkomunistických zemích, tedy také u nás, ještě jeden cíl. Tím cílem je narušit proces evropské integrace, ne-li jej přímo rozbít a vrazit klín podezíravosti a nepřátelství mezi Rusko a Evropu. Jako užitečný idiot se k tomuto hodí právě postkomunistické země. Jednak jsou snadnou manipulovatelné na základě rozněcovaných resentimentů z dob existence SSSR, především však američtí plánovači předpokládají, že jejich vlády a parlamenty jsou tvořeny snadno zkorumpovatelnými a zastrašitelnými politiky. Jako pozůstatek totalitních komunistických režimů pak v nich existuje stejně zastrašená a nevyspělá občanská společnost, o níž předpokládají, že nebude schopna rozeznat svoje vlastní zájmy a zvláště nebude schopna aktivně vystoupit na jejich obranu.

136909

5.6.2007 0:00

RE: Příspěvek čtenáře ePortál

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136909

k ePortálu mám stejné výhrady, jako k Eurarabia.cz, leč(!) čtenář Petr je (či býval - nechť sdělí on sám) poradcem Václava Klause a k jeho slovům (i kdyby mělo dojít - a to ideálně - pouze k Euro-Asijskému konkurečnímu prostředí) bych přidal své signum, jako k většině vyjádření Radima Lhotáka zde i jinde na Internetu...

136916

5.6.2007 8:40

Pánům jde o moc

xxxJirka 212.?.?.?

Když Klaus začal kritizovat EU, ihned se mi začala vtírat myšlenka, že mu ani tak nevadí EU jako taková, ale fakt, že on, a lidé kolem něho, začnou postupně ztrácet moc nad touto zemí.
Pokud budou muset respektovat rozhodnutí EU, nemohou si v Česku dělat cokoliv je napadne.
Jsem přesvědčen, že pokud bychom do EU nevstoupili, tato země by byla v ještě větším sevření vládnoucí mafie.
EU vychází z pravidel, která jsou pod kontrolou velké skupiny lidí - evropanů. Proto zde mají větší šanci uspět logické argumenty, nad argumenty mocenských skupin.
Když nyní tvrdí, že s radarem získá česká vláda více vlivu, pouze mne v tomto utvrzují. Pokud nemohou získat vliv věcnou a smysluplnou argumentací, mohou jej získat díky zbraním velkého bratra.

Jak pokrytecké je ze strany ODS zpochybňovat rozhodovací mandát Bruselu, když právě ODS evidentně nerespektuje přání občanů.

136947

5.6.2007 9:28

RE: Pánům jde o moc

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136947

Svým způsobem je to výborné vodítko!

Někdejší odtažitost Klausova se zdála býti motivována zájmem občanů ČR, ale stejně jsem si s ní nevěděl rady. Teprve nyní ODS ukazuje reálně, o jaké zájmy to vlastně skutečně šlo.

Díky za inspiraci! ;o)

136953

5.6.2007 9:31

EU by mela mit podobne zrizeni jako USA

petrxh 82.?.?.?

EU by mela mit podobne zrizeni jako USA, tim myslim, ze jednotlive staty by mely mit do znacne miry suverenitu v lokalnich oblastech. Pochybuji, ze federalni vlada USA narizuje jednotlivym statum, kolik smeji mit zasob cukru a kolik smeji mit vinic. Dokud bude Brusel mluvit lidem do kazdodenniho zivota, bude euroskepticismus silit a to nejen v CR. Osobne nemam nic proti spolecne armade nebo zahranicni politice. Povazuji za nutne implementovat v EU prvky prime demokracie, jako v USA a omezit byrokraticky aparat v Bruselu. Odmitnuta ustava sla bohuzel opacnym smerem.

136956

5.6.2007 10:57

Treba sa zorientovať

Cynik 212.?.?.?

