Diskuze k článku

Hodně štěstí, pane Gorsky

Příspěvků 86

24.1.2007 1:40

Joo, to je parada

Rene Bartosek 68.?.?.?

Nekdy si to zamumlam o sobe nebo o nekom jinem. [smích] [smích] Zajimalo by me jestli to je fakt pravda. V kazdem pripade to je kouzelne.

126567

24.1.2007 1:48

?

kavol 194.?.?.?

"Podotýkám, že je pravdivá." - to je součást vtipu?

poněkud mě to mate a asi nebudu sám, takže přikládám odkaz:
http://www.snopes.com/quotes/mrgorsky.htm

126568

24.1.2007 2:02

2 Kavol

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 126568

Ježíši kriste, chlape, vy musíte všechno zkazit. [naštvaný] Nevěděl jsem, že to je další z urban legend.

126570

24.1.2007 2:17

RE: Právě jsem prošel

Arkan 66.?.?.?

Reakce na 126570

celým transkriptem rozhovoru mezi astronauty a Houstonem, a je mi líto, ale o panu Gorským tam není žádná zmínka. Jako fór a ukázka humoru na straně Armstronga by to bylo jistě vynikající, ale pokud se to nevyskytlo někde v částech, které jsou označeny jako "garbled", pak to bude asi jen součástí urban legends.

Dovedu si ale představit, že takový český astronaut by si fór podobného druhu nenechal ujít, včetně toho typicky "jidiš" slovosledu paní Gorské. [chechtot]

126571

24.1.2007 5:06

RE: 2 Kavol

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 126570

To je prave to kouzlo internetu. Tolik zajimavych prihod a tolik lidi tomu veri.
Nektere se casem meni aby souhlasili s dobou. Napriklad ted se vraci jedna, kde pry Oliver North kdysi davno mluvil o nebezpecnem Osamu Bin Ladinovi. Ve skutecnosti to byl Abu Nidal, sam jsem to slysel.
Take kolovala historka o tom jak se stal Mel Gibson pobozny.
Nejlepsi jsou takove, ktere mame rozeslat tolika lidem a zarucene se nam splni to a to.
Je to vse zabavne ale jiste to zaplavuje emajl. Nastesti, kdo umi, rychle si muze overit co pravda je a co neni [překvapení] [cool] [chechtot]

126574

24.1.2007 5:07

dobry vtipek

texaskycizek 70.?.?.?

Panove, uvolnete se, nedokazete se srdecne zachechtat? Vzdyt je to velmi dobry vtipek!

126575

25.1.2007 18:33

A+

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 126575

>Panove, uvolnete se, nedokazete se srdecne zachechtat? Vzdyt je to velmi dobry vtipek!

Vážený Texas Siskin,

kdykoliv čtu Vaše příspěvky, prožívám něco co znám ze skydivingu nebo paraglidingu - adrenalin, občas se o mně pokouší infarkt, při Vaší obhajobě US politiky, někdy si kladu otázku, zda bych byl schopen zabít a myslím při tom na Vás.

Ovšem dnešním příspěvkem u mně získáváte první bod. Je to opravdu pěkný vtípek a většina reakcí je naprosto neadekvátních. Vaše reakce je suprová a podepisuji se pod ni.

Srdečně Vás zdravím z UK,
vladuna

126779

24.1.2007 9:12

Me by spis zajimalo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...proc si Armstrong jako silne verici odmitl vzit 5 000$ za prisahu na Bibli ze skutecne chodil po mesici [mrknutí jedním okem] [oči v sloup]

Nasledne by me zajimalo, co je jako tohle:
http://lunar.gsfc.nasa.gov/images/gallery/apollo08...
Protoze kazda castecka meho povolani grafika ve me krici "FAKE" jen co se na to podivam, nemluve o tom ze tam nejsou zadne hvezdy (ani stopy po nich po extremnim zesvetleni) a ze LINKY na okraji mezi tmou a "mesicem" jsou typicke pro fotomontaz starym stylem:
http://www.slibe.com/zoom/d49a8319-fake_visible_we...
Typicka fake linka a totlne cerna tma + 50m od objektivu "mesic" konci je i na dalsich fotkach:
http://lunar.gsfc.nasa.gov/images/gallery/Apollo-1...
Pak by me zajimalo, proc ty stiny modulu a astronauta nejsou rovnobezne:
http://lunar.gsfc.nasa.gov/images/gallery/Apollomo...
Kdyz by mely byt. Podle NASA nebylo na mesici pouzito ZADNE umele osvetleni, takze paprsky od slunce jsou rovnobezne. Temer. Rozhodne mi ale chybi stin od tycky a vlajky... A kdyz jsme na Mesici, tak proc se u vsech vsudy ten astronaut tak naklani dopredu, jako kdyby ten kram na zadech byl pro nej hrozne tezky? V 1/6 tize by to mela byt bleska, ne?
A opet - zadne hvezdy, krome trosku brajglu ve scanneru ci na fotce (alespon nevypada tak krecove nerealisticky jako ta prvni az na to, ze vidime zase jen cca. 50m od kamery, tam "mesic" proste "konci"...) A kdyz jsme u tech hvezd a svetel, pokud na mesici nebyly svetla, tak co je jako TOHLE:
http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/frame/?AS...
Ze by... hvezdy? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Jinak jako nezodpovezenych otazek je samnozrejmne mnohem vice. Nejen proc meli 11 astronautu z Apollo programu smrtelne nehody (!) nesouvisejici s astronautikou ale treba take Van Allenovy radiacni pasy. Myslel jsem si, ze na tehle page:
http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html
Jsou nejasi silenci, kdyz jsem se docetl ze se NASA pokousela v pasech udelat silnou vodikovou bombou diru, a ono - proboha - se to opravdu stalo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Starfish_Prime
A jak si muzete precist, nasledky te exploze byly sokujici a naprosto fatalni pro elektroniku i silnoproudou elektrinu (!) v obravskem okruhu [překvapení]

> About 1500 kilometers (930 statute miles) away in Hawaii, the electromagnetic pulse (EMP) created by the explosion was felt as three hundred street lights failed, television sets and radios malfunctioned, burglar alarms went off and power lines fused.

> The weaponeers became quite worried when three satellites in low earth orbit were disabled. These man-made radiation belts eventually crippled one-third of all satellites in low orbit. Seven satellites were destroyed as radiation knocked out their solar arrays or electronics, including the first commercial communication satellite ever, Telstar.

Takze pokud satelity padaji i z low-orbitu jako prezrale hrusky kdyz byl jen trosku narusen spodni Van Allenuv pas - jak pres to asi Apolla proletela? [zmaten] [zmaten] [zmaten]

126587

24.1.2007 9:42

RE: Me by spis zajimalo...

qwe 193.?.?.?

Reakce na 126587

No, kdyby opravdu s přistáním na Měsíci nebylo všechno v pořádku, určitě by to jako první a nejlíp věděl SSSR a jistě by si to nenechal pro sebe. Pokud vím, také v Anglii v Jodrell Bank sledovali dění v kosmu a asi by to také netajili.

126591

17.12.2007 6:46

RE: Me by spis zajimalo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 126591

ADD: určitě by to jako první a nejlíp věděl SSSR a jistě by si to nenechal pro sebe.

Rusáci boli radi, že ich amíci nepráskli, že Gagarin nikdy v kozme nebol, a tak si boli kvit. [velký smích] [chechtot] [velký smích]

149399

24.1.2007 9:57

RE: Me by spis zajimalo...

Michal Bartek mbartek (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 126587

Pokazil ste mi detstvo, teraz už nechcem byť kozmonaut

126592

25.1.2007 11:30

RE: Me by spis zajimalo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126592

Vidite, ja chtel byt kosmonaut take... [zahanbení] [oči v sloup] Ale nejak se to zvrhlo a misto toho je ze me grafik a pocitacovi silenec... [zahanbení]

A nezabijejte poslicka, zabijte lhare a podvodniky.

126720

24.1.2007 10:01

RE: Me by spis zajimalo...

Loser 195.?.?.?

Reakce na 126587

To je nejkrásnější na té pohádce o dobytí měsíce!

Nikdy se nedozvíte, jestli je to pravda nebo ne[smích]

126593

24.1.2007 14:28

RE: Me by spis zajimalo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126593

Ale dozvime, my uz to vime [chechtot]

Je to nedavno, kdy byl mesic a jeho povrch zmapovan sondou (Clandlestine, nebo jak se to jmenovalo?) v skvelych detailech a hadejte co - na mistech udajnych pristani je no - no nic [chechtot] Zadny Rover, zadne spodni odhoditelne casti lunarnich modulu (celkem dost velke), proste nic.

