Diskuze k článku

Korupční show

Příspěvků 46

19.1.2007 20:25

Velmi poučné

milstr 85.?.?.?

Dnes probíhala diskuse před vyslovením (ne)důvěry vládě.
Nechal jsem si to chvíli běžet jako kulisu, až mne ze židle zvedla nádherná věta (ale nevím kterého poslance).
"Již delší dobu se potýkáme s nedostatkem prostředků z privatizace."
Lidově řečeno "Co nám zanechal socialismus jsme již prošustrovali".
Ještě to mohl dát za vinu tomu socializmu, že málo našetřil, a teď bude mít na svědomí pád kapitalismu.
Přeberte si to jak chcete.

125982

19.1.2007 21:40

RE: Velmi poučné

Jurgen von Krebst 128.?.?.?

Reakce na 125982

Kdyz nam ten 'socialismus' tolik nasetril, proc jsme se v roce 1988 nemeli trebas tak jako v Belgii, Holandsku nebo aspon v tom pitomem sedlackem Rakousku?

Moji prarodice placou, jak maj male duchody, ze pry za to muze nejaky Klaus. Nerozumim tomu, oni cely zivot preci zivili bolseviky a ne Klause, ne? Vsichni jsme se tu meli vyborne, a zaostale kapitalisty jsme predehnali 5x az 7x, tak proc nebyly ty pred a porevolucni duchody vetsi (5x-7x) nez v Zapadnim Nemecku?

Neni ono to krapet jinak?

125996

19.1.2007 23:54

RE: Velmi poučné

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125996

Kdysi to bylo krapet jinak. Nez se volny trh transformoval ve vladu lobbystickych skupin. Jak jste si zrejme neracil vsimnout v polovine 80-tych let byli USA nejvetsim veritelem sveta. Dnes jsou nejvetsim dluznikem. Zadny solidni podnikatel se nezadluzi na financovani sveho konzumu a to se prave poslednich 20 let deje ve zvysene mire. Nekdo dokazal vyzrat kasu USA za par let a nekdo do futer CR zatnout dluh stovek miliard a jeste se vyparilo vice jak 200 mld KC z privatizace. USA maji stabilni spolecensky system 200 let, nestabilita se vyskytuju poslednich 15-20 let. Neco jineho je prerozdelovat prachy z dani ( a pritom sobe a jinym pomoct-korupce)a neco jineho je jit kvuli prachum vuci zivotne dulezitym verejnym zajmum. Treba presunout masove vyrobu jinam, za levnejsi pracovni silou.Z toho soudim, ze Marx mel v tomto punktu pravdu. Pri jiste koncentraci penez dojde k neschopnosti politicke elity chranit verejny zajem. Pokud mate jinou terori sem s ni. A k tem duchodum pouze telegraficky. Nevim jak v Evrope. Ale tady v USA se k tomu dost nelichotove vyjadril nejvyssi auditor US Walker. Uvidime, jak dlouho budou schopny dostat vlady svym zavazkum. Bismarc zavedl duchodovou hranici 65 let, v dobe kdy prumerna delka zivota byla urcite pod 50 let ( spise mene, nechce se mi to hledat). Dnes tento problem resi v Japonsku, kde je nejstarsiho populace sveta a ohledne pece o stare lidi si vedou velmi chytre. Vymysleli "banku sluzeb"!!! Existuje pocitacova databaze, ktera vam v ramci "casovych kreditu" umoznuje pomoct svym starym pribuznym, i kdyz jste daleko od nich. Pomuzete proste jinemu staremu cloveku ve sve blizskosti ( nakoupite, uklidite, zejedete s nim k doktorovi...)a ziskate kredity, ktere muze cerpat vas pribuzny ve forme pomoci nekoho jineho. Lidi tomu zacinaji davat prednost. Osobni pristup zvysuje kvalitu poskytovanych sluzeb. Nedela to zbytecne draha instituce ci firma prostrednictvim zamestnancu. Zvysuje to solidaritu ve spolecnosti a koneckoncu to usetri penize, udrzovat databazi je smesne levne oproti zaplaceni firmy ci instituce. A to je vec, kterou si budem moci dovolit, i kdyz budeme mit hluboko do penezenky. Ve velkych zemich ci v malych zemich se snizenou mobilitou to bude rozhodne uzitecne. A solidarita mezi lidmi, uzasna vec.

