Diskuze k článku

Pro-radarová kampaň na plné obrátky

Příspěvků 72

29.1.2007 16:37

CRo

HW 82.?.?.?

CRo je opravdu tvrde jadro v tvrdem jadru mistni prorezimni propagandy, takze bych necekal, ze to bude sledovat nejake vetsi mnozstvi odpurcu radaru

127274

29.1.2007 18:59

RE: CRo

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127274

Po tolika letech poslouchani ...na vecne casy s CCCP...neni divu, ze cokoliv prichazi z USA je vitano, vcetne radaru (65%). Co se tyce tech cilu, jste vsichni neverici !! A kazdy poradny moslem ma za povinnost Vas vsechny obratit na pravou viru. Kdyz ne po dobrem, tak nasilim. Musite chapat, je to pro Vase spaseni, jinak pujdete do pekla.
Vas oddany Texaskycizek
P.S.: Ta fotka z demonstrace u kone. To vypada jako masa lidu. Aspon padesat. Takze to je masova demonstrace!!!

127284

29.1.2007 20:24

RE: CRo

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 127284

Čížku,čížku...zase už blbnete s vašima 65%??? Jestli jste opravdu muslim, obracejte na svou víru nevěřící psy v Texasu, oddaný Haddži Texasfogel.

127294

30.1.2007 1:05

RE: CRo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127294

Tech 65% ma byt udajne vyplach mozku pro Amiky v americkych mediich, aby videli jak my Cesi jsme nadseni. Bylo to v BL a abych kapnul bozskou. Juknul jsem do New York Times- nic, pak jsem chtel juknout do Washington Post a tam byl pri registraci na muj vkus krapet zvedavy. Navic o tom, jestli zakladna bude nebo ne rozhodne bud nase slavna vlada s mandatem, jak rikam ja dvou prebehliku. Ci parlament slozeny z poslancu stran, ktere nemely ve svych volebnich programech o zajkladne ani carku. Pricemz v zahranici se o ni uz diskutovala a ceska media si zrejme plnila bobrika mlceni. Z toho duvodu mne postoj tusim statniho radia vubec neprekvapuje. Nezbyva nez se snazit lidi informovat bez medii. Vsichni mame okruh znamych a nasi znamy maji taky okruh znamych. Takze lidi neblbnete tisknete ruzne materialy z cehokoliv, debatujte. Nedejte na lidi jako Jakl, ze referendum nema nic spolecneho s demokracii. Vzpomente na Svycarsko, coz je nejstarsi nepretrzite fungujici demoktacie na svete. A vzhledem na zivotni uroven Svycaru funguje dobre, pritom hory nejsou idealni misto pro rozvoj civilizace. Tam by mel premier uplne jiny problem, jak obejit referendum, aby mohl povolit vstup cizich vojaku do Svycar!!

127314

28.12.2008 18:32

RE:pozor pozor nic nového

gogo 90.?.?.?

Reakce na 127314

je to k [bliji] jak se ta naše politická "elita" [chechtot] voličům

179019

29.1.2007 22:52

RE: CRo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě nemam (zavináč) zadny (tečka) il 212.?.?.?

Reakce na 127284

Chce to buď míň hulit a nebo když už, tak něco kvalitnějšího. A taky nechodit tolik na sluníčko bez čepice.

127306

29.1.2007 23:47

RE: CRo

djb 83.?.?.?

Reakce na 127284

>Po tolika letech poslouchani ...na vecne casy s CCCP...neni
>P.S.: Ta fotka z demonstrace u kone. To vypada jako masa lidu.
>Aspon padesat. Takze to je masova demonstrace!!!

Racte se podivat do novin, ucast byla 40 krat vetsi nez pisete
napr. zde
http://zpravy.idnes.cz/tisice-lidi-rekly-v-praze-ne-zakladnam-dxf-/domaci.asp?c=A070129_182900_domaci_tha

pise to dokonce i-dnes.cz ackoliv musite trochu hledat,-)

tzn. okolo 2000 lidi v desti a zime. To je v CR naprosto nevidane!

127309

30.1.2007 8:52

RE: CRo

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 127284

A každý pořádny texasfógl má povinnost obrátit nás na SVOU víru. [bliji]

127347

30.1.2007 13:30

RE: CRo

jája 82.?.?.?

Reakce na 127284

na této stránce: ( www.zakladna.unas.cz ) probíhá necenzurovaná diskuse na téma základny. Je zde i anketa, kde je pro základnu cca. 30% proti 70%.

Je zde také jasně vidět, že to jsou právě příznivci základny, kteří nemají jasně formulované argumenty. [mrknutí jedním okem]

127373

31.1.2007 13:57

RE: CRo

FOHAT 88.?.?.?

Reakce na 127284

Existuje obcan odjinud, ktery diky velice pokrocile technologii obcas poskadli a zmeni souradnice v pocitacovych zadanich raket s nuklearni hlavici.Delal to Sovetum i Americanum,proste podle momentalniho rozpolozeni omezencu, domnivajicich se,ze 3 dimenze je oblast pevna,nezmenitelna.Vsechny ty hloupe miliardove hratky s radary, raketami jsou ostre sledovany nejen timto obcanem jmenem SOL-TEC,odpurci tehto hlouposti maji podporu na duchovni bazi.JEN ZADNY STRACH. [vyplazený jazyk]

127482

29.1.2007 16:43

STATISTIKA ???

Petr Řehák 195.?.?.?

No on vzorek volajicich do konkretniho radia v konkretni dobu navic v poctu cca 20ti jak pisete neni zadnym vypovidajicim statistickym vzrokem.
Je to asi takovy statisticky vzorek jako kdyz si stoupnete pred Hilton v Praze a zeptate se 20ti kolemjdoucich na jejich mesicni prijem a na zaklade vysledku budete tvrdit ze prumerny plat v CR je 40.000 hrubeho .. ackoliv o kousek dal na hlavnim nadrazi v nocnich hodinach vam vyjde kupodivu cifra o jednu nulu kratsi [velký smích]

127278

29.1.2007 22:01

RE: STATISTIKA ???

Brixenský Vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 127278

To máte samozřejmě pravdu a to přirovnání je více než trefné.. Problém je v tom, že lidé, kteří zmiňovaný pořad poslouchali, si obrázek udělají na základě právě těch dvaceti (pseudo)respondentů, a pokud se nad vypovídací hodnotou ankety nezamyslí (třeba tak, jako jste učinil právě Vy), určitým způsobem je pořad ovlivní. A to je bohužel zřejmě záměrem tvůrců...

127300

30.1.2007 1:22

RE: STATISTIKA ???

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127278

Mate pravdu o dvaceti lidi lze verit v nejakou fluktuaci. Pokud vsak redaktor odrizne od dratu jednoho odpurce radaru schopneho argumentace, pak mi prijde zaujaty. A pokud vezmu v potaz jakym zpusobem informuji media v CR o radaru jako celek, tak co k tomu mam dodat. Nemluve o prazvlastni situaci, kdy zahranicni media mluvila pred volbama o zakladne a v Cesku panovalo ticho hrobove. O politickych stranach uz vubec nema smysl mluvit. Jak nekdo poznamenal velmi trefne na BL pan Topolanek mel po 15 hodinach jasno, o prinosu radaru pro CR. Bud probihala jednani na urovni ceske vlady s USA uz drive nebo pan Topolanek s pani Parkanovou nejsou dobrou volbou pro tak dulezite posty v ceskem state. Kdyz se vyjadrim velmi kulantne nad jejich bleskurychlou reakci. Zrejme nesli ani spat a celou noc pilne studovali americky navrh. To jiste pan Topolanek musel v patek vecer lescos obetovat ve svem osobnim zivote. [velký smích] [velký smích] Ano, delam si z toho legraci a zcela jiste nebudu sam, kdo by stal o prvniho muze exekutivy, z ktereho si lze timto zpusobem strilet. Ve Spojenych statech by neco takoveho byla politicka sebevrazda. Pan Topolanek dokazal dokonce pretlacit pana Paroubka. Tomu rikam vykon vysoke kvality, pretlacit buldozer neni jenom tak. Ted si mysli, ze na ctyri roky bude valcovat verejnost. Mno, uvidime. Ted uz nejde "jenom" o korupci, ale suverenitu zeme a jeji bezpecnost. O primem dopadu na obyvatelstvo zatim nebudu mluvit pockam si na zakladni technickou specifikaci radaru.

127315

29.1.2007 17:51

Cíle tu jsou i bez radaru

Scar 85.?.?.?

Nemyslíte si, že třeba velvyslanectví USA nebo Izraele se může u nás stát cílem? Nebo třeba jedno nejmenované rádio, které bylo střeženo transportéry...
Třeba i Dukovany by se mohli stát krásným cílem, když nemají reaktor tak chráněn, jak je v Temelíně.