Cim by to asi tak mohlo byt, hmmm? [chechtot]

126621

24.1.2007 14:38

RE: Me by spis zajimalo...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 126621

Ta sonda byla americká, předpokládám...jednak podle názvu a jednak nikdo jiný než USA, Rusko a snad EU a Čína vesmírné sondy neprovozuje, že ano.
Takže, podle vašeho názoru Američané vytvořili a 40 let udržují velepodvod o tom, že přistáli na Měsíci, ačkoliv to není pravda. Potom pošlou na Měsíc sondu, která vyfotografuje místo údajných přistání a jsou tak hloupí, že zapomenou na tu vytvořenou a 40 let udržovanou legendu a na místo, kde měly údajně zbýt pozůstatky po "údajných" přistáních dodatečně nezakompunují prvky, které by toto přistání dosvědčovaly. Naopak, prostě jen tak vypustí do světa důkazy o tom, že 40 let lhali.
Opravdu tomu věříte? Anebo jak jinak si to vysvětlujete?

126623

24.1.2007 23:22

RE: Me by spis zajimalo...

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 126623

Vanguarde, Vy se taky rád serete do všeho, co? A že jste se tady objevil až teď, dosud mi Vaše přítomnot nějak unikala.
Kladete spoustu úplně zbytečných otázek, na které si sám kategoricky odpovídáte.

Co takhle použít Google a zadat CLANDESTINE ?

Pochopitelně to vyžaduje trochu víc, než povrchní znalost češtiny. Bez angličtiny to patrně nepůjde.

A neodpovídejte na otázku otázkou. Sice vím, že je to oblíbená taktika židovských obchodníků, ale zkuste na chvíli vypnout, ano? [mrknutí jedním okem]

126670

25.1.2007 12:14

RE: Me by spis zajimalo...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 126670

No, nechci argumentovat pomocí seniority na Zvědavci, je to v podstatě hloupost, ale vyprovokoval jste to vy...já mám 176 příspvků, první z 24.6.2005...vy 55 příspěvků, první z 2.12.2006...takže pokud vám moje přítomnost unikala, je to nejspíš proto, že nečtete pozorně.

No, a pokud se Googlu týká, CLANDESTINE jsem zadal a nic o vesmírných sondách, o kterých jste psal jsem nenašel, tak prosím o upřesnění.

Takže neodpovídám otázkou, ale výzvou: uveďte link nebo jiný zdroj, podle něhož ."...byl mesic a jeho povrch zmapovan sondou (Clandlestine, nebo jak se to jmenovalo?) v skvelych detailech a hadejte co - na mistech udajnych pristani je no - no nic.".

126731

25.1.2007 16:18

RE: Me by spis zajimalo...

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 126731

Já tak nezadal nic o nějakých sondách. Proč odbočujete?
Zajímavý je význam i širší význam pojmu clandestine...
No a proč nenajdete ty fotky, to už si laskavě domyslete sám. Proč ne?

Ke "starousedlictví"... [vyplazený jazyk] Jo, máte pravdu, už jste tu opravdu celé věky [velký smích] [velký smích] Co se mne týče, už jste někdy něco zaslechl o změně providera a IP? Případně i nicku?

126763

25.1.2007 23:00

RE: Me by spis zajimalo...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 126763

To o těch sondách jsem popletl, psal to Trodas...mea culpa. Význam pojmu clandestine znám, ale já prostě nevěřím, že existuje spiknutí, do kterého je po 40 let zapojeno několik tisíc lidí a ani jeden z nich nic neprozradí...na rozdíl od většiny zdejších diskutujících jsem ke spikleneckým teoriím velmi skeptický...ale to jste už asi poznal[smích]

No, a naposled k té senioritě: začal jste s tím vy, když jste mi naprosto nesmyslně vyčetl, že jsem tady nováček, který se rád sere do všeho...to mně, přiznám se, dost urazilo. Stejně jako s tou povrchní znalostí češtiny...

A ta poslední věta, ohledně židovského obchodníka a vypnutí...považujete mně za žida? Za obchodníka? Nebo za židovského obchodníka? A mám to považovat za poctu nebo za urážku?

126817

26.1.2007 1:54

RE: Me by spis zajimalo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126817

Ja take neverim na spiknuti, ono nebylo treba. Nekolik mesicu pred prvni Apollo misi vypustila nasa satelit Mesice ktereho oficialni ucel byl, ze mel otestovat prenos signalu od Mesice na zem. Samozrejmne ze je to nesmysl, radiotelemetrickym odrazem se v kosmu davno merilo a nebylo to treba overovat. TETR-A udajne havaroval tesne pred prvni Apollo misi.
Nicmene byl pouzit k preposilani signalu, cize 99,9% zainteresovanych verilo tomu, ze dostavaji skutecne a prave data.

Bum a splaskla vam konspiracne teorie, vy teoretiku sileny [chechtot] [mrknutí jedním okem] [velký smích]

126841

26.1.2007 9:14

RE: Me by spis zajimalo...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 126841

No, ale přinejmenším pro těch 0,1 % zainteresovaných to spiknutí potřeba bylo, nebo ne?

126866

27.1.2007 21:26

RE: Me by spis zajimalo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126866

Samozrejmne. Proto je z cele mise Apolla 11 jen cirka 25 fotek a z toho jen jedina fotka Armstronga... A krome NASA konference s nim nikdy nebylo na kameru zadne interview.
A to co obcas nekde rekne, no, to vzbuzuje ty nejvaznejsi otazky, kdyz mluvi o odstraneni vrstev jenz obklopuji pravdu tak mam dojem, ze snim [zahanbení] [oči v sloup]

Doporucuji k shlednuti film "A Funny Thing Happened On The Way To The Moon" - k dispozici na eMule a nahled mate zdarma na tehle strance:
[urlhttp://www.moonmovie.com/moonmovie/][/url]
Myslim, ze ledasco pochopite, aneb jak tocit Zemi tak, aby to vypadalo jako ze jsou od ni na pul cesty k mesici [chechtot] [mrknutí jedním okem]

Podotykam, ze jsem silne skepticky ke vsem konspiracim, UFOunum a podobnym nesmyslum [mrknutí jedním okem] Nicmene uvedene otazky v mem prvnim prispevku plus hromady a hromady dalsich nemoznosti o ktere zakopavam kazdym krokem co se na Apollo misi podivam podrobneji me prinutili k prehodnoceni me viry v Apollo misi jakozto triumf lidstva. Bohuzel [pláč]
Leda tak triumfalni podvod, to ano... [zahanbení]

Ostatne - kdyby se dalo letet uz pred padesati lety na Mesic, proc NASA rika ze to bude trvat alespon 20 let, nez dostanou cloveka znovu na Mesic...? Vzdyt preci staci oprasit stare plany, postavit ten Saturn IV znovu a jedeeeem, ne?
Za rok neni co delat, ne? ...ale co to! NASA tvrdi, ze Apollo plany byly skartovany?!? [překvapení] [překvapení] [překvapení] NASA chce posilat na Mesic soundu aby tam zmerila radiaci?!? Dyt tam preci byli lidi, tak to snad museli vedet, ne...?

A ze nevite, o co jde? No preci o to, ze 95% technologie ke kosmickym letum je vojenska technologie raket. Takze aby USA nevypadaly tak slabe, jake jsou v raketach pred Rusy, tak si vymysleli tenhle podvod.

Rusko vypustilo prvni satelit Sputnik.
Rusko vypustilo prvni zvire do vesmiru.
Rusko dostalo prvniho muze do vesmiru.
Rusko dostalo prvni zenu do vesmiru.
Rusko dostalo poprve do vesmiru tri kosmonauty najednou.
Rusko vypustilo poprve dve soubezne mise na orbitalni draze.
Rusove vysli prvni jen ve skafandru do vesmiru.
Rusko vypustilo prvni stalou orbitalni stanici do vesmiru.
Rusko dovezlo vzorky sondou z Mesice na Zemi.
Rusko vypustilo na Mesici Lunochod...
...a pak zrusilo svou mesicni program a...
...Americane dostali prvniho cloveka na Mesic?!