126005

20.1.2007 9:46

RE: Velmi poučné - no comment

seda 82.?.?.?

Reakce na 126005

Bankovní svět je propletenec smrtelně jedovatých hadů, který vás smrtelně "uštkne", ani nevíte jak. Je to svět sám pro sebe. Teorie kapitalizmu a volného trhu téměř zcela znemožňuje solidní regulaci. A tak vidíme, že stejná banka praktikuje rozdílné přístupy v různých zemích např. to co si dovolí cizí (ale podle jejich "vzoru" i naši) bankéři v ČR je opravdu skandální! [bliji]

126033

20.1.2007 9:52

RE: Velmi poučné

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 126005

"Vymysleli "banku sluzeb"!!!"

přidejte ještě barterový obchod a LETS systémy, plus nízkoúročné půjčování v muslimských bankách a máme tu jistou naději, jak ten prohnilý svět nechutných úroků a inflací hodit do kanálu [mrknutí jedním okem]Včetně toho, že to potrhá globální centralizovaný systém a nadnárodní síly se budou moci vzteknout [velký smích]

našel by se odborník, který by tyto principy byl schopen sesadit dohromady, do funkčního celku? myslím, že tudy vede možná cesta

126035

20.1.2007 9:35

RE: Velmi poučné? - je to trochu jinak!

seda 82.?.?.?

Reakce na 125996

>Kdyz nam ten 'socialismus' tolik nasetril,...
Nevím jestli sledujete "běh světa", ale faktem je, že ČSSR neměla ŽÁDNÝ dluh, fungovala s přebytkem! Na to, aby jste se s tím vy, novodobí kapitalisté a jejich ctitelé vyrovnali, museli jste vymyslet pojem "skryté zadlužení". Každý pojem v sobě něco skrývá...v tomto případě vytýkáte svým předchůdcům, že více investvali do lidí, a méně do baráků. Spekulujete s tím, že baráky je víc vidět (oprýskané omítky a pod.), ale lidi ne!
>Moji prarodice placou, jak maj male duchody, ze pry za to muze nejaky Klaus.
Pláčou právem...celý život poctivě pracovali a z jejich práce vznikly, v převážné většině, ty hodnoty, které ten zloděj tisíciletí - Klaus, "zprivatizoval" - přesněji řečeno ukradl, resp. asistoval u té krádeže tisíciletí! A, hleďme!, během velmi krátké doby jsme se stali málem žebráckou republikou...! Jó, ale opravili jsme baráky...a ušetřili jsme baráky-řada z našich občanů se přestěhovala do kanálů!!! Ale jsme zachráněni-koupíme si odpustek-adoptujeme dítě v Africe...!? Kapitalistická společnost je velmi pokrytecká...fuj!
Pane (paní?) von Krebst, proč se bojíte vystupovat pod svým pravým jménem? Nebo, že by jste byl "von"?
P.S. Je to trochu jinak! [mrknutí jedním okem]

126032

19.1.2007 22:18

RE: Velmi poučné

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125982

Nevite, kdo to nahodou rekl? Docela by me zajimalo, ktera strana razi takovy nazor. To vite zadna husa nekejha osamocene.

126000

20.1.2007 4:48

RE: Velmi poučné

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 125982

>"Již delší dobu se potýkáme s nedostatkem prostředků z
>privatizace."

>Lidově řečeno "Co nám zanechal socialismus jsme již
>prošustrovali".
No ale samozřejmě. Po hmotné stránce jsme na tom byli velice dobře. Ono stačí si porovnat domečky, ve kterých žijí naši sousedi v Rakousku a hrady, v jakých bydlel kdejaký jézédák. Druhá věc je, že nás komunisti dokázali nasírat na každém kroku, takže jsme nakonec uvěřili, že jsme chudáci i po hmotné stránce.
J. H.

126025

22.1.2007 11:45

RE: Velmi poučné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 125982

hahahah, dobrý

126352

23.1.2007 9:55

RE: Velmi poučné

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 125982

"Co nám zanechal socialismus jsme již prošustrovali".
Ještě to mohl dát za vinu tomu socializmu, že málo našetřil...
---------------------------------------------------------------
Jo, to co nám zanechal socializmus, budou platit ještě vnuci.Copak jste nečučel za komančů za dráty, na tu kapitalistickou bídu?

