Diskuze k článku
Fingovaný teror – cesta k válce a diktatuře
Příspěvků 78
Silne pochybuji, ze se odvazite toto uverejnit. Vas oddany Texaskycizek.
Symptomy mimo jine obsahuji extremni podezrivavost, prosazovani konspiracnich theorii, nenormalni myslenkove pochody, pevne presvedceni o "my proti nim" (Proti vsem?)mentalitu a odtahovani se od reality....
Texaský ftáku,
celá stať je bohužel velmi poučná historie!
Nevím, kde je jaká fóbie spiknutí. Nic takového jsem nečetl.
Pouze prostá úvaha, kde je vylíčeno, jak funguje technologie
provokací, podložená prokázanými a doloženými příklady.
Nenormální myšlenkové pochody se dají vysledovat pouze ve tvých
plevelných příspěvcích.
Ty si asi dneska trochu bumbal. Jinak tvoje písání je celé
o hovně!
Realita je to co je "real", skutečný, ne to co vidíš v TV čížku, to jsou kecy a soap opery. O myšlenkových pochodech ostatně nemáš co mluvit, na to je potřeba tu myšlenku napřed mít.
>Symptomy mimo jine obsahuji extremni podezrivavost,
zatímco bláboly obsahují bláboly.
J. H.
Pane Cizek, ale to jste presne popsal soucasnou vladu Israele.
Se svym obvinovanim kazdeho kdo nesouhlasi s jejich nasilnou politikou z antisemitismu, se snahou donutit USA napadnout Iran jen protoze si umanuli, ze se jim nelibi.
Bylo nacase, ze jste si uvedomil odkud vitr vane.
Texasjazycku vy aby jste si tady nezaprovokaval vidte.Vy zrejmne jste nikdy vojenske boty nenasadil ani masirovat jste do zadne valky nemusel.Vy nikdy jste syna sveho na bitevni pole nevyslal.Avsak ani vy nevite kam vas osud zavane.
17.1.2007 3:25
Ten dnesni, pritomny trik ,ktery prave prozivame.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?
Ten posledni trik na krestany,ktery se deje prave dnes.
Mnoho lidi si vubec neuvedomuje, jake jsou intriky zidu-zionistu, na svetovem foru, ne, ze maji zide ve vsech vladach krestanstva sve zastoupeni a tim i mnohde naprosto rozhodujici vliv, tak, jak v USA, cimz se ani netaji, ze vladnou, co by 2% narodni populace Americanum.Byvale OSN vzniklo na zaklade pravidel-deklarace, tri zidu, jez napsali zakladni klauzuli teto svetove organisace, dnes se zide zamerili, tomu, aby se dostali do Spolecenstvi Evropskych Narodu-EU, ale , zde to nekonci, zide chteji a prosazuji se dostat NATA,kde zatim ,uz ted funguji,co by "pozorovatele" a ovsem, zde je ten hacek pro budoucnost, kdokoliv "napadne Israel", tak mu musi ostatni clenove NATA pomoci, jinymi slovy, budou zide-zionisti, bojovat do posledni kapky krestanske krve, jeste jinak, "krestane budou tahat z ohne zhave kastany."
Proste, zide-zionisti, chteji mit dvoji kontrolu pres kazde svetove a nebo narodni uskupeni, aby jim mohli manipulovat ku svemu prospechu, coz se jim dari, vis zakony proti lidem jez pochybuji o pravdivosti propagandy holocaustu, krestanske zeme zaviraji krestany do zalaru pro zidovsky problem, "poturcenec, horsi Turka."
Krestansti politici se teda snazi o sto sest, zavdecit se zidum, coz muzem denne sledovat na nasich TV, kde kazdy den nam pripomenou "utrpeni". Israel nikdy nechtel mit v Palestine jednotky UN, aby mu nebylo videt na prsty co provadi s Palestinci a mimo jine, by obcas musel v ramci svych ambiciosnich planu je napadnout, tak, jak udelali v Libanonu, omylem ovsem zabil pozorovatele UN, jak jinak ani nemuze byt,jen namatkou vzpomeneme lode Liberty.
Ted, vsak zid Lieberman chce, aby jednotky NATO byly umisteny v oblasti Gaza a tim usnadnili praci Israelu nad kontrolou Palestincu, "proc pouzivat vlastni vojaky, kdyz krestansti (otroci) odvedou mozna lepsi praci, nez my samotni.
Podle Liebermana, takovych 30,000 "obrancu miru " v uniformach UN by bylo pro Israel i financnim ulehcenim, tady by krestanske vlady platily spinavou praci UN a padli vojaci-goymove, by jen zvysili nenavist mezi krestany a muslimy (goymove proti goymum ) o coz Israel usiluje od sameho zacatku sveho vzniku, vis 11 September 2001, kdyz zide, jaksi, zapomeli prijit do zamestnani oproti obetem prekvapiveho terrorismu.
Takze, si kazdy udelej zaver sam, co bude nasledovat, kdyz Israel prinuti USA napadnout Iran a nebo, Israel zacne prvni a pozada USA o "pomoc", v pripade vitezstvi pozada UN o poradkove oddily,tak ,jak jsou v Afganistanu a Iraku, k zajisteni sve "koristi".
To zase znamena ,vic "padlich" vojaku-krestanu v zidovskem, celosvetovem kseftu za vetsi Israel, Jerusalem se ma stat mestem sveta.
Ariel Sharon: My zide kontrolujem Ameriku a oni to dobre vedi. ( 3.Rijna , 2001 )
*Senator William Fulbricht pronesl rec v senatu na thema - Israel kontroluje USA.
Vy mate narok mit nick Outofjacket. Stopro. Texaskycizek
Catilina patientia nostra? Rekl bych, ze toto pamatne prohlaseni Cicera v rimskem senatu by se docela dobre hodilo na zacatek. Skutecne, "jak jeste dlouho budes zneuzivat nasi trpelivosti, Katilino?" ...jinak jmeno statnika at si dosadi kazdy sam dle chuti! Ten clanek je velmi dobry, ikdyz pochopitelne velice strucny - ale jako pocatecni cetbu pro kazdeho kdo se chce oprostit vymyvani mozku agenty NWO ho lze jiste doporucit.
