Diskuze k článku

Scéna je připravena

Příspěvků 90

15.1.2007 5:31

Posledni pisen?

texaskycizek 70.?.?.?

Na jednu stranu si preji, aby nic z toho co predpovidate nebylo pravda. Prilis daleko sahajici dusledky.
Na druhou stranu bych si pral, aby amici byli schopni takovychto spiknuti na takoveto skale. Z me osobni zkusenosti jsou ve svetove politice prilis naivni, aby neco takoveho dokazali. Myslim, ze nejjistejsi bude rici, uvidime. Dejme tomu trochu casu.
Vas Texaskycizek

125657

16.1.2007 5:09

RE: Posledni pisen?

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 125657

Texasjazycku vy hodne moc podcenujete silenstvi neokonzervativnich vampiru z Wall Streetu,ti diktuji politiku Bileho domu a ti zavlecou svet do dalsich krvavych jatek.

125763

15.1.2007 5:38

Válka není řešením

Nápověda 88.?.?.?

Článek má logiku, ale chybí odpověď na zásadní dotaz.
Co je možné takovou válkou získat a proč jí vůbec
rozpoutávat.
Když k žádnému konfliktu nedojde, tak se zase příliš
nic světaborného nestane.
Spadne dolar, v Iráku se po odpoutání Američanů bude asi ještě
válčit,až sám konflikt vyhoří,Izrael bude "dohodnut"
s Palestinou a bude muset akceptovat stát Palestina v hranicích,
které mu budou určeny.Nastanou velké změny ve vnitřní politice
v USA a tahle země se bude muset vrátit ke kořenům, ze kterých
vyrostla.Islám sám nevytváří nebezpečí a nakonec s každým
náboženstvím se nechá pracovat.
Každý, kdo rozpoutá válku na ní prodělá a dnes se před jejími
důsledky není možné globálně schovat.
Nelze opomenout sílu a vliv dalších světových hráčů, kteří si
také nebudou válku přát, jelikož na ní není možné vydělat.
Válku povedu tehdy, když mohu něco podstatného získat.
Já zde zisk nevidím. Budou ještě nějaké rozmíšky, ale
konflikt světového rozměru nepředpokládám.

125658

15.1.2007 11:59

RE: Válka není řešením

dub 62.?.?.?

Reakce na 125658

hm, ve snaze být stručný doporučuji vám nahlédnout třeba do "report from iron mountain"...

125669

16.1.2007 5:31

RE: Válka není řešením

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125669

To je ale satický hoax, ne skutečný tajný dokument, i když je docela možný že lidi jako Wolfowitz, Rumsfeld a Rice to dodnes berou vážně. [chechtot] [chechtot]

125765

17.1.2007 13:46

RE: Válka není řešením

dub 62.?.?.?

Reakce na 125765

rozhlédněte se. mě se to jako hoax nejví [smích]

125836

15.1.2007 12:27

RE: Válka není řešením

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125658

Jistě že válka řešením není, nikdy nebyla. Ale jaké řešení Americe zbývá? Asi stejné jako podvodníkovi, když je na pokraji odhalení. Aby řekl veřejně že vaše investované peníze propil a prošoustal? Těžko, jako podvodník bude oddalovat odhalení všemožnejma manipulacema, válka v tomto případě je možnost dalšího mlžení vytvořením mnohem většího problému než byl původní. Přitom koukat kam se ve vhodné chvíli stratit. Už si na to koupil v jižní Americe pozemek.

125672

15.1.2007 13:03

RE: Válka není řešením

TT 194.?.?.?

Reakce na 125658

Irán je poslední arabská "mocnost" na blízkém východě.. S tím se židé jistě neradi smiřují. A to taky bude ten důvod

125678

15.1.2007 13:54

RE: Válka není řešením

morča 84.?.?.?

Reakce na 125678

írán především není arabská země [chechtot]

125684

15.1.2007 16:55

RE: írán není arabská země

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 125684

Ale je mohamedanska, cili rizena fanatiky.
Lid by se mel vzbourit a sesadit sve diktatory. Tim by si zabezpecili, ze je nikdo nenapadne.
Tomu jiste tajni agenti z male ohrozene zeme zabranuji a udrzuji dnesni napjatou situaci.
"chaos v arabském světě; Čím větší chaos a bezvládí v arabském světě......"
Je to prece jasne.

125703

15.1.2007 17:00

RE: írán není arabská země

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125703

Podstatný je fakt, že jak Irán , tak Izrael jsou země
bez "demokracie" ! Oba státy ovládá náboženství!!!
Kdo si myslí, že je Izrael demokratický je na omylu.
Rabínské soudy a ajatoláhové si nemají co vyčítat!!!

125704

18.1.2007 4:28

RE: írán není arabská země

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 125703

Hastrmane ano,lidi by si meli diktatory rozhodne sesadit,ale bez ucasti cizich mocnosti a hrozeb svetove valky.

125885

18.1.2007 4:40

RE: írán není arabská země

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125703

V Iránu bych na chaos příliš nesázel.
Irák byl pod knutou jednoho člověka a jedné strany, jenomže
Irán je ve své podstatě řízen stejným způsobem jako Izrael,
systémem státního náboženského uzusu, takže navenek se zachovává
jakási forma demokracie, ale skutečná moc vychází z náboženské
ideologie a taková forma moci je silná!!!

125886

19.1.2007 8:24

RE: írán není arabská země

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 125886

A čo horšie, má aj pomerne vysokú legitimitu

125962

16.1.2007 5:12

RE: Válka není řešením

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 125658

od kdy se na valkach prodelava,kriticky stav americke ekonomiky a velikeho CRUSHE si zada agresivnich taktik a tou je nova budouci valka,tak si drzte panove klobouky i katata protoze to bude poradnej ohnostroj

125764

15.1.2007 5:54

Posledni dva kroky..

juniper 69.?.?.?

Konecne vitezstvi spociva ve vybudovani Tretiho Chramu v Jerusaleme na miste kde dnes stoji "Dome of the Rock" a kde staly oba predchozi a preneseni israelskeho hlavniho mesta do Jerusalema.
A pak uz se jen bude cekat na prichod Mesiase.
Ale nez k tomu dojde, musi umrit jeste spousta nevinejch lidi.

125659

15.1.2007 21:12

RE: Posledni dva kroky..

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 125659

a tušíte CO je tím Mesiášem? Záměrně píši CO, než kdo. Symbolika Uroborose, obtáčejícího Zemi je dostatečně známá.
Co je FUNKCÍ Uroborose, do něhož se chce entita, na níž jsou sionisté napojeni, vtělit? Uroboros je Pán času, je to symbolizováno tím, že se zakusuje do svého ocasu.

Vrcholným pokusem sionistických černomagických rabínů je dostat svého žarlivého bůžka JHWH-Satana na trůn Času, a 3. templ v Jeruzalémě má pak být jeho svatyní u které by se klaněly všechny národy Země, ovládané zkrze Noachidská biblická přikázání(Bush už jejich prosazování rozjel v USA) vtisknutá do současného světa v různých formách NWO. A to je na tom nejděsivější.

Viděl jsem už několik fotografií rabínů, fanaticky bojujících za Izrael. A jejich oči je prozradily. Oni nebyli sami sebou. To nebyly jejich oči.....přísvit něčeho cizího, bytostně cizího, co uchvátilo jejich ducha a svou děsivou mocí je začalo ovládat. Jisté příznaky, hlavně v podobě kolektivní neurózy, lze znát i na většině ostatních "samovyvolených". Vybrali si sami. Nyní svůj pohár vypijí až do dna. Mohli to tušit už dávno, ale nechtěli a nechtějí to ani slyšet, ani vidět.

Jahwe se však může stát Uroborosem pouze ve chvíli, kdy obtočí svojí mocí celý svět. Je blízko. Možná proto je skupina kolem Bushe ochotná risknout cokoliv.

Nemají však mnoho času. Síly Slova ožívají a Tvůrci jej už brzy vyjeví. Thor zahubí hlubinného hada. Izrael bude zničen.

125730

15.1.2007 21:29

RE: Posledni dva kroky..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 125730

Nemají však mnoho času. Síly Slova ožívají a Tvůrci jej už brzy vyjeví. Thor zahubí hlubinného hada. Izrael bude zničen.

"...toho dne společnost božských bytostí a sbor smrtelníků budou bojovat bok po boku v bitvě a krvavé lázni.
Synové světla budou bojovat proti synům temnot a zjeví jim svou božskou moc, uprostřed válečného ryku, uprostřed bojového pokřiku bohů a lidí ..." (svitky od El Qumran)

Ano, pane ! Čas se nesmírně rychle krátí... moudrý ten, kdo pilně zkoumá vlastní duši.

