Diskuze k článku

Problematika protiraketové základny v nadsázce

Příspěvků 64

27.1.2007 19:01

Rozzarene oci

texaskycizek 70.?.?.?

Vsichni mozni proroci vzdy hlasali bratrskou lasku, duveru atd. atp. Hipici se tez vzajeme milovali atd. atp. Bohuzel, vetsina z nas musi zit v obcasne neprijemne realite, kde se krade, lze a loupi. Jooo, kdyby.... kdyby vsichni, ale ono to nikdy nebude vsichni. Realisticky, jestlize se to podari jednotlivci na urovni sve rodiny, tak je uspesny.
Protoze vsichni vime, ze ta prava bratrska laska a mir moc nefunguje, tak jsme behem par tisicileti vybudovali system soudu, policejnich sil, armad a tak dale.
Tento pripad je o tech armadach. Kdyby byl Kuwait vyzbrojeny po zuby, myslite, ze by ho Saddam napadl? Asi ne. I kdyz je malicky.
Zda se mi, ze se v tomto pripade se hodne hraje na suverenitu, na narodnost a na patriotismus. S tim jste trochu pozadu. Spise se pripravte na to, ze pojedete po dalnici a tam bude velka zelena cedule, prave prekracujete hranici do Nemecka, nebo Francie a ani nebudete muset zmirnit rychlost. Jste soucasti EU a tim smerem to jde. Takze spolecne armady, pod spolecnym velenim a spolecna obrana. A tyto obranne systemy se musi budovat tak jak diktuje geografie. V teto dobe existuji globalni utocne systemy, takze je treba mit globalni obranne systemy. A bylo by dobre si zvyknout na to, ze CR je clenem zapadni civilisace, ktera je pravdepodobne ohrozovana z vychodu.
Vas, oddany Texaskycizek (zapomente na konspiracni teorie, jsou to hlouposti)

127085

27.1.2007 19:40

RE: Rozzarene oci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 127085

Akorát, že ty systémy sloužily vždy jenom vládcům, jako obyčejnej poloprďoch z toho mám jenom škodu že zhebnu za cizí zájem a ještě to musím platit. [bliji]

127091

27.1.2007 20:32

RE: Rozzarene oci

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127091

Mala chybicka, zde jde spise o nezhebnuti. Texaskycizek

127098

27.1.2007 22:16

RE: Rozzarene oci

JirkaF 88.?.?.?

Reakce na 127098

Máme pane číšku spoléhat, že právě ta jedna z 10-ti vystřelených balistických raket na USA, kterou tento úžasný deštník zachytí nebude mít v sobě nějaký srágory, když to k nám po zásahu spadne?
A co je tou protihodnotou za zvýšené riziko že se staneme terčem, nebo že se staneme místem dopadu náhodou (10:1) sundané balistické rakety?
Bude to USA chránit jako slavné patrioty, co jsou sice dost efektivní, tuším přez 80%, ale s tou drobnou chybkou, že místo aby na cíl = chráněnou oblast spadla jedna raketa, tak spadnou trosky 4-5 kusů? Což znamená že místo jednoho kráteru je zničeno taky jedno, ale sídliště? Co bude se střelami, které se netrefí a dojde jim palivo nad naším hustě obydleným územím?

Děkuji, neprosím si.

Chápu, že při tak vysoké účinnosti jakou ten systém má je nutno střílet mockrát, aby to vůbec něco trefilo a musí se s tím začít brzo, aby to nebylo jako u patriotů a nepadalo to na chráněnou oblast, tedy USA.

127110

28.1.2007 0:34

RE: Rozzarene oci

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127110

Po zasahu protiraketovou strelo, trosku pri vstupu do atmosfery zhori. actualne.centrum ma pekne vysvetleni. Vas Texaskycizek

127116

28.1.2007 1:01

RE: Rozzarene oci

Sklenička 213.?.?.?

Reakce na 127116

Už jsem Vám jednou psal, abyste nepsal Váš Texaskycizek. Páč jste zrádce národa a měl byste se nazývat Jejich Texaskycizek. Jinak je to diskutabilní, neboť ty protirakety se v mnoha případech vůbec netrefily a kam dopadly, to už Vám VAŠI zaměstnavatelé neřekli. Je mi z Vás [bliji]

127121

28.1.2007 1:21

RE: Rozzarene oci

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127116

Aha, takze balisticka strela, dimenzovana na dvojity prostup atmosferou v Mach5+ rychlostech shori, kdyz bude padat volnym padem po zasahu motoru [velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Notyyybrdo, to by me fakt jako nenapadlo [mrknutí jedním okem] [chechtot]


(ano, zasah se provadi zboku do palivove casti, aby se to rozlomilo na pulky - kdyz se to nahodou povede)

127124

29.1.2007 8:55

RE: Rozzarene oci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 127124

Sorry, Trodasi, ale zdá se, že jste si zapomněl zagooglovat. Hlavice nemají žádný motor, zato však ochranný štít se speciálním chlazením na kapalný dusík nebo helium. Jestliže dojde k poškození této ochrany v prostoru nad atmosférou, tedy před závěrečným vstupem do atmosféry, je hlavice odsouzena k zániku. No a k tomu vyvinuli Rusové velmi jednoduchý systém - během několika minut mohou zamořit prostor miliony ocelových kuliček letících rychlostí cca 27 km/s. Tento neprodyšný oblak spolehlivě zničí, nebo nenávratně poškodí vše, s čím se setká.... a jeho součástí jsou i hlavice odvetného úderu... Tak si to spočítejte. Je samozřejmé, že kolem Země by pak hodně dlouho nelétal žádný funkční satelit a do háje by šla i ISS. Ale jak známo, účel světí prostředky...

127259

30.1.2007 2:56

RE: Rozzarene oci

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127259

To je mi samozrejmne znamo. Jenze:

1) zasah nepujde do hlavice ale do tela rakety (neposkodi hlavici, takze tak dopadne neporusena - a inicializovana...)

2) chlazeni je dumyslne, nicmene ne nezbytne, raketoplan ho treba nema a jde jen o to, udrzet elektroniku v dobrem stavu (cti - na radioaktivni zamoreni to vlid nema)

Cize ve vsech pripadech mozneho sestreleni mame znacny problem. Od moznosti, ze plny zasah dostaneme my a ne USSaci po moznost ze radioaktivniho zamoreni neznameho mista dopadu.

127325

28.1.2007 9:52

RE: Rozzarene oci

JirkaF 88.?.?.?

Reakce na 127116

Hm, vypadá to naprosto ideálně (v té animaci). Jenže jak píšete svět není ideální. Takže hoření v atmosféře není ideální, pak také normálně o sobě raketa nevysílá svou polohu. No a tak.
Mějte se hezky jejich číšku a svou armádu si dejte někam jinam. Třeba do Iráku, aby mohli vystrčit víc nos z kritů a pancířů a pak bylo čím plnit pytle. Amerika má hold moc mladých mužů, tak je to třeba změnit. Doufám, že se nerozhodne přinést své hodnoty i sem.

127149

29.1.2007 11:38

RE: Rozzarene oci

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 127110

Včera "čirou náhodou" ve zprávách na ČT1 uvedli, že USA provedly úspěšný test antirakety [překvapení]

127265

27.1.2007 19:43

RE: Rozzarene oci

_Grovik 89.?.?.?

Reakce na 127085

jen dotaz kdyz se budeme vsichni navzajem globalne chranit. Tak pred kym se budeme branit? Kdyz to bude globalni a pro vsechny!

btw. muj soukromy pruzkum! Překvapivě narozdíl od IDNES anebo AKTUALNE.CZ to vyšlo tak nějak jako u slušných lidí!
viz.
http://grovik.net/view.php?cisloclanku=2007010008

s pohledem na vysledek tezko cekat ze bude mit nekdo zajem na nejaky OUTSOURCING!