Mam silny dojem, ze clovek pisici sve provokace jako Texasky Cizek, netrpi nedostatkem IQ - naopak, ze svou inteligenci zneuziva jako placeny provokater StB (pardon, CIA) - protoze o to zrejme jde - o provokaci. S uzasnym nadhledem dokaze odsoudit myslenkove pochody kohokoli bez toho, ze by se sam pokusil o logickou diskuzi. Otrepane fraze, obvineni z napomahani komunismu, bezostysne braneni imperialismu at to stoji cokoli... Zna tento pan jinou cetbu, nez vypis ze sveho bankovniho konta a Sulchan Aruch? Napsal mi, ze patrim zpatky do sveraci kazajky, abych si neublizil. Mate smulu, pane, z te kazajky duchovniho otroctvi jsem se uz davno vyprostil a nic me do ni zpet nedostane - obzvlaste ne vase prazdne tlachy!
Jinak si jeste dovolim navrhnout teorii, ze mluvit o pravici ci levici, Muslimech ci Zidech, atp. pri "rozdelovani" sveta na "strany" je zbytecne. Ti, kdo usiluji o nastoleni NWO (rozumej, totalniho otroctvi privilegovanych na bezpravnymi) nevyznavaji zadne bezne zname nabozenstvi - tedy krome viry v Lucifera. Jakozto jeho Svetlonosi (Illuminati) jsou pripraveni obetovat cokoli a kohokoli k dosazeni jejich cile. Moc nad penezmi, zrada, zakernost, lzi vseho druhu - to jsou jejich hlavni zbrane. Je treba se poucit u Hegela a Machiaveliho o jejich taktice: Thesis + Antithesis = Synthesis. Strucne receno, oni podporuji oba protichudne tabory soucasne, vyvolavaji tolik krveproliti jak je jenom mozne - a sami zustavaji skryti v pozadi, v ocekavani sveho vitezstvi. Mimochodem, jeden citat na zaver pro Texaskeho Cizka a pana Zasmazku (vytrvaleho obhajce Cizka):
"Next the statesmen will invent cheap lies, putting the blame upon the nation that is attacked, and every man will be glad of those conscience-soothing falsities, and will diligently study them, and refuse to examine any refutations of them; and thus he will by and by convince himself that the war is just, and will thank God for the better sleep he enjoys after this process of grotesque self-deception." [The Mysterious Stranger, 1916]
-Mark Twain
Outofjacket
Souhlasím s tebou,k tvému komentáři není co dodat.
Pane Outofjacket, vy musite mit vysoke vzdelani, soude dle slohu.Porad ale citim trochu toho duchovniho otroctvi. Jste si plne jist, ze jste uplne osvobozen?
Jinak je to nadherna quotace od Marka Twaina. Jak bych si pral byt rozeny v USA abych mel moznost zvladnou anglinu na takoveto nadherne urovni. It's a pleasure, just to read it.
Vas Texaskycizek. Tak dobra, zpet do kazajky, ale neutahujte ji moc.
Vzdy, kdyz se objevi jmeno nekoho kdo ma co delat s Israelem, podivat se odkud prichazi a dam tu informaci do seznamu. Zacal jsem teprve pred par dny, ale vysledky jsou zajimave. Zatim ani jeden nema se skutecnejma zidama nic spolecneho. Asi v tom budu pokracovat.
Prime minister
Ehud Olmert
According to Olmert, his parents, Bella and Mordechai, escaped "persecution in Ukraine and Russia" and they immigrated to Israel to fulfill their dream of building a Jewish state.
Ariel Sharon
Sharon was born Ariel Scheinermann.
His family immigrated to the British Palestine Mandate from Russia.
Bejamin Netanyahu
Netanyahu was born in Tel Aviv, to Zila and Ben-Zion Netanyahu (original name Milikowsky). Netanyahu's relatives were Jews from Lithuania.
Yitzhak Shamir
He was born as Icchak Jaziernicki (Itzchak Iazernitzki) in Rózana, Poland (now Ruzhany, Belarus)
Ehud Barak
Barak was born in a kibbutz that had been founded by his father, an emigrant from Lithuania, in 1932 (original name Ehud Brog).
Ministr strategických záležitostí
Avigdor Lieberman
born on 5 June 1958 in Kishinev, Moldavian SSR, Soviet Union.
Vice Premier
Shimon Peres
born Szymon Perske on August 2, 1923 in Wieniawa,Poland, (now Vishniova in Belarus).
Peres's grandfather Rabbi Tzvi Meltzer studied at the Volozhin yeshiva and was himself a grandson of Rabbi Chaim Volozhi.
Israeli Foreign Minister
Tzipi Livni was born in Tel Aviv. She is the daughter of Eitan Livni, a Polish-born former Irgun member.
Joseph Isadore "Joe" Lieberman
Lieberman was born in Stamford, Connecticut, to Henry Lieberman (April 3, 1915 — January 3, 1986), the son of Polish Jewish immigrants, and Marcia Manger (November 1, 1914 — June 25, 2005), of Austrian Jewish background.
Paul Wolfowitz
Paul Wolfowitz was born to a Jewish family to parents Jacob Wolfowitz and Lillian Dundes.
Jacob Wolfowitz was a Polish national of Jewish descent.
17.1.2007 11:28
RE: Bez komentare
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 125820
rozhodně pokračujte, souvislosti začínají nabývat na obrysech. Páchne to Chazary-Aškhenazim.
Ale pěkně popořádku
původní chazarské osídlení:
v 8. století Chazaři přijímají judaismus http://www.khazaria.com/kuzari/excerpts.html
jsou poraženi ruskými knížaty http://en.wikipedia.org/wiki/Sviatoslav_I_of_Kiev
a usidlují se jak v ruských knížectvích, tak dále na západě v podobě pozdějších ruských, ukrajinských, polských a haličských židů tzv. Aškenazů,
kteří nepíší a nemluví hebrejsky, nýbrž používají jazyk jidiš-směs hebrejštiny,němčiny a slovanských jazyků
pásmo židovského osídlení v Rusku, přiléhající stejně jako Chazarská říše k Černému moři
http://horwitzfam.org/images/The%20Pale.jpg
všichni Vámi výše vyjmenovaní pánové odtamtud přicházejí.
dále si srovnejme typické semitské rysy- irácký Arab, egyptský Arab, jordánský Arab
s pestrou škálou lidí, kteří se označují za Ž/židy, a jako jediní se ohánějí tzv. anti-semitismem
http://img343.imageshack.us/img343/5060/jewvh4.jpg
A to se všichni chtějí odvozovat od téhož praotce, Abrama-Abrahama, ve dvou různých liniích!!! Tady je cosi podstatně jinak, a chazarská konverze je natolik známá, že je dostatečně evidentní, kdo se může považovat za skutečného "native" Žida a kdo si na něj jen hraje.
teď ještě menší komparace rysů části Bushova klanu neoconů
Copak mají společného? A při srovnání s několika jedinci na předchozím obrázku?
http://img442.imageshack.us/img442/811/neocye9.jpg
Přispěji se svoji troškou do mlýna
I Židé mají svou hierarchii a znám osobně pár sefardských jevrejů i aškenázských chazarů a při pozorování jejich chování jsem si všimnul, že chazaři se chovají/cítí nadřazeně, chazar se k sefardovi chová skoro stejně jako ke goyimovi/mně
Zatímco sefardi okupují posty hlavně ve finančním sektoru a lékařství, chazaři se v Čechách (úspěšně) infiltrovali do vlády, hlavně do ministerstva průmyslu, kde se mj. snaží upravit legislativu podle pokynů svých "příbuzných" podnikatelů
Zkrátka sofistikovaní loupežníci
>Zkrátka sofistikovaní loupežníci
Podla toho ako pises, budes mat mozno zaujem si zmenit svoj nick. nechcel by si moj?
