Diskuze k článku

Jsou Izraelci krvelační?

Příspěvků 47

24.4.2007 1:04

John Malkovich vyhrožoval Fiskovi smrtí?

Vodník 81.?.?.?

Hm, toho herce jsem měl vcelku v oblibě. Měl.

133727

24.4.2007 22:43

John Malkovich by chtel zabit Fiska...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 133727

Tady je videt, ze lide kteri siri Holywoodske prisernosti byvaji take stvurami ve svych nazorech. Chtelo by se rici - nic prekvapujiciho [oči v sloup] [zahanbení]

Podobne dopadla pani Miroslava za svuj clanek. Vedel jsem, ze dostane spoustu nenavistnych dopisu a tak jsem ji take napsal. Vyjadril jsem ji podporu a doplnil par linky a informacemi k tematu jenz lepe (doufam) vypovidali o obrazu valecnych zlocincu z Izraele.

Proud agresivnich reakci neutichal a kdyz jsem od Miroslavy dostal odpoved tak mi psala, ze clanek stahne a nahradi ho mou reakci na nej.
Nakonec se ma reakce smrskla jen na jeden citat - ten zbytek byl asi prilis politicky nekorektni a nesnesitelny, jak je ostatne mym zvykem [oči v sloup]

Dlouzno dodat ze ja s timto postupem Miroslavy nesouhlasil a take jsem tak formuloval odpoved, nebot se z principu domnivam ze ze svobody slova nelze ustoupit ani o pid. Vytvari se tim nebezpecny precedens, jenz de-facto znamena, ze si nekteri zide a par aktivistu dokaze natlakem na autora vynutit cenzuru textu na internetu, jenz Izrael neoslavuji.

To pokladam za natolik zavazny problem, ze je treba prinest pro jeho reseni osobni obeti. Neda se nic delat.

Cize presto, ze s nekterymi malymi castmi jejiho clanku (kuprikladu ne, nebyl to Hizballah, kdoz napadl Izrael v snaze ho "vystrkat" z Libanonskeho uzemi, byli to Izraelci jenz vnikli do Libanonu a dostali pravem vyprask) nesouhlasim tak budu pani Miroslavu podporovat a stavet se za to, aby mohla svuj nazor sirit a publikovat.
Malou vadou na krase je, ze ho stahla - coz dokazuje jak je spolecnost netolerantni a nakazena sionismem... [zahanbení]

133778

24.4.2007 1:30

Petr Bakalář

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Vzpomínám si na poprask, který vyvolala kniha Petra Bakaláře " TABU v sociálních vědách".(2003)

A taky na pořad Síto, kde Fedor Gál(za židy) panu Bakalářovi předvedl, jak se má chovat "slušný" člověk. Diskuze k výše uvedené knize ani nezačala a Gál se rozhořčeně pustil do ČT, že si vůbec dovolila pozvat Bakaláře, toho nácka, který si dovolil psát o židech a ze studia asi po 5min.odešel. Ještě než tak učinil, tak byl pan Bakalář označen jako nácek a antisemita. Na tupou krávu (hovado) tentokrát nedošlo.[bliji]

Nevím, jakou vše mělo dohru, ale mám pocit, že nějaké tahanice na "Ministerstvu Pravdy" kvůli knize pan Bakalář měl.

133728

24.4.2007 2:06

RE: Petr Bakalář

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 133728

Mam to doma cetl jsem, takze pan Gal bude krapet precitlively a psychicky labilni, kdyz to neunes. Pripadne neni precitlively a psychicky labilni a je si vedom, verejne argumentovat s autorem knihy, by mohlo byt jaksi problematicke a osemetne. Takze zvolil osvedcenou taktiku nevest racionalni diskusi a soutredit se na autora.

133731

24.4.2007 2:36

RE: Petr Bakalář

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 133731

Myslím, že za b) je správně. [smích]

Jak víte, kniha je "prošpikovaná" odkazy na zahraniční studie.
Gál se diskuzi musel vyhnout a udělal to přesně tak, jak jste napsal.
Jenom pro boha JHVH nic nerozebírejme, bylo by to fiasko, zaměřme se na autora.

133733

24.4.2007 3:09

RE: Petr Bakalář

google 84.?.?.?

Reakce na 133728

ked to je pravda, tak je skutocne smiesne, ake absurdne situacie uz dokazeme povazovat za samozrejme.
skrachovany zidovsky politik zo Slovenska, ktory pride do Prahy s holou prdelou, a zarobi tu v priebehu jedneho-dvoch rokov miliardu CK, cachrovanim vytunelovanej televizie, chce predpisovat Ceskej Televizii, koho si smu pozvat do redakcie a koho nie.
no povedzte, panska rasa, no nie?
vsade inde by sa klopali po cele, alebo by ho eventualne kopli do prdele.

Bakalar ho mal zalovat za urazku.

133734

24.4.2007 5:01

RE: Petr Bakalář

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 133734

Všude jinde ano, ale v Česku ne. Gál ví, proč se nám tu nasáčkoval.


Antisemitismus podle Fedora Gála aneb Jak mě rozčílila televize
(publikováno 7.3.2003)



Člověk, pokud se o něčem rozhodne psát, měl by zachovat jisté dekorum a o to se vždy v článcích snažím. Nicméně to, co předvedla Česká televize v sobotu 1. března v pořadu Síto považuji za vrchol otřesnosti. Martin C. Putna zvolil k diskusi téma poměrně kontroverzně vnímané knihy Petra Bakaláře Tabu v sociálních vědách, kde se otevřeně autor vyjádřil k značně tabuizovaným tématům. Nejvíc nenávisti a zloby způsobilo, že si autor dovolil uvézt jisté skutečnosti o národu, o němž se bojíme vyslovit cokoliv negativního, abychom nebyli v zápětí obviněni z antisemitismu, o Židech. Pochopitelně slušný jedinec odsuzuje porobu a perzekuci jakéhokoliv národa, ale po 2. světové válce jsme se dostali do situace, kdy existují lidé, proti nimž nesmíme říct křivého slova. Tím jsme se dopracovali do stavu v podstatě absurdního.