Tudíž když by někdo útočil na radarovou základnu, tak by to pro něj mělo nulový efekt. Když by si vybral jiný cíl, tak napáchá daleko víc škody a efektivněji.

127280

29.1.2007 18:49

RE: Cíle tu jsou i bez radaru

Pavel -Čert- Němec 213.?.?.?

Reakce na 127280

Jenze Dukovany neskenuji oblohu a z ambasad nevylitaji rakety. Kazdopadne utok na izraelskou ambasadu nepovazuji za utok na CR. A ostatni cile? Podobnych a dlasich je spousta, ale proc by na ne jako nekdo utocil?

127283

29.1.2007 20:12

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

Arkan 66.?.?.?

Reakce na 127283

pokud na jejich zničení bude mít někdo zájem. Nebezpečí stejně tak jako zbytku ďaurské-nevěřící Evropy v podobě třeba iránských raket už vystaveni jsme nebo ve velmi krátké době budeme. Rozdíl mezi Amerikou, Ruskem a např. Čínou, Indií, Pakistánem či Izraelem je, že všechny tyto země si uvědomují, co by rozpoutání atomové války znamenalo a podle toho se chovají.

V případě Iránu, KLDR nebo některé islámské země, pokud by se k vlastnictví atomových zbraní dostala, těm je to úplně jedno, jejich náboženský fanatismus překonává schopnosti veškerého našeho chápání. Zatím jsme možná pro případného nepřítele příliš bezvýznamní,neboť teroristům vždycky jde o to, aby ten výsledek teroristické akce zajímal tu největší a nejmocnější část lidstva, "the best bang for the dollar". Z tohoto důvodu napadají WTO, ambasády, turistická sřediska, londýnské metro či španělské železnice a nikoliv izraelskou ambasádu v Praze nebo prozatím ani metro v Praze. Z toho by propagandisticky moc nevytěžili, stejně tak jako z útoku na ambasádu USA v Malawi či Urundi-Burundi. Povšimněte si, že se teroristé vyhýbají přísně střeženým vojenským objektům, neboť všeobecně řečeno zločinci si vybírají oběti, které se nemohou příliš bránit.

V Čechách, holt, od bitvy na Bílé hoře, platí jiné zásady obrany.
Ad 1- nesmíme být vystaveni moc nebezpečí; Ad 2 - nesmíme být vystaveni přílišnému omezení (např. zakázu chodit do určité části lesa na houby nebo na procházky, či ohrožení zachovalé přírody, o kterou se s takovou "láskou" starala naše ČSLA a zejména sovětské jednotky, převážně mladí komsomolci, "dočasně" umístěné přes 20 let v ČSSR; ta dnešní americká žoldácká armáda plná černochů a hispánců, jak nedávno na Zvědavci napsal soudruh Svoboda, všechnu tu zachovalou panenskou přírodu zničí a navíc znásilní všechny panny i provdané ženy v okolí Jinců; Ad 3 - bráníme se vlastními silami a pokud nám někdo chce pomoci, ať si to dělá z vlastního území; a v neposlední řadě - celá ta sranda nás nesmí nic stát, ba spíše naopak něco z toho musíme "vyrejžovat",(nejméně pět českých (miliard) na stole), aby se to později dalo zase někde "prošustrovat".

Jak nedávno napsal Jiří X. Doležal, reportér Reflexu, "Vítejte v Předposralistánu! [chechtot]

127293

29.1.2007 23:09

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

Pavel -Čert- Němec 213.?.?.?

Reakce na 127293

>V případě Iránu, KLDR nebo některé islámské země, pokud
>by se k vlastnictví atomových zbraní dostala, těm je to
>úplně jedno, jejich náboženský fanatismus překonává
>schopnosti veškerého našeho chápání.

Tyhle povidacky si nechte pro male deti. Iran nema ambice nechat sam sebe znicit tim, ze odpali nekam nejakou raketu a dokonce uz i v KLDR pomalu zacinaji chapat ktera bije. Oba spojuje to, ze nevlastni mezikontinentalni strelu, kterou by mohly rakety z Polska sestrelovat. Dale to, ze i kdyby ji meli a odpalili ji smer USA, tak by letela uplne jinudy nez pres nase uzemi. A i kdyby mela letet pres nas, tak samotne jeji vlastneni bude znamenat to, jsou schopni vyrobit i mnohem mene narocnou balistickou strelu, proti ktere by byly rakety v Polsku k nicemu. A i kdyby vystrelili "mezikontinentalni" raketu primo na CR na hranici atmosfery [chechtot] , tak by nam rakety z Polska, v zestupne fazi letu uz byly na hovno. A i kdyby nam na hovno nebyly, tak zdaleka jeste zkousky soucasnych US raket nedokazaly, ze by vubec neco sestrelily. Takze panacku, svoje fraze o Bile hore si strcte za klobouk, tohle je otazka racia, nikoliv rudych vlajek ci cechackovstvi jak nam tu s oblibou podsouvate...

127308

30.1.2007 0:04

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

djb 83.?.?.?

Reakce na 127293

Rozdíl mezi Amerikou, Ruskem a např. Čínou, Indií, Pakistánem či Izraelem je, že všechny tyto země si uvědomují,

Tomu se Arkane nerika rozdil, to je naopak spolecna vlastnost.
Nemam ve zvyku opravovat takoveto chyby, ale vzpominka na Vase profesorske prednasky o slohu napr. vuci p.Bartoskovi si to zada.

K veci. Je to proste, ja nejsem priposran, nebojim se a prave proto nepotrebuji ochranu zakladnou ci radarem. Vy jste ten, kdo vola po stavbe hradeb. Vy jste ten, kdo se boji teroristu, Iranu a dalsich. Vy, z Vaseho soukromeho Predposralistanu, ne ja, ne my.

127310

30.1.2007 1:27

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

Arkan 66.?.?.?

Reakce na 127310

V tom odstavci vypadlo nedopatřením ... a Iránem, KLDR ...., navíc to ...a např... mělo přijít před Iránem, KLDR. Děkuji za upozornění.
Odstavec měl znít,.... Rozdíl mezi Amerikou, Ruskem,(Čínou, Indií, Pakistánem, Izraelem) na jedné straně a např. Iránem, KLDR na straně druhé ..... při této formulaci by se jednalo o rozdíl řekněme v myšlení, filosofii, názoru, přístupu (fill in an appropriate word) obou zmíněných skupin.

Jinak zbytek textu platí. Nejvyšší čas, aby tam u vás něco vybouchlo, pak si teprve uvědomíte závažnost situace a budete ochotnější něco pro svou obranu dělat. [chechtot]

127317

30.1.2007 4:13

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

guglik 84.?.?.?

Reakce na 127317

>Nejvyšší čas, aby tam u vás něco vybouchlo, pak si teprve uvědomíte
>závažnost situace a budete ochotnější něco pro svou obranu dělat.

no o to organe, eeh..prepacte arkane, sa vasi pejzati uz postaraju a zakladna bude. ziadne strachy.
koniec-koncov, agenti moßadu alebo zidovska mafia, nakoniec to je uplne jedno ako ich nazveme, v Prahe uz su.
mozeme sa o tom docitat v dennej tlaci.

mimochodom som sa dnes v Spiegel docital velmi veselu (alebo skor smutnu) spravu,
ako "tzv." korektni historici zaobchadzaju s holohoaxovymi faktami.
kedze sa dvom z nich videli kopy mrtvol z koncentraku Buchenwald prilis male,
tak tito "nemecki korektni historici" vystrihli s fotiek dve male kopky
a zlepili z nej jednu velku, hrozostrasnu kopu mrtvol.
ved, co by ste aj chceli s takou malou kopu mrtvol?
z malej kopy sa nenajes ako sa hovori na Horehroni, ani film nenatocis.
Spielberg by musel dodnes krutit o dinosauroch. lenze o tych skutocnych.
nepripomina vam to nieco o plynovych komorach stavanych az po vojne?

precitane dnes v Spiegel.de tu:
http://www.spiegel.de/panorama/zeitgeschichte/0,15...

citat:
Den antifaschistischen Verwaltern des Lagers erschienen Haufen von toten Körpern,
die die Amerikaner bei der Befreiung das Lagers fotografiert hatten, als zu klein, um
die Verbrechen zu illustrieren - zumal es aus Auschwitz Bilder von noch größeren
Leichenbergen gab. So klebten sie einfach Bilder von zwei Leichenbergen
zusammen, um das Grauen zu verstärken.


preklad:

Antifasistickym spravcom koncentraku v Buchenwalde, nemeckym historikom, sa zdali kopy mrtvol,
ktore nafotili us-amis pri oslobodeni tabora prilis male na to, aby dokazali ilustrovat
tieto zlociny - zvlast popri impozantnych kopach mrtvol z Oswiencima. Preto
jednoducho zlepili dva kopy (nevystacujuce buchenwaldske) dokopy, aby zväcsili hrozu.


ci isli do väzenia za falsovanie pravd o holohoaxe, k Zündelovi, mi nie je zname.
osobne si myslim ze nie, pretoze za klamanie na "druhu stranu" sa dostavaju medajle za chrabrost.
vid konfident Gestapa Szymon Wiesenthal, nositel najvyssieho nemeckeho vyznamenania.

http://www.radioislam.org/slovakien/simon.htm

moznoze isiel sediet nejaky nekorektny historik, ktory sa niekedy skor odvazil spochybnit tieto ulepene kopy mrtvol.
matrix vie byt kruty.

