Diskuze k článku

„Nemohu snést neustále vpády vojáků do svého domu“

Příspěvků 37

28.1.2007 5:38

Zvedavec - byt, ci nebyt

texaskycizek 70.?.?.?

Uplne mimo tema, ale presto primo k veci:
Vazeni, vsichni co sem radi chodite vyjadrovat sve nazory a popirat nazory jinych. Vsimete si jedne veci, kterou pan Stwora nedavno prohlasil: (jeho vlastni slova)
Pro ty, kteří jsou zde poprvé nebo už (zase) zapomněli, jen doplňuji: Pokud se do konce měsíce nevybere 25 tisíc korun, Zvědavec prohrál, zavírá, balí. A tentokrát Pes budu.

Takze, ja mam jeste sobotu, ale Vy mate jiz nedeli 28smeho. To zbyva ctyri dny Zvedavce. Chybi jeste pres 5 tisic korun. Co myslite, mysli to vazne? Ja bych mu veril. Snazil jsem se mu prispet, ale protoze je to hrdopysek, tak muj prispevek odmitl,(Kc 238.00) pry aby mne mohl cenzurovat. Takze je to na Vas vsech. Jestli Vam to stoji za to! Je to par slupek. Pro mne 238 dolaru. Psouk v zasuvce. Ale ode mne to nevezme. HEEEHAAA. Kseftman zrovna neni, co? Pry ten muj money order roztrhal. No, pane Stwora, jestlize ho jeste mate, tak to ulozte. Nemusite mi to rikat.
Budete mi chybet pane Vladimire. Moje sezona zacne tak az za dva mesice. Pak nevim co drive, ale do te doby je to nuda. Moje draha polovicka si zlomila nohu, tak celkem nikam nemuzeme. Takze zbyva televize a internet. Tak prispivam aspon tou trochou salesmanshipu. (prodavacstvi)
Vas Texaskycizek

127137

28.1.2007 11:47

RE: Zvedavec - byt, ci nebyt

Pasivní čtenář 83.?.?.?

Reakce na 127137

Víte co, pane Čížek, pusťte si tu televizi, třeba CNN, a všem nám bude dobře. Když zavře Zvědavec, zmizí tak váš jediný nepřítel a na světě nastane ráj (nebo NWO, jak chcete)..

127163

28.1.2007 18:47

RE: Zvedavec - byt, ci nebyt

massaraks 194.?.?.?

Reakce na 127137

Take jsem neco poslal. Nicmeme pokud je pravda to co pisete, pane Cizku z Texasu, a Vase penize nevzal pak me velmi mrzi, ze jsem prispel. Protoze ja s pane Stworou ze srdce nesouhlasim, ale myslel jsem si ze by jeho Zvedavec mel pokracovat. Nekonformni nazory mi pripadaji dulezite - obcas se muze objevit neco cenneho. Ale vypada to, ze Zvedavci tak moc o svobodu slova a vyjadreni nejde. Tedy pokud mate pravdu. I kdyz mam pocit - ze se mi zase nepodari muj prispevek umistit.

127205

28.1.2007 20:10

RE: Zvedavec - byt, ci nebyt

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127137

5 000 Kc rikate kemo? A to je moc nebo malo? Vy prece znate cenu penez? Vy vite jak investovat svych 20 babek? Vy jste prece ten kseftman. [velký smích] [velký smích] Nechvalte dne pred vcerem, aby jste nezazil zase jednou rozcarovani i s tou vasi partou. Uz jednou litaly spunty od sampusu, ze ano? [mrknutí jedním okem]Akorat mi znovu nedoslo jaky mi vztah kruta realita jednoho z obyvatel Bagdadu s vasim prispevkem? [překvapení] To vite pokladaci podlahovin to musite podat jednoduseji. Tento clanek se mne cetl opravdu tezko a vyvstava tim pro me jedna otazka. Co chcet vzit lidem ,kteri krome holeho zivota nemaji, co ztratit? Zivot? [pláč] [pláč]

127214

29.1.2007 16:41

RE: Zvedavec - byt, ci nebyt

čěf 82.?.?.?

