Diskuze k článku

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

Příspěvků 102

21.5.2007 7:42

Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Striga 85.?.?.?

Asi ne, bylo by to divné, protože jeho režim dělal i věci, se kterými se dá souhlasit a provozují se v každé společnosti.

Kouření je úchylné, nenormální, zdravému rozumu se příčící činnost. Za čtyřicet let svého života jsem nepochopila, jak může soudný člověk vdechovat něco, z čeho se dusí, případně zvrací, stojí ho to peníze a smrdí svému okolí i sám sobě. Kouření druhých mě maximálně obtěžuje a budu ráda, až bude všude zakázáno.

Já jako normální jedinec jsem omezována i u sebe doma, kdy jsem za podivného nezdvořáka, když návštěvě nedovolím kouřit, v hospodě, tam si ani netroufnu požadovat nekouření po spolustolovnících, i na návštěvě u přátel, kdy všichni kouří a já holt nuceně s nimi. Nemám na výběr, leda bych se přestala stýkat s lidmi.

Nemám děti, ale kdyby ano, všemi prostředky bych usilovala o to, aby se nesetkávaly s kouřením v současné benevolentní podobě, která nejistým mladým lidem vnutí představu bezstarostnosti a lehkosti kouření, dokud jsou tvární, a pak už závislí nemají únik. Je to jako sekta - hezky lákají, slibují příjemné, ale pak lapí, poškozují zdraví a tahají peníze.

Proč jsou zakázány nekalé praktiky, třeba Sky line? Asi pro tu nekalost, že. Stejně jako některé typy prodeje, lákající na něco, co pak člověk nechce, ale nemůže se vyvléknout. Kouření je o hodně podobném způsobu zacházení, takže mi nevadí, že je podobným způsobem potíráno.

Táta onehdy vzpomínal, jak za války chodil pozdě v noci přes nejhorší ostravské čtvrti a nehrozilo, že ho někdo přepadne, i když bylo zatemnění. Bylo by to zneužití válečných opatření a provaz pro viníka. I to byly Hitlerovy způsoby. To taky odmítneme - trestat zloděje? Asi ne, že.......... Vy ale právě Hitlerem ohromně máváte. Jenže Hitlerova zrůdnost nebyla v odmítání kouření.

Jsem zarytý nekuřák, celoživotní. Od děcka jsem vídala babičku s astmatickými záchvaty, máma se mi udusila před očima, já sama mám občas těžké stavy dušnosti. Opravdu nepochopím nikoho, kdo si plíce ničí dobrovolně. A schvaluju cokoliv, co mu zabrání ničit i ty moje.

135726

21.5.2007 9:52

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

12345 194.?.?.?

Reakce na 135726

Pod tohle se podepisuji. Chtěl jsem napsat něco velmi podobného. Je mi úplně jedno, že si kuřáci ničí svoje zdraví (i když to pak musím platit ze společného zdravotního pojištění, budiž). Ale není mi jedno, že mě na každém rohu obtěžují všudypřítomným smradem z cigaret.
Je problém najít restauraci, kde po půlhodinovém sezení nebudu posléze smrdět kouřem. Takže mi nezbývá než navštěvovat přísně nekuřácké podniky typu KFC, McDonalds, apod.

135740

21.5.2007 13:01

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 135740

Co se týče nekuřáckých restaurací, hospod, kaváren apod., např. zde si můžete vybrat:

Seznam nekuřáckých podniků a podniků s prostory pro nekuřáky - Praha

135766

21.5.2007 13:03

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135766

Už jsem řekl, nevidím důvod, proč bych si měl vybírat já, když chci využít své právo pobývat ve veřejně přístupných prostorách bez ohrožení zdraví.

135768

21.5.2007 13:29

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 135768

Reagoval jsem na vaši větu: "Je problém najít restauraci, kde po půlhodinovém sezení nebudu posléze smrdět kouřem. Takže mi nezbývá než navštěvovat přísně nekuřácké podniky typu KFC, McDonalds, apod.", a tak váš argument vyvrátil.

135777

22.5.2007 19:38

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

hmm1 62.?.?.?

Reakce na 135768

Nejsou to verejne pristupne prostoty. Vetsina restauraci je soukromy podnik a vy tam jste se zdrzujete se svolenim majitele.
A omezujete i jeho ve vyberu jestli chce mit restauraci s kourem, nebo bez.
Verejne pristupny prostor je treba zastavka MHD, muzeum, atd ... tam nemam problem se zakazem koureni. Ale poskozovat druhe, protoze pak budete poskozen mene (i kdyz tam nemusite) je divne.

135926

21.5.2007 22:08

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 135740

S tím zdravotním pojištěním bych se odvážil polemizovat. Stát si na kuřácích vybírá tak nehoráznou spotřební daň, že mají péči o své zdraví dlouhodobě předplacenou - ostatně do které kapsy je ta spotřební daň přerozdělena?
Jestliže se platí dálniční známky, silniční daň, spotřební daň z benzínu a nyní mýtné a stav dálnic a silnic je čím dál neutěšenější, tak kam pak mizí spotřební daň z tabáku?

135855

22.5.2007 19:35

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

hmm1 62.?.?.?

Reakce na 135740

Zakazeme i kavu ? Cokoladu ? To jsou totiz take drogy, ktere zpusobuji zavislost.
Co obezni lide ? Taky mi smrdi pod nos v kazdem MHD, take je zakazeme ?
Zakazeme osobni automobily ? Splodiny z nich jsou mnohem horsi nez z cigaret. Zustane jen nakladni doprava a hromadna doprava pro lidi. Jak se vam to bude libit ?
A nerikejte, ze je to demagogie, minimalne pouziti aut pro osobni potrebu zakazano byt muze, nikdo to nutne nepotrebuje a vsem to nici zdravi.
Atd .... kolik toho zakazeme, nez se nektery zakaz bude tykat vas ?
Napr. Vami zminovany McDonalds. Zakazat ? Zpusobuje obezitu, ktera zpusobuje nejvice umrti v USA. Stoji obrovske penize ostatni danove poplatniky a obezni lide casto obtezuji sve okoli (minimalne tim, ze v autobuse sedi na "mem" sedadla, zaroven s tim svym.
Zamyslete se nez neco zacneme zakazovat, nebo to nikde neskonci.

135925

22.5.2007 20:52

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 135925

A víte že do částí některých evropských měst už auta (na naftu/benzín) nesmí?

135929

21.5.2007 10:23

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 135726

Kouření je úchylné, nenormální, zdravému rozumu se příčící činnost.
Tak zde byste musela definovat pojmy úchylné, normální a "rozumu se příčící", jinak je ten argument naprosto bezobsažný.

Na výběr máte, můžete si vybrat z množství nekuřáckých hospod, nekuřáckých salonků v hospodách, chodit do cukrárny... Své přátelé můžete požádat, aby nekouřili ve vaší přítomnosti, pokud vám to činí zdravotní obtíže - jestliže jsou to skutečně přátelé, budou vaše přání respektovat, ne?

Vzpomínky vašeho táty jsou irelevantní jakož i další zdravotní komplikace vás a vaší rodiny.

Kuřáky chápat nemusíte, to po vás přece nikdo nechce, nicméně správně píšete, že si "plíce ničí dobrovolně" - ano, dobrovolně, to je to slovo. Tady jde přece o právo výběru. Nemusíte nikoho chápat nebo snažit se pochopit, musíte ale, ano doopravdy musíte, přiznat právo na sobodnou volbu.

A pokud jde o zdravotní záležitosti, spojil bych to s vaší větou "budu ráda, až bude všude zakázáno." V tom případě byste musela požadovat zákaz automobilové dopravy, uhelných elektráren, chemického průmyslu apod. To vše totiž ničí naše/vaše zdraví.

135741

21.5.2007 10:33

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135741

..Na výběr máte, můžete si vybrat z množství nekuřáckých hospod, nekuřáckých salonků v hospodách, chodit do cukrárny... Své přátelé můžete požádat, aby nekouřili ve vaší přítomnosti, pokud vám to činí zdravotní obtíže - jestliže jsou to skutečně přátelé, budou vaše přání respektovat, ne?..

Toto je skutečná diktatura menšiny ! Proč by měl nekuřák nést celou tíhu problémů, které působí kouření? Proč by si měl nekuřák vybírat, žádat, hádat se, doprošovat atd. jen proto, aby si ochránil své skutečné právo na nezamořený vzduch? Ať hledá menšinový kuřák po celé Praze kuřáckou hospodu, ať se kuřák doprošuje, zda mi smí zasmrdět byt a zničit plíce! Je vidět, že jste dlouho v cukrárně nebyl - jsou v naprosté většině zahulené vic než putyky čtvrté kategorie. Ať si menšinoví kuřáci ničí své plíce - ovšem výhradně v soukromých zařízeních k tomu určených, a ne ve veřejných prostorách a místnostech, kam mají z definice přístup i většinoví nekuřáci. To je snad jasnější nad facku.

135743

21.5.2007 13:21

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 135743

Směšujete více témat dohormady. Pokud jsem psal o respektu přátel pisatelky, možná jsem se nevyjádřil dosti jasně, ale měl jsem na mysli jejich soukromá setkání - při těchto přeci může požádat o to, aby v její společnosti nekouřili (nebo to kategoricky vyžadovat, podmiňovat, nařizovat, cokoliv...).

