Diskuze k článku

Pozor na firmu Acer – dokončení

Příspěvků 60

10.2.2007 5:11

zalohovani

texaskycizek 70.?.?.?

Mam takovy dojem, ze by bylo dobre pravidelne zalohovat vse na diskety. Pak se da zacit znovu s cistym stitem a ztrati se jenom ta nejnovejsi data. Myslim, ze to vsichni vyrobci doporucuji.
Vas, Texaskycizek

128358

10.2.2007 7:48

RE: zalohovani

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 128358

Čížku, vy jste jak sníh. Vždycky vás něco napadne...

128363

10.2.2007 18:34

RE: zalohovani

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128363

Panove a obcasne damy. Pan Stwora by mne mel platit. Beze mne by nebylo na koho nadavat. Prectete si muj prispevek znova a vynechejte slovo disketa. Co muzete rici o zbytku? O zalohovani?Ne ze bych to sam osobne delal ( stydim se k tomu priznat). Ale to by resilo ten potencialni problem se ztratou vsech info. A ten problem a jeho reseni by mel byt diskutovan, ne pochybne medium, ktere ja jsem navrhl. A panove....mimo meho navrhu a jeho kritiky, mate jeste nejake myslenky? Jak to vlastne R E S I T ? To je to, co je podstatne!!!
Navrhnete lepsi R E S E N I !!! Kritizovat? K tomu mame preci novinare, lidi, kteri nic jineho neumi, na ingenyrske, nebo medicke diplomy nemaji, tak kritizuji vse a vsechny, vsude. (plati to i o internetu)
Takze, abych to zhrnul,jedine pan Matousek prispel k diskuzi a potencialnimu reseni. Ostatni a Vy vsichni vite, kdo jste, si zde poustite hubu na spacir. Ani stredoveka resene nejste shopni navrhnout. Vas, Texaskycizek (jako snih)

128404

10.2.2007 20:42

RE: zalohovani

kavol 85.?.?.?

Reakce na 128404

a tož to já se klidně konstruktivně přiznám, jak to dělám ... akorát možnost provokovat byla příliš lákavá, tak sem prvně odbočil - mimochodem, níže uvedený werichovoskovecký text ale opravdu stojí za úvahu, doufám že nebude vycenzurován coby offtopic

po zhodnocení zálohovacích možností -

disketa - malé, pomalé, drahé, nespolehlivé (podléhající elmag. poli i mechanickému poškození prachem)
CD - relativně malé, podléhající času, mechanicky velmi náchylné
DVD - dobrá kapacita, ale ještě méně spolehlivé než CD, problémy s kompatibilitou mechanik
speciální zálohovací jednotka (pásková atp.) - drahé
mikrofilm - extrémně drahé

- jsem nakonec skončil u toho, že mám všechno "doma" (u rodičů) na disku pohromadě, a vlastní práci (tu menší, ale nesrovnatelně důležitější část skladovaných dat) mám v druhé kopii zčásti na notebooku a zčásti na přenosném disku k němu ... čímž řeším jednak udržení/obnovu záznamu, druhak redundanci, kdyby něco kleklo, a třeťak problém soumístnosti (každá kopie se vyskytuje jinde, takže události, při kterých by mohly vzít zasvé obě najednou - třeba požár - data neohrozí)

128413

10.2.2007 22:42

RE: zalohovani

lesan 75.?.?.?

Reakce na 128404

1:0 pro tebe cizku.you've got the point.nemam k tomu co dodat pocitacom rozumim jak koza petrzeli. [chechtot] [velký smích] [oči v sloup]

128418

10.2.2007 8:31

RE: zalohovani

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 128358

hmm pane z texasu. mohl byste mi vysvetlit, co znamena slovo "disketa" ?? toto zarizeni se jeste pouziva ?? a kolik takovych "disket" k zalohovani budete potrebovat, kdyz jedna "disketa" ma kapacitu JEN !! 1.44 MB ? ja ani nemam takove "disketove" zarizeni v mem PC, hmm. dekuju za brzkou odpoved.

128365

10.2.2007 11:52

RE: zalohovani

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 128365

>hmm pane z texasu. mohl byste mi vysvetlit, co znamena slovo
>"disketa"
Á, holomek je opět zde ! A ano, disketa je, jakási "brontosauří" pomůcka, nicméně se dá stále použít, když není po ruce "disc burner". Dalo by se to alegorizovat třeba Trabanty, Žigulíky, nebo Škodovkami MB 1000, stále ještě se semtam vyskytujících v bývalém "Východním bloku". Ona ta disketa je sice "středověká", ale pokud se jedná o menší záznam, tak vyhovuje velmi dobře. Ty CD, se mohou za pár let (řekněme asi tak deset), promněnit takříkajíc v prach a potom se třeba bude hodit i ta disketa. Tady se píše často o těch "prašivých kapitalistech", co se jen snaží nás okrást , ale jak vidět, stále se najde těch "důvěřivců" habaděj, kteří jim sežerou tu jejich návnadu a ještě se s tím vytahují. Ta disketa by se asi dala taky vylepšit, že by měla větší kapacitu, ale "kam bysme s takovou přišli ?" Každá větší company, má tzv. "výzkumný ústav" na trvanlivost materiálů, aby mohli vybrat ten "nejvhodnější", kdy skončí záruka a pár měsíců na to se ovšem taky posere i celý výrobek. Pročpak asi se výrobci disků stále ještě nedomluvili na té verzi + a - ? No, je to samosebou jenom záležitost peněz, že ano ! Ale není se co divit, von ten celej svět stojí za hovno, tak proč by tomu mělo být u nějakých "poctivých" výrobců, jinak ? Když si každý, jeden z nás, "šáhne do ledví" a nenalezne tam tu touhu, mít se dobře a co možná nejlíp, tak už asi je na cestě boží, nebo v některém z psychiatrických zařízení. I to by nakonec nemuselo být to nejhorší. S tou uvědomělostí našeho bytí, jak nám tady nadhazují někteří abonenti, je to docela jednoduché. ČLOVĚK, jako zvíře nejvyvinutější, jde, dalo by se říct, svou cestou a ta je vlastně o tom, aby pořád dosahoval stále lepších výsledků a měl se líp, ale přece normální, "selský", lidský rozum by nám všem měl říct, že "méně je někdy více". Jenže si to neuvědomují ti, kterých se to týká nejvíc a kteří by pro to měli něco udělat. Inu - "bližší košile, než kabát". Na pohodlí si člověk zvykne téměř ihned, ale velmi těžko se mu odvyká. Někomu stačí ke spkojenosti pěkné počasí a něco k jídlu a někdo jiný musí vlastnit jachtu, letadlo, ostrov, flákotu země a nepřeberné množství "otročin", kterými po sobě zanechává spoustu odpadu a stejně je nespokojený. Takže, pokud se vrátím k té věci s disketami a disky, tak je to vlastne jedno, disk je jenom o kousek lepší a za pár let se zase budou někteří bouchoři vysmívat těm, co ještě používají disky. Trošičku mi to připomělo Jana Wericha, tu jeho invektivu na středověk. Když se nad tím člověk zamyslí, tak my vlastně žijem pořád v nějakém tom "středověku". Akorát někteří si myslí, že jsou o moc dál. Ale já proti nim nic nemám a nechám je při tom. Hola Hej.
[chechtot]

128375

10.2.2007 15:32

RE: zalohovani

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 128375

Děkuju pane Matoušek, za vaši vyčerpavající odpoveď. Všechno jsem díky vám s těma disketama, řádně pochopil. Neměl jsem vůbec ani potuchy, že jste Čížek z Texasu. [překvapení]

128386

10.2.2007 16:44

RE: zalohovani

kavol 85.?.?.?

