Diskuze k článku

Muž s bradavicí - megaloman Paroubek

Příspěvků 46

20.3.2007 5:51

Ja myslim, ze jste to spocital blbe.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ja by jsem od tech 1000 stranickych vytisku odecetl ty dve stovky, takze uz zbyva rozdat pouze osm set kousku. Snad se jim to nejak podari udat. [velký smích] [mrknutí jedním okem] To je ale mazec, skoda, ze pan Paroubek nedelal politiku v padesatych letech, mozna by i nejaka 20-ti metrova soska zustala zacovana budoucim generacim.

131237

20.3.2007 6:58

jak z Mf DNES

azazelo 83.?.?.?

Tady jste asi pane Stworo tak rikajic mimo misu, nebot z místa vaseho bydliste o panu Paroubkovi mnoho vedet nemuzete. Pouze jste opsal co o nem tvrdi rezimni propaganda- megalomanie atd[smích]))
Vite, stejne se psalo drive o Milosi Zemanovi protoze jakykoli silny vudce CSSD se velkemu bratru nehodi.
Nabidnete tento svuj clanek Neviditelnemu psu nebo iDNES, jeste nakonec na stara kolena nastoupíte zpet na pravou víru [vyplazený jazyk]

131239

20.3.2007 7:25

RE: jak z Mf DNES

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 131239

>megalomanie atd[smích]))

A není snad taková publikace důkazem megalomanie?

P.S. Našli jsme kdysi za trámem něco podobného o Hitlerovi. Byl to tenký paperback.

131240

20.3.2007 9:32

RE: jak z Mf DNES

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 131240

A co si představujete pod takým "megalomanie"?
Knihu za tisíc, dnes už za 500?
Požadavek advokáta na 20 mld je potom co?

131257

20.3.2007 11:45

RE: jak z Mf DNES

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 131257

Já si pod megalomanií nic nepředstavuji, protože, na rozdíl od Vás, vím co to je. Když nějakému slovu nerozumím, najdu si je nejprve ve slovníku. Než se začnu dohadovat. Jeden máte třeba tady.

20 mld honoráře, vypočítaného podle platných tarifů je možná nemravnost, a to jak advokáta tak tarifů, ale megalomanie to rozhodně není. Slavomam je její asi nejhezčí ekvivalent.

Megalomanie zkrátka není všechno, čemu se na diskošce říká "supermegahustý".

131267

20.3.2007 15:50

RE: jak z Mf DNES

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 131267

Hurá, tak teď už to vím taky! Megalomanie je to, co dělá Paroubek.

131282

20.3.2007 15:20

RE: jak z Mf DNES

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 131257

>Požadavek advokáta na 20 mld je potom co?

"hrabivost" (dotažená do krajnosti)

131279

21.3.2007 0:30

RE: jak z Mf DNES

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 131279

Jiste, ale na druhou stranu ti, co to nechaji zajit takhle daleko jsou nebetycne prinejmensim naivni. Jinak jit na procenta, kdyz ma starna problem s penezi a v pomeru 10% ku 90% pouze v pripade uspechu. Rekl bych ze pan Zeman domluvil pro CSSD dobry kseft. A skusit podtrhnout zrejme opravdu dobreho advokata, kdyz kauzu vyhral, tomu moc dobry kseft nerikam. Spise tomu rikam setrilkovost na spatnem miste.

131309

20.3.2007 8:57

RE: jak z Mf DNES

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 131239

Paroubek a Zeman nesnesou srovnání. Zeman je sice hulvát, ale také brilantní analytik a skutečný intelektuál. Paroubek je proti němu pouze hochštaplerské prase [smích]

131253

20.3.2007 12:06

RE: jak z Mf DNES

Jiří 88.?.?.?

Reakce na 131253

nemyslím si že Zeman je brilantní, stačí jak si protiřečil ve svém posledním televizním rozhovoru. Spíš se snaží udržet v povědomí a holt má takový neotřelý styl. Pro mě je víc než brilantní analytik spíše ten hulvát.

131268

20.3.2007 21:14

Nevážený anonyme

nitram 213.?.?.?

Reakce na 131253

hochštaplerské prase, alespoň dle obsahové i výrazové úrovně vašeho příspěvku, se mi jevíte spíše býti vy. [bliji]

131298

20.3.2007 7:47

Další velký tunel na obzoru

Jarmila 85.?.?.?

To by mě velmi zajímalo, kdo je ten pan JUDr Altner. Kde se vzal, tu se vzal a my vůbec nevíme co je zač. Co dělají naši investigativní novináři, že tak o něm zarytě mlčí?