A ani netřeba použít Nostradama, ačkoliv ten to fakticky řekl "na plnou hubu" ! Což je u něj dost neobvyklé, tedy to ukazuje závažnost tohoto. Nostradamus to roztrousil po všech siecles, ale je to tam zřetelně vidět "autobus na střeše" ! [smích] (chtěl jsem původně napsat - "jak třešnička na kravinci" !

125732

16.1.2007 2:31

RE: Posledni dva kroky..

juniper 69.?.?.?

Reakce na 125730

Pamatuju si na toho hada z Talmudu a je o nem zminka i v Protokolech. At to bude cokoliv (nemam moc nervy se hrabat v tom spinavym zidovkym symbolismu), jedno je jiste, a to ze koneckym cilem soucasneho utoku na Islam, je zniceni Domu of the Rock a tim uvolneni mista pro 3. templ. Bez 3. templu se nepohnou dal a jsou pro to ochotny udelat cokoliv, vcetne svetovy valky. Myslenka je, jak rikate, ze to bude centrum celeho sveta. Jeste porad nejsou dost silny na to aby ten 1300 let starej chram proste zbourali. Ale dojde na to, bud shori ve valce a nebo vychovaji amiky tak dokonale, ze budou podepisovat petice za zboreni.

125754

17.1.2007 11:37

RE: Posledni dva kroky..

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 125754

z rozhovoru s mesiánským Židem René Stutzem(mesiánští Židé přijali Ježíše jako mesiáše):

O: "A co výhled do budoucna. Věříš v postavení třetího chrámu?"

"Ano, kameny potřebné ke stavbě tohoto chrámu už jsou připravovány na poušti. Že bude postaven chrám je jisté. Bible mluví pravdu. Třetí chrám bude postaven. A ortodoxní Židé v něm budou obětovat.
V Izajáši máme zaslíbení, že nám Bůh promění naše srdce z kamene na srdce z masa a vepíše nám svůj zákon do našich srdcí. Pokud máme zákon napsaný v sobě, jsme chrámem Ducha svatého. A když tím chrámem jsme my, nepotřebujeme již Chrám v Jeruzalémě. To je skutečnost.
Jako mesiánští Židé ale vidíme jiný problém. Kdo v tomto třetím chrámu usedne? Pseudomesiáš. Antikrist. A já věřím, že antikrist bude Žid, protože v Bibli je napsáno, že on se nebude řídit zákony našich otců.
Ano, třetí chrám bude postaven. A věřím, že to bude brzy."

125832

15.1.2007 7:54

Irán...

Grovik_ 89.?.?.?

.... si to jiste nenecha libyt. Zbrani ma dost (z ruska [mrknutí jedním okem]. Ono mozna leckoho prejde smich az pujdou letadlove lode ke dnu [mrknutí jedním okem].

125663

15.1.2007 12:27

RE: Irán...

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 125663

Ke dnu asi nepůjdou, ale to vůbec nevadí. Postačilo by, kdyby byly tak poškozené že na nich nepřistane ani racek. [smích]

125673

15.1.2007 15:59

RE: Irán...

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125663

Ten clanek je pouha bublina nafouknuta z nepodlozenych spikleneckych teorii. Ty se nepotvrdily v minulosti, nepotvrdi se ani ted. A s tim potapenim letadlovych lodi bych taky pockal. Na tento ukol by mely v soucasne dobe ze vsech ruskych zbrani snad jen ponorky tridy Kilo. Jsou tak tiche, ze se prakticky nedaji odhalit pasivnim sonarem. Ovsem v situaci naproste prevahy protivnika muze ten protivnik pouzit bez obav aktivni sonar. Takze zase nic.

125694

15.1.2007 17:41

RE: Irán...

_Grovik 89.?.?.?

Reakce na 125694

omyl.... na niceni letadlovych lodi se vyborne hodi protilodni strely SUNBURN kterych si Iranci pordili docela dsot [mrknutí jedním okem].

125709

15.1.2007 19:44

RE: Irán...

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125709

Vas omyl, Sunburny jsou vyborne a na strely s proudovym motorem pomerne rychle, ale obranna eskorta letadlove lodi si umi poradit i s mnohem rychlejsimi strelami s raketovym motorem.

125715

15.1.2007 21:19

RE: Irán...

_Grovik 89.?.?.?

Reakce na 125715

Problem Sunburnu ovsem neni v tom jaky maji pohon. Problem je ze se jedna o strely schopne celkem bez problemu proklickovat i kvalitni obranou (vyzkouseno, overeneo a pro tento ucel vymysleno).

info:
http://blisty.cz/art/29258.html
http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1233&pjmeno=&kredit=&p1=
http://www.military.cz/russia/navy/weapons/moskit/moskit.htm

Jedna se o takzvanou krizujici strelu ktera dokaze zasahnout cil velic epresne a presto neni snadnym cilem obrany. Rekneme si to takhle pokud by nekdo odpalil techto strel rekneme 6 nejmin 2 doleti coz znamena ze letadlova lod to dostane a dost mozna i naposledy ve sve kariere.

Mimochodem Sunburn vybaveny jadernou hlavici je nocni murou letadlovych lodi USA [mrknutí jedním okem]. Predstava ze jedna takovahle "pandorina skrinka" dokaze vymazat letadlovou lod i s doprovodem je celekm depresivni.

125731

16.1.2007 17:55

RE: Irán...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 125731

Sunburn dokaze US NAVY uz nekolik let simulovat a ma prostredky na jeho sestreleni.
Jakakoliv raketa s jadernou hlavici dokaze znicit americkou letadlovou lod i s doprovodem. To by byla ovsem spise nocni mura zeme ktera by tu raketu vystrelila, nikoliv nocni mura Ameriky. [velký smích]

125791

18.1.2007 1:25

RE: Irán...

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 125791

Nevydávajte túžby za realitu. NAVY kúpila v Rusku určitý počet striel Ch-31 prestavaných na terče MA-31 a použila ich na simuláciu Moskitov. Ch-31 sa na Ch-41 Moskit podobajú tvarom aj letovými vlastnosťami, sú ale o polovicu menšie a hlavne majú výrazne jednoduchšiu logiku navedenia. Skúšky boli pre US NAVY sklamaním. Od skúšok už uplynulo pár rokov, ale Ch-41 je zrejme ešte stále dostatočne účinná zbraň.
http://www.military.cz/russia/air/weapons/rockets/agm/ch31/ch31.htm
http://www.military.cz/russia/navy/weapons/moskit/moskit.htm

125877

19.1.2007 3:58

RE: Irán...

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 125694

jste spatne informovan,,zda se,ze ruske rakety Sunburst dokazi nadelat penou paseku i nejmocnejsimu lodstvu sveta,pozor na Persany,kteri zamavali se svetem uz nekolikrat a vse napovida tomu,ze nas ceka velika bitva - Thermopily jsou v dohlednu

125952

15.1.2007 8:39

článok na danú tému

stan 85.?.?.?

Vymyslený teror - http://www.prop.sk/vymysleny_teror.htm

125665

15.1.2007 11:59

Bushevik nemá co ztratit

Karel z Čech 212.?.?.?

On ví, že skončil, přinejhorším doklepe volební období. Proto jistě rád udělá něco pro své kamarády z olejářské lobby. Pokud by nezačal válku s Íránem, tak je americká ekonomika a dolar v háji. Válkou může dosavadní stav USA jako 1. velmoci prodloužit. Navíc bez války odejde jako pitomec, který USA zavlekl do neřešitelných problémů. Bude-li válka, tak odejde v jejím průběhu a zůstane pro americké ovce hrdinou.

Protože mu Írán jinou záminku k zahájení války než pokračování v budování jaderné energetiky neposkytne, musí si poradit sám. Riceová jedná v Izraeli o dalších provokacích proti Íránu. Když tyto snahy selžou, nezbyde, než aby válku zahájil Izrael. Izraeli to problémy dělat nebude. Ten na světové mínění kašle. Má svůj holocaust a tedy je oprávněn dělat cokoliv uzná za vhodné. Jsou to přece židovským bohem vyvolení nadlidé.

125670

15.1.2007 13:09

Smysluplnej článek..

TT 194.?.?.?

Fingovat útok na vlastní síly je mnohem jednodušší než na civilní cíle. V armádě se dá ututlat cokoliv.. Ano, takhle mi to také dává smysl. Já na to nepřišel a přitom je to jasné jak slunce...

A to jsem nedávno někde blábolil něco o tom, že útok na Irán provede až další republikánskej US prezident..

