Diskuze k článku

Studie páření druhu homo sapiens

Příspěvků 51

12.4.2007 20:02

boss

Tom 24.?.?.?

>Jestli zbohatnu, namluvím si krásnou dvacítku s pěkným placatým bříškem a zadečkem akorát do ruky ...

Hlavně bacha na pochlapené bossorky!

Vložený obrázek

132758

12.4.2007 20:17

Doklusala

Aja 24.?.?.?

jsem sem z vasi eseje o individualismu a musim priznat, ze tady, tady jste me pobavil. [smích]

Autoproklamovany intelektual, ktery nema rad reci o nicem a stravite noc poslouchanim plku "lovkyne", ktera je jeste navic naprosto pruhledna, vlaci sebou neprilis peknou a ne moc chytrou, ale vernou kamaradku (jasne, ze vedle ni ma sanci byt temer krasna a inteligentni a....).

Muzu vam to "odpustit" jedine, jestli mistoprisezne prohlasite, ze to byl vecer (a noc) ciste studijni v ramci vyzkumu "Pareni druhu cloveciho". [chechtot]

132761

13.4.2007 9:11

RE: Doklusala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132761

Taky mě maně napadá, proč protagonista - pakliže mu skutečně šlo jen o to proklamované páření - si je za své dva tisíce nepořídil přímo a bez těch zbytečných řečí... Jestli ovšem protagonistův nadřazený mozek vůbec ví, o co jeho podřazeným citům vlastně jde a kam ho táhnou jak na vařené nudli [velký smích]

132805

13.4.2007 9:28

RE: Doklusala

tupec tupec (zavináč) sentrum (tečka) cu 85.?.?.?

Reakce na 132805

ja jsem to cetl a prominte vubec tomu nerozumim pouzivate moc inteligentni slova [zmaten]

132806

13.4.2007 9:41

RE: Doklusala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132806

[smích] OK - přeložím.
Jestli mu šlo fakt jenom vo šoustání, proč si za ty dva tácy nekoupil děvku, a teď to jenom vokecává [velký smích]

132807

13.4.2007 13:47

RE: Doklusala

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 132807

Jasně pane Radime,Něco ve Vás je přitahováno děvkami a Vaše srdce touží po láskyplném vztahu [mrknutí jedním okem] ,to Něco si s Vámi očividně zachází dle svého rozmaru [chechtot] .To Vás pak ale odrbe kdejaká bosorka,a navrch Vás nechá stát v tý hrozný zimě(k. jedna! [oči v sloup] ),ach,to už bych zamáčk´ slzu. [smích]

132816

13.4.2007 14:35

RE: Doklusala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132816

Možná je to ještě složitější. On je sex samozřejmě boj, ale taky zároveň jeho opak - právě to ho dělá tak zajímavým a pánubohu podobným. Někteří z nás se halt moc soustředíme na ten boj, a pak zákonitě narážíme na samé bojovné Amazonky, abychom si to bojování užili dokud se z toho nevoprudíme a nepřestane nás to konečně bavit - jen si furt marně dokazovat, že jsme ten silnější a důležitější...

132818

13.4.2007 19:39

RE: Doklusala

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 132818

Určitě je to složitější,to byl jen střípek.Já jsem kupříkladu narazil na zvlášt´ bestiální Amazonku(rozmazlený jedináček,v rodině samý čarodejnice [velký smích] ),bojujeme spolu už pátým rokem a už nás to taky občas prudí [smích] .To vypadá na svatbu [oči v sloup] ,doufám,že první a poslední,že,pane Radime? [smích]

132833

12.4.2007 20:24

a znáte Nahou opici?

elowyn 86.?.?.?

Pokud ne, tak tahle kniha poskytuje opravdu vědecký pohled na chování a i páření druhu Homo Sapiens. A rozhodně stojí za přečtení... [velký smích]

132762

12.4.2007 22:11

Hmm,

Rene Bartosek 69.?.?.?

Jakakoliv podobnost s osobami v clanku je ciste nahodna. Tezce nabite zivotni zkusenosti? [mrknutí jedním okem]

132776

13.4.2007 3:03

Bravo Lhoták!

PJO 64.?.?.?

Skvělý článek, děkuji... Ať to je fikce nebo popis skutečnosti,
s některými partiemi jsem se identifikoval a vrátil jsem se do
"let mého mládí".

132791

13.4.2007 7:35

Korekce

Trávníček 206.?.?.?

Jen tak mimochodem HOMO se píše s jedním "M". Slovo pochází z latiny a jeho plurál je HOMINES.

132799

13.4.2007 7:56

Evoluční lži

Jarmila 85.?.?.?

Pouze silní samci jsou přijatelní k páření a respektu. Pro samici lidského druhu je proto příznačné, že jeho dominanci spojuje s existenčním zajištěním a úspěchem. Pouze za těch podmínek je ochotna ho jako samce připustit do družného svazku.
----------------------------------------------------------------
Tak tyhle tři věty z článku jsou nepravdivé. Všude kolem sebe se můžeme přesvědčit o tom, že když se lidské samice do nějakého samce zamilují, tak ten samec může být chudý jak kostelní myš, může být malý a slabý, ba může ho mít i malýho, může být i starý a škaredý, či hodně nemocný. Prostě LÁSKA hory přenáší, a když má muž duši a je to kvalitní ČLOVĚK se vším všudy a je na ženu hodný, tak žena žádný jeho vnější úspěch nepotřebuje a už vůbec od něj neočekává nějaké existenční zajištění.

132800

13.4.2007 8:07

RE: Evoluční lži

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 132800

Hm, on ten chlap může být i pěkný grázl, a ženská s ním vydrží, dokonce ho nechá terorizovat i své vlastní děti... ale tomu už já neříkám láska, to je blbost té ženské. Vidím to krásně na příkladu své exmanželky, s kým nyní žije. A také jí ty děti seberu.

132801

13.4.2007 8:15

RE: Evoluční lži

Ja^2 194.?.?.?

Reakce na 132800

Ale Jarmilo, nezapomněla jste, že otázkou byla "Studie páření" a ne láska!
Bohužel tato studie potvrzuje to co slyším ve svém okolí od kolegů/kamarádů, kteří jsou v 26 stále volní, protože ani po pár letech zkoušení nejsou schopni nalézt lásku . [zmaten]

132802

13.4.2007 8:49

RE: Evoluční lži

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132800

To víte, láska se nedá najít ve vykopávkách, tak pro evolucionisty prostě neexistuje [velký smích] (Ostatně stejně jako pánbůh)

132803

13.4.2007 10:15

RE: Evoluční lži

Saša 207.?.?.?

