Diskuze k článku

Dopis anonymního amerického vojáka z Iráku: Oznamujeme jen desetinu svých mrtvých

Příspěvků 48

27.4.2007 21:39

Bohu žel - to je slovo proti slovu !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Totiž, zamýšlím se, jak by šlo nějak ověřit, kdo má pravdu. V tomto případě je jasné, dělalo se to v každém konfliktu, že obě strany prostě lhaly. A je zcela irelevantní, zda to byla strana hodná, demokratická, nebo ta špatná, třeba nacistická ! Lhaly vždy obě prakticky stejně, svá vítězství nafukovaly, porážky zamlčovaly, ztráty svoje zatajovaly a nepřítele zveličovaly.

Tohle je jasné. Jak ale zhruba ověřit ty počty padlých Američanů v Iráku ? Kdyby tady směl jistý nejmenovaný Ferda mravenec promluvit, řekl by, že jsme lunatici a že americká armáda nemá vůbec žádné ztráty ! No a pak se někde objeví anonymní dopis, který takto jakoby říká, že počet amerických obětí v Iráku může činit třebas i přes 30 000 !

Tak jako bych zase nevěřil, neb jsem nikdy nevěřil, tomu Ferdovi, nevěřím příliš ani tady tomu "NN". Totiž, ještě jinak - jestli bych nad tím přemýšlel, potom důvěryhodněji působí ten Ferda mravenec ! Toho totiž známe, víme, že vůbec existuje. kdežto tento dopis si klidně někdo mohl naprosto vycucat z prstu. Hm... [zmaten]

134090

28.4.2007 13:44

RE: Bohu žel - to je slovo proti slovu !

rickover 86.?.?.?

Reakce na 134090

Je to alkajdistický propagandistický žvást a výmysl stejně jako "655 000 mrtvých Iráčanů". pro naše komunisty a fašisty je to ovšem "pravda" [chechtot] [chechtot] [chechtot]

134149

29.4.2007 18:48

RE: Bohu žel - to je slovo proti slovu !

Kant 88.?.?.?

Reakce na 134149

To máte stejně jedno.Většina těžce raněných je tak jako tak pro další život mrtvá, zejména ti, kteří utrpěli poranění mozku.Teď jsem četl příběh jednoho, který přežil výbuch IED a probral se až po pětačtyřiceti dnech ve Walter Reedu.Měl štěstí, jinak by ho určitě šoupli na to známé potkanové oddělení.

134213

29.4.2007 1:18

Jak overit pocet padlych.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 134090

Mel jsem uz davno pomerne jednoduchou ideu. Kontaktovat Cindy Sheehan, jenz je pomerne aktivni v organizaci "Meet the Mothers" a vysvetlit ji, ze pokud chce zastavit valku a zbytecne umirani Amiku = pusobeni dalsiho zal dalsim matkam, tak ze je treba je spocitat.

Pokud pocty nesedi a to nemuzou, nebot US army je dobrovolna a kdyby priznali vyssi ztraty tak uz by nenalakali nikoho, tak by tahle lez mohla zlomit vlade vaz.
Doufejme.
Nebo to vyvola (zoufalou potrebou dalsich vojaku v Iraku) potrebu DRAFTU coz nasledne zlomi vlade vaz take...

Cindy jsem to nedavno (20. 4. 2007) napsal. Jeste zadna odpoved. Snad se ale rozhoupe a precte si muj email a zacne matkay / otce scitat. Neverim tomu, ze jsou pocty pravdive - proc verit znamym lharum, ze? To muze jen opravdovy naivka...

Lhali nam mnohokrat predtim, lzou i ted.

Vložený obrázek

134186

27.4.2007 22:36

Iracká islamská republika?

Sid 91.?.?.?

Tak sa zdá, že z celej tejto situácie môžu ťažiť len mullahovia. Irackí aj iránski. Pokiaľ by Američania boli nútení odísť, Irán Sadrových ludí hneď spacifikuje ( aj keď im teraz kážu robiť bordel), tí prestanú robiť bordel,potom sa porátajú zo sunitmi a keďže majú väčšinu, novej islamskej republike nebude stáť nič v ceste. Pre teokraciu už nebude problém vyhnať z krajiny Al- Kájdu (bude môcť použiť o dosť menej demokratické metódy), skončí ale sekulárna podstata Iraku, o demokracii ani nehovoriac. Chaos a zabíjanie je teda priamo spojené s Chomejního výziou islamskej revolúcie v celom regióne, ktorú chcú naplniť jeho nasledovníci (Chameneí, Ahmadinejad).

134096

27.4.2007 22:47

RE: Iracká islamská republika?

Humanista 88.?.?.?

Reakce na 134096

To si měli blbečkové včetně Bushe uvědomit,když do Iráku lezli,
pod záminkou vylhaných důvodů.Teď budou muset platit
a cena bude hodně vysoká.
Takové jedno "osvobození" Iráku bude hodně drahá sranda
a zaplatí několik generací Američanů.

134098

1.5.2007 11:24

RE: Iracká islamská republika?

slovan 212.?.?.?

Reakce na 134098

Cim si myslis ze za to budu blbeckove okolo Bushe platit. Im to perfektne vyhovuje takto. Mozu dodavat US army nove presne bomby, zbrane, zradlo pre vojakov atd.. a pekne na tom rizujou. Nejaky US rozpocet mozu mat v riti hlavne ze sa oni a ich rodiny maju dobre.

134322

28.4.2007 6:01

RE: Iracká islamská republika?

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 134096

No vidite,

a proto Bush tak horoval o nezbytnosti zniceni "sadistickeho" Saddamova rezimu. Ten byl svetsky a zdaleka vice porovnatelny se 'zapadnimi hodnotami'. Vse se udalo v neuveritelne kratkem case a ukazuje na hruzu manipulace sveta temi kdo jsou skutecnymi pany a pouzivaji bushuv rezim jako loutky - svetovi bankeri. Vinit iranske vedeni je smesne a detsky zaslepenecke.