Prepáč, nechcel. Ozaj, neznáme sa?
A čo ty myslíš, chazarovia niesú (priamí) potomkovia tureckých lúpeživých kmeňov? Poznám zepár takých a ich primárne hobby je robiť si zásobáreň nápadov + vedomostí zo všetkých "nezasvecených" goyimov CHUCPÁREŇ
>ich primárne hobby je robiť si zásobáreň nápadov + vedomostí
>zo všetkých "nezasvecených" goyimov CHUCPÁREŇ
...takze gojim maju ten patent na rozum vo vsetkom a zidia su len vycurani zberatelia a uzivatelia gojimskych napadov. dobre! a mindraky takto nahodou nemas?
Why Europe Abandoned Israel? http://www.divshare.com/download/53457-7cb
A proč zmiňuješ Židy, ty jsi antisemita? Já si ovšem Židů vážím. Já jsem měl na mysli národ XA3AP.
>ty jsi antisemita?
nie, skutocne nie.
>Já si ovšem Židů vážím
to potesi zidov urcite.
>národ XA3AP.
ten narod nepoznam.
celekm dobrý důkaz o chazarském původu vyvolenců ne?
šabat lubovitch...
Vy jste objevil, ze vedouci osobnosti Izraele jsou puvodem z vychodoevropskych zidu. Ja vam gratuluju.
Zivotopisy vsech zminenych jsou verejne dostupne. U Olmerta to mate spatne, jeho rodice odesli z Ukrajiny do Ciny a jeho otec tam zemrel.
Nerikam, ze jsou utajeny, ale mnoho lidi nevi odkud ti hosani pochazeji. Ze to Olmertovi vzali pres Cinu (Harbin)na veci nic nemeni.
Navic jeho otec nezemrel v Cine:
Mordechai was a lifelong activist in the Revisionist Movement, later Herut, serving as a member of Knesset (1955-1961), and heading the Settlement Department of the Herut Movement, through which he founded various villages and towns all over Israel. He retired to his farm in the village of Binyamina, where he passed away in 1998.
http://www.bh.org.il/Communities/Archive/Harbin.asp
takze to mate spatne vy
No s tim Olmertem je to fakt, nevim uz odkud jsem tu predstavu o smrti jeho otce v Harbinu vzal.
Mnoho lidi nejenomze nevi odkud pochazi vetsina vedoucich osobnosti Izraele, dokonce je ani nezajimaji finesy sionistickeho hnuti, ani kolik presne zidu zarvalo za nacistu atd. I kdyz na Zvedavci to vypada ze tyhle veci hybou celym svetem a nikdo na nic jineho ani nemysli.
A mnozi to vedi a doji Nemecko a doji. Sem tam se nekdo jako Ahmedinezad prepta jak dlouho to bude trvat? Pravda Svycarsko se podojilo pouze jednou jednorazove. S nacismem nemelo nic spolecneho a pravne to vyhrat taky neslo. Tak se muselo zatlacit hrubou silou pres vliv USA. V kazdem pripade leccos se vyjasni s otevrenim archivu a mam pocit, ze na povrch vyplavou i ty spinave kousky, ktere byly zatim s velkym usilim drzeny pri dne "rybnika".
No tahle Ahmadinezadova pece o nemecke finance je doopravdy dojemna. Nezapomneli mu Nemci podekovat?
Jeste se na svete nestalo, aby se otevrely archivy a nevyplavaly spinave kousky. Akorat ze ty kousky uz jsou za tu dobu tak vycpele, ze malokoho zajimaji. Jeden zpusob jak damy dbale sve povesti pusobi v pornu je ten, ze nechaji po natoceni ty filmy deset let v bankovnim sejfu. Po tech deseti letech je nikdo ani nepozna, a nikoho to vlastne ani nezajima.
Po mym dedovi zbyly ruzne poznamky a deniky, mj. je tam (asi neuplny) seznam lidi kteri se podileli na lyncovani Nemcu v Tabore po 7.5.1945 jako organizatori. Nastesti to uz nikoho nezajima.
Lidi to nezajima to mate pravdu, ale konecne budeme moci zlomit klacek antisemitismu, ktery se pouziva i v pripadech, kdy se ozadny antisemitismus nejedna. A o tom, ze neopravnene nahrady z prumyslu holoacaustu jso vec tech, co plati zadna debata. Kde zaradit Svycarsko, to oprvdu nevim. A pak to velmi zajima sionisty. Kdo by chtel prijit o slepici snasejici zlata vajicka. Pravda naposledy snesla tri ponorky tridy Delfin, na ktere sionisti prej nemeli penize, ale nutne je potrebovali.
Tak se sychruje. Jen tak pro jistotu. Paraguay, 98 tisic akru. Ze i pry Dr. Mengele se tam schovaval, sice na mensim place, pry ty zlate zuby ze zidu na tolik zeme nestacily.
Zatim si to Krovi muze dovolit. Za oddanou sluzbu NWO na to Federalni reservni poukazky ma.
Pardon, v anglictine.
http://liberty.hypermart.net/cgi-bin/blogs/voices.php/2006/12/06/p12718
Potěšilo mě, že článek posvítil na jednu událost: První "válku v Zálivu". Ať byl Saddám jaký byl, blázen zjevně nebyl. Od začátku se tedy jevilo velice pravděpodobné, že se pokusil obsadit Kuvajt proto, že měl sice neoficiální, ale důvěryhodné (jak si myslel) ujištění od USA, že zablokují mezinárodní odezvu. No a jak je vidět opravdu jsou důkazy, že to tak bylo.