Pánovi Lhotákovi pripadajú národné štáty ako historicky prekonaný anachronizmus a multikulturalizmus považuje zrejme za úžasný pokrok v globalizujúcom sa svete. Podobné postoje mali jemu podobní intelektuáli k nacizmu, či komunizmu. Dezintegrácia a deštrukcia európskych národov a ich nahradenie imigrantmi nepovedie k jednote, čiže integrácii EÚ na demokratických princípoch, ale skôr k porobe na báze islamského práva šaría, čiže k vytvoreniu totalitnej diktatúry podobnej orientálnym despociám. A takéto trendy sú presadzované z vysokých kruhov EÚ veľmi zreteľne. Postoje pána Lhotáka môžu byť dôsledkom jeho neznalosti histórie, alebo jej politicky angažovanou interpretáciou v duchu neomarxistickej ideológie relativizmu. Vo vojenských záležitostiach sa znalosti pána Lhotáka blížia nule, jeho jediným tromfom je schopnosť filozofovať, teda používať správnu filozofickú terminológiu v prázdnom frázovaní. Suma sumárum, pán Lhoták je historicky overený typ intelektuála, ktorý je nebezpečný pre všetky strany, teda pre európsku kultúru a civilizáciu, EÚ, USA, Česko, Čechov, Európanov a aj sám seba vrátane. Niekoľko málo zábleskov svetla v jeho článkoch len zvyšujú slepotu ako pri bežnom osvetlení v hlbokej tme. Vzhľadom na to, akým spôsobom a na akej úrovni pán Lhoták kritizuje myšlienky účastníkov konferencie, je moje stanovisko k predmetu kritiky nepodstatné. Pokiaľ sa pán Lhoták bude naďalej pohybovať v dimenzii fantasy, nie je možňné viesť s ním aj tú najbežnejšiu diskusiu. Pre mňa je jeho osoba na tomto fóre značným sklamaním.

136964

5.6.2007 11:50

RE: Treba sa zorientovať

E.T. 85.?.?.?

Reakce na 136964

Plně s Vámi souhlasím, také se mi články p. Lhotáka vůbec nezamlouvají, pane Swora , s p. Lhotákem jste sáhl hodně vedle... [zmaten]

136967

5.6.2007 12:13

RE: Treba sa zorientovať

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 136964

Kromě toho, že útočíte jako cynik na moji osobu, nenašel jsem ve vašem příspěvku zrnko myšlenky, znalosti historie či nějaký smysluplný názor na současný svět ve smyslu orientace inteligentního člověka. Jediné, co v něm zaznělo je, že EU chce nastolit totalitní vládu muslimských fanatiků. To ovšem nepovažuji za výplod zdravého rozumu.

136969

5.6.2007 12:29

RE: Treba sa zorientovať

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136969

Jistou logiku to má!

Současná modrá nomenklatura varuje prozatím proti zhovadilému agresivnímu Rusku! S velmi malou účinností...

Muslimská Evropa je ale jiný kafe! Většina modro-hnědých serverů ji už má namodelovánu do 5 let! Eurarabia už je prakticky muslimská...

136974

5.6.2007 13:25

RE: Treba sa zorientovať

Cynik 212.?.?.?

Reakce na 136969

Pán Lhoták, Vám zrejme robí ťažkosti aj chápať zmysel písaného textu, pokiaľ nie je napísaný v intenciách Vášho vnímania reality. Zaútočil som na Vás, lebo ste zaútočili na viacero ľudí, ktorých poznám a s ktorými paradoxne skôr nesúhlasím ako súhlasím. Oproti Vám sú to však ľudia, u ktorých vidím aspoň štipku snahy nepodliehať bez rozmyslu módnym trendom. Spoliehať sa na zdravý rozum mocenských štruktúr EÚ či USA je to isté ako tvrdiť, že práve moje tvrdenie o hrozbe islamizácie EÚ postráda zdravý rozum.

136979

5.6.2007 16:39

RE: Treba sa zorientovať

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 136979

Nevidím velký rozdíl mezi islamizací a evangelizací, v obou případech jde o to, aby zvítězil zdravý rozum. Jak, to je otázka jiná. Kdyby Evropa byla dost sekulární, dokázala by muslimy namísto snahy o evangelizaci přivést k rozumu nebo vyhnat.

Jinak můžete jmenovat, na koho jsem zaútočil bez toho, abych byl jako první napaden?

136984

5.6.2007 18:54

RE: Treba sa zorientovať

miroslavsvk miroslavsvk (zavináč) yahoo (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 136984

Nechapem,co sa ziska,ak sa nacionalizmus narodnych statov nahradi nacionalizmom europskeho Superstatu.

136995

6.6.2007 0:02

RE: Treba sa zorientovať

google 84.?.?.?

