Diskuze k článku

Jak lže Lucie Beranová

Příspěvků 41

2.3.2007 0:58

Fuuuj Amerika

Slayko 89.?.?.?

Ty Američani jsou fakt trapný,to je vážně debilita,jak těm amíkům každej blbec leze do prdele,media je hodně silná zbraň o tom neni pochyb,hodně lidem nedojde,že media nás informují jednostranně a že nejsou nestranná. [bliji]

129770

2.3.2007 13:09

RE: Fuuuj Amerika

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 129770

Media se snaží, ale lidi stejně nepřesvědčí. Většina Čechů v průzkumu americký radar odmítla :

Vložený obrázek

129807

2.3.2007 15:28

RE: Fuuuj Amerika

trosecky 212.?.?.?

Reakce na 129807

Nechovejme se stejně jako oni a neargumentujme nějakými průzkumy, když se nám to hodí. Většina průzkumů v této zemi je hanebně zmanipulovaná, někdy i z pohodlnosti tazatelů - sám jsem byl několikrát svědkem "průzkumu", jehož výsledky byly psány od stolu podle fantazie project managera.

129827

3.3.2007 2:16

RE: Fuuuj Amerika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 129827

Výsledky např na mém webu říkají 133 proti, 30 pro, 47 neví a rozhodně jimi nemanipuluju!

Krysa

129860

2.3.2007 2:30

koho chleba jis...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

toho pisen zpivej, rika se. hosi vzpamatujte se, amerika si dela co chce, jak chce a zacina cerpat od bolseviku slogany jako tento, kdysi za vlady rudych popularni:
KDO NENI S NAMI, JE PROTI NAM, takze zadny svobodny nazor, komentar, ci, nedej boze pokus o odpor!!!!!
have a nice weekend!!! [chechtot] [bliji]

129775

2.3.2007 5:03

To stoji za precteni i v tech zkorumplovanych medii.nekdy se sami seknou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Tolik lzi,ze jich je az moc a tak se stane,ze nekdy lzi poukazi nechtene na pravdu,pravdu ,tak zakladni,ze na te puvodni lzi ,co stoji propaganda valky s opravnenim ,ze je spravedliva jednomu muze dojit k tomu,kolik roku stravil cist tyto opravnene nesmysli k vedeni valky,neverite?
Why No One Could Have Predicted The Collapse Of WTC 7Media sama se chytly do svych vlastnich lzi.
The catalyst for this has been the discovery that the BBC reported the building had collapsed a full thirty minutes before it actually fell on 9/11. Na , co se ve zkutecnosti prislo,ze media ,tentokrate BBC oznamilo vlastne pad budovy v dobe ,kdyz jeste stala a to ocelych tricet minut predem!!!
http://prisonplanet.com/
Why No One Could Have Predicted The Collapse Of WTC7.
http://infowars.net
LiveLeak http://www.liveleak.com/view?i-49f_1172526096
Media Blacklists BBC Fiasco; Google, Digg Censor 9/11 Truth
The crowned kings of censorship Google have "pulled" the News 24 "timestamp" video that shows the BBC reporting the collapse of Building 7 26 minutes before it happened.
http://prisonplanet.com/articles/march2007/010307mediablacklists.htm
Omlouvam se za tolik anglickych radku,ale chtel jsem dat veci pravdivy obrazek a autenticnost problemu, rozhodne ,hodne lidi nebude za zadnou cenu tomuto verit a tak si budem muset pockat na dalsi udalosti ,ktere prijdou,rozhodne tato vec nezustane jen tak,nebot by dokazala, ze media byla zcela zucastnena spiknuti proti americkemu lidu a zbytku sveta,nebot tragedie 11 Septembra byla vzata ,jako dukaz k vedeni valky,kdyz uz nemohli nalest ty tolik slibovane zbrane hromadneho niceni, pri te starosti o osud sveta.
Na druhou stranu se obavam ,ze lide uz jsou tak zpracovani v beztvarnou hmotu ,ze uz s nimi nic nepohne, ani ta zkutecnost,ze mnozi udajni teroriste jsou na zivu,ackoliv je americka media ukazala na zaklade "setreni" i s fotografiema , ze nalitli s letadlem do budovy.
Jeste jinymi slovy,media utvorila spolecnost lhostejnych k jejich vlastnimu osudu.
Ne PRAVDA VITEZI,ale PO NAS POTOPA.

129782

2.3.2007 7:03

RE: To stoji za precteni i v tech zkorumplovanych medii.nekdy se sami seknou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 60.?.?.?

Reakce na 129782

Mas nakej odkaz na ty zivy "teroristy" z letadel z 9/11? O tom sem jeste neslysel, jinak doufam, ze tolik lidi se v beztvarou hmotu jeste nepromenilo a ten zbytek se diky webum jako je tenhle muze probrat zpatky do reality. Ale uz muze bejt pozde protoze moc, ktera ovlada ameriku a skoro celej svet je skoro nezastavitelna.

129788

2.3.2007 21:20

RE: To stoji za precteni i v tech zkorumplovanych medii.nekdy se sami seknou

Olaf 84.?.?.?

Reakce na 129788

Vyskúšajte napríklad toto, sú tam aj odkazy na zdroje: http://www.whatreallyhappened.com/hijackers.html

129848

2.3.2007 7:21

vskutku

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

se mi tato defamace bez dukazu jevi jako profesionalni zurnalisticka prace. co treba do clanku zakomponovat nejake ty fakta? kdyz uz nic tak aspon link na pomlouvany clanek at uz na ihned.cz nebo na foxu, aby si mohl ctenar udelat vlastni nazor. za takove predzvykane konzumni myslenky by se nemuselo stydet zadne mejnstrymove medium

neuvazoval autor nahodou o kariere treba v MFDnes? Kdyby zacal myslet spravne "politicky", kurva, tak by tam mel svoje misto jiste

129789

3.3.2007 14:46

RE: vskutku

PiXi 64.?.?.?