Je jim lhostejny osud obyvatel Stredniho vychodu prave tak jako osud americkych obcanu. Obe skupiny jsou obeti v teto nesmyslne a bezvychodne patalii.

z.a.p

134128

27.4.2007 22:46

a zbytok su siroty a adaptovani divosi

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

kazdy mrtvy vojak je zverejneny v novinach. To si niekto mysli, ze by sa ludia neozvali, keby sa na ich deti/znamych/pribuznych zabudlo a poslali ich do mrazaku do Kirgizstanu (ako jeden hoax tvrdi). Vojaci su v styku cez email, telefon v podstate denne.
Konspiracia - bububububu

134097

27.4.2007 23:22

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

Humanista 88.?.?.?

Reakce na 134097

Tyhle prolhané kecy mám nejraději.
Jde přeci o celkové počty padlých. Co do toho pleteš příbuzné?
Nebo snad příbuzní padlých vojáků se dohromady po USA svolávají
telefonem a navzájem se přepočítávají , aby věděli kolik jich padlo.
Když budu seriozně posuzovat počty jak padlých , tak raněných
amerických vojáků v Iráku, mohu pouze spekulovat, že je jich
oficiálně oznámeno veřejnosti méně, než kolik je jich ve
skutečnosti a to hlavně z politických důvodů.
Ale o kolik si vůbec netroufnu říci.
Je přiznáno cca 28 000 raněných. Nevím kolik by měl být jako poměr padlých a raněných a zdali jsou ranění přiznáni všichni.
To je opravdu čirá spekulace a proto i článek má nulovou
vypovídací hodnotu.

134106

27.4.2007 23:34

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

Reakce na 134106

Opakovane - vsetci padli su na oficialnych zoznamoch (pojdem po lopate, aby som sa priblizil tvojej urovni) a povedzme, ze jeden den padne Jozo, Fero, a Pepo. Pentagon si povie - pepa nehlasime ako mrtveho. To si pepovi pribuzni nespocitaju, ze pepa nebol ohlaseny ako mrtvy? Cize, bud je to blbost alebo Pepo je z Marsu a nikto ho nehlada.

134108

28.4.2007 0:01

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 134108

Oficialni seznamy, kdyz valka je tak nepopularni? Papir snese vsechno.To bude asi tim, ze lide maji poneti pouze o SVEM synovi, manzeli bratrovi, otci, stryci a o synech, manzelech, bratrech, otcich, strycich tech druhych prakticky nemaji informace. Pouze tento, kdo ma celkove informace o padlych vi presne ztraty. A co Pentagon zverejni je tudiz nekontrolovatelne rodinami tech mrtvych nestastniku.

134111

28.4.2007 0:06

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 134108

Představte si to takhle, pošlou všem třem rodinám oznámení, Jozo, Fero i Pepo. Do tisku ale oznámí že padli jenom dva. V tlačenici se to ztratí. To by se museli rodiny Joži, Fera i Pepy znát aby se na to přišlo. Mimo to vám zatajili Frantu a Jardu, neboť ti byli nezávislý žoldáci v kontraktu a ti do US Army nepatří. Takovejch kontraktorů je v Iráku dneska okolo 100,000. Myslíte že ani jeden dosud nepadl? Nebo jste se o tom někde dočetl? Naposled jsem slyšel o mrtvých kotraktorech když je před lety pověsili iráčani čtyři na mostě ve Faluje a kvůli tomu jim pak US Faluju doslova zbořilo. Od té doby nepadl ani jeden že jo!

134112

27.4.2007 23:50

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

Milanek 72.?.?.?

Reakce na 134106

Pelesko, pribuzni vojaku na jednotlivych zakladnach se znaji a existuji ruzne podpurne spolky pro rodiny zranenych a padlych. Takze jakekoliv manipulovani s temi cisly by se v zadnem pripade nedalo utajit. Staci se podivat na ty stranky, ze kterych je ten clanek prelozeny. Vypadaji, jako by je delalo male dite. Je to cele uplny nesmysl.

134109

28.4.2007 2:23

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

karl 82.?.?.?

Reakce na 134109

Na druhou stranu ale je pravda, že do těch oficiálních seznamů, co každý den vycházejí, nejsou zahrnovaní ti vojáci, kteří umřeli později (po týdnu, po měsíci) v nemocnici. Zprávy se týkají jen vojáků, kteří umřeli přímo v Iráku.

134117

28.4.2007 6:54

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 134117

[chechtot] A na třetí stranu, vy jste pánové oba tak nějak dvojjedině nepochybně přímo u zdroje těchto seriozních informací. Podělte se o ně. Děkujeme.
Mindy

134131

28.4.2007 4:05

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 134109

V Iraku je 150 000 muzu, kteri rotuji po 12-ti ted uz po 15-ti mesicich.Takze se jich tam za tech par let mohle vystridat odhaduju dvojnasobek. To je jako kdyby se znali lidi v Brne nebo Ostrave. Bude hure manipulovat s lokalnimi udaji v ramci posadek jak tvrdite ( bylo by zbytecne a hloupe to delat), ale upravit k obrazu svemu celkove udaje nebude zas takovy problem.

Vypada to, ze jste si nepovsiml, ze lidi na Zvedavci se k uvedenym cislum v clanku vyjadruji zdrzenlive a nepokladaji je "za svate evangelium", coz se o vernych posluchacich Fox News da rict stezi. Ti jsou o hlasane oficialni "pravde" presvedceni a beda "heretikum", kteri se odvazi pochybovat. [mrknutí jedním okem] [velký smích]

134120

28.4.2007 7:30

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 134097

Jo, a jistě v novinách, který čte povinně každej, zvláště pak pozůstalej po vojákovi a v celých USA, že???

TO by totiž byl jediný způsob jak zajistit aby tam v tom seznbamu byli všichni: vydávat denně seznam mrtvých i se jmény a každý kdo tam toho svého nenajde by si musel stěžovat, že ho tam nenašel a aby ho doplnili. ...tak tomu nevěřím ani v USA!!