V minulosti již u nás proběhlo mnoho tunelů a všechny se dějí podle stejného scénáře. Když je někde bohatý zdroj majetku slétnou se tam supi a ten majetek rafinovaně ukradou. Začalo to Čubou, pak pokračovalo ukradnutím hotelu Juliš, nebo ukradnutím Unitarie, nebo vykradením bohaté Národní strany, která vlastnila lukrativní budovy ještě z dob první republiky, nebo Železného aféra, atd.atd.

A teď tu máme ČSSD. Pan Altner vyhraje, ČSSD zkrachuje, ale nic se nebude dít, vše bude v pořádku, brambory budou v řádku. Neboť tu máme ještě velmi bohatou KSČM, která vlastní rovněž velmi mnoho lukrativních budov po celém Česku. Zkrachovalá ČSSD se spojí s bohatými komunisty a přejmenují se konečně na nějaký přijatelnější název- třeba SS (sociální strana). [oči v sloup]

131243

20.3.2007 8:10

RE: Další velký tunel na obzoru

Medvidek 89.?.?.?

Reakce na 131243

Měl bych takový dotaz k tomu úroku, ne že bych nějak mrzela představa ČSSD a dalších U.S. vazalských stran v propadlišti dějin (kam míří i "megakniha"[mrknutí jedním okem], ale pokud vím, tak normálnímu smrtelníku soud nezná více jak +/- deset procent úroku, to bych řekl že Altner&spol. ty procenta má trochu dost "festovnější".

131246

20.3.2007 9:12

RE: Další velký tunel na obzoru

J. 193.?.?.?

Reakce na 131246

Jedna vec jsou uroky z pujcky (tj. veritel sveril dluznikovi penize do uzivani dobrovolne), druha vec uroky z prodleni (tady by veritel penize dluznikovi nerad nechal) a treti penale. Tech +-10-20% plati na uroky z pujcky, vic je povazovano za lichvu, nicmene nema to nic spolecneho s uroky z prodleni - ktere maji mit predevsim prohibicni charakter, a proto neni moralne zavade je nastvit vyrazne vys. Jejich cilem totiz neni nemoralne bohatnout na pujce (coz je lichva), ale motivovat k radnemu placeni dluhu. Penale ma podobny charakter.
Bezne jsem videl smlouvy, zahrnujici penale a uroky z prodleni v lidovych pulprocentech denne, a nikomu to nemoralni neprislo - protoze nikdy nedoslo ani k jejich placeni, dluznik se choval vzorne.

131255

20.3.2007 8:18

Kniha

Kevin 84.?.?.?

Doufam, ze dost podstatna cast knihy je venovana slicne choti pana Paroubka. [chechtot] [velký smích]

I nejake akty by ctenari jiste ocenili... [mrknutí jedním okem] [cool]

131248

20.3.2007 9:33

Někdy se nám ankety z idnesu hodí, někdy ne...

Marek 195.?.?.?

že jo?

131258

20.3.2007 9:52

Reakce na tvoji anketu

Oldřich 212.?.?.?

Milý pane,
na základě tvého absurdního výzkumu by jsi bohužel nezjistil nic, jelikož tvůj nerelevantní výzkum na principu ankety nemá žádnou vypovídací schopnost. Chtělo by to jaksi diametrálně odlišný způsob dotazování. Ono bohužel nazáleží pouze na kvantitě, nýbrž i na všech segmentech

S pozdravem Oldřich

131259

20.3.2007 12:13

tendenční článek

Jiří 88.?.?.?

pan Stwora asi zachází s informacemi z masmédií jak se mu to zrovna hodí. Paroubek mu není sympatický, tak se nezdráhá použít ke svým argumentům i informace z českých médií (např.idnes), věřím že kdybych hledal tak najdu starý článek kde tyto (des)informace odsuzuje

131269

20.3.2007 12:23

Kam zmizela kačenka?

Tom 24.?.?.?

Proti ksichtu, žádnej dišputát ...

Ale proč na i-dnesu vyzmizíkovali jeho oblíbenou kačenku, to je mi záhadou. [mrknutí jedním okem]

Vložený obrázek

131270

20.3.2007 13:29

RE: Kam zmizela kačenka?

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 131270

[chechtot]
Kdybyste mi teď nezlepšil náladu, tak jsem se zrovna chystal zvědavce definitivně smazat z bookmarků...

"Zvědavec" by se měl přejmenovat na "Pomlouvač", poslední dobou to není o ničem jiném. Zařadil se věrně po boku MFD, Lidovek a Respektu. Prezentuje svět jako boj dobra (já) se zlem (on), přičemž staví na infomacích z propagandy, či sám ty infomace vytváří nafukováním zvěstí co četl někde na netu.