Pořád to ale není jisté, takže doufejme

125679

15.1.2007 14:35

RE: Smysluplnej článek..

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 125679

1991 - Irák
1995(+4 roky) - Somálsko
1999(+4 roky) - Jugoslávie
2003(+4 roky) - Irák II.
2007(+4 roky) [zmaten]

125685

15.1.2007 14:49

RE: Smysluplnej článek..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 125685

Co myslíte tím Somálskem? Operaci USA s názvem Obnovená naděje, která se konala pod záštitou OSN od prosince 1992 do května 1993, a kterou schválila Rada bezpečnosti OSN včetně Ruska a Číny? Anebo co se dělo v roce 1995, kromě toho, že se ze Somálska stáhly poslední mezinárodní jednotky?

125687

15.1.2007 15:52

RE: Smysluplnej článek..

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 125687

To jsem psal já.

125693

15.1.2007 21:34

RE: Smysluplnej článek..

Robocrep 212.?.?.?

Reakce na 125687

Ale to je přece úplně jedno. Jde o to, že se pravděpodobně něco chystá. A nemusí to bejt kdovíjaká vřava. Pár přeletů, náletů, pár mrtvejch, ani se o tom nezmíní média a bude po všem. Třeba. [naštvaný]

125733

19.1.2007 4:03

RE: Smysluplnej článek..

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 125687

Akci Somalskem zrejmne autor ma namysli zapach strelneho prachu z US Army nabojnic.Pretante tu predhazovat prosim vas OSN,ta ma respekt ve svete asi jako putovni loutkarske divadlo.Velika smula je to,ze se vlady nedrzi konstitucniho prava a to predevsim plati o administraci Bileho domu,ti si udelali z konstituce zachodovy papir.

125953

19.1.2007 8:29

RE: Smysluplnej článek..

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 125953

Nielen z ústavy.
Od skončenia vojny vo vietname sa zdrap papieru stal zo všetkých medzinárodných zmlúv, na ktorých je americký podpis a ktoré ameriku k niečomu zaväzujú. Kjótsky protokol, Zákaz protipechotných mín, Zmluva o protiraketovej obrane a iné odzbrojovacie zmluvy, aj Charta OSN. Takže Ústava nemôže byť výnimkou.

125963

15.1.2007 13:34

novinari si sami pripravili scenu

texaskycizek 70.?.?.?

Vsichni tady znite, jako kdyby jste meli velmi dobre zdroje informaci. Ve skutecnosti Vase zdroje jsou jenom dalsi media outlets. A skoro ve vsech je moderni utocit na USA a jeji predstavitele. Je to neco podobneho, jako masova hysterie. Jedna zenska zacne jecet, druha se prida atd. az vsechny rvou a jsou si jiste, ze se neco urcite deje, protoze vsechny rvou.
Takze jste si jisti, ze USA konci a Bush tez. Kdyby jste to zde videli, jak ta ekonomie buji. Uplne neuveritelne. Vse jen kvete. Amici rikaji: Wake up and smell the coffee-prober se a cichni si ke kave.
Vas Texaskycizek

125683

15.1.2007 15:42

RE: novinari si sami pripravili scenu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 125683

Zvyknete si na to, ze existuji lide, kteri ty informace maji. Mozna vam nektere veci nepripadaji dulezite a pritom vypovidaji o mnohem /napr. srazka US ponorky s Japonskym tankerem v Zálivu/. Co muze obycejny konzument jako vy vedet o tom, co se deje v pozadi, kdyz nedokaze ani pripustit, ze by se mohl mylit [překvapení] [smích]

125691

15.1.2007 15:47

RE: novinari si sami pripravili scenu

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125683

Vše jen kvete,ale podstata takové ekonomiky je značně pofidérní.
Nechci zde rozviřovat nějakou opět zapšklou ekonomickou debatu,
ale obrovský dluh, který si Amerika vytvořila a který se
rozprostírá jako černý stín nad celou touto mocností je alarmující.
Ještě nikdy neměli USA tak špatnou platební bilanci.
V tom je teď tato situace velmi nová.
Scénářů vývoje a řešení této situace je několik, ale žádný z nich
není příliš dobrý pro USA a jejich obyvatele.
Jak se říká navrch huj, vespod fuj!
Když se podíváte na "blahobyt" USA , přímo na místě v USA, zjistíte,že převážná většina krásných nemovitostí, aut a dalších
statků nadlimitního konzumu je na dluh, na úvěr, kde není jisté,
zda bude někdy splacen.
V okamžiku, kdy přijde recese, nebudou moci uživatelé těchto
věcí splácet a celý systém se posune.
Nejsem schopen dohlédnout, jak se situace vyvine a jakou má
vlastně Amerika ekonomickou sílu.
Tu zjistíme teprve tehdy, až bude Amerika podrobena zkoušce!

125692

15.1.2007 23:35

RE: novinari si sami pripravili scenu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 125692

No jenom jestli jim s tim statnim dluhem neporadil nas Jyrka Paroubek - ten v jedne predvolebni televizni debate tvrdil, ze statni dluh se vlastne vubec nikdy nesplaci .............
[chechtot]

125738

15.1.2007 16:16

RE: novinari si sami pripravili scenu

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 125683

Uplne neuveritelne. Vse jen kvete. Pane čížku z Texasu - že jste se nepochlubil, kolik máte sněhu na trávníku ? Nebo (mo)mentálně jaksi nestíháte ? Nebo jste na dovolené ?

Jinak vážený, spolehlivé informace nemá ledaskdo. A tak mnohdy nezbývá, než zapojit mozek a netradiční informační kanály. Po dosažení jisté minimální všeobecné úrovně znalostí a při dobré znalosti historie se pak dá pracovat i s naprosto minimálním rozsahem informaci a vysledné závěry přitom budou docela spolehlivé - nikoli ale uznávám absolutně spolehlivé. Takhle nějak pracují mentáti.

125696

15.1.2007 22:48

RE: novinari si sami pripravili scenu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 125683

>Takze jste si jisti, ze USA konci a Bush tez. Kdyby jste to zde
>videli, jak ta ekonomie buji. Uplne neuveritelne. Vse jen kvete.

>Vas Texaskycizek

No sakra, ta bují. V r. 2001 dolar za 38 Kč, dnes za 20 Kč. To musí být přímo rakovinové bujení, když se tak rychle propadá. A všichni v bušistánu si to pochvalují a nemohou se dočkat, až krachne trh s nemovitostmi. Pak všichni budou kupovat za babku a ještě víc zbohatnou. Konečně vždyť tam mají Armádu spásy a ta amerikány spasí, když je nespasil bushevik.

125736

19.1.2007 4:20

RE: novinari si sami pripravili scenu

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 125683

A vitejte Texasjazycku,vidim,ze se z vas stava mistni autorita.Vasich znalosti a moudrosti si tu ucivame.Ale povezte nam jak bezi ta vase klimatizace, jak to vsechno chladi?No nevim,nevim,ale aby jste nemusel brzy presedat na topenare,nejak se vam to tam ochlazuje na tech westech.To by byla smula vidte Texasjazycku,ale hlavu si z toho nelamte,holt budete chodit s nusi pro drivi a drivi a ruzneho klesti tam pry u vas mate haldu.Castokrat ctu,ze tam na svuj ranch zajizdi jisty pan president a ten kdyz se zrovna nevenuje cetbe Schopenhauera tak bud seka drivi nebo jezdi na kolobezce.

125954

15.1.2007 15:35

Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

http://www.prisonplanet.com/articles/january2007/1... [naštvaný] [bliji]

125690

15.1.2007 16:07

RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 125690

http://www.guerrillanews.com/headlines/6433/U_S_Mi...

Jde z toho hruza uz nyni [zmaten] [překvapení]

125695

15.1.2007 16:52

RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 125695

http://www.fas.org/ssp/docs/GlobalStrikeReport.pdf (pdf, 250 stránek)

Když děs, tak děsněj ! [velký smích]

125702

15.1.2007 21:01

RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 125702

Ano, tady uz konci veskera sranda, vse potvrzeno i oficialne:

Vývojové trendy se sbíhají , budou znamenat nevyhnutelný konflikt navzdory pokračujícímu chaosu v Iráku

http://www.prisonplanet.com/articles/january2007/1...
[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

125729

16.1.2007 0:54

RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125729

Pri znalosti tohoto vseho uvazte, co delaji ti ostatni.
Tezko verit tomu, ze jen amerika je ambiciozni a zbytek
sveta si lehne za zada a necha se od nich lechtat.

