Diskuze k článku

Hnutí k potlačení rodičovské autority

Příspěvků 31

10.5.2007 8:21

No jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

to je ostudné, co si ty vlády dovolují. Jestli ono to nebude tím, že se až dosud v naprosté většině skládají z mužů - otců, kteří jako jediní vědí, co je pro rodinu a tím i pro společnost (konec konců je taky jen rodu ženského) - dobré [velký smích]

135044

10.5.2007 9:31

RE: No jo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 135044

mužů vychovaných rozvedenými ženami. Tedy poturčenců horších Turka!

135049

10.5.2007 15:05

RE: No jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 135049

Ano, souhlasím. Rozvedená žena je jen půlka celku, a jako taková nemůže fungovat při výchově zcela správně. Stejně tak jako rozvedený muž. Obě poloviny celku jsou rovnocenné, a nezastupitelné právě pro své specifické rozdíly, které se při výchově (a všude jinde) mají doplňovat. Ani jedna půlka však není a nemůže být nadřazena té druhé, to vede tak maximálně k rozvodům - a jsme zase na začátku....

135081

10.5.2007 10:55

RE: No jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 135044

Nebude. Tohle bude jen jedna část velké a řízené akce za účelem rozvrácení všeho co se dá.
(k dalším patří drogy, zákony chránící spíše viníky než oběti etc...)

Mimochodem, až nastane velký bordel všude na školách, bude to pro změnu důvodem proč všude zase nasrát kamery a sledovat kde co a kde koho už od školky, neb kdyby tam bordel nebyl, težko by se to obhajovalo, že??? Jak vidím, začíná to už i na našich školách.

A posléze z toho uděláme na celý planetě jednu veeeelikou severní Koreu! A tim to bude hotový....

Krysa

135058

10.5.2007 10:59

RE: No jo - dodatek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 135044

Ještě jsem zapomněl napsat, že to pak celý konečně bude důvodem, aby byli všichni trestně odpovědní už od narození (jak kdysi chtěl Sládek pro cigány, hi)!

PAK konečně bude kontrola všech a všeho od narození až do chcípnutí hotová!

No začne se zjišťovat, jestli není "život po životě", neb kdyby byl, tak jakto, že ho kurva nekontrolujem, buhví co to tam ty entity proti nám piklí, že?!

Krysa

135059

11.5.2007 9:09

RE: No jo - dodatek

Rozárka 85.?.?.?

Reakce na 135059

Tak, tak, přesně tak to bude,pane Kryso, máte můj plný souhlas, Orwell je dětská pohádka, proti tomu ,co je a bude . [zmaten]

135142

10.5.2007 11:04

RE: No jo

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 135044

Když stát zabraňuje rodičům vychovávat své děti po svém, tak proč by manželé měli vůbec nějaké děti chtít? Mít děti, kterých se rodiče musí bát, o které se musí starat, ale nemohou jejich chování usměrňovat, je přece nesmysl. Když se stát chce starat o výchovu dětí, tak nechť si je také pořizuje a jejich výchovu plně financuje. Jistě by to při dnešním stavu lékařské vědy nemusel být problém. Navíc by si stát mohl zajistit přesně tolik dětí, kolik podle své úvahy potřebuje (to by se zvláště našemu státu líbilo.

Samozřejmě, že ani ze strany rodičů vůči dětem nelze tolerovat nějakou zvůli, zanedbávání výchovy či výživy, týrání dětí. Při excesech by státní moc nastoupit měla. Problémem je určení, jaké jednání je normální, co je přiměřený výchovný prostředek a co je vybočení z normální výchovy.

Názory odborníků na způsob výchovy dětí se mění jak v čase, tak podle místa. V průběhu minulého století se měnily od striktního drilu až k naprosté volnosti dětí. Stanovení mezí zásahů státu do výchovy dětí v rodině tedy není jednoduchou záležitostí.