Reakce na 129789

Nevim kde ten Kral prisel na to, ze Beranova lze nebo dokonce papouskuje. Ona ten clanek podle vseho ani neopsala z Fox News, ale pouzila k nemu materialy z agentur jako je Associated Press.
Pokud s ni Kral nesouhlasi, mel by napsat proc s ni nesouhlasi a ne se chovat jako demagog a sprostak.

129900

2.3.2007 20:41

RE: Vrtichvosti už mají napilno...

seda 82.?.?.?

Reakce na 129801

...a jiní vrtichvosti pilně kritizují...!? Karle z Čech (jestli nejste náhodou Karl z Floridy), jděte se vycpat! Co vám vadí? Že to napsaly Haló noviny? Nebo, že je to pravda? Každý ať si to "přebere" sám... Těžko lze popřít, že "náš drahý" tisk už není NÁŠ! Naši(!) drazí ODSáci ho rychle prodali cizím subjektům - hlavně německým. Další "naši drazí" pos(r)lanci sem "natáhli" americký kapitál (viz jak "potopili" Železného v kauze Nova). Co k tomu dodat...? A ke kauze "Irán end USA"...Kdo není slepý a blbý, vidí! Propaganda USA již pracuje, a evropští neokons se namastili, aby v amerických řitních otvorech nezadrhli...??!, včetně těch českých. A že, SANA (Židé) je rodná sestra MÁSLA (USA), o tom pochybuje jen VÚL! [oči v sloup]

129846

3.3.2007 2:31

RE: Vrtichvosti už mají napilno...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 129846

Stručně řečeno do MFDnes neprocpete nic proti USA, nic proti základnám a nic proti Židům. POKUD tam něco takového otisknou tak ve formě abyste věděli, jakej je autor blbec....

Po celé řadě textů mi MFDnes systematicky odmítá nejen odpovědět ale i otisknout cokoli z mych názorů či dotazů na radar, včetně toho, jak teda to bude s těmi bezpečnými parametry podle norem našeho hygienika (hustota výkonu v daném pásmu 0,025mW na cm čtvereční) etc....

Místo toho tiskne různé kokotiny, jak je jejím dobrým zvykem, že.

------------------

Krysa

129863

3.3.2007 15:48

RE: Vrtichvosti už mají napilno...

seda 82.?.?.?

Reakce na 129863

Dobrý příklad na téma demokracie, svoboda slova, vliv vydavatele na obsah jím vlastněného tisku ect. A co se dá čekat ve světě multikapitalismu. No jó, stále více se potvrzuje, že člověk je slepá vývojová větev... [smích]

129904

5.3.2007 11:31

RE: Vrtichvosti už mají napilno...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 129846

>...a jiní vrtichvosti pilně kritizují...!? Karle z Čech
>(jestli nejste náhodou Karl z Floridy), jděte se vycpat! Co
>vám vadí? Že to napsaly Haló noviny? Nebo, že je to pravda?

Sedo, asi si nerozumíme. Odkaz na článek z Halo novin jsem sem nedal proto, abych fakta v něm uváděná diskreditoval. Naopak. Právě proto, že příprava na útok proti Íránu jde do závěrečné fáze, tak apologeti bušistické politiky preventivních agresívních válek (bušističtí vrtichvosti) připravují veřejné mínění, aby se lidé s další válkou smířili. Halo noviny jako jedny z mála o připravované agresi píší otevřeně.

Posuzujme proto text podle objektivnosti obsahu a nikoliv podle politické příslušnosti autora.

130074

2.3.2007 15:02

NANOTECHNOLOGIE OVLADANI MYSLI V PRAXI.

FOHAT 88.?.?.?

http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=5638 [bliji]

129822

3.3.2007 2:22

RE: NANOTECHNOLOGIE OVLADANI MYSLI V PRAXI.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 129822

Sorry, ale dotyčnej autor na "osudu" má osudně nasráno v hlavě a plete si i Hz s GHz neb patně nezná násobky hodnot...
Doporučuju to ignorovat, neb je to snůška kokotin....

Výpočty jako že 12GHz je 1+2=3 čili 3Hz a podobně...

... JA tu uváděl reálné výpočty ale tohle je prasárna a nevím komu prospěje... tedy vím. Akorát nevím, zda je dotyčnej tak blbej nebo za to něco dostal nebo ho někdo "zaúkoloval" aby takový hovadiny napsal!!!

Krysa

129861

3.3.2007 10:49

To nechápu

Smrdka 62.?.?.?

