Diskuze k článku

1. máj v Brně - popření demokratických principů

Příspěvků 34

5.5.2007 19:22

"Demokracie"...

Romanov 24.?.?.?

Jeste to tak, chtit nejakou svobodu v dnesni "demokracii" [smích]
Lidem by se to zalibilo a pak uz by je nikdo nezastavil. [velký smích]

134681

6.5.2007 1:25

Svoboda? Ale jdete... Ustava? Pravo na shromazdovani? Na svobodu projevu?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 134681

Je uzasne, co se zde ve state deje. Proto ze nesouhlasim s hlasanymi myslenkami jeste neznamena, ze muzu neco zakazat... To jsme supem zpet v totalite. Tam to alespon bylo jasne receno. Tahle demokreatura je zaludnejsi - nekterym svobodu projevu povoluje a jine za to same tvrde tresta a perzekuuje...

Neni to tak davno, co se neco podobneho delo v Prerove. Pruvod nikdo nezakazal, ale ty vytrznosti co se kolem nej semlely byly (pro mnohe velmi prekvapive) dilem vylucne anarchistu. Pod heslem "boje proti fasismu" letalo vzduchem kde-co vsechno. Popravde receno, policie nemela zadny problem s "osklivymi fasouny" ale plne ruce prace s pakazi, jenz se k anarchistum pridala proto, aby mohla delat vytrznosti.

Nektere individua se tim ani netajila...

A vsechny problemy jsou automaticky a zcela lzive svalovany na ty "zatracene fasouny" [oči v sloup] [bliji]

134713

6.5.2007 14:33

RE: Svoboda? Ale jdete... Ustava? Pravo na shromazdovani? Na svobodu projevu?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 134713

Neni ale propagace fasismu zakazana??? ( bohuzel komunismus neni..)
me uz tyhle skupinky taky pekne tocej...Ja nejsem ani komous ani nacek.!!! Na me se vubec nehodej zadny skupinky-posloucham Tekno a elektroniku ale ted i Hip-hop,sem nacionalista a zaroven obdivuju cizi narody,zajima me historie ale chodim i kalit a mam rad latky menici vedomi( LSD,kaktusy,travicku) ,mam rad penize ,ale nikdy bych nedelal levoty abych je ziskal,verim v boha ale neverim v nabozenstvi ( mozna budhismus je priujatelnej)atd...proste mi pripada ze lidi si vybiraj extremy a nedokazou mjit zlatou stredni cestou..!!!! a hlavne chybi tolerance...[pláč](

134747

6.5.2007 18:31

RE: Svoboda? Ale jdete... Ustava? Pravo na shromazdovani? Na svobodu projevu?

HW 83.?.?.?

Reakce na 134747

mozna jen krize identity [mrknutí jedním okem]

134761

5.5.2007 22:39

Jistou pravdu máte, ale s "Národním odporem" bych zacházel velmi opatrně!

Humanista 88.?.?.?

