Diskuze k článku

Prosím, Bože, včely ne

Příspěvků 57

8.5.2007 4:49

H.A.A.R.P. ?

Jan 44 85.?.?.?

Jsou-li vcely skutecne citlive na ruzna em-zareni, tak se vubec nedivim. Podivejme se, jak se zvysuje pokryti operatoru mobilnich siti... Nejde pritom ani tak o mobil, ktery nosite v kapse... Jde o zakladnove stanice, ktere maji dosah treba i 35 km. A jejich sit porad houstne...

Dalsi moznosti jsou prave ty oblibene ultra-mega-radary NORAD-u a USSPACECOM, jake se snazi nainstalovat kolem USA. Tady je bez jakychkoliv ohledu instalovano ultrasilne technicke zarizeni, ktere se patrne testuje v terenu a za pochodu na svuj dopad ohledne zivotniho prostredi... (...mimochodem, o mizicich vcelach se alespon pise. O lidech z onkologickych ordinaci nikoliv...)

Pak tam vidim treti moznost, kterou nikdo nezohlednuje, Americani, Rusove, ale i treba Evropske staty experimentuji s technologii H.A.A.R.P. !!

A konecne po 4., projekt tzv. "chemtrails", ktery bezi par let uz i nad Ceskem, ve kterem se z letadel strika baryum s hlinikovym praskem a polymerovym nosicem do horni vrstvy ovzdusi. No a protoze se tak kvuli mikroskopickym polymerum premnozuji plisne v ovzdusi, tak se pridavaji antimykotika a buhvi co jeste...

134860

8.5.2007 12:26

RE: H.A.A.R.P. ?

zednik 88.?.?.?

Reakce na 134860

V 70 letech vysla kniha Rok na kanadske vsi /za polarnim kruhem/.Autor, ucitel anglictiny z Prahy se podivoval nad byznysem,kdy vcelari odvezli uly do hor,kde meli rekordni snusku a na zimu mila vcelstva zlikvidovali, aby je nemuseli zivit. VYPLATILO SE vcely proste na jare znovu zakoupit. Autor byl na tehdejsi dobu velice objektivni a nezaujaty. Janovi dekuji touto cestou za jasny usudek,timto napsal vse. [pláč]

134877

8.5.2007 8:28

Bees, Einstein and the future of civilization

Saša 207.?.?.?

Na serveru Scripps News vyšel včera obdobný článek Bees, Einstein and the future of civilization od profesora JOHN M. CRISP na Del Mar College v městě Corpus Christi (USA). V posledním odstavci autor uvádí:
Einstein byl fysik, žádný entomolog a pravděpodobně neřekl nic o naší závislosti na včelách, ale moje nejoblíbenější jeho citace je
„S objevem atomu se vše změnilo, s výjimkou lidského myšlení a proto se blížíme k bezpříkladné katastrofě.“

Uvádím jen pro tu pesimistickou Einsteinovu citaci.[zahanbení] Když ne Einstein a včely.. A my se zde zbytečně hádáme. [velký smích]

134865

8.5.2007 8:56

S tím pozorováním včel souhlas ...

Nasredin 85.?.?.?

... také se dívám po včelách a tam, kde to dřív bzučelo a byla včela na včele je naprosto ticho. Za celou tříhodinovou cestu na kole jsem napočítal na třešních nebo na pampeliškách dvě včely !

134866

8.5.2007 9:03

Efektivita, zisky ...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Hmm, netušil jsem, že i do včelařství dorazil průmysl. Je to ovšem logické. Maximalizace zisků k tomu včelaře nutí. Cena medu v ČR se za posledních 20 let vlastně nezměnila, takže včelařit po staru lze pouze pro zábavu. Z tohoto úhlu pohledu je zřejmé, že masivní aplikace léčiv a průmyslové využití včel, snižuje jejich obranyschopnost. Je ovšem nutná pro průmyslovou výrobu medu. Proto asi nová choroba vyrazila do světa z USA, Mekky kapitalismu.

No, jenže včely nejsou slepice. Slepice můžeme zavřít do hal a fedrovat je antibiotiky. Houby se děje, protože mají zanedbatelný vliv na ekosystém. U včel ovšem vliv na ekosystém je jaksi významnější, než produkce medu. A nikdo jej "nezhodnocuje".

Inu, nemohu se zbavit dojmu, že jsou činnosti, kam business konkurence a další chvályhodné jevy nepatří. Bojím se ale, že průmysloví včelaři vyřeší situaci nějakým novým lékem a tím dále sníží obranyschopnost včel. A budem zase o kousek blíž pořádnému průšvihu.

P.S. Na mobily bych moc nevěřil. Můj strýc má včely pár set (200?) metrů od základnovky sítě O2 a celá léta mu nedělají problémy. On je docela bordelář a lenoch, takže chová včely veskrze tradičně a o pesticidech si možná myslí, že je to nějaká nadávka.

134867

8.5.2007 9:57

RE: Efektivita, zisky ...

Vlastimil Čech 85.?.?.?

Reakce na 134867

No, ta cena medu se ovšem změnila třeskutě... stával med okolo 30,- Kčs za kilo, dneska stojí okolo 90,- Kč za kilo...Cukr zdražil dvojnásobně, med trojnásobně...myslím, že za zvýšením ceny medu je hlavně zdražení benzinu...

134868

8.5.2007 10:15

RE: Efektivita, zisky ...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 134868

Hmm, na to asi nenajdem kloudný zdroj ale já mám za to, že strejda prodává a prodával med za 45,- Kč (Kčs) zavařovací sklenici (to by tak asi mohlo být kilo). Ale mohu se mýlit. I tak ale trojnásobné zvýšení ceny nepovažuji za třeskuté. Kupříkladu pivo, za stejné období, zdražilo desetkrát. Benzín šestkrát.

Med by asi také byl dražší, kdyby jeho cenu nesrážela velkovýroba a dovozy z Číny.

134870

9.5.2007 1:24

RE: Efektivita, zisky ... aneb názor včelaře

Marca 213.?.?.?

Reakce na 134868

Naopak.. Výkupní cena medu oproti době „bolševizmu" je dnes nižší..
Dále pak, včela medonosná díky svému zvláštnímu způsobu pohlavního rozmnožování a sklonu k bastartizaci v podstatě odolává pokušení výzkumníků k jejímu celoplošnému prošlechtění i když dost běžně používaná metoda inseminace teoreticky tuto možnost umožňuje. Tak dnes na našem území převažuje včela kraňská v různých mutacích.. To o těch „velkých včelách" je jenom „velký blábol" a včely pořád ještě nejsou domácími králíky závislými na člověku - což se v praxi projevuje přírodními ohnisky včelího moru od včel emancipovaně žijících v přírodě v dutinách stromů. (poznámka: Včela lesní a včela domácí jsou ve skutečnosti jedna a ta samá Včela medonosná Apis mellifica)
Ty řeči o velikosti buněk také nelze brát vážně. Buňka ve které se vylíhne včela se zúží o zanechanou „košilku" a pokud by se takto zanesena košilkami zmenšila příliš, pak včely celý plást vykoušou a postaví znovu..
Na závěr bych k případům včel „na půdě" nebo „na balkóně ležících" mrtvých či umírajících podotkl, že životní režim včelího společenství se více než demokracii podobá „sovětským poměrům" a tak jsou vysoké ztráty na životech běžnou strategií včelstva v boji o zásoby a o přežití.
Pravdou však je že dnes v době varroázy a nastupující tumidózy se včely bez pomoci člověka pomalu neobejdou a tak by si společnost měla svých včelařů začít pomalu považovat a to již pouhou konzumací Českého medu..

PS: Na všechno mohou být samozřejmě různé názory..

134931

9.5.2007 2:25

RE: Efektivita, zisky ... aneb názor včelaře

google 84.?.?.?

Reakce na 134931

vyborny prispevok, vidiet ze Marca vie o com pise.

