Diskuze k článku

Polemika o transhumanismu

Příspěvků 38

17.5.2007 22:28

?

Dr. Murt 85.?.?.?

"Při takovémto vnímání času lze hodnotit například změny na planetě zemi v závislosti na chaotických událostech dost dramaticky. Současný vliv technologie a lidské existence na prostředí naší matičky Země však zaznamenává ve svém důsledku rychlost změn mnohem větší. Jsou zřejmé a patrné již v průběhu jednoho lidského života. ... Uvážíme-li, že technologický pokrok má exponenciální gradaci, což transhumanismus uznává a skloňuje jako jeden ze základních faktorů ve svých předpovědích, lze očekávat, že rychlost, s jakou změny zasáhnou naše vlastní životní prostředí, může vést k singularitě již ve velice krátké době, například za pár desetiletí."

"Nelze" Vyvodzovanie naprieč rôznymi kauzálnymi doménami je zmysluprázdne.

135540

18.5.2007 5:42

Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Alena 212.?.?.?

Opět budu psát sama za sebe,prostě,subjektivně.

Nejsem filosof,i když filosofii zbožňuji,takže opět jazyce lidském.Již po 3tí se shoduji s panem filosofem.Pro někoho možná překvapující fakt..[smích]

Nyní napíši svůj pohled,očima prosté ženy,jak na ní působí technicko-veděcký pokrok.Upřímně nelogicky.Fyzicky ulehčení,myslí složitě.Je vidno,že technika je doménou mužů.
Jsem staromódní,přiznám se.Žádná "inovátorka pokroku",jak se jedna nejmenovaná Dáma presentovala,na jiném fóru.Neodsuzuji,každý má právo volby jakým směrem se ubírá jeho myšlení.Mám ráda historii,z které si vybírám,pro mne,zajímavé,podstatné.Tak mám ráda tradice,nebráním se novým,pokud mi budou mou myslí vlastní.
Víte,jistý technicko-vědecký pokrok je zajisté třeba,ale aby sloužil ve prospěch nejen nám-lidem,ale především přírodě a zasahoval svými možnými negativy co nejméně.I od ní bychom se měli především učit.
Sama se opět začínám vracet k dobám našich babiček.Fyzická práce mne nejenom vyčerpává/příjemně/,především klidní mentálně.Ano,nyní možná namítnete:"prosím Vás Aleno,máte přeci moderní spotřebiče,auto,mob.tel,Pc..atd"
Ano mám,jsou to věci/které sebou přináší vývoj,pokrok/lehce si na ně zvyknete,prt.usnadňují práci a po čase tyto věci berete jako samozřejmost,automaticky.
Víte,nevím komu vědci usnadňují práci,patrně všem.Budu nyní mluvit za sebe-ženu.Já si díky těmto "vymoženostem"mod.domy,krom jediné výhody jakéhosi ulehčení,vytvořila lenost nejen po fyz.,ale i ment.stránce,"závislost"..atd/nemohu si vzpomenout/.
Samozřejmě,že to jde obrovskou rychlostí do propasti.Dospělí,ač již"vyzrálý"jedinec propadá těmto vlastnostem,co teprv naše děti,budoucí generace.A to mě děsí.Představa,že můj vnuk,či vnučka nebude mít "srdce" ale v hlavě "automat"To mě děsí.Čím více si budeme věci technicky zlehčovět,tím zakrníme mentálně a fyzicky.Ano jsou posilovny,sporty...,ale kdo na to bude za chvíli mít,nejenom po fin.stránce,ale natolik zlenivíme/nyní mi to promiňte,trochu to přeženu-ale v posilovnách nám činku bude pomáhat zdvihat robot,abychom se neunavili/.
Sami vidíte kam to spěje,ženy už nechtějí pomalu nic dělat.Vařit se jim nechce,nemluvě o uklízení-po kterém jsou strááášně unavené a hádají se s přítelem,manželem,že jim nepomáhá.Když jsou na mateřské maminky/ne všechny/,jsou nevrlé,že na vše jsou sami a unavené.Přitom dnešní mateřská je relax.Veškerá technika,universální plíny..atd.Již nemusím pokračovat.Muži,aby měli klid,plní jim většinou každé jejich přání a požadavek.Čím více toho dostávají,tím více chtějí.Akce-reakce.To platí se vším.Se Vší úctou k Vám mužům,dle mého jste hodní blbci.Pak se nedivte,že ženám i mužům rostou křídla a je taková rozvodovost.Jsme tak rozmazlení,zhýčkaní a rozmarní!Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena...Automaticky kráceno