Možná vážený pane Rychlý by vám trochu otevřelo oči,kdyby jste
věnoval více času nějakým nezávazným pohovorem s účastníky
a členy "Národního odporu".
Nedělám si velké iluze o společnosti jako celku, ale "Národní
odpor" je opravdu sešlost lidí povětšinou "fotbalových fandů"
a jiných nablblých existencí. Nejsou všichni stejní, ale převážná
většina je fakt hodně na okraji společnosti.
Jo to taková masa nešťastníků, kteří ve společnosti nenašli místo, jejich "rodina" je "Baník", "Sparta" a potom "Národní odpor".
Tito lidé jsou snadno ovladatelní. Potom můžete snadno na
stadionech při fotbalu slyšet hromadně skandované nadávky do
"židů", "smrdutých negrů" a ponejvíce "cikánů".
Také se vám může stát,že večer od nich dostanete "na budku",
ačkoliv jste se "provinil" jenom tím, že jste byl náhodou
blízko vedle téhle "zvěře" na ulici. / Poslední případ z Brna ,
kdy zmlátili i mimo jiné nahodile jdoucího policejního důstojníka a on jim nakládačku vrátil! /
Průběh demonstrace a její rozehnání je opravdu závadné a já vám
věřím , co jste viděl.
Jenomže , vážený pane Rychlý , personální obsazení policie,alespoň na nejnižších stupních ,je ve své podstatě podobné jako u "Národního odporu".
Nechci ponižovat slušné policisty, ale velká část policistů,
by neměla z důvodů morálněmentálních u policie, co dělat.
Opět bych Vám doporučil nějaký nezávazný rozhovor s novými
mladými policisty a hlavně policistkami!
Nové policistky jsou opravdu veliká síla!
Na omezenost, některých z nich, jsou krátké i všechny vtipy
o "policajtech"!
Vůbec nepochopím, jak taková "střeva" jsou schopna absolvovat
střední policejní školu.
V policii vládne anarchie, kdy mladí policisté vidí, co se děje
"na hoře" v policejním sboru a podle toho se také chovají.
Zákon a nějaké předpisy jsou povětšinou u policie hodně
"upozaděny". Je to neveselé téma a na dřeň těchto problémů
si sáhnete, když budete policii potřebovat.Třeba, když Vám
vykradou auto, nebo něco podobného. A takovou policii si
platíme z daní.Není úplně pravidlem, ale vysoká četnost
pochybného jednání policie je zřejmá.

134698

5.5.2007 23:35

RE: Jistou pravdu máte, ale s

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 134698

doporucuji take promluvit si napr. s humanistickym hnutim.. [smích]

zminovane pripady najdu v jakekoli skupine lidi

134702

6.5.2007 0:22

RE: Jistou pravdu máte, ale s

Humanista 88.?.?.?

Reakce na 134702

Myslím,že nemáte pravdu.Četnost méně intelektově vybavených jedinců
je v "Národním odporu" velmi vysoká.Řádově vyšší, než v jiných
hnutích.Humanisty jsem nezkoumal, ale jde o ten moment,
kdy a kdo kam vstoupí.Vždyť se sám zamyslete, zdali by jste
vstoupil do "Národního odporu", nebo k Humanistům, když by jste
byl hypoteticky nucen vůbec někam vstoupit.
A přímo škodlivá snad není hloupost , každý jsme nějaký,
ale fanatismus, který bude u Národního odporu hodně vysoký.
A také jistá reminiscence a obdiv k Národním socialistům
Německa za nacismu.
Jinak "fašisté" nejsou zase nic tak politicky škodlivého.
Pro nezasvěcené pochází z " fachu" , tj. zájmová skupina, třeba
v minulosti svaz určitých řemeslníků a pod.
Nejhorší jsou fanatičtí nacionalisté!
Takže čistí " fašisté" byli z hlediska politického i když dost na hraně, ale vzhledem k právu, v pořádku.
Bohužel došlo k naprosté zprofanovasti a dnes se také všichni
"mlátí" po hlavách komunismem a málokdo skutečně ví, o jakou
politickou disciplínu kráčí.

134708

6.5.2007 1:04

RE: Jistou pravdu máte, ale s

Temnej 85.?.?.?

Reakce na 134708

To je přihlouplej stereotyp co tu s radostí přiživujete,že?[smích]

134711

6.5.2007 8:34

RE: Jistou pravdu máte, ale s

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 134708

Souhlasím s Vámi, že že "Národní odpor" netvoří zrovna intelektuální elita, ale je to důvod k jeho zákazu? Je důvodem k zákazu povolené demonstrace a jejímu policejnímu rozehnání fakt, že většina účastníků jsou omezení blbci? V článku přece nikdo nehodnotil mentální výbavu členů "Národního odporu", ale skutečnost, že brněnský magistrát a policie se zachovali valmi nedemokraticky. Podle Vaší logiky by musel být zakázán např. i abiturientský sraz absolventů zvláštní školy [smích])
Pro mne je je děsivá i skutečnost, že o tom, jaký výraz či slovní spojení je povolené či ne rozhoduje nikoli soud, ale městský zastupitel na radu jakéhosi "politologa" Mareše. Jedná se zřejmě o téhož Mareše, který za nemalé státní peníze spáchal onu příručku, v níž navádí policajty, aby mě na ulici zatkli, když budu mít např. na tričku číslo 18. Pokud tedy může kdejaký zastupitel zakazovat, co se smí a nesmí říkat a policie mlátit lidi na pokyn nějakého samozvaného "politologa", vítejme zpátky v totalitě.