A HLAVNE: jak daleko je hrozba od reality a jak realna
takova realita je v moznosti totalni ztraty VSEHO!
Jinak receno, bude to o zisku a nebo jen mizernem,
chcipackem preziti?

z.a.p [smích]

125745

16.1.2007 16:04

RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 125745

Netřeba běhat a shánět Nostradama či Sybilu - i v Bibli, v každém Evangeliu to Ježíš popisuje - docela nezakrytě to tam "rozbalil", co to bude za válku. Je to přinejmenším zvláštní, že v údajně křesťanské společnosti je to třeba připomínat. A udivuje mě, že lidé tak až nezakrytě Bibli a Evangeliím vůbec nevěří. Co jsou to tady "sacrbleu" za křesťani ?? [smích]

125784

15.1.2007 16:17

Válka bude ale jindy a jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Posílám příspěvek, který jsem uveřejnil v některé z předchozích diskuzí jen trochu pozměněnej, protože se hodí k tématu

k útoku na Írán rozhodně nedojde tak jak to říkají židé. Zaprvé o nějaká jaderná zařízení rozhodně nejde a hlavně pokud by se něco takového připravovalo, určitě by to neříkali předem, aby dali iráncům čas na přípravu obrany.
Válka nemůže být okamžitě, protože írán by mohl zablokovat Hormuzský průliv, kterým proudí veškerá ropa z perského zálivu. Proto bude třeba nejdříve postavit síť ropovodů přes Irák a Jordánsko, kterými se veškerá ropa z perského zálivu bude odvádět do přístavů v Izraeli nebo Libanonu. Tím Irán přijde o svoji hlavní strategickou výhodu . Ale to potrvá několik let. Myslím si, že útoku se zúčastní okolní státy, především Turecko a Pákistán, kterým sionisté slíbí výrazné územní zisky na úkor íránu. US Army se zúčastní pouze jako pomocná síla k těmto armádám, bezpochyby se zúčastní americké letectvo, námořnictvo, možná i nějaké tanky a speciální jednotky, rozhodně však né pěchota. Jako kanonenfutr je levnější a lepší použít Turky, Pákistánce atd.
Imám Chameneí dokonce již naznačil, že v případě války bude průliv zablokován (pochopitelně neřekl jakým způsobem). To si nikdo nedovolí riskovat. Jsem přesvědčen že co nevidět dojde ke stavbě zmíněných ropovodů, jíinak je válka s Iránem nemyslitelná

Sionisté chtějí zaútočit na Irán z těchto důvodů
1. obrovské nerostné bohatství (nejen ropa, ale i plyn, uhlí, železná ruda, uran)
2. otevření Teheránské ropné burzy, kde se obchoduje v Eurech
3. Vliv Iránu na dění po celém blízkém východě
4. Veliký strategický význam Íránu (sousedí s Indickým oceánem, Hormuzským průlivem, Sovětskou střední Asií, Kavkazem, Pákistánem.
5. Sentimentální cítění většiny židů, kteří se dodnes nemohou smířit se ztrátou země které vládli s přestávkami 2500 let (539 př.nl-1979) tedy mnohem déle než palestině
6. A konečně Íránská vláda je jedním z hlavních odpůrců NWO.

Jestli se tento plán podaří plán sám nevím. Slabinou je to, že drtivá většina Turků a Pákistánců by nechtěla bojovat proti svým souvěrcům za Americké zájmy. Možná by válka naopak vedla ke zhroucení režimů v Turecku a Pákistánu

125697

15.1.2007 18:31

Indie a Izrael: Strategické sblížení

stein55 84.?.?.?

Reakce na 125697

zaujimavy rozbor; ma to ale maly "nedostatok" - zrejme ste pozabudli na jeden sice tichy stat, ale strategicky spravne poziciovany. vy ste zabudli na indiu!
____________________________

V informacích o islámském terorismu a boji proti nĕmu se málo kdy dozvídáme nĕco o Indii. Indie je přitom dnes jednou ze zemí nejvíce zapojených do tohoto obranného zápasu.

http://factsofisrael.com/en/images/articles/india-israel.gif

nech sa paci - cely clanok -> http://eurabia.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=696

stein55

125711

16.1.2007 0:47

RE: Indie a Izrael: Strategické sblížení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 125711

Myslite to mozna dobre p. stein,
avsak nepocitejte, ze tu eurabii bude nekdo brat vazne.
Je az toho citit propaganda (toho vaseho druhu) na sto honu!

(jinak bych vam to ale pral, zdate se byt opravdu hodny clovek)

z.a.p [smích]

125743

16.1.2007 9:36

RE: Indie a Izrael: Strategické sblížení

stein55 84.?.?.?

Reakce na 125743

>avsak nepocitejte, ze tu eurabii bude nekdo brat vazne.
>Je az toho citit propaganda (toho vaseho druhu) na sto honu!

pan zdenek,

ja som vybral ten clanok len z dovodu, ze je v cestine; samozrejme, ze mozeme mat rozne nazory na vyvoj tejto bilateralnosti, ale ten vyvoj je tu a nie len od vcera.

ak vam mozem ponuknut k teme ine/rozne/dodatocne zdroje, tak nech sa paci ->
http://www.google.de/search?hl=de&client=firef...

stein55

125772

16.1.2007 1:02

RE: Válka bude ale jindy a jinak

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125697

Mel by jste vzit v uvahu cas. Papirova mena bude vystavena tvrde krizi, ktera na nejak cas ochromi moc tech, co tuto menu kontroluji. Budeme jako lidstvo v uzlovem bode, kdy budeme mit ojedinele moznost skutecne volby. A tato moznost volby nekoho desi, protoze neni zdaleka jiste, jestli se da ovlivnit vysledek. Moc cetralnich bank i medii bude pryc, zustane pouze tvrda realita. Takze prijmout zhroceni globalni ekonomiky z duvodu valky je prijatelna cena. A moc casu do toho okamziku nezbyva. Byt na strane Iranu, tak pokracuje v te hre o cas. A zastavim obohacovani uranu a sednu k jednacimu stolu.

125746

15.1.2007 16:27

Konec USA

texaskycizek 70.?.?.?

Jedna vec je jista. Jestlize budeme dostatecne dlouho cekat, tak se urcite neco spatneho stane. To je dle matematickeho zakona pravdepodobnosti. A po tom vetsina z Vas zacne vykrikovat - I told you so !!! Vidis, ja to rikal!!! Za tech 39 let co zde ziji se i ta ekonomie doslova podelala dvakrat. Par let se to vse potacelo a pak se rozbehla jeste lepe. Slabsi podniky i jedinci prijdou o vse. Socialni system nenecha jedince umrit hlady, ale podniky mohou uplne zmizet. Vy si myslite, ze to je slabina kapitalismu. Naopak, v tom je jeho sila. Je blize prirodnim zakonum. Takze, v tech vseobecnych predpovedich mate pravdu. Ano, bude prset a i zima bude i financni krize. Cemu neverim, je tomu predpovidanemu konci USA. To si jenom mnozi z Vas preji. Ja Vas chapu, jste pohrobci rozpadleho systemu. Chteli by jste pomstu. Prohrali jste souzi, prohrali a nechcete si to pripustit.
Z tech 1.6 milionu clenu KSC jste dole na 90 tisicich a neustale se to cislo snizuje. Obrovske procento z Vas je kolem 70 let. Behem 10 let bude CR uplne osvobozena od vasi zpomalujici priteze. Vas vzdy milujici Texaskycizek

125698

15.1.2007 16:50

RE: Konec USA

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125698

Já opravdu nevím, že si pěkně v Americe texaský ftáku, v blahobytu a pořád tě sere nějaká KSČM, která je i na politické scéně v Česku zcela marginální silou.Já bych to opravdu viděl na nějakou formu obsedance - pro méně zběhlé, jde o lehkou formu psychické disfunkce, kdy postižená osoba si ve své mysli patologicky namlouvá důležitost některých událostí, které snad byli někdy důležité pro něj a které stále připomíná, ačkoliv již nejsou pro vývoj událostí vůbec důležité a podstatné!
Také nikdo nepředpovídá konec USA. USA jistě budou i nadále, ale
budou krutě platit za svojí chamtivost a to je i mimo kategorie
politických disciplín.Dělat dluhy nemá z kapitalismem,
co společného! A dluhy se musí platit!

125701

15.1.2007 17:22

RE: chamtivost USA?

