Diskuze k článku

Írán - nebezpečí nukleární války

Příspěvků 88

10.4.2007 4:00

neslysel jsem jiz toto nekde?

texaskycizek 70.?.?.?

V Texasu se nahle ochladilo, v Dallasu dokonce snezilo. Houston mel jenom par stupnu nad nulou. To samozrejme melo velky vliv na klimatizacni kseftik Texaskeho cizka. Takze Vas muze zase oblazovat.
Cely clanek mi silne pripomel, co do nas hustili v stare dobre CSSR. Vubec se mi nechce verit nekomu, kdo se jmenuje Leonid. Navrch general? To musel byt pekny bolsan, ze se tak propracoval.
Cely ten jeho economicky-politicky nahled na svet mi pripomina ranne mladi.
Ale musim ho pochvalit. Sam Vladimir Ilijic by to lepe nenapsal.
Vas, Texaskycizek

132551

10.4.2007 8:59

RE: neslysel jsem jiz toto nekde?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 132551

Konečně !
Už se mi po těch blábolech stýskalo, byla tu celkem nuda [smích]
Tak nám, prosím, zase něco povězte o těch zlých muslimech a nejchytřejších a nejvzdělanějších židech.

132561

10.4.2007 9:02

RE: neslysel jsem jiz toto nekde?

Ricky 69.?.?.?

Reakce na 132551

Uplne s vami Cizku nesouhlasim. Vladimir Ilijic by to lepe napsal a to tady nemluvim jen o cetnych pravopisnych hrubkach v prekladu.
To tvrzeni o tom, ze zeme s malym nuklearnim potencialem neni schopna agrese je uplny nesmysl. Pokud ta zeme disponuje nabozenskymi fanatiky odhodlanymi k sebevrazde, tak predem prohraneho agresivniho utoku pochopitelne schopna je.

132562

10.4.2007 19:47

RE: neslysel jsem jiz toto nekde?

djb 83.?.?.?

Reakce na 132562

Pokud ta zeme disponuje nabozenskymi fanatiky odhodlanymi k sebevrazde, tak predem prohraneho agresivniho utoku pochopitelne schopna je.

Ale! Co to je zase za unavujici demagogii. Kdy nejaka z tech Vasich zemi (Iran, Irak, Palestina) provedla sebevrazedny vojensky utok?

To je jako bych napsal, ze kdyz maji v USA vrahy, tak USA nevahaji vrazdit po celem svete.
(aj, to jsem si nabehl, ono to funguje! [velký smích] )

132605

11.4.2007 1:12

RE: neslysel jsem jiz toto nekde?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 132562

Tak to teda ne, takhle me o Israeli nemluvte.
Pres to, ze uz nekolikrat vyhrozoval a dokonce ma spoustu fanatiku kteri primo vyhrozuji nuklearnim atakem a to jak Evrope tak hlavne celemu Strednimu Vychodu, myslim si, ze Israelsti nabozensti fanatici se toho neodvazi.
Tedy, doufam, ze jste myslel Israel. Nikdo jiny nikomu nevyhrozoval.

132637

10.4.2007 9:13

Zkuste dodržet jednou slovo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 132551

Pane Vladimíre Iljiči Texaskycizku, jednou jste slíbil, že končíte a nebudete marnit časem „why to waste time…“, dokonce jste to potvrdil Vaším soudružským pozdravem. [zahanbení] Zkuste dodržet jednou slovo! Předpověď počasí pro Texas si můžeme přečíst jinde stejně jako Vaše bláboly o socializmu. To není naše vina, že Vám nejde kšeft. [oči v sloup]

132564

10.4.2007 14:34

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 132564

Podstatne je, dostat ze ctenaru reakci. A Vy reagujete, pane 142. Prominte, jestlize jsem se nekdy dotkl vasi jemne dusicky. (snazil jsem se)Je tam reseni, kdyz mne nemate rad, nectete mne! Jinak vidim, ze nechapete o ksefte vubec nic. Kdyz prodavam lyze, tak v lete si nestezuji na spatny kseft, to jenom konstatuji, ze pochopitelne zadny neni. Proto se Vas zrejme dotykaji me poznamky o socialismu. Co se tyce jakehokoliv kseftu, socialisti jsou vzdy uplne mimo. A Vy to jenom potvrzujete. Dneska ma teplota vylezt ke tricitce, tak na Zvedavce a na Vas asi nezbyde cas. Co se tyce dodrzovani toho meho slova. Ja jsem asi za tech 39 let svobody jiz uplne zkazeny. Jsem zvykly si delat co chci, kde chci a jak chci. A otocit se o 180 stupnu, kdyz se mi to libi. Tez se tomu da rikat pruznost.
Vas, Texaskycizek

132585

10.4.2007 16:11

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

katerinann 85.?.?.?

Reakce na 132585

Svobody? Svobody, jak si ji predstavujete vy, si muzete uzivat v kazdem state, treba i v Cine nebo v Rusku. Kdyz podkurujete rezimu at uz je jakykoliv, svobody mate dostatek. Bylo to tak i v byvalem Ceskoslovensku. Pokud vam nevadi imperialialisticka politika, vrazdeni nevinnych civilistu, lhani a manipulace v mediich, pak nikomu v tech vasich statech neprekazite a muzete se citit svobodny. Pokud si ale vsimate nepravosti a lumparen, zjistite, ze svobodne spojene staty nejsou ani zdaleka. Reknete neco proti zlocincum u moci, nebo se zucastnete mirove protestni akce a svobodne vas pripisou na blacklist a nasledne treba ani nepustej do letadla. Co vam udelaj priste? Takhle nejak si tu svobodu normalni clovek nepredstavuje. http://www.prisonplanet.com/articles/april2007/090...

132595

12.4.2007 7:16

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 132595

A jaka svoboda je v dnesni EU?
Kazdy musi drzet hubu i kdyz treba ma pravdu(viz cikani v Cechach).

132703

12.4.2007 8:57

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132703

Nemusíte držet hubu. Nikdy. Samozřejmě, občas za to musíte zaplatit. Ale to je součást skutečné svobody.

132709

13.4.2007 4:28

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 132709

Samozrejme ze nemusite drzet hubu. Pak se ale nesmite divit, ze vas za to nekdo zavre a nebo vam da do drzky [cool]

132793

13.4.2007 16:36

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132793

Furt lepsi basa nez drzet hubu a krok a cekat az nas zacnou zavirat do lagru.

132825

26.4.2007 20:55

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

seda 82.?.?.?

Reakce na 132595

Zbavte se iluzí p. či pí. "katerinann"! Slovo "svoboda" bylo naprosto vyprázdněno! Když ho nadužívají občané státu, který patří mezi ty pro něž nejvíce sedí přívlastek "policejní" - myslím tím USA - no,je to paradox, že!
Nejhorší je, že ty jejich "blacklisty" (černé listiny) by mohly, díky těm našim pravičáckým hovadům, začat platit i u nás - radarem to začíná (svazek bratrský na neurčito!?). [mrknutí jedním okem]

133971

10.4.2007 16:14

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 132585

Kde zijes cizku ja ziju v amer.ale absolutne si nemuzu delat co chci kde chci jenom co mam dovolene asi Texas je jiny svet.Nikde se nesmi kourit ani na ulici u more se nesmi pocelotydeni praci napit piva v parku se nesmi jest,kourit ani pit nealko.Pokud neveris tak si to zjisti.V californii je svoboda jako v CR v 50tych.Policajti krouzi jako za staneho prava,ale kriminalita tvrde stoupa.

132597

10.4.2007 17:36

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 132597

O.K. mel jsem tam napsat v mezich zakona, nebo jeste lepe v mezich civilizovaneho chovani. Ale to by mohla byt debata na hodiny. Nechytejte blechy, prosim. Vseobecne. A da se opravdu rici co chci, kde chci, jak chci. Texaskycizek

132599

10.4.2007 19:09

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

google 84.?.?.?

Reakce na 132599

>A da se opravdu rici co chci, kde chci, jak chci. Texaskycizek

samozrejme, ale len v duchu...

132602

11.4.2007 2:42

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 132599

cizku, zijes ty ve stejne americe jako ja??? vypada to ze ne anebo u vas v "tehasu" zaspali dobu??? [chechtot]

132641

26.4.2007 21:29

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

seda 82.?.?.?

Reakce na 132599

>...v mezich civilizovaneho chovani.
Jak je možné, že USA a zastánci USA mají tu drzost mluvit o civilizaci a civilizovaném chování...:ti co vyvraždili původní obyvatelstvo kontinentu!?;...ti co jako první použili atomovou bombu proti civilistům!?;...ti, co roznáší po světě teror ve jménu "demokracie"?!;...ti co se rozlízají po světě jako ta mafiánská chobotnice!!;...ti, o nichž nikdo nemůže vědět co si příště vymyslí (jakou účelovou lež, nebo dezinformaci!!!) aby zdůvodnili svou agresi...!!?? Podle mne by jste měl americký čížku chodit kanálama, ale vy asi nebudete, že? Máte pravdu Hitler, Stalin, Reagan a spol. také kanálama nechodili a tvářili se jako giganti, a také se nebáli pohlédnout do zrcadla, že ? [bliji]

133978

11.4.2007 1:17

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 132585

Pane Cizek, zase jste vedle. V Cechach jsou nejlepsimi obchodniky prave lide zoceleni Komunismem. Jak to tedy vysvetlite.

132638

11.4.2007 10:26

RE: Zkuste dodržet jednou slovo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132585

...Co se tyce dodrzovani toho meho slova. Ja jsem asi za tech 39 let svobody jiz uplne zkazeny. Jsem zvykly si delat co chci, kde chci a jak chci. A otocit se o 180 stupnu, kdyz se mi to libi. Tez se tomu da rikat pruznost...."

Jistě. Nejpružnější jsou samozřejmě hadi. Ti nemají vůbec žádnou páteř. Ovšem člověk ji má, a to proto, aby stál rovně, a aby stál ve svém slově.

132653

10.4.2007 5:10

Hm...

Ataman Jermak 85.?.?.?

Zní to od pana generála úžasně, ale historická zkušenost je trochu varující. Velký národ (USA, Rusko, Čína) je malým národům nebezpečný jako medvěd myšce, se kterou je v jedné kleci. Může ji rozdupnout třeba omylem.
Proto bych a priori odmítl cokoliv, co z velkého národa přichází.
Další nebezpečnou záměnou je výraz "judaismus". Zde evokuje rasovou a národnostní nesnášenlivost. Na místě je spíše výraz "sionosmus". Možná to panu generálovi uniká, ale mezi Židy jsou zapřísáhlí antisionisté a mnozí po staletí osvědčují spíše věrnost státu, kde žijí, než věrnost ideálům sionismu.
Kdyby to nebylo nevkusné, užil bych příkladu z domova a to z nejvyšších funkcí.
Írán je v současnosti silným hráčem a málokdo ho dokáže porazit na libovolné úrovni. Ani bombardování nebude mít výsledek, nakonec zpackaná akce USA pro vysvobození rukojmí koncem Reganovy vlády je příkladem. Zájmy USA nejsou totožné se zájmy Izraele, akci vrtulníků na osvobození rukojmích tehdy zlikvidoval Mosad rušením jejich spojení. Izraeli Írán vyhovuje, donedávna měli společnou ropnou firmu.
Spíše článek pana generála vyznívá jako cvičení z politické ekonomie, kde se míchá realita, účelové vysvětlení faktů a zastřené výhrůžky.
Tarkovskij ve filmu Pokání (podepsal se pod něj Abduladze) to dokázal rozklíčovat na vysoké umělecké úrovni.