Toto je politicky nekorektní webzine? Myslím že většina lidí co tu jsou souhlasí že "existuje řada důkazů o tom, že např. americká tajná služba unáší lidi po celém světě, zcela legálně je mučí na základě veřejně známých rozkazů Bushovy administrativy, zadržuje tyto osoby bez jakýchkoli práv a na neomezenou dobu. O izraelském Mossadu radši nemluvě." to je těžko zpochybnitelné. Ale proč zpochybňujete absoulutně bez rozmyslu Al-Kuds a to že neexistují pořádné důkazy berete jako dogma že napojení na ter. útoky neexistuje? To je věc která mi tu velmi vadí přeci říkáte že jste proti tomu aby lidé viděli svět jednobarevně a tak se tu snažíte a velmi dobře argumentujete občas s absencí pořádných důkazů aby lidé nevěřili USA a Izraeli! Ale když se objeví jakés takés vyjádření proti Iránu tak to popřete a nezabýváte se tím? Přeci tímto vidíte svět také jednobarevně sice opačně než většina Čechů ale také jen z jednoho pólu! Věřím že expert jako Trodas by dokázal dodat tucty důkazů obrázků a všech možných článků že Al-Kuds může za mnoho věcí podobně jako USA a Israel

129877

3.3.2007 18:33

RE: To nechápu

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 129877

>Myslím že většina
>lidí co tu jsou souhlasí že "existuje řada důkazů o tom,
>že např. americká tajná služba unáší lidi po celém
>světě, zcela legálně je mučí na základě veřejně
>známých rozkazů Bushovy administrativy, zadržuje tyto osoby
>bez jakýchkoli práv a na neomezenou dobu.

Opravdu, ja napriklad s vasim smyslenym tvrzenim nesouhlasim. Mate pro nej nejake solidni dukazy. Nebo to tvdite na zaklade tvrzeni nekoho fanaticky posedleho nenanavisti k USA jako jste vy a jehoz blabol tlumocite dal? Jak vy muzete znat rozkazy Bushovy administrativy a jak muzete videt do "kuchyne" americke tajne sluzby, ze tady vedete takovou hloupou, vzteklou a naprosto nepravdivou komunistickou propagandu?

129917

3.3.2007 19:15

RE: To nechápu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 129917

"Německo vydalo zatykač na agenty CIA kvůli únosu svého občana"
KLIK
"Itálie vydala zatykač na 13 agentů CIA za únos a mučení"
KLIK
"CIA podnikla přes Evropu 1000 tajných letů a unášela lidi"
KLIK
"Příběh jako z hollywoodských akčních filmů zažil na vlastní kůži a především proti své vůli jednačtyřicetiletý Němec libanonského původu Chálid Masrí. Jeho podrobnosti vycházejí v německém tisku najevo až nyní. V úterý se americká ministryně zahraničí Condoleezza Riceová za kauzu omluvila jako za "chybu" německé kancléřce Angele Merkelové při setkání v Berlíně."
KLIK
A ako uvadzaju nemenovane zdroje konali tak agenti pocas volneho casu a na vlastne naklady.

129922

3.3.2007 21:38

RE: To nechápu

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 129922

>"Německo vydalo zatykač na agenty CIA kvůli únosu svého
>občana"

Ten nemecky obcan je muslimsky fanatik a clen teroristicke organizace.

>"Itálie vydala zatykač na 13 agentů CIA za únos a mučení"

Ta zprava je uz dva roky stara, nicim nepodlozena. Nikdo nebyl zatcen. Je to cele nesmysl. Tim netvrdim, ze CIA se s darebakama maze. Jsou to tvdy hosi a jejich prace je potrebna.

>"CIA podnikla přes Evropu 1000 tajných letů a unášela lidi"

Tohle je uz uplna kravina, typicky Hoax. Zadne dukazy, pouze blaboly z druhe ruky rozesilane po internetu magorama. Pokud by to pravda byla a CIA by unesla mucila a zlikvidovala 1000 muslimskych lumpu, tak jim k tomu gratuluji a jsem rad,. ze neplatim dane nadarmo.

>"Příběh jako z hollywoodských akčních filmů zažil na
>vlastní kůži a především proti své vůli
>jednačtyřicetiletý Němec libanonského původu Chálid
>Masrí. Jeho podrobnosti vycházejí v německém tisku najevo
>až nyní. V úterý se americká ministryně zahraničí
>Condoleezza Riceová za kauzu omluvila jako za "chybu" německé
>kancléřce Angele Merkelové při setkání v Berlíně."

Dalsi muslim. At se chovaji jako lide a nebudou mit potize. Pokud se budou chovat jako zver, tak je miti budou. Tak je to naprosto v poradku. K omylum dochazi vsude. Je to dan za muslimske darebactvi, zlocinnost a celosvetove vrazdeni. Na muj vkus je prilis mala.

>A ako uvadzaju nemenovane zdroje konali tak agenti pocas volneho
>casu a na vlastne naklady.

Jiste, vymyslet si mohou ty nemenovane zdroje presne to co potrebuji a co jim jednoduchy obcanci zbasti. Hlavne at se zvedne naklad. To jsem si pocetl lepe nez v sedmdesatych letech v Rudem Pravu. Ani tam nemeli takovou fantazii, jako protiami fanatici zde.

129935

3.3.2007 23:43

RE: To nechápu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 129935

>"Německo vydalo zatykač na agenty CIA kvůli únosu svého
>občana"

Ten nemecky obcan je muslimsky fanatik a clen teroristicke organizace.

"Unesený Němec
Obě státnice hovořily i o případu Němce libanonského původu Khaleda Masriho, kterého CIA omylem zadržovala pět měsíců a Spojené státy to označily za chybu."
KLIK
Ked na nieco reagujem tak si to overim.
Vase rekcie mi pripominaju
KLIK
Piste dalej aspon bude sranda.
KLIK

129946

3.3.2007 20:41

RE: To nechápu

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 129917

Kubyku, rozkazy Bushovy amdinistrativy známe podle toho co jejich armáda a tajná služba po světě dělá. Vlítla se šok a awe do Iráku na základě vymyšlených důvodů, a to ví dnes už každý děcko. Jestli je někdo tady fanaticky posedlej, tak jste to spíš Vy s Vaší bezmeznou láskou a vírou v Buše. A odpusťe si tu hloupou, vzteklou a naprosto nepravdivou propagandu, to se hodí spíš na Vás, a vynechte komunisty, v tomhle jsou zcela nevině, nemáme s nima nic společnýho. Na rozdíl od Vás, my jsme většinou došly k vlastním názorům postupně, neradi, hledáním pravdy k vysvětlení událostí a ne z hlavní stránky novin.