Reakce na 128386

mno, podíváte-li se na IP adresu, pak těžko budete považovat kolegu ZMatouška za TČ ... ledaže byste jej podezříval z prudké inteligence a schopnosti se lehce maskovat [mrknutí jedním okem]

jinak s tím "středověkem" má kus pravdy :-/

128396

10.2.2007 16:55

RE: zalohovani

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 128396

Zdravím pane kavol ..... určitě jste pochopil, že to mé považováni pana Matouschka za Texaského Čížka, byla jen moje lehká ironie. .... Jinak si nedovedu představit "zalohování" programů na diskety. [velký smích]

128398

10.2.2007 20:24

RE: zalohovani

kavol 85.?.?.?

Reakce na 128398

však já si zas střílím z vás tří dohromady :-p

diskety jsou samozřejmě blbost, záznam na nich trvanlivostí zrovna nevyniká (jo, takový děrný štítky ...), a při dnešní rozežranosti se tam pomalu nevejde ani jedna fotka z digiťáku (která by při použití trošku inteligentnějšího software ve stejném formátu a kvalitě zabírala čtvrtinu - ovšem to by zas prodražilo procesory ve foťákách a snížilo tlak na nákup nových a větších paměťových karet, co si budem povídat, že ... [bliji] )

nicméně mi šlo o to jak si lidi myslej, že jsou dál - a voni nejsou [oči v sloup]

přikládám ty Osvobozence:

Vy nevíte, co je středověk

Ztrouchnivělým lesem táhnou páry
nad močálem tančí čáry máry
prej když k ránu mrholí toulají se mrtvoly
žába kváká, vlkodlaka láká

U každý vesnice šibenice
u každýho města ghetto
namísto justice inkvizice
tak asi vypadá středověk

Šíří se infekce velmi lehce
mor je konkurence lepry
felčar nezná pojem desinfekce
nedivte se dyť je středověk

Urození páni v ušlechtilém klání
pro lásku si kazej brnění
vrátí-li se zdraví z křižácké výpravy
dá Pánbů snad se vožení

A ta strohá krutost na piráty
těm lámali vaz i hnáty
na tom se dohodly všechny státy
to ovšem byl eště středověk

Ve věku elektřiny a páry
zatlačila věda čáry máry
střiknem si sérum do žil, aby se věk prodloužil
život nás až nad oblaka láká

K čemu u vesnice šibenice
i bez šibenice de to
když se zachce zmizíš bez justice
dnes už přece neni středověk

Život plyne lehce bez infekce
na churavý zub jsou plomby
nad churavá města pošlem letce
a místo desinfekce bomby

Stoprocentní muži v soubojích se tuží
něžné pohlaví je nebaví
společenské formy ba i právní normy
řeší se klackem do hlavy

Že diplomacie jsou čáry máry
a že smlouvy jsou jen cáry
a že držet slovo - láry fáry
to bude asi tim že ...
to bude asi tím že ...
prostě tim že není středověk

128412

12.2.2007 4:26

RE: zalohovani

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 128386

>Děkuju pane Matoušek, za vaši vyčerpavající odpoveď.
>Všechno jsem díky vám s těma disketama, řádně pochopil.
>Neměl jsem vůbec ani potuchy, že jste Čížek z Texasu. [překvapení]

"Hovno Lve, hovno jsi pochopil !"

To byla metoda "šrapnel", Lve-Hlaváčku. A teď už zase jako dříve, budu se muset vy-ignorovat na všechno od Löwiho.
[vyplazený jazyk]

128509

12.2.2007 6:09

RE: zalohovani

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 128509

Děkuju pane Matoušek, za vaši vyčerpavající odpoveď.
Všechno jsem díky vám s těma disketama, řádně pochopil.
Neměl jsem vůbec ani potuchy, že jste Čížek z Texasu. [překvapení]

>"Hovno Lve, hovno jsi pochopil !"
>To byla metoda "šrapnel", Lve-Hlaváčku. A teď už zase jako
>dříve, budu se muset vy-ignorovat na všechno od Löwiho.
> [vyplazený jazyk]

Nedovedu pochopit pane Matousek, vase nevrazive a vulgarni vybuchy hnevu. Dovolte, abych vas verejne na tomto foru omluvil. Uz jste si zalohoval vas mini program na nejakou z tech disket ? A nemohl byste mi prosim sdelit, jaky pouzivate PC ? Pokud je to Acer, tak jej radeji prodejte a nebo darujte. Preji prijemny vecer do Vancouveru v B.C.
http://www.tourismvancouver.com/visitors/

128520

12.2.2007 9:48

RE: zalohovani

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 128520

>>"Hovno Lve, hovno jsi pochopil !"

Stačí ?!

Nevím, proč bych měl být naštvaný, já se bavím. Jak řekl Komenský :" Rozčilovati se, znamená páchati újmu na svém zdraví pro hloupost druhých ". A já jsem se nezastával disket, jako takových, ale jenom jsem se zmínil, že by se daly taky určitě vylepšit, aby měly větší kapacitu a trvanlivost. Jenže to by se jich potom tolik neprodalo, kdyby vydržely dýl. Howg.

128537

12.2.2007 16:19

RE: zalohovani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128537

Tak jo kolik dat zazalohujete na tu vasi disketu? Nezkomprimovana fotka ma tak zhruba kapacitu jedne diskety. Zalohovat na disketu muzete maximalne text, avsak pouze holy text bez fotek a obrazku, audii...

Za poslednich deset let nam ponekud narostly objemy dat. Kapacita kolem 2MB je naprosto nedosatcujici. Vubec nemluvim o rychlosti prenosu dat. Ono je znacny rozdil mezi USB a USB2. Flash pamet o kapacite 2 GB jsem si poridil bratru za nejakych 25$. Souhlasim s tim, ze nejspolehlivejsi budou pro zalohu pevne disky. Pripojite pres rychly port prehrajete data, odpojite. Disk neni v siti nic nanem nebezi, takze pokud ho mechanicky ci magnetickym polem neposkodite nema se, co posrat.

128555

12.2.2007 16:39

RE: zalohovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 128537

"A já jsem se nezastával disket, jako takových, ale jenom jsem se zmínil, že by se daly taky určitě vylepšit, aby měly větší kapacitu a trvanlivost."
Naco vylepsovat vylepsene? [zmaten]
"Osvědčené řešení nyní s kapacitou 750 MB. Tak si můžete bezpečně a pohodlně ukládat velký objem dat. Aby se daly využívat i starší typy disket je tento systém kompatibilní se systémy Zip 750MB a Zip 250 MB (čte i zapisuje) a se všemi 100 MB disketami (pouze čte). Pro přenos dat slouží USB rozhraní, Iomega dává na systém 2letou záruku."
http://www.schaefer-shop.cz/buerobedarf/produkte/7...

128561

11.2.2007 4:27

RE: zalohovani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128375

A taky ji stale potrebujeme, jinak by se zadny vyrobce PC neobtezoval s disketovou mechanikou za deset babek navic.

