Diskuze k článku

Byl to takový stín...

Příspěvků 127

18.4.2007 7:42

zalozak

zalozak 202.?.?.?

Stejne je to takove divne...
Dve pistole, 33 mrtvych a nejmene 3x vice vystrelenych kulek...

Zkouseli jste nekdy strilet vice nez 10 ran z pistole? (mimochodem vite jak u toho boli ruka[smích] )...kolik zasobniku musel vymenit, kde se naucil strilet ... Nevim...nemam rad zbytecne teoretizovani u tragedii ale tohle moc smysl nedava...

133130

18.4.2007 9:40

RE: zalozak

dolec 213.?.?.?

Reakce na 133130

Ano, zkousel. Dokonce v casovem presu - na vystreleni 30 ran ve trech ruznych streleckych situaci bylo omezeni 3 minut. Nabijelo se na kazde pozici dvakrat - po peti nabojich. I to se samozrejme pocitalo do casoveho limitu. No a pritom vsem se clovek musel i trefit, ze...

Zbran byla kopie Coltu 1911A, raze .45 ACP, predtim jsem nestrilel cca rok. Ruka nebolela...

133141

19.4.2007 9:39

RE: zalozak

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 133130

Tenhle váš příspěvek je pouhé "bodnutí do tmy". Uvědomte si jaká hromada munice se vystřílí z jedné zbraně v rámci jejich testování. A to se střelec ani nezapotí. (to už by se spíš udusil spalinami)

133261

22.4.2007 23:01

RE: zalozak

Gilhad 89.?.?.?

Reakce na 133130

Nevidim problem, casto vystrilim v jednom zatahu 75 ran z jedne pistole, ruka neboli, problemy nemam, prebiju prazdne zasobniky a pokracuju dal ....

33x3=99 cili podle typu zbrane musel vymenit zasobnik 6-9x to taky neni zadny problem, nacvicit se to da za odpoledne do slusneho tempa.

Naucit se strilet mohl na strelnici, pokud vim, strilel ve tridach, cili na vzdalenost okolo 10 metru ... na tuto dalku trefit terc velikosti cloveka kazdou ranou vazne neni az tak extra kumst. (To, ze to chce jistou otrlost je uplne jina pohadka)

Mimochodem, na te univerzite byl zakoz noseni i legalne drzenych zbrani, takze se nemusel bat, ze by jeho obeti mohly byt ozbrojene ...

133609

18.4.2007 8:30

přesně!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

viz věta: Protože ta opatření se snaží postihnout důsledek, nikoliv příčinu.

Nevšimli jste si toho, že VZDYCKY se postihují důsledky a nikdy příčiny ať už jde o cokoliv a kdekoliv?!

A že to systematicky dělají všechny vlády a se vším?

Krysa

PS.: ostatně je to vidět i u nás ač u jiné problematiky (tuhle tu naštěstí u nás zatím moc nemáme).

A tak zatím co ODS např vymýšlí kraviny ve zdravotnictví a ČSSD jinde, Bursík vymýšlí jak zdražit uhlí (přičemž příčinou topení uhlí je to, že cokoli jiné je dražší), Džamila průkazky pro těhotné (místo výchovy na školách aby teda těhotnou někdo pustil sednout) a jiní zjevové desítky komplikovaných formulářů na soc. dávky (aby tomu nikdo nerozuměl a pokud možno se tím pádem na žádost vykašlal, místo aby se zajistily např. pracovní místa aby o to tedy dotyčný žádat nemusel), v místní obci se jezdí jen 30km/h neb toho chlapa co tu jezdil jak prase nikdy nechytli a tak to vyřešili po svym, a podobně...

Je mi záhadou, jak si vůbec může někdo myslet, že se tím něco zlepší???

Krysa

133133

18.4.2007 9:48

Příčina x důsledek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133133

Máte pravdu. Ono to bude asi taky tím, že za příčinu považujeme každý něco jiného [mrknutí jedním okem]

133145

20.4.2007 8:25

RE: přesně!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 133133

> viz věta: Protože ta opatření se snaží postihnout
> důsledek, nikoliv příčinu.
>
> Nevšimli jste si toho, že VZDYCKY se postihují důsledky a
> nikdy příčiny ať už jde o cokoliv a kdekoliv?!

Nevím, jestli kdekoliv. Je známé, např., že západní lékařství ve většině případů léčí následky, navíc jen z konkrétního oboru medicíny, ale východní lékařství léčí příčny, navíc globálně, celého organismu. Takže to na východní moudra možná bude platit i na jiné věci...

133352

18.4.2007 8:32

Výborně..

TT 194.?.?.?

Teď mi mluvíte z duše.. Jo, tahle společnost se skutečně ubírá někam do řitě a myslim, že se s tim nedá nic moc dělat. Ten trend je globální a za chvíli to možná dorazí i do ČR. Možná se odstěhovat na nějakou malou vesnici a tam děti vychovávat..

A to jste ani nezmínil, jak jsou děti zpracovávány reklamou.. Jak může kdokoli, komu je u prdele SCOTT nebo FOX nebo Wildcat nebo co já vim, zapadnout? Tenhle kapitalismus a "demokracie", kterou nám naši všichni vnucují, to je cesta do pekel.. Komunismus byl humus, ale tohle je ještě daleko horší!!! Mezilidské vztahy v prdeli.. A problémy se řeší na základě pochybných reportáží v TV.. HNUS HNUS A HNUS.

Se mi až nechce mít děti.. [bliji]

133134

18.4.2007 10:54

RE: Výborně..

Sid 91.?.?.?

Reakce na 133134

V niečom máte určite pravdu, ale nie je to fenomén čisto západnej civilizácie. Napríklad minulý týždeň v Iránskej islamskej repubike skončil súdny proces so skupinou náboženských fanatikov. Zabili 18 ludí. Jedného pochovali zaživa, niektorých ukameňovali a zvyšok pobodali. Dôvod? Správali sa nemorálne. A súd ich oslobodil s odôvodnením, že ich obete boli aj tak morálne skorumpované. Pozostalí a ich právnici to ešte chcú dať na najvyšší súd, tak dúfam že uspejú.
Nepochybujem, že keby sa ten rákosník nebol sám odstrelil, v USA by dostal injekciu.Keby bol pred islamským súdom argumentoval, že tý študenti boli všetci nemravní, možno by ho boli oslobodili (možno nie verejne, ale po nejakom čase v base).

133149

18.4.2007 20:54

RE: Výborně..

Adam 85.?.?.?

Reakce na 133134

Nezlobte se , ale asi žijete v jiné ČR než-li já.To že si člověk nyní může vybrat jakoukoliv životní cestu vám připadá jako hnus?? Chcete být pod mostem, být zaměstnán, podnikat,mít málo peněz nebo žít jako prase v žitě? Prima není problém jen si vybrat.Chcete žít jako poustevník, nebo se obklopit haldou zbytečných věcí z vámi popisovaných reklam - není problém, stačí si vybrat.Nevím kdo vás, nebo vaše děti nutí někam zapadávat?.Vše je volba jednotlivce - konečně.Jak vidno, ale ta volba zřejmě působí některým lidem problém.Já mám děti dvě a jedno až dvě bych jěště, pokud zdraví dovolí, si dopřál.Jedinné co si pro své děti přeju je, aby měli pevné zdraví a volbu rozhodovat o směřování svého života minimálně tak svobodně jako mám nyní já..to ostatní už je na nich. To co popisuje článek, beru jako selhání jednotlivce.Systém chyboval pouze v tom, že nedokázal zabránit vyšinutému jedinci, aby si zbraň nebral do školy.

133210

18.4.2007 21:28

RE: Výborně..

TT 88.?.?.?

Reakce na 133210

Jste šťastný člověk..

(tohle je přesně rétorika, kterou tak často vídím v TV - vsadim se, že jste navíc zarputilý antikomunista, že? A přitom je to snůška keců)

- Člověk nechce být pod mostem a přesto tam může skončit.. (za komoušů to tak snadné nebylo, mimochodem)
- Každej nemůže žít jako prase v žitě. Ale vybrat by si to určitě chtěla většina...
- Jsou lidé, kterým nezbývá než být zaměstnaný, ikdyž by třeba nechtěli, jsou lidé, kteří neseženou práci vůbec, i když by chtěli.
- Lidé nejsou stejní, někteří mají IQ tykve, někteří nemají podnikavou povahu, někteří jsou zase příliš chytří a tedy opatrní, někteří jsou podnikatelé tělem i duší, atd. atd.
- Děti nutí zapadávat především ostatní děti a to pod vlivem reklamy, děti jsou určitým způsobem hloupé a bezohledné..
- Článek jste naprosto nepochopil a to proto, že jste zatvrzelý a přesvědčený demokrat a naprosto netušíte, že jste ovce z největších..

133214

18.4.2007 22:19

RE: Výborně..

Adam 85.?.?.?

Reakce na 133214

S toho všeho co jste vypsala, mám subjektivní pocit, že nejvíce se cítím býti štastným člověkem.Antikomunistou opravdu nejsem.Dobu před 89 beru jako výtečnou zkušenost pro porovnání s dneškem.Popravdě řečeno, pokud takhle nějak by měl vypadat ráj, tak raději tedy to kapitalistický peklíčko co máme dnes.Mám rád život a beru ho zároveň jako hru.Proto raději mě neberte moc vážně.Nevím jaké máte zkušenosti s dětma, ale to že jsou hloupé a bezohledné mi nějak nezapadá do mého pozorování.Najdou se zamozřejmě jedinci, ale to bych spíše jich našel mnohem více mezi takzvaně dospělou populací.Prošel jsem si cestu podnikání, zaměstnání i spaní pod mostem a vždy to byla má volba, rozhodnutí i vlastní chyba.Každé období mi dalo obrovskou životní zkušenost a přihrálo mnoho zajímavých přátel.Jsem vděčný za tuto dobu, protože za komunistů to byla trošku nuda.Nic víc nic miň.Subjektivně se jako ovce necítím, ale objektivně vám to neberu.

133219

18.4.2007 23:37

RE: Výborně..

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 133214

Tohleto je naprosto zbytečná záležitost. Lidé s tržním myšlením jsou prostě naprosto v loji. Můžete jim horem dolem vykládat o logice nerovných příležitostí a stejně to nepochopí. Pro ně máme všichni stejnou šanci si vydělat miliardu. Už si nekladou otázku, co nastane až si ji všichni vyděláme. Kdo jim půjde dělat tu prasárnu za almužnu stěží k zaplacení nájmu. Nekladou si otázku proč nám sem tahají Ukrajince, Rumuny a kdoví jakou nerodnost, jenom aby srazili úroveň mezd na nejnižší možnou hranici a Čech si doma nemohl říct o slušnou mzdu za svojí práci. To je totiž celé ono slavné multi kulti.
Já mám zásadu nedělat nikde více jak rok. Potom si půl roku užívám sociálního zabezpečení a potom zase na rok někam dělat. Když dávám výpověď tak se všichni diví proč. Takovej chytrej, šikovnej. Když jim řeknu aby se podívali na moje výplatní pásky tak už nediskutují. To je totiž ta demokracie. Dělej za pár korun nebo táhni. [bliji]

133223

18.4.2007 22:05

RE: Výborně..

Kniga 84.?.?.?

Reakce na 133210

Chci do tve dimenze! Hneeeed!
Tak ja si muzu vybrat jo? No tak jsme si vybrala... Pet mesicu bez prace, protoze se mi v te otrocine uz nechtelo drit... Vybrala jsme si zmenu. No, a ted? Ted du do jine otrociny (a mozna este vetsi).. Je spousta veci, ktery neovlivnis... Bracha ma super praci, holt mel stesti... Kdybych si mohla vybrat taky bych tu jeho praci vzala... jenze ja si vybirat nemuzu a tak skoncim u pasu...

133217

19.4.2007 3:08

RE: Výborně..

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 133210

Zadny svobodny system se svobodnou volbou, ktere si tak cenite, vam nezaruci, ze si nekdo neopatri zbran a neudela, co provedl ten nestastnik. Pro svobodny system to je principielne nemozne. Absolutni bezpecnost vyzaduje absolutni kontrolu.

Jedna se o selhani moralnich zpetnych vazeb, ktere jsou stale oslabovany. Platime za to vetsi bezohlednosti, kriminalitou, nasilim, rozpadem socialnich struktur... Dale s majetkovymi rozdily se prohlubuje kastovni diferenciace spolecnosti. Vidim baraky, s klimatizaci a perfektnimi filtry a deti jsou alergici prakticky na vsechno. I to je jeden z pohledu na system.

Deti z ulice by se nenechali postrilet takovym zpusobem. Nevim detaily, ale zaregistroval jsem, ze profesor jedne tridy branil utocnikovi vstupu do dveri a vyzval sve studenty, aby vyskakali z oken. Ten profesor prokazal srdce. Nenasel se nikdo v cele tride, kdo by zburcoval ostatni aby zacali litat zidle, boty... a ti co maji bojoveho ducha by se na nej vrhli. A to vedeli, ze prichazi ozbrojeny vrah.

Zivot tech lidi byl totiz "filtrovany" od reality. Od utoku na Dvojcata se lidi v letadlech naucili nebat se napadnout utocniku, protoze nemaji, co ztratit. Kdyz nema jeden, co ztratit mel by si zapamatovat, ze svuj zivot nema davat lacino. Vraha to neumlouva a obeti i jejich rodin je mi uprimne lito!

133235

19.4.2007 8:58

RE: Výborně..

Adam 85.?.?.?

Reakce na 133235

Pane, neumím posoudit jak se meli chovat studenti.Vím jenom, že to musela být hrůza.Problém jak již jsem psal, vidím v tom, že takto vyšinutý jedinec dostal přes vstup do školy své zbraně a částečně taky v tom, že se k nim tak lehce dostal.O tom ovšem rozhoduje společnost a pokud to mají amíci nastavené tak jak mají, musejí potom zajistit, aby se zbraně nedostávaly do takto uzavřených prostor.Na ulici by takovou paseku ten blázen rozhodně nenadělal.Co se týče bohatých a chudých, přijde mi, že mají většinou naprosto stejné starosti.Zvláštní je, že ten kdo má příjem 1,5 - 2,5 mega mesíčně se bojí, že nebude mít do budoucna co do huby a o peníze přijde, stejně jako ten co vydělá 9 tisíc měsíčně.Oba dva patří mezi mé přátele - tak vím o čem píši a oba dva se obklopují naprosto nesmyslným zbožím a cetkama(samozřejmě v rámci svých možností).Říká se, že sytý hladovému nevěří.Já říkám, že hladovej nevěří sytému, že proto, aby byl syt - musel něco udělat.Jak již to bývá - pravda bude někde uprostřed.