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 125701

Zde jde o to cemu rikate USA?
USA, jako americky lid, neni chamtivy ale pohodlny a nestara se o vnejsi zalezitosti.
USA, jako sluha Israele, znamena, ze chamtivost je pouze v rukou celkem male skupiny lidi, kteri se moc nezajimaji o to, co bude po nich. [bliji]

125707

15.1.2007 19:30

RE: Konec USA

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125701

Perfectni, jak jste se vybarvil pane Napovedo.. Nemate ani paru o kapitalismu ani o pujcovani penez. Na pujcovani stoji prakticky vse. Nekdo prijde s napadem, udela si business plan a jde do banky. Tam to posoudi, zda je to realisticke a jestlize se na to divaji positivne, tak mu na vse pujci. V te pujcce je jiz zakalkulovano i risiko. Bez toho by kapitalismus neexistoval. Proto se vse tak rychle hybe. Zadne setreni pul zivota neco rozjet. A kdyz se vse dari, tak zisky se daji do banky jako investice a jdou do dalsich pujcek. Tomu se rika finance. Ovsem to ve stranicke skole neucili. Mozna tak velkou nasobilku. Jak jsem Vam jiz drive rikal, potrebujete novou napovedu. Vas Texaskycizek

125713

15.1.2007 23:57

RE: Konec USA

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125713

Ano kapitalismus je jistě založen na půjčkách, ale na půjčkách
na podnikání. Ale půjčovat si na spotřebu,aniž jsem schopen
splácet, a vím o tom , že nebudu schopen splácet, se také nechá kvalifikovat jako trestný čin podvodu.
A ty už to ftáku nechlastej, ani ředěný!!!!

125740

16.1.2007 2:14

RE: Konec USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 125713

"Tomu se rika finance."
--------------------------------------------------------

Ne, tomu se rika zadluzeni (odfinancovani) a tim zotroceni cloveka clovekem. Jednou zadluzeny se z toho uz nikdy nedostane. Je otrokem navzdy, je 'lopatou a motykou' vykoristovatelskeho systemu. Zivot v podnikani bez dluhu v nasem zapadnim zpusobu zivota neni mozny. Jde o to vyssat, vyuzit, pouzit pripadne zneuzit a - zahodit. A dalsi... je to jen dobre k ziveni 'drzitelu' systemu (majitelu prava uctovat urok), ne k udrzitelnemu uspechu tech 'schopnejsich', jak se stereotypicky hlasa. Ten kdo chce byt za kazdou cenu 'schopnejsi' je nucen se uchylovat ke krutym a drastickym zpusobum jednani k sobe, sve rodine, zamestnancum, konkurentum, dodavatelum atd. Takzvani 'dobri' podnikatele typicky neuspeji. Kazdy z nas kdo je ve strednim veku jich jiste zna dost. A v tom je jeho (systemu) nelidskost. Nelidskost NENI a nemuze byt "prirodnim zakonem". Prave zakony prirody jsou plny moudrosti a zdrojem pouceni pro spravedlivejsi a plnejsi zivot.

V porovnani k tomu v systemu "Sharia" vykoristovani uctovanim uroku neexistuje (Koran to vyslovne zakazuje). Je zde tudiz alternativa k tradicnimu ('zidovskemu'[mrknutí jedním okem] druhu financovani podnikatelskych potreb. Naklady spojene z poskytnutim pujcky je totiz mozno hradit ziskem plynoucim z prijmu prodejem sluzeb ci vyrobku. Primereny zisk neni v rosporu se zminenym pravem. Moznosti nejsou jeste vycerpane. Chce to jen odvahu pomyslet na neco jineho.

http://www.arcapita.com/

z.a.p

125752

16.1.2007 1:14

RE: Konec USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 125701

Já opravdu nevím, že si pěkně v Americe texaský ftáku, v blahobytu a pořád tě sere nějaká KSČM, která je i na politické scéně v Česku zcela marginální silou.

Já mám z čížka pocit, že uvízl v nějaké časové smyčce. V každém příspěvku soudruh nebo souška, jinak by snad neměl o čem psát. [oči v sloup]

125748

16.1.2007 2:28

RE: Konec USA

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125748

Presne tak.

Kdyby nekdo SKUTECNE dosahl uspokojeni nejakym novym, rekneme pokrocilejsim (efektivnejsim) zpusobem zivota, nemel by mit potrebu 'stekat na mesic'. Notabene na mesic, ktery uz davno zapadl.

Toto 'casove posunute' porovnani je typicke pro dnesni ultrapravicove propagandisty, kteri vlastne stale v sobe nesou starou ideologii a reakci na ni, aniz by si to uvedomili. Ac je zdanlive oslnujici, je to ve sve podstate uplne dute. Do tez kategorie spada radobydrazdive oslovovani 'souzi a sousky'. Je to spis ukazem ne prilis hluboke premyslivosti.

Je to (obdobi) uz davno za nami, at jsme byli toho priznivci priznivci ci odpurci. Muzeme k tomu zustat s klidnou mysli chladni.

z.a.p

125753

16.1.2007 0:48

RE: Konec USA

Pakosta 89.?.?.?

Reakce na 125698

Vzhledm k tomu že čeština vám jde i po těch 39 letech skvěle předpokládám že jste se do USA přesunel po 20 roku vašeho života, tak že by vám mělo být nejměně 60let. Tudíž lze předpokládat že až bude jak píšete "Česká republika osvobozena", tak vy už u toho nebudete. Láska kterou kolem sebe rozdáváte vás jednou vyčerpá na tolik že váš KT se vyhoupne někam k 230/190 a bude po lásce. [překvapení]

125744

15.1.2007 17:05

Myslim, ze se mylite....

jmx josef (tečka) muknsnabl (zavináč) worldonline (tečka) cz 217.?.?.?

(tedy doufam). Seznam problemu, kterym Bushova administrativa celi je i bez valky je obrovsky. Valka s Iranem by byla podle me posledni hrebik do rakve, celych USA - ekonomicky by to podle me uz neufinancovaly. Zaroven si nedokazu predstavit dostatecne velky incident, ktery by omluvil agresi do Iranu (kde ma spoustu obchodnich zajmu napr. Cina nebo Rusko).

125705

15.1.2007 17:21

RE: Myslim, ze se mylite....

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125705

Jsem téhož názoru.Irán již není jenom nějakým "místním" problémem.
A když budu přemýšlet i za stranu USA a Izraele, tak z této rovnice
není dobré řešení napadnout i pod nějakou obrovskou záminkou
Irán.Irán a jeho prezident používá sice silná slova, ale že by
mohl nějak uškodit Izraeli nepřichází v úvahu.
I kdyby snad měl v budoucnu jadernou zbraň a tu by mohl mít
pouze jenom v hodně omezeném množství, nic se nestane.
Jaderná balistická převaha je v případě USA, Ruska a Číny,
tak obrovská, že neznám někoho, kdo by chtěl tímto způsobem
spáchat národní sebevraždu.Je vojensky snadné zničit území Iránu
celkem dokonale.
Pořád mně do rovnice s Iránem něco schází.Přeci není možné, aby Rusko a Čína jenom tak přihlížela, když ji před nosem chtějí
zabít "tučné prasátko"!

125706

16.1.2007 3:06

RE: Myslim, ze se mylite....

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125705

Ja s tim souhlasim take.

Me tohle pripada jako v tom znamem staroceskem: "platit nebo se ztratit". Jelikoz soucasny rezim USA nechce platit (nema z ceho) je dost mozne, ze se chce 'ztratit' a vzit vse zive ssebou. Humbuk s terorismem a souvisejici balast jsou jen kulisy pro domnele hlupaky.

V tom smeru by to bylo poruseni dvou navyklych, predvidatelnych pravidel:

- Selsky-praktickeho: v minulosti byl vzdy smyslem valky (jak uz nekdo poznamenal prede mnou) zisk. Uzemi, zdroju, odbytist, levne pracovni sily (otroku), platicu vynucenych dani a podobne. V programu hry nikdy nebyla ztrata. Tedy 'mala' na zacatek s tim, ze se mnohonasobne 'vyplati' pozdeji. Klasicky pripad bylo vitezstvi spojencu v II s.v. Vsichni z toho neco meli. Navic 'vyzvednuti' porazenych (Japonska a Nemecka) vlastne skoncilo jejich zapojenim do centralniho 'vytezovaciho' systemu, ktery se az do doby vzniku EU nachazel na pude viteze.

- Ideologickeho: druhym porusenim se mi zda poruseni zakonitosti o poslani valky v marxistickem smyslu chapani sveta. Poslani valek melo byt dalsi a vyssi koncentrace centralne drzene moci jako nejvyssi faze monopolizace. To by bylo uskutecnitelne ze predpokladu konfliktu nadrazenejsiho vuci podrazenejsimu souperi (kupr. USA a Japonsko). To vsak neni dnes pravdou. Vidime spise mocnost, ktera by v jeji roli i nadale rada setrvavala, ale uz na to nema paru a odumira. Jejim prirozenym oponentem jsou 'nove a zregenerovane' mocnosti (Rusko, Cina) plus dopredu se derouci treti svet (Iran, Kolumbie...). Cile dvou posledne jmenovanych skupin si nejsou protichudne a proto jsou zakonite (prozatim) spojenci.

