Diskuze k článku

Politeia

Příspěvků 30

15.4.2007 16:55

Kam se řítí Zvědavec?

nitram 213.?.?.?

Takovéto rádoby intelektuálské bláboly, jako od pana Lhotáka, to je tedy síla.

Užívání termínu "lůza" ve smyslu těch nejchudších je na můj žaludek přímo hnusné. Kdo jste, pane Lhotáku, abyste si toto mohl dovolit? Z vaší falešné nadřazenosti je přímo na blití. (Citlivějším čtenářům se omlouvám za tento expresivní výraz, je však nejjpřiléhavější.) Tato republika nebyla rozkradena, rozdělena a likvidována "normálními" občany, ale skutečnou "lůzou" nadřazených a skorumpovaných ho.en, účelově zanechaných ve strategických pozicích státního, policejního (vč. tajných služeb) a bankovního aparátu. "Lůza" jsou různí Klausové, Topolánkové, Čuňasové a bohužel, jak vidím i Lhotáci.

Pane Stworo, váš veb čtu již řadu let. Tento pád mne poměrně dost bolí. Ve chvíli, kdy se zde opět "láme chleba", kdy české loutky poslušně rozkládají myšlenku sjednocení Evropy se relativně "osvícený" Zvědavec řítí kamsi do ...... No domyslete si sami.

132967

15.4.2007 20:06

RE: Kam se řítí Zvědavec?

janmax 83.?.?.?

Reakce na 132967

Něni ty si ten izraelský internetový vojak ?

132986

26.11.2011 22:31

RE: Kam se řítí Zvědavec?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 132967

Cetl jste vube ten clanek, ktery pravde TED kritizujete?
co slovo to perla v clanku pana Lhotaka !!!! J.

257696

15.4.2007 17:50

nedomyslenost

merc 89.?.?.?

Nevím na jaké planetě autor žije, ale v lidském společenství platí od počátků historie stejné základní hodnoty, které jsou vyjádřeny v desateru. To, že je desatero shromáždilo neznamená, že může být považováno za jejich základní pramen. Navíc všechna filozofická díla a zamyšlení za posledních 2000 let jen dále hodnoty shrnuté v desateru rozpracovávají, problematizují a navrhují zlepšení.
Na druhou stranu je důležité dobře uvažovat o slovech Nietzscheho, který nazval náboženství, morálku a demokracii pouhým nástrojem na ovládnutí "lůzy" nadčlověkem. Koncepty morálky a náboženství jsou totiž výborné instrumenty pro manipulaci davu a jeho udržení v podřízené hrůze ze zásvětní odplaty, když se již nebojí odplaty světské.

132972

15.4.2007 18:04

RE: nedomyslenost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 132972

Nietzsche sám je nejlepším důkazem toho, že koncept nadčlověka je sociálně nefunkční pomatenost. "Nadčlověku" se nakonec nepovede ovládnout ani sám sebe a svůj osud, natož "lůzu".

132977

15.4.2007 18:58

RE: nedomyslenost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 132972

A ještě k těm základním hodnotám. Starozákonní desatero, tak, jak mu nyní rozumíme (tj. pomineme-li to, že platilo pouze pro "mezi-židovské" vztahy a ne pro vztahy obecně lidské), platí zhruba pro spolunažívání v rámci lidského společenství z hlediska "materiálního" života. Citujeme -li ale judaistické biblické desatero, neměli bychom zapomínat na novozákonní poselství Kristovo, které postuluje zcela jiné, ba v jistém směru vlastně opačné hodnoty, hodnoty skutečně křesťanské. Ty se netýkají rozvoje materiální společnosti, ale naopak rozvoje individuální "duše", která se podle nich má od "hmoty" (rozuměj např. od posvátné úcty k vlastnictví čehokoliv) odklánět, a hledat své království v jiném světě.

132982

16.4.2007 8:47

RE: nedomyslenost

8-P 213.?.?.?

Reakce na 132982

To je blbost na ntou. Jestli si Bible v něčem drží styl, tak je to v konzistenci. Bůh nikdy nezrušil desatero, ba naopak, v novém zákoně ho Ježíš ještě jednou postupně celé zopakoval. Ježíš napadl pouze tzv. Mojžíšovo tradiční právo, které mělo zaručit dodržování desatera; které ovšem postupně zdegenerovalo do podobného právnického marastu, jaký máme dnes. Kromě toho Ježíš řekl "milujte se a pomáhejte si", "co si zasadíte, to si skliďte", a "mějte soucit". Tolik asi k odklonu "opačným směrem".