Reakce na 127137

Pane vydavateli, prosím Vás, v zájmu duševní hygieny. Povolte tomu provokatérovi "texaskycizek" jen tři reakce ke každému článku, a nikdy jako prvnímu v pořadí, aby neodváděl diskuse stranou.
A mám konstruktivní návrh. Za ta léta Zvědavec nashromáždil kvantum zajímavých článků, informací a diskusí, přičemž ty starší jsou nepřístupné bez zaplacení. (Samozřejmě, za informace se platit má.) Což takhle je trochu zredigovat, uzavřít diskuse, mnohdy hodně hodnotné, a vydat, třeba po ročnících, na cédéčkách. Při šikovně stanovené ceně by byl určitě zájem. Pomohlo by to pejskovi s miskou, a informace by zůstaly zachovány ve veřejnosti v případě,že by Zvědavce nějací zmoci úřední vypnuli.

127277

28.1.2007 6:05

Sunni a Shia

texaskycizek 70.?.?.?

Rozdily mezi temito sektami jsou tak hluboke, ze zde neni dostatek mista to popsat. Az 90 procent Moslemu jsou sunni, takze je to nejvetsi secta Islamu. Sunni vychazi z Arabskeho sunnah coz znamena priklad od proroka. Jiz od 10teho stoleti tato theologie byla sepsana-Koran.
Ale jiz drive existovaly jine skupiny a nejvetsi z nich byla Shia.
Shia je z Arabske fraze shi'at 'Ali, to znamena pratele Aliho. Ali byl zet a zaroven bratranec Mohameda a Shiite veri ze on je Mohameduv pravoplatny dedic. Ali vladl jakozto ctvrty calif (vudce) po Mohamedovi, ale byl zavrazden v roce 661.

A do toho amici vlezli? Do takovych idiotstin. To je jako v dobe Husitskych valek. Jak to bylo? To prijimani pod oboji? A jak vesele se o to valcilo.
Vas, Texaskycizek

127138

28.1.2007 10:24

RE: Sunni a Shia

Striga 85.?.?.?

Reakce na 127138

Netroufla bych si nazvat idiotštinou něčí víru, podle které žije. Pokud neubližuje někomu dalšímu, ať si věří, čemu chce. Ale ať proboha nevěří tomu, že násilným vnucováním nějaké víry přinese někomu druhému štěstí. To by byl rachot, kdyby nějaký islámský stát vojensky obsadil USA a začal tam šířit svou víru s odůvodněním, že to pro Američany bude lepší....... A třeba vám, milý pane, několikrát obrátil barák vzhůru nohama, zabil ženu, pozatýkal někoho dalšího a děcka nadosmrti psychicky rozhodil..... Vojáci vaší země zabíjejí tam, kde je nikdo nechce, tak buďte zticha, když už jste tomu nepomohl zabránit, a řeči o idiotech si nechejte raději od cesty.

127152

28.1.2007 19:49

RE: Sunni a Shia

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127152

Pani Striga, zni to snad, ze s tim souhlasim? To mne prekvapuje. Vas, Texaskycizek

127213

28.1.2007 11:10

RE: Sunni a Shia

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127138

Vira je vzdy idiotska, nicmene jsou to Amici, kteri je rozestvavaji proti sobe a dela to nesmirne radi.

A kdyz uz jsme u tech idiocii viry, co takhle si zamest pred svym prahem? V "civilizovanych" USA veri v Boha nejakych 85% lidi, mozna vic.
Vase administrativa (alespon to tvrdi) idiotsky veri, ze terorem zavede demokracii.
Vase vlada idiotsky verila, ze v Iraku jsou ZHN.
Vase administrativa idiotsky verila, ze Saddam pomaha Al-Kaide, kdyz tu se ukazalo, ze bojoval proti teroristum jako vy.
Vase vlada idiotsky veri, ze terorem bojuje s terorem, jenze tim terorem jen vyrabi teroristy.