126470

19.1.2007 20:42

Demokracie?

Wesley 24.?.?.?

V soucasnem systemu vzdy vitezi ten kdo zkorumpovava. Zejmena, kdyz za korupci neexistuje zadny postih. Strana penez a korupce si vse jednoduse koupi tak jak potrebuje. Jenom nevim proc se takovemu systemu rika demokracie.

125984

19.1.2007 21:03

Show.

Halali 88.?.?.?

Reaguji na Váš příspěvek.Možná se pletete.(možná ne.).To ukáže čas,dejte Jim šanci.Mají na ni nárok.

125990

19.1.2007 21:04

Obraz demokratury v Cechach

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pokud je politicka situace odrazem stavu spolecnosti, pak si CR stoji velmi spatne. Obavam se, ze president Klaus ma pravdu a mame politiky, jake si opravdu zaslouzime. Po vice nez pulrocni vlekle krizy bezvladi. Budeme mit vladu opirajici se o o toleranci dvou expolsancu CSSD. V lepsim pripade je tolerance panu Pohanky ci Melcaka zalozena na tom, co dostali slibeno. V horsim pripade poslouchaji, protoze by se mohlo zverejnit neco z jejich minulosti. To prvni je politicka korupce a to druhe vydirani. Pokud toto ma byt projevem politiky v CR, pak politickou kulturou daleko zaostavame za zememi jako Britanie. Vytahovani zprav tesne pred volbami, rvaci z Kockova klanu ve stylu barevnych kosil, poslanci typu Zakova, v konfliktech s policii, a prebehli poslanci rozhodujici o "stabilni vlade"... Mno, myslel jsem si, ze nic horsiho Kocourkova byt nemuze. Mylil jsem se!

125991

19.1.2007 21:07

Kral, chovejte se aspon jako Knecht.

Jurgen von Krebst 128.?.?.?

Pane Kral, verim, ze se vam to nelibi ale proc to aspon nerespektujete, chovejte se jako dospely clovek, jako muz. Vlada prosla 100:97. Poslanci (kazdy jeden) byli zvoleni za sebe, hlasovali podle sveho vedomi a svedomi, a je na stranach koho si daly na kandidatky. O tom to je, jinak by stacilo 5 predsedu a parlament se muze zavrit a nebo z nej udelat galerii, nocleharnu pro bezdomovce nebo muzeum holocaustu....

Kdyby vyhrali bolsevici, stejne, s 2-3 hlasy, taky byste napsal ze je vlada zalozena na korupci a vydirani nebo by to od genialniho socialistickeho namestka z RaJ bylo spis moudre a strategicke vyjednavani a stanicky krok?

Merme jim vsem stejnym metrem, prosim.

125992

19.1.2007 22:15

RE: Kral, chovejte se aspon jako Knecht.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125992

Mno, zalistujte v archivu Zvedavce, aby jste vedel jakym metrem pan Kral meri Paroubka. V kazdym pripade, kdyz neznate nazor autora tak si poradne zjistete co uz napsal. A taky bejva dobry overit si jestli je autor mrtvy. Neni nad klasiky, ty uz nic napsat nemuzou. Ja vim, s politikou je to skoro, jak se sexem. Rozdil je pouze v tom, ze krev ve velkem mnozstvi se nahrne do jinych organu tela. V kazdym pripade efekt je stejny. Emocemi poznameny usudek. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

125999

19.1.2007 21:09

Nechápu ...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Asi jsem naivní, pane Richard Král, ale nějak to moc nechápu. Nedělám si iluse, co jsou zač ti naši politici od úplně zleva do úplně napravo. Ale tady v tomto konkrétním případě jsem s rozumem v koncích - nechcete napsat ještě dodatek, kde by jste nějak znázornil, jakže to vlastně uvažujete Vy ?

áááĺe co se vůbec starám o politiku ... [velký smích]

125993

19.1.2007 21:27

RE: Nechápu ...