134732

6.5.2007 22:30

RE: Jistou pravdu máte, ale s

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 134708

Pojem fašismus se odvozuje od tohoto symbolu moci římských úředníků. Jinak příslušníci Národního odporu jsou patrně kýmsi zvenčí dotováni, nevypadají na rozdíl od levicových protějšků jako sociálně potřební a jejich vlajkosláva je opravdu impozantní, stejně jako transparenty. Pokud se nejedná o dotace v rámci pokračování seriálu Věčně ohrožený Žid, pak asi plynou z Říše. I když pokud by někdo chtěl opravdu prosazovat německé zájmy, měl by mávat spíše modrou fanglí s hvězdičkami...

134770

11.5.2007 11:01

RE: Jistou pravdu máte, ale s

Queribus 213.?.?.?

Reakce na 134708

Víte, slovo "fašismus" vzniklo od slova "fasces" a ne od nějakých zájmových skupin. Nevěříte? Věřte!

135147

6.5.2007 9:04

No

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

mužou svobodně řvát co chtějí, ale ne mě pod voknem. Co jim brání to dělat někde za městem na poli?
Nevidím nic demokratickýho v tom, že bych já musel poslouchat řvaní kde koho od fašistů po anarchisty a jediný co bych s tím mohl dělat je chodit někam řvát taky (a riskovat že mne nějakej pablb přizabije).

Krysa

134733

6.5.2007 12:52

Do 2012 je pet let

zednik 88.?.?.?

http://ao-institut.cz/aktualni/stavzeme_cs.html

134741

6.5.2007 14:00

Konec demokracie potvrzen 1.5. 2007

Jirka z Brna 88.?.?.?

Máme to tu. Bez obalu a bez maskování. Konec demokracie. Politolog-cenzor z Masarykovy univerzity, soudní znalec z oboru „společenská závadnost textů a zástupné symboly“ bude rozhodovat, co vy, ovce občané, můžete říkat, co můžete nosit za symboly a kdy vás může policie zbít.
Také o tom budou rozhodovat bývalí anarchisté, milovníci multi-kulti ve Straně zelených, ovládajících Magistrát v Brně.
Znám několik brněnských novinářů a lidí z úřadů. Jedno bylo jisté a říkali mi to již před touto akcí – policie zasáhne pod jakoukoli záminkou.
U Národního odporu to začne. Bude to pokračovat přes všechny, kdo nezačnou vroucně milovat a nepodporovat pozitivní diskriminaci a politickou korektnost. Za pár let vás zavřou za to, že jste neměli na den oslavy multi-kulti ty správné symboly nebo jste si vzali „provokativně“ bílé tričko.
A ještě něco – neonacismus je vynikající osvědčená nálepka. Nalepí ji každému. Je to tak snadné a účinné. I Zvědavci. Komukoli, kdo se zastane svobody projevu pro všechny, včetně režimu nepohodlných.

Za sebe říkám: Je mi zle z tohoto „demokratického“ systému.

134745

6.5.2007 14:24

Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Kdyz nas predminuly Cztek rozsekali na sracky a ja mel v hlave tri stehy,psali juste tu dobre vam tak...!!!! a ted je raada na me-- DOBRE VAM TAK..!!! podporovali jste statni zvuli a ta se ted otocila proti vam..!!!! ani nevite jakou mam radost ze doslo i na vas....!!!!Treba si ted uvedomite par veci.... [chechtot]

134746

6.5.2007 15:51

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

mark 86.?.?.?