A vy, volici v USA, jim to idiotsky zerete.

Cize pokud chcete mekotat neco o idiocii viry, nebylo by mozna tak docela a uplne od veci, kdyby jste zacal u vas doma.


Vložený obrázek
Plán je takový že je zterorizujeme aby nebyli teroristy.

127159

28.1.2007 11:40

RE: Sunni a Shia

leo69 89.?.?.?

Reakce na 127159

A co když je vše velmi prosté a jednoduché. Za absolutně vším co se kde ve světě děje stojí jen a pouze zbrojní loby a průmysl se snahou mít neustále pokud možno co největší odbyt. A tím by se dalo vysvětlit naprosto vše. Peníze zbrojařských koncernů jsou motorem politiků a lobistů v této věci a nějaké další ideály a ideologie kohokoli jsou jen podsouvanou domněnkou odvádějící pozornost a snažící se těm dole dát ideál, za který přece stojí za to umírat...

Bohužel jsme jako lidé už jen schopní přemýšlet v rámci mantinelů násilí. Řešíme vše z pozice silnějšího, tvrdšího, úspěšnějšího, bezohlednějšího... Vůbec mi z těchto postojů nevychází lidskost. Jsme ještě vůbec lidmi a máme právo na existenci takovéhoto našeho současného druhu? m, [smích]

127162

28.1.2007 13:46

RE: Sunni a Shia

Had 89.?.?.?

Reakce na 127159

>Vira je vzdy idiotska,
Z nedostatku znalostí a praxe niterných procesů může vznikat podobný, špatně formulovaný názor a pak i postoj, bariéra - prostě "mladá duše" by se dalo vzletně, krátce definovat.
Pokud tedy víra, pak si zkuste představit, že nejvyšší aspekt víry se dá definovat jako tvořivá síla - záleží tedy na tom, jak se taková tvořivá síla používá....
Víra bez používání rozumu a stálé kontroly sebe sama je vskutku idiotská.
Víra s používáním rozumu v kombinaci kontroly sebe sama a stálé drezůry v oblasti emocí a reakcí (směrem k pozitivním kvalitám) je tedy mocný pomocník na cestě člověka k uniknutí ze strasti, tak jak to definuje buddhismus.
Prostě jde o to, rozum zušlechťovat citem, který zase musí být kontrolován rozumem a sebepozorováním tak, aby citové i rozumové složky nabraly správný směr k odstupu a tím postupnému vzniku moudrosti, jež není založena na myšlenkových konstrukcích, ale na přímém "vhledu" do situací, života. Poté není třeba "názor", poučky z universit, novin, rádií atd. Člověk vidí a poznává přímo příčiny aktuálního dění.

>A kdyz uz jsme u tech idiocii viry, co takhle si zamest pred >svym prahem? V "civilizovanych" USA veri v Boha nejakych 85% >lidi, mozna vic.
Ano, takzvaní "born again" a vůbec v drtivé části církevníci v křesťanství jsou skutečně neuvěřitelně naivní a neznalí v "zákonech nitra" - a přesto se autoritativně staví jako jediní správní znalci niterných pochodů - asi stejně jako Vy, trodasi, z neznalosti tvrdíte, že "víra je VŽDY idiotská" - jen další omyl na haldě podobných blbostí [velký smích] [velký smích]

127174

28.1.2007 18:11

RE: Sunni a Shia

ferike 84.?.?.?

Reakce na 127174

V podstae mate pravdu, ale.... Len malu poznamku k viere. Viera BIGOTNA je nebezpecna a je skodliva podla mojho nazoru a vyrazy mozu byt rozne (idiotska). A este jedna vec "viera s pouzivanim rozumu...." mozno dogmy pouzivat s rozumom? Zial u vacsiny vier sa nemoze pouzivat rozum, treba slepo verit a to uz nie je v poriadku a tu je zakopany takzvany pes.