129930

3.3.2007 21:55

RE: To nechápu

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 129930

>Kubyku, rozkazy Bushovy amdinistrativy známe podle toho co
>jejich armáda a tajná služba po světě dělá.

Antiseptiku, o tom prave mluvim. Vy vite prd stejne jako ja, nebo kazdy jiny co po svete CIA dela. To nevi ani Bily Dum. Zrejme vubec nechapete cinnost tajne sluzby. Jak uz nazev rika, tak to neni sluzba verejna, ktera seznamuje se svou cinnosti obcanky na verejnych schuzich v ceskych zahradnich restauracich, aby si meli o cem u piva povidat. Tak presne totiz to vase presvedcovani vypada. Jako pivni blabol.

>Vlítla se
>šok a awe do Iráku na základě vymyšlených důvodů, a to
>ví dnes už každý děcko.

Do Iraku nikdo nevlitl. Koalicni vojska skladajici se z vojaku temer padesati zemi vstoupila do Iraku na zaklade rezoluci OSN, ktere Sadam porusoval nekolik dekad. Vcetne jeho utoku na Kurdska uzemi, kde se snazil puvodni obyvatelstvo vyhladit chemickymi ZHN a presidlit araby.

>Jestli je někdo tady fanaticky
>posedlej, tak jste to spíš Vy s Vaší bezmeznou láskou a
>vírou v Buše.

O zadne bezmezne vire v kohokoliv nevim. Ja verim jen zdravemu rozumu. Naucte se to take.

>A odpusťe si tu hloupou, vzteklou a naprosto
>nepravdivou propagandu, to se hodí spíš na Vás, a vynechte
>komunisty, v tomhle jsou zcela nevině, nemáme s nima nic
>společnýho.

Pokud vecne komunisty obhajujete, tak s nimi mate spolecneho vse. Vztekly nejsem, i kdyz je mi jasne, ze byste asi potreboval, abych byl. To prenecham vam, stejne jako nadavani. Kazdy at si sam rozhodne, kdo tady pise hlouposti.

>Na rozdíl od Vás, my jsme většinou došly k
>vlastním názorům postupně, neradi, hledáním pravdy k
>vysvětlení událostí a ne z hlavní stránky novin.

To mluvite za obvodni organizaci KS ve vasem obvodu? Sam za sebe byste neco rici nemohl? Vase tvrzeni, ze jste neradi dosli k vlastnim nazorum je opravdu zajimave. Co mate vlastne rad, jestli se smim ptat?

129937

3.3.2007 22:17

RE: To nechápu

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 129937

Ze se Vam chce tady jeste znovu unavovat - nebylo by Vam lepe na tom Vasem pritroublem Nezvedavci-alias 4manband?

Jakoby mi plytkost Vasich predzvykanych radoby argumentu nekoho pripominala. Zastavte ten gramofon, nejenze deska preskakuje, ale hlavne na tuhle muziku jiz dnes nikdo normalni netanci.

Ztracite zbytecne cas (toho casu) Kubyku..... [oči v sloup]

129938

4.3.2007 0:07

RE: To nechápu

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 129938

>Ze se Vam chce tady jeste znovu unavovat - nebylo by Vam lepe na
>tom Vasem pritroublem Nezvedavci-alias 4manband?
>Jakoby mi plytkost Vasich predzvykanych radoby argumentu nekoho
>pripominala. Zastavte ten gramofon, nejenze deska preskakuje,ale
>hlavne na tuhle muziku jiz dnes nikdo normalni netanci.
>Ztracite zbytecne cas (toho casu) Kubyku..... [oči v sloup]

Pisecny Poutniku, rec je uplne o necem jinem, tak se venujte tematu clanku a ne kritice moji osoby, ktera vam nevoni, protoze nemysli zatuchlym bolsevickym mozeckem. Gramofon tedy zastavte vy a pokud nemate neco k vecem o kterych je zde rec, tak me ani neoslovujte. Nevim totiz co bych vam ve slusnosti na vase vecne vypady odpovidal. Tancujte si klidne muziku, kterou vam piska Kreml a me nechte tancovat, to co mam rad ja. OK? Na Nezvedavci neduskutuji. Ostatne i zde jen velmi zridka.

129948

3.3.2007 22:26

RE: To nechápu

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 129937

Tím neradi myslím zcela logicky, že to nebylo úmyslný. Nikdo se ráno nevzbudil a nerozhodl ode dneška nenávidět Ameriku. Spíš naopak, z realizací, že ani Americe není radno věřit nic se nám kolektivně zhroutila představa, že je vůbec něco na této planetě co se týče lidí, čemu se dá věřit a v co doufat. Vám je to samo šumafuk, neb realita nemá na vaše myšlení pražádný vliv. Těmy my jsem myslel dopisovatele Zvědavce s podobnými názory, které ani osobně neznám. Nedělejte z toho ptákovinu. Já mám rád pravdu a nerad když mě někdo balamutí, asi jsem na balamucení alergickej už od těch komunistů. BTW kolik z těch vašich padesáti koaličních vojsk tam v tom Iráku ještě je? UN souhlasilo z resolucí právě na podkladě vymyšlených důkazů, tím to neobhájíte. Když si u pojišťovny vylžete náhradu za neexistující škody, neobhájíte to až se na to přijde tím, že s tím pojišťovna přeci souhlasila. [oči v sloup]

129941

4.3.2007 0:27

RE: To nechápu

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 129941

>Tím neradi myslím zcela logicky, že to nebylo úmyslný. Nikdo
>se ráno nevzbudil a nerozhodl ode dneška nenávidět Ameriku.