127092

28.1.2007 8:33

Západ už nás zase hodil přes palubu

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 127092

Ano, jsem taky zvědavá, kdo že nás to zase bude chránit, když v roce 1938 nás Západ lehkomyslně předhodil Hitlerovi jako kost a v roce 1945 nás Američani zanechali napospas zrůdnému Stalinovi. Pak si Američané i svobodné evropské státy 40 let žili v blahobytu, jejich občané si užívali na plné pecky svobodného života, svobodně si cestovali po celém světě, zatímco moje generace díky Západu prožila svůj život za ostnatým drátem jak v koncentráku, celý život šikanována komunisty a nesměla bez povolení vycestovat k moři ani do Jugoslávie. Ani v roce 1968 pro nás Amerika, ani Západ nehnul ani prstem.

Teď jsme členy Evropské unie i NATO a je zde opět jakési ticho po pěšině. Jak je to možné? Inu, protože si asi Západ zase říká, že je lepší obětovat jednu bezvýznamnou zemičku, lepší kráter v České kotlině, než kdekoliv v Evropě.

A zde je výsledek hlasování z Novinek pod článkem, že magistrát zakázal demonstraci. Je tam již neuvěřitelných přes 6000 příspěvků a téměř všechny jsou proti radaru. A to si tam diskutéři nepřetržitě stěžují, že jsou jejich příspěvky proti raketám nepřetržitě mazány.

Názory, které lidé považují za kvalitní
· 1213 hlasů - Zakázat v demokratickém státě demonstraci? To zavání totalitou. Vracíme se před rok 1989,kdy nebylo...
· 498 hlasů - Ať ten de*ilní Bém radši řeší zlodějské taxikáře,a ne lidi,kteří mají právo se vyjádřit k tomu,co se...
· 493 hlasů - Jen další LEŽ! 3/4 občanů ČR chce referendum k otázce základny USA v ČR! Pokud to nevyjádří dost nah...
· 365 hlasů - Já přijdu! A doufám, že tam bude víc než 300 lidí!!!
· 364 hlasů - PRÝ DEMOKRACIE HAHAHAHAHA HOV.NO DEMOKRACIE

127145

28.1.2007 11:15

RE: Západ už nás zase hodil přes palubu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127145

Neznam nikoho, kdo by byl pro radar s jeho nasledky.

A neznam media, ktere by to tak napsaly. Za koho media kopou? [oči v sloup]

127160

24.6.2008 23:22

RE: Západ už nás zase hodil přes palubu

3,14ranha 85.?.?.?

Reakce na 127145

nesvádějte na američany, že tolik čechů v 48. volilo komunisty!


a váš příspěvek že američani měli kvůli tomu aby se vaše generace (jejichž rodiče si komunisty sami zvolili -zobecňuji!)
dostala zpodručí bolševika rozpoutat třetí světovou?, no teda [bliji]
protože co jiného by jim zbývalo v konfliktu se státem i v době skončení II.SV.V. silnějšího než byla třetí říše na jejím začátku
a který ještě několik dní po uzavření japonské kapitulace pochodoval na koreu a připravoval si tak cestičku pro pozdější neúspěšnou agresi?

minimálně na třech místech v česku byly bolševické rakety připravené do 30 minut útočit, to jste nevěděla?
a že (podle vás bezstarostný) západ žil 50 let ve strachu z konce světa taky ne?
o přepadení jižní koreje bolševiky taky ne?
o kubánské raketové krizi taky ne?


když si čtu vám podobné příspěvky je mi jasné ,že jsme si ten komunismus asi zasloužili...
nebo jinak: kolik čechů se postavilo v roce 1948 se zbraní v ruce na odpor proti bolševikům ????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PS: a brát údaje z novinek kde se to rudochy jen hemží, beru od člověka, který si na ně stěžuje, sotva jako špatný vtip [oči v sloup]

163866

28.1.2007 18:06

RE: Rozzarene oci

jája 85.?.?.?

Reakce na 127092

zde ( www.zakladna.unas.cz ) je stránka, kterou jsem vytvořil před dvěma dny... záměrně je neutrální, netváří se ani PRO ani PROTI... posuďte výsledky! Co si mám myslet o oficiálních výzkumech?

127196

27.1.2007 19:59

RE: Rozzarene oci

clarc 213.?.?.?

Reakce na 127085

ja si teda nemuzu zvyknout na amiky, kteri si mysli, ze si nejen u nas muzou delat co chcou. proto, az prijde ta prava chvile, zavesim tnt na hrud a americke dostavniky budou litat vzduchem... [cool]

127095

27.1.2007 20:00

RE: Rozzarene oci

kubrt kubrt (tečka) v (tečka) nalevu (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 127085

Zdravím vás, cajzlíku, už jsem se těšil co zas moudrýho vyplodíte. Máte krásný vize - cedule Německo, Rakousko, Francie ... a člověk jede dál. Ale najednou narazí na cedulku : US Army - No Entry! ve vlastní zemi...nějaký blbý, ne? četl jsem kdysi něco podobnýho v trochu jiným písmu - byla to azbuka... jsme součástí společných armád NATO (abych se přiznal, zrovna nad tím nejásám. Pamatuju, že jsme do něj vstoupili, když bylo třeba zasáhnout ne zrovna férově proti Srbsku), ale NIKDE jsem v preambuli atlantickýho paktu nečetl nic o systému protiraketové obrany USA. Takže o tom to je , cajzlíku. Společné armády, společná obrana, ale NE americká základna jako součást amerického protiraketového deštníku na území Evropy.

127096

27.1.2007 22:28

RE: Rozzarene oci

stein55 84.?.?.?

Reakce na 127096

>US Army - No Entry! ve vlastní zemi...

pan kubrt_v_nalevu hlavne ze sa mozete volne pohybovat na vojenskych ujazdoch v cechach - tvoria 1,65 % plochy ciech ~ 1300km² (o nieco menej ako sumava; ta ma rozlohu 1600 km²). Pako!

http://www.reflex.cz/images/tistenyrx/2006/24/386.jpg

stein55

127111

28.1.2007 0:58

RE: Rozzarene oci

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 127111

Pane Stein, ale to jsou "nase" vojenske ujezdy.
Co me na tom vadi, je to, ze vlastne USA jsou pod vlivem Israele a tim padem dela vse pro benefit Israele. Nikdy se nevi, co mu zide nakukaji a jak je videt nevede to k nicemu dobremu. Dnes opustila pristav dalsi letadlova lod. Kam? No prece na Iran.
Proc by se melo Cesko podilet na tvoricim se svetovem konfliktu na strane bezcharakternich agresoru?
Mimochodem, vsiml jste si, ze doposud nikde presvedcive nevyhrali?
A jak vim, Vy znate zidy. Neda se jim verit. Jdou jen za svym prospechem. Proc jinak vy by jste byl tak pro ty zakladny.
Chcete strcit sve spinave prsticky nekam kde vam to nepatri.
Staci ty herny a pasaci. Vetsina pornografie je delana zidy.
Proc si myslite, ze jste byli vzdy persekuovani.
I ten Texassky cizek byl infikovany po sluzbe zidovske rodine.
Dekuji, takovou nakazu nechci. Podivejte se, jak to Cizkovi spalilo mozek. Stal se z nej nemyslici robot ktery dokaze opakovat jen to same. Ten chudak by naprogramovany.

127120

28.1.2007 11:50

RE: Rozzarene oci

stein55 84.?.?.?

