Diskuze k článku

„Americký útok je základem naší existence“

Příspěvků 52

2.3.2007 7:00

Golem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Celkom ma zaujal tento clanok, ale som len student a nemozem si dovolit platit predplatne, aby som ho mohol precitat cely. Ste si isty, ze je toto cesta akou sa chce tento web uberat?!? [pláč]

129787

2.3.2007 9:42

Už je načase

Sid 91.?.?.?

Možno strach z útoku USA zmobilizuje Iráncov, aby ajatolláhov zvrhli sami. Perský národ by sa konečne očistil od násilne vnúteného islamizmu a arabizmu, a vrátil sa k svojej indo-európskej podstate. A z americkej strany nemusí padnúť ani výstrel. Akurát gulka pre Ajatolláha Chameneího.

129794

2.3.2007 12:13

RE: Už je načase

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 129794

A nebo třeba naopak, možná že strach z další války zmobilizuje američany, kteří už mají těch blbostí dost a vrátí se mezi lidskou společnost. Jen pár kulek pro Buše, Cheyneho, Riceovou, Wolfowitze....asi stejná šance.

129800

2.3.2007 13:45

RE: Už je načase

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 129794

Pane zid, to jsou jen takove zionisticke sny kterymi krmi Americkou verejnost aby ji nalakaly do boje za Israel.
Proc by meli mit strach? Vidi, jak v sousedni zemi dostavaji na zadky, jejich koalice se rozpadla a vedomi, ze ti co investovali do Iranu by neprihlizeli s rukama v kline. Snad si nemyslite, ze staty ktere maji zajem o Iran by nechali jednu velmoc dominovat nafte.
Iranci se uz tesi jak budou dokazovat lasku k bohu tim, ze se zmeni v rachejtli a objevi se na Americkych zpravach jako duvod proc vdovy a deti agresoru placi.
Take Israel by se mel mirnit. Po dlouho zapiranem naplacani ktere se mu dostalo loni vlete a ktere donutilo jejich veliciho generala znasilnovat zeny aby se zrejme odreagoval. No vsak to vite. Israel by si mel uvedomit, ze picha do vosiho hnizda a take to, ze hrdinny Ariel je nalozeny jako okurka, ne jako Blanicti rytiri, kteri jsou pripraveni, ale jako Lenin, ktery byl v bestialite zrejme jeho vzor.

129812

2.3.2007 14:33

RE: Už je načase

Sid 91.?.?.?

Reakce na 129812

To že sa Iránci tešia na to ako sa odpália snáď nemyslíte vážne. Prečítajte si posledný článok o Iráne na stránke e-politika.eu od človeka, čo tam žije, a uvidíte ich názor na režim. Nič im nie je lahostajnejšie ako ajatolláhovia.

129818

2.3.2007 17:00

RE: Už je načase

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 129818

ZRADAR - JASNÉ POSELSTVÍ
Výroky slavných - Bush:
"Vy slovanský svině, kdo neni s náma, je proti nám" "God bless"

PS-možná chyba překladu vyloučena [zmaten]

129833

3.3.2007 15:06

RE: Už je načase

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 129833

v pořádku. Už je načase mu dát ochutnat, co to znamená dělat si z nás nepřátele.

„Slované jsou nejmocnější národ. Kdyby se spojili, nebylo by na Zemi síly, která by je zastavila.“

129903

3.3.2007 20:31

RE: Už je načase

dharma 84.?.?.?

Reakce na 129903

zacal by som nepodstatnym detailom - slovania asi niesu narod... skor kmen narodov...

no a co je podstatne, ze slovania, aspon tomu chcem verit, vo vseobecnosti niesu agresivne vybojne narody, preto k nejakemu "spojeniu na tazenie proti svetu chvalabohu nedojde"... avsak, bolo by velmi fajn, keby sa spojili aspon na cas, na zastavenie tej ohavnej sionisticko-emerickej agresie...