Ne vy jste se jen pripojil k modernimu korektnimu trendu, to s logikou nema co delat.

>Těmy my jsem myslel dopisovatele
>Zvědavce s podobnými názory, které ani osobně neznám.
>Nedělejte z toho ptákovinu. Já mám rád pravdu a nerad když
>mě někdo balamutí, asi jsem na balamucení alergickej už od
>těch komunistů.

Ja se o tom balamuceni a pravde uz tady nebudu ani sirit. Vy jste urcite jeden z tech co nechal zmizet ve vzduchu ctyri civilni letadla s cestujicimi, veri, ze Bush podminoval WTC a poslal rakety na Pentagon. Zidi se na to divali z trikilometrove vzdalenosti a tancovali na strese Vana, hned ctyri. Vy kdybyste si na ni slapl, tak byste ji proslapl pri prvnim kroku.

>BTW kolik z těch vašich padesáti
>koaličních vojsk tam v tom Iráku ještě je?

Pokud vim neco pres tricet vcetne CR. Na to ze puvodni mise - svrzeni Sadamova rezimu davno skoncila porad jeste dost. V podstate odeslo par tisic nepotrebnych jednotek vojaku.

>UN souhlasilo z
>resolucí právě na podkladě vymyšlených důkazů, tím to
>neobhájíte.

Hromadne hroby civilistu odkryte po invazi, nalezy stop po ZNH a predevsim temer dva miliony nevinnych mrtvych, ktere za sebou zanechal Sadamuv rezim, jsou dukazy bohuzel az prilis konkretni, nikoliv vymyslene. Vasi propagandou naopak vy neobhajite zlociny Sadamova rezimu.

>Když si u pojišťovny vylžete náhradu za
>neexistující škody, neobhájíte to až se na to přijde tím,
>že s tím pojišťovna přeci souhlasila. [oči v sloup]

Ano souhlasim, pojistovna by nevyplatila ani penny, kdyby se stalo to co si par zoufalcu o WTC vykonspirovalo. I pro sebemensi pochybenosti, by to neudelala. Skody u pojistovny musi byt dokazany, jinak nevyplati nic. Nemohou v zadnem pripade byt vylhane. To byl z vasi strany dost spatny priklad.

129949

4.3.2007 1:50

RE: To nechápu

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 129949

Proč si co myslím vím nejlíp sám, netřeba mě podezírat z trendnosti, ani jsem netušil že je to tak populární, proč asi? Že by lidi mysleli místo aby čuměli na TV?

"Hromadne hroby civilistu odkryte po invazi, nalezy stop po ZNH a predevsim temer dva miliony nevinnych mrtvych, ktere za sebou zanechal Sadamuv rezim, jsou dukazy bohuzel az prilis konkretni, nikoliv vymyslene. Vasi propagandou naopak vy neobhajite zlociny Sadamova rezimu."

Proč takovou věc jste sakra neřekl u Sadámova soudu? Nemuseli by ho voběsit za 140 povstalců. Argumentujete sice hezky ale vona byla válka před tím Irán-Irák, desert storm potom a tak těch hrobů tam bude asi hodně. Zajímalo by mě jak se pozná neviná mrtvola od viné.
A teď jich tam dost přibilo od té doby co tam šíříte mír a demokrácii. To si tedy pomohli.

129952

4.3.2007 2:29

RE: To nechápu

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 129952

>Proč si co myslím vím nejlíp sám, netřeba mě podezírat z
>trendnosti, ani jsem netušil že je to tak populární, proč
>asi? Že by lidi mysleli místo aby čuměli na TV?

Nevim, co mate proti obrazovemu zpravodajstvi. Pro me osobne je pro utvoreni vlastniho nazoru a jako dukaz reportaze o moc cennejsi, nez internetove bitvy o pravdu protkane neuveritelnymi a nicim nepodlozenymi zvasty. Pokud obrazove zpravodajstvi vynechavate, tak tezko muzete mit uceleny politicky nazor. A pravde se spise vzdallujete, nez naopak.

>"Hromadne hroby civilistu odkryte po invazi, nalezy stop po ZNH a
>predevsim temer dva miliony nevinnych mrtvych, ktere za sebou
>zanechal Sadamuv rezim, jsou dukazy bohuzel az prilis konkretni,
>nikoliv vymyslene. Vasi propagandou naopak vy neobhajite zlociny
>Sadamova rezimu."

>
>Proč takovou věc jste sakra neřekl u Sadámova soudu? Nemuseli
>by ho voběsit za 140 povstalců. Argumentujete sice hezky ale
>vona byla válka před tím Irán-Irák, desert storm potom a tak
>těch hrobů tam bude asi hodně.

