Diskuze k článku

Kto stojí za svetovým terorizmom?

Příspěvků 42

5.2.2007 2:38

Zlo

texaskycizek 70.?.?.?

Vazeny pane Supa. Myslim, ze se nepletu, ze vetsina tech filmu konci vitezstvim dobra. Nemyslim, ze se vubec neco zmenilo. Lidstvo vzdy bylo takove, akorat v poslednich sto letech mame sdelovaci prostredky. Kdysi byl mistni terorista v mistnim hrade a rikalo se mu knize, nebo dokonce kral. Ostatni byli jeho nevolnici. Proste dle prirodnich zakonu, kde silnejsi vitezi. Dnes je to vse v jinem meritku. A tez je nas daleko vice. Ale, ze by se lidska natura nejak moc zmenila o tom silne pochybuji a ze by to byla vina filmu, to bych tez nerekl. Terorismus vzdy existoval, akorat dnes o tom vsem hned vime a to je zneklidnujici.
Vas, Texaskycizek

127812

5.2.2007 17:12

RE: Zlo

Papík 213.?.?.?

Reakce na 127812

A teď mi objasněte jednu věc, pane čížku - jakto že jste na každé diskusi první? A prosím slušně a pravdivě. Určitě nejsem sám, koho by to zajímalo.

127845

5.2.2007 18:19

Medialni zlo kolem nas.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127845

Spis by mel objasnit, proc clanek vubec nepochopil [mrknutí jedním okem] Problem je v tom, ze vseobjimajici nasili v mediich vyresil jednou frazickou - sak to ma vsechno dobry konec [chechtot]
Jiste, v USA je mozna u komercnich zmetku dobry konec v cene vstupenky. Ceho si texasky cizek nevsiml je, ze nejde o konec ale o to, jakym zpusobem bylo "vitezstvi dobra" dosazeno. Ano, jsou to casto zpusoby vyslovene podle az teroristicke. A jsou bezne zobrazovany i u policie...
Cize ten podstatny problem - ukazovani zlocinneho, nasilneho chovani v mediich neskutecne vlezlym zpusobem - se podepisuje na stavu cele civilizace. Prinejmensim te casti, prilepene k TV obrazovkam.

Neni to tak davno, co 12 lety Americky hoch skocil z zidle na svou 9 letou sestru, protoze to tak videl v TV ve wrestlingu. Nikdo mu nerekl, ze je to jen show, vse je jen hrane a to profesionalnimi simulanty a kaskadery. Problemem byla ovsem jeho vaha - Americky styl zivota a jeho 90 kg znamenal rozsudek smrti pro jeho sestricku, jejiz zlomena zebra ji probodla...

Myslim, ze zhoubny vliv medii neni treba dale nijak dokazovat ani rozebirat. Proste je tu. Staci si zapnout ten domaci debilizator a projet par kanalu. Vsadim se s vami ze z 10 bude 5 ukazovat zrovna nejake nasili...
...a (v USA) zadny nezakodovany kanal nebude ukazovat treba erotiku nebo neco pekneho [smích]

Vysledek = zapadni populace se zabiji a vymira. Idealem vsech je funkcni rodina, ale feministky tvrdi, ze musi byt k tomu dokonaly chlap... a kdyz uz je dost deformovany aby byl prijatelnym tak uz to zase neni chlap.

A terorismus? Ten vsichni politici miluji, nebot jim v ere deziluze dava MOC a oni jsou na MOCI zavisli. A kdyz se terorismu moc nechce, tak mu obcas tak trosku "pomuzou" sami, neboli teroristy primo vyrobi.

A abych nezklamal svou "povest" "zidobijce" tak bych rad pripomel, ze veskera media v USA jsou pevne v rukou zidu a ukazuji to, co jejich majitele chteji.