Ježíšmarjá když jde zmanipulovat volby, tak co by nešla zmanipulovat statistika???

Krysa


Mimochodem je zajimavy, jak často mám poslední dobou problémy s připojením na servr Zvědavce nebo s odesláním něčeho tamtéž...ač jinde to jde normálně!

134134

28.4.2007 20:53

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

Reakce na 134134

1. nemate sajnu o americkej byrokracii - vladnej a aj nevladnej a aj protivladnej (good for you)
2. milujem konspiracie, kde je zapletenych tisice ludi...
3. najdolezitejsie: vojna je v USA VELMI nepopularna a vy si myslite, ze odporcovia vojny (aj mnohi v armade) by si nedokazali spocitat ze 2 a 2 su styri a nie 2.5.....
4. common sense - selsky rozum - je to co chyba....

134173

28.4.2007 15:06

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

dharma 91.?.?.?

Reakce na 134097

existuje ista armada, v ktorej su preferovani adepti tí, ktorí nemajú ziadnych príbuzných, prípadne ich vztahy su spretrhane.
Nevidim ziaden problem v tom, aby aj v zoznamoch vojakov US army bolo poznacene okrem ineho aj to, ci private john XY ma rodinne zazemie, alebo pripadne nie a teda ak padne, nebude nikomu chybat...
Ak pripustime, ze by v zoznamoch US army bol evidovany tento faktor, potom najjednoduchsou vecou by bolo umrtia z tejto "user-group" jednoducho filtrovat a nikde nezverejnovat... zvladol by to jeden najprimitivnejsi php script...

134153

28.4.2007 22:47

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 134153

Asi každá armáda světa si vede velmi podrobné záznamy o každém svém vojákovi. Spolupracoval jsem na personalistickém softwaru pro českou armádu. Velmi byste se divili, co všechno, jaké neuvěřitelné množství informací si armáda eviduje nejen o samotných vojácích, ale i o jejich příbuzných a vůbec celé rodině. Takže ví velmi přesně, koho bude někdo postrádat a koho ne. Pochybuji, že US Army si takovou evidenci nevede.

134178

28.4.2007 0:54

Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Zrovna čtu článek U.S. officials exclude car bombs in touting drop in Iraq violence, podle kterého přestali Američané zahrnovat do statistik obětí civilního obyvatelstva ty, kteří přišli o život při bombovém útoku přes automobil.

Důvodem je potřeba americké administrativy ukázat světu, že navýšení vojáků pomohlo a počet teroristických činů se snížil.

Článek specificky jmenuje civilní obyvatelstvo a neříká nic o vojácích. Nicméně bylo by tak těžké si představit, že podobná výjimka platí i pro ně?

A z malinko jiného soudku: Kdosi už dříve upozorňoval, že američtí lékaři musí být zřejmě bozi. Podle statistik to totiž vypadá, že v amerických nemocnicích, kde se léčí zranění vojáci, ještě nikdo nikdy neumřel. Alespoň se nikdy nikde nepsalo "zemřel v nemocnici". To, prosím, nejde. Američtí gerojové umírají pouze na bojišti.

134113

28.4.2007 1:28

RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil

Humanista 88.?.?.?

Reakce na 134113

Podobným způsobem jsou nadlepšovány statistiky obětí
dopravních nehod.Kdo umře na těžké zranění po dopravní nehodě
až po 24 hodinách, již není zahrnut do celkového počtu obětí
na silnicích a tím jsou vylepšena celková statistická čísla.
Voják, který zemře na těžká zranění později, není zahrnut do
celkové statistiky padlých.Proto je vysoký podíl zraněných
a málo padlých.

134115

28.4.2007 5:01

RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil

cesilko 208.?.?.?

Reakce na 134115

Pokud me pamet neklame, tak dvoutisici vojak ktery zemrel vice jak pred rokem zemrel v prave nemocnici. A do statistik i do zprav se dostal. Amerika neni zase takovy raj na zemi, aby tam neexistovala byrokracie. Na papirovani po smrti kazdeho vojaka se zivi spousta uredniku, dela se vojensky pohreb, vyplaci se duchod a tak podobne. Kazde nesrovnalosti by se hned chytla demokratum naklonena mainstreamova media.
Ja zcela vazne pochybuji o tom, ze je mozno zatajit smrt jedineho vojaka, natoz smrt desetinasobku skutecneho poctu.

134123

28.4.2007 6:10

RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 134123

Oba, tj. 'maistreamova media' a tzv, demokrate jsou slouzici toho smeho pana - bankerskych satanistu. Tem jde o to otupit vlastenecke citeni a svedomi americkeho naroda, rozleptat jeho moralku a hodnoty.

Zioniste coby nejviditelnejsi protagoniste NWO jsou aktivisty (uderniky chcete-li) v mnohasmernem usili smerujicicmu k rozleptani americke spolecnosti. Tu vykrikuji na Bushe aby jednal jeste razantneji a poustel se do novych, jeste silenejsich bitev a tu zase usty tzv. demokratu kritizuji bushuv rezim coby neschopny.

V soucasne dobe nema americky lid nikoho kdo by za nej mluvil. Ti co jsou slyset nemaji se zajmy americkeho lidu nic spolecneho.

z.a.p

134129

28.4.2007 5:16

RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 134113

Zraneni vojaci v nemocnicich umiraji, ale ridceji, cynicky receno, nez by umirat meli.
Lekari zachranuji i ty, pro ktere by bylo lepsi kdyby umreli.
Strasna zraneni, popaleniny, amputace a to mnohonasobne amputace. Mentalni nemoce.
A k tomu se pripojuje laxni pristup ke zranenym po propusteni z nemocnic.
Zkratka, nechovaji se k tem mladym lidem hezky. Alespon ne tak, jak jim slibovali.

134124

28.4.2007 6:00

RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil

Tom 24.?.?.?