135554

18.5.2007 10:24

RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 135554

Dovolte mi k tomu připodotknout, že s tím Vaším názorem převážně souhlasím a zároveň mi to zní, jakoby tu řeč pronesla přinejmenším moje babička. Mám na mysli tu časovost, ale obávám se, že dneska už takových, jako jste Vy, mnoho není. No, možná, že i jsou, ale zase to nejsou ty, které o tom svém údělu, potřebují křičet do světa, takže se o tom zas tolik nedozvíme. A v neposlední řadě mi to Vaše sdělení připadá trošičku osvěžující, jako závan velice svěžího, až mrazivého větru, možná až třeba odněkud z Yukonu.
[smích]

135585

18.5.2007 15:58

RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Alena 212.?.?.?

Reakce na 135585

Zcela upřímně,kdyby to bylo možné,tak Yukon by bylo z mála míst,teritorií,kde bych byla šťěstná a spokojená.To mi věřte.Vidíte a to jsem mladá ženská a Českou vlast miluji.
Opět vidět nedotčenou přirodu lidským jedincem,vědecko-technickým pokrokem.Nebo opět snaha se pokusit postupně zotavovat její postupnou devastaci.Né vidět tuto spoušť,to je to co mne nejvíce trápí a při tomto pohledu mi slzý oko.. [pláč] [pláč] [pláč]
A nehjorší pocit viny,že já sama mám nad touto devastací také podíl.Proto mé myšlení,které Vám připomínají slova babiček i starších.Nikdy není pozdě s nápravou?A každy by měl začít především u sebe.Tak jako začínám já.
[smích]

135615

18.5.2007 17:33

RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 135615

Sdílím Vaše pocity, opravdu vidět nedotčenou přírodu dává ten nejhlubší pocit krásy a důvod k žití. Což teprve žít v jejím kontaktu! Bohužel, kdo dnes může o takovém dotyku mluvit? Koho to vůbec zajímá? Chodívám z Prahy často do Průhonického parku. Je to krásný kousek přírody, i když ne divoký, ale uměle vytvořený podle přírodního vzoru. Široko daleko podobný nenajdete. Člověk tam musí platit stále dražší vstupné a potkává lidi, kteří dokola hovoří o podnikání, o kariéře, o zařízení svého domu, o penězích, o mezilidských bitvách. Přírodu ani pořádně nevnímají, nakonec si zaplatili, tak proč to nevnímat jako jiný konzumní artikl? Je to stejné, jako když si pořídí svoji malou zahradu s bazénem, pokud na to mají. Zdá se mi, že ztrácejí cit, ponětí o hodnotě života, pouze směňují vydělané peníze za požitky a nic hlubšího je nezajímá, ani příčiny, ani cesty nápravy. Hlavně nepřemýšlet o věcech, které se jich bezprostředně netýkají. Nač se zatěžovat blbostma navíc, že? Hledají jen svodné terče své bezděčné podrážděnosti a stresu z vlastního zotročení, podvody a mocenské švindly, politiky, cizí národy a skupiny, odlišné a kritické názory, mluví o svobodě a demokracii a přitom jsou sami sobě těmi největšími despoty a příkazci na cestě, jak si vydobýt vliv, peníze a postavení v této hodnotově zvrácené společosti. V té běží především o hluchou existenční zajištěnost vedoucí k možnosti ignorovat svět i lidi okolo sebe, uzavřít se do hájenství vlastního přepychu a zavřít oči, zacpat uši, poplivat vše, co jim stojí v cestě nebo nastavuje zrcadlo.

135627

19.5.2007 16:09

RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Alena 212.?.?.?

Reakce na 135627

Mluvíte mi z duše.Já v Průhonickém parku jakživ nebyla/ostudné/,ale díky Vašim slovům ho brzy navštívím.Vidíte,už za kousek uměle vytvořené krásy přirody se musí platit..[pláč]Dobře nám tak.
Zde na Pardubicku jsou také krásná místa,jakožto i po celé Vlasti.Kdo hledá,uvidí i v nepatrné miniatuře velké bohatství.To mě číní naplněnou a stačí ke štěstí.Stále mi stačí míň a míň.
Je mi lhostejné kdo a co si o mne myslí./dříve tomu tak nebylo/.
Nikdo a nic mi totiž nemůže vzít pocit,který cítím.To jsou mé křídla lásky,štěstí,svobody.Dětinské,viďte?