127851

5.2.2007 20:58

RE: Zlo

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127845

Jiz jsem to vysvetloval pane Papik. Ale... jeste jednou. Ten nick Texaskycizek vyplyva z faktu ze opravdu ziji v Texasu. Nevim presne, kde v Canade zije pan Stwora, ale bude priblizne ve stejnem casovem pasmu. Takze, on publikuje, kdyz vy spinkate. Ale ja ne. Omlouvam se za svoji vtiravost. Jeste tak 6-8 tydnu a pak bude ode mne pokoj. Zacne sezona, vsichni moji zakaznici budou volat, abych jim zkontroloval klimatizacni zarizeni a ja budu litat jak hadr na holi. A na plane placani na Zvedavci nezbyde cas. Vam vsem, co zde obvinujete sdelovaci prostredky a filmovou tvorbu, chci vytknout jednu slabinu ve Vasi argumentaci. Opravdu si myslite ze v chudych zemich, kde prakticky umiraji hlady, kde vladnou stredoveke predsudky a nabozenstvi, kde se nesmi zhromazdovat zeny a muzi, pokud nejsou pribuzni, je obyvatelstvo ovlivneno filmy? Pochybuji, ze tam jsou kina, nebo ze ta hlady umirajici chudina ma televise! Dalsi, Vazeni panove, vsimete si kolik nas zde vlastne pravidelne prispiva. Pomalu by se to dalo spocitat na prstech jedne ruky, no mozna obou. To jenom chci poukazat na to, ze "asi" vsichni dohromady nebudeme mit moc velky vliv na zmenu svetoveho verejneho mineni, natoz na volbu themat Hollywoodskych filmu. Osobne, ja se radsi divam na komedie. Vcera byla cela amerika posedla Super Bowl, tak jsme si doma pustili z TV Nova prvni dil Vojaka Svejka. To zase byla inspirace od pana Haska, jak spravne pouzivat ironii a jak "nadzvedavat mandle".
Vas Texaskycizek.
P.S. asi bych mel vybirat predplatne. Kdo chce zde se mnou bojovat, by mel platit! Co Vy vsichni (vsech 5) na to?

127859

5.2.2007 21:30

Zlo sirene medii plodi zlo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127859

Hmmm, gratuluji k lepsimu vyberu poradu, ale k veci.

Samozrejmne ze v chudych krajinach nemaji media a presto jsou tam konflikty. Ale ruku na srdce, fakt jste si nevsiml, ze tyto konflikty tam casto jsou vyvezeny hlavne USA? V ramci systemu "kdyz se dvas perou, treti se smeje" se USA planovite zaobiraji podporovanim konfliktu vsude na svete aby se vybili a zadluzili tak, ze budou muset prodavat nerostne bohatstvi sve zeme pod cenu komu - inu USA.

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/usa-po-12-letech-bombardovaly-somalsko--utoci-na-sit-al-kajda_106005_l04ar.html

Veta "Je tam mnoho mrtvých, ale nevíme, kdo to je." vystihuje boj proti terorismu nejlepe ze vseho... [naštvaný]
Zmasakruji spoustu lidi a ani netusi, kdo jsou? Ja bych hadal uprchliky...

Takhle exportujete sve nasili do zbytku sveta. Uz aby vam zas zabili par vasich valecnych zlocincu v uniformach US army [zahanbení]

127863

5.2.2007 22:27

RE: cinske "Umenie vojny" (Sun Tzu)

google 84.?.?.?

Reakce na 127863

Sun Tzu „třináct zlatých zásad“
stare 2500 rokov:


-Diskredituje vše, co je v zemi protivníka dobré.

-Vtahujte představitele vládnoucích vrstev protivníka do zločinnosti.

-Podrývejte jejich dobré jméno. Ve vhodné chvíli je předhoďte pohrdání jejich krajanů.

-Využívejte ke spolupráci bytostí nejpodlejších a nejodpudivějších.

-Všemi způsoby dezorganizujte účinnost protivníkovy vlády.

-Zasévejte mezi obyvatele nepřátelského státu vášně a neshody.

-Stavějte mladé proti starým.

-Vysmívejte se tradicím vašich protivníků.

-Všemi způsoby vnášejte zmatek do zázemí, do zásobování a přímo do vojsk nepřítele.

-Oslabujte vůli vojáků nepřítele bojovat pomocí smyslných písní, hudby a alkoholu.

-Pošlete prostitutky, aby dokončily dílo zkázy.

-Nešetřete sliby ani dary, abyste získali informace. Nelitujte peněz, neboť peníze takto vydané se vrátí stokrát.

-Všude infiltrujte své špehy.


„Jen člověk, který má k dispozici právě takové prostředky a dokáže využívat je k zasévání rozkolu a zmatku, jen takový člověk je hoden vládnout a velet. Je pokladem pro svého vladaře a oporou země,“ – těmito slovy shrnul Sun Tzu kodex svých válečných zásad.


nie nadarmo sa Cinanom nadava "Zidia azie"

127865

6.2.2007 15:34

RE: cinske

rickover 86.?.?.?

Reakce na 127865

Mne to připomíná zásady marxleninismu, islámu, Paroubka a multikulturalismu. Až na islám uplatňované proti vlastním národům, viďte, soudruzi.

127927

5.2.2007 18:39

RE: Zlo

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 127812

Myslim, ze se nepletu, ze vetsina tech filmu konci vitezstvim dobra. Nemyslim, ze se vubec neco zmenilo. Lidstvo vzdy bylo takove, akorat v poslednich sto letech mame sdelovaci prostredky. Kdysi byl mistni terorista v mistnim hrade a rikalo se mu knize...