134935

9.5.2007 15:21

RE: Efektivita, zisky ... aneb názor včelaře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 38.?.?.?

Reakce na 134935

(Zrušeno včetně následujících reakcí. Tlachy. Editor.)

134978

8.5.2007 11:41

RE: Efektivita, zisky ...

OndreG 91.?.?.?

Reakce na 134867

záleží, ktorým smerom od tej základnovky ležia úle, ak smerom von z mesta, tak je to v pohode, ale ak by ležali medzi BTSkou a mestom, odkiaľ prichádza najviac požiadaviek na spojenie volania, mohli by nastať ťažkosti. Toť moja hypotéza, posudzujem len na základe toho, ako mobil pôsobí na môj mozog, to potvrdí aj každý schopný neurológ, že časté používanie mobilu škodí. Tak ako aj keď sa BTSky umiestňujú na obytné bloky, treba sa opýtať ľudí z vrchných dvoch poschodí, čo to s nimi robí, čítal som o silných bolestiach hlavy a potiažami so spánkom, odkedy im nad hlavu namontovali tie vykrývače.

Včely sú mimoriadne dôležité, ak chceme naďalej jesť napríklad ovocie, alebo obdivovať kvety, ale zvrátený prístup nájdete dnes vo všetkých "potravinárskych" odvetviach. Dobytok nadopovaný antibiotikami a rastovými hormónmi, zelenina natlačená dusičňanmi a postriekaná pesticídmi a inými -cídmi, po spracovaní na potravinárske polotovary všetko zakonzervované jedmi (v malých dávkach samozrejme). [bliji]

134873

8.5.2007 12:28

RE: Efektivita, zisky ...

google 84.?.?.?

Reakce na 134873

>to potvrdí aj každý schopný neurológ, že časté používanie mobilu škodí

nepotvrdi.
ja netvrdim, ze mobil je neskodny, ale take tvrdenia nemaju ziadnu hodnotu, pretoze
sa nemaju o co opriet, len o hypotezy.
ja spolupracujem s velmi schopnymi neurologmi a ziaden z nich to nepotvrdi.

myslim si, ze to ma skor suvislost s tvrdenim Michaela Busha, s necitlivym spriemyselnovanim vcelieho priemyslu.

134878

8.5.2007 15:52

RE: Efektivita, zisky ...

OndreG 91.?.?.?

Reakce na 134878

ale to už sám zachádzaš do extrému - "žiadnu hodnotu". Mobil produkuje žiarenie podobné napríklad tomu v mikrovlnke, akurát podstatne nižšieho výkonu - preto píšem "časté používanie mobilu". Z vlastnej skúsenosti viem, že ak telefonujem z mobilu hodinu v kuse, cítim, ako keby sa mi v mozgu čosi zapekalo, a ešte nejaký čas po skončení hovoru sa neviem poriadne sústrediť. Len aby bolo jasno, nesúvisí to s obsahom telefonátu. Čítal som aj pár vedeckopopulárnych článkov, kde boli popísané výskumy, pri ktorých naozaj ľuďom pri telefonovaní s mobilom pri hlave zaznamenali zvýšené teploty v mozgu.

134888

8.5.2007 17:02

RE: Efektivita, zisky ...

google 84.?.?.?

Reakce na 134888

>ale to už sám zachádzaš do extrému - "žiadnu hodnotu"

pozri, ja sam som zrusil svoju zmluvu, pretoze zacinam mobily neznasat, ale psychicky. (mam uz len prepaid card),
takze nie som ziaden fanaticky obranca mobilneho telefonovania,
ale prebehlo uz po celom svete niekolko pokusov dokazat skodlivost mobilneho telefonovania a vsetko neuspesnych.
posledny relevantny pokus, dokazat skodlivost mobilneho ziarenia, bol prevedeny na univerzite v Zürichu, ktory dokazal jeho neskodnost, co ale radnym v Zürichu nebranilo v tom aby vyhlasili moratorium budovania novych anten v meste.

ked si chces nieco o tej studii precitat, mozes tu.
odcitujem a prelozim ti jednu vetu pre pripad, ze nevladejes nemeckym jizykom.

"Wir haben aber keinen Hinweis auf gesundheitliche Auswirkungen."
"Nenasli sme ale ziaden dokaz nejakeho posobenia na zdravie."

tie zname fotky o zohriatych mozgoch po telefonovani, boli v infrarot kamerovom rozliseni 0,003°C,
pricom skutocne zahriatie pri dlhom telefonovani sa pohybovalo okolo +/-1°C, co mozog dokaze
bez najmensich problemov vyeliminovat,
existuju metody liecenia mozgu podhrievanim alebo jeho ochladenim (az na 32°C).

ked som napisal, ze spolupracujem s neurologmi, tak mozes vyjst z toho, ze som to s nimi niekolkokrat prediskutoval
a chcem podotknut, ze to nie su doktorkovia z Podolinca, ktori sa vzdelavaju z magazinu Zena a Zdravie,
ale svetovy experti, v pravom slova zmysle, z institutu v Haare/Mnichov.

kde take ludove hypotezy a hysterie maju svoj koniec, sa mozes presvedcit v clanku jedneho nemeckeho casopisu,
kde dokonca napisali, ze mobilne telefony zahrievaju mozog na 10 000°C!

>Z vlastnej skúsenosti viem, že ak telefonujem z mobilu hodinu v kuse, cítim, ako
>keby sa mi v mozgu čosi zapekalo, a ešte nejaký čas po skončení hovoru sa
>neviem poriadne sústrediť.

to skor ty zachadzas do extremu.
jednu hodinu telefonovat s mobilom!? [oči v sloup]
keby som ti jednu hodinu lial cistu vodu na jedno miesto na hlave,
tak tiez budes mat bolenie hlavy este aj na treti den a tiez aspon tak dlho sa nebudes moct poriadne sustredit.
kurva voda, no nie?

134892

8.5.2007 19:33

RE: Efektivita, zisky ...

Nokia 85.?.?.?

Reakce na 134892

S tou neskodnostou sa velice mylis: Kazdy mobilny operator je existencne zavisly na "neskodnosti" jeho technologie. Preto cast zisku rovno investuje do podplacania "vedcov" a medii. Kazda nezavisla studia je behom najkratsej doby spochybnena... Priemyselne...

Problem je v tom, ze zadavatel protistudie je priamo financne zainteresovany... Pre mna ma nezrovnatelne väcsiu hodnotu studia nezavislych institucii, proste takych, ktore z toho nemaju peniaze.

Kedze si znaly nemeckeho jazyka, prejdi si tuto adresu:
http://omega.twoday.net/stories/303598/
Su tam stovky clankov, studii a statistik...

Problem je v tom, ze technologia GSM nesposobuje jednu konkretnu chorobu, ale celu skalu najrozlicnejsich nemoci, od leukemie, cez rakovinu, bolesti hlavy, klbov, nespavost, podrazdenost atd... -docitas sa tam... Preto im to nedokazes. Najlepsie to vedia miestni lekari, v obvode sa ludom kratko po instalacii ZS podlomi zdravie... Tych sa ale nikdo nepyta...

Dalsi problem je v tom, ze si operatori kupili sposob testovania ucinkov na organizmus: Meraju ohrev volne pohyblivej tekutiny v nadobe. Ta pochopitelne stupne len o zlomok stupna. Ked je tekutina uzavreta v priestore, -napr. v mozgovej bunke, a tekutina sa nemoze volne miesat a ochladzovat, zistis, ze mobil ohrieva bodovite niektore miesta na extremne teploty. ..A mas to...

Vobec sa nezohladnuje, ze signal mobilneho telefonu pozostava zo SILNYCH ale KRATKYCH impulzov. Nemeraju sa ovsem spickove hodnoty, ale PRIEMER!! Pritom aj kratky silny impulz sposobuje jednoznacne skody na DNA. (Na to treba mysliet aj pri americkom radare, ktory budu instalovat u Prahy -stejny princip...)