Co se týče hospod, kouří se v nich od 16. století, čili se jedná o prostor tradičně spjat s kuřáctvím, stejně tak s konzumací alkoholických nápojů a jídel. Pokud toto nekuřákovi vadí, může navštěvovat podniky, kde je tato tradicionalita, právě třeba z důvodů ohledu na nekuřáky, porušena. Jinak řečeno - lidé chodí do hospody dát si pivo, zapálit si, případně pojíst, zabavit se nějakou společenskou hrou. Pokud někomu kouření vadí, může navštívit podniky, kterých je jen v Praze několik set (viz můj jiný příspěvek zde) a tam provozovat jakoukoliv z výše uvedených činností mimo kouření.

135775

21.5.2007 13:29

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135775

Že se v hospodách kouří od 16. století je naprosto irelevantní. Vraždilo se v nich ještě dříve, ale tady skutečně vydržené právo neplatí. Kromě toho, poznatky o škodlivosti kouření vyšly najevo až později. "Lidé" jsou "různé", a hulit chodí do hospody a do cukrárny jen někteří. Jejich společným znakem je závislost a z ní plynoucí bezohlednost vůči normálním návštěvníkům. Jiní, kteří by tam rádi chodili z jiných důvodů, tam zatím právě proto nechodí. Ať si kuřáci založí uzavřené kluby, a tam ať holdují své závislosti do aleluja. To je myslím spravedlivé.

135778

21.5.2007 13:58

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 135778

>Jiní, kteří by tam rádi chodili z jiných důvodů, tam
>zatím právě proto nechodí. Ať si kuřáci založí
>uzavřené kluby, a tam ať holdují své závislosti do aleluja.
>To je myslím spravedlivé.

Slovo spravedlnost bych sem vubec netahal... Kazdopadne je dobre, ze tam nechodi a mel byste tlacit i na ostatni at tam nechodi. At se vsichni nekuraci spoji a prestanou chodit do zahulenych putik a donuti provozovatele techto podniku jim vyjit vstric. Pokud nekam lezou a pak si stezuji, ze smrdi, at tahnou do prdele...

135782

21.5.2007 14:07

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135782

Co máte proti spravedlnosti? [překvapení]
Já považuju za spravedlivé, a opakuju se, aby se spojili kuřáci, a táhli se svou škodlivou a obtěžující závislostí do prdele oni [smích]

135786

21.5.2007 14:33

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 135786

A ja povazuju za spravedlive, aby si o tom rozhodli majitele hospod. Uz chapete...?

135796

21.5.2007 14:40

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135796

Chápu. Ale nesouhlasím. Hospoda je veřejný prostor, a majitelé a provozovatelé jsou vázání zdravotními normami. Kouření je de facto porušuje. Majitel hospody nemůže rozhodovat o tom, zda mu v jeho hospodě někdo bude trousit sarin, rozlévat kyselinu sírovou, ale kupodivu by mělo být na jeho rozhodnutí, zda tam bude třeba jen jeden kuřák otravovat ovzduší plné hospodě nekuřáků. To nepovažuji za spravedlivé. Už chápete?

135798

21.5.2007 15:30

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 135798

A hleďme, chytrák. Není slovo majitel cosi o právu rozhodovat o svém majetku? Jestli tam bude hospoda, tak o tom rozhodnout může. A sousedi mu to mohou a nemusí dovolit. (I když nový stavební zákon si už sobci také "upravili" pro svou svobodu.

A majitel "svého zdraví" se může rozhodnout, do které půjde. A má-li takovou moc, tak může zajistit místo keců o "bezbranné" menšině přijetí zákona o podmínkách pro veřejné prostory.

Článek byl o majitelích moci, kteří stejně jako tenhle anonym rádi přikazují a zakazují. Co takhle se podívat na své možnosti a vložit své úsilí do pochopení článku, o tom, jak citlivě je třeba rozlišit, PROČ máme hodný a zlý cholesterol, netučné jogurty apod. Kuřata už nemají maso, je to bláto. A jogurty z bílého gelu, napodobujícího mléko, ty vedou asi jen k blátivému myšlení.
Možná by stačilo si v okolí najít "vránu k vráně" a nechat jiné žít po jejich.

135807

21.5.2007 15:39

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135807

Ale no tak, Janko, soustřeďte se. Může Vám majitel hospody podle zákona předložit ohřívané jídlo? Nemůže, žejo. Může Vás beztrestně ve své hospodě urážet, bít či jinak otravovat? Nemůže že. A tak Vás ani nemůže otravovat tím, že připustí, aby Vás otravovali škodlivými zplodinami kouření ostatní hosté, jen proto, aby měl hospodu plnou. Podnikání má svá práva, ale i povinnosti. Jeho majetek skutečně není vyšší hodnotou než můj život. [smích]

135809

21.5.2007 16:03

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 135809

tož znovu, majitel hospody sice musí reśpektovat zákony platné pro hospodu, ale jen v případě, že se chce stát majitelem hospody. Asi jsem se nevyjádřil srozumitelně. On tu hospodu zkrátka nemusí chtít vlastnit. Hospoda je prostředí s určitými vlastnostmi a účelem, které ji definují.
Měl jsem na mysli článek o "hospodě", kterou si tu díky velmi kvalitnímu zákonu (původní systém křesťanství) z něj udělali jeho "majitelé", tím že systém překroutili "k obrazu svému"
Chovají se přesně jako hospodský, který s vámi klidně vyrazí dveře, když se mu nebudete líbit.

135811

21.5.2007 16:08

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135811

No jestli chce hospodský trucovat, a radši se vzdát hospody, než závislých kuřáckých štamgastů, tak má smůlu. Minulý týden jsem obědval ve Vsetíně, v pizzerii u nádraží, bál jsem se tam vlézt, že to bude zahulené, ale zažil jsem velmi příjemné překvapení. Dvě větší, čisté místnosti, plné hostů, výborná obsluha i jídlo, ceny mírné a hospoda narvaná - na rozdíl od okolních zahulených. Línej hospoda se spoléhá na notoriky a kuřáky, pracovitej vsadí na poctivou kuchyni, slušné ceny a čistotu. A vo tom to je.

135812

21.5.2007 17:49

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

skud 88.?.?.?

Reakce na 135812

Línej hospoda se spoléhá na notoriky a kuřáky, pracovitej vsadí na poctivou kuchyni, slušné ceny a čistotu. A vo tom to je.

Vy se snažíte vyobrazit kuřáky jako alkoholiky, asociální živly, která je lína nepracuje atd...To je opravdu logika.

Opravdu mám rád lidi vašeho typu. Pokrytecky něco vytýkáte druhým lidem a přesvědčujete je o své jeidné pravdě.

Militantní nekuřáci si furt stěžují a přitom mají toli možností navštívit nekuřácké kluby, restaurace a další veřejná společesnká zařízení, kde se nekouří.

Nás kuřáky raději nechte napokoji a neotravujte nás těmito řečmi.

135821

21.5.2007 17:57

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 213.?.?.?

Reakce na 135821

Velmi rád po kuřácích ani nevzdechnu - pokud nebudou otravovat kouřením na veřejnosti, kde se nacházejí i nekuřáci [smích]

135823

21.5.2007 16:10

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 135809

Tohle se prece neda srovnavat. Hygienicke normy musi dodrzovat proste proto, ze nevari prasatum a nikdo mu do kuchyne nevidi. Takova jsou pravidla stravovani a kdyz ho kontrola nacapa, tak ma smulu, ale zakaznik to nema jak kontrolovat. U koureni staci dat na dvere cedulku "zakaz koureni" a je to. A pokud tam ta cedulka neni a polovina hostu kouri, tak to neni zadne klamani ze strany provozovatele, nikdo tam za zady zakaznika nevypousti neviditelny necititelny plyn. Zakaznik to bud prijme nebo tahne jinam...

135813

21.5.2007 16:14

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135813

Takže by stačilo dát na dveře cedulku "zde si polovina hostů píchá", nebo "zde uniká čpavek" a taky by to bylo OK ? [překvapení]

135817

21.5.2007 17:56

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

skud 88.?.?.?

Reakce na 135817

Vy reagujete opravdu velice nesmyslně.

Věc je naprosto jasná. Pokud je tam cedule "zákaz kouření", nikdo vás přece nenutí do té hospody chodit. Pokud tam jdete s vědomím, že budete pasivně kouřit, tak je to váš problém.

A že nesouhlasíte s tím, že hospodský si může rozhodnout, jestli se v jeho podniku bude kouřit nebo ne, tak to je také pouze vaše věc.

Seznam nekuřáckých hospod máte výše.

135822

21.5.2007 17:58

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

skud 88.?.?.?

Reakce na 135822

Oprava

Pokud tam NENÍ cedule "zákaz kouření", nikdo vás přece nenutí do té hospody chodit.

135824

21.5.2007 18:01

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 213.?.?.?

Reakce na 135822

Radši bych měl výše seznam kuřáckých hospod, a v obráceném početním poměru. Nekuřáků je víc a nikoho svou přítomností v hospodě neobtěžují a neotravují - na rozdíl od kuřáků.

Vaše reakce jsou nesmyslné, hospodský nemůže rozhodovat o tom, že se v jeho hospodě, která je ze zákona veřejnou místností přístupnou pro všechny, bude chovat část hostů protizákonně - a o to, zda uzákonit protizákonnost kouření ve veřejných hospodách jde. Že to funguje snad dokazují státy, kde to již bylo zavedeno.

135825

22.5.2007 19:48

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

hmm1 62.?.?.?