[smích] to by bolo moc fajn

129929

4.3.2007 16:32

RE: Už je načase

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 129929

moc Slovanů tvořených dílčími kmeny, jejichž osamostatňováním vznikly slovanské národy, právě pramení z toho, že nejsou agresivně dobyvačné. Znamená to vnitřní spokojenost s tím co mám, a nemám-li něco co potřebuji, pak to získám tím, že za to něco nabídnu, nikoliv tím, že si to půjdu jako Amíci ukrást, ovládnout,podmanit. Není proč. V tom je krása slovanského ducha, a buďme vděčni že tento potenciál máme. Tím přichází na řadu čin. Čin v přetvoření potenciálu na hodnoty, aniž bychom si je nechali ukrást či je naivně odprodali za mrzký peníz. Hodnotu za hodnotu, ne hodnotu za paskvil.
My hodnoty tvořit umíme, a tvoříme, ale zatím si je neumíme ubránit. To se však mění. Není na vybranou. Buď uhájíme, nebo skončíme. Proto jsem neskonale vděčný za poctivou práci všech lidí v tomto státě i ve státech spřátelených, ať už se jedná o jakoukoliv sféru, zvláště ve službě celku, nikoliv hrabání si hromádky pod sebe, ze které stejně nic pořádně nemám,možná jen prchavý pocit přežraného prasátka, a kterou si do hrobu nevezmu. Kdežto pocit, že pomáhám svým ať již přátelům či spoluobčanům, že za něco stojím jako člověk, ten ano.

129971

4.3.2007 18:39

RE: Už je načase

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 129971

nemam dojem, ze jsme slovane [smích] rekl bych ze jsme americanum podobnejsi nez polaci, ukrajinci, rakusane a nemci .. protoze jsme mix keltu, slovanu, germanu a avaru ... mozna vy osobne slovan jste, ale netahejte do toho vsechny ...

americane jsou jaci jsou, je to mix vsech ras ovsem s durazem na touhu po dobyvani, zisku bez prace, riskovani, a proto je ta mentalita takova jaka je .. a zrejme to je ten rozdil, vsechen ten smejd odjel v prvnich vlnach kolonizace a v evrope zbylo stado ovecek (obrazne, urcite neodjeli vsichni)

co se tyka pomoci, tak mi pratele pomoc nepotrebuji, mi spoluobcane take ne ... pomoc potrebuji lide v tretim svete

129979

3.3.2007 17:01

RE: Už je načase

seda 82.?.?.?

Reakce na 129833

Nevím sice, jestli se nemýlíte, ale jak sleduji p.Bushe, tak "je mu to podobné", to víte svině vidí svině všude.
Jen mi řekněte: v té stupnici hrdého občanství, kde na první příčce jsou asi Švýcaři, pak asi severské národy (Švédové, Finové apod.), pak velké národy (Američani,Rusové,Číńani,příp.Indové). Kam bychom asi patřili my Češi, a my Moravané, a my Slezané? Víte co je ale komické? Neznám žádné Slovany, kteří by ohrožovali Anglo-američany!!? - spíše naopak! Ale POZOR! nelze přehlédnout, že angolo-americká civilizace dominuje v oblasti kolonizace! Angličané vynikali metodou "dělových člunů", USA preferují dvě fáze : ad 1) přes prachy tzn. kapitalistické zotročení, a když to nejde tak
ad 2) pomocí vojenské síly. [bliji]

129912

2.3.2007 14:24

RE: Už je načase

skepse sama 200.?.?.?

Reakce na 129794

... a mozna by nebylo spatne vratit se zpet k polyteismu, pripadne do praveku

129816

3.3.2007 3:17

RE: Už je načase

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 129794

to je opravdu asi takova romanticka predstava jako kdyz Palacky s Riegrem touzili po panslavisticke risi

129867

3.3.2007 14:43

RE: Už je načase

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 129867

Palacký nebyl panslavista ale austroslavista [mrknutí jedním okem] [cool]

129899

6.3.2007 4:19

RE: Už je načase

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 129899

No vidite, to jsem se ve skole takove rozumy neucil,ale vzdy se nekde najde nejaky ten Meda Beda aby nas uvedl na spravnou miru.

Mimochodem,slysel jsem,ze Palacky vlastne neumel ani poradne psat cesky,neco na tom asi pravdy bude vidte Medo Bedo?

130165

3.3.2007 16:18

RE: Už je načase-se vzpamatovat, p.side!

seda 82.?.?.?

Reakce na 129794

Nic absurdnějšího jsem zde ještě nečetl! Hrajte si se svými "gulkami", a při tom spočítejte zbývající Alláhovy hodnostáře v Íránu. To víte , to je jak růženec...
>A z americkej strany nemusí padnúť ani výstrel.
To snad opravdu nemyslíte vážně? Za tento názor by vás měli posadit "za katr" na tolik měsíců kolik by bylo zabito civilistů! [pláč]

129906

2.3.2007 11:11

a písnička na závěr...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

http://show.idnes.cz/v-eurovizi-zazni-rap-zmackni-...