Jeden nemusi byt zadnym odbornikem aby videl, ze tu neco podezrele nehraje. Kdyz nedokazali Amici v nicem porazit Rusy, a to slo ciste o bitvu technologii, tak jak mohli vypadat hodnoverne ci jako "velmoc" pro ostatni...? [zmaten] [mrknutí jedním okem]
Inu tak, ze si uspech proste - vylhali.

Nenapada vas nic divneho, ze Amici na Mesic neposlali prvne sondu, ale hned lidi??? Neni uz jen to to prinejmensim podivne? [mrknutí jedním okem]

127104

24.1.2007 23:27

RE: Me by spis zajimalo...

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 126621

Ne tak docela! Našli tam Lunochod...

126671

26.1.2007 1:59

RE: Me by spis zajimalo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126671

Ano, pomerne maly a realne existujici Lunochod nasli. Nicmene po Apollo kramech ani stopy.

Z toho asi plyne, ze tam Amici zaleteli jeste jednou a vsechny ty sve kramy odklidili aby udrzeli Mesic cisty? [velký smích] Nebo ze by UFOuni? [chechtot]

Tak jako tak je tahle lez neudrzitelna.

126842

24.1.2007 10:10

RE: Me by spis zajimalo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 126587

Prispevek z prop.sk

"Na mesiaci Američania skutočne neboli. A to tu hneď dokážem evidenciou. Tu je video z natáčania "pristania": www.youtube.com/watch?v=wg38cSlnu10 Jasný dôkaz. Je toho viac. Pozrite: www.pantherfish.com/blog/oldgloryonmoon.jpg Fotka vlaje. Absolútny nezmysel. Na mesiaci je vákuum. Je nemožné, aby k niečomu takému došlo. Okrem toho skala na mesiaci je tvrdá. Nedá sa do nej zapichnúť vlajka. Okrem toho by to slabšia gravitácia nikdy nedovolila. Udám sem množstvo evidencie, ktorú odporúčam naštudovať.
www.conspiration.co.uk/moonlandings.html
http://groups.google.com/group/FOOLED/topics
www.moonhoax.com/
http://moonmovie.com/moonmovie/
www.nardwuar.com/vs/bill_kaysing/
http://rene-r.com/
www.geocities.com/moonwideweb/
www.aulis.com/skeleton.html
www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html
www.geocities.com/apollo11conspiracy/
www.xenophilia.com/zb0003.htm
www.crank.net/apollo.html
www.geschichteinchronologie.ch/atmosphaerenfahrt-index.html
Odporúčam si to všetko preštudovať. Ja som ich čítaním strávil mnoho dní. Ale aspoň poznám pravdu. A stále mi nikto nič nevyvrátil."

Ivan špila

126594

25.1.2007 10:13

RE: Me by spis zajimalo...

malcor 62.?.?.?

Reakce na 126594

Tak jenom par veci v rychlosti. Na mesici je dost prachu, zapichnout tycku podle me neni zadnej problem. Vlajka vlaje - a co? staci kdyz budu zapichovat tu tycku co na ni vlajka je a ta se tim pohybem rozhejbe taky. A vzhledem k tomu ze na mesici neni atmosfera ktera by to jeji hybani utlumila se bude hejbat jeste pekne dlouho. Dal tady nekdo zminoval hvezdy ktery nejsou videt. No jo nejsou - a copak nekdo vidi hvezdy ve dne? Fotky sou porizeny ve dne tzn. na slunci. Akorat jak neni vzduch tak neni modra obloha ale je cerna, takze to evokuje dojem noci a je jasny ze ty hvezdy tam mozek tak nejak ocekava. atd atd

126710

26.1.2007 10:21

RE: Me by spis zajimalo...

enduro 217.?.?.?

Reakce na 126710

Na fotkach Hubble Space Telescope od NASA tie hviezdičky na pozadí vidno aj keď je HST v popredí plne osvetlený Slnkom. Takisto v súvislosti s Vašim novým radarom, ten je určený proti balistickým raketám, ktoré svoju polohu určujú podľa hviezd, takže podľa Vás by lietali len v noci.

126879

26.1.2007 10:39

RE: Me by spis zajimalo...

malcor 62.?.?.?

Reakce na 126879

CO se tyce Hubbla tak s dostatecne dlouhy expozicnim casem ty hvezdy samozrejme videt jsou. Ale kdyz fotite neco na mesici kde je svetla spousta tak se cas na porizeni fotky pohybuje radove v setinach az tisicinach vteriny a to je na prokresleni slabeho zdroje jako je hvezda hodne malo.

126883

27.1.2007 21:33

RE: Me by spis zajimalo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126883

Slabeho zdroje svetla, jako je hvezda...?! [překvapení] [překvapení] [překvapení]

Vy nas mate za idioty, zeano? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Takze dobre poslouchejte, clovicku nestastna. Mesic sviti JEN odrazenym svetlem. Hvezda je neco jako slunce - sviti sama o sobe a tak silne, ze se do ni nemuzete ani podivat [mrknutí jedním okem]
(ostatne pri misi Apolla 14 byla technicka zavada kamery obkecana tak, ze ji astronaut pry namiril na slunce a tim ji spalil (!) )

Odrazivost Mesice je cirka 7% z dopadajiciho svetla ze Slunce. 7% je nekde na urovni asfaltu, pro lepsi predstavu.

Takze vy mi tu ted chcete tvrdit, ze foceni za sluneho dne na asfaltce je nemozne, protoze by byl fotak oslepen svetlem od nej odrazenym, jo? [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]


Tak to jsem se tedka fakt nasmal. A ted vytahnete tu o Cervene karkulce at muzu jit spinkat [zahanbení] [mrknutí jedním okem]

Az bude jasno, vyjdete v noci ven a vyfotte Mesic. Uvidite, ze tam budou i hvezdy - protoze jsou SAMY ZDROJEM SVETLA, cize BUSOU ZACHYCENY. A problem je, ze hvezdy nejsou ani na zaberech zeme z dalky, kdy je 85% obrazu cerneho...
http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/frame/?AS...

127105

27.1.2007 22:09

RE: Me by spis zajimalo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 127105

> Az bude jasno, vyjdete v noci ven a vyfotte Mesic.
> Uvidite, ze tam budou i hvezdy ...

A nebudou! Nebudou!
Pokud bude měsíc zabírat řekněme 20% plochy obrazu --
stejně tak u fotografií z Apolla zabírá nemalou část povrch měsíce (pro vás studia [mrknutí jedním okem] nebo Země v záběru -- a obraz nebude přeexponován, tedy nebude docházet ke ztrátě prokreslení detailů měsíce, hvězdy vidět nebudou.

A nebo nám sem takovou fotku nalinkujte...

127109

28.1.2007 10:27

RE: Me by spis zajimalo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 127109

Ještě... Nesmí to být dvojexpozice!
Takhle se totiž fotky měsíce s hvězdami dají udělat.
Naexponuje se měsíc tak, aby byl správně exponovaný,
s prokreslenými světly i stíny, pak se nafotí hvězdy,
a celé se to spojí...

127153

28.1.2007 6:36

RE: Me by spis zajimalo...

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 127105

A zkusil jste to sam?

127139

28.1.2007 10:18

RE: Me by spis zajimalo...

malcor 89.?.?.?

Reakce na 127105

Vy mate fakt dobry vtipy. Nikdo tady nerekl, ze fotak bude oslepen odrazenym svetlem. Vy toho asi o foceni moc nevite, ze? Jediny co tady zaznelo je, ze mnozstvi svetla, ktere na mesici je (a stejne jako kdekoliv jince v slunecni soustave je povetsinou odrazenym svetlem Slunce - to jedine mate dobre), je mnohonasobne vetsi nez svetlo jakekoliv jine hvezdy. Nejlepsi je vase veta "Hvezda je neco jako slunce,..., sviti sama o sobe tak ze se na ni nemuzete ani podivat" takze mi tim chcete rict, ze se v noci nedivate na oblohu aby vam ty tisice hvezd nevypalili oci? [velký smích] [velký smích] Hvezda neni cosi jako slunce. Slunce JE hvezda ktera se jmenuje Slunce. Akorat je kapanek bliz. Takze z tech vzdalnejch hvezd se k nam dostane tak malo svetla ze proste pri foceni casem kratsim nez pul vteriny proste na zadne fotce videt NEBUDOU. A svetla plocha mesice toho svetla ze slunce odrazi tolik, ze se delsima casama proste nefoti [smích]

PS: zkuste si vyjit ven v noci s fotakem jak radite vy. Ale bacha at vam hvezdy nevypali oci [smích]

127151

25.1.2007 16:31

RE: Me by spis zajimalo...