Ale hlavně, hlavně se pan Stwora nechal zblbnout českým tiskem. Z toho není snadné léčby.

131273

20.3.2007 14:42

RE: Kam zmizela kačenka?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 131273

Budu nad tím přemýšlet. Díky. Ale Paroubka se asi zastávat nebudu nikdy. A ta knížka je jasný přehmat.

To, že jsem v této věci zajedno s masmédiemi, bych neprezentoval jako fakt, že jsem se k ním zařadil. Přece nechcete, abych paličatě vždy tvrdil opak toho, co ona, jen proto, že dělám jakousi opozici.

131277

20.3.2007 16:10

RE: Kam zmizela kačenka?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 131277

No jo, pane Vladimíre...máte tam asi chybu.Někde jsem čet, že Paroubek žádnou bradavici nemá / prý jsou na to fotky / ale že bradavice má Paroubka. Tak teda nevim.

131284

20.3.2007 20:44

RE: Kam zmizela kačenka?

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 131273

Pane Dramenbejsi. Nesouhlasím s vámi. Zvědavec je podle mne jednoznačně stále stejně výborný web jako kdykoliv v minulosti. Je stále stejně politicky nekorektní. Po bok masmedií se nezařadil ani náhodou. Masmedia jen poslouchají své sionistické pány a šíří jejich propagandu. Zvědavec oproti tomu odsuzuje zločinnou politiku Americkéch elit, sionistů a jejich NWO. Nevím co máte na mysli tím bojem dobro se zlem. Ovšem dnes k tomu svým způsobem dochází. Je zde boj antiamerických vlasteneckých sil(které podle mne představují dobro) proti zlu(americko-sionističtí mocipáni). A rozhodně si nemyslím že by Zvědavec stavěl na propagande, naopak je jedním z nemnoha webů na Českém internetu na nichž se můžeme dočíst pravdu a fakta o dění ve světě.

131296

21.3.2007 16:39

RE: Kam zmizela kačenka?

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 131296

Tak tvrdé, jak jsem to napsal, to se Zvědavcem možná nebude [zahanbení].

Ale k tomu boji dobra se zlem -- kdo bojuje s pocitem "boje za spravedlnost" nebo s pocitem boje "dobra proti zlu", ten přehlíží a omlouvá bezpráví páchané jeho spojenci a nepřátelům připisuje hlavně špatné motivace. A to je omyl.

V praxi si o sobě všichni lidé myslí, že jsou dobří. Nikdo sám sobě nepřipisuje špatné motivace. Například když se mstí, tak mluví o spravedlnosti. Když krade, tak si říká -- kdo nekrade, okrádá rodinu. A podobně.

A ještě k té propagandě. Odhaduji, že neexistuje člověk, který by si sám o sobě myslel, že staví na propagandě. A přitom je takových lidí například zde v ČR drtivá většina.

V praxi jsou téměř všechny informace zfalšovatelné a hlavně neověřitelné. Někdy holt člověk čerpá z deseti zdrojů a čtyři z nich jsou irelevantní a zbylých šest je kompromitovaných.

Já jsem kdysi sledoval "politickou vraždu" bývalého ministra zdravotnictví Ivana Davida tiskem a televizí.
V televizi vypadal jako takový trouba, debil, hajzl a naivka, že jsem proti němu málem pořádal demonstrace na jeho odvolání. No ale když jsem si od něj přečetl na blistech několik politických analýz, tak jsem zjistil, že jeho inteligence a hlavně zkušenosti vysoce přesahují ty moje!

No zkrátka, česká média by udělala i z Einsteina podprůměrného a nesnesitelného hlupáka, pokud by byl jejich či americkým politickým zájmům nepohodlný. To je i případ Paroubka.

Teď už asi víte, jak jsem to myslel s tím, že zvědavec staví na propagandě. Ale tak, jak jsem to řekl, to naštěstí neplatí, proto
ten smajlík [zahanbení]

131369

20.3.2007 13:21

Už i na Zvědavci ?

Sklenička 213.?.?.?