Reakce na 136984

>Jinak můžete jmenovat, na koho jsem zaútočil bez toho, abych
>byl jako první napaden?

lhotak, vy ste neuveritelne preklamana kreatura.
vy ste zrejme schopny popriet co ste vypovedal,
este predtym, nez to dojde od ust k vasim usiam.

ja som sa vo svojich reakciach venoval vylucne vami pisanemu textu.
hoci neviem ci si tie vase grafomanske haky-baky zasluzia nazov text.
text by mal mat suvislost, myslienku atd..
a tieto zakladne podmienky bytia textom, tie vase grafomanie nesplnaju ani nahodou.
ukazte mi, jediny riadok, kde som vas v mojej prvej reakcii na vas, napadol.

na druhej strane, bola vasa reakcia okamzite osobna a spekulativna
a vobec sa netykala mnou napisaneho textu.
ani ste sa len neobtrel o jednotlive body mojej kritiky.

jeden priklad za vsetky.
vo svojom clanku, na ktory som reagoval ste napisal:

Pouze člověk na scestí nevidoucí slepoty...

dodnes si nedokazem predstavit co ste tym myslel.
nevysvetlil ste ani, ci existuje aj vidouci slepota [zmaten]
alebo co to znamena byt na scesti nevidouci slepoty?

tu je jedna z vasich dalsich osobnych reakcii.
mozte mi ukazat, kde presne na vas janko zautocil vo svojom prispevku,
na ktory ste takto vulgarne reagoval,
ze si zasluzil tie vase slinty?

strasne rad by som vam napisal to iste, co Kevin tu napisal kubykovi v prvom riadku,
ale nechcem porusovat pravidla diskusie.
preto pevne verim, ze pride den, ked sa osobne stretneme
a dam vam moznost si moct realizovat toto vase velkohube zelanie.

137002

6.6.2007 0:54

RE: Treba sa zorientovať

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 137002

Řekl bych, vážený pane pořadateli mentálních poklesků, že se Vaše příspěvky budou více vyjímat na serveru Nezvědavec, vedle pana texasčížka si tam můžete vylívat svoje společné komplexy nedostatečnosti a nedoceněného ducha, budete tam navíc ve společnosti sobě rovných a odpovídající Vašemu vkusu. Můžete si tam nadávat, jak je Vám libo, a nikoho tím nebudete obtěžovat. Až se mi představíte, budu se Vám poroučet.

137004

6.6.2007 3:13

RE: Treba sa zorientovať

google 84.?.?.?

Reakce na 137004

skrabalko lhotak, vidim, ze to inac nejde, preto vam to podam este raz, ako malemu decku.

ste predsa autorom tejto vety, z 05.06.2007:

"Jinak můžete jmenovat, na koho jsem zaútočil bez toho, abych byl jako první napaden?"

ja tvrdim, ze ste zautocil na mna, bez toho aby som vas nejak predtym napadol.
len vas text, to uznavam, ale nie vas osobne.

dokonca som vo svojej prvej reakcii na vas napisal:

"vobec mi to nevadi, ake clanky tu pan Lhotak pise,
ani nevyzyvam pana Radima, aby tu prestal prispievat
ani si nemyslim, ze to on odtial vyhnal Stana (to bol editor)
len si myslim, ze to je slaby caj"
(ten text)

a preto som vas vyzval, v mojom poslednom prispevku,
ako reakciu na vase tvrdenie, ze ste nikdy nikoho nenapadol ako prvy:

ukazte mi, jediny riadok, kde som vas v mojej prvej reakcii na vas, napadol.

na co vy mi len znova nadavate:

"si tam můžete vylívat svoje společné komplexy nedostatečnosti a nedoceněného ducha"

namiesto toho, aby ste jednoducho, metodou copy&paste z mojho prispevku,
to miesto ukazal, kde som vas vraj napadol.

takze to skuste este raz,
bez amaterskych pokusov o psychologicke analyzy mojej osoby a bez nadavok.
inac ste obycajny klamar.

137009

6.6.2007 11:27

RE: Treba sa zorientovať

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 137009

Dobrá, pane Google, nechcete se představit, přesto navrhuji smír. Nevím už a nechce se mi hledat, kde jste na mě poprvé zaútočil, možná jste útočil na můj některý text a mluvil o blábolech či tak něco, což nelze nevzít osobně, máte někdy nevybíravé způsoby kritiky či projevy nesouhlasu z obsahem textů. Možná jsem na začátku svého působení na Zvědavci reagoval poněkud ostřeji na kritiky mých článků, někde jsem se za ně i omluvil. Pokud jste získal i Vy pocit neadekvátní reakce z mé strany na svoji "dobře míněnou kritiku", omlouvám se Vám dodatečně. Věřím, že se nyní vytříháte dalších averzí vůči mojí osobě a budete diskutovat jako kultivovaný člověk. Děkuji.