133012

16.4.2007 11:22

RE: nedomyslenost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133012

Zdá se, že jste mi dobře neporozuměl. Netvrdím, že Ježíš zrušil desatero (i když samozřejmě přišel psát nové zákony na staré desky), pouze říkám, že Ježíš se primárně soustředil na jednotlivce a na duši (na "nepozemský" život), na rozdíl od smyslu desatera, které řeší sociální, "hmotné", pozemské vztahy. Nejde tedy o "odklon", jen opačný směr zájmu, a o hodnoty "opačné" co do povahy (hodnoty materiální x hodnoty ideální). Bylo by jistě přebytečné citovat tu na podporu této teze všechny výroky typu "moje království není z tohoto světa". O tom, že Ježíš hlásal altruismus a soucit není sporu, v tom s Vámi vřele souhlasím.

133021

17.4.2007 0:29

RE: nedomyslenost

8-P 213.?.?.?

Reakce na 133021

Omlouvám se za výpad [smích]

Mě se na Ježíšovi líbí, že řekl "děte s tradicema někam, když kvůli nim porušujete Boží zákony." A když si pak přečtu originální desatero, a sou tam věci jako "chraňte děti před modlami", tak bych asi zrušil celou tu dnešní popkulturu - včetně Papeže a Dalajlámy.

A vůbec by mě zajímalo, co to ta Římská Univerzální Církev vymýšlí s nedělí, když sedmý den v týdnu je odjakživa sobota.

133055

17.4.2007 8:46

RE: nedomyslenost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133055

[smích] A také se mi na Něm líbí, jak vypráskal kupčíky z chrámu.
Nojo, každý si z Něj (a z Bible vůbec) vybereme to, s čím souzníme [smích]

133069

15.4.2007 18:35

"nitram" článek nečetl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Pan "nitram" zřejmě článek nečetl. Slovo lůza se v něm nevyskytuje.
Účelem příspěvku je nějak nařknout Zvědavce a autora článku.

132980

15.4.2007 19:13

RE: "nitram" článek četl, cituji:

nitram 213.?.?.?

Reakce na 132980

".......jednoduše řešeno jde o střední cestu přinášející vládu těch, kdo se nestarají o přepych a netrpí zatrpklostí bezmocné lůzy."

Pojem "zatrpklost bezmocné lůzy" - pojem od namyšleného pitomce.

Rozvoj posledních tří století přinesla aplikace jistého poselství: Rovnost, Volnost, Bratrství.

LŮZA - to je tak z feudalismu. Nicméně možná není náhodné, že máme knížepána Trautenberka ministrem zahraničí.

132984

15.4.2007 19:22

RE: ještě dodatek "anonymovi"

nitram 213.?.?.?

Reakce na 132984

Také jste napsal (a napadl mne): ".....Účelem příspěvku je nějak nařknout Zvědavce a autora článku."

Mýlíte se. Zvědavce navštěvuji a občas i něco napíši do diskusí minimálně šest či více let. Mrzí mne však, jestli se rozplyzne do pseudointelektuálské žvanírny, kde v šumu slov umlknou jasné a srozumitelné myšlenky. Myšlenky pro státní postnormalizační byrokracii tím nepříjemnější a údernější, čím průzračnější. [smích]

132985

15.4.2007 23:21

RE: ještě dodatek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Reakce na 132985

Omlouvám se pane nitram za nařčení. Pocit, že nějak zbytečně a šmahem odsuzujete však zůstává. Nezamyslel jste se nad článkem? Vaše “jasné a srozumitelné myšlenky“ můžete vyjádřit v diskuzi. [mrknutí jedním okem]

132996

15.4.2007 21:52

RE:

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132984

Nitrame, to, jak ty používáš slova "namyšlený pitomec", to asi odráží tvoji pozici. Kdyby ses "netočil" na tom slovíčku "lůza", možná bys pochopil, že ten článek je o něčem jiném.
Asi znáš to o potrefené huse, nemohu si pomoct, sedí to.