Reakce na 127120

>Pane Stein, ale to jsou "nase" vojenske ujezdy.

pan karel,

vy ste moj prispevok urcite pochopil! nerozumiem ale, preco do toho montujete israel? sorry!

stein55

127164

28.1.2007 16:43

RE: Rozzarene oci

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 127164

Protoze jsem si vsiml te vasi ironie kterou chcete pouzit k presvedceni lidi, ze tento pokus o ukradeni zeme a nasazeni sve influence neni dulezity.
Jen ti, kteri to nepochopi a zda se mi, ze to jsou hlavne lide kteri maji urcite zisky, nebo je ocekavaji jsou proto.
Vzpomente si na kolaboranty s nacismem.
Vezmete si to takhle. Kdyz date cokoladovy dort na okraj propasti, kratkozraky clovek se na nej vrhne a spadne dolu.
Clovek ktery predvida, ale se snazi predejit moznym padum.
Ted jak to souvisi s Israelem. Uz jen kdyz se podivame na politiku tohoto. Uz jen vyber statniku, kteri jsou vetsinou byvalymi teroristy nebo nasilniky. Jak by se vam libilo kdyby vam president znasilnil manzelku.
USA jsou dominovany zidy. I Haaretz o tom napsal, coz vy jiste vite, ze pocet zidovskych politiku kteri se nechali zvolit je vysoky ne proceto zidu ve spolecnosti. No, a kdyz se podivame na koren techto valek, tak uvidime, ze jsou pro prospech Israele, a to i ten s Iranem, ktery je ve vyrobe. A pro ukradeni a zmocneni se oleje.
Pane Stein, mezi nami, ja chapu, ze mate strach, ale to co se snazite slepe rozpoutat je mozna tragedie ktere konce neuvidime.
Jsou to prave zide kteri hovori o nuklearnim zasahu. V USA dokonce hovori o premene Iranu ve "skleneny parking lot". No, jak vy se citite k takove retorice.Potom kdo je agresorem. To co vidime, jak se chovaji zidovsti okupanti k Palestincum, to prece take neni hezke. A to se prave odrazi na dobrych zidech.

127189

28.1.2007 17:32

Salónní pacifismus aneb hraběcí rady

stein55 84.?.?.?

Reakce na 127189

Pan karel,

vidim, ze vam to neda! tak prosim ->

V klidu a pohodlí svého světa odmítáme připustit, že někde tam venku, kam nesahá ochranný štít severoatlantického spojenectví, ještě stále zuří boj na život a na smrt. A dolehne-li k nám vzdálená připomínka syrové skutečnosti, začneme plačtivě protestovat a udělovat těm barbarským Izraelcům hraběcí rady.

http://www.babaganewz.com/images/shuk01lg.jpg

nech sa páči. celý článok -> http://eurabia.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=722

stein55

127193

28.1.2007 18:21

RE: Salónní pacifismus aneb hraběcí rady

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 127193

na tohle je jednoduchá odpověď: Neměli jste tam ve 20. letech 20.století násilím lézt!!! [chechtot]

127200

28.1.2007 7:27

RE: Rozzarene oci

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 127111

Až tak volně to nebylo, ale na vandrech jsme si dovololi navštívit třeba okraj letecké střelnice u Malacek (rostly tam krásný hříbky), prostory kolem Náměště byly taky kouzelný...pravda, setkání se srážákem nebylo jednou moc příjemný,ale domluvili jsme se rychle na jeho slepotě a našem obrácení kursu o 180. Asi proto, že to byl kluk o něco mladší než my a měl na sobě stejný maskáče. Nějak jsme ale neměli odvahu to zkusit tam, kde byly cedulky v azbuce, i když nás ruštinu učili furt a určitě bysme se taky domluvili. I přes svůj vyšší věk a barokní figuru jezdíme odčas ven i teď a nějak se nemůžu smířit s tím, že bych potkal opět podobnou cedulku v ne-češtině a za ní ne-česky hovořícího ozbrojence. O tom to bylo, voni chytrej.

127140

28.1.2007 12:02

RE: Rozzarene oci

stein55 84.?.?.?

Reakce na 127140

>O tom to bylo, voni chytrej.

dakujem za kvetinky! [smích] na druhej strane vas ale rozumiem - geneticky podmienene, znamena vsetko nezname primmarne nebezpecenstvo; holt mame to naprogramovane...az do tej chvily, ked si zlozime z hlavy scheuklappen = klapky na oči! -> http://www.pferdepapst.com/images/fahrkopfstueck_cob.jpg

stein55

127166

28.1.2007 16:02

RE: Rozzarene oci

leo69 89.?.?.?

Reakce na 127166

Režim ve vojenském újezdu Brdy se měl od jara 2007 částečně uvolňovat. Vojáci pomohli vybudovat v okrajových částech cyklostezky, značené turistické trasy s altánky a umožní i průjezd po celkem důležité silnici pro ty, kteří jinak celý prostor museli objíždět...
http://www.vojujezd-brdy.cz/vismo/dokumenty2.asp?i...

Do Brd chodí určité procento lidí, protože je tam nádherná příroda a kopce jako na Šumavě. Jezdí tam i po silničkách na kolech a v zimě na běžky. Chodí tam za sportem, relaxací, na houby a když v zápalu "boje" s bílou stopou, či houbaření zajdou někam dále, tak ví, že je nemusí minout tučná pokuta po nachytání našimi vojáky či lesní správou. Všeobecně každý ví, že když jsou slyšet výbuchy, tak to znamená, že naši dělostřelci cvičně střílí na dopadovou plochu a nikam nikdo do lesa neleze...
Ale až doposud, nemusí nikdo mít, za dodržení určitých základních podmínek strach, že ho tam nějaký poblázněný amík nespadající pod naše zákony třeba v rámci utajení klidně zastřelí!!!
To jen tak na okraj, pane Stein55. m, [smích]

127186

29.1.2007 7:10

RE: Rozzarene oci

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 127166

Víte, jeden takovej, co v proslovech tepal všechny hříchy světa, hlásal pravdu a lásku , navrhoval reciproční zrušení NATO časem dospěl k humanitárnímu bombardování. A mezitím si všiml blbé nálady, protože mezi řešením problémů Všehomíra mu jaksi ušlo, že náš stát padá do morálních sraček. Listopad 89 a jeho důsledky byly sice dopředu dohodnutý, ale až tak daleko tem marasmus nemusel dojít - kdyby zmiňovaný VH sešel z nadoblačných výšin a snažil se řešit problémy svě země. Vy tomu říkáte klapky na oči, já zas preferuju zájmy svoje ( a země, v které žiju) nad zájmy USA (a dalších velmocí). Slibů a prdů se vejde do pytle kolik potřebujete. Jediná velmoc, která k naší zemi dostála svým závazkům byl paradoxně - Sovětský svaz...bratrskou pomocí v r. 1968. Co to bylo za medvědí službu je všeobecně známo. Takže děkuji, ani americkou nechci. Možná byste ty klapky měl naopak sundat Vy, i když jsou jinýho typu než moje [smích]

127253

27.1.2007 20:18

RE: Rozzarene oci

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 127085

S tím Kuvajtem to není dobrý příklad. On by tam Saddám fakt nelezl, kdyby věděl, že bude mít pak problém. Jenže ony mu jako na potvoru USA přislíbily, že i když do Kuvajtu vleze, tak se nemá čeho bát a ony ho nechají být. Víme všichni, jak to dopadlo. Tak trošku podraz že?
Máte pravdu čížku dneska se nedá nikomu věřit, často ani své vlastní rodině.