132554

10.4.2007 6:33

RE: Hm...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132554

Rekl bych, ze pan general to ma v hlave srovnane velmi dobre. Obycejni lidickove co jsou dejiny dejinami vzdycky tloukli po hlavach kvuli nabozenstvi. Pravda jejich vudcove meli casto mnohem racionalnejsi duvody, ale ty si vetsinou nerikali na plnou hubu. Prave zaprisahli antisioniste, dale Zide kteri jsou privykli na demokracii, Charedim .... tito vsichni budou svymi sionistickymi elitami vystrceni mezi prvnimi na "porazku".

A jak se muzeme poucit ze tricatych ci ctyricatych let jatka se dotykaji vsech, kterym nevoni totalita, ci prosazuji totalitu na jinem ideologickem zaklade. Kdysi to byli komunisti, mensevici, katolici, taky etnicti Japonci ci Nemci v USA.... Dnesek ma s predvalecnym obdobim desive historicky podobne rysy. A to, ze zajmy USA jsou v rozporu se sionisty je znama vec, z toho duvodu musi AIPAC tlacit vice na pilu. A to, ze sionisticke zajmy maji pred americkymi prioritu? Taky nic noveho pod sluncem. Zatim to tak je.

Postoj Evropy bude velmi dulezity i postoj verejnosti. A diplomate v mnoha zemich vytvari tlak, aby se globalni valecna jatka nekonali a verejnost se probrala z letargie. A rekl bych, ze vnitrni opozice v US govermentu dela to same. Ano vnitrni opozice, lidi kteri nejsou organizovani a jedine, co je velmi volne spojuje, je nepripustit globalni valecne inferno. Kevin to nazval velmi trefne svejkovanim.

132556

10.4.2007 8:36

RE: Hm...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 132554

Vážený pane.

vše co řekl pan generál -je již min. 2-roky známo. Nikdo,kdo jen trochu vnímá svět okolo sebe to nemůže popřít a taktéž nemůže popřít snahu blbů z White House o chtění prosazení své tzv.Demokracie ve světě čím koliv. To co k tomu řekl ruský generál-je jen zdvižený prst a snaha oslovit normální lidi této planety v tom,co je v brzku může potkat,pokud se nevzbouří a neukážou židům jak z USA,tak i z Israele,že : "PŘIJDE DEN",kdy se začne tvrdě účtovat. Od pana generála to beru jako varování zbytku světa,ale o to více mne mrazí při pomyšlení na Čínu,která MLČÍ!!! Přesto,že se jí to týká mnohem více než Ruska! Mám strach z toho,že pro ni to bude ta správná rozbuška,kdy se tento národ pohne a nebude k zastavení !! [pláč]

132559

10.4.2007 11:37

RE: Hm...

google 84.?.?.?

Reakce na 132554

>Další nebezpečnou záměnou je výraz "judaismus"

zamenou s cim?
odkedy je sionizmus nabozenstvom?
on predsa podal judaismus ako nabozensky protipol k islamu:

"Vojenský konflikt mezi Izraelem a Íránem okamžitě přeroste v konflikt náboženský, mezi judaismem a islámem."


>Tarkovskij ve filmu Pokání (podepsal se pod něj Abduladze) to dokázal rozklíčovat
>na vysoké umělecké úrovni.

Tarkovskij, ked sa nemylim, nemal s tymto filmom absolutne nic spolocneho.
Reziser, scenarista a aj herec jednej z roli sa nazyval Tengiz Abuladze.

132571

10.4.2007 5:42

Zustante na prijmu, tovarys general

Cesilko 216.?.?.?

Vzhledem k metodam podle kterych byli obcane v byvalem Svazu Sovetskych Socialistickych Republik vybirani do sluzby v armade, metodach jejich vycviku a hlavne vzhledem k rozsireni vodky by bylo mozne oznacit cely clanek za blabol opilce.
Jenze!!!! Dnes oznamil pan prezident Ahmadinezad, ze Iran zacina vyrabet nuklearni palivo na prumyslove urovni.
Tak si to preberte - udajny utok na Iran je pry na spadnuti, OSN se zlobi a vyhrozuje a prezident zeme nema nic jineho na praci nez lit do ohne benzin.
Takze budto je Ahmadinezad agentem Mosasadu nebo CIA se silne sebevrazednymi ambicemi, anebo se general napil pri psani clanku vodky vice, nez bylo zdravo.
Pokud ke slibenemu utoku v breznu nebo dubnu nedojde, tak zustante na prijmu tovarys general, protoze budeme cekat na vysvetleni.

132555

10.4.2007 13:33

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 132555

Cesilko, zase mate moj uplny suhlas v tejto veci.Od pana Generala je tam ale kusok pravdy a to je fakt ze zidia kupuju nehnutelnosti v RUSKU,z ktoreho dovodu ceny v Moskve a Petrohrade sa v urcitych miestach vysplhaly az o 1000% hore.Ano,citate dobre tisic percent.Preco asi?Mozno to v tom Izraeli neni az tak.......? Maly odkaz pre pana Bartoska,ta Europa neni jednotna uz davno a suhlasim s tym ze nove rozdelenie v Europe brebieha uz teraz-ZASE.Za par grosov sa da kupit hocico-Bohuzial.
Kde je nas priatel STAN?
S pozdravom,SEQUOIA

132580

10.4.2007 18:14

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132580

Evropa nikdy nebyla homogenni a nikdy nebude. K tomu by bylo potreba integrace pres jeden jazyk, kterym byla za velkou louzi anglictina. Avsak lidi v Evrope i mimo Evropu po sobe absuletne nemusi strilet. Abych byl uprimny v roce 1990 jsem byl jednoznacny skeptik, ohledne zavedeni eura. Rikal jsem to je vyhodne pouze v dlouhodobe perspektive. To prece v Nemecku ci Francii nemuze projit. A panove Kohl a Miterrand to prosadili!!! Klobouk dolu!

Jak to vypada prohlubujici integrace Evropy nekoho velmi znepokojuje. Jak by Evropa mohla do budoucna fungovat ukazuje v malem priklad Svycarska. A torpedovat tuto integraci se pres nove zeme snazi Washington. Z hlediska velmocenskeho postaveni USA to jednoznacne chapu. A ke vsemu Rusko, ze ano? Zeme, ktera neni desivym vyvozcem nejake ideologie, ale spousty vecicek, ktere Evropa potrebuje. Co se asi stane s postojem lidicek v Evrope, kdyz se budou potkavat s lidickama z Ruska.

Rusko pujde ekonomicky nahoru a jeho ekonomika stoji na solidnich fundamentech. A vypada to, uz tak, ze lide jako pan Putin mini investovat i do zivotni urovne ruskeho cloveka. Nedivaji se na ne jako na "nezbytnou obsluhu ropnych plosin", ale jako ne sve lidi. Reknou vam to takhle, pokud jde o pohostinnost a lidsky charakter Rusu jako naroda. Jeden klucina nepamatuju jestli to byl pan Mikyska prosel v 90-tych letech za rok a pul Rusko az ke Kamcatce. A co na nej udelalo dojem? To jak jsim nim jednali Rusove. Jejich srdecnost, velkorysa stedrost i pohostinost. I z toho mala co meli se s nim byli vzdy ochotni rozdelit i o to posledni. Zatim hlavne na vesnicich jeste nebyli vychovani ke konzumu. Hlubsi integrace Ruska nejenom s Evropou? Chapu pro jistou sortu lidi dost desiva predstava, pro ty co potrebuji pouze par "muziku" k tezbe plynu a ropy. A aby to bylo cheap, rekneme za flasku samohonu.

132600

10.4.2007 20:47

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

audiofil 208.?.?.?

Reakce na 132600

Pane Bartošek, zdravím a chci Vám položit "drzou" otázku:

Myslíte si, že se Rusko je schopno ubránit, přesněji je schopno zarazit jim ťipec nebo se k nim přidá?

132616

10.4.2007 23:30

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132616

Ne, Rusko to nemuze udelat a bylo by hloupe kdyby se o to pokusili. Okamzite by se to pouzila k tomu, aby Rusko bylo izolovano a oznaceno za hrozbu. Rusko se musi integrovat do hlubsi spoluprace s svymi sousedy, at uz v Evrope nebo v Asii. A oni to dobre vedi a delaji to. To je nejlepsi co mohou udelat pro mir.

132631

11.4.2007 19:54

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

audiofil 208.?.?.?

Reakce na 132631

To jsem chtěl slyšet. Pokud spojí síly Rusko, Čína a Indie (a další), tak budou sionisti v ještě větší menšině [velký smích]

132679

11.4.2007 21:44

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132679

Ja vsak nemluvim o vojenske integraci. Stezi si dokazu predstavit, ze by Cina s Indii a Ruskem vytvorili triumvirat z dlouhodobeho hlediska ve vojenske oblasti. Na takovy tip spoluprace je potreba daleko vice nez pouze akutni ohrozeni z jine strany. I Evropa na mnohem stejnorodejsim zaklade se vojensky integruje ze vsech oblasti zdaleka nejpomaleji. U etnicky diferencovanych celku jako Indie nebo Cina je to o necem uplne jinem.

USA sami o sobe nepredstavuji vysoke bezpecnostni riziko pro svet, jde o lidi, kteri jsou momentalne u moci. Sioniste jsou do znacne miry mimo realitu, jejich moc v Izraeli vsak stoji s nekritickou a bezvyhradnou podporou USA realizovanou pres sionistickou lobby. Ve chvili, kdy tato praxe skonci, si Zide udelaji poradek v Izraeli sami. Nikdo jiny to ani za ne udelat nemuze.

132687

11.4.2007 23:23

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

audiofil 208.?.?.?

Reakce na 132687

Schválně jsem uvedl tuto "neslučitelnou" trojici, protože by je dohromady mohl svést pud sebezáchovy. Tehdy rádi spojí síly.

Sionismus je zprofanované slůvko, raději použiji slovo světovláda a o tu usiluje Izrael - Židé, alespoň tak je to vepsáno v bibli.
O světovládu usiluje koalice vrcholového kapitálu spolu s těmi nacisty [smích]. Pokud zotročí všechny nežidy, tak budou zisky maximální.
Na chvíli, než jim i to bude málo - potom asi přijdou na řadu "obyčejní" Židé, tak jako za druhé světové. A tak dál atd.