135060

10.5.2007 11:08

RE: No jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 135060

ad: Když stát zabraňuje rodičům vychovávat své děti po svém, tak proč by manželé měli vůbec nějaké děti chtít? Mít děti, kterých se rodiče musí bát, o které se musí starat, ale nemohou jejich chování usměrňovat, je přece nesmysl. Když se stát chce starat o výchovu dětí, tak nechť si je také pořizuje a jejich výchovu plně financuje. Jistě by to při dnešním stavu lékařské vědy nemusel být problém. Navíc by si stát mohl zajistit přesně tolik dětí, kolik podle své úvahy potřebuje (to by se zvláště našemu státu líbilo.
---
A co když PRAVE TOHLE je cílem? Tj. vše řízené státem aniž by do toho měli co kafrat rodiče? Co tak uniformy (jako zavádí v Polsku), a státem řízená výchova (k čemu asi směřující?) v internátních zařízeních?

he...nebylo tak něco na to téma v Aldous Huxley "Konec civilizace" nebo jak se to jmenovalo?

Krysa

135062

10.5.2007 11:10

RE: No jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 135060

Pane Karle, já se přeci s Vámi ani s autorem nepřu o tom, že státy nevhodně (a v některých individuálních případech možná i vhodně, abychom byli spravedliví) zasahuje do výchovy v rodině. Pouze uvádím nesporný fakt, že státy jsou ve své většině řízeny muži, otci rodin, a poukazuji na možnou souvislost, která zdá se autorovu a možná i Vašemu spravedlivému rozhořčení unikla [smích]

135063

10.5.2007 11:56

RE: No jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 135060

PS
A jen abych vyjasnil svou pozici - hnutí za "práva dětí" - tak, jak je mediálně prezentované - považuji shodně s autorem za pokrytecké, lživé, absurdní a v důsledku škodlivé. Když vidím v metru plakátky, hlásající, že dítě má "právo" na harmonickou rodinu, bouří se můj rozum i emoce. Jak toto "právo" chce někdo proboha vymáhat - když už nic jiného?? [překvapení]

135066

10.5.2007 11:07

RE: No jo

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 135044

...pisatelka si asi neuvědomila, že právě otcové mají k řešení konfliktů blíž pomocí "facky". Muži ví, že fyzické násilí je řešením tehdy, když jiné argumenty nefungují - a není čas na vysvětlování!. Ten hraje klíčovou roli. Vždy.

Každý člověk, dítě, nejlépe ve věku, kdy si následky některých svých činů neumí připustit - by měl poznat "hodnotu a účinek facky na svoji psychiku", poznat výchovnou hodnotu obyčejného výprasku. Zjistit, že jsou stavy, kdy větší síla vždy vyhraje nad menší. Období prvního vzdoru okolo tří let věku je asi to pravé pro tento přístup tam, kde vzdělání rodičů nezná jiný způsob.
Teprve po několika letech věku je možné nahrazovat výchovu "kontaktem hmot" výchovou "zvukového násilí", vyhrůžkou či nadávkou (vstup do školy, první stupeň)- a ještě později přejít (při pubertě) k výchově vysvětlováním souvislostí, platných v té které rodině.
Jsou rodiny, kde vysvětlování funguje už od doby, kdy se dítě učí mluvit. Jinde by chtěli mlátit puberťáky. Možná, že se někdy ve školách bude učit "rodičovství" jinak.
Vše se vyvíjí.
Článek se mi líbí.

135061

10.5.2007 11:12

RE: No jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 135061

dtto
Jste mimo, Janko. Nesoustřeďte se na pisatelku, ale na příčinu toho, proč se státy chovají tak, jak se chovají. Nic proti dobře míněné a mířené facce, ale právě ten výklad toho, co je to "dobře míněný" zásah (a to jak od fackujícího otce, tak od nařizujícího státu) je tu předmětem sporu a je velmi subjektivní a zneužitelný.