To je od Vás, pane texaský ptáku, velmi mělká myšlenka ! Jaksi jste se asi dostatečně nezamyslel, cože to ten pán kritizuje. Ačkoliv ? Na druhou stranu - i ten článek je jaksi naopak. Je to "zapřahání kočáru před koně".

Čili pane čížku z Texasu, to, že ty násilnické a většinou americké filmové "sračky" skončí vítězstvím dobra - to je zcela vedlejší a irelevantní ! Totiž, když už přijmu to vcelku přitroublé dělení na dobro/zlo - potom dobrá věc = dobro nemůže vznikat za pomocí zla = násilí ! Takže to Vaše vítězství dobra je zcela v tomto smyslu kontraproduktivní a fakticky nesmyslné.

Ten pán v tom článku se zase trapně mýlí, když si myslí, co si myslí - jak že to vlastně terorismus vzniká a kde má své kořeny. Terorismus v žádném případě nevzniká na "podhoubí" "filmového či literárního" násilí - nanejvýše tímto může být trochu "pohnojen". Terorismus je anebo přímo, nejčastěji však velmi přeneseně nepřímo, zplozen historickými křivdami a vyživován následky, dodnes trvajícími, těchto historických křivd.

Nebudu to precizovat - stačí říci, že víceméně právem je západní "euro-atlantická civilizace" terčem. Těžko asi "humanisti typu texaského čížka" půjdou do palestínské Gazy, nebo do zbytků Kandaháru a nakonec kdekoliv, kde je "na hromadě" chudoba a to v historicky původně docela kulturních a bohatých krajích, aby tam vysvětlovali, že lépe žít v míru - že terorismus není hezký...

Že jo pane čížku ! Vy vyděláváte podle Vašich řečí peněz asi tolik, co v Bangladéši nebo v Afghanistánu malé město dohromady - nechcete tam zajet a rozmluvit jim ten terorismum ? Že by jste jim vysvětlil, "jak se dělá úspěch po americku !" Třeba dostatnete Nobelovou cenu míru !

PS - ale ne, to Vám nepřeju, pane čížek, to byste se již asi nevrátil ! Již zde na Zvědavci svými vysoce inteligentními úvahami patrně excitujete představy zakrouceného krku u i jinak klidných lidí.

127853

5.2.2007 3:25

Myslim, ze pisatel se ponekud minul

z.a.p 74.?.?.?

naplni clanku vuci jeho nazvu. Ovsem co tim chci rici je, ze ten notoricky omilany 'terorismus' jak jej zname duverne z medii, je produktem a nastrojem politiky vladnouci oligarchie a jako takovy kompletne nezavisly na vuli ci rozhodovani nas obcanu. Je to vesmes fikce obcas dolozena obcasnym skutkem at uz v rezii kohokoli. Nikdo z nas, obcanu az na mizive procento, teroristicke akce neprovadi.

V cem vsak dam pisateli absolutne za pravdu je tema, ktere si vytycil a jak s nim naklada uvnitr clanku. To plni bezezbytku. Vskutku, dvoji ci kolikery standart v chovani spotrebitelu vyvolava hlad po rychlem uspokojeni nadrzene agresivity. A to se deje bezpecnou cestou 'pobaveni se' imitovanim zlocinu. Je to ve svem dopadu absolutni zrudnost: zlocin za zabavu!!

Chtel bych v teto souvislosti tez upozornit na zrejmy puvod potreby rychle satisfakce primitivnich pudu. Lide v industrialni spolecnosti ziji takrka 'na spagate'. Jsou vystaveni tlaku, jsou nepretrzite buzerovani; hrozi jim ztrata image, duvery ci primo zamestnani a tim zpusobu uziveni. Je stale treba neco obhajovat a s necim zapolit, casto vne nasich sil a nasi moci. Platit zvysujici se dane, pojisteni a ceny pri nemennych platech. To vse vyvolava uzasny vnitrni tlak. Jak se s nim v kratke dobe urcene na odpocinek vyrovnat? Nelehky to ukol.

Nanestesti mnoho z nas to dela tim nejprimitivnejsim zpusobem: umrtvenim svych citu ranou palice do hlavy. A dalsi den... to same az do kompletniho otupeni. Elity to maji skutecne dobre promyslene. Stavame se tim, cim nas chteji mit.

z.a.p

127813

5.2.2007 8:55

strašné

reach52 88.?.?.?