Když bych to mírně přehnala, mohu někomu sdělit, co se mi na něm nelíbí a on mě může okamžitě nařknout z antisemitismu, protože bude čirou náhodou příslušník jistého národa. Přitom v každém společenství se vyskytují lidé dobří a lidé zlí a z toho lze vycházet. Tento fakt akceptuje bytost rozumná, ne však osoba, která se této problematiky fanaticky chytne jak klíště a fackuje pak doslova televizní diváky v nekonečné debatě, což předvedl bohužel v Sítu pan Fedor Gál a pan Mahler. Přičemž pan Gál vystupoval ten večer i coby pomyslný "vyslanec" Židovské obce. Pan Gál hned na počátku rozhorleně divákům sdělil, že vůbec nechápe, jak může Česká televize, svatá půda (dle jeho slov), dávat prostor diskusi o tolik strašné knize, jež budí v lidech jen rasovou nesnášenlivost, protože všem, kdo si ji přečtou, okamžitě vnukne určitý výklad názorů v ní prezentovaných. Pan Gál se asi domnívá, že potencionální čtenář nedisponuje vlastními stanovisky a proto jsme zřejmě národ primitivů, co nedokáže získané informace analyzovat a vyvodit z nich pro sebe určitý osobní závěr. A když pak v průběhu debaty pan Gál uvedl, že o knize vlastně odmítá mluvit a jakkoliv na podobná témata diskutovat, tak jsem málem vypadla z křesla. Myslela jsem si, že do pořadů tohoto typu se zvou lidé ochotní debatovat. Tudíž výstup pana Gála byl velmi nedůstojný jeho osobnosti a ukázal divákům, jak se on sám dokáže chovat nesnášenlivě a přímo neurvale.



Další diskutér pan Mahler, tuším profesí psychoanalytik, se snažil dokázat, že se problematická kniha tváří vědecky a přitom vědecká není, čímž se autor dopouští podvodu na čtenáři. Po celou dobu se držel svého vědeckého pohledu a dokonce poté kritizoval i názory diváků, kteří se k debatě vyjádřili mailem.

133735

24.4.2007 5:03

RE: Petr Bakalář

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 133734

dokončení článku Martiny Bittnerové:

V tom momentu ho už snad nikdo u obrazovky nebral vážně. Na druhé straně stál jediný člověk opravdu připravený diskutovat o kladech i záporech knihy, editor časopisu Reflex Andrej Halada. A mezi těmito dvěma tábory se pohyboval moderátor Martin C. Putna, jenž coby sudí odvedl docela slušný výkon a hlavně musel neustále chlácholit rozhněvaného pana Mahlera a zamračeného Fedora Gála. Do programu vstoupil k závěru i samotný autor Petr Bakalář. Tím emoce "rozzlobené dvojky" dostoupily vrcholu. Možná si měl sebou vzít Petr Bakalář tác, aby jím mohl nad svou hlavou odrážet útoky. Bohužel díky tomuto "driblingu" v neustále "vyhazovaných" nařčeních nedostal patřičný prostor k nějakému podstatnému sdělení. Jediné, co rozhněvanou část diskutérů uklidnilo, bylo vzájemné ujištění se, že stejně běžný občan číst knihu Petra Bakaláře nebude. Zřejmě je občan pro tyto pány pouhý hlupák.

133736

24.4.2007 11:07

RE: Petr Bakalář

Adam 85.?.?.?

Reakce na 133728

Ten pořad na ČT jsem viděl a byl to jeden z důvodů proč jsem si knihu zakoupil.Takže dobrá reklama.Kniha mě maličko zklamala, ale alespoň něco...než nic.

133742

24.4.2007 1:36

Odkaz z textem staženého článku...

leo69 89.?.?.?

http://eretz.cz/content/view/755/71/

m, [smích]

133729

24.4.2007 2:02

RE: Odkaz z textem staženého článku...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 133729

Dekuju za odkaz. Autorka si bude muset vybrat. Bud publikovat verejne sve pravdive nazory nebo delat karieru v mladeznickem predvoji ODS. Mno, mozna, ze po tomto clanku uz neco zvolila a nekteri lide vzali volbu na vedomi. Byt autorkou, tak bych tim, ze clanek stahla a nahradila "vzpurnou reakci", zapomel na neco, cemu se rika politicka kariera. Stala se neduveryhodnou a nepomuze ji ani, kdyby si sypala popel na hlavu a prosla verejne Prahu v rouse kajicnickem.

133730

24.4.2007 21:49

Bartošku, nezapomeň, že zapomněl se nepíše

Arkan 66.?.?.?

Reakce na 133730

zapoměl, tj. je přípustné jenom podle "Nových pravidel českého pravopisu podle Zvědavce"[mrknutí jedním okem] ale zapomněl. Tak pro příště zapomněl, vzpomněl, připomněl atd. vždy s "n", na druhé straně takové rozuměl je bez "n". Užívej takovou mnemotechnickou pomůcku, "on zapomíná", tam je "n", tudíž on zapomněl, "on rozumí", tam žádné "n" není, tudíž on rozuměl. Natiskni si to a přilep si to na monitor (obrazovku) počítače. [chechtot]

133774

24.4.2007 23:05

RE: Arkane, co Váš pravopis?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 133774

Nepíše se "natiskni si to" ale "vytiskni si to". "Natisknout" se používá v poněkud jiném kontextu. Kupříkladu, obrázek na tričko se natiskne. Nebo, větší množství stejného textu (ve smyslu rozmnožení) lze také natisknout. Ale text na papír, v jednom vydání na monitor počítače, se vytiskne. Kapišto?