135064

10.5.2007 17:00

RE: No jo

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 135064

ano, pokud vnímáte jen článek a jeho úlohu (zamyslet se nad vhodností popisovaného řešení), tak jsem mimo.
Dovolil jsem si totiž nastínit fungování lidské psychiky v kontextu s věkem. Tedy nad otákou, kdy a která metoda je ve kterém věku vhodná. Teď to doplním i "proč".
Malé dítě reaguje lépe na "ránu" a vytvoří si tím základnu, bude vědět, že fyzické násilí je něco, co by už příště nechtělo zažít. Dostavá do svého podvědomí, jinak vcelku nepopsaného, modelovou hodnotu hranice, co je to vlastně násilí.
A v době puberty nebude mít potřebu násilí "vyzkoušet". Druhá skupina dětí, které násilí zažívaly stále až k dospělosti - ta jen vrací to, co sama obdržela.
Vtip je v tom, že uplatňování nenásilných, nefyzických trestů uplatňujeme tam, kde fungují mnohem lépe ty přímé = míra osobní fyzické bolesti. Pokroucená morálka nás naučila, že malé dítě je tak strašně moc bezbranné, že se ho nemůžeme dotknout s výchovným umyslem. A naopak, dítě, které nezažilo ve svěku, kdy se mu logika teprve tvoří, vjem bolesti spojený s něčím, co "se nemá", to si tuto možnost potřebuje ověřit, vyzkoušet, třeba na učitelích. A přidá se k těm, kteří nic jiného nepoznali, považují násilí za běžný způsob "vyjednávání".
Ale obávám se, že tuto úvahu nejste ochotna akceptovat, což plyne z vaší poznámky, že jsem mimo. Tím, že k problému přistupuji z jiné strany, to vyžaduje větší úsilí i od čtenáře.

135091

10.5.2007 19:56

RE: No jo

.89.213 213.?.?.?

Reakce na 135091

Sám jsem v dětství pár facek schytal a při výchově svých dětí rozdal - takže Vaši úvahu klidně akceptuju. A doufám, že Vy stejně klidně akceptujete mou úvahu, že mezi rodiči se nacházejí devianti, sadisti a šílenci, keré děti fackují s chutí a bez důvodu. A někde mezi tím je třeba hledat rozumnou míru mírné svobody v mezích zákona.

135104

10.5.2007 15:37

Jo jo je to tak

Jo jo je to tak 141.?.?.?

Tento článek i celá tato diskuze je mimo mísu. Vychoval jsem tři slušné děti, všechny jsou vysokoškosky vzdělané. Nikdy jsem je fyzicky netrestal, myslím si, že by to byla v mé výchově obrovská porážka. Pánové a dámy, (podle vašich příspěvků je vidět, ža máte s výchovou dětí obrovské zkušenosti) výchova je trochu složitější věc. Jde o to na co se u dítěte hraje, zda na jeho přirozenou zvědavost, nebo na jeho dětskou agresivitu, na které se mimochodem dají vydělat pěkné peníze, (výroba určitých hraček a jiný "zábavný průmysl"[mrknutí jedním okem] Pánové a dámy, děti na rozdil od nás dospělých, neznají svá práva, (my je můžem jen ve stáří zapomenout)a dá se to pěkně zneužít. Pořád jen se trochu hrůzou otřesu, když si vzpomenu na čas , kdy Sovětský svaz nemohl uživit sám sebe a vážně se tam uvažovalo o znuvuzavedení dětské práce (jasně, že za dohledu "vyškolených" školních vychovatelů). U nás dospělých se často porušují bezpečnostní předpisy. Chtěl bych vědět, jak by se v tom orientovaly devítileté děti. Chce to jen víc fištrónu a lidskosti. To je vše.

135085

10.5.2007 16:03

Jojo je to tak 2

Jo jo je to tak 141.?.?.?

Jsem zvědav zda v tomto případě znalo toto osmileté dítě svá práva a zavolalo by na svou matku po svém propuštění policii.

Viz: http://www.novinky.cz/krimi/matka-svazovala-naheho...

Doufám, že jste vy všichni zdejší přispěvovatelé něco podobného v dětství zažili a že to na vás kladně působilo.