127197

28.1.2007 11:04

život v Bagdádu

ejika nediky (zavináč) email (tečka) cz 85.?.?.?

Nevím, nakolik je tento článek smyšlený či realita. Ale fakt, je, že život v Bagdádu - po osvobození USA od režimu Sadáma Husajna je velmi těžký a nebezpečný. Měli jsme tam příbuzné, ale poté co byli někteří členové rodiny přímo zabiti (ne
Američany) se celá rodina raději přesunula do Sýrie. Sice byli rádi, že se Sadáma zbavili, ale stali se z nich exilanti ...

127158

28.1.2007 12:23

Takhle se chová americká soldateska.

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Tak to vidíte, jak se chovají "civilizovaní" Američané. A Topolánek by je chtěl postit do naší republiky. Jistěže je rozdíl mezi okupovanou zemí a takzvaným "spojencem", ale vysvětlete to americkým negrům. Když se člověk dívá na záběry amerických vopjáků v televizi, vidí že většina z nich jsou černí (který běloch by taky stál o to nechat se zabít někde v Íráku či Afgánistánu). Americká armáda se skládá z negrů,bývalých, nebo i současných kriminálníků a feťáků. Jestli je pustí sem, budou vraždit, loupit a znásilňovat atd., protože ani nic jiného neumí

127170

28.1.2007 13:21

RE: Takhle se chová americká soldateska.

Golem 84.?.?.?

Reakce na 127170

Trochu silne slova!

127173

28.1.2007 15:36

RE: Takhle se chová americká soldateska.

Arkan 66.?.?.?

Reakce na 127170

Velice správně, soudruhu Svobodo. Stejným způsobem se chovali američtí vojáci v roce 1945 v západních Čechách. Jistě se v knihovně KSČM (ulice Politických vězňů, Praha 2) najde ještě kniha napsaná redaktory Rudého práva "Zvěrstva amerických vojáků v západních Čechách". Kniha je doplněna černobílými fotografiemi a určitě otevře všem čestným lidem oči.

Tehdy se američtí vojáci chovali přesně tak jako dnes v Iráku, vraždili, mučili, znásilňovali a navíc okrádali poctivé Čechy, na rozdíl od vojáků příslušníků Rudé armády, mladých komsomolců, kteří neváhali dát své životy za osvobození Československa. Ještě dnes můžeš na vlastní oči vidět výsledky jejich řádění ve formě míšenců v oblasti Karlových Varů a Plzně,ty různé zpěvačky, barové tanečnice apod.

Pokud ovšem jde o tu radarovou základnu, tam v podstatě půjde jen o 200 až 300 kvalifikovaných odborníků a ty, soudruhu Svobodo, mezi Afro-Američany (negry, jak je sám politicky nekorektně nazýváš (nazíváš - NPČPPZ) budeš mezi negry s potížemi hledat.

Radarová stanice není klasická vojenská základna s tisíci vojáky připravenými k boji. Ta se spíše podobá vědeckému pracovišti, kde pracují vzdělaní a inteligentní lidé, proto není žádného důvodu se špatného chování obávat, i když jak se v Čechách říká, "když Pán Bůh dopustí, i motyka spustí".

127184

29.1.2007 8:42

RE: Takhle se chová americká soldateska.

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 127184

Sarkasmus stranou, Arkane.
Vážně chcete tehdejší Pattonovy kluky narukované do druhé světové porovnávat se současnou žoldáckou sběří? To snad nemyslíte vážně, i když jste té replice věnoval tolik času...

127257

28.1.2007 16:00

RE: Takhle se chová americká soldateska.

Aja 24.?.?.?

Reakce na 127170

Jestli je tohle vas duvod pro nechteni americke zakladny v Cechach, nechtela bych s vasim NE mit nic spolecneho a to i pres to, ze jsem proti pritomnosti am. radaru (nebo zakladny) na uzemi republiky.

