Diskuze k článku

Co se vlastně u Nadžafu stalo? Různé verze

Příspěvků 29

5.2.2007 2:18

Proti vsem

texaskycizek 70.?.?.?

Otresne, jedine co jim tam chybi je iracky Alois Jirasek, aby jim napsal: Vsichni, proti vsem.
Ze tam ten nas (US) blb George lezl. Mel nechat zavrit vsechna okna a dvere do Iraku a napustit to plynem. Kdyz se obyvatelstvo oznacuje jakozto prislusnici nejakeho kmene, tak je lepsi se jim vyhnout. Amici si hraji na policajty v zemi kde ma kazdy nejakou zbran a jeste sousedi dodavaji kamiony plne vybusnin. Tam policejni akce nemuze fungovat. Jedine odejit a nechat je mydlit jeden druheho az vyplave na povrch nejaky vudce, pak se snazit ovlivnit jeho. Treba mu kroutit nejakym priveskem. A stejne k tomu odchodu, nebo uteku dojde. Jina alternativa by byla totalni valka, kde se uzemi obsadi a vsichni se odzbroji, nebo pobiji. A na to amici nemaji odvahu ani nervy. Na naftu bych se Iracanum vykaslal. Je ji vsude dost. Zrovna ted Chevron nasel dalsi nove naleziste v Mexickem zalivu, kde je odhadem 15 miliard sudu nafty. A takovych jeste vsude bude.
Vas Texaskycizek

127809

5.2.2007 4:22

RE: Proti vsem

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Reakce na 127809

Nemohu se zbavit pocitu, že tě poslal sám Krajský výbor KSČ v Ostravě, abys slídil po emigrantech ve Forth Worth! Současná vláda ČR má přesně tyhle týpky (říká se jim "spící agenti" ) kromobyčejně v oblibě! Za nevyzrazení identity a výmaz záznamu v seznamech STB jsou schopni čehokoliv! ;o)

127817

5.2.2007 4:52

RE: Proti vsem

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Reakce na 127809

Jsem trouba! Nedočetl jsem tvůj "příspěvek" ani k "Georgovi", takže s odstupem musím uznat, že máš v mnohém pravdu! Jestliže nyní USA hrozí vojenskou akcí v Íránu, pak pravděpodobně dojde na tvá slova. Myslím, že konečně poznáme, co to vlastně je Neutronová bomba. Na jiný, než jaderný útok totiž Jirka nemá ani prachy, ani dost lidské síly...

127819

5.2.2007 18:42

RE: Proti vsem

NoFear 129.?.?.?

Reakce na 127819

hugo zdravi ta SmraD_Z_JelenA pametas este?

127854

5.2.2007 15:38

RE: Proti vsem

google 84.?.?.?

Reakce na 127809

>Ze tam ten nas (US) blb George lezl. Mel nechat zavrit vsechna
>okna a dvere do Iraku a napustit to plynem. Kdyz se obyvatelstvo
>oznacuje jakozto prislusnici nejakeho kmene, tak je lepsi se jim
>vyhnout.

>Vas Texaskycizek


kulovy kemo, musim povedat, ze trochu s podivom citam vase nadchnutie
pre Endlösung (konecne riesenie), za pomoci plynu.
co by na to asi povedali ti vasi vyvoleni, z kmenov izraelitov? [oči v sloup]

neviem, ci si to kvoli vasej skromnej kapacite mozgu nedokazete poskladat dokopy,
ale mate silne rasisticke a fasisticke nazory!

127841

7.2.2007 13:58

RE: Proti vsem

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 127841

Podle mého názoru hlavní příčina všech konfliktů spočívá v tom, že se lidé nedokáží domluvit, že většinou chceme víc, než skutečně potřebujeme, že málokdy jsme ochotni alespoň trochu dodržovat zlaté pravidlo " miluj bližního svého jako sebe samého", u budhistů "měj v úctě všechny bytosti" a toho zneužívají k nalákání na vějičku planých slibů o blahobytu ti, kteří chtějí veškerou moc pro sebe. Proto máme takové vládce, jaké si zasluhujeme, proto máme tak zdevastovanou přírodu. Pokud se lidé nedomluví a budou stále podléhat falešným ideologim, budou-li podporovat nějaké "Endlo"sung", tak s námi
bude asi ámen. Máme svobodnou vůli, je za 5 minut 12, snad se nás příroda jako rakoviny nezbaví.