127097

28.1.2007 8:16

RE: Rozzarene oci

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 127097

>S tím Kuvajtem to není dobrý příklad. On by tam Saddám fakt
>nelezl, kdyby věděl, že bude mít pak problém. Jenže ony mu
>jako na potvoru USA přislíbily, že i když do Kuvajtu vleze,
>tak se nemá čeho bát a ony ho nechají být. Víme všichni,
>jak to dopadlo. Tak trošku podraz že?

Jeee, Blue litriku a ted tu o Snehurce.

127144

28.1.2007 10:35

RE: Rozzarene oci

skud 88.?.?.?

Reakce na 127144

To je ale dosti přitroublá a stupidní reakce.Ono, ale většina vás podobných je natom stejne.
Pak se nemůžeme divit, že část národa je tak zkažená jak vy.A podobní jako vy vtahujete náš stát a potažmo svět do záhuby.

Protože vy podporujete v lidech ty nejhorší vlastnosti a bezbřehé barbarství.
Vy milujete nenávist, smrt, krev a onanujete se nad tím jak druhý trpí.
Vy jste odchovanci bolševismu a jste typickej zarputilý Odeésák, kteří doslova otravují svými jedy naši společnost.
Klus mel pravdu v tom, že v našem státě probíhá tichá občanská válka.A ta je mezi vámi a ostatními lidmi.Protože vy rozeštváváte lidi mezi sebou a proti všem.

127154

29.1.2007 20:01

RE: Rozzarene oci

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 127144

>Jeee, Blue litriku a ted tu o Snehurce.

Obávám se, že byste, Kubyku, ani tu o Sněhurce nepochopil...
[chechtot]

127292

30.1.2007 5:03

RE: Rozzarene oci

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 127292

>>Jeee, Blue litriku a ted tu o Snehurce.
>
>Obávám se, že byste, Kubyku, ani tu o Sněhurce nepochopil...
> [chechtot]

Jen se nebojte a do toho. Kdyz uz jste byl u toho, jak USA prislibovali Sadamovi, ze nebude v Kuvaitu mit problemy, tak nam povezte detaily a nevymlouvejte se, ze bych to nepochopil. Kdy, kdo a pri jake prilezitosti mu to slibil. Pokud mozno dodejte jeste svedectvi dalsi osoby, ktera u toho slibu byla mimo vas. Kdyz to nepochopim ja, tak jsou tu chytrejsi, nez jsem ja. Ne?

127331

28.1.2007 15:13

RE: Rozzarene oci

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 127085

Ono ta geografie asi nebude tak podstatná, když mají USA v záloze další lokalitu. Pravděpodobně někde v Anglii.

Podstatnější je fakt, že se šikovným hochům v USA , kteří o tom rozhodují podařilo vyrobit parádní, několika miliardový tunel na své daňové poplatníky. Těší mě , že jste se od nás taky něco přiučili a jak vidno , učíte se rychle. [mrknutí jedním okem]

127180

29.1.2007 22:51

RE: Rozzarene oci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 127085

Co to je pojem západní demokracie? Vždyť země je kulatá a tedy co leží na západ současně leží i na východ. ČSR je součástí společenství NATO a EU. Tato základna není pojímána jako součást organizace NATO. Tudíž je to hlavně pro prospěch USA a nemá to charakter obranného zařízení, spíše charakter zařízení jež umožňují kontrolovat další část světa Tím větší je to hrozba pro obyvatele ůzemí, kde toto zařízení bude rozmístěno.

127305

30.1.2007 8:29

RE: Rozzarene oci

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 127305

>Co to je pojem západní demokracie? Vždyť země je kulatá a
>tedy co leží na západ současně leží i na východ.

Pane Editore,
jednou jste mi ve výměně názorů ohledně anonymů sdělil, že nepodepsaný, tedy anonymní příspěvěk, není třeba brát vážně a je to jakoby vlastně neexistoval. Já bych se chtěl ale zeptat, jestli se může takovým anonymům říct, že je třeba VŮL, nebo IDIOT apod. V podstatě by to neměl být problém, poněvadž taková osoba, dle Vašeho vyjádření, jakoby neexistovala i když zde máte v záhlaví tu formuli o tom "oslo-vování", které to nedovoluje. Tedy potažmo, Vy to nedovolujete. Vidíte, jak je to všechno relativní. [zmaten]

127346

27.1.2007 20:59

USA

texaskycizek 70.?.?.?

Cetl jsem takovy stary vtip o americanech. Ackoliv je to pritazene za vlasy, perfectne to vystihuje to, co je s americkym pristupem ke svetove politice spatneho. Zde je ten vtip:
Spióni
Amerika vyslala tri tajné superagenty na spionáz do tehdejsího
SSSR.
Meli být vyskoleni tak, ze budou k nerozeznání od místního
obyvatelstva.
Po urcité dobe, kdy meli mít své úkoly splneny, nastupují
prímo pred
prezidenta USA.
"Tak co hosi, co jste zjistili?"
"Nic, nedokázali jsme se vetrít do jejich spolecnosti. Pritom
ríkali,
ze mluvíme jako oni, tancujeme kozácka jako oni, pijeme vodku
jako oni, ale neco se jim stále nezdálo."
"Já nevím, hosi, cim to je, ze s váma cernejma jsou furt nejaký
problémy."

Vemte si ten dnesni problem s Irakem. Proc tam US lezli? Pamatuje se nekdo na letecky US utok na Khadafiho? Myslim, ze to bylo tak pred 20ti lety za Reagana. Od te doby nikdo moc o Khadafim neslysel. Myslim, ze to zabilo jeho dcerku.
Amici si mysleli, ze osvobozuji Irak od Saddama a ani si neuvedomovali, ze je to stredoveka spolecnost, kde jedine hruzovladce jako Saddam muze udrzet jakyz, takyz poradek. Meli ho nechat u moci, akorat mu soukrome vysvetlit, ze, kdyz bude moc blbnout, ze se pred US nedokaze schovat. Tomu by nasilnik jako on urcite rozumel. A pak pomalu tlacit cely Irak z toho stredoveku. Mirovymi prostredky prace tak na sto let. A s klidem bych ho nechal obsadit ten Kuwait a Saudi tez. Ti jejich knezi maji biliony k disposici a tim jsou nebezpecni. Saddam na to moc nedal. Ale..pozde bycha honit. Ted jak z toho? Ty jejich nabozenske tisicilete problemy US nemuze preci vyresit. No, skoda, ze tam lezli. Ale jak z toho?
Vas Texaskycizek

127100

28.1.2007 1:06

RE: USA

clarc 213.?.?.?

Reakce na 127100

hezky, zasmal jsem se [smích]

127123

28.1.2007 1:28

RE: USA

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127100

Vtipky o negrech vam jdou, to jo, ale...

A Irak? Vypadnout a zapomenout [zahanbení]

Vono je blby se s Saddamem nejdrive bratrickovat, podporovat kdyz valci s Iranem (penize nesmrdi, ze jo?) a pak rikat je bude OK, kdyz si to vyresi s Kuwaitem a pak na nej takhle vlitnout.

Jenze uz jste si ho popravili, tak co ted, ze. Z Iraku bude druha Iranska kolonie a nejen Anti-Amerikanismus ale i Anti-Sionismus je na silenem vzestupu. A co jako okupanti cekate? Okupantum patri jen smrt - nejaky recicky o demokracii si nechte, ti lidi nechteji demokracii. Ve jmene demokracie prisli ou o tolik svych pratel, znamych, deti, matek, otcu, sourozencu... ze demokracie - to je na ne jako cerveny hadr na byka.
To, ze jste do Iraku bez dukazu jen pro lzi, roku a Izrael vlezli, to byl zlocin a poslapani demokracie. Vyhrat nemuzete a cim dyl tam zustanete, tim vic to bude stat zivotu. Nejen okupantu, ovsem, v tom je ta smula... [zahanbení]

127125

27.1.2007 21:05

Heheh, vtipny clanek, ale ma to jednu chybicku :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

A tu nejzavaznejsi - zakladna ma chranit AMERIKU a ne Ceskou republiku. Pro ochranu Ceske republiky by se musela budovat zakladna nekde v Turecku ci Iraku, pokud by slo o napadeni Iranem (naprosto ilozorni a silena predstava) ci v Rusku (pokud by slo o napadeni od KLDR - to je skoro stejne sileny nesmysl...).