Reakce na 135825

Pokud vim, hospodsky vas muze nevpustit do sve hospody pokud bude chtit, takze uplne verejny prostor to neni.
Stejne jak nesmite lezt na moji zahradu, kdyz si to nepreju, nemel byste vlezt ani do me hospody (klubu) kdyz si to nepreju.

135927

9.6.2007 19:35

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Jitka T.M. 147.?.?.?

Reakce na 135825

"...hospodský nemůže rozhodovat o tom, že se v jeho hospodě, která je ze zákona veřejnou místností přístupnou pro všechny,...."

A ze ktereho zakona to plyne? Muzete mi napsat zakon, paragraf, odstavec?

137264

22.5.2007 0:03

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 135822

>
>A že nesouhlasíte s tím, že hospodský si může rozhodnout,
>jestli se v jeho podniku bude kouřit nebo ne, tak to je také
>pouze vaše věc.

>
>Seznam nekuřáckých hospod máte výše.

Nebude to trvat dlouho a hospodsky nebude mit sanci rozhodovat.
[smích]
V Kanade je zakaz koureni ve vsech restauracich a barech (zacalo to tak, ze restaurace byla povinna mit oddelenou mistnost pro kuraky, a posleze...).
V soucasne dobe se uvazuje o zakazu koureni v bytech.
(Aby bylo jasno, tohle neni o tom, zda koureni skodi ci neskodi, v tom je snad jasno.}

135862

22.5.2007 2:56

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Datel 206.?.?.?

Reakce na 135862

Jiste ze mate pravdu. Majitele hospod postavili odelene mistnosti pro kuraky . Vlozili do toho hodne penez a potom prisel celkovy zakaz koureni. Proc ? Vzdyt se mohli rozhodnout volne jak jedni , tak druzi. Proc nas tento stat neprotektuje proti chemikaliim v jidle , zde nemame moznost si vybirat. Jsem nekurak .

135870

21.5.2007 16:10

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 135786

No právě, kuřáci (a nekuřáci, kterým kouření nevadí) se spojují a táhnou již od 16. století do hospod. Ti, kterým kouření vadí, využívají restauračních zařízení nekuřáckých. To je podle mě nanejvýš spravedlivé. Zákon zakazující kouřit ve všech hospodách je tudíž zbytečný a může být i v lecčemž příznakový, jak se snažil naznačit autor článku.

Mimochodem, budete spokojený s existencí nekuřáckého podniku, do kterého budete chodit a vychutnávat pohodlí prostoru bez kouře, nebo ke spokojenosti budete ještě potřebovat, aby zakázali jiný podnik, ve kterém se kouří? Toť otázka!

135814

21.5.2007 18:20

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 213.?.?.?

Reakce na 135814

Je vidět, že si melete svou, a nečtete mé odpovědi. Psal jsem dvakrát, že nemám nic proti tomu, aby kuřáci kouřili v soukromých podnicích výhradně k tomu určených. A nemám nic proti kuřákům. Jen proti jejich kouření ve všech veřejných prostorách, kam mají přístup nikoho neobtěžující nekuřáci . Je to řečeno dost jasně?

(Prosím omezte počet svých příspěvků. Máte nárok na deset za měsíc. Další už vám pouštět nebudu. Editor.)

135829

21.5.2007 22:13

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 135778

Hm, stále se mi tu omílá škodlivost kouření, rakovina atd atd atd. Netvrdím, že je kouření zdravé, to je jasné. Ale prosil bych u každého argumentu typu "škodí zdraví" také odkaz na zdroj tohoto tvrzení a to zdroj solidní, podepřený vědeckou průkaznou studií. Stejně dobře totiž mohu bez důkazu tvrdit, že je kouření zdravé.
Ono je pak totiž stěží vysvětlitelné, proč naše známá, zapřisáhlá nekuřačka, zemřela právě na tu rakovinu plic (já vím, řeknete, že to bylo z tzv. pasivného kouření - prosím, pak to ale dokažte).

135856

9.6.2007 19:13

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Jitka T. M. 147.?.?.?

Reakce na 135743

"Je vidět, že jste dlouho v cukrárně nebyl - jsou v naprosté většině zahulené vic než putyky čtvrté kategorie."

Coze??? Jste pri smyslech? Vzdyt to neni vubec pravda! Anebo si vybirate VELMI zvlastni CUKRARNY [překvapení]))

137263

21.5.2007 10:44

PS

.89213 89.?.?.?

Reakce na 135741

Co mě ovšem osobně nejvíce překvapuje a vadí, jsou prokuřácké agitky místních odpůrců konzumního života, diktatury elit a neviditelné ruky trhu, falešného "liberalismu" atd. Přeci i závislému kuřákovi musí být jasné, že proti kouření ve veřejných prostorách se u nás tak liknavě postupuje právě a jen proto, že za ním stojí ty stejné nedemokratické a mocenské síly, které jinde a jindy tak plamenně odsuzují (samozřejmě to platí i o jiných formách drogových závislostí a ekologických nešvarů, ze kterých mají určité skupiny zisky). [zmaten]

135745

21.5.2007 10:55

Vy máte ve "všech" hospodách přátele?

lesov 83.?.?.?

Reakce na 135741

Pane Havlíčku,opravdu jste napsal dobrovolně to,co jste myslel...?! [smích]
Protože co slovo,to blbost.Snad jedině spojky by se daly akceptovat a to ještě pokud by se četly zvlášť,Vy svobodná volbo! [velký smích]

135749

21.5.2007 13:07

RE: Vy máte ve

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 135749

Vše, co jsem napsal, jsem psal o svobodné vůli, a nevím proč by tomu mělo být jinak. Pokud máte k čemukoliv výhrady, použijte argumenty, a tak pomocí nich dokažte, že jsou má tvrzení nesmyslná.

Morfologický rozbor však provádět nemusíte, stačí, když se vyjádříte k jednotlivým větám z hlediska sémantického.

135771

21.5.2007 19:14

Já si budu dělat co chci a Vy to budete tolerovat,páč to je moje svobodná vůle!

lesov 83.?.?.?

Reakce na 135771

Šanci argumentovat mi zrovna nedáváte,když v reakci na příspěvek 135726 vlastně píšete jen to,že pouze Váš názor je správný a relevantní a ostatní s tím musí souhlasit,jinak jsou jaksi mimo mísu... [zmaten]

135838

21.5.2007 19:47

RE:

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 135838

Poukažte tedy, kde a jakým způsobem vám bráním v argumentaci.
Dokažte, kde píšu, že jedině můj názor je správný a relevantní.
Dokažte, kde píšu, že ostatní musí souhlasit s mým názorem.
Pokud i nadpis vašeho příspěvku má být konotací na můj příspěvek, rád bych vás upozornil na sémantickou odlišnost slov "volba" a "vůle", což je ale, pravda, pouze podružná chyba. Zásadní je skutečnost, že jste hrubě deformoval obsah mé výpovědi.

Nicméně se dostáváme zcela mimo téma této diskuse a výše uvedeného článku, takže pokud ještě hodláte napadat mé argumentační postupy, případně uskutečnit něco z mnou v prvních větách navrhovaného, čiňte tak pomocí e-mailu.

135842

22.5.2007 7:41

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Striga 85.?.?.?

Reakce na 135741

Úchylné, nenormální a zdravému rozumu se příčící - to jsem snad definovala popisem začátku kouření - člověk se dusí, případně zvrací, a pokud to vše dělá pro okamžitý psychický a pozdější fyzický požitek, tak se to, podle mě, opravdu se zdravým rozumem neslučuje.

Zkuste Vy požádat své přátele, aby si třeba u kávy nezapálili. Uděláte to párkrát a budete považován za člověka, který jim znemožní tu kávu si vychutnat, tak si ji příště s Vámi nedají. Nedejbože jít na pivo a požadovat po společnosti nekouření. To bych byla za blázna.

Požadovat ze zdravotních důvodů zákaz automobilové dopravy, uhelných elektráren a chemického průmyslu - to bych míchala hrušky ne s jabkama, ale s mrkví. Kouření je pro fungování současné civilizace naprosto zbytečné, elektrárny, auta a chemie jaksi ne....

Předpokládám, že mé argumenty budou pro Vás stejně opět bezobsažné a irelevantní.

135885

22.5.2007 10:22

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135885

Úchylné, nenormální a zdravému rozumu se příčící:

Nebo-li: Co by člověk neudělal pro to, aby prostě přežil o pár let déle...

Žijete patrně ve velkém omylu! Čtěte, zjišťujte a hlavně: Přemýšlejte...

135899

22.5.2007 10:31

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 135885

Odpověď máte v e-mailu, který jsem odeslal na vámi uvedenou adresu.

135900

21.5.2007 12:46

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

dub 62.?.?.?

Reakce na 135726

no mě zase obtěžují smrady dámských parfémů (a i pánských). kdo to má fetovat.
je mi jedno, že si smraďoši ničí své zdraví aplikováním jedovatých chemikálií vstřebávajících se pokožkou, ale proč kvůli tomu musí trpět ostatní.
takové obtěžování a terorizování okolí by mělo být tvrdě postihováno. vždyť je to nenormální...
[velký smích]

nelíbí? ale je to holý fakt.

a jsem zvědav, kdy lidi jako vy začnou dělat hon třeba na plešatý. kdo se na ně má dívat.
a nebo co takhle na požírače smradlavých sejrů? to už je vůbec fujtajbl, když někdo požírá zkažený tvaroh a zasmraďuje při tom okolí něčím, proti čemu je zatuchlá putyka rajským plynem.

a nebo třeba... ale vy si už jistě někoho najdete. je to přeci příjemné kompenzovat si mindrák ostentativním pronásledováním právě oficiálně schválené slupiny vyvrhelů. člověk tak může dát na jevo jak je na výši, aniž by pro to musel cokoliv udělat, stačí jen otvírat ústa dle právě košer písničky.