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125993

Možná, že jde o nějakou formu kouřové clony, abychom se o politiku přestali zajímat úplně a aby si politické prostitutky mohli dělat úplně co chtějí a vůbec se neohlížet na nějaké občany a voliče.
Přestávají platit slova a alespoň byla taková doba, kdy politik něco řekl a jeho slova nějakou dobu platila.
Jak je to dlouho, co Topolánek prohlašoval, že se jeho vláda nebude opírat o nějaké "přeběhlíky" a starý vrchní "pazour" ODS, který dnes zasmraďuje Hrad, se nechal slyšet, že on žádnou vládu založenou na politických přeběhlících jmenovat nebude!!!
Blahé paměti Gross - stejné prase, jako zmínění - když chtěl jmenovat svojí vládu musel si k "pazourovi" donést nějakou písemnou supliku, že má zaručenou většinu v poslanecké sněmovně.
Takže je jedno, zdali bučí kráva na pastvě, nebo hovoří politik,
obsahový význam je stejný!!!

125995

20.1.2007 9:53

RE: Nechápu ...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125995

Tak to je přesné Nápovědo, souhlasím s Vámi. A ještě bych dodala, že volby už dnes opravdu, ale opravdu nejsou k ničemu, leda tak pro srandu králíkům. Vlastně jsou velmi škodlivé, protože zlegitimizují vládu pravolevých zločinců. Když občan zvolí pravici, dostane nafackováno zleva, a když zvolí levici, dostane nafackováno zprava. Prostě ať volí koho chce, vždy dostane nafackováno- a ještě se mu pak řekne, že má takovou vládu, jakou si zaslouží.

Řešení je dvojí: buď aby všichni občané bojkotovali volby a nikdo k volbám nechodil, nebo aby vyšli do ulic a žádali přímou demokracii švýcarského typu.

126036

20.1.2007 10:30

RE: Nechápu ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 126036

paní Jarmilo, a co se poohlédnout po jiných stranách, to Vás nenapadlo? proč se stále volí ODS,ČSSD,KSČM,a KDU-ČSL v různých obměnách? I když nám zejména prvé dvě jmenované na střídačku rozkrádají republiku a zaprodávají cizím mocnostem?

Nabídka programů různých dalších stran je mnohem širší!!! [cool]

Na přímou demokracii zapomeňte. Ve světě médií a reklamy žádná demokracie neexistuje. Lidé jsou příliš manipulovatelní. [pláč]

126040

20.1.2007 16:57

RE: Nechápu ...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126040

Já už jsem to vysvětlovala asi tisíckrát pane Méďo Béďo, tak to vysvětlím ještě jednou. Technologie moci je tak dokonale propracovaná, že ani volba malých stran by k ničemu nevedla. I tam, od samého počátku mají nasazeny své agenty-hlídače, kteří vše bedlivě hlídají a podávají zprávy výš. Kdyby si všichni lidé najednou řekli, že zvolí neznámou pravicou straničku a ona by skutečně zvítězila, tak by její autentické vedení bylo zanedlouho odstraněno a nastoupily by figurky, které tam mocní v zákulisí potřebují mít. A pak by ještě voličům opět říkali: vidíte, neměli jste volit neznámou, neověřenou straničku, je to vaše chyba, proto máte takovou vládu jako si zasloužíte. Takže by volič opět dostal pár facek zleva i zprava, aniž by něčeho dosáhl.

Stranický systém prostě nefunguje, všechny strany dohromady mají asi jen asi 100 tisíc členů a funguje v nich pyramidový systém moci, takže opravdu mocných je asi jen 5 tisíc lidí a tito lidé vládnou 10 milionům obyvatel, kteří ve skutečnosti nemají v zastupitelské demokracii vůbec žádné zastoupení. Proto jedině přímá demokracie a můj volební systém může něco změnit.[oči v sloup]

126079

20.1.2007 17:28

RE: Nechápu ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 126079

paní Jarmilo, ja Vám rozumím, přečtěte si však znovu tučně zvýrazněnou větu v mém předchozím příspěvku.

Oligarchové platí média. Svět médií ovládá voliče. Voliči "volí" "politiky-korýtkáře". Tedy jak správně píšete, systém moci má politiku do určité míry pod kontrolou. Při absenci skutečně svobodného, vnitřního rozhodování voličů je Váš systém, byť sebelepší, s prominutím na nic.

Dokud lidé budou ovcemi, sebelepší nástroj jim nepomůže, vždy to bude jen hra "jako". A také do té doby nikdy z jejich středu nevzejde politik, kterému nepůjde o koryto, ale o ty, jejichž zájmy zastupuje.