Reakce na 132800

Milá paní Jarmilo, myslím, že máte pouze částečnou pravdu. Je to generalizace, ale instinktivně samice chce především nějak zajistit „rodinu“. LÁSKOU můžeme nazvat pudy, které ji rovněž přitahují k výmluvnému inteligentnímu jedinci (třeba i zdání toho intelektu, dovede zažertovat, je optimistický, ví kam sáhnout [chechtot] ). Máte pravdu, že fyzické parametry nejsou příliš důležité. Dle nějakých studií prý jedině výška samce je pro samici nějak významná, ale ani to není zcela prvořadé. V kostce snad lze říci, že na pudové úrovni žena chce stavět hnízdo a získat kvalitní semeno. [překvapení] Jistě mentální představa může být i jiná a výjimky potvrzují pravidlo.

132808

14.4.2007 7:15

RE: Evoluční lži

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 132808

Milý pane Sašo, v kostce lze tvrdit, že nejen ženy, ale i muži chtějí stavět hnízdo a získat kvalitní geny. Protože kdyby tomu tak nebylo, tak by se neženili, že. Čili strategie hledání životního partnera je u obou pohlaví naprosto stejná. A v této strategii se ani tak neřídí muži a ženy svými pudy, ale hlavně a především teorií her. To spočívá v tom, že vrána k vráně si sedá, rovný rovnýho si hledá, aneb na každý hrnec se nalezne příslušná poklička. Malý, inteligentní muž si k sobě hledá malou inteligentní ženu, robustní primitiv si k sobě hledá robustní primitivku, bez ohledu na nějaké kvalitní či nekvalitní geny.[smích]

132867

14.4.2007 9:26

RE: Evoluční lži

Erik 82.?.?.?

Reakce na 132867

muzi su do zenenia priamo ci nepriamo nakoniec dotlaceni.
Ako? Partnerka im da jasne najavo, ze ked sa nebude v tomto smere dostatocne cinit, tak inych zenbychtivych zaujemcov je dost.
Mohli by sme ist v ramci konkretnych pripadov do detailov, a podrobne si ich podstatu rozobrat, ale zda sa ze ste inteligentna skusena zena, takze predpokladam ze velmi dobre viete co mam na mysli.
Co vidim priklady v mojom pracovnom a kamaratskom okoli, tak mlade zeny /20-25/ zo svojim prijmom nakladaju uplne nezodpovedne, je vidno ze rataju s tym, ze financne ich bude tahat partner./a aj to niektore nahlas priznavaju/.
Su schopne kazdy mesiac, cele roky, minat celu svoju vyplatu na kozmetiku, handry a mojito v klube.
Zatial co u chlapov vidim predsalen vyssiu snahu a investovanie svojich penazi do niecoho perspektivnejsieho./nemam teraz na mysli pozyvanie slecien do báru/
Lebo dobre vedia, ze chlap co nema aspon ako-taky financny standard zabezpeceny, nebude chciet ziadna.

132873

14.4.2007 12:20

RE: Evoluční lži

Marketa3 84.?.?.?

Reakce na 132873

Pane Eriku (a ostatni), zkuste se nekdy stykat s zenami, ktere jsou vzdelane a maji zajem na tom, vybudovat karieru, vydelat penize a na financnim zabezpeceni rodiny se vyznamne podilet. Je jich dost. Pak se taky treba zkuste podivat na diskusi na doktorka.cz, kde si jisty mlady milionar myslel, ze utahne zensky na prachy - a zadna ho nechce, tak si v te diskusi vyleva srdicko. Proc? Protoze v penezich to bohuzel neni.

Musim se v tomto bohuzel postavit za pani Jarmilu. Kdyz je chlap schopnej a kvalitni jako clovek, tak je velmi casto uspesnej i profesne (tj. ma penze), ale kvalita jedince je primarni.

To, ze kluci ve 26 maji problem najit 'lasku' neni tim, ze nemaji penize, ale casto tim, ze nejsou vyzrali. Holka je pak na rande vidi spis jako deti nez jako potencialni partnery.

M.

132880

15.4.2007 10:09

RE: Evoluční lži

Erik 82.?.?.?

Reakce na 132880

co si pod pojmom "vzdelana zena" presne predstavujete?
Staci status diplom VS+ zamestnanie v medzinarodnej firme?
Lebo presne o takomto okruhu hovorim.
Tych zodpovednych je totiz pravdepodobne menej ako si myslite.
Alebo si to nechavaju na neskorsie, ked nebude inej volby, chapem ze inak si moze dovolit spravat 20rocna a inak 30rocna,
predsalen biologicke hodiny sa oklamat nedaju.

Ak tym 26rocnym. Zeny ich casto povazuju za "nezrelych" z jedineho dovodu, ze nie su taky naivni ako ich tatkovia co sa zenili skoro, po minimalnych predchadzajucich skusenostiach. Jednoducho vecsina zien vidi ze dnesni muzi uz nie su ochotni skocit do manzelstva s prvou ktora sa objavi na obzore.
To im samozrejme nejde velmi do karat.
Ale to je kazdeho osobna vec, nevycitam nikomu jeho spravanie, ci muzom ci zenam, lebo chapem pohnutky obidvoch stran.

132947

15.4.2007 8:31

RE: Evoluční lži

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 132873

Píšete, že muži jsou do ženění dotlačeni tím, že partnerka svému partnerovi pohrozí, že je ženitbychtivých zájemců všude dost. Vidíte, pokud má ta partnerka pravdu, tak to skutečně dokazuje, že ženitbychtivých zájemců je všude dost- že i muži mají zájem oženit se a vystavit si hnízdo. A asi tu pravdu má, protože by se jinak ten její moula nezalekl a neženil se.[smích]

Já tedy nevím, ale já si myslím, že ta praštěnost a nehospodárnost je u mladých lidí rovnoměrně rozložena na obě strany. Všude kolem sebe vidím, že i mladí hoši rozhazují zbytečně a nehospodárně své peníze.[smích] Tuhle si mi taky stěžovala dcera, jak ten její sotva vydělal nějaké peníze na brigádě, tak si za ně koupil sluneční brýle za 11 tisíc. Když se za dva dny opil, tak je ztratil, a pak neměl pomalu celý další měsíc co do úst. Naštěstí ale chodil s mou dcerou, a tak hlady neumřel. Pak se s ním ale stejně rozešla, protože jí zahnul. Čili investice do něho byla taky nehospodárná.