135762

21.5.2007 13:59

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 135762

Víte proč to kuřáci jako vy nikdy nepochopí? Protože vy ten smrad už necítíte.

135783

21.5.2007 14:13

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

pikatchu 88.?.?.?

Reakce na 135726

Pokud by Vaši příbuzní kouřili, netrpěli by astmatem.

135789

21.5.2007 18:08

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Jiří Kropáč 89.?.?.?

Reakce na 135726

Já, jako normální jedinec, .....
Za tečky si doplňte libovolné tvrzení. Jsem z Vás (i podobných) zhnusený. Ono se to totiž netýká jen kouření.

135827

21.5.2007 19:12

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 135726

Zatratíme vše, co dělal Hitler? Přesně v tomto duchu jsem chtěl něco napsat...

To je holt dnešní doba: máme jednu vládu, ta něco dělá, příjde druhá, vše co dělala předchozí je špatně, vše zavrhneme, a jdem na hruhou stranu. Ode zdi ke zdi [pláč]
Něco tak trošku podle hesla Vítěz píše dějiny...

A tohle jsem si kdysi poznamenal, taky stojí za úvahu:

Lidé viděli zvěrsta páchaná pod hákovým křížem a místo toho, aby řekli dost zvěrstvům, řekli dost hákovému kříži, vzali do rukou srpy a kladiva a šli páchat stejná zvěrstva znova. Lidé totiž nechtějí žít svobodným životem, chtějí ho brát těm šťastným, co ho žijí.

To mi připomíná, jak M$ musel odstranit z fontů Windows swastiku, protože ji holt jeden malíř pokojů použil jiným způsobem, než byla původně míněna... no, politická korektnost je nutná! [pláč]

135837

21.5.2007 7:46

Na kuřácích si vylámali zuby

Jarmila 85.?.?.?

Všimla jsem si, že soustředěná propaganda v mnoha sférách života na masy lidí skutečně působí, ale kuřáci, ti jsou takový malý zázrak, ti se dodnes nepoddali. Z toho mají manipulátoři davů obrovský vztek a frustraci, že v tomto směru jejich účinné metody brainwashingu selhávají. Bude zajímavé sledovat, jak se budou dál snažit tuto situaci řešit. Že je to boj vedený z jediného centra dnes již vidí i každé malé dítě. Stejně jako zavádění do všech zemí registrované partnerství- to je rovněž aktivita vedená z jediného centra.

Kupříkladu ohledně psů se vymývačům mozků již podařila jedna věc. Asi tak pět let vedla všechna masmédia soustředěný útok proti psům tím způsobem, že neustále zveřejňovaly kdo kde byl těžce pokousán od psa. Nemyslím si, že by psi třeba v socialismu byli jiní a lidi kousali podstatně méně. Nebo že by jich podstatně všude přibylo. Prostě se jen o každém kousnutí nic nepsalo. A proč o nich novináři psali jako vzteklí psi? Protože bylo potřeba zavést všeobecné čipování psů a dostat k tomu od lidí snadný souhlas. Teď nedávno jsem se bavila s jednou Čechošvýcarkou a ona měla sebou takového maličkého legračního pejsánka. Pustili nás s ním až do páté hospody, všude jinde nás odmítli, že musí mít náhubek. Takové obavy z pokousání v minulosti nikdy neexistovaly.

A zrovna včera jsem si taky něčeho všimla. Nova na nás vysílá podprahová sdělení. Na úvod zpráv se v obrázcích mihne knihovna-chobotnice a v dalších záběrech se mihne koule-radar. Co tím sledují? Proč to dělají?

135727

21.5.2007 7:58

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135727

Závislost je sfiňa. Na té si vyláme zuby každý.

135728

21.5.2007 8:54

Ač pivo rád,do hospod již dávno nechodím...

lesov 83.?.?.?

Reakce na 135727

Plácáte nesmysly!
Psi jsou stejně stresování a degenerovaní jako lidi a tudíž agresivní,nehledě na určitá plemena,která právě kvůli tomu byla "vyšlechtěna" a opravdu umí,kousat. [překvapení])
Dřív taky s sebou nikdo,nikam netahal čokla.Psy bylo možno vidět toliko na vesnici a větší respekt tehdy budily husy.
Podprahové sdělení nemůžete vnímat ale je fakt,že tam ty obrázky jsou a člověk si nakonec zvykne i na šibenici... [oči v sloup]

135731

21.5.2007 8:56

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 135727

Tak speciálně té chobotnice jsem si také všiml. Pokud mi ji chce někdo podprahově podstrčit, tak se plete, u mne to vždy vyvolá přesně opačnou reakci (tedy negativní) [smích] Dosti často jezdím přes letnou a tu hrůzu si tam neumím představit. V tomto (výjimečně) velmi fandím panu Klausovi, který se o ní vyjádřil také dost nelichotivě.
Ale já asi nejsem typický konzument, na mne ani reklamy nezabírají...
Co se týče kouření, doporučuji tento článek. To je už dle mého názoru totální kravina.

135732

21.5.2007 9:10

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

Jadawin 194.?.?.?

Reakce na 135727

Jen maličkou poznámky k těm "nepoddaným kuřákům". Nebude to spíš tím, že jde o obyčejnou závislost, na kterou rozhodně nestačí nějaká masáž v médiích? Závislého na heroinu také nevyléčíte, když mu budete dokola opakovat, že si obrazně řečeno kálí do vlastní zahrádky. Ale dělat ze závisláků téměř hrdiny, co bojují proti systému? To mi přijde takové trochu divné (trochu mě to "praštilo" do očí, když jsem si to přečetl, podobně jako když p. Stwora tady občas opakuje tu svoji pohádku o dělení dne kuřáckými pauzami).

135735

22.5.2007 7:36

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 135735

Víte o co tady hlavně kráčí? Že to pronásledování kuřáků je podivně a neúměrně neadekvátní. Kdyby jim dokonce chtěli zakazovat kouřit v jejich vlastních bytech či vlastních autech, pak už by to byl prachsprostý nacismus a nic jiného. O to tady kráčí, o tom je ten článek.

V socialismu vypadaly hospody tak, že když do nich člověk vešel, tak přes hustý dým pomalu neviděl na metr od sebe. Teď již se situace v hospodách fantasticky vylepšila, člověk tam již vůbec kuřáky nevnímá, vzduch je díky čističkám vzduchu čistý. Jediné co mi vadí je to, že se kuřáci chavají jak prsata a kdekoliv na zem odhazují ty své vajgly. Za tohle bych je stíhala a pokutovala.

135882

22.5.2007 7:38

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 135882

pardon: chovají jak prasata. [smích]

135883

21.5.2007 23:54

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135727

Možná v tom budou hrát roli hned dvě okolnosti:

1) Pronikavý rozvoj technologických objevů a vynálezů v průběhu minulého století, je takřka úzce spjat s tabákem. Prostě lidé, kteří měli dostatek vůle, sebezapření a trpělivosti k tomu, aby uskutečnili mnohdy velmi fantastické sny, zpravidla ve zvýšené míře holdovali tabáku a kávě. To samé lze říci i o nejpronikavějších velikánech výtvarného umění, hudby, literatury a filmu.

V tomto ohledu nelze jinak, než poukázat na postupnou degeneraci filmových, literárních i hudebních počinů, vznikajících v období zvýšené protikuřácké kampaně a zejména v regionech, kde byla úspěšná za doprovodu snižujícího se počtu kuřáků - zde jsou USA naprosto zářným příkladem celkové kulturní devastace.

2) Právě díky logickému uvažování kuřáků, lze sledovat mnohem logičtější a pádnější důkazy na straně kuřáků, než na straně militantních nekuřáků: nekuřáci se takto prezentují jako netolerantní jedinci s tendencí ke zkratovým jednáním, bez invence v argumentaci a s absencí skutečně relevantních důkazů jejich tvrzení o omezování, ožebračování a jiných způsobech persekucí ze strany kuřáků.

----------------------------------------

Jen malý příklad:

Pokud bychom měli vyjít nekuřákům vstříc a darovat jim kontinent, na kterém by si mohli klidně a v harmonii žít svůj nekuřácký život s podmínkou, že nesmějí využívat technologických vymožeností, kulturních děl a vynálezů kuřáků, zhynuli by pravděpodobně hlady, nemocemi a ukousali by se nudou... ;o)

135861

22.5.2007 14:02

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 135861

2) pokud je někdo obtěžován, je docela pochopitelné, že se brání. I agresivně, pokud mírumilovná cesta nezabírá.

135915

22.5.2007 21:20

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135915

V tom případě podejte konkrétní případ, kdy jsem vás obtěžoval, a potažmo nejlépe důkaz tohoto nechutného přečinu!

V opačném případě nechte pindání a jděte třeba do ...

... kam uznáte! ;o)

135931

22.5.2007 21:26

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135915

Jinak:

Nemáte právo se bránit agresivně, pokud není zákon na vaší straně!

Máto právo se bránit zákonnými prostředky. Mimo ně se pak projevujete nezákonně, se všemi následky s tímto jednáním spojenými.