128438

11.2.2007 5:44

RE: zalohovani

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 128365

>hmm pane z texasu. mohl byste mi vysvetlit, co znamena slovo
>"disketa" ?? toto zarizeni se jeste pouziva ?? a kolik takovych
>"disket" k zalohovani budete potrebovat, kdyz jedna "disketa" ma
>kapacitu JEN !! 1.44 MB ? ja ani nemam takove "disketove"
>zarizeni v mem PC, hmm. dekuju za brzkou odpoved.

Pane Lev, vase zkusenosti s PC technikou jsou zrejme dost omezene, kdyz kladete panu Cizkovi takove hloupe otazky a pozadujete vysvetleni co je to disketa. Diskety se pouzivaji zcela bezne a rozhodne to neni zastaraly zpusob ukladani dat. To, ze vy nemata na PC Floppy disc drive je nedostatek vaseho pocitacve, ne vyhoda. V prumyslu a v byznysu se floppy disky pouzivaji zcela bezne. Napr. u CNC stroju, kterych jsou po svete miliony je to porad jeste nejrozsirenejsi zpusob zalohovani a uschovy dat. Pocitac vybaveny Floppy disk drive je mnohem operativnejsi, nez pocitac bez nej. Uz jen kvuli prepisu dat z jednoho media na druhe.

128441

11.2.2007 10:14

RE: zalohovani

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 128441

Dekuju za vysvetleni pane Kubyk k tem disketam. Fakt, velmi zajimave. Mohl byste mi jeste dat nejakou lekci o pocitacich ? strasne v tom pokulhavam. Co myslite, mel bych vymenit svuj notebook DELL, za notebook Acer ? [cool]

128451

11.2.2007 11:38

RE: zalohovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 128451

Zvazujem zalobu na firmu TOSHIBA
"To, ze vy nemata na PC Floppy disc drive je nedostatek vaseho pocitacve, ne vyhoda."
ze nevybavila moj NB TOSHIBA SATELLITE triedy A60 FDD mamechanikou cim ma pripravila o moznost zalohovania zhruha 15GB dat na mojom HDD.
Nechcete sa pridat?

128458

11.2.2007 12:49

RE: zalohovani

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 128451

>Dekuju za vysvetleni pane Kubyk k tem disketam. Fakt, velmi
>zajimave. Mohl byste mi jeste dat nejakou lekci o pocitacich ?
>strasne v tom pokulhavam. Co myslite, mel bych vymenit svuj
>notebook DELL, za notebook Acer ? [cool]

Pokud potrebujete notebook jen na pokec , tak to nechte tak jak to je. K tomu nepotrebujete ani vedet co je to disketa a Floppy drive.

128463

12.2.2007 6:19

RE: zalohovani

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 128463

Pokud potrebujete notebook jen na pokec, tak to nechte tak jak to je. K tomu nepotrebujete ani vedet co je to disketa a Floppy drive.

No a o tom to prave je pane. Ja ho prakticky ani na pokec nepouzivam. Prevazne na nem hodne pisu. Kecaji akorat prevazne ti druzi. Jinak preji dobreho dne pane Kubyk.

128521

10.2.2007 6:53

Acer Aspire

Erik 217.?.?.?

mam cca tri dni, a som s nim spokojny. Kupoval som verziu bez OS, a dal tam vlastne XP /original/. Jedine co bolo dost zvlastne, ze nedodali ziadne ovladace-driveri/na co som bol ale dopredu upozorneny/, takze som si musel vsetky stiahnut z netu, ale to trvalo tak desat minut aj s napalenim.
A je pravda ze HDD je rozdeleny na dve partition/co bolo jasne vidno/ s tym ze tam povodne bol nejaky Linuxacky hybrid, ale to som hned pri instalacii zrusil a je vybavene, na to ze bol ten notebook taky lacny slape ako hodinky. A este nieco. Zalohovanie treba riesit jedine pravidelnym ukladanim na CD, resp DVD, nejake samospasitelne zalohy na HDD je z praktickeho hladiska nezmysel.

128360

10.2.2007 19:30

RE: Acer Aspire

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 128360

nemate pravdu...

Zalohovni na HDD je lepsi, nez na CD, DVD.
Proc?
Je to pohodlnejsi a da se to automatizovat.
Jednoduse mam na routru pres USB napichly disk a na nej pres wifi zalohuji. Na notebooku mam relativne malo prostoru a tak to resim takto - externi databankou a vypaluji jen opravdu vyjmecne.

Pred cca 3-4 lety jsme s kanosem pocitali, zda je financne vyhodnejsi zalohovat na CD nebo na disk. Disk vyhral.
A dalsi argument je, ze zalohy, ktere zhledam jako jiz nepotrebne, jednoduse odstranim a mam jednoduchy prehled o svych datech. Po nejake dobe (nejaky ten rok) koupim dalsi disk, prehraji na nej obsah stareho a ten ulozim na bezpecne misto.

Udelejte neco takoveho s DVD...

128407

10.2.2007 20:45

RE: Acer Aspire

kavol 85.?.?.?

Reakce na 128407

> Udelejte neco takoveho s DVD...

což o to, při dostatečně malém množství dat (nebo dostatečně drahém vybavení [mrknutí jedním okem]) se dá totéž udělat třeba i s DVD-RAM [vyplazený jazyk]

128414

10.2.2007 22:54

RE: Acer Aspire

Erik 217.?.?.?

Reakce na 128407

ma to DVD ram. A potom, ten nb mam iba ako zalohu keby mi odisli oba desktopy, takze ziadne nove data vlastne na nom nevytvaram.
Ale celkovo davam prednost pravidelnemu kompletnemu reinstalu systemu, asi tak raz za 1-2mesiace. Naco delit na dve partition, ked sa za stvrt roka registre vo Windowsoch tak zas*ru, ze vsetko trva raz tak dlho ako po cerstvej instalacke? Za 3/4hodinu je kompletne vsetko nove, system, drivere.
A este nieco. Na to ze je ten nb taka relativne slaba konfiguracia, tak je prekvapivo rychly, som prekvapeny.

128419

10.2.2007 7:40

Acer a Mrkvosoft - firmy k pohledání

Kamil 80.?.?.?

S oběma mám velmi špatné zkušenosti - a prostě jsem se rozhodl že už jim v mém životě nedám vydělat ani korunu. [bliji]

128362

10.2.2007 10:08

V cechach to jde

gombic 84.?.?.?

Jentak mimochodem NB Acer jsou v cechach dostupne i s predinstalovanym linuxem.(Stejně tak Fujitsu-Siemens, HP dava FreeDOS; Prestigio, Microstar a Acer rovnou bez OS.

128370

10.2.2007 11:30

Jedine reseni je rozdelit disk na C a D.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

C pouzivat pro system a maximalne ty programy, co se musi reinstalovat, D pro data a zbytek. (99,9% programu netreba reinstalovat, staci si jen schovat jejich kousek registru + par DLLek co chteji - vetsinou staci je nakopirovat na D k nim do adresare, viz. Photoshop)
Nasledne clovek obnovou o nic neprijde. Faktem ovsem je, ze zalohovat se ma plne funkcni system se vsim co chceme sakum prask. Pouzivam na to bootovaci CD Hiren Boot v8.6 a zvlada to i SATA a pod. Zadny problem. 2G na system (Win2k se daji snadno dostat pod 500MB plne nainstalovane s DX9 + vsemi drivery a programy) a zbytek na data.

Acer suxx. Jsou to normalni darebaci, jako vetsina ostatnich...