Je ale možné, že dnešní slečny jsou skutečně jako celek daleko vypočítavější než byla moje generace. Ale nedivte se tomu. Vždyť jsou k tomu vedeny od útlého dětství. Manipulátoři davů (evolucionisti) jim nakukali, že mají v genech zakódováno, že si musí hledat schopného živitele (rozuměj, co největšího pracháče). A chlapcům zase nakukali, že jsou promiskuitní rozsévači genů (rozuměj, že mohou být nezodpovědní až na půdu a kdykoliv svým dívkám zahnout). Touto svou zlou ideologií dost narušili instituci manželství a pevné vztahy mladých lidí.

132941

14.4.2007 11:20

RE: Evoluční lži

Saša astelsovsky (zavináč) fastmail (tečka) fm 207.?.?.?

Reakce na 132867

Váš náhled paní Jarmilo, je idealistický a pouze do jisté míry pravdivý pokud bereme v potaz pouze tu rozumovou realizaci. Je to sympatická představa, vážím si ji! Argumentuji cynicky, ale zdá se mně to bližší realitě, rozdílnosti muže/samce a ženy. Opomíjíte naše pudové rozdíly pohlaví, které se odráží i v myšlení. Ať již mluvíme o výběru krátkodobého partnera (na jednu noc) nebo celoživotního, výběr neprobíhá jen na té rozumové bázi, ba naopak, ta pudová převládá! Viz článek, na který reagujeme – zřejmě chytrý chlap promarní noc s blbou ženskou. Pro muže je především přitažlivá žena v nejlepším plodném věku a s jistým poměrem objemu v pase k poměru objemu v hýždích, ostatní parametry včetně inteligence jsou druhořadé (omluvy, musel bych najít příslušnou „vědeckou“ [mrknutí jedním okem] studii). Někteří dokonce preferují, ženu trochu blbější než jsou sami. [chechtot] S výjimkou pedofilů dokonce i pidimužíci také dávají přednost vyšší výšce; viz vysoké podpatky. Muži jsou stimulováni vzhledem, pro ženy je téměř nepodstatný. Reprodukční období muže je delší a také pro ženu věk nehraje velkou roli. Výběr však činí na štěstí především žena a ta většinou vybere muže alespoň o trochu většího než je sama a obdobně dle možností nejméně hloupého atp. Včetně toho hmotného zajištění… Inteligentní, sebevědomí a malí muži často usilují o ženy vyšší než jsou sami. Jsou to zevšeobecnění, ale rozhlédněte se kolem sebe. Neobdivovala jste vysokého učitele? [mrknutí jedním okem]

132877

15.4.2007 8:34

RE: Evoluční lži

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 132877

Kdepak pane Sašo, všechno je jinak! Musíte si uvědomit jednu věc: nevěřte takzvaným „vědeckým studiím“. Žijeme v epoše, kde veškeré naše myšlení se snaží zmanipulovat tzv. manipulátoři veřejného mínění, kde jsme nepřetržitě vystaveni vymývání našich mozků všemi směry. Na tohle si musíme dávat ten největší pozor a zásadně jakékoliv mainstreamové informace z rádia, televize a novin přijímat vždy velmi obezřetně a zásadně jim radši předem nevěřit a radši čerpat jakékoliv informace ze svobodného internetu, z webů typu Zvědavce. Neviditelným psům a Novinkám se již ale radši taky vyhýbat, to už jsou taky vymývači.

Píšete, že u člověka převládá pudová složka nad rozumem. Není to pravda. Je možné, že muž obdivuje nějakou sexbombu lepých tvarů a že se nad jejími obrázky denodenně vzrušuje. Pak si ale zcela promyšleně a racionálně namluví Mařku od vedle a ožení se s ní, protože ví, že je to pro život dobrá volba, protože je Mařka hodná, obětavá a i docela hezká. Také není pravda, že vzhled muže je pro ženy téměř nepodstatný. Zde jste opět podlehl propagandě, protože pro většinu žen je vzhled muže velmi podstatný. Nevěřte propagandě, která lidem sugeruje, že každá druhá dívka dá přednost radši postaršímu pupkatému pracháči, všímejte si radši života kolem sebe a uvidíte, že naprostá většina dívek dává přednost pokud možno co nejhezčímu mladíkovi. Pořád zde platí ta teorie her, takže platí toto většinové pravidlo: hezké ženy si berou hezké muže, průměrné ženy si berou průměrné muže a nevzhledné ženy si berou nevzhledné muže. Prostě zde funguje - nabízím krásu a chci za ni taky krásu.

Ad výška. Jen skutečně odvážný chlap si vezme za manželku vyšší ženu než je on sám. Já ve svém okolí široko daleko neznám jediný pár, kde by byla žena vyšší než muž a to dokazuje, že je to velmi výjimečný úkaz.

Ano, jistě, reprodukční období mužů je delší než u žen a já jim ho ze srdce přeji.[smích] Ale důležité je pro dnešní ženy zjištění, že současná kapitalistická doba přeje zralým ženám. Pro zralé ženy je to dnes hotový ráj. Zatímco v socialismu byly ženy od 40 let výše již odepsané, tak v dnešní době si mohou vybírat mladé milence jako královny a to je super.[smích] Čím je to způsobeno? V současné době je strategie mezi pohlavími taková, že třicetiletí muži se vyhýbají třicítkám, jako by byly stiženy leprou. Je to tím, že mají obavy, že je třicítky budou násilně uhánět do manželství, ale oni se chtějí oženit až někdy kolem pětatřiceti let. A tak radši dají přednost milenckému vztahu se zralou ženou, odkud mu nic nehrozí.

