Diskuze k článku

Redakce publicistiky televize NOVA

Příspěvků 57

31.1.2007 7:08

připomínka

Martina martinasmid (zavináč) gmx (tečka) net 217.?.?.?

Zajímavý článek, jen nevypadá moc dobře, když jsou v něm gramatické chyby: Julius - koho co Julia.

127449

31.1.2007 17:11

RE: připomínka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 127449

Ohledně skloňování antických jmen proběhl nedávno pořad v bedně, moderátor polovážně rozverně pronesl, že takovým jménům je lepší se vyhnout, expertka následně konstatovala, že se vlastně ustupuje mluvě lidu obecného a u "zdomácnělých" jmen se skloňuje po česku /žádají se gambrinusy a ne gambriny, kupuje se v Globusu a ne Globu/. Nezprznitelné z gramatického hlediska jsou snad jen jména antická - Cicero, Cicerona ; Nero, Nerona apod. Ale Franco Nero - 2.p.Nera

127491

1.2.2007 5:26

RE: připomínka

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 127449

jezisi kriste zase jeden analyzator, ktery se zabyva pravopisem a ne obsahem, je to az tak zde podstatne-v diskuznim foru???boze, co z toho delate vyzkumny ustav.!!!!! [velký smích] [oči v sloup]

127524

31.1.2007 7:17

StB

texaskycizek 70.?.?.?

( Zrušeno. Nasírací osobní rýpání. Zkuste alespoň občas předstírat, že sem chodíte i věcně diskutovat a nikoliv jen a pouze průhledně provokovat, Čížku. Začínáte být vyloženě otravný. Příští podobně laděné příspěvky budu mazat bez toho, abych se otravovala s odůvodňováním. Editorka )

127450

31.1.2007 10:16

RE: StB

reach52 88.?.?.?

Reakce na 127450

( Zrušeno. Diskutujte laskavě k obsahu článku a ušetřete mě svých názorů na způsob, jakým moderuji zdejší diskuzi. Příště vám budu podobné mudrování mazat bez dalšího. [smích] Editorka )

127463

7.7.2009 22:18

RE: StB

Jiří Mašek 93.?.?.?

Reakce na 127463

Právě jsem si pročítal dnešní zprávy na Seznamu a ejhle článek o Radku Johnovi a Věcích Veřejných jest nadepsán červeně a jako jediný nejde odkliknout ani na něj vložit názor.Kolem 16.00 to ještě šlo,ale pak se pár diskutujících rýpalo v Cibulkových seznamech ,Johnově vřelém vztahu k StB a teď toto?

195094

31.1.2007 9:56

a co Vy, pane Kral?

Vojta 147.?.?.?

( Zrušeno. Osobně napadáte autora diskutovaného článku. Omezte laskavě svou zvídavost na obsah článku. Editorka )

127461

31.1.2007 11:32

tak sme sa rozdiskutovali...

mako 217.?.?.?

[smích]

127465

31.1.2007 11:57

Připomínka

rusel.k 62.?.?.?

Domnívám se, že autor je značně zaujatý. Vybrané citáty z článků
p. Johna nesvědcí o jeho nějakém abnormálním propagování komunistických ideí, prostě v podobném duchu občas psát v té době musel, pokud chtěl novinařinu vykonávat. Domněnka o jeho spolupráci s STB je založena na údajném zmizení jeho svazku, což by muselo být aspoň doloženo nějakým svědectvím, nebo výpovědí někoho, kdo by měl důkaz, že mu p. John svou činností ublížil. Podle mého názoru patří nyní p. John s p. Klímou k nemnoha odvážným lidem, kteří se nebojí zjišťovat závažná fakta o kriminální činnosti dnešní " elity ", nebo mafií, což vyžaduje značnou statečnost. Proto si myslím, že bychom si těchto lidí měli spíše vážit, a ne je tvrdě odsuzovat za něco,
co v minulosti dělali téměř všichni novináři.

127470

31.1.2007 14:22

RE: Připomínka

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 127470

neboli jste si odpovedel sam [smích]

pan john se za komunistu choval jako moralni prostitut a ani dnesni chovani ho v tomto neospravedlnuje,

domnivam se, ze u novinare je moralni prostituce zrejme nejhorsi moznou vadou, uvedomte si, ze horsi nez napr. nepsani o kauzach vubec je SELEKTIVNI psani o kauzach - presne jak nam predvadi TV Nova

127484

31.1.2007 16:58

RE: Připomínka

MP 194.?.?.?

Reakce na 127484

Jak byste to chtěl zařídit, aby referování o kauzách nebylo jen selektivní. Pokud se nemýlím, tak v každém vydání Na vlastní oči jsou maximálně tři reportáže. Více se tam prostě nevejde.
Tudíž nějaká selekce je nutně na místě (někdo musí vybrat, provést selekci toho, co se bude vysílat).
Místo je omezené...

127490

31.1.2007 17:12

RE: Připomínka

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 127490

ja vim, ze nezijeme v cernobilem svete, nicmene nejsem presvedcen, ze se veci vzdy vybiraji na zaklade zavaznosti kauz apod.

podobnychc argumentu vam uvedu mnoho - misto je omezene, neni na to jeste spravny cas, je treba to vice proverit, je treba to konzultovat s pravnikem, je to spatne vysvetlitelne

videl jste film insider?