128372

10.2.2007 11:45

Spyware od ACERu

Dramenbejs 85.?.?.?

Acer instaluje do svych notebooku spyware. Nastesti jen do oken, ale zato uz od roku 1998.

Spyware umozni webove strance spustit na notebooku cokoliv.

http://vuln.sg/acerlunchapp-en.html

Konecne se vysvetluje, proc nedavaji k pocitacum instalacku woken, ale jen "restore DVD" - s instalackou bys jim zrusil aceri spyware.

Doporucuji dukladny bojkot spolecnosti ACER.

128374

10.2.2007 12:57

suhlasim..

Marian 74.?.?.?

samozrejem ze su podvodnici..ale autor asi nema skusenosti ako to funguje na sudoch to je proste utopia vyhrat..preto maju tak zmluvy s ktorymi akoze treba suhlasit..a je tazke ich napadnut...skoro ako v komunizme za vsetko sa o vas postarame a na nic nemamte pravo my rozhodneme o vasich pravach!!!

128378

10.2.2007 13:56

RE: suhlasim..

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 128378

Dneska si nevyberete. Ať koupíte co koupíte, někdo vás oloupí a potom nebude s problémem chtít cokoliv dělat. Vymáhal jsem od Toshiby peníze za TV co prostě za devět měsíců zhasla a trvalo to půl roku. Napřed že ji spraví, po čtyřech měsících čekání na opravu prohlásili že to vlastně nejde spravit, že mi vrátí peníze. Kdybych nevolal Toshibě o ty prachy každejch 14 dní, čekal bych asi dodnes. Po třetím zavolání se jako zázrakem objevil v poště šek. Hrajou na to, že to nejmíň polovina lidí vzdá. A to je Kanada!

128381

10.2.2007 17:18

RE: suhlasim..

Datel 206.?.?.?

Reakce na 128381

Zkuste nakupovat v Costco. Ne ze by meli kvalitnejsi veci , ale s vracenim nejsou problemy.

128399

10.2.2007 19:53

Acer servis!

pesu pesu (zavináč) pixla (tečka) cz 88.?.?.?

Nedá mi to, abych nepřispěl se svojí trochou do mlýna. Už několik let vlastním NB Acer, aktuálně Ferrari 4005 WLMi. V červenci 2006 se v něm vysypal řadič disku a všechna data pohřbil [pláč] Nezbývalo než se obrátit na servis, záruka je záruka. A bylo mi dáno poznat schopnosti a především přístup servisního střediska Acer v Brně. Po 4 dnech mi ani nebyli schopni říct, jak dlouho zhruba oprava potrvá. Přitom to byla jediná věc, kterou jsem po nich chtěl, protože na stole jsem už měl notebook nový a na toho v servise čekal kupec. Slečna na infolince se nezmohla na jinou odpověď, než: "Bohužel, nemohu Vám pomoci" [pláč]

Čeho je moc, toho je příliš: vypátral jsem číslo na Acer ČR, zavolal tam a odchytil jistého pana Řezáče. Pěkně nakvašeně jsem mu celou situaci popsal a samozřejmě jsem se nezapoměl zeptat, zda je takové jednání v souladu s firemní politikou prodeje a podpory premiových produktů Acer, jakým notebook Ferrari bezesporu je. Pan Kovář se mi omluvil, že prý všechno zařídí, protože to v souladu rozhodně není. A skutečně! Druhý den mi přišla SMS, že NB je opraven a posílají mi ho zpět. A pak že to nejde! Ale ouva ... NB přišel opravený, ovšem s tečkou na displeji [pláč] Čili znova telefonát, znova poslat zpět, znova oprava. Asi za 10 dnů přišel zpět s vyměněným displejem. Historka jedna tedy z relativně šťastným koncem.

Historka dvě je stále ještě v běhu. Počátkem ledna 2007 jsem odeslal do servisu svoje PDA Acer n35, které používám coby navigaci. Začala se u něj objevovat poměrně zásadní chyba: nenachází GPS satelity. Tudíž jsem ho vzal, včetně veškerého originálního příslušenství zabalil a odeslal směr servisní středisko. Asi po třech týdnech se mi PDA vrátilo zpět a po rozbalení jsem jen tězce zalapal po dechu: v krabici přišlo zpět jen PDA a nabíječka, veškeré ostatní příslušenství chybělo. Na servisním protokolu zela fontem o velikosti asi 28 hláška: "no trouble found". No to snad ne! Po zásahu servisního střediska jsem tedy majitelem PDA ve výbavě holota, které sice nenaviguje, ale prý je zcela v pořádku. Až na to, že ho nemůžu používat, protože ho nemám ani jak nabít: chybí mi dokonce i redukce na nabíječku, protože i ta zůstala někde v servise [pláč] Nebo ji někdo normálně ukradl [pláč]

Servisní středisko Acer mě začíná srát, asi budu muset opět kontaktovat pana Řezáče. Zatím ještě vyčkávám, pda jsem opět poslal zpět a čekám, zda se na druhý pokus budou obtěžovat s opravou a také jestli mi čestně vrátí moje příslušenství. Ovšem jestli mi to ještě jednou přijde zpět s poznámkou "no trouble found", jsem rozhodnut se tam vypravit osobně a to podělaný pda narvat příslušnému technikovi do držky ... pochopitelně tou širší stranou napříč, ať si šmejd užije. K ničemu jinému se totiž ten krám použít nedá [pláč]

128409

11.2.2007 10:49

RE: Acer servis!

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 128409

Na to vám povím, že čas jim ukáže.

Stejně hajzlovsky se chovalo Tiscali a kde je jim dnes konec [smích]

128454

10.2.2007 20:14

taky me to dostalo.

tt 85.?.?.?

pozn. na zacatek: a ten acer nebyl dodavan s xp pro? ze vam poslali home edition.

taky sem na to narazil:

otec si poridil do firmy nb a prave k nemu byl taky dodany win xp pro. rikam si supr officialni system [smích] (i dle toho sme to vlastne vybirali).

co se nestalo system se cely nejak casem poskodil a ja s hruzou zjistil ze dodana cd neni instalace ale jen predinstalovane win coby ghost image.

samozrejme sem si radeji sehnal cd s xp a zkousel to opravit, coz se tedy nejak nepodarilo.

nastesti jsem vedel co je ghost image a obnovani partitionu z nej, takze data z toho partitionu jsem si opet nejak sehnanym ghostem zazalohoval. (protoze ani ten ghost k tomu nb nedavaji, je pouze prednastaveny na obnovu a blize sem to nezkoumal).

novou instalaci jsem provedl tak ze datove zalezitosti - tzn. dokumenty jsem presunul na jinou partitionu (mozna skoda ze zrejme nejde presunout cele dokuments and settings)
- coz mohli uz pri te instalaci nejak udelat v aceru nebo na to upozornit ze pro nove vytvoreny ucet si ma clovek nastavit dokumenty na druhou partitionu - no je fakt ze se ma zalohovat takze todle asi neresi jako svuj problem -

ps.
klidne bych tam dal naky linux pro zacatecniky, ale to by museli sw firmy tatou pouzivanych programu take nabizet ten sw pro linux. jinak v tech winech nevidim nejake extra vyhody..

to sem se zas vykecal a stejne to nebude nikdo cist [smích]) takze je to takovy blog samoblog

128411

11.2.2007 10:39

RE: taky me to dostalo.

kavol 85.?.?.?