133780

25.4.2007 18:10

RE: Pane Zatřepálek,

Arkan 66.?.?.?

Reakce na 133780

rozdíl mezi natisknout a vytisknout není otázkou pravopisu, pro to existuje jiný jazykový termín, který si laskavě vyhledejte sám. Pan Bartošek, to je zvláštní případ, ten si to musí natisknout - nikoliv jen vytisknout - ve větším množství a nalepit všude, protože by to jinak stejně "zapoměl".

Pokud jde o italštinu, tam jsou pravidelná slovesa rozdělena do 3 tříd podle koncovky v infinitivu (-are, -ere-, -ire). Sloveso CAPIRE - rozumět patří do 3. třídy slovesné typu preferire. (La scuola elementare)
io preferisco - capisco
preferisci, preferisce, preferiamo, preferite, preferiscono

Capisci(nebo capisce Lei) signor Zatřepálek? nebo možná ve vašem případě "Non ci capisco un ette".
Che non ha testa, abbia gambe.
Saluti e baci. [smích]

133842

26.4.2007 16:59

RE: Pane Arkane, Vy jste ale zapomnětlivý

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 133842

1. Napsal jste: "natisknout a nalepit na monitor". Takhle to nejde. Kdyby jste napsal: "natisknout a polepit tím monitor", to by mohlo fungovat, ale Vaše verze se neshoduje v množství tištěného a lepeného materiálu.

2. Patrně jste již zapomněl, že na téma "kapišto", jste mne již poučoval. Bohužel, opět mylně. Nakonec, proto jsem "kapišto" použil. Nepsal jsem italským jazykem, jak jest patrno z použití písmene "š", ale hantýrkou prvorepublikové galerky, takto pro odlehčení, jinak závažného, tématu.

133959

27.4.2007 23:01

RE: Herr Satschrzepalek,

Arkan 66.?.?.?

Reakce na 133959

prosím mě neuczit czestin. Když chtít učit češtin, tak na Sfědavec mají viel przíležitosti.

Já nežít první republika a nefědět, že kapišto být hantýrka prvorepublikové galerky. Já žít aš druhá republik, pak socialistická republik. Tam bylo fšechno dopše. Byl češtin a ruštin. Pak vzít draka do Amerika. Entschuldigen Sie, dass ich Fás optěžoval.

134103

27.4.2007 23:33

RE: Herr Satschrzepalek,

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 134103

[oči v sloup] Arkane, pokud se vám nedostává myšlenkových nebo názorových debatních nástrojů, nedohánějte to zde laskavě gramatickými exhibicemi. Pište jen máte-li něco obsažného a držte se zdejších pravidel.
Mindy - editorka.

134107

25.4.2007 1:00

RE: Bartošku, nezapomeň, že zapomněl se nepíše

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 133774

Tak se nezlobte bratre uciteli, jelikoz si nejsem jist, zda jsem zmackl navic cudlik s n, ktery jak si racte vsimnout bratre uciteli hned vedle cudliku s m. Tak si myslim, ze mate pravdu. Nevedel jsem ani, ze Zvedavec vydal nejaka lingvisticka pravidla. Budu se muset po nich podivat. Bohuzel nemam takove stesti jako dobry vojak Svejk, ktery mel za bratra pana ucitele cestiny s oficirskyma zkouskama, uplne stejne jako pan lajtnant Dub. Pan buh zaplat, nastesti mam vas. A s vasi pomoci se jiste stanu lepcim clovekem. [mrknutí jedním okem] [smích]

133783

26.4.2007 7:39

RE: Bartošku, nezapomeň, že zapomněl se nepíše

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 133774

>zapoměl, tj. je přípustné jenom podle "Nových pravidel
>českého pravopisu podle Zvědavce"[mrknutí jedním okem] ale zapomněl. Tak pro
>příště zapomněl, vzpomněl, připomněl atd. vždy s "n", na
>druhé straně takové rozuměl je bez "n". Užívej takovou
>mnemotechnickou pomůcku, "on zapomíná", tam je "n", tudíž on
>zapomněl, "on rozumí", tam žádné "n" není, tudíž on
>rozuměl. Natiskni si to a přilep si to na monitor (obrazovku)
>počítače. [chechtot]

Dycky sem si mislel, že nejhorší je srážka s volem. Chiba.
S učitelem. [chechtot]

133892

24.4.2007 12:58

RE: Odkaz z textem staženého článku...

skud 194.?.?.?

Reakce na 133729

Už před nějakým časem jsem narazil na text Miloslavy Paškové, který se vyjímal na konzervativních stránkách. Mě ten text tehdy velice překvapil, protože u Mladých konzervativců jsou takové názory naprosto nepřípustné a celkem jsem věděl, že tento "závadných text" musí být odstraněn z jejich stránek. A že paní Pašková bude mít potom značné problémy a bude se muset neustále dokola kajícně omlouvat, co vyřkla.

Podle mě jsou Mladí konzervativci mimořádně nebezpeční v jejich chladnokrevné profesionální práci pro náš stát. Takoví novodobí svazáci, kteří se infiltrují do vzdělávacího systému třeba jako feministky a jim podobní.

133745

26.4.2007 4:24

RE: Odkaz z textem staženého článku...

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 133745

To je omyl!!! Mladí konzervativci, Mladí federalisté a Mladí liberálové jsou mnohem (mnohem!!!) nebezpečnější! Jejich analogii bych spíše hledal v seskupeních kabaly, jako jsou "Skull Adn Bones" a Hitlerjugend! Jednou si na mne vzpomenete...

Někdejší Svazáci, ba dnešní Mladí komunisté, jsou opravdu jen slabý odvárek... [bliji]

133880

26.4.2007 4:27

RE: Odkaz z textem staženého článku...