127185

28.1.2007 14:07

Pakliže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

bydlíš v ulici, kde se to hemží teroristy a vojáci prohledávají tvůj dům, měl bych radu: což takhle, kdybys těm teráčům přestala poskytovat svůj dům jako úkryt, vojáci je tam pak přestanou hledat. Pakliže je to vymyšleno jako propaganda, je to tklivě a hezky napsané, fakt, uznávám....asi tak jako byly nádherné ty zfalšované fotky z Libanonu, leč nikdo normální se na levičáckomohamedánskou propagandu nechytne.

127176

28.1.2007 15:29

RE: Pakliže

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 127176

>asi tak jako byly nádherné ty zfalšované fotky z
>Libanonu, leč nikdo normální se na levičáckomohamedánskou
>propagandu nechytne.


Mohl byste, prosim, upresnit? Dekuji.

127182

28.1.2007 16:37

RE: Pakliže

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 127182

S dovolením, zareaguji já. Do kategorie "levičáckomohamedánské
propagandy" spadá vše, co se nehodí do krámu propagandě pravičácko-evangelikálské.

127188

28.1.2007 18:20

RE: Pakliže

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 127188

>S dovolením, zareaguji já. Do kategorie
>"levičáckomohamedánské
>propagandy" spadá vše, co se nehodí do krámu propagandě
>pravičácko-evangelikálské.

Dekuji za Vasi reakci. Jednalo se mi o odkaz a blizsi informace o zminenych zfalsovanych fotkach z Libanonu:

>asi tak jako byly nádherné ty zfalšované fotky z
>Libanonu

127199

28.1.2007 18:34

RE: Pakliže

stein55 84.?.?.?

Reakce na 127199

>Jednalo se mi o odkaz a blizsi informace o
>zminenych zfalsovanych fotkach z Libanonu:

nech sa paci -> http://www.zombietime.com/reuters_photo_fraud/

stein55

127202

28.1.2007 20:11

RE: Pakliže

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 127202

No očekával jsem že se snad dozvím, že žádný bombardování v Lebanonu vůbec nebylo a místo toho vidím že fotky byli občas vylepšeny, buď přidanými detajly a nebo v photošopu. Též asi byli některé publikovány vícekrát jako separátní eventy. To je teda faleš, za to by se snad mělo rovnou střílet? Vždyť to nic na podstatě nemnění, bomby tam skutečně padaly, mrtvoly díky jim byly, a jestli někdo přidal více kouře do obrázku (možná že díky bombardování se fotograf nedostal na místo včas a už to tak nekouřilo) tak se z toho nepo..... Zklamali jste mě souzi kapitálisti, hrabete se v malichernostech a ospravedlňujete tím vlastní vraždění. Pak kdo rozšiřuje konspirační teórie. [oči v sloup]

127215

28.1.2007 20:40

RE: Pakliže

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 127202

>>Jednalo se mi o odkaz a blizsi informace o zminenych zfalsovanych fotkach z Libanonu:
>nech sa paci -> http://www.zombietime.com/reuters_photo_fraud/
>stein55


Dekuji Vam za odkaz.
Cekal jsem ovsem neco "ostrejsiho". Tento odkaz mne, bohuzel, nepresvedcil o tom, ze informace o bombarovani Lebanonu Izraelem jsou vylhane, prehnane ci jakkoliv podstatne zmanipulovane. Prosim, "nevylevejme s vanickou i dite".

127220

28.1.2007 18:41

RE: Pakliže

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 127199

Musíte si prostě uvědomit, že vše co neodpovídá tomu, co říká vláda a noviny v USA, nutně musí tedy být sfalšované, jak jinak? Něco mi to připomíná, aha už to mám, padlou komunistickou vládu. A to nám do nich stále nadávají, a sami se tak chovají. [chechtot]

127203

28.1.2007 16:57

RE: Pakliže

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 127176

Mily pane, kdyby se vasi radou ridili za nacismu tak by pan Hitler jeste byl ted v dome duchodcu.
Kdo si myslite, ze schovaval zidy pred nacisty. Kdo riskoval zivot pro Anu Frankovou.
Vy by jste kolaboroval s okupanty, nebo jen kdyz se vam to hodi. Nezda se mi, ze jste opravdovy charakter ktery miluje svou zemi. Takovym jako vy se neda verit. Vy jste prirozeny zradce.