132989

16.4.2007 8:47

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132989

Nedávno jste mi vysvětlil vliv použití vlastního jména na údernou hodnotu příspěvku. Proč ne, může to pro Vás být - pokud to takto vnímáte - relevantní metoda posouzení a vnímání příspěvků. Jiní ale vnímáme a posuzujeme příspěvky (a nejen je) podle jiných kritérií, v souladu s naší vlastní logikou a intuicí. Já např. posuzuji teorie podle toho, jak se je jejich autorům osobně daří realizovat v praxi, jak blízko či daleko mají k jejich osobnímu reálnému životu. Dojem z pana Lhotáka je ten (na základě toho, co (o sobě) píše a jak to píše), že si vznosnými teoriemi trochu kompenzuje potíže v osobním životě. To pro mne hodnotů teorií snižuje, a vůbec mne to "ruší". Reaguji tedy podrážděně (a nejsem sám). Pravdou je, že zde bude hrát roli i projekce, ale je dobře ji přinejmenším jako takovou reflektovat.

133011

16.4.2007 11:07

RE:

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 133011

...kdo chce kam, pomozme mu tam. Jsou životy osobní, společenské, profesní, kamarádské - máme jich dost na výběr. I hledisek k hodnocení. Souhlasím s tím, že ne každý se umíme vyjadřovat tak, aby všichni chápali "jadérko kudrnatého pejska"...

133020

16.4.2007 11:28

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133020

Mám tomu rozumět tak, že osobní život jednotlivce nemá s jeho profesním, společenským či kamarádským životem žádnou souvislost ? [překvapení] Jak už jsem tu několikrát psal, nejsem přívržencem teorie, že se má zkoumat to, co bylo řečeno, a ne ten, kdo to řekl. Podle mne to kvalitativně úzce souvisí, a říkají-li dva totéž, není to totéž.

133023

16.4.2007 11:52

RE:

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 133023

pane Merc, z vašich posledních vět soudím, že si tak docela se sebou nerozumíte - anebo je vaše vyjadřování pro mne příliš složité. Analýzu i syntézu svých životů si každý děláme, jak umíme. Někdy je zkrátka dobré posuzovat dění po jednotlivostech, jindy vcelku. Pro mnoho slov (pojmů) máme ve svých hlavách odlišné významy. A když se někde srazí, obyvykle srážka a následná reakce vypovídá o tom, že jeden z účastníků má problém. A někdy je lepší reagovat na autora, jindy na jeho text. Jde vždy o sdělení, kdy adresáta volí oba. Včetně možných rizik.
Na internetu se lidi obvykle vzájemně moc nešetří, někdo se jen potřebuje "vylít", jiný zas musí stále něco napadat, nebo vysvětlovat, jak co myslel a nenapsal - zkrátka se tu lidi učí o lidech i o jiném vnímání světa. Desatero je spojeno více s fyzickou osobou,na internetu vládnou často jen emoce. Je to ventil i studna s poklady. Jen se naučit vybírat a reagovat.

Váš první příspěvek o desateru a jeho obou polaritách byl srozumitelný.

133024

16.4.2007 12:03

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 133024

Jo, to beru. Až na to, že si myslím, že když se dva srazí, tak mají obvykle stejný problém oba (projekce). [mrknutí jedním okem]

A až na to, že nejsem pan Merc.

V podstatě se trochu za svou anonymitu stydím, ale mám pro ni své soukromé důvody. [smích]

133026

16.4.2007 20:38

Milý Honzíku

nitram 213.?.?.?

Reakce na 132989

když tak proslulý jazykozpytec jako jsi ty spojí pojem "lůzy" s "potrefenou husou" v mé osobě jistě očekává určitou reakci.

Je zřejmě nad tvůj mentální a především empatický potenciál pochopení, že bez rovnosti, volnosti a bratrství lidí to na Zemi nepůjde. Žádný z nás jsme sem nepřišli, abychom byli "lůzou", ponižovanou a okopávanou rádoby vrchností. Jsme JEDNO, z jednoty jsme vyšli a do ní se také vracíme. A kdokoliv se povyšuje, bude ponížen. To vychází nejen z Ježíše, ale i ze zákona rovnováhy platícího v celém Universu.