Reakce na 128411

>ps.
>klidne bych tam dal naky linux pro zacatecniky, ale to by museli
>sw firmy tatou pouzivanych programu take nabizet ten sw pro
>linux. jinak v tech winech nevidim nejake extra vyhody..

co nutně potřebuje (nebo na co je tak zvyklý, že bez toho to "nejde" ) z windowsích programů? nefungovalo by to pod WINE (http://www.wine.org/)?

nemá smysl někomu nutit "tučňáka" násilím - ale pokud jde o obyčejného uživatele, který si sám není schopen nainstalovat ani wokna (nemyslím vsunout originál CD a odklikat next-next, to je pro cvičenou opici, ale třeba sehnat ovladače, doladit nastavení), takže stejně potřebuje někoho, kdo mu bude počítač správcovat, tak pak už je celkem jedno, co se mu podsune pod ruku, běžné věci (kancelář, web, multimédia, Klondike aka "Windows Solitaire" [mrknutí jedním okem] ...) jsou ve většině systémů v pohodě, a s tím ne-Windows si pak správce ušetří čas na obvyklé reinstaly a odvirování

128452

10.2.2007 23:57

inac celkovo delit firmy

Erik 217.?.?.?

na "kvalitne" a "smejdove" je casto dost relativna vec, podla mna to viacej zavisi od konkretneho kusu. Napr. mam desktop ktory je postaveny v podstate skoro cely z MSI komponentov, co je znacka odbornikmi nie velmi doporucovana. Napriek tomu pocitac bez jedineho problemu funguje v 24hod. rezime uz stvrty rok a este naviac v nie prave idealnych priestoroch /zvysena teplota/.
Da sa to uz oznacit uz za uspech alebo iba za standard? je to relativne..

128424

11.2.2007 0:58

RE: inac celkovo delit firmy

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 128424

Už delší dobu jedu na MS Server 2003 nastavený jako workstation. Tváří se to jako WXP Pro, ale je to úplně o něčem jiném! Úplně jiné jádro, žádné updaty, nic. Zkoušel jsem všechno možné, ale ani za situací, kdy WXP Pro beznadějně "padnou na hubu" s tím nic nehne...

Není to tedy tím, že by v M-softu neuměli postavit velmi dobrý systém. Problém je v kompromisu - vypustit do světa něco čím by se dalo vyhovět každému není tak jednoduché.

Podotýkám, že pod WS 2003 (nemá českou lokalizaci) funguje úplně všechno, bez jakýchkoli úprav a mnohem, mnohem svižněji. Při volbě mezi Linuxem a S2003, zůsta Lx stranou. Příliš mnoho nedořešených problémů.

128426

11.2.2007 18:27

RE: inac celkovo delit firmy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 128426

takže, MS Server 2003 teda českou lokalizaci má a zadruhé vychází ze stejného játra a zatřetí , update má.
Pro pana Stworu : já bych to vyřešil tak, že bych si sehnal instalaci woken a licenční číslo opsal z nálepky notebooku, když TI Aceráci na to dlabou. Ale plně Vás chápu, jde zde o princip, né o řešení poraď si sám. [oči v sloup]

128486

11.2.2007 9:15

Taky názor

Ženatý se závazky 193.?.?.?

Podle mého má autor kus pravdy i kus viny. Proč viny? Po zakoupení nového výrobku, by si měl každý zodpovědný uživatel a spotřebitel nejprve přečíst návod k použití a nežít ve dojmu, že ho nemůže nic překvapit a spoléhat na minulé postupy, které již porstě nemusí správně fungovat. Na druhé stranu autor má pravdu v tom, že se ACER nad ním mohl "slitovat", jako se "slitoval" Microsoft a CD se systémem mu mohl na své náklady poslat, rozhodně by je neubylo.

128446

11.2.2007 10:52

Nielen Acer

Assur 91.?.?.?

Toto nie je len problem notebookov Acer , ale viacerych dalsich znaciek . Robi to napriklad aj Hewlett Packard , v notebooku je povedzme 60GB HDD a 8GB z neho ukradne skryta particia so zalohou ! CD s Windows takisto nedodavaju ...

128455

12.2.2007 0:18

that's america

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

po zkusenostech s jinymi vecmi a radach shledal jsem, ze je skutecne pravdive americke porekadlo ve zkratce K.I.S.S(keep it simple stupid) a tak jsem si poridil zakladni pocitac 1.5ghz-512mmb-40giga, pro ucely, ktere potrebuji je to ok a za 500.-dolaru v best buy, jsem spokojeny zakaznik s COMPAQ V5204NR.
prisel jsem domu zapojil pocitac do site, nasel wireless a servuji vesele az do dnes.

128501

12.2.2007 6:30

RE: that's america, jo, presne tak !

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 128501

Šťastny to člověk ten stefan. To ja jsem zapl po prichodu domu muj PC a nic. Nakonec jsem zjistil, ze mi vypli elektrinu, kterou jsem uz dva mesice neplatil, nebylo z ceho. Ale jinak bych si jinej PC, nez notebook od firmy DELL nekoupil. Chodim si nyni nabijet baterii k pocitaci k sousedum. Aspon usetrim [mrknutí jedním okem]

128524

12.2.2007 16:45

RE: that's america, jo, presne tak !

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128524

zvireci krali, nevim, ze jeste nemas zakoupen generator, to by's pak ty elektrarny nepotreboval!!!! [chechtot]
jo to je napad, k sousedum se narvat, muzes to mit i s obedem, no nekdy i se sousedkou!!!! hahaha
zdravim po dlouhe dobe. [smích]

128566

12.2.2007 17:04

RE: that's america, jo, presne tak !

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 128566

no jo no stefane, uz nemam ani na ten generator, jelikoz vsechny prachy jsem vrazil do Zvedavce, hm. [pláč]

128573

12.2.2007 17:45

RE: that's america, jo, presne tak !

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128573

aha ty jsi se tak hloboce upjal na zvedavce??? tak to sa nedivim, ze te to nici, kdyz tady nektere chytraky pozorujes??? ze??? [smích]

128580

12.2.2007 19:55

jo jo, stejný bordel zavedlo už i HPčko,

Pelé 89.?.?.?

ještě před rokem jsem si je chválil, že dodávají k notebookům orig.CD s WinXPpro, ale už je to taky minulost. Chvíli jsem nadával a pak jsem to vyřešil ve firmě instalací korporátní verze WinXP. Uznávám, že lepší varianta by bylo dohadovat se s HPčkem, ale nějak jsem na to nenašel chuť. [zmaten]

128590

13.2.2007 8:40

To je ale váš problém.

brozkeff 213.?.?.?

Nemáte takový počítač vůbec kupovat. Když jsem před cca 3 lety kupoval desktop Hewlett-Packard, taky tam byly Windows XP pouze předinstalované se "servisní" partition a bez CD.

Prodejce mi k tomu ovšem na 2 CD vypálil jak instalaci Windows XP Home, tak i na druhé CD všechny potřebné ovladače. (Jinak bych to ani nekoupil.) Sériové číslo je na nálepce, takže není co řešit, všechny aktivace a podobné Microsoftí čuňačinky normálně fungují.

Takže teď mám disk rozdělený asi na 6 partition, systém oddělený od dat, plus na konci disku GNU/Linux, a vše bez problému...