127191

29.1.2007 1:03

RE: Pakliže

Kardinal Vilagosh 219.?.?.?

Reakce na 127176

měl bych radu: což takhle, kdybys těm teráčům přestala poskytovat svůj dům jako úkryt,

O tom se pekne keca, ale zkuste to realizovat na miste. Navic se vyjadrujete, jako by snad slo o teroristy jako z Bodieho a Doyla. Byli mistni partizani za valky na Ukrajine teroristi? No ovsem, z pohledu nacistu [smích]

127243

29.1.2007 5:01

RE: Pakliže

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 127176

>bydlíš v ulici, kde se to hemží teroristy a vojáci
>prohledávají tvůj dům, měl bych radu: což takhle, kdybys
>těm teráčům přestala poskytovat svůj dům jako úkryt,
>vojáci je tam pak přestanou hledat. Pakliže je to vymyšleno
>jako propaganda, je to tklivě a hezky napsané, fakt,
>uznávám....asi tak jako byly nádherné ty zfalšované fotky z
>Libanonu, leč nikdo normální se na levičáckomohamedánskou
>propagandu nechytne.

Me jen prijde divne, ze si zahadna pani Lina nestezuje treba na to, ze se boji jit na Bagdadsky trh pro karfiol, protoze tam denne vybuchuji dve pumy, ktere tan nastrazili jeji spoluobcane. Ona si stezuje na to, ze ji zli americti vojaci rozbili hrnek v kredenci. Jestli to nebude tim, ze to prvni je pravda lehce overitelna, zatimco to druhe a sama zahadna pani Linda jsou osoby smyslene, jejich totoznost a to co vypravi za pohadky se overit neda.

127249

29.1.2007 9:58

RE: Pakliže

google 84.?.?.?

Reakce na 127249

>Me jen prijde divne, ze si zahadna pani Lina nestezuje treba na to,
>ze se boji jit na Bagdadsky trh pro karfiol,
>protoze tam denne vybuchuji dve pumy, ktere tan
>nastrazili jeji spoluobcane.

odkedy Hurvinku, su anglicke komanda, israelski a us agenti, jej spoluobcania?
pani Lina, ak ste to poriadne nepochopil, je Iracanka a bomberi su made in usa, israel, uk.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/artic...

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=vie...

http://www.brusselstribunal.org/BritishBombers.htm...


19.05.2004, 14:27 Uhr
Kanadisches Fernsehen: "Moßad hinter Folter im Irak"

EX-us diplomat vypovedal v kanadskej TV, ze moßad operuje v Iraku.

http://www.israelnetz.de/show.sxp/6553.html?wow=ne...


us-vyzvedne sluzby, (v rezii zbigniewa brzezinskeho), si vytvorili vlastnu teroristicku organizaciu al-kajdu

http://globalresearch.ca/articles/CHO405B.html

127260

29.1.2007 10:02

Teroriste...

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 127176

Ono je to velice osemetne napsat neco takoveho:

>bydlíš v ulici, kde se to hemží teroristy a vojáci prohledávají tvůj dům, měl bych radu: což takhle, kdybys těm teráčům přestala poskytovat svůj dům jako úkryt, vojáci je tam pak přestanou hledat.