Alena

135670

19.5.2007 23:53

RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Druid 212.?.?.?

Reakce na 135615

>Zcela upřímně,kdyby to bylo možné,tak Yukon by bylo z mála míst,teritorií,kde bych byla šťěstná a spokojená.

Zcela uprimne, Aleno. Mozne to je. Pokud vsak sve stesti a spokojenost podminujete necim, co si SAMA ucinite zdanlive nemoznym pak Vam zbude pouze nestesti a nespokojenost.

135680

20.5.2007 15:53

RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Alena 212.?.?.?

Reakce na 135680

Ano,máte pravdu.Kdybych tento svůj cíl zcela zavrhla,napsala bych místo možné-nemožné. [mrknutí jedním okem]
Vše je možné,pokud budeme sami chtít.

"Nic není nemožné"

135697

20.5.2007 17:53

RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Druid 212.?.?.?

Reakce na 135697

>Kdybych tento svùj cíl zcela zavrhla,

Jak na startu, tak v cili. Na startu nekolik vterin, v cili tisicinu vteriny, vse ostatni z vymereneho casu se deje na ceste. Spokojenost a stesti lezi na ceste, ne v cili. Tady a ted.

Jen vzpominka na stastnou cestu vyvolava stastnou predstavu. Budouci cesta je vysledkem predstavy. Cestu na ktere si muzete stastne zavzpominat a vytvorit novou predstavu. [smích] Tady a ted.

135701

20.5.2007 21:35

RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Alena 212.?.?.?

Reakce na 135701

Hezká slova,pro mne nová.Děkuji.


Alena

135708

22.5.2007 1:54

RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?

Druid 212.?.?.?

Reakce na 135708

Aleno, i Vam diky, za pochopeni, i za odezvu.

135868

19.5.2007 13:22

Váha slov

virila 88.?.?.?

Vážený pane Lhoták,
ráda bych vám objasnila Vaši pozici:

k Vámi nadhozeným tématům nelze smysluplně diskutovat! Mluvíte zvláštní řečí: odpadní skládka slov a informací, které aplikujete, ještě neprošla recyklací, aby se z ní vytvořilo skutečné poznání. Dále potřebujete ještě fermentaci, kdy se poznání kvalitativne mění a jenom někdy se stává moudrostí. Takovou moudrost lze akceptovat a poučit se z ní. Proto se nedivte reakcím těch, kteří pronikli do hloubky vědění a nechtějí slyšet vaše vykonstruované fantasmagorie.

135665

19.5.2007 15:53

RE: Váha slov-odraz svého zrcadla?

Alena 212.?.?.?

Reakce na 135665

Se Vší úctou k Vám paní Virila,dovolím si mít jiný názor.I přesto,že v jiných Vašich názorech se tiše shoduji.

Nyní budu parafrázovat verši nadčasového básníka Christiana Morgensterna:

Molekuly v rozběsnění
nechť,ať v cokoli se spojí!
Hnidopišství neobstojí!
Svaté je jen vytržení.


Hru života předvádíme
hloupým bez všech úspěchů.
Právě to,co nezměníme
je nám terčem posměchu.

Na vážnosti hloubky bytí
dětskou mstou to možno zvát.
Nauč se nás pochopiti,
líp budeš i život znát.


S přátelským pozdravem Alena [smích]

135669

19.5.2007 17:36

RE: Váha slov-odraz svého zrcadla?

.89.213 213.?.?.?

Reakce na 135669

Vidíte, co vše vtěsná nadčasový básník do tří krátkých slok. A jiný neřekne ani setinu toho ve třech článcích o třech tisících slovech.

135672

19.5.2007 22:54

RE: Váha slov-odraz svého zrcadla?

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 135672

Ty tři sloky Vás bohužel významově zcela minuly a zdá se mi, že i celá kniha by Vás ponechala v myšlenkové nedotčenosti.