Vsechna pozlatka si muzeme s klidnym svedomim odmyslet, ta zmizi pri prvnim vybuchu jaderne zbrane. Razem bude 'vsjo ravno'.

z.a.p

125755

15.1.2007 18:28

No jo

G3 85.?.?.?

Pokolikáté už tady máme podobnou předpověď fingovaného útoku a přísně tajné zprávy, o kterých se píše jen tak na Internetu?

125710

15.1.2007 19:48

RE: No jo

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125710

Mate pravdu, tyhle paranoidni predpovedi a spekulace jsou dobre jen proto, aby jejich autor ziskal (kdyz se konecne po padesati pokusech trefi) velkou slavu.

125716

16.1.2007 1:07

RE: No jo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125716

Je velice dobre, ze lidi paranoicky pisi, co by se mohlo stat nejlip verejne. Ono pak potencionalne obyva moznosti, co provest za provokaci. Semtam i nas slavny Holywood natoci dobry film. Treba Tri dny kondora nebo Pripad pelikan.

125747

16.1.2007 1:45

RE: No jo

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125747

Nejlepší je "Vrtěti psem"!!!!

125750

16.1.2007 6:07

RE: No jo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125716

A kdyz jsme u te paranoii, tak nastinim jednu abstraktne potencionalni moznost. Jiste pro cloveka znaleho strelneho kanonu na strelny prach by byla atomova bomba nesmysl ci magii ( jak rika ctihodny A.C. Clark). Zkusme ciste teoreticky vtesnat do myslenky, ze nas atomovy klacek je strelny prach. Nase pripadna atomova bomba by mohla byt treba pandorina skrinka s energii uzavrenou v temne energii s temnou hmotou, nejake gravitacni hratky malych castic. S timhletim by sla mozna udelat dira do vesmiru. Pokud se najde blbec, ktery metodou pokus omyl, zkousi, co se stane, kdyz se pokusi odvodnit mraky, aby nad nepratelskym uzemim zpusobil sucho, anebo experimentuje s pomoci vysilacu s magnetosferou zeme. Pak se v nasi civilizaci jiste vyskytuje skopova hlava, ktera by pri nalezu cudliku s napisem destrukce vesmiru rikal po stisknuti neco jako "ja jsem nevedel...". Ciste hypoteticky byt nejakym nibiranem na vysoke technologicke urovni a videt civilizaci s nasi momentalni "moralni" urovni, ze technologicky je schopna dojit k necemu takovemu, tak ji pouze pro sicher z hlediska bezpecnosti soupnu na startovni caru od noveho olam-olam. Tu uz jiste neni konspirace, ale takove male sci-fi.
P.S. Smajlika si odpustim, mel jste pravdu pane Gejdos s tou zadumcivosti ohromnym mnozstvim novych informaci. Kdyz pesimista je dobre informovany optimista, pak by me zajimalo, co je dobre informovany pesimista. [pláč]

125766

16.1.2007 16:13

RE: No jo

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 125766

Kdyz pesimista je dobre informovany optimista, pak by me zajimalo, co je dobre informovany pesimista.

Tak to takový člověk je opravdu na dobré cestě, prokouknout, co je zbytečné a co je důležité. V zásadě, jistý si tím nejsem, ale domnívám se a tak trochu se tím i utěšuju, že toto je ten pravý smysl života.

Skutečně kvalitně informovaný pesimista prostě a jednoduše nedělá dále blbosti a věnuje se stavu vlastní duše.

125785

15.1.2007 19:48

USA budou v agresivní politice jistě pokračovat

Zorba 83.?.?.?

Podle mne nelze pochybovat o tom že americká agresivita bude nadále pokračovat v nezmenšené míře a to i po odchodu Bushe z bílého domu. Už se zdálo že Amíci opravdu uznají porážku v Iráku a dočasně se stáhnou aby si zahojili rány. Místo toho poslali do Iráku posili a očividně chtějí ve válce proti Iráčanům pokračovat s ještě větší zběsilostí. A o tom že připravují další dobyvačnou válku proti Iránu a Syrii nelze pochybovat. Nedávno navíc zahájili další agresi, tentokrát proti Somálsku. Cíl USA a sionistů je totiž jasný-světovláda. Podle mne je možnost nastíněná v článku(fingovaný útok) nejpravděpodobnější a dost možná k tomu dojde. Znamená to že USA nejsou nijak zvlášt oslabeny, naopak se jejich agresivita bude ještě více stupnovat a i když budou u moci za pár let demokrati tak budou vést stejnopu dobyvačnou politiku jako dnes republikáni. Já si pouze nemyslím že by sáhli ke zbraním hromadného ničení. Bohužel, ale musíme si přiznat že neúspěchy Americko-sionistického gangu jsou minimální a že celkově se jim stále daří a jejich porážka je stále v nedohlednu. Rusku i Číně dříve či později dojde trpělivost a jakmile se otevřeně postaví na odpor Americkým agresím bude to znamenat definitivní porážku USA a sionistů.

125717

16.1.2007 3:25

RE: USA budou v agresivní politice jistě pokračovat

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125717

Kreslite to celkem realisticky.

V mnoha diskuzich se privadi myslenka dlouhodobeho planu 'gangu dvou' a jeho svedomiteho plneni. I ja jsem naklonen verit takovemu druhu chodu veci. Soucasne ale ze zkusenosti vim, ze hodne akci typicky ve stylu 'yankee oportunismu' (jak mnozi pamatuji za prezidenta-kovboje) bylo uplatneno v praxi a prineslo to dilci uspechy (Grenada, Panama...). V realite je to asi kombinace obou.

Zajimave je tez pozorovat praci 'izraelskeho dynama' Olmerta na mezinarodni scene. Dalo by se to nazvat v kombinaci s Bushovou doktrinou jako klasickym 'plastem a dykou' (ci chcete-li 'klacku a mrkve'[mrknutí jedním okem]. Priklad nad jine vyrazny byly nedavne navstevy E.O. do EU a do Ciny. V Italii objimani se (az temer k intimnostem) s nim. predsedou, v Cine vypichovani 'tradicni pratelstvi cinskeho lidu a zidu'... zatimco Bush dela v zalivu Bububu. Proste vse je v praci pro ten spravny zamer.

z.a.p

125756

16.1.2007 17:52

RE: USA budou v agresivní politice jistě pokračovat

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 125756

Je to tak. Amíkům a sionistům se zatím daří, možná ne tak jak doufali, ale i přesto mají stále navrch a jejich moc stoupá stejně jako rozsah území jež ovládají. Jsem ale přesvědčen že se jim nepodaří ovládnout svět a že dříve či později se napadené národy sjednotí a společně rozdrtí americké a sionistické agresory.

Co se týká těch cest Olmerta, je jasné že se snaží zajistit Izraeli co nejlepší zahraničně politické pozice. Avšak třeba taková Čína je naštěstí jasně součástí antiamerického a antisionistické bloku a podporuje státy(např. Irán) jež přímo čelí USA a Izraeli.

125790

15.1.2007 22:33

co tym ziskaju???

nemou nemou (zavináč) zoznam (tečka) sk 213.?.?.?

myslim ze autor na tuto odpoved aj ked nepriamo ale odpovedal...ako bolo napisane, americky dolar klesa,ako aj sympatie voci walkerovi..no bohuzial neklesa spotreba ropy a tu je kamen urazu..kedze alijaska potreby nepokryje,najviac by im prospelo keby ovladli zasoby ropy... kde inde ako v iraku a okoli...takze co urobit, vymysliet fingovany utok na chudence dvojicky obatovat par civilistov v zaujme vyssich sionistickych cielov a hor sa do vojny proti terorizmu..a cely svet im v ich humannom snazeni veri na cele s tonym..samozrejme o izraelskom state tentokrat pomlcim..
no aby sme sa vsetci nespamatali ked uvidime druhe slnko v podobe poslednej slamky ktorej sa amerika na ceste za ukojenim svojej pazravosti chyti...historia sa opakuje...

PS:hirosima-nagasaki

125735

15.1.2007 23:49

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Celkove deni ve svete umel dobre predpovedet David Icke ve svych knihach, prednaskach, filmech a website. Poukazuje, ze Illuminati pokracuji krok za krokem ve svych vychytracenych planech, ktere byly vypracovany davno v minulosti. Zatim jim vse vychazi, jelikoz jsou promysleny a zalozeny na podvodu a klamani normalniho lidstva, ktere nemelo moznost do toho videt.

