Diskuze k článku

Dlouhodobá Dalíkovská kriminalizace české politiky

Příspěvků 72

18.1.2007 1:09

Nemuzu uverit...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...ze pofiderni banda ODSSaku projde v parlamentu proto, ze nekdo podlaci/vidira ci jinak ovlivnuje dva posrance CSSD. Ne, ze bych CSSD fandil, ale to co se v parlamentu odehrava pripomina ze vseho nejvice kriminalku v televizi a ne vladni jednani.

Navic prezident vykrikoval (i kdyz - jako obvykle - v rozporu s ustavou) ze vladu zalozenou na jednom ci dvou prebehlicich nechce. A ted ji tedy mame mit? [zmaten] [překvapení]

Muzou ti sasci klesnout jeste hloubeji, nebo to je jen muj dojem z sledovani jak se hadrkuji o koryta? [zmaten] [oči v sloup]

125875

18.1.2007 5:08

RE: Nemuzu uverit...

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 125875

Dejte si panáka a vylepšete náladu pohledem na fotku Kačky Žákové.
Někdy jsou i okamžiky, kdy pro dobrou věc je třeba udělat lecos. [chechtot]

125887

18.1.2007 7:15

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125875

Kdo to ještě nepochopil, tak to znovu zopakuji: vládnou nám skuteční a nefalšovaní mafiáni, kteří se spolu rvou o různé miliardové zakázky a různá výnosná koryta. Jsou to dvě rozdílné skupiny, ale s pravolevou politikou to nemá nic společného. Ovšem je pravda, že údajná levice v čele s Paroubkem je o chlup horší než údajná pravice v čele s Topolánkem, protože tato skupina mafiánů se již neštítila ani nájemných vražd (Mrázek a jiní)

125892

18.1.2007 7:30

RE: Nemuzu uverit...

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 125892

A jakpak to, Jarmilo, myslíte?
Cituji:
Ovšem je pravda, že údajná levice v čele s Paroubkem je o chlup horší než údajná pravice v čele s Topolánkem, protože tato skupina mafiánů se již neštítila ani nájemných vražd (Mrázek a jiní).

Vychvalujete "pravici" za nájemné vraždy nebo za ně zavrhujete "levici" ? Nějak mi to z Vašeho plamenného projevu jednoznačně nevyplývá. Je vás tady škoda, s tímhle byste líp uspěla na politické scéně. [smích]

125893

18.1.2007 10:42

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125893

Vážně jsem to napsala tak nesrozumitelně? Když jsem napsala, že levice je o chlup horší- tak dávám na vrub pochopitelně ty nájemné vraždy jim. Přečetla jsem si totiž tu Kubiceho zprávu od A až do Z celou a z ní jasně vyplynulo, co je Paroubek, Gross, Kočka a všichni ostatní zač.

Na druhé straně mi velmi vadí "odesák" a mafián Tlustý, který prosazuje tvrdý hazard, kde lidé mohou během 5 minut přijít o celou výplatu. A to jenom proto, že estebák Sazky Hušák je jeho přítel a že má otce a manželku v hazardu zaměstnané. Taky Parkanová mě velmi zklamala. Pokládala jsem ji slušného člověka, ale je to jen taky něčí poslušná loutka- souhlasí se základnami. A tak je to se všemi politiky, kteří se dostali nejvýše- jsou jen figurkami mocných mafiánů, právě z toho důvodu tam byli protlačeni. Slušní lidé se v nejvyšší politice snad již vůbec nevyskytují. [bliji]

125903

18.1.2007 11:01

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 125903

Paní Jarmilo,
vadí vám Tlustý jen kvuli hazardu?Jenže hazard je věcí osobní volby.Je to jen a jen vaše věc,jestli se rozhodnete prohrát barák,nebo veškerý váš majetek.Nikdo vás nenutí.

Kdyžto do státního penězovodu dáváme peníze všichni a na tom se všichni korýtkáři podílejí jistou měrou.Opozice,koalice,pravice nebo levice,je to jedno.Všichni si utrhnou to své.
Sama nemám radost z toho současného kočkopsa.Vadí mi především zelení(nemožná Kuchtová a Bursík)a ODS,kterou jsem ve své pomýlenosti volila.

Myslíte,že ta vaše reforma něco vyřeší?Problém není v tom kdo a jak je volen a jak moc pevné bude křeslo pod ním.Důležitá je zodpovědnost jednotlivců ve vládě a jejich téměř neomezený přístup k penězotokům státu.Váš nápad je sice dobře myšlený,ale zasahuje teprve až do dílčích částí systému.Tyto zásahy sami o sobě jen maličko stíží život "vepříkům",ale ti se stejně dosyta najedí ze svých korýtek.
Tohle není jen a jen o systému,pokud k novému systému přstoupí "staré"struktury(lidé s jistým typem charakteru a myšlením)tak nebudou najednou hrát podle nových pravidel,ale budou mít snahu upravit si hřiště tak,aby mohli jednat podobně jako dřív.

125904

18.1.2007 14:58

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125904

Alexo, bezcharakterní komunista Tlustý vadí z více důvodů, nejen kvůli hazardu. Ale s tím hazardem je to poněkud složitější. Tuhle jsem se bavila s jedním Čechošvédem a ten mi psal, že jsou Švédi příliš socialističtí, že zakázali kdeco, že je tedy zvláštní, že byli vyhodnoceni na 1.místě jako nejdemokratičtější země světa. Ale můj názor je ten, že to Švédi dělají velmi dobře. Falešná bezbřehá liberálnost ve skutečnosti prospívá jen pár mafiánům, kteří si pak za brovské peníze z hazardu koupí i politiky, kdežto hazard sám škodí většinové společnosti. A Švédi na to přišli, že má mít vždycky přednost prospěch většinové společnosti před jednotlivci. Nejde jen o estetickou stránku věci, že Praha dnes vypadá jako mafiány vystavěný Las Vegas- každých 100 metrů herna. Takhle ji nezprznili ani komouši. Jde o to, že hazardu propadá příliš mnoho lidí a gambleři pak i vraždí, aby získali i nějakou korunu. Od revoluce snad již bylo zavražděno stovky lidí, to udělá celoživotně nešťastnými tisíce lidí z jejich rodin, teď gambleři se často musí léčit, to taky stojí děsné prachy, nebo jsou zavření- to stojí ještě víc. Atakdále, atakdále. Zkrátka a dobře, když si většinová společnost sečte zisk, že za to postaví pár hřišť a odečte náklady- tak jednoznačně zjistí, že herny přinášejí jen samé zlo a žádný užitek. A ják říkám, obrovsky z toho zbohatnou jedině mafiáni.

Ano, jsem přesvědčena, že ta moje reforma by vyřešila všechno. A pan politolog Polák je o tom přesvědčen taky. Představte si, že by na jakékoliv téma bylo uspořádáno referendum, a i kdyby přišlo pouhé 1 procento lidí, tak by bylo platné. A víte proč? Protože to pouhé 1 procento je 50 000 lidí a tolik lidí se zkorumpovat nedá. Kdežto podělaných 200 posranců se dá zkorumpovat kdykoliv.

125916

18.1.2007 16:55

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 125916

>...že jsou Švédi příliš socialističtí, že zakázali kdeco, že je tedy zvláštní, že byli vyhodnoceni na 1.místě jako nejdemokratičtější země světa.<

Bájný výraz demokracie.Jsem mladá,ale přesto si všímám,že tou "demokratičností" se dnes ohání kde kdo a to v 95% případů tam,kde je to slovo z hlediska stavby věty i situace navíc.Proč?Dřív,před 5ti a více lety to tak nebylo.Není to náhodou proto,že se tímhle hezkým slůvkem zatlouká konání v jeho úplný opak?

On ten socialismus má něco do sebe,stejně tak libertariánství,konzervatismus i komunismus.Kam se podíváte jsou stoupenci jednoho,nebo druhého a zuby nehty se brání a zároveň hází kameny po táborů "těch druhých".

>A Švédi na to přišli, že má mít vždycky přednost prospěch většinové společnosti před jednotlivci.<

Ano,když se většinová společnost chce a musí třeba dívat na telenovely,tak se na to udělá zákon.[chechtot] Co je to vůbec ten "prospěch většinové společnosti"?Třeba u nás by to mohli být supermárkety s levným a hnusným jídlem IV.jakosti,nebo levné televize a časopisy pro ženy.Dětská hřiště však určitě ne.Nezapomeňte máme tu bdící a nikdy nespící socialistickou a totalitní EU,děti mají být ve sterilním prostředí a žádné pískoviště.

Pokud vás zajímá(já vím že ne)na co skutečně narážím,tak je to spor mezi tím,jestli se lidem má dávat co chtějí - popř.za pomoci reklamy upravit to,co chtějí - což spíš nahrává kapitalismu v jeho čiré podobě,nebo jim dát něco,abychom je usměrnili k nějakému vyššímu cíli.

Vyznávám liberalismus,i když vím,že není možné být naprosto svobodná,přesto jsem proti regulacím,zákonům a celkově proti metodě státní represe za pomocí zákonů a výkonných složek.Tím totiž nikdy nic nevyřešíte.Represí legálního hazardu naroste ten ilegální,ve kterém proteče mnohem více peněz,ze kterých ale stát neuvidí ani korunu.
Tím svým postojem se řadíte mezi lidi,kteří moc rádi strkají nos do cizího a chtějí měnit dle svých názorů.Vy máte zodpovědnost za sebe a za nikoho jiného.To,že chce někdo prohrát vše co má a přitom věřit,že získá obří jmění je přeci jeho věc.Je svobodný a se svým majetkem může dělat co chce.Stejně tak i vy.Co kdybych vám začla diktovat do čeho můžete a do čeho nesmíte dát své úspory?Líbilo by se vám to?

Co se Tlustého týče,jen čekám,kdy začnete křičet o KSČ a dalším.Kdo jsi bez viny hoď kamenem,stejně tak i kdo jsi nezažil minulý režim a nutnost přizpůsobení se mu začni ukazovat na druhé.Kolik z těch,co jsou teď v parlamantě nebylo ve straně?