137029

6.6.2007 11:48

RE: Treba sa zorientovať

cool 38.?.?.?

Reakce na 137029

>....a budete diskutovat jako kultivovaný člověk

Pan Radim,

quod erat demonstrandum! [cool]

137032

6.6.2007 22:16

RE: Treba sa zorientovať

google 84.?.?.?

Reakce na 137029

ok

137076

5.6.2007 18:57

Pan Lhoták se velmi mýlí.

petr sleder 88.?.?.?

"Demokracie nemůže fungovat mimo národní stát, neboť nadnárodní instituce nemají démos neboli svůj lid, ke kterému se mohou obracet. Rozhodování v Bruselu postrádá legitimitu, kterou mají národní parlamenty. Přesto EU rozhoduje asi 80 % platných zákonů v jednotlivých zemích. Je nutné najít východisko, jak tento evropeistický, antiliberální a centralizační trend zvrátit."

Tahle věta platí v případě EU téměř stoprocentně. Nastolené trendy rozhodování nemají s demokracií nic společného. Europarlament odhlasovává např, tak, že předsedající počty hlasů pouze odhadne a nepočítá. Že by si nějaký poslanec vzal slovo, to už je prakticky nemožné. Evropské "zákony", které se nadřazují místním zákonům vyrábí nevolení byrokraté za naprosto neprůhledných podmínek.
Z EU se skutečně stává postupně diktatura, maskovaná jakobydemokratickým divadýlkem.

136996

6.6.2007 0:35

RE: Pan Lhoták se velmi mýlí.

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 136996

Demokracie nefunguje v EU ani v národních státech, parlamentní systém vlády má být v principu aristokracie, a jak jsem již řekl jinde, zvrhává se v oligarchii. Totalitářské případně autokratické tendence se mnohem snáze prosadí v národním státě, než v tak velkém a pestrém uskupení, jako je EU. Říkám znovu, čím větší je společnost, tím menší je šance ji ovládat z jednoho centra. Celá organizace moderních států a jejich zákonodárství jsou postaveny na konstruktivistickém racionalismu, je směšné, když svůj vlastní defekt byrokratické vlády národní státy vytýkají EU, která ho pouze převzala. Rozdíl je v tom, že EU hledí na evropské problémy z větší šíře a nadhledu, než nacionalisticky a prospěchářsky determinované národní státy. EU je nový fenomén postavený na evropské duchovnosti, do které spadá i Rusko, a myšlence jednotného hospodářského i kulturního prostoru sdružujícího různé národy ve spolupráci a společném zájmu v řešení globálních otázek lidstva, mezi které patří především ekologie a udržitelný rozvoj. Na konferenci se mimo jiné řečníci vysmívali návrhům direktiv EU, kterými se má trestat například ničení rostlinných a živočišných druhů. Jestliže je dnes ohroženo 60% rotlinných druhů a z toho 20% je již na pokraji vyhynutí, potom takové nadřazování se místním zákonům opravdu vítám. Vítám i to, že se občan České republiky může obrátit k evropskému soudu a domáhat se spravednosti proti teroru zkorumpované a morálně pokleslé národní justice případně porušování lidských práv stran českých úřadů a výkonné moci. A přiznám se, že bych velice uvítal, kdyby celý ten náš národní, neschopný a zdefraudovaný mocenský aparát přestal existovat, protože ať volím ve volbách jak volím, je to čím dál tím horší. Věřím tomu, že teprve s ustanovením Evropy jako státu a likvidací či zásadním omezením národních mocenských struktur na pouhé dohlížecí úřady vznikne teprve prostor pro tvorbu lokálně místních samospráv postavených na principech přímé demokracie.

137003

6.6.2007 9:48

RE: Pan Lhoták se velmi mýlí.

petr sleder 88.?.?.?

Reakce na 137003

Vašemu postoji rozumím, nicméně ho nesdílím. Systém demokracie v národních státech stojí lidově řečeno za prd a zasloužil by si větší poměr prvků přímé demokracie. To je, myslím si správná cesta ústupu od autokracie, nebo partiokracie.
V takovém kolosu, jako je EU spíše všechny dosavadní neduhy nabývají obludných rozměrů.

137024

6.6.2007 8:22

Treba sa zorientovať

Cynik 212.?.?.?