132693

10.4.2007 20:52

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 132600

Pan Bartosek.
Ja s Vami suhlasim ohladom Vasho clanku.Co som sa snazil naznacit je to,ze v skutocnosti a mamentalne takzvana Nova Europa je v podstate zradcom svojho ludu.Je zaujimave ze konecne ked sa ako tak ta Stara Eoropa dala dohromady v svojej zahranicnej politike,tak ako napriek novackovia sa daju rozdelit.Preco asi?Dovtipit sa moze kazdy.
Ohladom toho Ruska je to tak ze za minulych 6 rokov som toho tam precestoval velmi vela.Poznam tam vela ludi a nikdy som tam nemal ziadne problemi.Za poslednych 6 rokov sa Ruska ekonomika zmenila skoro na nepoznanie a to k lepsiemu.Pred 6 rokmi napriklad plat universitneho profesora bol na urovni 35 dolarov na mesiac.Dnes ten plat je zhruba 450-500$.Vseobecne veci a potraviny velmi v cene nestupli.Nehnutelnosti vsak ano a to rapidne.Cena benzinu je medzi 13 a 17 rublov za liter aj dnes.Spolocnosti,ktore chcu postavit fabriku nedostanu od statu ziadnu financnu podporu a ani zdarma pozemky,ba naopak, este oni musia platit mestskej sprave za rozne polozky a za poaemky,ktore su povecsine len v dlhodobom prenajme..Cez to vsetko automobilky sa predbiehaju cim skor zacat vyrobu v Rusku.Rusko ako take sa uz ekonomicky zameralo na Europu a jeho buducnost vypada velmi dobre.Financne rezervy pre dochodcov su momentalne na urovni okolo 280 miliard U$D.Cize oni nefinancuju svojich dochodcov z priebezneho prerozdelovania.Z niecim takym sa moze pochvalit len velmi malo krajin na svete.Za vlady Putina sa Rusko dostalo z marasu von.Zahranicny dlh je velmi maly a splatitelni hocikedy.Rubel je umelo podhodnoteny z dovodu exportu.Ich zivotna uroven stupa zo dna na den.Je tiez pravdou ze este maju co dohanat po stranke infrastruktury,ale casom aj k tomu pride.Cenova dostupnost vlakov je za bagatel a Metra v Moskve alebo Petrohrade su velmi dobre a bezia kazdych par minut.Na vidieku su tie zmeny pomalsie,ale ludia maju pracu a ziju si dost v pohode.Od samohonky sa dost ustupilo a dnes uz chcu rozne Francuzke konaky.Mne sa paci ten Moldavsky Kagor.
Sequoia

132617

10.4.2007 23:34

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132617

Dekuju za informace z prvni ruky. Reknete me neni to zvlastni. Rusko se po roce 89 pozvedlo z nepredstvitelneho celospolecenskeho marasmu. Jeho satelity pres vsechno byli v mnohem lepsi pozicich a dnes?

132632

11.4.2007 2:23

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 132632

Ano,po tom 89 to bolo z Ruskom tak zle ze Rubel padol az na 2300 rublov do Dolara.Fabriky sa zatvaraly za Jelcina a upadok bol skoro dosiahnuty.Rusko bolo nutene nabrat miliardove pozicky len aby prezilo.Na urcitu dobu tam nastal vecsi nedostatok jedla ako za Socializmu.Zamestnanci boly plateny v tom co vyrabaly,takze tie podmienky boly v s kutocnosti velmi tazke.Za vlady Putina,nie ze sa situacia len stabilizovala,ale v skutocnosti tie karty sa obratily diametralne o 180 stupnov.Mate pravdu ze satelity SSSR boly na vyssej urovni ako samotne Rusko po ekonomickom pade po 89 ani nehovorim.Lenze,aj ked sa privatizovalo do urcitej miery,Rusko sa urcitym skupinam nepodarilo tak vyrabovat ako byvale Ceskoslovensko.Ropny priemysel je zase v rukach vlady,hoci urcitym ludom to moc nevyhovuje.I.e.Chodorkovsky a cela afera okolo toho.Zapad sa nezmocnil ropnych poli ako to bolo planovane a len ,len ze sa to Putinovy podarilo zachranit.Lenze tiez benzin nestupol do stratosferickych vysin ako je to bezne teraz ci na Slovensku alebo v Cechach.Postupne, spolocnosti sa ozivily a dnes produkuju nadalej a su statom vlastnene.Pre manazerov ak sa podniku dari,tak maju platy o mnoho vyssie ako management v Strednej Europe.Poznam mladeho cloveka s 5 rocnou ekonomickou skolou,ktory sa vypracoval na zastupcu riaditela ekonomickej casti pre Framcuzku firmu.Jeho zarobok je okolo 86 000 KC.+ premie mesacne.Nie zle pre 25-26 rocneho mladika.Bez protekcie.Jedna Vec je ista,ak to pojde takymto tempom tak budu nuteny dovazat Inostrancov na prace do Ruska vo velmi blizkej buducnosti.Dnes je Moskva a Petrohrad jedne z najdrahsich miest na svete v realitach a Moskva ma az tak vysoky standard bytov ako New York,samozrejme pre tych co na to maju,radove v milionoch dolarov.Nebudem polemizovat o Oligarchoch,ale cez to vsetko zivotna uroven pre bezneho obcana(hlavne vo vecsich mestach)stupa dost rychlo.Len pre zaujimavost,Dan je 13% zo zarobku.Ziadne bludy ak chcete podnikat,hoci aj na kolene.Seda ekonomia je asi az tak velka ako ta oficialna,rozdiel je len v tom ze sa neplatia ziadne dane.Takze statisticke udaje budu nizsie ako je pravda.Len pre zaujimavost,v Rusku mozete rybarcit kolko chcete,nepotrebujete ziadne povolenie,polovat mozete tiez pre vlastnu potrebu bezplatne a bez ziadnych formularov..Nebudem pisat litanie,ale ak maju ludia az tak velku tu Demokraciu a Slobodu v Europe alebo USA,skuste niekdo lovit ryby bez povolenia a ak vas chytia......ake budu nasledky. Ak by ste zobral lod po rieke SVIR z Petrohradu do Moskvy(po Jazere Ladoga)su ine rieky,tak by ste bol prekvapeny nadhernymi lesmi,ktore su nepretrzite po dialku 240 KM.Pan Bartosek,
Tie Ruske satelity, bohuzial, su rozkradnute alebo v rukach zahranicnych firiem,pripadne statov cez firmi.Preto ta blizka buducnost neni az tak ruzova pre vecsinu pracujucich ludi,invalidov a dochodcov v EU.Danove zatazenie je vysoke a pritom ta sloboda ide az k tym koncesiam za radio a TV.
S pozdravom,SEQUOIA

132640

11.4.2007 21:25

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

Stan 195.?.?.?

Reakce na 132580

vidim ze Sequoia a Cesilko je ted nerozlucny tandem, dle hesla "bude nas vic, nebudem se bat vlka nic", podobne jako Pat a Patason, to byli tez komici. Pokud se tech cen nemovitosti v Moskve a Petrohrade tyka, je zde proti USA ponekud rozdil, ti oligarchove kteri si to tam muzou dovolit nepotrebuji zadnou hypoteku a podobne ceny muze platit pouze nepatrna mensina, na celkove hospodarstvi to nema prakticky vliv, na svetove, na rozdil od realitni bubliny v Bushistanu, uz vubec ne.Jinak at uz jsou informace ruskeho generala jakekoli, jednu podstatnou skutecnost zrejme pochopil, USA potrebuje za kazdou cenu nejaky masivni konflikt, na ktery bude mozno nadchazejici ekonomicky maler svest. Zda si na to nakonec bushevici troufnou, bez atomovky to totiz nepujde, a ci jim v tom kongres bude schopen zabranit se teprve ukaze. Momentalne jedna ze dvou letadlovych US lodi opustila Golf smerem na vychod udajne na podporu v Afganistanu a treti je na ceste z USA smerem do Golfu udajne k vystridani te zbyvajici. Pokud tam zustanou obe a ta treti se prilis nevzdali, mame zadelano na valku, to se ukaze nekdy behem pristich asi 2-4 tydnu. [chechtot] [velký smích]

132684

11.4.2007 22:54

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 132684

Vazeny Pan Stan.V prvom rade Vas vytam a mal som obavy ze sa nam tu neobjavyte obhajovat Vasu temu na Krach USA.Mam pre Vas velmi zaujimavu novinku,ktoru ako clovek zaoberajuci sa ekonomiou vas asi dost narusi.V minulej debate to bolo o rychlom a uplnom pade Americkej ekonomiky atd.. z coho jednym bodom bola Vasa hypoteza okolo bubliny z realitami.V dnesnych ekonomickych spravach sa udava ze DEMOKRATICKY Congres a Senat chcu odskodnit ludi ktory by stratily domy a aby k tomu nedoslo tak chcu odskodnit(koho ineho nez banky).Cize,moje prislovie plati zase a to z toho dovodu ze USA radsej rozbehnu hyperinflaciu ako povolit deflaciu.Eventualne to bude mat nasledky,ale je to este dost daleko.To ze sa zhodnem v urcitych veciach na tomto fore s Cesilkom alebo Bartoskom o tom to je.Kazdy z nas ma urcite argumenty a pohlad na veci,to ale neznaci ze kazdy bude mat stale pravdu alebo ze vonkoncom nebudem suhlasit aj s Vami na urcitu temu.Ja si vazim Vase nazory tak isto ako kazdeho ineho.Debata na vojensky konflikt je Vas nazor a Vy mate nan pravo.Viete,niektory mame vela skusenosti z tymi USA osobne.Este na zaver,viete ze v Rusku Hypoteky ako take sa este len teraz zacinaju rozbiehat velmi ,velmi pomaly.Tam sa plati za nehnutelnosti v hotovosti a to nie len Oligarchmi.Ostavam s pozdravom,SEQUOIA

132691

12.4.2007 3:48

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132691

Z jakych financnich zdroju, ale muze Kongres nekoho odskodnit? Jedna vec je k necemu se zavazat a druha vec je schopnost dostat svym zavazkum.

132699

12.4.2007 13:50

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

Stan 80.?.?.?

Reakce na 132691

Vazeny Sequoio, neni naprosto nutne obhajovat to co jsem zde drive tvrdil, clovek s otevrenyma ocima to mue sledovat primo pred ocima. To ze bambulove v kongresu sni o nejake zazracne zachrane je mi znamo, pouze to potvrzuje v jak mizernem stavu tato Potemkinska vesnice zvana USA je, na jedne strane bushevicko-fasisticke loutky, kontrolovane sionistickou mafii, na druhe strane banda socialistickych snilku kontrolovanych stejnou mafii. Se 100% jistotou lze ocekavat, ze cokoli ti magori upecou situaci jeste zhorsi, ostatne uz s tim zacli, nova cla na Cinske importy, jen idiot kouse do ruky ktera ho krmi. Rovnez to potvrzuje me tvrzeni, ze kapitalismus uz davno prestal existovat, prave tito saskove v kongresu temer bez prestani blekotaji neco o kapitalismu a volnem trhu, zda se vsak ze zapomeli ze v kapitalismu nese kazdy subjekt riziko svych investic sam. Jinak by to chtelo trochu logiky, uz jsem rikal ze se divas na dnesni situaci ocima osmdesatych let.Pokud by si FED skutecne hyperinflaci pral, z jakeho duvodu by vynakladal primo krecovite snazeni o manipulaci CPI smerem dolu? (metodika vypoctu) Krome toho v osmdesatych letech nebyl problem inflaci urychlit, USA byla nejvetsim veritelem na svete a vyrobni kapacity byly jeste doma, jedinou inflaci kterou je dnes FED schopen zpusobit je takova kterou si nikdy nemuze prat, totiz explozi cen commodit a ta uz je davno na ceste, tim totiz dojde k explozi cen drahych kovu cimz se konecne i tomu nejvetsimu pitomci vyjevi jakou hodnotu ma dnesni dollar. K inflaci ktera by pomohla zlikvidovat dluhy je potreba dosahnout masivniho narustu platu, vzhledem k tomu ze vyrobni kapacity se nachazi v Asii je to zcela mimo moznosti FED. Podobne byla japonska centralni banka temer 20 let proti stavajici deflaci zcela bezmocna, prestoze sekali dluhy jak na bezicim pasu. Pokud se tyka toho odskodneni bank ci majitelu domu, jsi skutecne tak naivni a veris, ze pouhym prendanim dluzni smenky z jedne kapsy do druhe se problem vypari? Spise to vypada ze ve volbach slibovany peceny holub, po heslem " kazdy hrdy American majitelem sveho domu", odletl ponekud nedopeceny zpatky na strechu. [velký smích] [chechtot] [velký smích]