Reakce na 134113

>A z malinko jiného soudku: Kdosi už dříve upozorňoval, že
>američtí lékaři musí být zřejmě bozi. Podle statistik to
>totiž vypadá, že v amerických nemocnicích, kde se léčí
>zranění vojáci, ještě nikdo nikdy neumřel. Alespoň se
>nikdy nikde nepsalo "zemřel v nemocnici". To, prosím, nejde.
>Američtí gerojové umírají pouze na bojišti.

Dokumentární film "Baghdad ER" hovoří jinak ...
(jen pro silné žaludky)
http://video.google.com/videoplay?docid=-348783717...

134127

28.4.2007 5:53

Pan Makow se domniva,

z.a.p 74.?.?.?

ze kabal mezinarodnich zidovskych bankeru ma za cil znicit Ameriku (pote co vykonala dilo zniceni Islamu) a uvolnit jim tak ruce k dokonani toho co je znamo jako nadchazejici NWO.
http://www.savethemales.ca/000782.html

Zcela zkompromitovani a bezzasadovi Demokrate jsou plne v klestich zionistu. O prekot se predhaneji v trumfovani Bushe aby uz konecne zapocal s vytouzenym utokem na Iran. Pritom v soucasne dobe americka pritomnost v Iraku prospiva nejvic prave Iranu. Z toho je videt kdo je skutecnou obeti - americky lid!

Kdyz ctete kolem, dozvidate se, ze prumerni Americane jsou psychicky deprimovani soucasnym stavem, ale nevidi pro sebe zadneho vychodiska. Pri nejhorsim jsou zneuziti k valkam jako kanonfutr, ktere vymysleli svetovi bankeri, pri nejlepsim jsou ignorovani v zivote falesnych iluzi o neexistujici svobode a demokracii.

Toto spiknuti je skutecne monstrozni a je vedeno vsemi zdroji materialnimi a psychologickymi luciferanskych bankeru a jejich sluhu a spojencu. Mezi nimi se nachazi tez vetsina ceskeho politickeho vedeni. Byli pro tento ucel peclive vybrani a vyskoleni. Pozorujte jejich ciny - jsou toho jasnym dokladem.

z.a.p

134125

28.4.2007 7:22

re

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

a co takhle zpravodajství ve stylu filmu Vrtěti psem?

To by snad někoho překvapovalo???

Krysa

134133

28.4.2007 7:35

Kazdy mrtvy americky vojak,

albert1 24.?.?.?

dobrovolne ucastnici se teroristickych akci zkonstruovanych zionistickymi silami dnes plne vladnouci tzv. zapadnimu svetu (USA a jim vladnouci tzv. Neokonove jsou vzornym prikladem), je terorista, a smrt si plne ZASLOUZI. Jestli je zverejneno jmeno teroristy, co na tom zalezi? Spise by mela byt zverejnenena jmena tech domorodcu, kteri diky temto teroristickym dobrodruhum byli zavrazdeni, zmrzaceni, apod. A na to, se obavam, za poslednich 10 let americkych teroristickych akci, by nestacila ani desetinasobna plocha te desky v Praze se vsemi temi fiktivnimi zidovskymi obetmi (tusim 77 tisic jmen), kteri meli zahynout behem Velkeho Holohoaxu. Vcetene tisicu tech, kteri vyemigrovali do zahranici, ale jelikoz se po valce nenachazeli, tak byli automaticky prohlaseni za zholokausnele (casto nekolikanasone, jelikoz kdyz napr. 5 "svedku" prohlasilo ze Moishe se z koncentraku nevratil, tak bylo 5 Moishu), aby nekde v Izraeli, USA, ci kdekoliv jinde pobirali tucne "survajverske" uplatky..

134135

29.4.2007 18:22

Vazeny pane

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 134135

( Zrušeno. Toužit po novém holocaustu běžte laskavě jinam. Takovéto příspěvky jsou zde nežádoucí. Editorka )

134211

28.4.2007 8:37

ten list je na 90percent fake,

Erik 82.?.?.?

ale to nic nemeni na tom, ze situacia v Iraku je podstatne horsia
ako tvrdia mainstreamove media, v podstate tam uz dlho prebieha obcianska vojna zo vsetkym co k tomu patri, len to este nikto nemal odvahu povedat nahlas.
Ale som rad ze sa mi uz vyse roka plni predpoved, ze ziadna priama konfrontacia USA-IRAN nebude, lebo by to bola zo strany amikov cista sialenost.
Si pametam ked bol minule leto konflikt v Libanone, tak v Irane ukazovali zabery na dlhe rady dobrovolnikov hlasiacich sa na "jihhad", si nechcem predstavit co by sa dialo keby islo priamo o ich uzemie. Iran ma velku vyhodu vo velkosti "zivej sily", to bol aj jediny dovod preco vo vojne s Irakom neprehral a skoncilo to viac-menej peknou remizou.

134139

28.4.2007 8:59

Pocty mrtvych

Kevin 84.?.?.?

Pravda bude, jak se zda, kdesi uprostred. Oficialne priznane cislo kolem 3000 mrtvych je jen pocet prislusniku US Army oficialne vyslanych do Iraku. Ten je jen velice tezko manipulovatelny. Na oficialnim webu DoD naleznete jmenny seznam obeti (da se k tomu proklikat nebo nalezt googlem). Tam by manipulace skutecne vyvolala neprijemne dotazy typu "proc nas syn neni na seznamu?".

Mezi radnymi prislusniky US Army je ale obeti nejmene. Nejvice bojovych akcii v skutecne horkych oblastech delaji "civilni kontrakteri" (zoldaci) a prislusnici specialnich jednotek. Mezi nimi je take nejvice obeti. O tech ale oficialni zaznamy mlci. U zoldaku je to snadno pochopitelne, ti papirove neexistuji a prislusnici specialnich jednotek jsou zarazeni MIA (Missing in action) a nikdo se nenamaha specifikovat, zda v Iraku, Afganistanu nebo nekde jinde. Oni i jejich rodiny vedi, ze pokud umrou nekde na misi, tak se nad nimi "zavre voda".