Napíši nyní tvrdou větu: "Život v roli ovce je pro člověka bezcenným a promarněným, ač nesrovnatelně pohodlnějším"

Lidé se musí změnit sami, uvnitř sebe, ovládnout a podmanit svoje tiky "mít se dobře za každou cenu, třebas i na úkor druhých" "užít si dokud je čas" "ono to nějak dopadne", odmítnout uniformitu a "politicko-společenskou korektnost" to vše pod heslem "Po mě potopa".

Do té doby si jen na něco hrajeme, ale ničím opravdovým ve skutečnosti nejsme.

126083

20.1.2007 20:24

RE: Nechápu ...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 126083

Zcela souhlasím a zároveň jsem smutný. Když to, co radíte, taky sám zkusíte, budou Vás mít lidi za blbce nebo duševně nemocného. Můžeme někdy pak udělat "kongres" takových takto stigmatizovaných. Bude to neveselé sezení ! [velký smích]

126105

21.1.2007 8:41

RE: Nechápu ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 126105

"Můžeme někdy pak udělat "kongres" takových takto stigmatizovaných"

už se dávno dějí pane Gejdoš, chcete taky do party? [mrknutí jedním okem]

126167

22.1.2007 20:42

RE: Nechápu ...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 126167

už se dávno dějí pane Gejdoš, chcete taky do party?

Asi určitě ano, průšvih je v tom, že jaksi jak stárnu, mám co raz méně času ! [smích]

126392

23.1.2007 12:34

RE: Nechápu ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 126392

času máte právě tolik, kolik potřebujete, myslím, že se určitě nějaký najde [smích]

126488

22.1.2007 22:15

RE: Nechápu ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 126167

Ja sem taky pro, az se vratim urcite budu chtit nejake lidi poznat osobne. [smích]

126401

23.1.2007 12:38

RE: Nechápu ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 126401

Vy se chcete vrátit pane Bartošek? Co Vás k tomu vede?

(užitečný je podle mě našinec jak doma, tak v zahraničí, přesně jak nedávno vyjádřil pan Čulík na BL)

Ale shodneme se, že osobní poznávání je něco přeci jen bližšího, než vitruální "ohmatávání" zkrze psané slovo. Tudíž velice rád! [smích]

Ursus

126489

23.1.2007 16:03

RE: Nechápu ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 126489

Mam v Cesku veci, ktere mam opravdu rad a tady mi chybi. A navic nekterym lidem jsem to slibil a prisel cas, abych zacal davat zpatky, to co oni darovali me na zacatku zivota. [smích] [mrknutí jedním okem]

126512

21.1.2007 9:19

RE: Nechápu ...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126083

Jste příliš pesimistický pane Méďo Béďo. Vzpomeňte si- komunisti nás 40 let ohlupovali svou propagandou a vůbec nic jim to nebylo platné, stejně je většina obyvatel vůbec nebrala. Dneska je to naprosto stejné. Většina lidí se nedá médii a reklamou zblbnout, zvláště když existuje internet, jenom nemají v rukou vůbec žádné nástroje, jak se proti těm nahoře bránit, jak je v případě potřeby svrhnout, odvolat je z funkcí. Většinová společnost je proti těm nahoře zkrátka naprosto bezmocná.

Voliči nevolí politiky-korýtkáře. Celých 17 let to pozoruji, voliči volí zásadně správně a moudře, ale nic jim to není platné, protože jak říkám, technologie moci je již 100 let dokonale propracovaná, takže nemají šanci s ničím pohnout. Můj systém je dokonalý v tom, že obsahuje 4 typy hlasování občanů, kde občané mohou prakticky po celý rok na místní i celonárodní úrovni prakticky hlasovat i rozhodovat sami o všem. Taky mohou kdykoliv odvolat kteréhokoliv jednotlivého zkorumpovaného politika. Politici by fungovali pouze jako vykonavatelé vůle lidu- bez občanů by nesměli rozhodnout vůbec nic. Že takto praktikovaná přímá demokracie funguje dokazuje Švýcarsko, kde to funguje již léta a Švýcarsko díky tomu vzkvétá. A můj volební systém je dokonalejší než ten švýcarský, protože ani Švýcaři nemají zpětnou kontrolu, kdežto u mého volebního systému existuje všeobecná zpětná kontrola všemi směry. Nemohl by se ztratit ani jediný hlas občana.