Toto je opravdu tak strašně slabý článek, že to snad ani není možné. Zpatlanina par excellance.
[bliji] [bliji] [bliji]

127822

5.2.2007 12:50

Jak prichazi terorismus 'shora'

z.a.p 74.?.?.?

aneb udalosti na 7/7/05 v Londyne. Ocity svedek prichazi s vypovedi ktera kontrastuje s oficielni versi. Mimo jine uvadi, ze cely 'shluk agentu' zacal na miste explose (autobusu) okamzite podezrele klidne a koordinovane 'pracovat'. Jsou stale agenti na vsech prostredcich verejne dopravy? Jsou-li tam, proc nezabranili incidentu? Nebylo to v jejich naplni? A jaka je tedy jejich 'napln'? Byl snad cely tento incident nainscenovan aby verejnost konecne 'uverila'?? Zneklidnujici, ze?!

Dostane se nam take neceho takoveho v Praze? Co se treba 'nestastnou nahodou' stane v pripade, kdyz obcane neprijmou Zradar? Jakemu 'nebezpeci' se verejnost otevre? Otazek je mnoho... odpovedi uz tolik ne.

http://www.infowars.com/articles/London_attack/bus_bomb_survivor_conrtadicts_official_story.htm

z.a.p

127830

5.2.2007 17:08

Kdo vlastni "filmovou tvorbu"?

albert1 148.?.?.?

Jedno z krasnych ceskych prislovi : "Rekni mi co ctes, a ja ti reknu kdo jsi".
A tak dnes, v dobe kyberneticke, bychom snad mohli rici:
"Rekni mi na co se divas, a ja ti reknu kdo jsi

Vystizny clanek, ale co autor opomel pripomenout, jaka je identita tech co vlastni (krome jinych "sdelovacich" a "vzdelavacich" prostredku) tuto. "filmovou tvorbu"?
Odpoved je jednoducha: Az na zridke vyjimy (napr. Mel Gibson, ale i ten je pod tlakem), to jsou potomci chazaru-yiddu, kteri behem poslednich 120 let v houfech z polskych a ruskych shtetlu a ghett zamorili Novy Svet (USA), tam prevzali taktovku k tomu aby jim vlastnimi talmudistickymi perversnostmi znicili krestanske principy, na niz kdyzi stala nejen etika USA, ale i etika cele zapadni krestanske civilizace.
Vsak ne nadarmo kdysi, v dobe pred-Politicky Korektni, se Hollywoodu rikalo "Kosher Valley".
Jak snazsi zpusob primet gojimske stado (dnes jiz radne diversifikovaneho, a intensita diversifikace se dnes pohybuje v inter-rasovych sferach, i.e = Final Solution) k centralizovanemu kolektivnimu premysleni a chovani, tak jak si "vrchnost/elita" preje, nez je pravidelne nahanet ke spolecnym zlabum (i.e., "movie" super teatru), ci se jim pomoci Tel Avitze (tez zname coby Talmud Vize) vloudit do soukromych obydli, a tak neprettrzitou kazdodeni dusevni spartakiadou jim (gojimskemu stadu) vyplachovat mozky za tim ucelem, aby stado gojimu premyslelo a chovalo se tak, jak si preji sebe-samou prohlaseni "vyvoleni"?
Necht si jeden jen predstavi, kdyby tyto vymyvaci medialni prostredky, tato "filmova tvorba", se stejnym zhoubnym rakovinovym cilem, by byly 100% v rukou arabasu/arabu, ci vseobecne muslimu (halo! Pane "Vas Texaskycizek"!). Nechali by si to ostatni lide (tj. krestane, ci alespon dnes jiz krestanskych tradic a evropskeho puvodu) libit ?? A jeste je (araby/arabase/muslimy) za vlastni zkazu, za zkazu sveho potomstva, za vlastni Final Solution, opevovat a platit jim mega $miliony$ ??? [překvapení]

127844

5.2.2007 17:44

RE: Kdo vlastni

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 127844

Uzasna hvezda dnesnich zabavnych programu, Jerry Bruckheimer.
http://www.imdb.com/name/nm0000988/

http://en.wikipedia.org/wiki/Jerry_Bruckheimer

http://www.forbes.com/lists/2006/53/80ES.html

Zajimave, ze se casteji objevuje toto: Sorry, the page you requested is not available.
Sorry, the old-school E! Online page you're looking for is no longer available, but check out the all-new, redesigned [bliji] [bliji] [bliji]

127849

5.2.2007 20:35

RE: Kdo vlastni

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127844

Heil Albert!!

127858

6.2.2007 0:11

RE: Kdo vlastni

albert1 148.?.?.?