Takze situace se ma tak, ze Amici tu chteji neco, co jim pomuze chranit jejich kuzi. A my mame byt ti, kdoz maji trpet nasledky zareni radaru ci dokonce spadu sestrelenych (ehm, ehm, este zadnou v kosmu nesestrelili a Cina to uz umi - jaka prestiz US army?! Je to jen banda vrahounu a valecnych zlocincu!) raket.

Proc tahat horke kastany z ohne za USSaky?

Podivejme se, co to jsou za lidi. USA na sklonku valky, kdyz Japonsko chelo zasednout ke stolu a jednat o kapitulaci - jejich jedina podminka byla zachovani cisare - vybombardovalo Tokio zapalnymi bombami (okopiranana strategie z Drazdan) a zabylo tak asi 145 tisic lidi.
Take shodilo dve zkusebni atomove bomby na Hirosimu (140 tisic mrtvych hned, 250 tisic s temi co zemreli nasledkem zareni pozdeji) a Nagasaki.
Pak teprve chteli jednat. Od druhe svetove valky, nepocitame-li optimisticky Japonsko, Američané bombardovali 21 zemí: Čínu, Severní Koreu, Guatemalu, Indonésii, Kubu, Kongo, Peru, Laos, Vietnam, Kambodžu, Grenadu, Libyi, El Salvádor, Nikaraguu, Panamu, Irák, Somálsko, Bosnu, Súdán, Jugoslávii, a Afghánistán.

Vložený obrázek

Proc k certu myslite, ze bychom se meli spolehat na ty, kdoz nejdrive podporovali Saddama a pak ho obesili? Tak dopadaji totiz bezne spojenci USSa. Nejdrive podporovali Freedom Fightery (Taliban) a pak z nich udelali Al-Kaidu (Al-CIA-da) a zacali je masakrovat z letadel ve velkem a este zacili podporovat jejich nepritele, Severni Alianci.
Cize nejen valecni zlocinci, ale jeste proradni.

Skutecne si k temto lidem chcete stoupout bok po boku?

Ja se stydim ze maji vubec (stejne jako ti masovi vrazi z okupovane Palestiny) u nas vylvyslanectvi! Meli bychom je fofrem vypovedet!

127101

27.1.2007 21:21

RE: Heheh, vtipny clanek, ale ma to jednu chybicku :)

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 127101

velice pěkně napsáno, Trodasi!

127103

27.1.2007 22:28

RE: Heheh, vtipny clanek, ale ma to jednu chybicku :)

JirkaF 88.?.?.?

Reakce na 127101

Vypovedět, souhlasím(také zrušit naši ambasádu v USA). Pro začátek bychom ale mohli drobet narovnat hřbet chovat se jako suverení a rovnoprávný stát. A to znamená recipročně. Ve všech opatřeních namířených proti našim zájmům.

127112

28.1.2007 1:35

RE: Heheh, vtipny clanek, ale ma to jednu chybicku :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127112

Naprosto souhlasim. Pokud oni maji imigracni uredniky, co vas kdykoliv muzou vratit zpet - my je budeme mit pro ne take. Oni tam zamestnavaji nevrle cernosky? My mame ty nejnevrlejsi cigosky!
Oni nam snimaji otisky, foti nas jako zlocince? Odebiraji vzorek DNA? My to jim budeme delat take. Dokud tak necinime, tak mame stale hlavu v necim zadku... [oči v sloup] [bliji]

Z jedoho jsme ji vystrcili a honem sup, hezky po Havlovsku, do druheho. Asi je to ta potreba tepla a vedeni? Na smradek nehledte...

Dalsi zajimavou veci je, jak se pred USA a Izraelskou ambasadou nesmi demonstrovat. Vsiml si toho uz nekdo? Ja myslim, ze tak zaprodanou vladu jsme jeste nemeli - snad vcetne vlady za protektoratu!

A takovi vlastizradci (Hacha) byli popraveni. Co s Topolem a spol? Podle me je to vlastizrada a v tom pripade - popravit! [naštvaný]

127127

27.1.2007 22:07

Outsourcing snižuje zodpovědnost za neúspěch!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 38.?.?.?

Článek má bohužel zásadní vadu (pokud ho nebereme jen jako
nadsázku). Outsourcing snižuje zodpovědnost za neúspěch.

Jak si v případě krize vynutíte plnění dohod?
Motivace plnit nepříjemnou povinnost je mizivá.

Příkladem může být Francie před druhou světovou válkou,
která se tehdy prostě rozhodla nesplnit svůj závazek k
tehdejšímu Československu, protože se to pro ni v danou
chvíli zdálo být výhodnější, než jít do války.

A mohla si to dovolit, protože důsledky tohoto rozhodnutí
postihly Československo, nikoli Francii.

Pokud je obránce přímo propojen se všemi dopady případné
nečinnosti, je jeho motivace mnohem vyšší. Právě proto se
státy v minulosti snažily být v kritických odvětvích, jako
je například výroba potravin, nezávislé.

127108

28.1.2007 0:38

Tři body

A.S. Pergill 89.?.?.?

1. Základna má význam v případě ojedinělé střely, nebo malého počtu střel. Z podstaty věci neposkytne ochranu při masívním úderu stovkami raket.
2. Z tohoto důvodu nemůže poskytnout ochranu před odvetným (ale i prvním) úderem států jako je Rusko nebo Čína. Má význam v případě vypuštění raket z:
- "darebáckých států"
- základny teroristů, která není pod kontrolou příslušného státu
- raketového sila obsazeného teroristy, zrádci apod.
3. Nemá smysl počítat s odvetným úderem "darebáckého státu", pokud by byl napaden jako první (ať už USA nebo NATO), protože, na rozdíl od Ruska nebo Číny, má těch raket a základen tak málo, že by je úder na začátku útoku spolehlivě vyřadil.

Z výše uvedených důvodů má tohle zařízení opravdu převážně obranný charakter. Dokonce ani nezvyšuje riziko úderu do okolí základny, protože teroristé a darebáci na ně nebudou plýtvat nepočetnými střelami a pro Rusko a Čínu je to cíl strategicky nevýznamný.

4. Jsme členy NATO a mělo by být samozřejmé, že se budeme nějak podílet na společné obraně i v případě, že instalované zařízeni na našem území se na naší ochraně nebude bezprostředně podílet (což navíc není pravda, zařízení "dohlédne" na střelu opuštějící atmosféru někde nad Tureckem, a taková by mohla být určena i nám). Ucelený systém radarů a základen (včetně té na našem území) je, samozřejmě, určen i pro naši obranu.