Zkrátka stačí požadovat po prodejci to co chcete a ne koupit "něco" a pak se divit...
Mimochodem jaký by byl problém stáhnout si obraz instalačního CD Windows z internetu? Mám-li zakoupenou licenci s číslem nalepeným na case, tak je přece jedno, jestli mám lisované CD nebo vypálené... i když tento argument samozřejmě neznamená, že praktiky výrobců počítačů jsou v pořádku...

128640

13.2.2007 13:54

Tak pro zajímavost

Víťa 85.?.?.?

Jsem technik, počítače mne živí.

To, že výrobce nedodává instalační CD je z mého pohledu víceméně drobnost - v nejhorším lze použít jakékoli CD od stejné verze Windows či si lze vytořit po instalaci CD obnovení systému ( to funguje, lze to vypálit jak jako zálohu instalace - to je to,co se zde kritizuje s popisem ryc-pic,tak jako instalační média Windows a CD ovladačů a utilit. )
Pro naše zákazníky to děláme běžně, dostávají od nás notebook komplet nainstalovaný, s všemi update, s řadou pomocných programů a pochopitelně s zálohou systému a instalačními CD. Něco to stojí - ale zákazník, který takovou službu nechce, není zákazník pro nás, osobně celou dobu tlačím ideu, že zákazník u nás musí koupit službu, nikoli pouze krabici.Kdyby si pan Stwora koupil notebook u jakéhokoli lepšího prodejce, nemohl by být problém, aby mu to ten prodejce uvedl jak do původního stavu,tak dodal chtěná média, tak mu to případně dodal i s tím Linuxem a multibootem.

Prodejní politika Aceru je ovšem zaměřená na cenu - tedy zákazník, kupující v záchvatu úspory v e-shopu a ve slevě pochopitelně prodělá, jak jinak - ovšem osobní zkušenost není k zahození, že, hi.
Také platí, že to takto - stejně jako Acer - už dělá HP, Dell a brzy i všichni ostatní. Výrobci to umožní prodávat produkt tak levně ,jak to jen lze, prodejcům to umožní pro zákazníky, kteří to chtějí dodávat přesně takovou službu, kterou chtějí.
Přístup a logika popsaná v článku vypadá z mého pohledu tak, že neinformovaný uživatel typu "všecko umim sám líp" si předpřipravenou instalaci bez přemýšlení poškodil a s pláčem "spadla mi hračka do kanálu" píše ukřivděné články.
Tím neříkám, že konkrétně Acer je bůhvíco, naopak, dnes je to levná a téměř sračkoidní značka, ale za jádro věci podle mne Acer nemůže. Mimo jiné se úměrné věci vždy přitahují - kontakt pana Stwory a superlevného Acera asi není úplná náhoda.

Zajímavější je reakce Microsoftu - ta vyfocená licence je totiž komplet OEM balení, na které dle smlouvy s Acerem pan Stwora nemá právo ( toto balení stojí jiné peníze, než to, co bylo formou předinstalace dodáno na pevném disku.) Zjevně v Microsoftu si někdo inteligentní řekl, že než by se hádal s nepoučeným, radši mu místo hračky z kanálu pošlou novou.Vcelku inteligentní a relativně velkorysé řešení.

Návrh na soudní při za to, co jsem si chtěně koupil je příznakem úpadku doby - chtění vysoké kvality, služeb a doplňků za superlevnou cenu ve slevě a ještě bez informací ( koukejte mi prodat to, co chci a levně a co chci, to ještě nevím, to uvidím, až si to koupím).

Jinak k debatě a zálohám - no, dnes se mi jeví nako nejlepší a nejelegantnější řešení nějaká verze NAS - třeba WD Netcenter nebo podobné řešení. Kapacity kolem 400-500GB,rychlé, vcelku spolehlivé, přenosné.

128658

13.2.2007 15:58

RE: Tak pro zajímavost

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128658

V USA a zrejme Kanade to vsak funguje jinak nez v CR. Pokud neco reklamujete nemate nejmensi problem. Pamatuje dodnes jak jsem v CR reklamoval boty, mesic jsem cekal nez je opravi. A to jsem mel stesti, ze slo o zjevnou vadu, jinak bych se musel dohadovat ci to je vina.

Naposledy jsem mel problem s DVD behem tydne jsem ho vratil dvakrat nesla nacist jedna kapitola ani na PC ani na DVD prehravaci. Otevrene ochranne balenni, okamzite jsem si mohl vzit v krame nove, podruhe bylo pani u reklamaci dost neprijemne. Na uctu bylo totiz videt, ze jsem proceduru uz dva dny zpatky absolvoval.

Dokonce muzete vratit zbozi i bez uctu koupene za cash. Kuprikladu u stavebniho materialu v Home Depot se to velmi hodi hlavne pro male firmy ci remeslniky. Nedostane penize, ale credit v krame. Rozhodne lepsi reseni nez kupovat neco na miru a mit za chvili garaz plnou kramu, ktere mozna nekdy pouziju anebo zabit hromadu casu, kdyz neco malo chybi a musim pro to jet. Pravda casy se meni, protoze vychcankove prijizdejici sem z celeho sveta si obchody pletou s pujcovnou a ty se logicky brani.

Mozna, ze jednou diky tomu soudci zmeni svuj principielni postoj, kdy rozhoduji v zajmu obycejneho clovicka a ne velke spolecnosti, ktera maji hromadu penez na advokaty. A kdyz takova spolecnost prohraje, tak ji to nestoji nejake symbolicke drobne jako treba v CR, ale ranec penez, takze si dobre rozmysli, zda bude velkorysa, ci se bude chovat jako svine, jak je zvykem v jinych castech sveta.

128670

14.2.2007 10:54

RE: Tak pro zajímavost

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 128658

>Tím neříkám, že konkrétně Acer je bůhvíco, naopak, dnes
>je to levná a téměř sračkoidní značka, ale za jádro věci
>podle mne Acer nemůže. Mimo jiné se úměrné věci vždy
>přitahují - kontakt pana Stwory a superlevného Acera asi není
>úplná náhoda.

>
>Zajímavější je reakce Microsoftu - ta vyfocená licence je
>totiž komplet OEM balení, na které dle smlouvy s Acerem pan
>Stwora nemá právo ( toto balení stojí jiné peníze, než to,
>co bylo formou předinstalace dodáno na pevném disku.) Zjevně
>v Microsoftu si někdo inteligentní řekl, že než by se hádal
>s nepoučeným, radši mu místo hračky z kanálu pošlou
>novou.Vcelku inteligentní a relativně velkorysé řešení.

>
>Návrh na soudní při za to, co jsem si chtěně koupil je
>příznakem úpadku doby - chtění vysoké kvality, služeb a
>doplňků za superlevnou cenu ve slevě a ještě bez informací
>( koukejte mi prodat to, co chci a levně a co chci, to ještě
>nevím, to uvidím, až si to koupím).

>
>Jinak k debatě a zálohám - no, dnes se mi jeví nako
>nejlepší a nejelegantnější řešení nějaká verze NAS -
>třeba WD Netcenter nebo podobné řešení. Kapacity kolem
>400-500GB,rychlé, vcelku spolehlivé, přenosné.