Svou ukřičenou rétorikou,stejně tak i uznáváním jen svých názorů ztrácíte na osobní kvalitě.Nesouhlasím s vámi.Mám z vás dojem,že jste druh Matky-Kvočny,která nejlépe ví,co je dobré pro ostatní a co je správné a pokud by mohla,tak by všem řídila život - Duce Jarmila.

125926

18.1.2007 17:31

RE: Nemuzu uverit...

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125926

Není možné dát vše do "spárů" peněz!
Taková společnost přestane fungovat. Zase veliká míra přerozdělování je na škodu, protože ubije iniciativu.
Budeme konkrétní. Příkladně reklama.
Německo má nepoměrně rozsáhlejší síť dálnic,než u nás a tam dali
jednoznačně na mínění odborníků a reklamu kolem dálnic zakázali!
Řidič na dálnici se má věnovat především řízení a ne nějakým
často naprosto zbytečným a nablblým reklamám!
Nakonec četba reklam může vést k odvedení pozornosti a k havárii.
To je závěr dopravních odborníků, jejichž mínění v Německu
akceptují.
Jenomže jde o peníze!!! Nejde o obecný prospěch, ale o "mamon" u nás,
několika nenažraných reklamních agentur, které budou dělat všechno proto / uplácet a lobovat /, aby jim na jejich pašalík
nebylo sáhnuto! A také majitelé pozemků u dálnic jsou ve hře.
A takových jasných příkladů najdete daleko více, kde je moc
peněz zcela kontraproduktivní a hlavně přímo protispolečenská!
Když se podíváte na samotný právní systém, jeho hodnota
nestrannosti je narušena právě penězi!
Prostě člověk, který má peníze, má u soudu pravdu, ačkoliv to může být lump a protože je schopen "zaplatit" lepší "právo" ve
formě advokátů a bohužel i často korupce,je ve výhodě,
ačkoliv každý cítí , že tudy cesta k právnímu a demokratickému
státu nevede. A to již vůbec nehovořím o spravedlnosti, protože
ta je v našem právním polosvětě, až na posledním místě.
Švédsko je velmi bohatá země a tam již byla míra socializace
překročena.Proto také teď ve volbách dostali místo pravicovější
politici a dojde i ve Švédsku ke korekci, ale základní míra
socializace musí zůstat zachována!

125928

18.1.2007 20:05

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125926

Alexo, on to tady za mne už dost vysvětlil Nápověda. Já nemám na mysli případy, kdy průměrná většina umlátí nadanou menšinu v jakémkoliv směru. Já mluvím o tom, kdy prachy vždy zvítězí nad čímkoliv, i nad zdravým rozumem. To jste mě nějak fakt nepochopila. Svoboda hrát hazard a reklama- vzpomínáte si, byl zde na Zvědavci článek o tom, jak na Černém mostě láká reklama už i malé děti s rodiči do svých prostor, aby se již děti od útlého věku učily na hazard. K tomu připočtěte snahy zlegalizovat drogy a naučit již děti od útlého věku je konzumovat. To je zvláštní, že v podstatě v žádném směru nejsme svobodní- obrátíte se na soud a když nemáte prachy, máte smůlu. Obrátíte se na novináře a když nemáte prachy, máte smůlu. Obrátíte se na politiky a když nemáte prachy, tak máte smůlu, atakdál. Jen máte velkou svobodu v tom, že se můžete stát závislým gamblerem a závislým narkomanem. Tvrdíte, že represí legálního hazardu naroste ten ilegální. To myslíte vážně? Domníváte se, že se ty automaty v hospodách stanou nějak neviditelnými nebo co? Dospělí nemají zodpovědnost jen za sebe, ale i za své děti- a když ty zranitelné děti jsou obklopeny na každém rohu zlem, tak je rodič těžko kolikrát ubrání. A ten Váš závěr o mé osobě je již úplně směšný a jenom se tu směju a křením.

V západních zemích, které nás obklopují nikde nenajdete tolik heren jako u nás- hlídají si to. Jsou zkoncetrovány pouze u nás a na Slovensku proto, jelikož jsou to nejsnadnější pračky špinavých peněz a je zde mafiánské prostředí. Proto se tu stahují zločinci z celé Evropy a hezky si tu pohodlně perou prachy.

125940

19.1.2007 14:30

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 125940

>To jste mě nějak fakt nepochopila.

Ach,kolikrát jen jsem od vás toto četla... [oči v sloup] je to tak,prostě asi jen vám tu nerozumím.

>K tomu připočtěte snahy zlegalizovat drogy a naučit již děti od útlého věku je konzumovat.<

Už se tak děje.Jen s tím rozdílem,že jsou legální jen drogy farmaceutických podniků,ze kterých je profit pro ty správné kapsy.
Když jste u toho,tak raději pomlčte.Víme,že užíváte víno z krabice a nejspíš i kávičku na ranní kocoviny - všechno drogy,státem hajené a pěstěné.

>obrátíte se na soud a když nemáte prachy, máte smůlu. Obrátíte se na novináře a když nemáte prachy, máte smůlu. Obrátíte se na politiky a když nemáte prachy, tak máte smůlu, atakdál.<

Možností je víc.Když nemáte své peníze,můžete ohrozit toho kdo je má,tím,že mu na ně sáhnete,ale to byste hned nepochopila a já vám to tu nechci rozebírat.Někoho se zeptejte,on vám to vysvětlí [mrknutí jedním okem]

>Domníváte se, že se ty automaty v hospodách stanou nějak neviditelnými nebo co?<

Chytrému napověz... a vám říkám,že hazard nejsou jen automaty,ale to byste už také mohla vědět.

>Dospělí nemají zodpovědnost jen za sebe, ale i za své děti-

Bingo!háček je právě v tom,že dnes i ti dospělí jsou nezodpovědní a tak je absurdní,že se vůbec o ty děti starají,protože dítě se od svého nezodpovědného rodiče zodpovědnost nenaučí.

>A ten Váš závěr o mé osobě je již úplně směšný a jenom se tu směju a křením.<

Nebojte,to jsem čekala.Narcisové jsou silně rezistentní vůči kritice.

125971

20.1.2007 9:19

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125971

Mýlíte se Alexo, piju Veltlínské zelené, které obden prokládám Portugalským modrým- snob je spokojen? A ráno popíjím prvotřídní kávu značky Jakobs, to proto, aby mě lidi nepomluvili, že na to nemám.

Jinak co se týče drog a alkoholu, srovnáváte spolu nesrovnatelné. Víno můžete popíjet bez rizika celý život, aniž byste si poškodila mozek, protože je to přírodní zkvašený nápoj. Je to miliony let stará látka, na kterou jsou zvyklá i těla zvířat. Nedávno v TV ukazovali medvědici, jak se pěkně zbumbrlíkovala po zkvašených švestkách a koulela se opile ze zahrady pryč. Naopak při užívání pervitinu je z vás do roka troska.

Já jsem mluvila konkrétně o početných hernách v Praze, tak buďte tak laskava a znovu si to přečtěte, když nechápete čtené.[smích] Jinak sláva, sláva, třikrát sláva, již si toho konečně všimli i v MFD, když ve včerejším článku zkritizovali, jak je nenormální, když je Praha tak hustě prošpikována hernami.

A ty další Vaše nerozumné výpady, co jste napsala již nemíním ani komentovat.[chechtot]

126028

20.1.2007 11:57

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 126028

>Mýlíte se Alexo, piju Veltlínské zelené, které obden prokládám Portugalským modrým- snob je spokojen?<

Dovětku nerozumím,ale o krabicovém jste se tu sama minimálně jednou zmínila.Já vás kvuli tomu nelynčuju,ale jen poukazuju na vaše užívání drog.Potíž je ve vnímání definice slova droga.Pro vás to značí koncentrované Zlo,pro mě látku,která má vliv na psychiku - jedno zda pozitivní nebo negativní.

>A ráno popíjím prvotřídní kávu značky Jakobs, to proto, aby mě lidi nepomluvili, že na to nemám.<

Pijete prvotřídní jen kvuli klepům?

>Jinak co se týče drog a alkoholu, srovnáváte spolu nesrovnatelné.

No tak paní Jarmilo.Všechno jsou to drogy.Všechno ovlivňuje mysl.Pokud mám jednat dle vaší definice,tak i třeba marihuana je také přírodní a užívá se více než dva tisíce let.O spoustě pozitivních účincích ani nemluvě.

Mimochodem,to zvýrazněné drog a alkoholu je od vás manipulativní.Můžete napsat rovnou drog a drog a nebo prostě jen drog.

>Já jsem mluvila konkrétně o početných hernách v Praze, tak buďte tak laskava a znovu si to přečtěte, když nechápete čtené.<

Mluvíme o hazardu jako takovém.Můžeme jistě rozebrat počty jednotlivých způsobů obírání nadšenců,ale to je zacházení do detailů,kterým odvádíte pozornost jen na to,co se vám nelíbí.Ale tak to paní Jarmilo nejde.Když ukazuju na něco,tak ukážu na vše co s tím souvisí.

126051

20.1.2007 14:49

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126051

Asi takhle Alexo, již v minulosti jste mi ten krabčák zde několikrát předhodila, jako byste tím zdůrazňovala, že čím dražší víno, tím kvalitnější člověk, a čím levnější víno, tím bezcennější člověk. Jinak byste prostě jen napsala, že chlastám a nezdůrazňovala byste tak trapně furt jen druh levného vína- proto to označení snob. To s tou kávou byl žert.

Dobrá, udělám Vám radost, víno je taky droga. Je to ale droga, kterou v pohodě mohu popíjet bez následků až do smrti, kdežto pervitin si píchat sotva. O marihuaně již tu byla řeč, ta současná je desetkrát silnější než ta z šedesátých let, takže i čeští lékaři varují, že po delším užívání nenávratně ničí mozek.

Já jsem na začátku nemluvila o hazardu jako takovém, já jsem kritizovala Tlustého za to, že chce ještě více rozložit společnost tím, že tu chce zavést ještě nebezpečnější hazard než tu je. Obce se proti tomu marně brání, Tlustý je chce vyšachovat z rozhodování. Vy se však Tlustého zastáváte, což je ovšem Vaše věc. Pozornost neodvádím, jsem ve svých názorech konzistentní, ale nemohu psát najednou o tisíci věcech současně.