127118

28.1.2007 2:09

Tři nesmyslne body :(

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127118

ad 1) - pri vykazovane splehlivosti systemu je iluzorni se domnivat ze pujde o JAKOUKOLIV obranu. Po x-letech vyvoje a 4 letech testu byl JEDINY uspesny test v atmosfere, vedelo se dobredu kudy strela poleti a navic v sobe mela majak, na ktery se protistrela zamerila. Muselo byt pekne pocasi (atmosfera!) a srazkova rychlost byla necele 3 machy.
Balisticke rakety letaji za kazdeho pocasi, srazkova rychlost je kolem 10 - 12 machu a deje se tak nikoliv v atmosfere, ale v kosmu. Navic tyto strely maji klamne cile stejneho a ne vyrazne jineho tvaru jak pouzivaji amici a nektere z nich maji i klamne zarice signalu - ROZHODNE hlavice nevyzruje sygnal typu "tady jsem, znic me" jak tomu bylo u jedineho uspesneho testu Amiku.
(napoveda - silena nevole kterou vzbudila Cina, jenz sestrelila na prvni pokus a srazkovu rychlosti pres 25 machu (!) svuj satelit ve vesmiru by mohla naznacit, jak moc se toho USSAci lekli)

ad 2) darebacke staty nikdy nenapadnou clena NATO (ci jakykoliv silny stat) ne kvuli zakladne, ale kvuli drtive odvete ktera by nasledovala. Mezi darebacke staty neni mozno pocitat Iran, ktery nikdy nikoho nenapadl (a asi ani ne KLDR, jenz je sice silena ale odvety se boji stejne), ale je treba pocitat s Izraelem (furt nekoho napadaji, vyvrazduji a rikaji tomu pravo na obranu) a USA (ti zase napadaji suverenni staty, vyvrazduji v nich civilisty a odmitaji je alespon pocitat, o muceni, ignorovani zenevskych konvenci, pouzivani ZHN proti civilistum a pod radeji nebudeme mluvit). Moznosti Izraele jsou omezene, nema balisticke rakety a tudiz od nej nic nehrozi. Moznosti USA jsou naproti tomu nemer neomezene, staci kdyz si zorganizuji nejaky "teroristicky utok" a nekoho z toho obvini - a hrrr na nej. Moznosti obrany jsou ale v tomto pripade - pokud prohrajeme medialni bitvu o "vinu ci nevinu" - velmi omezene a tak mimo nase moznosti.
Porizeni nekolikati komplexu S300 od Rusu a mnoha (100+) proti letadlovych Tunguzka M-1 samohybu by problem mohlo vyresit, nicmene vzhledem k tomu ze nemame zadne vyznamne zasoby strategickyhc surovin tak staci armadu rozpustit. Valka tady nehrozi. (stejne by nasi zas akorat kapitulovali, tak na co do nich vrazet penize, ze)

Obranny charakter muze mit rada budovany NA UZEMI USA. Radar budovany pred nosem Rusku a kousek od Iranu jenz je ze vsech stran obklicen USSaky a jejich vojaky je provokace a otevrene brani-si rukojmi obcanu statu, na jehoz uzemi se provokace nachazi. Mezinarodni "politiku" USSaku jsem rozebral o par prispevku vyse. Nelze od nich cekat nic dobreho a nikdy se toho take nikdo od nich nedockal. Z historickych zkusenosti vime, ze radi zacinaji valky na zaklade lzi a vymyslu. Od takoveho "spojence" je lepsi si drzet odstup. Iran je mnohem lepsi spojenec. Mirumilovnejsi, ma co nabidnou a i my mu mane co nabidnout. USSaci cely svet jen znasilnuji, vydiraji a vsude prosazuji sve zajmy a ani se tim netaji.

127131

28.1.2007 2:18

RE: Tři nesmyslne body :(

XXL 208.?.?.?

Reakce na 127131

Obdivuji Vas, ze jste si dal tu praci reagovat na fanatika odkojeneho nenavisti k Arabum ze sionistickeho a zidomilneho Neffiditelneho Psa.Tenhle Simunek tam razi nazor, ze nejlepsi Arab je mrtvy Arab.
Zdravim a dekuji.

127133

24.6.2008 23:56

RE: Tři nesmyslne body :(

3,14ranha 85.?.?.?

Reakce na 127131

naši kapitulovali? koho míníte naši?
vojáky (kteří v 38 seděli v bunkrech za kulometama?) a nebo politiky?
kritizujete něco o čem nemáte ani páru!!! neuposlechnutí mnichova by byl neskutečný masakr - za předpokladu že by francie a chamberlain nezaplanuli soucitem a přece jenom nám nepřišli na pomoc... a to by neudělali - stali by se dvojitými zrádci (napřed nás a pak mnichovské dohody)

mmch: jakéže strategické suroviny jsme to měli za druhé světové že nás napadl hitler? [chechtot]

163872

28.1.2007 2:10

RE: Tři body

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127118

ad 4) Po tom, co NATO predvedlo v Jugoslavii ( http://www.nato-tribunal.de/varvarin/photo_documen... ) je na case z nej vystoupit. Tak jako tak, ze zadnych zavazku NATA nam nevyplyva povinnost hostovat zakladnu, to je lziva dezinterpretace. Uz z toho duvodu, ze zakladna nechani a nikdy chranit nebude nas, ale USSaky. Opravdu nevidim zadny duvod k chraneni masovych vrahu a valecnych zlocincu pred nasledky jejich cinu!


PS. zakladna nas nemuze chranit uz z toho principu, ze sestreleni rakety je mozne jen v stredni casti letu, a tim padem je treba, aby v case T do -15 sec (!) PO ODPALENI UTOCICI RAKETY byla raketa od nas vypalena, aby mela sanci zasahnout strelu z Iranu. (jak iluzorni priklad, Iran zadnou nema a i kdyby ji mel, tak ji nebude strilet na nas - nema zadny duvod) 15-ti sekundova reakce je z principu vyloucena (musi se zkontrolovat informace) a tim padem je principielne vylouceno aby nas zakladna mohla ochranit.
Cize jediny "prinos" bude rakovina, leukemie a mnoho porodnich defektu pro obcany Ceske republiky. O detailech jako spotreba elektriny, emericti valecni zlocinci mimo dosah Ceske justice se prohanejici po Cesku a pod. se uz ani nezminuji.

Rizika umisteni zakladny

1) staneme se satelitem agresivni zahranicni politiky USA, nasi obcane se stanou stejne nenavidenymi jako USSaci

2) agresivni demonstrace sily Rusku nas muze odriznout kompletne od zdroju ropy a zemniho plynu, ktere z Ruska odebirame (ne, Amici maji sami malo, ti nam nic nedaji...)

3) pri ne-nepredstavitelne eskalaci konfliktu na strednim vychode (Iran-Syrie) hrozi ze se zakladna stane cilem uspesneho prvniho uderu Ruska, kdyz se Rusove rozhodnou konecne silou chranit sve zajmy v oblasti jenz se jich bezprostredne dotyka a jenz je oblasti agresivni valecne expanzni politiky USA - paradoxne diky vylhane "uspesnosti" systemu muze dojit k uderu

4) spolcovani-se a hajeni zajmu statu, jenz pacha valecne zlociny, unasi obcany cizich statu, zadrzuje je bez soudu, muci je a zabiji je take velky moralni problem a nemyslim si, ze se nad tim da mavnout rukou - stali bychom se tak SPOLUVINNIKY zlocincu z USA!

127132

28.1.2007 2:24

RE: Tři body

Asta-killer 91.?.?.?

Reakce na 127118

A uz Ta napadlo broucku, ze ten radar nie je pre potreby NATO,ale cisto pre USA??? netahaj sem nieco, co sem nepatri.

127134

1.2.2007 23:13

RE: Tři body

rusel 62.?.?.?

Reakce na 127118

Jsme členy vojenské Severoatlantické Aliance a proto umístění tak významného vojenského zařízení by mělo být v prvé řadě projednáváno v NATO - obranná strategie by měla být jednotná. Zřejmě by taky naše spojence moc nepotěšilo, kdyby nad jejich územím byly sestřelovány jaderné hlavice. Osobně si myslím, že kdyby už k takovému jadernému konfliktu došlo, že by dnes v Evropě měl málokdo šanci na přežití, snad na bídné doživoření. Doufám, že se nenajde blázen, který by volil takové řešení. Spíše by se mělo znovu jednat o zničení všech zbraní hromadného ničení. PROTO NE VOJENSKÝM ZÁKLADNÁM, alespoň tohoto druhu a nadto cizím. P.S. Dej Jezince prstíček a za chvilku jich máš 10 uvnitř ( z 200 US borců jich může být...).