Pavel z Pardubic 212.?.?.?

Reakce na 126594

"...Pozrite: www.pantherfish.com/blog/oldgloryonmoon.jpg Fotka vlaje. Absolútny nezmysel. Na mesiaci je vákuum. Je nemožné, aby k niečomu takému došlo..."

Pokud tato fotka nebyla pořízena na Měsíci, tak by to celé divadlo sehráli v nějakém hangáru či hale. A tam jaksi nefouká a vlajka by stejně nevlála. Tedy pokud by tam neměli průvan. [chechtot]

126769

24.1.2007 12:36

RE: Me by spis zajimalo...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126587

Fakticky je tam příliš mnoho podivností- asi to byl prostě zase jeden z amerických podfuků, nic víc. Na tohle téma byl dokonce natočen i jeden film, ale už si nevzpomínám, jak se jmenoval. Ta věta- malý krok pro člověka, velký krok pro lidstvo je z dnešního pohledu docela směšná. Od té doby uplynulo takřka 40 let a lidstvo se spíš řítí do propasti, než by dělalo velkolepé kroky.

Ještě jsem si vzpomněla na scénu z jednoho filmu z té doby, jmenoval se Půlnoční kovboj. Lidi v té scéně seděli v kině, kde zrovna Armstrong vstupoval na Měsíc a pronášel onu slavnou větu, když homosexuál šeptal heterosexuálovi, že ho zdarma vykouří. No tak ten vesnický blonďatý fešák souhlasil a odebrali se spolu na WC. No a sotva se ocitli stranou od Amstronga, Měsíce i velkých kroků pro lidstvo, dal ten heterouš tomu homoušovi pěstí mezi oči.

126608

24.1.2007 14:31

RE: Me by spis zajimalo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 126608

Capricorn 1 se jmenoval... Kozoroh 1, z roku 1978. Dobrý film!
Zapřísáhlí konspirační teoretici ať nepokračují v četbě,
těm ostatním doporučuji pro "protinázor" tuto stránku:
http://www.clavius.org/photoidx.html
Velice dobré vysvětlení některých "nesrovnalostí"...

126622

25.1.2007 11:56

RE: Me by spis zajimalo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126622

No, stranka je to zajimava, ale jen podporila mou skepsi.
Jeden z jejich "argumentu" totiz je, ze "nelze argumenty stouravcu brat v potaz, protoze nemusi byt pravdive". To je velice zajimava formulace, nebot co je nepravdiveho na tom, ze cekame ze stiny od slunce budou rovnobezne a ony nejsou?

Co je nepravdiveho na tom, ze lens flare vznika jen v atmosfere?

Co je nepravdiveho na tom, ze stopa muze vzniknout jen tak, ze hmotnost vypudi vzduch ci vlhkost mezi casteckami hliny, prachu ci pisku?

> Footprints are the result of weight displacing air or moisture from between particles of dirt, dust, or sand.

Netreba dodavat, ze ve vesmiru kde je vakuum by tudiz stopy nemely vznikat, ze ne?

Tecka, zadna dalsi diskuze neni treba, dokud nevysvetli nekdo toto.

http://www.slibe.com/zoom/28784138-Apollo_image9/

126727

25.1.2007 15:07

RE: Me by spis zajimalo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 126727

Lens flares vznikají zpětným odrazem světla mezi jednotlivými čočkami UNVITŘ objektivu. Proto se se na čočky nanášejí antireflexní vrstvy, proto se černí a matuje vnitřní plocha objektivu... atd. Čím větší počet čoček, tím horší efekt.
Takže jen k těm lens flares. K dalšímu se vyjadřovat nebudu,
to už má odbornost není.

... ale přecijen, když vezmu na IIS pytel peří, budu ho schopný "slisovat"... a budu ho moci "slisovat" tím víc, čím větší silou budu působit? Ano? A proč tedy nemůžu na Měsící zanechat stopu???

Ale jak jsem říkal, ten kdo je zaujatý, nemusí odkaz číst...
Kdysi jsem si taky přečetl pár článků v Astro 2000 nebo jak se to
jmenovalo a uvěřil, že NASA na Měsíci nebyla. Ale pak jsem začal číst a sám usuzovat...

126755

25.1.2007 16:25

RE: Me by spis zajimalo...

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 126755

Jo. Ale než začneš lisovat, vypusť ze stanice vzduch... [mrknutí jedním okem]

126767

25.1.2007 18:38

RE: Me by spis zajimalo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 126767

Ani v tom případě se "nic" nezmění!
Prostě se jen mezery mezi peřím zmenší, ať je tam vzduch,
nebo vakuum, dostanou se pouze blíž k sobě.
Není to úplně fér přirovnání, ale ... [mrknutí jedním okem]

126780

25.1.2007 21:58

RE: Me by spis zajimalo...

google 84.?.?.?

Reakce na 126780

hlavne by ste to mal najprv poriadne precitat, nez sa pustite do diskusie.
nikto nikde netvrdil, ze sa neda vo vakuu zdeformovat pierka.
bolo napisane:

Footprints are the result of weight displacing air or moisture from between particles of dirt, dust, or sand.

to si musite predstavit tak, ako keby ste chceli v sypke s obilim zanechat stopy.
za prve je obilie vysusene, ziadna vlhkost
a vzduch nie je na obile naviazany, pretoze to velkost zrn nedovoli.
fazit, ziadne stopy tam po sebe nezanechate.
presne tak ako na mesiaci.

okrem toho, vysvetlite mi, ako k tomu doslo, ze je tien od Aldrina dvakrat taky dlhy ako Armstrongov?

Vložený obrázek

alebo, preco je zameriavaci kriz kamery, na tejto fotke, az za fotenym predmetom?

Vložený obrázek


to tzv. "pristanie na mesiaci" je druhym najväcsim ojebom ludstva v novodobych dejinach.

lenze na tom az tak velmi nezalezi.
aj ked nam "Google-Moon" raz ukaze podrobnu mapu Mare Tranquillitatis a okrem vesmirnej sondy Ranger 8, kt. sa tam zrutila v 1965-om, sa tam nic ineho nenajde, ziadne zbytky sondy Aldrina a Armstronga, nic to nezmeni na veci, ze pristanie na mesiaci sa stalo realitou.
co stoji v knihach, novinach a TV a denno-denne sa tym krmia masy, ktore v to uveria, to sa stava na tejto planete realitou.
a vsetci co uverili, sa uz nikdy tejto reality nemozu vzdat, pretoze by ich to zabilo a preto ju budu drzat pri zivote, aj keby to malo znamenat ich smrt.

pre lepsie pochopenie situacie,
predstavte si takeho mikina-kuloveho kemu s lehom, co by odhalenie tohto podfucku urobilo s ich psychikou.

ps.:

Verite skutocne tomu, ze mesiac nie je na svojom mieste, ked sa nikto nediva?

– Albert Einstein k zastancom quantovej theorie, ktoru nemohol stravit-

ano!

-jeden z tych zastancov, sam pre seba-

126809

25.1.2007 22:32

RE: pravda o mesiaci

google 84.?.?.?

Reakce na 126809

ked sa nad tym clovek zamysli, este aj dnes by bolo moon-landing,
technicky husarsky kusok, ktory zrejme trochu prevysuje nase moznosti.
hlavne navrat z mesiaca.
netreba zabudat, ze na Apollo 11, mali pocitace celych 2k pracovnej pamäti (matrix z feritovych prstencovych jadier) a 36k pevnej pamäti.
s tym si dnes nezapalis ani cigaretu.

a tu je cela pravda o pristani: [mrknutí jedním okem]

http://viral.lycos.co.uk/attachments/1932/moontrut...

126811

25.1.2007 23:24

RE: pravda o mesiaci

google 84.?.?.?

Reakce na 126811

sorry na daleky sever, nevsimol som si predtym pan Tom,
ze vy ste tu ten link uz postoval.
ale, ako sa vravi: dvakrat tvrdene, nie je stratene.
a prdel to teda bola riadna
a mozno este aj bude.

126821

26.1.2007 5:06

RE: pravda o mesiaci

Tom 24.?.?.?

Reakce na 126821

>sorry na daleky sever, nevsimol som si predtym pan Tom,
>ze vy ste tu ten link uz postoval.
>ale, ako sa vravi: dvakrat tvrdene, nie je stratene.
>a prdel to teda bola riadna
>a mozno este aj bude.