Reakce na 134746

Státní zvůli?Kdo ji podporoval?
Ze"státní zvůlí"bojuji již mnoho let,poprvé mě zatkli a zmlátili v roce 92 na 1.máje(demonstrace proti komunismu,anarchii atd),bylo mi 16 a byl jsem 6 hodin na cele(Bartolomějská),nic moc pocit.
Dále jsem patřil k určité skupině lidí,která dělala hudební koncerty a distr.ns. materialů,v roce 99 několik členů této skupiny skončilo ve vazbě,za mnou se pořád držela červená felicie [smích],pak mě nechali být,asi zjistili,že jsem "malá rybka".
skoro pokaždé,když "někam "jedu,přijedou si potom pro mě,prý kvůli podání vysvětlení,ptají se mě pokaždé,jmenujte lidi,které jste tam poznal,viděl jste tam nějaké vlajky?Atd... [chechtot] Za ty léta mi to už připadá velice směšné a jen mě to utvrzuje v mých názorech.Také mi nezapomenou připomenout,že je jen na nich má budoucnost.
Máš tedy také problémy s policii,když jedeš na cztek?CHodíš na podání vysvětlení?Myslím,že ne [velký smích]
Ještě jsem se chtěl zeptat toho pána,co tvrdil,že v NO je to samý hlupák,kolik jich tedy zná osobně,já jich znám několik(i několik,kteří studují práva).

134752

6.5.2007 17:11

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

rickover 86.?.?.?

Reakce na 134752

Ale má pravdu, to víš, že si pamatuji na různé komentáře, jak je to dobře, že to těm "feťákům" nandali[smích])). A navíc Národní Odpor vyplodil aktivisty, co veřejně žádali, aby mohli jít bojovat za Ahmadínežáda - takže nikoliv vlastenci, ale vlastizrádci. Takže si postěžuj, jak jsi pronásledovaný, dobře ti tak a celý ten vlastizrádný hnůj zvaný Národní Odpor klidně ať třeba postřílí.

134757

6.5.2007 18:52

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

mark 86.?.?.?

Reakce na 134757

[chechtot] [chechtot] mě osobně je opravdu jedno,jestli to těm,jak ty píšeš fetákům nandali,nebo né,s NO nemám nic společného,ikdyž nová strategie,jak demokraticky demonstrovat(nenásilně) se mi líbí.
Podle tebe lidé,kteří sympatizují s iránem jsou vlastizrádci?Tedy jestli jsem to pochopil dobře,tak sympatizanti USA jsou vlastenci .[překvapení]
[chechtot] [chechtot],to jsem nevěděl,no alespon jsem zase chytřejší.

134763

6.5.2007 18:57

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

Temnozor 81.?.?.?

Reakce na 134757

Ti lidé,kteří chtějí bojovat po boku iránské armády proti Izraeli (až Izrael vojensky napadne Irán) jsou podle tebe vlastizrádci? VLAST NEZRADÍ BUDOU-LI BOJOVAT PROTI SIONISMU!!!

134764

6.5.2007 19:29

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

rickover 86.?.?.?

Reakce na 134764

Každý Čech, který je ochoten bojovat v řadách islámu proti komukoliv je VLASTIZRÁDCE. Islám jinověrce buď vyvražďuje nebo je vyvraždí po předchozím zotročení, Čech, který bojuje v řadách islámu, připravuje genocidu českého národa, po vzoru např. arménské genocidy. A za takovouto vlastizradu patří jen kulka u nejbližší zdi.

134766

7.5.2007 6:28

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

albert1 24.?.?.?

Reakce na 134766

>Každý Čech, který je ochoten bojovat v řadách islámu proti
>komukoliv je VLASTIZRÁDCE. Islám jinověrce buď vyvražďuje
>nebo je vyvraždí po předchozím zotročení, Čech, který
>bojuje v řadách islámu, připravuje genocidu českého
>národa, po vzoru např. arménské genocidy. A za takovouto
>vlastizradu patří jen kulka u nejbližší zdi.