J. H.
ze Reichstag zapalili komunisti je fakt, ktery pripousti i soucasny politicky korektni vyklad historie primo v Nemecku, ze tomu melo byt jinak tvrdili (a vyucovali) v minulosti jen komunisti
Komusti = teroristi
Porad je sponzoruji ti sami lide = WTC = 2. Reichstag
No ja bych spise rekl, ze to byla prace nejakeho elementu SA. Je dokonce mozne, ze o tom Hitler ani nevedel, nicmene mu to skvele zahralo do karet.
Jaky by meli komunisti asi tak motiv? Vsichni vedeli, ze Hitler se chce stat riskym kanclerem a dela proto provokace - a kaze o poradku, ktery nastoli kdyz dostane poradne pravomoce.
Nedivil bych se, kdyby likvidace SA nenaznacovala likvidaci odpovednych Tak jako tak, alespon to byla prazdna budova. GWB zacal predehru k valce tim, ze zabil temer presne 3 000 vlastnich obcanu... To mi prijde jako sakra jine kafe!
Nezapalili ho komunisti ale komunistA. Prisit to komunistom (tj nejake sprisahanie) sa snazili pocas sudov aj samotni nacisti, ale sa im to neporadilo. A ak samotni nacisti na to dokazy nenasli, tak to uz daco znamena . Inak je to pravda - zda sa, ze teoriu o podpaleni nacistami rozsirovali hlavne komunisti.
Článek je sice poučný, k celkovému obrazu by slušelo doplnit situaci před první a druhou Čečenskou válkou. V té době v Rusku bouchlo pár paneláků (i s lidma uvnitř..). Naše média o tom hojně informovala, chtělo by to přesně dohledat data kdy se co stalo. Těch explozí bylo několik, všechny byly v našich sdělovacích prostředcích.
Dokonce i v našich médiích (!) se objevila spekulace že za bombovými útoky stojí KGB a že jejich skutečným cílem je sjednotit národ pro nadcházející válku.
Chtělo by to dohledat a zveřejnit podrobnosti, pro doplnění celkového obrazu. Kdo máte na to čas....
"Prvním krokem bylo uvržení ropného a ocelového embarga na Japonsko pod záminkou jeho válek v Asii." To Japonce přinutilo uvažovat o obsazení oblastí bohatých na ropu a nerosty v Indonésii."
Že byli japonci přinuceni uvažovat o obsazení oblastí bohatých na ropu, s tím bych souhlasil. Ale tvrdit, že za válku s Japonskem mohou amíci, protože uvrhli na Japonsko embargo, protože obsazovalo území cizích států mi přijde jako hloupost.
To měli do Japonska pořád dovážet suroviny, aby si japonci postavili ještě víc lodí? Nestalo se něco podobného náhodou v Evropě s Hitlerem? Ten taky zabral české pohraničí a potom udělal z ČR protektorát. A nikdo s tím nic nedělal, protože všichni doufali, že to bude Hitlerovi stačit. Nedopadlo by to náhodou s Japonskem podobně?
No, a proc neprodavat Japoncikum? Amici prodavali Hitlerovi jeste na konci 1941 legalne, pak uz jen malo - nelegalne Presscot Bush, deda GWB si na tom postavil jmeno a zivobyti
Co myslite, ze bylo pod kapotou prvniho nakladaku zabaveneho Nemcum v D-Day? Motor Ford, Made In USA
Nahoda? Ale jdete
Japoncici USA nikdy nijak nevadili, nez nekoho napadlo, ze kdyby USA vstoupilo do valky, ze by se dalo vydelavat mnohem vic. A byl to spravny odhad
>Co myslite, ze bylo pod kapotou prvniho nakladaku zabaveneho
>Nemcum v D-Day? Motor Ford, Made In USA
>Nahoda? Ale jdete
Trodas spekulujes a hlavne kecas nezmysly! Ford Germany bol etablovany v Nemecku roku 1925, okrem ineho aj v Koline/Rynom.
Nakladne auta pre Wehrmacht produkoval Ford samozrejme, ze s Ford motormy. Mali tam azda namontovat motory z hadimržky?! Pako!
17.1.2007 15:22
*The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
http://globalresearch.ca/index.php?context=viewArt...
Iran: Pieces in Place for Escalation
"The fuel for a fire is in place".
The US is in an advanced state of readiness to wage war on Iran.
17.1.2007 18:17
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125839
Good, more power to the USA. Let's hope the president Bush will take care of Iranian islamofashism before he leave his office. Incoming democrats are usually full of "it". Actually the Iranian situation can be attributed to weakness of president Carter. Before Carter, Iran was a friend of the USA and was trying to supress the power of religious freaks.
Preji uspech USA! Doufam, ze prezident Bush vyridi problem Iranskeho islamofasismu jeste nez odejde z vlady.
Demokrate prichazejici k moci jsou vetsinou plni vite ceho. Cely Iransky problem se da pricist na konto prezidentu Carterovi a jeho slabosti. Pred Carterem, Iran byl pratelska zeme, ktera se snazila omezit moc nabozenskych potrhliku.
Texaskycizek
17.1.2007 18:38
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 125845
Cim vice utrati ve valkach, tim drive se tam dostavi ekonomicky kolaps. Budeme jim prat tedy takove "uspechy" OBA, co rikate "mysliteli"?
A bude se pikliti, za kralovske tititi
Je mi lito vsech budoucich civilnich obeti bez ohledu na narodnost. Budouci valka se jiz bude odehravat i na americke pude, Buh s tebou mily "čížku" - cim kdo zachazi.....
17.1.2007 19:02
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 125846
Jedna z odpovedi na otazku PROC ????
http://www.prisonplanet.com/articles/january2007/1...
17.1.2007 20:20
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125845
Pane Cizek, Iran neni a nikdy nebyl nepritelem USA. Jiste vite, kolik Irancu zije a velmi dobre v US.
Iran samotny chce byt ovsem pritelem na stejne rovine. Ne, ze by musel odevzdavat sve prirodni bohatstvi nejake vrchnosti. Stejne jako tehdejsi CSSR vyvazela uran do SSSR. To se vam prece take nelibilo.
Iran si dovolil kritisovat Israel. A kazdy vi, ze jak jen trochu zacnete kritisovat zida, tak zacne skakat jako mala opicka a kricet "antisemitismus". Vzdyt se podivejte na sve chovani, jak jste citlivy na kritiku.
Zajimave je, kdyz jsou mezi sebou, napriklad na "El Al" aerolinkach, vypada to tam jako mala zoo.
Tedy jsou to zide kteri chteji vytvorit pocit nepratelstvi aby mohli pouzit a zneuzit velkeho bratra k svemu prospechu bez toho, ze by se zajimali o pozdejsi nasledky.