128065

6.2.2007 1:16

RE: Proti vsem

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 127809

Tak vy vidite reseni irackeho problemu exterminaci plynem .To je zajimave pane kapo z Texasu.Ja jen zasnu nad tim jedem,kterym tady zamorujete ovzdusi.Vy jste clovek bez viry plny zloby,ale jak rika moje maminka "bozi mlyny melou" a i na vas dojde.

127876

6.2.2007 22:03

RE: Proti vsem

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 127809

Jsem rád Texaskyčížku že uznáváš že Amíci válku v Iráku prohrají, asi nebudeš zaslepený obdivovatel Bushe který věří že vše co Bush činí je správné. Já taky dofám že Iráčani vypráskají Amíky ze svojí země. jejich příkladu by pak měli následovat další národy a měly by vypráskat americké agresory ze všech zemí jež okupují. Ovšem USA jsou příliš silné a dobytí Iráku(at už k tomu dojde dříve či později) je jejich životním zájmem. S USA se musí zatočit definitivně a jednou provždy, tak jako kdysy s Německem, to ovšem nebude zdaleka tak jednoduché. Definitivně porazit USA dokáží podle mne jen Rusko a Čína.

127995

7.2.2007 4:38

RE: Proti vsem

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 127995

nebudte blazen clovece,valka ve ktere by proti sobe staly nuklearne prezbrojene supervelmoci by byla valkou posledni a to by byl nas absolutni konec

128030

7.2.2007 20:34

RE: Proti vsem

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128030

Uvědomte si že právě to že případné použití jaderných zbraní vedlo k záhubě celého světa je nejlepší zárukou že k jejich použití nikdy nedojde. Nikdo přece není blázen aby použil zbraně hromadného ničení, straně jež by je použila by to nijak nepomohlo, jen by to vedlo ke zničení všech stran. ZHN slouží dle mne jen k zastrašování. Ostatně dosud je masově ve válce nikdo nepoužil, ačkoli příležitost zde již byla mnohokrát.

128113

5.2.2007 2:32

Suverenni vlada?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Asi stezi. Pokud se obava uklidneni nabozenskeho konfliktu. Jestlize americke a britske vzdusne sily reagovali na zadost stanoviste, ktere jako prvni zahajilo palbu do davu poutniku velmi rychle, pak je to zvlastni nahoda. Je zvlastni, ze utocici "povstalci" nebyli muzi, ale v pruvodu byli zeny a deti. Je zvlastni, ze bylo uvaleno na celou vec informacni embargo. Blokace stranek na siti, nemoznost mluvit s ranenymi. Jedna zmonych verzi je selhani a snaha zamest cely masakr pod koberec. Druha moznost je operace, ktera ma zabranit usmireni nabozenskych skupin v zemi.

127810

5.2.2007 4:00

Je mi to moc líto!

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Vlastně je mi to moc líto, ať se to událo jakkoliv! Jinak bych byl stejný hovado, jako současná fašistická okupační moc v Iráku. Jen si říkám, že pokud se vše událo tak, jak je popisováno, pravda si nakonec najde svou cestu a usvědčí tuto zrůdnost ze lží a podvodů!

127814

6.2.2007 1:20

pravda zvitezi

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 127814

a pokavad clove ztrati nadeji a viru ve vitezne pravde,tak je lidsky spirit zatracen

127877

5.2.2007 4:17

Jen ještě dodám:

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Připadne mi směšné myslet si, že si současná okupační moc v Iráku přeje cokoliv, co by v této zemi mohlo působit alespoň letmým dojmem jakési demokracie! Každý takový signál by totiž byl pro USA a zejména ekonomické magnáty, zapojené do konfliktu, dokonalým fiaskem! Svět by se totiž spokojil s nastoupeným demokratizačním kursem Iráku, bez nutnosti americké přítomnosti v Iráku na tím by se pro zainteresované kruhy USA zvýšilo riziko nezávislé politiky (zejména ekonomické) na vůli USA! USA potřebují konflikty uvnitř Iráku! Jsou pro ně životně důležité - zaručují totiž americkou přítomnost v regionu a tím tedy i americkou kontrolu ekonomiky a politiky země! Z uvedeného článku je patrné, že pouť byla motivována usmířením - usmíření USA nepotřebuje!!! Dokonalou podpásovkou USA všech odbojových skupin v Iráku by bylo, kdyby proti prohlášení o nemorálním diskurzu USA znesvářet jednotlivé subjekty irácké společnosti vyhlásily příměří, odzbrojení a zasednutí k jednacím stolům o budoucnosti Iráku. Bez nenávisti a mimo snahy Pentagonu a Washingtonu. V tu chvíli by každá snaha USA rozdmýchávat další bojůvky naprosto jasně ukázala, kdo je pravým viníkem současné situace v Iráku...