129799

2.3.2007 13:00

RE: a písnička na závěr...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 129799

Tak si to srovnáme.

1. Na koho zaútočil v posledních staletích Irán? Na nikoho. A USA? Za posledních 50 let na více než 20 států. Izrael nedávno zpustošil Libanon.

2. Má Irán atomové zbraně? Nemá. Mají je USA a Izrael? Mají.

3. Od koho máme informace, že nás Irán ohrožuje? Od USA a Izraele.

Ať to převracím, jak převracím, ať přemýšlím, jak přemýšlím, vychází mi, že raper deklamuje o Bushovi nebo Olmertovi. A tím vlastně potvrzuje tento článek. Jenom naši komentátoři ho nepochopili.

129805

3.3.2007 17:11

RE: a písnička na závěr...a srovnání...

seda 82.?.?.?

Reakce na 129805

...z toho asi americkým státním teroristům "naskáčí bobule"! Protože vaše srovnání je opravdu trefné, ve všech bodech.
Už nám jen schází, aby americký terorizmus k nám infiltroval pomocí ODS a spol. (např. zelených)!?

129914

2.3.2007 13:01

RE: a písnička na závěr...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 129799

Po přečtení textu k písni mě docela polilo horko.
Nevím, kolik ze zdejších čtenářů ví, jak lze hudbou a rytmem modelovat vrstvy podvědomí nejen u lidí, ale i v jeho strukturách v noosféře. Podvědomí je jeden z nehmotných, energetických nástrojů, propojující mozky lidí - podle jejich citlivosti a trénovanosti. Jde o prostředí, obklopující planetu až do sféry podvědomí člověka, ono přijímá tuto energii z prostoru (davová psychoza apod. má mnohem širší sféry účinku). Sionisti jsou společným produktem poznatků kněží katolické církve a světa financí, kterému církev dala prostředky a stále si jej kontroluje - ale zcela jinými prostředky.
Bohužel to, co dovedou leckteří šamani v pralese, to dnes dostalo podobu technologie.
Ta nenápadná písnička takhle načasovaná by mohla být spouštěčem mnohem důslednějšího vstupu do podvědomí lidí. Tam nemáme možnost kontroly rozumem, tam jdou vstupní data. Takže průser.
Také mě zaráží, kolik humbuku se dělá kvůli raketám, použity budou jen když se dříve nepodaří zvládnout myšlenkový potenciál (Strukturu myšlenek v prostoru), který zatím drží Irán. Jde opět o staronový konflikt dobra se zlem, kde dobro má i svou velmi přesnou strukturu nad planetou, včetně energeického potenciálu, vysílaného lidmi, cítícími podobné emoce.
Je to na delší vyprávění.
Prosím, je třeba se rozhodnout, komu věnovat svou důvěru - a tím i energii, na kterou už jsou měřáky. Slova a činy jedněch i druhých.
Pokud takováto písnička vyhraje v Eurovizi, je to móóóóc špatné.

129806

2.3.2007 17:48

RE: a písnička na závěr...

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 129806

No klucí,jestli v Eurovizi vyhraje tahle písnička,tak pán Bůh s náma. [smích] Ale pan čech(nevím,jak se píše velký č [smích] [bliji] ) byl jiste kompetentni,prý se radil s nějakým č [oči v sloup] ernogněvem [smích] .Já jsem z vesnice klucí(a holky :lol[smích],globálním problémům moc nerozumím,ilumináty a sionisty mám v prdeli,ale jestli Vám mohu poradit:prodejte akcie a kupte půdu,která uživí Vás a Vaší rodinu.Nebo chovejte králíky.To jde ovšem v paneláku těžko [vyplazený jazyk] .Bude bída,bude hlad,já jen doufám,že ne radioaktivní spad [smích] .OT k panu jánkovi:se schizofreniky mám velmi dobré zkušenosti,všem,zvlllllášt´ chytrolínům doporučuji osobní kontakt.Mejte se,zdar a sílu. [smích]

129837

3.3.2007 3:20

RE: a písnička na závěr...

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 129806

A proc by clovek mel nekomu duverovat?Ja radeji neduveruji nikomu a docela si vystacim.

129868

2.3.2007 16:06

RE: a písnička na závěr...

dharma 91.?.?.?