135679

19.5.2007 22:44

RE: Váha slov

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 135665

Bohužel, jak se zdá, je pro současné duchovně zdegenerované konzumenty odpadní skládkou slov vše, co přesahuje jejich rozsah banálních pravd a klišé o světě a jejich povrchní či subjektivní nazírání. Mám obavu, že nemůžete diskutovat jednoduše proto, že téma je mimo Váš dosah, že jazyk filozofů je vám na hony vzdálen, to je ovšem velmi tristní vizitka současníků, pro něž filozofické poznání i vzdělání v této oblasti je španělskou vesnicí, kteří mají problém se trochu hlouběji zamyslet, kteří nechtějí slyšet ani zkoumat pravé příčiny stavu dnešní společnosti. Internet sám je obrovské smetiště lidské zloby, řevnivosti, závisti, posměchu, bezduchosti ve slovech, které jsou již pouhým výrazivem nízkých skonů a nálad, hledáním svodných terčů nenávisti, úniku od reality i sama sebe, a jen výjimečně zamyšlením nad pravými příčinami a směrem současného žalostného stavu lidství. Problém není v politice, v židovství, v povýšenosti mocných ani v rozdílnosti názorových skupin, nýbrž v nás samých, v naší slepotě a ignoranci, s níž svádíme vlastní ubohost někam jinam. Bylo by zajímavé vědět, čím Vás mé texty tak dráždí. Bezobsažná skládka zmatených slov by vás jistě ponechala v klidu.

Přiznám se, že tak malý zájem o tak závažná témata je pro mě zklamáním, ne však překvapením.

135678

20.5.2007 3:27

RE: Váha slov

nitram 213.?.?.?

Reakce na 135678

(Bohužel, jak se zdá, je pro současné duchovně zdegenerované konzumenty odpadní skládkou slov vše, co přesahuje jejich rozsah banálních pravd a klišé o světě a jejich povrchní či subjektivní nazírání)
Jak těžké musí být pro filosofa hlásat svou pravdu duchovně zdegenerovaným konzumentům, jak těžké musí být házení perel sviním. Jen jest otázkou, zda jde skutečně o perly, nebo slovní průjem.
(Problém není v politice, v židovství, v povýšenosti mocných ani v rozdílnosti názorových skupin)
Mýlíte se, problém je v politice, v židovství, v povýšenosti mocných i v rozdílnosti názorových skupin.
(Přiznám se, že tak malý zájem o tak závažná témata je pro mě zklamáním, ne však překvapením)
Možná, že tak malý zájem o Vaše témata bude tím, že většině místních návštěvníků Vaše témata nepřipadají závažná, ale PSEUDOintelektuální směsicí nezáživného textu, odpudivého obsahem i formou. A tak volí, ve své nevoli, mlčení. A v rámci duševní hygieny a uchování mentálního zdraví nečtou. [smích]

135682

20.5.2007 23:35

RE: Váha slov

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 135682

Vy se mýlíte, politika i postoj mocných odpovídá úrovni těch, s nimiž je dovoleno zacházet jako s lůzou. Židovství a názorové skupiny se Vás myslím netýkají. Pro Vaše mentální zdraví asi bude vskutnu vhodné raději nečíst vůbec nic, neboť každé relevantní vědění i poznání je pro Vás nestravitelným jedem.

135712

20.5.2007 23:49

RE: Váha slov

nitram 213.?.?.?

Reakce na 135712

O mé mentální zdraví nemějte starost. Stačí vynechat slovní průjmy, které produkujete pomocí klávesnice vašeho PC.

Nicméně, klidně si trhněte! Za víc nestojíte. [smích]

135713

20.5.2007 23:58

RE: Váha slov

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 135713

Příště, až se budete chtít vyjadřovat k mým článkům, za kterými si stojím, račte se představit celým jménem, pane nicko nitrame, jinak se přidržte rčení "mlčeti zlato", jen tak se vyhnete pocitu méněcennosti před vším, co je Vám nadřazeno. [chechtot]

135714

21.5.2007 9:04

RE: Váha slov

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 135714

Máte za potřebí urážet všechny, co s vámi nesouhlasí?

135733

21.5.2007 11:22

RE: Váha slov

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 135733

"PSEUDOintelektuální směsice nezáživného textu, odpudivého obsahem i formou" - toto není projev nesouhlasu ale výraz zaujatého a zlomyslného odporu. Na hrubý pytel hrubá záplata.

135754

21.5.2007 11:28

RE: Váha slov

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135754

Zajímavé, nestydíte se (spolu s editorem) za to, že ta "hrubá záplata" je povolována pouze Vám, přičež daléko méně "hrubé" odpovědi Vašich oponentů editor maže? [bliji]

135756

21.5.2007 13:15

RE: Váha slov

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 135756

Na hrubé a argumentačně nepodložené výpady proti mé osobě buď pouze reaguji stejnou mincí nebo nereaguji vůbec. Sám nikoho nekritizuji, nemám se proto za co stydět. Nemusíte si proto dráždit žaludek svými smailíkovými zvratky. Na editora se již neodvolávám a tam, kde uznám za vhodné, si účty vyřizuji sám.