A abych tě trošku napravil, co ti napovídá spojení pojmu "slizského jedovatého hada" a .....? Vždyť víš. [chechtot]

133048

16.4.2007 21:49

RE: Milý Honzíku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 133048

to, že reaguješ tak jak reaguješ mi umožňuje ukončit repliky. Možná časem pochopíš, že různá hustota se usazuje ve vrstvách. A to platí i o informacích. Blátivost oblíbených frází neumožňuje sedimentaci po vrstvách. Přeji ti hodně štěstí s tvými hesly, jejichž funkční období už skončilo. Je na čase si uvědomit, že někteří si byli vždy rovnější. A že hesla francouzské revoluce přijdou na řadu až po rozpadu stávající mocenské struktury, ale asi jinak, než si představuješ. Tímto bych rád ukončil naší polemiku nad polaritami, dobově označenými jako lůza a mocní. Proto existují mnohé životy, abychom si zažili obě možnosti.
Víš, že sliz a had se vzájemně vylučují? Hadí povrch je suchý. Nejen obsah tohoto slovního spojení bys měl novelizovat.
Ale nemusíš, máš přeci svůj rozum.

133051

16.4.2007 10:44

RE:

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 132984

To je určitě nějaký druh humoru že? Rozvoj posledních tří století dostal tuto planetu na pokraj zhroucení systému, který se utvářel celé miliony let. Pokud si děláte prču, používejte prosím smailíky. Lidé to snáze pochopí.
Udělejme si myšlenkový experiment. Na celé planetě žijí pouze dva lidé. Oba dva chtějí dosáhnout jediného prostého cíle, jakého chce dosáhnout 99,9 procenta této planety. Být bohatý. Jak se k sobě budou tito dva lidé chovat????? Nezapomeňte, že tato prostá touha znamená pro onoho druhého v řadě být žebrákem.
Nakonec Vám možná dojde, že pojem lůza je docela trefný. Ovšem ve vztahu na celé lidstvo. Toto je totiž svět jaký si všichni na této planetě přejem. Bohužel jen málokdo je ochoten akceptovat, že stojí na druhé straně svého snu. Podstata našeho snu totiž říká, že tam budou stát ti ostatní. No nakonec proč ne. Když pochopíte princip, začne to být docela sranda.

133015

16.4.2007 12:20

RE: nitram" článek četl, zrejme zle

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 132984

Pojem poulična lúza-bezmocná lúza poprvé použil Aristoteles vo svojej práci Politea, ktorý zaoberá s formami vlády. Aristoteles to rozdelil do 2 kategorií po 3, pričom dobré sa mohlo zvrhnúť na zlé.
Dobré formy vlády:
Dedičná monarchia-umožňuje vládcovi vládnuť spravodlivo
Vláda aristokratov-vládnu ludia uspôsobený rodom i dušou
Otrokárska demokracia-ľud volí z najlepších možných kandidátov
Zlé či najhoršie typy vlády-na čo sa to môže zvrhnúť:
Tyrania z dedičnej vlády-kde vládne samozvaný vládca, ktorý strachuje o svoj život a moc
Vláda oligarchie z vlády aristokratov-vláda penazí a boháčov
Ochlokracia-demokracia-"demokratúra"-vláda pouličnej lúzy, každý vládne a nenesie zodpovednosť za nič.
A teraz nech rozhodne čo tu máme na celom svete [bliji]

133028

15.4.2007 22:26

morálka

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

nemyslím si, že morálka je jen záležitostí srdce. Jde o formu skupinového svědomí, dodržování určitých zvyklostí, pravidel pro řešení problémů. Směrování skupin v minulosti vedlo k morálce, poplatné "desateru". To, že tvůrci desatera jej neuplatňovali také na sebe, to mělo za následek stoupající hladinu skrytého zla. Skrytého proto, že nebyla media k jeho popularizaci. Zlo se postupně transformovalo na moc, plynoucí z peněz, tím se dostali do hry všichni. Prostřednictvím peněz pak bylo a je možné zlem nazvat cokoliv, co neodpovídá zájmům skupiny, které jsem součástí.

Cílovou skupinou jsou v současnosti zástupci středního stavu, od živnostníků k velikosti firem, které lze snadno koupit a přiřadit k "velkým hráčům", - anebo zlikvidovat, pokud je konkurencí.

Celý tento proces je nutný k tomu, aby si každý jedinec rozhodl, co s dalším životem. Úpadek původní morálky vede člověka do rezignace nebo do hledání skupinek s podobnými zájmy. A tak se rodí nový typ morálky. Takové, která nerozlišuje minulé zásluhy a "zásluhy", vnímá stále kratší a kratší období jako hodnotu, pro kterou stojí uza to něco dělat. Možná se blížíme do doby, kdy bude platit jen včera, dnes a zítra. Pak se možná začne rodit morálka, která zas vydrží pár set nebo tisíc let.

132991

15.4.2007 23:48

RE: morálka

google 84.?.?.?