135089

11.5.2007 8:34

RE: Jojo je to tak 2

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 135089

Tak tuhle věc jsem viděl a hluboce mnou otřásla. Nejvíc asi způsob "prozrazení". Napadlo mne, kolik je asi podobných případů, které nemají souseda se stejným kamerovým systémem. Studentka sociální pedagogiky. [bliji] (používám tenhle smajloš poprvé)

Na druhou stranu, používat tento případ v této diskusi je demagogie.

Možná to bez trestů jde, nevím, ale já své dcery v kritickém věku +/- tří let, párkrat přes zadek plácnul. Teď jsou už v pubertě a nemám na tento druh výchovy ani pomyšlení. Ani jej nepotřebují. Myslím, že tak jako ve společnosti existují normy a tresty za jejich porušení, stejně i v rodině musí fungovat podobný systém. Už proto, aby se malý člověk naučil, že takhle to prostě funguje. Naopak jsem nikdy nepoužíval tresty typu zákaz TV, PC, návštěvy babiček apod. No, PC jsem vlastně té čtrnátce zatrhl nedávno, když, v zápalu boje v nějaké gamesce, rozflákala klávesnici. [smích]

Celé je to o míře. Potíž je, když se moje míra neshoduje s mírou příslušného úředníka, či zákonodárce, který je kupříkladu absolventem sociální pedeagogiky, zavírá své dítě do sklepa a rozhoduje, jak mají své děti vychovávat ostatní.

135138

10.5.2007 18:10

Chtějí nás vykynožit

John Bombardon 82.?.?.?

Když si dámy a pánové odmyslíme ty jemné nuance kolem práv kohokoliv ( nejen dětí) a popatříme shora na ten kolosální bordel, který nám tady ta banda zaprodanců , kriminálníků a zrádců(naši t.z.v. demokraticky zvolení vůdcové) plánovitě a postupně zavádí na cizí rozkaz, tak mi vychází jenom jediné.

CHTĚJÍ NÁS VYKYNOŽIT A NAHRADIT NĚJAKÝM LÉPE OVLADATELNÝM ETNIKEM ZVYKLÝM POSLOUCHAT.

Proto tlačí systém ve kterém mít rybjonka bude přepychem. Proto se snaží vzít rodičům možnost vychovávat děti podle jejich představ aby stát mohl ty děti indoktrinovat bludy liberalismu a spirála toho chaosu se roztáčela dál.

Proto se snaží z našich dětí nadělat buzeranty a lesby ( zde bych rád rodiče odkázal na útlou knížečku s názvem "důvěrně a otevřeně" kterou mi syn nafasoval v 6té třídě, hlavně kapitola o homosexualitě je velmi poučná a již první věta nás nenechá na pochybách jak to s těmi dětmi myslí.
Píše se tam. " milé děti, existuje ještě jeden druh lásky POUZE na první pohled nenormální...blablablabla...a doplněno krásným obrázkem dvou mužů z nichž jeden vaří a druhý si čte noviny , prostě idylka homosexualnaja).

Proto se snaží podlomit rodičovskou autoritu, poštvat děti a rodiče proti sobě.

Proto se snaží poštvat ženy proti mužům, proto ta medializace domácího násilí.

Proto celá válka s drogama je jedna obrovská tragikomedie, proto ten oblbující výchovný systém,
Proto ta všudepřítomná buzerace, proto ta absurdní složitost našeho žití( vystresovaný krysy se holt míň množí)

atd.atd. a kdybych se rozkrájel tak jediný co mi z toho vychází je tichá a plíživá genocida bílé rasy. Vidím kolem sebe tolik nešťastných, vykořeněných a bezdětných lidí a ten sešup bude teprve nabírat rychlost. Máme se nač těšit.