135774

21.5.2007 12:44

RE: máte pravdu

nitram 213.?.?.?

Reakce na 135754

Máte částečně pravdu. Vaše texty skutečně vzbuzují odpor. Jen pojem "zlomyslný odpor" bych nahradil pojmem "odpor přirozený".

Urazil jste zde snad každého, kdo tento "nekorektní webzin" dlouhodobě navštěvuje. Ve své tupé namyšlenosti si ani nejste schopen uvědomit, co jste za grafomana.

Pro cenzorku: Dříve než tento příspěvek vymažete uvažte, zda slovo grafoman, či vůl (které jste vymazala), je srovnatelné s "koňskými hlavami" a desítkami dalších perel jež se snesly na pravidelné návštěvníky od Radima L. Děkuji. [smích]

135761

21.5.2007 13:26

RE: máte pravdu

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 135761

Je snadné vyhledat Váš jednostranný výpad proti mé osobě, kterým jste nabádal redakci Zvědavce, aby mě odstranila. To je příznačné pro všechny demagogy, kteří doufají, že jejich názor nabyde převahy, přičemž ho neprosazují korektní obhajobou, nýbrž arogantním, nepodloženým a paušálním napadáním názorů jiných. Možná, že těch pár dlohodobých návštěvníků Zvědavce, kteří se do mě pustili, mají pocit, že určují "duchovní směr" Zvědavce, a moje rubrika je ohrožuje. Není pro mě problém se s nimi osobně vypořádat.

Pro cenzorku: Doporučuji do tohoto povedeného dialogu nezasahovat. [smích]

135776

21.5.2007 13:39

RE: máte pravdu

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135776

Slibuji před svými druhy, že tuto patafyzickou situaci už nebudu dále přikrmovat.

Jen s dovolením zopakuji vymazaný vzkaz Jankovi:

Mně osobně je milejší deset schizofrenických proroků, než jeden dětinský, směšný, arogantní a na špičku vlastního nosu si nevidící idiot. Paní cenzorko, vážně považuji za fér to pustit.

135780

20.5.2007 11:20

RE: Váha slov

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 135678

Lhotáku, Lhotáku, kam jste se to dostal. Původně jsem ani nechtěl reagovat, ale po přečtení zdejších příspěvků to také zkusím.
Měl bych vám poděkovat za literární pokus vyjádřit váš světonázor schizofrenní formou dialogu dvou Lhotáků. Máte určitě hodně načteno, osvojil jste si filosofickou hatmatilku, žijete v "počítačovém" prostředí, dobrá. Ale syntézu provádíte jen v rozměru této, křesťanstvím a z něj vycházejícími politikami a technologiemi. Virila se zmínila o hloubkách poznání, které vás/nás ještě čekají, Alena s vámi ladí "přes přírodu" i jinak - to vše jsou střípky vesmíru a jeho možností.
Tak snad jen pár bodů, se kterými nemusíte souhlasit.
1. vesmír i člověk mají stejnou míru samořiditelnosti, jen v jiném skupenství. Člověk jako hmotný nástroj, pocházející z této stále rostoucí inteligence, je pohyblivou polaritou k potenciálu dat v prostoru, přístupných pohybem našeho myšlení. Přitom slovem našeho nemíním jednotlivce, ale celé lidské civilizace, které už mají za sebou "porod", který tu naši čeká v rozmezí 1991 - 2002 - 2012. Pohádky o blížícím se datu mají různé výklady, poplatné vhledu a vzdělání těch, kdo je publikují,včetně mě. Jednička mezi oběma dvojkami (2012) je prvním rokem nového typu života, Matrix známe zatím jen v jeho negativní vizi. Jde o narovnání některých emocí v našich asociacích, kterými si propojujeme jevy s jejich významem.
Na jiném modelu "atomu" lze pouhým sledováním následků doložit vznik a vývoj rozhodovacího procesu, který jsme později nazvali inteligencí a jeho občasné používání Vědomím. Bůh jako meta, kolík na cestě nám sloužil k prostupu dalších a dalších barier v našem vědomí.