S tím ženským výběrem taky nemáte pravdu. Až donedávna platilo, že se dívek nikdo neptal, koho chtějí či nechtějí za manžela. Ještě před pouhými 70 lety rozhdovali za ně rodiče, koho si vemou. Ostatně v mnoha část...Automaticky kráceno

132942

15.4.2007 8:35

dokončení

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 132942

Ještě před pouhými 70 lety rozhdovali za ně rodiče, koho si vemou. Ostatně v mnoha částech světa je tomu tak dodnes. Již jsem psala jinde, že z hlediska statistiky jsou majetkové poměry mezi snoubenci vyrovnány, není to tak, že si vždy bohatší muž bere chudší ženu. Vysoké učitele jsem neobdivovala, můj obdiv k mužům byl v tomto pořadí: 1. krása, 2.inteligence (ale vůbec nemusel mít vejšku), 3.smysl pro humor.

132943

15.4.2007 10:58

RE: dokončení

Saša astelsovsky (zavináč) fastmail (tečka) fm 207.?.?.?

Reakce na 132943

Někdy dva lidé mohou mít každý svoji pravdu. Jindy je to zbožné přání, aby tomu tak bylo a pak je to víra. Neupírám Vám paní Jarmilo, že na mentální úrovni je racionalizace muže a ženy trochu obdobná. Schopnost myšlení je stejná. Naše chování, přání a výběr partnera, dle mého názoru totožný není. Máte také pravdu, že v některých zemích či kulturách je výběr partnera ponechán na rodičích a taková manželství jsou stejně šťastná/nešťastná jako při přirozeném výběru. Sice se dovolávám „vědeckých“ studií, což píši v uvozovkách neb příští rok mohou být pozměněné, nemyslím s tím vyloženě mainstreamové informace a je to dále podloženo životní zkušeností. Píšete „můj obdiv k mužům byl v tomto pořadí: 1. krása, 2.inteligence (ale vůbec nemusel mít vejšku), 3.smysl pro humor.“ Krása je velmi subjektivní dojem a může představovat i tu výšku (Váš manžel je vyšší než Vy), inteligence a komediantství/smysl pro humor je v předpokládaném pořadí. Je více než pravděpodobné, že by jste našla genia s nepředstavitelným smyslem pro humor mezi menšími muži (o které je menší zájem) a to Vás jistě zas ani nenapadlo. Jinde píšete o dnešním ráji zralých žen, můj dojem je, že vždy byl. Pro mladého muže ve virilním věku, je každá žena od puberty do přechodu pro povyražení přitažlivá. Odmítáte „studie“ a dovolte mně tedy trochu zažertovat pravdivými příběhy ze života: v ranném věku jsem měl kamaráda, který výškou, účesem a vzhledem připomínal šimpanze, ale vynikal sebevědomím, přirozenou inteligencí, hrál na piáno a byl prostě showman. Měl celou řadu vysokých a atraktivních milenek.. Jsem ošklivý a průměrného vzrůstu a svedla mě řada krásných žen, všechny menší než je moje výška. Snad přirozený závěr, že postrádám Napoleonské sebevědomí. Nezbývá než souhlasit, že se svými názory nesouhlasíme.

Článek Studie páření druhu homo sapiens je trefný [velký smích]

132951

15.4.2007 22:08

RE: dokončení

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 132951

Máte právo se mnou nesouhlasit, jenže tady cosi objektivně nehraje. Psal jste, že muži pudově, „od přírody“ dávají přednost plodným ženám. Ale zkuste udělat ten samý pokus co já a vsadím se, že pak zjistíte ten samý výsledek, protože já ten pokus dělám každý rok, abych zjistila, zda se něco nezměnilo.[smích]. Zadejte inzerát, že padesátiletá žena hledá mladého milence a současně zadejte inzerát, že 30 letá žena hledá spolehlivého muže k založení rodiny. Hádejte pane Sašo, jaký bude výsledek. Já Vám ho prozradím předem. Ta padesátiletá dostane 50 nabídek, kdežto ta třicítka asi tak 5.[velký smích]

Jinak nemám tušení v jakých podivných vodách loví pan Lhoták, ale v komunitě, v které se pohybují mé dcery je naprostou samozřemostí, že pokud se muž a žena neznají, každý si svou útratu platí sám. A pokud začnou spolu chodit, tak platí pravidlo, že jednou zaplatí útratu on, a podruhé ona.

Se svým mužem jsem teď oslavila 30 výročí společného života. Seznámili jsme se v Malostranské kavárně. Já jsem si tenkrát dala čaj za 2,10 Kčs a muž si dal pivo za 2,5 Kčs. Již tenkrát jsme si každý zaplatili svou útratu sám. Teď jsme si tam s nostalgií zašli, ale nebyli jsme spokojeni. Za dvakrát dvě deci vína nám naúčtovali 300 Kč. Pěkně nás natáhli. No, ale to je vedlejší, to říkám jen tak.

132990

16.4.2007 5:35

RE: dokončení

Saša 207.?.?.?

Reakce na 132990

Gratuluji paní Jarmilo k výročí dlouholetého soužití. Manžel Vám daroval podstatnou část jeho života a splnil ženský sen vychovat rodinu. Ďábel mě nutí dodat buďte mu vděčna.[velký smích] Vím, že namítnete proč by on neměl být vděčen mně? Máte pravdu, ALE muž se seznamuje se ženou bez přemýšlení jak dlouho s ní bude žít (jednu noc nebo několik měsíců?). Jako každý člověk ani muž nechce být sám, nepřipouští si však myšlenku zakládání rodiny, závazků a vzdání se sexuálních příležitostí nebo ani současné milenky. (Pravda je krutá; [velký smích] jsme na nekorektním webzinu a manžel Vám vysvětlí, že on je a byl jiný.) To Vám objasní proč padesátiletá žena dostane desetinásobek nabídek při hledání milence oproti 30ti leté při hledání spolehlivého muže k založení rodiny. Každá nabízí něco zcela jiného.

Na rozdíl od postavy v článku, žijete rodinným životem bez starostí hledání partnera. Je pravděpodobné, že i v komunitě Vašich dcer (mládež na škole, spolupracovníci atp.), muž "galantně" navrhne, že útratu zaplatí a pokud ona "nedá jinak" nechá ji její útratu zaplatit. Při dojednání "rande", seznámení v baru apod., muž doufá v rychlý spád událostí a od jeho "virilní osobnosti" je očekáváno, že nebude marnit časem a tedy tu "maličkost" zaplatí a žena mu bude "zavázána".