Ale pane Antiseptik, prece mi nechcete namluvit, ze nevite o tom, ze se stari mrtveho a doba ve ktere zemrel se da dost presne urcit. Na to jsem u Sadamova soudu nemusel byt. Jestli se vam zda, ze povesit nekoho za vrazdu 140 nevinnych lidi (kolik z tech 140 se pokusilo spachat na Sadama atentat, to asi take presne vite, ze?), tak to jsou asi podle vas nejznamejsi masovi vrazi odsouzeni k trestu smrti obetni beranci zle justice, ne? Tech zlocinu mel Sadam tolik, ze se na dalsi uz nedostalo. A to by ho byvali chteli soudit v Iranu a v Kuvaitu.

>Zajímalo by mě jak se pozná neviná mrtvola od viné.

No naprklad tak, ze ma svazane ruce, je strelana do tyla. Neni to osoba v uniforme, ale prosty vesnican. Take tak, ze Sadamovy reznici si nedali ani moc prace s jejich pohrbivanim. Zahrabali je tak rychle a nedbale, ze nekterym koukali na povrch casti tela, napr. ruka svirajici Koran. Pohrebni obrad u muslimu, pane Antiseptik je velice dulezitou casti jejich kultury a Sadamovi reznici, kteri je mucili a jen nedbale zahrabali sve obeti, rozhodne nezabijeli nejake sproste zlocince. Ty mohli popravit regulerne v Sadamovych kriminalech a koncentrakach vybavenych na odstranovani nepohodlnych lidi.

>A teď jich tam dost přibilo od té doby co tam šíříte mír
>a demokrácii. To si tedy pomohli.

Ano vrazdi se mezi sebou dal. Je to pozustatek tricetilete tyranie, fanatickeho nabozenstvi a zaostalosti prostych lidi, kteri neznali nic nez slepou poslusnost k mytum a tyranii. Bude jeste nejakopu chvili trvat, nez se s tim vyrovnaji, ale diky USA dostali moznost vse zmenit. A ja jim tu moznost z celeho srdce preji.

129953

3.3.2007 20:07

RE: To nechápu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 129877

Samozrejme, ze Iran bude destabilizovat situaci v Iraku predevsim proti okupacnim jednotkam. Pak bude skupina, ktera bude podporovat etnicko nabozensky konflikt a nakonec i nekdo komu vyhovuje, kdyz se to reze co nejvice hlava nehlava. Pro identifikaci techto skupin si staci polozit otazku "jaky kdo sleduje cil?"

Iransky cil je jasny.Dokud budou mit neocons out of control Irak a Afganistan je realna sance, ze opozice primo v USA odpiska konec. Tak jako to udelal Britanie. I ted je mozny "pouze" letecky utok na Iran. Neuspech v Iraku je i jednou z moznosti obnoveni diplomatickych vztahu mezi USA a Iranem. Pokud se USA totiz odkloni od kurzu neocons budou potrebovat nejak odejit vojensky z regionu. A nahradit vojenskou pritomnost velmi intenzivni diplomatickou aktivitou.

Trodas vsak neni novinar placeny za svou praci, takze pokud pani Beranova odvedla slaby vykon v tomto clanku ohledne argumentaci uvedenych fakt je to jeji problem, ne lidi na Zvedavci. Mozna, ze kdyz pusti nejaky obolus a pozada Trodase o pomoc, tak ji najde fakta o Al-Kuds. Mozna...,ale to neni muj byznys, ale Trodasuv.

129926

3.3.2007 11:10

Problém vidím v tom,

A.S. Pergill 89.?.?.?

že v Iránu vládne "revoluční", v podstatě nelegitimní režim (podobně jako u nás mezi 1948 a 1989). Má rozhodně nižší míru legitimity než např. režim nacistického Německa (protože Hitler se dostal k moci legálněji než např. u nás Gottwald).
Tento režim už v době svého vzniku jasně ukázal, že nerespektuje ani bazální mezinárodně právní normy (obsazení velvyslanectví a věznění diplomatů, mj.).
Zkušenosti s takovými režimy jednoznačně ukázaly, že ústupky jsou k ničemu (a v důsledcích zhoršují situaci těch obyvatel, kteří jsou v opozici), zatímco pod permanentním tlakem se mohou zhroutit (reaganovské "uzbrojení" "tábora míru a socialismu", které mu dodnes levičáci neodpustili). Problémem je i cesta Iránského režimu k jaderné zbrani a (poněkud krátkozraká) podpora z Ruska - jinak by bylo lepší to tam nechat vyhnít, jako frankistické Španělsko nebo pinochetistické Chile. Takže zásah asi nutný bude, jako byl nutný v případě Německa a Japonska.
A k tomu unášení a mučení: Jsem toho názoru, že se tak jen nuceně obchází omezení, která si vyřvali levičáčtí aktivisté. (A kdyby se to nedělalo, bylo by mnohem hůř.) Domnívám se, že legalizace tvrdých metod výslechu by přinesla daleko větší míru kontroly a snížila by i riziko případných přehmatů. (Na rozdíl od laciných agitátorů rozlišuji dolování reálně existujících informací z důvodně podezřelých osob, např. chycených při činu, od donucení k předem nachystanému přiznání.)

129881

3.3.2007 17:01

RE: Problém vidím v tom,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 129881

>(Na rozdíl od laciných agitátorů rozlišuji dolování reálně existujících informací z důvodně podezřelých osob, např. chycených při činu, od donucení k předem nachystanému přiznání.)

Dejme tomu, že Vy rozlišujete, i když asi trochu jinak, než třeba já. Jak ale zajistit aby rozlišovali také VŠICHNI policisté? Víte, já jich pár znám, 14 let jsem byl jedním z nich. A věřte mi, je jich dost, co se ničeho neštítí a znužívají i současný systém, který je pro zločince velmi user friendly. Kdybyste poldům povolil mučení, musel bych se asi odstěhovat z republiky. Spousta poldů se totiž svou morálkou a způsobem výdělků neliší od běžného čorkaře.