127816

5.2.2007 6:36

RE: Jen ještě dodám:

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127816

Hugo, tam rozdmychavat nic nemusis.Tam je vse pripraveno k pozaru jak hromadka trisli.Celkem nikdo v USA arabacum nerozumi. Musim se vas vsech zeptat. Rozumite tem jejich nabozenskym rozdilum? Ja nerozumel. Musel jsem si to vyhledat. Uplne idiotstiny, neco podobneho, co vedlo k Husitskym valkam. Takze pred sesti sty lety, jsme na tom byli stejne.
Kdyz ten jejich Mohamed zemrel v roce 632, jeho nohsledi se nemohli shodnout kdo je jeho dedic. Zda je to jeho krevni potomstvo, nebo ti co budou sledovat presne jeho "partajni" linii. Ti co jsou dnes znami jakozto Sunnis zvolili Abu Bakr, Mohameduv poradce (predseda ustredniho vyboru) a dostal titul Caliph. Jeho ukolem je ustanovit svetovy Caliphat.
Shiites chteli Aliho, kteryzto byl Mohameduv bratranec a tez zet. Ali a jeho potomci jsou tzv. Imani. (Khomejni)
No a najednou se tam do toho vseho hrnou naivni amici. George Bush si myslel, ze dodela, co jeho tata zacal. Ze svrhne Saddama, toho darebu, co obsadil Kuwait. Jeho tata byl chytrejsi, kdyz Saddama vyhnal, tak tam odtud rychle vycouval. Mladej George si asi myslel, ze opravdu pomuze Irackemu lidu, prinese tam demokracii a pak za to dostane Nobelovu cenu miru! Nikdo mu ale nerekl, ze do stredoveku nemuzes prinest demokracii. Nejsou na to pripraveni. Vas, Texaskycizek

127820

5.2.2007 14:07

RE: Jen ještě dodám:

Aja 24.?.?.?

Reakce na 127820

Ze nabozenskym rozdilum a vztahum nerozumite vy, neni prilis dulezite (jak vidno, da se dohledat), ze jim ovsem nerozumi okupacni armada, to uz je jina.

Prece si vasi valecni strategove skutecne nemysleli, ze v Iraku probehne vsechno podle jejich ruzovych predstav....nadseny dav osvobozenych Iracanu v ulicich s narucemi kvetin.

Uz to, ze zdanlivy poklid v zemi drzel Saddam zeleznou pestickou leccos napovidalo, ne?

Rikate "naivni amici"? Neoznacila bych to jako naivitu, ostatne svetovy policajt nema na naivitu narok.

Jinak mate pravdu, to je fakt divny, ze rediteli zemekoule nikdo nerekl, ze s flintou se demokracie tezko roznasi. [zmaten]

127833

5.2.2007 6:59

RE: Jen ještě dodám:

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127816

Hugo, demokracie do Iraku? To je asi jako demokracie do Cech v dobach Husitu. Na to nejsou pripraveni. Samozrejme par lidi je na urovni, ale zbytek je jak ve stredoveku. Ty jejich idioticke nabozenske rozdily jsou na stejne urovni jako mezi katoliky a protestanty. Pokud jsou ochotni se vzajemne vrazdit, tak jim neni pomoci. Jak rikam, ze tam ten nas vul George lezl. Ted dostanou US na zadek. Jiz to stalo republikanskou stranu kontrolu snemovny. Zase budeme mit potrhle levicacske demokraty u moci. Americka verejnost nema rada dlouhe konflikty. Tvrdy rozhodny uder a zabalit to za par mesicu, nebo nic!
Vas Texaskycizek

127821

5.2.2007 13:58

RE: Jen ještě dodám:

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Reakce na 127821

Hezky sem si počet! Skládám hold! Jen možná, co se týče toho Jiříka Procházky: Nemyslím zaprvé, že jeho cílem bylo kamkoliv dovézt demokracii, jen chtěl eventuální úspěch v tomto oboru použít v budoucnu jako polehčující okolnost. Když se podivujete nad omezeností politického a diplomatického uvědomění arabů (bylo by dobré navíc poznamenat, že se jedná z drtivého dílu spíše o Peršany a Kurdy než Araby), pak pologramotný Jirka Křovák je na tom mentálně prakticky stejně... ;o)

127832

5.2.2007 15:34

RE: Jen ještě dodám:

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127821

Opravdu? A pokud by nahodou dva kmeny jeden sunnitskeho a druhy siitskeho vyznani uzavreli mezi sebou dohodu o pratelstvi, tak ma nastat co? Nahodny excident, kde jsou zmasakrovany zeny a deti s "vymytymi mozky"? Lepsi varianta je, jak uz jsem rekl, ze slo o zpanikareni irackych vojaku na kontrolnim stanovisti. I kdyz ruchly prilet letadel a helikopter, ktera "dokoncily" operaci mne v tom dvakrat neutvrzuje. Pravda, kdyz je mezi lidmi krev je tezko ukoncit obcanskou valku, obvzlast kdyz jsou zmasakrovani ti, co by mohli dat priklad jak na to. Nevim prilis o obyvatelstvu Iraku, ale pokud dostatek lidi ziji v kmenech ( komunitach), tak je mnohem vetsi sance ukoncit obcanskou valku nez jsem doufal. Samozrejme s takovymi lidmi jako sef provincie, kde se udalost udala se tyto kmeny nesmi prilis humanisticky patlat. A jelikoz ti druzi prisli na pomoc tomu napadenemu kmeni, tak to vypada, ze sve zavazky berou smrtelne vazne a jsou pro ne ochotni i krvacet. Nic moc perspektiva pro vedeni te provincie.

127839

6.2.2007 1:26

nechte Husity na pokoji

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 127821

Nechte klidu alespon ceskym Husitum,kteri se hrdine postavili na odpor papezskemu zkorumpovanemu diktatu svate rise.Vy rozhodne potomek zadnyho Husity nejste,vy budete spis nejakej ten privandrovalec od Turku.

127878

5.2.2007 18:35

''. v pruvodu byli zeny a deti.."

Peter Velkej 205.?.?.?

Zapomnel pan co si stezuje dodat ze ti utocnici vzali umyslne deti a zenske s sebou do pruvodu poutniku, aby snadneji prosli kontrolami.
V Izraeli se odbouchne v obchodech, na ulicich nyni vice Palestinskych 'martyrek' ktere snadneji projdou kontrolou na Izraelskych check points. Izraelske bezpecnostni sili sami priznavaji ze nemohou dukladne prohlednout zenskou zdali nema na sobe pripoutanou bombu.
Jen by me zajimalo zdali ty martyrky tez dostanou za odmenu od Alaha 72 pannen..? Nebudou to snad panici?

127852

5.2.2007 21:33

RE: ''. v pruvodu byli zeny a deti..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127852

Mno, na nabozenskou pout v zemi zmitane valkou se rozhodne vypravi cely kmen i s temi detmi a zenami. Jak vidno oficialni propaganda ma tezky problem ( proto informacni embargo), jak vysvetlit utok na stanoviste a velke mnozstvi obeti mezi detmi a zenami. Nezbyva jim nic jineho nez mluvit o "zenach a detech s uplne vymytymi mozky". Kazdy racionalne uvazujici clovek si da jedna a jedna dohromady, ze ano? To jsme vsak jasne a zretelne napsal i v predchozich komentarich.

127864

6.2.2007 4:15

RE: ''. v pruvodu byli zeny a deti..