127329

2.2.2007 0:24

Dobry prispevek, google :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127329

Sice OT, ale hustej [smích] Jen tak dale [velký smích]

Jeste je tady jedna vec, co by neskodila pripomenout - ze ti nebozi lide zemreli proto, ze hrdinni Spojenci na konci valky hrdinne rozbombardovali "strasne zle" zeleznicni koleje, co se neumely branit (znamy nedostatek Nemeckych zeleznic) a nasledne otroci v taborech umirali nedostatkem jidla, nebot byli na zasobovani zivotne zavisli... [zahanbení]

Je dobre si casto opakovat tuto vetu:
"Nebyla nikdy nalezena ani jedna mrtvola zplynovaneho vezne z koncentracniho tabora."

Osobne se domnivam ze smrt hladem je horsi nez plynem, ale to jen tak na okraj... [zahanbení]

A kdyz uz jsme OT, tak fest - tohle je fotka vyvolenech, jak odjizdeji na svou cestu do zeme zaslibene - Palestiny:
http://www.slibe.com/publicimage/c4d1ab7b-jews_go_...
Prijde jen me, ze to nejsou zlomeni chudaci z koncentraku, ale ze byli celou dobu dobre ziveni a ze nevidim zadne zlomene pohledy nelidskym zachazenim? Ja mel za to, ze s zidy se zachazelo velmi spatne (a vzhledem k tomu co Nemcum provedli bych se ani nedivil...) ale tihle vypadaji ze zadne stradani nepoznali... [zmaten]
Ze by kapove pridelovali jidlo hlavne tem "spravnym" a chcipali hlavne ti "spatni", ti gojimove?

127570

30.1.2007 10:25

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

kubrt 88.?.?.?

Reakce na 127317

Máte pravdu. Ve Španělsku "něco" vybuchlo a oni rychle pro svou obranu "něco" udělali. Vycouvali z Iráku. Docela dobrej nápad ...

127362

30.1.2007 11:11

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 127362

No vidíte to, a poté co vycouvali už tam nic nevybuchlo (snad jenom nějaká ETA)
Takže je vše v pořádku.

127365

2.2.2007 13:41

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

kubrt 88.?.?.?

Reakce na 127365

Tak nějak jsem to myslel...proč útočit na státy, které se od USA okupace distancují?

127595

30.1.2007 1:26

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127293

Takze vy se bratre uciteli stale drzite te myslenky, ze nejaky "darebacky stat" i kdyby na to technicky mel, by napadl clena NATO? [překvapení] [velký smích] [velký smích]

127316

2.2.2007 23:40

RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127316

Vidite a mylil jsem se. Vyuzival jsem pouze "vymyvac hlav" masmedii a spolehal na jeho informace. Ukazuje se, ze clanek 5 Washiongtonske smlouvy neni zavazkem, jenz zavazuje signatare k akci v pripade napadeni clenske zeme NATO. Pravda odkaz toho ukazuje daleko vice a rozhodne to stoji za precteni. V kazdem pripade gramatika se stylistikou je excelentni [velký smích] [mrknutí jedním okem] , ale predevsim logika s jakou je tema podano je obdivuhodna. [cool] [cool] Vcetne presnych zdroju ci pouzitych citaci. (Chybi tady vylozene smajlik pro respekt, mozna by jste ho mohl zavest pane Stwora. Urcite to bude pro vetsi dobro nejen Zvedavce, nez smajlik na bliti. Necham to jako vzdy na vasi uvaze.) V punkte racionality a logiky je maximalne spokojen i vecny nespokojenec jako moje malickost. [mrknutí jedním okem]
http://www.blisty.cz/art/32646.html

127627

29.1.2007 22:44

RE: Cíle tu jsou i bez radaru

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 127280

Když se podíváte na, tuším, předposlení článek tady na Zvědavci, pochopíte, že šance na to, že se stane teroristický útok, je poměrně nízká. Tu obavu mají lidé přehnanou, a to jen díky právě mediální masáži. Nicméně pokud tu bude americká základna vojenského typu, začneme okolí zajímat, zhorší to naše vztahy s některými zeměmi, budeme ještě více vtaženi do mezinárodních záležitostí, které se nás nemusejí dotýkat apod.

127303

29.1.2007 18:44

Blázen

Joska švejk 82.?.?.?

Chlape, vy jste blázen !!!! Jak jste si mohl jen na minutu myslet, že se jedná o živé vstupy?? Také jsem několikrát z nudy pustil v autě Radiožurnál a pokaždé tam "lidé telefonovali" na nějaké výživné téma - naposledy to tuším bylo o registrovaném partnerství - opět byli všichni nadšení a pro a jeden "očividný, šovinistický magor" proti.
Víte, když už si odmyslíme skladbu idiotů, kteří mají tu potřebu volat do rádia prezentovat své názory, musíme přihlédnout k tomu, že se jedná o obdobu dřívějšího Vox populi - budka, do které chodili lidé a mluvili si, co měli na srdci, přičemž je snímala kamera - přehlídka kam až může člověk klesnout. Později to někdo sestříhal a dávali to na ZNOVĚ - samozřejmě, že vybírali jen to nevýživnější, "aby se divák pobavil" - hahahaha.....
Stejná praxe je Radiožurnál. Kdo to neprokoukne, je chudák. Osobně bych celou tuhle mozkomorečnou organizaci médií (časopisy "pro ženy", "pro muže", TV, komerční rádia,..) pochcal a zapálil - klidně osobně.
Ale jde to i jednodušeji, prostě se odpojit - vytáhnout z TV anténu a hodit ji do popelnice, vypnout rádio, nečíst noviny, pěstovat sám sebe a instinkty, holý selský rozum. Váš život sice přijde o mnohé žločobudiče, ale bude se Vám žít lehčeji - všem.
jediný problém je ten, že se vám občas bude zdát, že proti vám jde po ulici stovky lidí, co mají místo ksichtu televizi, ve které vysílají jeden program a všechny ty ksichty mají repráky naplno [smích])))

127282

29.1.2007 19:42

RE: Blázen

Loser 195.?.?.?

Reakce na 127282

Boha, to sem rád, že nejsem jedinej, kdo neví co je to TV, rádio a zprávy...
Ty lidi co maj místo ksichtu TV seděj. Nejhorší je, když vám někdo řekne, že nemá čas, protože MU dávaj "rpéčka"!!!

127287

29.1.2007 19:42

RE: Blázen

sal 89.?.?.?

Reakce na 127282

Chlape, Vy máte naprostou pravdu. Bohužel ale mezi škodlivá média patří i internet. Mám na mysli zejména pravidlo "než být informován blbě, je lepší nebýt informován vůbec" - a že "mozkomorečných" stránek není málo, na tom se jistě shodneme (a i pro průměrně inteligentního člověka je velmi obtížné tento balast filtrovat). Asi nejrozumějším a zdaleka nejlevnějším řešením je tyto média (včetně webu) ignorovat, a informační žízeň hasit např. knihami - kde si člověk vzhledem k vysoké spotřebě času důkladně rozmyslí, do čeho jej investuje.

127289

29.1.2007 22:02

RE: Blázen

Tonda 195.?.?.?

Reakce na 127282

Blázen, magor, idiot, pochcal, ksichty... Slušná bilance na několikařádkovou zprávu. Řekl bych, že o autorovi něco vypovídá, čímž se zřejmě vysvětlují i ony paranoidní názory, jak je všechno kolem nás zmanipulováno, sestřiháno a zfalšováno, že zkrátka nemá cenu nic dělat, protože v pozadí stejně vládnou a tahají za nitky Temné síly. Tohle se v Česku říká s oblibou, ostatně je to např. názor našeho zasloužilého zlatého slavíka...
Vážený pane Švejku, jsem jedním z idiotů, který jednou do naivně do Radiožurnálu volal, stejně jako jeden z mých známých a musím říct, že manipulátoři a falzifikátoři to sestříhali tak zručně, že jsme se v rádiu slyšeli online [smích] Fakt good job...

127301

31.1.2007 13:14

RE: Blázen

Josef Švejk 82.?.?.?