2. Vše probíhá v cyklech. Komunikace zvukem (vibrací dosti řídké hmoty)a vibrace myšlením (nehmotná, velmi řídká polarita hmoty) souběžně vytvářely SPOLEČNÉ JMENOVATELE. K tomu je třeba "vymyslet", jak tedy vzniká prostor a čas (všesměrovým Pohybem od středu po příslušných drahách - až do míst, kde vznikne jeho Tvar). A jak se prvky a složitější hmoty učily svým vlastnostem, svému "vědomí". Tí, že se zrcadlily (kontaktovaly) s něčím odlišným.
A tvar slov a číslic v různých dobách pomáhal sdílet poznatky. Vývoj písma a jazyků v různých soustavách "uhlíkových/lidskému genomu popoplatných civilizací" shromáždil objem poznatků, který jim dovolil sledovat samořiditelné jevy ve vesmíru až k poznání, jakým způsobem na nich mají samy tyto civilizace podíl. Myšlenkové struktury v prostoru jsou zrcadlem našich "pohybů", a princip opaku, kterým je zrcadlo, nabízí nezbytně i jejich pozici - jsou POTENCIÁLEM K POHYBU. Tyto struktury jsou přístupné v jiných "frekvencích našeho mozku".
Zatím nejsme tak daleko, abychom si vytvořili planetární soustavu, ale "taktovací kmitočet prostoru", známý jako ČAS, to postupně zařizuje. V...Automaticky kráceno

135690

20.5.2007 11:22

RE: Váha slov

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 135690

Zatím nejsme tak daleko, abychom si vytvořili planetární soustavu, ale "taktovací kmitočet prostoru", známý jako ČAS, to postupně zařizuje. V současnosti je "na stole" oprava výkladu úlohy člověka a boha. Tu "chybu" má na svědomí ideologie "jednobožství", praktikovaná poněkud mocichtivou částí lidstva. Přichází doba "dvoubuchŮ", zatoupená třemi pojmy. Klid + Pohyb. Ten třetí pojem je to plus, kontakt a spolupráce relativně klidných celků s celky, kterými je zrovna možno pohnout.
3. Je dobré si vytářet z okolního chaosu svůj vnitřní systém a sledovat, co vše do něj lze zahrnout v pozitivní úloze. Každá chyba má v čase svůj pozitivní efekt - učení se z chyb. Proto i chyba církevních otců, transformovaných dnes do moci peněz - bude mít pozitivní efekt - vytvoření polaritní inteligence, poplatné té naší - a to v pozici, spravedlivě vyhodnocující vložené myšlenkové i pracovní úsilí. Jen si na tu dobu musíme ještě počkat. A neposilovat ještě svými výpotky obecnou hladinu nesouladu. Hledat svůj píseček (lidi pozitivní) a maltu (sílu a poznatky) na stavbu svého hradu. Pískovec zas není tak špatný materiál. Ani "matika posledních 2000 let" nevydrží na věky. Jen si to ještě nekteří nedovadou PŘEDSTAVIT.

135691

20.5.2007 23:29

RE: Váha slov

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 135691

Koňasi, Koňasi, Vaše koňské teorie odpovídají koňskému myšlení i zdejších koňskýh hlav, jimž oslí uši kazí image, a proto se tak čepýří na vše, co má hloubku a činí si nárok na objektivní pravdu a vědění. To je problém mnoha serverů, na nichž si jistí lidé napravují vlastní mindráky tím, že plivou okolo sebe a ze své umrněnosti se léčí arogancí, jakou by si v reálném životě ani ve snu nedovolili. Pokud nejde zrovna o evangeliky či jehovisty, kteří zde konají svoji strážní službu na obhajobu božího slova. Musím Vás ovšem opravit, ten dialog je autentický a transhumanista rozhodně nejsem já sám. Originál jest možno nalésti na serveru České asociace transhumanistů, a s tak stupidními reakcemi se tam rozhodně nesetkal. Zde je vidět ona zaujatost sviní, jimž perly kazí chuť toho, co jiným odpadlo od úst. Server transhumanismu rozhodně nenavšťěvují lidé, kteří se snaží jen exhibovat svými dojmy vnuknutými plitkým podvědomím či vírou ve svoje zbožná přání a odporem ke všemu, co jim jejich subjektivní fikce nabourává. Je mi líto, ale Vaše prorocká mánie toť vše, co stojí u zdroje Vašich schizofrenních představ. Měl byste si vybírat serióznější literaturu a nezanedbávat léčení.

135711

21.5.2007 0:19

RE: Váha slov

Druid 212.?.?.?

Reakce na 135711

>kteří se snaží jen exhibovat svými dojmy vnuknutými plitkým podvědomím

Janko, Janko, kdy si konecne uvedomite jak plitkymi plyvanci plitvate. Vy jeden neseriozni schizofreniku.