Koukám, že autor opravdu ztratil střízlivý přehled nad českou scénou. Trefovat se do Paroubka je dnes velmi populární. Ano, ten člověk má hodně chyb, ALE nesmíme zapomenout, že to on dostal ČSSD ze dna před volbami a díky němu byl výsledek tak vyrovnaný. Kdyby tomu tak nebylo, tak ODS vyhraje s mnohem větším náskokem a radarová základna čí přímo raketová základna USA už by byla odsouhlasena. Takže važte slova pane Stwora. Byť sám Paroubek je pro základny, tak vím, že v ČSSD je hodně straníků proti základnám. Takže asi tak. Tímto článkem jste se jen připojil k mase. Divím se spíše, že Paroubek v sobě má takovou vnitřní sílu ustát ten mediální tlak, který je proti němu vyvíjen od doby, kdy je v čele ČSSD. On neměl nikdy situaci zlehčenou jako má pravicové křídlo politické scény. Všechna média se do něj obouvala hned od začátku. Byť ho nesnáším, má můj respekt za tu vniřní sílu, kterou se mu daří bránit proti soustavné štvavé kampani na levici. Takže asi tak.
Zvědavec v poslední době pro mě ztratil dřívější punc zajímavosti. Ani nevím, kdy jsem naposledy nějaký článek přečetl s chutí. Už je to dávno. [pláč]

131272

21.3.2007 0:43

RE: Už i na Zvědavci ?

Misu 193.?.?.?

Reakce na 131272

Mate naprostou pravdu a mnoho lidi uz zapomnelo... Diky jeho, byt neomalenym zpusobum (ale v dnesni dobe to asi jinak nejde - respektive vsechno jine neni ucinne) je porad jeste nejaka ta teoreticka sance, ze tu KOULE nebude... (Zrovna jsem si vzpomnel na ten film - "Sphere" - myslite, ze bude fungovat podobne? No pro par vyvolenych asi ano, take jim splni vsechna prani...)

131310

21.3.2007 14:25

RE: Už i na Zvědavci ?

Sklenička 213.?.?.?

Reakce na 131310

Ještě jsem si vybavil jednu souvislost. ODS je pro sbližování a hlavně OMLUVY sudetským Němcům a ČSSD je v tomhle zásadně proti. Média u nás jsou v rukou Němců. Otázka. Komu půjdou na ruku [chechtot] ? A také to tak je. [zahanbení] [bliji] [oči v sloup]

131359

21.3.2007 0:45

RE: Už i na Zvědavci ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 131272

Mno, kdyby CSSD vyhrala volby, tak by velmi pravdepodobne posilala notu do USA ona, nedelam si iluze. Jednani zacala uz za jinacich vlad.Ted je velmi pravdepodobne, ze dojde k predcasnmym volbam a jevi se, ze radar je proti lidi dost zhave tema. Takze to neni o stvave kampani na levici, aspon ja rozdavam padni komu padni, a to same plati treba pro Toma. Nedavno jsem se srdecne zasmal fotce Klause s Bushem starsim a velmi vtipnym komentarem. schvalne si najdete muj komentar k hejtmanum za ODS ci nasemu panu premierovi. Pokud si myslite, ze Zvedavec muze byt hlasnou troubou pravych ci levych nazoru, pak se mylite. Koneckoncu editor velmi nedavno zverejnil clanek o Klausovi a v nazvu bylo neco o zklamani. Zvedavec zverejnuje i materialy, ktere jsou nezverejnitelne i pro Britske listy, ktere povazuju za solidni zdroj informaci. Mluvit o nasem maistremu nema prilis smyslu, v odvaze toho, co je mozno zverejnit.

131311

21.3.2007 1:47

RE: Už i na Zvědavci ?

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 131272

Myslim, ze debata se stava sirsi nez bylo puvodne mineno.

Pan Stwora si vzal na paskal Paroubka a ctenari si ted berou pro zmenu na paskal vydavatele Zvedavce. Nechci se zastavat presprilis ani jednoho ani druheho, lec myslim si nasledne:

1. zadny politik by nemel zustat prosty kritiky a s tim musel pocitat kdyz vlezl do areny. Otazka je do jake miry je kritika primerena a kdy zacne byt prehnana. Pan Paroubek vsak dostava dle meho soudu zabrat vic, nez si zaslouzi. Pripada mi jak terc na strelnici na pouti. Souhlasim s vseobecnym sentimentem na teto diskuzi, ze vydavatel to prepisk.

2. Zvedavec MUSI byt kriticky, jinak je tu na nic. Tudiz necekejte nic nez negativnosti (az na drobne vyjimky). Pro me osobne je to ta prislovecna 'vrba' do ktere se mohu vymluvit bez vaznejsich nasledku na zdravi, povesti a trestnim rejstriku (jak se alespon domnivam). [smích]

3. pokud jde o vymeny nazoru nejen mezi ctenari ale i mezi ctenari a vydavatelem, tak si myslim, ze je to skvela vec. Vidim, ze vydavatel reaguje rozume a primerene a ctenari projevuji podobnou kulturu. Nic proti tomu, je to jen dobre.
z.a.p

131315

20.3.2007 16:34

Moc médií.