A jak je to podle vas s temi "Cechy", s temi tisici shabozgoju, co ke svemu vlastnimu nestesti (tj. likvidaci), k nestesti sveho potomstva (tj. likvidaci), k nestesti vlastniho naroda (tj. likvidaci), verne slouzi internacionalnimu zidstvu?
Je pravdou, muslimska ideologie je nevhodna Evropanum, lidu evropskeho puvodu, KRESTANUM (ci dnes alespon jejich potomkum). Proto mohamedanstvi je urceno tem, pro jejichz linii bylo kdysi krestanstvi (na zaklade puvodu) jako vira, tj. vira v Israelitu a mesiase Jezise Krista, neprijatelne: Jezis Kristus rekl jasne, ze prisel POUZE pro ztracene Ovce Israele. A to, jak dnesni mohamedani, ci zide (tj. nestesti vsech) nesplnuji, a diky vlastnimu DNA zakladu splnit nemohou. Diky Bohu.
Ale pokud vim, Koran neobsahuje to, to obsahuje zidovsky Talmud: Tj. ze vsichni nezide jsou zvirata v lidske podobe hodna zabiti. To ze nezid nema zadna prava, vzdyt to jsou zvirata! A podobne praseciny, ktere nemohou mit puvod od Boha, nybrz dabla!
Nez jeden (predevsim z rad shabozgoju) zacne kritizovat Islam (Koran, na rozdil od Talmudu, mluvi o Kristu s respektem), necht takovy nejdrive zacne poucovat o zidovstvi (to svym Talmudem, ci jeho dobe, jak rekl Kristus, Tradice Starsich, udelalo zakon Mojzise neplanym), a jak nalozit se zradnymi shabozgoji!
Vam preji, pokud sam nejste zid (at jiz jakehokoliv stupne), hodne stesti o shabezu v mackani knofliku a vytirani zidovskych riti (at jiz chazarske linie, ci jakekoliv jine smisene linie co si rika zide).

134782

8.5.2007 13:23

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

rickover 86.?.?.?

Reakce na 134782

Talmud nic takového neobsahuje. Zato Korán přikazuje mohamedánům vyhubit VŠECHNY nevěřící. Nejprve si přečti víc, než pouze Protokoly Siónských mudrců a pak poučuj. A Kristem se neoháněj už vůbec. A vztahy mezi křesťany a mohamedány[smích])) Myslíš, že jsme zapomněli na desítky miliónů našich bratří a sester vyvražděných a zotročených ve jménu Alláha v severní a východní Africe, v Sýrií, Anatolií, Mesopotámií, Iberií, na Balkáně, v Rusku, Persií, Indií, na naše dávná zničená města, vesnice a domy, na spálené svaté spisy a zhanobené posvátné chrámy a hroby? Nezapomněli jsme na minulost a nezapomínáme ani na arménskou, biaferskou, východotimorskou a súdánskou genocidu křesťanů ze strany mohamedánů a sledujeme i současný alkajdistický a baasistický teror vůči našim assyrským bratřím a sestrám v Iráku. Podobně jako na mohamedánský genocidní teror a vyhlazování nezapomněli naši přátelé a spojenci zoroastriánci, buddhisté, hinduisté a Židé. P:S: A ani jsme nezapomněli na teror vůči Svaté Církvi ze strany svobodných zednářů, bolševiků a nacistů, stejně jako Židé nezapomněli na Voltairův antisemitismus, Dreyfusse, pogromy, holocaust a stalinský rudý teror, abych ve výčtu těch, co Židy i nás pomlouvali, uráželi a vraždili a činí tak doposud, kvůli mohamedánům neopomněl i atheisty, zejména ty bolševické a nacistické, co si s mohamedány tak podivně a náramně dobře přizvukují. Takže Židy nás nestraš, ti na rozdíl od výše zmíněných křesťanům, ani ostatním Čechům neubližovali a neubližují.

134880

7.5.2007 23:16

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 134752

Mily pane,nas ze nebuzerujou?? ja sam sem predveden nebyl,protoze si davam velky pozor,ale mou diru v hlave jste mohl videt v Reflexu tyden po Czteku,delal sem tam rozhovor s Dolezalem Jirkou ...to ze sem se jel osetrit do Prahy 150 kilometru aby me nemeli nikde napsanyho me docela bolelo..s tou otevrenou ranou sem behal 8 hodin... [chechtot] Kazdopadne pak mejm minimalne 10 kamaradum odposlouchavali telefon a chodili na predvolani podani vysvetleni...proste buzerace...ale jsem rad ze jste nam tu nakladacku nepral narozdil od vetsiny zde...
peace and freedom
PS: ale Zvedavce mam rad a myslim ze jsem tu byl jeden z prvnich....
Jen tak dal ,ale min vyjadrovani k vecem kterym tak moc nerozumite... [mrknutí jedním okem]

134852

8.5.2007 16:52

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

mark 86.?.?.?