Reakce na 127301

Vono, milý pane, vůl zůstane volem, i kdyby mluvil latinsky. Když už má čeština tak krásné, bohaté, květnaté a plně vystihující výrazy, tak proč je nevyužít - věčná škoda.
Daleko raději si poslechnu nějakého hospodského mudrlanta - stejně, jako to dělával Hrabal - něž abych byť jen minutu naslouchal chrchlání jistého Vašíka, který mluvil velice kultivovaně a přitom o jeho charakteru nemůže být řeč.
Budete se divit, ale já do rádia taky volal - jednou, z hecu a vyhrál jsem videokazetu... Ale nepřišel jsem si pro ni a dodnes se za to stydím.
Není nad to, říkat svůj názor z očí do očí, ale ono to holt někdy nejde, že jo...

127474

29.1.2007 19:14

Tak si pomuzeme sami

Jan Zelený 85.?.?.?

Připravme si základní argumenty proti základě a diskutujme je:
1) Je nesmyslné tvrzení, že radar je proti terorismu arabských zemí nebo skupin na ně napojených - pokud by to byla pravda, pak je lepší umístění Turecko.
2) Vybudování protiraketového štítu je namířeno proti Rusku a zajišťuje tak USA výhodu v případě provedení preventivního jaderného úderu, tzn. činí za určitých předpokladů jadernou válku vyhratelnou.
3) Na území našeho státu se bude nacházet uzemí a značné množství ozbrojenců nepodléhajících jurisdikci ČR
4) Americká základna činí ČR automaticky účastníkem jakéhokoliv konfliktu, který USA rozpoutají, tzn. absolutní ztráta kontroly zahraniční politiky.
5) Státní existence ČR je nezávislá na vůli USA jako např. u Jižní Koreje nebo Tchaj-wanu, či Izraele nebo Kuvajtu a nepatří mezi poražené státy jako Německo nebo Japonsko.
6) Radar po nás nepožaduje NATO, ale USA a tudíž ČR není vázaná povinnostmi výplývající z mezinárodních závazků.
7) Argument loajality vůči spojencům jsem slyšel především okolo roku 1968 z úst Milošů Jakešů a jiných představitelů Dělnicko-rolnické vlády.
8) Jediný stát, který atomovou bombu použil jsou právě USA.
9) USA patří mezi nejagresivnější státy v historii a jeho zahraniční politika je ekvivalentem zahraniční politiky SSSR, rozdíl je pouze ve slovech, ne v činech.
10) USA byl první stát, který uznal a podporoval SSSR, tedy boj proti terorismu je jen lákavá rétorika, neshodující se s reálnými činy.

127285

29.1.2007 22:30

RE: Tak si pomuzeme sami

mantovan 86.?.?.?

Reakce na 127285

1) Nebylo, reakční doba na protiopatření by byla vzhledem k rychlosti rakety zcela nedostatečná, ideální by byla spíše Francie, ta ovšem je člen NATO jen formálně, ve skutečnosti je více jak 30 let spojencem islamofašistů.
2) Radar je proti Iránu, ale pokud by to mělo být i proti Rusku, jako Čechovi mi to nevadí, záleží mi na mé zemi, nikoliv na Iránu, nebo na Rusku.
3) 200 US vojáků je nula nula nic, nikoli "značné množství", měli jsme tu více jak 100 000 SSSR vojáků, nikomu z vás to nevadilo a upřímně řečeno ani to moc vidět nebylo, byli zpravidla zalezlí na svých základnách v našich VVP.
4) Ne, byla snad během vietnamské války automaticky západní Evropa konfliktní stranou, protože tam měla US základny?
5) Právě proto,že jsme nezávislí na vůli USA, potřebujeme být ale také nezávislí na vůli mohamedánů, proto potřebujeme alespoň symbolickou základnu USA, jakou je obranný radar PVO.
6) USA je členský stát NATO, dvoustranné dodatečné dohody nejsou proti Smlouvě, mají je i jiné členské země - např. GB/BRD/IT na letoun Tornado apod.
7) Ne, Jakeš, ani žádná tzv. Dělnicko-Rolnická vláda se v tehdejších médiích neobjevili, i po invasi vládli Svoboda, Dubček, Smrkovský a Černík.
8) Ne, při vojenském cvičení v Uralském vojenském okruhu v roce 1953 použil jadernou pumu i SSSR. Proti svým vlastním vojákům, nikoli proti nepříteli, jako USA, tématem cvičení bylo zjistit, co by se u vojska doopravdy dělo v případě použití JZ. Není vyloučeno, že podobné "cvičení" provedla i Čína.
9) Ne, agresivita USA je nicotná ve srovnání s tím, co předvedl SSSR, nebo kterýkoliv jiný dobyvatel v historií, důkazy by vydaly na knihu, ne na příspěvek.
10) Ne, první stát bylo Německo, navíc uznání vlády je o ničem, jde o diplomatický krok, nijak to nesouvisí s "přátelskou", nebo "nepřátelskou" zahraniční politikou vůči dotyčné zemi.

127302

29.1.2007 22:57

RE: Tak si pomuzeme sami

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 127302

K bodu 8)...Čína toto provedla zcela jistě.

127307

30.1.2007 0:39

RE: Tak si pomuzeme sami

djb 83.?.?.?

Reakce na 127302

1/ Vidite, idealni by byla Francie, takze zase ne CR. To byla podstata, jestli Turecko nebo Francie je mi jako Cechovi jedno, hlavne ze ne CR. Kdyz je Francie idealni, melo by byt ve hre Nemecko, Portugalsko, Spanelsko...

2/ Vy jste Cech zijici v CR nebo USA? Me by tedy jako Cechovi z Praglu velmi vadilo, kdyby si na nasem uzemi stavel cizi stat cokoliv proti memu velmi blizkemu sousedovi. Proc se mam jako Cech plest do USA-Rusko potizi?

3/ jo, 200 vojaku je nic.

4/ Zapadni Evropa nemela zakladny chranici USA pred Vietnamem. Samozrejme pak nemohla byt vyznamna v USA-Vietnam konfliktu. Pokud bude stat zakladna branici v konfliktech USA-Iran, nebo USA-Rusko, jak pisete(to neocekavam), pak je Evropa v pozici ziveho stitu USA.

5/ Jak jsme zavisli na vuli mohamedanu? Kde zijete? My jsme zcela nezavisli na vuli mohamedanu, to uz jsme na vuli USA podstatne zavislejsi.

6/ GB/BRD/IT neni dobry priklad dvoustranne dohody. Dale letoun Tornado neni primarne zameren proti zadnemu konkretnimu cili. Je to "jen stihacka". Nic vyjimecneho.

7/ Ne?? Proboha jak muzete napsat nekomu NE kdyz pise ze neco videl? Vy vite ze to nevidel? Mozna si spletl rocnik co ja vim, ale tady uz Vase rozhodnuti odpovedet zaporem na vse za kazdou cenu zacina byt ponekud teatralni.

Trocha pripomenuti z historie:

V srpnu roku 1968 je Jakeš jedním z účastníků tzv. moskevských jednání s L. Brežněvem (viz Brežněv, Leonid), která nakonec vyústí v okupaci Československa vojsky Varšavské smlouvy.

V březnu roku 1968 je Miloš Jakeš zvolen předsedou Ústřední kontrolní a revizní komise KSČ (členem komise je přitom od roku 1966) - v této funkci pak Jakeš zůstává do roku 1977.


Takze ANO, Jakes mohl byt okolo 1968 a vyse v mediich.(lhostejno, ze zatim ne jako clen vlady)

8/ Skutek SSSR i Ciny je odporny stejne jako USA. Rekneme to tedy jinak. USA jako jedine pouzily jadernou pumu proti cizi zemi. Nicmene, i kdyby nebyly jedine, jejich politiku to nemeni. Je to stat schopny jadro pouzit. To je to dulezite.

9/ Jo, to je pravda. Veskera srovnavani USA s fasismem ci bolsevismem kulhaji na obe nohy. Bohuzel, to ze existuje/existovalo jakesi skutecne, daleko horsi, zlo, to nedela z USA nic horsiho lepsiho. Bezduvodna agresivita vuci jinym statum(napr. Iraku), navic zalozena na lzi neni znamka demokraticke zeme.

10/ Jo, to mate taky pravdu. Uznani cehokoliv neznamena nic. Jedno desetileti si s Husseinem tresete rukou, druhe desetileti na nej posilate vojaky.
Je rozumne se s takovou nevyzpytatelnou zemi paktovat a poustet si na sve uzemi jeji vojaky a zakladny?

127311

30.1.2007 1:27

RE: Tak si pomuzeme sami

Jan Zelený 85.?.?.?