Vemte si to z druhe strany. Dejiny se vzdycky pisi z pohledu vitezu a zpravy z pohledu "silnejsiho". Skuste se zamyslet treba nad tim, co by se dnes psalo v knizkach kdyby Nemci vyhrali valku. Zrejme neco o teroristech Gabcikovi, Valcikovi a Kubisovi, kteri spachali hanebny atentat na legalne dosazeneho risskeho mistodrzitele. A nebo neco o Slovenskych teroristech, kteri znesnadnili zasobovani vychodne fronty pomoci utoku na vojenske transporty. Ale holt Nemci valku prohrali a tak se v knizkach pise o hrdinech a partizanech, kteri polozili sve zivoty v boji proti okupantum.

A ted se podivejte do Iraku jinyma ocima. Pro vas jsou vsichni arabove teroristy. Ale zamyslel jste se, co jsou US troopers pro ne? Podle vas Americane prinesli do Iraku "demokracii". Z jejich pohledu jsou to okupanti, kteri vtrhli do zeme jejich otcu a dedu, bombarduji jejich domy, zabijeji, vezni a muci jejich pribuzne, rozbijeji jejich stalete tradice. Pro ne je kazdy kdo nastrazi bombu do cesty vojenskemu konvoji Americanu stejny hrdina, jako pro nas ti tri chlapi co zabili Heydricha...

127261

29.1.2007 14:02

RE: Pakliže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 127176

>bydlíš v ulici, kde se to hemží teroristy a vojáci
>prohledávají tvůj dům, měl bych radu: což takhle, kdybys
>těm teráčům přestala poskytovat svůj dům jako úkryt,
>vojáci je tam pak přestanou hledat.

Užasnej nápad! To FAKT myslíte vážně? Vy myslíte si, že armádu zajímá, esli někoho skováváte či ne, nebo kdo je nevinnej?
DYCKY jste vinní, i kdybyste nebyli! Tady neplatí presumpce neviny ale VINY! Kdo nedokáže, že je nevinnej, je vinnej a armáda vám rozkope byt i držku DRIV než se vás začne na něco ptát!
No a PAK už přiznáte i to, že jste v mládí s Ladinem hrával karty! Alternativně, že jste členem komunistický strany a váš otec osobně znal Stalina a Lenina a Hitlerovi radil při psaní Mein Kampf!

...dycky mě fascinovaly "jednoduchý řešení" zelených mozků...

Měl bych dotaz: KAM na takový sračky chodíte????

Krysa

(abyste neřekli, že se nepodepíšu, akorát se mi nechce hledat ztracený přihlašovací heslo...)

127268

28.1.2007 15:13

'...řeči o islamskych idiotech ...'

Peter velkej 74.?.?.?

Je skoda ztracet cas debatovanim o primitivnich islamskych sektach.
Nahlednete do dnesnich zprav. Ted se pro zmenu rezou Palestinske sekty Fatahu a Hamasu. Dvaadvacet mrtvych ! Oni nepotrebuji Izrael aby jim daval lekce.
Oni se budou tlouci hlava nehlava sami. Proslycha se ze US a Izrael uvolnil miliony dolaru na vyzbrojeni Fatahu. (Fatah je mirnejsi, tedy rozumnejsi sekta tech idiotu).
Doufam ze penize na vyzbroj Hamasu tez nejake zbydou. Kdyz uz davate klacek do ruky jednomu volovi, meli byste ho dat do rukou i tomu druhemu.

127179

28.1.2007 20:35

ami

clarc 213.?.?.?

Vsak on kazdy z tech americo bastards dostane co si zaslouzi...

127219

29.1.2007 2:49

Americky vstup do ciziho domu

z.a.p 74.?.?.?

je kultivovany. Vypada asi takto: "salamalejkum"... a kooop bufou do dveri. Jak to vim? Videl jsem to mnokrat na jejich vlastnich sotech. Tak si chteji zajistit "mysl a srdce" Iracanu. Tak to jim urcite vyjde. Tento dopis je dukazem.