132734

12.4.2007 15:40

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 132734

Vazeny Stan.
Nie som naivny v tomto smere vobec.V podstate piseme na tu istu temu ale z roznych uhlov pohladu a v dlhodobom horizonte mate PRAVDU.Lenze variabilnym faktorom zostava CAS.To, ze co chcu prerozdelovat na co financne nemaju je nic ineho len kopa cerstvo natlacenich FIAT dolarov.Podporovat darebakov co v prvom rade nemaly dostat tie Hypo-uvery ,to je ako davat odmenu banditovy co okradol Banku.Na tom sa zhodneme.Na otazku Ozajstneho Kapitalizmu...ten ako taky uz tiez davno neexistuje v USA alebo vobec v Zapadnom svete.Na surovy kapitalizmus musite zajst do Argentini alebo Brazilie,pripadne Mexika.Uplne volny trh nikdy nebol,neni a ani nebude a to ci je to v USA alebo EU alebo kdekolvek vo svete.Maju na to ruskom takzvane GLOBALIZACIA,ale aj to je o nicom.CPI je tlacene dole aby bol dovod zvysit UROKOVE zadzby,cim to zase prilaka dalsich INVESTOROV do dlhodobych obligacii USA.Pokial budu urokove rozdiely nad 2% medzi USA a EU,tak ten kapital sa pozenie do kapsi stryka SAMa.Roztocit inflacnu spiralu,ktora uz zacala,je tak jednoduche az neuveritelne.Bohuzial nesuhlasim s Vami ohladom toho ze je to nemozne a to z dovodu ze vyrobna kapacita je v Azii.Ta inflacia sa uz rozbehla v SERVISNOM Sektore,teraz nalejte miliardy dolarov do toho v priamom prerozdelovani na ochranu VERITELOV a tych co im dlzia a hned mate prisun financnych tokov ad nauseum.Cize zaplavenie trhu a zvysenou likviditou penazi mate vysledok k hyperinflacii.Preco sa urcuje oficialne miera inflacie okolo 2,5 - 3% per annum?Nalakat este viac investorov,ktory sa skoro biju o tie obligacie.Preco asi?K tej cene drahych kovov len tolko.Neni ani to velmi ruzove.Z pohladu na inflaciu a devalvaciu dolara za poslednych 20 rokov a v prepocte na dnesne ceny zlata a striebra,tak zlato aby bolo na urovni 1980-81(850$)by muselo stat dnes 2300 dolarov za trojsku uncu.Tuto cenu nema a ani v blizkej buducnosti mat nebude.Ocakava sa rast pre rok 2007 na 750 dol/unca.Takze z teoretickeho pohladu mate pravdu,lenze momentalne situacia je ina.Japonsko je ina kapitola uplne.V TOKYU ceny nehnutelnosti v roku 1981 vysli az na 40 000$ m2.Cize ta bublina tam bola v tak katastrofickych rozmeroch ze nic ine sa stat nemohlo ako eventualna DEFLACIA =DEPRESIA,ktora trvala takmer 20 rokov a do urcitej miery pretrvava az dodnes.Vedenie vojen stoji nehorazne mnozstvo penazi a tak ako po skonceni Vietnamskej vojny,tak aj po skonceni Irackej vojny dojde k extremnym vykyvom a to je hyperinflacia.Lenze vojna je vojna,bez rozdielu ci je to ekonomicka alebo Armadny konflikt.Na zaver,minuly tyzden sa pan Trychet ponosoval ze EURO je tak silne ze to zacina mat dopad na exportne spolocnosti,kdezto oni sa stavaju velmi drahe a nie su schopne konkurovat z pozicie ceny -USA.Takze co nasleduje?Znizenie urokov v EU?V kazdom pripade je to dost zaujimave.
S pozdravom ostava ,SEQUOIA.

132742

12.4.2007 21:36

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

Stan 195.?.?.?

Reakce na 132742

vazeny Sequoio, presto ze Ti sem upadlo par vyroku s kterymi se da souhlasit, mohu pouze konstatovat, ze dostat do tak kratkeho textu tolik kolosalnich pitomosti jako se Ti povedlo zde, hranici temer s magii. Ta nejlepsi: CPI je tlacene dole aby bol dovod zvysit UROKOVE zadzby.Zrejme Ti uslo, ze FED sef z duvodu prilis vysoke CPI mluvil o nutne dalsim zvyseni sazeb,proto take vcera spadla burza, kdyby mel v umyslu sazby navysit za ucelem prilakani investoru (coz by samozrejme okamzite totalne pohrbilo trh realit), mel by dle tve teorie zajem CPI tlacit nahoru a nikoli dolu. 2. neskodilo by se podivat na pravidelne mesicni aukce US obligaci, poptavka ze zahranici v posledni dobe poklesla v radech desitek procent,to je videt i na kursu dollaru, kdyby se totiz zahranicni investori o US obligace primo bili, znamenalo by to masivni poptavku na trhu obligaci cili klesajici sazby, sazby klesaji pouze tehdy kdyz klesa i inflace tudiz i riziko.3.ocividne to mas kompletne popletene, zrejme nemas nejmensi poneti o tom jak funguje soucasny monetarni system, FED nemuze jen tak zaplavit trh liquiditou jestlize poptavka po kreditech , nasledkem premrsteneho zadluzeni hospodarskych subjektu, mizi. Pokud se tyka tech platu v servisnim sektoru( platy vyrobniho sektoru jsou urcovany v cizine), zrejme Ti uslo ze MZDY REAL od roku 2000 stagnuji, v nekterych branzich dokonce klesaji. Narust platu v servisnim sektoru nemuze nikdy dosahnout urovne potrebne k dosazeni hyperinflace. Dale Ti uslo, ze klicem k celemu problemu je kreditni a hypotecni trh, ten totiz s vyjimkou FED Funds kontroluje trh. Prave jsem se dival co ti pitomci v kongresu vykoumali, jak vidim, jsou to jeste vetsi idioti nez jsem predpokladal,napriklad Financial Services komite vypotilo tuto moudrost : investori kteri kupuji a vlastni Mortgage Backed Sec.neboli hypotecni obligace, maji nest ztraty bank, vyplyvajici z pripadnych nedobytnych hypotek ktere tvori jistinu techto obligaci, takhle groteskni hovadinu jsem nezazil ani za bolsevika, to je jako kdyz koupis obligaci nejake firmy, cili te firme vlastne pujcis prachy, a v pripade ze se firma polozi, odepises nejen ztratu z obligaci, nybrz jsi postizitelny i za ztraty vyplyvajici z bankrotu, cili potrestan bude vlastne ten poskozeny. Dale chteji zakon ktery prinuti banky davat kredit pouze v pripade ze mohou zarucit ze nebude dafault. Tim ti hlupaci zpusobi presne opak toho co si preji, temer nikdo se pro kredit nekvalifikuje a hypotecni sazby exploduji, cili liquidita na trhu se vypari a vse pujde do kanalu. Mam pro tebe dobre minenou radu, bez radeji hrat kuzelky a vybodni se na ekonomii, jsou to pro Tebe o 3 cisla vetsi backory, nektere ty voloviny co jsi zde napsal nehodlam ani komentovat, bylo by to na novu ucebnici pro 1. rocnik stredni ekonomky. [velký smích] [chechtot] [velký smích]

132771

12.4.2007 22:58

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 132771

Vazeny Stan,vsetko co ste napisal by bolo pravdou KEBY sa USA riadily ekopnomickou teoriou aka ma byt.Bohuzial to tak uplne neni.Zo zvysovanim urokovych sadzieb nebudu mat inu moznost len ich zvysit inac dopyt po obligaciach ostane na bode mrazu.Mzdy v URCITYCH branzach (nizko platene prace pre Mexicanov a pod)stagnuju ale to neznaci ako celok v hospodarstve.V stavebnych firmach tie platy isly hore okolo 30 %,ZDRAVOTNICTVO,Bankovnictvo atd.Tu temu okolo toho kongresu som nahodil schvalne pre diskusiu,pretoze co chcu zaviest je najvecsia sprostost na svete.Z toho hladiska vychadzam ze ten market je tak zmanipulovany ze sa neriadi konvencnymi zasadami trhoveho kapitalizmu.To co ste sa naucil na ekonoimickej skole je uz davno neplatne.Bernanke nepovedal ze ide zvysit uroky,len tolko ze nebudu udavat v buducich spravach ani predpoklady co sa ide diat.Z mojej stranky to popletene neni,lebo ja to beriem ako to pride a uzaver si musim spravit sam.Pretoze moje financie pracuju pre mna,tak za tych viac ako 30 rokov som ich len zvysil.To je ci recesia alebo inflacia,zatial som financne nikdy nestratil.Takze tezy ako mate vy,su dobre len v teorii,avsak domnievam sa ze v praxi mate velku slabost.Ak sa jedneho dna dostanete na financnu uroven kde som ja,tak potom mozeme do hlbky diskutovat.V kazdom pripade cas povie a rad by som z vami mal kontakt povedzme za rok na tuto temu.CPI je manipulovane tieza a ak si myslite ze nie,tak Vas lutujem.Teraz ja Vam dam radu.Budte CONTRARIAN a zarobte si kopu penazi a budete az velmi prekvapeny ze pad Ameriky neni za rohom.S pozdravom ostava SEQUOIA

132780

13.4.2007 8:58

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

Stan 80.?.?.?