J. H. 85.?.?.?

Už to tu pár lidí naznačilo, že spoléhat se při vytváření úsudku o politikovi na to, jak ho hodnotí média je - řekněme povrchnost. Média totiž na celém světě používají - pod záminkou, že jsou "hlídací psi demokracie" - svou moc k terorizování politiků, někdy se jejich chování podobá hrůzovládě. U nás je to patrnější, ale dá se to vidět všude. Českou specialitou je, že média zuřivě nenávidí politiky schopné. Vzpomeňte si na Klause. Byly časy, kdy plácal nesmysly nalevo napravo, sledován říjící klakou reportérů a reportérek. Pak se ukázalo, že jde o člověka relativně schopného a přes noc z něj byl arogantní ničema. Dlouho trvalo, než novinářská sebranka zjistila, že mu pomohla tak vysoko, že ho dolů nedostane. Nebo si vezměte Zemana. I lidé, kterým je sympatický často řeknou, že je "hulvát", přestože jde jednoznačně o mediální nálepku. Vtipně odrazil nechutný útok mediálního blba a to se neodpouští. Naproti tomu třeba Grosovi šla média jednoznačně na ruku. Podobně na pravici platí pravidlo, že čím větší blbec, tím víc je popularizován.
No ale k Paroubkovi: Že by byl tak dobrý, jak proti němu média štvou, to se mi nechce věřit. Takže uvidíme. No a co se týká knihy, o které byl článek, taky bych s úsudkem počkal na důvěryhodné informace.
J. H.

131285

20.3.2007 17:47

megalomanie ?

paladin 89.?.?.?

Ta kniha je samozřejmě absurdní politickou sebeprezentací pana Paroubka, není ani první ani poslední svého druhu.
Možná by ale bylo zajímavější onu megalománii a paroubkofobii definovat (pokud možno politickými) skutky. Paroubkova bradavice, ego a prasečí vzhled je denním chlebem každého bulváru a není tak těžké (a přínosné) nekopnout si taky. Naopak zmínit například sebestřednou politiku a publikační činnost pana presidenta se nenosí. Přitom člověk, který coby premiér získává akademické tituly a u svých podřízených obhajuje disertační práci by si samolibostí nezadal s nejedním diktátorem. A co se megalománie týče, je snad lepší příklad než olympijské blouznění primátora Béma ?

131286

20.3.2007 19:16

RE: megalomanie ?

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 131286

Taky si myslim, ze si pan editor Zvedavce popletl osoby. Je podivne, ne-li zavadejici, vycitat soucasnemu sefovi jedne z nejvetsich stran v CR, ze se dere k moci. Zejmena v dobe, kdy ten chce referendem zabranit umistovani cizich vojenskych zakladen v Cechach a udrzet suverenitu zeme, kdyz uz ji soucasnym politikum nenarizuje (mizerna) Ustava. Od Zvedavce bych momentalne ocekaval kritiku jinych panu, obzvlaste tech kteri si preji cizi vojenskou zakladnu ve sve vlastni zemi. Panove Topolanek, Klaus a vedeni ODS jsou prece ti, co chteji zakladnu USA na ceskem uzemi. Snad aby se citili bezpecneji?
Skutecne, je vic nez podivne otiskovat osobni vypady vuci racionalnimu politikovi, a soucasne tim kryt spatne smerujici politiku i veskere deni v nestastne zemi. Nebo co ma znamenat uvaha: Co na tom, že ta stejná strana léta není schopná zaplatit 165 milionů za právní služby JUDr. Altnerovi, její dluh roste denně o 8 milionů a dnes dosahuje astronomické částky 19 miliard korun? Nechtelo by se treba panu editorovi vice zamyslet nad nove zbudovanem ekonomickem systemu, ktery je schopen takto stedre odmenovat vyvolene osoby (chudak pan JUDr. uz pozaduje 19 miliard korun) a radeji kritizovat nove nastoleny spolecensky system, ktery takovou rozdilnost nadlidi umoznuje?

131290

21.3.2007 0:15

RE: megalomanie ?

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 131290

Mate muj souhlas Wesley.

Je treba rozlisovat. A to hlavne podle motivace a take podle naplne. Jsou podstatne horsi a proradnejsi politici nez je monsinor Paroubek. Dokonce bych rekl, ze to vypada v posledni dobe jako kdyz se politicka lod Ceska potapi - vsechny krysy jsou na palube.