Nech sa páči, pán google [smích]

126848

25.1.2007 23:40

RE: pravda o mesiaci

Arkan 66.?.?.?

Reakce na 126811

Nepremýšlaj o tom, Googolík, moon-landing sa naozaj uskutečnilo aj keď sa ti to nepáčí a nebolo to v atelieroch v Hollywoode. Treba pripomenúť, že napríklad v pätnáctom storočiu tiež naozaj nevypúšťali rakety na mesiac, ale vo 20. storočiu hej, alebo to zrejme neprevyšovalo možnosti amerických imperialistov vrátane návrata z mesiaca. Major Haluška tiež nebol v patnáctom storočiu majorom, ale vo dvaciatom storočiu hej a to na Zelenej hore.

Chcel by som tiež pripomenúť, že netreba zabúdať na to, že 18. apríla 2007 uplyne 60 let od popravy nášho drahého monsignora Jozefa TISO, slovenského kňaza a prezidenta prvej slobodnej Slovenskej republiky. Baszódj meg! Szlovak rabszolga. [chechtot]

126826

26.1.2007 2:38

RE: arkanstein

google 84.?.?.?

Reakce na 126826

pozrite sa, tykat vam nebudem, lebo zasadne netykam nikomu cudziemu, kto dovrsil 80-tku. moze byt pritom sprosty ako chce.
osobne vas nepoznam a ani po tom netuzim. vysku vasho veku, som posudil analyzou vasich prispevkov a stupna v nich obsiahnutej senility.
dalej viem, ze vas trapi schizofrenia, sam sa neviete rozhodnut ci ste
odvazny kurd peshmerga,
zid arkanstein,
Nemec z Prahy,
zasluzily clen KSC,
PaeDr.,
alebo jednoducho len napajedeny, rachiticky cikos.
preto vas nebudem trapit este aj aj.

co sa tyka prezidenta Tisa, to mi ani nemusite pripominat, uz som si zacal na povale stavat skromny pomnicok.
taky maly oltarik. do 18.aprila bude dufam hotovy, ze sa budem moct pomodlit za zachranu naroda.

vy sa ale, radsej starajte o vaseho aktualneho prezidenta, sexmonstrum, znasilnovatela zien a vojnoveho zlocinca (Libanon), moshe katzava.

http://www.youtube.com/watch?v=sPawPLPNzz4

alebo tu:

http://edition.cnn.com/
ist na "WATCH VIDEO"
kliknut na "Katsav update"


ale to bola vzdy tak trochu zidovska slabostka, prehliadat vlastne, hoci aktualne zlociny, ale nezabudat o zlocinoch proti zidom, starych aj niekolko tisicroci. napr.ked Rimania rozprasili tu ukricanu, pisklavu, spinavu, zarastenu bandu farizejskych fanatikov zabalenych v prestieradlach, okolo Jeruzalema.
na to sa vam zabuda tazko aj po tisicrociach.
ale ked zoberieme pod uvahu, ze ste vychovavani na principoch najrasistickejsieho, najzakernejsieho a najobludnejsieho pisomneho diela, v historii tejto planety talmud, tak sa jeden prestava divit tomu "historickemu a hysterickemu" rasizmu, ktory determinuje vase cele chovanie.

najlepsie vas asi charakterizuje tento vtip:

-mosche, nechod na vojnu, co ja si tu bez teba pocnem, kvili zena rebeka.
-co tu skuvinas, ved to nie je ziadna tragedia. vyfasujem uniformu a pusku,
postrielam zopar prasivych arabov, znasilnim par arabiek a vratim sa domov. odpoveda moshe.
-hej a co ked ta pritom zabiju?
-mna a zaco? divi sa moshe.

126844

25.1.2007 22:49

RE: Me by spis zajimalo...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 126809

Je to tak, ještě snad mohl pan google připomenout vůbec největší žiďácký podvod na lidstvu, a to kulatou Zemi.

126813

25.1.2007 23:19

RE: ale, ale pan Yamatko,

google 84.?.?.?

Reakce na 126813

>Je to tak, ještě snad mohl pan google připomenout vůbec
>největší žiďácký podvod na lidstvu, a to kulatou Zemi.


ze vy do vsetkeho musite zatahovat zidov?!

126820

26.1.2007 14:34

RE: ale, ale pan Yamatko,

Peter Fuss 85.?.?.?

Reakce na 126820

>ze vy do vsetkeho musite zatahovat zidov?!

Pan google,

ak mozem ja v Polsku do vsetkeho zatahovat Zidov, preco by nemohol pan Yamato to iste robit aj v Zvedavcovi?
______________________________________

Polsko žije novou antisemitskou aférou, kterou rozpoutal billboard zobrazující presidenta Kaczyńského a další osobnosti s nápisem "Židi ven z katolického Polska!" Jeho autor antisemita Fuss útočí tvrdí, že Polsko ovládají židovští spiklenci...

pokracovanie http://johanesdoktorfaust.sblog.cz/2007/01/26/283

S uctou

Vas Peter Fuss

126924

26.1.2007 15:16

RE: ale, ale pan Yamatko,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 126924

Pán Fuss, ono to je se mnou a guglikem trochu naopak [mrknutí jedním okem]

126931

26.1.2007 15:32

RE: ale, ale pan Yamatko,

google 84.?.?.?

Reakce na 126931

nebojte sa pan Yamatko, on to pan transEmma Brovary alias Fuss alias Cooperdale, velmi dobre vie, kto kde stoji a kto to ma v hlave naopak.

126937

26.1.2007 15:50

RE: ale, ale pan Yamatko,

Peter Fuss 66.?.?.?

Reakce na 126937

>to pan transEmma Brovary alias Fuss
>alias Cooperdale...

Herr google,

ob Sie da nicht derbe im Dunkeln fischen? (tápať v tme)

MfG

Ihr Peter Fuss

126943

26.1.2007 17:41

RE: ale, ale pan Yamatko,

google 84.?.?.?

Reakce na 126943

>Herr google,
>
>ob Sie da nicht derbe im Dunkeln fischen? (tápať v tme)
>
>MfG
>
>Ihr Peter Fuss

ob sie da nicht derbe Fadenalgen fressen, wo immer sie sich auch befinden?

OfG

und weitere Intimitäten können sie sich für ihre schwülen Freunde sparren

126962

26.1.2007 18:09

RE: ale, ale pan Yamatko,

Peter Fuss 66.?.?.?

Reakce na 126962

>>und weitere Intimitäten können sie sich für ihre schwülen
>Freunde sparren

Pan google,

aj ked viem, ze Ste v roznych prispevkoch/reakciach na inych prispievatelov vzdy pripraveny elementarne vzkypieť (lepsi vyraz bude zrejme vzplanúť), musim sa priznat, ze som od Vas ocakaval viac suverennosti!

Ein wenig die Contenance wahren, bitte!

S uctou

Vas Peter Fuss

126968

26.1.2007 23:15

RE: ale, ale,

google 84.?.?.?

Reakce na 126968

>Pan google,

>aj ked viem, ze Ste v roznych prispevkoch/reakciach na inych
>prispievatelov vzdy pripraveny elementarne vzkypieť
>(lepsi vyraz bude zrejme vzplanúť), musim sa priznat, ze som od
>Vas ocakaval viac suverennosti!

ale, ale panko z Tel Avizora.
ausgezeichnetes Deutsch; klasische Ausdruckweise, halt alte Schule; a k tomu "Ich kenne meine Pappenheimer", vas oblubeny vyraz;
ze mi to predtym uslo, tss, tss, tss.. [zahanbení]
anonymizer?

asi niekto pozera prilis vela Hollywoodu, stare filmy s Eastwoodom.
co to ma byt ta vasa suverennost? nemylite si vy nahodou suverennost s vychcanostou, alebo chcete len zavadzat?
samozrejme, ze ked niekto sleduje vlastne ciele, tak je efektivnejsie byt ulisny, zakerny, tichy ako smrt, nenapadny a udriet vzdy zozadu, najlepsie s presilou, nikdy nevykypiet.
takto sa chovaju napriklad sobasni a aj ini podvodnici. celkom "suverenne".
ale viete, to nie je nic pre mna. ja vam, ani Yamatkovi, nic nechcem predavat.
ja mam rad pohyb a plnu vanu emocii. zvykneme to v nasich zemepisnych sirkach nazyvat aj zivot alebo kontrolovane sialenstvo.

na tej stranke od skutocneho P.Fussa som bol a urobilo to na dojem, ze to robil zidovsky Schwuchtel. nemyslim to vobec ako urazku, ale ako zhodnotenie jeho pracovnej estetiky. preto ta moja poznamka.

no a co sa tyka tej vasej Contenance, to je tiez taky buzerantsky slovnik, ked sa chcu bavit na intelektualov. [mrknutí jedním okem]

ps.:
dufam, ze novy prezident sa vam vydari viac.