Reakce na 132780

Velevazeny Sequoia, to ze trh a cely financni system je manipulovan zde tvrdim uz od zacatku,nic noveho pod sluncem. Take nepredpovidam pad Ameriky, co tvrdim je, ze status dollaru jako rezervni meny se blizi svemu konci a stejne tak ekonomicka hegemonie USA,zda k tomu dojde za rok ci za 5 let je irrelevantni, take tvrdim ze se blizi masivni dlouholeta financni krize, patrne s vysledkem noveho menoveho systemu. Jinak kazdy kdo ma dlouholete zkusenosti na burze, a k tem se pocitam, vi, ze nekdo kdo 30 let investuje a nikdy neztratil,pouze vydelal, patri do jedne ze dvou kategorii, bud je dnes nekolikanasobny miliardar, nebo pouze zoufaly tlachal trpici detinskou (ci stareckou?) chvastavosti, konec koncu ani W.Buffet se neubranil obcasnym odpisum. Vzhledem k tomu, ze nemas poneti jak urokove sazby reaguji na inflaci a tvrdis pitomosti o tom jak CPI je tlacen dolu aby byl duvod zvysit uroky, patris zcela nepochybne do kategorie druhe. Nemam v umyslu nadale komentovat fantasirovani tve ekonomicke woodoo teorie, je to skoda casu, nepochybuji vsak ze si ji s Cesilkem dale vybrousite a dotahnete to jednou tak daleko, ze s tim budete moct vystupovat na pouti, preji hodne daru do kasicky. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [chechtot]

132804

13.4.2007 22:15

RE: Zustante na prijmu, tovarys general

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 132804

VELE-Vazeny Stan vasa vysost.
Hoci na par veciach s Vami suhlasim okolo eventualnej SVETOVEJ FINANCNEJ KRIZE a eventualnej zmene Svetoveho financneho systemu.Lenze viete ze aj zlomene hodinky idu dva krat denne presne.Nemozem s vamy suhlasit o tej starobe alebo navrhoch o Warrenovy Buffetovy ze sa neubranil odpisum.Samozrejme ze on investuje v tazkych miliardach a tak az na ten stupen som sa nedostal ani ja a ani Vy.Vy sa o mna nebojte,ja sa mam velmi dobre.Co je podstatne,je to ze ani ja ani dalsie moje generacie sa o peniaze starat nebudu musiet.A neni su to uz obligacie alebo iny nehodnotny kus papiera.Na Cesilka si nebyvavujte Vase komplexy ale radsej si precitajte viacero financnych novin T.J....Wall Street Journal,Financial Times etc..zo dna 13.4.07 a docitate sa ze co som Vam napisal vcera je v skutocnosti pravda.Inflacia ide a pojde hore ato nie len v USA,ale nebudem sa pustat na tuto temu.O jednom preklepe nebudem komentovat.Chytate sa jedneho slova ,ako topiaci sa slami.Prajem dobry den.

132846

10.4.2007 9:42

Návrat Mehdího

Sid 91.?.?.?

Ajatolláhovia sa na tento konflikt pripiravujú asi dlho. Veď len potom sa múže vrátiť dvanásty imám, ktorého Ahmadinejad tak očakáva. Totalitný režim proste potrebuje nepriateľa aby stmelil obyvateľstvo, ktoré ho už ináč má dosť a chce slobodnú spoločnosť. Veď aj počas iracko-iránskej vojny povedal Chomejní-"musíme poďakovať bohu za túto vojnu, ktorá nás zjednocuje".A preto obmietal ďalších 6 rokov podpísať prímerie ktoré Saddám navrhoval od roku 1982 a to stálo životy milión Iráncov. Aj teras je náboženský nacionalizmus jediný spôsob, ako zastaviť reformné hnutie v krajine. A Ahmadinejad to dobre vie.

132567

10.4.2007 19:17

RE: Návrat Mehdího

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 132567

ty uz nehul.. Alebo sa aspon prestan opakovat. Alebo si plateny od poctu Re: [zmaten]

132604

10.4.2007 20:41

RE: Návrat Mehdího

Sid 91.?.?.?

Reakce na 132604

Tučné šluky z vodnej fajky vykorenia antisemitizmus na 100% a ajatolláhovia už nevyzerajú tak príťažlivo (Chameneí je síce v tom svojom turbane velký fešák, ale kto je raz jeblý, tak je jeblý)

132615

11.4.2007 8:36

RE: Návrat Mehdího

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 132615

"antisemitismus" je reakcí na chování židů, jeho odrazem. Takže "antisemitismus" zmizí až se změnou chování židů!!! Žádné omamování smyslů dýmkami, drogami, ani dezinformační kampaně vůči nežidům, ale změna v židech samotných!
To si pamatujte! [cool]

Pohádka o Jahweho království na Zemi se dobře poslouchá, ale Mešíacha ani po 60 letech masakrů Palestinců nepřišel. Něco je špatně, nemyslíte? [chechtot]
Stejnou cestou, kterou jste vlezli k sionismu, z ní vylezete. Tentokrát, až budete kráčet jejími úbočími, ale pocítíte vaši vlastní medicínu na vás samých.

Šalom

132645

11.4.2007 9:59

RE: Návrat Mehdího

Margo 38.?.?.?

Reakce na 132645

>"antisemitismus" je reakcí na chování židů, jeho odrazem. Takže "antisemitismus" zmizí až se změnou chování židů!!!

Takze, ked prsi, treba si otvorit parazol; dazd skoncil a parazol sa moze pre dalsie eventuality skovat do skrine!

MedaBeda ja by som chcel tiez tak jednoducho rozmyslat [cool] Dospej radsej, nez vyslintavas taketo hovadiny!

132650

11.4.2007 11:40

RE: Návrat Mehdího

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 132650

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

"Takze, ked prsi, treba si otvorit parazol; dazd skoncil a parazol sa moze pre dalsie eventuality skovat do skrine!"

sám to přiznáte, a v zápětí to negujete. Jste kanón!!!

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

132655

10.4.2007 19:52

vsetko nasvedcuje tomu, ze

eccesignum 160.?.?.?

vojnu s Iranom si zelaju nepriatelia USA a nie USA samotne (wishfull thinking). Vojna nebude a to bude najvacsia prehra tychto expertov. Ale na strane druhej, na to zabudne a pridu ine predpovede na May (Kveten) 2008, 2009, 2010. etc. [velký smích]

132607

10.4.2007 22:30

hmm

maverix 213.?.?.?

Inak podobne clanky tu boli uz pred rokom, odkedy situaciu okolo Iranu sledujem, tiez bolo spominane, ze utok na Iran je otazkou dni... atd... a doteraz sa nic nestalo...

Zvedavca citam rad, je protipolom klasickym mediam, ale obcas sa mi zda, ze niektore clanky sa tu periodicky opakuju. Podobne je tomu v klasickych mediach...

132626

10.4.2007 23:43

RE: hmm

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 132626

>Inak podobne clanky tu boli uz pred rokom, odkedy situaciu okolo
>Iranu sledujem, tiez bolo spominane, ze utok na Iran je otazkou
>dni... atd... a doteraz sa nic nestalo...

A vás to mrzí? Buďte rád. Ta hrozba visí ve vzduchu a tvrdit, že neexistuje, je nemoudré. Bude tady, dokud bude Bush a jeho sebranka u moci. A i pak bude existovat, protože ten útok na Írán je v zájmu velkého Izraele, a ten se jen tak nevzdá. A v zájmu amerických vojenských a energetických firem.

Za to, že se to dosud nestalo, možná vděčíme dílem Rusku (jejich nesouhlas je zřetelný, jejich vojenská moc viditelná a to, že zveřejňují nálezy svých tajných služeb, spolehlivě ty americké plány pacifikují [smích]), dílem internetu, kde se o všem mluví předem a sionisté to nedokážou zastavit. Tím se ruší moment překvapení. [velký smích]

132635

11.4.2007 8:26

RE: hmm

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 132635

Bingo, pane Stwora [mrknutí jedním okem]

132644

11.4.2007 10:19

oznam pre Toronto a okolie

mizantrop 38.?.?.?

Reakce na 132635

>A vás to mrzí? Buďte rád. Ta hrozba visí ve vzduchu a tvrdit, že neexistuje, je nemoudré.

Urcite to bude poucne vidiet a pocut, co to tak zidia kuju za pikle pod rúškom nenapadnej oslavy! Snad tam pojdete aj vy pan Stwora a budete nam potom referovat. Ok?

...Yom Hashoah v Toronte.

132652

11.4.2007 18:23

čistá hodnota majetku U.S. domácností = 55.000 mld. USD

Guru 84.?.?.?

Zdravím,
před pár týdny byl zveřejněn součet čisté hodnoty majetku U.S. domácností, tj. majetek mínus dluhy. Výsledek činí 55.000 mld USD.
Pokud by měl mít autor článku pravdu, musely by po světě kolovat dluhopisy za U.S. subjekty v souhrnné výši 550.000 mld. USD. A to je hloupost.
Schodek U.S. obchodní bilance se může snížit, pokud klesne cena ropy, což může mít pozitivní vliv na kurs USD.
Kdy klesne cena ropy?
Po zveřejnění Fáze I. a Fáze II. 12ti člennou vědeckou komisí testující Steorn ORBO.
Steorn dne 13.4. na svém WEBu zveřejní Update na téma: jak pokročila činnost vědecké komise. Půjde o Pátek třináctého pro ropáky?
Mimochodem nejúčinnější U.S. bomba Bunker Buster (ta jejíž tělo je vyrobeno ze starých hlavní 203mm houfnic) není schopna prorazit 40 až 60m vrstvu zeminy, kterážto je buldozery nahrnuta na Íránských podzemních jaderných zařízeních.
Gringos proto musí nejprve vymyslet něco nového. Pamatujete na vyvíjené hlavice RRR (Reduced Residual Radiation) pro Pershingy II v 80.létech. Tak si představte něco podobného na oběžné dráze kolem Země.
Přespříští U.S. válka bude proti vegetariánům. Ekonomicko-vojensko-strategické analýzy již brzy zjistí, že vegetáriáni ohrožují export U.S. hovězího a tím přímo podvratně ohrožují U.S. hospodářství.
CIA poté nalezne důkazy, že odmítači hovězího jsou ideologicky podporováni Indií (hinduisty) a konečně zde bude nový úhlavní nepřítel důstojné síly a významu.
Prozatím jde pouze o nadsázku, avšak kdo ví.
Váš názor? [pláč]

132676

11.4.2007 21:06

Už nechcem stáť mimo!

stein55 84.?.?.?

Zhruba takto: holokaust nebol, všetci sme obeťami globálneho sprisahania, studená vojna bol umelý konštrukt, aj všetko ďalšie, Dvojičky si Američania zhodili sami, aby mali zámienku proti Islamu a Arabom a mohli rozpútať vojnu proti terorizmu a vojnu na Blízkom východe.

Vložený obrázek

nech sa páči -> celý článok.

stein55

132683

11.4.2007 21:25

RE: Už nechcem stáť mimo!

Sid 91.?.?.?

Reakce na 132683

Ešte si zabudol poukázať na to, že sionisti pod hrozbou smrti prinútili prísť milióny moslimov do Európy. Moslimovia síce nechceli, lebo okrádať ťažko pracujúcich Európanov je vraj pod ich úroveň [smích] ale kedže sionisti sú schopní všetkého, radšej sa podvolili. A potom im ešte agenti CIA nanútili, aby požadovali zavedenie Šaríje vo svojich nových krajinách. To konzervatívny duchovní odmietali, lebo si vraj vážia európsky sekulárny právny poriadok [smích] , ale proti vyhrážkam najmocnejšej krajiny sveta vela nezmohli. V hrdinskom odpore aspoň chceli zakázať vraždy zo "cti", ale hlas z Pentagonu bol neúprosný. [chechtot]

132685

11.4.2007 22:05

RE: Už nechcem stáť mimo!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 132685

sid,

nie je nutne, pretoze sionisticka realita a jej "milove kroky" hovoria sami za seba! ten posledny husarsky kusok odpalit pozornost od blizkeho a stredneho vychodu je neuveritelny [cool]

podskupina al-Qaida/Maghreb, vlastne zoldnieri mossadu/cia, vybera zase horuce gastany z ohna za tych vyvolenych. kedy to vlastne skonci? kto sa im hrdinsky postavi do cesty a skonci to zlo? atd.....

stein55

132690

11.4.2007 21:58

RE: Už nechcem stáť mimo!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132683

Ale no tak pane Stein, trochu mene demagogie. Jde prece o interpretaci toho, co jste vyjmenoval. Proste nekdo akceptuje kratsi a nekdo delsi retezec nahodne do sebe zapadajicich udalosti. Blizky a Predni vychod ma holt pecha s tou ropou a kulturou, ktera jde ztuha transformovat na konzumni masu. Co jde nekde zlehka bez valek s "jemnou medialni masazi", holt nekde nefunguje ani pod palbou z kanonu.