127492

31.1.2007 22:34

RE: Připomínka

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 127492

Ono se to hezky píše u zeleného stolu, když člověk nenese žádnou odpovědnost. V praxi je však situace reportéra značně komplikovaná. Měl jsem možnost hovořit několikrát s Klímou a tu jejich práci bych nebral za žádné peníze. Natočit takovou reportáž není jednoduché. Účastníci sporu to vidí každý ze svého pohledu a navíc mnohdy nemluví zcela pravdu a některé důležité okolnosti před reportérem zatají. Proto některé natočené reportáže vyjdou naprázdno, nedají se vysílat. Přesto reportér je tlačen časem a něco do vysílání dodat musí. Přitom musí mít případ dokladovaný natolik dobře, aby ustál případnou žalobu osob, které se cítí reportáží poškozeni.

Je již 16 let od pádu komunistického režimu. Vyčítat novinářům, že za komunistů psali a mluvili jinak, publikovali jiná témata, je přinejmenším pošetilé. Publikovali to, co publikovat mohli. Co jim režim dovolil. Měli své povolání a dělali svojí práci v rámci daných možností. 15 milionů lidí v té době budovalo socialismus v ČSSR. Každý dělal něco, co režim potřeboval. I ti disidenti v kotelnách topili, aby lidé měli v bytech teplo a neremcali proti režimu.

Jiná věc je, dělal-li někdo něco navíc, co bezpodmínečně pro svojí obživu dělat nemusel. Nevím jak je to se svazkem na Johna. Z pouhé skutečnosti, že svazek není se nedá usuzovat, že být musel a ztratil se. Svazek o spolupráci s StB nebyl ani se neztratil na dalších skoro 15 milionů lidí. Vycházet z toho, že jedna paní možná povídala, je dost nefér.

Rovněž vytýkat Motlovi, že se zajímá o židy, pokud on sám je žid, je nesmyslné. Je přece zcela normální, že zahrádkář se bude více zajímat o zahrádkáře, hasič o hasiče, katolík o katolíky, politik o politiky, němec o němce a žid o židy.

127503

1.2.2007 10:15

RE: Připomínka

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 127503

ja s vasim prispevkem nemam vlastne problem ale i pres onu sedivost sveta me prijde, ze spolecenska nebezpecnost topice (navic i kdyz casto jen planovite v planech jinych planu aspon disidentoval) je vyrazne mensi nez zkorumpovaneho novinare - faktem je, ze myslenkove vzorce se utvareji v mladem veku a ze soudruh, ktery pise o vitezstvi socialisticke revoluce pak tezko muze delat ekonomicke kauzy zalozene na tridnim vykoristovani [překvapení]... soudruh paroubek je dobrym dukazem - ono jim to ve vypjatych chvilich proste ujede k tomu naucenemu

tak jako se mela po roce 89 dusledne 'zlikvidovat' cely soudcovsky, politicky, ekomicky a zbytek do tech 6 velmoci, melo se to same udelat i s velmoci sedmou

k motlovi: ja mu nevycitam, ze tim, ze je zid se zajima o zidy, ale vas primer se zahradkari je velmi trefny, zahradkari (a rybari apod) jsou velmi zvlastni skupina schopna se porvat o to, kdo ma nejlepsi jablko, kam to dovedli zide nakonec zrovna vy vite (jak si vsimam z diskuzi) velmi velmi dobre

127533

2.2.2007 16:07

RE: Připomínka

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 127533

>
>kdo ma nejlepsi jablko, kam to dovedli zide nakonec zrovna vy
>vite (jak si vsimam z diskuzi) velmi velmi dobre

Vy mě snad máte za nějakého protižidovského rasistu?
Právě opak je pravdou. S normálními židy jako takovými nemám naprosto žádný problém. Naopak inteligentní, chytré a šikovné lidi uznávám.

Co neuznávám, je sionistický rasizmus, židovské mafiánství, vyvyšování některého národa nad ostatní, genocidu palestinců v jejich domovech přivandrovalými sionisty. Neuznávám vyzdvihování utrpení jisté skupiny lidí (jedné desetiny v obětí 2. sv. války) a vydělávání na tomto utrpení. Myslíte si snad, že zbytečná smrt Žida je větší tragédie než stejně zbytečná smrt Rusa, Francouze či Němce? Z jakého důvodu by tomu tak mělo být?

Mohu vám doporučit stránky židovských autorů
http://www.tiferet.cz/alef/cechy4.htm
http://www.tiferet.cz/alef/historie.htm
Jsou sice psané z pohledu Židů, ale jsou čtivé a mnohé napoví i člověku, který není Žid.

127602

2.2.2007 16:10

RE: Připomínka

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 127602

tak jsem to myslel [smích]

nicmene bych rad napsal, ze holokaust (byl -li tak se pro jistotu detem doslova vrazi do hlav) povazuji na naopak pritezujici udalost pro zidy, tedy vzhledem k jejich soucasnemu chovani

127603

3.2.2007 0:12

RE: Připomínka

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127603

No to je prave ten problem, ze BUD se holokaust odehral jak je nam rikano (eg. hodni zide byli straslive masakrovani zlymi nacisty) a pak to, jak se dneska z holokaustu dela nabozenstvi je hrubym a neslychanym znesvecenim jeho obeti - a ze nebyly jen zidovske.