Reakce na 127858

Pane "Vas-texaskycizek",
je videt ze ta doba kdy jste jako 'shabbez goy' pracoval pro ty zidovske milionare na vas zanechala trvale nasledky.
Pro ty co nevi co je to 'shabbez goy': To je gojim, vylucne evropsko-krestanskeho puvodu, ktery ponizene slouzi zidum. A jelikoz 'pobozni' zide, sebou-samotnymi prohlaseni za 'vyvolene', se o shabbezu niceho nesmi dotknout, tak takovy obetavy shabbez goy za mile zidy macka vypinace, otvira a zavira dvere, splachuje hajzly, vytira zidum zadky, a podobne. Z vasich prispevku, pane "Vas-texaskycizek", je videt ze behem sve shabbez gojimske cinnosti jste se toho dost priucil.

127869

6.2.2007 4:07

RE: 'shabbez goy' texaskycizek

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 127869

Zajimave pouceni. [chechtot]
Docela to chapu [oči v sloup]

127887

6.2.2007 11:51

RE: Kdo vlastni

Osvetár 66.?.?.?

Reakce na 127869

Pan albert1,

to vytierania zadkov a splachovania zachodov preskocim; mozno je to len reflexia vaseho myslenia a mladistveho veku. Vy mate len z casti pravdu. To, co opisujete, bola normalna symbioza suzitia dvoch etnii; ale to bolo v roku 1-2 [smích]

Dnes, a to uz aspon 3 generacie si zidia posluzia elektronickymi pomockami; automaticke zapinanie a vypinanie svetla, bezdotykove zapinanie vytahov, otvarace dveri, sporaky maju sabatt_schalter etc...

Holt, zidia si davaju na sabatt oraz [smích]

127910

6.2.2007 15:57

RE: Kdo vlastni

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 127910

Zapomel jste na moderni metodu vytirani zadku [překvapení]

127938

6.2.2007 18:46

RE: Kdo vlastni

Osvetár 85.?.?.?

Reakce na 127938

>Zapomel jste na moderni metodu vytirani zadku [překvapení]

Neviem, co vam radili rodicia pri vasich prvych pokusoch velkej/malej navstevy WC ohladne hygieny...

Moji rodicia mi odporucali po navsteve WC si nielen ze si umyvat ruky, ale si hlavne umyt zadok; najjednoduchsie v sprche - na rozdiel od urcitych zapadoeuropskych kulturnych kruhov, ktore ako vydobytok "civilizacie" preferuju rozotieranie vykalov papierom po zadku [cool]

Aku verziu uprednostnujete vy pan Hastrman?

127975

6.2.2007 20:49

RE: Kdo vlastni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127975

Ne každý si může dovolit bidet. Mno a kdyby nedej bože byky problémy s vodou, tak bychom se okolo hygieny vytiraní zadku museli poučit od kultur žijících v poušti. Koneckonců v přírodě bidet nemáte a taky si musíte poradit. Chápu,že dle vaší reakce to musí být těžká zkouška vaších kulturních a společenských návyků, ale je to určitě lepčí než se posrat,že ano? [mrknutí jedním okem]

127988

6.2.2007 21:05

RE: Kdo vlastni

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 127988

René, je vidět, že jste nikdy nebyl v žádné z arabských zemí. Bidet je tam totiž NAPROSTOU SAMOZŘEJMOSTÍ a Arabové naopak nechápou, jak si někdo může s gustem rozmazávat lejno po kostrči papírem, který nakonec musí někam zahodit... Pak chodí v horku a smrdí jako .... nearab.

Iráčani řvali smíchy, když poprvé viděli US sociální zařízení s latrínou. Napřed si mysleli, že ten papír je tam na to, aby ami boys mohli při sraní psát domů dopisy, ale pak jim došlo, oč jde... [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Povstalci si po přepadu kolony nikdy nedají ujít, aby nezapálili náklaďák s papnaprem! Vědí, že tím nabourají morálku GIs více, než když jim šlohnou munici.

127991

6.2.2007 22:46

RE: Kdo vlastni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127991

Mno, nebyl, ale ja jsem tou pousti myslel beduiny. Pry pouzivaji hrst sterku. Lepsi smrdet nez umrit zizni. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

127999

6.2.2007 23:13

RE: Kdo vlastni

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 127999

Písek, pane, písek. Jako umýt a napudrovat... Ne, nikdo potom nesmrdí, neb jest such a nemá hovno rozmazané až po kříže... [velký smích]
Vyzkoušejte, může se hodit. Při troše zručnosti žádný problém. A vydatně vykoupat hned, jak se dostanou k vodě.

128001

7.2.2007 0:35

kdyz rikate A

420 152.?.?.?

Reakce na 128001

dopovezte B.

A nezasypavejte to nejakym piskem.
Arabove (ale nejen oni - obecne skoro vsechny hodne chude a primitivni civilizace) si vytiraji ritni otvor prsty leve ruky. Proto je podani leve ruky urazkou a levou rukou se taky neji - krome absence papiru postradaji i pribory. Noze jsou hlavne na urezavani hlav nepratelum.