S kanonama to teda nepude. Jak z toho ven? Ja bych preferoval pokud mozno cestu bez "atomovych muchomurek". Radeji projit neradostne obdobi konce ekonomickeho vynalezu "vetsimi dluhy k vetsi prosperite" pro vsechny lidicky na teto planete, nez zkouset vynalazet znovu veci jako ostep s pazourkovym hrotem. V pripade, ze budu optimista u te mochomurkove varianty.

132688

12.4.2007 11:27

RE: Už nechcem stáť mimo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 132688

>Ale no tak pane Stein, trochu mene demagogie.

pan René,

ak som podla vas demagog, tak urcite len ako nepodareny plagiat demagogov tu v Zvedavcovi a o ich nespocetnych prispevkoch uz ani nehovorim [cool]

ja nie som autor tych myslienok v clanku; mne sa len pacili a preto som to linkoval.

co sa tyka atomovy hrib vs. rozumne riesenie len tolko; zivot je dynamicky proces a ak sa vy, alebo ja pozastavime a chceme sa zamysliet nad zmyslom, alebo nezmyslom diania sa okolo nas - nic sa v principe nestane -> zivot ide dalej. takze aj ja "trpim" obcas pocitom márnosti...

stein55

132726

12.4.2007 15:47

RE: Už nechcem stáť mimo!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132726

Vite kdyz to bouchlo ve Spanelsku, tak padla vlada, protoze miliony Spanelu bez toho naseho pocitu marnosti sli do ulic a opozici pochopila jejich prani a stahla vojaky z Iraku, jak slibila. A k prekvapeni vsech ti hloupy obcane meli pravdu. Spanelsko ma svaty klid.

To je takova moje osobni motivace na me osobni pocity marnosti, plus samozrejme deti, nejenom ty indigove a moje vira v Boha. Jednou jiste zemru mozna pozdeji mozna drive a pevne verim, ze budu konfrontovan pred tim, ktery je nad vsemi truny se svym zivotem. Nebojim se trestu, avsak pocit hanby za to co jsem udelal spatne nebo za to co jsme mohl udelat dobre a neudelal...

132744

12.4.2007 20:47

RE: Už nechcem stáť mimo!

google 84.?.?.?

Reakce na 132683

samozrejme pan stein, ziadne sprisahania neexistuju.
neexistuje v sucasnosti v zapadnom svete politik, ktory by tvrdil ze politicke
sprisahania su najbeznejsiou praxou uz cele tisicrocia (farizeji, pilatus), bez toho aby ho media nezosmiesnili.
nie pardon, pomylil som sa.
nie tak davno, tvrdili israelski politici, ze us-americku tlac ovladli Palestinci.

este sa smie beztrestne tvrdit, ze sa arabski islamisti sprisahali, zo zavisti kvoli demokratickym vymozenostiam,
proti usa a israeli, zalozili si AL KAJDU so zakladnou BORA-BORA, kde si pilnikuju na kovadline atomove bomby.

ked ale niekto povie nahlas,
ze sa zidia sprisahali, vykupili media krizom krazom po svete, aby mohli v svoj (skupinovy) prospech
ovplyvnovat verejnu mienku, tak sa z neho urobi antisemita,
namiesto aby sa z neho urobil hlupak, ktory len trepe kokotiny.
ked niekto povie, ze zidia za pomoci skupinovej strategie ovladli us politiku,
tak sa z neho urobi, za pomoci kupenych medii, antisemita.
namiesto toho, aby sa ukazalo/dokazalo, ako sa kolosaaaalne myli.
lenze dokazovanie je velmi problematicke, hlavne ked su jeho tvrdenia zalozene na pravde.
vid zbrane hromadneho nicenia v Iraku.
takze z neho urobime v mediach skrachovanca, antisemitu, psychicky choreho cloveka,
v Europe ho dokonca zabasneme za antisemitizmus, bez moznosti sa obhajovat. obhajcu zavreme spolu s nim.
prikladov mame viac ako dost.
naposledy si to odniesli dvaja americki profesori, Zündel, Irving...

ked niekto tvrdi, ze slnko sa toci okolo Zeme a mozu za to zidia,
ktori zapriahli slnko do koni a hnaju to galaxiou,
tak ho ma kazdy za hlupaka.
z takeho, antisemitu robit netreba.

rozumiete ten subtilny rozdiel?

ak nie, tak vam ho vysvetlim.
jedno je pravda => antisemita
druhe je kokotina => staci hlupak

keby boli tie prve tvrdenia tiez kokotiny, stacil by hlupak, alebo dokazy.
lenze kde ich zobrat?
kde nic nie je, ani cigan nebere.

nie je vam vobec divne, ze cely svet pisti o iranskom atomovom programe,
ale o israeli sa cudne mlci?
co za tym asi bude?
kto to tak zariadil, ze dokonca arab Mohammed el-Baradeii, ani slovickom
o israelske bomby nezavadi?

netvrdim, ze mam 100% pravdu, pan stein
ale, zvonku to vyzera pre mna tak, ako som vam to opisal.

namiesto linkov na smiesne clanky, mi radsej dajte plausibilnu odpoved na tento fenomen.


shalom

132769

13.4.2007 13:10

RE: Už nechcem stáť mimo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 132769

>netvrdim, ze mam 100% pravdu, pan stein
>ale, zvonku to vyzera pre mna tak, ako som vam to opisal.


servus pan google,

pokusim sa o plausibilnu odpoved a ak dovolene, tak pouzijem k tomu aj vas vyraz ramec ocakavania.

ako mysliace tvory pouzivame samozrejme nas mozog a v nom ulozene vedomosti/znalosti, ako referenciu k porovnaniu a dolaďovaniu (abgleichen) akychkolvek vonkajsich, na nas permanentne posobiacich vplyvov informacii; jedno v akej forme, ale ja uprednostnujem teraz 2 zmyslové orgány - zrak a sluch.

tento proces porovnavania je regularne o to uspesnejsi, o co sa nase bohatstvo vedomostí doplna a je tomu priamo umerny; predpokladom je ale, ze do dopustime; to doplnenie myslim.

bez debaty to ma vela spolocneho s nasim vekom; cim starsi, tym viacej moznosti doplnania - aspon by to malo tak byt [mrknutí jedním okem]

a mat vsetko v pohode a nebyt stale hin und her gerissen (sem a tam lomcovany) pouzivame k vlastnej obrane ramec ocakavania.

vsetko ostatne, co a/alebo kto sa "vymykava" z tohoto ramca ocakavania, indikuje roznorode reakcie napr. styl prispevkov v jednom fore, alebo neschopnost uctivej argumentacie v dialogu etc...(schvalne nemenujem ziadne konkretne situacie).

ludske vlastnosti, ako ješitnost, mudrlantnost a pod. schvalne vynecham, ale samozrejme, ze hraju ak nie dominatnu, tak aspon urcite nie malu rolu v "hre zivota".

dalsi faktor - ak sme konfrontovani niecim pre nas a prima vista nezrozumitelnym, tak aj navzdory nasim skusenostiam mame tendenciu "uverit" najprv v konspiraciu - to by bol ten lepsi pripad.

horsie je, ak preberame konspiracne teorie bez namahy vlastnej verifikacie uvedenych faktov.

ja som polozil ten link k clanku len kvoli tomu, lebo sa mi pacil autorov odvazno-provokacny stýl.

snad by to na dnes stacilo.

stein55

132812

13.4.2007 20:44

RE: Už nechcem stáť mimo!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 132812

Pane stein55, já jsem si to s dosti značným znepokojením několikrát pomalu a důkladně přečetl, tady to, na co reaguji. Z celého textu, nevím z jakéhoto důvodu tak neuvěřitelně silně redundovaného, jsem nakonec vybral tuto necelou větu:

... horsie je, ak preberame konspiracne teorie bez namahy vlastnej verifikacie uvedenych faktov.

Toto zdůrazněné je jediná část Vašeho příspěvku/odpovědi - tak moc klikatého a nesrozumitelného co do myšlenek, že zde dělá problém chápat vůbec i jen formální systém obsahu - která je v nějaké spojitosti s žádostí na tu tak řečenou plausibilní odpověď.

Já se pane stein55 tedy musím ubezpečit, že skutečně rozumíte slovu plausibilní ! Podle mě to slovo znamená, že něco je podáno srozumitelně, pochopitelně, přijatelně či použitelně !!

Pane stein55, byl jste poměrně dokonale slušně požádán o plausibilní odpověď a odpověděl jste tak, jak jste odpověděl. Nemáte pocit, že ta otázka byla položena poměrně dokonale srozumitelně a že Vy tím, že jste svou odpověď zahájil slovy: "pokusim sa o plausibilnu odpoved ..." jste se k tomu dobrovolně přihlásil a pak jste napsal co jste napsal - tedy neměl byste se omluvit za ten vtip a odpovědět ještě jednou ? Tentokrát již se znalostí významu slova "plausibilní" ?

Mě by totiž pane stein55 taky velmi zajímalo, jak by to šlo vysvětlit, ten paradox - kdy je jednou někdo antisemita a někdy jen hlupák !

132838

13.4.2007 20:52

RE: Už nechcem stáť mimo!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 132838

..to slovo je jeste daleko "zakernejsi", da se prelozit i jako PRAVDEPODOBNY.
[smích]

132840

13.4.2007 21:11

RE: Už nechcem stáť mimo!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 132840

Pravděpodobný ?? I tak to je možné brát - což ale stejně nic nemění na smyslu panem google přesně položené otázky a na následné žádosti na charakter odpovědi.

Prostě pan stein55 na přesně položenou otázku a prosbu o pochopitelnou, použitelnou a pokud možno tedy i pravděpodobnou odpověď ve skutečnosti odpověděl neskutečně zakrouceným cancem ! Kterýžto by šlo koneckonců klidně chápat i jako pokus o urážku či výsměch. ...doufám to tak vyznělo nechtěně. [velký smích]

PS - tady vidíte příklad jisté paranoie v mém myšlení, kdy jakoby podsouvám panu stein55 jistý obsah v jeho odpovědi, což ale doufám snad on na mysli neměl ! Což se ukáže na příkladně srozumitelné druhé odpovědi pana stein55, tedy - že to tak nemyslel.

132842

13.4.2007 22:05

RE: Už nechcem stáť mimo!