Stejne jako se zmylili v minulosti kde jejich ciny je dovedly k mnoha tragediim, tak vidim, ze opet chteji zacit neco, ceho konec si neumi predstavit.
USA je v Iraqu na konecne. Dalo by se rici, ze ty posily jsou jen na pomoc aby nalozili veci a odleteli. Shia jsou u moci. Kurdove jsou nenavideni, nejen pro sve spojeni s Israelem, ale take pro jejich roli jako Americkych poskoku.
Reknete mi, pane Cizek, co se stane s Israelem?
17.1.2007 21:50
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125852
Pane Karle ctvrty,co se stane s Israelem? Dobra otazka. Asi budeme muset chvili pockat, nez budeme znat odpoved. Par veci jim nemuzete uprit. Da se rici ze jsou 51 statem USA. A protoze je jich obrovske mnozstvi ve vedoucich posicich v USA, USA je bude branit. Myslim, ze v tom se mnou budete souhlasit. Asi tez budete souhlasit, ze USA je nejsilnejsi velmoc na svete. Tak co asi muze nejaky Iran delat, nez vykrikovat a podporovat terorismus. Casto rikam, ze zide jsou nejchytrejsi lide na svete. Da se predpokladat, ze maji mozne varianty jiz dlouho promysleny. Proste, nechte se prekvapit. Jedina moznost jak vyhrat pro staty jako Iran je, ovlivnit verejne mineni v samotnem USA. Zda se, ze jsou v tom docela uspesni. Takze muzete mit pravdu, ze se neco chysta, nez Bush odejde od vesla. Jeste nez ztrati kontrolu. A proto ja doufam, ze to opravdu doresi. Nemel by to byt velky problem je rozplacnout jako komara. A hned by vsichni dalsi certici zatahli ruzky. Mozna budou mit stesti a dopadnou jako Japoncici. Podivejte se na ne dnes. Vas Texaskycizek
17.1.2007 23:10
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125862
>Casto rikam, ze zide jsou nejchytrejsi lide na svete.
Musite ich k.Kemo, prestat porovnavat s vami!
17.1.2007 23:25
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125862
....jen tak dal - neni to spatne k pobaveni.
Zatim bych tento "nick" klasifikoval za nejprogresivnejsiho mutanta predeslych "ukazu" jako Leho - KemoMikin atd.
17.1.2007 23:47
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125862
Pane Cizek, mylite se, Israel neni 51nim statem US. Prirovnal bych to spise k psovi a jeho blecham. Pes nikdy nebyl nadseny blechami, ale jaksi se s tim smiril. Jeho panicek ale kdyz uz se nemohl na sveho milacka koukat ho odblesil. Blechy ovsem, protoze jsou malicke, tak povazovali pejska za svuj domov a vzdy byly vyletem k veterinari prekvapeny.
To tak vesele, ale, ani nevite, jak jste ve svem prispevku racionalisoval holocoust. Vybral jste ve svem fandovstvi skupinu lidi kteri maji zajem na cinech ktere nejsou v zajmu zeme ktera je hosti. Ano, hosti. Protoze vetsina z nich ma Israelske obcanstvi a zajmy za sve hlavni.
Co by jste delal kdyby jste byl patriot ktereho zajmy sve zeme a jejich lidi byly hlavnim smyslem zivota.
No prece snazil by jste se predejit katastrofe. Mimochodem, divate se na 24 hodin?
Zrejme by jste vzal ty lidi a isoloval je. Tak jako kral "Herod?"
Ja osobne nesouhlasim s tim, ze USA je nejsilnejsi velmoc. Schazi ji totiz schopnost trpet. Nikdy nemela valku na svem uzemi a jak vidite, tak nyni, jen po trech tisicich obeti se vzdava. Bush bude stale vice a vice isolovany a lide se k nemu budou chovat jako k horkym kamnum.
Co se tyce tech nejchytrejsich lidi na svete. Nu, souhlasil bych, kdybyjste rekl, ze jsou lide kteri nejlepe znaji svou spicku nosu, protoze dale nez tam nedohlednou.
18.1.2007 1:27
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125872
Pane Karle ctvrty, jak bych to shrnul? Asi tak ze jedine, co plati, jsou akce, nic jineho. Zde muzeme recnit do alelujah a nic se nezmeni. Zda se mi, ze behem meho zivota a i pred nim, amici podnikli akce, ktere zmenily svet k lepsimu. Diky USA a jejich politice nezijeme pod fasizmem ani pod komunismem. Doufam, ze se USA neda odradit obcasnymi neuspechy. Zda se, ze stale tlaci stejnym smerem a priliv cerstvych emigrantu bude ten smer posilovat. Soude dle me osobni zkusenosti. Ja se mam lepe, nez kdybych zustal v CR a pral bych si, aby moje rodina a znami v CR se tez meli lepe. Zatim se da rici, ze pro zapadni zmena kurzu CR prinesla zadane vysledky. Vzhledem k memu veku, se ja na vse divam s odstupem casu, pravdepodobne Vy jste mladsi, tak prozivate vice tento okamzik. Tak jeste jednou : More power to the USA !!! Vas, Texaskycizek
18.1.2007 2:19
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125878
Mate pravdu pane Cizek. Jsou to ciny ktere rozhoduji. Ja nevdecnik, jak jsem mohl prehlednout ten hrdinsky boj Americanu za Druhe Svetove, kde bojovali jako lvi. Vzdyt jen bitva u Stalingradu je stala tolik obeti. Kdyz fasiste se vylodili v New Yorku, ty bitvy v ulicich. A co teprve vitezstvi v Koreji. A potom hrdinne bombardovani Vietnamu, kde ustanovili svou vladu po tezce vybojovanem vitezstvi kteremu vsichni v USA fandili.
Ze ktere dalsi zeme se vitezne stahli? A ted Iraq.
Mam pro vas otazku: ctete noviny? Ctete vubec neco nez zrejme bibli? V soucasne dobe diky internetu si muzete udelat mineni s pomoci mnoha publikaci a ty zpravy ktere mame opravdu nepopisuji uspesnou vojenskou akci.
Jedno vam musim priznat, zasluha USA. Udelali tluste zeny prijatelnymi pro civilisaci. Hura.