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 133745

Ještě dodám: Podepsat se se soudružkou Hybáškovou pod text petice za Evropskou ústavu a stejným dechem varovat před zhoubným vlivem EU a NATO v podporu striktního Čecho-Atlantismu, to chce hodně silný žaludek...

133881

24.4.2007 7:44

Nebral bych "dobré rady" Mladých konzervativců, jako je pan Václav Voseček,

Hugof 81.?.?.?

na lehkou váhu!!! Jejich vliv na politickou reprezentaci našeho státu patrně přerůstá přes hlavy svých původních podporovatelů a stávají se s podobně laděnými Mladými republikány a Mladými federalisty příštími hybnými pákami Mladé politiky najmě Česko-Americké...

Viz diskuse těchto dobráků naší budoucnosti: http://www.prozakladnu.cz/diskuze.php

133738

24.4.2007 12:49

RE: Nebral bych

skud 194.?.?.?

Reakce na 133738

Ano, bohužel s Vámi musím souhlasit. Protože oni tu svojí politickou přípravu do realné politiky mají velice profesionálně odvedenou. A už se jedná o různé školy, university, spousta think-tanků, institutů, kde mladým nalévají do hlavy neo konzervativní, neoliberální ideologii.
Organizačně jsou také docela připraveni, protože snad v každém menším městě a čtvrti mají svojí agitační pobočku, podpořeny svými webovými stránkami.
Mladí konzervativci jsou svázáni pupeční šňůrou s ODS a dalšími institucemi, popř. nějaké ty bohaté nadace a finanční ústavy.
To znamená, že mají dostatek finančních prostředků ke svému expanzivnímu růstu a nechutné roztahovačnosti.
Mají širokou podporu evangelických protestantských církví, Židovských obcí v ČR a Elit.
Dá se říci, že podporují anglosaský způsob života, protože mnoho z nich pochází z anglosaského kulturně civilizačního okruhu. Samozřejmě podporují sionismus, Izrael, jelikož mnoho z nich pochází z židovského kulturního a společenského okruhu.

Pro ČR představují určité nebezpečí, protože je to volební arzenál politické síly neokonů a neoliberálů. Jsou voliči ODS.
ČR je nejvíce prousraelská v celé Evropy.

Docla mám strach z toho až se pevně ujmou moci, tak tu nebude stát kámen na kameni a bude to naprosto jiný svět, než ho známe.
A je jasný, že pro ostatní názorové proudy zde nebude místo.

Bohužel jiné politické síly nemají zde vybudovanou takto profesionální sít svých organizací a sympatizantů.

Jsou laděni protičesky a protislovansky.

133743

24.4.2007 13:14

RE: Nebral bych

Petr2 194.?.?.?

Reakce na 133743

Doporučuji dokument Kupředu levá, kupředu pravá (http://www.csfd.cz/film/224065-kupredu-leva-kupredu-prava/).

133747

24.4.2007 18:35

RE: Nebral bych

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 133743

Skvěle napsáno, není co dodat.
Otázka je jak z toho ven? Jak konkurovat na národní úrovni něčemu, co je úspěšné celosvětově?

133759

26.4.2007 4:41

RE: Nebral bych

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 133759

Oni nejsou úspěšní! Oni jsou jen NEPOCHOPENÍ... A to je paradoxně klíč k jejich úspěchu. Lidé si myslí, že jsou právě oni demokratičtí - už pro ten jejich radikalismus, demagogii a populismus. Obyčejný člověk potřebuje jasná a jednoduchá řešení, nejlépe vkomponovatelná do 2 slov! Bývalý ideologicky napálený občan, potřebuje opět jednoduchou a jasnou ideologii. Takový člověk potřebuje i jednoduché symboly, které rozpoznává na první pohled i poslech. Možná i proto užívají tito novodobí fašisté populistických ikon typu - sakumpikum famílije Mašínů, jak to leží a běží (projděte si pozvánky na setkání PROzákladny - dcera ... Mašína, Sestra bratrů Mašínů...), či třeba Jeep s bílou hvězdou na krytu motoru - jde prostě o PR - nebo spíše o hard selling promotion... Taková zjednodušení chce opravdu silný žaludek a kus sebezapření, zejména co do svědomí. Takovou masírku jsou ochotny provádět opravdu jen ty nejpatologičtější entity.

133884

24.4.2007 20:25

RE: Nebral bych

Sid 91.?.?.?

Reakce na 133743

Asi všetky štáty východnej Európy (možno s vínimkou Ruska) sú proizraelské. Dôvody sú tri:

1.Na rozdiel od západniarov nemáme komplex viny za kolonializmus a to nás nenúti automaticky podporovať tých tmavších a tých, čo sú vzdialenejší našej kultúre (Palestínci, Čečeni, Albánci)

2.Nie je u nás až tak rozšírená politická korektnosť (nazývanie teroristov odbojármi) a multi-kulti(akceptovanie zverstiev ako faktoru inej kultúry)

3. Odpor ku komunistickému brainwashingu (Palestínci sú obete imperializmu a podobne 40 rokov omielané veci)

Na západe začína byť lavica islamofilná, u nás (Fico, Paroubek, Zeman) rešpektujú starý dobrý lavicový sekularizmus a na multi-kulti kašlú. A ani od patriotov tipu Janka Slotu nepočuť antisemitizmus. Radšej hovorí o Albáncoch, že sú predvoj Al- Kájdy. Všetka česť!

133768

26.4.2007 22:26

RE: Nebral bych

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 133768

Mezi politikou většiny zemí západní a východní Evropy není žádný podstatný rozdíl. Většina Evropských zemí je totiž bohužel pod americkou a sionistickou nadvládou. Ovšem naprostá většina obyčejných Evropanů se naštěstí nenechá oklamat propagandou a je antiamericky a antisionisticky orientovaná.