A to je vše od vašeho Johna

135095

11.5.2007 7:20

RE: Chtějí nás vykynožit

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 135095

Máte můj stoprocentní souhlas a jen bych doplnila svůj oblíbený slogan: Ryba smrdí vždycky od hlavy. Celkovou morálku společnosti VŽDY po celou historii lidstva určovaly elity, nikdy ne široké vrstvy poddaných. A současná "elita" vede VĚDOMĚ společnost k všeobecnému rozkladu a k atomizaci jedinců.

135136

11.5.2007 9:26

RE: Chtějí nás vykynožit

Rozárka 85.?.?.?

Reakce na 135095

Jak jsem napsala svůj souhlas k panu Krysovi, přesně tak souhlasím s Vámi pane Johne, je to skutečně postup, určený jistými plány zřejmě z tajných lóží, jak se nás bílých lidí zbavit a vytvořit třídu nemyslících, kontrolovaných otroků, kteří budou dřít na hrstku boháčů.

135143

11.5.2007 16:13

RE: Chtějí nás vykynožit

rickover 86.?.?.?

Reakce na 135095

Ano "...tichá a plíživá genocida bílé rasy..." [chechtot] Vzpomněl jsem si na jistého pana HAVLA, nikoli expresidenta, ale aktivistu zeleného hnutí a za ochranu zvířat, shoda jmen je náhodná: rodilý Čech bílý jak zákon káže a pan inženýr mne vysvětloval, jak bílá rasa škodí světu a proto je třeba ji vyhladit, po mém upozornění na barvu jeho kůže a na jeho národnost mne ubezpečil, že se nemusím bát, že české území zůstane neosídleno, že tady budou bydlet Číňané a černoši, toto vše mi sděloval ve stavu střízlivém a zjevně při plném duševním zdraví. Takže oni se s tím v soukromém rozhovoru s tím koho si (mylně) vytypují ani netají. Všechny ty zednářské lóže, co navenek vystupují jako obhájci práv žen, dětí, zvířat, homosexuálů, mohamedánů atd., všechny ty aktivistické levičácké, nacistické a promohamedánské spolky mají za cíl nás tiše a nenápadně vyhladit, ač je to naše vlastní krev. A ještě jednoho si všimněte, všichni tihle lidé nenávidí USA, papeže a Israel, tuší v nich soupeře, který by jejich plán mohl zvrátit. No uvidíme, třeba se bílá rasa vzchopí a návratem ke křesťanství a jeho hodnotám jim udělá čáru přes rozpočet.

135175

10.5.2007 20:59

Nesmysl

Anonymouse 88.?.?.?

Celé je to nesmysl. Mlácením dítě nevychováte, ale vycvičíte. Jako pejska nebo opičku. Bude z něj v podstatě nesvéprávný člověk neschopný zamyslet se nad souvislostmi a důsledky svých činů. Jen bude vědět co je "dobré" a co "špatné" podle toho jak mu to natlučete do hlavy. Pokud se potom potkají dva takto vycvičení jedinci, kteří ale mají vycvičené dobro a zlo každý jinak, skončíto špatně. V exrémním případě jsou schopni pobít se do krve za "dobrou věc". I když to je ve skutečnosti třeba úplná pitomost, nestojící ani za pár sprostých slov.
Takových lidí je bohužel pořád asi většina...

135110

11.5.2007 23:06

RE: Nesmysl

Gilhad 89.?.?.?

Reakce na 135110

Samotnym mlacenim urcite ne, ale obcas je pohlavek mnohem ucinnejsi, nez dlouhy monolog. Pokud je ovsem pouzity s mirou a ve spravne situaci. A dite musi vedet, proc bylo potrestano.

135200

11.5.2007 23:34

RE: Nesmysl

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 135200

Zdá se mi že pořád nechápete...

135201

11.5.2007 2:43

po svem

PEPICEK 68.?.?.?

Az budu mit deti, sam si je vychovam a nenecham si do toho kecat. Ziju v Kanade v Alberte , ale nedej boze aby me do toho zacali kecat nejaky skrachovaly existence ze socialnich uradu . Stane li se tak , jedu okamzite domu do cech , coz se zrejme a skoro urcite stane . Sam to tu vidim co se deje . Multi kulti , zadna hrdost a cest , oblikaji se jak afro-kanadani a poslouchaji cernou muziku . Sam sem si to jednou poslech a mel sem z toho malem nasledky .