Posledni kategorii mrtvych jaksi "mimo oficialni zaznamy" jsou ti, kteri byli v Iraku raneni a pak zemreli v nemocnicich v USA. Jako mrtvi z akce v Iraku se oficialne eviduji pouze ti, co zemrou jeste na Irackem uzemi a domu leti v pytlich.

Kdyz si to tak date do souvislosti s oficialnimi statistikami, rozlozenim vojaku v Iraku, poctem civilnich kontrakteru a dalsimi fakty, vyjde vam ze 20 000 mrtvych Americanu a cca 10 000 mrtvych mezi zoldnery jinych narodnosti je docela realni cislo.

V posledni dobe se navic tise mluvi o importu vojaku od spratelenych Africkych rezimu do Iraku vymenou za "humanitarni pomoc" tamejsim diktatorum. Zatim na to neni overeny zdroj, takze to radim do kategorie "jedna pani povidala", ale znate to: Neni sprochu, na kterem by nebylo pravdy trochu...

134140

28.4.2007 10:29

RE: Pocty mrtvych

cesilko 208.?.?.?

Reakce na 134140

Padli prislusnici specialnich jednotek a dalsi vojaci kteri zemrou v nemocnicich jsou Kevine zahrnuti v poctu padlych vojaku, civil contractors nikoliv. Ti contractors jsou totiz civilni pracovnici kteri pomahaji spravovat bordel, co po sobe zanechal Saddam. Bojovych akci se rozhodne neucastni.
Zbytek je vase fantazie, kterou nemuzete nikterak dolozit.
Ja osobne se domnivam, ze tech 3 000+ padlych vojaku je vice nez dost a neni nutno jejich pocet umele nafukovat pomoci nesmyslnych tvrzeni.

134144

28.4.2007 14:45

RE: Pocty mrtvych

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 134144

Opet Cesilko,

ucelove mlzeni, kdyz to reknu velmi zdrzenlive. Tzv. kontraktori jsou ti kteri zamerne a planovite pod destnikem ochrany regulernich jednotek delaji to nejhorsi zlo: podnecuji rozbroj mezi jednotlivymi frakcemi, provadeji zaskodnicke operace proti vlade Iraku a dokonce i napadaji koalicni jednotky. Jsou mimo jine tez zodpovedni za zniceni Modre mesity, coz zpusobilo prudke zostreni obcanske valky (a je pouzivano nyni bushovym rezimem za podtext k casove neomezene vojenske pritomnosti). Jsou o tom tuny prukazneho materialu. Sam jsem videl nekolik video zaznamu z jejich akci. Existuji i casopisy tistene a v beznem obehu jako Soldier of Fortune a jine, ktere inzeruji a popisuji akce techto zaskodnickych band. Tito bandite jsou udrzovani a pestovani 'specialnimi zajmy' (ze zeme v dosahu Saddamovych skudu).

Kdy konecne prestanete LHAT Cesilko. A nebo jste tady prave s TIM poslanim?! Neni mozne, ze by nekdo mel tak zatemneny rozum a veril tomu co Vy zde pisete.

z.a.p

134152

28.4.2007 15:08

RE: Pocty mrtvych

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 134144

Mily pane Cesilko, zaujala me veta:" bordel co tam zanechal Sadam"
Rici neco takoveho po ctyrech letech valky ktera je verejne povazovana za prohranou a to i ve vladnich kruzich USA je tak trochu pritazene za vlasy.
Bohuzel, ti panove co tuto valku nezodpovedne rozpoutali, prave na vymyslenych informacich, si neuvedomili, ze se zbavuji prave toho, kdo jim delal medvedi sluzbu.
Udrzoval Iraq od civil war.
Zda se mi, ze vase prispevky maji vice nez informovat spise ulohu propagacni. Coz v soucasne dobe v relativne sirokem spektru informaci dosazitelnych vyzniva tak trochu najivne. Jen nekdo, kdo smysli stejne jako vy by tomu mohl verit.
A pojdme dal, ten kdo veri tomu co rikate, mozna se domniva, ze Israel je demokraticka zeme vedena poctivymi politiky a ze prezije dalsi ctyri roky.

134154

28.4.2007 12:52

RE: Pocty mrtvych

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 134140

Souhlasím s Kevinem, takhle to asi skutečně bude, ale pouze bych dopnil to, že Kevin napsal: Tam by manipulace skutecne vyvolala neprijemne dotazy typu "proc nas syn neni na seznamu?", předpokládám že americké úřady zřejmě rodinám vojáků neuvedených na seznamu dávají vysoké odškodné za to , že budou mlčet. Nabídnou jim třeba milion dolarů a to už stojí za to držet hubu. Válka stojí 80 miliard ročně a pro vládu je mnohem snažší utratit miliardu než přïznat smrt tisícovky vojáků. A to milion je docela hodně, možná jim dávají míň.
Dále nejsou uvedeni ti co umřeli v nemocnicích a ti, kteří nemají americké občanství ale jen zelenou kartu. Vojáci se zelenou kartou pocházející hlavně z Latinské Ameriky jsou nasazováni na místa nejhorších bojů a proto mají nejvyšší ztráty a když padnou nikdo se to nedozví. S tou Afrikou bych tomu taky věřil. Musí to být vojáci z Nigérie, JAR, Zimbabwe, Ugandy, Keňi, Ghany nebo co ještě byly kdysi anglické kolonie, protože ti umí trochu anglicky. Protože v americké armádě je tak polovina černochů, nikdo si toho nevšimne. Africkýho a americkýho černocha nelze rozeznat pokud mají stejnou uniformu. Jinak údaj 30000 mrtvých pokládám za přehnaný, pravda bude jako vždy někde uprostřed, to znamená tak 10, maximálně 15 tisíc mrtvých.
Nesouhlasím s Albertem že američtí vojáci jsou teroristi, kteří si zaslouží smrt. Nemůžeme jich příliš litovat, vybrali si to sami, že vstoupili do armády, ale tvrdit že jsou to teroristé to je snad přehnané. Prostý voják za nic nemůže, terorista je ten, kdo ho do války posílá.

134147

28.4.2007 15:27

RE: Pocty mrtvych

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 148.?.?.?