A kdyz jste takovy odbornik na jihadees, tak byste mohl vedet, ze US Army rovnez provadi dulezitou osvetu, kdyz venkovanum vysvetluje, ze neni zdrave v mistnosti v jednom rohu varit, v druhem chovat kozy, ve tretim konat velkou a malou potrebu a ve ctvrtem spat... [mrknutí jedním okem]

128009

7.2.2007 10:15

RE: kdyz rikate A

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 128009

To máte z nějaké britonské armádní příručky před 120 lety?
Pane. Já tam byl. A ne jednou. To, o čem tu píšete se vztahuje možná na poslední kočovníky. Podle této logiky bych se Vás také mohl zeptat, jestli jste tuto zimu topil doma parketami a okenními rámy, anebo sousedovým plotem. To je přece v Čechách normální, že ano...
Speciální pracovníci US Army mohou Vámi uvedené vysvětlovat černochům, feťákům a povalečům doma v USA, protože tam, a nikde jinde než tam, jsem dosud podobné rozdělení "domácnosti" (s výjimkou těch koz) neviděl!

128048

7.2.2007 15:15

RE: kdyz rikate A

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128009

Ja mam ve zvyku na rozdil od te vasi brigady zacit afou a skoncit omegou. A pokud se zmylim, tak jsem schopen sebereflexe. Taky nehraju hru na mrtveho brouka, kdyz se mi neco nehodi do kramu. A na rozdil od vas vyhledavam racionalni diskusy. Odlehcenou formu debaty o "hovne" ( tady slovo sedi dvojnasob) si dopravam zridka. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

128074

7.2.2007 0:51

RE: Kdo vlastni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128001

Mno nebyl jsem ani na Sahare, ale naivni predstavu nekolika milionu ctverecnich km pisecnych dun urcite nemam. [mrknutí jedním okem] Jiste pytlik jemneho pisku je lepci, jak hromady volne dostupneho sterku. Samozrejme na jihu Sahary tahat pytlik s jemnym piskem je blbost. Vyzkousim prakticky v lete ten jemny pisek. Jak rika babrle co ..."umis rukama a hlavou ti Rene nikdo nevezme"... [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

128011

7.2.2007 4:03

RE: Kdo vlastni

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 127975

Pane Osvetar nevykrucujte se z vlastniho tema.
Slo zde o 'shabbez goy' a vase vysvetleni, ze dnes maji moderni elektronicke zarizeni....ale nejak jste nam nevysvetlil, jak je to s tim elektronickym vytiranim konecniku. [oči v sloup] Shabez je shabes!

128028

7.2.2007 13:33

RE: Kdo vlastni

Osvetár 85.?.?.?

Reakce na 128028

Pan Hastrman,

neviem ake mate hobby, ale ze sa stale tocite otazkami len okolo zadku je udivujuce. Anyway, ak idem na sabbat na velku potrebu, tak sa splachne moje WC potom ako vstanem automaticky + par vodnych dýz vybavi zvysok a vycisti WC-misu. Mimo sabbatu to funguje stejne tak [smích]

Ja sa potom postavim pod sprchu a umyjem sa. Staci?

128064

8.2.2007 5:13

RE: Kdo vlastni

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 128064

To je docela dost prace [naštvaný] [oči v sloup]

128147

8.2.2007 23:56

RE: Kdo vlastni

albert1 148.?.?.?

Reakce na 128147

Pan Osvetar nam to podrobne vysvetlil, jak on to dela o shabezu dnes, v dobe kdy nam technika znatelne poskocila dopredu, bez napomoci shabbez gojima.
Ale to nebyla podstata puvodniho komentare tykajiciho se klasickych povinnosti shabbez goje, ci dnes ex-shabbez goje, jako pan "Vas-texaskycizek", ktery slouzil zidovskym milionarum v dobe kdy diskutovane ukony jeste nebyly mechanizovany tak jak vysvetlil p. obrezany Osvetar. V dobe shabbez gojimskych sluzeb (odhaduji tak pred 30-40 lety) pana "Vas-texaskycizek" se tyto ukony musely vykonavat hezky rucne, a to od mackani knofliku, pres splachovani, az po peclive vytreni zadku milym "nabozenskym" zidum. Mno, jsem si celkem jisty, ze p. "Vas-texaskycizek" si tu manualni klasiku tehdy hezky vychutnaval, a ve svych nadsenych prispevcich tykajicich se dobrotivosti zidu a zlocinosti arabaku, ve vzruseni, na sve obrezane ojarmulkovane chlebodarce vzpomina az dodnes.. [smích]