Pokud jde o toho advokata - opet spravne poznamenavate, ze system ktery dovoluje (byt schopnemu) advokatovi uctovat takove horentni sumy, musi byt shnily. Nekde musi byt nejaka mez protoze priste by si mily notar nauctoval cely vesmir. Samozrejme, 'il avocato' je zvire stetinate, ale system dovolujici mu v nem ryt zlate zaludy je dzungle.

z.a.p

131307

21.3.2007 0:56

RE: megalomanie ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 131290

A kdo k tem 19 mld dopracoval? [překvapení] Zkusit ojet schopneho advokata byl ci hovezi napad? Kolik clanku za posledni mesic bylo venovano zakladne na Zvedavci? Muzete uvest zdroje, kde se angazuji vice. Tady vsak neni iniciativa ne zakladnam, Zvedavec se zabyva i jinyma vecma.

A pokud predseda strany ma o sobe knihu na 900 stran, s hromadou fotek, za drahy peniz. Objevi se neznamy sponzor, materska strana odkoupi celou tretinu nakladu, aby ji mohle rozdavat. Mno, tomu rikam politicka blamaz. Z toho budu moci smecovat opozicni politici minimalne mesic. Takze nechtejte po mne a jinym, abych takove hrube dilatentske politicke chybe zatleskali. Potesene ego pana predsedy vyjde politicky CSSD velmi draho. [oči v sloup] Takze, kdo skodi vice myslence zablokovani zakladny lidi jako ja ci editor, nebo ukojeni ega pana Paroubka? [oči v sloup]

131313

22.3.2007 17:03

RE: megalomanie ?

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 131313

>A kdo k tem 19 mld dopracoval? [překvapení] Zkusit ojet schopneho advokata
>byl ci hovezi napad?
Řekl bych, že smlouva s tímto advokátem měla zásadní chybu: Místo aby byla sjednaná pevná odměna, bylo sjednáno deset procent z těžko určitelné částky. Jeden odhadne Lidový dům na sto milionů, druhý na půldruhé miliardy. To zadělává na spor, který bude živit generace právníků.
> A pokud predseda strany ma o sobe knihu na 900 stran, s hromadou
>fotek, za drahy peniz.
Prosím vás, viděl někdo tu knihu? Prolistoval si jí někdo důvěryhodný? Prozatím všude čtu, co blekotala Mladá fronta.
J. H.

131455

22.3.2007 17:47

RE: megalomanie ?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 131455

Místo aby byla sjednaná pevná odměna, bylo sjednáno deset procent z těžko určitelné částky.
-----------------------------------------------------------------
To přece je pevná odměna. 10% z budoucích zisků Lidového domu. Nic víc, nic míň. A že se to nyní zdá socanům moc, když barák mají v kapse....Také ho nemuseli mít vůbec.

131459

23.3.2007 19:31

RE: megalomanie ?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 131455

Pokud mam s prominutim holou prdel, tak jedina moznost, jak zaplatit dobreho draheho advokata, je jit na procenta v pripade vitezstvi. 10% neni zas tak moc. Trzni cena to uz jsou jine tahanice. V kazdem pripade nez zacnu hadat s dobrym pravnikem, tak si jinym pravnikem necham udelat nazor na platnou smlouvu, obvzlaste se budu zajimat o penale v pripade nedodrzeni.

A ta kniha. V certy, ze to je 900 stran, to me zas tak nedrazdi, ale samozrejme se to nabizi k ironizovani. Avsak to, ze materska strana hlavniho hrdiny obsahu knihy odkoupi tretinu nakladu, aby to mohla rozdavat a objevi se tajemny sponzor, ktery vyplazne 1 500 000KC, coz neni velka suma, ale... Tohle jsou zatracene velke politicke minusy apokud to nejsou schopni v CSSD aspon cast lidi reflektovat kriticky, pak potes koste.

131542

20.3.2007 20:16

Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant

Zorba 83.?.?.?

Já narozdíl od některých jiných přispěvatelů s tímto článkem plně souhlasím. Článek je velmi dobrý a děkuji za něj. Paroubek je skutečně jen obyčejný megaloman, bažící pomoci, navíc je to stejný kolaborant jako všichni ostatní vedoucí politici v ČR. A ještě k tomu dělá Paroubek šílenou levičáckou socialistickou politiku. Je třeba si uvědomi že mezi kolaboranty jako např. Paroubek, Topolánek, Kalousek, Zeman, Bursík atd. není žádný podstatný rozdíl. Všichni to jsou prostě stejní zrádci a je jedině dobré je kritizovat. To že některé věci v článku jsou podobné tomu co hlásají masmedia je zcela irelevantní. Paroubek je totiž stejným představitelem tohoto zločiného režimu jako jakýkoliv jiný politik. Je sice pravda že Paroubek v současnosti prosazuje referendum v otázce základen. Ale je třeba si uvědomit že to dělají jen z populistických důvodů. Kdyby Paroubek a ČSSD vyhráli volby tak dnes obhajují základny stejně jako ODS. Paroubek je obyčejnou loutkou USA a EU, o tom ostatně svědčí i jeho výrok: "USA a EU jsou hnací silou pokroku ve světě". V době kdy byl předsedou vlády tak napáchal řadu škod, snad největším zlem které má na svědomí bylo to že protlačil registrované partnerství. A co se ekonomické politiky týče tak musím uznat že ODS má mnohem rozumější ekonomický program než levičácká ČSSD.