Pán Lhoták, máte o sebe veľmi vysokú mienku, preto bolo Vaše ego tak urazené a preto bola Vaša reakcia na moje príspevky do diskusie tak iracionálna. Považujete sa za mysliteľa, ktorý je presvedčený, že vo všetkom o čom píše sa aj vyzná, čo je dokázateľný nezmysel. Nemáte ani poňatia o vzťahu cirkvi a štátu, o náboženských a sekulárnych hodnotových systémoch a princíp fungovania islamu a jeho vzťah k okolitému svetu je pre Vás španielskou dedinou. V tomto kontexte sú Vaše vývody na tému demokracia viac-menej fantazírovaním vo Vašom svete fantasy. Nemôžem Vám vyvracať bod po bode takmer všetko čo ste tu napísali, musel by som popísať toho viac ako Vy, na čo nemám ani čas a ani chuť. Máte určitý talent, len ho mrháte v šírke, ktorú ste nie schopný obsiahnuť. Aj ja som cez to v minulosti prešiel.

137019

6.6.2007 12:50

RE: Treba sa zorientovať

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 137019

Osobně považuji EU za naději, za novou, vyšší formu společenské organizace postavené na univerzální lidskosti, svobodě člověka jako takového bez rozdílu původu a vyznání, formu přesahující dosavadní ideály národní svobody a suverenity, jako příklad cesty ke svobodnému světu. Ta cesta bude trnitá, ale věřím, že úspěch EU závisí na preferencích rozumu proti všem sektářským i církevním únikům od pravdy do zaslepující náruče boha, proti všem nacionalistickým pověrám o síle národní hrdosti potírající hrdost lidskou a svobodu lidského ducha.

137036

6.6.2007 13:03

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 137036

Pane Lhotáku, nevím, kolik je Vám let, ani jaké jsou Vaše životní zkušenosti. Ovšem "nacionalistické pověry o síle národní hrdosti potírající hrdost lidskou a svobodu lidského ducha" pomohly ruskému národu (nikoli sovětskému, jak se někdy podsouvá) ubránit vlast! A co se EU týče, myslím, že není daleko doba, kdy i Vy si spolu s ostatními (v referendu souhlasícími se vstupem naší země do této party) budete drbat hlavu. [překvapení]

137037

6.6.2007 13:50

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 137037

Myslím si, že nadějné trendy integrace národních států a nakonec i hledání nového světového řádu bez válek a náboženského i politického rozdělení světa mohou mít ten výsledek, že žádný národ už nebude muset bránit svoji vlast proti agresi jiných států a národů. V tom vidím i pozitivní roli USA přes všechny výhrady, které máme k metodám, jakými se pacifikují například islámské enklávy starých nábožensky předurčených civilizací, které nebyly formovány antickou filozofií a evropským racionalismem.

137041

6.6.2007 14:06

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 137041

Závidím Vám Vaše jasno -> evropské státy prostě zaniknou (s nimi možná i nenáviděný rodný jazyk), s tím zanikne i nutnost bránit svoji vlast, protože prostě žádnou vlast už mít nebudete. A s USA to nesrovnávejte, tento spolek konzumentů Coly, hambáčů a pokleslé "kultury" s bipolárním volebním systémem, zastupitelskými volbami a vnucenou touhou toto vše vyvážet do zemí, které pořádně ani lokalizovat nedovedou vznikl smícháním různých ras, národů a národností, a to na území dříve obývaném vybitými domorodci. Není divu, že tohoto mixovaného golema si pro prosazení svých zájmů vybral rabi Löw-Rothschild & spol. Totéž má za cíl i EU - namixované národy přece nebudou mít motivaci bránit neexistující vlast. A ty pindy o "islámských enklávách" si laskavě nechte na politické školení. Co koho ovlivňuje, zda náboženství filisofii či naopak, není zas až tak jednoznačné. A uvědomte si, že svými hlásanými názory podporujete cíle jiného náboženství, z kterého přímo islám vychází. Hádejte kterého? [mrknutí jedním okem]

137044

6.6.2007 16:30

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 137044

Proč je Amerika tak silná? Protože netrpí staromládeneckými manýry, vlastenectví se v ní přetavilo z panické čistoty věčně adolescentních ras, v sílu smíšené krve vroucí tím nejlepším, co šlo posbírat ze semen lidského rodu z celého světa, Amerika je silná především díky své přirozené evoluci, Ameriku dělá silnou její smíšený genom. To je nový poznatek, na kterém lze stavět.