127566

28.1.2007 1:39

Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.

XXL 208.?.?.?

Tak dobra, pokud si tedy 9/11 nezpusobili Silversteinovi cizci sami sobe z lasky k zlatu a penezum, tak proc mame trpet na svem uzemi monstrum podobne tem, kterych jsou po uzemi USA desitky a ktera neochranila ani jejich nejlepe strezenou budovu na svete - Pentagon?Onen udajny B 757 by zachytil snad i meteorologicky radar vyrobeny jeste v Sovetskem Svazu.To si mame od takovych neschopnych idiotu chlastajicich pivo z plechovek a neustale zvykajicich umelou hmotu nechat hlidat vzdusny prostor na vychod od nas, kdyz neumeji ani rozpoznat civilni eroplan od vojenskeho?
Je to jenom tim, Cizku, ze zijete v zemi, ktera neni velmoc, protoze je chudou a priserne zadluzenou a snazi se vydobyt si respekt ve svete harasenim zbrani, nicim jinym.Budeme fakt zvedavi, jak to s vami zamava, az si cinsti soudruzi zacnou kupovat vase automobilky.Mate se v pristich letech na co tesit.

127129

28.1.2007 3:42

RE: Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127129

Pane XXL, jakmile si cinani zacnou kupovat US automobilky, tak si oddechnu. Jedina mozna mirova soutez je svobodne podnikani. Pak jiz nebude treba obavat se valek a nebude potreba budovat radary. Co se tyce te zadluzenosti, ano mate pravdu, ale jestlipak vite komu jsme zadluzeni? Nemate ani paru o cem vlastne mluvite. Vetsinou jsou to americke penzijni fondy, pak banky a pak zahranicni investori. Ti vsichni vzdy budou chtit ochranit USA od vseho spatneho, aby o nic neprisli! To Vas asi nikdy nenapadlo. Takze, vse je k necemu dobre! Mluve v dolarech ctvrta nejvetsi ekonomie je Cina. Vytvori
2.7 trilionu rocne
pak je Nemecko 3.0
Japonsko 4.2
USA 12.9
Tri sta milionu lidi v USA vytvori vice jak 4x vice nez jedna miliarda cinanu.
V korunach si to znasobte vse 21krat
Jeden trilion je bilion bilionu
Jeden bilion je milion milionu
Staci trosku zvednout danove poplatky a vse je zaplaceno raz dva.
Vas Texaskycizek

127135

28.1.2007 9:52

RE: Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.

XXL 208.?.?.?

Reakce na 127135

Trosku zvednout danove poplatky.., to znamena i Vam, mily pane Cizku.Na co tedy Bush a jeho sbornaya kamanda ceka?Proc si nesmyslne pujcuje a zadluzuje vase prapravnoucata na valceni, ktere neprodukuje krome zabijeni a niceni pro vetsinu Americanu nic prospesneho?I kdyby si v Iraku bral vsechnu ropu, tak to nestaci na vedeni valky a slibovanou obnovu zeme.Takze to zaplatite Vy, popripade ja, protoze me do toho pruseru zatahujete proti me vuli take.Nebo dane zvedne teprve v okamziku, az cela ekonomika USA bude patrit komunistum a SA kralovske rodine.
Znovu Vam to opakuji, od 9/11 se chovate jako stado tupych a prezvykujicich ovci, ktere jsou ovladany prohnanym pasakem, od takovych se chranit nechci a nepovazuji je za spojence.

127150

28.1.2007 10:59

RE: Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 38.?.?.?

Reakce na 127135

> Jeden trilion je bilion bilionu
> Jeden bilion je milion milionu

Bože, do čehos to duši dal [velký smích]

127157

28.1.2007 8:04

RE: Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 127129

[smích]

...dost dobry!!!!

127143

28.1.2007 8:04

je rozdil mezi proti raketovou zakladnou a radarem

George N. 70.?.?.?

Autor pise:
"Nesouhlasím s instalací protiraketové základny v ČR. Nesouhlasím dokonce s instalací nejen v ČR ale kdekoliv v Evropě."
Co blbne ? Radar neni proti rakotova zakladna. To je jen obranny system odhalit utok na kohokoliv a kymkoliv! Co je na tom spatneho ? J. N. Kanada

127142

28.1.2007 12:00

RE: je rozdil mezi proti raketovou zakladnou a radarem

JirkaF 88.?.?.?

Reakce na 127142

Pane GeorgeN, máte zřejmě jen poloviční informace. Radar se dá použít jak k obraně, tak také k útoku. Co myslíte že mají bojová letadla na svých palubách? Co myslíte že je součástí patriotů a konkurenčního (a lepšího) S 300? Co myslíte, že je součástí různých střel a raket? Ano, jsou to radary. Mám-li na něco vystřelit, tak musím na to namířit a to se dělá právě radary. Proč myslíte, že se tak maká na "neviditelnosti" letadel? A víte v čem spočívá? Ne v tom že by nešlo vidět okem, ale právě radarem a dalšími senzory, například IR.
Takže mám-li dobře rozmístěné radary a spolehlivě zajištěnou komunikaci s vyhodnocovacím střediskem, co mi brání tuto informaci využít k útoku? V případném konfliktu má výhodu ten, kdo má víc informací, to si uvědomte. Takže umístěním radaru v Evropě dáváme k dispozici výhody USA a pro nás zbývají jen nevýhody. Teda nepočítám-li drobty v podobě toho, že si na stavbě (jednorázově) a na službách (sekání trávníku a obdobných) pár lidí vylepší svůj příjem.

127165

28.1.2007 13:18

RE: je rozdil mezi proti raketovou zakladnou a radarem

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 127142

Radar je zakladna. Radar je zalezistost s nedozirne spatnymi nasledky pro obyvatelstvo v okoli. A radar neni obranny system, ale drze, vlezle a utocne ohledvajici uzemi protivnika elektromagnetickymi vlnami. Nezapominejte, ze je napojen na raketove systemy, cize je to jednoznacna ofenzivni hrozba.

Asi stejne, jako kdyby Rusove namontovali takovy rada na Kube... vzpomente, jak z toho byli USSaci tenkrat nervozni [mrknutí jedním okem]

(a nezapomente, ze balisticka reketa a anti raketa se lysi jen hlavici - snadno vymenitelnou)

127172

28.1.2007 15:36

Vlastizrada

Kingskid 81.?.?.?

Pokud se jednání našich představitelů v otázce importu cizí armády (která se chová útočně a napadá suverénní státy bez vyhlášení války) na naše výsostné území dá kvalifikovat jako vlastizrada, co lze udělat, aby vlastizrádci stanuli před soudem?
Když se dnes díváme zpátky na rok 1938 a vše co následovalo, máme víceméně jasno, co se mělo dělat.

127183

28.1.2007 16:04

RE: Vlastizrada

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 127183

Co podat jednoduše na tyto jednotlivé politiky trestní oznámení, kde by se vyjmenovaly přesné paragrafy, proč jsou tito lidé ( kterým jsme nedali žádný mandát k tomu rozdávat republiku o nás bez nás) vlastizrádci?