Reakce na 127302

1) Myslím, že bylo. Čím dřív o raketě víte, tím více času, ne?
2) Nemyslím si, že Irán disponuje zbraněmi, které by mohly vážně ohrozit USA. Vzhledem k tomu, že jsme na Rusku celkem dost závislý, co se týče ropy, nejsem si jistý, že je to dobrý nápad.
3) Ano, sovětských vojáků jsme tu měli podstatně víc a nejsem si jistý, že mi to nevadilo. Nebo máte pocit, že vláda normalizačního ČSSR byla skutečně suverénní?
4) Ano byla. Poskytli součinnost jedné ze znepřátelených stran a proto se staly účastníky konfliktu.
5)Nevím, jak by muslimové mohli ovlivnit nebo ohrozit suverenitu naší země, krom toho, že si jich sem dovezeme milióny.
6) Já netvrdím, že je to proti smlouvě. Tvrdím jen to, že tato smlouva nám nestanovuje povinnost vyhovět a není závislá na tomto rozhodnutí.
7) To je argument z doby pozdější, ale tohle zdůvodnění je i součástí Poučení z krizového vývoje. Ale prosím, nenuťte mě v tom listovat podruhé [smích]
8)To cvičení bylo 14.9.1954, nicméně jedná se o jaderný pokus, ne o svržení bomby na jiný stát. Civilisté byli evakuováni.
9) Agresivita USA není nicotná - od r. 83 Grenada,Libie, Panama, Afghanistan 2x, Irak 2x, Jugoslavie 2x, Somalsko. To je celkem dost, ne? Takže si myslím, že srovnání nepokulhává. USA je agresívní mocnost jako každá jiná.
10) Situace je trochu složitější. Lenin byl dosazen s německou pomocí. Německo uznalo stav de facto, jako něco, s čím se nedá nic dělat. Kdežto USA de iure jako zákonnou vládu SSSR. Toto uznání má ohromný význam, protože pokud vás okolní státy neuznávají, pak jako samostatný stát neexistujete. Není to v žádném případě o ničem. Podle Vás bych pak mohl vyhlásit svůj dům za samostatný stát, čímž obejdu české zákony a v případě zásahu české moci se u OSN dožadovat pomoci proti agresi. Takhle to nefunguje.

127318

29.1.2007 19:48

rádio Impuls

kavol 85.?.?.?

mno, rádio neposlouchám, nicméně dnes nám vyřvávalo do ouška, když jsme byli s přítulkyní na obědě ... krom toho, že hráli převážně slovenskou muziku ("... vaše české rádio"), mě tam zaujala první věta zpráv: "Prahu dnes ochromí demonstrace ..." - honem hned od začátku asociovat s něčím hodně negativním (minulý týden ji ochromila sněhová kalamita), aby náhodou prostého posluchače nenapadlo sympatizovat [bliji]

127291

29.1.2007 21:15

Demonstrace v Praze

hombredavid 213.?.?.?

Tak teď čtu na I-dnes že demonstrace se zůčastnilo tisíce lidí. To už o něčem vypovídá když už tenhle pro radarový a politicky korektní má v názvu "tisíce".Přiznám se vám že jsem od Plzně a nějaké vojenské zařízení kousek od domova nechci a nesmíme to dopustit.

127296

29.1.2007 21:20

Videozaznam

Aja 24.?.?.?

z Vaclavaku
http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=233772

127297

29.1.2007 21:39

JAKY JE ROZDIL???

chicke-little chickin-little (zavináč) centrum (tečka) cz 216.?.?.?

JAKY JE ROZDIL MEZI ZVEDAVCEM A CESKYM RADIEM?? z a d n y.
OBA JSOU CENZUROVANE!!!!!
CHICKEN-LITTLE

127299

30.1.2007 2:35

RE: JAKY JE ROZDIL???

Jadawin 83.?.?.?

Reakce na 127299

Zatímco na Zvědavci si pan Stwora může cenzurovat, co chce, pokud bude chtít, Český rozhlas si tohle jakožto veřejnoprávní médium placené z daní všech za žádných okolností nemůže dovolit. Takže rozdílek tu bude, asi tak 100%...

127322

30.1.2007 7:48

RE: JAKY JE ROZDIL???

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 127322

>Zatímco na Zvědavci si pan Stwora může cenzurovat, co chce,
>pokud bude chtít, Český rozhlas si tohle jakožto
>veřejnoprávní médium placené z daní všech za žádných
>okolností nemůže dovolit. Takže rozdílek tu bude, asi tak
>100%...

Když dovolíte, tak Vám řeknu, že s Vámi nesouhlasím. S tou cenzurou je to opravdu velice těžké, ale někdy je to kontraproduktivni, jestliže se někdo ohání třeba tím, že je "nekorektní a svobodný" a ono se to pak celé nějak vymkne z rukou a skutečnost je potom jiná. Stran té české předposranosti, tak ta je opravdu příslovečná a docela hmatatelná. Snad ani není třeba uvádět tu řadu příkladů z historie. Jestli to není tím, že je toho "plevele" v tom národě příliš, který potom ty ušlechtilé rostliny zahubí. Stačí se jen podívat, co se děje ve vládě, mezi prostým lidem a mládeží. Docela postačující "zrcadlo". V poslední době je to právě ten vlezdoprdelizmus Čechů k Američanům. Ať se kouknu kamkoliv, tam je to vidět. Televize - spousty amerických pořadů a nebo jejich napodobeniny. PROČ ? Stravovací zařízení. PROČ ? Filmová tvorba z USA. PROČ ? Velké množství "amerikanismů" v českém jazyce. PROČ ? Zájem Čechů o bezvízový styk s USA. PROČ ? Možná, že je toho ještě trošku víc, ale jedno je mi docela jasné a zřetelné, že to chce většina lidí. Ne těch, kteří se tady rozepisují o téhle svízeli, ale takoví lidé, kteří jsou docela stejní, ať jsou v USA, Rusku, Číně, ČR, nebo v Polsku. Kdyby tomu bylo naopak, to by tady potom bylo možná stotisíce příspěvků, podobných Trotlasovi a dalších. A vlastně by ani nebylo třeba o tom psát, protože by se to týkalo nějaké menšiny. Jenže je to právě naopak. Tak co s tím uděláte "stranická buňko" ? Ať mi někdo vyvrátí moji doměnku, že celý ten český národ je (až na vyjímky) "pěkná chamraď". I ti, co žijí mimo republiku, tam to platí rovněž.

[chechtot]

127342

30.1.2007 10:23

RE: JAKY JE ROZDIL???

Jadawin 194.?.?.?

Reakce na 127342

A kromě urážek něco k mému komentáři? Ale pokud říkáš Trodasovi Trotlas, tak si svoje komentáře narvi někam...

127361

30.1.2007 15:57

RE: JAKY JE ROZDIL???

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 127361

...no jo, uz to tak bude, pan Zdenek zapomel jak se vztekal a kopal v leze nozickama a tloukl pestickama do zeme kdyz mu Taborsky rikaval Zmatousku.

[oči v sloup]

127387

30.1.2007 14:49

RE: JAKY JE ROZDIL???

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127342

Pane Matousek jak jste vy osobne reagoval na invazy v 68, kdyz uz jsme u te "chamradi"? [velký smích] [překvapení]

127382

30.1.2007 14:50

RE: JAKY JE ROZDIL???

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127382

invazi [zahanbení]

127383

30.1.2007 21:30

RE: JAKY JE ROZDIL???

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127342

Pane Matousek, ptate se hodnekrat PROC, proc. Protoze cesi jsou pruzni a prizpusobivi, vidi odkud ve svete prichazi progres, produktivita, nove napady, nove technologie, filmy, stravovani, pocitace, internet, vyzkum, nove medicke vymozenosti, doslova statisice novych veci. Vse z ameriky. Jak to? Protoze, vsichni z celeho sveta, kteri se kdy citili omezeni zkostnatelymi systemy at nabozenskymi, nebo politickymi se sebrali a odesli do ameriky. A proto mladi lide by chteli ten bezvisovy styk. A to jiz tak funguje pekne dlouho. Verte, ze je to videt na vysledcich.
Vas, Texaskycizek

127415

31.1.2007 1:34

RE: JAKY JE ROZDIL???

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127342

Tak jak jste to konkretne myslel tou "chamradi", a co vy osobne jste delal v 68, kdyz nasi zemi valcovaly sovetske tanky. Co delal Nixon to vim. Rekl Breznevovi, ze ma v Ceskoslovensku volnou ruku. Takze priste s tou "chamradi" opatrne. Prestoze mate proti me spickovou gramatiku a cestinu, tak s tim cestvim jste ponekud na stiru!!! Spickova znalost cestiny, automaticky nemusi znamenat Cecha, ze ano. Pokud jde o bezvizovy styk, jak jsem rekl, at si ho strci nekdo, kam slunce nesviti. Opravdu zvlastni situace jsem spojencem v NATO, clenem EU, USA nas maji za tak skveleho spojence, ze u nas chteji vybudovat radar a my mame vizovou povinost. Dekuju pekne za takovou duveru, klidne u te vizove povinnosti zustanu.

127427

31.1.2007 10:29

RE: JAKY JE ROZDIL???