Su v tom miliardy. Uz len preto je treba velmi, velmi zvazovat a pochybovat... [smích]

134897

8.5.2007 21:19

RE: Efektivita, zisky ...

google 84.?.?.?

Reakce na 134897

prezrel som si tie clanky a su tam len nepodlozene hystericke blaboly, bez jedineho seriozneho linku,
bez nadychu akehokolvek skutocneho dokazu,
su tam odkazy na zdruzenie obcanov a vseljake internetove stranky typu osud.cz...
nie je tam nic okrem hysterie a ludovych hypotez v style ceskych zelenych k ochrane prostredia.
je tam este menej dokazov ako o skodlivosti fajcenia.
opakujem este raz, termo-fotky zohriateho mozgu a pluca fajciara-banika su pre mna z jedneho sudka.
dal som ti hore predsa hodnoverne dokazy z Zürisskej univerzity, ktora v celej
svojej historii vedeckeho testovania, este nebola prichyteny pri falsovani ziadnych vysledkov.

dopokial nebude, budem im verit viac, nez nejakym obcianskym zdruzeniam,
ktori maju pocit, ze sa musia vyjadrovat k otazkam nebezpecenstva atomovych elektrarni, mobilov alebo oralneho sexu......

mimochodom, nerobili pokusy na stojacej vode, ale na dobrovolnikoch.
citajte moje linky predtym, nez mi odpisete, usetrite mi cas.

samozrejme, ze by som nikomu nedovolil postavit ziadnu antenu na svojej zahrade, ale tu sa riadim pocitom.
a moj pocit mi vravi, ze mobily skodia.
lenze od pocitu k pravde je niekedy skurvene daleko.

a nemiesajte do toho vojenske radary, pretoze tym len potvrdzujete moje podozrenie
o sklonoch k hysterii a miesaniu nepodstatneho s nedolezitym.

134903

8.5.2007 21:53

RE: Efektivita, zisky ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 134903

...lenze od pocitu k pravde je niekedy skurvene daleko....

Hm, hm, od pocitu k pravdě je určitě daleko, rozhodně blíž je od pocitu k nemoci (ošklivý pocit dokáže vyvolat ošklivou nemoc, hezký pocit má blízko ke zdraví)... a vzhledem k tomu, že vím, co je to nemoc, ale nevím, co je to pravda, tak radši až na další rezignuju na pravdu výměnou za zdraví - dále se budu řídit pocity [mrknutí jedním okem] - stejně to dělá každý, jen ne každý to ví....

134906

8.5.2007 22:07

RE: Efektivita, zisky ...

Nokia 85.?.?.?

Reakce na 134903

Osobne poznam 2 vazenych nemeckych lekarov, ktori podpisali Bambersku vyzvu. Mozem zodpovedne povedat, ze ti profesori, ktori sa pod tieto dokumenty podpisali niesu ziadni hysterici, sarlatani, falsovatelia... Su to uznavane kapacity, ktore si velmi dobre rozmyslia, nez sa pod nieco podpisu. Tolko k Tvojim "obcianskym zdruzeniam".

Naila Ti neni seriozna? Ty proste nechces... Otazka znie, preco:

Tak by ma ale zaujimalo, kdo Ta plati? [smích] Mam takeho tusaka... Kolko mas rokov? [velký smích] Mam tiez takeho tusaka... Tvoj styl, -poznamka s usetrenym casom to cele dopovie... [bliji]

O vojenskom radare ktory ma stat kusok od Prahy nemas ponatia. Dakujem Ti za Tvoj drahocenny cas, ktory si v tomto momente citanim mojho prispevku preinvestoval...

134910

9.5.2007 0:52

RE: Efektivita, zisky ...

google 84.?.?.?

Reakce na 134910

>Tak by ma ale zaujimalo, kdo Ta plati? Mam takeho tusaka.

>Kolko mas rokov? Mam tiez takeho tusaka..

tak si toho tusaka vezmi do ruky a pobav sa s nim, namiesto vypisovania kokotin.

>O vojenskom radare ktory ma stat kusok od Prahy nemas ponatia.

nikde som netvrdil, ze mam

>Dakujem Ti za Tvoj drahocenny cas, ktory si v tomto momente citanim mojho
>prispevku preinvestoval...

prosim, mas aj za co..

134927

12.5.2007 4:34

RE: Efektivita, zisky ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 134927

Zkuste se na to podivat google z principu. Zareni s vyssi energii se nam nenavratne pricita, silne pochybuju, ze zname dobre mechanismus proc? Zareni s nissi energii se bude chovat velmi pravdepodobne s nekterymi obecne stejnymi prvky. I prilisne opalovani na vam zvysi sanci na rakovinu, kvantitativne mozna mene nez prace v uranovem dole, ale furt to bude rakovina. Nejsem vcelar a taky se mi libil ten odborny vcelarsky prispevek, ale mikrovlne zareni a jejich dopad na ekosystem bych nepodcenoval. A zkombinovat to vse s GMO, pesticidy, stresem, prymyslovymi praktikami. Kdyz si v tu chvili pomyslim na ty co se zaklinaji vsemocnou premoudrou neviditelnou rukou, tak me mrazi.

135214

8.5.2007 21:04

RE: Efektivita, zisky ...

OndreG 84.?.?.?

Reakce na 134892

tá hodina denne s mobilom pri uchu je už minulosť, pre dlhšie hovory používam bluetoothové handsfree.

dosť stará štúdia, z roku 2003, už aj v tej vete, čo si vypichol je to povestné ale - aber. Okrem toho je tam uvedených zopár zaujímavých zistení, ako napríklad, že signály z mobilu menia mozgové prúdy a celkom trefná je aj táto poznámka na záver článku:
"Für viele Phänomene haben wir noch keine Erklärung, es besteht noch ein grosser Forschungsbedarf",
teda treba ešte veľa skúmať.

Mobily sú tu hromadne rozšírené možno jednu dekádu, následky prichádzajú postupne. Aj keď súhlasím, že striedmym používaním mobilu si človek asi vážnu ujmu neprivodí, bývať a spávať pod BTSkou by som teda nechcel.

Hoci podľa mňa oveľa viac ako mobil poškodzuje mozog napríklad denné bezhlavé sledovanie TV. To už dokonca bolo aj dokázané vedcami (30 rokov po prvých hospitalizáciách TV junkies v US, toto vedci trochu zaspali), že mení mozgové štruktúry nezdravým smerom.

Ak ti niečo hovorí princíp predbežnej opatrnosti v technológiách, v jeho nieže nedôslednom uplatňovaní, ale tupom ignorovaní vidím hlavný zdroj ťažkostí nás, ľudí ako i prírody.

134902

8.5.2007 21:37

RE: Efektivita, zisky ...

google 84.?.?.?

Reakce na 134902

>tá hodina denne s mobilom pri uchu je už minulosť, pre dlhšie
>hovory používam bluetoothové handsfree.

bluetooth?

cert ako diablik.

>"Für viele Phänomene haben wir noch keine Erklärung, es
>besteht noch ein grosser Forschungsbedarf",
>teda treba ešte veľa skúmať.

suhlasim

>Mobily sú tu hromadne rozšírené možno jednu dekádu,
>následky prichádzajú postupne. Aj keď súhlasím, že
>striedmym používaním mobilu si človek asi vážnu ujmu
>neprivodí, bývať a spávať pod BTSkou by som teda nechcel.

ani ja

>Hoci podľa mňa oveľa viac ako mobil poškodzuje mozog
>napríklad denné bezhlavé sledovanie TV. To už dokonca bolo aj
>dokázané vedcami (30 rokov po prvých hospitalizáciách TV
>junkies v US, toto vedci trochu zaspali), že mení mozgové
>štruktúry nezdravým smerom.

suhlas

>Ak ti niečo hovorí princíp predbežnej opatrnosti v
>technológiách, v jeho nieže nedôslednom uplatňovaní, ale
>tupom ignorovaní vidím hlavný zdroj ťažkostí nás, ľudí
>ako i prírody.

suhlas

134905

9.5.2007 1:33

RE: Efektivita, zisky ...