Reakce na 134147

>Nesouhlasím s Albertem že američtí vojáci jsou teroristi,
>kteří si zaslouží smrt. Nemůžeme jich příliš litovat,
>vybrali si to sami, že vstoupili do armády, ale tvrdit že jsou
>to teroristé to je snad přehnané. Prostý voják za nic
>nemůže, terorista je ten, kdo ho do války posílá.

Pane Svoboda, jednu vec si je treba uvedomit: Americti vojaci, jsou v armade DOBROVOLNE, at jiz z duvodu ekonomickych, ci z duvodu vymytych mozku (a tech jsou neuveritelna kvanta, nemajici obdoby, ti snad doopravdy veri tomu ze terorizovat domorodce v Jugoslavii, Afganistanu, Iraku, etc., je "braneni" Jew-es-ej).
Americti vojaci nejsou napr. to co byli vojaci byvaleho Sovetskeho Svazu, kteri MUSELI slouzit teto dabelske zido-bolsevicke masinerii, a jina cesta jim nezbyvala (ci zbyvala: nekam na Sibir, do gulagu). Vsak vite sam, jak tomu bylo v Cesku, povinna vojenska sluzba (diky Bohu, pred ni jsem utekl).
Sam vzpominam, v druhe polovine 70-let jsem mluvil s radou ruskych (ne "sovetskych", nejakych asiatickych misencu kteri byli jako prvni vlna poslana do CSR v 1968) vojaku, dal jsem jim cigarety, zvykacky, par stoparu jsem nalozil, etc. Byli to obycejni normalni rusti kluci, kteri byli pod vystrahou nalozeni a odvezeni nekam, aniz by vedeli kam. Jako okupanti se necitili v CSR dobre, ale MUSELI slouzit recene dabelske masinerii.
Ja mam respekt pro ty z ex-Americanu, kteri napr. odmitli vnucene povolani (draft), jit do Vietnamu (a cinit tam terorismus, a tim si krome oficielnich 58 tisic mrtvych vojaku "nasrat" do vlastniho hnizda, podivejte se napr. na Orange County, Californie, kde mnozstvi puvodni populace Americanu evropskeho puvodu se musela vystehovat, a z Garden Grove, S. Any, Westminstru, etc. se staly male Saigony ci Hochi-Min mesta s novymi "Americany"[mrknutí jedním okem] a utekli provzdy z US do Canady, ci do zemi Latinske Ameriky, tam prijali obcanstvi (ke sve spase a spase svych potomku prestali byt Americany), aby se jiz nikdy nevratili (v tom pripade pujdou za mrize).
"Draft", tj. vnucena vojenska sluzba, je neco jineho nez zoldactvi (za $$). Americti vojaci jsou zoldaci, to co cini delaji DOBROVOLNE, a proto to jsou teroristi a valecni zlocinci, sice na nizsim zlocinnem stupni tech kteri sami do techto teroristickych akci nejdou, sve deti neposilaji (Bush, politici, zido-neokonove - ti si pro sebe ci sve deti snadne poridi sve vlastni "modre knizky"[mrknutí jedním okem], ale sami je pripravuji, ci radeji se podili v pripravach (slouzice tem nejvetsim vrahum a teroristicum operujicich v zakulisi)a uvadeji davaji do chodu. Americti vojaci na cizim uzemi jsou teroriste a exisuji jini (vcetne me), ze JEDNOU, pred NEKYM, se za sve ciny budou zodpovidat.
Ale to je muj nazor, a vy mate pravo na to mit jiny.
A nyni zaregistrujte jednu vec: Pred par tydny Korejec vystrilel ve Virginii, na universite, na 32 obeti. To byla ukazka TERORISMU na americkem uzemi prvni tridy! Ale videl nekdo, ze by toto slovo TERORISMUS bylo alespon jednou pouzito v americkych (ci vseobecne NWO zido-mediich)? Ne. Nebot do vymytych gojimskych mozku je neustale protl...Automaticky kráceno

134155

28.4.2007 19:42

RE: Pocty mrtvych

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 134155

Dost jich podepsala doprovolne draft, kdyz se o valce v Iraku nikomu nesnilo. Avsak v armade bylo mozne ziskat treba kvalitni vzdelani za minimum penez, mohli se uplatnit i lidi bez vzdelani a kvalifikace, a mit za to "kralovsky" zaplaceno oproti podobne socialni skupine v civilni sfere, kde se cast teto skupiny potykala i nezamestannosti.

Dnes se zacina uplatnovat pri praxi polovicniho zajmu o doprovolny draft minimalne dva posledni roky i nabidka moznosti ziskat americke obcanstvi. Nemuzu si neuvedomit pararelu s rimskymi legiemi, do kterych taky nakonec pronikli "barbari". S tim vsim bude souviset statistika ohledne dezerce, psychologicke traumata, a par mrtvych, kteri psychicky nedali, kdyz byli po navratu znovu povolani do Iraku. O nedostatku vojaku svedci prodluzovani terminu sluzby, zmeny legislativy ohledne nasazeni narodni gardy mimo uzemi USA. Postoj americke verejnosti je taky vymluvny.

134171

28.4.2007 20:16

RE: Pocty mrtvych

google 84.?.?.?

Reakce na 134171

>Dost jich podepsala doprovolne draft, kdyz se o valce v Iraku nikomu nesnilo.

to je sice pravda, ale podpisat sluzbu v jew-es-army a dufat, ze sa nebude bojovat
je prinajmensiom naivne.
predsa sa nebudu do jew-es-army pchat tie miliardy kvoli tomu, aby si niekto doplnil vzdelanie?
Golema si nekrmili zbytocne,
vyvolena rasa ma svoje plany.

134172

28.4.2007 23:46

RE: Pocty mrtvych

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 134172

Vite kdyz se podivate na film "Fiddler on the Roof" Houslar na strese. Tak je tam jedna nezapomenutelna scena. Kdyz se tancuje v hospode, tak jedna z ruskych tanecniku vrazi nechtic do skupinky Zidu. A pak se ukloni na omluvu a Tevye se taky ukloni. A tim by to mohlo skoncit. A pak poda ruku, aby tancovali spolu. A Tevye ji opatrne prijme, tak tomu veli horka zkusenost.