Reakce na 129799

jak si citam text tej pesnicky o fanatickych vladcoch ktori maju technologiu a su dost sialeny na to aby zautocili jadrovou zbranou, vychadza mi z toho, ze tipek súpieva o bushovi a svojich otcoch vlasti

129831

2.3.2007 13:31

Golem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Vdaka za odomknutie celeho clanku. Velmi ste ma potesili. [smích]

129809

2.3.2007 15:59

rozviest to dalej

dharma 91.?.?.?

mozno by bolo zaujimave rozviest to dalej v smere, co by bolo, keby emerika predsalen odmietla urobit izraelu sluzbicku....
myslim, ze by to pre USA malo tragicke nasledky... som si takmer isty, ze do tyzdna, ci do dvoch po tom, ako by emerika definitivne a jednoznacne vyjadrila odmietnutie ist do vojny s iranom, totiz do 14 dni by bol na emeriku spachany dalsi teroristicky utok, alebo hned niekolko, mozno dokonca s jadrovou bombou ... utocnici by boli samozrejme Iranski clenovia al kajdy ... to by sa potvrdilo tak, ze vedla kratera po atomovom vybuchu by nasli obciansky preukaz roky hladaneho iranskeho teroristu - clena al kajdy...
myslim, ze emerika nema velmi na vyber... nema na vyber v zmysle ako sa vyhnut stratam...
moze si vybrat ci ist do vojny alebo nie, ale nech si vyberie cokolvek, bude tvrdo platit...

129828

2.3.2007 16:46

rozviest to dalej?

semitsky snilko (ss) 84.?.?.?

Reakce na 129828

klikni si pako!

129832

2.3.2007 19:58

RE: rozviest to dalej

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 129828

ale jistě. 90% tzv. teroristických útoků mají na svědomí americké a izraelské tajné služby. A na tom pak staví svoji propagandu proti muslimům i komukoliv dalšímu jim nepohodlnému.

pane dharmo, na svých stránkách máte krásnou značku vyzývající k boycottu jistého apartheidu. Minulý týden se mi to poštěstilo- kupoval jsem v obchodě halvu, na výběr byla izraelská a polská- takže volba byla jasná [velký smích]

129843

3.3.2007 3:22

RE: rozviest to dalej

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 129843

Kolik tun jste ty halvy nakoupil?

129869

3.3.2007 14:49

RE: rozviest to dalej

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 129869

bylo to přesně 0,00025 t [chechtot]

tady jde o princip a jeho kolektivní uplatňování [cool]

129902

3.3.2007 12:21

RE: rozviest to dalej

dharma 84.?.?.?

Reakce na 129843

aj ked viem, ze bojkot je len minimum co mozem urobit protitej vylhanej politike co robia, tak sa ho snazim dodrzovat vsade tam, kde vidim moznost...
A tu neide o tony... [smích]
tu ide o ludi... keby vsetci slusni ludia kupovali iba neizraelske produkty, tak je izrael za chvilu na kolenach a ti ktorií s nimi doteraz obchoduju, by s nimi proste obchodovat prestali, lebo by sa to proste nevyplacalo...
[smích]
diky

129885

3.3.2007 12:04

Bibi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Bohuzial v poslednom liste smerovanom Bushovy /viď Al Jazeera/ AIPAC tvrdi nieco ine pravý opak ako uvádza tento članok. Ale neveril by som AIPAC.

129884

3.3.2007 12:23

Řekl bych že USA nakonec zaútočí

Zorba 83.?.?.?