1) No tak ty tři národy se rozhodně nedají srovnávat. Čečenci a Albánci jsou jen poskoci USA a sionistů a slouží jejich zájmům. Palestinci a stejně tak i Rusové a Srbové bojují za svoji svobodu proti americko-sionistické agresi.

2)politickou korektnost a multikulti zavádějí sionisté spolu s washingtonem a Bruselem. Je to jeden z jejich nástrojů k nastolování jejich nadvlády. Právě USA jsou největší baštou politické korektnosti a multikulti.

3)Jistě že palestinci jsou obětí cizí agrese, stejně jako Rusové, Srbové, Iráčané, Afgánci atd.

Multikulti prosazují všechny prosionistické strany, at už jsou levicové nebo pravicové a to po celé Evropě. A Slota je vynikající vlastenec který hájí svůj národ jenž ohrožují Amíci, NATO, EU a sionisti.

133990

24.4.2007 17:43

Puvodni clanek zkresleny

izak 194.?.?.?

No ale myslim si, ze clanek byl trochu zkreslen, oni arabove a muslimove nejsou taky zadne nevinatka, mimochodem pozemky byly regulerne odkoupeny.

Ale reakce pseudo zidovskych spolku uz me hezky stvou, proste vse prehaneji a ja nemam rad rasisty padni komu padni !
Napr taktez nechapu, jak nekdo muze byt podelany z uz zasypaneho a zruseneho hrbitova a delat obstrukce .... a vsichni jsou z toho podelani. Mam takovy dojem, ze pokud by jim nikdo neustupoval a rekl zde je uzemi CR a plati zde CESKE ZAKONY a vase nas vubec nezajimaji ..... chcete ho, odkupte si ho a delejte si snim co chcete !!!

133757

24.4.2007 22:23

RE: Puvodni clanek zkresleny

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 133757

> oni arabove a muslimove nejsou taky zadne nevinatka

Pokud vam nekdo bere vasi zem, zabiji vase deti, boura vase domy - budete nevintko, nebo pujdete a zabijete jich kolik jen dokazete?

> mimochodem pozemky byly regulerne odkoupeny

Nespolknete kazdou propagandu i s navijakem. V dobe vyhlaseni Izraele bylo ve vlastnictvi zidu cirka 5% z uzemi, ktere jim bylo prirceno.

133776

25.4.2007 18:37

RE: Puvodni clanek zkresleny

Sid 87.?.?.?

Reakce na 133776

Nie sú predmestia Paríža, Berlína a Londýna tiež okupované? Máme právo sa aj my brániť?

133847

25.4.2007 22:37

RE: Puvodni clanek zkresleny

Nescio Nomen 84.?.?.?

Reakce na 133847

Nejsou okupována. Ve své naivitě a zaslepenosti jsme si sem pustili miliony a miliony Arabů, Pákistánců a jiných muslimů. Pozvali jsme je, poskytly jsme jim sociální dávky, nic po nich nechtěli.
Máme právo se bránit. Stejně tak jako má právo se bránit Palestinec ve své domovině.
My se i bránit časem budeme muset, jinak bude Evropa za chvíli jen islámská... Ale je jen na nás, jak se budeme bránit. Pokud si vezmeme příklad z teroristů a nebo z nacionalistických mluvků, tak to nikam nepovede.

133863

25.4.2007 23:34

RE: Puvodni clanek zkresleny

Humanista 88.?.?.?

Reakce na 133863

V 60. letech přišlo do Francie a hlavně do Německa opravdu miliony "gastarbaitrů" , kteří přišli, spíše byli pozváni na práci.
Turci do Německa,Alžířané, Tunisané a Maročané do Francie a další
jiní cizinci.Bylo potřeba postavit dálnice,bylo málo dělníků pro
továrny, automobilky a jiné.
Tito lidé se v těchto zemích usadili a měli početné rodiny.
Jejich děti jsou již plnohodnotnými občany zemí, kde se narodili.
Zásluhou globalizace však byla většina pracovních příležitostí
přemístěna jinam, do Číny a jiných destinací a pro tyto "nové"
občany náhle není práce a co je horší, už nikdy nebude.
V zájmu vyšších zisků nadnárodních koncernů jsou milióny těchto
pracovníků bez možnosti pracovních příležitost.
Třeba ve Francii je situace hodně špatná, není práce ani pro
starousedlé Francouze i při 35 hodinovém pracovním týdnu.
Právě 35 hodinový pracovní týden mělo být opatření na zvýšení
pracovních příležitostí, ale příliš nepomohl.
Skoro všechna pnutí, která jsou přisuzována náboženské nesnášenlivosti přistěhovalců, mají sociální podstatu a kořeny.
Vlády těchto zemí jsou dobře seznámeny s těmito problémy,
ale řešení mohou být pouze systémová a pro ně není dostatek
finančních prostředků a také dostatek politické vůle.
Jde o časovanou sociální bombu.

133868

26.4.2007 23:18

RE: Puvodni clanek zkresleny

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 133863

Multikulti je samozřejmě závažný problém a je třeba jej řešit. Ovšem nejde tento problém spojovat s náboženstvím. To že podstatná část neevropských přistěhovalců je muslimského vyznání je zcela nepodstatné. V severní Americe mají zase stejný problém s Hispánskými přistěhovalci a to i přesto že se jedná o křestany. Takže o náboženství zde nejde a žádná islamizace nikomu nehrozí. Hrozí nám ovšem zánik všech národů a kultur které se rozplynou v multikulti, zdegenerované, amerikanizované společnosti kterou zde Washington a Brusel nastolují. Tomu je třeba zabránit.

133996

27.4.2007 0:20

RE: Puvodni clanek zkresleny

Sid 84.?.?.?