128234

9.2.2007 19:17

RE: Kdo vlastni

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 128234

Neumim si predstavit, ze by nekdo nekomu vytiral zadek.
Ale stale jsou komicke situace, ktere se jeste dnes deji. Napriklad v hotelu si tito fanatici vymahaji aby jim zamestnanci stiskli tlacitko u vytahu a otevreli jim dvere do pokoje. Co delaji v pokoji nevim ale zda se mi ze neni velky rozdil mezi fanatizmem mohamedana a zida. Samozrejme toto jsou extremy a kazdy takovy neni. [překvapení]

128320

8.4.2007 11:38

RE: Kdo vlastni

vapiti_x vapiti (zavináč) atlas (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 127910

Ja mám na to ritolezcov a ritolizalov. robia to radi.
inac k veci. to o com tu pisete vacsinou odbieha od temy. Teda prosim rad by som cital od vas k meritu veci. Dik.

132472

5.2.2007 17:13

co sa tyka nasilia

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

resp. historie nasilia, staci si precitat klasicke rozpravky z akejkolvek zdroja. Ako bolo uz hore povedane, ide o to, ze dobro zvitazi nad zlom.
Ahistoricky pristup sa velmi rychlo meni na svoju pravu podstatu - hystericky pristup.

127846

5.2.2007 17:23

Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

" Filmová tvorba by mala stvárňovať iba vzorové správanie v každej oblasti ľudskej činnosti!"
[překvapení] [chechtot]

Za toto by sa nehanbili ani komunisti [oči v sloup]

127847

5.2.2007 21:25

RE: Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 127847

Nerad bych naváděl na co se kdo má dívat - ale příliv kdykoli vysílaných amerických sraček navíc navádějících na styl "podraz koho můžeš a jak to jde" a "jenom silnej přežije" je hnus!

TV vypadá, jako by neexistoval evropský film, propaguje často zcela zvrácené americké zákony nebo možnosti (vydírání svědků etc) a obecně, jeden by z toho blil!

Když si chci odpočinout, raděj se budu dívat na ruskej ba i SSSR film o zvířátkách, a ne na americký prasárny o ninža želvách!

Krysa

127861

6.2.2007 6:06

RE: Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 127861

Co to trepete? Pred tym ako do CR (a SR) dorazili americke filmy, tak vydieranie a nasilie neexistovali? [zmaten]

Aha, mate pravdu, vtedy bol socializmus a vsetko bolo perfektne. [oči v sloup]

Zaujimalo by ma, ake filmy viedli k nasiliu ludi ako Napoleon, Genghis Khan, alebo Atilla. Zeby pozerali privela americkych sraciek? [oči v sloup]

127892

6.2.2007 16:07

RE: Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 127861

souhlasím

- americký prezident zachraňuje letadlo s cestujícími, přitom sám vyřídí x teroristů - na konci filmu am.vlajka, salutování hrdinovi se slzou v oku

- americký prezident (případně jeho rodina), zachraňuje svět před vlnou epidemie (virus neznámého původu) - na konci filmu am.vlajka a salutování hrdinovi se slzou v oku

- elita, pověřená am.prezidentem zachraňuje svět před teroristy, epidemiemi, meteority apod.- na konci filmu am.vlajka a salutování hrdinům se slzou v oku

Tyhle stupidity nás doma už ani neznechucují, ale dostáváme záchvaty smíchu.

A co se týká ruského filmu? Nemusíte se dívat jen na zvířátka ( i když ty jsou taky fajn), ale pokud jste neviděl válečný film Hvězda z r.2002, stojí opravdu za shlédnutí. Tam si teprve uvědomíte ten nebetyčný rozdíl - příjemná změna.

Iva

127940

7.2.2007 15:10

RE: Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 127940

[smích]http://tinyurl.com/238yus

128073

5.2.2007 21:10

Terorismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

je jakékoli hnutí a boj proti jakékoli vládě, co má jiný názor, jako tzv. "teroristi"!
V zásadě jde o to, že "terorista" je kdokoli, co je proti vám a hlavně vaší vládě bez ohledu na jeho názory, neb pokud je "s vámi a vaší vládou" jde o "bojovníka za svobodu", v opačném případě jde o "teroristu"!
Objektivní názor nikdy není, neb "kdo není s námi, je proti nám" což používá každej od fašistů přes komunisty a tvz. "americkou demokracii" konče!
Zábavný a obecně obvyklý je pak to, že předešlí bojovníci za svobodu jsou teroristi případně že praktičtí teroristi placení "správnou" stranou jsou náhle "bojovníky za svobodu"!

Otázka je, co je "správná strana" což je obyčejně v závěru někdo, kdo sere všechny kromě sebe, a pak je to zvláště po té, co je nám státně nařízeno, kdo je ten správnej!