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 127852

Co tim chcete rici, ze se to stalo tak jak vy chcete aby jste z toho vysli vonici jako ruze.
Mily pane, takovymhle zpusobem jakym omlouvate perversni masakry kteri ti vasi zbabelci konstruuji zbranemi dodanymi JewSA, kterym se obeti zoufalych zen nemohou rovnat ve sve ucinnosti.
Vy se nezminujete o tom co jste udelali jim, nikdy nehovorite o tom co vam chteji oplatit.
Ovsem, vase slova jsou jako pila kterou si rezete vetev na ktere sedite

127890

5.2.2007 20:27

Není to jednoduché,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

když se cca 3/4 Iráčanů hlásí k 150 kmenům. Ale sotva lze po vzoru texaského ptáka souhlasit s tím, že Američané neměli páru, co se bude dít, až rozkopnou řečeno s p.Gejdošem to irácké akvárium. Hodně přitom spoléhali právě na mladého Sadra, ten se ale do invazních bojů se svou milicí nezapojil, učinil tak až později na straně odporu. Teď je spíš koněm iránským. I když se cosi povídá o náklonnosti Wolfowitze k jedné arabské feministce, tak osobní motivy pro vedení válek jsou snad již dnes passé.
Horší je, že i v sousedním Íránu tvoří cca 1/4 vlády příznivci sekty, kteří se domnívají, že trocha chaosu může uspíšit příchod 12.imáma. Ale vzhledem k celkové blízkovýchodní situaci lze souhlasit i s izraelským historikem van Crefeldem, že ač z jaderného programu Íránu musíme mít obavy, byli by Íránci blázni, kdyby v něm nepokračovali.

127857

5.2.2007 21:28

RE: Není to jednoduché,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 127857

Ale vzhledem k celkové blízkovýchodní situaci lze souhlasit i s izraelským historikem van Crefeldem, že ač z jaderného programu Íránu musíme mít obavy, byli by Íránci blázni, kdyby v něm nepokračovali.

Osobně se domnívám na základě úžasně zamotaných zmínek v různých proroctvích o podivných vlastnostech nějaké vele-podivné zbraně, která v nacházející válce bude Iránem použita, že není nutné vždy "někoho dohánět" !

Uvedl bych takový "dětinský" příklad z pravěku, který bych nazval "vynález luku a šípů !" Totiž, prostě se jednou zase končilo jedno z kol zbrojních závodů a to tím, že další prodlužování meče již bylo kontraproduktivní - prostě bojovník vyzbrojený mečem delším než asi 2 metry s ním již nemohl tít a tedy takový meč byl na .. však víte na co. Nicméně tehdy v pravěku jeden stát, který sám sebe nazýval Spojené kmeny neandrtálské alias SKN (jakákoli podobnost s USA je pouze náhodná) vlastnil nejlépe vyzbrojenou armádu světa a zdálo se, že již nic nemůže odvrátit světovládu SKN nad konkurenčním soustátím Unie cromaňonských kmenů alias UCK. Totiž, vědci SKN dokázali vyvinout speciální tzv. "strategický meč", dlouhý 15 metrů a tímto mečem - mimochodem obsluhovaným 28 bojovníky - docílili zdánlivě světovlády. Proti jednotce, vyzbrojené tímto mečem nemohli vědci UCK postavit žádnou protizbraň - tedy alespoň si to nikdo nekokázal představit. Válka o světovládu se zdála být dopředu rozhodnuta a president SKN to taky zcela arogantně zbytku světa dával najevo.

Jenže, když arogantní a zcela blbý president SKN (ani zde nelze mluvit jinak, než o podobnosti zcela náhodné) napadl jeden ze států z UCK, zjevila se strašná skutečnost !! Totiž nějaký čas před vypuknutím oné války se udál jeden z divů vědy. Jeden talentovaný vědec UCK totiž náhodně u oběda, při bezmyšlenkovitém hraní si s kšandama objevil, že energie akumulovaná v kšandě dokáže vymrštit na dost velkou vzdálenost tenký dlouhý předmět - on to poprvé realizoval s jídelní hůlkou, později nazvanou čínskou hůlkou.

Pak to byla již jen otázka vývoje. Nakonec z toho vznikla zbraň, která byla schopna vrhat asi 120 cm dlouhé čínské hůlky, které byly opatřeny na jednom konci ostrým hrotem a na druhé straně peříčkem. Tyto hůlky pak až na vzdálenost 500 metrů dokázaly zabít vojáka SKN, pachtícího se vlečením těžkého meče. Tato převratná zbraň byla nazvána "Dlouhý pochod k vítězství" a ona prodloužená čínská hůlka se jmenovala "Radost našeho Boha proníká do srdce". Jak šel čas, bylo to zkráceno a zjednodušeno na luk a šíp !" A touto strategickou zbraní dalekého doletu došlo k poražení a posléze vyhubení všech neandrtálců - což se lze dočíst v archeologických knihách.