Reakce na 133996

Náboženstvo je ale prvkom určujúcim integráciu. Mexikánovi sa stačí vzdelávať a už s ním nie sú problémy. Moslim móže aj ako vzdelaný neznášať európsku kultúru a to zabráni integrácii. Keby ste v Čechách mali toĺko moslimov ako ateistických Vietnamcov, bolo by o nich počuť. O rákosníkoch počujete iba pri raziach na falošné tenisky.
Na Slovensku napríklad uznali Bahájsku vieru za 18 registrovanú cirkev a to v)čšina ludí ani nevie, že také náboženstvo existuje. Moslimovia by sa už verejne dožadovali všeliakých výhod- napr. sviatky, školy, mešity.

134001

27.4.2007 22:51

RE: Puvodni clanek zkresleny

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 134001

S Hispánci jste na omylu. Jistě někteří se dokáží integrovat, jiní zase ne, totéž platí o neevropských přistěhovalcích v Evropě. S Hispánci mají v severní Americe ovšem stejné problémy jako s neevropskými imigranty v Evropě. A navíc zdaleka ne všichni imigranti jsou muslimové, mezi neevropskými imigranty je i řada hinduistů, Černých křestanů z Afriky atd. A se všemi jsou stejné problémy, bez ohledu na to jestli se jedná o muslimského, hinduistického nebo křestanského neevropského ilegálního imigranta.
Zdaleka nejen náboženství určuje schopnost člověka se integrovat v nové společnosti. Např. Evropský muslim(pokud o tom nevíte tak i mezi rodilímy bílími Evropany jsou muslimové) by se ve střední Evropě integroval mnohem líp než černoch-křestan z Afriky. Takže náboženství není zdaleka rozhodující.

134099

24.4.2007 19:59

Článek Roberta Fiska

Gunther Wunker 84.?.?.?

Sice jste mi zakázal přístup do diskusí a já to respektuji ale chci jen upozornit že ten Fiskův článek na který odkazujete je v češtině na Britských listech akorát první odstavec je komentář od Čuldy.

http://www.blisty.cz/2002/5/15/art10522.html

133765

26.4.2007 22:21

Pokud paní Pašková řadí Izrael do "Osy zla", tak ji evidentně chybí rozlišovací schopnost.

Mejla 85.?.?.?

Zcela prostě si plete příčinu s následkem, asi tak, jako když Hitler říkal, že válka proti Polsku mu byla vnucena. Taktéž Palestinci a většina arabského světa říkají, že několik milionů Izraelců žijící na několika stovkách km2 rozdmýchává válku proti nim, jichž je řádově desetinásobek. Obrovská volná rozloha arabských zemí však Araby neláká - udělali z ní již dříve poušť, zatímco Izraelci udělali z pouště zahradu. Ale paní Pašková se potřebovala zviditelnit, což se jí podařilo.

133989

27.4.2007 1:15

RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 133989

To pohadka o tom, ze baron Rotschild kupoval v Palestine poust je ohrana jako stara deska. dovolim si citovat ze "Skryte historie sionismu" str. 12 ...

"V Palestině bylo koncem 19. století přes tisíc vesnic. Jerusalem, Haifa, Gaza, Jaffa, Nablus, Acre, Jericho, Ramle, Hebron a Nazareth byly kvetoucími městy. Na kopcích byly pečlivě udělané terasy, zavlažovací příkopy křižovaly zemi. Citrusové sady, olivové háje a palestinské obilí bylo známé po celém světě. Oplývala obchodem, řemesly, textiliemi, domáckým průmyslem a zemědělskou výrobou.

Zprávy cestovatelů z osmnáctého a devatenáctého století plné dat, stejně jako čtvrtletní odborné zprávy publikované v 19. století Britským fondem pro využití Palestiny.

Vlastně to byla právě sociální soudržnost a stabilita palestinské společnosti, která vedla lorda Palmersona v roce 1840, kdy Británie zřídila v Jerusalemě konsulát k předvídavému návrhu na založení osadnickou kolonii evropských Židů, aby "udržovala hlavní zájmy Britského impéria." [15] Tady mate zdroj odkud to prevzal Ralph Schoenman .Joy Bonds et. al., Our Roots Are Still Alive - The Story of the Palestinian People. (New York: Institute for Independent Social Journalism, Peoples Press, 1977), p. 13.

Pred rokem 1900, kdy ten sionismus se teprve formoval byla Palestina stabilni kvetouci zemi, v ktere Britanie uz v roce 1840 zrididit konzulat. Zadna poust, jak pisete vy.

134003

27.4.2007 16:18

RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 133989

"příčinu"

Tou je masivní židovské přistěhovalectví pod falešnými záminkami tvůrců sionismu, a následné vyhánění Arabů.
Mementem je zmasakrování vesnice Deir Jassin židovskými fanatiky.

"následkem"

následkem je těžká metastáze, rozrůstající se a mutující už skoro 60 let, která se rozlézá i do míst, přiklepnutých OSN Palestincům
http://www.williambowles.info/images/westbank.gif

prostředkem je násilí, propaganda, borcení domů a vyhánění obyvatel

Vložený obrázek

následky jsou tomu adekvátní
http://www.palestinemonitor.org/nueva_web/index.ht...

134064

2.5.2007 11:59

RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 134064

Ganster , zustane gansterem i za tisic roku,zadna zmena.
Anonymous říká:
02.5.07 v 11:46

Nikde ve svete je proto nechteli a jak by vlastne mohli,kdyz tito postizeny tak zvanym holocaustem ,jez predstavoval utrpeni se zacli projevovat zcela nepokryte vybojem na Palestinsky narod ,ktery uvedli do utrpeni horsiho,nez ,jak propaguji od Hitlera,nakonec posud kazdy sam z anglickych textu.
—————

Haganah Gang:
It is the oldest Jewish gang. It was founded under the Turkish rule of the Ottoman Empire before WW1
This gang was formed of terrorist mercenaries to assassinate the Palestinians, and to protect the new Jewish settlement in Palestine.
The members of Haganah fought Ottomans army with Britain but later, they opposed the British authority in Palestine.
-The same gang has formed the basis of the Israeli army after Israel was established in 1948.