Reakce na 132991

velmi trefne, panko janko..

132998

15.4.2007 22:55

Hmm.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Moralka neni pouze zalezitosti emoci nebo srdce, jak naznacujete. rekl bych, ze je mnohem komplexnejsi. Ve hre je i racionalni rozum, ktery ji hodnoti zhlediska prospesnosti individualni i kolektivni. Na sve si prijde i transcedento s virou. A jako takova se moralka odrazi ve vsech oblastech lidskeho ziti. Formuje nase individualni zivoty a reakce, stejne tak jako uroven spolecenske organizace v nihz se nachazime. Ona je alfou a omegou rustu i upadku. Nejvice je prospesna, pokud se neda vtlacit do nejakych extremnich pozic z pohledu kohokoliv. S tou myslenkou souhlasim.

132994

16.4.2007 13:43

Zachariáš, kap. 13 :

Petr Gejdoš 83.?.?.?

13.8 Nebo stane se po vší zemi této, praví Hospodin, že dvě částky vyhlazeny budou v ní a zemrou, a třetí v ní zanechána bude.
13.9 A tu třetí uvedu do ohně, a přeženu je, jako se přehání stříbro, a zprubuji je, jako prubobáno bývá zlato. On vzývati bude jméno mé, a já vyslyším jej. Řeknu: Lid můj jest, a on dí: Hospodin jest Bůh můj.

133034

16.4.2007 13:53

RE: Zachariáš, kap. 13 :

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 133034

A takhle se morálka k lidu navrátí ! Nelze z toho dělat moc matematiku, ale v prvním kroku 2/3 zahynou - zůstane 1/3 = cca 2,2 miliardy mlidí. A tyto projdou zkouškou ohnivou, potom zkouškou jako na stříbro a ještě zkouškou jako na zlato. Kolik asi zbyde ? Že by 500 milionů ? To je totiž cifra, kterou předpokládají texty na kamenech tzv. The Georgia Guidestones ( http://www.radioliberty.com/stones.htm ).

133037

17.4.2007 11:33

Tak sa mi zdá/javí

gibarian 195.?.?.?

[pláč] ze je to stale o tom istom - "demokracia". Ti stari Atenania teda mali co odkazat svetu. V realnom svete nikdy demokracia nebola, bola to vzdy len vlada oligarchie tvorena bohatymi "spoluobcanmi" alebo stranickou elitou. Rozpravat a pisat o dmokracii je uz unavne a citat to este viac. Viac reality
ako to v skutocnosti vo svete chodi alebo "tak uz to vo svete chodi" K.Vonnegut [chechtot] by debatam o "demograci" iba prospelo [chechtot]

133083

Příspěvků: 30

15.04. 16:55 nitram  Kam se řítí Zvědavec?
15.04. 20:06 janmax  RE: Kam se řítí Zvědavec?
26.11. 22:31  RE: Kam se řítí Zvědavec?
15.04. 17:50 merc  nedomyslenost
15.04. 18:04  RE: nedomyslenost
15.04. 18:58  RE: nedomyslenost
16.04. 08:47 8-P  RE: nedomyslenost
16.04. 11:22  RE: nedomyslenost
17.04. 00:29 8-P  RE: nedomyslenost
17.04. 08:46  RE: nedomyslenost
15.04. 18:35  "nitram" článek nečetl
15.04. 19:13 nitram  RE: "nitram" článek četl, cituji:
15.04. 19:22 nitram  RE: ještě dodatek "anonymovi"
15.04. 23:21  RE: ještě dodatek
15.04. 21:52 janko  RE:
16.04. 08:47  RE:
16.04. 11:07 janko  RE:
16.04. 11:28  RE:
16.04. 11:52 janko  RE:
16.04. 12:03  RE:
16.04. 20:38 nitram  Milý Honzíku
16.04. 21:49 janko  RE: Milý Honzíku
16.04. 10:44 Gdosy  RE:
16.04. 12:20 Oracle  RE: nitram" článek četl, zrejme zle
15.04. 22:26 janko  morálka
15.04. 23:48 google  RE: morálka
15.04. 22:55 Rene Bartosek  Hmm.
16.04. 13:43 Petr Gejdoš  Zachariáš, kap. 13 :
16.04. 13:53 Petr Gejdoš  RE: Zachariáš, kap. 13 :
17.04. 11:33 gibarian  Tak sa mi zdá/javí

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 5

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 3

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 516,60 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 255