Nemůžeme vyloučit, že historie se bude opakovat. [velký smích]

127862

6.2.2007 0:26

RE: Není to jednoduché,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 127862

Uff.
Dostal jsi mne! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

gewo

127870

6.2.2007 3:44

RE: Není to jednoduché,

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127862

(Zrušeno. Osobně urážíte autora příspěvku, na který reagujete. Editorka)

127884

6.2.2007 14:32

RE: Není to jednoduché,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 127884

Škoda, nečetl jsem to.. Třeba to bylo zábavné... [velký smích]

127918

6.2.2007 22:28

Já bych to viděl...

Zorba 83.?.?.?

Já bych to viděl asi tak že Irácká kolaborantská vláda snaží(na příkaz Amíků samozřejmě) tímto způsobem překazit všechny pokusy o smíření Sunnitů a Šiitů(o což se ty dva kmeny patrně snažily). Alespon tak jsem to z těch zmatených zpráv pochopil. Jinak to ale ukazuje jak je situace v Iráku nepřehledná a odboj decentralizovaný a nejednotný a v neposlední řadě taky jak lživá je proamerická propaganda.

Někteří se zde zminovali o tom že USA chtějí či nechtějí v Iráku demokracii. Podle mne je jasné že USA si chtěli v prvé řadě podmanit Irák aby získali ropu, strategickou pozici iráku a odstranili antiamerický režim. Amíci by v Iráku určitě nejraději chtěli zavést demoliberální režim obdobný těm západním, ale vidí že to je nelehké a tak jim alespon vyhovuje když Iráčani bojují mezi sebou, místo aby se sjednotili proti USA.

Jinak nesouhlasím s těmi kteří zde tvrdili že Iráčané jsou nějací kmenový primitivové, já je naopak obdivuji, nebot dodržují odvěké tradice svého lidu a bojují za svoji svobodu proti americké agresi.

127996

Příspěvků: 29

05.02. 02:18 texaskycizek  Proti vsem
05.02. 04:22 Hugo Fibiger  RE: Proti vsem
05.02. 04:52 Hugo Fibiger  RE: Proti vsem
05.02. 18:42 NoFear  RE: Proti vsem
05.02. 15:38 google  RE: Proti vsem
07.02. 13:58 rusel.k  RE: Proti vsem
06.02. 01:16 Belveder  RE: Proti vsem
06.02. 22:03 Zorba  RE: Proti vsem
07.02. 04:38 Belveder  RE: Proti vsem
07.02. 20:34 Zorba  RE: Proti vsem
05.02. 02:32 Rene Bartosek  Suverenni vlada?
05.02. 04:00 Hugo Fibiger  Je mi to moc líto!
06.02. 01:20 Belveder  pravda zvitezi
05.02. 04:17 Hugo Fibiger  Jen ještě dodám:
05.02. 06:36 texaskycizek  RE: Jen ještě dodám:
05.02. 14:07 Aja  RE: Jen ještě dodám:
05.02. 06:59 texaskycizek  RE: Jen ještě dodám:
05.02. 13:58 Hugo Fibiger  RE: Jen ještě dodám:
05.02. 15:34 Rene Bartosek  RE: Jen ještě dodám:
06.02. 01:26 Belveder  nechte Husity na pokoji
05.02. 18:35 Peter Velkej  ''. v pruvodu byli zeny a deti.."
05.02. 21:33 Rene Bartosek  RE: ''. v pruvodu byli zeny a deti..
06.02. 04:15 karel4u  RE: ''. v pruvodu byli zeny a deti..
05.02. 20:27  Není to jednoduché,
05.02. 21:28 Petr Gejdoš  RE: Není to jednoduché,
06.02. 00:26  RE: Není to jednoduché,
06.02. 03:44 texaskycizek  RE: Není to jednoduché,
06.02. 14:32 Petr Gejdoš  RE: Není to jednoduché,
06.02. 22:28 Zorba  Já bych to viděl...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 101 čtenářů částkou 17 338 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 4

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 14

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
27,02 Kč
Libra
29,38 Kč
Kanadský dolar
17,35 Kč
Australský dolar
16,56 Kč
Švýcarský frank
25,10 Kč
100 japonských jenů
21,98 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 880,58 Kč
1 unce stříbra
561,54 Kč
Bitcoin
241 582,70 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 734