Stern Gang
This dangerous terrorist group was founded at 1940 by Abraham Stern and they didn’t only fight and assassinate the Palestinians, but it also were hunting the British soldiers and attacking British strategic targets.
Stern gang has exploded the “Hotel of King David'’ in al-Quds, at 1946, and 91 of British soldiers have been killed in this explosion.
Stern has called this operation [The wonderful operation!]
British forces killed Abraham Stern in 1942 and Stern gang was dismantled after claiming the state of Israel in 1948.
Stern gangsters assassinated UN delegate, “the Swedish Count Folke Bernadotte”, UN deputy who was sent to Palestine in/ 1948 to pacify the fiery situation in the Palestinian territories.
Gush Emunim:
This terrorist organization was formed long time after Israel was established as a state and it was blessed by Israeli government.
-Several Jewish groups had been linked with terrorist attacks against Arabs and British in the West Bank and East Jerusalem. The best known of these organizations, the Gush Emunim Underground (sometimes called the Jewish Terror Organization), was formed in 1979 by prominent members of Gush Emunim, a group of religious zealots who had used squatter tactics to carry on a terrorist campaign to settle the West Bank after the October 1973 War.
Stern with Haganah:
Together they’ve committed the massacre of “Deer Yassin, against group of unarmed Palestinians. Deer Yassin massacre was committed by the two gangs to help final Jewish settlement in the stolen land after 1948.

* Irgun Zvai Leumi
This terrorist gang has included between 3000 and 5000-armed terrorists, and grew out of the Haganah and its Palmach branch in 1933
-After 1948 the illegal agency Irgun was still working within the Israeli legal government.
.
——————————————————————–
- LATER ON, THE FOUMNDERS AND THE LEADERS OF THOSE GANGS , HAVE BECOME PRIME MINISTERS IN ISRAEL
- Menahim Begin [ was a member in Irgun gang]-
- Shamir [ was in Stern gang] -
- Sharon [ was the common gangster in many gangs ]
and he was the hero of Destroying US marine ship ‘’Liberty'’.
Vsichni vedouci ...Automaticky kráceno

134356

7.7.2007 16:43

RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do

Karol 62.?.?.?

Reakce na 134356

http://antisemitismus.wz.cz/

139324

23.5.2007 4:30

RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 134064

Proc, je nikdo na svete nechce,vsude ,tam ,kde je lide poznali,tak pro jejich vydridusstvi se jich okamzite koukali zbavit.

109 PLACES WHERE JEWS HAVE BEEN EXPELLED SINCE AD250
You have to ask yourself why?




What is it about these people that induces countries to expell them?
Have all these countries been wrong for nearly two thousand years?

YEAR . . . . . . . . . . . . . . . . . . . PLACE

250 - - - - - - - - - - - - - ---- - - Carthage
415 - - - - - - - - - - - - - ---- - - Alexandria
554 - - - - - - - - - - - - ---- - - - Diocese of Clement (France)
561 - - - - - - - - - - - - ---- - - - Diocese of Uzzes (France)
612 - - - - - - - - - - - - ---- - - - Visigoth Spain
642 - - - - - - - - - - - - - ---- - - Visigoth Empire
855 - - - - - - - - - - - - ---- - - - Italy
876 - - - - - - - - - - - - - ---- - - Sens
1012 — - - - - - - - - - - - - - - - Mainz
1182 — - - - - - - - - - - - - - - - France
1182 — - - - - - - - - - - - - - - - Germany
1276 — - - - - - - - - - - - - - - - Upper Bavaria
1290 — - - - - - - - - - - - - - - - England
1306 — - - - - - - - - - - - - - - - France
1322 — - - - - - - - - - - - - - - - France (again)
1348 — - - - - - - - - - - - - - - - Switzerland
1349 — - - - - - - - - - - - - - - - Hielbronn (Germany)
1349 — - - - - - - - - - - - - - - - Saxony
1349 — - - - - - - - - - - - - - - - Hungary
1360 — - - - - - - - - - - - - - - - Hungary
1370 — - - - - - - - - - - - - - - - Belgium
1380 — - - - - - - - - - - - - - - - Slovakia
1388 — - - - - - - - - - - - - - - - Strasbourg
1394 — - - - - - - - - - - - - - - - Germany
1394 — - - - - - - - - - - - - - - - France
1420 — - - - - - - - - - - - - - - - Lyons
1421 — - - - - - - - - - - - - - - - Austria
1424 — - - - - - - - - - - - - - - - Fribourg
1424 — - - - - - - - - - - - - - - - Zurich
1424 — - - - - - - - - - - - - - - - Cologne
1432 — - - - - - - - - - - - - - - - Savoy
1438 — - - - - - - - - - - - - - - - Mainz
1439 — - - - - - - - - - - - - - - - Augsburg
1442 — - - - - - - - - - - - - - - - Netherlands
1444 — - - - - - - - - - - - - - - - Netherlands
1446 — - - - - - - - - - - - - - - - Bavaria
1453 — - - - - - - - - - - - - - - - France
1453 — - - - - - - - - - - - - - - - Breslau
1454 — - - - - - - - - - - - - - - - Wurzburg
1462 — - - - - - - - - - - - - - - - Mainz
1483 — - - - - - - - - - - - - - - - Mainz
1484 — - - - - - - - - - - - - - - - Warsaw
1485 — - - - - - - - - - - - - - - - Vincenza (Italy)
1492 — - - - - - - - - - - - - - - - Spain
1492 — - - - - - - - - - - - - - - - Italy
1495 — - - - - - - - - - - - - - - - Lithuania
1496 — - - - - - - - - - - - - - - - Naples
1496 — - - - - - - - - - - - - - - - Portugal
1498 — - - - - - - - - - - - - - - - Nuremberg
1498 — - - - - - - - - - - - - - - - Navarre
1510 — - - - - - - - - - - - - - - - Brandenberg
1510 — - - - - - - - - - - - - - - - Prussia
1514 — - - - - - - - - - - - - - - - Strasbourg
1515 — - - - - - - - - - - - - - - - Genoa
...Automaticky kráceno