To, ze v Kanade je boj proti nasili a rasismu vime vsichni , ale ze by si ty idioti co delaji cenzuru poslechli cernej rap , to ne . tam se to nenavisti , nasilim a agresivitou jen hemzi . Ale protoze je to muzika utlacovanejch cernejch , tak se boji na ne sahnout , to by byl urcite rasismus . Kam se neo-nacisticka a skinheadska muzika ( ve svobodne kanada samozrejme zakazana ) na to casto hrabe . Jen s odporem pozoruju , jak rodice nahradila media , televize a stat .

Komunisty nenavidim , nakonec sem kvuli nim pred 26 lety odjel s rodicema . Ale musim uprime rict , ze vychova deti a vzdelani za komunismu byla o 100 % na vysi urovni nez v kanade . Byl rezim , poradek a deti se neco naucily . Jen nebejt toho vymejvanim mozku komunismem . Ale ono to bohuzel dojde do extremu a pak se bude neco dit . Dnes se na skolach strili , ale to bude asi ta svobodna demokracie .

Kdyz sem byl malej tak sem si nedovolil vzit do skoly ani "rybicku" malej nuz , coz urcite vsichni zname . Ale Indove si muzou ve svatek brat do skoly "kirpan " , nabozenskej bajonet a pekne ostrej . A to bilej nesmi . Tady muze cernej vse a bilej jen drzet hubu a vse financovat . Zakazat to nejde byl by to rasismus . Jen jde o to , aby se i rodice podilely na vychove svych deti , naucily je co je spravne a spatne . Vzdelat je v dejinach , a to podle pravdy , a ne nejaky bludy co se vyucuji v kanade . Vychovat vlastence a nacionalisty , a ne nejaky ovce pro rezim . M

135129

16.5.2007 16:03

RE: po svem

Moravák 213.?.?.?

Reakce na 135129

Docela dobře popisujete důvody, proč jsem se s rodinou vrátil do ČR po 5 letech života na Floridě. Jakmile nejstarší syn dospěl do 4.třídy, pochopil jsem všechna ta nebezpečí. Učí děti, že se jich rodič nesmí dotknout a když, tak okamžitě volat policii. "Pak rodiče zavřou a dítě bude mít klid..." Dále nás tam zneklidňovala nízká úroveň škol - škola hrou, doslova!? V podstatě to bylo odkládaní dětí, zatímco jsou rodiče v práci. No a když syn přišel ze školy s tím, že existuje bůh (důkaz = říkala to učitelka), tak to pro mne byl šok. A nenechal se přesvědčit. Věřící mi nevadí. Ale pokud u dítěte následuje myšlení, že vše řídí bůh a jeho snažení je úplně zbytečné, protože on nic neovlivní, tak... Výchovu dětí tam přebírají média a ty jsou v hrozném stavu. V ČR se situace postupně taky mění směrem k USA, ale ještě to není tak hrozné. A naši velkou výhodou oproti jiným Čechům je, že jsme na to připraveni z USA a dokážeme tomu odolávat. Ale denně slyším od lidí, jak nezvládají své "puberťáky".

135470

11.5.2007 9:53

Pro anonymouse

John Bombardon 82.?.?.?

Pane anonymous, Vaše ideje jsou krásné a ušlechtilé. V případě opravdu vyzrálých jedinců (rodičů) a nezměrné trpělivosti by dokonce mohly fungovat. Jenomže obecně to nefunguje vůbec. Celý systém je postaven na nadřízenosti a podřízenosti a když nám Ti liberálni věrozvěsti vykládají, že máme všichni stejná práva ( všimněte si že o povinnostech ani nepípnou) tak vytvářejí (ať už vědomně nebo z blbosti) chaos. Mimochodem, znáte nějaký stát, kde by měli dva presidenty nebo dva nebo víc parlamentů se stejnými pravomocemi? Tak proč se nám to někdo snaží zavádět v rodinách? No proto že to vůbec nefunguje. Stačí pohled na statistiky , dětská zločinnost, násilí na školách atd atdod té doby co v 60tých letech tuhle agendu v USA našlápli. Teď se ty zrůdnosti valí sem do česka.