Napriklad Illuminati vlastni africke nerostne bohatstvi a pomoci americke vyroby AIDS se zbavuji populace. Podarilo se jim ovladat evropske zeme pomoci EU. Existuje jiz NAFTA union pro Mexiko, USA, Kanada a vice se to upresni Americkou Uniji. Dale se nasazuje Asijska Unije. Krok za krokem se jim dari ovladat nasi zemekouli. Momentalne jsou ve vybijeni arabske populace a prevzeti arabskych pozemku.
Normalni populace (hlavne americka) nechape cele mineni a daji se lehko klamat krasnyma recma o prekrasne demokraciji a ze se musi jit za ni valcit. Nechapou, ze Illuminati pouzivaji valky na celkove ovladani. Je celkem dobre, ze sem pise nekdo jako pan Cizek a tak aspon mame ukazku nevzdelane populace. Takovy lidi se ani nepozastavi a nezamysli ani po deseti 911, jelikoz jsou hloupe oddani vlade.

125739

16.1.2007 3:49

RE: Nik

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125739

Ja bych rekl, ze zivot

v setrvacnosti, to znamena v opakovani zazitych pochodu mysleni a prijimani 'skutecnosti' je to, co nas dela zranitelne. Cele vedni obory se timto fenomenem zabiraji. Ovladat velke mnozstvi lidi s mensi namahou ci dokonce samoregulaci je mozne stalym opakovanim zabehleho vzoru v kombinaci s mirnymi represemi(viz predstirani platnosti tezi demokracie, obcanskych svobod a jejich limitaci pod.).

V pripade, kdy by znacna cast populace reagovala nepredvidane a k tomu navic pozadovala od verejnych cinitelu duslednou odpovednost za sve jednani, tato divadelni scenka by se musela zakonite zhroutit. Ukazalo by se, ze totiz podstatou a skutecnymi drziteli moci nejsou 'voleni predstavitele', ale stara dobra 'stalice' - financni oligarchie. Bylo by zajimave primet tuto oligarchii jednat v zajmu spolecnosti primo, bez prostredniku, takzvane 'volenych' zastupcu. Mohli bychom tim dojit k velkemu prekvapeni.

Vsimneme si soucasne 'krize' v ceske vlade. Politici pletichari, nejsou takrikajic k mani a presto zeme pracuje (a v mezich moznosti i prosperuje) jako by se nic nedelo. Cim to asi je? Kdo tu tedy doopravdy vladne? [smích]

z.a.p

125757

16.1.2007 14:54

RE: Nik

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 125739

"Momentalne jsou ve vybijeni arabske populace a prevzeti arabskych pozemku."

Ta věta jednak nedává smysl a jednak je zcela v rozporu s realitou...zkuste si porovnat populační přírustek arabských zemí a Evropy nebo Ameriky...

125778

16.1.2007 4:46

Masove potirani odporu

z.a.p 74.?.?.?

v centru Baghdadu uz zacalo minulou sobotu:

ctete zde (bohuzel jen pro ctenare v anglictine)
http://www.wsws.org/articles/2007/jan2007/iraq-j12.shtml
------------------------------------------------------------

Behem nekolika tydnu se to ma uz konecne 'rozjet' proti al-Sadrovym milicim. Muzi mezi 15-45 lety se registruji, jejich pocet jen v Sadr city ma byt pres 100 tisic. Proti tezke vyzbroji okupacnich sil vsak maji jen malou sanci uspechu. Muzeme se pripravit na to nejhorsi - masove krveproliti.

z.a.p

125759

16.1.2007 18:45

No dejme tomu, źe USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

na ty dementní středověké raketojaderné fanatické islamofašistické dědky, co tam Peršanům v roce 1979 "pomohli" dosadit k moci státy Varšavské Smlouvy, Francie, Velká Británie a Arafátovi Palestinci opravdu vlítnou. A co se stane pro mne jako Čecha tak strašlivého? Vůbec nic. A pro Peršany a pro normální lidi celého světa? Zas jedna pošahaná diktatura z éry studené války půjde od válu, podobně jako šel Saddám Hussajn. A zas jedna islamofašistická debilita půjde od válu, podobně jako šel Taliban a UIC. Akorát pár diplomatických protestů od Ruska a Číny, bezmocný a vzteklý řev bruselských multikultůr,jejich islamistických protektorů, bolševika Chavéze a články na Zvedavci, to USA ustojí. A když nevlítnou, sesype se to v Teheránu později. Vivat USA, máš mojí plnou podporu a důvěru.

125792

17.1.2007 2:53

RE: No dejme tomu, źe USA

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125792

Hlavně USA už vůbec neustojí svojí prohru v Iráku.
Zde je pouze otázka času, kdy budou okupanti vyhnáni
a bohužel nejspíše bude vládnout nějaká forma islámského
zřízení - asi rozděleného, podle příslušnosti.
A také je otázka ,co se bude dít s Kurdy, kteří mají mnoho
milionů bratříčků v Turecku!
A hlavně se obávám, že USA neustojí pohyb dolaru, který zasáhne
všechny ekonomiky!!!
Blbé výkřiky 86. jsou nejspíše zaviněny mírou vypitého
alkoholu.

125811

17.1.2007 3:26

RE: No dejme tomu, źe USA

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125792

Jinými slovy co se USA do toho plete Evropa, jižní Amerika, Rusko, Čína, muslimský svět a všichni lidi. Alespoň tak jsem pochopil váš příspěvek. Na to oni přece maj, no atomovky možná ale právo a lidi? Nikdy. USA a kdo? Snad velmoc Israel? Někdy se trochu ohlídněte, abyste viděl že ty davy za váma už dávno nestojej.

125816

16.1.2007 19:33

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Re: Vanguard, prece je velmi zname proc Bush napadl arabske zeme? Hlavne pro nerostne bohatstvi. A pres vsechno valceni v Iraku, Bush si jiz skoro dokoncil nejvedsi ambasadu na svete a tim je videt, ze nemini nikdy odejit. Nasadi si tam sve lidi a iracke panaky. On si preje vladnout svetem pomoci nafty. Izrael by z toho take dobre cerpal.
(Saddam prestal poslusne poslouchat a tak Bush zakrocil a ani mu nevadilo americke zmombardovni nevinnych obcanu)
Afganistan je pro Bushe take dulezity, jelikoz v te zemi vedou naftove trubice. Dale dovazeji z Afganistanu opium pomoci CIA.
Jak USA tak Izrael si preji mit nadvladu ve vetsine arabskych zemich. Jejich dlouholety plan byl prebrat Afganistan, Irag, Lebanon, Syria a Iran. Ale plany se nedari tak jak to bylo naplanovane, jelikoz necekali zadny velky bojovy odpor v Iraku.
Co take vychazi najevo, ze Americkym vojakum bylo narizene strilet kazdeho Irance co je po deseti let a bylo jim receno ze vsichni jsou nebezpecni teroristi.
Je celkem znamo, kolik iragskych lidi zatim zemrelo v teto valce, ale prave cislo bude jeste vetsi. Tak jak s americkymi vojaky a cislo bude mnohem vetsi, nez nam americka vlada nechava vedet. Nedavno americky reporter byl zastrelen a on mel informace o hromadnych hrobkach americkych vojaku.
Ohledne americke armady je pravda, ze do ni vstoupili mladi muzi a zeny kteri verili ze se musi jit bojovat proti arabskemu terorismu. Dale americkym obcanum bylo receno, ze se jde bojovat za demokraciji. Nebyla jim recena pravda, ze tato valka a budouci dalsi, byly naplanovany mnoho desitek let dopredu.
Vsechny americke valky, byly zacaty pomoci falesnych atentatu a falesnych napadenich. Tak jak 911 bylo vytvorene pomoci americke vlady. Byla to zaminka pro napadeni arabskych statu, prevzani jejich uzemich a tak i nafty. Likviduji arabske obcany, tak jak to dela i Izrael v Palestine. Strili deti i matky. Prali by si vyhladit arabskou populaci. To je planem elity, ktera chce zavest Nove Svetove Rizeni, snizit celkovou svetovou populaci na teto planete. Pocet americkych obeti je take moc nezajima. K tem obetim patri i americti obcane, kteri tam jeli za zamestnanim. Lidi by si meli velmi uvedomit, ze Bush pripravuje z Iranu dalsi nuklearni holoukast. Bush se musi sesadit. Zatim je naplanovana se nova velka demonstrace 29. Ledna.