18.1.2007 6:07
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125879
Pane Karle ctvrty, zamlzujete. Nemate odpoved. Bez americkych dodavek do Sovetskeho Svazu by se rusove neobesli. Jak rikam, akce a vysledky. A kazdy rozumny clovek to uzna. Co se tyce te bible. Mozna ze by byla vhodna na zachode. Byva tistena na jemnem papire. Nikomu a nicemu jen tak neverim. Specielne ne nabozenskym doktrinam. Ani politickym doktrinam, jako je Marxsismus. Ciste jenom realita. Ja o voze a Vy neustale o koze. Ty kozy, to mi pripomina zajimavy clanek z National Geographic Magazine, pravdepodobne pred 20-25ti lety o Iranu jak se ho Shah Reza Pahlavi snazil zmodernizovat. Mel obrovsky program na zalesnovani pousti. Pekne popisovany s doprovodnymi obrazky. Hrozne pracne. Ale narazili na problem. Mistni pastevci tam chodili past kozy. Na pisecnych dunach museli byt ozbrojeni strazci. Samozrejme proto mistni pastevci Shaha nemeli radi. Proste doba kamena.
A vy neustale trvate na dobe pritomne, co? Jine vychodisko nemate. Vas Texaskycizek
18.1.2007 17:09
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125891
Mate pravdu pane Cizek, ten clanek si jasne pamatuji. Ten odvazny projekt se mel jmenovat "Shalesy". Byly to specialne vysazene stromy ve forme "sachovnice" protoze jak vite, tak je take pozustatek "Sachu".
Jestli jste byl na vojne, tak si jiste pamatujete na takzvane "Sachovani".
Pane Cizek, probudte se. Opravdu si myslite, ze par pastevcu mohlo znicit tento skvely projekt?
Shah byl dosazen USA. Byla to jejich loutka ktera zavedla brutalni metody jednani s kymkoliv kdo nesouhlasil s tim, ze Iran by mel byt ovladan cizimi korporacemi. Jiste si pamatujete na organisaci" SAVAC", ktera se proslavila tim, ze pouzivala domaci naradi na muceni obvinenych.
Nerad bych vas analysoval, ale zda se mi, ze namate pevne ustanoven rady casu. Vse vam jaksi splyva bez ladu a skladu.
Berete minulost bez jakekoliv souvislosti a snazite se ji formovat pro vas ucel a vice versa. Opravdu zajimave.
19.1.2007 20:04
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125891
Opravdu ma Bible jemny papir? Je to lepsi nez hajzlpapir nebo to byl takovy zajimavy pokus o myslenkovy obrat. Pravda mi krestani v ramci demokratury snesem vsechno, ale byl bych opatrny na svate knihy jinych vericich. V kazdem pripade verite penezum, mozna maji tak dostatecne jemny papir na vytreni prdele od hoven. Az to vyzkoustite dejte vedet, jak to dopadlo.
18.1.2007 6:01
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125878
Jake vysledky mate na mysli v CR? Sekyrku statnihu dluhu ve stovkach miliard za necelych 20 let? Nebo prvni misto v lezeni do prdele pri soutezi politiku? Pripadne neci jineho?
18.1.2007 5:58
RE: *The following text by Colonel Sam Gardiner (USAF, Retired) confirms our worst fears. *
Reakce na 125862
Ponekud jste pozamel zakalkulovat do svych uvah Americany. Izraelsti generalove si nejsou jisti ani presidentem Bushem, proto povyk pate kolony o infiltraci islamofasisty. Zadny president USA se nikdy v historii primo nepostavil proti Spojenym statum a ja verim, ze u teto tradice zustaneme.
Naseptavaci jsou sice naseptavaci, ale president Bush je Texan. Silne pochybuju, ze by imigrant na Klondiku chapal, co mam ted na mysli.
Proboha, proč "Marcus Licinius Krasus"???
Jména z jazyků používající latinku se přece až na malé, historicky dané vyjímky typu Alžběta II. anebo Paříž, Londýn apod., nepočešťují. Nepíšeme "Marek Antonín", ale Marcus Antonius...rve mi oči, když musím číst Krasus
To se obraťte na vydavatele. V překladu, který jsem dodal, nebyl Krasus, ale Crasus
Je tendence a nevím,zdá se mně správná, že se psaný jazyk
bude používat co nejblíže k jazyku mluvenému.
Bude jistě mnoho sporů a musí proběhnout široká shoda
a především nejde taková úprava mluvnice učinit naráz.
Jistě se ale všichni i ti starší dohromady dohodneme,
že některé jevy v přesné normě pro psané výrazy vykazují
v mnoha případech jednoznačně známky nadbytečnosti.
Často pro psanou normu nedostane jednoznačné vyjádření ani
od Ústavu pro jazyk český.
Proto by mělo v brzké době dojít ke zjednodušení psané formy jazyka,kde zmizí /tam kde je to možné / rigidní trvání na i a y.
Také bude jasná tendence popsat jazykem fonetickou formu
a nedržet se úplně přesně původního pravopisu.
Třeba tramvaj je spisovný tvar,ačkoliv se kdysi vyžadovala
anglická forma popisu.
Musí však proběhnout rozsáhlá diskuse a zvolit takové mluvnické tvary, aby nebylo "taháno" Čechům za oči a hlavně, aby nemohlo
vzhledem ke zjednodušení mluvnice docházet k chybám ve tvarosloví
a také hlavně musí být zachována významová přesnost.
Třeba shoda podnětu s přísudkem je vlastně hodně zbytečná,
co se týče psaní i a y. Když napíšete kterýkoliv znak,
významová přesnost zůstává zachována.
Také je nutné připustit, že velká většina i studované populace
správně česky psát neumí!
V Německu přistoupili na korekci mluvnice a další je ještě čeká
a je vidět, že se funkce jazyka nijak nezhoršila.
Ještě bych dodal. V mluvnických pravidlech pro psanou formu jazyka,
nikde nenajdete předpis, aby se nemohla latinská , ale i jiná
slova přepisovat ve fonetickém tvaru.To je obecný trend ve všech
jazycích - zachovat co nejmenší složitost, tam kde je to možné
a nejde o překážku ve významové přesnosti.
Staromilci jazyka budou nadávat, ale svět počítačů, nechce
jazyk, který je plný nelogických vyjímek,kterými je jazyk český,
obdařen v nebývalé míře.
Zkuste se zeptat nějakého cizince, který se učí česky, co vám řekne. Že se jedná o jazyk "lingvistických bláznů"!!!
A ještě to ř a h,spojené se souhláskou. To je pro cizince ořech
na výslovnost. To i ta čínština, která se zpívá, je lepší.