Islám je odnož křesťanství, výplod heretiků, nepodporuji žádné náboženství a v sekularitě nového světa vidím budoucnost. Asi se už nedočkám toho, až pro lidstvo bude vlastí planeta Země a nejvyšším zdrojem radosti její přírodní bohatství.

137052

6.6.2007 19:02

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 137052

Radime,tohle jsou už úplný bludy.S Tebou To ale tříská,ta puberta.A nechtěj po mě prosím argumenty,je to jen pocit [oči v sloup] .Asi se nedočkáš,ale jeden nikdy neví [velký smích] .A jestli jo,tak bacha abys s tímhle přístupem nedělal kanonenfutr,máš zoufale nekrytý záda [smích] .

137061

6.6.2007 22:08

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 137061

Přátelská rada, rozumím. Jen ještě otázečku, než se nad sebou hluboce zamyslím: Koho bych se měl bát? Za jakou pravdu bych měl být odstřelen?

137073

6.6.2007 22:25

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 137073

Boj se metafyziky.Za pravdu odstřelen nebudeš a vůbec [smích] .

137077

6.6.2007 19:34

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Nescio Nomen 84.?.?.?

Reakce na 137052

>Islám je odnož křesťanství, výplod heretiků

A křesťanství je odnož judaismu, výplod Ježíše a hlavně Šavla-Pavla.
A judaismus zase odnož babylonského náboženstvího - Marduka, Enkiho atd.
Takže co z toho???

137064

6.6.2007 22:04

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 137064

Co z toho? Vůbec nic. Vlastně jen to, že všechna monoteistická náboženství mají stejný základ i cíl. Jen se přizpůsobují té které kultuře či tradicím. Zajímavé je potom zjistit, odkud pramení jejich smrtelná nesnášenlivost. Zlaté časy Olympu a antické vznešenosti...

137072

6.6.2007 23:40

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Had 89.?.?.?

Reakce na 137072

> Vlastně jen to, že všechna monoteistická náboženství mají stejný >základ i cíl.
Pokud křesťanství řadíte k monoteismu, tak Jste vedle.
Jelikož ta pakáž církevnická "božství" nekompromisně oddělila od člověka, jedná se v principu o "duoteismis".

Monoteismus je obsažen v buddhismu, který bez kliček a otáček "Boha" doporučuje hledat (a nalézá) v sobě samém, jako základní kvalitu bytování - je to ona buddhistická "prázdnota", které se podvědomě každý bytující tvor spíše děsí, než aby ji akceptoval jako stav hodný ke spočinutí...
K akceptování "prázdnoty" jako nejvyššího "Boha" musí jedinec uzrát a pak unaven již putováním existencemi realizuje dodržováním přísných pravidel tuto "prázdnotu", stává se Buddhou - Osvíceným, Bohem atd.
Ježíš realizoval stav "Kristus" (stal se "kristem"[mrknutí jedním okem] předstupeň buddhovství (bódhisattva) a proto jeho interpretace byla často tak "duoteistická", což z nevědomosti přebrali jeho následníci a pak i církve....

137085

7.6.2007 10:29

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 137052

>Proč je Amerika tak silná? Protože netrpí staromládeneckými
>manýry, vlastenectví se v ní přetavilo z panické čistoty
>věčně adolescentních ras, v sílu smíšené krve vroucí
>tím nejlepším, co šlo posbírat ze semen lidského rodu z
>celého světa, Amerika je silná především díky své
>přirozené evoluci, Ameriku dělá silnou její smíšený
>genom. To je nový poznatek, na kterém lze stavět.

Právě jste se nevědomky projevil jako ten největší rasista.

137102

6.6.2007 14:21

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Cynik 212.?.?.?

Reakce na 137037

Pán Lhoták, aby mohla EÚ efektívne a v prospech Európanov fungovať, tak je nevyhnutné súčasnú protieurópsku EÚ podriadenú neomarxistickej ideológii multikulturalizmu a islamu okamžite zrušiť, už včera bolo asi neskoro. Pokiaľ problematiku neovládate vo všetkej komplexnosti a protirečeniach (národy, kultúrna a náboženská identita, ekonomika, obrana atď.), tak sa dopracujete len k popisu vzdialených svetlých zajtrajškov, k fantazírovaniu o vznešených ideáloch a nadväzne na to k mesianistickým tendenciám. Mám pseudonym cynik, pretože skeptik bol už obsadený, takže to celkom nevyjadruje moju povahu. V každom prípade v tejto problematike pracujem už niekoľko rokov čo znamenalo stratu akýchkoľvek ilúzií o EÚ, USA, či OSN, ostala len surová realita, ktorú som dosť podrobne spracoval a preto si dovoľujem písať na Vaše názory takú ostrú kritiku. Naozaj by aj mňa zaujímalo aký ste starý. Podľa štýlu a zanietenia odhadujem na 20 až 25 rokov.