135146

11.5.2007 16:55

RE: Pro anonymouse

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 135146

Další problém který jsem nezmínil je, že takoví lidé si pochopitelně nedokáží představit že jiná výchova by mohla fungovat. Ona by ani nefungovala ve smyslu jakým by si přáli, protože takto vycvičený člověk si pod výchovou představí jen to, že dítěti nacpe do hlavy ta samá dogmata jako rodiče jemu.
Celá demokracie funguje na svéprávném občanovi, který je schopen rozhodnout se sám za sebe. A dokud takových lidí nebude většina demokracii se nikdy nastolit nepodaří. Pořád to bude jen "demokracie" v uvozovkách, kde lidé kteří se prohlašují za zastupitele lidu jsou ve skutečnosti novodobou aristokracií.

135182

12.5.2007 5:26

RE: Pro anonymouse

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 135182

Ja mam tvrdou hlavu a moje mama mela sem tam padnou ruku, nespravedlive jsem snad dostal pouze jednou a to jsem se taky ozval. Mozna, ze nektere deti se daji vychovat bez pohlavku, ale to bude taky zaviset na charakteru a osobnim profilu. Je to jako s uciteli ve skole musite se snazit byt spravedlivy, kazda trida bezpecne pozna, kdyz nejste. A taky kazda trida pozna ucitele, ktery tu svoji praci nema rad a dela ji pouze jako zamestnani.

Kazde dite pozna jestli ho milujete nebo ne, a par pohlavku na tom nic nemuze zmenit. Jsou spatni ucitele a ti od pana boha, stejne to je s rodici. A deti ty jsou to hlavni na ovladnuti budoucnosti. Nekdo nestydate zneuziva surovosti na detech k tomu, aby je vzal rodicum a dal je "do pece statu". Nase sousedka je vychovatelkou v decaku a je to fajn zenska a dobry clovek. Je matkou dvou dcer, ale nemuze a nemohla byt matkou vsech tech deti. Par z tech byvalych deti znam osobne.

Deti jsou poklad kazdeho naroda a klic k budoucnosti. Myslim, ze jsme na Zvedavci oba nejaky patek, takze svuj nemilosrdny postoj ke vsem kdo se dopousteji zlocinu na detech nemusim zduraznovat. At uz se jedna zvracenosti nekterych "tzv. rodicu", pedofilni verbeze nebo kohokoliv jineho. Pro tyhle mam nulovou toleranci a nikdo takovy v me blizkosti ve zdravi dlouho vegetovat nebude. Nikdo, o kom bych to vedel. Tahle "politika" statu bude znamenat destrukci rodinne vychovy s nedozirnymi nasledky, s tim, ze stat nenabizi zadnou lepsi alternativu. Tezko me dokaze nekdo presvedcit, ze se nejedna o zamer. Rozbit rodinu a nahradit ji statnim "superdecakem"?Zas tolik masla politici na hlave nemaji, aby toto nevideli. [naštvaný] [naštvaný] [bliji]

135215

12.5.2007 1:05

RE: Pro anonymouse

pepicek 68.?.?.?