126065

20.1.2007 15:20

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 126065

To víno jsem zmínila možná jednou,dvakrát.Navíc jsem nebyla jediná kdo si do vás zaryl[smích]ale to jen na okraj.

Ad drogy,marihuana především.Někdo špatně snáší alkohol,někdo trávu.Všechny drogy mají veskrze individuální účinek a na všechny! vzniká časem určitá tolerance.Rozdělovat to,která je ta Správná a která ta Špatná je těžké,ne-li nemožné.Osobně myslím,že ta nejnebezpečnější škála drog se velmi opomíjí a jsou jí léky.Na to ovšem současné moudré lidstvo příjde ve chvíli,kdy to odnese minimálně jedna generace.

Kritizovala jste Tlustého za legalizaci hazardu.Chce pomoci své rodině(chápu)a také i státnímu rozpočtu(myslíte,že jsme na tom dobře,když je dluh na hlavu kolem 100k?).Vaše zlost na Tlustého je však mnohem více osobní,než věcná.Kritizujete snad výrobce aut,za to,že díky nim příjde o život několik stovek lidí o život?Kritizujete přírodu za to,že díky výkyvům počasí jsou lidé nachlazení a že si kvuli klacku,který ona podpořila v růstu někdo vypíchl oko?Absurdní?Stejně absurdní je vaše rozčilování.Kdyby nebyly automaty,tak by si ti,kteří na nich hrají našli něco jiného.Jste stejně patetická jako lékař,který začne léčit nespavost hypnotiky.Uvědomte si co je příčina co důsledek.Vy chcete potlačovat důsledky a to nikdy nic nevyřeší,jen prodlouží agonii.

126069

20.1.2007 16:37

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126069

Když si do mne někdo zaryl, tak nikoho nenapadlo zdůrazňovat levné víno, tak jako Vás. Připadalo mi to pokaždé z Vaší strany jako úmysl znemožnit mě zde. Strkat také smajlíky všude tam, kde je Vaše psaní vůči mě docela agresivní je rovněž celkem nevkusné.

Je možné, že nejnebezpečnější škála drog jsou léky, ale o tom zatím nic moc nevím, proto k tomu mlčím. Co však vím bezpečně, že ani měkké drogy by se neměly legalizovat, pouze tolerovat, či měkce trestat, a tvrdé drogy trestat nekompromisně tvrdě.

Moje zlost na Tlustého není ani v nejmenším osobní, já s tímto politikem nemám sebeméně nic co do činění. Jenom si myslím, že když někdo má tu moc změnit společnost k lepšímu, tak by všemi svými silami se měl snažit tu společnost vylepšit, ne ji vést ještě k hlubšímu rozkladu a zkáze. Svého podřízeného vyhodil jenom kvůli tomu, že chtěl tvrdšímu hazardu zabránit a vypracoval proti účinná opatření. Ale to se nenažraným mafiánům, kteří nemají nikdy dost nelíbilo, a tak soudruh Tlustý, jejich dosazený bílý kůň začal jednat, i když si je jistě dobře vědom toho, že tisícům lidí by tím zničil život. Kritizovat takového bezcharakterního politika Alexo snad můžu, ne? Já kritizuji příčinu (Tlustého), nikoliv důsledek- tisíce zkažených životů v důsledku jeho nových zákonných úprav.

126075

20.1.2007 16:45

RE: Nemuzu uverit...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 126075

"Je možné, že nejnebezpečnější škála drog jsou léky"

Lék se od jedu liší toliko množstvím. (Paracelsus, 1493-1541)

126077

20.1.2007 17:39

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 126075

>Když si do mne někdo zaryl, tak nikoho nenapadlo zdůrazňovat levné víno, tak jako Vás.<

Kde jsem zdůrazňovala onu levnost?Chci odkaz na tu reakci.Pokud nemáte,tak si nevymýšlejte.Nikoho nekritizuju za levné věci,kritizuju za to,že si selektivně vybíráte co se vám hodí.

>Co však vím bezpečně, že ani měkké drogy by se neměly legalizovat, pouze tolerovat, či měkce trestat, a tvrdé drogy trestat nekompromisně tvrdě.<

Ok.Podle jaké definice?Co jsou to ty lehké a co jsou ty tvrdé?Kam z toho patří léky?
Mimochodem,alkohol je spíše tvrdá droga,přesto je státem hajená,daněná a podporovaná.Díky tomuto dvojímu metru nemůžete potlačit tvrdé drogy.

Tlustý.Podle mě je dobrý politik.Dobrý,ne dokonalý,protože dokonalý není nikdo.Pokud si sestavíme žebříček kvality současných politiků,tak on bude v těch vyšších patrech.

Co se kauzality týče,tak s vámi jako s hluchým.Nechápete a nechcete.Zakazovat něco nikdy nic neřeší.

126087

20.1.2007 20:29

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126087

Tu levnost jste zdůraznila tím názvem krabčák. Asi třikrát jste mi to tady vyčetla, ale já jsem mlčela a nijak jsem na to nereagovala.

Snad je dostatečně známo, které drogy jsou lehké, a které tvrdé. Kam patří léky nevím, ale kam patří víno vím. Mezi tvrdé drogy určitě nepatří.

Co se týče politiků, mám na ně mimořádně dobrý čich a Tlustý nepatří mezi kladné postavy ani náhodou. Tak jako mezi ně nepatřil ani Gross, kterého jsem na Psu tvrdě zkritizovala ve článku jako první.

Alexo, to myslíte vážně, že zakazovat něco nikdy nic neřeší? No to je tedy fakt úžasné. Svět podle Alexy: žáci na středních školách by rádi kouřili a popíjeli alkohol na školách kdekoliv v prostorách školy. Nemá cenu jim to pořád donekonečna zakazovat a pořád je kvůli tomu stíhat, tak jim to povolme a bude pokoj. Muži by rádi spali i s mladinkými mláďatky, tak nemá cenu pořád donekonečna jim to zakazovat a za každou protřelou čtrnáctku je stíhat- povolme jim to a bude pokoj. Proč pořád zakazujete lidem, když se chtějí dobrovolně udrogovat k smrti tvrdými drogami? Povolte dealerům, ať je prodávají volně i na základkách, však dobře vychované děti se jich ani netknou. A vůbec- proč se pořád lidem vše zakazuje, proč nás vlastně ty pitomé zákony omezují? Zrušme všechny zákony a povolme lidem všechno! Zloději aut ať si kradou, lupiči ať si loupí a vrazi ať si vraždí. Nemáme právo jim to zakazovat, neb zákazy stejně nic neřeší, stejně se to tak jako tak všechno furt děje.

126107

20.1.2007 21:42

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 126107

Pojem "krabčák" jsem tu zaslechla jen a jen od vás.Do vína jsem se navážela jednou proto,že jste tu měla dost odvázané povídání jeden večer a další den jste tu tvrdila,že jste v sobě večer před tím měla litr vína - vzpomínáte?Pokud na něco narážím,tak třeba na tohle.Jestli pijete víno z krabice je mi jedno a nic z toho neusuzuju.

Alkohol je tvrdá droga.Bylo by zajímavé srovnat náklady na léčení drogově závislých a alkoholiků.O napáchaných trestných činech nemluvě - alkoholici jasně vedou,protože jich je víc,když je alk. legální drogou.Tedy,která droga je nebezpečnější jak konzumentovi,tak společnosti?Alkohol směle konkuruje pervitinu i heroinu.

>Alexo, to myslíte vážně, že zakazovat něco nikdy nic neřeší?<

Bavíme se tu o hazardu,ano?Takže mluvím o zakazování hazardu.Zákazem hazardu nic nevyřešíte - hazard je a bude.Hráči mají různé motivy pro hru,ale hrát zkrátka budou a stát má z legálního hazardu aspoň peníze.

To ostatní nechci komentovat.Demagogie.A když se s vámi budu dál dohadovat,tak jen uslyším:"Mýlíte se,Alexo...".Své jsem vám řekla.V něčem s vámi souhlasím,ale tady ne.A o tom,co jste napsala v diskuzi o polykání také ne.

126112

20.1.2007 22:27

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126112

No dobrá, nebudeme malicherné a vykašleme se na to, zda bylo či nebylo Vaším úmyslem mě shazovat přes laciné víno. Určitě by bylo zajímavé srovnat náklady na léčení drogově závislých a alkoholiků. Tuhle statistiku jsem se nikde nedozvěděla a taky by mě to zajímalo. On mi ten Čechošvéd vyprávěl, že i alkoholikům tam házejí klacky pod nohy, což se mi tedy nezamlouvalo.[velký smích] A jestli alkohol směle konkuruje pervitinu i heroinu, o tom fakt nemám sebemenší informace, takže se k tomu nemohu nijak vyjadřovat.

Alexo! Já mluvím o zprzněné Praze, která vypadá otřesně, protože stověžatá historická Praha a do toho herny na každém rohu nejdou k sobě vůbec dohromady. Příčí se mi připomínat situaci za socialismu, ale musím to udělat. Za komoušů neexistoval jediný hrací automat v žádné hospodě a lidi se díky tomu spolu mezi sebou bavili, bývala ohromná legrace. To vše dnes již zmizelo. Lidi honí jenom prachy, jsou to otroci peněz i hracích automatů. Že má stát z hracích automatů peníze? To je neuvěřitelně směšná částka proti tomu, kolik ho pak stojí léčení závislých gamblerů.

No jasně, s tím polykáním si teď šplhnete u mužů, umíte být diplomat. A ona je demagogie, když Vám předhodím, že společnost prostě musí mít nějaká pravidla a zákazy? Že to bez pravidel a zákazů zkrátka nejde? A že je to lepší, než když mafiánské peníze vítězí nad všemi pravidly a zákazy?

126118

21.1.2007 0:15

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 126118

>Určitě by bylo zajímavé srovnat náklady na léčení drogově závislých a alkoholiků. Tuhle statistiku jsem se nikde nedozvěděla a taky by mě to zajímalo.<

Ta čísla budou zajímavá,ale zrovna o alkoholicích se příliš nemluví.Přitom je to daleko zásadnější než závislí na heroinu a dalším.Alkoholik neníčí jen své zdraví,ale i zdraví(duševní) svých blízkých a co hůř,tak má obrovský vliv i na děti a ostatní příbuzné.Přepočítáno na ekonomické ukazatele budou ztráty velké,ale to je trochu cynický pohled.Alkohol však je a bude legální,i kdyby nadělal více škod než dosud.