Nostalgie v dnes turistické kavárně s "vysokohorským příplatkem" je drahá, ale stále levnější než lov v nočním baru. Užijte si nostalgii a buďte za ni vděčna.

133005

16.4.2007 7:19

RE: dokončení

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 133005

Díky za gratulaci pane Sašo, ale ono to bylo tenkrát všechno trochu jinak. Pravdou je, že já jsem stála o to být na stálo s někým, ale nechtěla jsem děti, protože jsem si umínila, že do takového světa je rodit nebudu. Ale můj muž se urazil, protože po dětech naopak velmi toužil. A tak jsem mu splnila jeho mužský sen vychovat rodinu.[smích]

Mezi mnou a mým mužem nebyl žádný rozdíl. On byl na mne hodný a snažil se mi být věrný, takže já jsem mu to oplácela: byla jsem na něj hodná a snažila jsem se mu být věrná. V okamžiku když by podlehl vymývačům mozků a domníval se tak jako Vy, že muži jsou jaksi jiní a mají právo na něco, na co žena právo nemá, tak by z manželství letěl jak špinavé prádlo. Byla bych radši rozvedená s dětmi sama a žila si podle svého.

Ten inzerát prozrazuje něco, co Vy si nejste ochoten připustit. Že totiž chování lidí se skutečně řídí teorií her a nikoliv pudy. Protože správná reakce mužů by měla být taková, že by je neodolatelně pudově lákala ta dobře tvarovaná třicítka na svou plodnost a nezalekli by se ani té nabídky k založení rodiny. Jejich strategie by byla, že by si řekli, že si s dívkou půl roku užijí, že ji ošustí, a pak jednoduše opustí. Krutá pravda je ovšem taková, že je dívčí plodnost vůbec neláká, naopak je děsí, a proto radši nechtějí vůbec riskovat, a z toho důvodu se nabídky postarší neplodné ženě jen hrnou. Chtějí prostě evidentně konzumovat rekreační sex, nechtějí se množit.

Pokud se autor článku „galantně“ nabídl, že zaplatí útratu a ty ženy milostivě k tomu svolily, tak ať teď na ně v článku nežehrá, je to jeho vlastní hloupost. Proč by mu měla být žena za to zavázána? To se s ním měla za to hned vyspat? [oči v sloup]

133007

16.4.2007 11:04

RE: dokončení

Saša astelsovsky (zavináč) fastmail (tečka) fm 207.?.?.?

Reakce na 133007

Jste žena, myslíte jako žena a není s tím nic špatného! Článek byl nadepsán "Studie páření druhu homo sapiens", z toho vyplývá, že jde především o naše pudové nebo nezamýšlené jednání. Je to záměrně humorné, napsal to muž a skvěle to vystihuje naše samčí trampoty. Jsou to generalizace a možná drobné přehánění. Snažím se nepřehánět, ale zevšeobecnění se zcela jistě dopouštím. Je tedy dobře možné, že Váš manžel toužil po dětech; snad je otázkou jestli již v okamžiku kdy Vás poznal, dále nebyl-li motivován žárlivostí, předpokladem Vašeho přání atp. Dnes je rád, že má dcery, to je zcela pochopitelné a nesouvisí s pářením homo sapiens. Z hlediska samce a samice jsou obě pohlaví stejně polygamní (s kým by to dělali?) a muži tedy nemají jiná práva než ženy. O "právech" nebyla řeč, hovořili jsme o pudovém jednání a ovlivnění myšlení tímtéž. Opět ďábel mně nabádá "rejpat": zatím co dalo úsilí "snažila jsem se mu být věrná", kdyby on jen pomyslel na jinou "tak by z manželství letěl jak špinavé prádlo", v překladu z Vašeho hlediska dobře míněná vyhrůžka (tak bych mu nedala) v zájmu rodiny (a také její výživy). Nechci se vysmívat, jste normální ženská! Potvrzuje to jen dříve uvedené rozdíly myšlení.

Teorie her je mně cizí, zcela neznámá. Dle inzerátu nepoznáte jak žena vypadá, samozřejmě samec by dal přednost třicítce, za stejných předpokladů. (Viz 133005) Takový inzerát by měl opačný poměr zájemců. Muži lžou jen když si myslí, že musí. Řada mladých hochů si najde dívku a když na ně začne být po několika měsících nátlak tak se s ní rozejdou. Již ta představa, že "musí" je od sňatku odradí. Stále častější řešení je dnes, že prostě spolu žijí. Oba mají mylnou představu svobody, že jsou v tom dobrovolně a mohou kdykoli odejít.

> Proč by mu (..že zaplatil útratu..)
>měla být žena za to zavázána? To se s ním měla za to hned
>vyspat?

Jistě to takové rozhodnutí usnadní a často nejen obdobné známosti postupují rychle.
[velký smích]

133019

16.4.2007 14:54

RE: dokončení

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 133007

Jestli ale ten Vas "vyzkum" neni zkresleny tim, ze sklatba ctenaru inzeratu neni rovna prumeru populace. Da se ocekavat, ze podobne inzeraty ctou outsideri. Mnoho z nich nemusi mit to sebevedomi oslovit tricitku, ktera touzi po nejakych jistotach atd. Musela byste nejdriv znat muze, kteri na tyto inzeraty ctou a ty, kteri odpovedeli, abyste mohla delat nejake zavery. Nicmene vubec nepochybuji o tom, ze tato skupina nevypovida absolutne o nicem.
Navic Vase inzeraty nedavaji mnoha lidem na vyber. To, ze nekdo neodpovi na inzerar A jeste neznamena, ze odpovi na inzerat B a opacne.
Pro relevantni data by bylo nutne vybrat reprezentativni vzorek muzu z populace a dat jim skutecne na vyber.