131293

20.3.2007 20:28

RE: Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant

Sklenička 213.?.?.?

Reakce na 131293

Hmm když už Ti tak záleží na ekonomice a zachování rodiny. Tak bys měl vědět, že ODS chce zrušit společné danění manželů. To jen abys byl v obraze. Takže pravicová strana, které přeci záleží na snižování daní se chová opačně.
Jinak myslím, že ten citát neřekl Paroubek ale Topolánek při svém projevu v Poslanecké sněmovně.
Největší zlo - registrované partnerství ? Jenom ať si užijí. Nesmíš vidět rudě, když píšeš. Nic není tak horké, jak vypadá.
[mrknutí jedním okem]

131294

21.3.2007 23:41

RE: Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 131294

>Hmm když už Ti tak záleží na ekonomice a zachování rodiny.
>Tak bys měl vědět, že ODS chce zrušit společné danění
>manželů. To jen abys byl v obraze. Takže pravicová strana,
>které přeci záleží na snižování daní se chová
>opačně.

Doporučoval bych malé, zhruba 10 sekundové zamyšlení nad tím, jaký by mělo mít společné zdanění manželů účel v systému rovné daně....

kdo na to nepřijde do 10 sekund , ten na to bohužel už asi nepřijde nikdy.... [velký smích]

131393

20.3.2007 20:50

RE: Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 131293

Myslel jsem, ze ctu Zvedavce, ale jak vidim tak tady jde predevsim o cilenou propagandu razu "Pruzinskeho Stranky."

131297

21.3.2007 7:47

RE: Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 131293

Tentokrát Zorbo s Vámi bezvýhradně souhlasím a ještě bych k tomu dodala, že i lidé na Zvědavci zdá se mají krátkou paměť.Proto by si zde měli v archivu najít článek o tom, jak kmotr Paroubek uměl zašantročit miliardy již na magistrátu. Vždyť to prase bradavičnatý bylo právě z těchto důvodů dosazeno do nejvyšší politiky, aby rozkradlo, co se dalo. A to zmlácení technařů mu taky nikdy nezapomenu. [bliji]

131328

23.3.2007 20:00

RE: Výborný článek! Odpověd pro Dramenbejse, Skleničku, Wesley a Jarmilu

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 131293

Dramenbejsi,
To co píšete o boji dobra proti zlu je asi pravda, ale s tím se patrně nedá nic dělat, tak už to chodí.
Podle mne se pravda dá najít a oddělit od propagandy, a Zvědavec patří k webům které to mistrně umí.

Skleničko,
já neříkám že souhlasím se vším co ODS v ekonomické politice prosazuje. Ale pořád je to o hodně lepší než to co předvádí ČSSD. Takže se zrušením společného zdanění manželů nesouhlasím.
Ten výrok pronesl Paroubek, ale nepochybuju o tom že Topolánek s tím výrokem souhlasil.
Registrované partnerství je dalším krokem k rozkladu tradiční společnosti a k nastolení NWO, proto píšu že se jedná o zlo.

Wesley,
O jaké propagandě mluvíte? Nebo snad není pravda to co jsem napsal? Já s tímto článkem plně souhlasím. Parounek je obyčejný kolaborant stejně jako Topolánek a to je třeba si uvědomit.

Jarmilo,
ano je to tak jak píšete. Tedy až na ty technaře, v tom by jsme se neshodli, ale to je detail [smích]

131544

20.3.2007 22:46

Nesdilim pisateluv nazor

z.a.p 74.?.?.?

V mem pohledu je Chorche (ac se nekomu zda jako tank ktery sjel s pasu) daaaaleko lepsi mozna alternativa nez sio-poskok Topolanek. V nedavne dobe, pri setkani s americkym vysrancem se jasne okazalo kde Chorche a CSSD stoji. Dost jsem ho za to obdivoval.