Praha je sprzněná,ale automaty jsou v tomhle směru maličkost.Srovnání dnes a tehdy(socialismus)je jako srovnání kočičí,nebo psí hovínko.Současná Praha se mi nelíbí,ale spoustě mých vrstevníků to město zkrátka imponuje.Je to subjektivní.
Nejde jen o architekturu,ale i reklamy,dopravu,zkrátka všechno,co je tak trochu poplatné současné funkci Prahy jako sídla mnoha zahr. firem a zaměstnanců,kteří "potřebují" utrácet[oči v sloup].Herny a automaty k tomu patří."Prostý lid"utrácí svůj vydřený peníz takhle.Jinak myslím,že daně z automatů nebudou tak malé jak myslíte,jinak by to radní potlačovali mnohem víc - jde přeci o politické body.A pánové radní,ani jejich elektorát gamblery neléčí,tak coby.

Ad polykání.Já nešplhám.Jsem na holky a nevím,jak těm imponuje polykačství [velký smích] možná bych se měla optat.Třeba mám tím pádem zatajené kvality [chechtot] .

Jinak je pitomost,aby polykání bylo zdravé,ale stejně tak že i škodí(vyjma pozitivity partnera na HIV,nejsem si jistá,jestli žaludeční šťávy dokáží jeho přítomnost zpacifikovat).Je to individuální a pokud to oba chtějí,tak proč ne.Jen pánům bych sdělila,že pokud chtějí,aby je partnerka kouřila,měli by zauvažovat o upravení svého spodního porostu.

126124

21.1.2007 8:42

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126124

Já bych tu debatu tedy uzavřela asi takto: Úkolem vrcholových politiků je vést společnost k všeobecnému rozkvětu, ne do všeobecného rozkladu a morálního úpadku. Z toho důvodu si Švédsko vede velmi dobře, když se snaží eliminovat všechny negativní jevy ve společnosti na minimum. Zatímco naši zkorumpovaní politici se řídí heslem, čím hůř, tím lépe. Oni ti radní mají Alexo za ty herny a za ten hazard od mafiánů prachy BOKEM, proto jim na ničem nezáleží, proto nic nepotlačují a proto nic neřeší.

Uzavřu i tu debatu o pojídání zárodečných lidských buněk. Ano, ať si každý dělá co chce, je to jejich věc, ale ať propaganda zahalená do pláštíku vědy nedělá z lidí blbce, není oprávněná normální lidi vykreslovat jako nenormální a nenormální chválit jako normální, že dělají něco pro své zdraví. Jde o to, aby lidé nepodléhali tak snadno propagandě všeho druhu, ale aby vždy existoval velký počet kriticky myslících lidí, kteří by ty placené reklamní „vědce“ vždy uměli nachytat na jejich vlastních lžích a odhalit jejich nečisté manipulátorské praktiky.

126168

21.1.2007 12:13

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 126168

Já to téma ještě neuzavřu.Mluvíte tu o Švédsku,ale to není zrovna nejlepší příklad.Švédsko má za sebou úplně jinou historii než Česko,má jinou geopolitickou polohu a s tím spojené odlišné problémy.Politici jsou všude,ale lidé jsou formováni svým prostředím a historii svého národa.V tomto jsou češi od švédů diametrálně odlišní a není možné,aby to u nás vypadalo stejně jako u nich.

>ale ať propaganda zahalená do pláštíku vědy nedělá z lidí blbce, není oprávněná normální lidi vykreslovat jako nenormální a nenormální chválit jako normální, že dělají něco pro své zdraví.<

To se děje i bez článků o polykání.Stejně je to úsměvné téma,nemyslíte?[smích] Jinak,co třeba mobilní telefony?Neškodí,jsou skvělé a když ho nemáte,nejste IN.Jen nám vědecké kruhy zapomněly sdělit,že míra mikrovlného záření z telefonů a vysílačů není zdravá a patrně i úzce souvisí výskytem rakoviny a neurodegenerativními poruchami.Co je horší?Když bude manželska svému muži polykat "do poslední kapky",nebo budeme všichni považovat telefon za stejně nebezpečný jako třeba dálkový ovladač TV?

To polykání svým způsobem může být dobré.Pokud tomu bude žena dostatečně věřit,tak může nastat placebo efekt,kdy se žena bude po pravidelném polykání cítit dobře,zmizí jí vrásky a bude cítit více sil.Zároveň posílí soudržnost svého manželství,protože co vím,tak pánům dělá neskutečně dobře,když jejich ženy všechno spolykají(statistika byla provedena formou osobního rozhovoru)a tím pádem bude muž spokojen a manželství třeba vydrží o něco déle.

126190

22.1.2007 7:26

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 126190

Jistě, Švédsko má za sebou jinou historii než Česko. Především je tam mnohem delší tradice demokracie, takže lidi jsou tam celkově kultivovanější než v Česku. Ale i ve Švédsku již určitě taky pokulhává zastupitelská demokracie- jako v celém světě, takže i tam budou muset zanedlouho řešit, že by měli přistoupit na přímou demokracii.

Co se týče pojídání zárodečných lidských buněk, velkou propagandou je i samotné porno, které všude na potkání ukazuje, s jakou rozkoší jsou ženy celé divé chovat se jako lidožroutky. Ale opravdová skutečnost je poněkud jiná. Nemyslete si, že se ženy mezi sebou o tom nebaví. Baví. A všechny vesměs říkají, že se jim to protiví, jedna moje známá dokonce řekla, že to jednou zkusila, ale málem se z toho poblila. Takže mezi mnoha manžely to vypadá tak, že manželka nic takového nedělá a on to po ní ani nevyžaduje.

Přemýšlela jsem nad tím, proč to mužům dělá dobře, když někdo pojídá jejich genetický materiál, když správně z evolučního hlediska by se jim mělo něco takového ošklivit, neboť jsou přece rozsévači a měli by vždy usilovat o oplodnění žen. Z psychologického hlediska bude příčina asi takováto: takřka všechny mladé ženy užívají antikoncepci, takže muži vědí, že veškerá jejich oplodnitelská činnost vyjde naprázdno, je marná, není k ničemu. Heterosexuálové převzali sexuální praktiky od homosexuálů a zalíbily se jim. A mužům se zalíbilo i to, když ženy snědí jejich genetický matieriál, protože mají pocit, že jejich činnost nepřišla nazmar tak jako v případě oplodňování, ale užitečně nakrmili ženu tím nejlepším, co jí mohou dát. A ten efekt se ještě stupňuje tím, že to vše vidí na vlastní oči, kdežto při oplodňování není vidět vůbec nic.

126332

22.1.2007 23:04

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 126332

>Především je tam mnohem delší tradice demokracie, takže lidi jsou tam celkově kultivovanější než v Česku.<

Podle mě to není jen to,ale i jisté specifikum národa,podnebí(drsné podnebí může napomáhat kooperaci,protože kooperace je nutnost pro přežití),izolace od ostatních národů díky moři a další.

>Ale i ve Švédsku již určitě taky pokulhává zastupitelská demokracie- jako v celém světě, takže i tam budou muset zanedlouho řešit, že by měli přistoupit na přímou demokracii.<

Pokulhává,ale ve stylu řešení se mé názory s vašimi rozchází.Problém je v samotných voličích,ne v tom,koho volí.Současný volič je jako sedlák,který místo aby zrno zasel ho semele a sní.

>Co se týče pojídání zárodečných lidských buněk, velkou propagandou je i samotné porno, které všude na potkání ukazuje, s jakou rozkoší jsou ženy celé divé chovat se jako lidožroutky.<

Porno je pohádkami pro dospělé pány.

>Takže mezi mnoha manžely to vypadá tak, že manželka nic takového nedělá a on to po ní ani nevyžaduje.<

...a tak manžel zajde tam kde sají a polykají.Nebo bude aspoň doufat,že jinde budou sát a polykat.

>Přemýšlela jsem nad tím, proč to mužům dělá dobře,...<

Pocit dominace?

126407

19.5.2007 12:35

RE: Nemuzu uverit...

Rony 84.?.?.?

Reakce na 126028

Milá Jarmilko,

všeobecné společenské lži většinou dokáží postupem času dokonale zmanipulovat mínění lidí o drogách a jejich toxicitě. Alkohol je nejen kvašený nápoj, ale je to také svým způsobem droga, která u řady lidí vyvolává různě těžkou závislost. Faktem je, že lékaři nedoporučují více než 1 skleničku denně, případně 1 pivo denně. Alkohol je hlavně v tvrdých formách velmi toxický, dokonce daleko víc než třeba kokain. Co se týče srovnání s pervitinem, myslím, že rozdíl nebude zásadní. Amfetaminy obecně jsou stimulanty, které jen působí na naše nervová centra. Pokud člověk neaplikuje nitrožilně, ale bere nosem je výsledný efekt srovnatelný, ne-li nižší. Droga jako taková se vyrábí z léků, které jsou běžně k dostání v lékárnách, samozřejmě na předpis. V žádném případě nechci a nebudu hájit drogovou scénu, ale je přeci nad slunce jasné, že kdyby někdo z oficiálních míst tuto skutečnost přiznal a na drogy se začalo nahlížet jinak, hodně lidí by s drogama začalo a to by samozřejmě znamenalo velký problém, protože uhlídat si množství se dá u vína a piva, ale u drog to zvládne opravdu jen málo lidí.

135664

18.1.2007 20:06

RE: Nemuzu uverit...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 125926

Ac vekove asi uplne zcela jinde, musim s vami, nebo spis chci s vami, Alexo, souhlasit.
Demokracie je v soucasnem "speak" prazdne slovo, ztratilo obsah i vyznam, ale kde kdo se jim zastituje.

co skutečně narážím,tak je to spor mezi tím,jestli se lidem má dávat co chtějí - popř.za pomoci reklamy upravit to,co chtějí - což spíš nahrává kapitalismu v jeho čiré podobě,nebo jim dát něco,abychom je usměrnili k nějakému vyššímu cíli

Co se ma lidem davat?
Staci je pozadat, aby oprasili sve "mozkovny" a zacali pouzivat sedou kuru mozkovou.
Mozna by prestali bastit Tv novely, reklamy...z vlastni vule, nikoliv podle zakazu, prikazu a narizeni.
Tezko, ja vim. [smích]
Ale potesila jste me.