133257

20.4.2007 8:58

RE: Výborně..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133257

Ale jo, věřím, že sytý musel něco pro svou sytost udělat. Většinou prodal za větší kus žvance postupně svou sebeúctu, slušnost, ohleduplnost a nakonec duši. Čest výjimkám, soustrast poraženým.

133354

21.4.2007 9:31

RE: Výborně..

Adam 85.?.?.?

Reakce na 133354

Ale jo, věřím, že sytý musel něco pro svou sytost udělat. Většinou prodal za větší kus žvance postupně svou sebeúctu, slušnost, ohleduplnost a nakonec duši. Čest výjimkám, soustrast poraženým.
-
-
No jasně.Ještě musíte podepsat vlastní krví směnku samotnému Satanovi.Obětovat 6 žab, 8 koček a 15 nemluvňat.Jinak se vám prostě dařit nezačne.To vás učí někde v tom Halelůůůjááá Jehova ??? Nebo Halelůůůjááá Rudá Mládež ???

133431

20.4.2007 15:43

RE: Výborně..

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 133257

Pak svobodny system nemuze vas problem bezpecnosti resit. Muzete udelat drzeni zbrani nelegalni, a docilite pouze navyseni ceny, bude to v bledemodrem srovnatelne s fetem. Jestli chcete vysokou bezpecnost, aby se jste se vyhnul takovym excesum jsou dve moznosti. Bud zacit stavet ploty a na zakladede socialniho statusu se izolovat a chranit, a to samozrejme na ukor sve svobody. Lidi co maji zajistovat ochranu totiz potrebuji efektivni podminky, aby to mohli udelat. Zacina to kamerovacimi systemy a da se to vselijak vylepsit. Muze to dojit az do totality. A v totalite stoji vase bezpecnost za fajku tabaku. Jste sice bezpecny proti kriminalite, ale bezmocny vuci systemu. A reakce tech lidi je problem, ktery jsem naznacil vyse.

133388

19.4.2007 15:57

RE: Výborně..

EAN 85.?.?.?

Reakce na 133210

>To že si člověk nyní může vybrat jakoukoliv životní cestu vám
>připadá jako hnus??

Vy jste opravdu optimista. Jestli si myslíte tohle, tak asi Vy žijete v jiné ČR. Ač nechci obhajovat komunismus, tak v poslední době mám stále silnější dojem, že za jeho vlády měl člověk paradoxně víc svobody než dnes. Všechno dnes ovlivňuje reklama a tzv. prestiž. Když budete podnikatel a nebudete mít švýcarské hodinky a mercedesa, tak vás ostatní podnikatelé mezi sebe nevezmou. Když budete školák a nebudete mít MP3 a mobil a doma iPOD a internet, tak budete mezi vrstevníky za vola. A tak bych mohla pokračovat. Týká se to nejen životního stylu, vlastnictví předmětů, ale také trávení volného času. Pokud se někdo vymyká, tak se vymyká, ale ostatní se na něj dívají jako na podivného podivína, s nímž je lépe se nestýkat, protože kdovíco vlastně jste ? A to se týká i toho, co třeba čtete, jaké máte názory a jestli si např. holíte podpaží. Je zřejmé, že jste článek pana Stwory vůbec nepochopil.

133291

19.4.2007 21:15

RE: Výborně..

Adam 85.?.?.?

Reakce na 133291

Vážená skoro se mi nechce reagovat, protože to asi nebude mít smysl.Přesto se pokusím.Nevím jaké konkrétní zkušenosti máte s podnikáním, ale to co popisujete možná platilo tak prvních pět let po 89.Dnes si mercedesa na lízačku může pořídit téměř každý.Otázkou je,jak dlouho v něm bude jezdit, než mu ho seberou za nesplácení.Co mě jako podnikatele zajímá na druhém je, jestli je schopen dodržet své závazky pokud odebírá, kvalitu a cenu pokud dodává a termín pokud slibuje.Vážně mi je jedno v čem přijede a co má na ruce.Platí totiž to, že ten který na to má - to nemusí dávat najevo.Za ty roky je za ním už určité jméno.Reklama je od toho, aby nás upozornila, že nějaký výrobek existuje.To že někdo nemůže mít hned kdejakou blbost a chce se kvůli tomu trápit, případně nadávat na bohaté - nechápu..nic méně je to jeho volba.To že na část lidí platí tak, že jsou ochotni se kvůli hovadinám a cetkám okamžitě a bezmyšlenkovitě zadlužit, aby ukázali sousedům kdo je v ulici králem - je jenom volba těch lidí.Mnohdy stačí si rok a půl počkat a ten samý výrobek (pokud po něm tak strašně toužíte) máte za půl ceny.Pokud rodiče dávají takový příklad dětem - tak se nedivte, že některé děti po tom blbnou.Blb vždy bude svůj neúspěch svádět na bohaté,židy,cikány,rákosníky,modré, okrové,marťany.Chytrej si bude nejistého,krátkého a zázračného života užívat každým douškem, ať už je co se financí týče - chudej nebo bohatej.

133317

19.4.2007 21:34

RE: Výborně..

TT 88.?.?.?

Reakce na 133317

Adame, vy jste úplně a naprosto mimo.. Ale do téhle doby se velmi dobře hodíte (podle toho co píšete).

- koho zajímá mercedes na lízačku?
- Ne každej podnikatel už má své jméno, jsou i tací, kteří začínají. Navíc podnikatel, kterej dorazí na schůzky v tričku a ve škodovce je k smíchu.. (ne pro mě)
- Ano, správně chápete filozofii reklamy.. Ale to, že je naprosto všude, že už se bez reklamy ani nevyserete, to nevidíte? Vše má své hranice.. A řešení otázky reklamy bylo nejlíp vyřešeno za komunistů.. dokonalost.
- Ano, existují lidi, kteří se zadluží kvůli naprostým zbytečnostem. Takových je imho 90 procent. O to tady ale nejde.
- Příklad dětem? Rodiče? NE pane. Zavřete dítě bez tv a přestaňte mu nakupovat značkový hadry a nestihnete se divit! Ledaže byste ho ani nepustil do školy mezi ostatní děti. Značky a majetky mezi dětmi frčí.. O tom už dál nebudu diskutovat. To je ověřitelný fakt. Na děti je vyvájen ten největší reklamní útok. Děti nedokážou rozeznat to, co věděl diogenés..
- Nemluvte o blbech a neúspěchu. Lidi jsou různý! Už jsem to jednou psal. To co je pro vás úspěch může být pro někoho jiného jen opovrženíhodné pachtění..
- Užívat si? Ano.

Toť můj poslední příspěvek, protože vidím, že tohle je skutečně zbytečné. Jste člověk dokonale přizpůsobený kapitalismu, a tedy dokonale zahleděný do sebe..

133321

18.4.2007 8:57

Tragedie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Hrůza. V takových okamžicích se "narovnávají" karmy, platí dluhy, láme chleba. Respekt před neokázalým hrdinstvím pětasedmdesátiletého Pana profesora Livia Librescu, rumunského žida (sic).

133135

18.4.2007 9:46

No, víte,

J. H. 62.?.?.?

připadá mi, že v USA jsou od nepaměti poměry, které k podobným příhodám vedou. Zdeněk Matěj Kuděj, známý jako společník Haškův ve dvacátých létech (Ve dvou se to lépe táhne) žil před sto lety delší dobu v USA. Přispíval tam patrně do krajanských časopisů a kopie článků si schovával. Za první republiky to vyšlo jako kniha vzpomínek. Pokud na to narazíte, rozhodně si to přečtěte, přestože toho jsou tři tlusté svazky. Mimo jiné líčí i příhodu, kdy v hornickém městečku se nějaký dělník zbláznil, vzal pušku a revolver a střílel na každého, koho potkal. Byla to tehdy senzace, ale nic zase až tak neobvyklého.
Nebo si vezměte americké sekty. Stačí, když začnete patřičným způsobem a patřičnou náboženskou hantýrkou vykřikovat, že v nejbližší době všechno, v čem jsou tamnější lidé nuceni žít shoří - a vždycky najdete pořádnou partu přívrženců, i kdyby učení, kterým svá tvrzení dokládáte bylo sebe blbější. Ti lidé tomu prostě chtějí věřit. (Dneska pravda monopol sdělovacích prostředků silně omezuje možnosti podobných náboženských podnikavců a fanatiků.)
J. H.

133143

18.4.2007 11:40

autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...

Anonymouse 85.?.?.?

Příčina je spíš v okolí. Jak totiž autor napsal, šli se vožrat a bylo to v pohodě. Právě. Pokud se v týhle společnosti nechodíte vožírat, tak vás naprostá většina bere jako že se nechcete bavit. Nikdo nechápe, že někomu třeba ožralost příjemná neni. Prostě pokud nechlastáte, jste podivín a nepřítel. Možná že něco podobnýho postupně způsobilo až takovou tragédii. Možná okolí bylo nemocnější než on sám...

133153

18.4.2007 14:25

RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 133153

To zas asi né... tady neni nutny se jit vožrat ač někdy jak bylo psáno je to ideální řešení, když se to ovšem nedělá furt.
De o to, že dyž du ožrat neb sem se rozešel s babou (nikoli sám ale s kamošema), tak mne z toho tak či onak vytáhnou ba i dom dotáhnou a pokud na mne padnou deprese a uvidí mne lezt nba půdu s provazem, tak zustanou tak dlouho dokud to nepřejde.

V USA se mnou nepude nikdo nikam, nikdo mne nebude o ničem přesvědčovat ani mne z ničeho vytahovat a nejspíš mi i půjčí ten provaz a klíče od půdy... dyt je to jen moje věc, že?!

Ostatně kromně klasických norků (notářů, etc) se nikdo nechodí do knajpy ani tak ožrát, jako na "kus řeči", zahrát karty, zahrát šachy, zahrát na kytaru, a pod. Tedy u nás. Neznám ale NIKOHO kdo byl v USA a vykládal mi, jak si tam krásně pokecal v knajpě navíc třeba s uplně cizíma lidma o čemkoliv! Když jo, nebyli to Američani, hi!
Oni holt na to mají každej psychiatra, a když nemají, dopadne to jak v tom článku. Tady už sice jsou u psychiatrů a psychologů taky fronty, ale upřimně řečeno, taky radši zdvihnmu telefon a zavolam kamošce či kamošovi, nebo zdvihnu zadek a skočím na kus řeči do knajpy - nebo aspoň na nějakej rozumnej chat, když už nemužu z baráku.

Kdyby ho v tom nenechali samotnýho (ostatní a jeho okolí), nemusel postřílet pul školy a jeho "černý slohovky" by se mohly stát jen úvodními pracemi nového autora ve stylu Stevena Kinga...

Krysa

133161

18.4.2007 15:03

RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 133153

Tým chcete povedať, že k takýmto jednotlivcon treba špeciálny prístu aby človek ostal nažive? To sa má kolektív prispôsobovať jednotlivcovi? A to že sa ostatní správajú inak znamená, že ich mám zabiť? Tá posledná veta by sa hodila do úst mullaha, ktrý by ho súdil pred islamským súdom a nakoniec by ho prepustil.
Ja moc nemusím diskotéky. Mám postrielať svojich kamošov za to, že tam chodia?

133166

18.4.2007 16:58

RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...

Anonymouse 85.?.?.?

Reakce na 133166

Jaký speciální přístup? Vám snad přijde normální, že nějakých 90% chodí chlastat? Dodnes mi nikdo nedokázal vysvětlit co je na tom tak úžasnýho...
A netvrdim přece že je správný že je za to postřílel.

133180

18.4.2007 17:58

RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 133180

Videl som na CNN rozhovor s chlapíkmi, ktorí s ním bývali na izbe. Bol to čistý dement. Mal imaginárnu priateľku- supermodelku, fotil si všetky spolužiačky, zisťoval si o nich informácie a sledoval ich. So spolubývajúcimi prehodil tak dve vety denne. Oni sa ho snažili dostať do kolektívu, ale nemal záujem. Myslím, že žiaden špeciálny prístup by nepomohol. Chyba je, že mu predali zbraň.

133188

18.4.2007 18:26

RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 133188

>Chyba je, že mu predali zbraň.

No to jo. Ještě, že, zrovna v USA, je takový problém, si kvér sehnat na černo. Ach jo. Nějaké jiné jednoduché řešení byste na skladě neměl? Co takhle poslat do plynu každého, koho Sid označí za dementa?

Chlape Vy jste ale ... pardon, Vy máte na všechno jednoduché řešení, že?

133194

18.4.2007 21:42

RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 133194

Po zvážení faktov ho za dementa musí považovať každý. To čo urobil to preda dokazuje. Ako hovorila Oriana Fallaci o Chomejním- "Keď s ním bola jeho matka tehotná, mala ísť radšej na potrat". O tomto to platí tiež.

133215

18.4.2007 22:44

RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...

Anonymouse 85.?.?.?

Reakce na 133188

Snažili se ho dostat do kolektivu. Pod tim si člověk může představit spoustu věcí. od skutečné snahy po "poď se vožrat" "nechci" "s tebou neni žádná prdel"
A ono spousta lidí přehání pokud se jedná o vrahy/sebevrahy...

133220

18.4.2007 12:27

Můj názor

Petr Schindler 85.?.?.?

také bych si dovolil napsat svůj názor na celou věc. Určitě s některými pasážemi článku souhlasím,ale nemůžu souhlasit s tím, že byl dotyčný člověk společností vyobcován. Jak autor píše, rodina studenta přišla do USA před spoustou let, uchytila se tady a on se dokonce dostal na univerzitu. Jeho spolužáci o něj jevili zájem, který on neopětoval. Nejsem žádný odborník na psychologii, ale podle selského rozumu se dotyčný nedokázal přizpůsobit novým životním podmínkám a vinil za to svoje okolí. Tak šel a pomstil se, tak jako se pomstila hromadná vražedkyně u nás, když najela nákladním autem do lidí. Myslím si, že těmto excesům nezabrání nic, ale věřím, že kdyby bylo zabráněno volnému přístupu ke zbraním, nemusely být následky tak otřesné.
Spousta z nás si položila otázku, jak předcházet problému. Soudím, že do hlavy jedince neuvidíte když to nebude chtít a předělávat celou společnost kvůli riziku, že selže jedinec je utopie. Vždy se najde jedinec, který nebude v daném systému spokojen. A ještě jeden postřeh, všimněte si, že se vždycky najde nějaký modelový příklad páchání zla a pak jej lidé následují. Ať už jde o střelbu do lidí, tak populární v USA, nebo plnění aut výbušninami a odpalování na blízkém východě, nebo sebevraždy upálením u nás. Takových příkladů jistě každý z Vás objeví několik.