Ne kazdy ve svete adoptoval americke manyry.

z.a.p

127246

29.1.2007 6:59

RE: Americky vstup do ciziho domu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127246

To nejsou americke manyry. Vykopnout dvere, jsou manyry soldatesky. Jiste bezpecnost v akci, stres, pocit "lepsich" lidi. Vzdyt lide v Bagdadu chteji pouze prezit a dozit se miru, majetek nemaji zadny. Jak by mohli mit respekt vojaku. To je zivot ne nejaka pohadka z Holywoodu, ale nemaji co ztratit a podle pruzkumu verejneho mineni neveri, ze pritomnost Americanu jim mir muze prinest. Byly napadeny siitske milice, verejne mineni v USA se projevila ve velkych demonstracich v reakci na neustupny postoj presidenta Bushe. Rusove na urovni ministra zahranicnich veci zadaji zduvodneni zvysujici se pritomnosti USA na Blizskem vychode. Americane odejdou z Iraku brzy, ale Irak ceka nekolikaleta obcanska valka. V pripade rozpadu Iraku, ktery je mozny dojde k dalsi destabilizace cele oblasti.

127252

31.1.2007 13:15

Jazda hummerom v Iraku

stein55 84.?.?.?

Keby takto jazdili u nás, tiež by som ich nemal rád...

-> http://www.liveleak.com/view?i=8f93275ed9

stein55

127475

Příspěvků: 37

28.01. 05:38 texaskycizek  Zvedavec - byt, ci nebyt
28.01. 11:47 Pasivní čtenář  RE: Zvedavec - byt, ci nebyt
28.01. 18:47 massaraks  RE: Zvedavec - byt, ci nebyt
28.01. 20:10 Rene Bartosek  RE: Zvedavec - byt, ci nebyt
29.01. 16:41 čěf  RE: Zvedavec - byt, ci nebyt
28.01. 06:05 texaskycizek  Sunni a Shia
28.01. 10:24 Striga  RE: Sunni a Shia
28.01. 19:49 texaskycizek  RE: Sunni a Shia
28.01. 11:10 trodas  RE: Sunni a Shia
28.01. 11:40 leo69  RE: Sunni a Shia
28.01. 13:46 Had  RE: Sunni a Shia
28.01. 18:11 ferike  RE: Sunni a Shia
28.01. 11:04 ejika  život v Bagdádu
28.01. 12:23 svoboda  Takhle se chová americká soldateska.
28.01. 13:21 Golem  RE: Takhle se chová americká soldateska.
28.01. 15:36 Arkan  RE: Takhle se chová americká soldateska.
29.01. 08:42 Průchozí  RE: Takhle se chová americká soldateska.
28.01. 16:00 Aja  RE: Takhle se chová americká soldateska.
28.01. 14:07  Pakliže
28.01. 15:29 vladuna  RE: Pakliže
28.01. 16:37 DavidZ  RE: Pakliže
28.01. 18:20 vladuna  RE: Pakliže
28.01. 18:34 stein55  RE: Pakliže
28.01. 20:11 Antiseptik  RE: Pakliže
28.01. 20:40 vladuna  RE: Pakliže
28.01. 18:41 Antiseptik  RE: Pakliže
28.01. 16:57 karel4u  RE: Pakliže
29.01. 01:03 Kardinal Vilagosh  RE: Pakliže
29.01. 05:01 Kubyk  RE: Pakliže
29.01. 09:58 google  RE: Pakliže
29.01. 10:02 Kevin  Teroriste...
29.01. 14:02  RE: Pakliže
28.01. 15:13 Peter velkej  '...řeči o islamskych idiotech ...'
28.01. 20:35 clarc  ami
29.01. 02:49 z.a.p  Americky vstup do ciziho domu
29.01. 06:59 Rene Bartosek  RE: Americky vstup do ciziho domu
31.01. 13:15 stein55  Jazda hummerom v Iraku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
27,34 Kč
Libra
30,28 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,58 Kč
100 japonských jenů
22,40 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 807,43 Kč
1 unce stříbra
546,39 Kč
Bitcoin
318 090,95 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 655