125941

19.1.2007 11:41

RE: Nemuzu uverit...

skud 194.?.?.?

Reakce na 125941

I liberalismus může být totalitní jako každá ideologie, což je samosebou pochopitelný.
Velmi dobrý článek:
http://modra-sance.blogspot.com/2007/01/je-liberalismus-totalitn-ideologie.html

125965

19.1.2007 13:05

RE: Nemuzu uverit...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 125965

>I liberalismus může být totalitní jako každá ideologie,
>což je samosebou pochopitelný.

>Velmi dobrý článek:
>http://modra-sance.blogspot.com/2007/01/je-liberalismus-totalitn
>-ideologie.html

.. je to trochu "skolometske", odrazuje to obraty, jako:
ujarmeny proletariat, liberalismus- ideologie burzoazie.

Vcelku logicky.."idealni ideologie" neexistuje.
Dik za link.

125968

19.1.2007 14:18

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 125965

>I liberalismus může být totalitní jako každá ideologie

Ale jistě.Nezáleží na tom,jaké ideologie se chopíte,ale jaké jsou vaše úmysly.Proč se u nás chodí do politiky?Je to kvuli dobrým úmyslům?... [chechtot] ....vlastně ne,spíš [pláč]

Proto jsem tam zmínila to,že každá ideologie má něco,z čeho by si ty ostatní měly kousek vzít.

Co je však k pláči je to,jak se vůči sobě chovají zastánci různých ideologii,byť to jsou ve většině jen povrchní zastánci.

125970

19.1.2007 20:15

RE: Nemuzu uverit...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125965

Jakykoliv myslenkovy ismus , ktery zacene inklinovat ke svym nazorum ktere se vyskytuji blizsko hranice, kterou jet teno ismus vymezen, bude mit totalitni charakter. Klast izolovane duraz na jakoukoliv podstatne prvky nejakeho myslenkoveho systemu mimo celek bez zpetne vazby, vede k prevazeni extremismu. Zduraznovany prvek propujcuje tomuto extremismu jeho specifickou povahu.

125981

19.1.2007 14:45

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 125941

>Demokracie je v soucasnem "speak" prazdne slovo, ztratilo obsah i vyznam, ale kde kdo se jim zastituje.<

Ano,je to takové slovíčko jako je v Křesťaství Amén.Po Ámen také nic není.Stejně tak po vyřčení demokracie se očekává,že druhý už nic nenamítne,protože nálepka demokracie znamená v současném newspeaku Dobro,Správné,Jediné možné.Zároveň je to už doublethink,protože demokracie má krom výše zmíněné definice i definici skutečnou a pro voliče zcela jasnou a přinášející depresi.

>Co se ma lidem davat?

To by bylo asi na obsáhlou polemiku a kolik hlav by bylo,tolik názorů by se sešlo.Matně si vzpomínám na slova J.Wericha,který se k tomuto vyjádřil ve smyslu,že "...lidi je třeba vychovávat,ukazovat jim nové,obohacovat a ne jim dávat to co chtějí".Byl to komentář k tehdejšímu umění(přelom 60. a 70.let)a k nově přicházející "estrádní" vlně,ale myslím,že se to dá aplikovat i v jiných směrech současné společnosti.

Osobně myslím,že lidé by měli více obohacovat svůj duchovní život a nebýt tak soustředění na úspěch,zisk a majetek,ale to je spíš jen krátké a heslovité shrnutí.Téma jako takové je to asi neuvěřitelně obsáhlé.

125972

19.1.2007 20:39

RE: Nemuzu uverit...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 125972

Osobně myslím,že lidé by měli více obohacovat svůj duchovní život a nebýt tak soustředění na úspěch,zisk a majetek,ale to je spíš jen krátké a heslovité shrnutí.Téma jako takové je to asi neuvěřitelně obsáhlé.

..obsahle je, ale "neco malo" by se k nemu dalo napsat, ted mam na mysli pojednani do Zvedavce. Chut by nebyla, Alexo?

125983

19.1.2007 22:27

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 125983

Pojednání ... [smích] Ano,napadlo mě to,ale myslím,že tohle je tenký led.Tenký ve své subjektivitě.Umím si představit,že uslyším spoustu:"...to je ale pitomost,...".Tím bych se asi neměla nechat odradit.

Inu,možná se o něco pokusím.V knihovně si půjčím mrtvého přítele Fromma a něco ze svých myšlenek(které se v něm trochu zhlédly)zkusím hodit na virtuální papír [mrknutí jedním okem] .

126001

20.1.2007 0:31

RE: Nemuzu uverit...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 126001

>Pojednání ... [smích] Ano,napadlo mě to,ale myslím,že tohle je
>tenký led.Tenký ve své subjektivitě.Umím si představit,že
>uslyším spoustu:"...to je ale pitomost,...".Tím bych se asi
>neměla nechat odradit.

Pripadate mi jako clovek, ktery by se nejen nemel "tim- onim"
nechat odradit, ale jako nekdo, kdo se proste odradit nenecha.

>
>Inu,možná se o něco pokusím.V knihovně si půjčím mrtvého
>přítele Fromma a něco ze svých myšlenek(které se v něm
>trochu zhlédly)zkusím hodit na virtuální papír [mrknutí jedním okem] .

[smích] ...tak tady vam mozna nekteri odpusti, ze se pratelite s humanistou, ale jak unesou marxistickeho sociologa, to se tesim.
Uz je slysite? [smích]

126012

20.1.2007 12:08

RE: Nemuzu uverit...

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 126012

>...tak tady vam mozna nekteri odpusti, ze se pratelite s humanistou, ale jak unesou marxistickeho sociologa, to se tesim.
Uz je slysite? [smích]<

Ano,v tom je ten problém.Zajímám se o psychoanalýzu a analytickou terapii.Spíš je to zatím jen koníček,ale zároveň i zajímavý způsob pohledu na lidi(a společnost jako takovou),který prozradí velmi mnoho.Problém je,že dnes každý "rozumí" ekonomice a politice a Fromma mi všichni automaticky vyčtou kvuli jeho inspirování se v Marxovi(často přidají i další nálepky).Těmhle lidem však uniká,že Fromm byl analytik a myslím,že moc dobrý.To,že někdo začne namítat Frommovu inspiraci v Marxovi je spíš neznalost namítajícího nebo jeho jednoduchost snaha vymezit se.
Tuším,že i tady mi Fromma vyčetla Emma Bovary jako marxistu.

Je škoda,že se mnohé osobnosti dějin úplně zatracují kvuli jednomu jejich aspektu.Mimochodem,třeba Hitler uměl krásně malovat - miláčka žen to z něj už asi neudělá,ale přesto je to cosi nepopiratelného.

126052

20.1.2007 17:54

No jo, no,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 126052

to vecne skatulkovani a suplickovani, jakoby se v lidske spolecnosti nachazelo "neco" v ciste a absolutni podobe.

A to je to, co si myslim, ci jsem dokonce (nevim rozumovy duvod, neptejte se po nem)osobne presvedcena, ze vas tohle "deleni" neodrazuje a kaslete na nej.

126092

20.1.2007 22:01

RE: No jo, no,

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 126092

>to vecne skatulkovani a suplickovani, jakoby se v lidske spolecnosti nachazelo "neco" v ciste a absolutni podobe.<

Ono to asi k nám lidem patří.Škatulkování není v zásadě špatné.Lidé si tím jakoby organizují věci a jevy kolem sebe a pomáhá to v orientaci v už tak složitém světě.Zkrátka si ten chaos kolem trochu utřídíte a můžete - zjednodušeně - lépe spát[smích]
Problém je,když to zjednodušování překročí určitou míru.Pak se už neškatulkuje,ale zbytečně zjednodušuje a generalizuje.Tak je to se vším,norma je vždy kdesi mezi dvěma extrémními póly.

>A to je to, co si myslim, ci jsem dokonce osobne presvedcena, ze vas tohle "deleni" neodrazuje a kaslete na nej.<

Pokouším se,ale nevím,jestli tomu tak skutečně je.Snažím se rozlišovat,ale myslím,že občas také sklouzávám k nezdravým tendencím - je to trochu balancování na ostří nože [smích] .

126115

20.1.2007 17:49

RE: Nemuzu uverit...

seda 82.?.?.?

Reakce na 125926

>Co se Tlustého týče,jen čekám,kdy začnete křičet o KSČ a dalším.
Co se týče Tlustého...tak na rozdíl od většiny komunistů je Tlustý ODSácký hajzlík, který "za dolar prodá i svou babičku". A výrazně se neliší od ostatních ODSáků! [velký smích]

126091

18.1.2007 12:50

RE: Nemuzu uverit...

kubrt 88.?.?.?

Reakce na 125903

Napsala jste to nesrozumitelně, ale pochopit se to dalo jednoznačně, a teď to potvrzujete - Kubiceho "zpráva" Vám stála za přečtení od A až do Z ... to vysvětluje leccos. Drahá dámo, nežerte tak naše sdělovací prostředky ... Grosse stál byt za necelých 900 tyček místo premiéra, Topolánek s nějakým tím milionen ve VAE je v pohodě, Kalousek s jeho mrtvým švagram je v pohodě, ex-soudruh Tlustý s poněkud nevyjasněnými majetkovými poměry a prapodivnými přáteli je v pohodě ... zato Paroubek je pedofil a Kočka organizátor nájemných vražd. A když si vzpomenu na vaše reakce co se týká polykání spermatu, většina žen se při falaci dopouští zločinu hraničícího se sodomií. Vaše rozhořčení v obou případech je zajisté upřímné, ale pokud není k politování úsměvné.