133155

18.4.2007 15:14

Ale jdete nekam s nejakimi pricinami

sinxing 194.?.?.?

Pricina je korejcova neschopnost si zaridit zivot tak, aby byl stastny a byl byl v lepsi zivotni situaci a tedy potencialni ekonomicky prinos ekonomice.
Jak je zvykem, tak levicaci obecne prisuzuji vinu okolnimu prostredi a spolecnsoti, pritom je naprosto jasne, ze slo proste o osobni selhani jednotlivce. Protoze je od prirozensoti svobodny jedinec a zije v demokratickych a svobodnych USA.

Spolecnost za nic nemuze, problem je v tom, ze svobodny korejec proste selhal protoze byl hloupy a neschopny. A neunesl osobni zodpovednsot za sve ciny, tak holt musel vypit svuj kalich horkosti a zivotni prohry poradne do dna!A dobre jim tak. takovym posukum, potencialne volici levici.

Spolecnost totiz neexistuje, ale pouze samostatny jedinec, tedy jednotlivec kracici si svym zivotem sam. Sdruzovani a sjednocovani je projev socialnosti a levicovosti, krajne i komunismu.

Proste a vzdy a za jakeho koliv prostredi a situace plati, ze kazdy je strujcem sveho zivotniho osudu a stesti, coz to hloupe trdlo nedokazalo pochopit.
Silnym patri svet, slabym smrt!

133168

18.4.2007 15:57

RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami

petr z jbc 85.?.?.?

Reakce na 133168

vy jste se nejspíš vyučil v texasu u čížka, máte zmáknutýho každýho, o životě jasno

133170

18.4.2007 16:50

RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 133168

Vy jste mi výkvět [oči v sloup]

>Pricina je korejcova neschopnost si zaridit zivot tak, aby byl stastny a byl byl v lepsi zivotni situaci a tedy potencialni ekonomicky prinos ekonomice.

Tohle je jedna z příčin. Přepočet všeho na výnos ekonomiky - peníze. Všimněte si, že když se mluví o dopravních nehodách, vždy se vyčíslují částky škod, vždy. Lidský život a utrpení tím naprosto ztratilo na hodnotě a vlastně se jen veze ekonomickými statistikami. V čechách má lidský život hodnotu tuším asi 240 000kč. Když víte, kolik podle zákona stojí lidský život, jak se změní vaše úcta k tomuto životu?

>Jak je zvykem, tak levicaci obecne prisuzuji vinu okolnimu prostredi a spolecnsoti, pritom je naprosto jasne, ze slo proste o osobni selhani jednotlivce.

Je zvykem, že pravičáci... Ne, ne, tohle je od vás hloupé. Víte, že právě východní kultury se více soustředí na pozadí, než na věc samotnou? Podle mě to je lepší přístup, než přístup nás - západu - kdy vytrhneme člověka z jeho prostředí a soudíme ho podle našich dojmů jen z něho samotného. Prostředí má velký vliv. Vás formovali především vaši rodiče a vaše popírání toho faktu na tom nic nezmění. Společnost jako taková má také velkou sílu a působí silným tlakem na vývoj jednotlivce. Je jen faleš a pokrytectví společnosti, že svůj díl viny/spoluviny háže jen a pouze na viníka.

>Spolecnost za nic nemuze, problem je v tom, ze svobodny korejec proste selhal protoze byl hloupy a neschopny.

Neznal jste ho, váš soud je pouhým zkratem.

>Spolecnost totiz neexistuje, ale pouze samostatny jedinec, tedy jednotlivec kracici si svym zivotem sam.

Amen. To je právě náboženství "pravičáctví" - individualismus až na kraj světa. Pokud hledáte příčiny zla, tak je hledejte v extrémech a jedním z nich je individualismus, ve kterém vy hledáte spásu.

>Sdruzovani a sjednocovani je projev socialnosti a levicovosti, krajne i komunismu.

Řekněte svému lékaři, pekaři, řidiči autobusu, že se už nehodláte združovat. Vypěstujte si své jídlo, ušijte si své vlastní oblečení, vylečte se sám, protože jinak asi budete tím svým komunistou.

>Silnym patri svet, slabym smrt!

Bylo by masožravců bez bíložravců?

133178

18.4.2007 17:02

RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami

Humanista 195.?.?.?

Reakce na 133168

Žádné pravičáctví ani levičáctví není.
Je zatím pouze jeden model ekonomiky, který sice není
úplně nejlepší, ale zatím funguje a myslím, že k jeho nápravě dojde postupně vývojem.Člověk, který hlásá "pravicové" náboženství je trochu nemocen. Bez sociálních aspektů společnosti
by vlastně společnost jako stát a národ skončila.
Kapitalismus má výrazné znaky, kde je člověk vykořisťován člověkem a v socialismu je tomu právě naopak!
Ale bez skutečného "sociálna" by se společnost zcela zřítila
a posunula o několik století nazpět.

133182

18.4.2007 18:28

RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami

google 84.?.?.?

Reakce na 133168

nillbert, uz len cakam, kedy ty vytiahnes kver a vyjdes do prazskych ulic na lov.
u teba to je na spadnutie.
lenze niekedy sa stava, ze sa z lovca stava obet.
vtedy budes kricat o antisemitizme a budes sa dovolavat spolocenskych rieseni.

133195

19.4.2007 0:26

RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 133168

Svoboda názoru platí jen do určité míry. Některé názory ventilovány být nesmí. A za některé by se jejich nositelé měli likvidovat. Tento patří mezi ně! [naštvaný]

133225

19.4.2007 3:19

RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 133168

Zazil jsem v ruznych tridach, mancafrtech... i ruzna egoisticka hovada, ktera by mela podobny nazor. Kupodivu vsichni velmi rychle pochopili, ze jsou spolecensti tvorove a svoje hovadske nazory museli skryvat. Jinak by se jim mohli vyplnit, ze skutecne zustanou absolutnimi individualitami.

Zajimave, ze v realu ty vase moudra moc nefachci. I treba takove primitivni kmeny maji pro hrubve poruseni pravidel tvrdy trest, vylouceni z kmene. Upozornuju, ze mezi promitivnimi kulturami je ziskani jine kmenove prislusnosti na rozdil treba od cestovniho pasu, prakticky nemozne.Vzacne vyjimky pouze potvrzuji pravidlo.

133236

18.4.2007 16:33

smutne

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Ja sem jenom cekal nez se dovim, kdo to udelal. Trvalo celkem dlouho nez se tato informace dostala na verejnost. Nebyt prezivsich svedku, tak buhvi jak by to dopadlo. Vubec bych se nedivil kdyby zas nasli pas nejakyho muslima, nebo ho rovnou zastrelenyho privezli. Nicmene aspon tu mame hrdineho zida prezivsiho holokaust, coz je jiste nezbytna kvalifikace aby polozil zivot za svoje studenty(pry). Nezidi skakali z oken nebo se schovavali pod lavice. Takhle se z tragedie tezi co se da...

133175

18.4.2007 18:42

RE: smutne

Peter Velkej 205.?.?.?

Reakce na 133175

Mnoho 'Zvedavcu' by silelo radosti kdyby to udelal nejakej US vojak co se vratil z Iraku s pohmozdenenymi nervy.
Mozna ten Korejec byl zid?
Ted vazne:
Velka vetsina tech studaku co strileji na sve spoluzaky jsou obycejne sikanovani ve tridach, na chodbach, i na hristi. Columbine masakr provedli tez dva pomateni, kteri uz nemohli vydrzet sikanu svych spoluzaku.
Zacli tim ze se zacali vystredne oblekat (trench coats etc) a skoncili vime cim..
Podobne pripady jsme meli v Kanade.

133198

19.4.2007 13:06

RE: smutne

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 133175

Nepřijdete si s tím antisemitismem hodně trapný?

133275

19.4.2007 13:18

RE: smutne

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 133275

Jakym antisemitismem? Ten profesor byl jiste hrdina, pokud se vec udala jak nam lici eretz. Ja nevim kdo mel potrebu zduraznovat, ze to byl zid, co prezil holokaust...

133279

19.4.2007 15:17

RE: smutne

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 133279

Značné ironie ve vašem původním příspěvku si nejde nepovšimnout...

133288

19.4.2007 13:30

RE: smutne

google 84.?.?.?

Reakce na 133275

>Nepřijdete si s tím antisemitismem hodně trapný?

Vanguard, vy sa dokedy este chcete ohanat tym kyjom antisemitizmu?
to tych zidov skutocne az tak nenavidite?
ste tym trapny, nezavisle od toho, ze sam sebe si eventualne pripadate skvely.

neviete o tom, ze kazdy pribeh potrebuje svojho hrdinu, aby mohol byt pre spolocnost "uspesne" (psychologicky) ad acta zakonceny?
na principe, ze sa pri takej strasnej tragedii (clovek - ako druh sklamal) nasiel aspon jeden (z nas), ktory nesklamal.
a ze urcite kruhy zneuzivaju smrt 30-tich ludi, aby podporili svoje perverzne teorie o vyvolenom narode, vam neprichadza trapne?

nepride vam ani trochu aspon podozrive, ked uz nie rovno naklamane, ze sa niekto okrem emerickych ekcnych holywudskych hrdinov,
ruca rovno do strely?
nepripada vam divne, ze toho hrdinu, prebrala cela svetova tlac bez nejmensieho tiena pochybnosti?
kde sa taki hrdinovia rodia?
oni sa nerodia, oni asi budu kaleni z israelskej oceli.

a co tym dosiahol ten hrdina?
ze ostatnych odkragloval o 30 sekund neskor?

postavme mu pomnik!

133281

19.4.2007 13:46

RE: smutne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133281

Pane google, ve vší úctě, já bych tomu skutečně rád věřil, že to bylo tak, jak se o tom píše. A není to tak, že kromě holywudu neexistuje hrdinství v takových situacích - lidé dokonce zemřeli i při záchraně své kočky, natož při záchraně svých studentů...V tu chvíli uděláte to, co jste, nemáte čas počítat... Ten pán tím dosáhl spasení své duše. O to ve skutečnosti jde. A nebudeme-li věřit, že mezi židy stejně jako mezi jinými etniky jsou tací, můžeme to rovnou zabalit. Ta obroda musí přijít zevnitř - u jednotlivce, u národa, u společnosti.

133284

19.4.2007 19:54

RE: smutne

google 84.?.?.?

Reakce na 133284

>Pane google, ve vší úctě, já bych tomu skutečně rád
>věřil, že to bylo tak, jak se o tom píše.

preto tak lahko verime, lebo radi...hore som to uz trochu naznacil

>A není to tak, že kromě holywudu neexistuje hrdinství v takových situacích
>- lidé dokonce zemřeli i při záchraně své kočky,

ked to nazyvate hrdinstvom, tak vo vasom ponimani je hrdinom, kto sa hodi do strely,
aby zachranil zivot svojho prezidenta!?

viete v style filmu: "IN D LAJN OF FAJR"
ked nahodou zavaha, ma potom cely zivot depresie, stane sa alkoholikom,
ako Bruce Willis v "Last Boy Scout".
mate sajnu, ale seriozne, ako sa take hrdinstvo da naucit/osvojit?

a co potom poviete na hrdinstvo samovrazednych palestinskych bojovnikov proti okupacii?

>natož při záchraně svých studentů..

no studoval som v styroch roznych krajinach tohto sveta a takeho ucitela som este nezazil.
väcsinou to boli ludia, pred ktorymi bolo skor nutne studentov chranit
a ani v najlepsiom pripade, neboli kvoli studentovi ochotni riskovat ani pokarhanie od dekana.
nehovoriac uz o kariere alebo vlastnom zivote.

>V tu chvíli uděláte to, co
>jste, nemáte čas počítat... Ten pán tím dosáhl spasení
>své duše. O to ve skutečnosti jde.

nesuhlasim, na spasenie duse je potrebne sa naucit ine "triky", nez CNN hrdinstva.
bolo by to na dlhsiu diskusiu.

>A nebudeme-li věřit, že
>mezi židy stejně jako mezi jinými etniky jsou tací,

ja nerobim vynimky medzi zidmi/nezidmi, to skor vy...
ja verim, ze sa medzi zidmi najdu pomätenci, prave tak, ako v kazdom inom narode.

ps.:
sorry, ze som predtym na vas tak vyskocil, ale ked sa niekto ohana antisemitizmom,
tak sa mi otvara nozik vo vrecku.
sam od seba...

133303

19.4.2007 20:14

RE: smutne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 133303

Nevyskočil jste na mne, to byl asi jiný anonym. Já jsem jen první nahoře "pochválil" čin pana profesora, proto jsem se vmísil.
V mém pojetí je hrdinou ten, kdo v kritický moment bez vypočítavosti zachrání toho, koho má radši než sám sebe, kdo obětuje sebe za to nebo za toho, koho má rád. Dovedu to pochopit, asi bych to kvůli někomu taky udělal. Bez nároků na medializaci, samozřejmě. A ne jen proto, že to považuji za cestu ke spáse duše.

Myslím, že povídka Vyšší princip byla napsána podle skutečného případu. Chci věřit, že stále jsou na světě rytíři ducha.

Obvykle se mi Vaše zde prezentované názory líbí, a občas se přidávám ke kritice některých aspektů chování některých židů. A proto považuji za fér pochválit ty aspekty, které pochvalu zaslouží. Myslím, že pouze kritizovat je kontraproduktivní, a že to není cesta k tomu cíli, ke kterému asi oba směřujeme, i když každý svou cestou.

133308

19.4.2007 23:20

RE: smutne

google 84.?.?.?