Humanista 88.?.?.?

Reakce na 134892

Vážený pane Google,
o mozku a jeho všech funkcích toho ještě nevíme mnoho.
Takže apriorně tvrdit, že mobilní telefony mozku neškodí
není možné.Nemám nějaké relevantní důkazy o výrazné škodlivosti
MT na mozek, ale MT vydává, zvláště pokuď je na konci sítě
a musí pracovat na plný výkon, poměrné silné EMP a to určitě
mozku blahodárné nebude. Jde o silný elektromagnetický smog
a ten je pro mozek a další orgány v lidském těle negativní.

134933

9.5.2007 2:22

RE: Efektivita, zisky ...

google 84.?.?.?

Reakce na 134933

>Vážený pane Google,
>o mozku a jeho všech funkcích toho ještě nevíme mnoho.
>Takže apriorně tvrdit, že mobilní telefony mozku neškodí
>není možné.

ani to nikde netvrdim

>Nemám nějaké relevantní důkazy o výrazné škodlivosti

to som aj napisal

>MT na mozek, ale MT vydává, zvláště pokuď je na konci sítě
>a musí pracovat na plný výkon, poměrné silné EMP

zrejme ano

>a to určitě mozku blahodárné nebude. Jde o silný elektromagnetický smog
>a ten je pro mozek a další orgány v lidském těle negativní.

aj to by som mohol podpisat.

problem vidim v tom, ze to je len jeden z mnohych civilizacnych faktorov,
ktore urcite nevplyvaju pozitivne na zdravie ludi.

zdrave by bolo zrejme zit v domceku pod vodopadom.

kedze to ale pre väcsinu z nas nie je mozne
(ja na tom pracujem, pozemok uz mam vyhliadnuty)
musime zvazit hierarchiu skodcov a venovat energiu do boja mudro,
kde to je vhodne, namiesto strielania kanonom na vrabce.

velke riziko vidim napriklad v geneticky manipulovanych potravinach

134934

10.5.2007 8:34

RE: Efektivita, zisky ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 134934

...zdrave by bolo zrejme zit v domceku pod vodopadom.
kedze to ale pre väcsinu z nas nie je mozne
(ja na tom pracujem, pozemok uz mam vyhliadnuty)...

[smích] Ale kdepak. Vy víte, že neutečete. Jesli je v noze gangréna, ruka se před ní pod vodopádem neschová [mrknutí jedním okem]

135047

8.5.2007 19:41

RE: Efektivita, zisky ...

zednik 88.?.?.?

Reakce na 134888

jakmile chystam delsi hovor, pohodim svoji N-70 na stul a vedu rozumy pres priposlech,soucasne HEZKY CESKY pres handsfree. Instikty mne neklamou...... [chechtot]

134899

8.5.2007 22:02

RE: Efektivita, zisky ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 134878

Pánové, ten článek není o škodlivosti mobilů, ale o tom, že nám vymírají včely. Držte se tématu.

Pro ty ostatní: Všimněte si bezohlednosti, sebestřednosti a strachu o vlastní zdraví některých diskutujících. Ecce homo: Mobilu se samozřejmě nevzdám, proč bych to dělal? Chytře jsem to vyřešil. Používám příposlech. Pojďme se bavit o tom, co ještě lze udělat pro ochranu našeho zdraví. Jestli škodí včelám? Koho to zajímá? Hlavně aby neškodily mi... V tom duchu se nese celá debata.

134909

8.5.2007 23:11

RE: Efektivita, zisky ...

google 84.?.?.?

Reakce na 134909

>Pánové, ten článek není o škodlivosti mobilů, ale o tom, že nám vymírají včely.
>Držte se tématu.

ten clanok je aj o moznej skodlivosti mobilov na vcely, tematu sa drzime.

>Pro ty ostatní: Všimněte si bezohlednosti, sebestřednosti a
>strachu o vlastní zdraví některých diskutujících. Ecce
>homo: Mobilu se samozřejmě nevzdám, proč bych to dělal?
>Chytře jsem to vyřešil. Používám příposlech. Pojďme se
>bavit o tom, co ještě lze udělat pro ochranu našeho zdraví.
>Jestli škodí včelám? Koho to zajímá? Hlavně aby neškodily
>mi...
V tom duchu se nese celá debata.

pan Stvora, vy teda dokazete byt niekedy strasny demagog.
ta diskusia sa podla mna vedie v duchu, ci je mobilne telefonovanie skodlive pre zive bytosti,
teda aj pre ludi a aj pre vcely a v akej miere to je pravda.

viete, take diskusie, kde sa niekto pokusa si nasadit aureolu poukazovanim na
udajny egoizmus druheho a vlastnu nezistnu starost o tie chudatka psiky, vtaciky, vlky, byky alebo vcielky,
by sa skor mala viest na osobnej urovni.
co ste vy konkretne urobili preto, okrem kvetnatych reci, aby nam tie vcielky nehynuli?
posudzujme strom po ovoci, nie po kvetoch.

zacnem u seba.
ja som mal vzdy auto, ktore bolo ekologicke, mala spotreba, katalyzator
a väcsinou väcsia cena nez napriklad ojazdene velke BMV, s ktorym som mohol robit frajera.
teraz mam fiata, urobil som na nom minuly rok celych 10 000 km.
jazdim s nim len na dovolenky a ked potrebujem nieco previest.
nikdy som si do rodiny nekupil auta dva, hoci som si to mohol dovolit.
po Mnichove jazdim takmer v kazdom pocasi len na bicykli.
moj syn jazdi do skoly zima leto na bicykli.
moja manzelka nebola uz roky v praci inac, nez bicyklom
letel som lietadlom v celom zivote celkom 4 krat.
do vlastneho domu som si objednal pred mesiacom ekologicke vykurovanie na pelet
(odpad pri priemyselnom spracovavani dreva)
a tiez mam v plane instalovat solarne ohrievanie vody.
u mna vo dvore stoji 5 roznych kontajnerov na rozne druhy odpadu.
su tu diskujuci na internete, ktori ma poznaju osobne.

it's your turn.

134916

8.5.2007 23:15

RE: Efektivita, zisky ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 134916

Jo, trošku jsem to přehnal. Omlouvám se.

134917

9.5.2007 0:55

RE: Efektivita, zisky ...

google 84.?.?.?

Reakce na 134917

>Jo, trošku jsem to přehnal. Omlouvám se.

[mrknutí jedním okem]

134928

8.5.2007 23:17

RE: Efektivita, zisky ...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 134916

..a tohle by mozna stalo za samostatny "clanek", kdo co a jak, docela rada bych se dozvedela, zda mohu delat osobne vic, nez delam.
Vic hlav, vic..... [smích]

134918

8.5.2007 12:49

RE: Efektivita, zisky ...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 134873

Můj strýc je opravdu samorost. Celá ta léta chová včely téměř v centru obce (necelá tisícovka obyvatel). Sice v docela velké zahradě ale přece. A není tam po okolí sám.

Ale hlavně, proč si myslím, že to není z mobilů. Nástup, záhadného mizení, je epidemický. Kdyby byl úbytek včel způsoben mobilními sítěmi, budou vymírat přímo úměrně nárůstu počtu BTS. Nebo-li, první vymizelé včelstvo by se objevilo s první BTS v kritické vzdálenosti od úlu atd. Křivka úbytku by kopírovala křivku nárůstu počtu BTS.

134879

9.5.2007 0:49

RE: Efektivita, zisky ...

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 134867

>U včel ovšem vliv na
>ekosystém je jaksi významnější, než produkce medu. A
>nikdo jej "nezhodnocuje".