125910

18.1.2007 15:13

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125910

Drahý pane, buďte si jistý že naše sdělovací skutečně nežeru. Ale umím si sama spočítat, kolik je jedna a jedna. Víte, on ten Janíček skutečně nespáchal sebevraždu, i když ten případ byl takto uzavřen. A všechny smrduté nitky vedly do ČSSD. U Grosse nebylo podstatné, že ho načapali kvůli bytu, tam bylo podstatné, že ho patrně sundala cizina, protože tady se proti němu nikdo neopovážil, uvnitř republiky neměl nepřátele. A oni ho museli sundat, protože se již přímo spojil s ruskými mafiány, kteří tu provozují hustou síť bordelů, a kteří ho tlačili, aby zde drze zlegalizoval otroctví žen. Ano, samozřejmě, Kalousek je taky svině a Topolánek má taky něco na triku- ale nájemné vrahy stále ještě nepoužívají. Vždyť reakce Pohanky i Melčáka mluví sama za sebe- oba veřejně přznali, že se bojí, že by mohli být fyzicky zlikvidováni.

A mé reakce na polykačky semene? Zaprvé jsem reagovala na lživý článek a zadruhé- chcete snad tvrdit, že to není pravda, že ty ženy jsou lidožroutky? Víte, ono by se taky časem mohlo stát, že dopadnou jako ti lidožrouti v Africe, co kvůli požírání lidského masa dostali pak divnou nemoc a vymřeli.

125917

18.1.2007 16:15

RE: Nemuzu uverit...

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125917

Jarmilo, jazyk , který používáš, je jazykem "domovních důvěrnic",
a podle toho také faktická hodnota příspěvku vypadá!
Grosse patrně sundala cizina,spojil se s ruskými mafiány, aby zde
drze zlegalizoval otroctví žen!!! Kalousek je taky svině
a Topolánek má taky něco na triku ...
Doporučil bych nějaké psychiatrické přešetření, nebo jde snad jenom
o chvilkový záchvat!
Tohle přeci nemůže napsat člověk, který přemýšlí! Nebo možná něco žereš, třeba koks, anebo tak něco.
A když má některá žena natolik ráda svého muže, že polyká i jeho semeno, je to zcela jistě jejich věc a opravdu není nějaká lidožroutka.Jak na to nazírám,podle mého soudu Jarmila spadá do okruhu žen neukojených ve svých potřebách ,ať již sexuálních, či dalších a nebude na škodu si takový model ženy představit jako
"správnou bojovnici za práva žen" !!!
"Ženská" má být podle mých představ trochu "normální"
stvoření a ne takovéhle "třeštiprdlo" , s názory , které
jsou nestravitelné. Bohužel zde je jasně vidět, že mnoho žen
není vůbec schopno pochopit ženskou roli ve společnosti.
Můžeme hovořit o rovnoprávnosti, ale třeba ženy "vojákyně"
v bojových útvarech je hodně ujetá role!

125920

18.1.2007 20:19

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125920

To už mi vytýkal kdekdo Nápovědo, že používám jazyk domovních důvěrnic. A já na to vždy odpovím, že jsem nevyrůstala na akademické půdě, ale v jadrném dělnickém prostředí- jestli ono to náhodou nebude tím. Zkrátka a dobře, mluvím jak mi zobák narostl. S tím psychiatrickým přešetřením jsi to poněkud přehnal. Takhle vždycky mluvili bolševici, když potřebovali nějakého odpůrce znemožnit. Koks nežeru, piju jenom víno.
Souhlasím s tím, že když má některá žena ráda svého muže a polyká jeho semeno, je to zcela jistě jejich věc. Ale nic to nemění na tom, že je to lidožroutka. Protože ty lidské zárodečné buňky jsou živé a pohyblivé, mrskají bičíkem a spěchají oplodnit vajíčko. A ona je místo toho sežere. Nesnaž se Nápovědo analyzovat mou osobnost, nemáš na to. Můžeš mi vysvětlit co je ženská role? Aha, já jsem zapomněla, držet hubu, tvářit se jako dáma a vařečkou míchat večeři. To je pravda, vojákyně v bojových útvarech by mi neseděla, jsem mírumilovná člověkyně. Ale na své jadrné chování mám nárok, protože jsem prostě taková a basta.

125943

18.1.2007 20:54

RE: Nemuzu uverit...

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 125917

Dámo, Vy jste případ. Že Janíček nespáchal sebevraždu si domyslí každej tupec, že špičkový kriminalista v Brně (jméno z hlavy nevím, pomůže někdo?) taky neukradl pitomou pětibábu ze skříňky a pak na základě šetření spáchal podobně dokonalou sebevraždu uvěří maximálně Pepek Vskoč nebo blbá Jenófa Husibrková, ale odkud berete jistotu se smrdutejma nitkama do ČSSD???? Víte vůbec o tom, že marasmus v PČR začal za nějakýho Čermáka a dorazil ho nějakej (sice poctivej, ale přesto prostej pasáček jalovic) Ruml na nitkách 100% poctivce Fendrycha??? O BIS raděj nemluvím, kdo zůstal = čistej lustrák. Kdo odešel = špinavej...a další poctivec Devátý (kterýho ani skorokapitalistickej systém JZD Slušovice, kam ho Čuba z milosti přijal, nepřinutil pracovat???) vyhodil zbytek lidí co něco uměli a přijal fanatiky typu Hučín...v Přerově U mrtvoly se o něm povídalo...koho chcete soudit? Já bych navrhoval Kubiceho, v normálním státě by od policie vyplachtil asi tak do hodiny po svým vystoupení. Koho se Pohanka a Mělčák bojí? Vy to víte - Kočky. Já nevím nic - jenom konstatuju, že podobný kriply bych jako volič s chutí nakopal pod pás, ať už byli zvoleni za ČSSD,ODS nebo Marťany. Nechali se zvolit za stranu s programem a slušně řečeno na něj hodili bobek - tak jim tu starost o fyzický napadení srdečně přeju. P.S.: nikdo z nich neřekl, ODKUD jim ta likvidace hrozí a PROČ - za vytrvání v ČSSD, nebo za její zradu? A zleva nebo zprava?
A k Vašemu poslednímu odstavci - článek nebyl až tak lživý, spíš blbý. Psaný pro blbé čtenáře blbého časopisu pravděpodobně blbou autorkou, ohánějící se titulem MUDr., jak jsem vyrozuměl - sračky jako Bravo a Max nechávám puberťákům (pardon, pane Stwora, ale to je více-méně pro Jarmilu). Debata s vědeckým nádechem na tohle téma byla trošku směšná. Přesto Vás ale rád ujišťuji, že poloha 69 patří mezi velmi oblíbené sexuální praktiky lidí s fantazií, ochotou mimo braní taky dávat a "lidožroutky" mají v těchto hrátkách spíše přednost. Podle mých průběžných informací žádná mě známá lidožroutka během posledních cca 25 let na divnou nemoc nezemřela, naopak se převážně těší pevnému zdraví a veselé mysli. Zkuste se nad tím zamyslet (a nejen nad tím),přeji Vám hezký zbytek večera.

125944

18.1.2007 21:52

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125944

Pane Kubrte, kde to jsme, když se poslanci veřejně obávají o svůj život? Pane Kubrte kde to jsme, když se politici 7 měsíců po volbách přetahují o koryta? Není tohle jasná známka toho, že politickou špici ovládli mafiáni? Cožpak by se takhle mezi sebou rvali jenom o to, aby mohli sloužit až do roztrhání těla lidu? Já Vám řeknu kde to jsme- v prdeli! (promiňte Nápovědo). Že Janíček nespáchal sebevraždu si jistě domyslí každý tupec- ale česká policie to uzavřela jako sebevraždu. Jo to souhlasím, Čermák, ač lékař vyhlížel jako typický mafián. Cože? Ruml a prostý pasáček jalovic? Jste spadl z višně, ne? No, ten Fendrych je sice inteligentní, ale taky do kdečeho zasvěcenej a namočenej. Devátý, nevím, ale asi taky nebude kdovíjak čistý. Hučín a fanatik? To slyším poprvé. Já myslím, že je to autenticky čistý člověk. Ale mohu se mýlit, jako již tolikrát. Vždyť už mě tolik lidí zklamalo.

A polykačky? Zárodečné buňky to jsou kluci Y a holky X. Jak říkám, ať si každý dělá co chce. Ale když někdo žere lidské buňky, je to totéž jako by si ukrojil kus masa z lidské kýty a rozvážně žvýkal. A nejhorší na tom je, že zde jsou manipulátoři davů, kteří by do pěti let dokázali přesvědčit tupé stádo, že pokud nežere lidské buňky bude nezdravé. A nejen to, všichni ti tupci a hovada by se začali dívat na ženy, které mají normální a zdravé cítění jako na nenormální exoty.

125946

18.1.2007 23:08

RE: Nemuzu uverit...

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 125946

Tak tedy, paní Jarmilo: jmenujte jediného politika, který se o svůj život obává z POLITICKÝCH důvodů. Mě napadá snad jen komanč sakraaninevímjaksejmenuje (Dolejš, už vím) ,a takovou nakládačku bych nechtěl dostat ani ve snu. Nebožtík Dostál měl (po údajném útoku břitvou) velmi mělká poranění bez jizev - varování.Kvůli politice? Ministr kultury? Každý, kdo viděl následky břitvy na gumičce (oblíbený nástroj béžovek na středním Slovensku) se bude popadat za břicho při myšlence, že to byl podobný nástroj...kdo dál? (Téměř)každej politik má zasebou nějakou špínu, a ta má s politikou společnýho asi tolik co manifestace s menstruací. 7 metrů se politici přetahují o koryta hlavně díky Václavu II. Neomylmému, normálně už by 3 pokusy včetně předčasných voleb byly za náma - 3x2 měsíce ... no, volby by se,pravda, asi nestihly. Ale bylo by sakra jasnější, kdo je kdo - a nerozhodoval by o tom senilnějící Mělčák nebo předposranej Pohanka. Jestli hodláte obhajovat inteligenci studenta práv senátora Rumla, je to Vaše věc. Z jeho působení na MV a projevů založených vesměs na primitivním antikomunismu (že by Oidipův komplex, čili snaha odčinit dědičný hřích? ) na mě přehnaná inteligence zrovna nečiší. Hučínovo vyhazování komunistických nástěnek do vzduchu pomocí trošky střelnýho prachu jsem mě možnost sledovat jako učeň SOUE Přerov 1977-1981 trošku z první ruky - a ten člověk to chce nazývat ozbrojeným odbojem proti komunismu...jestli pak jako důstojník (tuším kapitán,po pár letech služby a naprosto bez odpovídajícího vzdělání - dědictví již zmiňovaného Devátého!) v postatě tajné služby BIS zakládal (a odtajňoval) vlastní databáze a dělal vylomeniny naprosto proti služebnímu řádu, dejte si dohromady Vaši oblíbenou 1+1 a sama si odpovězte, jak by dopadl v CIA, MI5 či DGSE (obdobné organizace v DEMOKRATICKÝCH státech). Troufám si tvrdit, že by k soudu neměl kdo přijít.
A polykačky? Ach jo, nutíte mne k intimnostem. Tak tedy: mužský ejakulát neosahuje ani kluky Y ani holky X. Obsahuje ( samozřejmě v případě plodného muže) pouze SPERMIE , které po splynutí s vajíčkem doplní řetězec chromozomů o X nebo Y (a jiné, jsem technik,nikoliv biolog)a teprve pak vznikne lidská buňka ... vajíčko je 1/2 , spermie je 1/2... kterou část slepičího vejce si dáváte v případě, že chcete posnídat stehno? Kdysi dávno, za "temné doby bolševika", jsme holky vlastně ani moc nepřemlouvali - buď to vyplynulo ze situace,nebo ne. Z panny jde za týden udělat nymfomanka - a z dřeva bude zas jen dřevo. Nikdo nepsal stupidní články, ale taky nikdo tak stupidně neodsuzoval. No... vlastně každej [pláč] . Ale bylo nám to fuk a co vyhovovalo oběma partnerům, bylo OK. Takže Vás prosím: neodsuzujte. Nikdo Vás nenutí vzdát se vašich názorů - diskutujeme. Ale po nikom nechtějte, aby je vzal bez výhrady za své.