126170

21.1.2007 14:04

RE: Nechápu ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 126170

ad: Voliči nevolí politiky-korýtkáře. Celých 17 let to pozoruji, voliči volí zásadně správně a moudře, ale nic jim to není platné, protože jak říkám, technologie moci je již 100 let dokonale propracovaná, takže nemají šanci s ničím pohnout

Což jaksi potvrzuje prohlášení hlavní postavy seriálu Big Ben:

Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali!!!!

Jsem podobného názoru. Když se nemanipuluje volbami, manipuluje se voliči! NIKDY se volič nedozví, to co chce nebo potřebuje ale jen to, co se mu řekne! Za těchto okolností jsou ovšem jakékoli "svobodné" volby pouze fikce!

Krysa

126202

23.1.2007 10:09

RE: Nechápu ...

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 126170

Většina lidí se nedá médii a reklamou zblbnout....
---------------------------------------------------
Promiňte, ale nespadla jste z višně?
Copak nevíte o volbách v Mostu, kde vyhrála tlupa jen pro to, že pak udělali loterii o kola, auta a počítače?
Ukažte mi tu nezblblou většinu a s přímou demokracií běžte do...

126473

19.1.2007 21:44

Jirka...

clarc 213.?.?.?

...dostal na frak. yes!

125997

19.1.2007 22:37

Chazarshow

filantrop 38.?.?.?

Neříkám, že ČSSD je o mnoho lepší, ale ODS je výkladní skříň českého chazarstva a jevrejstva....
Navíc když se šušká, že za NWO stojí chazaři, tak.....
Mám bujnou fantazii?

126002

20.1.2007 10:16

RE: Chazarshow

filantrop 38.?.?.?

Reakce na 126002

No response?
Zdůrazňuji, že NEJSEM rasista, to oni jsou....

126038

20.1.2007 10:24

RE: Chazarshow

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 126002

u nás je to samospádem, jak v EU, tak i u nás

poslužme si:" Plán celoevropského ... zákazu popírání holocaustu minulý týden v Berlíně představila německá ministryně spravedlnosti Brigitte Zypriesová, jejíž země tento půlrok EU předsedá."

tato dáma prosazuje též omezení svobody vyznání http://www.eagleworldnews.com/2006/12/15/german-mi...

nezapomínejme, kdo zakládal EU. Pak dojde k tomu, že co v Německu, to i u nás. Oni už se Vašek Havlů a Topolánkova vláda ODS o to postarají.

A co potom? zákon jedné strany? zákon o závadném myšlení? povinné čipování lidí? Hitler a Stalin by si na EU mnuli ruce, když by se jí dožili... [bliji]

126039

20.1.2007 19:09

RE: Chazarshow

filantrop 38.?.?.?

Reakce na 126039

Čirou náhodou ([velký smích]) se pár hodin po získání důvěry na vládu (Českou republiku) obrátily státy se žádostí o zřízení základny. Hmm...

126099

20.1.2007 20:10

RE: Chazarshow

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 126099

hmmm [smích] úplně čirou nááááhodou!!! a to ještě oficiálně! neoficiálně už několik let....[velký smích]

Vypijeme si to až do dna. Všichni.
A neříkám, že to nebude bolet. Z bolesti vyplývající poznání je však nutné. Vlastně bychom měli Topolánkovi děkovat, protože díky porobě zjistíme, jak už nebýt ovcemi. A kdo v tom setrvá, jednoduše zahyne. Vesmír je nesmlouvavý.

126104

20.1.2007 0:17

To máš prašť, jako uhoď

Jan Gutbayer 193.?.?.?

Jirka Quimpy PaRAJbek korumpoval voliče slibama a podlejzáním nemakačenkům, Topy "Fotr" Guľatej zas korumpoval dva poslance. Blbce z nás dělaj oba, ale percentuální zásah obyvatelstva korupcí je přece jen menší v druhém případě... A co s nima? Vystřelit je na Mars... kéž by to šlo.