Vliv včel na ekosystém je takový, že dlouhodobě decimují přirozené opylovače jako jsou čmeláci a divoké včely...

134925

8.5.2007 10:01

Mizí všechno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

ale před 30ti lety tu lítaly (i ve městě) haldy motýlů, dokonce i chrousti! (Chrousta jsem neviděl 25let). Ted je zázrak něco uvidět, včely tu zatim mám, bohužel taky občas sršně...
Čmeláci by byli (tlustí jak palec, nevim jak to muže lítat).
Jediny čeho je dost jsou babouci ale toho když vidim lezt po zdi, lezu pak já po stropě...
Před rokem se všichni mohli na koupališti zbláznit když konečně viděli vážku a dokonce brouka potápníka (nebo jak se jmenuje ten plavací brouk)!
40 let jsem v potoku neviděl raka, o věcech jako je čolek nebo užovka nemluvě...
Holt to jde do pytle, už sem nechodí ani vrabci!!! Semtam kos, semtam sýkorka, ale letos jen kos....
jde to nějak do prdele....

Krysa

Jo a krysu (ne potkana) sem neviděl venku tak 25 let...

134869

9.5.2007 0:45

RE: Mizí všechno

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 134869

To by mě zajímalo kde žijete, tady se chrousti pravidelně rojí v dost velkých počtech.
Vážku jem viděl někdy minulý týden.
Vrabci a jiný ptactvo tu řve denně.
Pravda, není to ve městě.

134924

9.5.2007 10:08

RE: Mizí všechno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 134924

V Brně.
Vážku jsem viděl loni a jednu.
Čmeláky letos dva, každýho 2x.
Denně řvou akorát cigáni a občas anarchisti a nacisti.
Vrabec tu byl letos zatim jeden, kos taky.
Za městem je to lepší, ale ne o moc.
Aji veverek na hřbitově ubývá.
Akorát divokejch králíků a havranů na letišti jsou haldy.

Krysa

134952

8.5.2007 10:39

Hynou, protože jsou to ruské včely.

Kant 88.?.?.?

Jedna z vysvětlujících teorií je zde:
http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=2024

134871

8.5.2007 13:49

RE: Hynou, protože jsou to ruské včely.

rickover 86.?.?.?

Reakce na 134871

Možnost tiché biologické války bych zcela nevylučoval[smích] Zejména proto, že např. politika EU zaměřená na dlouhodobé snižování stavu naší domorodé populace a dovozu mohamedánských přistěhovalců je klasickou tichou a nenápadnou genocidou, spojenou s tichým a nenápadným nahrazením původní populace jinou, tedy v podstatě jde o regulérní tichou biologickou válkou, kterou proti domorodé Evropě vedou vrcholné evropské struktury marxistického typu. Takže když vyhlazují nás, proč ne včely, jejich masový úhyn bude mít těžký dopad na naši výživu a tím pádem i na nás. Záleží samozřejmě v kterých zemích to je, aby si člověk tipnul, odkud vítr vane: pokud tedy příspěvek není poplach, ale pravdivý, pak zasažené oblasti USA, Kanada, Brazílie, Evropa a Tchajwan eventuální možnou bioválkou proti včelám by odpovídaly, že za tím je Brusel, Moskva nebo Mekka. P:S: Putin ale nemusí o věci vědět, Rusko je veliké a bolševiky prolezlé.

134882

8.5.2007 12:09

prvavda byva vzdy prostejsia,

Erik 82.?.?.?

ako si na prvy pohlad myslime

http://osel.cz/index.php?clanek=2612

134875

8.5.2007 15:47

WWW.BLOCK.QSH.SK

matusy 195.?.?.?

PYRAMIDY, MEGALITICKE STAVBY, PYRAMIDY, STONEHEANGE, BUDDHIZMUS, METAFYZIKA, SIONIZMUS, ILUMINATI, SALVIA DIVINORUM, SALVIA DIVOTVORNA, SALVIA VESTECKA, MARIHUANA, GLOBALNE OTEPLOVANIE, ZEM A VESMIR

134887

8.5.2007 16:17

inak dosť strašidelný článok,

OndreG 91.?.?.?

pretože autor v ňom nehľadá východiská. Hoci v poslednom odstavci, to, koľko sa vydáva na vojnu a koľko sa investuje do prospešného výskumu je badať krok správnym smerom. Ale odvolávať sa v titulku na Boha? Ej ci boha, ta tomu nerozumiem, veď vinníci sú jasní - priamo zodpovední sú čelní finančníci - bankári a burziáni, zbrojársky priemysel, ropný priemysel, a vôbec hociktorý priemysel, ktorý kvôli posadnutosti peňažným ziskom produkuje hromady nepotrebných tovarov, ktorých odbyt je možný iba vďaka nepriamym vinníkom, konzumentom-závislákom (v prípade zbrojárskeho priemyslu aj vďaka náboženským fanatikom), čiže dnes už asi väčšine obyvateľstva, aspoň teda v priemyselne vyspelých krajinách, ku ktorým sa ráta i SR či ČR.

Viete aká je prapôvodná definícia peňazí - peniaze sú DOHODOU medzi ĽUĎMI o používaní určitého umelého prostriedku (bez vlastnej hodnoty) na sprostredkovanie výmeny tovarov. Ľudia, ktorí z peňazí robia hlavný cieľ a riešenie všetkých ľudských starostí, sú jednoducho vymetení, žiaľ práve takí dnes držia moc vo svojich rukách.

134890

8.5.2007 18:07

Nepřeháníte?

mina 213.?.?.?

néné opravdu je to přehnané ja sem náhodou nasel jednu vcelu!!!
Na půdě mrtvou.

134895

8.5.2007 21:56

Další

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

poměrně exotický link k věci:

http://www.ascendpress.org/Community/Plants&Tr...

134907

8.5.2007 23:21

Vcelu jsem nasel jen jednu.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Kdyz se po prudkem otepleni zase ochadilo tak na balkone jedna na stole sedela a nezdalo se, ze by byla schopna letu. Trosku jsem ji zkousel jemne pofoukat z plic, aby se oteplila a zdalo se, ze trosku ozila ale jestli do na dolet zpet do ulu stacilo, to netusim. Zas moc zblizka jsem dychat nechtel, aby si to nevylozila jako hrozbu a ja nemel opuche rty...
Rozhodne to zkusila a snad to vyslo.

V kazdem pripade je vyzkouseno, ze se vcely nevraci do ulu, kdyz je vedle neho mobil. To znamena, ze bychom meli omezit mobily a to asi dost radikalne. Co vadi vcelam bude vadit i lidem...

134919

9.5.2007 4:57

S objevem atomu se vše změnilo, s výjimkou lidského myšlení a proto se blížíme k bezpříkladné katastrofě.“