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 132842

No, nebyl bych v hodnocení odpovědi tak přísný. Pan stein ve své podstatě odpověděl. Člověk si během žovota utváří paměťový záznam jako jakousi mapu reality v níž žije. Z určitého hlediska je to pouhý virtuální svět, který nám ovšem dává možnost jednat na základě vlastní vůle. Pokud chcete někoho ovládat, musíte poznat zákonitosti tohoto světa. Manipulace s lidským myšlením je založena na posunu vědomí. Je to starý trik používaný nejen v náboženství.
Použiju prostý příklad: ruka cítí teplé pouze pokud je studenější. A naopak cítí studené pouze pokud je teplejší. Tentýž princip je obsažen v myšlení. Vzájemná shoda dvou veličin nedává možnost si uvědomit. Ale naše vědomí je svobodné a tudíž může posun provádět na základě vlastní vůle. Naše myšlení je skutečně postaveno na paradoxu. Abychom mohli vnímat dobro, musíme vědomí překlopit do záporné polohy. Tady toto povídání utnu, protože je to na celou knihu. Podstatné je to, že vědomí lze ovládat jednoduchými triky. Pokud manžel řve na svoji manželku, vystupuje z pozice zla, kterou si ona uvědomuje tím, že se v jejím vědomí utvoří protiklad. Tím se ona sama připraví o jakoukoliv možnost obrany, protože dobro nedává možnost ublížit. Aby příroda obešla tuto systémovou chybu myšlení, musela vytvořit pocit strachu, který vede k obraným reflexům. Jenže totéž platí o každém člověku. Při troše znalostí dostanete každého člověka tam kam chcete. Třeba tím, že mu budete den co den opakovat: cti otce a matku. Nepokradeš, atd. Je to prostě jen taková hra.

132845

13.4.2007 22:37

RE: Už nechcem stáť mimo!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132845

Vetsinu lidi z kazdeho pravidla existuji vyjimky, ktere je potvrzuji. [smích]

132848

13.4.2007 23:07

RE: Už nechcem stáť mimo!

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 132848

Přirozeně, ovšem pokud se podíváme do dějin, je zřejmé že nepochopení tohoto principu vedlo k naprosto fatálním chybám. Pokud totiž člověk přijme bez výhrad náboženskou doktrínu, jeho vědomí na základě volby začne držet za všech okolností kladnou polohu. Problém je v tom, že dotyčný uvidí všude kolem sebe jen samé zlo. Tedy protikladnou hodnotu, jíž si je schopen v daném stavu uvědomit. Což například v dnešním polsku vede až ke snaze zakázat rozvody. Bez ohledu na to, že tím spousty žen pasují do role otroků, bez nároku na nápravu. Nebo naopak, pokud člověk udržuje ve vědomí zlo, vnímá kolem sebe samé dobro jenž přirozeně bytostně nenávidí a tudíž není schopen naleznout cestu ven. Pokud sebe sama vnímáme jako velkého, dokonalého a jedinečného, svět kolem nás je malý, podřadný a bezcený. Asi jako Hitlerova vize jenž svedla tisíce lidí. Takto můžeme pokračovat stále dál.
Člověk si musí nechat prostor pro správný úsudek a následnou volbu. Přijmout určitý stav za nezbytný a jediný správný je přímá cesta do horoucích pekel.

132852

13.4.2007 23:14

RE: Už nechcem stáť mimo!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132852

Schopnost myslet, vcitit se do tech druhych, sebereflexe na chyby. To by nam mohl trochu pomoct k vyvazenemu pristupu. Diky Bohu extremni pojeti vasich uvah se lidi masove zmocnuji zridka. cernobile videni sveta je opravdu velmi nebezpecny fenomen.

132854

14.4.2007 21:31

RE: Už nechcem stáť mimo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 132852

Mně to dává ten smysl, že účelem a cílem existence je uvědomit si důležitost a krásu rovnováhy tím, že jsme se jí vzdali a zase ji pracně hledáme. Rovnováha je jiné slovo pro Boha, pro Domov. Jdeme prostě z Domova oklikou Domů.

132916

13.4.2007 23:09

RE: Už nechcem stáť mimo!

google 84.?.?.?

Reakce na 132812

zidovsky zmysel pre humor pan stein, vam nejde upriet.
ked som to dobre pochopil, tak vy ste mi vlastne napisal, ze existuje
sprisahanie, ktore nechava zidov, zvonku tak spatne vyzerat.
kurevsky dobre. [chechtot]

>bez debaty to ma vela spolocneho s nasim vekom;
>cim starsi, tym viacej moznosti doplnania - aspon by to malo tak byt

pan stein, mozno ze to tak vyzera,
ale ja som narodeny az v druhej polovici 60-tych rokov.
aj ked to samozrejme nehra ziadnu rolu.
fakt ze ste starsi, vas sam o sebe, pred mojou nevymachanou hubou ochrani prave tak malo, ako fakt ze ste zid. [mrknutí jedním okem]

132853

14.4.2007 10:21

RE: Už nechcem stáť mimo!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 132853

Já se omlouvám, že jsem do toho zasahoval, ale skutečně jsem se těšil na odpověď. Pane google - my snad doopravdy žijeme jeden velký vydařený vtip a děláme si z toho nemístně těžkou hlavu, kdežto někdo se skutečně dobře baví. Hm - ještě jednou se omlouvám. [smích]

132875

14.4.2007 12:45

RE: Už nechcem stáť mimo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 132853

>...ked som to dobre pochopil

zrejme nie, pan google pretoze moje myslienky v prispevku boli schvalne vedene len ako teza - ponuka na dialog - k moznemu vysvetleniu fenomenu "konspiracia" a nie specifikovano zidia vs. zvysok sveta [mrknutí jedním okem]

>...pred mojou nevymachanou hubou ochrani prave tak malo...

nemam zaujem vas ramec ocakavania korigovat a kedze nie som z cukru, posluzte si! mach nix (nevadi).

stein55

p.s.: @ pan gejdos -> lutujem, ze moj IMHO logicky štruktúrovaný prispevok na vas nasl. "posobil"
[citát]...nevím z jakéhoto důvodu tak neuvěřitelně silně redundovaného...[/citát]

je mozne, ze "nehovorime" stejny jazyk [cool]

132882

14.4.2007 17:03

RE: Už nechcem stáť mimo!

google 84.?.?.?

Reakce na 132882

>>...ked som to dobre pochopil
>
>zrejme nie, pan google pretoze moje myslienky v prispevku boli
>schvalne vedene len ako teza - ponuka na dialog - k moznemu
>vysvetleniu fenomenu "konspiracia" a nie specifikovano zidia vs.
>zvysok sveta [mrknutí jedním okem]

viete pan stein, on ten pan Gejdos ma tym svojim prispevkom/rozhorcenim pravdu,
pretoze moj prispevok, bol o konkretnom fenomene, zidia versus zbytok sveta.
preto aj ta jeho reakcia.
z jeho punktu widzenia, ste to vy to "konkretno" elegantne obisiel,
v principe prazdnymi frazami.

132892

14.4.2007 20:24

RE: Už nechcem stáť mimo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 132892

>ste to vy to "konkretno" elegantne obisiel,
>v principe prazdnymi frazami.

toto myslite vazne? ak ano, tak nebudem uz vaš do zuly vytesany punkt widzenia ani marginalne obsmrdať [mrknutí jedním okem]

stein55

p.s.: mate phoenix_kanal? prave bezi doku o Heydrichovi.

132909

15.4.2007 11:21

RE: Už nechcem stáť mimo!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 132909

Aj aj !! Tak to jsem Vám to pane google poněkud u pana stein55 "podělal" ! Svou nechápavostí a z toho plynoucí rovněž "těžce nechápavou" reakcí jsem Velkomožného55 tak popudil, že příště svou plausibilitu již rozmázne na tři strany, z čehož to podstatné bude sestávat z celých dvou slov.

Pane stein55, i Vám se omlouvám, nemínil jsem být rýpavý. Ale když už tedy nechcete smysluplně (= patrně další význam slova plausibilní) vysvětlit, proč třeba člověk, který tvrdí, že dinosaury vyhubili Židé/židé - je blahosklonně ponechám osudu s jemným označením "hlupák", kdežto druhý člověk, který tvrdí, že Židé/židé se snaží stejně jako ty dinosaury vyhubit Palestínce - že je takový člověk nenávistně štván coby antisemita, nechtělo by se Vám Vaše Blahorodí55 vysvětlit vůbec něco ?

Třebas, pro antisemity začátečníky, co či kdo to jsou vlastně Židé/židé ? Jedná se o stav duše, nebo těla ? To když Váš X-nejmenovaný, když Abrahamovi po již x-té potvrzoval "Smlouvu věčnou", tedy bylo to myšleno pro Židy nebo pro židy ?

Já se omlouvám (!!) ale ono to není OT ! V tomto je klíč, jestli tento svět vzplane v ohni a toto s Iránem souvisí přímo. Respektive, dnes je již jasné, že vzplane, ale tedy jako mikro-útěchu bych rád od pana stein55 slyšel, kdo za to může ! [velký smích]

132954

15.4.2007 12:07

RE: Už nechcem stáť mimo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 132954

pan gejdos,

všetky šľachtické tituly boli na území dnešného slovenska zrušené v roku 1918, takze staci nabuduce len "stein".

ak niekto tvrdí, že dinosaurov vyhubili japonci/Japonci, tak je bez debaty oznaceny hlupakom; to iste plati v kontexte k zidom/Zidom. ak dovolene na tomto portali, tak by som palestinskym susedom odporucal vysukat rukavy a zacat meniť svoje životné prostredie na prostredie plné života!

cim dalej, tym viac mam nielenze dojem, ale som plno presvedceny, ze antisemitizmus je tema výhradne nezidov. zidom je antisemitizmus prinajmensom egal (ľahostajný) - verte mi!

>V tomto je klíč, jestli tento svět vzplane v ohni a toto s Iránem souvisí přímo. Respektive, dnes je již jasné, že vzplane...

pan gejdos, nemam odpoved, ale kedze len vy mate ten kluc via Nostradamus, urcite nam date presne udaje -> kto_preco_kedy_naco etc. si to rozda napr. s iranom. [cool]

stein55

132958

15.4.2007 16:11

RE: Už nechcem stáť mimo!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 132958

Vy však žijete v Israeli - tam taky šlechtické tituly neplatí ? Ale nic, to byla jen srandička, nic vážného jsem tim nemyslel, bylo to pryč hned - kromě snad jistého, časově velmi omezeného, neblahého hnutí mysli.. [smích]

Máte a zároveň nemáte pravdu, pane stein55 s tím, že otázky kolem antisemitismu jsou naše, nás ne-semitů. Viz toto Vaše: "som plno presvedceny, ze antisemitizmus je tema výhradne nezidov. zidom je antisemitizmus prinajmensom egal (ľahostajný) - verte mi!" Já Vám věřím, ale Vy na oplátku věřte zase mi - ty mantinely, kde se my blbci ne-židé navzájem buzerujeme tím antisemitismem, tak ty jsou postaveny a hřiště nalajnovaly a pravidla určily právě židovské struktury.

Čili pane stein55 - dělejte blbce z blbců. Tady ale si nalejmež čistého vína. Židé a jimi vlastněné hlásné trouby - tisk, televize, film, kultura a ... a vlastně všechno - vmanevrovali svět do zcela schizofrenního duchovního paradigma.