Anebo se holohoax neodehral tak, jak se nam snazi nemluvit a pak ten cely humbuk dava mnohem lepsi smysl. Najednou clovek chape, proc mnoho zidu - a ne jen financniku, jenz valku (= zisky) moc radi - Hitlera podporovalo (navrh zidovky na Nobelovu cenu miru pro Hitlera je myslim dost kriklavym prikladem) a proc je hanba nefackuje, takhle zneuzivat sve obeti.

Samo. Pokud jich bylo minimum a to jeste Rabiny vybrani jen necisti zide, tak to zacina davat vsechno mnohem lepsi smysl... Zacina byt pochopitelne, jak ten samy narod, jenz udajne celil vyhlazovani muze bez uzardeni to same vyhlazovani provozovat uz 60 let. Zacina byt jasne, proc je treba uzakonnit urcity vyklad historie jako jediny pravdivy. Zacina byt snad uz kazdemu jasne, kde je koren zidovske moci, kdyz se mluvi o mediich...

Holohoax je zkratka nejvetsi lez dvacateho stoleti.
Jen tesne nasledovana Apollo programem... [zahanbení]
(jenz ma take dalekosahle politicke implikace, staci si jen uvedomit, ze technologie k vypusteni cloveka do kosmu a balisticke rakety jenz leta take kosmem jsou z 97% stejne, a pokud se USA nedokazaly ani vyrovnat Rusum, pak byla jejich "sila" a moc opravnene znacne prehlizena - a probihajici vyprask ve Vietnamu demonstraci sily "supervelmoci" take nepomahal - cize bylo treba demonstrovat ze "jsou" supervelmoci a to program Apollo zaridil)

127631

3.2.2007 13:29

RE: Připomínka

Hologram 67.?.?.?

Reakce na 127631

6 milion x [bliji]

127656

3.2.2007 17:26

RE: Připomínka

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 127656

ze obeti byly je jasne, ze spousta z nich nebyly popravy, ale slo o umrti na nemoci, hlad (spojenecke bombardovani mj.), ze zide vyhlasili nemecku valku symbolicky ustanovenim sionistickym kongresem

127673

5.2.2007 14:18

RE: Připomínka

dvoracek 88.?.?.?

Reakce na 127602

Dobrý den,
tomu nerozumím, proč Vám vadí , že jeden národ se vyvyšuje nad ostatní anebo že jedna skupina lidí považuje svoje utrpení za větší , než utrpení jiné skupiny. Je to přeci jejich věc, jestli se považují za vyvolené , či "vyvolené" ?
Díky za odpověď.
dvoracek

127835

5.2.2007 15:35

RE: Připomínka

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 127835

pokud stavi ploty kolem sebe aby se izolovali, pak prosim [smích] ale ono je to trosku jinak ze?

127840

5.2.2007 22:41

RE: Připomínka

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 127602

Plně s vámi souhlasím. Pokud se týče holokaustu židů v 2. svět. válce, myslím, že každý si ještě v této době může zjistit pravdu, pokud se ovšem nezaměří jen na tvrzení popíračů. Pamatuji, jak těsně po válce byla v tisku uveřejňována spousta dokumentárních fotek, v rozhlase podávali hrůzná svědectví bývalí vězňové, existovala řada brožur a knih s výpověďmi a fotografiemi, byla natočena řada dokumentů i hraných filmů, z toho hodně polských, pamatuji na př.o Oswieczymi, povstání ve varšavském ghetu a pod. V r. 1962 jsem se byl podívat v terezínském ghetu, myslím, že každému pochybovači by prospělo se alespoň na týden vyspat spolu se stovkou dalších, těsně na sebe natlačených lidí na tvrdé pryčně.

127866

5.2.2007 23:14

RE: Připomínka

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 127866

ano, gaza strip [smích]

127867

6.2.2007 16:05

RE: Připomínka

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127866

Ja jsem to, o cem mluvite nezazil. Za to jsem zazil, ze oficialni verze holocaustu se dostala do pozice zlateho telete. Vyboceni z oficialni linie je kacirstvi, ktere dokonce postihuje zakon, coz je pro nepochopitelna vec. Pravda inkvizice taky hajila svou "svatou pravdu", ale demokracie dle meho nazoru nepotrebuje reperesi k zjistovani pravdy. Pokud ano? Pak je takova demokraticka spolecnost na nejlepsi ceste s individulanima obcanskyma svobodama skoncit.

127939

6.2.2007 17:38

RE: Připomínka

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 127939

Chtěl jsem toho napsat víc, ale neměl jsem už místo. Doufám, že si nikdo nemyslí, že jsem příznivcem toho, co sionisté provádějí dnes, jsou to válečná zvěrstva možná i horší, než konali nacisté, zejména s ohledem na vývoj zbraní. Pokud se lidi nechají oblbnout ideologií vyvoleného národa, vyvolené nordické rasy, vyvolené jedině správné Strany, nebo pokud jim vy"volení" stoupne do hlavy tak, že si myslí,že jsou polobozi a mohou si tedy dělat, co chtějí, jedná se vždy o vážný průser.
To, že se extrémní pravice může přiklonit k fašismu, to už tu bylo. Jinak mi je líto všech slušných lidí, kteří padli ve válkách a zejména těch, kteří hrdinně položili svůj život v boji proti silám zla. Čest jejich památce!