Podle mne USA nakonec na Irán určitě zaútočí. Otázkou je jen kdy to bude a jaký ten útok bude(zdali jen bombardování nebo pozemní útok s následnou okupací).
Dobytí a podmanění Iránu je jedním z nejnutnějších kroků USA a sionistů na cestě ke světovládě. Irán je jedním z hlavních antiamerických a antisionistických režimů, navíc má ohromné zásoby ropy a strategickou pozici, to jsou důvody proč USA musí Irán dobýt. Obsazením Iránu se USA podaří téměř dovršit obkličování Ruska a tak USA získají výhodné pozice pro budoucí válku s Ruskem.
Nepochybuji o tom že američtí politici(a to jak republikáni tak i demokrati) jsou jedna ruka s AIPAC a že mají v úmyslu dříve či později na Irán zaútočit.
Po Iránu pak přijdou na řadu další země: KLDR, Syrie, Venezuela...a pravděpodobně nakonec přijdou na řadu Rusko a Čína. Lze jen doufat že dříve či později se země ohrožené americkou agresí spojí a společnými silami se jim podaří USA a sionisty rozdrtit a zastavit.
Jinak osobně si myslím že je nepravděpodobné že USA na Irán zaútočí ještě za Bushe a to kvůli neúspěchům v Iráku. Pokud by přecejen k něčemu došlo, pak patrně jen k bombardování Iránu. Podle mne je pravděpodobnější že Američané zaútočí na Irán až za vlády Bushova nástupce(téměř určitě demokrata).
Dalším důležitým faktotem je válka v Iráku. Pokud se Amíci doopravdy z Iráku stáhnou, pak pravděpodobně dojde k pozemnímu útoku na Irán o hodně později(možná až za 10 let) a to teprve poté co se Amíci do Iráku znovu vrátí(což budou muset). Pokud to ale Amíci v Iráku nakonec nějak zvládnou pak pravděpodobně dojde k americkému útoku na Irán již poměrně brzy(možná již kolem roku 2010). Každopádně je velmi pravděpodobné že Američané(nebo Izrael) budou Irán nejprve bombardovat a pozemní útok přijde až později, poté co Američané nějak zvládnou situaci v Iráku.

129886

3.3.2007 13:17

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 129886

pro utok na iran se zaminak najde dost jeste za bushe, vubec bych se nedivil, kdyby nekde v nejakem klidnejsim hlavnim meste ve stredu usa vybuchla "teroristicka" atomoba bomba ... nejspis kufrikova (made in russia)

vzdyt jde o svetovladu

129890

3.3.2007 13:36

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

Sid 91.?.?.?

Reakce na 129886

Si väčší optimista ako ja, ale lepšie ako bombardovanie by bolo zafinancovať tam nejaký prevrat,aby nezomreli ludia, ktorí tak či tak nie sú nadšení islamskou republikou. Ale zopár presných bômb do hniezd mullahov by nebolo odveci.

129891

5.3.2007 12:16

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

Bibi 212.?.?.?

Reakce na 129891

Prečo likvidovať druhých len preto že su ineho vierovyznania?.Podceňovať ich a brať ich ako nie ludí,,? To môže byť z dvoch dôvodov /hlavných/.."Cítiť sa ako čosi viac" /sionizmus - nacizmus/. Alebo mať úplne nedostatočné skreslené informácie z masmédií made in Nova, TA3 CNN...atď....Potom je naozaj možné aj to napríklad čo spravil voj.Green, Cortez,,,atď s mladym Irackým dievčaťom a jeho rodinou. Žiadne výčitky, žiadne spätné väzby mysle a sebakontroly.. Takže len tolko o tých Vašich "zopár presných bombách".

130077

5.3.2007 17:47

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

Sid 91.?.?.?

Reakce na 130077

Hovorím už asi po stý krát že Iránci sú mi sympatickí. Iránky sú asi najkrajšie ženy na svete. Preto hovorím, že lepší ako bombardovanie by bol prevrat. Ale mullahovia a ajatolláhovia musia pykať za to, čo Iránu spravili. Keby ste si pozreli napríklad predrevolučné zábery Teheránu, mysleli by ste si, že je to Paríž alebo Rím. Irán za Šáha- industrializácia, modernizácia, práva žien, no proste krása. Potom prišli dementi v turbanoch a nasledovali popravy detí od 9 rokov, zatvorenie vysokých škôl na 2 roky, kameňovanie, bičovanie, 14 roční vojaci vo vojne proti Iraku, taktika ľudských vĺn, zničenie hospodárstva a útlak vo všetkých oblastiach života. Preto tie presné bomby pre klerikov.

130107

3.3.2007 20:57

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

dharma 84.?.?.?

Reakce na 129886

no neviem, s tymi poctami to je tak, ze ktokolvek moze vypocitat cokolvek...
ja si netrufam nieco vypocitat, len tak intuitivne akosi hadam, ze, prihliadnuc k tomu ze iran coskoro otvori ropnu burzu fungujucu na eurach, tak utok na iran sa da ocakavat do konca aprila 2007 (stvrty mesiac v roku) ... a nevylucujem, ze bude odstartovany ako odplata za "teroristicky utok v amerike (mozno aj jadrovy)" - ako inak, sikovne naaranzovany...

129932

3.3.2007 21:00

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

Kant 88.?.?.?