135944

18.7.2009 11:02

domisska

dominika 81.?.?.?

mužu se zeptat jestli hrozí CK alexandria krach? [zmaten]

195961

18.7.2009 15:03

RE: domisska

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 195961

To nikdo neví, ale když tam není židáček Fisher, tak asi ne. Teď před chvílí mi sestra volala, že přišli díky němu o dovolenou v Egyptě. Já osobně si myslím, že takovéhle lidi, kteří VĚDOMĚ podvodně zkazí dovolenou 10 000 lidí by měl někdo odprásknout. Anebo alespoň zavřít až zčerná. Támhle odsoudili malého podvodníčka na 7 let za to, že okradl církev. Tady zloděj a podvodník vědomě řádí jako černá ruka a nic se neděje.

195965

Příspěvků: 47

24.04. 01:04 Vodník  John Malkovich vyhrožoval Fiskovi smrtí?
24.04. 22:43 trodas  John Malkovich by chtel zabit Fiska...
24.04. 01:30  Petr Bakalář
24.04. 02:06 Rene Bartosek  RE: Petr Bakalář
24.04. 02:36  RE: Petr Bakalář
24.04. 03:09 google  RE: Petr Bakalář
24.04. 05:01  RE: Petr Bakalář
24.04. 05:03  RE: Petr Bakalář
24.04. 11:07 Adam  RE: Petr Bakalář
24.04. 01:36 leo69  Odkaz z textem staženého článku...
24.04. 02:02 Rene Bartosek  RE: Odkaz z textem staženého článku...
24.04. 21:49 Arkan  Bartošku, nezapomeň, že zapomněl se nepíše
24.04. 23:05 DavidZ  RE: Arkane, co Váš pravopis?
25.04. 18:10 Arkan  RE: Pane Zatřepálek,
26.04. 16:59 DavidZ  RE: Pane Arkane, Vy jste ale zapomnětlivý
27.04. 23:01 Arkan  RE: Herr Satschrzepalek,
27.04. 23:33 Mindy  RE: Herr Satschrzepalek,
25.04. 01:00 Rene Bartosek  RE: Bartošku, nezapomeň, že zapomněl se nepíše
26.04. 07:39 Vratislav  RE: Bartošku, nezapomeň, že zapomněl se nepíše
24.04. 12:58 skud  RE: Odkaz z textem staženého článku...
26.04. 04:24 Hugof  RE: Odkaz z textem staženého článku...
26.04. 04:27 Hugof  RE: Odkaz z textem staženého článku...
24.04. 07:44 Hugof  Nebral bych "dobré rady" Mladých konzervativců, jako je pan Václav Voseček,
24.04. 12:49 skud  RE: Nebral bych
24.04. 13:14 Petr2  RE: Nebral bych
24.04. 18:35 Robocrep  RE: Nebral bych
26.04. 04:41 Hugof  RE: Nebral bych
24.04. 20:25 Sid  RE: Nebral bych
26.04. 22:26 Zorba  RE: Nebral bych
24.04. 17:43 izak  Puvodni clanek zkresleny
24.04. 22:23 trodas  RE: Puvodni clanek zkresleny
25.04. 18:37 Sid  RE: Puvodni clanek zkresleny
25.04. 22:37 Nescio Nomen  RE: Puvodni clanek zkresleny
25.04. 23:34 Humanista  RE: Puvodni clanek zkresleny
26.04. 23:18 Zorba  RE: Puvodni clanek zkresleny
27.04. 00:20 Sid  RE: Puvodni clanek zkresleny
27.04. 22:51 Zorba  RE: Puvodni clanek zkresleny
24.04. 19:59 Gunther Wunker  Článek Roberta Fiska
26.04. 22:21 Mejla  Pokud paní Pašková řadí Izrael do "Osy zla", tak ji evidentně chybí rozlišovací schopnost.
27.04. 01:15 Rene Bartosek  RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do
27.04. 16:18 MedaBeda  RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do
02.05. 11:59  RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do
07.07. 16:43 Karol  RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do
23.05. 04:30  RE: Pokud paní Pašková řadí Izrael do
14.05. 14:02 Dejte Zvědavci chanci  Už po vás půjdou
18.07. 11:02 dominika  domisska
18.07. 15:03 Jarmila  RE: domisska

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

8

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červen přispělo 27 čtenářů částkou 2 645 korun, což je 8 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zákaz shromažďování platí jen pro někoho - chvilkaři mají výjimku05.06.20 23:12 Česká republika 0

Poskokové a hlupáci ve vládě dále poškozují vztahy s Ruskem, teď vyhostili ruské diplomaty05.06.20 19:33 Česká republika 1

Video: Běloši líbají černochům nohy jako akt pokání05.06.20 18:22 USA 0

Poděkování NATO za ochranu? A před kým?04.06.20 17:20 Česká republika 4

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 5

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 21

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 13

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
26,55 Kč
Libra
29,85 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,41 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
21,43 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
34,34 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 437,93 Kč
1 unce stříbra
407,11 Kč
Bitcoin
228 147,18 Kč

Poslední aktualizace: 5.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 860