126991

27.1.2007 12:54

RE: ale, ale,

Peter Fuss 66.?.?.?

Reakce na 126991

>ja mam rad pohyb a plnu vanu emocii. zvykneme to v nasich
>zemepisnych sirkach nazyvat aj zivot alebo kontrolovane
>sialenstvo.

Pan google,

Klobuk dole! Je to velmi zriedkave a preto aj vzacne, ak muz nielenze prizna, ale aj ukaze svoje emocie.

V tomto zmysle mozeme nasu kratku debatu ukoncit.

S uctou

Vas Peter Fuss

P.S.: Prezident Katsav to presral; vyzera to tak, ze novy israelsky prezident bude nezid.

127051

28.1.2007 18:15

RE: ale, ale,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127051

Nemyslim naposledy byl izraelskym president Herodes a ten se dvakrat neosvedcil. Izraelci jsou v politice tak dobri, ze vrcholne politiky vyvazeji do celeho sveta. Kdepak president bude znovu nejaky spolehlivy sionista. Mozna dokonce Kacev. Jedna z postizenych pry byla kurva, kdovi jake vroubky ve svych zivotech ma ten zbytek. Staci mit pouze dobre hledace, kteri to dokazou najit pripadne zaranzovat.

127198

28.1.2007 18:32

RE: ale, ale,

Peter Fuss 66.?.?.?

Reakce na 127198

Preco ste tak pesimisticky? Spolahnite sa na dynamiku israelskej demokracie - o tej alternative sa uz totiz davno diskutuje a sice verejne. Nechajme sa prekvapit.

S uctou

Vas Peter Fuss

127201

28.1.2007 19:33

RE: ale, ale,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 127201

Pesimista je dobre informovany optimista. A co je dobre informovany pesimista? Jeden muj pritel rika, ze clovek, ktery vice dba o svuj duchovni svet. [mrknutí jedním okem]

127212

26.1.2007 16:04

RE: ale, ale pan Yamatko,

Peter Fuss 85.?.?.?

Reakce na 126931

>ono to je...strih..trochu naopak

Pan Yamato,

samozrejme! Ja sledujem Zvedavca a viem presne, kde sa nachadzaju nasi znami zidobijski Pappenheimeri [cool]

Preto som si dovolil to mojim prispevkom karikovať.

S uctou

Vas Peter Fuss

126949

20.8.2009 13:23

RE: Me by spis zajimalo...

Stoura 193.?.?.?

Reakce na 126809

Ad stiny: podivejte se na http://pauza.zive.cz/viewtopic.php?f=610&t=605... , kde jsou stíny důkladně rozebrány pomocí simulace terénu.

Ad křížek za světlým předmětem: ty křížky byly kousek před negativem. Šířka té čárky je jen asi několik setin milimetru. Pokud bylo světlo dost silné, díky rozptylu na skle a ohybu na tom křížku byla osvětlena i emulze za ním. A proto to vypadá, jako by byl křížek světlým předmětem překryt.

Připomínám také snímky stop a modulů ze sondy LRO a srovnání přesné mapy z japonské sondy Kaguya s panoramaty vyfocenými posádkami misí Apollo (obojí přesně odpovídá).

198252

25.1.2007 16:18

RE: Me by spis zajimalo...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126727

Jsem si vzpomněla, jak se nás kdysi profesor fyziky na střední škole zeptal, jestlipak víme, díky čemu se pohybujeme po Zemi. Všichni (nebo spíš všechny, protože dívčí třída) jsme koukali jako vrány a nikdo z nás nevěděl. Tak nám prozradil, že díky tření. A jelikož na Měsíci žádné tření neexistuje a je tam vakuum, tak se správně měl kosmonaut pohybovat tak, že by volně mával rukama a to by mu dopomohlo jako ptákovi pohybu ve vzduchu. Tohle se mi občas zdává ve snech, že volně lítám nad krajinou jako pták, ale když se probudím, díky tření si mohu jít uvařit kafe. [smích]

126764

12.12.2007 9:52

RE: Me by spis zajimalo...

4 85.?.?.?

Reakce na 126764

ehm, trenie tam je a docela vysoke [mrknutí jedním okem] princip gravitacnej pritazlivosti dvoch telies zalezi len a len od ich masy a vzdialenosti tychto dvoch telies, v pripade, ze sa dotykaju zakonite musi existovat trenie.

149128

25.1.2007 17:01

RE: Me by spis zajimalo...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 126727

Představte si pyramidku, složenou ze tří kuliček na základně a jedné na nich. Pokud na ně šlápnete je po pyramidě a vznikne stopa. A prach je jenom velké množství takových pyramidek vedle sebe. A naprosto mezi nimi nemusí být vzduch. Stačí vakuum. Pokud vedle sebe leží částečky, které vytváří menší prostor, než potřebuje, pro propadnutí mezi nimi, částečka další, vznikne volný prostor. A v něm, samozřejmě, vakuum. Pokud na měsíc dopadne meteor, zákon akce a reakce vymrští oblak prachu, který se usazuje podle své hmotnosti a navrchu zůstane ten nejjemnější. A do něj se zaboříte.

Pro Jarmilu. Na měsíci, a tedy ve vakuu, tření je. Schází pouze tření o vzduch. Tady by Vám bylo zejména mávání rukama k ničemu. Tam byste mohla mávat křídly o velikosti fotbalového hřiště a nic by se nedělo. Tření vznikne mezi dvěma nerovnými plochami, které jsou proti sobě tlačeny, třeba přitažlivostí. Nebo-li, představíme si ideálně rovné plochy a mezi těmi nebude ve vakuu tření. A bude-li jednou plochou Vaše podrážka a druhou plochou povrch měsíce, nehnete se z místa. Proto vzorky na botech. A proto se na ledě kloužem. A proto mají lyže hladkou skluznici a ještě se mažou. Aby se přiblížily ideálu rovné plochy.

126772

26.1.2007 7:14

RE: Me by spis zajimalo...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126772

Díky za velmi názorné vysvětlení Davide. Koho by to napadlo, že ve vakuu si člověk moc nezalétá.[smích]

Ale stejně je velmi podivné, proč tedy ti Američani si za těch 40 let ten let na Měsíc již pak ani jednou nezopakovali?

126856

26.1.2007 8:00

RE: Me by spis zajimalo...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 126856

>Ale stejně je velmi podivné, proč tedy ti Američani si za těch 40 let ten let na Měsíc již pak ani jednou nezopakovali?

No, třeba proto, že mezi raketou na měsíc a raketou na Rusko není až tak velký rozdíl. A když už je vyvinuli a osadili atomovkami, mohli se dát na něco užitečnějšího, jako je bombardování a jiné šíření demokracie. Přece jen i tak skvělý a prosperující stát musí zvažovat priority.

126858

20.8.2009 13:32

RE: Me by spis zajimalo...

Stoura 193.?.?.?

Reakce na 126856

Třeba to bude tím, že zatímco v roce 1967 dostávala NASA 5% amerického rozpočtu, teď dostává zhruba 0,5%. Jeden let na Měsíc by dnes odpovídal ročnímu rozpočtu NASA (a to nepočítám vývoj - létat s tehdejší technikou by teď bylo jako používat na cestu po dálnici parní Sentinel).

198253

24.1.2007 18:20

RE: Me by spis zajimalo...

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 126587

http://lunar.gsfc.nasa.gov/images/gallery/apollo08...

Kdyby jste znal fotografii, tak by jste vedel, ze expozice hvezdicek potrebuje daleko delsi cas nez plne osvicene popredi a Zeme (stejne tak Mesic).
Takze na te fotografii hvezdy nemohou byt.
Jestli jeste mate Lubitel, zkuste to vyfotit, kdyz je Mesic v uplnku [vyplazený jazyk] [zmaten]

126644

24.1.2007 19:16

RE: Me by spis zajimalo...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 126644

>Kdyby jste znal fotografii, tak by jste vedel, ze expozice
>hvezdicek potrebuje daleko delsi cas nez plne osvicene popredi a
>Zeme (stejne tak Mesic).