I takto lze dodat konkrétní příklady notně zaostávajícího logického uvažování nekuřáků oproti kuřákům... ;o)

135932

23.5.2007 0:20

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 135932

To vaše logika trochu pokulhává. (spíš je to takový mrzáček)
Takže když bude zákon dovolovat abych vás umučil k smrti, a bude říkat že nemáte právo se bránit, budete jen trpně sedět až vás budu za živa stahovat z kůže?

135939

21.5.2007 8:13

Kouření škodí méně než fašismus

.89.213 89.?.?.?

To je dobrý dogmatický kvák. Fašismus škodí méně než vraždění v amoku - třeba.
Rozhodně škodí kouření více než nekouření - a tím nechci zasahovat do práv kuřáků, ale zastávám se práv nekuřáků. Jen závislý kuřák nevidí, že v Praze není možno jít ani do cukrárny, aby se rodina nevracela smradlavá a nadýchaná zplodin.
Kdyby se dokázali kuřáci (a všichni ostatní závisláci) zregulovat sami, nemusela by je regulovat opatření, vedoucí k fašismu.

135730

21.5.2007 10:56

RE: Kouření škodí méně než fašismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 135730

Myslíte tím i závisláky čajové, kafové, čokoládové a bučkové???
Fašismus na ně!

Krysa

135750

21.5.2007 12:53

RE: Kouření škodí méně než fašismus

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135750

Závislost je obecně hlavní překážkou svobody. Ovšem daleko více mi pochopitelně vadí ty závislosti ostatních, které ohrožují a obtěžují kromě jich samých i mne. To je pak přirozené se bránit, nemyslíte? [smích]

135765

21.5.2007 14:06

RE: Kouření škodí méně než fašismus

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 135750

Tito závisláci svojí činností jaksi neotravují okolí na několik hodin až dní.

135785

31.5.2007 15:30

na mieste autora clanku by som vazil slova (i ked chapem kto ho plati)

roman 158.?.?.?

Reakce na 135730

je to fakticky popieranie holokaustu:
"Jestliže někdo zpochybňuje škodlivost kouření, jakoby zpochybňoval holocaust," prohlásil na tiskové konferenci šéf ČLK Milan Kubek.
fajcenie zabilo 100 mil. ludi len v minulom storoci, a este par stomilionov stihne v tomto..

136554

21.5.2007 10:34

jedná sa o závislosť,

OndreG 91.?.?.?

ktorá prebieha rovnako, ako závislosť na tvrdých drogách, akurát, že nerozkladá ľudský mozog do takej miery ako napríklad heroín. Odkedy som pred rokom prestal fajčiť (našťastie som sa spamätal v ešte mladom veku), cítim sa postupne čoraz lepšie a zároveň si dennodenne uvedomujem, ako fajčenie oprávnene lezie na nervy nefajčiarom, teda už aj mne. Kadí sa (to je slovinský spisovný výraz pre fajčenie[smích] ) ráno na zastávke MHD, pred budovou, kde človek pracuje, často aj pri obede, na ulici úplne bežne, večer si človek nemá kam zájsť na pivo, lebo všade je nakadené.

Vzduch je spoločný, fajčenie nám ho znečisťuje. Som za povolenie fajčenia iba vo vyhradených vzduchotesných priestoroch s umelým obehom vzduchu a špeciálnymi filtrami, náklady nech znáša ten, čo by sa tam potreboval zdržiavať.

Autora buď podporuje tabaková lobby, alebo je neskutočne hlúpy.

135744

21.5.2007 11:07

Vůbec mě to nepřekvapuje

8-P 213.?.?.?

...když chtěli Angláni ovládnout Čínu, začali rozdávat opium. Prohibice v Americe způsobila akorát vznik mafií, a na drogově svobodná šedesátá léta se našla pouze jediná reakce - kriminalizace drog. A pak? Potom začala CIA vozit drogy z Vietnamu v rakvích amerických vojáků. Rusáci zase v 80. letech nalezli solidní zdroj heroinu v Afghánistánu, a jak je vidět, ani Bush na tuto zaslíbenou zemi nezapomněl: makovice tam dneska rostou jako nikdy před tím, a armády (včetně té naší) mají přece tak pěkná nevyužitá nákladní letadla... Drogy jsou totiž velice důležitou součástí ekonomiky, a kdo tohle nechápe, nikdy nepochopí, proč je zadarmo-rostoucí-konopí takový hřích. Když chcete z něčeho udělat velký business, musíte na to mít monopol! A co je lepší monopol než ve státě zakotvená síť prodejců drog?

PS: Al Capone nebyl zrovna "státní" outsider.

135752

21.5.2007 11:32

Nekuřáci vs. kuřáci

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Nedávno jsem četl jeden velmi hezký citát.
Svoboda neznamená, že si mohu dělat všechno, co chci, ale to, že nemusím dělat to, co nechci.

(volně parafrázováno)

Opravdu nechci dýchat zakouřený vzduch - už minimálně pro to, že to smrdí. Kuřáci by měli opravdu být trochu více tolerantní, zvláště v uzavřených místnostech, já jsem taky ochoten částečně tolerovat jejich závislost na cigareách na veřejných prostranstvích.

A kouření je závislost, to si mohou kuřáci tvrdit, co chtějí a vymlouvat se na cokoliv. Dokonce podle klasifikace WHO je kouření řazeno mezi opiátové (heroinové) závislosti, protože je při kouření podporována syntéza endorfinů v mozku (které působí zcela stejně jako morfin).

135757

21.5.2007 12:47

Problém kuřáků ve sporu s nekuřáky

.89.213 89.?.?.?

je v tom, že se nejedná o rovnocennou protikladnou dvojici kuřák x nekuřák, která má "stejná" práva. Abych to přiblížil i méně chápavým, obdoba je třeba vrah x nevrah. Kuřák je někdo, kdo aktivně škodí, nekuřák je někdo, kdo pasivně trpí. Být nekuřák, nevrah, neškodič, neotravovatel je norma, být kuřák, vrah, škodič... je aktivní porušení normy kouřením, vražděním, škoděním. Nekuřáci totiž nejsou proti kuřákům, ale výhradně proti kouření, které je obtěžuje a poškozuje. Z toho vyplývá, že nikdo neomezuje kuřáky v jejich "právech", ale musí být omezeno kouření všude tam, kde obtěžuje nekuřáky a aktivně narušuje jejich práva.

135764

21.5.2007 14:11

Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!

pikatchu 88.?.?.?

Ministerstvo se zdvořile omlouvá za dočasnou dezinformaci, k níž došlo nekritickým přijetím neověřených údajů zahraničních výzkumných institutů.

Evropané se poprvé seznámili s tabákem v roce 1492, když Kolumbus a jeho společník výzkumník Rodriguo de Jerez poprvé viděli kouřit kubánské domorodce. Ještě týž den si de Jerez poprvé zabafal a shledal kouření velice uvolňujícím, přesně tak, jak ho místní ujišťovali. To byla důležitá událost, protože Rodriguo de Jerez odhalil to co kubánští a domorodí Američané věděli už po staletí: že kouření doutníků a cigaret je nejen relaxační, ale kromě toho léčí kašel a další lehká onemocnění. Rodriguo de Jerez, který si po návratu domů okázale zapálil doutník na ulici byl okamžitě zatčen a tři léta vězněn zděšenou španělskou Inkvizicí. De Jerez se vlastně stal první obětí protikuřácké lobby.

Během méně než jednoho století se kouření stalo velmi oblíbeným a v celé Evropě přijímaným společenským zvykem a z kolonií byly dováženy tisíce tun tabáku k uspokojení rostoucí poptávky. Stále víc spisovatelů velebilo tabák jako univerzální lék na různé lidské choroby. Počátkem 20. století kouřil téměř každý druhý člověk, ale výskyt rakoviny plic zůstal na nízké, téměř nepodchytitelné úrovni.

Pak ovšem 16. června 1945 došlo k děsivé kataklyzmatické události, která se nakonec stala příčinou toho proč západní vlády navždy překroutily představu o kouření.

více na
http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1225&pjmeno=&...

135788

21.5.2007 14:17

RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135788

Vážený, nechte si své pohádkové linky pro své děti. Můj otec kouřil jednu od druhé, prožil jsem dětství ve smradu, a otec zemřel na rakovinu plic. To mi stačí jako relevantní informace o kouření, a tou se budu řídit, jestli dovolíte.

135790

21.5.2007 14:22

RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 135788

Ano, a proto se kuřáci dožívají v průměru o 10 let méně než nekuřáci.

Zkuste napřed trochu myslet, a zkuste odpovědět na následující otázky:

1) co se hojně rozšířilo po druhé světové válce?
2) je rakovina choroba postihující spíše mladší nebo starší populaci?
3) co způsobovalo nezanedbatelná množství úmrtí před 2. světovou válkou?

135792

21.5.2007 14:42

RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135792

Problém je trochu v tom, že mezi nemocné rakovinou jsou paušálně zařazováni všichni ti, kdo se dostali byť jen krátkodobě do přítomnosti kuřáka - tedy takřka všichni rakovinou onemocnělí.

Pokud budeme uvažovat mnou zmíněnou charakteristiku průběhu rakoviny u nekuřáků, pak je pochopitelné, že nekuřáci umírající na rakovinu do 30 roku života a paušálně zařazení do skupiny "pasivních kuřáků", pak jaksi mírně nelogicky násobí nebezpečnost pasivního kouření, jako mnohem vyšší, než u náruživých kuřáků.