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 127427

>Tak jak jste to konkretne myslel tou "chamradi", a co vy osobne
>jste delal v 68, kdyz nasi zemi valcovaly sovetske tanky. Co
>delal Nixon to vim. Rekl Breznevovi, ze ma v Ceskoslovensku
>volnou ruku. Takze priste s tou "chamradi" opatrne. Prestoze
>mate proti me spickovou gramatiku a cestinu, tak s tim cestvim
>jste ponekud na stiru!!!
Spickova znalost cestiny, automaticky
>nemusi znamenat Cecha, ze ano. Pokud jde o bezvizovy styk, jak
>jsem rekl, at si ho strci nekdo, kam slunce nesviti. Opravdu
>zvlastni situace jsem spojencem v NATO, clenem EU, USA nas maji
>za tak skveleho spojence, ze u nas chteji vybudovat radar a my
>mame vizovou povinost. Dekuju pekne za takovou duveru, klidne u
>te vizove povinnosti zustanu.

Ty a všichni tvoji "kriegskameraden" mně můžete akorát tak ...
A s tím Nixonem to zase pleteš, on to byl tenkrát Johnson, jenže někomu, jako ty, je to přece putna. S Češtinou se neoháním, akorát se ji snažím používat tak, jak jsem se ji naučil a nechlubím se přitom nějakými nedodělanými školami, jako například ty. To, že se v té české kotlině vyskytuje větší procento podfukářů, šmelinářů, zlodějů, kolaborantů, darebáků atd., je ovšem fakt, těžce oddiskutovatelný. A blízký se píše česky takhle a ne "blízský".
V tom osmašedesátým jsem se akorát vzmohl na to, že jsem držel kýbl s barvou, když jsme psali po zdech protiokupantské nápisy. Později se taky něco dělo, ale ostražitost a bdělost STB s náma měla velice lehkou práci.
Ale stejně je to všechno úplně zbytečné, ta debata tady, jenom se tak akorát někteří lidi nasírají, pro jedno myší hovno.
[naštvaný]

127464

1.2.2007 1:51

RE: JAKY JE ROZDIL???

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127464

Zkuste rict, ze Cesi jsou chamrad v te ceske kotline. Pravda Nixon nastoupil az v roce 69, takze pouze pokracoval v politice sveho predchudce, jak jste spravne uvedl. To jest vysral se na Ceskoslovensko. Zkuste se vsak povznest nad lingvistiku, kde je formalni presnost dulezita. Fyzika treba pouziva komlikovany matematicky aparat a klidni zanedba matematicke casti, ktere jsou skoro nulove, coz je pro matematika straslivy "zlocin". Jenze bez toho "zlocinu" by jste tezko mohl spocitat realne problemy. Muzu vam rict, ze pri zkousce z matiky jsem spletl znamenku pri integrovani per partes, a ten dotycny docent nad tim machnul k memu velkemu prekvapeni rukou. Pokud vam jeste funguje objektivita musite si byt vedom, ze se pocita pouze ukoncene vzdelani, neukoncena studia byvaji casto tercem posmechu. Neni muj problem, ze kdyz protistrane dojdou argumenty osobne se do me pokusi navezt. Myslite si, ze mam nejakou zvracenou radost, kdyz jsem na to nucen reagovat? Ja si sice umim udelat respekt, ale to neznamena, ze to delam s potesenim! Ale k veci. Stejne tak jak se nas vysrali v Mnicheve 1938 tehdy jeste bez USA. Pak po nas chteli odboj a odpor proti nacistum. Stalo se a protektorat se vykoupal v krvi, za odmenu nas v Jalte predhodili Stalinovi. Nedostatek vudcich typu lidi vybitych za nacismu usnandnil stalinistum prevzit moc v republice.Netykavka nejsem pane Matousek, ale co je moc je prilis. Nekdy je dobre popremyslet, nez zmacknete enter. Vy chcete zakladnu, ze ukazem jaci jsme spojenci. Kdyz si vezmu Mnichov, Jaltu a 68, tak ja bych naopak chtel, aby nekdo jiny ukazal, ze se mu da verit jako spojenci. Velmoc, ktera se ridi pouze zaklinadlem "zajem USA" je pro me neduveryhodna. Z toho jednoznacne davam prednost iniciative v ramci NATO A mozna casem nejake evropske iniciative napojene logicky na USA. Z toho prosteho duvody, aby hlavni duraz byl kladen na evropsky zajem, ktery je jiste blizsi i ceskemu. A uvedomte si, ze jsem odpurce EU jako byrokratickeho dinosaura s rostoucimi pravomocemi s potlacenim narodniho charakteru Evropy shora. Ten kybl barvy v 68 vam slouzi ke cti. Kolik je vsak, to procento tunelaru, smejdu a kolaborantu, o kterem mluvite jako neprustrelnem faktu? Tolik, aby Cesi jako celek byli chamrad? [překvapení]

127512

29.1.2007 22:45

Na dnešní demonstraci mě opravdu naštval reportér ČT

SPECZ specz (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Stál jsem asi dva metry od něj , když točili reportáž před vládou. Slyšel jsem ho jak kameramanovi říká :" Počkej chvíli až to tu prořídne". Z toho je vidět nechutná snaha o klamání lidí.Je z toho dobře vidět, jak naše "veřejnoprávní" televize slouží politikům !

[bliji]

127304

30.1.2007 2:48

RE: Na dnešní demonstraci mě opravdu naštval reportér ČT

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127304

A tak proc jste mu hezky zostra nerekl vas nazor na takove mateni lidi? [zmaten] [oči v sloup]
Je to vas zamestnanec. Je placeny z nasich penez a musi dodrzovat novinarsky kodex - eg. informovat pravdive a nezkreslene. Jinak at si jde do Pentagonu ci k neoconum, tam se lze jak kdyz se prasi, ale v nasi TV nema co delat! [naštvaný]

127324

30.1.2007 20:24

RE: Na dnešní demonstraci mě opravdu naštval reportér ČT

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 127324

slyšel jsem, že někdo takovéto panáčky reportéry při demonstraci poslal nahlas do p.....

127405

30.1.2007 1:31

Manipulace bohužel působí...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

...když jsem procházel okolo demonstrace (hustě zaplněný ostrůvek "pod koněm" a chodníky, kam bylo slyšet), zaslechl jsem názory dvou dam "Oni se tváří, jako by nás USA chtěly napadnout a přitom je obranné zařízení společenství, jehož jsme součástí" a jeden starší pán si brumlal "Oni tu nadávají, přitom povolené to není a nikdo je nenapadá". Na zahradě jsem poslouchal občas pořad "Káva o čtvrté", kam měli možnost posluchači ke konci volat. Většinou měli názory spíše nesouhlasné s "režimními", ale tyto zůstávaly prakticky bez jakékoli reakce ze strany hostů a komentátorů. Opravdoví prudiči byli většinou usměrněni či uťati. Je nepochybné, že tentokrát si dá "režimní" squadra mimořádně záležet na masáži a manipulaci, od našeho zavlečení do EU s pomocí "nestranné" propagační kampaně je to nejdůležitější akt, na kterém mezinárodním plutokratům skutečně záleží (to se projevilo až neslušným spěchem při americké žádosti a jejím následném vřelém přijetí). Ti místní se spokojí se zvýšením daňové zátěže většiny domorodců (dokonce má být vyšší než "rovných" 15 % slibovaných ODS jako zřejmě hlavní volební "tahák"[mrknutí jedním okem]).

127319

30.1.2007 1:53

Je potesitelne videt,

z.a.p 74.?.?.?

ze Cesi stale jeste vi (a uvedomuji si to den ode dne vic), ze stoji za to vyslovit svuj nazor. Svoboda projevu, oficielne 'zarucena' se muze rychle vytratit kdyz ji nevyuzijeme. Je treba ji praktikovat. Abych jen 'nekazal' (do Prahy je to pro me prece jen daleko) tak jsem alespon poslal vyplneny formular s podpisem ve prospech Referenda. Sice malo, ale alespon neco. Chci videt radnou verejnou rozpravu nez bude pravoplatne rozhodnuto.

Manipulace s verejnym minenim kategoricky odmitam. Ve stupnici zajmu obyvatel Ceska stoji zajem jejich zeme predevsim ostatnim. Nikdo a nic jim jejich vlast nenahradi. Az teprve nekde vzdalene druhy je zajem jakesi radoby 'spratelene' zeme.

z.a.p

127320

30.1.2007 2:04

Predposralistan

texaskycizek 70.?.?.?