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

CLOVEK SE MUSI ZNICIT SAM ,SE SVOU CHAMTIVOSTI PO PENEZICH A S TIM ,SPOJENE S MOCI OVLADAT DRUHE ,NADELAT Z NICH OTROKY,VZDIT JE TO TISILETY SEN ,JEZ JE UKOTVEN I V NEKTERYCH NABOZENSTVICH,KDYZ NE V POLITICKYCH AMBICICH.
Takze,clovece,zamysli se sam nad sebou,kazdym dnem hynou urcite druhy zvere,more jsou otravena,reky,ani nemluve ,cistite si zuby ,dvakrate denne,pri milionechtechto cisticu ,jsou milionove usazenii fluoridu,(0dpad pri nuklearnim dobrodruzstvi )jez, se nam vraci do nasich domacnosti v rybach a krabech.
Amerika v honbe za dolarem uz poznala uhyn motylu ,jez vymiraji, jakmile se octnou v oblastech zemedelstvi,kde se "hospodari", s pomoci genetickeho inzenyrstvi, okolni rostliny se ze sveho prirozeneho stavu stavaji rovnez genetickymi.
Ovsem, hrabivci maji starost ,jak dostat takto vyproduktovane potraviny na nas stul pres supermarkety,kde zakaznik nebude mit moznost kontroli,co vlastne kupuje a moc penez a korupce politiku jim to plne umoznuje.
Z jinych materialu, muzem cist ,jak si nase deti majici mobalni telefony pozvolna vari mozek,kdyz cely ten cas ,zase jini odbornici na vsechno a na nic tvrdili opak,tak ,jak s kourenim cigaret a jinym.Proste ,obcan ,konzumni zakaznik,clovek,je nemilosrdne odsouzen k zaniku a svetova zdravotnicka spolecnost,jen s neopatrnosti vlastni,cas od casu omylem uverejni,ze procento rakoviny obyvatelstva stale stoupa, muzete se tomu divit za takoveho stavu veci,valky pokracuji,strili se Du strelivem,vitezove a i porazeni umiraji na nasledky rakoviny a zeme daleko za oceany zjistuji pozvolne zvysovani radiaktivity za prislibu politiku,ze napadnou Iran atomovymi zbranemi,svet se zmenil v jeden velky blazinec a vcely uz nechteji tento svet s nami sdilet a s nimi ostatni,posledni bude clovek,jez se ted zbavuje "neuzitecnych jedliku" pomoci inteligence ,tedy vedcu ,kteri pracuji pro vlady sveta na bakteriologickych zbranich.
Takze,vetrem se nesiri jen radiaktivni odpad ,ale i pyl z kvetu geneticky osetrovanych rostlin a ten vetrem dopada desitky kilometru do oblasti normalnich plodin a ty okamzite degeneruji na geneticke rostliny,samozrejme ,ze zivocisny svet je tim smrtelne zasazen "GMCrops Contaminate Honey in Bee Hives-http://www.rense.com/general/barrierss.htm
Jak, pravi proroctvi indianske proroctvi:az bily muz zabije posledniho jelena,porazi posledni strom a ulovi posledni rybu,tak pozna ,ze nemuze jist penize.
( doufam,ze jsem si to dobre zapamatoval )
80,000 Tonnes Depleted Uranium Dumped In Russia
GM Crops Contaminate Honey In Bee Hives
Rense.com GM Warning 7 Years Ago - Beginning Of The End?
Maryland Kills Over 150,000 Trout To Stop Whirling Disease
DU Proven Deadly To Human Bronchial Cells
Jen ,ukazkou par titulku,jaky je vlastne ten nas svet,ktery vehemntne nicime ,zatimco vedci zkousi v laboratorich vytvorit umeleho cloveka a druha skupina se zabyva "genetickou bombou" ,jakoby jejich produkt inteligence AIDS ,Embola a jine,nebyl dost dobry-jsou lide vubec inteligentni?
70 000 Americkych vedcu jsou ,primo a nebo neprimo zucastneni i s universitami na vyvoji novych biolog...Automaticky kráceno

134936

9.5.2007 6:11

RE: S objevem atomu se vše změnilo, s výjimkou lidského myšlení a proto se blížíme k bezpříkladné katastrofě.“

Datel 206.?.?.?

Reakce na 134936

Vidite , motyli a vcely (mezi jinyma), hynou. Ale naopak cervotoci a jini skudci se rozmahaji. Napriklad v Britske Kolumbii znicili pine beetle pres 9 milionu hektaru borovicoveho lesa . Prozatim prezily jen borovice mladsi nez 4-5 roku. Tito kurovci ted tahnou na Albertu. Vlady maji plne huby slov , ale v podstate jsou bezmocne. Ale hlavne kde neni profit - neni pomoci.

134938

9.5.2007 9:32

Zrcadlo

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 134938

Vše, co je okolo nás, je jen odrazem toho, co je v nás. Proč se tedy divíme, že mizí pracovité a užitečné včelky, krásní motýli atd., a rozmáhají se oškliví škůdci a paraziti ?? [překvapení] [překvapení]

134944

9.5.2007 10:12

RE: S objevem atomu se vše změnilo, s výjimkou lidského myšlení a proto se blížíme k bezpříkladné katastrofě.“

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 134938

Mě to stačí doma. Babouci a brablenci, tak těch jsou haldy!
Né že by mne to nadchlo.

Krysa

134953

9.5.2007 11:35

EMG pole

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Ono nemusí nutně jít jen o frekvence v UHF či vyšších pásmech, které budou mít vliv na cokoli živé. Pokud vím, problémy dělají i VN a VVN vedení (na 50 nebo 60Hz). Čím blíž, tím větší!
Podle některých lidí i 240V NN síť doma, zapnuté počítače a pod.

Pominem-li zatím neprokázané hrátky na frekvencích kolem 430MHz (mindkontrol, umělá telepatie, "hlasy v hlavě" a pod), ač i to je zajímavé, neb kolem této frekvence je toho jak naseto (byly tam mobily, PMR stanice na 466Mhz, HAM band 435MHz etc), jsou tu i věci na opačné straně spektra, o kterých skoro nikdo nic neví:
v pásmu asi 70 až 82Hz (Hz, ne kHz či MHz!!!) probíhá např. komunikace s ponorkami (jak US tak Ruské), a v pásmu vysloveně nebezpečných (mozku) kmitočtů mezi 0-16Hz se zkouší pulzy z HAARP, nebo taky vysílač na poloostrovu Kola v Rusku (antény délky asi 60km, příkony stovky kW). Vyzážené výkony jsou ve wattech ač příkony i v megawattech. Asi si říkáte, že to nic, co takový třeba tři watty, že?
Jenže když si vezmete, že ti tři wattové pak stačí na komunikaci po celé planětě i pod vodou, tak se těžko dá tvrdit, že to nemuže mít vliv na něco živého. Ostatně účelem výzkumů prý byly hlavně dve věci: mindkontrol čili ovlivňování myšlení (neb v pásmu asi 6-13Hz máte různé vnitřní kmitočty mozku) a nebo ovlivňování počasí (celoplanetárně).
NIKDO přesně neví, jak které organizmy reagují na jak malá pole!
(Uvědomte si, že při mindkontrol by šlo patrně o synchronizaci vnitřních kmitočtů v mozku s přicházejícím emg polem a na to možná nejsou nutné bůhví jaké výkony!)
Každopádně vás ujištuju, že tyhle kmitočty JDE zachytit i DOMA pokud nejste uprostřed města na např vhodnou anténu a zvukovku počítače s vhodným programem. Vyšší kmitočty v pásmech kHz zachytím i ve městě - např takové radosti, jako je navigace ruských ponorek systému Alfa, základnu Anthorn v Anglii, nebo Tavolara v Itálii. (obrázky spektrogramů na mém krysím webu www.krysatec-labs.benghi.org)
(Už jsu tak profláklá krysa, že už nemá ani smysl tajit muj web, hi)
Tyto signály navíc mají velmi složité modulace, na první pohled vypadající jako šum, ale jde o MSK či PSK modulace či VERDIN. Jinak řečeno, nikdy nezjistíte, co všechno to vlastně přenáší...

No a to jsou jen věci, o kterých VIME, co pak teprve ty, co o nich nic NEVIME?

Krysa

A na závěr jeden šílený nápad: kdybych chtěl ovládat lidi a měl prokázaný, že na nějaké frekvenci např v pásmu UHF to má efekt, naflákal bych tam mobilní siť telefonů a satelity...
Pak by ji už stačilo vhodně přimodulovat...

134959

9.5.2007 17:52

Zľahčovanie dopadov.....

ivlivs iulius (zavináč) centrum (tečka) sk 85.?.?.?