133042

17.4.2007 7:45

RE: dokončení

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 133042

Nějak Vám nerozumím Pavle, co jste chtěl přesně říct. Když přece dám na Seznam.cz dva rozdílné inzeráty a na jeden se přihlásí 50 a na druhý jen 5 zájemců, tak oba ty inzeráty čte ten samý druh čtenářů lovících na internetu, ne?
Poprvé jsem se ale s tímto novým, zvláštním fenoménem setkala před několika lety v bezdomoveckém časopisu Prostor, nebo jak se jmenoval. Právě tam jsem se poprvé dočetla, že redaktoři udělali pokus, že nabízeli v inzerátu ženy všech věkových skupin a padesátky jasně vítězily nad třicítkami. Tak jsme pak s přítelem udělali takový pokus, že jsme dali inzerát na 64 letou.[smích]. Dali jsme schválně extrém a čekali na výsledek. No a ten výsledek si můžete přečíst zde:
http://www.kubata.nazory.cz/clanky/hezk.htm

Legrační bylo, že tam přítel uvedl svůj mobil, a že mu pak docházely velice vilné nabídky ještě dva roky od uvedení inzerátu.[velký smích] Zvláště jeden nápadník byl naprosto neodbytný, až mu nakonec přítel ostře napsal, ať mu vylíže prdel a nic jiného, že toho konečně zanechal.

No a jak říkám, situace se nemění, tento nevšední zájem o starší neplodné ženy ze strany mladých mužů stále trvá.

133065

17.4.2007 9:36

RE: dokončení

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 133065

Ale to je preci blbost. Vy nevite ani sklatbu tech co ctou tyto inzeraty, ani vek tech co odpovidali(mozna vite) ani nevite kolik je to procent z celkoveho poctu ctenaru. Tech Vasich 55 muze byt z tisice muzu, kteri ty inzeraty cetli, tedy bezvyznamnych 5,5%. Vy nevite kolik lidi odpovedelo na jine inzeraty nebo neodpovedeli vubec na zadny. Proste a jednoduse varite z vody...

Uvedomte si, ze mlady muz(rekneme 26), ktery nema problem se seznamovanim(a tedy necte zadne inzeraty), urcite nepujde do nejake padesatky nebo nedejboze sedesatky. Takovych je naproste minimum a vetsinou jsou to historky typu "s kamaradem sme chlastali s jednou zenskou na baru. Nejak se to zvrhlo, ani si nepamatuju co se stalo, ale na byte sme ji oba ojeli. Jezis me bylo rano blbe, ta byla hnusna..." a podobne... [mrknutí jedním okem]

133072

17.4.2007 10:35

RE: dokončení

Saša 207.?.?.?

Reakce na 133065

Opravdu nechci být zlý, ale v bezdomoveckém časopisu? Pokud bezdomovci čtou časopisy tak asi hledají domov, ne? Třicítka tady bude strašit ještě hezky dlouho a tak věk je rozhodně plus![chechtot] Snad jen žertuji. Ve věcech sexu je vše možné, vždyť jsou i tací co je vzrušují staré gumáky. Dále ze stejně vědecko-průkopnických důvodů musí být zajímavé poznat vilnou důchodkyni. [chechtot]

133079

13.4.2007 16:16

RE: Evoluční lži

PEH 85.?.?.?

Reakce na 132800

To je tedy zvláštní, jak často se u lidí láska váže na peníze....no Váš názor je sice krásný, ale řekl bych že dost mimo.

To, co tvrdíte, třeba myslíte upřímně, ale každodenní praxe potvrzuje, že je to jen pohádka, alespoň to co jsem viděl já.

Ostatně, pokud je příběh p. Lhotáka pravdivý, souhlasím s tím, že trávit večer ve společnosti takových krav je ztráta času a peněz ledaže by to bylo to byl jeho výzkum. Já osobně bych to nikdy neudělal a radši se doma do růžova vyspal.

132824

14.4.2007 7:22

RE: Evoluční lži

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 132824

>To je tedy zvláštní, jak často se u lidí láska váže na
>peníze....no Váš názor je sice krásný, ale řekl bych že
>dost mimo.

Láska se na peníze neváže, jinak to není láska, ale vypočítavost. Uvažujte víc statisticky. 90 procent lidí jsou normál, nejsou to žádní chudáci, ale ani žádní velcí boháči. U obou pohlaví je to stejné a vyrovnané, takže když se kluci a holky seznamují, jsou na tom majetkově stejně. Není to tak, že kluci jsou vždy bohatší než dívky. No a když se spolu vezmou a založí své hnízdo, tak ho budují společnými silami, investují do něj oba, nikoliv jen muž.

132868

13.4.2007 16:45

Studie

azazelo 83.?.?.?

Vy jste se pane Lhotaku zachoval jako pekny amater. Zkuseni balici Vam potvrdi, ze pokud ma zena/divka ssebou na rande osklivejsi kamaratku, zacnete samozrejme delat nejdrive do ni- ta bude polichocena, druha neprijemne prekvapena, pak muzete ojet obe dve- navic to s tou osklivejsi nemusi byt vubec spatne- to vite, vasen ma v sobe kazdy, at hezky, nebo jak noc osklivy.
Priste na toto pamatujte.-)

132826

13.4.2007 21:12

RE: Studie

Erik 82.?.?.?

Reakce na 132826

no mne by sa to zdalo amaterizmus, tak ci onak, zaplatit za jedno suchnutie 2000korun ceskych?? Vzdy sa dajst jedna, ktoru presvedcite, ze ste obaja spolu z LASKY, a budete to mat zadarmo hocikedy.
Ze to nie je lahke? nie je, ale pri troche sikovnosti to ide.

132843

14.4.2007 16:00

RE: Studie

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 132826

Toto je ten nejlepsi prispevek ktery jsem cetl od te doby co ctu Zvedavce.
Obsahuje priklad jednoduche, lec prakticke diplomacie ktera vam skoro zarucene prinese vysledky a jiste bez pozdejsich vycitek a zbytecneho premysleni.
Take se da pouzit ve vetsine zivotnich prilezitostech.
Jednoduse bravo.

132888

16.4.2007 15:26

RE: Studie

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 132826

Pravda, pravda [smích]

133043

18.4.2007 2:11

RE: Studie

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132826

Rekneme, ze mozna jsou lide, kteri preferujou kvalitu. Tam vam jsou lacine triky k nicemu. Vedou sice k uspechu, ale jaksi postradaji schopnosti selekce.

133123

13.4.2007 19:16

Moderní ženy a feministky

JAX 217.?.?.?

Skvěle napsáno, pane Lhoták, líp bych to nevyjádřil. Mám podobné zkušenosti a většina žen je taková. Stud, morálka, ženskost se z dnešních žen vytrácí... Zažil jsem úplně podobnou příhodu, ale s jedním rozdílem... Byl jsem úspěšný a pak jsem tu ženskou odkopl, jak si po právu zasloužila. I my chlapi si vybíráme.