A nevěřte, že v tzv. elitních útvarech je to jinak. No, možná že hůř.

129913

4.3.2007 15:40

RE: Problém vidím v tom,

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 129913

V tomhle absolutně nejsme ve sporu, naopak máte můj stoprocentní souhlas. Rozdím mezi námi spočívá v tom, že vy vidíte jako nejlepší východisko stoprocentní zákaz "tvrdých" metod výslechu (který se potom různě obchází a systém v některých případech k něčemu takovému "morálně ospravedlňuje" i jedince, kterým by pravomoc rozhodovat o těchto věcech rozhodně svěřena být neměla); zatímco já vidím východisko v legalizaci za jasně daných podmínek dozorovaných soudem a (nebo) státním zástupcem (ale rozhodně osobou a institucí nezainteresovanou "získání kladného výsledku za každou cenu"[mrknutí jedním okem], asi v podobném režimu, v jakém se dnes povolují a zpětně kontrolují odposlechy.

129969

5.3.2007 12:45

RE: Problém vidím v tom,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 129969

Jasně pane Perqill- Zavedeme TORTURU !!!! Tak je to správné - po Křesťansko- sionisticku !!!! A Vy jste absolutní chudák,který nechápe,že i on sám může být souhrou náhod odchycen- a tou jeho proklamovanou TORTUROU vyslýchán!!!! Já fakt nechápu lidi Vašeho ražení!! [bliji] [bliji] [bliji]
Ostatně ty výpovědi budou mít určitě Vysokou vypovídací hodnotu.
Takže každý takto vyslechnutý- přizná i to,že Osobně zabil Kenedyho a Chruščeva najednou !!!!! Blahoslavení chudí duchem- jejichž je království nebeské !!

130079

3.3.2007 20:29

RE: Problém vidím v tom,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 129881

"Domnívám se, že legalizace tvrdých metod výslechu by přinesla daleko větší míru kontroly a snížila by i riziko případných přehmatů."

To nevím jak by snížila riziko přehmatů, ale můžete nám to třeba demostrovat tím, že se přihlásíte dobrovolně do Quantánama a oni už z Vás vytlučou všechny teroristy a nám bude všem bezpečněji. Přehmat může totiž být už v tom, že se zatkne zcela neviný, jak se děje často a mlácením jeho se nakonec dosáhne jenom toho, že stát zaplatí odškodné zavřenému. Moc dobrá metóda to teda není. Co takhle přestat tlačit lidi až ke zdi, kdy už jim nic jiného než bomby nepomůžou?

129928

3.3.2007 18:54

Media

juniper 24.?.?.?

V podstatě všechna "media" vlastní židi, tak čemu se tak divíte?
Teď už je pozdě cokoliv dělat, válka bude a bude jich ještě hodně, ptotože jak všichni víte "válka jsou židovy žně".
Tak se s tím smiřte.

129918

4.3.2007 2:35

RE: Media

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 129918

Vložený obrázek

"Your attitude has been noticed, you know. Oh yes, it's been noticed..." +
Israel se pripravuje na atomovou valku,zatimco "pratele" Israelu na svych mediich od rana do vecera hlasaji spatnosti statu Iran na ktery je treba "predbezne zautocit" ,aby nemohl vlastnit zadne atomove bomby a tak Israel pouzije nektere ze svych 350 atomovych bomb.
*Synopsis: Israel preparing for war with neighbors
Source: Stratfor
Published: February 26, 2007 Author: Staff
Israel has scheduled its first national nuclear and chemical attack preparedness drill to take place in March, Magen David Adom rescue service said Feb. 26. The push for the exercise began after last summer's conflict with Hezbollah. Concern regarding Iran's nuclear program was also a factor in scheduling the drill, which will include army rescue forces, police, medical and firefighting services.
http://www.libertyforum.org/showflat.php?Cat=&...

Doufam ,ze po takove valce nam zustane na zivu nejaky ten politik ,ktery nam vysvetli,jak vsichni muzem byt vdecni statu Israel,ktery uz si zadal tiskopis o odskodneni za atomovou valku.
Jeste dotaz na konec ,jak Vase vlady pripravuji obcanstvo na takove "nadeleni"?