V životě jsem neměl problémy s rodným jazykem, a to se u nás doma často mluvilo dvěma jazyky, neboď dospěláci si věci, o nichž nechtěli abychom do nich viděli, vybavovali německy. Nikdy jsem neměl sebemenší potíže s "i" a "y", protože pokud se správně vyslovuje, je ten rozdíl velice dobře slyšet. Ne tak dnes, v současných sdělovacích prostředcích, kde Pražandy a rádobypražandy mumlají jakoby zapomněly dojíst knedlík... Polytycy se dohodly na konsensu... K zblyťý...
Další nebetyčnou prasárnou je počešťování cizích jmen! Nomen is omen! A neni to jen nešťastný Crassus, vs. Krasus... Když se náhodou dívám na nějaké zimní sporty, na nichž se účastní ženy, vypínám zvuk! Protože to, co tam na nás doslova GRCAJÍ komentátoři namísto skutečných jmen účastněných závodnic, je odporné... Platí to ovšem i v umění, taková Tina Tarnerová... Myslím si, že tihle lidé by se měli ozvat a žalovat zemi, v níž takto zacházejí s jejich jmény, za porušení autorských práv, jelikož jejich díla prodávají pod cizími jmény... případně za urážku na cti.
V Německu se pokusili zavést nový pravopis, ale až na několik výjimek na něj všichni zvysoka kašlou, nechtějí vypadat jako Banausen...
Nápovědo: Ukažte mi prosím, ve které zemi (píšící latinkou) je povoleno psát cizí jména (lidí ze zemí kde se píše latinkou) ve fonetických tvarech? Nehovořím teď o výslovnosti... to je úplně jiná parketa.
Pane Průchozí,
mám rád jazyk a zakládám si na obrovské bohatosti a kráse
českého jazyka,která je vidět třeba v dílech básníků.
Ale jazyk je živý organismus a všude na světě je tendence
k jazykovému zjednodušování. Německo přijalo úpravu mluvnice
a totéž čeká také náš jazyk. S tím se nedá nic dělat.
Fonetické tvary časem převáží.
Proč mám psát jinak, než vyslovuji? Neznám , žádný důvod, proč by se jazyk neměl měnit tímto směrem.Počešťování cizích jmen není
správná cesta, protože se ztrácí jejich přesné určení!
To znamená, zde je problém v přesném označení. Ale i zde je celá
řada možností. Některá jména ani nejdou napsat česky bez jejich
fonetického tvaru.Stejně tak jako naše jména v jiných jazycích.
Ale zde se jedná o vývoj na dlouhé cestě. Jako když otevřu bibli
- kralický překlad z roku 1613, tak polovině slov nejsem schopen
rozumět.A to již vůbec nehovořím o mluvnici.
Čeština bible kralické jistě neměla shodu podnětu s přísudkem
a přitom byla srozumitelná.
Jazyk, který užíváme je zbytečně složitý a během doby k jeho
úpravám zcela jistě dojde.
To mají tak, Nápovědo. Svého času byla ve Francii jedna revoluce, během níž dospěli k názoru, že vlastně mezi jídlem za stolem a používáním příboru a žraním z koryta vlastně není rozdíl - smyslem je přece se najíst... Přesto se však v jistých kruzích zachoval talíř i příbor.
Jak už jsem se zmínil, ano, v Německu sice cosi zavedli, ale platí obojí pravidla a také to tak zůstane. Dělám něm. překlady, takže jsem tak trochu v obraze. Nádherně se pak dá rozlišit s kým má člověk tu čest; zdali je píšícím protějškem ignorantská ovce anebo inteligentní jedinec, víme? Z Vašeho projevu vyplývá, že to nemáte "na háku". Tak proč jste tím tak nadšený? Mně stačí, když mi píší lidé s akademickými tituly a jejich psaní jsou plná hrubek. Tyhle lidi prostě nemohu brát vážně, protože součástí osobnosti je i kultivovaný projev. Tak.
Klidně si pište, co chcete a jak chcete, já zůstanu u toho, čeho se držím už 53 let. A doufám, že to se zdarem předám i potomkům. Hovada nechť si pak pochrochtávají jak chtějí.
------------
Bil sem tadi, fšecko sem vydjel a slišel. Špyjon.
Sme byly na pivo voe, ale zapoměly sme peňýze a tak sme šly dom...
To je právě ten úchylný pohled na jazyk.
Tvar jazyka nemá být složitý - jazyk má být pouze systém
k přenosu informací, bez složitých "vymyšleností" a velkým souborem
mluvnických vyjímek.
Je jasné , že musí být dlouhou dobu v platnosti obě varianty.
Blbce, kteří neumí psát , též rád nemám.
Skoda, ze nejste matematikem. Tam to funguje, protoze existuje jednoznacna interpretace zapisu. Tim je dana zpetna vazba, ktera zarucuje formu zapisu. Jazyk ma mnohovyznamovou logickou strukturu a jelikoz ho pouzivaji ruznorode vrstvy spolecnosti, tak se meni. Meni se k obrazu vetsiny. Koneckoncu latina se nakonec stala jazykem vzdelancu a dnes uz pouze casti vzdelancu. Pokud chceme lepsi jazyk v budoucnu, musime mit lepe vseobecne vzdelanou spolecnost. Lidi jako ja jsou vyjimky, co potvrzuji pravidlo. V kazdem pripade bych vam nepral v potomstvu disgrafika ci dislektika. Muj nazor doklada i zprava, kterou jsem zaslech ve skole od ucitele anglictiny. Cernosi nedelaji chyby v anglictine, ale vytvari svou verzi anglictiny. To co na prvni pohled muze vypadat jako chyba je ustalena jazykova vazba pouzivana komunitou. Ten ucitel mel zajimave napady, takze nas nechal opravovat domaci ukoly svych zaku, ktere ucil pres den. Imigranty vecer mel jako prescas. Doufam, ze jsem nenasekal moc chyb. V tomto konkretnim pripade, by mne to bylo obvzlast lito.
17.1.2007 21:01
RE: Pravopis
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?
Reakce na 125849
Máte pravdu. Omlouvám se i překladateli, který správně v původním překladu uvedl Crassus. Díval jsem se do Toulek a je tam také Crassus. Takže jsem to opravil.
17.1.2007 22:48
Každá válka musí mít záminku
svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?