To je dobrej argument.

A teď nám vysvětlete "nerovnoběžné stíny".
http://lunar.gsfc.nasa.gov/images/gallery/Apollomoonflag.gif

K tomu vám přeji "Hodně štěstí, pane Hastrmane." [mrknutí jedním okem]

126652

25.1.2007 10:17

RE: Me by spis zajimalo...

malcor 62.?.?.?

Reakce na 126652

Spousta vysvětleni http://www.21stoleti.cz/view.php?cisloclanku=2006102003

126711

25.1.2007 17:25

RE: Me by spis zajimalo...

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 126652

Tom, doufam, ze nepatrte mezi verici v plochou Zemi pro ktere je dukaz foto kulate Zeme nad mesicni krajinou [chechtot]

http://www.answers.com/topic/apollo-moon-landing-hoax-accusations

Zaprve nejlepsi dukaz je uznani SSSR. Preci by byli prvni, kdo by mel nejaky technicky dukaz, ze to amici podvedli.
Samozrejme, ze se najde hrstka lidi, kteri veri v jakekoliv teorie. Nekteri dokonce zaplatili za sve presvedceni svym zivotem. [oči v sloup]

126774

25.1.2007 19:19

RE: Me by spis zajimalo...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 126774

>Tom, doufam, ze nepatrte mezi verici v plochou Zemi pro ktere je
>dukaz foto kulate Zeme nad mesicni krajinou [chechtot]

Chcete mi snad naznačit, že Měsíc je tak zatraceně kulatej a mrňavej, že se stíny na tak malém prostoru rozbíhají?

>Zaprve nejlepsi dukaz je uznani SSSR.

Fuj!

Ono se sice říká, že přistání na Měsíci nebyla "žádná prdel" ale vím jedno - byla to prdel!

http://viral.lycos.co.uk/attachments/1932/moontruth.mpeg

126787

25.1.2007 16:23

RE: Me by spis zajimalo...

Pavel z Pardubic 212.?.?.?

Reakce na 126587

"Pak by me zajimalo, proc ty stiny modulu a astronauta nejsou rovnobezne"

To by se dalo vysvětlit třeba nerovností terénu, ale proč tam není stín od vlajky, kdyz na ni evidentně svítí Slunce (či jiný zdroj světla!?!

126765

25.1.2007 19:26

RE: Me by spis zajimalo...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 126765

>"Pak by me zajimalo, proc ty stiny modulu a astronauta nejsou
>rovnobezne"

>To by se dalo vysvětlit třeba nerovností terénu,

Jistě, stín kopíruje terén, ale není tam nic, co by stín vychýlilo ze směru.

>ale proč tam není stín od vlajky, kdyz na ni evidentně svítí Slunce

Jo, tak tímto argumentem jsem se chystal pana Hastrmana umlátit k smrti [smích]

126788

26.1.2007 18:19

RE: Me by spis zajimalo...

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 126788

"umlátit k smrti" [chechtot] ja uz jsem mrtvej, bububu

Jsou takovi, kteri veri, ze nas ovladaji UFOni [zmaten]

Na svete jsou same podvody. Take se vyvracuji ruzne udalosti a jednou se bude verit, ze v Cesku zadna Totalita nikdy nebyla.
Je dokonce mozne, ze Mesic je takovy papirovy balon, zaveseny vysoko nad Zemi.

126969

27.1.2007 21:46

RE: Me by spis zajimalo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126969

No, jen jste krasne ukazal, jak nedokazete argumentovat a zatvrzele trvate na ocividnem nesmyslu [zahanbení] [mrknutí jedním okem]

127106

28.1.2007 12:21

RE: Me by spis zajimalo...

Robert-Antonio robert (zavináč) antonio (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126765

Proč tam není stín vlajky, je velmi jednoduché vysvětlit. Stín od slunce se totiž za předmětem sbíhá, nikoliv rozbíhá, jak se většina lidí domnívá.
Vedete-li dvě přímky dotýkající se okrajů Slunce a předmětu, pás mezi nimi za předmětem vymezuje oblast plného stínu - oblast kde je Slunce plně zakryto předmětem. Kolem této oblasti je oblast polostínu - tam je Slunce zakryto předmětem jen částečně. Protože předměty jsou menší než Slunce, dotyčné přímky se sbíhají. Úhel je konstantní a odpovídá úhlové velikosti Slunce, tj asi 0.5 stupně.
Když si to spočítáte, vyjde vám, že vzdálenost průsečíku přímek od předmětu je 57x větší než průměr předmětu. Tj. např u žerď tlustá 1 cm bude vrhat plný stín jen do vzdálenosti 57 cm. Proto ona vlajka na Měsíci vůbec stín vrhat nemusí.
Klidně si to vyzkoušejte na Zemi - zapíchněte za plného slunce tyč do země a uvidíte, že vrhá jen nezřetelný stín pár cm od místa zapíchnutí.

127169

28.1.2007 17:11

RE: Me by spis zajimalo...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 127169

>Proč tam není stín vlajky, je velmi jednoduché vysvětlit.
>Stín od slunce se totiž za předmětem sbíhá, nikoliv
>rozbíhá,...................

Jak kdy, že?
Vložený obrázek

zdroj: http://history.nasa.gov/ap11ann/kippsphotos/5480.jpg

127192

24.1.2007 11:33

Ja souhlasim s radarouvou zakladnou...

Koumeles 83.?.?.?

[smích] souhlasim s Neffem, a nemam rad bolsany, levicaky, blbce a rucniky...jo a taky genderky...mozna by nekdo mohl napsat, kdo proti zakladne/radaru vlastne je

proc to pisu? Jen tak [smích]

126600

24.1.2007 13:19

Priprava uvodni vety

v79 217.?.?.?

Pokud pana editora zajima, jestli se Armstrong na tuto vetu chystal nebo ne, proc trosku nehleda na internetu?
Hned na Wikipedii najdeme: http://en.wikipedia.org/wiki/Neil_Armstrong a v tomto textu citaci Armstrongova zivotopisce: http://en.wikipedia.org/wiki/Neil_Armstrong#_note-37
"Neil only composed the phrase in his head sometime after the landing and going through all the emergency liftoff procedures, etc. He had no more than two hours from the time he thought it up to the time he uttered it."

Zkuste taky se tam cist neco jineho nez konspiracni a jine krizove weby [vyplazený jazyk]

126610

24.1.2007 19:14

Hodně štěsí,Pánové

Alena alka (tečka) porizkova (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

...,při čtení článku jsem hledala,přiznám se,něco "duchaplného"-na konci jsem vyprskla smíchy.Panu Gorskému se splnilo přání a paní Gorskou jsem litovala-až za 30let?Když bych počítala,že malému N bylo 9let.[smích]
...připomnělo mi to jak mluvíme,co tím myslíme a jak to myslí ostatní..?
...jeden známý se mě ptal,při debatě,které c.jazyky bych se chtěla naučit-odpověděla jsem..angličtinu,španělštinu a taky češtinu...,jeho reakce..:"češtinu..?..Vždyť jseš Češka.?"
ˇOkamžitá má odpověď.:.." A jó."
....vyprávěla jsem příběch,který se mi přihodil jako malé..začínal..:"Když jsem byla ještě holka.."..(smích),dotčena jsem se ptala proč se směje...,odpověděl.."Vždyť jseš holka..?

126651

24.1.2007 20:20

Priprava uvodni vety 2

pavt 193.?.?.?

No pokud si dobře vzpomínám, tak v jedné Pacnerově knize je popisováno, že Armstrong po značnou část letu naopak přemýšlel nad tím, co by v tu historickou chvíli měl říct - málem to už chtěl vzít s humorem a říct něco ve smyslu "Obsazuji tuto zemi ve jménu státu Texas", ale Aldrin mu to prý naštěstí rozmluvil...
Co se konspiračních teorií o tom, že Američané na měsíci nebyli - no, ehm, co ty odposlouchávaná data (např.i telemetrie) proudící z letící lodi, co přivezená měsíční hornina, co... Ale, nemá to smysl se rozčilovat.

126656

25.1.2007 19:59

Byli, nebyli ?

SandWalker 87.?.?.?

Priznam se, ze po vcerejsim precteni clanku (jinak for je to dobry) - prvni co me napadlo - kde je Trodas.