Nadherne to slovo. Moc mne tesite, obohacuji si slovni zasobu. Dalsi termin, ktery se mi libi je pritulkyne.
Pekna debata, mimo par omezencu, kteri neumi nic jineho, nez spilat. Video reportaz z protestni demonstrace uvadi policejni odhad 500-600 ucastniku. Docela slusne, ale nepodstatne mnozstvi.
Vsichni, kdo z Vas nechteji zakladnu, zacnete pracovat na referendu. Jestlize se nemylim, tak kdyz vyberete pul milionu podpisu, tak referendum musi byt. Opravte mne, zdali se mylim. Moje informace jsou ciste z internetu.
Zpet k Predposralistanu. Jeste, nez se neco stane, tak jsou posrani. Jak vystizne. Proto nechapete mentalitu USA. Jakozto nejsilnejsi zeme na svete citi moralni povinnost byt svetovym policistou. A jako vsichni policiste vsude, nejsou zrovna v oblibe. Vzdy museji nekomu slapat na paty. Ale kdyz se neco spatneho deje, vsichni volaji, pomooooct, policie!!!
Vas imperialisticky a kapitalisticky zaprodanec, Texaskycizek

127321

30.1.2007 5:04

RE: Predposralistan

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 127321

Pane Cizek, nejsilnejsi zeme na svete? To se vam snad zda.
Proc tedy nemohou vyhrat valky ktere zacnou? Vy to snad jen rikate protoze se muzete citi vetsim nez jste. Ze vy mate komplexy menecenosti?
Vite, ze vase mineni ma jen uz mala mensina Americanu? Jen uz asi 30%.
A co se tyce te vyspelosti. Vzdyt uz neumeji udelat ani boty. Generalove placou, ze uz nemaji cim bojovat, vojaci uz ani nejsou pousteni z armady ani kdyz chteji a vy rikate :pry nejsilnejsi zeme.
Mozna ze zeme ktera nejvice mluvi. Snazi se jen vyhrozovat, vzdyt je to jako fasismus.
Vzdyt si vezmete uz jen ta jmena tech jejich vojenskych operaci. Jak hrdinska (ta jmena), ale na prdel dostavaji. Vzdyt uz i v tom Bagdadu se boji vystrcit hlavy na ulici.
Tak prosimvas, mluvte pravdu a nevykladejte nam vase sny.

127332

30.1.2007 5:39

RE: Predposralistan

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127332

Pane Karle ctvrty, to je vse zalozeno na poslednich sto letech. Ne na dnesku. USA ve Vietnamu prohralo, ano? Opravdu? Pro koho dnes Vietnam pracuje? Jakpak dopadl CCCP v soutezi s USA? O CSSR ani nemluve. Nejsilnejsi ekonomicky na celem svete zcela urcite. 12.9 trilionu dolaru ekonomie. Kdyby chteli vojensky vymazat Irak z mapy, myslite, ze by to neslo? Oni ho ale chteji osvobodit. Udelat z nej moderni stat, ktery se hodi do 21. stoleti. Ja osobne si myslim, ze to byla obrovska chyba. S klidem je meli nechat trpet pod prisernym Saddamem. Muzete se radovat, ze dostavaji na frak. Na nabozensky fanatismus nemaji. Meli by to zabalit a nechat je se tam vymlatit. Skoda tech penez a zivotu. Jak jsem jiz drive psal vtip o tech spionech. To jsou celi amici. Ale ono se to nejak vyresi. Jak to rikal Svejk? Jeste nikdy nebylo, aby jaksi nebylo.
Vas, Texaskycizek

127333

30.1.2007 6:39

RE: Predposralistan

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127333

Mno, jo proto Walker komentoval dalsi ekonomicky uspesny rok beze slova. Doslova mu ten uspech, jak US ekonomika pokrocila, vyrazil dech. [překvapení] [oči v sloup]

127337

30.1.2007 9:02

RE: Predposralistan

Kant 194.?.?.?

Reakce na 127333

Vymazat z mapy?Ale vždyť se tak děje už teď, Irák rozdělili a panují.Stačí kontrola iráckých ropných polí a trubek, nešlo o žádné osvobození.Ropní byznysmeni nepotřebují demokracii, protože ta je překážkou k jejich pohádkovým ziskům, Saddám jako diktátor byl pro vás velmi užitečný, do té doby, než začal hýbat s cenu ropy.Kdyby toto neudělal, vládnul by v Iráku dodnes.

127351

30.1.2007 17:23

RE: Predposralistan

Jurgen von Krebst 128.?.?.?

Reakce na 127351

Pouc mne, kolik tankeru ropy ti zli imparialisti od svrzeni Saddama ukradli? A cislem, bez ideologickych kecu, pane!

A ukradli je Saddamove rodine nebo irackemu lidu? Ja mel dojem, ze penize z ropy sli hlavne na prezidenske palace pro S.H. a jeho familii...

127392

31.1.2007 1:44

RE: Predposralistan

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127392

Na to se zeptaj 80% Iracanu, kteri vzpominaji na casy Sadamovi diktatury, volebni pruzkum v Iraku to aspon rika.

127428

31.1.2007 6:45

Protrete si trosku oci.

Kant 194.?.?.?

Reakce na 127392

Pisu snad, ze ropu kradou?Kontrolovat tezbu znamena rozhodovat o tom, jak se Irak coby vyznamny producent spolupodili na svetove cene ropy.A vubec, procpak pri tak velkych ziscich je infrastruktura Iraku totalne rozvracena?Neni to nahodou tim, ze velka cast prijmu prave z ropy konci uplne jinde, nez u irackeho lidu?

127448

2.2.2007 5:49

RE: Kradou, kradou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 127448

Už jste někdy poznal zloděje, který něco ukradne a potom to v plné tržní hodnotě zpětně proplatí? Snad jedině na příkaz soudu.
Nazývejme věci správným jménem. Tak tedy kradou a ve velkém.
Nelze tedy hovořit o nějakém příjmu z ropy. Krátce po dobití
Bagdádu, iniciátoři irácké války protáhli existující ropovod
Mosul - Sýrie až domů do Haify.
Čili z Iráku do Israele. Kterým směrem ropa proudí není nutné upřesňovat. Čím déle válka potrvá, tak platit nemusí. Kdo má tedy zájem na protahování války a vyvražďování místních obyvatel včetně "fingovaných" útoků na americkou armádu, zahraniční kontraktory a nepohodlných reportérů nezávislých médií? Všude zanechané otisky prstů a podřezaná hrdla obětí je "Trademark" (obchodní značka) příjemců ropy, mnohdy převlečených za islámisty nebo dokonce v uniformě US armády nebo irácké policie.
A co se týče infrastruktury? Proč to opravovat během války, že ano? Pokud se jim okupované území podaří získat na vytvoření Velkého Israele (Eretz Israel), což je jejich touha, tak si to vybudují podle svého a podle jejich plánů.
A pokud je nátlak ostatního světa donutí odejít? V tom případě si to už iráčané musí postavit sami.
Na otázku: Kam až sahají hranice Israele?, vám zasvědcení odpoví: až kam dosáhne israelská armáda (IDF).
V uvedeném odkazu je ve druhé půlce zajímavá stať o Heleně Senorové, narozené v Československu, která žije toho času
v Torontě. 26 let pracovala jako sekretářka pro israelského konsula.
Tato husička povídá:
"For 26 years, I felt like I lived in Israel five days a week.
I'm surrounded by Israelis and the Hebrew language, and all the
concerns are about Israel," she said.
She told the Jewish press that she and her late husband were ardent Zionists...
překlad:
"26 let jsem měla pocit, že žiji v Israeli. Pět dnů v týdnu.
Obklopena israelci a všude okolo hebrejština, veškeré dění se týkalo Israele. Rovněž sdělila židovskému tisku, že ona sama a její nedávno zemřelý manžel byli vášniví sionisté".

127575

31.1.2007 3:46

RE: Predposralistan

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 127333

Pane Cizek, vy si odporujete. Nejdrive rikate, ze Amerika je ta nejsilnejsi a na druhe strane nesouhlasite, ze zbabele napadla Iraq. Jak to tedy s vami je.
Proc popisujete Ameriku v takovych superlativnich barvach ktere nemaji co delat s realitou. Vzdyt to musite videt kdyz jezdite po Texasu. Co je na te zemi moderni? Vsude plno Mexikanu, male domky ktere se spise podobaji chatam. Mozna, ze vas vase zamestnani zavede do domu bohatych, ale to neznamena, ze jste jeden z nich.
Jestli si lide mysli, ze je to v Americe prochazka parkem tak se tedy setsakramentsky myli.
Co je taky zajimave je jak najednou nepratele Israele se staly neprately Ameriky a hned take v ocich fandu zakladen strasni nepratele Ceska. To je tak trochu napadne. Jak je mozne, ze se o tom jeste nikdo v tisku nezmini.
Je to proto, ze zioniste hledaji "tela" ktera by pro ne bojovala v jejich konfliktu.
Jak jinak by nejaky blbec mohl rici, ze teroriste zacnou terorisovat Cechy. A rikaji to s takovym presvedcenim, ze se clovek musi divit tomu co z toho maji. Nebo ocekavaji.
Co se tyce nabozenskeho fanatismu, Amerika je hnizdo jeho vzniku. Zvlaste ten vas Texas. V patek vecer na "High School" footbal, v nedeli rano do kostela. V sobotu vecer se mladez sejde u 7/11 a chlasta pivo. To je kultura. Horsi nez Israel.