Existuje skupina lidi opila moci, ktera by chtela, aby nase ruce byly sevrene v pest. Neni to v zajmu zadnych obycejnych lidicek. Putin za cele Rusko podal ruku, a nekdo si velmi preje, aby se ta ruka sevrela v pest. V cim je to zajmu? Neni to v zajmu zadne zeme sveta. Zadne!!

134181

29.4.2007 12:41

RE: Pocty mrtvych

google 84.?.?.?

Reakce na 134181

>"Fiddler on the Roof"
>Tak je tam jedna nezapomenutelna scena.


scena zodpoveda zakladnym psychologickym vzorom ludskeho zachovania.
kazdy normalny clovek ma problemy tieto vzorce nedodrziavat.
co ale urobit s "ludmi", pre ktorych je "ludske" gesto "terra incognita",
ktori si take gesta vykladaju ako slabost a hlupost a zneuziju to, aby sa vam dostali za chrbat?
budem ich, kvoli lepsiemu prehladu, nazyvat psychopati.

neviem ci ste si to niekedy uvedomili, ale presne v tomto neuralgickom bode
sa "lame" clovek a spolocnost najviac.
ak niekto tieto zakladne gesta ignoruje, tak to narusa ludsku psychicku/energeticku rovnovahu.
a aj spolocensku, ked je ich vela.
aby clovek/spolocnost tuto rovnovahu opät ziskali spät, musia nieco podniknut.
moznosti nie je vela a dobrych uz vobec nie.

prva moznost, je oplatit stejnou mincou, stat sa tiez psychopatom.
nie velmi mudre rozhodnutie, je to kopanie si vlastneho hrobu,
pretoze kazde spolocenstvo, je schopne "stravit" len urcite mnozstvo psychopatov.

druha moznost, tzv. "Gandhiho cesta", je zalozena na zaklade unavenia psychopatov, vlastnou obetou.
ked uz bude krvi tolko, ze v nej budu musiet plavat, tak vraj od svojeho postupovania ustupia.
videli sme napriklad v CCCP, ze talmud, nieco take, ako unava nepozna, ale nakoniec to predsa skoncilo.
tato alternativa je neprijatelna, hlavne pre tych, ktori musia tuto terapiu zaplatit vlastnou krvou.

no a tretia moznost, je bezuhonne konanie.
bezuhonnost alebo rydzost znamena vediet, co v ktorej situacii urobit "musim".
egal v akej situacii.
tuto bezuhonnost si kazdy z nas moze natrenovat.
mozem to tu vyjadrit len v skratke, ale ide zhruba o to,
ze psychopatovi jeho podliactva netrpime,
ale bez toho, aby sme ho hned nenavideli.
nenavist totiz brani bezuhonnemu konaniu.
presne tak ako je nemozne nenavidiet choreho na TBC, len preto ze je chory,
tak isto nezmyselne je nenavidiet psychopatov.
to ale neznamena automaticky, ze psychopatovi nemoze byt ustedrena liecebna facka alebo dve.
aj Kristus ich rozohnal spred chramu.
treba si uvedomit, ze ich snahou je, aby sme nenavideli.
urobit z nenavisti normu.
ked nebude vassim radcom nenavist, mozete s psychopatmi robit,
"co se vam zamane".
netreba ale nikdy zabudat, ze su nebezpecni.

dlhe roky som zapasil zavodne, aj medzinarodne (v ramci RVHP [cool]),
ale prve vysledky sa dostavili, az ked som prestal supera na tatami nenavidiet.
ked som isiel do zapasu s radostnym ocakavanim, mal som vzdy neuveritelnu prevahu.

bezuhonnost predpoklada prehlad, neustaly osobny rozvoj, dusevnu aj telesnu kondiciu, rekapitulaciu vlastneho zivota, malu smrt...

Zvedavec beriem tiez ako jednu velku duso-cvicnu.
tu sa ale treba hlavne borit sa so shabes-boys, bez ktorych by psychopati
nemali na tejto planete ziadnu sancu.
skutocne dobrych "zapasnikov" tu ale najdes tiez zriedka.
mozno Stein,...popolnik...
nemal by som najmensi problem s nimi ist na pivo.

tu sa hlavne zdruzuju "ti z druhej strany".
tych je tu ovela viac.
takmer ako v kurniku. [mrknutí jedním okem]

134197

29.4.2007 16:54

RE: Pocty mrtvych

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 134197

Pamatuju si ruky modre od krytu az po lokte a semtam bolestivy zasah behem treningu a adrenalinovou vlnu, kterou to vyvola. Behem par mesicu se vsak do vas dostane disciplina. Uklona prestava byt formalnim gestem, ale projevem ucty.

Dekuju za upresneni a uvedomneni toho, co jsem pouze intuitivne citil. Mate pravdu vetsina lidi je normalnich a hluboko v nich lezi "neracionalni" cast etiky a moralky. A porusit tuto neviditelnou cast dokaze normalni jedinec pouze s obrovskym sebezaprenim. A pokud to udelame, prenechavame kontrolu nad sebou samym necemu temnemu, co je v kazdem z nas. Necemu zvirecimu, na cemz je postaveno lidstvi.

Vypjatost okamziku, o kterem se bavime jsem citil intenzivne. Za prve tvurci filmu, odvedli spickopvou praci a ja mam navic uvnitr velmi citlivy mechanismus na takove momenty. Ted uz jde "jenom" o ty psychopaty. Zvedavec ma ci mel velmi vystizny citat od Plata. Reknu to volne ..."moc by mela byt sverena pouze tem co ji nemaji radi"... ted uz k tomu pridat myslenku, komu moc nesmi byt za zadnych okolnosti sverena a dusledne se podle ni ridit. [smích] Spolecenska anonymita jak vidno navenek normalnim "psychopatum" jde k duhu. [pláč] [naštvaný]

134209

28.4.2007 14:24

Democracyrising.US povazuji za verohodny zdroj.

z.a.p 74.?.?.?