Reakce na 129886

Jenže to mají mnohem a mnohem obtížnější než v Iráku.Obsadit Irán, na to, jak píšete, nyní vojensky nemají.Jestli zaútočí, tak to bude typicky emerické, bez varování, za pomoci křižujících střel a stealth letounů s obvyklými normami DU munice na jednoho civila .Je otázka, co by udělala íránská pozemní armáda a šíité v obsazeném Iráku, a hlavně, co by udělal největší odběratel íránské ropy a zároveň největší USácký věřitel.Zatím jedná poněkud podivně. [zmaten]

129933

3.3.2007 22:20

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 129933

rekl bych, ze cine je jedno od koho kupuje ropu a mozna jim bude po chuti kupovat ji spis od veritele a tim snizovat dluh [smích]

129939

3.3.2007 23:51

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

dharma 84.?.?.?

Reakce na 129939

no na tom neco bude... a to je desive...
nakonec cina moze este aj podporovat USA...

129947

4.3.2007 2:55

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 129947

cina podporuje usa uz docela dlouho a veri, ze na tom v budoucnu vydela, nepocita ovsem s ekonomickymi hokusy pokusy (i kdyz jim to ted trosku dochazi) a s tim, ze je mozne ukrast zlato, kterym je kryta mena z podzemi vyskovych budov, na ktere je spachan teroristicky utok neznamou organizaci

129956

4.3.2007 19:49

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 129933

Cina uz zrejme vyslala jedno vazne varovani. Pokles na burze v Sanghaji neni vzhledem na objem vlastnictvi pro Peking zadny problem. "Lehce" se to odrazilo ve Wall Street, kde na druhy den situaci zastavilo prohlaseni primo z Bileho domu, to by jednoho zajimalo jakou dali garanci? Ze by mir s Iranem? Londyn mel dva spatne dny.

Na druhou stranu optimismus neni na miste. Ve chvili, kdy bude ekonomicky krach diky obrovskemu mnozstvi spekulativnich penez v USA otazkou rekneme mesicu, tak zadny ekonomicky tlak zrejme nebude fungovat. Pro Cinu je jiste tezko stravitelne, prijit o ropu z Iranu, ci dokonce pripustit kontrolu nad svou potrebou ropy ze strany sveho nejvetsiho dluznika.

Byla by to dost patova situace. Cina by mohla znicit ekonomiku USA a USA by mohli znicit ekonomiku Ciny. Samozrejme dnes oboustranne. V budoucnu by to uz oboustranne byt nemuselo.

129985

4.3.2007 23:48

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 129985

prave proto musi usa utocit nyni, protoze ani cina ani rusko si nelajsnou vyhlasit valku usa (svetovou valku), protoze utoci na "stat osy zla"

co se ropy v iranu tyce, tak ta zustane tam kde je, iran zustane iranem, stejne jako irak zustal irakem (irak je dokonce iractejsi, protoze ropa jiz nepodleha embargu) ... i kdyby se jim podarilo rozdelit irak a iran na ony tri zony (kurdove, sitove, sunnite), tak bude ropa tam kde je a cena bude zhruba stejna - pomalu rostouci

a kupovat ropu levne od usa a tim pomalu odmazavat dluh by mohlo byt pro cinskou ekonomiku spise vyhodne ... navic dluznik nepritel uz vlastne neni dluznik

130019

6.3.2007 2:05

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 130019

Kolik tedka je tezba iracke ropy a kolik ta sranda vlastne stoji? Pokud si pripoctete 50 mld babek rocne, plus ztraty, tak dvakrat levne to neni. Afganistan i Irak jsou mimo kontrolu a vy ocekavate invazy do Iranu? Masivni letecky utok je momentalne v realnych moznostech USA. Nekolik set tisic vojaku nutnych pro kontrolu Iranu proste neni. Cina si nemuze dovolit byt rok ci vice bez ropy a Japonsko uz vubec ne.

130148

4.3.2007 4:39

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 129886

Taky to tak vidím, USA jde především o zničení Ruska.
Není pochyb.

Spojené státy uvažují o umístění dalšího protiraketového radaru na Kavkaze. Prohlásil to ve čtvrtek v Bruselu ředitel americké Agentury pro protiraketovou obranu generál Henry Obering, jehož citovala agentura AP. Podle ní tento krok nejspíš vyprovokuje další střet s Ruskem.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/usa-pry-chteji-dalsi-radar-umistit-na-kavkaze_110656_3quvd.html

129958

5.3.2007 17:45

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129886

V tomto jednom příspěvku odpovím všem kteří reagovali na můj příspěvek.