JAX (chlapisobe.org)

132832

13.4.2007 21:09

zo zenami je to tazke,

Erik 82.?.?.?

preto ich nestale striedat je sice lakave, ale po praktickej stranke dlhodobo iba tazko udrzatelne.
Ja sa o ine zeny vobec nezaujimam, lebo nemam cas ani chut s nimi nieco "riesit". Treba si najst jednu, staci uplne priemerne pekna,
ktoru si vychovate k obrazu svojmu, a mate zabezpeceny pravidelny sex, a nemusite traposit kazdu chvilu pred nejakou novou, pri ktorej nemate iste nic.
Takze ja som za monogamiu.
Ale pozor, nehovorim o manzelstve..

132841

14.4.2007 0:20

Páření homo bosoriens

Alena 212.?.?.?

Je lidský rozum víc, než poněkud složitější mentální struktura obdobných druhových instinktů? Má vůbec nějaký nárok na uznání nadřazenosti ve vztahu k základním mechanizmům sebezachování?

Tento příběh nemá jen sílu nechtěné zábavné absurdity,ale je v ní obsažen těžký jed vyvěrající z hlubin totální nenávisti autora vůči "bosorkám". [zmaten]
Tímto Vás musím přátelsky varovat,je-li Vaše podvědomí obrněno proti tomuto jedu bosorskému... [mrknutí jedním okem]

132856

14.4.2007 9:44

RE: Páření homo bosoriens

Filuta 72.?.?.?

Reakce na 132856

>Je lidský rozum víc, než poněkud složitější mentální
>struktura obdobných druhových instinktů? Má vůbec nějaký
>nárok na uznání nadřazenosti ve vztahu k základním
>mechanizmům sebezachování?

Já k tomu jen dodám, že pravý gurmán pohrdá libidem.

132874

14.4.2007 12:49

RE: Páření homo bosoriens

google 84.?.?.?

Reakce na 132874

>Já k tomu jen dodám, že pravý gurmán pohrdá libidem.

spravne!
gurman nachadza potesenie v odriekani... [velký smích]

lenze princip zostava ten isty, ze hlada potesenie.

muz skutocne zenu nemoze nikdy pochopit.
z jednoducheho dovodu.
s zenami sa to nerobi mozgom!

a zeny to tiez neuprednostnuju robit mozgom,
tie ktore to uprednostnuju robit mozgom, takzvane gurmanky,
koncia obycajne ako feministky.

takze chyba je v metode.
pre tych, ktori nadavaju na zenske, mam jednu radu.
vsade na svete funguje princip: "cistemu vse ciste"
kazdy trafi na taku zensku, aku si zasluhuje.
ked chcete urobit lepsie skusenosti, musite si urobit poriadok sami so sebou
potom mozno trafite aj na zenske,
ktore dokaze ocenit aj vasu pracu mozgom
a nielen vasu penazenku.

132883

14.4.2007 21:10

RE: Páření homo bosoriens

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 132883

>takze chyba je v metode.
>pre tych, ktori nadavaju na zenske, mam jednu radu.
>vsade na svete funguje princip: "cistemu vse ciste"
>kazdy trafi na taku zensku, aku si zasluhuje.
>ked chcete urobit lepsie skusenosti, musite si urobit poriadok
>sami so sebou
>potom mozno trafite aj na zenske,
>ktore dokaze ocenit aj vasu pracu mozgom
>a nielen vasu penazenku.

Já bych řekl, že jste o vystihl velmi hezky. Ono známé "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá" platí u žen na 100%. Je zajímavé, že to třeba můj spolubydlící nemůže pochopit a pořád mi dává rady do života "Pamatuj si, že ženský jsou svině.", protože s ním nechce žádná jít.

132913

15.4.2007 10:27

:)

Alexa 85.?.?.?

Radime, co vás k té schůzce vedlo?
Sex, studium podprahové komunikace, nebo jen prosté posilnění ega?
Pan Google to řekl hezky ve svém příspěvku, že si člověk musí udělat jasno sám v sobě, když chce najít "kvalitnějšího" partnera.
Jako příběh jednoho večera je to však moc hezky popsáno, nemůžu se ale zbavit dojmu, že kdesi uvnitř vás je snaha dokázat okolí, jaké jsou ženy potvory. Pravda, je to snadné, když jdete na "rande" s potvorou, tím je úspěch zaručen.

Příjemnou neděli [mrknutí jedním okem]

132948

15.4.2007 11:31

RE: :)

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 132948

Paní Alexo, obracíte se na mne s přímou otázkou, je tedy slušné odpovědět. Dotaz na motivy schůzky je nesprávný, je přece lhostejné, jak k ní došlo, zda náhodou či z jasného záměru či zda se jedná o smyšlený příběh. Každý aktér jakéhokoliv příběhu má svobodu se projevit libovolným způsobem, každý aktér životního příběhu má obvykle snahu se projevit co nejlépe. Přesto je často proti své vůli veden úplně jinak, než by si třeba ve svém rozumu přál, je veden svými potřebami, podvědomím a reakcemi z něho vyplývajícími. Znám mnoho vysoce inteligentních lidí, kteří se v určitých situacích zachovali jako hlupáci nebo malé děti. Jde o to, co je v našem podvědomí převažující, a to je otázka prostředí a světa, v jakém se nacházíme. Přebíráme jisté vzorce chování, aniž bychom si to uvědomovali, jsme vedeni podvědomými či druhovými instinkty, aniž bychom si to chtěli přiznat. Nakolik jsou tyto instinkty a vzorce chování pro nás určující, nakolik je i náš rozum jimi veden, tak o tom je tento článek. Není zaměřen proti ženám ani proti mužům. Ti muži tam, jak vyplývá z některých reakcí pod článkem, si také nezasloužili nejvyšší poctu ve smyslu své moudrosti a převahy rozumu nad přízemností. Jenomže kam na život současného odcizeného individua s čistým rozumem a moudrostí, že? Takové vlastnosti nikdy nekvetou v duši osamělého jedince, ale jsou vždy výsledkem kolektivního života, tradic společenství, kterému vládne moudrost a rozum pěstovaný jeho kulturou a společným hledáním pravého smyslu života. Taková společenství dnes neexistují, je proto každý projev ducha projevem pouze podřadných individuálních a egoistických preferencí, které nemají nic společného s ušlechtilostí a lidskostí. A je lhostejné, zda přitom někdo mluví o bohatství peněz a druhý o bohatství duše, protože v obou případech jde o účelový záměr podle zisku, jaký kdo očekává a na jaký se cítí.