Reakce na 133308

jeden hodnoverny priklad z historie, vedome, v mene vyssieho principu.
nie v mene fanatizmu
nie v mene zvyseneho ega
nie v mene zufalstva

133334

20.4.2007 9:05

RE: smutne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133334

Hodnověrný příklad z historie ani ze současnosti Vám dodat nemohu - totiž to, jestli je hoden důvěry, je věc mé a pak ještě Vaší subjektivní percepce, jinak řečeno chtění či víry. Máte pravdu v tom, že věříme tomu, čemu věřit chceme - a tím si právě každý tvoříme svou realitu. Je proto velmi důležité pěstovat si "správné chtění", správnou víru - každému se totiž dostane podle jeho víry. I Vy věříte jen tomu, čemu věřit chcete, a jestli věříte, že Vaše skepse je "objektivnější" než můj pohled, tak zase jen proto, že tomu věřit chcete. Z toho kruhu vystoupit nelze, protože, znovu - naše realita je to, čemu chceme věřit.

133355

20.4.2007 10:46

A PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133334

Ve výčtu hodnověrných důvodů Vám chybí ten, který jsem už v úvodu udával (proč ho tak vytrvale vytěsňujete [překvapení] [mrknutí jedním okem] ?

- ve jménu lásky

Samozřejmě, že lidská láska obsahuje často příměs ega, zoufalství, fanatizmu atd. - přesto pro mne je a zůstává hodnověrným a přijatelným důvodem. A právě takovými činy se láska od příměsí čistí (z olova se stává zlato..)

133359

20.4.2007 12:55

RE: A PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 133359

>Hodnověrný příklad z historie ani ze současnosti Vám dodat nemohu -
>totiž to, jestli je hoden důvěry, je věc mé a
>pak ještě Vaší subjektivní percepce, jinak řečeno chtění či víry.

cestne slovo, bol by som velkorysy... [mrknutí jedním okem]

>Ve výčtu hodnověrných důvodů Vám chybí ten, který jsem už v úvodu udával
>(proč ho tak vytrvale vytěsňujete - ve jménu lásky

>Samozřejmě, že lidská láska obsahuje často příměs ega, zoufalství, fanatizmu atd.
>- přesto pro mne je a zůstává hodnověrným a přijatelným důvodem. A právě >takovými činy se láska od příměsí čistí (z olova se stává zlato..)

nevytesnujem, len sa zvykne zamienat laska so zahananim strachu pred samotou
alebo projekciou ega na platno vlastnych predstav o svete.
z toho nikdy zlato nebude.
ked sa clovek zamiluje, tak prebieha v tele mozno stejny chemicky proces
ako pri precitnuti, ale napriek tomu to nie je to iste.

viete, ze podla poslednych vyskumov, sa zenam pri orgazme "vypina" mozog?

133368

20.4.2007 14:58

RE: A PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133368

Nemluvím až tak o zamilovanosti, spíš o lásce ve smyslu agape. Která se samozřejmě z té zamilovanosti může a nemusí vyvinout. Nebo ve smyslu mateřské, otcovské lásky.
Ano, o tom vypínání mozku jsem četl. Myslím, že u mužů to bude stejné. Dobré opatření, mozek by měl občas být odkázán tam, kam patří a uvědomit si, že to není on, kdo to tu řídí [mrknutí jedním okem]

133381

20.4.2007 15:09

A ještě k těm příkladům

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133368

>Hodnověrný příklad z historie ani ze současnosti Vám dodat nemohu -
>totiž to, jestli je hoden důvěry, je věc mé a
>pak ještě Vaší subjektivní percepce, jinak řečeno chtění či víry.

cestne slovo, bol by som velkorysy...

Vy občas neposloucháte zprávy, a neslyšíte případy, kdy se spolužák vrhne do vody, aby zachránil kamaráda, soused šplhá po římse hořícího domu, aby zachránil sousedku, magor zastřelí tátu od malého dítěte, který v parku brání napadenou holku, tuhle se někdo utopil při záchraně svého psa - těch případů je vážně dost, a trochu mě mrzí, že pro Vás jako by neexistovaly.. To, co údajně udělal pan profesor Librescu, mi přesně zapadá do tohoto mého schématu skutečného hrdinství...

133383

20.4.2007 19:13

RE: A ještě k těm příkladům

google 84.?.?.?

Reakce na 133383

>Vy občas neposloucháte zprávy, a neslyšíte případy, kdy se
>spolužák vrhne do vody, aby zachránil kamaráda, soused
>šplhá po římse hořícího domu, aby zachránil sousedku,
>magor zastřelí tátu od malého dítěte, který v parku
>brání napadenou holku, tuhle se někdo utopil při záchraně
>svého psa - těch případů je vážně dost, a trochu mě
>mrzí, že pro Vás jako by neexistovaly.. To, co údajně
>udělal pan profesor Librescu, mi přesně zapadá do tohoto
>mého schématu skutečného hrdinství...


to je nieco uplne ineho.
to je pre mna skutocne hrdinstvo, ked niekto s rozvahou a s chladnou hlavou
zachrani "susedovic holcicku".
aj keby sam prisiel pritom o zivot.
ked sa ale niekto ruti do strely bez rozmyslu,
tak, ze vrah pozabija zvysne obete len o 30 sekund neskor,
to je pre mna obycajna blbost, pomätenost, skratove jednanie.
akurat ho mozno este viac nazhavil.
z takeho robit hrdinu, je mozno niekomu psychologicky a v tomto pripade aj politicky potrebne,
ale podla mna, je to obycajna manipulacia stadom.

to je presne v style bolsevickych politrukov (za rodinu, huraaaa!!!), ktori hnali ruskych muzikov,
nedobre ozbrojenych, pred hlavne nemeckeho wehrmachtu a nabulikali im, ze ide o vlast.
v principe, im ale islo o ich zidobolsevicke prdele.

133397

20.4.2007 20:57

RE: A ještě k těm příkladům

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 133397

Má pozice je prostě ta, že ve světě, kde egoističtí hajzlové manipulují stádem, si vážím každého, byť i zkratového, altruistického jednání, od žida dvojnásob. Pro mne má cenu naděje, pro něj spásy.
Na rozdíl od Vás se CHCI radši zaměřovat na pozitivní stranu skutečnosti, protože to považuju za pragmatičtější. Negativity je všude vůkol až dost.
[smích]

133403

22.4.2007 23:13

RE: A ještě k těm příkladům

Gilhad 89.?.?.?

Reakce na 133397

V podani, ktere se dostalo ke me, se mu to podarilo ... kricel na ne, aby utekli, oni skakali z okna, nekteri si polamali ruce/nohy, ale prezili ... jak jsem koupil prodavam

133611

23.4.2007 5:09

RE: A ještě k těm příkladům

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 133397

..."ale podla mna, je to obycajna manipulacia stadom".
------------------
I já si to myslím.
Navíc zmínka o holocaustu je nehorázná urážka profesora Liberescu. Pan profesor byl jeden z mála židů, kteří se dokázali asimilovat ve společnosti. On sám byl označen tím trapným výrazem "self-hater" (nenávidějící se) a veřejně prohlásil (před studenty), že stále přibývá značné množství židů, kteří
parazitují na společnosti trapným natahování ruky na kompenzaci holocaustu. V koncentráku nikdy nebyli a takhle si přilepšují na penzi. Měl také obavy ze světového pogromu židů a údajně mu bylo i vyhrožováno smrtí.

Záznam na CNN-pipeline při výpovědi jednoho ze studentů. Link jsem si uschoval pro tuto diskuzi, ale je již nefunkční (error 401-page not found). Snad by také měli zahájit vyšetřování, proč byl profesor Liberescu zastřelen? Patrně tím druhým, doposud neznámým, útočníkem! Je v tom až příliš mnoho záhad.

Další theze tvrdí, že Cho byl drogama vypěstován k tomuto hrůznému činu jenom z toho důvodu, ať má stádo motivaci,
dobrovolně si odhlasovat zrušení práva o osobním držení střelné zbraně, zakotveném v ústavě. Bude to takhle snadnější, až se vláda postaví proti vlastním občanům a začne osvobozovat Ameriku od Američanů. Na tohle link držím a je funkční. Na požádání najdu a přiložím.

P.S. Pan Google, konečně mám příležitost Vám poděkovat (i panu Datlovi, pokud to čte), za vyjádření solidarity k mému dotazu na důvod, proč byl pan Nohejl vytažen za ucho z lokálu?

133626

23.4.2007 5:54

RE: A ještě k těm příkladům

Datel 206.?.?.?

Reakce na 133626

Jo ctu . Bohuzel bez pana Nohejla to neni ono.

133627

19.4.2007 20:57

RE: smutne

cool 72.?.?.?

Reakce na 133303

>no studoval som v styroch roznych krajinach tohto sveta a takeho >ucitela som este nezazil

V tomto smutnom pripade podľa všetkého potvrdzuje vynimka pravidlo (Ausnahmen bestätigen die Regel)

Naco (aj) sem pchate tych hrdinskych palestincanov? Kde je v tom kauzalita? Leute gibt´s! [cool]

133314

19.4.2007 22:48

RE: smutne

google 84.?.?.?

Reakce na 133314

>Naco (aj) sem pchate tych hrdinskych palestincanov? Kde je v tom
>kauzalita? Leute gibt´s! [cool]

noo, ja som s tym hrdinstvom, za obete vlastneho zivota v mene vyssich principov, nezacal?

133329

19.4.2007 21:15

RE: smutne

68 68.?.?.?

Reakce na 133303

no studoval som v styroch roznych krajinach tohto sveta a takeho ucitela som este nezazil.
väcsinou to boli ludia, pred ktorymi bolo skor nutne studentov chranit
a ani v najlepsiom pripade, neboli kvoli studentovi ochotni riskovat ani pokarhanie od dekana.
nehovoriac uz o kariere alebo vlastnom zivote.


Studovani ve ctyrech ruznych zemich neznamena, ze jste nekde z toho pobral rozum a lidske mysleni. Nemel by jste se tim tak ohanet.

133318

19.4.2007 23:02

RE: smutne

google 84.?.?.?

Reakce na 133318

>Studovani ve ctyrech ruznych zemich neznamena, ze jste nekde z
>toho pobral rozum a lidske mysleni. Nemel by jste se tim tak
>ohanet.


fuj teufel 68-cka, vy este zijete a klepkate do klavesnice?
v tak pokrocilom stadiu, ked mozog nie je schopny pochopit ani najjednoduchsie vypovedi, zacina vypovedat väcsinou aj telo.
klobuk dole!

133330

19.4.2007 23:48

RE: smutne

68 68.?.?.?

Reakce na 133330

fuj teufel 68-cka, vy este zijete a klepkate do klavesnice?
v tak pokrocilom stadiu, ked mozog nie je schopny pochopit ani najjednoduchsie vypovedi, zacina vypovedat väcsinou aj telo.


Mindo, tohle neni urazeni diskutujiciho? Ono je to asi odkud a kterym smerem vitr fouka, ze ano? [pláč]

133338

19.4.2007 21:03

RE: smutne

Aja 24.?.?.?

Reakce na 133175

Tady to zdurazneni, ze jde o zidovskeho profesora, ktery prezil koncentrak neni vubec nevhodne. Naopak, ma to vypovidaci hodnotu.
Prezil valecne peklo a zemrel nasilnou smrti v demokraticke Americe. Neni to drsna ironie?

133316

21.4.2007 6:22

RE: smutne

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 133316

Vite ten profesor ma u mne vysoky lidsky moralni kredit a respekt, ale pokud by nebyl rumunskym Zidem a byl treba puvodem Nemcem. Psal by o tom nekdo?

133418

21.4.2007 18:10

RE: smutne

Aja 24.?.?.?

Reakce na 133418

>Vite ten profesor ma u mne vysoky lidsky moralni kredit a
>respekt, ale pokud by nebyl rumunskym Zidem a byl treba puvodem
>Nemcem. Psal by o tom nekdo?

Ja nevim , pane Bartosku, a je nemozne usoudit "co by bylo, kdyby bylo, ci nebylo".
...ciste teoreticky, kdyby zmineny pan profesor nebyl Zid, ale tedy Nemec, ci Polak a tim padem by nestal mediim za zminku, pak bychom potrebovali "pres hubu" my vsichni, kam az jsme nechali "vladu veci nasich" odpochodovat.
A to i bez ohledu na vseobecne rozsirene mineni, ze media jsou ovladana Zidy.

133480

21.4.2007 18:35

RE: smutne

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 133480

Podle mne je to asi takhle. Psalo by se sice též, ale ve smyslu že profesor v Německu zachránil atd., nebo professor zachránil..., neboť by národnostní příslušnost neměla důležitost, což je podle mne i správné. Pokud je to ovšem žid, tak se to dá na první místo důležitosti, ač to nemá s ničím co dělat. Ten člověk byl taky rumun, a ani to nemá nic co dělat s tím co udělal. Neb ne všichni rumuni, nebo židi jsou stejný, jak se kdo zachová je zcela osobní záležitost nemající z původem, narodnostní nebo náboženskou příslušností nic společnýho. Si myslím. Já si nemyslím že všichni češi kradou a všichni židi mají Nobelovku, všichni palestýnci se vybuchujou nebo že všichni američani jsou blbý. Ovšem pro skupinu ovládající media, fakt že hrdina byl jejím příslušníkem se holt nedá nechat bez povšimnutí.

133485

21.4.2007 19:17

RE: smutne

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 133485

[smích] [mrknutí jedním okem]

133489

21.4.2007 21:14

RE: smutne

68 68.?.?.?

Reakce na 133485

Ovšem pro skupinu ovládající media, fakt že hrdina byl jejím příslušníkem se holt nedá nechat bez povšimnutí.

Zminka ze byl zid tam byla ve spojeni, ze se mu podarilo prezit nemecky koncentrak a nepodarilo se mu prezit vyucovani ve skole.

Tak uz toho biti do zidu za kazdou cenu nechte. Jste trapni. Tim nemyslim Antiseptika ale hromadu zdejsich prispevatelu, kterym to neda spat, ze se ten zid obetoval pro studenty.
[pláč] [pláč]

133502

18.4.2007 18:36

Byl nemocen

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

No a máme to. Ten kluk byl prostě nemocen. A každému to bylo fuk!