135715

21.5.2007 10:59

RE: Váha slov

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 135715

>Originál jest možno nalésti
Druide,Druide
Kam to sase lesete po tom šelese.

>...rozhodně nenavšťěvují
raději ščafnatý pošt'ě fáczech, než ty Lhotákovy bláboly, nemyslíte? [mrknutí jedním okem]

135751

21.5.2007 22:42

RE: Váha slov

Druid 212.?.?.?

Reakce na 135751

Soudek, no voni fnad stou myflenky. Ja byl dnes na pocte ale misto faczek, mi dosla enem skatule.

135857

21.5.2007 0:49

RE: Váha slov

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 135711

nechme ostatní, ať si udělají o mých koninách a vaší moudr(z)osti vlastní názor. mrzí mě,že vás mé příspěvky vždy tak vytočí, snažím se jen své poznatky formulovat se vší vážností, nechápu, kde se ve vás bere tolik zloby na lidi, kteří s vámi nesouhlasí.
A zkuste si projít na webu WM Magazínu přednášku prof. Kanareva o principiálních chybách, které formují fyziku už od mylného výkladu Lorentzových rovnic. Držím vám palce, abyste se zbavil svého škarohlídství.

135716

21.5.2007 1:46

RE: Váha slov

google 84.?.?.?

Reakce na 135711

pan Lhotak, neviem preco si to neuvedomuje editor, ale vy patrite na tomto
serveri k najgrotesknejsim postavickam.
(groteskny-bizarny, prehnany, komicky, divny, rozmazany, smesny)
a pritom to tu niekedy navstevuju skutocne zvlastne stvory.

vy si musite uvedomit jeden zakladny psychologicky princip, ze o ludoch, ktorym tu nadavate
do oslov a konskych hlav, svini, hlupakov, arogantnych netopierov, mentalne zaostalych, nevzdelancov atd...
nic konkretneho neviete, preto musite tieto nepekne, charakterove vlastnosti,
ktore im pripisujete, asociovat so svojej povahy.
tym padom, vsetky vase vypovede odkryvaju, aspon z casti, vas vlastny charakter.
a po precitani vasich reakcii, na kritiku vasich clankov, to nevyzera s vami najlepsie.
nezostava mi teda nic ineho, nez sa pripojit k prianiu janka, a zelat vam skore dusevne polepsenie.

ps.:
mimochodom, to cim tu na Zvedavcovi perlite,
to skutocne ziadne perly nie su.

135717

20.5.2007 17:36

RE: Váha slov

Druid 212.?.?.?

Reakce na 135678

>...klišé o světě a jejich povrchní či subjektivní nazírání.

>...že jazyk filozofů je vám na hony vzdálen, to je ovšem velmi tristní vizitka současníků, pro něž filozofické poznání i vzdělání v této oblasti je španělskou vesnicí,

Ano pane Lhotaku, zcela objektivne je Vam tez spanelskou vesnici zrejme totez, co pro spanela, spanelska vesnice je. Zrejme to bude neco jako turecke hospodarstvi pro turka. Obdobou tez muze byti filosoficky jazyk pro filosofa.

135699

20.5.2007 15:43

Ach Ty věčné soudy...:-(

Alena 212.?.?.?

Ach Ty věčné soudy.Předhánění se a stále ukazující fakt na svou individuality,stále stavějíc na odiv ostatním svou jedinečnost,dokonalost,své "Já",jehož inteligence nemá a nezná konkurenta.Zaslepen sám sebou v kruhu své slepoty vidět a myslejíc a stále překonávajícího "Já".Sám sobě fanaticko-fantastickým"Nadbohem".
Nemohu soudit nikoho-nic!Ani masového vraha.Pouze jej mohu odsoudit ve své mysli za jeho Čin.Nikoliv jako člověka.Tím bych odsoudila především sebe samu.Spíše bych se snažila pochopit,co vedlo jeho kroky k tak hrůznému činu.Tento člověk již je sám sebou odsouzen a zavržen.
Zde možná namítnete.:"Ted se Vám to píše,pokud se Vás to osobně netýká."Ano máte pravdu.I nad tím jsem přemýšlela.Čistě teoreticky,kdyby se to,nedejbože,dotklo,v mé mysli určitě bude přání jeho smrti,ale to bych odsoudila sebe na svou vlastní "smrt".Proto mám možnost výběru.Budto žít ve vlastní smrti,okamžitou mou smrt a nebo,ač na věky raněna v naději a možnou osvětou,svým přičiněním k pomoci,aby se toto věčné zlo opakovalo co méně."Zlo-je vždy opláceno pouze a jen zlem.".
Neznám zde z přítomných debatujících osobně.Pouze mi ladí obsahem,psanou formou a tím i co mé subj.myšlení vidí i ve slovech nenapsaných,které si nejen překládám do svého jazyka ale svou fantazií,pohledem tvořím autora..Ano vidím pouze co momentálně chci,umím vidět a momentálně chápat.Ve svých pevných základech se nezměním,ovšem každé čtené,mluvené slovo,tak i akce okolí je momentální reakcí.Která se bude stále sunout vpřed,než-li bude skončeno konečným časem smrti a mým osudem,který si zvolím pouze jen já.