127964

6.2.2007 18:04

RE: Připomínka

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127964

Jednoznace odsuzuju nacismus. Bylo by dobre, ale aby nacismus byl souzen pouze za to, cim se provinil.

127968

5.2.2007 12:49

RE: Připomínka

MartinVydrz 62.?.?.?

Reakce na 127533

Nemylte se. Komunisti řadů spisovatelů poslali dělat topiče ke kotlům a přeci z toho vznikla Charta 77 i současná česká krypto-demokracie.

127829

5.2.2007 13:14

RE: Připomínka

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 127829

muj nazor na revoluci je zhruba takovy, ze slo o logicky dusledek - i kdyby to snad naplanovali, bylo by to jiste proto, ze komuniste umi dobre pocitat [smích] - pak koncentrace docentu a intelektualy v kotelnach davala jeste vetsi smysl

za krypto-demokracii bych Chartu neodsuzoval, to je system vyrazne starsi nez Charta a chartiste jen sli v siku jako ovce

ale vim o lepsim aplikovatelnem systemu? Mozna zadny takovy vazne neni

127831

4.2.2007 0:10

RE: Připomínka

malbi 195.?.?.?

Reakce na 127503

na takovou prostituci se proste nezapomina, 16 let neni argument pro odpusteni, to at si vyresi hitorikove ve 22.stoleti

jeste jste zrejme neslysel o katolickem zidovi...

komunisti jsou v parlamentu porad a tim nemyslim jen tu ucamranou sebranku za KSC

127714

6.2.2007 15:53

RE: Připomínka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 127503

No maj to těžký, hlavně když píšou o kauzách, který sou z okolí znepřátelený mafie, než pro kterou dělaj.... Stejně jako to dělali za komoušů [bliji]

127935

31.1.2007 22:00

RE: Připomínka

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 127490

Plně s vámi souhlasím, že u všech reportáží, a to i v případě, že by byly třeba několikahodinové, jde o selekci. Jak jinak podat informaci o kauze, která např. ve stádiu vyšetřování by zabrala několik stovek stran různých svědectví? Záleží však na tom, co se z tohoto materiálu vybere, zda se podaří podat obraz, odpovídající skutečnosti. Zjistit skutečnou pravdu o nějaké události je vzhledem k různým, někdy záměrně falešným výpovědím nesmírně složité a navíc každý posuzovatel událost do určité míry hodnotí dle nějakého vlastního názoru. Přesto by měly být reportáže sdělovacích prostředků max. objektivní, aby veřejnost nebyla dezorientována. Pokud k záměrné dezorientaci v reportážích p. Johna došlo, informujte o tom, zajímá mě to.

127502

31.1.2007 20:44

RE: Připomínka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 127470

[chechtot] je dobré vědět o "podnikání" RJ [chechtot] to, co popisuje autor textu je ničím proti současným oficiálním, nepostihnutelným a těžce dokazovatelných aktivitám RJ

127499

31.1.2007 23:00

RE: Připomínka

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 127499

To jsou věci, jestliže je to pravda, musil bych přiznat, že jsem se mýlil. Škoda, že se mladí schopní lidé, jako RJ nesporně je, naopak nevěnují skutečně dobré správě věcí veřejných - politice, protože by to naše země skutečně potřebovala. Zatím se zdá, že se skoro každý politik stará jen o své koryto a v současné garnituře chybí výrazné osobnosti.

127505

31.1.2007 12:22

No no

Jermolaj Buchtin 219.?.?.?

Zajimava informace je, ze Standa Motl je Zid, to hned clovek uvidi ty jeho lovy nacistu v jinem svetle, to jsem fakt netusil, ale palba na Johna mi prijde trochu jako vareni z vody. Pokud se dnes chova pokrytecky, je asi spravne to pripomenout, ale jestlize nemate ten domnely svazek, tak co s tim ? takovejch lidi je :/

127473

31.1.2007 15:59

RE: No no

inqvisitor 84.?.?.?

Reakce na 127473

>ale palba na Johna mi prijde trochu jako vareni z vody. Pokud se
>dnes chova pokrytecky, je asi spravne to pripomenout, ale
>jestlize nemate ten domnely svazek, tak co s tim ? takovejch lidi
>je :/


Na Havla taky není svazek, jako ostatně na všechny ti největší svině.

127486

31.1.2007 13:16

Motl je Žid? Vadí to?

Praum 89.?.?.?

1. Zajímalo by mě jak pan Král přišel na to, že Motl je židovský novinář.
2. I kdyby to byla pravda, tak pokud si vzpomínám, tak on je jeden z mála novinářů po 89, který reportáže proti náckům netočil jen z "doporučeného" a módního důvodu, totiž kvůli zločinům na Židech. On by jeden z mála, který (jako i např. historik Čelovský) vystupoval proti protičeským revanšistům a revizionistům. Aspoň některé zločince hledal kvůli zločinům na Češích (v Terezíně), ne na Židech. Suma sumárum - není to židovský šovinista, sionista ani konjukturální milovník Židů, takže já si ho cením.