129954

5.3.2007 4:07

RE: Media

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 129954

Hodiny ,ukazujici v Chicago ,kolik minut zbyva do "Doomsday" svetove katastrofy,uz "tikaji" pres vice jak 60 roku ,od roku 1947 ,kdy reditel The Buletin of the Atomic Scientist" je uvedl ve znamost verejnosti.
Vse ,v dobe ,kdy tak zvana Atomova komise verejne napsala :" Bud svetova vlada a nebo nic"(vsichni zide,ovsem )
Ted se mluvi o pripravach na Iran,Israel ma nuklearni cviceni vsech slozek,Amerika ,dala a dale rozsiruje svuj vojensky vliv ,Rumonsko pronajalo na 100 let USA primorskou zakladnu,svetovy tisk nas uz bez "pozlatka" upozornuje na zcela jistou vec valky.The Sundey Times,doslova pise;Israel pripravuje plan na nuklearni valku(Jan 7.2007 )
Douglas Davis v rozhovoru s "nekym" z Israelu,jej ujistovalslovy:My jsme produktem (vysledkem) evropskeho holocaustu a my (zide)udelame cokoliv-a ja minim ,cokoliv,-zamezit dalsimu holocaustu pripravovaneho na Israel.Tedy ,jinymi slovy,udelame cokoliv ,to znamena i nuklearni holocaust, jez muze byt katastrofou na cely svet.Podekujme tedy ,kdysi Velke Britanii za ustaveni statu Israel,jez v kritice Evropanu ve vetsine dotazanych ,predstavuje svetove nebezpeci,tohoto umeleho statu na pude Palestincu,statu ,jez je vyzbrojen vice jak 350 atomovymi zbranemi k tomu "Doomsday".
Mysleni lidi se meni a na to si stezuje i rabbin,SIR,Jonathan Sacks v The Jewish Chonikl,jak hodne roste antisemitismus v Britanii v ramci Israelske politiky k okolnim narodum a zejmena Palestincum.Odmitneteli poslouchat o holocaustu a nebo se ohradite,tak jste vedeni ve statistice antisemitismu,takze v roce 2007 uz se zvysily " utoky" na zidy o 37% OPROTI ROKU 2005.
Na slovni potycky,dobre evidovane ,celkem 365 slovnich potycek evidovane 1 unoru tohoto roku.
Israel mysli ,ze v roku 1981 ,kdy znicil rozestavenou irackou atomovou elektrarnu,ze to same bude nasledovat i s iranskou elektrarnou, jenze ,zde se mluvi o pouziti nuklearnich bomb.Kazdopadne zide chteji ucit cely svet o hruzach holocautu,ale sami si zadne pouceni nevzali,mozna ,slovy "a nebo nic" jsou pripraveni na celosvetovou nuklearni katastrofu za jakychkoliv podminek- Bud my a nebo nikdo!!!
Politici nam lhali a lzou cela desetileti,ale nuklearni holocaust uz bude hola pravda pro vsechny bez rozdilu.

130046

3.4.2007 20:06

Fox News versus CNN

Ma 69.?.?.?

No, problem je,ze vetsina medii je silne demokraticka a nema zajem na zverejnovani dulezitych nepopularnich dukazu. napr. typu, ze se zbrane hromadneho niceni v Iraku skutecne nasly. Nebo, ze celosvetove oteplovani se deje prirozene a je to jen politicka. Pritom vybuch sopky ma vliv na oteplovani nekolikanasobe vic nez i ta nejvetsi tovarna.
CNN je silne demokraticka a nema zajem na pravde, ale popularite. Neberu vam vas nazor, ale prvne si to nastudujte nez verejne desinformujete lidi. Krome fox news se muzete mrknout i na www.drudgereport.com, at mate informace z prvni ruky z te nedemokraticke strany.

132171

Příspěvků: 41

02.03. 00:58 Slayko  Fuuuj Amerika
02.03. 13:09 Karel z Čech  RE: Fuuuj Amerika
02.03. 15:28 trosecky  RE: Fuuuj Amerika
03.03. 02:16  RE: Fuuuj Amerika
02.03. 02:30 stefan  koho chleba jis...
02.03. 05:03  To stoji za precteni i v tech zkorumplovanych medii.nekdy se sami seknou
02.03. 07:03  RE: To stoji za precteni i v tech zkorumplovanych medii.nekdy se sami seknou
02.03. 21:20 Olaf  RE: To stoji za precteni i v tech zkorumplovanych medii.nekdy se sami seknou
02.03. 07:21 vulgar von hulwaath  vskutku
03.03. 14:46 PiXi  RE: vskutku
02.03. 12:24 Karel z Čech  Vrtichvosti už mají napilno
02.03. 12:56 M. Kudrnovská  RE: Vrtichvosti už mají napilno
02.03. 20:41 seda  RE: Vrtichvosti už mají napilno...
03.03. 02:31  RE: Vrtichvosti už mají napilno...
03.03. 15:48 seda  RE: Vrtichvosti už mají napilno...
05.03. 11:31 Karel z Čech  RE: Vrtichvosti už mají napilno...
02.03. 15:02 FOHAT  NANOTECHNOLOGIE OVLADANI MYSLI V PRAXI.
03.03. 02:22  RE: NANOTECHNOLOGIE OVLADANI MYSLI V PRAXI.
03.03. 10:49 Smrdka  To nechápu
03.03. 18:33 Kubyk  RE: To nechápu
03.03. 19:15  RE: To nechápu
03.03. 21:38 Kubyk  RE: To nechápu
03.03. 23:43  RE: To nechápu
03.03. 20:41 Antiseptik  RE: To nechápu
03.03. 21:55 Kubyk  RE: To nechápu
03.03. 22:17 SandWalker  RE: To nechápu
04.03. 00:07 Kubyk  RE: To nechápu
03.03. 22:26 Antiseptik  RE: To nechápu
04.03. 00:27 Kubyk  RE: To nechápu
04.03. 01:50 Antiseptik  RE: To nechápu
04.03. 02:29 Kubyk  RE: To nechápu
03.03. 20:07 Rene Bartosek  RE: To nechápu
03.03. 11:10 A.S. Pergill  Problém vidím v tom,
03.03. 17:01 DavidZ  RE: Problém vidím v tom,
04.03. 15:40 A.S. Pergill  RE: Problém vidím v tom,
05.03. 12:45  RE: Problém vidím v tom,
03.03. 20:29 Antiseptik  RE: Problém vidím v tom,
03.03. 18:54 juniper  Media
04.03. 02:35  RE: Media
05.03. 04:07  RE: Media
03.04. 20:06 Ma  Fox News versus CNN

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 1

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 4

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 085,08 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 278