Vždyť tak to máme nastaveno, ne? V hentom liberálizmu. Každý ať se stará sám o sebe. Na druhou stranu, kdyby dokázal své emoce ovládnout, mohl se stát i prezidentem US a to bychom teprve čuměli

133197

18.4.2007 18:48

RE: Byl nemocen

68 68.?.?.?

Reakce na 133197

Ano, kazdy, kdo spacha vrazdu a nebo zlocin je svym zpusobem nemocen.

kdyby dokázal své emoce ovládnout, mohl se stát i prezidentem US a to bychom teprve čuměli

Mozna jste vy take nemocen a ovladate svoje emoce.

133200

21.4.2007 20:05

RE: Byl nemocen

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 133200

Takže kdy Vám to dojde, že je něco se společností špatně? Až se skutečně budeme dělit pouze na oběti a pachatele? Nebo i to bude málo. Všechny zločiny, sebevraždou počínaje mají podle mne hlubokou souvislost se společností. Ne že je sama společnost jediným viníkem, ale taky není, a to zdaleka ne, pouze obětí. Jako si americká mezinárodní politika sama vytváří teroristy, tak si i naše sobecká, na prachy orientovaná společnost vytváří sebevrahy a vrahy (masové specielně), z lidí kteří jsou k tomu více náchylní než jiní. Ovšem pokud se to bude zhoršovat, jako že to tak vypadá, budeme náchylní postupně skoro všichni. Ale my nic, my jenom vyděláváme peníze, my za nic nemůžem, pcha, můžeme. I mravenci mají větší kooperativní smysl než my lidé.

133495

21.4.2007 20:13

RE: Byl nemocen

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 133495

Dík! Neměl jsem ani trochu chuti na tu kokotinu reagovat.

133497

21.4.2007 20:23

RE: Byl nemocen

Aja 24.?.?.?

Reakce na 133495

Takze jsme vlastne dospeli do stadia, kdy nekdo, kdo ma empatii, soucit, nezistny vztah k souclovekum je povazovan ne za normu, ale za podivina, na ktereho je treba hledet z uctive vzdalenosti, aby nas nenakazil.

Mate pravdu, neco je spatne (spis vic, nez min)ve spolecnosti.
Reseni neni mnoho, kdyz se tim nezabyva soucasna generace, ta pristi uz bude totalne povolna, zpracovana, uvykla, prizpusobena.

133498

21.4.2007 20:32

RE: Byl nemocen

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 133498

>pristi generace uz bude totalne povolna, zpracovana, uvykla, prizpusobena

Tak tomu nevěřím. Link Vám na to nedám, hlubokomyslnou úvahu nějakého mudrce také ne. Ale, co je lidstvo lidstvem, pokaždé se dokázalo z okovů vyrvat. Aby se zase nechalo uvrhnout do dalších, to je pravda. Teď máme problém globální, takže i všechny jevy (ekonomické, sociální...) nabírají globální rozměr a úměrně tomu i narůstá SETRVAČNOST těchto jevů. To poněkud oddaluje zlom. O to bude ale větší změna a překvapení až zlom přijde.

133500

21.4.2007 20:55

RE: Byl nemocen

Aja 24.?.?.?

Reakce na 133500

Drzim nam palce, at mate pravdu. [smích]

Jak si ten zlom predstavujete?
Kdyz zlom, zjevne nepujde o vyvoj evolucni, ci-li hop a nejaka revolta?

133501

21.4.2007 21:17

RE: Byl nemocen

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 133501

>Jak si ten zlom predstavujete?

To byste po mně chtěla moc. [smích] Ale vloni, když mi to docvaklo (nebo předloni?), jsem měl pocit, že musím okamžitě posílit palebnou sílu a začít budovat zemljanku. No. S kvérem jsem ještě počkal a zemljanku nemám.

Já mám představu, že ten "zlom" nebude až tak zlomový. Někdo to tu už psal. V r. 1929 také lidé ještě dlouho chodili do práce a přestože krach byl náhlý, úpadek životní úrovně (tak aby to pocítilo opravdu hodně lidí) byl o dost pomalejší. A tady přichází ke slovu ta obrovská setrvačnost. Budou se rozvírat nůžky životní úrovně, budou nabírat moc mafiánské struktury a budovat si vlastní armády (někde jsem četl, že s tím počítají i britské tajné služby), a s ubývající ropou se budou hroutit státy. Nakonec, už se rozpadají. Kdyby, nedej příroda, někdo našel laciný zdroj energie, uvaříme se tady.

Tak nějak pomalu se propadnem do středověku, kde budou hrát velkou roli informační technologie. Věřím, že budem třít bídu s nouzí, že budem bojovat, ale určitě se nedá celá planeta zotročit.

133503

21.4.2007 21:22

RE: Byl nemocen

68 68.?.?.?

Reakce na 133495

Takže kdy Vám to dojde, že je něco se společností špatně?

Kdy vam dojde, ze spolecnost jste vy, ja, zatrepalek a dalsi? Jenze vy rozdelujete spoleccnost na lidi zijici v USA, v Kanade, v Cesku, v Palestine a tak dale. Pro vas je spolecnost v USA spatna, v Kanade dobra, v Palestine bezvadna a podobne. Za to, jaka je spolecnost podle vas muzou zidi a Bush. Kdy uz prestanete davat lidi do skatulet? Kdy vam to dojde?

133505

21.4.2007 22:11

RE: Byl nemocen

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 133505

>Kdy vam dojde, ze spolecnost jste vy, ja, zatrepalek a dalsi?

Proč jen se nemohu zbavit dojmu, že to právě Vy dělíte lidi na Nás a Vás? Že právě Vy vidíte za každým stromem teroristu?

133508

21.4.2007 23:42

RE: Byl nemocen

68 68.?.?.?

Reakce na 133508

To nevim, co vas drzi v tom dojmu. V tom vam nemohu pomoct. Problem je tady ten, ze to, co se stalo ve Virginii se muze stat, a stalo se ve vsech zemich sveta jenom s ruznou obmnenou. Tady se prispevatele snazi vsechno navlect na prohnilou moralku spolecnosti v USA za kterou stoji Bush a zide. Vy tady porad rozdelujete na spatnou spolecnost v USA a lepsi spolecnost v Kanade. Vy tady vidite, ze US si vyrabi teroristy. Jen si prectete prispevky a uvidite, kdo koho skatulkuje.

133515

22.4.2007 7:49

RE: Byl nemocen

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 133515

>Jen si prectete prispevky a uvidite, kdo koho skatulkuje.

Nápodobně.

133531

22.4.2007 9:19

RE: Byl nemocen

Saša 207.?.?.?

Reakce na 133515

Pane „68“, lidé jsou jistě všude nějak stejní, včetně Vámi zmiňovaných židů. Neberte to osobně, ale kriminalita je skutečně ve Spojených Státech vysoká ve srovnání s jinými zeměmi. Ostatní diskutující hledají příčiny, generalizují. Je téměř nemožné se vyhnout nějakému škatulkování (tj.generalizaci), jako ku příkladu, že Palestinci jsou postižení, v SS je mnoho hromadných vražd aj. To neznamená ještě, že v SS nežije většina bezúhonných lidí, kterým se o vraždění ani nesnilo atp. O tom, že současný president Bush je nejhorším presidentem v historii Spojených Států se hovoří i na CNN. (Přečtěte si komentáře teprve tam!) Váš názor může být zcela opačný což je zcela v pořádku, vždyť si to myslela spousta lidí a stal se jednou presidentem (rozhodnutím soudu).

133536

22.4.2007 17:39

RE: Byl nemocen

68 68.?.?.?

Reakce na 133536

lidé jsou jistě všude nějak stejní, včetně Vámi zmiňovaných židů. Neberte to osobně, ale kriminalita je skutečně ve Spojených Státech vysoká ve srovnání s jinými zeměmi.

Nerikam, ze kriminalita neni vysoka. U mne jedna vrazda dela kriminalitu vysokou. Ale ono je to relativni. Vezmete si pripad Olgy Hepnarove. Ta zabila 8 lidi. Kdyz si to date do meritka poctu obyvatel Ceska a US, tak ten korejec by musel zabit 200 lidi aby se ji vyrovnal. Nezapomente, ze neexistuje zeme na svete, ktera by mela tolik ruznorodych etnickych skupin. Cernosi nemaji radi mexikany a mexikani nemaji radi cernochy. Vznikaji gangy a navzajem se vybiji. A presto vsechno, ze je v US kriminalita, tak tam chce emigrovat nejvice lidi. Mnoho cecho-kanadanu, kteri poukazuji na spatnost US napred chteli do US a Kanada byla az druha moznost. Potom se take podivejte na nepokoje v Sudanu, v Somalii a jinych zemich. To tady nikoho nezajima. Jeste jsem zde nevidel prispevek o Darfur. Za to take muze US? Ale vsechni porad dokola poukazuji na US a porad emigrace do US je vetsi a vetsi. Nejsem priznivcem Bushe, ale to, jestli je nejhorsim presidentem v histori se ukaze az za nekolik let. U mne nejhorsi president v historii byl JFK. Ten privedl cely svet na pokraj nuklearni valky. Na nuklearnich hodinach to bylo za dve minuty dvanact. A to se ukazalo az za nekolik desitek let. Takze nebudme tak ukvapeni ve svych usudcich. A to, ze se stal Bush presidentem rozhodnutim soudu je nesmysl. Soud jenom oficialne zastavil to opakovane scitani volebnich listku, protoze ubehla ta povolena doba na to prepocitavani. Zadny soud v USA nema pravo a nemuze ustanovit presidenta. Kdyby to nebylo oficialne ukonceno, tak jsme prepocitavali dodnes.
Takze ono je potreba se na to vsechno podivat z vice stran a nebyt jako Zorba.

133558

23.4.2007 7:06

RE: Byl nemocen

Saša 207.?.?.?

Reakce na 133558

Zde se píše o tom co běžně neslyšíte. V názorech najdete některé značně vyhraněné myšlenky a do silného světovládce si jeden rád rýpne, včetně mne.[mrknutí jedním okem] Obdiv úspěšného a silného státu souvisí se silou a představou blahobytu. Jistě znáte úsloví „to je Havaj“ nebo části lesa, kde více rostou houby se říká „Amerika“. Emigrace do „Ameriky“ nesouvisí s počtem vražd na obyvatele, ale s představou většího auta, televize a ostatních hmotných statků. S představou peněz ležících na ulici. Slyšel jste ten vtip, co se vykládá v USA, kde je více Poláků než v Polsku? V Chicagu přece. (Skoro polopravda.) Jistě, pravděpodobnost je dobrá, že se tam mladý a zdravý člověk uchytí. Je také pravděpodobné, že sociální jistoty budou menší než kdekoli v EU, kratší dovolenou aj. Představy bývají krásnější než skutečnost, ale emigraci do USA Vám nerozmlouvám. O tom to není. US má 0.042802 vražd na 1,000 obyvatel. ČR 0.0169905 na 1000 obyvatel. Všeobecná zločinnost je prý ve Státech 8x vyšší než v Rusku. Přitom US je jedna z velmi mála zemí s trestem smrti a soudy jsou přísné 0.7% obyvatel je současně v kriminálech, což je procentuálně daleko více než v kterémkoli jiném státě. Každý 32 byl někdy trestán alespoň podmínkou. http://www.nationmaster.com/country/us-united-stat...
Politiku a presidenty snad necháme na jindy, asi by nás to nerozveselilo.

133630

23.4.2007 7:27

RE: Byl nemocen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 133630

Nebudu vam vymlouvat vase nazory a vase statistiky. Na to vsechno mate pravo, je svoboda slova. Budu velmi rad, kdyz EU bude mit lepsi podminky pro zivot, budete mit vetsi socialni jistoty, delsi dovolenou a mensi kriminalitu. Potom se snad vsichni mexikani, korejci, cinane, somalci rusove, cesi a dalsi obrati zadama k USA a budou emigrovat treba do Prahy. Uvidite, jak to bude u vas pracovat a treba se tady zacne rejpat do EU a do cechu. Ono mne to pripada, jako by zdejsi prispevatele se rano probudili, zamyslili se a rekli: "tak jak dneska zase rejpneme do toho svinskeho US a do zidu?" Je to uz hodne unavne a trapne. [pláč] [pláč]

133631

23.4.2007 10:11

RE: Byl nemocen

Saša 207.?.?.?

Reakce na 133631

Informace získáváme různým způsobem, především z veřejných médií, kde jsou prezentovány buď vyváženě, tedy pohled někdy jen zdánlivě ze dvou stran citováním co někdo trochu opačného řekl nebo jednostranným „správným“ pohledem dne. Zde bývají články z toho druhého zanedbaného pohledu. On nikdo není svatý. O rozpínavé politice USA nebo Izraele (často přeloženo od občana USA nebo od žida), autoři to myslí s politikou svého příslušného státu dobře ač mají třeba jiný politický náhled. V diskuzi můžete najít snad pro útlocitnou duši nevhodné narážky, on se toho každý chytí, ale žádná nenávist není tolerována, ba naopak. Byly zde články o feminismu, homosexualitě, počítačích, ale to nikoho nějak nerozohní. Pokud Vás diskuse čtenářů trapně unavuje, zúčastněte se pouze diskuze na ta neožehavá témata, ostatní nečtěte. Každý jsme jiný. [mrknutí jedním okem]

133645

23.4.2007 10:25

RE: Byl nemocen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133631

Nevím, jestli jste si toho všiml, ale dnes tu vyšel článek od Jana Sterna, sionisty. Ten článek jsem na Zvědavce doporučil já a má zatím veskrze příznivé ohlasy. Tak nevím, jak je to s tím rýpáním do židů. Myslím, že už zveřejnění tohoto článku jasně dokazuje, že minimálně já a Vladimír Stwora NEDĚLÍME svět na NÁS a VÁS. A to že jste se Vy rozhodl, že takto svět dělíme, svědčí o zaujatém pohledu právě z Vaší strany.

A zkuste si od Jana Sterna na http://pubweb.ihned.cz přečíst i jiné články.

133650

23.4.2007 10:27

RE: Byl nemocen

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 133631

Omlouvám se za anonymitu. To, co se tu snad za chvíli objeví, jsem psal já.