Odtud pak ona podivná pověra, že pasivní kouření je nebezpečnější, než ono altivní.

Dalším problémem je, že se nikdo nezabývá faktem, nakolik podléhají nikotínovému návyku lidé s genetiskou disposicí k rakovině - i toto objektivní zjištění by totiž velmi vypovídalo o tom, nakolik si právě karcinodisponibilní jedinci naopak konzumací tabáku prodlužují život.

Statistika je jen řada čísel, s kterou se dá mnohdy velmi podivně čarovat... ;o)

135799

21.5.2007 15:02

RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135799

S tím čarováním se statistikou máte pravdu. Nezbývá, než se spolehnout na svůj vlastní nezávislý úsudek.

Úsudek závislého kuřáka o kouření ale už z definice nemůže být nezávislý. To za prvé. Takže za druhé je dobré se podívat, komu a jak kouření (prodej cigaret) prospívá. A nemůžu si pomoci, ale jako daleko nebezpečnější se mi jeví marginalizace nebezpečí ze strany tabákových lobby, než "nebezpečí fašismu" prostřednictvím omezování kouření na veřejných místech.

135804

21.5.2007 14:21

Zvědavec jako vždy aktuální

Albert Rosenfield 195.?.?.?

O paralelách mezi současnými kampaněmi proti kouření (konkrétně v Británii) a podobnými aktivitami v Německu třicátých a čtyřicátých let byl pořad na BBC, ještě když měla českou sekci už před několika lety. Vycházelo to z článku v The Spectator.
Autor toho článku na PrisonPlanet navíc použivá vágní termín fašismus místo národní socialismus (i když vzhledem k tomu že protikuřácky byli zaměřemí i Mussolini a Franco tak se to dá částečně obhájit).

135791

21.5.2007 15:10

RE: Zvědavec jako vždy aktuální

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135791

No jasně, a Hitler měl rád zvířata. Bacha na kampaně na podporu zvířat, jsou známkou blížícího se fašismu a jejich cílem je zredukovat lidstvo! [překvapení]

135806

28.5.2007 11:31

RE: Zvědavec jako vždy aktuální

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 135791

Jak, priznacne, kdy svet vitezu nad porazenym Nemeckem dosli po 62 letech od ukonceni valky, ze Adolf Hitler zavedl boj proti koureni v ramci narodniho zdravi, byl vlastne velmi proziravy statnik, obeven takto pres koureni.
Co ,jeste dal "obevi" ,co Hitler a Nacisticke Nemecko udelalo dobre. Mozna, ze se, ze i ten multikulturarismus ktery skodlivy na celou socialni spolecnost a to s obou stran, jak domacich, tak pristehovalcu.
Nakonec, s poslednimi vystrely druhe svetove valky americky general Patton seznal, ze udelal ve svych sluzbach demokracii a americke svobody neco spatneho a vyjadril to slovy ve svem zapisniku.
After a visit to ruined Berlin, he wrote his wife on July 21, 1945: "Berlin gave me the blues. We have destroyed what could have been a good race, and we are about to replace them with Mongolian savages. And all Europe will be communist. It's said that for the first week after they took it (Berlin), all women who ran were shot and those who did not were raped.

Bohuzel, byl dobry vojak, ale spatny politik, coz jej stalo zivot, co by rikal dnes pri pohledu na osvobozene zeme plne vselijakych jinych ras a nabozenstvi?

Dnes je Evropa, kdysi jasajici nad ukoncenim valky a porazkou Nemecka, se pomalu meni v muslimske zeme a nejen to, lide, nasi spoluobcani, kteri poukazali s pocitem vlastenectvi na korupci politiku, byli oznaceni za rasisty a antisemitisty, mnozi uvezneni.
Ale, mame i vyjimky, kdyz se veci pohnou, pro tak zvane zidy spatnym smerem, kdyz pred tim zide byli vsude, kde se jednalo o propagaci "prava mensin", dnes, obraci kormidlo, nebot par techto zidu uz doplatilo na prava mensin, fysickou ujmou na zdravi od muslimu.
Prikladem zmen je Australie [vyplazený jazyk]rofesor Raphael Israeli, z Hebrejske university, poucuje vlastencko-mlcenlivou vetsinu Australanu ve svych prednaskach, po vsech hlavnich mestech Australie, ze je treba, kontrolovat pristehovaleckou politiku muslimu do Australie, ze by v budoucnu "Australie se zmenila v muslimskou zemi!"( tedy prostor odkud by zide museli utect,tak, jak utikaji z Francie na Floridu ) Tedy, ne starost o Australii, ale starost o zidovstvo, tedy o sebe samotneho, najednou vlastectvi prijde do mody.
Pan profesor Israeli zapomel, ze Australie mela ministrem pro pristehovalectvi zida , ktery pilne pracoval na multikulturarismu, co by nastroje k podlomeni vlastenectvi-nacionalismu,takze ne jenom koureni prijde na pretres dejin tohoto sveta.Tentokrate, projevy rassismu a jineho, politikum Australie nevadi od pana profesora Isreli "bohem urceneho" jeho projev k verejnosti.

136271

21.5.2007 14:26

Současná antitabáková kampaň může být chápána i jako snaha redukce počtu obyvatel Planety

Hugof 81.?.?.?

Již z experimentálních výzkumů ze 60. a 70. let je prokázáno, že jako jsou prachové částice radioaktivního prachu (po masivních testech jaderných zbraní do roku 1972 a díky užávání munice s ochuzeným uranem) stále přítomného a rozptýleného po celé Planetě karcinogenní ve 100% případů zasažení, tak se stejným průzkumem prokázalo, že nikotin je schopen uchránit před rakovinou (či podstatně snížit její důsledky) až 60% zasažených.

O této zkušenosti konečně vypovídá i fakt, že v případě nekuřáků zasahuje a usmrcuje rakovina nemocného velmi rychle a brzy - v drtivé většině případů již do 30 roku věku.

V tomto případě je tedy nutno podotknout, že u kuřáků nastává obvykle fatální stav rakoviny (pokud se vůbec projeví) až o několik desítek let později - zpravidla po 45. až 50. roce věku.

Má tedy postupný striktní zákaz kouření i jiný, než psychologický důvod?

Například snahu zajistit vyšší úmrtnost obyvatelstva do 30 let? O oněch 60%?

Upozornění Ministerstva zdravotnictví: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!
Původní zdroj v Angličtině: Lauren A. Colby "In Defense of Smokers"
Ach ten zdravý nekuřácký svět
Stop kouření? Hlavně stop lhaní!

135793

21.5.2007 14:28

Neco mi to pripomelo

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Nekdy predminuly tyden byl soud, kdy obyvatele v blizkosti magistraly zalovali mesto, ze jsou v okoli teto tepny prekracovany hygienicke limity(hluk, zplodiny, prasnost atd.). Soud samozrejme uznal, ze k tomu dochazi, mesto ale nepotrestal, nebot pry na to nema zadny vliv. Problem ovsem vidim v tom, ze narozdil od podelanych nekuraku, ktere nikdo nenuti jit do zakourene putiky a presto se to v restauracich zakazuje, tito se vetsinou stehovat nemaji kam respektive za co a mesto jako provozovatel teto komunikace, prestoze nici zdravi mnohem vic nez pasivni koureni, je v tom naprosto nevinne. Jelikoz sam bydlim nedaleko magistraly, muzu vam sdelit, ze tolik prachu behem jednoho dne, kolik se v byte usadi, si ani nedokazete nekteri predstavit(nekteri jiste ano). A to ja prosim vdechuju denodenne. Kazdopadne nedelejte si iluze, kuraky to zacina, ale urcite nekonci. Priste bude treba specialni dan za druhe vozidlo v rodine nebo dan za kazdy kamna na tuhy paliva, co budete mit na chalupe. A rozhodne si nemyslete, ze se ty penize pouziji jak by mely. Nakonec proc taky, kdyz chcete byt zdravi, tak si to zaplatte... [naštvaný]

135794

21.5.2007 14:59

Nepijte čistou pramenitou pitnou vodu.

pikatchu 88.?.?.?

Je statisticky zjištěno, že všichni, co tuto vodu pili, do jednoho zemřeli.
Čistá pramenitá pitná voda ohrožuje váš život.

135802

21.5.2007 20:45

RE: Nepijte čistou pramenitou pitnou vodu.

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 135802

čistá demagogie. zkuste odpovědět na mnou výše uvedené otázky (pár příspěvků nad tímto).

135849

21.5.2007 16:11

Jeden duvod proc to zakazuji

Dramenbejs 85.?.?.?

Je to stejny trik jako s regulaci sexu u katoliku -- cilem je z tebe udelat hrisnika, vybudit v tobe pocity menecenosti (ze chces kourit i kdyz je to tak spatne zle a nemoralni), abys tolik neremcal.

135815

21.5.2007 16:20

Všem militantním nekuřákům

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Vážení,

uniká vám základní podstata toho článku. Nebavíme se o tom, jestli kouření škodí nebo ne. Opakuji znovu větu z prvního odstavce: Státem řízené zasahování do osobních zvyků jednotlivců je předzvěstí diktatury. A ano, je to neklamná známka fašistického trendu ve společnosti.

Jste nástrojem Systému, sehráváte pro něj roli užitečných idiotů. Dnes Systém využívá vašich hlasů k prosazení svých cílů. Máte pocit moci, protože můžete buzerovat a terorizovat kuřáky, neuvědomujete si, že zítra budete buzerováni a terorizováni vy.