127476

31.1.2007 13:42

Redakce etc

fohat 88.?.?.?

Zajimavy clanek.Dluzno podotknout,ze kazdy ma narok na zmenu nazoru, proto tady na svete je. Jestli ovsem nekdo zamrzl v praktikach , ktere pouzival treba pri preziti normalizace,coz pro karierni postup byla vetsinou nutnost, ALE OHAVNA NUTNOST,je kolosalni blb. Zde v Praze se bohuzel takova osoba uhorovitym zpusobem naramne etabluje. [bliji]

127478

31.1.2007 13:52

Bravo

Josef Švejk 82.?.?.?

Pan Král ještě nikdy nenapsal špatný článek. Více takových Králů a možná by se i daly číst noviny. Samozřejmě, kdyby se našel vydavatel. Ale i kdyby se našel, tak by se nenašla distribuční síť. A jsme opět na začátku.
Osobně si myslím, že kdyby sem vtrhl Čingischán, tak pan John bude investigativně pátrat po sbírkách čínského porcelánu a dokazovat, že jsme odjakživa chtěli být pod jeho nadvládou, Zřejmě by si postavil ještě větší vilu a já mu to moc a moc přeju.
No a téma lovců nacistů? Je to ta nejlepší cesta, jak se mít dobře a spokojeně si rochnit v beztrestnost, obdivu a vysokém kreditu... Proč ne? Když na to má jeden žaludek....
Jak by mohl poznamenat i poslední v řadě - Boudník, Hrabal, Karel Svoboda - všichni se budeme muset zodpovídat i za svoji předčasnou smrt, pánové.

No a v tom je řečeno vše.

127480

31.1.2007 14:09

Mlady Svet

Vit Neckar 81.?.?.?

V dobe komunistickeho utlaku byl prave casopis Mlady Svet o kterem Kral pise jeden z nejodvaznejsich. Ctenari se pochopitelne museli brodit zaplavami lzi a pravdu hledat mezi radky.
To ostatne musi delat i na Zvedavci. Alespon ted, po navratu pani cenz - pardon - editorky.

127483

31.1.2007 16:53

RE: Mlady Svet

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 127483

Spíš bych řekl, že na čísi pokyn rozvážně "pouštěli" závadové materiály (např. recenzovali film "1984" v době, kdy se za četbu předlohy v SSSR ještě zavíralo) a chystali tím atmosféru pro "sametový listopad". Na druhé straně byl John veden jen jako kandidát tajné spolupráce, což se údajně nezdařilo a jeho spis byl odložen (a následně /úmyslně?/ztracen ). Podobnými případy jsou i dnešní "selebrity" Nohavica a Hejma, kteří ovšem byli prokazatelnými agenty a jejich spisy byly neméně prokazatelně skartovány. Nemluvě o věčném Slavíku, jehož agentství bylo od počátku bagatelizováno (poté co poodhalil háv NWO se nicméně na Vltavě objevil téměř pamflet - hra mapující život normalizačního umělce získaného ke spolupráci s StB kvůli své veřejné masturbaci). Inu, baviči-oblbovači mas se hodí každému režimu, stejně jako novináři předstírající investigativitu (zábavná byla Johnova sebechvála popisující úprk arabských dealerů z Václaváku, sotva se tam objeví jeho osoba). Klíma sám v celoroční bilanci pořadů "Na vlastní oči" označil za hlavní úspěch "navrácení bezdomovce do jeho rodné obce". Pochopitelně je sem tam odstřelena (či spíše lehce postřelena) i rybka středního vzrůstu, aby lidé neztratili důvěru k těm milým lidem z komerční TV, až jim třeba budou doporučovat ochranné základny ze země svého vlastníka...
A ty Angolany bych jako propagaci multikultury neviděl, komunardi si na podobné multi - kulti desanty dávali velký pozor a bylo prakticky nemožné získat zároveň povolení k pobytu a povolení k práci - asi matně tušili, komu a k čemu podobné experimenty slouží...

127489

31.1.2007 18:36

Kulturni skupiny

Kritik 70.?.?.?

V dobe normalizace byly 3 skupiny kulturnich pracovniku anebo chcete li kulturnich cinitelu jak se v te dobe rikalo.
Prvni skupina delala socialistickou propagandu na objednavku KSC,
a to byli vsichni co aplikovali socialisticky realismus jak ve vytvarnem umeni, ve filmu a literature.Lid se na tuto skupinu dival s odporem a posmechem.
Druhou skupinu tvorili lide,kteri mohli psat a tvorit co chteli, potud pokud to primo nekritizovalo vladni cinitele.
Tato skupina pro zmenu, mela lidem dat pocit, ze zde neni vse ztraceno, ale ze zde jsou prece jenom umelci,kteri kritizuji pomery.Tito umelci byli take rizeni stranickymi organy a mnozi z nich byli konfidenti STB. Do teto skupiny paril Radek John, Fero Fenic, Karel Smyczek atd.
Treti skupina byli rebelove,kterym nebylo umozneno publikovat a tvorit verejne a byli stihani rezimem a STB. Nekteri podlehli a pozdeji se stali konfidenty STB.