Chcel by som vypichnúť vetu z príspevku DavidZa :"U včel ovšem vliv na ekosystém je jaksi významnější, než produkce medu. A nikdo jej nezhodnocuje". V pôvodnom článku je totiž možnosť vyhynutia veškerého včelstva okomentovaná jedným vedcom veľmi laxne, že nebudeme k ovsennej kaši konzumovať ovocie. Je to podľa mňa veľké až trestuhodné zľahčovanie dopadov (najmä od vedca), ktoré pri obecne známej veľkej previazanosti ekosystému budú mať oveľa fatálnejšie dôsledky, veľmi blízke onomu pomyslenému Einsteinovmu výroku. Nie som síce žiadny včelár ani biolog, ale už len z bežných dnešných publikácií o včelách je zrejmé, že ich podiel na opeľovaní mnohých kvetov a rastlín je tak veľký, a pri mnohých unikátny, že aj pri chýbajúcich rozsiahlych štúdiách a simuláciách je zrejmé, že by postupne vyhynulo alebo sa kriticky zmenšilo veľké množstvo rôznych druhov rastlín a stromov, ktoré sú zasa domovom či potravou mnohých druhov živočíchov, tie zasa potravou iných živočíchov etc... Čiže onen známy reťazový dominový efekt previazanosti by mohol mať práve pri včelách veľmi závažné následky, ktoré si však bohužiaľ uvedomíme a pocítime v plnej nahote až vtedy, ked sa tak naozaj stane, pričom sa obávam, že mnohé z dopadov by boli už nezvratné... A hamovanie sa niektorých vedcov nám už potom veľmi nepomôže... Medík mi síce veľmi chutí, ale o ten by sa v takom prípade jednalo skutočne až v poslednom rade... [pláč]

135003

12.5.2007 1:59

Jde to retezovou reakci,clovek bude tim poslednim,kdo odevzda tuto mrtvou planetu vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Hmyz, vcely jsou prvnim ukazatelem, kraby-raci,pstruzy ,druhym ukazatelem jsou ptaci ,posledni bude asi moderne zijici clovek.
Nakonec ,posud kazdy sam,koupite v supermarketu, krasne nacechrany piskotovy dort,opsal jsem pro Vas cisla ,jez predstavuji chemicke a prirodni pridavky do tohoto pekne vyhlizejiciho 225 gramoveho dorticku.
*407,407A,401,471,518,420,422,170,450,500,471,472B,475,477,412,415,202,330,102,110,452,tomu rikam "Molotovuv kokteil",co vsechno dostanem do tel a,kdo vic vydrzi: Kun a nebo clovek?
Takove cislo 330 predstavuje citronovou kyselinu,ktera je oznacena v odborne knize ,jako pridavek napomahajici rakovine a nici zuby.
102,Predstavuje ,zde v Australii nazyvany Tartrazine,jez ma v postrannim ucinku spatny vliv na aspirin,jina cisla maji vliv na vysoky krevni tlak ,jina zpusobuji u deti prujem,jina ,jsou oznacenim ruznych kyselin,coz nas zaludek jen privita,ze ano?
Takze ,zakaznik,spotrebitel,"pokusne morce"mozna jeste se stestim, sezenete knizku "The New Additive Code Breraker", coz by mela mit v prodeji kazda prodejna potravin.
Takze,ctenari,k dorticku kup diteti limonadu a pokud to tam je natisteno,tak muzes cist dalsi cisla od vyrobce,teto osvezujici sladkosti,kde je pridano neco,co zvysuje zizen ditete ,aby se toho koupilo vice.Potravinarska kyselina-330,barvivo-150A a , aby se to dlouho mohlo skladovat-211, jen tri cisla ,tak to mame jeste dobre,jinde ,jsou toho dva radky na nalepce.
Takova Coca -Cola je primo opredena povestmi,co vsechno tam je.
Pamatuji,ze jsem se jednou zastavil u podniku yrabejici perlivou limonadu,vzadu na dvore ,byly sudy,zakladniho syrupu,vycka od sudu oblezeny vcelami.Jeden z delniku mi rekl,ze lizaji a lizaji,az uplne zcernaji a potom odpadnou a jsou mrtve.
My take, lizame a lizame, az zkoncime v nemocnicich, kde mame dost casu si pripomenout rady vselijakych odborniku, co mame jist, co pit a co je pro nas nejprospesnejsi, hlavne ,nevarte doma ,je to ztrata casu a cas jsou prece peneze,ze ano,podle toho tak i dopadnem.

135206

12.5.2007 4:33

RE: Jde to retezovou reakci,clovek bude tim poslednim,kdo odevzda tuto mrtvou planetu vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 135206

>My take, lizame a lizame, az zkoncime v nemocnicich, kde mame
>dost casu si pripomenout rady vselijakych odborniku, co mame
>jist, co pit a co je pro nas nejprospesnejsi, hlavne ,nevarte
>doma ,je to ztrata casu a cas jsou prece peneze,ze ano,podle
>toho tak i dopadnem.

No, tak to máte p.Nohejl zase jednou pravdu. Jenže, co můžeme dělat, když ti politici, mrchy jedny prodejné, se nechají uplatit a dovolí těm hamižným výrobcům, aby používali všechny ty jedy a nás tím otravovali ? Dnes jsou všichni tak zblblí tou honbou za mamonem, že si vůbec neuvědomují řezání té pomyslné větvě pod svým zadkem. Všechno je podřízeno zisku a nejhorší na tom je, že i když se najde někdo, kdo chce něco dělat poctivě, nešidit a nekrást, tak ho ti ostatní upíři zlikvidují. I kdyby člověk žil někde v zapadlém koutě a daleko od civilizace, tak se neobejde bez toho, aby ho ta "civilizace" nějak nepotřísnila. Silně pochybuju, že by někdo dokázal žít způsobem člověka z doby prvobytně pospolné společnosti. Možná nějaký velice zvláštní jedinec, ale musel by být sám, kdyby měl ženskou, tak je to skoro nemožné, protože já myslím, že hlavně kvůli nim se chlapi většinou snaží a vymýšlejí nové věci a taky ale kolikrát "sexoviny". Jestlipak se chytne naše paní Člověkyně ?
[velký smích]

135213

14.5.2007 3:26

RE: Jde to retezovou reakci,clovek bude tim poslednim,kdo odevzda tuto mrtvou planetu vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 135213

Veci jsou horsi ,nez si lide vubec pri sve zamestnanosti dokazi predstavit ,ale spravne rika muj kamarad,ze:Lide dostanou to ,co si zaslouzi.
Problem je v tom ,ze miliony lidi ,tech nevinnych ten rozsudek dostanou driv ,nez ti lumpove co na zkaze teto planety nejvice vydelali a v tom vidim tu nejvetsi nespravedlnost.
V Australii mizi zaby,ktere vetsinou obyvaly oblasti tropiskych lesu,ktere mizeji ,co by na vyrobu desek-drevotrisky, jez vydrzi sotva jedno desetileti,co by nas nabytek.Nedavno jsem nasel mrtvou morskou zelvu,nevzal jsem si jeji krunyr na ozdobu do obyvaku,ale pochoval jsem ji, urcite snedla nejaky plasticky pytlik,coz ,si zelvy spletou s meduzou.Vzdycky muj deda rikal ,ze more je pro lidi nevycerpatelna zasoba ,co do produktu ,pro lidstvo,to uz davno neni pravda,more pri pobrezi USA je otravene a mnozi se jedovate rasy,tak ,jak pobrezi Japonska je zamorene tezkymi kovy-merkury.
Barry utes,koraly umiraji a vedci se jen dohaduji,kdy budou uplne znicene ,jediny ,kdo nejvice narikaji,jsou Ti ,co tam vodi za drahe penize turisty,Ti citi,ze bude konec jejich obchodovani s necim,co jim nepatri,co si sami prisvojili a nemaji zadne vycitky svedomi,ze miliony lidi nema na jejich vstupne ,videt neco,co by vlastne melo byt pro vsechny,vzdyt jenom hotel bez jidla ,za jedinou noc vysolite 360 dolaru,coz je ctrnactidenni prijem pro penzisty,nezamestnane a telesne postizene,takze,prirodni krasy jsou jen pro vyvolene-bohate prijmem penez, ted se snazi politici a byrokrati ,"znarodnit vodu " z oblak,voda ,dnes je vzacna a proto lze udelat ,opatreni,tedy,zpenezit ji, zase ,temi samozvolenci,vyvolenci k tomu,co patri vsem bylo jen jejich.
Co ,zaverem ,kdy prijde nejaky chytrak a nebo vedec s tim ,ze mame platit za to ,ze dychame vzduch,ktereho ubyva take,jde jen o to ,kdo s touhle drzosti prijde prvni," na trh" s kyslikem a nebo stlacenym vzduchem.
Zdravotnictvi a farmacie je tou pravou ukazkou, kterym smerem lidstvo kraci,nakonec slova jednoho z mnoha odborniku,ktery dolova rekl,kdyz denne zabijem na 300.000 lidi,tak tuhle planetu dame do poradku, s pohledem na Irak a strasenim na Iran si myslim,ze program uz je plne realisovan,co myslite Vy,mozna ,ze jste jeden z tech experty nechtenych 300.000 zbytecnych lidi?
Nebo prevlada nazor ,ze to bude Vas soused a ne Vy?
Myslim,ze v celku ,materialismus ,zcela zatemnil lidske mysleni,jak Marx predpovidal,ze materialismus znici krestanstvi, obrati jejich kulturu a intelekt ,jenom v honbe za penezi.Nakonec v nasem TV jsme videli,jak NAVY personal hazi vsechny odpadky do more,coz delaji cela desetileti.Propaganda a zkutecnost ,jsou dve rozdilne veci.