Ten článek je cenný v tom, že ukazuje historickou spojitost. Ukazuje, že totalitní praktiky mají stejné rysy a dokonce hlásají stejné zásady. A vždy pod vznešeným pláštíkem nějaké nezpochybnitelné pravdy.

135818

21.5.2007 18:06

RE: Všem militantním nekuřákům

.89.213 213.?.?.?

Reakce na 135818

Nesouhlasím s výchozí tezí. Závislák si paranoidně dokáže vysvětlit jako spiknutí proti sobě cokoliv. Zasahování státu do pro veřejnost ŠKODLIVÝCH osobních zvyků jednotlivců není žádnou známkou fašismu, to by jí bylo i zasahování do různých dalších úchylných libůstek (včetně například pedofilie, které se na jiných místech ovšem nepřímo zastáváte - kupodivu Vám naopak nevadí "fašistické" zasahování třeba do homosexuálních zvyků jednotlivců).

135826

21.5.2007 19:29

...

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 135826

To už je příliš, pane anonymní diskutére. Větou Závislák si paranoidně dokáže vysvětlit jako spiknutí proti sobě cokoliv. jste dokázal, že věcné argumenty pro vás nehrají roli a spíše demagogie jest vám vlastní. Stejně tak vyjádřením o pedofilii a homosexualitě. Pedofilie není osobní zvyk a rozhodně se pohybuje v jiné rovině než kuřáctví. A dle mého dojmu zde, na Zvědavci, pan Stwora neodsuzoval zvyky homosexuálů, ale to jak se k této menšině staví stát z právně-uředního hlediska.
Já chápu váš odmítavý názor na kouření ve veřejných prostorách, ale summa rea tkví právě v tom, co bylo psáno v článku a co zde pan Stwora připomenul. Mohl bych třeba parafrázovat známý citát M.Niemollera nebo rozvinout téma americké prohibice (a to, kam vedla), ale ve vás to stejně stopy nezanechá, máte svou pravdu a svůj boj, takže debata je z mé strany ukončena.

135841

22.5.2007 6:58

RE: Všem militantním nekuřákům

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135826

... a až budou zasahovat do vašich svobod, už zde nebude nikdo, kdo by vám pomohl se bránit...

135878

21.5.2007 18:10

RE: Všem militantním nekuřákům

.89.213 213.?.?.?

Reakce na 135818

PS
Kdybych byl militantní nekuřák, tak Vás budu zavalovat podobně militantními články, jako je ten, co jste tu uveřejnil, jen v opačném gardu. Možná jste si nevšiml, že nekuřáci tu jen reagují, začal jste si Vy.

135828

21.5.2007 20:01

RE: Všem militantním nekuřákům

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 135828

Jste militantní v tom smyslu,že kouření tabáku berete jako absolutní ZLO,které jenom ŠKODÍ,smrdí a není na něm špetka dobrého.Cožpak tenhle meč nemá dvě ostří?Relevantní je Váš otec a další informace jsou pohádky?Tady už rakovina není součást učebního plánu,ale trauma zvenčí?Ten boj proti kuřákům je fašizující,protože ví co je ZLO.A do hospody nemá stát co strkat rypák,to si mají lidé dohodnout sami. [smích] To je názor kuřáka(nezávislého [oči v sloup] (no,skoro),ručně balicího,chystajícího se pěstovat vlastní tabák,znajícího sílu(i kladné a záporné stránky) této vyjímečné drogy a velmi ohleduplného k nekuřákům(vyjma hospody [velký smích] )),tedy dosti irelevantní [smích] .

135845

21.5.2007 19:29

RE: Všem militantním nekuřákům

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 135818

Pane Stworo, na svém webu se projevujete jako milovník zvířat. Mám Vaše výše popsané postoje chápat tak, že za neklamnou známku fašistického trendu ve společnosti považujete i "státem řízené zasahováním do osobních zvyků (některých) jednotlivců" zvířata trýznit, krutě zabíjet a podobně?

Jaký je rozdíl mezi tím, když stát omezuje chování, které je vám osobně nesympatické (týrání zvířat) a chování, ke kterému máte neutrální až kladný vztah (kouření)? V jednom případě je to správné a ve druhém neklamná známka fašizace? Nebo se zákony na ochranu zvířat ve jménu svobody nesouhlasíte a považujete za projev osobní svobody každého jednotlivce utýrat psa, který je v jeho vlastnictví?

135840

21.5.2007 20:23

RE: Všem militantním nekuřákům

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 135840

Je to úplně jednoduché. Moje zásada je "žij a nechej žít". To se týká zvířat tak jako lidí.

135846

21.5.2007 21:53

RE: Všem militantním nekuřákům

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 135846

Pokud budeme Vaši zásadu vykládat šířeji "Žij tak, abys neomezoval a neobtěžoval druhé", souhlasím.

135852

22.5.2007 0:06

RE: Všem militantním nekuřákům

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 135852

>Pokud budeme Vaši zásadu vykládat šířeji "Žij tak, abys neomezoval a neobtěžoval druhé", souhlasím.

Snažím se je neobtěžovat, seč to jde. Nic nemám proti tomu, aby nekuřáci měli své čisté nekuřácké restaurace, naopak. Nic nemám proti tomu, aby se nekouřilo v úřadech, v nemocnicích, na pracovišti, v metru, prostě všude tam, kde to nekuřákům vadí.

Na druhé straně, proč by nemohli mít kuřáci své místečko, kde si mohou zapálit? Proč zrušili na letišti Pearson v Torontě kuřárnu, která byla neprodyšně uzavřena od zbytku světa a měla vlastní filtrovací systém? Proč v Kanadě zakázali kouřit ve VŠECH hospodách a barech? Proč musí lidi v práci vybíhat i v dešti a v mraze před budovu (a být vzdálen 30 m od vchodu), když si chtějí zapálit? Proč chtějí v Torontě zavést zákon, že každý, kdo si pronajímá byt (rozuměj nemůže si dovolit koupit dům), musí být nekuřák? Proč se zakazuje kouřit lidem i doma? PROČ?

135863

21.5.2007 19:51

plivátka

Vlastimil Čech 85.?.?.?

Reakce na 135818

ale uznávám ,že nekuřáci jsou netolerantní, sobečtí popanštělí a tak.... aspoň jsem nikde neviděl cedulku: kouření přikázáno! u nás se kouří! kuřte, prosím... a tak... Kouřilo se kdysi daleko víc, kouřil Švejk i Hašek, kouřily za republiky i paničky a vůbec kde kdo... a jaká domovina se kouřila za války... a třeba po válce na schůzích se běžně podávala káva a cigarety... vojáci fasovali cigarety...kouřilo se daleko daleko víc než teď... a někdy to byl opravdu hodně podřadný tabák, aspoň podle smradu...a rakovina? byla, ovšem... ale bylo jí moc málo, to byla vyjímka, když měl někdo rakovinu... kdyby byla rakovina z kouření, tak to by měla hody ta nemoc tehdy.... to začalo až později... když se přestala používat plivátka... a vůbec lidi málo plivají...všimli jste si? a začala rakovina.... za rakovinu může to, že se zrušila plivátka...ne kouření

135844

21.5.2007 21:57

RE: plivátka

dharma 84.?.?.?

Reakce na 135844

Tu je jeden citát, ktorý triafa kliniec po hlavičke...

"Najviac ma vie nasrať, keď nám títo naši dobrodinci na cigarety a tabaky a cigary a proste na všetky tieto skveké veci, ktoré nám spôsobujú toľko potešenia, napíšu miliónkrát veľkými písmenami, že Toto a toto spôsobuje rakovinu...

Ale to, že obyčajný blbý ľudský stres je až päťdesiat krát karcinogénnejší ako tabak, to nenapíšu nikam..."

(Erich Boboš Procházka)

135853

21.5.2007 20:26

Dobrý film na téma: No smoking

Čoudek 212.?.?.?

http://www.hdtv1.cz/index.php?cs/archiv-filmu/krav...

135847

21.5.2007 22:08

nacisti spravili vela

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

co sa dnes robi - toto nie je chvala nacizmu, ale argument, ze nezalezi, kto to robi ale aka je myslienka. Spat k nacistom: letny cas a dialnice su prve, na co si spomeniem a urcite je toho viacej.Typicky zvedavec - emocie nekontrolovane, argument slabsie. [cool]

135854

22.5.2007 10:32

Nechte kuřáky plošně postřílet!

Hugof 81.?.?.?

Sice se nezavděčíte farmaceutickým společnostem (viz Rumsfeldovo angažmá a Mooreův film "Sicko" ), ale zachováte si svou tvář "humanistů"!

Pokud tabák (a zejména nikotin) napomáhá přežití rakovinou ohrožených geneticky disponibilních občanů, pak je dobré jim jejich "léčebnou kůru" politicky zakázat.

Problémem však budiž, že takováto striktní politika neslouží ziskům Donalda Rumsfelda, jenž vydělává astronomické sumy zejména na zvyšující se daňové zátěži s tabákovými výrobky spojené, ale definitivním zákazem prodeje tabákových výrobků by o své zisky přišel!

Donald Rumsfeld tedy nabádá: "Veďte protikuřáckou kampaň uvážlivě! Omezujte kuřáky, seč to jde, ale nic jim nezakazujte! Přišel bych o prachy!" ;o)

135901

23.5.2007 14:33

Mají kuřáci právo na život?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Mají kuřáci právo na život?
http://bleskove.centrum.cz/udalosti/clanek.phtml?i...