127495

31.1.2007 21:20

k autorovi R. Královi

D.S. DavidosStr (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Na stránky Zvědavce chodím již déle než pět let. Články pod pseudonymem Richard Král mi zpočátku připadaly zajímavé, i když jsem si vždy kladl otázku, kam na ty informace dotyčná osoba chodí. Po čase jsem pojal podezření, že je nepíše jeden člověk, ale že na tom pracuje osob více, především s ohledem na mnohdy rozdílný slohový projev a formu podaných zpráv. Mám za to, že částečně jsou informace reálné, ale současně, že jsou do nich záměrně integrované různé dezinformace. Nerozumím tomu, že panu Stworovi mnohé články nevadí a to i z toho důvodu, že informace v nich jsou špatně ověřitelné, přestože články měly od počátku charakter zpráv jako od osoby, která je dobře informovaná a je tak říkajíc u zdroje. I při představě, že by informace byly částečně pravdivé, nepochybuji o tom, že by toto např. zpravodajské službě ušlo a zprávy by nevyhodnocovala, případně se nesnažila zjistit, kdo je jejich autorem. Pokud by měl někdo představu, že by autora fyzicky neztotožnila, mýlí se. Takovéto zjitění není časově ani technicky náročné. Spíše mám pocit, že tyto články jsou uveřejňovány záměrně, s cílem monitorovat čtenáře, případně provádět nějaké operativní rozpracování. Navíc nevěřím tomu, že by měl nějaký jedinec ve svém volném čase možnost takového záběru a přehledu o různých mocenských skupinách osob s možností je citovat a to i věcí z poměrně vzdálené doby. Článkům již nevěřím, mám za to, že to jsou vědomě šířené dezinformace. Navíc vzhledem ke znalosti českého prostředí, pokud by info os. R. Král bylo v zásadě reálné, nemohl by po tak dlouhou dobu zprávy psát, neboť by měl na sobě nasazené oči a uši a ve vhodný okamžik by byla jeho činnost ukončena.
S pozdravem D.S.

127501

31.1.2007 23:28

RE: k autorovi R. Královi

Hugo Boss 89.?.?.?

Reakce na 127501

když má někdo styky, není problém si takovéto informace opatřit. Nevěřil by ste, kolik podnětných informací vám dá hodinový rozhovor se starým bolševickým prominentem, kolik špíny se dozvíte na všechny ty, co si dnes hrají na strašně morální, jako třeba pan Kohn, pardon John. Prostě být informovaný je jednoduché, pokud víte koho se ptát. Myslím že Král je jen jeden, ale určitě má víc zdrojů.

127506

1.2.2007 0:27

RE: k autorovi R. Královi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 127501

>Nerozumím tomu, že panu Stworovi mnohé články nevadí

Pan Král pokrývá oblast, kterou sám dělat nemohu, protože tam nejsem, totiž českou politiku. Vede rubriku a co si do ni dává, je víceméně na něm. Samozřejmě, už se stalo, že jsem mu článek odmítl, ale v podstatě má volnou ruku. Vážím si toho, že mi pomáhá a svými články přispívá k barevnosti Zvědavce. Nechcete přece pořád číst jenom o Americe a Izraeli. Nebo ano?


>Spíše mám pocit, že tyto články jsou uveřejňovány
>záměrně, s cílem monitorovat čtenáře...

Jak jste to poznal? [velký smích] [chechtot]

127509

1.2.2007 1:25

RE: k autorovi R. Královi

ML 195.?.?.?

Reakce na 127509

A je tedy pan Kral zpravodajec ci nikoli? [smích]

127511

1.2.2007 6:42

RE: k autorovi R. Královi

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 127509

Nechcete přece pořád číst jenom o Americe a Izraeli. Nebo ano?
--------------------------------------------------------------
Zlatá slova.Všeho moc škodí.

127527

31.1.2007 22:55

Nelegitimní článek

Karel Zach 89.?.?.?

Je hrozně legrační psát takové články pod pdeudonynem. Pod pseudonynem pitvat minulost někoho, kdo je s touto minulostí spojen vlastní identitou a svým jménem, je zcela zásadně nelegitimní. Král opět vyvolává dojem, že se něco dozvěděl někde v hospodě.

127504

1.2.2007 10:58

Pan Lauder

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

a to je dobré mít na zřeteli, je vlastníkem několika dalších tv stanic ve východní Evropě, např. Maďarsku a Rumunsku. Český divák přesvědčený o výjimečnosti "tv Nova", pokud by rozuměl řečenému, by při sledování maďarské "tv 2" zřejmě rychle nabyl dojem, že tohle mu je dost povědomé. I zde pečlivě vybraní inestigativní novináři pečlivě.... atd. atd. atd. ...

127538

1.2.2007 23:56

RE: Pan Lauder

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127538

Nebylo by od veci pripomenout, ze pan Lauder a pan Zelezny jsou dva vukutaleni zidacci, jenz okradli tento stat o 10 miliard... [zahanbení]

A ze zide skupuji media je znama a z jejich pohledu rozumna vec. Kdo kontroluje media, kontroluje spolecnost... [mrknutí jedním okem]

Kdo jim to zere a na TV se vubec diva je pod jejich vlivem ...