Nevím, jak to zmáknout jinak, ale mám silné nutkání Vám potřepat pravicí za ten Váš zhora uvedený popis reálné situace a skutečností. Já vím, jsou tady jiní přeborníci a já se jenom tak potutelně a jak říkají Slováci, škodoradostno usmívám v očekávání toho, co bude následovat. Tedy odpověď a reakce. Mně to Vaše podání připadá docela samozřejmé a běžné, jenomže tady (na Zvědavci) se takové "samozřejmosti" zrovna moc nenosí. Když už je to, krucihimlhergot, politicky nekorektní web, tak nemůžete jen tak, mírnichs-dirnichs, sdělovat své zkušenosti a poznatky, které jsou v přímém rozporu s tématem uvedeného článku. Já bych to shrnul asi ve smysl ten, že většinou záleží do jisté míry u koho a co nakupujete. A přiklonil bych se k názoru, že je velmi prospěšné a doporučeníhodné, nejprve si něco o produktu, jež hodlám zakoupit, něco přečíst a vědět, co vlastně kupuju, pokud se nejedná o pytlík brambor. No ale, pokud se jedná o pár korun, tak to vzal čert, ovšem v případě zde uvedeném, už to tak asi není. Jinak, já bych se za to "podfukářství" velice přimlouval za pranýř, anebo ještě lépe, za singapurský soudní řád a systém. Řezat ruky se zrovna nemusí, ale ta roztřepená, bambusová tyč má svoje "nezapomenutelné kouzlo" a tihleti "postižení" už si dají velkýho bacha, aby se jim to podruhé nepřihodilo.
[velký smích]

128726

14.2.2007 11:35

RE: Tak pro zajímavost

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 128658

To co vykladate je uplne mimo. Jde o to, ze neni nic snazsiho nez standartne dodavat s notebookem CD s OS v papirovem obalu. Na cene by se to prakticky nijak neprojevilo a koncovy uzivatel by mel moznost jednoduche obnovy systemu v pripade havarie disku nebo jine nehody. Clanek nebyl o nicem jinem...

128729

15.2.2007 5:37

RE: Tak pro zajímavost

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 128729

>To co vykladate je uplne mimo. Jde o to, ze neni nic snazsiho nez
>standartne dodavat s notebookem CD s OS v papirovem obalu. Na
>cene by se to prakticky nijak neprojevilo a koncovy uzivatel by
>mel moznost jednoduche obnovy systemu v pripade havarie disku
>nebo jine nehody. Clanek nebyl o nicem jinem...

OS dodan je. Rozdil je jen v tom, ze si ho sam musite ulozit na disk. To uz je par let bezna praktika temer u vsech vyrobcu PC. Ja jsem to u Sony Vaio udelal jako prvni vec. Je to jen par kliknuti mysi a (v mem pripade) jedno CD a dve DVD. Neni nic jednodussiho. Specielne, kdyz mam v umyslu preinstalovat vokna Linuxem. Me spis pripada, ze pan Stwora, ktery nema rad Microsoft, ho chce potrapit a umyslne se sprajcuje. Kdovi, jestli si ten Recovery disk nevypalil a nechce Microsoftu vypalit rybnik. [chechtot]

128808

15.2.2007 19:46

RE: Tak pro zajímavost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 128808

"Jenže zákon schválnosti skutečně funguje a už několik dní po vyjití tohoto článku jsme našli jeden druh médií, který data dovede ztratit s velkou jistotou a spolehlivostí. V době psaní článku o testování médií jsme na něj nepřišli proto, že jsme testovali média, která byla zapsána zhruba před rokem. Data však velmi důsledně ztratila média, která byla zapsána před půl rokem a méně. Už za tři měsíce po zápisu jsou data na konci média dokonale nečitelná a s postupujícím časem se tato hranice posunuje stále blíže k začátku. Po půl roce jsou již nečitelná data v polovině média."
"Při současném zmatku v sortimentu médií, kdy často i významnější značky střídají výrobce velmi často a navíc se objevuje i mnoho falšovaných ADIPů, není opravdu jednoduché zvolit si média, která budou splňovat to nejdůležitější, co si od takového výrobku přejeme: Vysokou kvalitu a spolehlivost a nízkou cenu."

128855

15.2.2007 23:08

RE: Tak pro zajímavost

lukypa 80.?.?.?

Reakce na 128808

Jak je dodan? na mem disku? za cca 5 giga v haji? Co je mi po nejakem softvare ktery mi na muj HDD Acer nacpal sakra! Trvalo mi skoro hodinu nez jsem se po "ciste" instalaci zbavil vseho svinstva co do te "ciste" reinstalace Acer nacpal! A ze je to levny smejd to me tady taky nekdo pobavil. Jakypak to ma vliv na Windows Kolik stoji pocitac? Chci toho tak moc kdyz po koupi notebooku zistuji ze nemam ani CD s original systemem? Nekteri radoby inteligenti se svyma prizpevkama me vazne dneska pobavili.

128871

17.2.2007 19:33

RE: Tak pro zajímavost

Honza P. 85.?.?.?

Reakce na 128871

Ten vas radoby inteligentni priZpevek pobavil zase me.

Jinak obecne je pravdou, ze nedodani medii se systemem ma svuj smysl ve snizovani nakladu (nejde ciste jen o cenu media). A predinstalovany system vas durazne(!) pozada o vytvoreni setu recovery medii a je to napsane i v user guide. Stejne tak je v manualu (alespon u HP) upozorneni na nasledky zniceni puvodniho usporadani HDD. Ja v tom nevidim nejmensi problem - proste si ty recovery media vytvorim - tecka. Neco jineho by byl pripad kdyby selhal HDD jeste drive nez stacite vytvorit recovery DVD, v tomto pripade jsou zakaznikovi oproti servisnimu listu zdarma poslana recovery DVD. Co se tyka skryte partition na HDD tak verte nebo ne, ale je to pro vetsinu uzivatelu skvela vec v pripade havarie systemu. My co vubec reagujeme do teto debaty asi vime jak instalovat operacni system, jak ho nastavit, ci jak zachranit data z nefunkcniho systemu. Ale vetsina beznych (Franta) uzivatelu ne!(V tuchle chvili si predstavte treba vasi babicku jak si spousti recovery console). Ti pak tuto obnovu ze skryte partition oceni... a pokud nemaji zazalohovane sve data (disketu nedoporucuji), tak je to proste jejich hloupost (i v manualu je doporuceno pravidelne zalohovat). Takze z pozice servisniho technika HP vidim tento clanek jako extremni pripad jednoho (ci par) uzivatelu z celkoveho objemu prodanych produktu a to ke vsemu bezvyznamny (zadna procesni chyba, chyba uzivatele.) Vytvaret kvuli tomu zaloby je naprosta silenost a napadaji me ruzne primery... Nic neni dokonale, takze nikdy nebude absolutni spokojenost na strane zakazniku, ale presto to ty firmy asi delaji dobre, kdyz prodeje notebooku rostou... No mozna jsou uplni hlupaci (ti Acerove, Dellove a Hewlettove), no ale spis ne. Hezky den

129091

26.2.2007 9:40

Když to čtu - je mi smutno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Ti kteří diskutovali nad zálohováním asi nepochopili článek a ti co se rozplývali nad RECOVERY CD a jak je to super pro neodbornou veřejnost jsou asi trochu mino. Tady je pár mých zkušeností (shodou okolností s NB Acer).

Platíte image cd nebo licenci softwaru? Takže médium obsahující software (FDD, CD, DVD, INTERNET) by asi mělo být uživateli kdykoli k dispozici. Můžete mi říci co má udělat uživatel když si třeba smaže hru karty? To jako místo aby zvolil přidat programy a vložil médium od softwaru, tak vloží RECOVERY CD a přijde o všechny data a nastavení? Nebo mi tady bude někdo tvrdit že je to operace vyžadující profesionální servisní zásah? Pane profesionále proberte se!