Reakce na 134852

[chechtot] [chechtot] to je zajímavé(rozhovor s Jirkou),mě osobně je odporný ,stěžuješ si na represe a týden potom děláš rozhovor v časopise [smích] ,opravdu hrozné,represe ze strany státní moci znamenají,že nemůžeš svobodně vyjádřit svůj názor a né,že na něčím pozemku hulíš trávu, "svobodně"tančíš,benga ti nařežou a pak tě půl roku ukazujou ve správách jak ti ublížili.
Ozvi se,až si pro tebe přijedou domů,až několikrát do roka budeš doma"uklízet",až na tebe budou mířit benga(bez čísel) s brokovnicí,stál si někdy bez hnutí několik hodin opřený o zed a nesměl si se pohnout?Ja ano,ale časopisy jako je REFLEX [bliji] by to asi nezajímalo,každopádně by můj rozhovor obrátili proti mě a já bych skončil ve vazbě [chechtot]

134891

9.5.2007 0:18

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 134891

Na tebe mirili benga s brokovnici?? na takovyho nymanda??(tva slova),ale prosimte.. [chechtot] mas trosku bujnou fantazii...
A k Jirkovi: taky z nej nejsem unesenej a i kdyz udelal hodne kravin,tak vic pomahal nez skodil a to ze sem dokazal i pres zajem policie utajit svou identitu bych pocital jako moje plus a to ze ty si se nechal zbalit za tvoje minus....si proste trouba co si to vyzral za jiny.... [mrknutí jedním okem]
PS: kdo by tvuj rozhovor obratil?? nerozumim...

134922

9.5.2007 8:52

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

mark 86.?.?.?

Reakce na 134922

[chechtot] přesně tak nejen na mě,zhruba tak na 650lidí,které vyváděli po jednom ze sálu s rukama nad hlavou a brokovnicí na zádech a pak všichni stát opřený 4 hodiny o zed,ale to je jiná realita,ne bujná fantazie,jinak jsem si za nikoho nic nevyžral,já alespon vím co jsem a začím si stojím,

(Vyřiďte si prosím osobní hádky jinde, napadání vypuštěno - moderátor.)
PS:nápověda-začni třeba tady na zvědavci a když už ani potom se ti nerozsvítí(což předpokládám)tak jsi stracený. [naštvaný]

134942

9.5.2007 9:37

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 134942

moderátorovi[překvapení]mlouvám se,ale byla to jen reakce na předchozí příspěvek,respektuji(nejsem registrován). [pláč]

134946

7.5.2007 18:27

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

Jix 62.?.?.?

Reakce na 134746

S peckama jsem mela co do cineni uz hodnekrat a nikdy mi do smichu nebylo, byt muj nejzavaznejsi "pre"cin bylo sezeni na operadle lavicky (smesne ze), v 16 docela krutej sok a to zapomenuta salinkarta (nemela jsem s sebou OP, jelikoz me pretim [cikani] dvakrat okradli a treti OP jsem si vyrizovat nechtela) - ztracenych sest hodin zivota na policii kde me vyslychali (ano, jsem masovy vrah a zabila jsem 20 lidi), kriceli na me, vyhrozovali mi...druhy den jsem sla na dopravak a zaplatila 30 korun pokuty, zato jsem mesic nemohla klidne spat..(dneska uz bych si nic takovyho libit nenechala, ale tenkrat jsem byla moc maly pivo) nebo jiny priklad kdy jsem jela s kamaradem na fotbalovy vyjezd a jen zazrakem jsem unikla tezkemu ublizeni na tele od tzv. ACAB, i kdyz jsem pouze sedela na sedadle a pomahala slovne fandit (nic rasistickeho), proto soucitim s obetmi policejni represe a dnesni reality - CR je policejni stat..
Takze nehazej vsechny do jednoho pytle, nebot'ja s NO sympatizuji

134833

6.5.2007 15:04

Ačkoliv nejsem příznivcem žádné z " národních " stran či spolků v ČR,

Hugof 81.?.?.?

myslím, že zásah Policie v Brně byl selháním... Ale možná to byl jen vzkaz Sorosovi, že se o něm ví.