Reakce na 135146

mate 100% pravdu co jste napsal . vychovat deti pro me nebude zas tak velkej problem . podarilo se me castecne prevychovat cubinu krizence ridgebacka s vlcakem . mam ji z utulku Troja v Praze a byly ji 2 roky . no a ted ji tu u me v kanade . dokonce byla 2x vracena nahradnim majitelem do utulku nez sem si ji vzal ja . muzu rict , ze to castecne prevychovani povazuji za velky uspech . jista paralela ve vychove deti a stenat je . na zacatku jsou nezkazene a zalezi jen na vychove , trpelivosti , pristupu a okoli jak to dopadne , prestoze se muze behem vychovy stat cokoliv a nic neni 100% zarucene . no a na jine tema . staci se podivat na ten odpad civilizace-politiky v cechach a take v kanade . lhari a prospechari . "demokracie" je upadek civilizace . ano jak jste napsal , sama prava a svobody , ale co take povinosti . o tom se nikde nemluvi . a co napriklad barevny ve francii co zapalovali auta a rabovali . ty byly urcite dobre vychovany . mel bych pravo se branit ? nebo chranit svuj obchod ci auto ? asi tezko . to je kamaradi demokracie . barevny maj pravo delat bordel , a co takhle kdyby se stat zastal mejch prav za dane co jim platim . ale s tou ideou sem se davno rozloucil protoze nejsem naivni idiot . svuj zivot a majetek si ochranim sam . takze beda odpadu civilizace , ktera by se pokusila o nejakou tu blbost . a na zaver , jen kdyby se vsichni mlady v zivote chovali jako NARODNI ODPOR na demonstracich . ale to ceska vlada a policie resi nasilim za slusne chovani a ,radne ohlaseni demonstrace a pochodu . coz jim zarucuje ustava CR a zakon o shromazdeni . ale doufam , ze demokracie brzy skonci na smetisti dejin a zase bude nastolen rad , zakon a poradek . a ze budou odsouzeni vsichni co rozkradli republiku a moralne zdevastovali narod . M

135205

12.5.2007 17:13

Vychova deti...

Romanov 24.?.?.?

Nemyslim si ze by vlada mela nakazovat rodicum co maji s detmi delat.
Mozna ze by bylo lepsi rodice nejdrive informovat, co je a co neni trest.
Plesknout dite po prdeli(nepisu pohlavek) kdyz zlobi je nejlepsi vychova. Kdyz deti zlobi a nikdo je nekontroluje, tak v pozdejsim veku uz je tezke s tim neco delat. [pláč]

135238

Příspěvků: 31

10.05. 08:21  No jo
10.05. 09:31 MedaBeda  RE: No jo
10.05. 15:05  RE: No jo
10.05. 10:55  RE: No jo
10.05. 10:59  RE: No jo - dodatek
11.05. 09:09 Rozárka  RE: No jo - dodatek
10.05. 11:04 Karel z Čech  RE: No jo
10.05. 11:08  RE: No jo
10.05. 11:10  RE: No jo
10.05. 11:56  RE: No jo
10.05. 11:07 janko  RE: No jo
10.05. 11:12  RE: No jo
10.05. 17:00 janko  RE: No jo
10.05. 19:56 .89.213  RE: No jo
10.05. 15:37 Jo jo je to tak  Jo jo je to tak
10.05. 16:03 Jo jo je to tak  Jojo je to tak 2
11.05. 08:34 DavidZ  RE: Jojo je to tak 2
10.05. 18:10 John Bombardon  Chtějí nás vykynožit
11.05. 07:20 Jarmila  RE: Chtějí nás vykynožit
11.05. 09:26 Rozárka  RE: Chtějí nás vykynožit
11.05. 16:13 rickover  RE: Chtějí nás vykynožit
10.05. 20:59 Anonymouse  Nesmysl
11.05. 23:06 Gilhad  RE: Nesmysl
11.05. 23:34 Anonymouse  RE: Nesmysl
11.05. 02:43 PEPICEK  po svem
16.05. 16:03 Moravák  RE: po svem
11.05. 09:53 John Bombardon  Pro anonymouse
11.05. 16:55 Anonymouse  RE: Pro anonymouse
12.05. 05:26 Rene Bartosek  RE: Pro anonymouse
12.05. 01:05 pepicek  RE: Pro anonymouse
12.05. 17:13 Romanov  Vychova deti...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 2

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 4

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 3

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 742