My už s tím dnes nic nesvedeme, je to již tak. Celá ta slavná euro-atlantická civilizace se jala pod nenápadným židovským vlivem vyznávat zcela neživotná kreda, která fakticky jsou přimo v rozporu s rozvojem společnosti a koneckonců i se zdravým selským rozumem. Toto podivné paradigma se obráží ve zcela falešné morálce - lidé vědí, že dělají naprosté nesmysly a trpí naprosto nesmyslné postupy svého státu a všech s ním spojených institucí. Pomalu hyneme na nesmysly a někdo - hádejte asi kdo - se směje v ústraní. A je to navléknuto chytře.

Pane stein55 - z toho všeho nepodezírám Vás jmenovitě, ovšem jako kolektívní vinu Vám část zcela mimochodem přičítám - to se na mě zlobte či nezlobte, nechává mě to chladným. Blíží se bouře a Vy, pokud jste znalý Písma, musíte vědět, že se vám všem dostane spravedlivé odměny - podle zásluh !!

Píše o tom i Nostradamus, toho ale sem míchat netřeba. Spolehneme se na nejmenovaného pana X, ten vám Židům to říkal jasně a jsem udiven Vašemu i vašemu klidu.

Ačkoliv, možná se pletu, možná to víte dobře a nejste klidný nikdo z vás. [velký smích]

132966

15.4.2007 17:02

RE: Už nechcem stáť mimo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 132966

pan gejdos,

vy a ja, ako priklad zijeme/nachadzame sa v jednom velmi obmedzenom casovom useku a pozerame sa pomocou roznych zornych uhlov na tu, alebo onu otazku - takreceno dve strany stejnej mince; a aj ked sa nase cesty nekrizuju, spaja nas ta spolocna "obruba mince". vlastne vsetci zijeme/existujeme v idealnom pripade v symbioze!

teraz spät k tomu omedzenemu casovemu useku. vidiet, pochopit a interpretovat casovo historicke udalosti vo vzajomnosti predpoklada nielen osobny talent, ale aj ochotu prijat/vziat vsetky argumenty do vyvazenia v kontextu dejin. striktne podla motta: príčina = následok

v tomto zmysle, byt vami, tak by som "neplytval" napr. nasledovnymi slovami -> ...ty mantinely, kde se my blbci ne-židé navzájem buzerujeme tím antisemitismem, tak ty jsou postaveny a hřiště nalajnovaly a pravidla určily právě židovské struktury. ...

stein55

132969

15.4.2007 21:52

RE: Už nechcem stáť mimo!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 132969

Hm, naprosto pozoruhodné, pane stein55 ! Tak nějak ... jste mi to nepřímo "vzal z huby !"

Tedy se vlastně ještě jednou omlouvám, ne jsem Vás zcela prve pochopil. Jinak ale - je přece jen lépe tiše a zasvěceně pozorovat a pracovat ... na sobě - což poslední dobou, ale asi tak bylo vždy, má jedině smysl.

132988

16.4.2007 10:49

RE: Už nechcem stáť mimo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 132988

pan gejdos,

omluvat sa nie je vobec na mieste; plodna vymena myslienok patri ku kulture dialogu a ked sa podari najst pomocou niekolkych slov/viet najmensi spolocny menovatel a event. uzavriet rozhovor, tak bol/je ten dialog plodny.

vsetko ostatne je kontraproduktivne a ani masivne hulakanie jedneho na druheho nevedie k presvedcivym vysledkom [mrknutí jedním okem]

klobuk dole!

stein55

133016

13.4.2007 12:54

RE: Už nechcem stáť mimo!

google 84.?.?.?

Reakce na 132683

a co poviete na toto, pan stein?
nie je to tiez sprisahanie?
priznavam, ze hlupe, ale sprisahanie.
nie nepodobne, financovaniu bolsevickej revolucie v Rusku, zidovskymi miliardarmi.

132811

13.4.2007 19:49

RE: Už nechcem stáť mimo!

Margo 38.?.?.?

Reakce na 132811

A co poviete na hentoto zase Vy, pan google?
:: Izraelské melóny majú AIDS !

132834

13.4.2007 22:23

RE: Už nechcem stáť mimo!

google 84.?.?.?

Reakce na 132834

porovnavate pokus o statny prevrat (terorizmus), pri ktorych normalne tecie krv (vid bolsevicka revolucia)
s pletkou, pri ktorej moze najviac krvacat zidovska penazenka.

132847

14.4.2007 16:48

RE: Už nechcem stáť mimo!

Margo 207.?.?.?

Reakce na 132847

Omyl! Ja neporovnavam nic - sprisahania & co. su len zvasty omedzenych subjektov, ktori ziju aspon tri humná za Mesiacom [cool]

Nedavno podozierala Saudska Arabia Izrael z tkzv. Ablenkbohrungen (vychylovacie vrty), ktore vraj prevadza Izrael priamo z Negevu Onshore za ucelom "čapovať" Sudsku ropu a plyn [mrknutí jedním okem]

Mame dalsie prisahanie svetoveho sionismu?

132890

4.5.2007 23:47

DEKUJME MIRUMILOVNEMU USA, ZE ZABRANI IRANSKE NUKLEARNI AGRESY!!!!

DEKUJMEmirumilov.USA dekujmeUSA (zavináč) yahoo (tečka) com 82.?.?.?

Mirumilovne USA by co nejdrive melo vojensky zastavit agresivni radoby nuklearne-bombovy fanaticko nabozensko fasisticko teroristicko islamisticky iransky rezim!!!!!!!!! Cim drive mirumilovne USA vojenskou silou premeni radoby nuklrarnr-bombovy fanaticko nabozensko fasisticko teroristicko islamisticky iransky rezim, tim lepe!!!!!!!!! Jen je treba pozemnich masivnich vojenskych mirumilovnych jednotek....jen ze vzduch se teroristicky iransky rezim neda zmenit!!!!! Doufam, ze mirumilovnemu USA pomuze NATO!!!!! Dekujme mirumilovnemu USA , ze na Strednim Vychode a i jinde poklada zivoty statecnych anerickych vojaku za nasi svobodu a mir!!!!!!!!!!

134612

Příspěvků: 88

10.04. 04:00 texaskycizek  neslysel jsem jiz toto nekde?
10.04. 08:59  RE: neslysel jsem jiz toto nekde?
10.04. 09:02 Ricky  RE: neslysel jsem jiz toto nekde?
10.04. 19:47 djb  RE: neslysel jsem jiz toto nekde?
11.04. 01:12 karel4u  RE: neslysel jsem jiz toto nekde?
10.04. 09:13  Zkuste dodržet jednou slovo!
10.04. 14:34 texaskycizek  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
10.04. 16:11 katerinann  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
12.04. 07:16 Romanov  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
12.04. 08:57  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
13.04. 04:28 Romanov  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
13.04. 16:36 Rene Bartosek  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
26.04. 20:55 seda  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
10.04. 16:14  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
10.04. 17:36 texaskycizek  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
10.04. 19:09 google  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
11.04. 02:42 stefan  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
26.04. 21:29 seda  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
11.04. 01:17 karel4u  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
11.04. 10:26  RE: Zkuste dodržet jednou slovo!
10.04. 05:10 Ataman Jermak  Hm...
10.04. 06:33 Rene Bartosek  RE: Hm...
10.04. 08:36  RE: Hm...
10.04. 11:37 google  RE: Hm...
10.04. 05:42 Cesilko  Zustante na prijmu, tovarys general
10.04. 13:33 SEQUOIA  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
10.04. 18:14 Rene Bartosek  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
10.04. 20:47 audiofil  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
10.04. 23:30 Rene Bartosek  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
11.04. 19:54 audiofil  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
11.04. 21:44 Rene Bartosek  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
11.04. 23:23 audiofil  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
10.04. 20:52 SEQUOIA  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
10.04. 23:34 Rene Bartosek  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
11.04. 02:23 SEQUOIA  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
11.04. 21:25 Stan  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
11.04. 22:54 SEQUOIA  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
12.04. 03:48 Rene Bartosek  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
12.04. 13:50 Stan  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
12.04. 15:40 SEQUOIA  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
12.04. 21:36 Stan  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
12.04. 22:58 SEQUOIA  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
13.04. 08:58 Stan  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
13.04. 22:15 SEQUOIA  RE: Zustante na prijmu, tovarys general
10.04. 09:42 Sid  Návrat Mehdího
10.04. 19:17  RE: Návrat Mehdího
10.04. 20:41 Sid  RE: Návrat Mehdího
11.04. 08:36 MedaBeda  RE: Návrat Mehdího
11.04. 09:59 Margo  RE: Návrat Mehdího
11.04. 11:40 MedaBeda  RE: Návrat Mehdího
10.04. 19:52 eccesignum  vsetko nasvedcuje tomu, ze
10.04. 22:30 maverix  hmm
10.04. 23:43 Vladimír Stwora  RE: hmm
11.04. 08:26 MedaBeda  RE: hmm
11.04. 10:19 mizantrop  oznam pre Toronto a okolie
11.04. 18:23 Guru  čistá hodnota majetku U.S. domácností = 55.000 mld. USD
11.04. 21:06 stein55  Už nechcem stáť mimo!
11.04. 21:25 Sid  RE: Už nechcem stáť mimo!
11.04. 22:05 stein55  RE: Už nechcem stáť mimo!
11.04. 21:58 Rene Bartosek  RE: Už nechcem stáť mimo!
12.04. 11:27  RE: Už nechcem stáť mimo!
12.04. 15:47 Rene Bartosek  RE: Už nechcem stáť mimo!
12.04. 20:47 google  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 13:10  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 20:44 Petr Gejdoš  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 20:52 Aja  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 21:11 Petr Gejdoš  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 22:05 Gdosy  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 22:37 Rene Bartosek  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 23:07 Gdosy  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 23:14 Rene Bartosek  RE: Už nechcem stáť mimo!
14.04. 21:31  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 23:09 google  RE: Už nechcem stáť mimo!
14.04. 10:21 Petr Gejdoš  RE: Už nechcem stáť mimo!
14.04. 12:45  RE: Už nechcem stáť mimo!
14.04. 17:03 google  RE: Už nechcem stáť mimo!
14.04. 20:24  RE: Už nechcem stáť mimo!
15.04. 11:21 Petr Gejdoš  RE: Už nechcem stáť mimo!
15.04. 12:07  RE: Už nechcem stáť mimo!
15.04. 16:11 Petr Gejdoš  RE: Už nechcem stáť mimo!
15.04. 17:02  RE: Už nechcem stáť mimo!
15.04. 21:52 Petr Gejdoš  RE: Už nechcem stáť mimo!
16.04. 10:49  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 12:54 google  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 19:49 Margo  RE: Už nechcem stáť mimo!
13.04. 22:23 google  RE: Už nechcem stáť mimo!
14.04. 16:48 Margo  RE: Už nechcem stáť mimo!
04.05. 23:47 DEKUJMEmirumilov.USA  DEKUJME MIRUMILOVNEMU USA, ZE ZABRANI IRANSKE NUKLEARNI AGRESY!!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

17

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 35 čtenářů částkou 5 852 korun, což je 17 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 0

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 1

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Měnové kurzy

USD
23,54 Kč
Euro
26,64 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,06 Kč
100 japonských jenů
22,05 Kč
Čínský juan
3,36 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 333,78 Kč
1 unce stříbra
439,99 Kč
Bitcoin
217 611,90 Kč

Poslední aktualizace: 10.7.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 356