Skepse sama, máš pravdu že těch záminek se najde víc než dost. Bush má problémů v Iráku tolik že si myslím že si patrně další dobyvačnou válku nebude moct dovolit. Ale na druhou stranu kdo ví, rozhodně možnost že na Irán Amíci zaútočí ještě za Bushe nevylučuji. Každopádně si myslím že je jisté že Amíci na Irán dříve či později zaútočí. Ale neřekl bych že by odpálili na vlastním území jadernou bombu aby měli záminku, podle mne si najdou záminku jinou, méně hroznou.
A ovládnutí Iránské ropy Amíky by pro Čínu bylo jasně nevýhodné.

Sid, převrat organizovaný CIA nemá v Iránu šanci na úspěch. Možná až po bombardování, ale i o tom pochybuji, takže Amíci si patrně budou nakonec muset podmanit celý Irán silou. Na životech Iránců ovšem Amíkům určitě nezáleží.

Dharma, já vím že výpočty kdy se co stane nebývají 100% spolehlivé. Nemyslím si že USA zaútočí na Irán už v dubnu, ale rozhodně nevylučuju že na něj zaútočí ještě za Bushe(v takovém případě se ale nestáhnou z Iráku). Myslím si že si patrně najdou jinou záminku, naaranžování atomového výbuchu podle mne nemají za potřebí.

Kant, myslím si že USA mají na to dobýt Irán, ovšem vzhledem k válce v Iráku by to byla zbytečná obtíž navíc a proto budou jak říkáš patrně Irán nejprve bombardovat a k pozemnímu útoku dojde později. Pokud by pozemní Iránská armáda vstoupila do Iráku aby tak odpověděla na Americké bombardování pak myslím že by ji US army určitě porazila(vzhledem ke své převaze), takže Iránci by tak ničeho nedosáhli. Čína ani Rusko se podle mne v nejbližší době otevřeně na stranu Iránu nepostaví, zatím se musí totiž na válku proti USA stále připravovat, řekl bych že na to budou připraveni až za pár let.

130106

7.3.2007 11:41

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny

Sid 84.?.?.?

Reakce na 130106

Prečítaj si článok na e-politika.eu "Aký dôležitý je iránsky prezident?" od človeka ktorý tam žije a dozvieš sa veľa zaujímavých vecí.
Ešte k tomu predošlému článku- Aký zmysel má zabíjanie civilistov, ktorí podporujú vznik Palestínskeho štátu?

130313

8.3.2007 17:39

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 130313

Ten článek jsem si přečetl. Je zajímavý, ale nesouhlasím se závěrem kde se tvrdí že prý hlavně kvůli Ahmadenižádovi hrozí válka USA s Iránem. Ve skutečnosti měli Amíci v plánu dobýt Irán již dávno. Dále jsem přesvědčen že většina Iránců svůj režim podporuje(ačkoliv možná ne ve všem). Stejně tak většina Iránců podporuje jaderný program svojí země.

Nevím co máš na mysli tou svojí poslední větou. Kdo by měl něco takového dělat? Tvrdot že neco takového dělají Palestinci by bylo scestné. Palestinské útoky na jakékoliv Izraelské cíle jsou jen nutnou odpovědí na sionistickou agresi.

130418

8.3.2007 18:29

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny

Sid 91.?.?.?

Reakce na 130418

Mám na mysli, že vôbec nerozmýšľajú na koho útočia. Keď vyhodia do vzduchu autobus, môže v ňom cestovať 90 percent ľudí, ktorí podporujú mier a vznik Palestínskeho štátu. Iné by bolo útočiť trebárs na dôstojnícku školu.
Čo sa týka Iránu, pri príležitosti Medzinárodného dňa žien musím vyjadriť obdiv iránskym ženám, ktoré každoročne manifestujú za svoje práva. Režim ich aj tento rok rozohnal.
Iránci možno podporujú jadrový program, podporujú však aj demokratické zmeny, do ktorých sa Ahmadinejadovi(opici) velmi nechce. Keby bol držal hubu o Izraeli, jadrový program nemusel budiť tolko pozornosti.