125949

19.1.2007 6:59

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125949

Já myslím pane Kubrte, že je celkem zbytečné rozebírat současné politiky, když jedno je jisté: zastupitelská demokracie nefunguje! A v době dokonalé techniky je víc než podivné, že již dávno nebyla zavedena přímá demokracie, kde by si lid rozhodoval o spoustě věcí sám, bez zkorumpovaných politiků. Troufám si tvrdit, že ten můj volební, účetní internetový systém již nemá žádnou chybu a že by se mohl klidně zavést, kdyby o to vládci stáli.

K těm intimnostem: ne pane Kubrte, spermie nejsou půlkou slepičího vejce. Jsou to miniaturní živí tvorové, jsou to pohyblivé lidské buňky. Domníváte se, že když se něco zaobalí do jiných slov, tak ten jev přestane existovat? Polykačky jedí ŽIVÉ lidské buňky a to prostě nepopřete.

P.S. Ale vzala jsem si k srdci slova pana Nápovědy a budu se snažit vyjadřovat se jemněji a kultivovaněji, jak se na dámu sluší. Protože je fakt, že když se člověk vyjadřuje jako dlaždička není to moc hezké.

125957

19.1.2007 7:22

RE: Nemuzu uverit...

Datel 206.?.?.?

Reakce na 125957

Jarmilo , pozastavujete se nad polykanim semena (lidske bunky), a pritom podporujete potraty. To si vcelku odporuje.

125959

20.1.2007 9:23

RE: Nemuzu uverit...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125959

Je to zde OT Datle a já nechci riskovat, že dostanu zase vyhubováno.

126030

20.1.2007 18:09

RE: Nemuzu uverit...

seda 82.?.?.?

Reakce na 125957

Jarmilo! Plně souhlasím s Kubrtem! Pro vás mám doporučení...ať už jemně a kultivovaně, nebo jak vám "ústa narostla", hlavně se vyjadřujte, aby to mělo "hlavu a patu". Držím vám palce. [mrknutí jedním okem]

126095

18.1.2007 16:31

RE: Nemuzu uverit...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 125903

"Taky Parkanová mě velmi zklamala. Pokládala jsem ji slušného člověka, ale je to jen taky něčí poslušná loutka- souhlasí se základnami."

Mám tomu rozumět tak, že každý, kdo souhlasí se zřízením protiletadlových základen USA na území ČR (jako například já) je neslušný člověk a poslušná loutka, která to dělá jen proto, že ji někdo podplatil nebo zmanipuloval? Opravdu nedokážete pochopit, že někdo může mít zcela opačný názor než vy a souhlasit se základnami z prostého přesvědčení, že je to pro ČR výhodné? Opravdu jste tak skálopevně přesvědčena o své jediné pravdě že si myslíte, že každý, kdo s ní nesouhlasí je zmanipulovaná loutka?

125923

18.1.2007 19:50

RE: Nemuzu uverit...

Broza 172.?.?.?

Reakce na 125923

Pane Vanguard ,nemyslim si ,ze ten , kdo nesouhlasi je zmanipulovana loutka nebo debil .Jen nedostatecne informovany clovek.Raketove nebo " radarove " zakladny jsou proklamovany ,jako stit proti pripadnemu utoku Iranu dalekonosnymy raketami vyzbrojenymi jadernymi hlavicemi proti USA.No a jelikoz Iran nic takoveho ,podle vsech informaci, nema a nejblizsich 10 let ani nebude mit [i kdyby je do te doby nikdo nenapadnul],tak je ten krok americanu jen posunuti pesce blize ruske hranici-nic jineho.A dobre vite , jak rady se supervelmoci vzdavaji uzemi,na kterem maji sve zakladny.A cesko by z toho nemelo nic -veskere zaopatreni obstaravaji firmy typu Halliburton a jini .Takze cesi prijdou o uzemi ,lide typu Vondra a jini dostanou "malou domu" a tod vse.

125938

26.1.2007 15:23

RE: Nemuzu uverit...

jbsk 147.?.?.?

Reakce na 125903

Milá Jarmilo, měla bys sledovat zprávy pozorněji, T.zv Kubiceho zpráva byla odložena nejvyšší státní zástupkyní jako nepodložená a nepomohla ani Langerova policie. Kde nic není ani čert nebere. Ten kompilát byl sepsán pro ovlivnění a zblbnutí takových jako jsi ty. Jiný účel neměl. Asi by bez něj volby dopadly jinak, když lidé neviděli čertovo kopyto které z něj trčí od samého začátku.

126932

18.1.2007 8:12

Skromný komentář

Adapa 88.?.?.?

Zdravím,
tento článek mi přijde vyloženě proti ODS, proti Dalíkovi a přijde mi, že se snaží i z těch neobyčejnějších věcí vyštrachat něco důležitého.
Dovolím si stručně okomentovat některé body z toho článku.

1) Nevím, v jaké souvislosti toto pan předseda Topolánek prohlásil. Může to být vytržené z kontextu. Já osobně jeho nemusím a podle mne on ODS jen a jen škodí. Ale každá strana v ČR před volbami slibuje nemožné, snaží se nalákat voliče, doufá ve své vítězství a prosazování svých plánů. Ale politika je neskutečné svinstvo a nevládne nám jedna strana. Takže i ta vítězná strana sestavuje vládu s nějakou jinou politickou stranou a musí přistoupit na kompromisy, kolikrát musí akceptovat i něco, na co by sama jinak nepřistoupila.

2) Jedna vizitka? Pozval bych autora článku někdy k sobě do kanceláře. Mám tady možná tisíce vizitek. A někdy si už ani nevím, kde jsem ty vizitky vzal. Kolikrát, když se doma převlékám, sáhnu do náprsní kapsy třeba u saka a nebo bundy a vytáhnu vizitku, kterou jsem ten den někde dostal. Někdy ji jen tak hodím na stůl a může se tam třeba i dva tři dny povalovat. A znamená to snad, že jsem s tím člověkem nějaký velký kamarád, že je to můj důležitý obchodní partner?
Pokud je pro mne někdo důležitý, mám na něj kontakt většinou v hlavě a nebo v mobilu, ale pokud člověk podniká, tak i tam má stovky kontaktů a někdy ani pořádně neví koho tam má uloženého.

4) Vydirani? Pokud jdu do politiky mel bych pocitat s tim, ze muze existovat neco v me minulosti, co jsem treba uz davno zapomnel, ale co neco na mne nekdo muze odhalit a vytahnout i tu nejstarsi spinu. Takze kazdy politik by s tim mel pocitat. A kazda strana by si poradne mela kontroloval sve kandidaty, znat jejich minulost, znat jejich nazory. Je zajimave, ze u CSSD je tolik prebehliku a odpadliku...

6) Z ministerstva vnitra jsem loni dostal zamítnutí jedné má žádosti. Psal jsem proto rozklad proti tomuto rozhodnutí. Panu Langrovi trvalo několik měsíců než přišlo šestistránkové zamítnutí mého rozkladu s jeho podpisem. Ono prostě nejde nic rychle, na všechno se musí čekat a lidi prostě na ministerstva píší své žádosti a rozklady a pak ministr nemá čas každého cizího poslance včas prolustrovat [mrknutí jedním okem]

125895

18.1.2007 8:37

RE: Skromný komentář

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 125895

ad 2)
tez me to zarazilo, ale az se stanete nekomu nepohodlnej, tak vezme zavdek i vasima vizitkama... asi.

125897

18.1.2007 9:28

Ale no tak

AX 213.?.?.?

Poslanec CSSD uz z principu nemuze byt nikdy bezuhonny, protoze se snazi vytvorit socialni stat - nejvetsi existujici zlodejinu. V celostatnim meritku nekoho obereme, velkou cast si nechame a drobky nahazeme ciganum a sockam.
Jestli je chce ODS vsechny pozavirat, jsem jenom pro.
A pak bych k nim nahazel i zbytek politiku..
[vyplazený jazyk]

125899

18.1.2007 15:43

RE: Ale no tak

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125899

Každý stát musí být z principu sociální, jde pouze o míru
přerozdělování.A ještě mám dotaz, kdo je to prosím "socka"?

125919

22.1.2007 12:28

RE: Ale no tak

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 125919

A ještě mám dotaz, kdo je to prosím "socka"?
---------------------------------------------
To je jednoduchý.Hulákaj,jak stojí všechno za ho... a přitom jen stojej s napřaženou rukou s pocitem, že jim někdo přece musí něco dát.

126353

18.1.2007 9:30

Huraaa...

maxa 85.?.?.?

Nemyslim si nic dobreho o jakemkoliv predstaviteli soucasne politicke garnitury. Ale tento clanek me prijde velice tendencni...