125793

17.1.2007 0:25

RE: Nik

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125793

Co by se vsechno mohlo stat, kdyby USA zautocily na Iran? Velmi zajimava otazka. Co treba by se vsechno mohlo stat v USA. Jaka je vlastne situace ted. Uz ted je nedostatek pechoty pro valku v Iraku. Vyhlasit brannou povinost, kdyz 70% Americanu je proti valce uz v Iraku je nepruchodne. Kongres odmita dat souhlas na mimoradne vydaje a zada stazeni jednotek z Iraku. Zastanci valky jsou cim dal vice osamoceni a izolovani. Ekonomika podle slov nejvysiho auditora US Walkera si nestoji dvakrat nejlepe. A valka by tyto problemy mohla resit, staci vyhlasit vyjimecny stav a president diky "mensim a docasnym" pravnim upravam ziskava moc diktatora. Jak by reagovala Cina? Iran je hlavni dodavatel ropy pro cinskouj ekonomiku, jak by se ji libilo, neco tak nestabilniho jako valka v Iranu? Jak velky byl Irak vyvozce ropy pred prvni vlkou a kolik ji je schopen vyvezt dnes? S destabilizaci Iranu by se dostupnost ropy z arabskych zemi mnohem zhorsila. I ropa ze SA by byla hure dostupna. To by znamenalo kolaps svetove ekonomiky a k nemu odpovidajici socialni a politicky chaos i v Evrope. A to jsem do svych paranoickych uvah pro jistotu nezaklakuloval postoj Moskvy, ani samotneho potencialne napadnuteho Iranu. Mno, ja se v duchu modlim, aby lidi, co to muzou ovlivnit nedovolili, aby se neco s podobnym scenarem udalosti mohlo stat.

125806

16.1.2007 20:30

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Pardon, ta demonstrace je 27, ledna ve Washingtonu, DC. Cely svet by mel demonstrovat. Dovede si lidstvo uvedomit vaznost nuklearni valky?
Zatim americani pouzivaji depleted uranium. Kdyz bomby teto vyroby nazabiji, tak zpusobi hrozna zraneni. Spaleni tela a odpad masa od kosti. Vzduch s temito chemikaliemi pusobi nemoce a rodeni nesmirne zmrzacenych deti, ktere ani nepreziji par dnu. Touto chemikaliji budou cela uzemi otravena, jak vzduch, voda i zem. Vojaky to take postihne. Tyto nebezpecne chemikalije se prenasi vzduchem po castech zemekoule. Uz je to prenoseno i do Evropy.
Nuklearni valka, muze znicit nasi zemekouli.

125795

16.1.2007 22:35

Proč asi ?

milstr 85.?.?.?

Dnešní zpráva:
Rusko protvrdilo, že dodalo Iránu moderní protiletecké systémy.

125801

17.1.2007 22:25

vynikajici clanek

clarc clarc (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

ale nejlepsi to maji stejne krovaci. ti nic takoveho neresi. az bude zanikat svet, oni budou prezivsi [mrknutí jedním okem] chci byt krovakem...

125863

Příspěvků: 90

15.01. 05:31 texaskycizek  Posledni pisen?
16.01. 05:09 Belveder  RE: Posledni pisen?
15.01. 05:38 Nápověda  Válka není řešením
15.01. 11:59 dub  RE: Válka není řešením
16.01. 05:31 Antiseptik  RE: Válka není řešením
17.01. 13:46 dub  RE: Válka není řešením
15.01. 12:27 Antiseptik  RE: Válka není řešením
15.01. 13:03 TT  RE: Válka není řešením
15.01. 13:54 morča  RE: Válka není řešením
15.01. 16:55 Hastrman  RE: írán není arabská země
15.01. 17:00 Nápověda  RE: írán není arabská země
18.01. 04:28 Belveder  RE: írán není arabská země
18.01. 04:40 Nápověda  RE: írán není arabská země
19.01. 08:24 Kyklop  RE: írán není arabská země
16.01. 05:12 Belveder  RE: Válka není řešením
15.01. 05:54 juniper  Posledni dva kroky..
15.01. 21:12 MedaBeda  RE: Posledni dva kroky..
15.01. 21:29 Petr Gejdoš  RE: Posledni dva kroky..
16.01. 02:31 juniper  RE: Posledni dva kroky..
17.01. 11:37 MedaBeda  RE: Posledni dva kroky..
15.01. 07:54 Grovik_  Irán...
15.01. 12:27 Robocrep  RE: Irán...
15.01. 15:59 Petr Zasmazka  RE: Irán...
15.01. 17:41 _Grovik  RE: Irán...
15.01. 19:44 Petr Zasmazka  RE: Irán...
15.01. 21:19 _Grovik  RE: Irán...
16.01. 17:55  RE: Irán...
18.01. 01:25 Kyklop  RE: Irán...
19.01. 03:58 Belveder  RE: Irán...
15.01. 08:39 stan  článok na danú tému
15.01. 11:59 Karel z Čech  Bushevik nemá co ztratit
15.01. 13:09 TT  Smysluplnej článek..
15.01. 14:35 Robocrep  RE: Smysluplnej článek..
15.01. 14:49  RE: Smysluplnej článek..
15.01. 15:52 Vanguard  RE: Smysluplnej článek..
15.01. 21:34 Robocrep  RE: Smysluplnej článek..
19.01. 04:03 Belveder  RE: Smysluplnej článek..
19.01. 08:29 Kyklop  RE: Smysluplnej článek..
15.01. 13:34 texaskycizek  novinari si sami pripravili scenu
15.01. 15:42  RE: novinari si sami pripravili scenu
15.01. 15:47 Nápověda  RE: novinari si sami pripravili scenu
15.01. 23:35  RE: novinari si sami pripravili scenu
15.01. 16:16 Petr Gejdoš  RE: novinari si sami pripravili scenu
15.01. 22:48 Karel z Čech  RE: novinari si sami pripravili scenu
19.01. 04:20 Belveder  RE: novinari si sami pripravili scenu
15.01. 15:35  Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/
15.01. 16:07  RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/
15.01. 16:52 Petr Gejdoš  RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/
15.01. 21:01  RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/
16.01. 00:54 z.a.p  RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/
16.01. 16:04 Petr Gejdoš  RE: Scéna je připravena - O TOM JIŽ NENÍ POCHYB /bohužel/
15.01. 16:17  Válka bude ale jindy a jinak
15.01. 18:31 stein55  Indie a Izrael: Strategické sblížení
16.01. 00:47  RE: Indie a Izrael: Strategické sblížení
16.01. 09:36 stein55  RE: Indie a Izrael: Strategické sblížení
16.01. 01:02 Rene Bartosek  RE: Válka bude ale jindy a jinak
15.01. 16:27 texaskycizek  Konec USA
15.01. 16:50 Nápověda  RE: Konec USA
15.01. 17:22 Hastrman  RE: chamtivost USA?
15.01. 19:30 texaskycizek  RE: Konec USA
15.01. 23:57 Nápověda  RE: Konec USA
16.01. 02:14  RE: Konec USA
16.01. 01:14  RE: Konec USA
16.01. 02:28 z.a.p  RE: Konec USA
16.01. 00:48 Pakosta  RE: Konec USA
15.01. 17:05 jmx  Myslim, ze se mylite....
15.01. 17:21 Nápověda  RE: Myslim, ze se mylite....
16.01. 03:06 z.a.p  RE: Myslim, ze se mylite....
15.01. 18:28 G3  No jo
15.01. 19:48 Petr Zasmazka  RE: No jo
16.01. 01:07 Rene Bartosek  RE: No jo
16.01. 01:45 Nápověda  RE: No jo
16.01. 06:07 Rene Bartosek  RE: No jo
16.01. 16:13 Petr Gejdoš  RE: No jo
15.01. 19:48 Zorba  USA budou v agresivní politice jistě pokračovat
16.01. 03:25 z.a.p  RE: USA budou v agresivní politice jistě pokračovat
16.01. 17:52 Zorba  RE: USA budou v agresivní politice jistě pokračovat
15.01. 22:33 nemou  co tym ziskaju???
15.01. 23:49  Nik
16.01. 03:49 z.a.p  RE: Nik
16.01. 14:54 Vanguard  RE: Nik
16.01. 04:46 z.a.p  Masove potirani odporu
16.01. 18:45  No dejme tomu, źe USA
17.01. 02:53 Nápověda  RE: No dejme tomu, źe USA
17.01. 03:26 Antiseptik  RE: No dejme tomu, źe USA
16.01. 19:33  Nik
17.01. 00:25 Rene Bartosek  RE: Nik
16.01. 20:30  Nik
16.01. 22:35 milstr  Proč asi ?
17.01. 22:25 clarc  vynikajici clanek

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 12

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
250 775,35 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 645