Je to stranka spojena s jmenem Ralph Nader, ktereho si nesmirne vazim. http://democracyrising.us/content/view/46/74/
Podivejte se sem. Data jsou dukladne podlozena a diskutovana. V podstate to souhlasi s nahledem v diskutovanem clanku.

Jiste ze vlada SS je v hlaseni ztrat 'tendencni'. Pepicek na pisku se jiste nebude chlubit mamince, ze se mu polovina babovicek rozpadla. Ta sama psychologie ridi i svet dospelych a celych vlad od nepameti. Ovsem v nadhledu a v uvazeni komplexni manipulace, ktere jsme vystaveni je to jen ona 'mala ryba'. Lez je hlavni fenomen v planech satanistu.

z.a.p

134150

28.4.2007 23:05

Už dřív tu byl

qwe 83.?.?.?

jeden článek, působil věrohodně, a sice že US Army, pokud je to možné, tak mrtvé vydává za zraněné. Ti potom zemřou na následky zranění, ale do statistiky padlých v boji se nedostanou.

134180

29.4.2007 1:11

Vrele doporucene cteni...

z.a.p 74.?.?.?

pro ty co ctou v anglictine: http://www.amfire.com/php/container.php

Je to odkud by jste to necekali: od Sdruzeni prodejcu strelnych zbrani Ameriky! Autorem je A. Molchan, president sdruzeni. No neni to zrovna pro kocickare a pejskare, ale presto a nebo prave proto!

A proto pozor, nenechte se odradit nazvem.... prave naopak, budete prijemne prekvapeni jak prumerny American mysli. A to tim spis typicky American-rednek a navic partiot. Myslim, ze ke svemu prekvapeni zjistite, ze ten clovek (Molchan) se v mnohem ztotoznuje s tim, o cem tu piseme my. Predstavuje, dle meho nazoru, zdrave americke jadro.

Dovite se co je shnile ve state danskem a jak to napravit. Z americkeho neoficialniho pohledu. Preji dobre cteni!

z.a.p

134185

30.4.2007 23:15

Pro doplnění....

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Stránka zabývající se koaličními oběťmi Irácké války:
(viz tabulka v levém horním rohu)
http://icasualties.org/oif/

...a její metodologický postup:
http://icasualties.org/oif/Methodology.aspx

134300

1.5.2007 0:12

A je tu novinka...

z.a.p 74.?.?.?

princatko Harry jde do valky; http://ca.news.yahoo.com/s/afp/070430/world/britai...

Co tam bude opravdu 'vyrabet' se jeste nevi. Doufam ze ho daji k proviantakum.

z.a.p

134302

Příspěvků: 48

27.04. 21:39 Petr Gejdoš  Bohu žel - to je slovo proti slovu !
28.04. 13:44 rickover  RE: Bohu žel - to je slovo proti slovu !
29.04. 18:48 Kant  RE: Bohu žel - to je slovo proti slovu !
29.04. 01:18 trodas  Jak overit pocet padlych.
27.04. 22:36 Sid  Iracká islamská republika?
27.04. 22:47 Humanista  RE: Iracká islamská republika?
01.05. 11:24 slovan  RE: Iracká islamská republika?
28.04. 06:01 z.a.p  RE: Iracká islamská republika?
27.04. 22:46 pressburger z wilsonova  a zbytok su siroty a adaptovani divosi
27.04. 23:22 Humanista  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
27.04. 23:34 pressburger z wilsonova  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 00:01 Rene Bartosek  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 00:06 Antiseptik  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
27.04. 23:50 Milanek  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 02:23 karl  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 06:54 Mindy  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 04:05 Rene Bartosek  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 07:30  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 20:53 pressburger z wilsonova  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 15:06 dharma  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 22:47 Blue  RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi
28.04. 00:54 Vladimír Stwora  Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil
28.04. 01:28 Humanista  RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil
28.04. 05:01 cesilko  RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil
28.04. 06:10 z.a.p  RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil
28.04. 05:16 karel4u  RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil
28.04. 06:00 Tom  RE: Pro zajímavost: Američané přestali do statistik zahrnovat oběti bombových útoků, při kterých byl použit automobil
28.04. 05:53 z.a.p  Pan Makow se domniva,
28.04. 07:22  re
28.04. 07:35 albert1  Kazdy mrtvy americky vojak,
29.04. 18:22  Vazeny pane
28.04. 08:37 Erik  ten list je na 90percent fake,
28.04. 08:59 Kevin  Pocty mrtvych
28.04. 10:29 cesilko  RE: Pocty mrtvych
28.04. 14:45 z.a.p  RE: Pocty mrtvych
28.04. 15:08 karel4u  RE: Pocty mrtvych
28.04. 12:52 svoboda  RE: Pocty mrtvych
28.04. 15:27  RE: Pocty mrtvych
28.04. 19:42 Rene Bartosek  RE: Pocty mrtvych
28.04. 20:16 google  RE: Pocty mrtvych
28.04. 23:46 Rene Bartosek  RE: Pocty mrtvych
29.04. 12:41 google  RE: Pocty mrtvych
29.04. 16:54 Rene Bartosek  RE: Pocty mrtvych
28.04. 14:24 z.a.p  Democracyrising.US povazuji za verohodny zdroj.
28.04. 23:05 qwe  Už dřív tu byl
29.04. 01:11 z.a.p  Vrele doporucene cteni...
30.04. 23:15 Brixenský vězeň  Pro doplnění....
01.05. 00:12 z.a.p  A je tu novinka...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 101 čtenářů částkou 17 338 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,06 Kč
Euro
26,93 Kč
Libra
29,41 Kč
Kanadský dolar
17,25 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,98 Kč
100 japonských jenů
21,89 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,04 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 000,76 Kč
1 unce stříbra
531,64 Kč
Bitcoin
241 277,63 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 917