126010

21.1.2007 12:10

RE: To máš prašť, jako uhoď

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 126010

A čemu se divíte? Topolánek je prý "chlap s gulami". Jenže jak to tak vypadá, z Ostravy do Prahy docestovaly jenom ty "gule".

126188

21.1.2007 17:41

RE: To máš prašť, jako uhoď

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 126188

Ale za to jsou ty "gule" plne funkcni. [velký smích] Lewinska Billovi "pouze" provedla dukladnou ocistu nektere casti tela. Pravda nepouzila pri tom zadny cistici prostredek. Zrejme nebylo nic po ruce, takze musela improvizovat a prezidenta Clintona to stalo hodne. To je jeden extrem. Na druhou stranu nezbyva mi nez souhlasit s pani Topolankovou, ze chlap by se mel davat kolem padesatky bacha, aby neztratil rozum. Chlap nabuzeny hormonama ma totiz problem ukocirovat vlastni osobni zivot, o tom jakym muze byt premierem se zahy presvedcime. Nezbyva nez zbozne doufat, ze seda eminence pan Dalik, dokaze chytit "za koule" stisknout a tu jemnym ci hrubym tlakem usmernit udalosti. Pan Dalik je schopen sebereflexe, kdyz uznal jistou neprofesionalitu sveho poradanstvi ohledne osobniho zivota, tedka uz naseho premiera. Zato nas premier prokazal znacnou davku nezodpovednosti a infantility ve svem osobnim zivote. Zrejme mu stejne jako Havlovi nedochazi, ze ve vysoke politicke funckci neni obcan jako obcan. Kuprikladu, kdyz ja reknu, ze papirove penize do peti let zkolabuji, tak ma jiny ucinek, nez kdyz to treba rekne sef FEDu. [mrknutí jedním okem] Takze Franta Boruvka muze klidne podvadet svoji "starou", treba takovy Clinton nemuze, jenom tak bez jistych neprijemnych dopadu na jeho politickou karieru. A jak vidno cesky premier je v tomto bode na tom stejne dobre jako Franta Boruvka. Holt vsak na vyber prilis nemame, pan Paroubek nedokazal ani potrast rukou. Vypada to, ze pro nekoho ma nekolikalety styk s moci fatalni dusledky. [pláč] [pláč]

126233

20.1.2007 4:38

Kdo teď ve skutečnosti vládne.

J. H. 85.?.?.?

Zdá se, že vám nedochází, co se stalo. Ti dva budou mít pro zbytek volebního období větší moc než prezident, protože jen na nich bude záležet, co projde parlamentem. Takže nám teď budou vládnout dva bastardi, které jejich zrada spojila jak siamská dvojčata.
Vyplývají z toho tři věci. Jednak že nemuseli být pro ODS ani moc drazí, za druhé, že se jim časem prodraží jako všechno laciné, no a zatřetí se můžete zamyslet nad tím, čemu říkáte demokracie.
J. H.

126024

20.1.2007 12:50

První možný krok nové "vlády"

kubrt 89.?.?.?

Hoďte očko na : http://www.novinky.cz/domaci/usa-chteji-v-cesku-radary-protiraketove-obrany_107119_f9vmt.html

Zajímavé. Do 24 hodin po instalaci "vlády".

126056

20.1.2007 14:18

RE: První možný krok nové

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 126056

No vidíte - už je to tady. Takže už víme, kdo ty dva zkorumpoval, případně navedl, jak by mohli pár let být důležití (on je to vlastně taky druh korupce) - nebo obojí. A je nakonec jedno, jestli dostali dolary, nebo jestli na ně Amíci něco vyšťourali. Ale vzhledem k jejich nenažranosti bych byl ochoten věřit, že dostali hlavně sliby.
J. H.

126061

20.1.2007 14:58

RE: První možný krok nové

skud 88.?.?.?

Reakce na 126061

http://www.zeleni.cz/3567/clanek/vondra-a-schwarzenberg-se-dohodnou-a-lidsky/

To jsou nechutné a prázdné keci. Melouni prohlašovali, že jsou proti raketám a teď hajzl Burseek říká toto:
"Rakety vůbec nejsou aktuální."

Taková jidášská vyhýbavá odpověď.

Ale prdlajs Burseeku, rakety jsou aktuální až to smrdí.

Ano, zelení jsou pro rakety a pro bušistánce a Izrael.