125900

18.1.2007 11:15

super článek

Jiří 88.?.?.?

líp bych to nenapsal, škoda že se takový článek nemůže objevit na prvních stránkách nejčtenějších deníků

125905

18.1.2007 13:14

nemel jan palach radeji emigrovat?

stein55 84.?.?.?

(jemne off-topic - nenasiel som pasujuci clanok kam to vlozit a kedze ide o aktualny datum, riskujem to.)

19. ledna 2007 tu budeme mit zase jedno nehezke vyroci. 19. ledna 1969 zemrel jan palach.

Vložený obrázek

nech sa paci - cely clanok -> http://hedvicek.blog.sme.sk/c/77668/Nemel-Jan-Pala...

stein55

125912

18.1.2007 13:46

No to je legrace

Baround 85.?.?.?

Opravdu jsem se pobavil, jen je to hodně přehnané a jsem si jist, že ČSSD je o 4 třídy horší mafie než ODS.

125915

18.1.2007 16:19

takhle

clarc 213.?.?.?

"...Že ODS je schopná již naprosto všeho, neštítí se kriminálních praktik..."
takhle: u CSSD to ale plati trojnasob. takze koho volit? zelene pandy prec [mrknutí jedním okem]

125921

18.1.2007 16:23

Demokracie po česku.

Rostislav 83.?.?.?

Nepatřím k žádné politické straně a nikdy jsem v žádné politické straně nebyl.Myslím si však,že každý,kdo sleduje politické dění v tomto státě a má schopnost je objektivně a nezaujatě posoudit,musí konstatovat,že uvedený článek má velmi racionální jádro.Vývoj státních společenství zákonitě směřuje k t.zv. sociálním státům,kde je vždy solidarita mezi bohatými a chudými,úspěšnými a neúspěšnými,silnými a slabými.Nebo se snad mýlím?Jinak společnosti spějí k otřesům a k rozkladům.Tuto zákonitost již pochopili v EU,v USA i jiných vyspělých společenstvích,ODS,jak se zdá,ji ve své Modré šanci zcela ignoruje.Pobýval jsem jistou dobu ve Velké Británi,kde jsem vcelku pravidelně sledoval TV-BBC.Musím říci,že za některé výroky představitelů ODS v předvolební kampani typu "Až ty volby vyhrajeme,provedeme noc dlouhých nožů" nebo "Na cestu Modré šance nebudeme brát žádnou verbež" a pod. by tato strana u britského voliče úplně propadla.A to vůbec nemluvím o Kubiceho pamfletu,který zkompiloval snůšku polopravd a lží s jediným cílem,zlikvidovat politického protivníka.Za praktikami ODS vidím jednoznačně stejný rukopis a jsem ochoten se vsadit o cokoliv,že v budoucnosti se od této "demokratické" strany dočkáme ještě dalších podpobných akcí! [smích]

125922

18.1.2007 17:37

Ten článek je pravdivý

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Přesně tak to je, jestli vláda zítra projde tak se máme na co těšit. ODS nám tady léta tvrdila bludy o Grostapu apod. , ale ve skutečnosrti si ČSSD za 8 let nedovolila zdaleka tolik co jejich vláda bez důvěry za 4 měsíce. Tak například perzekuce politických odpůrců ministřrem Langrem (rozehnání pokojné demonstrace Národní strany, zákaz Mladých komunistů atd.)
ÚOOZ je skutečně politickou policií pracující pro ODS. Nechápu jak jem možné že si toho Gross ani Bublan nevšimli a Kubiceho a další lidi pracující pro ODS nevyhodili. Kubiceho zprávu snad nemůže nikdo brát vážně. Každému je jasné že je to podvrh z dílny ODS.

Pro Vanguarda.
Člověk který souhlasí ze základnami je buď placený agent, kolaborant a zaprodanec, anebo osoba trpící mentální oligofremií, lidově řečeno debil. Do jaké skupiny patříte vy, to nemohu posoudit

125929

18.1.2007 17:40

RE: Ten článek je pravdivý

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 125929

Opravdu věcný příspěvek...ještě chybí napsat, že jsem ztroskotanec a samozvanec...

125930

18.1.2007 18:01

RE: Ten článek je pravdivý

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125930

Jaký ztroskotanec a samozvanec?
Stačí trochu zdravého rozumu!
Proč nepoužijí USA, když chtějí raketové základny,ty stávající, které mají ještě funkční, zeměpisně umístěné naproti naší hranici
u Českého lesa, což je z hlediska trajektorií případných balistických raket, které by měly být sestřeleny, zcela vyhovující!
Jde o politické parametry.USA zde potřebuje základnu z jiného než
odborného protiraketového "deštníku".
V tom je problém.A naši vlezdoprdelisté budou soutěžit , kdo z nich
vleze teď opět pro změnu do prdele americké, nejrychleji!
Nechci žádné vojenské základny na našem území, vzláště, když jde
dovodit jejich vojenská zbytečnost!Ruských bylo dost!!!
V Německu by si takovou stavbu nedovolili veřejně ani oznámit!

125933

18.1.2007 18:18

RE: Ten článek je pravdivý

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 125933

No, když jste místo jakékoliv věcné argumentace napsal, že jsem buď "placený agent, kolaborant a zaprodanec, anebo osoba trpící mentální oligofremií, lidově řečeno debil", tak mi do toho výčtu chyběl ještě ztroskotanec a samozvanec.

125934

19.1.2007 12:20

RE: Ten článek je pravdivý

85.?.?.?

Reakce na 125934

já bych to tipoval přeci jen na toho, lidově řečeno, debila, když ani nevíte, kdo vám co píše, přestože jest pokaždé v hlavičce příspěvku uveden autor [chechtot]

125966

19.1.2007 16:18

RE: Ten článek je pravdivý

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 125966

[smích] Pravda...ale to není inteligence, to jsou špatné oči...doufám

125976

19.1.2007 19:49

Zločin jako profese

Maxox 158.?.?.?

Nebývam v ČR. Občas pracovne navštíviimrôzne univerzity. Na doporučenie známeho, som hľadal v septembri (záři) knihu !Zločin jako profese". Nedala sa zohnať. Kúpil som ju na Slovensku.
Je to sila. Mená, akcie atď. ako polície prostredníctvom mafianov okráda ľudí. A krytie je na najvyššej úrovni. Kniha končí zavraždením Mrázka, ktorý mal prezradiť, kto to vo vedení polície kryje. Nuž, nemal sa kontaktovať telefonicky.
Najprv som myslel, že su to ľudia z ČSSD. Ale za tých pár mesiacov sa dalo vidieť, že polícia bola aj predtým v rukách ODS. To mnohému napovedá a súvisí aj s Kubiceho správou (čital som ju), ktorá je tak napísaná, že sa človek pýta, "ako to je možné?". Lebo ho nenapadne, že to je účelová správa.
Nemám právo diskutovať k situácii v ČR. Ale ak je to možné v jednej polícii (Zločin jako profese) tak je to možné aj v našej.
Niekedy myslím, že je to účel. Totálne rozbiť spoločnosť a rodiny. Ty "šašovia", ako ich Vy nazývate, sú za to platení a vedia, že to maju urobiť a všetko im je dovolené. Potom možno povedať: "Ten národ má takú vládu aku si zaslúži".
Nič Vám nevyčítam, nemám prečo. Často závidím ako to v ČR v mnohých oblastiah dobre funguje. Mám však obavy o "demokraciu" v celej Európe. Musím sa pýtať. Kto to poslancom nariaďuje také zákony? Kto kryje ich prešlapy? Prečo je potrebné spoločnosť rozbiť a poštvať všetkých (ktorí nevedia o čo ide) proti všetkým?
Ak viete viac, odpovedzte mi. Parlament je len výsledok, "marginálne problémy".

125977

Příspěvků: 72

18.01. 01:09 trodas  Nemuzu uverit...
18.01. 05:08 Vratislav  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 07:15 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 07:30 kubrt  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 10:42 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 11:01 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 14:58 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 16:55 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 17:31 Nápověda  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 20:05 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 14:30 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 09:19 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 11:57 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 14:49 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 15:20 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 16:37 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 16:45 MedaBeda  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 17:39 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 20:29 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 21:42 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 22:27 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
21.01. 00:15 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
21.01. 08:42 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
21.01. 12:13 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
22.01. 07:26 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
22.01. 23:04 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
19.05. 12:35 Rony  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 20:06 Aja  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 11:41 skud  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 13:05 Aja  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 14:18 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 20:15 Rene Bartosek  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 14:45 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 20:39 Aja  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 22:27 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 00:31 Aja  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 12:08 Alexa  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 17:54 Aja  No jo, no,
20.01. 22:01 Alexa  RE: No jo, no,
20.01. 17:49 seda  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 12:50 kubrt  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 15:13 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 16:15 Nápověda  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 20:19 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 20:54 kubrt  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 21:52 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 23:08 kubrt  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 06:59 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
19.01. 07:22 Datel  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 09:23 Jarmila  RE: Nemuzu uverit...
20.01. 18:09 seda  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 16:31 Vanguard  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 19:50 Broza  RE: Nemuzu uverit...
26.01. 15:23 jbsk  RE: Nemuzu uverit...
18.01. 08:12 Adapa  Skromný komentář
18.01. 08:37 vulgar von hulwaath  RE: Skromný komentář
18.01. 09:28 AX  Ale no tak
18.01. 15:43 Nápověda  RE: Ale no tak
22.01. 12:28 Vratislav  RE: Ale no tak
18.01. 09:30 maxa  Huraaa...
18.01. 11:15 Jiří  super článek
18.01. 13:14 stein55  nemel jan palach radeji emigrovat?
18.01. 13:46 Baround  No to je legrace
18.01. 16:19 clarc  takhle
18.01. 16:23 Rostislav  Demokracie po česku.
18.01. 17:37 svoboda  Ten článek je pravdivý
18.01. 17:40 Vanguard  RE: Ten článek je pravdivý
18.01. 18:01 Nápověda  RE: Ten článek je pravdivý
18.01. 18:18 Vanguard  RE: Ten článek je pravdivý
19.01. 12:20  RE: Ten článek je pravdivý
19.01. 16:18 Vanguard  RE: Ten článek je pravdivý
19.01. 19:49 Maxox  Zločin jako profese

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 923