127187

28.1.2007 16:50

RE: Vlastizrada

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 127187

Obávám se, že stávající znění trestního zákona, neumožňuje stíhat za vlastizradu apod. (tzv. prvohlavové trestné činy, protože jsou definovány v Hlavě I. Tr.z.) vládu, která nechá postavit na našem území vojenskou základnu. Všechny ty paragrafy vyžadují použití násilí, poškozování veřejných zařízení atd., zkrátka násilí proti republice. Naprosto nepočítají s vlastizradou vlády, potažmo parlamentu. Počítají pouze s ojedinělými záškodnickými akcemi. Krátkozrakost zákonodárce.

Takže, trestní oznámení nemá smysl, protože není naplněna skutková podstata trestných činů. I když je vlast skutečně zrazována, trestní právo je krátké.

127190

28.1.2007 21:02

Spomente si na to ako sa relatívne nedávno v Európe odzbrojovalo

Tak je to 88.?.?.?

Likvidovala sa vojenská technika, ktorá bola vraj nepotrebná, pretože nemáme žiadneho nepriateľa. Myslím že ho naozaj nemáme ak si práve teraz nejakého neurobíme. Mne sa zdá, že práve o to ľuďom v pozadí ide. Čo mal proti nám kedy Irán,Irak a Afganistan. Všetky akcie proti týmto krajinám zapríčinila americká propaganda, ktorá v prvom rade klamala vlastný národ ako aj predtým proti Vietnamu či Kube. Nesmiernosť utrpenia Vietnamu ešte doteraz nebola seriózne vyhodnotená a medzinárodne akceptovaná. Irak sa rysuje podobne. Teraz sa spomína dokonca Irán. Ten Irán, v ktorom už má americká politika svoju históriu. Zdá sa mi, žeby bolo lepšie keby ropa došla a bol by pokoj.

127223

30.1.2007 14:12

Začínám být zhnusen

Průchozí 213.?.?.?

Otevřu diskusi ke kterémukoliv tématu, a nahoře, na prvním nebo druhém místě trůní - texaský čížek. Venku jsme těmhle typům říkali číšci... řiťolezečtí malí čecháčci jimž jsme se jako Moraváci raději vyhýbali. Nezřídka dostal některý z nich přes hubu. Mezi těmito hajzlíky bylo nejvíce udavačů donášejících na spec. oddělení konzulátu ČSSR. Patřili také k prvním "upravencům", kteří si "urovnali vztahy" a jezdili půjčeným medvědem dělat dojem do ČSSR. Tak tohle byli (a ještě jsou) "číšci".

Jak říkám, otevřu diskusi ke kterémukoliv tématu, a nahoře, na prvním nebo druhém místě trůní - texaský číšek.
Už mám skoro strach otevřít psům konzervu. Co když tam, úplně nahoře...

Je to k zblití.

127377

Příspěvků: 64

27.01. 19:01 texaskycizek  Rozzarene oci
27.01. 19:40  RE: Rozzarene oci
27.01. 20:32 texaskycizek  RE: Rozzarene oci
27.01. 22:16 JirkaF  RE: Rozzarene oci
28.01. 00:34 texaskycizek  RE: Rozzarene oci
28.01. 01:01 Sklenička  RE: Rozzarene oci
28.01. 01:21 trodas  RE: Rozzarene oci
29.01. 08:55  RE: Rozzarene oci
30.01. 02:56 trodas  RE: Rozzarene oci
28.01. 09:52 JirkaF  RE: Rozzarene oci
29.01. 11:38 Robocrep  RE: Rozzarene oci
27.01. 19:43 _Grovik  RE: Rozzarene oci
28.01. 08:33 Jarmila  Západ už nás zase hodil přes palubu
28.01. 11:15 trodas  RE: Západ už nás zase hodil přes palubu
24.06. 23:22 3,14ranha  RE: Západ už nás zase hodil přes palubu
28.01. 18:06 jája  RE: Rozzarene oci
27.01. 19:59 clarc  RE: Rozzarene oci
27.01. 20:00 kubrt  RE: Rozzarene oci
27.01. 22:28 stein55  RE: Rozzarene oci
28.01. 00:58 karel4u  RE: Rozzarene oci
28.01. 11:50 stein55  RE: Rozzarene oci
28.01. 16:43 karel4u  RE: Rozzarene oci
28.01. 17:32 stein55  Salónní pacifismus aneb hraběcí rady
28.01. 18:21 MedaBeda  RE: Salónní pacifismus aneb hraběcí rady
28.01. 07:27 kubrt  RE: Rozzarene oci
28.01. 12:02 stein55  RE: Rozzarene oci
28.01. 16:02 leo69  RE: Rozzarene oci
29.01. 07:10 kubrt  RE: Rozzarene oci
27.01. 20:18 Blue  RE: Rozzarene oci
28.01. 08:16 Kubyk  RE: Rozzarene oci
28.01. 10:35 skud  RE: Rozzarene oci
29.01. 20:01 Blue  RE: Rozzarene oci
30.01. 05:03 Kubyk  RE: Rozzarene oci
28.01. 15:13 Dáša  RE: Rozzarene oci
29.01. 22:51  RE: Rozzarene oci
30.01. 08:29 Zdenek Matoušek  RE: Rozzarene oci
27.01. 20:59 texaskycizek  USA
28.01. 01:06 clarc  RE: USA
28.01. 01:28 trodas  RE: USA
27.01. 21:05 trodas  Heheh, vtipny clanek, ale ma to jednu chybicku :)
27.01. 21:21 MedaBeda  RE: Heheh, vtipny clanek, ale ma to jednu chybicku :)
27.01. 22:28 JirkaF  RE: Heheh, vtipny clanek, ale ma to jednu chybicku :)
28.01. 01:35 trodas  RE: Heheh, vtipny clanek, ale ma to jednu chybicku :)
27.01. 22:07  Outsourcing snižuje zodpovědnost za neúspěch!
28.01. 00:38 A.S. Pergill  Tři body
28.01. 02:09 trodas  Tři nesmyslne body :(
28.01. 02:18 XXL  RE: Tři nesmyslne body :(
24.06. 23:56 3,14ranha  RE: Tři nesmyslne body :(
28.01. 02:10 trodas  RE: Tři body
28.01. 02:24 Asta-killer  RE: Tři body
01.02. 23:13 rusel  RE: Tři body
28.01. 01:39 XXL  Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.
28.01. 03:42 texaskycizek  RE: Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.
28.01. 09:52 XXL  RE: Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.
28.01. 10:59  RE: Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.
28.01. 08:04 SandWalker  RE: Pry nemame verit spikleneckym teoriim, rika pan Cizek.
28.01. 08:04 George N.  je rozdil mezi proti raketovou zakladnou a radarem
28.01. 12:00 JirkaF  RE: je rozdil mezi proti raketovou zakladnou a radarem
28.01. 13:18 trodas  RE: je rozdil mezi proti raketovou zakladnou a radarem
28.01. 15:36 Kingskid  Vlastizrada
28.01. 16:04 Jarmila  RE: Vlastizrada
28.01. 16:50 DavidZ  RE: Vlastizrada
28.01. 21:02 Tak je to  Spomente si na to ako sa relatívne nedávno v Európe odzbrojovalo
30.01. 14:12 Průchozí  Začínám být zhnusen

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 81 čtenářů částkou 14 847 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 1

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 8

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 4

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Ha, ha, zase novičok. Němci zapomínají, že opakovaný vtip není vtipem02.09.20 16:12 Německo 8

Měnové kurzy

USD
22,55 Kč
Euro
26,73 Kč
Libra
29,23 Kč
Kanadský dolar
17,14 Kč
Australský dolar
16,51 Kč
Švýcarský frank
24,83 Kč
100 japonských jenů
21,52 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,41 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,01 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 024,05 Kč
1 unce stříbra
610,56 Kč
Bitcoin
246 584,19 Kč

Poslední aktualizace: 18.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 482