127441

31.1.2007 0:06

Racte si vsimnout

z.a.p 74.?.?.?

US-aci maji zabrano Bulharsko (3 zakladny, 3000 vojaku)
a Rumunsko (2000). Obe zeme jsou jiz naplno 'zbananovane'.
Z obou zemi plus letadlovych lodi v Zalivu bude vedena ofenziva proti Iranu.

http://www.turkishdailynews.com.tr/article.php?enewsid=65023

Hadejte, co se stane s Ceskem, az se tam dostanou....

z.a.p

127425

31.1.2007 18:07

Jenom pro odlehčení tématu, jak to umíme vždy jen mi Češi ... :-)

leo69 89.?.?.?

Přišlo mi dnes e-mailem - americký Radar v Česku... (pro zvětšení klikněte na obrázek).

Vložený obrázek

m, [smích]

127493

2.2.2007 18:08

Regionálna bezmoc

Michal Havran ml 85.?.?.?

Česká vláda pokračuje v dezorientovanej zahraničnej politike prezidenta Klausa. Súhlasom s vybudovaním radarovej základne, ktorá je súčasťou druhej vlny hviezdnych vojen, Praha ukazuje, že ideologická servilita je v krajine naďalej súčasťou politického mainstreamu.

Pokračovanie http://www.e-politika.eu/editorial/regionalna-bezm...

127610

2.2.2007 23:42

RE: Regionálna bezmoc

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 127610

Teda, pán Havran jr., ked ste to vsetko o com pisete v tom clanku dal dokopy sam... potom gratulujem a musim konstatovat, že vacsiu snosku nekompetentnych pivin som uz dlho necital. Zaoberajte sa prosim Ficom, mate ho blizsie, a netarajte somariny o tom, ako Schwarzenberg dokonale naplna Klausovu politiku. Su aj ludia zo slabsim srcom a mohlo by jim s toho jebnut...
Dakujem, že pripadne dalsie snahy vysvetlit nam cesu politiku obmedzite na vlastne stranky. Vy ... sefredaktor...

127628

3.2.2007 1:45

RE: Regionálna bezmoc

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127610

Chtel bych jenom podotknout, ze president Klaus mel velmi silne vyhradu k obsazeni postu ministra zahranicnich veci v osobe pana Svarcemberka. A pokud jde o servilitu ta neni soucasti pouze politiky, ale i treba v mediich a zdaleka to neni problem pouze Ceske republiky.

A kdyz uz jsme u te euroustavy, tak referendum ji pohrbilo ve Francii a Nizozemsku. Mozna by jste svou pozornost mel obratit na Londyn, podle cerstveho prohlaseni to vypada, ze v zahranicni politice je Velka Britanie take velmi "desorientovana".

Nemel by jste si plest politicky jasne logicky a v pripade predenta Klause i precizne formulovany nazor s "desorientaci", jako neschopnosti zvolit alternativu. Kanclerka Merkelova dle nemeckeho tisku v Praze narazila na zulu. Jiste pocitila rozdil v tom jak to bylo presentovano v sidle vlady, ci intelektualni osobnosti typu Vaclava Klause jako presidenta CR.

127636

3.2.2007 22:35

RE: Regionálna bezmoc

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 127636

Přesně tak. Schwarzenbergy nebrat! Ostatně, bratři Slováci s nimi mají také své zkušenosti... Čarnogursky = Schwarzenberg!!! Jen jiná odnož stejné větve. Přihřívání polívčiček na libovolném ohýnku, konzervativně čí černoprdelácky, nebo také lidově demokraticky...

Myslím, že předchozí Potroubkově vládě lze vyčíst ledasco, ale o radaru vyjednával za našimi zády úlisný černoprdelník Svoboda... A před ním? Kdopak byl ministrem zahraničí?

127707

Příspěvků: 72

29.01. 16:37 HW  CRo
29.01. 18:59 texaskycizek  RE: CRo
29.01. 20:24 kubrt  RE: CRo
30.01. 01:05 Rene Bartosek  RE: CRo
28.12. 18:32 gogo  RE:pozor pozor nic nového
29.01. 22:52  RE: CRo
29.01. 23:47 djb  RE: CRo
30.01. 08:52 J. H.  RE: CRo
30.01. 13:30 jája  RE: CRo
31.01. 13:57 FOHAT  RE: CRo
29.01. 16:43 Petr Řehák  STATISTIKA ???
29.01. 22:01 Brixenský Vězeň  RE: STATISTIKA ???
30.01. 01:22 Rene Bartosek  RE: STATISTIKA ???
29.01. 17:51 Scar  Cíle tu jsou i bez radaru
29.01. 18:49 Pavel -Čert- Němec  RE: Cíle tu jsou i bez radaru
29.01. 20:12 Arkan  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
29.01. 23:09 Pavel -Čert- Němec  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
30.01. 00:04 djb  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
30.01. 01:27 Arkan  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
30.01. 04:13 guglik  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
02.02. 00:24 trodas  Dobry prispevek, google :)
30.01. 10:25 kubrt  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
30.01. 11:11 Robocrep  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
02.02. 13:41 kubrt  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
30.01. 01:26 Rene Bartosek  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
02.02. 23:40 Rene Bartosek  RE: Cíle tu jsou i bez radaru a vždycky budou
29.01. 22:44 Brixenský vězeň  RE: Cíle tu jsou i bez radaru
29.01. 18:44 Joska švejk  Blázen
29.01. 19:42 Loser  RE: Blázen
29.01. 19:42 sal  RE: Blázen
29.01. 22:02 Tonda  RE: Blázen
31.01. 13:14 Josef Švejk  RE: Blázen
29.01. 19:14 Jan Zelený  Tak si pomuzeme sami
29.01. 22:30 mantovan  RE: Tak si pomuzeme sami
29.01. 22:57 Miroslav Yamato  RE: Tak si pomuzeme sami
30.01. 00:39 djb  RE: Tak si pomuzeme sami
30.01. 01:27 Jan Zelený  RE: Tak si pomuzeme sami
29.01. 19:48 kavol  rádio Impuls
29.01. 21:15 hombredavid  Demonstrace v Praze
29.01. 21:20 Aja  Videozaznam
29.01. 21:39 chicke-little  JAKY JE ROZDIL???
30.01. 02:35 Jadawin  RE: JAKY JE ROZDIL???
30.01. 07:48 Zdenek Matoušek  RE: JAKY JE ROZDIL???
30.01. 10:23 Jadawin  RE: JAKY JE ROZDIL???
30.01. 15:57 SandWalker  RE: JAKY JE ROZDIL???
30.01. 14:49 Rene Bartosek  RE: JAKY JE ROZDIL???
30.01. 14:50 Rene Bartosek  RE: JAKY JE ROZDIL???
30.01. 21:30 texaskycizek  RE: JAKY JE ROZDIL???
31.01. 01:34 Rene Bartosek  RE: JAKY JE ROZDIL???
31.01. 10:29 Zdenek Matoušek  RE: JAKY JE ROZDIL???
01.02. 01:51 Rene Bartosek  RE: JAKY JE ROZDIL???
29.01. 22:45 SPECZ  Na dnešní demonstraci mě opravdu naštval reportér ČT
30.01. 02:48 trodas  RE: Na dnešní demonstraci mě opravdu naštval reportér ČT
30.01. 20:24 MedaBeda  RE: Na dnešní demonstraci mě opravdu naštval reportér ČT
30.01. 01:31  Manipulace bohužel působí...
30.01. 01:53 z.a.p  Je potesitelne videt,
30.01. 02:04 texaskycizek  Predposralistan
30.01. 05:04 karel4u  RE: Predposralistan
30.01. 05:39 texaskycizek  RE: Predposralistan
30.01. 06:39 Rene Bartosek  RE: Predposralistan
30.01. 09:02 Kant  RE: Predposralistan
30.01. 17:23 Jurgen von Krebst  RE: Predposralistan
31.01. 01:44 Rene Bartosek  RE: Predposralistan
31.01. 06:45 Kant  Protrete si trosku oci.
02.02. 05:49 Mirda  RE: Kradou, kradou...
31.01. 03:46 karel4u  RE: Predposralistan
31.01. 00:06 z.a.p  Racte si vsimnout
31.01. 18:07 leo69  Jenom pro odlehčení tématu, jak to umíme vždy jen mi Češi ... :-)
02.02. 18:08 Michal Havran ml  Regionálna bezmoc
02.02. 23:42 Průchozí  RE: Regionálna bezmoc
03.02. 01:45 Rene Bartosek  RE: Regionálna bezmoc
03.02. 22:35 Průchozí  RE: Regionálna bezmoc

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 597