137045

6.6.2007 16:34

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 137045

Nevím nic o tom, že by Evropa byla podřízena neomarxismu a islámu, nějak mi ty dvě věci ani nejdou dohromady. Evropa se musí poučit ze svých nedávných omylů ve věci vlády čistého rozumu a vizí moderního pokroku. To ovšem neznamená, že má zavrhnout všechny své ideály. Pamatuji doby, kdy idea vyvěrající z poválečné frustrace nacionalismem vedla ke konstrukcím nového společného jazyka zvaného esperanto. Pojem „skeptik“ neznamená ve filozofii zatrpklého škarohlída, ale kritický postoj udržovaný v odstupu střízlivým rozumem. Protipólem je pronikavý a tvořivý přístup směřující ke změnám.

Mýlíte se v odhadu mého věku a mě velice těší, že mé myšlenky mají tak mladistvý náboj. Pokud chcete zjistit, jaký jsem ročník, přečtěte si recenzi mé knihy – viz banner nad mými články. Budoucnost Evropy i světa je v mladosti. Je jiná doba. Pomohu si citátem ze své knihy: Mluvím k vám, vy mladí, zdraví a krásní. Vy nezkažení! Dosud jste nepodlehli pokrytectví, zatrpklosti, ješitnosti, malomyslnosti, pohodlnosti a skepsi svých rodičů. Dosud jste se nestali obětí jejich omylů a zhrzených ideálů, jejich falešných představ o politické moci a spořádaném životě. Dosud jste nenasáli jejich ublíženou uzavřenost a podezíravý odpor ke vzájemnosti. Dosud jste se nestali jejich kořistí! Vaší jedinou skepsí, nadějnou skepsí, je nedůvěra ve vše, co je zdrojem i cílem jejich jedinečného úspěchu a postavení.

137055

7.6.2007 9:01

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Cynik 212.?.?.?

Reakce na 137055

Pán Lhoták, Vaše myšlienky nemajú mladistvý náboj, je to skôr postpubertálne besnenie cca 45 ročného pankáča. Pokiaľ nerozumiete pojmu neomarxizmus a jeho vzťah k islamu, tak je naozaj strata času s Vami polemizovať. Napísali ste knihu, z ktorej zrejme čerpáte ideový náboj. S Vašimi názormi ste len jeden z mnohých pochlebovačov systému, ktorý privedie Európu do kolapsu. Pokiaľ sa mne podarí uverejniť svoju knihu (otázka financovania), tak budem v podstate prvý a moje myšlienky budú strašiť každého zo súčasnej mocenskej štruktúry EÚ. Končím, ďalej to už s Vami nemá zmysel.

137099

7.6.2007 16:31

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 137055

Pan Lhotak,
peknou ukazkou,co nas caka po preneseni vsetkych kompetencii na EU je najnovsia iniciativa o povinnom prerozdeleni migrantov medzi vsetky clenske krajiny EU.Pokracovanim mozno bude povinne
prijatie migrantov do kazdej rodiny.Dufam,ze pojdete prikladom a zoberiete do svojej domacnosti este viac migrantov nez urci kvota EU.

137123

8.6.2007 9:03

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 137123

Řekl bych, že právě takové řešení je velmi pozitivní právě ve vztahu k politickým a (v souvislosti s americkou fašistickou zahraniční politikou) válečným uprchlíkům stejně, jako k partnerům EU.

My se na to chceme dívat jako stát, kterému je nařízeno, aby se o alikvotní část uprchlíků postaral v rámci nařízení EU.

Ale ona je vlastně pravda trochu jinde. Jako jeden z prvních "záchytných" států jsme vlastně povinni se o uprchlíky "postarat" a to včetně agendy s tím související - nevpouštět je do jejich destinací (povětšinou jsou jejich cílem Německo, Francie či Velká Británie) a ponechávat je u nás (včetně nákladů s jejich přežitím spojených) do doby, dokud se nevyřídí jejich uprchlický statut, nebo rozhodovat o jejich navrácení ze zemí, odkud přicházejí.