Někdy dojde k poškození systémových souborů (ovladače tiskárny atd.), protože výrobci si je upraví. Pak je vyžadováno instalační médium. Zkusil jste si někdy někdo z RECOVERY CD získat třeba „unidrv.dll“?

Jiný případ. Uživatel si koupí PC a doma dokončí instalaci, protože ovšem v balení není DVD médium za 5 Kč software pro vytvoření zálohy zavře. No smůla. On už se nikdy nepustí. V dalších verzích tuto drobnost opravili. [velký smích] Povedené co?

Šťastný uživatel si vytvořil zálohu. Vesele si pracuje až do kolapsu následkem viru. Spousty otravných oken, atd. znáte to. Sáhne po instalačním médiu a lup tam se systémem. Super je to do chvíle než uživatel zjistí že jeho dokumenty jsou spolehlivě v pr… Co mu jako na otázku: „a kde mám dokumenty jako říct?“

Může mi někdo říct co je na šmejdsky odfláknutých RECOVERY CD tak úžasného?

129526

28.2.2007 1:09

RE: Když to čtu - je mi smutno

Honza P. 85.?.?.?

Reakce na 129526

Zdravim, ehmmm pokud si bezny uzivatel smaze napriklad karty nebo ma probelm s nejakym .dll souborem s uspechem pouzije funkci obnoveni systemu a skutecne nemusi dostavat soubory typu unidrv.dll z recovery cd. Recovery CD (partition) uz dle nazvu naznacuje jine pouziti... a skutecne je to uzitecna vec. Rekl jste 2 pripady a ja mluvim o stovkach.
Informace o nedodanem mediu v cene 5 kc je zavadejici a stejne tak nechtenem smazani HDD. To by si taky uzivatel nechtene mohl notebook umyt v mycce na nadobi. Neprobrany profesional. Hezky den

129639

28.2.2007 10:52

RE: Když to čtu - je mi smutno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 129639

To že jsem řekl jen dva případy a vy mluvíte o stovkách? A proč by měla být data třeba v těch dvou případech méně důležitá? To je podobný přístup jako by jste řekl: "no co tak jsme popravili nevinného, ale ti ostatní určitě vinni byli". Je v tom prostě něco špatně.

Co je zavádějícího na ceně média? Myslíte si že je dražší jak pět korun? Pokud někdo chce aby jste si udělali zálohu systému a přímo vás k tomu vybízí tak by byla slušnost tam to médium dát.

Smazat HDD když máte tolik případů tak mi netvrďte že jste se nesetkal s případem kyd se uživatel uklikl a adresář byl pryč. Nebo jen nevhodně přesunut.

Taky pěkný den. [velký smích]

129652

Příspěvků: 60

10.02. 05:11 texaskycizek  zalohovani
10.02. 07:48 kubrt  RE: zalohovani
10.02. 18:34 texaskycizek  RE: zalohovani
10.02. 20:42 kavol  RE: zalohovani
10.02. 22:42 lesan  RE: zalohovani
10.02. 08:31 Lev.  RE: zalohovani
10.02. 11:52 Zdenek Matoušek  RE: zalohovani
10.02. 15:32 Lev.  RE: zalohovani
10.02. 16:44 kavol  RE: zalohovani
10.02. 16:55 Lev.  RE: zalohovani
10.02. 20:24 kavol  RE: zalohovani
12.02. 04:26 Zdenek Matoušek  RE: zalohovani
12.02. 06:09 Lev.  RE: zalohovani
12.02. 09:48 Zdenek Matoušek  RE: zalohovani
12.02. 16:19 Rene Bartosek  RE: zalohovani
12.02. 16:39  RE: zalohovani
11.02. 04:27 Rene Bartosek  RE: zalohovani
11.02. 05:44 Kubyk  RE: zalohovani
11.02. 10:14 Lev.  RE: zalohovani
11.02. 11:38  RE: zalohovani
11.02. 12:49 Kubyk  RE: zalohovani
12.02. 06:19 Lev.  RE: zalohovani
10.02. 06:53 Erik  Acer Aspire
10.02. 19:30 LG  RE: Acer Aspire
10.02. 20:45 kavol  RE: Acer Aspire
10.02. 22:54 Erik  RE: Acer Aspire
10.02. 07:40 Kamil  Acer a Mrkvosoft - firmy k pohledání
10.02. 10:08 gombic  V cechach to jde
10.02. 11:30 trodas  Jedine reseni je rozdelit disk na C a D.
10.02. 11:45 Dramenbejs  Spyware od ACERu
10.02. 12:57 Marian  suhlasim..
10.02. 13:56 Antiseptik  RE: suhlasim..
10.02. 17:18 Datel  RE: suhlasim..
10.02. 19:53 pesu  Acer servis!
11.02. 10:49 Dramenbejs  RE: Acer servis!
10.02. 20:14 tt  taky me to dostalo.
11.02. 10:39 kavol  RE: taky me to dostalo.
10.02. 23:57 Erik  inac celkovo delit firmy
11.02. 00:58 Průchozí  RE: inac celkovo delit firmy
11.02. 18:27  RE: inac celkovo delit firmy
11.02. 09:15 Ženatý se závazky  Taky názor
11.02. 10:52 Assur  Nielen Acer
12.02. 00:18 stefan  that's america
12.02. 06:30 Lev.  RE: that's america, jo, presne tak !
12.02. 16:45 stefan  RE: that's america, jo, presne tak !
12.02. 17:04 Lev.  RE: that's america, jo, presne tak !
12.02. 17:45 stefan  RE: that's america, jo, presne tak !
12.02. 19:55 Pelé  jo jo, stejný bordel zavedlo už i HPčko,
13.02. 08:40 brozkeff  To je ale váš problém.
13.02. 13:54 Víťa  Tak pro zajímavost
13.02. 15:58 Rene Bartosek  RE: Tak pro zajímavost
14.02. 10:54 Zdenek Matoušek  RE: Tak pro zajímavost
14.02. 11:35 Pavel -Čert- Němec  RE: Tak pro zajímavost
15.02. 05:37 Kubyk  RE: Tak pro zajímavost
15.02. 19:46  RE: Tak pro zajímavost
15.02. 23:08 lukypa  RE: Tak pro zajímavost
17.02. 19:33 Honza P.  RE: Tak pro zajímavost
26.02. 09:40  Když to čtu - je mi smutno
28.02. 01:09 Honza P.  RE: Když to čtu - je mi smutno
28.02. 10:52  RE: Když to čtu - je mi smutno

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

8

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červen přispělo 27 čtenářů částkou 2 645 korun, což je 8 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zákaz shromažďování platí jen pro někoho - chvilkaři mají výjimku05.06.20 23:12 Česká republika 0

Poskokové a hlupáci ve vládě dále poškozují vztahy s Ruskem, teď vyhostili ruské diplomaty05.06.20 19:33 Česká republika 1

Video: Běloši líbají černochům nohy jako akt pokání05.06.20 18:22 USA 0

Poděkování NATO za ochranu? A před kým?04.06.20 17:20 Česká republika 4

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 5

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 21

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 13

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
26,55 Kč
Libra
29,85 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,41 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
21,43 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
34,34 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 437,93 Kč
1 unce stříbra
407,11 Kč
Bitcoin
228 147,18 Kč

Poslední aktualizace: 5.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 988