Američané čekali na vyslovení důvěry a teď už spouští svojí kampaň. Parkááánka je pro.Zvýší se bezpečnost, že ááááno.

Hlavně že před tím mafiáni, pardón volení zástupci lidu, furt mlčeli. Topolánek je proti referendu.

No a je to jasné.

My vám ta lidská práva vnutíme i kdyby jsme si vaše děti smažili k večeři. [bliji]

126067

20.1.2007 13:40

?

Jiří 88.?.?.?

Pane Král, zelená a rudá je v našich podmínkách pro mnoho lidí přijatelnější než modrá

126059

20.1.2007 16:10

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 126059

... jaká modrá, vždyť jsou to borůvky [pláč]

126071

Příspěvků: 46

19.01. 20:25 milstr  Velmi poučné
19.01. 21:40 Jurgen von Krebst  RE: Velmi poučné
19.01. 23:54 Rene Bartosek  RE: Velmi poučné
20.01. 09:46 seda  RE: Velmi poučné - no comment
20.01. 09:52 MedaBeda  RE: Velmi poučné
20.01. 09:35 seda  RE: Velmi poučné? - je to trochu jinak!
19.01. 22:18 Rene Bartosek  RE: Velmi poučné
20.01. 04:48 J. H.  RE: Velmi poučné
22.01. 11:45  RE: Velmi poučné
23.01. 09:55 Vratislav  RE: Velmi poučné
19.01. 20:42 Wesley  Demokracie?
19.01. 21:03 Halali  Show.
19.01. 21:04 Rene Bartosek  Obraz demokratury v Cechach
19.01. 21:07 Jurgen von Krebst  Kral, chovejte se aspon jako Knecht.
19.01. 22:15 Rene Bartosek  RE: Kral, chovejte se aspon jako Knecht.
19.01. 21:09 Petr Gejdoš  Nechápu ...
19.01. 21:27 Nápověda  RE: Nechápu ...
20.01. 09:53 Jarmila  RE: Nechápu ...
20.01. 10:30 MedaBeda  RE: Nechápu ...
20.01. 16:57 Jarmila  RE: Nechápu ...
20.01. 17:28 MedaBeda  RE: Nechápu ...
20.01. 20:24 Petr Gejdoš  RE: Nechápu ...
21.01. 08:41 MedaBeda  RE: Nechápu ...
22.01. 20:42 Petr Gejdoš  RE: Nechápu ...
23.01. 12:34 MedaBeda  RE: Nechápu ...
22.01. 22:15 Rene Bartosek  RE: Nechápu ...
23.01. 12:38 MedaBeda  RE: Nechápu ...
23.01. 16:03 Rene Bartosek  RE: Nechápu ...
21.01. 09:19 Jarmila  RE: Nechápu ...
21.01. 14:04  RE: Nechápu ...
23.01. 10:09 Vratislav  RE: Nechápu ...
19.01. 21:44 clarc  Jirka...
19.01. 22:37 filantrop  Chazarshow
20.01. 10:16 filantrop  RE: Chazarshow
20.01. 10:24 MedaBeda  RE: Chazarshow
20.01. 19:09 filantrop  RE: Chazarshow
20.01. 20:10 MedaBeda  RE: Chazarshow
20.01. 00:17 Jan Gutbayer  To máš prašť, jako uhoď
21.01. 12:10 Dáša  RE: To máš prašť, jako uhoď
21.01. 17:41 Rene Bartosek  RE: To máš prašť, jako uhoď
20.01. 04:38 J. H.  Kdo teď ve skutečnosti vládne.
20.01. 12:50 kubrt  První možný krok nové "vlády"
20.01. 14:18 J. H.  RE: První možný krok nové
20.01. 14:58 skud  RE: První možný krok nové
20.01. 13:40 Jiří  ?
20.01. 16:10  RE: ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

12

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 25 čtenářů částkou 4 232 korun, což je 12 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 1

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Měnové kurzy

USD
22,32 Kč
Euro
26,32 Kč
Libra
29,13 Kč
Kanadský dolar
16,68 Kč
Australský dolar
15,98 Kč
Švýcarský frank
24,46 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
45 432,69 Kč
1 unce stříbra
631,64 Kč
Bitcoin
262 462,85 Kč

Poslední aktualizace: 8.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 891