Není totiž žádným tajemstvím, že právě Sorosovy "nevládní organizace" typu National Endowment for Democracy, International Republican Institute, International Democratic Institute, Open Society Fund a podobné, velmi ochotně navazují finanční a politické kontakty s nacionálními subjekty v bývalých republikách "východního bloku"...

Sám Garry Kasparov (podobně jako Alexandr Vondra na Ukrajině - patrně i dnes u nás) pracuje pro tyto subjekty s náplní "soft-money", pro směřování politického vývoje, a i strany sdružené okolo jeho "Drugoj Rossiji" o mnohém vypovídají: Sjednocená občanská fronta, Národněbolševická strana, Ruský národnědemokratický svaz, Pracující Rusko, Avantgarda rudé mládeže, Obrana (ta veskrze nese znaky mediální výrobny Sorose), Jabloko či Komunistická strana RF...

Osobně se obávám, že akce v Brně byla spíše záměrně eskalována na popud Ivana Langera. O tom mi též není příliš jasno, jestli kope za GRU nebo své Pentagonem šoférované kolegy ve vládě...

Topolánkova příchylnost k Edelmanové Národní straně je, myslím si, docela veřejně známa...

134750

6.5.2007 17:22

Zásah byl zcela nezbytný k ochraně demokratismu

Čechomil 67.?.?.?

Demokratismu je systém, kde si vlivné rodiny, obzvláště židovské dělají co chtějí a lidem se namlouvá, že mají na něco vliv a že se tudíž také podílejí na vládnutí. Toto je samozřejmě holý nesmysl což dokazují takové věci jako třeba 5 procentní hranice získaných hlasů a sebecensurující sdělovací prostředky, které úspěšně formují mínění našich pitomců jenž si říkají demokraticky smýšlející občané což je pojem opravdu na zvracení. Hlavní účel takového demokratismu je infiltrace národa židovskými národními škůdci na středních, vysokých a jiných důležitých postech. Jeden z nejodpornějších názvů je například občanská demokracie, což znamená nejenom liduvláda, ale hlavně vláda občanů, kteří pak mohou být tvořeni jakýmkoliv národem nebo rasou. To podobně platí o spojení slov sociální demokracie nebo komunismus. Jenom proboha nepoužívat slovo národní, protože to by mohlo znamenat češství. Demokracie má tedy v popisu práce se chovat takzvaně totalitně(také pěkně blbý pojem) k čemukoliv co zavání národem a jeho přežití. Hoši z národního odporu si toto jasně uvědomují a proto jsou demokratismu nebezpeční a navíc si zvolili se na něm nepodílet. Dovolávání se z jejich strany demokratických zásad je také samozřejmě na jedné straně nesmysl, ale na druhé jsou tyto zásady demokratismem slibovány a garantovány i v ústavě, kterou si ovšem židovský čtenář čte s pobavením jak ty tupé góje zase napálil. Ústava je pro žida jen cárem papíru, který používá jen pro svoji potřebu a ne pro potřebu všech tak zvaných občanů.

134758

6.5.2007 23:38

RE: Zásah byl zcela nezbytný k ochraně demokratismu

LaFox 85.?.?.?

Reakce na 134758

Hmmm, konečně názor popisující ukrytou holou skutečnost [smích])

134773

7.5.2007 19:08

Proč se fašismu všichni tak bojí ?

Jaromir Kutloch 81.?.?.?