133651

18.4.2007 18:48

Americká společnost je nemocná

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Netvrďte mi že je to selhání jednotlivce. Samozřejmě že nechci jeho čin nijak ospravedlňovat, to se prostě omluvit nedá, ale psychopati jsou v každé společnosti bez výjimky. Někteří lidé prostě nejsou normální a tak tomu bylo vždy a ve všech zemích. ALE PROČ SE PODOBNÉ VĚCI STÁVAJÍ POUZE V USA?
Skutečnými viníky jsou američtí sionisté, televize, holywood a celá americká židozednářská konzumní pakultura. Viníkem je morální syfilis (jak řekl americký ultrapravičák Lincoln Rockwell) který rozvrátil americkou společnost. A tento morální rozvrat se šíří z USA do celého světa. Nebude dlouho trvat a bude to u nás taky. Novináři nás začnou přesvědčovat, že pokud se chceme vyhnout podoobným tragédiím je třeba přísněji kontrolovat prodej zbraní. Ale to není pravda. Jak napsal pan Stwora , kdo chce vraždit, zbraň si vždycky najde. Atentátníci v Oklahomě před asi deseti lety zabili mnohokrát více lidí výbuchem dodávky naplněné směsí ledkového hnojiva s benzinem (DAP). Zákázali byste kvůli tomu prodej ledku? Řešení je jedině morální náprava celé společnosti, aby lidi neměli potřebu dělat podobné věci.

133199

19.4.2007 8:46

RE: Americká společnost je nemocná

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 133199

Souhlasím s Vámi, že americká společnost je nemocná. Je nemocná tím, že jejím jediným Bohem jsou PENÍZE. Kdo je nemá, ten je outsider a zůstane jím po celý život. Ten kluk patrně cítil v sobě obrovskou NENÁVIST vůči celé americké společnosti. Protože věděl, že bude chudým a ubohým celý život, že bude nula, z té situace nebylo žádné východisko. Byl vykořeněný. Navíc Američanky si ho nevšímaly, nezajímal je, a Asiatek tam asi moc k mání nebylo. Patrně byl panic až do své kolektivní sebevraždy.

133255

18.4.2007 19:21

USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Ako je to možné, že v USA sa dá hocikde zohnať zbraň, pričom predaj nizkofrekvenčných vysielačiek je zakázaný?

133202

18.4.2007 20:35

RE: USA

Aja 24.?.?.?

Reakce na 133202

>Ako je to možné, že v USA sa dá hocikde zohnať zbraň,
>pričom predaj nizkofrekvenčných vysielačiek je zakázaný?

Protoze pravo vlastnit zbran je zaneseno v americke ustave, zatimco o nizkofrekvencnich vysilackach tam neni ani zminka.
[smích]

133205

18.4.2007 19:54

Dotycny

Erik 82.?.?.?

bol dusevne chory, co je na tom tazke pochopit?

133204

18.4.2007 21:22

Ale jděte!

G3 85.?.?.?

Není pravda, že se takové věci dějí posledních 30 let a jen v USA. Hepnarová přejela 8 lidí autem někdy začátkem 70. let (v době normalizace!), v roce 1927 vyhodil jeden chlap do vzduchu školu s dětmi v Michiganu (http://freepages.history.rootsweb.com/~bauerle/disaster.htm). Psychopati existují od počátku věků a v USA se takové věci dějí častěji než jinde spíš opravdu proto, že jsou tam příliš volně dostupné zbraně.

133213

19.4.2007 13:33

RE: Ale jděte!

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 133213

>Hepnarová přejela 8 lidí autem někdy začátkem
>70. let (v době normalizace!)
Jestli mluvíme o stejném případu (výše už se o něm také někdo zmínil) tak musím říct, že podle různých náznaků to vypadá, že tam šlo o určitou variantu satanizmu.
To, čemu se běžně říká satanizmus je blboučká podoba opozičnictví a předvádění se - tím nechci říct, že to člověku neublíží. Naproti tomu existuje satanský mysticizmus, o kterém mimo zasvěcenců nikdo nic neví. Obvykle končí vraždami a sebevraždami a až potom je možno si všimnout, že tu bylo něco podivného. DISKUTOVANÝ PŘÍPAD KOREJSKÉHO STUDENTA OVŠEM DO TÉHLE SKUPINY PATRNĚ NEPATŘÍ. Naproti tomu zřejmě do ní patří nedávný případ "lesního vraha" bez motivu, který je teď vyšetřován.
Nutno dodat, že existuje i "světská" varianta této verze satanizmu. Je to idiotský individualizmus, jaký se tu občas objevuje nejen v diskusi. Ono není jedno, co člověk říká nebo píše a často se stane, že se pak potká s praktickou realizací svých žvástů - a nestačí se divit.
Jo a ještě něco: Zmíněné vražednici dal její pán poznat, jaká je cena lidského života, když šlo o její vlastní. Cestou na šibenici se zasrala a zablila a pověsit jí museli jako pytel.

133282

19.4.2007 14:31

RE: Ale jděte!

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 133282

[překvapení] Případ Olgy Hepnarové znám poměrně detailně a až překvapivě se, jak v chování před činem, tak v organizovanosti činu a následné rezignaci na život, podobá případu studenta Čo.

Hepnarová se cítila v naprosté izolaci od ostatních lidí, které ostentativně nenáviděla, nikam společensky nezapadla, pokoušela se už dříve o násilnou trestnou činnost ( zapálila venkovský domek svých rodičů, v jakési snaze zabít svoji sestru, které tam pobývala), jako dítě byla léčena v psychiatrické léčebně, v době před spácháním svého činu vyhledala psychiatrickou pomoc pro deprese, čin pečlivě plánovala a těsně před jeho vykonáním rozeslala dopisy resp. jakousi vysvětlující zpověď tisku a spisovateli Branaldovi. Po činu se nepokoušela uniknout, trest smrti přijala bez zjevných emocí a neodvolala se proti němu ( to učinila jen její matka). S nadsázkou lze říci, že spáchala sebevraždu prostřednictvím justice. V průběhu čekání na výkon trestu začala vykazovat zjevné známky duševní poruchy. Je pravda, že v průběhu exekuce se pokálela. Na žádnou známku satanizmu jsem v jejím případě nenarazila. Takže to asi opravdu budou jen ty náznaky, že.
Co se týče lesního vraha Kalvody, tak o tom toho vím málo. On byl ovšem sériový nikoliv masový vrah. To je trochu jiný vzorec a etiologie.

[cool] Idiotský individualizmus je zajímavý pojem. Jenom nevím, co přesně znamená.
Mindy

133286

20.4.2007 6:47

RE: Ale jděte!

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 133286

>zapálila venkovský domek svých rodičů, v jakési snaze
>zabít svoji sestru, které tam pobývala
Promiňte ironii, ale... Jako kluk jsem jednou rozsvítil dopoledne noční lampičku a přikryl jí peřinou. Chtěl jsem naštvat šetrné rodiče, až zjistí, že lampička svítila celý den nadarmo. Jenže jsem si vůl neuvědomil, že lampička nejen svítí, ale i hřeje, tak jsme málem vyhořeli. Přesto jsem dosud nepovraždil žádné lidi... Touto příhodou chci uvést tvrzení, že příhody, dokazující, že se něco takového dalo čekat se konstruují dodatečně po činu. Před činem jsou pachatelé třeba podivíni, ale ne takoví, aby se dalo čekat, co se stane. O tom, k čemu je dobré, abychom si dokázali, že to bylo předem jasné a MY bychom to včas poznali si zapřemýšlejte sama.
J. H.

133347

20.4.2007 7:51

RE: Ale jděte!

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 133347

[smích] Ironii vám prominu ráda, J.H.. Zmínila jsem tuto epizodu ze života Hepnarové vskutku neohrabaně. Podle vyšetřovatelů se Hepnarová k tomu, že na půdě domku jedné letní noci zapálila jakési zde odložené věci, protože chtěla způsobit požár a zabít tak svou sestru, naprosto spontánně přiznala v době, kdy tento čin byl ve srovnání s tím, co spáchala poté ( tedy najela nákladním vozem do skupiny lidí na zastánce tramvaje a 8 jich tak připravila o život), co do důsledků ( trocha ohořelých věcí na půdě ) bezvýznamný. Pouze dokazuje, že Hepnarová se postupně přiklonila k otevřeně agresivnímu jednání. Na okolí jinak působila jako tichá, uzavřená, nekontaktní osoba. To, jakým způsobem vyřeší svou životní situaci, mohl dopředu rozpoznat pouze věštec.

[oči v sloup] Obecně, co se týče lidského jednání NENÍ předem jasné nic, J.H.. Odborně samozřejmě,ty věštce nepočítám. Existují pouze určité způsoby jednání, chování a činy, které se ukazují být typické pro určité poruchy osobnosti. Například osoby se sadistickou poruchou osobnosti a zároveň sadistickou sexuální deviací, které spáchali závažný násilný trestný čin ( znásilnění, ublížení na zdraví, vraždu apod.) začínali svoji "kariéru" téměř vždy tím, že prvotně mučili a zabíjeli zvířata. Takže pokud váš syn opakovaně stahuje zaživa z kůže koťata, měl byste se silně znepokojit.
Velice složité a odborné téma, takže navrhuji ho dále netrápit. Tedy pokud nejste profesionál.

[smích] Mindy s přáním pěkného dne.

133351

20.4.2007 7:29

RE: Ale jděte!

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 133286

> [cool] Idiotský individualizmus je zajímavý pojem. Jenom
>nevím, co přesně znamená.
No, když myslíte, že je na tom co vysvětlovat:
Život tak, jak ho vnímáme svými smysly je vždy život organický - tvoří ho organizmy. No a organizmus je celek, jehož části se vymkly přirozené soutěži a začaly spolupracovat. Neživé předměty jsou tím, čím jsou proto, že jiné předměty ze svého prostoru vytlačí (kámen, který spadl do vody), rozbijí je (kapka vody kámen proráží), nebo absorbují (voda rozpustila sůl). Naproti tomu i v tom nejjednodušším živém předmětu - buňce je systém kooperace a vzájemných protislužeb tak složitý, že při bližším pohledu připomíná spíš moderní stát. No a život celku závisí na tom, že všechno probíhá bezchybně. Podobný vzorec se opakuje v různých variantách na dalších úrovních. Buňky tvoří údy, ty živočicha či rostlinu a všichni dohromady přírodu.
U lidí je tato činnost vědomá. Lidé, kteří se ve své různosti doplňují tvoří rodinu, obec, stát. No a každý má svobodnou volbu. Buď se k této hře, tanci či jak to nazvat přidá, nebo ne. Jestliže to odmítne, vyřazuje se sám ze života.
Většinou se to tak nevnímá. Lidé odmítají společnost buď v idiotské představě, že na tom vydělají, nebo v idiotské představě o vlastní moudrosti a velikosti. Na těchto stránkách jde většinou jen o cvičení v sofistice, o humor nebo snahu někoho popíchnout. Ovšem i tak jde o věc, kterou může člověk sám sobě ublížit.
J. H.

133349

20.4.2007 8:26

RE: Ale jděte!

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 133349

[oči v sloup] Je na tom co vysvětlovat, J.H. Samozřejmě. Takže děkuji.

K vašemu vysvětlení: V prvním odstavci nemám problém až do věty, cituji vás: No a život celku závisí na tom, že všechno probíhá bezchybně.
Nevysvětlujete, co se stane když život ( organizmu máte předpokládám z kontextu na mysli)neprobíhá bezchybně. A nevím, co si představujete pod slovem bezchybně. Já nejsem biolog, ale chyby vývoje se dají označit také jako odchylky. Pokud jste citovanou větou chtěl říci ( a to já nevím), že chyby vedou ke zmaru organizmu, pak nesouhlasím. Některé ano a některé vedou jen k jeho modifikaci. Tato změna pak může organizmu prospět nebo uškodit, a to v různých časových horizontech.

[cool] Převedeno na organizmus zvaný člověk ( poslední dva odstavce vašeho příspěvku), maximálně jste si to zjednodušil, že. Ten kdo se odmítne účastnit hry v její aktuální podobě, se sice může "vyřadit ze života", ale stejně tak může hru aktualizovat změnou. A změna je život.
[smích] Idiotskou představu o vlastní moudrosti a velikosti tolerujte, J.H.. A vyvarujte se jí, mohl byste sám sobě ublížit.
Tyto stránky jsou jen tak dobré, tak mizerné, tak pošetilé a tak moudré jako lidé, kteří je tvoří jako součást projevu svého psychického bytí.
Hezký den. Mindy

133353

20.4.2007 12:21

RE: Ale jděte!

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 133353

>Nevysvětlujete, co se stane když život ( organizmu máte
>předpokládám z kontextu na mysli)neprobíhá bezchybně. A
>nevím, co si představujete pod slovem bezchybně.
Nejsnáze pochopíte, v jakém smyslu používám slovo "bezchybně", když zkusíte napsat počítačový program. Co Vám už i v tak jenoduchém systému udělá jakákoli chyba. "Plechového blbce" je možno naučit cokoli, když autor programu ví, co chce a jak to napsat. Pokoušet se zlepšit program necílenými zásahy prostě nejde. Jestliže se daří upravovat rostliny křupanskými zásahy do jejich genofondu, pak je to proto, že živý organizmus je proti podobným zásahům mnohonásobně zajištěn. No a představa, že je možné, aby toto zajištění vzniklo necílenými zásahy zvenčí - nezlobte se, to už budu radši věřit na šišaté kameny a posvátné krávy.
>Ten kdo se odmítne účastnit hry v její
>aktuální podobě, se sice může "vyřadit ze života", ale
>stejně tak může hru aktualizovat změnou.
Nemluvil jsem o tom, kdo se "vyřadí ze hry v její aktuální podobě", ale o tom, kdo se vyřadí vůbec.
>A změna je život.
Každá ne.
> [smích] Idiotskou představu o vlastní moudrosti a velikosti
>tolerujte, J.H.. A vyvarujte se jí, mohl byste sám sobě
>ublížit.
Naprostý souhlas.
>Tyto stránky jsou jen tak dobré, tak mizerné, tak pošetilé a
>tak moudré jako lidé, kteří je tvoří jako součást projevu
>svého psychického bytí.
Nechtěl jsem hodnotit zdejší přispěvatele, ale upozornit, že i zdánlivě nevinnou zábavou mohou SAMI SOBĚ uškodit.
Všechno dobré Vám i všem.
J. H.