127567

1.2.2007 14:09

Trocha úcty by neškodila

mishantrop patriot (zavináč) email (tečka) cz 80.?.?.?

Informace, že pan Motl spolupracoval s STB, mě nenechala klidným a pokud by se ukázalo, že je pravdivá, pak by mě tento fakt velice zarmoutil. Považuji ho totiž za našeho nejlepšího, protože nejdůslednějšího investigativního novináře. Ani případná spolupráce s STB by ale v mých očích nemohla snížit jeho profesní kvality. Je to prostě PAN novinář. K čemu by mi jako milovníkovi pátrací žurnalistiky bylo, kdyby měl absolutně čistý štít a věnoval se například pro mě vcelku neužitečné filmové kritice? Proč bych měl vlastně chtít, aby byl Motl vynikající novinář také Motlem vynikajícím člověkem? Je to důležité? Budu takhle lustrovat například vyhlášeného chirurga, až od něj budu potřebovat, řekněme, transplantaci srdce? A bude jiný vyhlášený chirurg za 50 let lidsky lepší než jeho předchůdce? Vždyť přece nespolupracoval s STB...Co na tom, že v době jeho narození už žádná STB nebyla. Podle čeho ale buduposuzovat jeho morální kvality? Mohu se od něj bez jejich znalostí nechat operovat? Nechte to už spát, pane Král, je to pryč.

127551

1.2.2007 19:36

RE: Trocha úcty by neškodila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 127551

Podívejte se, takový investigativní novinář pátrá tam, kam chce zaměřit vaší pozornost. A nepátrá tam, kam nechce, aby vaše pozornost směřovala. A o to podle mně hlavně jde.

127563

2.2.2007 0:03

Ucty? K komu, jako?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127551

K lidem, kteri se zaprodali rezimu zlocincu zvanych komunisti?

K zidum, kteri se vyzivaji v honeni nacku? Co kdyby zkusil honit zidovske kapa z taboru, jenz umlatili mnohe?
(pravda, zprvu za benevolentniho prihlizeni nemcu... nez bylo vydano narizeni sniziz umrtnost vsemi prostredky, nebot otroci byli potreba...)

K takto selektivnimu a zidobolsevismu zaprodanemu "nahaneci nacku" mam akorat projevy znuseni a opovrzeni. Kdyz je investigativni novinar, tak proc nepichne treba do toho, ze se tu omezuje svoboda shromazdovani dana ustavou (zakaz demonstrace?! no kde to jsme?!) ci svoboda slova - pokud jde o zidacky, zeano.
Jenze tam by si moh spalit prsty, takze se pusti do - jak poholdlneho - honeni nacku.

Pripomina mi "hrdinu" ktery si "take kopne" do nekoho, kdo zmlaceny lezi na zemi... [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

127568

2.2.2007 1:05

RE: Ucty? K komu, jako?

leo69 89.?.?.?

Reakce na 127568

Nebo by se jako investigativní novinář mohl podívat na to, proč různým potomkům šlechtických rodů, kteří žádali včas a řádně v termínu po r.89 o navrácení svých rodových majetků hází oficiální místa a soudy klacky z paragrafů pod nohy a zásadně nic nenavrací (samozřejmě to neplatí o majetku kamaráda správné elitní skupinky pana Schwancenberka atp.).

Zatímco v momentě, kdy si 18 let po "revoluci" a po všeobecně proklamovaném termínu na uplatnění restitučních nároků, znenadání zažádají dvě židovské sestry Tugendhatovi o navrácení "svého" majetku, tak se nikdo z oficiálních míst neodváží z různých důvodů ani pípnout! Jedná se o funkcionalistickou vilu Tugendhat v Brně, zapsanou jako památka evropského významu v UNESCO a za finance státu v uplynulém období velice nákladně restaurovanou...

Všichni kolem toho chodí po špičkách a honem honem vymýšlejí jak to zaonačit a kdo a jakým způsobem tu vilu sestrám vydá.

Jo, to takhle kdyby měl stát vydat něco Kinskému a dalším, to by bylo našimi médii hráno na notu národního cítění, jek přijdeme o nějakou kulturní památku atp. Zato teď je ticho po pěšině. Co kdyby náš stát nechtěl vilu vydat z důvodů pozdní žádosti o restituci a pod. a sestry Thugenhatovy vytáhly na stát něco o pohrdání obětmi holokaustu...
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=...

127571

3.2.2007 0:26

RE: Ucty? K komu, jako?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127571

Presne. Je to k zbliti. Pravo se u elit a vyvolenych ohyba jako pendrek...
(myslim tim ten cca. 10mm tlusty a 30cm dlouhy k jidlu, nikoliv obusek policajtu)

A kde jsou investigativni novinari v techto pripadech? No? No drzi usta a koukaji se jinam. K takovym lidem musim mit nejvetsi opovrzeni. Pichat do nepohodlne pravdy, jako to delal Tomas G. Masaryk, jako to dela Irwing a Zundel - to je hodno ucty. Kopani-si do bezmocnych a znasilnovani historie je hodno opovrzeni.