130421

9.3.2007 17:32

RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 130421

Co se týká způsobů boje jež používá Palestinský odboj. Je třeba si uvědomit že Palestinci tím co dělají pouze odpovídají na sionistickou okupaci a genocidu. Když např. spojenci za války bombardovali Německá města tak si taky nemohli vybírat koho zabijí. Byla to prostě válka a odveta. Stejně tak si ani Palesinci dnes při svých atentátech nemohou vybírat. Prostě musí bojovat ve válce jež jim byla vnucena. Sionisti si taky neberou žádné servítky. Tak to bohužel ve válkách chodí.
Já nepochybuju o podpoře jíž se mezi Iránci Ahmadenižád jistě těší.
Podle mne je dobře že se Ahmadenižád odvažuje veřejně a otevřeně kritizovat sionismus. I kdyby to nedělal, tak USA jeho zemi nedají pokoj, jejich jasným cílem je ovládnutí Iránu.

130476

3.3.2007 15:58

USA se roztahují dále

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

RUMUNSKO PRONAJALO USA svoji černomořskou námořní základnu na 100let.
(Zdroj: magazín ATOM)

129905

6.3.2007 11:52

Vyhlásit válku „radikálnímu islámu“?

Osvetár 85.?.?.?

„Poslední šancí Západu je zvon bijící do tmy na poplach“ - Tom Blankley, spisovatel a syn jednoho z pozůstalých po německém náletu za druhé světové války, který se hluboce vyzná v historii, věří, že Západ – apatický k metastázám islamistické hrozby – se chová jako Francie a Velká Británie během „podivné války“ v roce 1940.

~ čítaj ďalej.

130192

Příspěvků: 52

02.03. 07:00  Golem
02.03. 09:42 Sid  Už je načase
02.03. 12:13 Antiseptik  RE: Už je načase
02.03. 13:45 karel4u  RE: Už je načase
02.03. 14:33 Sid  RE: Už je načase
02.03. 17:00  RE: Už je načase
03.03. 15:06 MedaBeda  RE: Už je načase
03.03. 20:31 dharma  RE: Už je načase
04.03. 16:32 MedaBeda  RE: Už je načase
04.03. 18:39 skepse sama  RE: Už je načase
03.03. 17:01 seda  RE: Už je načase
02.03. 14:24 skepse sama  RE: Už je načase
03.03. 03:17 Belveder  RE: Už je načase
03.03. 14:43 MedaBeda  RE: Už je načase
06.03. 04:19 Belveder  RE: Už je načase
03.03. 16:18 seda  RE: Už je načase-se vzpamatovat, p.side!
02.03. 11:11  a písnička na závěr...
02.03. 13:00 DavidZ  RE: a písnička na závěr...
03.03. 17:11 seda  RE: a písnička na závěr...a srovnání...
02.03. 13:01 janko  RE: a písnička na závěr...
02.03. 17:48 micha  RE: a písnička na závěr...
03.03. 03:20 Belveder  RE: a písnička na závěr...
02.03. 16:06 dharma  RE: a písnička na závěr...
02.03. 13:31  Golem
02.03. 15:59 dharma  rozviest to dalej
02.03. 16:46 semitsky snilko (ss)  rozviest to dalej?
02.03. 19:58 MedaBeda  RE: rozviest to dalej
03.03. 03:22 Belveder  RE: rozviest to dalej
03.03. 14:49 MedaBeda  RE: rozviest to dalej
03.03. 12:21 dharma  RE: rozviest to dalej
03.03. 12:04  Bibi
03.03. 12:23 Zorba  Řekl bych že USA nakonec zaútočí
03.03. 13:17 skepse sama  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
03.03. 13:36 Sid  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
05.03. 12:16 Bibi  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
05.03. 17:47 Sid  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
03.03. 20:57 dharma  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
03.03. 21:00 Kant  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
03.03. 22:20 skepse sama  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
03.03. 23:51 dharma  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
04.03. 02:55 skepse sama  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
04.03. 19:49 Rene Bartosek  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
04.03. 23:48 skepse sama  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
06.03. 02:05 Rene Bartosek  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
04.03. 04:39  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí
05.03. 17:45 Zorba  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny
07.03. 11:41 Sid  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny
08.03. 17:39 Zorba  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny
08.03. 18:29 Sid  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny
09.03. 17:32 Zorba  RE: Řekl bych že USA nakonec zaútočí-Odpovědi pro všechny
03.03. 15:58 MedaBeda  USA se roztahují dále
06.03. 11:52 Osvetár  Vyhlásit válku „radikálnímu islámu“?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,16 Kč
Libra
29,33 Kč
Kanadský dolar
16,88 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,02 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 724,77 Kč
1 unce stříbra
512,42 Kč
Bitcoin
366 363,51 Kč

Poslední aktualizace: 26.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 149