133365

22.4.2007 23:30

RE: Ale jděte!

Gilhad 89.?.?.?

Reakce na 133365

Jen bych chtel podotknout, ze s pocitacovymi programy nemate tak zcela pravdu ...

Jednak z vlastni zkusenosti vim, ze se mi uz parkrat podarilo modifikovat cinnost programu zasahy z venku, aniz bych poradne chapal jak funguje a ackoli nemel samoopravne / jistici funkce, tak pote fungoval a obcas i delal to, co jsem zamyslel (jo, nerozumel jsem tomu a lamal jsem se do her, pridaval si zivoty, odstranoval protivniky ... dnes bych na to sel zcela jinak, pokud vubec ....)

Druhak je docela zajimavy obor, ve kterem se zkoumaji programy, ktere se samy nahodile modifikuji a "prirozenym vyberem" se z nich vyfiltruji nejvhodnejsi modifikace ... misty je to rychlejsi cesta k cili, nez zkouset cely problem exaktne popsat a rozlozit a naprogramovat ...

133614

19.4.2007 1:19

Proč?

Saša 207.?.?.?

Skutečně trend kopírování „Ameriky“, nejsilnějšího státu a „země to neomezených možností“ je globální; ať již se opičíme dobrovolně nebo ze zbabělosti - některé státy dokonce pod válečným násilím. Asi pouze zatím se hromadné vraždy na školách odehrávají především převážně v USA. Na otázku proč je největší kriminalita právě v Americe neexistuje odpověď nebo je to jak s rakovinou, příčin bude celá řada. Zákony jsou přísné, jedny z nejtvrdších na světě. Sedm milionů Američanů je ve věznicích, každý dvaatřicátý byl někdy trestán, alespoň podmínkou. http://www.whatdoesitmean.com/index966.htm Je to zbožná země obrovských rozporů. Hned po masakru president Bush oznámil, že se za oběti modlí, hm… Na TV se nějaký čas nebude mluvit o ničem jiném než o střelbě šílence na koleji. President ve své modlitbě jistě děkoval Bohu, že to odvrátí pozornost od zhruba stejného počtu denně zabitých mladých amerických vojáků, které poslal na smrt do Iráku a Afganistanu – o dvacetinásobku civilních obětí se nemluví, ti se ani nepočítají. Není zde trochu obdoba mezi USA a těmi Mohamedánskými zeměmi? Neznám „řešení“. Snad země mnoha rozporů? Na straně jedné zákazy potratů a vyzdvihování „ceny“ lidského života a na druhé pravý opak. Zním jak komunistické noviny z padesátých let, ne to nechci, ale není možný kapitalismus s lidskou tváří? Je to nějaké střetnutí příliš vysoké morálky a nemorálnosti? Nezapomeňme na tu zemi nekonečných možností.. Popravdě mnoha dobrých i špatných. To, že byl nemocen je pravda, ale všichni ho nechali nějak na holičkách, za léčení by musil platit.. Vrah byl vyvrhel koleje a jistě to cítil, byl pouze trpěn ve společnosti, kde na úspěch je dáván důraz.

133227

19.4.2007 8:56

RE: Proč?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133227

Asi máte pravdu, kriminalita je - podobně jako rakovina - nemocí s řadou příčin. Prapříčinou všech nemocí je ale VŽDY nerovnováha organismu, která postupně způsobuje jeho špatnou funkci a nakonec vyústí ve zhoubnou, sebezničující nemoc. Z tohohle pravidla neexistují výjimky. Je třeba přemýšlet o tom, co konkrétně znamená, jak se konkrétně projevuje, a jak by se eventuelně dala odstranit nerovnováha v rámci organismu "Amerika" (a vůbec svět).

133256

19.4.2007 1:26

preklad

eccesignum 160.?.?.?

Ale on odmítal. „Pokud se dotyčný odmítá sám léčit, nemůžeme ho k tomu nutit,“ zněl verdikt kampusového psychologa. „Musíme respektovat svobodu našich studentů, to je naše policy (politika).“ Lucinda Roy neřekla přesně, v čem byly slohové práce tak zneklidňující, pouze uvedla, že Čo ji připadal hrozně osamocený a nesmírně naštvaný.


Policy nie je politika...........

133228

19.4.2007 5:49

divoky zapad

texaskycizek 70.?.?.?

Damy a panove, mohlo by se toto stat na divokem zapade? Nemohlo! Vsichni by meli svoje Colty a strileli by nazpet. Takovych lidi. Samozrejme by ho nekdo dostal. Takze.... co z toho vyplyva? Tim, ze celkem nikdo zbrane dneska nema, tim muze kdejaky posuk ziskat prevahu. Normalni clovek ma zbran k sebeobrane. Ted je to vice mene zakazano a takoveto jsou vysledky.
Vas, Texaskycizek

133245

19.4.2007 8:18

RE: divoky zapad

Saša 207.?.?.?

Reakce na 133245

Ve Virginii černý chleba nekoupíte, ale policejní pistoli si tam může pořídit přeci každý. Holt nebyli po ránu ve střehu.[mrknutí jedním okem] Po modlitbách pana presidenta za oběti, se to již jistě nestane a bude tam bezpečno alespoň jak v Bagdádu. [chechtot]

133250

22.4.2007 23:35

RE: divoky zapad

Gilhad 89.?.?.?

Reakce na 133250

Ale prave na te Univerzite jeji Rada ve sve nekonecne moudrosti usoudila a prosadila, ze vsichni budou bezpecnejsi, pokud nebudou mit moznost se branit a slusnym studentum zbrane zakazala ... jak jen se mohlo stat, ze zrovna tento jedinec ten uzasny zakon nedodrzel ???

133616

19.4.2007 8:29

RE: divoky zapad

Outofjacket 155.?.?.?

Reakce na 133245

Pane Cizku, dnes mam prilezitost aspon castecne vyjadrit souhlas s tim co jste napsal.
To, co se stalo ve Virginii, povede k podstatne zvysenemu tlaku proti vlastnictvi zbrani - tedy pro odzbrojeni obcanu! Vlada dobre vi proc je to nutne - az se totiz rozhodne tvrde zakrocit proti vlastnim obcanum, ti by se mohli postavit na odpor se zbrani v ruce ... a prave tomu je treba zabranit.
Nenechte se mylit a ctete mezi radky - uz ted se totiz vynoruje tolik nejasnosti (kolik bylo napr. ve skutecnosti strelcu?), ze to zavani peknym skandalem pokud se to Elite nepodari v zarodku ututlat! Proc bylo tak velke zpozdeni pri varovani lidi v budovach kdyz uz po nekolik dni ci tydnu predtim tam byla policie jako doma kvuli poplachum ohledne udajnych vybusnin? A proc byla reakce policie tak pomala? A proc mnoho svedku tvrdilo, ze videli policisty schovavat se za stromy a sledovat udaloti z povzdali? A proc byly dvere budov uzamceny aby se nemohl nikdo dostat ven - ani vrah (vrazi) ani studenti? A proc....atd. atd. Nezapominejte, kdo vam serviruje oficialni zpravy - ta sama banda lumpu!!!

Outofjacket

133253

19.4.2007 15:46

RE: divoky zapad

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 133253

( Zrušeno, texaskycizku. Urážíte jiného diskutujícího. A protože pravidla diskuze porušujete opakovaně a se zjevným gustem, máte poslední šanci. Za dalším porušením pravidel bude následovat žádost, abyste se nadále diskuze na Zvědavci neúčastnil. Pokud této žádosti nevyhovíte, budete bez dalšího vyloučen. Editorka )

133290

20.4.2007 1:40

RE: divoky zapad

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 133290

Vazena, no moc ne, sousko editorko, kdyz jiz mam byt vyloucen za urazeni tak budiz. Vite co mi muzete? Vite, samozrejme. Jak jsem jiz jednou naznacil, Zvedavce si s klidem mohu cist dal a pripadne odpovedet na Nezvedavci. Tak si celeho Zvedavce strcte za klobouk. A pekne pochodujte v jednotnem siku k zarnym socialistickym zitrkum. Vy si to neuvedomujete, ale pro Zvedavce jste katastrofou.
Vubec ne Vas, Texaskycizek. Ja jsem si za tech 39 let prilis zvykl na svobodu abych se nechal omezovat cenzorkou primo z Rudeho Prava. Vsadil bych se, ze stranickou legitimaci mate jeste v kapse. Nezapomente mne udat StB! (samozrejme je toto vydano na Nezvedavci)

133343

20.4.2007 6:48

RE: divoky zapad

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 133343

[oči v sloup] Bez toho, aby mě to jakkoliv těšilo, texaskycizku, vás musím požádat, abyste do této diskuze nadále nepřispíval. Opět jste porušil zdejší diskuzní etiku. Mindy - editorka

133348

19.4.2007 19:03

RE: divoky zapad

G3 85.?.?.?

Reakce na 133245

Nesouhlasím. Těžko má někdo tolik duchapřítomnosti, aby když znenadání někdo vtrhne do místnosti a začne střílet po lidech, on nebude v šoku a vytáhne pistoli a střelbu oplatí. Navíc vytáhnout pistoli, nabít, zamířit a vystřelit chvíli trvá. Jak střelec uvidí, že to děláte, budete okamžitě na ráně.

133300

22.4.2007 23:45

RE: divoky zapad

Gilhad 89.?.?.?

Reakce na 133300

Vytahnout pistoli, zamirit a vystrelit trva radove kolem 2 sekund (v zavislosti na prilis mnoha okolnostech)

Jisteze nekdo muze zpanikarit a nechat se zabit. Jisteze muze nekdo byt zrovna ten prvni na rane. Ale vzit jen z tohoto titulu sanci vsem? To je dost prehnane. Klidne se mohlo stat, ze by ozbrojeny obrance nezpanikaril zcela, nebyl ten prvni (a treba nai druhy, nebo treti) na rane a strelbu by stihnul opetovat. S trochou stesti mohl vraha zastavit (a treba i zabit) uz po dvou zranenych a treba by se je dalo i zachranit (pokud by nemeli ty 3 kulky, ale jen tu prvni v sobe)

To nevime a ted se nedozvime. Jedine, co je jiste je, ze univerzitni Rada ve sve neskonale moudrosti vraha pred podobnymi problemy uchranila tim, ze zakazala zakona dbalym studentum / ucitelum mit zbran pro svou ochranu (ackoli na zbytku uzemi statu ji pro tento ucel mit legalne mohli).

Je zajimave, ze takovyto zakaz vrahovi vubec nezabranil, aby si tam zbran v rozporu s nim donesl. Jenom zabranil jeho obetem, aby meli aspon sanci se branit....

133618

19.4.2007 10:34

BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] A už není. Je z něj CELEBRITA.

Korejský student Čo Sung-hu, myslím nebyl, lidově řečeno, blázen. Byl narušený - psychiatři a psychologové ho pravděpodobně označí za osobnost disociální nebo podle jiných odborných klasifikací: osobnost asociální, antisociální, psychopatickou a sociopatickou. Tyto typy lidí trpí, tak jako trpěl student Čo, velmi často i přidruženými akutními psychickými poruchami např. depresí.

Lidé jako Čo byli, jsou a budou mezi námi. O většině se nikdy nedozvíme, protože svoji nešťastnou povahu zvládnou. Alespoň jakž takž. Část jich bude průběžně plnit krimi-zprávy a krimi-nály. No a pak tu budou lidé jako Čo. Masoví vrazi. A jejich neméně slavní bratříčci - serióví vrazi. Prostě lidé, kteří se opravdu hodně nezvládli. To LIDÉ zdůrazňuji, protože oni jsou lidé. Ne nějaký species sui generis - zvláštní druh.

Násilí nás odjakživa odpuzuje i fascinuje. Sklon k násilnému prosazování, k agresivitě, je v každém člověku. Bez výjimky. Záleží jen na momentálním kulturním klimatu a "nastavení" lidského společenství, jak se s touto součástí naší psychické (a samozřejmě i fyzické - máme pořád ještě řezáky a nehty) výbavy, vypořádá. Obecně jí v souladu s tradicí křesťanské morálky máme sklon popírat, potlačovat, odsuzovat a trestat. Člověk sám sobě přisoudil povinnost být "hodný a dobrý". Jednak, aby omezil ztráty na svém druhu a jednak, aby se odlišil od ostatních živočišných druhů. Rozumná a nadmíru úspěšná evoluční strategie mazaně rozvinutá v etiku, která hrstce lidských " hodňoušů" umožňuje vcelku pohodlně ovládat a mase ovládaných " hodńoušů" to jho alespoň přislazuje.

Jenže nějak to ven musí. Takže si pěstujeme svoje malá soukromá zla a nadšeně živíme velký byznys "pohádkového Zla". Minimálně polovina filmové produkce je o zabíjení, mučení a utrpení. Vycházejí stovky detektivek, thrillerů a bibliografií odpadlíků z našich řad, kteří se rozhodli Zlo provozovat "naživo a natur". Hanibal Lecter for President...wow.

Spojené státy jsou zemí posedlou mediální sebeprezentací. Selfpromotion. Je to součást tamnější kultury "neomezených možností". Být viděn a slyšen je pro Američany žádoucí meta, možná cesta ke slávě a k penězům. Příběhy na prodej. Soukromí na prodej. Pokud možno v celostátním médiu. Samozřejmě jsou výjimky, ale Američané jsou mediální zboží a ochotně se nabízejí. I s mašličkou.
-----------------------------------------------------------
Pokračování, protože se mi to opět nevešlo. Mrcha [smích]

133264

20.4.2007 0:47

RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(

Liba 216.?.?.?

Reakce na 133264

Absolutne s Vami souhlasim. Tragedie je, ze v soucasne Americe i Kanade beha po svete spousta psychiatrickych pripadu a nikdo s tim nic nedela. Psychologove na tamejsi universite by meli vratit diplom, neb chovani studenta uz predtim ukazovalo na seriozni problem. Pracovala jsem 15 let na psychiatrii a vim, ze casto lide podcenuji znaky mentalniho onemocneni a mysli si, ze se choroba sama upravi. Je to hrozna tragedie...
Wilma [mrknutí jedním okem]

133340

20.4.2007 2:41

RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(

68 68.?.?.?

Reakce na 133340

Psychologove na tamejsi universite by meli vratit diplom, neb chovani studenta uz predtim ukazovalo na seriozni problem.