Víte stéle více vidím co mi opravdu chybí,které vidím kam mé oko zatím dosáhlo na mé cestě poznáním.Více a více mi chybí Muž,s velkým M a žena s velkým Ž.
Muže,jako "pána tvorstva"/obrazně/,kterého by žena měla uctívat,obdivovat,milovat.Který nebude jevit žádné známky ženskosti,pouze známky svého mužství,postavené do této role.To nás ženy imponuje,tedy mne.
Takové známky by měla mít i žena,pouze si ponechat jen své ženství.Plně oddanou své rodině,muži dětem.Pro kterou rodina bude nade Vše.Amen.

135696

21.5.2007 9:48

Aha,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

takže pan Lhoták může spoludiskutujícího nazvat schizofrenikem, ale v odpovědi se ani neadresně nesmí objevit jiná diagnoza - idiot. Pan Lhoták může spoludiskutujícího adresně nazvat nickou, v odpovědi se nesmí objevit výraz arogantní nýmand.
Pane editore, můžete veřejně vysvětlit, co tím sledujete?

135739

Příspěvků: 38

17.05. 22:28 Dr. Murt  ?
18.05. 05:42 Alena  Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
18.05. 10:24  RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
18.05. 15:58 Alena  RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
18.05. 17:33 Radim Lhoták  RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
19.05. 16:09 Alena  RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
19.05. 23:53 Druid  RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
20.05. 15:53 Alena  RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
20.05. 17:53 Druid  RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
20.05. 21:35 Alena  RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
22.05. 01:54 Druid  RE: Co chybí?Přirozená autorita muže a opravdová žena?
19.05. 13:22 virila  Váha slov
19.05. 15:53 Alena  RE: Váha slov-odraz svého zrcadla?
19.05. 17:36 .89.213  RE: Váha slov-odraz svého zrcadla?
19.05. 22:54 Radim Lhoták  RE: Váha slov-odraz svého zrcadla?
19.05. 22:44 Radim Lhoták  RE: Váha slov
20.05. 03:27 nitram  RE: Váha slov
20.05. 23:35 Radim Lhoták  RE: Váha slov
20.05. 23:49 nitram  RE: Váha slov
20.05. 23:58 Radim Lhoták  RE: Váha slov
21.05. 09:04 Jiří Koubek  RE: Váha slov
21.05. 11:22 Radim Lhoták  RE: Váha slov
21.05. 11:28 .89.213  RE: Váha slov
21.05. 13:15 Radim Lhoták  RE: Váha slov
21.05. 12:44 nitram  RE: máte pravdu
21.05. 13:26 Radim Lhoták  RE: máte pravdu
21.05. 13:39 .89.213  RE: máte pravdu
20.05. 11:20 janko  RE: Váha slov
20.05. 11:22 janko  RE: Váha slov
20.05. 23:29 Radim Lhoták  RE: Váha slov
21.05. 00:19 Druid  RE: Váha slov
21.05. 10:59 V. Sodek  RE: Váha slov
21.05. 22:42 Druid  RE: Váha slov
21.05. 00:49 janko  RE: Váha slov
21.05. 01:46 google  RE: Váha slov
20.05. 17:36 Druid  RE: Váha slov
20.05. 15:43 Alena  Ach Ty věčné soudy...:-(
21.05. 09:48  Aha,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 17 488 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,06 Kč
Euro
26,93 Kč
Libra
29,41 Kč
Kanadský dolar
17,25 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,98 Kč
100 japonských jenů
21,89 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,04 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 000,76 Kč
1 unce stříbra
531,64 Kč
Bitcoin
241 277,63 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 054