Pokud jde o delani dojmu (PR stunt), nebral bych to tak vazne, delaji to za nej jini. Dale nezapominejme, ze neni cas pro upejpalky, ti nemaji sanci a nas hrdina to vi. Kolem a kolem, Cesko ma stesti, ze ma sveho 'buldozera'. Doufam, ze pro zemi jeste dokaze hodne udelat!

z.a.p [smích]

131304

21.3.2007 16:35

No pánové !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Vydávání knihy,blamáže kolem ní -jsou ostudné. Souhlasím. Ale tak mne napadlo- všimli jste si jak se roztočil kolotoč kolem ČSSD - po Paroubkově odmítnutí radaru ??? Není to vše jen díky tomu ?? Nechce "Někdo" si udělat náskok tím,že nyní bude diskreditovat jednu rozhodující stranu na čele s Paroubkem-pro příští volby a tím si vytvořit prostor pro lehčí protlačení radaru ????? Víte- můj otec mi vždy říkával: " synu - nikdy není ohně bez kouře" Qui Bono????? [zahanbení]

131368

22.3.2007 0:25

RE: No pánové !

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 131368

Ano, to je vazne tema k zamysleni. Stejne je vazne, ze kongresmani hyckaji ego presidenta republiky ohledne zmen klimatu. Jiste je to jasne dlouhodobe nejpolarnejsi politicka osobnost u verejnosti. [mrknutí jedním okem]

131399

Příspěvků: 46

20.03. 05:51 Rene Bartosek  Ja myslim, ze jste to spocital blbe.
20.03. 06:58 azazelo  jak z Mf DNES
20.03. 07:25 DavidZ  RE: jak z Mf DNES
20.03. 09:32  RE: jak z Mf DNES
20.03. 11:45 DavidZ  RE: jak z Mf DNES
20.03. 15:50  RE: jak z Mf DNES
20.03. 15:20 Robocrep  RE: jak z Mf DNES
21.03. 00:30 Rene Bartosek  RE: jak z Mf DNES
20.03. 08:57  RE: jak z Mf DNES
20.03. 12:06 Jiří  RE: jak z Mf DNES
20.03. 21:14 nitram  Nevážený anonyme
20.03. 07:47 Jarmila  Další velký tunel na obzoru
20.03. 08:10 Medvidek  RE: Další velký tunel na obzoru
20.03. 09:12 J.  RE: Další velký tunel na obzoru
20.03. 08:18 Kevin  Kniha
20.03. 09:33 Marek  Někdy se nám ankety z idnesu hodí, někdy ne...
20.03. 09:52 Oldřich  Reakce na tvoji anketu
20.03. 12:13 Jiří  tendenční článek
20.03. 12:23 Tom  Kam zmizela kačenka?
20.03. 13:29 Dramenbejs  RE: Kam zmizela kačenka?
20.03. 14:42 Vladimír Stwora  RE: Kam zmizela kačenka?
20.03. 16:10 Vratislav  RE: Kam zmizela kačenka?
20.03. 20:44 Zorba  RE: Kam zmizela kačenka?
21.03. 16:39 Dramenbejs  RE: Kam zmizela kačenka?
20.03. 13:21 Sklenička  Už i na Zvědavci ?
21.03. 00:43 Misu  RE: Už i na Zvědavci ?
21.03. 14:25 Sklenička  RE: Už i na Zvědavci ?
21.03. 00:45 Rene Bartosek  RE: Už i na Zvědavci ?
21.03. 01:47 z.a.p  RE: Už i na Zvědavci ?
20.03. 16:34 J. H.  Moc médií.
20.03. 17:47 paladin  megalomanie ?
20.03. 19:16 Wesley  RE: megalomanie ?
21.03. 00:15 z.a.p  RE: megalomanie ?
21.03. 00:56 Rene Bartosek  RE: megalomanie ?
22.03. 17:03 J. H.  RE: megalomanie ?
22.03. 17:47 Vratislav  RE: megalomanie ?
23.03. 19:31 Rene Bartosek  RE: megalomanie ?
20.03. 20:16 Zorba  Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant
20.03. 20:28 Sklenička  RE: Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant
21.03. 23:41  RE: Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant
20.03. 20:50 Wesley  RE: Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant
21.03. 07:47 Jarmila  RE: Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant
23.03. 20:00 Zorba  RE: Výborný článek! Odpověd pro Dramenbejse, Skleničku, Wesley a Jarmilu
20.03. 22:46 z.a.p  Nesdilim pisateluv nazor
21.03. 16:35  No pánové !
22.03. 00:25 Rene Bartosek  RE: No pánové !

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 2

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 6

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 6

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,49 Kč
Euro
27,55 Kč
Libra
31,35 Kč
Kanadský dolar
18,04 Kč
Australský dolar
15,54 Kč
Švýcarský frank
26,10 Kč
100 japonských jenů
23,37 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 007,72 Kč
1 unce stříbra
376,16 Kč
Bitcoin
182 142,48 Kč

Poslední aktualizace: 6.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 402