Zločiny , kterých se dopustili oba Bushové, Raegan a Clinton potřebovali nějaké ospravedlnění. Předpokládám že Americký lid v podstatě nesouhlasí s imperialismem, a proto je třeba mu vysvětlit, že žádná válka není imperialistická, ale že se bojuje za svobodu , lidská práva apod. Již Hitler psal v Mein Kampfu, že lepší je bojovat za svobodu než za peníze, neboť vojáci nechtějí bojovat z ekonomických důvodů, protože když padnou, tak jim zisky z války stejně k ničemu nebudou. Kdežto když se bojuje za nějaké ideály, pak z nich má prospěch celá společnost, a vojáci prý položí svůj život ochotněji. Proto jak sám Hitler přiznává byla spojenecká propaganda za první svět. války která ctila tuto zásadu, lepší než německá. Dnešní vládci USA se věrně řídí podle Hitlerova vzoru.
To že Japonsko napadlo USA kvůli embargu vyhlášeném Rooseveltem je nepochybně pravda. Co ale podle vás měl Roosevelt dělat jiného? To měl nechat Japoncům obsadit celou Jihovýchodní Asii, Indii, Austrálii, a Sibiř (SSSR bojoval s Německem a těžko by své asijské území dokázal ubránit). To že vláda věděla předem o Pearl Harboru asi pravda nebude. Vždyť kvůli potopení šesti bitevních lodí USA málem prohrály válku, to by snad nikdo neriskoval. Pro Roosevelta bylo důležité, aby Japonsko začalo válku, kolik Američanů však bude zabito bylo úplně jedno. Válka je válka bez ohledu na to jestli při prvním útoku padnou 3000 lidí nebo 3 lidé.
A nakonec jedna úvaha.
Mnoho lidí se diví tomu čeho jsou naši politici schopni a říkají že politika je svinstvo. To je zcela pochopitelné. Jak se má Topolánek, Melčák, Pohanka a podobná verbež chovat, když vidí že Velký bratr ve Washingtonu se chová úplně stejně? Když může Americká vláda tak okázale pohrdat občany, ústavou, mezinárodním právem apod. tak si politici na celém světě myslí že mohou totéž. Proto nám vládne taková spodina
18.1.2007 12:47
RE: Každá válka musí mít záminku
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?
Reakce na 125866
>Dnešní vládci USA se věrně řídí podle Hitlerova vzoru.
Aby ne, když se u něj učili jejich otcové a dědové:
George W. Bush's grandfather helped finance the Nazi Party. Karl Rove's grandfather allegedly helped run the Nazi Party, and helped build the Birkenau Death Camp. Arnold Schwarzenegger's Austrian father volunteered for the infamous Nazi SA and became a ranking officer.
http://www.commondreams.org/views03/1006-08.htm
(Karl Christian Rove (born December 25, 1950) is Deputy Chief of Staff to President George W. Bush. He has headed the Office of Political Affairs, the Office of Public Liaison, and the White House Office of Strategic Initiatives. For most of his career prior to his employment at the White House, Rove was a political consultant.)
Schwarzeneggerovi pomohl s kampaní na Floridě a teď spolupracují na kampani za změnu ústavy, aby se Arnold mohl stát prezidentem.
www.amendforarnold.com
Určitě by se na to hodil:
"My relationship to power and authority is that I'm all for it." -- Arnold Schwarzenegger at 44 to US News and World Report in 1990.
"People need somebody to watch over them... Ninety-five percent of the people in the world need to be told what to do and how to behave." -- Arnold Schwarzenegger at 44 to US News and World Report in 1990.
A že ten vzor sledují do detailu: Bush Unser Führer, pardon, "Our Leader":
Jinak všem doporučuji videa, jejichž autorem je Alex Jones
http://www.infowars.com/videos.html
Můžete je najít i na video.google.com
Uvidíte policejní stát USA v plné kráse a mnoho dalšího
18.1.2007 13:16
RE: Každá válka musí mít záminku
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?
Reakce na 125866
Ještě něco. Zdá se, že někdy je lepší, než si z někoho udělat nepřítele, si toho nepřítele vyrobit přímo.
Analysis: Hamas history tied to Israel
http://www.prisonplanet.com/news_alert_hamas2.html
Israeli Roots of Hamas are being exposed
http://www.prisonplanet.com/news_alert_hamas6.html
Terrorism sponsored by Britain
http://www.guardian.co.uk/Northern_Ireland/Story/0...
BRITISH INTELLIGENCE INVOLVEMENT IN IRISH REPUBLICAN TERRORISM
http://www.libertythink.com/2003_04_13_archives.ht...
1. van der Lubbe skutocne ten Reichstag zapalil (sorry, vole)
2. geneticke studie nepotvrdzuju existenciu Chararov ako predkov Ashkenazi, lebo Ashkenazi a Sephardi maju common ancestry (ashkenazi maju viac primiesanej kozackej krvi zo znasilnovania)
ooops - Chazarov
Jo, a ty geneticke studie dala kdo? Myslite, ze Vam reknou pravdu? Nakonec dopadnete jak v tom bode 1.
samozrejme, kde ste zoci-voci faktom, ako geneticke data, tak nic ine neostava. len ostat na urovni paranoie a hoaxov. kazdy by si mal precitat clanok o "polykani semene" - toto je presny modus operandi Zvedavce, len s tym rozdielom, ze iba mala cast clankov je neskor uznana za hoaxs (resp fabrication).
Tvoje znalosti genetiky čerpáš odkud???
Bylo by dobré vědět,kdo hlásá takové starožitnosti...
19.1.2007 12:36
RE: sudruhovia paranoici - mam zle spravy
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 125871
"geneticke studie nepotvrdzuju existenciu Chararov ako predkov Ashkenazi, ..."
to je jen Vaše zbožné přání, nic více
Presto ze o danych udalostech vim,tak jsem si clanek se zajmem precetl.Tem,kteri se o historii zajimaji spise povrchne se muzou uvedena fakta zdat smyslena,ale vyzyvam vsechny skeptiky,aby se v danem pripade pustili do osobniho patrani po nezvratnych faktech a sami se tak presvedci o primo "gigantickych" lzich a propaganne,ktere jsou denne opakovane kontrolovaymi medii okolnimu svetu.Prechazi mnou vsak hluboka deprese uvedomim li si,ze politicke podvody se budou dit dal a lid bude jen apaticky a bezmocne svedkem velikeho utrpeni.
Russian Military Analysts are reporting today that President Putin has signed an order for all Russian Naval and Merchant vessels to be out of US port facilities on the Eastern Coast of the United States by March 17th. This order, according to these reports, are in anticipation of a US/Israeli led attack upon Iran expected no later than the end of April.
http://www.whatdoesitmean.com/index974.htm
Za padesát let si přečteme že "dvojčata"má na svědomí CIA protože ovládnout trh s ropou je priorita! A legalizovat odposlechy ve vlastní zemi se také může hodit.V tomto je naše politika ještě málo zkušená.Ale kdo ví...