132955

15.4.2007 17:00

RE: :)

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 132955

S tou paní ne tak hrr, tou nejsem a nebudu, ale to je jen taková poznámka na rozehřátí [smích] .

>Přebíráme jisté vzorce chování, aniž bychom si to uvědomovali, jsme vedeni podvědomými či druhovými instinkty, aniž bychom si to chtěli přiznat.<

To ano, do jisté doby jsem se tak ve svém životě řídila. Pak nastal čas, kdy jsem "vypadla z vlaku". Tedy pro upřesnění, začla jsem přemýšlet o tom, co se kolem děje. Ano, začla jsem vnímat to co lidé říkají, ale i to co říkají tím, že to neříkají(trochu krkolomné, ale snad mi rozumíte). Dnes vnímám lidi jinak, než kdysi. Nechci se chovat podle oněch kulturních návyků, na které jste narazil, protože v nich sleduji ty rozpory, které jsou snadno přehlédnutelné(jen pouhým zvykem). Jenže tím se dostávám do pozice outsidera, který "je nespolečenský", protože se nechová podle zvyků.

>Nakolik jsou tyto instinkty a vzorce chování pro nás určující, nakolik je i náš rozum jimi veden, tak o tom je tento článek.<

Tím pádem je článek o tom, že jsme strháváni do proudu, proti kterému nemůže nikdy jednotlivec jít. Tento váš záměr však zaniká v rozboru "večera s bosorkou". A trochu jako třešnička na dortu mi přišel váš finální přípodotek o placení alimentů z minulých manželství. Tedy, snad to nebyl váš záměr a snad se to tam dostalo omylem... či snad jsem jen já zaujatá [velký smích] .

>Taková společenství dnes neexistují, je proto každý projev ducha projevem pouze podřadných individuálních a egoistických preferencí, které nemají nic společného s ušlechtilostí a lidskostí.<

Souhlasím. Možná se tím uzavírá kruh. Když ještě člověk žil v jeskyni, tak přece také šlo jen o to materiálno, o teplo a jídlo spolu se střechou nad hlavou. Nedávno při obědě v jedné menší restauraci mě při pohledu na staročeskou výzdobu(kameninové nádobí) napadlo, co asi po téhle slavné civilizaci(myslím civilizaci "moderního člověka" ) jednoho dne zůstane... Snad nic.

>A je lhostejné, zda přitom někdo mluví o bohatství peněz a druhý o bohatství duše, protože v obou případech jde o účelový záměr podle zisku, jaký kdo očekává a na jaký se cítí.<

Jenže i ztráta/odevzdání může být ziskem. Možná, že to vidíte příliš fatálně, protože ve vašem životě bylo příliš zištných bosorek.

Jenže současný člověk bohužel nevidí to co má skutečnou hodnotu, i kdyby ho to praštilo do nosu. Současný člověk má rád krásné obaly, přesto, že obsah je protkán červy.

132968

15.4.2007 19:10

RE: :)

Saša 207.?.?.?

Reakce na 132968

Slečno Alexo, nezdá se Vám „třešnička na dortu“ a celý článek tragikomicky typický? [velký smích]

132983

Příspěvků: 51

12.04. 20:02 Tom  boss
12.04. 20:17 Aja  Doklusala
13.04. 09:11  RE: Doklusala
13.04. 09:28 tupec  RE: Doklusala
13.04. 09:41  RE: Doklusala
13.04. 13:47 micha  RE: Doklusala
13.04. 14:35  RE: Doklusala
13.04. 19:39 micha  RE: Doklusala
12.04. 20:24 elowyn  a znáte Nahou opici?
12.04. 22:11 Rene Bartosek  Hmm,
13.04. 03:03 PJO  Bravo Lhoták!
13.04. 07:35 Trávníček  Korekce
13.04. 07:56 Jarmila  Evoluční lži
13.04. 08:07 Blue  RE: Evoluční lži
13.04. 08:15 Ja^2  RE: Evoluční lži
13.04. 08:49  RE: Evoluční lži
13.04. 10:15 Saša  RE: Evoluční lži
14.04. 07:15 Jarmila  RE: Evoluční lži
14.04. 09:26 Erik  RE: Evoluční lži
14.04. 12:20 Marketa3  RE: Evoluční lži
15.04. 10:09 Erik  RE: Evoluční lži
15.04. 08:31 Jarmila  RE: Evoluční lži
14.04. 11:20 Saša  RE: Evoluční lži
15.04. 08:34 Jarmila  RE: Evoluční lži
15.04. 08:35 Jarmila  dokončení
15.04. 10:58 Saša  RE: dokončení
15.04. 22:08 Jarmila  RE: dokončení
16.04. 05:35 Saša  RE: dokončení
16.04. 07:19 Jarmila  RE: dokončení
16.04. 11:04 Saša  RE: dokončení
16.04. 14:54 Pavel -Čert- Němec  RE: dokončení
17.04. 07:45 Jarmila  RE: dokončení
17.04. 09:36 Pavel -Čert- Němec  RE: dokončení
17.04. 10:35 Saša  RE: dokončení
13.04. 16:16 PEH  RE: Evoluční lži
14.04. 07:22 Jarmila  RE: Evoluční lži
13.04. 16:45 azazelo  Studie
13.04. 21:12 Erik  RE: Studie
14.04. 16:00 karel4u  RE: Studie
16.04. 15:26 Koumeles  RE: Studie
18.04. 02:11 Rene Bartosek  RE: Studie
13.04. 19:16 JAX  Moderní ženy a feministky
13.04. 21:09 Erik  zo zenami je to tazke,
14.04. 00:20 Alena  Páření homo bosoriens
14.04. 09:44 Filuta  RE: Páření homo bosoriens
14.04. 12:49 google  RE: Páření homo bosoriens
14.04. 21:10 Jiří Koubek  RE: Páření homo bosoriens
15.04. 10:27 Alexa  :)
15.04. 11:31 Radim Lhoták  RE: :)
15.04. 17:00 Alexa  RE: :)
15.04. 19:10 Saša  RE: :)

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 257