Vim, ze kdysi tady byla od tebe Trodasi zminka na tema - byli, nebyli na mesici a jiz tenkrat me to velice zaujalo.

Nechtel by jsi zalozit na foru toto jako nove tema? Dalo by se tam postupne nalozit vse kdo co ma a rozumne dohleda. (nejen na netu)

Me osobne by tady zajimal prave hlas a nazor pana Taborskeho - byl osobne na startu te komedie a navic se cely zivot myslim tocil kolem tohoto deni a to hodne blizko. Musi mit na toto tema nutne svuj nazor.

Nevim cim me "Byli,nebyli" tak pritahuje - snad se cely dej s pristanim na Mesici dotkl meho nejklukovstejsiho JA v ten pravy cas - a ted po letech mi nekdo rozslapal na pude v bedne s hrackami - meho stareho rytire Armstronga. Vyznam je samozrejme jinde - prokazat tuhle pripadnou "saskarnu" by znamenalo podtrhnout velmi silnym argumentem jak tezce a jak dlouho si z nas loutkari delaji blbce.

126793

27.1.2007 21:55

RE: Byli, nebyli ?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 126793

> prokazat tuhle pripadnou "saskarnu" by znamenalo podtrhnout velmi silnym argumentem jak tezce a jak dlouho si z nas loutkari delaji blbce

Prokazat to neni tezke. Problem je, ze to proste nikoho nebude zajimat a zadne media to nezverejni - pokud z toho nebudou moci udelat saradu typu - podivejte se, jaky je to silenec, on veri tomu, ze ze Amici pristani na mesici vymysleli - smejte se mu, ha ha ha, ten je smesny, ze [chechtot] ... [mrknutí jedním okem]

Ja bych to videl tak, ze jsem k tomu sve rekl, nikdo mi nic neni schopen vyvratit a tim to tak trosku hasne, nebot kdo premysli - ten po par orginal NASA obrazcich uzna, ze se tady lze az prasi (ne, Mesic "nekonci" 50m od kamery) a dal se nema cenu bavit, nebot to jednoho znechucuje.

Co byste rekl na tento logicky argument - kdyz se ocitnete v neznamem prostredi - co udelate? Jako kazdy trosecnik - vysplkate na ten nejvyssi kopec a poradne se rozhlednete kolem sebe, ze? [mrknutí jedním okem] Ale kosmonauti tohle nikdy neudelali a zadne takove fotky neporidili. Nahoda? A navic vsechny Apollo mise se z nejakeho duvodu konaly v "doliku" a krajina vzdy koncila 50m od kamery - prilepene kopce byly treba pro Apollo 16 a 17 stejne... (!)

Na toto tema neni treba dal mluvit, jsem dostatecne znechucen uz ted [bliji]

127107

28.1.2007 7:57

RE: Byli, nebyli ?

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 127107

"Apollo mise se z nejakeho duvodu konaly v "doliku""
Ten duvod je plocha nizina [naštvaný]

Zajimave, ze se take utajilo, jak SSSR krici "podvod"!
Mnohe fotografie jsou zahrabane v archivech. Presto nektere nasli cestu ven.
http://www.hq.nasa.gov/alsj/moonwalkers.jpg

http://www.hq.nasa.gov/alsj/BudgetLRV.jpg

http://www.hq.nasa.gov/alsj/alsj.trio.jpg

http://www.hq.nasa.gov/alsj/alsj.geo101.jpg
[zmaten]

127141

29.1.2007 17:34

RE: Byli, nebyli ?

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 127107

Mala mensina lidi, kteri veri v podvod oplyva chudou znalosti fyzickych zakonu a postradaji logicke mysleni.

Zde je nekolik prikladu:

http://www.moonconnection.com/moon_landing_hoax.phtml

http://pirlwww.lpl.arizona.edu/~jscotti/NOT_faked/moon.htm

127279

Příspěvků: 86

24.01. 01:40 Rene Bartosek  Joo, to je parada
24.01. 01:48 kavol  ?
24.01. 02:02 Vladimír Stwora  2 Kavol
24.01. 02:17 Arkan  RE: Právě jsem prošel
24.01. 05:06 Hastrman  RE: 2 Kavol
24.01. 05:07 texaskycizek  dobry vtipek
25.01. 18:33 vladuna  A+
24.01. 09:12 trodas  Me by spis zajimalo...
24.01. 09:42 qwe  RE: Me by spis zajimalo...
17.12. 06:46  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 09:57 Michal Bartek  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 11:30 trodas  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 10:01 Loser  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 14:28 trodas  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 14:38 Vanguard  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 23:22 Průchozí  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 12:14 Vanguard  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 16:18 Průchozí  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 23:00 Vanguard  RE: Me by spis zajimalo...
26.01. 01:54 trodas  RE: Me by spis zajimalo...
26.01. 09:14 Vanguard  RE: Me by spis zajimalo...
27.01. 21:26 trodas  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 23:27 Průchozí  RE: Me by spis zajimalo...
26.01. 01:59 trodas  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 10:10  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 10:13 malcor  RE: Me by spis zajimalo...
26.01. 10:21 enduro  RE: Me by spis zajimalo...
26.01. 10:39 malcor  RE: Me by spis zajimalo...
27.01. 21:33 trodas  RE: Me by spis zajimalo...
27.01. 22:09  RE: Me by spis zajimalo...
28.01. 10:27  RE: Me by spis zajimalo...
28.01. 06:36 Hastrman  RE: Me by spis zajimalo...
28.01. 10:18 malcor  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 16:31 Pavel z Pardubic  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 12:36 Jarmila  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 14:31  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 11:56 trodas  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 15:07  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 16:25 Průchozí  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 18:38  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 21:58 google  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 22:32 google  RE: pravda o mesiaci
25.01. 23:24 google  RE: pravda o mesiaci
26.01. 05:06 Tom  RE: pravda o mesiaci
25.01. 23:40 Arkan  RE: pravda o mesiaci
26.01. 02:38 google  RE: arkanstein
25.01. 22:49 Miroslav Yamato  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 23:19 google  RE: ale, ale pan Yamatko,
26.01. 14:34 Peter Fuss  RE: ale, ale pan Yamatko,
26.01. 15:16 Miroslav Yamato  RE: ale, ale pan Yamatko,
26.01. 15:32 google  RE: ale, ale pan Yamatko,
26.01. 15:50 Peter Fuss  RE: ale, ale pan Yamatko,
26.01. 17:41 google  RE: ale, ale pan Yamatko,
26.01. 18:09 Peter Fuss  RE: ale, ale pan Yamatko,
26.01. 23:15 google  RE: ale, ale,
27.01. 12:54 Peter Fuss  RE: ale, ale,
28.01. 18:15 Rene Bartosek  RE: ale, ale,
28.01. 18:32 Peter Fuss  RE: ale, ale,
28.01. 19:33 Rene Bartosek  RE: ale, ale,
26.01. 16:04 Peter Fuss  RE: ale, ale pan Yamatko,
20.08. 13:23 Stoura  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 16:18 Jarmila  RE: Me by spis zajimalo...
12.12. 09:52 4  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 17:01 DavidZ  RE: Me by spis zajimalo...
26.01. 07:14 Jarmila  RE: Me by spis zajimalo...
26.01. 08:00 DavidZ  RE: Me by spis zajimalo...
20.08. 13:32 Stoura  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 18:20 Hastrman  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 19:16 Tom  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 10:17 malcor  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 17:25 Hastrman  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 19:19 Tom  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 16:23 Pavel z Pardubic  RE: Me by spis zajimalo...
25.01. 19:26 Tom  RE: Me by spis zajimalo...
26.01. 18:19 Hastrman  RE: Me by spis zajimalo...
27.01. 21:46 trodas  RE: Me by spis zajimalo...
28.01. 12:21 Robert-Antonio  RE: Me by spis zajimalo...
28.01. 17:11 Tom  RE: Me by spis zajimalo...
24.01. 11:33 Koumeles  Ja souhlasim s radarouvou zakladnou...
24.01. 13:19 v79  Priprava uvodni vety
24.01. 19:14 Alena  Hodně štěsí,Pánové
24.01. 20:20 pavt  Priprava uvodni vety 2
25.01. 19:59 SandWalker  Byli, nebyli ?
27.01. 21:55 trodas  RE: Byli, nebyli ?
28.01. 07:57 Hastrman  RE: Byli, nebyli ?
29.01. 17:34 Hastrman  RE: Byli, nebyli ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 272