Můj osobní názor je ten, že fašismus a všechny jeho klony jsou nesmírně nebezpečné z jednoho prostého důvodu. A to proto, že fašismus sám o sobě, jakožto státní zřízení poměrně životaschopně a ekonomicky funguje. Jedinný problém je, že vždy přenastaví morální hodnoty společnosti od práv jedinců směrem k právu celku. A z někoho nadělá otroky. Levice je brána za méně škodnou, protože levicové státní zřízení vždy spěje k ekonomické katastrofě, stát se stane časem špinavým, hnusným, nesvobodným, kde se ubíjí osobní aktivita. A lidi to časem vždy přestane bavit. Navíc levicovost je celkem módní v některých intelektuálních kruzích, protože vždyť každý člověk "má přeci právo na peníze, slušné bydlení a nějakou práci" (ironie). Proto je fašismus tak nebezpečný. Protože funguje.

134836

9.5.2007 8:20

vcera pousteli na Nove zabery(112)

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Kdyz sem videl zabery natocene novinari/policisty/policejnim vrtulnikem, tak sem se pekne nasral na vsechny ty zastavace tehle party debilu. Meli je vsechny zrezat a ty jejich vlajky jim narvat do prdele... [naštvaný]

134939

9.5.2007 10:56

RE: vcera pousteli na Nove zabery(112)

Michall 88.?.?.?

Reakce na 134939

No jo nova pan policajt si užil 5 minut slávy ( mluvil z cesty)ale jak vidím tak své příznivce si to našlo. Nejvíc mě pobavil, když umělohmotné tyčky vydával za železné.atd. [chechtot]

134956

Příspěvků: 34

05.05. 19:22 Romanov  "Demokracie"...
06.05. 01:25 trodas  Svoboda? Ale jdete... Ustava? Pravo na shromazdovani? Na svobodu projevu?
06.05. 14:33 pastinak  RE: Svoboda? Ale jdete... Ustava? Pravo na shromazdovani? Na svobodu projevu?
06.05. 18:31 HW  RE: Svoboda? Ale jdete... Ustava? Pravo na shromazdovani? Na svobodu projevu?
05.05. 22:39 Humanista  Jistou pravdu máte, ale s "Národním odporem" bych zacházel velmi opatrně!
05.05. 23:35 VaclavK  RE: Jistou pravdu máte, ale s
06.05. 00:22 Humanista  RE: Jistou pravdu máte, ale s
06.05. 01:04 Temnej  RE: Jistou pravdu máte, ale s
06.05. 08:34  RE: Jistou pravdu máte, ale s
06.05. 22:30  RE: Jistou pravdu máte, ale s
11.05. 11:01 Queribus  RE: Jistou pravdu máte, ale s
06.05. 09:04  No
06.05. 12:52 zednik  Do 2012 je pet let
06.05. 14:00 Jirka z Brna  Konec demokracie potvrzen 1.5. 2007
06.05. 14:24 pastinak  Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
06.05. 15:51 mark  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
06.05. 17:11 rickover  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
06.05. 18:52 mark  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
06.05. 18:57 Temnozor  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
06.05. 19:29 rickover  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
07.05. 06:28 albert1  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
08.05. 13:23 rickover  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
07.05. 23:16 pastinak  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
08.05. 16:52 mark  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
09.05. 00:18  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
09.05. 08:52 mark  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
09.05. 09:37  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
07.05. 18:27 Jix  RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))
06.05. 15:04 Hugof  Ačkoliv nejsem příznivcem žádné z " národních " stran či spolků v ČR,
06.05. 17:22 Čechomil  Zásah byl zcela nezbytný k ochraně demokratismu
06.05. 23:38 LaFox  RE: Zásah byl zcela nezbytný k ochraně demokratismu
07.05. 19:08 Jaromir Kutloch  Proč se fašismu všichni tak bojí ?
09.05. 08:20 Pavel -Čert- Němec  vcera pousteli na Nove zabery(112)
09.05. 10:56 Michall  RE: vcera pousteli na Nove zabery(112)

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 2

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 6

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 6

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,49 Kč
Euro
27,55 Kč
Libra
31,35 Kč
Kanadský dolar
18,04 Kč
Australský dolar
15,54 Kč
Švýcarský frank
26,10 Kč
100 japonských jenů
23,37 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 007,72 Kč
1 unce stříbra
376,16 Kč
Bitcoin
182 142,48 Kč

Poslední aktualizace: 6.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 818