Vite, ono to neni tak jednoduche. V okamziku, kdy by toho studenta chteli vyloucit, tak se ze vsech stran vyroji vselijaci dobraci, kteri by obvinili psychologa, psychiatra a nebo skolu z diskriminace korejece a podobne. Dokud ten clovek neco neudela, tak je tezko s tim neco delat. Az udela, tak je treba pozde. Existuje spousta pravniku a vselijakych obhajcu (reverend Sharpton, Jackson, a pod), kteri cekaji na takove pripady, aby mohli vyskocit a obhajovat ruzne individua. Vezmete si na priklad pripad trech Lacrosse hracu z Duke university, kteri byli obvineni blaznivou cernoskou ze znasilneni. Maji znicene zivoty, trvalo to skoro 400 dni, nez byli oprosteni z viny. A kdo se honem zapojil do obhajoby te cernosky? Sharpton a Jackson. V dnesni "politicke korektnosti" musi byt lide moc opatrni a rozmyslet si vsechno, nez udelaji nejaky krok. Je to smutne, ale je to tak. [pláč]

133346

19.4.2007 10:36

BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(

Mindy 217.?.?.?

Pokračování. A to už se mi vejde. [smích]
----------------------------------------------------------------

Takže, já myslím, že si Američané toho chlapce Čo, vyrobili. Byl to takový stín a vyšel z něj Robokiller. Sestavený z nešťastně seskupených genů, vysazený v prostředí, kde je dobře provedený masakr druhu hommo sapiens oceňovaný jako umělecké dílo. Čo se stal nezapomenutelný. Budou se o něm psát studie, knihy a točit filmy. Čo tohle chtěl, věděl, že toho dosáhne a dosáhl toho. JE CELEBRITA.

[oči v sloup] Proto o něm píšu, že. Sakra.

No doufejme, že v malých poměrech Evropy, si svoje Čoi vypěstujeme alespoň takový nějaký menší. Protože přijdou další Čoové. Exempla trahunt. Jenom těch zmasakrovaných bude víc. My lidé jsme takový soutěživý druh, že.

[pláč] Mindy.

133265

19.4.2007 10:57

RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133265

Ano, tak nějak to bude.
Jen ten malý přípodotek - neměli bychom vylít s vaničkou i dítě. Přeze vše, co proti tomu děláme, skutečné dobro a skutečná etika existují. Zlo po nich stéká jako voda po kachním peří. Jen nejsou vždy tím, co je za ně prodáváno.

133267

19.4.2007 12:48

RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 133267

[smích] Naprostý souhlas. Já v NĚCO v nás věřím. Když budu hanebně sentimentální ( a to já jsem), tak něco jako dotyk křídla andělského v nás někde je. Laskavost a soucitnost. Jistě.

[pláč] Ale dnes jsem byla v Pet-shopu v nákupní zóně na okraji Prahy a viděla jsem tam v klecích na prodej papoušky. Papoušek Žako šedý ( a velcí papoušci obecně)je nejen jeden z nejinteligentnějších živých tvorů, ale je také jedním z nejemocionálnějších. Potřebuje intenzivní kontakt s jiným papouškem nebo v nejhorším se svým člověkem. Opuštěností a smutkem papoušci v zajetí velmi často hynou a vždycky nesmírně trpí. Trpí i ve zasr... Pet-shopu. Před několika lety jsem z tohoto Pet-shopu tři Žaky vykoupila a pak jsem je rozdala mladým papouškomilům, kteří by na jejich vykoupení neměli dost financí. Nemůžu už chovat ptáky, protože syn na ně má těžkou alergii a oni opravdu potřebují velkou péči a tu jeden člověk odpovědně nezastane. A žijí cca 40 let. Koupila sem je z čirýho zoufalství, protože se mi o nich i zdálo, jak tam opuštěně vysedávají v malých klecích a prosí alespoň o kontakt, když už je nějaký LIDSKÝ ODPORNÝ HAJZL oderval od jejich ptačí rodiny a domova a prodal za pár šupů. Nakonec tito byli šťastlivci, kteří tu hrůzu, která odchyty provází, alespoň přežili. A čemu jsem pomohla? Třem ptákům a těm lovcům. Mají odbyt. Tedy měli. V EU bude prodej volně žijících ptáků zakázán. Kvůli obavám z ptáčí chřipky ovšem, nikoliv protože je to Zlo.
Jenomže papoušci zdvořile říkají jenom to, co je naučíte. My o svých křivdách,ústrcích a neštěstích umíme jinak zpívat [bliji] .


[zahanbení] Jsem oftopik. To jen, že jsem marně hledala dotyk křídla andělského na poničených křídlech toho papouška Žako šedého.

133273

19.4.2007 13:18

RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133273

Hluboce smekám. !!! A nejen proto, že žakouši jsou drazí. [smích]

133278

21.4.2007 6:27

RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 133273

Nejste vubec of topic. Zkusim to shrnout. Svoboda bez moralky a etiky je straslive nebezpecna vec. [smích] [mrknutí jedním okem]

133419

21.4.2007 12:24

RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 133267

>skutečné dobro a
>skutečná etika existují. Zlo po nich stéká jako voda po
>kachním peří.
Jen si dovolím připodotknout, že je obvykle nesou lidé, kteří vyznávají, že se zřekli zla, které v nich bylo a přiznávají, že se přes všechnu snahu zlo vrací. Tedy přesně řečeno, oni o tom obvykle nahlas nemluví, protože nestojí o to, aby se jim někdo poškleboval.
J. H.

133445

19.4.2007 13:06

Ten clovek "Co" byl v mnohem to

z.a.p 74.?.?.?

co jsme i my - neprizpusobivi jednotlivci. On byl rozdilny v tom smyslu, ze to neudrzitelne napeti kompensoval odchodem svym spolu s mnoha dalsimi. My tady naproti tomu sedime a 'kecame si pentli'. Jsme civilizovanejsi, ze. [velký smích]

Tim ovsem nechci naznacovat sympatie pro podobna reseni jelikoz jsou nesmyslna a resenim nejsou. Budme si absolutne jisti, ze nomenklatura (a verejnost!) bude vzdy interpretovat takovy akt po svem: absolutnim odmitnutim nasilnika! Jinak to neni ani mozne v zajmu primarniho pudu sebezachovy.

Ovsem, byla-li by spolecnost uprimnejsi sama k some, vzala by si takovy 'vykrik do zrcadla' jako motivaci k vlastnimu sebezdokonaleni. Coz se samozrejme nestane a podobne pripady se budou opakovat i v budoucnu. Tak to holt s nami lidmi je.

z.a.p

133276

19.4.2007 13:12

asocial

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Jeden takovy asocial se mnou chodil na gymnazium do vedlejsi tridy. Vysokej, fyzicke krasy moc nepobral, zjevne inteligentni, ale z pohledu ostatnich naprostej magor. K tomu nemel moc smysl pro humor smerovany jeho smerem, taktak ze se obcas udrzel. Nekdy v poslednim rocniku pak rozsekal svou matku a otcima ve spanku sekerou. Pry z jeho hlavy zbyla jen ruda kase s kousky lebky. Pak si sedl na schody pred byt a vyckal prijezdu policie. V jeho pripade to byl hlavne rodinny problem. Takovych lidi je mezi nami mnoho a nemame vubec tuseni co se jim honi hlavou a kde je ta pomyslna hranice, kdy uz se neovladnou, ale je dobre pokud v ten moment nemaji u sebe dve pistole a kapsu plnou naboju...

133277

Příspěvků: 127

18.04. 07:42 zalozak  zalozak
18.04. 09:40 dolec  RE: zalozak
19.04. 09:39 Robocrep  RE: zalozak
22.04. 23:01 Gilhad  RE: zalozak
18.04. 08:30  přesně!
18.04. 09:48  Příčina x důsledek
20.04. 08:25  RE: přesně!
18.04. 08:32 TT  Výborně..
18.04. 10:54 Sid  RE: Výborně..
18.04. 20:54 Adam  RE: Výborně..
18.04. 21:28 TT  RE: Výborně..
18.04. 22:19 Adam  RE: Výborně..
18.04. 23:37 Gdosy  RE: Výborně..
18.04. 22:05 Kniga  RE: Výborně..
19.04. 03:08 Rene Bartosek  RE: Výborně..
19.04. 08:58 Adam  RE: Výborně..
20.04. 08:58  RE: Výborně..
21.04. 09:31 Adam  RE: Výborně..
20.04. 15:43 Rene Bartosek  RE: Výborně..
19.04. 15:57 EAN  RE: Výborně..
19.04. 21:15 Adam  RE: Výborně..
19.04. 21:34 TT  RE: Výborně..
18.04. 08:57  Tragedie
18.04. 09:46 J. H.  No, víte,
18.04. 11:40 Anonymouse  autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...
18.04. 14:25  RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...
18.04. 15:03 Sid  RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...
18.04. 16:58 Anonymouse  RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...
18.04. 17:58 Sid  RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...
18.04. 18:26 DavidZ  RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...
18.04. 21:42 Sid  RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...
18.04. 22:44 Anonymouse  RE: autor narazil na možnou příčinu a vůbec si toho nevšiml...
18.04. 12:27 Petr Schindler  Můj názor
18.04. 15:14 sinxing  Ale jdete nekam s nejakimi pricinami
18.04. 15:57 petr z jbc  RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami
18.04. 16:50 Alexa  RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami
18.04. 17:02 Humanista  RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami
18.04. 18:28 google  RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami
19.04. 00:26 Vodník  RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami
19.04. 03:19 Rene Bartosek  RE: Ale jdete nekam s nejakimi pricinami
18.04. 16:33 Pavel -Čert- Němec  smutne
18.04. 18:42 Peter Velkej  RE: smutne
19.04. 13:06 Vanguard  RE: smutne
19.04. 13:18 Pavel -Čert- Němec  RE: smutne
19.04. 15:17 Vanguard  RE: smutne
19.04. 13:30 google  RE: smutne
19.04. 13:46  RE: smutne
19.04. 19:54 google  RE: smutne
19.04. 20:14  RE: smutne
19.04. 23:20 google  RE: smutne
20.04. 09:05  RE: smutne
20.04. 10:46  A PS
20.04. 12:55  RE: A PS
20.04. 14:58  RE: A PS
20.04. 15:09  A ještě k těm příkladům
20.04. 19:13 google  RE: A ještě k těm příkladům
20.04. 20:57  RE: A ještě k těm příkladům
22.04. 23:13 Gilhad  RE: A ještě k těm příkladům
23.04. 05:09 Mirda  RE: A ještě k těm příkladům
23.04. 05:54 Datel  RE: A ještě k těm příkladům
19.04. 20:57 cool  RE: smutne
19.04. 22:48 google  RE: smutne
19.04. 21:15 68  RE: smutne
19.04. 23:02 google  RE: smutne
19.04. 23:48 68  RE: smutne
19.04. 21:03 Aja  RE: smutne
21.04. 06:22 Rene Bartosek  RE: smutne
21.04. 18:10 Aja  RE: smutne
21.04. 18:35 Antiseptik  RE: smutne
21.04. 19:17 Rene Bartosek  RE: smutne
21.04. 21:14 68  RE: smutne
18.04. 18:36 DavidZ  Byl nemocen
18.04. 18:48 68  RE: Byl nemocen
21.04. 20:05 Antiseptik  RE: Byl nemocen
21.04. 20:13 DavidZ  RE: Byl nemocen
21.04. 20:23 Aja  RE: Byl nemocen
21.04. 20:32 DavidZ  RE: Byl nemocen
21.04. 20:55 Aja  RE: Byl nemocen
21.04. 21:17 DavidZ  RE: Byl nemocen
21.04. 21:22 68  RE: Byl nemocen
21.04. 22:11 DavidZ  RE: Byl nemocen
21.04. 23:42 68  RE: Byl nemocen
22.04. 07:49 DavidZ  RE: Byl nemocen
22.04. 09:19 Saša  RE: Byl nemocen
22.04. 17:39 68  RE: Byl nemocen
23.04. 07:06 Saša  RE: Byl nemocen
23.04. 07:27  RE: Byl nemocen
23.04. 10:11 Saša  RE: Byl nemocen
23.04. 10:25  RE: Byl nemocen
23.04. 10:27 DavidZ  RE: Byl nemocen
18.04. 18:48 svoboda  Americká společnost je nemocná
19.04. 08:46 Jarmila  RE: Americká společnost je nemocná
18.04. 19:21  USA
18.04. 20:35 Aja  RE: USA
18.04. 19:54 Erik  Dotycny
18.04. 21:22 G3  Ale jděte!
19.04. 13:33 J. H.  RE: Ale jděte!
19.04. 14:31 Mindy  RE: Ale jděte!
20.04. 06:47 J. H.  RE: Ale jděte!
20.04. 07:51 Mindy  RE: Ale jděte!
20.04. 07:29 J. H.  RE: Ale jděte!
20.04. 08:26 Mindy  RE: Ale jděte!
20.04. 12:21 J. H.  RE: Ale jděte!
22.04. 23:30 Gilhad  RE: Ale jděte!
19.04. 01:19 Saša  Proč?
19.04. 08:56  RE: Proč?
19.04. 01:26 eccesignum  preklad
19.04. 05:49 texaskycizek  divoky zapad
19.04. 08:18 Saša  RE: divoky zapad
22.04. 23:35 Gilhad  RE: divoky zapad
19.04. 08:29 Outofjacket  RE: divoky zapad
19.04. 15:46 texaskycizek  RE: divoky zapad
20.04. 01:40 texaskycizek  RE: divoky zapad
20.04. 06:48 Mindy  RE: divoky zapad
19.04. 19:03 G3  RE: divoky zapad
22.04. 23:45 Gilhad  RE: divoky zapad
19.04. 10:34 Mindy  BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(
20.04. 00:47 Liba  RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(
20.04. 02:41 68  RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(
19.04. 10:36 Mindy  BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(
19.04. 10:57  RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(
19.04. 12:48 Mindy  RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(
19.04. 13:18  RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(
21.04. 06:27 Rene Bartosek  RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(
21.04. 12:24 J. H.  RE: BYL TO TAKOVÝ STÍN...:(
19.04. 13:06 z.a.p  Ten clovek "Co" byl v mnohem to
19.04. 13:12 Pavel -Čert- Němec  asocial

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 196