135317

30.5.2007 10:50

RE: Jde to retezovou reakci,clovek bude tim poslednim,kdo odevzda tuto mrtvou planetu vesmiru.

Agatha 85.?.?.?

Reakce na 135317

V Japonsku se kyslík už běžně prodává. Dávka je "opatrná," čili není ho tam moc, aby nepůsobil jako halucinogen (původem český psychiatr bádající v USA - pan Groff - by na to zajisté řekl své ...). Jedna taková pikslička (vypadá to jako pomůcka pro astmatiky) prý vyjde v přepočtu na cca 600,-Kč a někteří si jsou schopni za den šlehnout 2 až 3. A ti žijící v megaměstech si to prý pochvalují. Že jsou pak svěží, výkonnější, atd ... Nikoli vzduch, ale KYSLÍK (02) už se dávno prodává. A frčí to jako nejnopvější komerční hit. V Čechách zase pro změnu letí "rajský plyn." Je běžné, že si na hudebním fesťáku koupíte balónek a pak koukáte a všichni kolem vás odmotají provázek a "frk" s obsahem do pusy. Pak se prostě chvíli chechtáte. Navíc jde o naprosto geniální způsob prodeje zábavní drogy, jelikož prodejci nikdy nikdo nemůže dokázat, že neprodává vznášející se balónky, ale drogu ... Přitopm je navíc celkem neškodná. [cool]

136439

9.7.2007 11:46

Dalsi info o dane problematice

Mirko Palecek 160.?.?.?

http://www.zachrantevcely.cz/

139411

10.7.2007 7:26

Geneticky fuck up

Cadence crazy 154.?.?.?

v kterym greed vymackat ze vcel co se da hraje hlavni roli ! Aspon to tu tvrdi uznavany odbornik ! Nejhorsi na tom vsem je ze oslabovani a vymirani vcelstva se vyskytuje po celym svete ! Projevuje se to pry jen na europskych vcelach a dokonce i v Japonsku .....

139484

10.2.2017 11:45

Jaj

deny 193.?.?.?

Kdo by řekl, že včelám hrozí taková spousta onemocnění... Už jen tohle: http://vcelimor.cz/o-moru-vceliho-plodu mě docela překvapuje [pláč] Fakt bych neřekl, že něco takového může být i možné...

355611

Příspěvků: 57

08.05. 04:49 Jan 44  H.A.A.R.P. ?
08.05. 12:26 zednik  RE: H.A.A.R.P. ?
08.05. 08:28 Saša  Bees, Einstein and the future of civilization
08.05. 08:56 Nasredin  S tím pozorováním včel souhlas ...
08.05. 09:03 DavidZ  Efektivita, zisky ...
08.05. 09:57 Vlastimil Čech  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 10:15 DavidZ  RE: Efektivita, zisky ...
09.05. 01:24 Marca  RE: Efektivita, zisky ... aneb názor včelaře
09.05. 02:25 google  RE: Efektivita, zisky ... aneb názor včelaře
09.05. 15:21  RE: Efektivita, zisky ... aneb názor včelaře
08.05. 11:41 OndreG  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 12:28 google  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 15:52 OndreG  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 17:02 google  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 19:33 Nokia  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 21:19 google  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 21:53  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 22:07 Nokia  RE: Efektivita, zisky ...
09.05. 00:52 google  RE: Efektivita, zisky ...
12.05. 04:34 Rene Bartosek  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 21:04 OndreG  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 21:37 google  RE: Efektivita, zisky ...
09.05. 01:33 Humanista  RE: Efektivita, zisky ...
09.05. 02:22 google  RE: Efektivita, zisky ...
10.05. 08:34  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 19:41 zednik  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 22:02 Vladimír Stwora  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 23:11 google  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 23:15 Vladimír Stwora  RE: Efektivita, zisky ...
09.05. 00:55 google  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 23:17 Aja  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 12:49 DavidZ  RE: Efektivita, zisky ...
09.05. 00:49 Anonymouse  RE: Efektivita, zisky ...
08.05. 10:01  Mizí všechno
09.05. 00:45 Anonymouse  RE: Mizí všechno
09.05. 10:08  RE: Mizí všechno
08.05. 10:39 Kant  Hynou, protože jsou to ruské včely.
08.05. 13:49 rickover  RE: Hynou, protože jsou to ruské včely.
08.05. 12:09 Erik  prvavda byva vzdy prostejsia,
08.05. 15:47 matusy  WWW.BLOCK.QSH.SK
08.05. 16:17 OndreG  inak dosť strašidelný článok,
08.05. 18:07 mina  Nepřeháníte?
08.05. 21:56  Další
08.05. 23:21 trodas  Vcelu jsem nasel jen jednu.
09.05. 04:57  S objevem atomu se vše změnilo, s výjimkou lidského myšlení a proto se blížíme k bezpříkladné katastrofě.“
09.05. 06:11 Datel  RE: S objevem atomu se vše změnilo, s výjimkou lidského myšlení a proto se blížíme k bezpříkladné katastrofě.“
09.05. 09:32 .89.213  Zrcadlo
09.05. 10:12  RE: S objevem atomu se vše změnilo, s výjimkou lidského myšlení a proto se blížíme k bezpříkladné katastrofě.“
09.05. 11:35  EMG pole
09.05. 17:52 ivlivs  Zľahčovanie dopadov.....
12.05. 01:59  Jde to retezovou reakci,clovek bude tim poslednim,kdo odevzda tuto mrtvou planetu vesmiru.
12.05. 04:33  RE: Jde to retezovou reakci,clovek bude tim poslednim,kdo odevzda tuto mrtvou planetu vesmiru.
14.05. 03:26  RE: Jde to retezovou reakci,clovek bude tim poslednim,kdo odevzda tuto mrtvou planetu vesmiru.
30.05. 10:50 Agatha  RE: Jde to retezovou reakci,clovek bude tim poslednim,kdo odevzda tuto mrtvou planetu vesmiru.
09.07. 11:46 Mirko Palecek  Dalsi info o dane problematice
10.07. 07:26 Cadence crazy  Geneticky fuck up
10.02. 11:45 deny  Jaj

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 12

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 962,68 Kč
1 unce stříbra
393,10 Kč
Bitcoin
196 137,83 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 243