Krysa

127860

6.2.2007 3:29

RE: Terorismus

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127860

Dekuji pane Kryso. Konecne nekdo, kdo dokaze premyslet logicky. A takto se da hodnotit vse. Ale vetsinou se to moc tomu staremu davu nelibi. Logika je dosti neprijemna.

(Zrušeno. Osobně urážíte přispěvatele této diskuze. Sice oceňuji váš novátorský fígl, že tak činíte "an gro", ale to je tak vše. Porušujete pravidla diskuze. Editorka)

Vas milujici Texaskycizek

127883

6.2.2007 23:46

Dost hrozný blábol

A.S. Pergill 89.?.?.?

Kupodivu se s agresivitou daleko úspěšněji vyrovnávají kultury, v nichž je silová konfrontace mezi lidmi - skupinami relativně běžná (musely, jinak by se jejich příslušníci navzájem vybili). Naopak velice nevyzpatatelně reagují příslušníci některých kultur, které násilí vůbec neznají. V Jižní Americe existují (nebo ještě relativně nedávno existovaly) indiánské kmeny, jejichž příslušníci vůbec konfrontaci mezi lidmi neznají (jsou ale výborní lovci, takže se zbraněmi zacházet umějí). I zvýšený hlas nebo bezděčná gesta cestovatelů považují za znak bezprostřední agrese a reagují na ně zběsilým útokem (asi jako krysa zahnaná do kouta).
Naše kultura naštěstí dokázala násilí ritualizovat, a tím umožnit svým příslušníkům se s jeho existencí vyrovnat. Sociální inženýři lidských duší mohou na tomto úseku nadělat opravdu hodně zla, v nejhorším případě společnost přeměnit na houf paranoiků, neschopných běžných mezilidských kontaktů. To se pak NWO bude zavádět docela dobře.

128006

Příspěvků: 42

05.02. 02:38 texaskycizek  Zlo
05.02. 17:12 Papík  RE: Zlo
05.02. 18:19 trodas  Medialni zlo kolem nas.
05.02. 20:58 texaskycizek  RE: Zlo
05.02. 21:30 trodas  Zlo sirene medii plodi zlo...
05.02. 22:27 google  RE: cinske "Umenie vojny" (Sun Tzu)
06.02. 15:34 rickover  RE: cinske
05.02. 18:39 Petr Gejdoš  RE: Zlo
05.02. 03:25 z.a.p  Myslim, ze pisatel se ponekud minul
05.02. 08:55 reach52  strašné
05.02. 12:50 z.a.p  Jak prichazi terorismus 'shora'
05.02. 17:08 albert1  Kdo vlastni "filmovou tvorbu"?
05.02. 17:44 Hastrman  RE: Kdo vlastni
05.02. 20:35 texaskycizek  RE: Kdo vlastni
06.02. 00:11 albert1  RE: Kdo vlastni
06.02. 04:07 Hastrman  RE: 'shabbez goy' texaskycizek
06.02. 11:51 Osvetár  RE: Kdo vlastni
06.02. 15:57 Hastrman  RE: Kdo vlastni
06.02. 18:46 Osvetár  RE: Kdo vlastni
06.02. 20:49 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni
06.02. 21:05 Průchozí  RE: Kdo vlastni
06.02. 22:46 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni
06.02. 23:13 Průchozí  RE: Kdo vlastni
07.02. 00:35 420  kdyz rikate A
07.02. 10:15 Průchozí  RE: kdyz rikate A
07.02. 15:15 Rene Bartosek  RE: kdyz rikate A
07.02. 00:51 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni
07.02. 04:03 Hastrman  RE: Kdo vlastni
07.02. 13:33 Osvetár  RE: Kdo vlastni
08.02. 05:13 Hastrman  RE: Kdo vlastni
08.02. 23:56 albert1  RE: Kdo vlastni
09.02. 19:17 Hastrman  RE: Kdo vlastni
08.04. 11:38 vapiti_x  RE: Kdo vlastni
05.02. 17:13 pressburger z wilsonova  co sa tyka nasilia
05.02. 17:23  Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?
05.02. 21:25  RE: Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?
06.02. 06:06  RE: Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?
06.02. 16:07  RE: Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?
07.02. 15:10 Pavel Bočan  RE: Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?
05.02. 21:10  Terorismus
06.02. 03:29 texaskycizek  RE: Terorismus
06.02. 23:46 A.S. Pergill  Dost hrozný blábol

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 5

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,39 Kč
Euro
27,25 Kč
Libra
30,30 Kč
Kanadský dolar
17,57 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,53 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 011,74 Kč
1 unce stříbra
552,70 Kč
Bitcoin
316 474,77 Kč

Poslední aktualizace: 30.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 263