...tedy ono známé varování v rámečku. Proč tomu ale tak je? Je snad tabák jedinou věcí, která vyžaduje takovou údernost? Proč není obdobné varování třeba na bůčku?

...dýmka kouří hodinu a půl, dvě hodiny i déle. Tomu tedy musí kuřák dýmky přizpůsobit svůj životní rytmus. Proto na jednu stranu dochází k poškozování zdraví a na druhou stranu ale vyžaduje od kuřáka velké zklidnění a vyrovnanost a to je v současném uspěchaném světě, kde je infarkt jednou z nejčastějších příčin úmrtí, vlastně žádoucí...

...přehání vměšování se do osobních svobod a do svobody podnikání. Pakliže si pořídím hospůdku, nevím, proč by mi v ní měl kdokoli nařizovat, zda má či nemá být nekuřácká.

135969

21.7.2010 2:57

přemejšlejte

Renegaders 85.?.?.?

sem kurak nerikam ze to neni zavislost,ani nevyvracim ze to skodi zdravi.s tim ze by se nemelo na uradech v metru tramvaji atd kourit souhlasim plne.ale hospody?a bary?a restaurace? sou i nekuracke hospody a bary a restaurace,proc by melo byt vse podrizeno nekurakum jenom pro to ze sou vetsina?nekdo tu argumentoval ze koureni je nepotrebne.je nepotrebne tak ho zakazeme,a za par let se vam taky muze stat ze nekdo duchodce a lidi kteri nemuzou pracovat prohlasi nepotrebnymy tak je zakazeme a pozabijime?

k militatnim nekurakum:jestli dotlacite svoji kampan tak daleko ze bude vseobecnej zakaz koureni kdekoliv i ve vlastnim byte,tak se nedivte az vam jednoho stat bude narizovat i cim si mate utrit vlastni zadek,nebo kolik jidla a piti smite za den zkonzumovat,nebo jestli muzete mluvit sproste,kolikrat tydne se muzete umyt atd....

a kdyz sme u potrebnych nepotrebnych veci,sou potrebna umela barviva pridavana do jidel? nejsou,ale presto proti nim nikdo nevystupuje.alespon ne v takove mire jako proti kurakum a koureni jako takovemu,dle meho nazoru,kdyz si zapalim x metru od odstatnich lidi kery nemaj cigaretu v ruce tak tim nikoho neobtezuji,a paklize mi militatni nekuraci chteji aji diktovat jestli smim nebo ne kourit u sebe doma,tak at dou do .......(at si to kazdej domysli sam).je to muj zivot moje zdravy moje plice.

224601

21.7.2010 5:37

RE: přemejšlejte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 224601

Nemyslim si ze se nekuracke hospody uzivi. Ale nechapu proc hopody,nemuzou byt predelene na kuracke a nekuracke. Ze zacatku to bylo u nas dovoleno. Majitele investovali do sklenenych zdi a ventilace. Po par mesicich zakazali i to, s oduvodnenim ze cisnicka musi pracovat v zakourenem prostranstvi. Jako by neslo udelat vydejni okynko. Misto aby vyrobcum zakazali hnojeni chemikaliema , vseliake postriky a aditiva, tak lezou lidem do soukromi. Jsem nekurak a cigarety mi smrdi, ale zakazovanim se nic neresi. Zakazane ovoce chutna nejvic.

224605

21.7.2010 7:08

Uvidite ze

Satanist 207.?.?.?

prijde doba kdy ve vsech filmech o Holocoustu zidu treba ve filmu Shindleruv list nebudou smet kourit ani kremacni kominy ..... [chechtot]

224607

Příspěvků: 102

21.05. 07:42 Striga  Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 09:52 12345  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 13:01 Brixenský vězeň  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 13:03 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 13:29 Brixenský vězeň  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
22.05. 19:38 hmm1  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 22:08 Blue  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
22.05. 19:35 hmm1  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
22.05. 20:52 Anonymouse  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 10:23 Brixenský vězeň  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 10:33 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 13:21 Brixenský vězeň  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 13:29 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 13:58 Pavel -Čert- Němec  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 14:07 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 14:33 Pavel -Čert- Němec  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 14:40 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 15:30 janko  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 15:39 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 16:03 janko  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 16:08 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 17:49 skud  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 17:57 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 16:10 Pavel -Čert- Němec  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 16:14 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 17:56 skud  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 17:58 skud  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 18:01 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
22.05. 19:48 hmm1  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
09.06. 19:35 Jitka T.M.  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
22.05. 00:03  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
22.05. 02:56 Datel  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 16:10 Brixenský vězeň  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 18:20 .89.213  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 22:13 Blue  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
09.06. 19:13 Jitka T. M.  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 10:44 .89213  PS
21.05. 10:55 lesov  Vy máte ve "všech" hospodách přátele?
21.05. 13:07 Brixenský vězeň  RE: Vy máte ve
21.05. 19:14 lesov  Já si budu dělat co chci a Vy to budete tolerovat,páč to je moje svobodná vůle!
21.05. 19:47 Brixenský vězeň  RE:
22.05. 07:41 Striga  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
22.05. 10:22 Hugof  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
22.05. 10:31 Brixenský vězeň  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 12:46 dub  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 13:59 Anonymouse  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 14:13 pikatchu  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 18:08 Jiří Kropáč  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 19:12  RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?
21.05. 07:46 Jarmila  Na kuřácích si vylámali zuby
21.05. 07:58 .89.213  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
21.05. 08:54 lesov  Ač pivo rád,do hospod již dávno nechodím...
21.05. 08:56 Blue  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
21.05. 09:10 Jadawin  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
22.05. 07:36 Jarmila  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
22.05. 07:38 Jarmila  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
21.05. 23:54 Hugof  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
22.05. 14:02 Anonymouse  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
22.05. 21:20 Hugof  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
22.05. 21:26 Hugof  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
23.05. 00:20 Anonymouse  RE: Na kuřácích si vylámali zuby
21.05. 08:13 .89.213  Kouření škodí méně než fašismus
21.05. 10:56  RE: Kouření škodí méně než fašismus
21.05. 12:53 .89.213  RE: Kouření škodí méně než fašismus
21.05. 14:06 Anonymouse  RE: Kouření škodí méně než fašismus
31.05. 15:30 roman  na mieste autora clanku by som vazil slova (i ked chapem kto ho plati)
21.05. 10:34 OndreG  jedná sa o závislosť,
21.05. 11:07 8-P  Vůbec mě to nepřekvapuje
21.05. 11:32 Jiří Koubek  Nekuřáci vs. kuřáci
21.05. 12:47 .89.213  Problém kuřáků ve sporu s nekuřáky
21.05. 14:11 pikatchu  Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!
21.05. 14:17 .89.213  RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!
21.05. 14:22 Jiří Koubek  RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!
21.05. 14:42 Hugof  RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!
21.05. 15:02 .89.213  RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!
21.05. 14:21 Albert Rosenfield  Zvědavec jako vždy aktuální
21.05. 15:10 .89.213  RE: Zvědavec jako vždy aktuální
28.05. 11:31  RE: Zvědavec jako vždy aktuální
21.05. 14:26 Hugof  Současná antitabáková kampaň může být chápána i jako snaha redukce počtu obyvatel Planety
21.05. 14:28 Pavel -Čert- Němec  Neco mi to pripomelo
21.05. 14:59 pikatchu  Nepijte čistou pramenitou pitnou vodu.
21.05. 20:45 Jiří Koubek  RE: Nepijte čistou pramenitou pitnou vodu.
21.05. 16:11 Dramenbejs  Jeden duvod proc to zakazuji
21.05. 16:20 Vladimír Stwora  Všem militantním nekuřákům
21.05. 18:06 .89.213  RE: Všem militantním nekuřákům
21.05. 19:29 Brixenský vězeň  ...
22.05. 06:58 Hugof  RE: Všem militantním nekuřákům
21.05. 18:10 .89.213  RE: Všem militantním nekuřákům
21.05. 20:01 micha  RE: Všem militantním nekuřákům
21.05. 19:29 Vanguard  RE: Všem militantním nekuřákům
21.05. 20:23 Vladimír Stwora  RE: Všem militantním nekuřákům
21.05. 21:53 Vanguard  RE: Všem militantním nekuřákům
22.05. 00:06 Vladimír Stwora  RE: Všem militantním nekuřákům
21.05. 19:51 Vlastimil Čech  plivátka
21.05. 21:57 dharma  RE: plivátka
21.05. 20:26 Čoudek  Dobrý film na téma: No smoking
21.05. 22:08 pressburger z wilsonova  nacisti spravili vela
22.05. 10:32 Hugof  Nechte kuřáky plošně postřílet!
23.05. 14:33 trodas  Mají kuřáci právo na život?
21.07. 02:57 Renegaders  přemejšlejte
21.07. 05:37  RE: přemejšlejte
21.07. 07:08 Satanist  Uvidite ze

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 61 čtenářů částkou 10 877 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 6

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 4

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Švédsko otáčí? Nechce krimigranty z Řecka03.10.20 14:22 Švédsko 0

Kalifornie schvália zákon odškodňující černochy za otroctví03.10.20 13:01 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,46 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 144,38 Kč
1 unce stříbra
545,56 Kč
Bitcoin
273 073,65 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 654