Toto nařízení by spíše mohlo odlehčit jak nám (když většina z uprchlíků končí u nás či na Slovensku), tak u uprchlíkům samotným - jejich existence bude řešena rychleji.

137177

8.6.2007 9:06

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 137055

Pokud těmi mladými krásnými a silnými nebudou Truxa, Voseček, Čáslavka, kavárník Kotas a jejich řídící důstojník Hybášková, mohlo by to klapnout! [velký smích]

137178

8.6.2007 10:20

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Cynik 212.?.?.?

Reakce na 137178

Kúpil som si meč. Pokiaľ do môjho domu príde votrelec, aj keby mal lajstro od EÚ, tak mu zotnem hlavu. Prúd privandrovalcov sa dá veľmi účinne zastaviť. Stačí, keď sa nás budú báť a rešpektovať. To je všetko. A naozaj stačí len jeden výstrel. Ale do živého. Pokiaľ budú klábosiť o rasizme a podobných idiotinách, čínsky boh smiechu nám dodá prevahu.

137182

Příspěvků: 57

04.06. 16:21 rickover  Co Vás tak šokuje:)))
04.06. 17:39  RE: Co Vás tak šokuje:)))
04.06. 21:00 trodas  Co vas tak sokuje - ze kazi vou a piji vino!
05.06. 00:05 Hugof  RE: Co vas tak sokuje - ze kazi vou a piji vino!
04.06. 21:42 Radim Lhoták  RE: Co Vás tak šokuje:)))
07.06. 18:17 Vratislav  RE: Co Vás tak šokuje:)))
08.06. 08:47 Hugof  RE: Co Vás tak šokuje:)))
05.06. 00:14 jiří  RE: Co Vás tak šokuje:)))
05.06. 14:32  RE: Co Vás tak šokuje:)))
05.06. 20:07 crystalwind  RE: Co Vás tak šokuje:)))
07.06. 12:24 Starman  RE: Co Vás tak šokuje:)))
07.06. 16:18 Robocrep  RE: Orgán!
08.06. 08:54 Hugof  RE: Orgán!
08.06. 05:39 micha  RE: Co Vás tak šokuje:)))
04.06. 18:58 Hugof  Problém je trochu v tom,
04.06. 22:09 Radim Lhoták  Příspěvek čtenáře ePortál
05.06. 00:00 Hugof  RE: Příspěvek čtenáře ePortál
05.06. 08:40 xxxJirka  Pánům jde o moc
05.06. 09:28 Hugof  RE: Pánům jde o moc
05.06. 09:31 petrxh  EU by mela mit podobne zrizeni jako USA
05.06. 10:57 Cynik  Treba sa zorientovať
05.06. 11:50 E.T.  RE: Treba sa zorientovať
05.06. 12:13 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať
05.06. 12:29 Hugof  RE: Treba sa zorientovať
05.06. 13:25 Cynik  RE: Treba sa zorientovať
05.06. 16:39 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať
05.06. 18:54 miroslavsvk  RE: Treba sa zorientovať
06.06. 00:02 google  RE: Treba sa zorientovať
06.06. 00:54 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať
06.06. 03:13 google  RE: Treba sa zorientovať
06.06. 11:27 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať
06.06. 11:48 cool  RE: Treba sa zorientovať
06.06. 22:16 google  RE: Treba sa zorientovať
05.06. 18:37 Aja  Pan
05.06. 18:57 petr sleder  Pan Lhoták se velmi mýlí.
06.06. 00:35 Radim Lhoták  RE: Pan Lhoták se velmi mýlí.
06.06. 09:48 petr sleder  RE: Pan Lhoták se velmi mýlí.
06.06. 08:22 Cynik  Treba sa zorientovať
06.06. 12:50 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať
06.06. 13:03 IVAn  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 13:50 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 14:06 IVAn  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 16:30 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 19:02 micha  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 22:08 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 22:25 micha  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 19:34 Nescio Nomen  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 22:04 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 23:40 Had  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
07.06. 10:29 Robocrep  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 14:21 Cynik  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
06.06. 16:34 Radim Lhoták  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
07.06. 09:01 Cynik  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
07.06. 16:31  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
08.06. 09:03 Hugof  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
08.06. 09:06 Hugof  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
08.06. 10:20 Cynik  RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

73

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 150 čtenářů částkou 25 587 korun, což je 73 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
22,00 Kč
Euro
26,28 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,94 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,28 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,87 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 197,33 Kč
1 unce stříbra
495,89 Kč
Bitcoin
422 457,45 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 542