A ono neni tezke do problemu rypnout. Restituce jsou (na rozdil od kuponovky!) s jasne danymi pravidly. Nejde se pred rok 1948 a zakonna lhuta k prihlaseni-se davno vyprsela.
Je ovsem otazka, jestli z hlediska architektonickeho nebude navraceni vily prinosem pro jeji stav. Cechackovstvi se zda, projevilo i na stavu vily... [oči v sloup]

127632

3.2.2007 20:31

RE: Trocha úcty by neškodila

Genseric 206.?.?.?

Reakce na 127551

Především bych autorovi poradil si opravit jeho nick na MISANTHROPE, což jediné má smysl (jeho nick by se četl myšantrop a to je příliš blízko MYŠUGE) a popisuje člověka který nenávidí anebo nevěří všem lidem. Proč činit vyjímku u pánů Motla a (K)Johna a přitom nevěřit panu Královi? Lidé s jeho názory mne denně ujištují ve správmosti mé emigrace, pokud "mishantrop" nadále představuje názory většiny čechů-vlastenců. Jak je důležité být vynikajícím novinářem a zároven vynikajícím člověkem už dávno přesvědčil český národ dr. Geobbels ve třicátých a čtyřicátých letech minulého století. Musel chybět při hodině dějepisu! V každém případě analogie s chirurgem by seděla, pokud by šlo o transplantaci mozku.

127684

2.2.2007 18:09

Kdo je pan Král

Stančík 85.?.?.?

Pan Král je skupina estébáků,přečtěte si Rudé právo z let 50tých a lépe pochopíte pana Krále a když vezmete RP z let 70tých tak pana Krále uvidíte ještě lépe.

127611

Příspěvků: 57

31.01. 07:08 Martina  připomínka
31.01. 17:11  RE: připomínka
01.02. 05:26 stefan  RE: připomínka
31.01. 07:17 texaskycizek  StB
31.01. 10:16 reach52  RE: StB
07.07. 22:18 Jiří Mašek  RE: StB
31.01. 09:56 Vojta  a co Vy, pane Kral?
31.01. 11:32 mako  tak sme sa rozdiskutovali...
31.01. 11:57 rusel.k  Připomínka
31.01. 14:22 VaclavK  RE: Připomínka
31.01. 16:58 MP  RE: Připomínka
31.01. 17:12 VaclavK  RE: Připomínka
31.01. 22:34 Karel z Čech  RE: Připomínka
01.02. 10:15 VaclavK  RE: Připomínka
02.02. 16:07 Karel z Čech  RE: Připomínka
02.02. 16:10 VaclavK  RE: Připomínka
03.02. 00:12 trodas  RE: Připomínka
03.02. 13:29 Hologram  RE: Připomínka
03.02. 17:26 VaclavK  RE: Připomínka
05.02. 14:18 dvoracek  RE: Připomínka
05.02. 15:35 VaclavK  RE: Připomínka
05.02. 22:41 rusel.k  RE: Připomínka
05.02. 23:14 VaclavK  RE: Připomínka
05.02. 23:49 420  nebo
06.02. 16:05 Rene Bartosek  RE: Připomínka
06.02. 17:38 rusel.k  RE: Připomínka
06.02. 18:04 Rene Bartosek  RE: Připomínka
05.02. 12:49 MartinVydrz  RE: Připomínka
05.02. 13:14 VaclavK  RE: Připomínka
04.02. 00:10 malbi  RE: Připomínka
06.02. 15:53  RE: Připomínka
31.01. 22:00 rusel.k  RE: Připomínka
31.01. 20:44  RE: Připomínka
31.01. 23:00 rusel.k  RE: Připomínka
31.01. 12:22 Jermolaj Buchtin  No no
31.01. 15:59 inqvisitor  RE: No no
31.01. 13:16 Praum  Motl je Žid? Vadí to?
31.01. 13:42 fohat  Redakce etc
31.01. 13:52 Josef Švejk  Bravo
31.01. 14:09 Vit Neckar  Mlady Svet
31.01. 16:53  RE: Mlady Svet
31.01. 18:36 Kritik  Kulturni skupiny
31.01. 21:20 D.S.  k autorovi R. Královi
31.01. 23:28 Hugo Boss  RE: k autorovi R. Královi
01.02. 00:27 Vladimír Stwora  RE: k autorovi R. Královi
01.02. 01:25 ML  RE: k autorovi R. Královi
01.02. 06:42 Vratislav  RE: k autorovi R. Královi
31.01. 22:55 Karel Zach  Nelegitimní článek
01.02. 10:58  Pan Lauder
01.02. 23:56 trodas  RE: Pan Lauder
01.02. 14:09 mishantrop  Trocha úcty by neškodila
01.02. 19:36  RE: Trocha úcty by neškodila
02.02. 00:03 trodas  Ucty? K komu, jako?
02.02. 01:05 leo69  RE: Ucty? K komu, jako?
03.02. 00:26 trodas  RE: Ucty? K komu, jako?
03.02. 20:31 Genseric  RE: Trocha úcty by neškodila
02.02. 18:09 Stančík  Kdo je pan Král

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 341